Ik hoop dat je toendertijd niet betaald hebt voor je t610.
Ik ben niet gek; gewoon onder rembours besteld
Dan moeten ze eerst eens wat doen aan hun SIM-kaarten, ik hoor daar ERG veel problemen over. En als zakelijke dienstverlener moet je je toch eerst op meerdere fronten bewijzen dan alleen een goed netwerk.xon schreef op 14 September 2003 @ 11:51:
Denk dat het overigens wel weer wat minder zal worden met de telefoons en nieuwe abbo's via T-mobile omdat toch nu weer de nieuwigheid er een beetje af is en heb het idee dat de mogelijke T-mobile "overlopers" wel een beetje zijn overgelopen.
Als straks de grote bedrijven merken dat Tmobile ook een goed netwerk heeft (en ze niet zo angstvallig altijd vasthouden aan Kpn en Vodafone) wat vaak ook veel voordeliger is zal er wel een flinke spurt weer bij komen.
On-topic: Schitterende telefoon van Samsung. Ik heb de V200 gereviewd en ik had denk ik een slecht exemplaar, ik ben nu een beetje huiverig voor Samsung. Ook ben ik niet zo kapot van de spraakkwaliteit maar ik ben verwend met mijn Siemens. Ik krijg volgende week als het goed is de SL55 om te reviewen, ik weet echt niet meer wat ik moet kiezen:
SonyEricsson Z600 vind ik interessant, Samsung E700, Siemens SL 55 maar ik zag ook dat de C60 er is dus dan vraag ik me af, hoe lang duurt het nog voordat de S65 komt? Moeilijk moeilijk, gelukkig heb ik nog even om te kiezen
Verwijderd
owww het topic is weer in leven
Ehmm ik snap werkelijk waar NIET hoe het kan dat een T-mobile versie zoveel goedkoper is dan een niet T-mobile versie. Het enige wat ik me dan kan voorstellen is dat er voorop groot T-mobile staat in rode lettertjes. En dat het info knopje in het midden een T'tje heeft.
Als ik even terugkijk in deze topic zie ik ook dat de phonehouse met een soorgelijke prijs kwam. Deze werd ook meteen weer ontkrachtigd door iemand hier op het forum die er met iemand in die winkel over had gesproken.
dussss..of er is een verkeerde adviesprijs de wereld in gestuurd..offf je moet een abbo (prepaid?) nemen voor de T-mobile versie..
Het is voor mij een raadsel eerlijk gezegd hoe er zo een groot prijsverschil in kan zitten.
kleine aanvulling bij vivacom staat dit bij het toestel:
Let op: Dit toestel heeft een simlock van T-Mobile!
Ehmm ik snap werkelijk waar NIET hoe het kan dat een T-mobile versie zoveel goedkoper is dan een niet T-mobile versie. Het enige wat ik me dan kan voorstellen is dat er voorop groot T-mobile staat in rode lettertjes. En dat het info knopje in het midden een T'tje heeft.
Als ik even terugkijk in deze topic zie ik ook dat de phonehouse met een soorgelijke prijs kwam. Deze werd ook meteen weer ontkrachtigd door iemand hier op het forum die er met iemand in die winkel over had gesproken.
dussss..of er is een verkeerde adviesprijs de wereld in gestuurd..offf je moet een abbo (prepaid?) nemen voor de T-mobile versie..
Het is voor mij een raadsel eerlijk gezegd hoe er zo een groot prijsverschil in kan zitten.
kleine aanvulling bij vivacom staat dit bij het toestel:
Let op: Dit toestel heeft een simlock van T-Mobile!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 11:21 ]
D'r zit een sim-lock op van T-Mobile natuurlijk
Verwijderd
Ehmm heb vivacom even een mail gestuurd over dat tmobile pakket met als antwoord:
>er zit een sim lock van t-mobil op en hij komt in een pakket van t-mobile dus u krijgt geen >originele samsung doos maar een t-mobile doos en er zit een sticker op van t-mobile.
en dan toch vind ik het zonde als er echt een grote T-mobile stikker opzit...wat jullie?
>er zit een sim lock van t-mobil op en hij komt in een pakket van t-mobile dus u krijgt geen >originele samsung doos maar een t-mobile doos en er zit een sticker op van t-mobile.
en dan toch vind ik het zonde als er echt een grote T-mobile stikker opzit...wat jullie?
Verwijderd
Tja voor die prijs neem ik dat voor lief! En waarschijnlijk is er echt wel een mogelijkheid om dat logo met een gum ofzo te verwijderen.
Jammer alleen dat het nog een maand duurt voordat die leverbaar is
Jammer alleen dat het nog een maand duurt voordat die leverbaar is
Waarschijnlijk ie die sticker er wel af te halen, bij de T610 kon dat ook las ik in 't T610 topic
Verwijderd
Kijk ook eens op:
http://www.t-mobile.de/sh...4262,2963-_763-0-,00.html
daar staat de E-700 in T-Mobile uitvoering!
Valt wel mee naar mijn idee met dat logo.
http://www.t-mobile.de/sh...4262,2963-_763-0-,00.html
daar staat de E-700 in T-Mobile uitvoering!
Valt wel mee naar mijn idee met dat logo.
Verwijderd
Hmmm
Dat valt inderdaad wel mee dat logootje. Maar Hielko ik had een beetje gezocht wat je zei over dat "gummen" maar kon er niks over vinden. Vind dat wel een interessant verhaal eigenlijk :-)
Weet je nog waar dat precies stond?

Weet je nog waar dat precies stond?
Ik heb ook mensen gehoord die het met scherpe voorwerpen deden, heel voorzichtig. Dat stond in het T610 topic. Liet geen krasjes achter
Overigens, Vivacom heeft nu een prijs van € 299,88 voor de T-Mobile versie. Maar dat zal wel een vanaf prijs zijn neem ik aan, aangezien het een T-Mobile versie is en dus met T-Mobile abbo moet worden gekocht. Of niet perse? Dat je dus een T-Mobile abbo hebt en deze los kunt kopen voor nog geen 300 euro?
Verwijderd
Neu denk dat ie nog goedkoper is als je er een abbo bijneemt. Ik snap ook niet zo waarom Tmobile dit zou doen maar het zal wel ;-).
Ik hoorde van een collega net dat met een bepaald soort nagellakremover het logo er ook af te halen was alleen moest je het wel eerst op een ander stukje aluminium proberen voordat je aan je telefoon begon haha
Ik zie het al voor me op de eerste dag dat ik hem heb met de nagellak remover van mijn vriendin schrobben op me phone en dat ik zo het zwart eraf krap ..brr moet je niet aan denken
Ik hoorde van een collega net dat met een bepaald soort nagellakremover het logo er ook af te halen was alleen moest je het wel eerst op een ander stukje aluminium proberen voordat je aan je telefoon begon haha
Ik zie het al voor me op de eerste dag dat ik hem heb met de nagellak remover van mijn vriendin schrobben op me phone en dat ik zo het zwart eraf krap ..brr moet je niet aan denken

Damn wat een uber mooie foon.. IK heb net bij debitel de S300 laten reserveren, maar dit is echt het wachten wel waar. De S300 heeft jammerlijk geen camera, waardooor ik nog steeds twijfel tussen de S300 en de SE T610. Maar deze foon haalt al mijn twijfels weg... Maandje wachten lijkt me dus, half oktober moet ie toch beschikbaar zijn,lijkt me?
Verwijderd
Ligt het aan mij of is vivacom.nl down?TripleM schreef op 16 September 2003 @ 13:24:
Overigens, Vivacom heeft nu een prijs van € 299,88 voor de T-Mobile versie.
Ik zou zelf nooit een foon kopen omdat er een camera opzit, maar ik moet wel zeggen dat de kwaliteit van deze camera wel erg goed is vergeleken bij de gangbare modellen. VGA resolutie (640 x 480 voor degenen die niet meer weten wat dat iskoentjuh schreef op 16 september 2003 @ 17:03:
Damn wat een uber mooie foon.. IK heb net bij debitel de S300 laten reserveren, maar dit is echt het wachten wel waar. De S300 heeft jammerlijk geen camera, waardooor ik nog steeds twijfel tussen de S300 en de SE T610. Maar deze foon haalt al mijn twijfels weg... Maandje wachten lijkt me dus, half oktober moet ie toch beschikbaar zijn,lijkt me?
Het design van de foon vind ik ook erg mooi, eindelijk eens een wat donkerdere telefoon, altijd maar dat zilvergrijs begint ook te vervelen. Vooral het donkere display aan de buitenkant helpt hieraan mee, want natuurlijk is bv. een T610 met zijn zwarte cover ook een 'donkere' telefoon.
Voordelen van deze telefoon zullen ongetwijfeld de schermkwaliteit zijn (typisch Samsung), de kwaliteit van de camera en het design. Nadelen zijn denk ik de niet perfecte spraakkwaliteit (voor mij persoonlijk een koopargument) en de afwezigheid van Bluetooth, al is dit volgens mobile-review.com geen vereiste voor de doelgroep.
jah, maargoed... Ik wil de S300 gaan aanschaffen,dus gekozen voor een zonder camera, maar als ik nu een telefoon vind, de qua uiterlijk nog mooiere is als de s300 en ook nog een camera heeft, dan wil ik wle een maandje wachten
er is ook een s300m versie die ondersteunt MMS
Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.
Verwijderd
Heeft iemand webspace om 3 originele Samsung plaatjes te hosten?
Ik heb er 3 opgestuurt gekregen op mega-size (plaatjes van een megabyte etc.).
Die plaatjes worden normaliter gebruikt om via DTP-programma's folders en magazines in
elkaar te prutsen (Pressfoto's dus).
Als er interesse is hoor ik het wel, niet dat het plaatjes zijn die je nog nooit gezien hebt,
maar je krijgt toch een wat duidelijker beeld van de Look&Feel van de E700.
Overigens een quote uit een mailtje dat ik kreeg van ene mevrouw Versteeg,
werkzaam bij Samsung.com:
Retailers zullen nog wel wat van de prijs afknabbelen.
Over de T-mobile versie: rottig dat ook het blauwe i-tje aan de binnenkant
vervangen is door iets rosigs met een T-tje, maar daar kan ik niet wakker
van liggen.
Dat logo aan de buitenkant is er vast wel weer af te frotten met een
blauwe gum (inkt-gum), verkrijgbaar bij betere kantoorhandel c.q. HEMA.
Dit kon bij de SE T610 ook namelijk.
Zo'n inkt-gum is wat stugger dan een reguliere potloodgum, waardoor het
"schrubben" zoals ik het dan maar even noem, makkelijker gaat en toch
geen krassen achterlaat. Met een nagellakremover ben ik voorzichtiger,
misschien vreet het de buitekant van je clamshell aan en dat moeten
we natuurlijk niet hebben.
Ik heb er 3 opgestuurt gekregen op mega-size (plaatjes van een megabyte etc.).
Die plaatjes worden normaliter gebruikt om via DTP-programma's folders en magazines in
elkaar te prutsen (Pressfoto's dus).
Als er interesse is hoor ik het wel, niet dat het plaatjes zijn die je nog nooit gezien hebt,
maar je krijgt toch een wat duidelijker beeld van de Look&Feel van de E700.
Overigens een quote uit een mailtje dat ik kreeg van ene mevrouw Versteeg,
werkzaam bij Samsung.com:
Hou hierbij in je achterhoofd dat het een adviesprijs van Samsung is.De Samsung E700 ligt eerste week oktober in de shops.
Prijs wordt "vanaf 0 euro" in abonnements vorm.
Losse verkoopprijs zal 499 Euro bedragen.
Retailers zullen nog wel wat van de prijs afknabbelen.
Over de T-mobile versie: rottig dat ook het blauwe i-tje aan de binnenkant
vervangen is door iets rosigs met een T-tje, maar daar kan ik niet wakker
van liggen.
Dat logo aan de buitenkant is er vast wel weer af te frotten met een
blauwe gum (inkt-gum), verkrijgbaar bij betere kantoorhandel c.q. HEMA.
Dit kon bij de SE T610 ook namelijk.
Zo'n inkt-gum is wat stugger dan een reguliere potloodgum, waardoor het
"schrubben" zoals ik het dan maar even noem, makkelijker gaat en toch
geen krassen achterlaat. Met een nagellakremover ben ik voorzichtiger,
misschien vreet het de buitekant van je clamshell aan en dat moeten
we natuurlijk niet hebben.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 10:27 ]
Verwijderd
Was het al langsgekomen dat de E700 ook met flasher naar Europa komt? (E715 gaat ie dan heten volgens mij)
http://www.samsung.com/Products/MobilePhone/GSM/index.htm#
Dan bij dat bovenste blauwe plaatje komt ie langs.
Edit: Hier wat pics
http://www.samsung.com/Products/MobilePhone/GSM/index.htm#
Dan bij dat bovenste blauwe plaatje komt ie langs.
Edit: Hier wat pics
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 13:37 ]
Verwijderd
Ik lees dat de E715 een E700+flash is en bestemt is voor de amerikaanse markt.
De europese versie gaat E710 heten. Verder mooi dingetje.
heb je wat pic's van die E710?Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 13:45:
Ik lees dat de E715 een E700+flash is en bestemt is voor de amerikaanse markt.
Verwijderd
Nee, maar ik neem aan dat hij gewoon dezelfde looks heeft als de E715, dus
grijze toetsenbord aan binnenkant en buitenkant lichter blauw.
/edit: wel plaatjes dus...
E700= dual-band geval zonder flash (dus niet voor Amerika) Meer pics
E705= E700 geschikt voor Amerika
E710= E700 + flash voor europese markt Bron
E715= E705 + flash voor amerikaanse markt
Ik denk dat het zo is...
Pics van de E710/E715 versie met flasher:

/edit: wel plaatjes dus...
E700= dual-band geval zonder flash (dus niet voor Amerika) Meer pics
E705= E700 geschikt voor Amerika
E710= E700 + flash voor europese markt Bron
E715= E705 + flash voor amerikaanse markt
Ik denk dat het zo is...
Pics van de E710/E715 versie met flasher:

[ Voor 123% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 14:57 ]
Zijn er dan pic's van E715Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 14:26:
Nee, maar ik neem aan dat gewoon dezelfde looks heeft als de E715, dus
kan ergens nog vinden
Ik wil sowieso geen telefoon met flits. Leuk als er een camera opzit maar met flits lijkt het al helemaal geen telefoon meer.
Daam die kluer van de E710 is mooie dan die E700 wanneer kom die E710 uit?
Ziet er mooi uit... maar ik hoef voor geen goud weer een Samsung telefoon... Wat een drama...
alle toestel ziiten altijd problemen dus je kan nooit een toestel hebben die 100% goed is
Dat is misschien wel zo, maar sommige merken hebben vaker problemen dan anders. Ik hoorde pas nog iemand zegen dat bv. 33% van alle Nokias binnen een maand terug is, al is het maar voor iets kleins.limit28 schreef op 17 September 2003 @ 16:43:
alle toestel ziiten altijd problemen dus je kan nooit een toestel hebben die 100% goed is
Ik heb de Siemens S25 gehad, S35 en heb nu de S45. Heb pas 1 keer in al die 4 jaar ofzo een probleem gehad en dat lag waarschijnlijk aan mezelf. Siemens heeft wat dat betreft gewoon een goede reputatie.
Is dus een kwestie van pech of geluk hebben, maar bij sommige merken is de kans op het één gewoon groter dan bij de ander.
DAt zal wel meevallen, van 1x flitsen zal niet zoveel energie kosten en ik neem aan dat jij niet dagelijks tientallen foto's wilt maken (en dan ook nog in 't donker)
Verwijderd
@tripleM Tja dat zal ervarings gewijs bewezen moeten worden. Ik heb zelf vrij veel problemen met mijn t610, maar om daarom voor altijd se af te schrijven.....
@Hielko als het een automatische camera is, wat ik wel verwacht, zal hij vaak vinden dat de belichting niet voldoende, of goed genoeg is, waardoor hij automatisch de flits zal benutten. Tevens neemt een dergelijke flits enorm veel van je energie (kijk maar naar digitale camera's)
@Hielko als het een automatische camera is, wat ik wel verwacht, zal hij vaak vinden dat de belichting niet voldoende, of goed genoeg is, waardoor hij automatisch de flits zal benutten. Tevens neemt een dergelijke flits enorm veel van je energie (kijk maar naar digitale camera's)
Uh ja, een digitale camera kan meestal minimaal wle 100 foto's maken met flits. Dus als je hier een paar foto's maakt kost dat waarschijnlijk niet meer dan een paar procent van je accu.
Verwijderd
Een digitale fotocamera heeft dan over het algemeen ook een zwaardere accu, welke ook geschikt is voor dergelijke piek gebruiken, een telefoon accu lijkt mij daar niet geschikt voor.
Een digitale camera heeft inderdaad een zwaardere accu (3x zo zwaar ofzo gemiddeld gok ik), maar ze gebruiken hetzelfde type batterij (lithium-ion). Dus als jij met een digitale camera een paar honderd foto's kan maken zal 't bij een telefoon echt niet zo zijn dat je standby-tijd halveeert van een half dozijn foto's oid.
Verwijderd
Dusverre ik mij kan herinneren heeft de sony v1 een 1500 mAh 7.2 V accu (dit is even uit mijn hoofd, want heb de specs thuis liggen) de samsung een 800 mAh, dusverre zul je gelijk hebben met de stelling dat het een 3 maal zwaardere accu is, maar zal de voltage niet verschilllen, en een belangrijke rol spelen?
Dat zal natuurlijk erg afhangen van de categorie camera, een compacte camera heeft een minder zware accu dan een SRL-like etc. Maar hoe 't exact zit maakt ook weinig uit voor deze discussie, mijn punt is dat je echt wel een paar foto's kan maken zonder dat je batterij meteen half leeg is (tenminste dat verwacht ik dan...).
Verwijderd
@Hielko, ik werd dan ook niet gedreven om mijn gelijk te halen, maar puur door mijn nieuwsgierigheid. Uiteraard zal hij niet na één foto leeg zijn, al zou ik dat wel grappig vinden.';-)
waarom maken jullie neit een nieuwe topic voor de E710 ?
Misschien omdat het nagenoeg dezelfde telefoon is als de E700?
Hou alstublief die T610/Siemens/... ervaringen er even buiten guys.
Hou alstublief die T610/Siemens/... ervaringen er even buiten guys.
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
wannner kom die E710 dan uit?
Verwijderd
limit28 schreef op 17 September 2003 @ 14:33:
[...]
Zijn er dan pic's van E715![]()
![]()
kan ergens nog vinden
limit28 schreef op 17 September 2003 @ 15:08:
Daam die kluer van de E710 is mooie dan die E700 wanneer kom die E710 uit?
limit28 schreef op 17 September 2003 @ 18:39:
waarom maken jullie neit een nieuwe topic voor de E710 ?
Ehm als iemand iets over die E710 wist had hij allang gereageerd. Hou dus asljeblieft op met het vragen naar info en ga zelf op onderzoek uit.limit28 schreef op 17 September 2003 @ 19:05:
wannner kom die E710 dan uit?
Om het nog leuker te maken:
Wat dachten jullie van de SamSung SGH-P705?
Link naar Officiële SamSung site
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Hmm omdat ik de rottigste niet ben zal ik wel een stuk info quoten over de SGH-E715
http://www.mobile-review....ptember/images/e715-2.jpg
http://www.mobile-review....ptember/images/e715-1.jpg
Hmm foto dan maar?Компании зачастую производят версии своих телефонов с отличным дизайном для операторов, это повышает привлекательность аппаратов для пользователей, позволяет продавать их операторам, не вступая в конкуренцию с оригинальными моделями. Зачастую в таких телефонах содержатся все настройки под оператора, изменено главное меню на стандартные иконки оператора. Последний пример такого рода для компании Samsung, это модели Х100 и Х105, которые являются одним и тем же аппаратом. Вторая модель просто выпускается для оператора T-Mobile.
На днях компания пошла еще дальше и представила модель Е715, которая аналогична Е700. В США аппарат будет продаваться для работы в диапазонах 850/1900 МГц, в Европе для пользователей T-Mobile будет доступна стандартная версия (900/1800). Но в отличие от Е700 изменился цвет корпуса, и появилась встроенная вспышка, это основное отличие модели. В течение первых двух месяцев продаж (до Нового года), аппарат Е715 будет доступен только в сети T-Mobile, позднее появится в розничных магазинах других сетей и независимых продавцов. Стоимость модели сравнима со стоимостью Е700 и будет зависеть от выбранного тарифного плана. Покупка аппарата без подключения к сети T-Mobile будет стоить порядка 500-550 Евро.
http://www.mobile-review....ptember/images/e715-2.jpg
http://www.mobile-review....ptember/images/e715-1.jpg
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 21:03 ]
Dat is een P705 en heeft in deze dus weinig met de E7xx seriesGinz schreef op 17 september 2003 @ 20:08:
Om het nog leuker te maken:
te maken.
Verder lezen jullie die posts van Gonnosoeke op pagina 5 blijkbaar
niet, want hij postte al dezelfde plaatjes als Play hierboven doet.
[ Voor 6% gewijzigd door Mujo op 17-09-2003 21:04 ]
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Verwijderd
Met naam is idd een mooiere post 
Mujo hierboven heeft idd gelijk, was even vergeten dat gonnosoeke ze in het topic had gepost. Maar speciaal voor de mensen die bleven vragen naar pics toch de linkjes.
Voor de mensen die kunnen wachten en een camera wel kunnen missen is de Motorola E700 misschien wel interessant, bevat een microsoft bestuuringsprogramma en heeft een usb aansluiting. Daarnaast ook nog eens de mogelijkheid om flash kaarten te gebruiken dus zoiezo al een erg handige Mp3 speler. Deze zal trouwens later wel met Camera verschijnen. Nu is het alleen nog wachten op telefoons met touchscreen. Welke de PDA's dan helemaal kunnen vervangen.
Mujo hierboven heeft idd gelijk, was even vergeten dat gonnosoeke ze in het topic had gepost. Maar speciaal voor de mensen die bleven vragen naar pics toch de linkjes.
Voor de mensen die kunnen wachten en een camera wel kunnen missen is de Motorola E700 misschien wel interessant, bevat een microsoft bestuuringsprogramma en heeft een usb aansluiting. Daarnaast ook nog eens de mogelijkheid om flash kaarten te gebruiken dus zoiezo al een erg handige Mp3 speler. Deze zal trouwens later wel met Camera verschijnen. Nu is het alleen nog wachten op telefoons met touchscreen. Welke de PDA's dan helemaal kunnen vervangen.
Motorola E700??Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 21:08:
Met naam is idd een mooiere post
Ik heb wel ergens een site gezien over de Motorola E700 met alleen maar plaatjes van de Samsung SGH-E700, maar de Motorola E700
Bron?
Pics?
specs?
Bedoel je niet deze?
[FP] Microsoft en Motorola kondigen MPX200 Smart Phone aan
[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 17-09-2003 22:28 ]
-
Verwijderd
Heren, dit is het SAMSUNG E7xx- topic. Laat de andere merken/typen hier buiten...
In dit topic werd nog gesuggereerd dat Samsung partijen E700's had teruggeroepen
i.v.m. 'fouten'. Onderstaand bericht is weliswaar van een PR-functionaris, maar misschien
ontkracht het het vermoeden een beetje:
In dit topic werd nog gesuggereerd dat Samsung partijen E700's had teruggeroepen
i.v.m. 'fouten'. Onderstaand bericht is weliswaar van een PR-functionaris, maar misschien
ontkracht het het vermoeden een beetje:
Er is absoluut geen partij E700 toestellen teruggeroepen, de toestellen
zullen begin oktober voor het eerst in de winkels liggen.
Hartelijke groet,
*Hier stond de naam van een dame*
PR Manager
Samsung Electronics Benelux B.V.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 11:18 ]
Wooh dus over 2 weken in de winkel
die met simlock of zonder?
Omdat het toestel me extreem tegenviel. De menu's zijn onlogisch en traag. Er zitten over vertragingen met muziekjes die je nergens uit kunt zetten. Een simpel telefoonnummer uit je adresboek selecteren kost je al een extra druk door een nutteloos menu. Wederom met de vertragingen tussendoor.Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 16:36:
@bosmoster waarom dan wel niet?
Het gebruik van het ding (A800) is voor mij dus een constante irritatie.
Zou een mod misschien Het Topic titel willen veranderen in Het Grote Samsung SGH E700/E715 Topic
Alvast bedankt, heb mijn Startpost al aangepast.
Alvast bedankt, heb mijn Startpost al aangepast.
Verwijderd
Hmm klinkt erg optimistisch. Ik heb nog totaal geen ervaring met samsung. Ik vind ze wel altijd mooi uitzien. Wel vertelde een wijs man mij eens dat Samsung erg veel op Nokia begon te lijken. Veel dezelfde producten met een nieuw jasje er omheen.
Maar de vraag is, wat is belangrijker, de eenvoud van het menu, de mogelijkheden. het uiterlijk of het telefoneren?
Maar de vraag is, wat is belangrijker, de eenvoud van het menu, de mogelijkheden. het uiterlijk of het telefoneren?
Wie is die wijs man?Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 15:26:
Hmm klinkt erg optimistisch. Ik heb nog totaal geen ervaring met samsung. Ik vind ze wel altijd mooi uitzien. Wel vertelde een wijs man mij eens dat Samsung erg veel op Nokia begon te lijken. Veel dezelfde producten met een nieuw jasje er omheen.

-
Verwijderd
zijn gedachtes wat anders.. sinterklaar??? kerstman..
Hij heeft opzich wel gelijk..
Ndat nokia die menus bedacht ging het wel snel over naar de andere merken
kijk maar eens naar lg en dus ook samsung (zelfde fabriek)
Hij heeft opzich wel gelijk..
Ndat nokia die menus bedacht ging het wel snel over naar de andere merken
kijk maar eens naar lg en dus ook samsung (zelfde fabriek)
De enige minpunten die ik heb kunnen vinden zijn:
-Het Menu, ik had het zelfde menu in mijn T100, werkt uitstekend, alleen ik vind de nieuwe menus van Samsung mooier, Zoals de S100, S300 V200. Maar nogmaals het Menu werkt uitstekend, zeer gemakkelijk en mooi.
- Ik weet dat samsung altijd de beste schermen heeft, alleen vind ik weld at ze nu eidnelijk die 128*160 pixels schermen mogen omhoog schroeven naar 176*220 zoals de Motorola V600, De Motorola moet daarom dus ook in principe een beter scherm hebben dand e E715.
En ohjah, dat hij geen Bluetooth heeft is voor mij geen schande, hij heeft toch infrarood en dat gebruik ik ook altijd op mijn T610 nu. Bluetooth gebruik ik toch nooit. Maar je kan het natuurlijk wel als minpunt erbij rekenen. Dus voor mij is het echt of deze Samsung E715 of de V600. het scherm van de V600 is waarschijnlijk beter alleen de Flitser vand e Samsung vind ik dan juist weer heel handig. Ik zal nog wel zien eind October.
-Het Menu, ik had het zelfde menu in mijn T100, werkt uitstekend, alleen ik vind de nieuwe menus van Samsung mooier, Zoals de S100, S300 V200. Maar nogmaals het Menu werkt uitstekend, zeer gemakkelijk en mooi.
- Ik weet dat samsung altijd de beste schermen heeft, alleen vind ik weld at ze nu eidnelijk die 128*160 pixels schermen mogen omhoog schroeven naar 176*220 zoals de Motorola V600, De Motorola moet daarom dus ook in principe een beter scherm hebben dand e E715.
En ohjah, dat hij geen Bluetooth heeft is voor mij geen schande, hij heeft toch infrarood en dat gebruik ik ook altijd op mijn T610 nu. Bluetooth gebruik ik toch nooit. Maar je kan het natuurlijk wel als minpunt erbij rekenen. Dus voor mij is het echt of deze Samsung E715 of de V600. het scherm van de V600 is waarschijnlijk beter alleen de Flitser vand e Samsung vind ik dan juist weer heel handig. Ik zal nog wel zien eind October.
In de startpost vraag je je af of het OLED display van de E715 beter is of niet. Het zou best wel eens kunnen denk ik. Het lijkt net of de resolutie hoger is. Als vergelijking heb ik het ontvangst icoontje vergeleken op de plaatjes en die op de E715 is veel gedetailleerder dan de E700. Dit kan natuurlijk ook door een andere firmware komen.
De E700 staat trouwens nog niet tussen de lijst met telefoons die je kan kiezen via hun. Ik heb er een vandaag binnen, maar ik ga morgen maar eens bellen.
De E700 staat trouwens nog niet tussen de lijst met telefoons die je kan kiezen via hun. Ik heb er een vandaag binnen, maar ik ga morgen maar eens bellen.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Volgens mij is de resolutie niet hoger. Het klopt wel dat het ontvangst icoontje er anders uitziet, maar dat komt volgens mij alleen door 't feit dat bij de E700 er drie streepjes staan van 2 px breed en bij de E715 zes streepjes van 1 px breed.
Je hebt gelijk. Ik ben ook maar even naar de samsung site gaan surfen en eens naar de specs voor de E715 gekeken en daar staat nu dat het OLED scherm 16 grayscale is met dezelfde reso als de E700 80x64. Ik wacht wel wat T-Mobile morgen zegt. Ik hoop voor een leuk prijsje mijn abbo te verlengen met de E700
uhh 16 grayscale? Is 't niet 256 kleuren?
Verwarrend... Samsung heeft het op de site over '16 gray OLED', maar laat intussen vrolijk foto's zien waarop het scherm (van de E715) vrolijk verscheidene kleuren laat zien...Hielko schreef op 19 september 2003 @ 10:30:
uhh 16 grayscale? Is 't niet 256 kleuren?
De E700 en E715 hebben zoiezo beide kleurenschermen, het is gewoon een fout op de Samsung site. Ik denk ook dat mijn vermoeden dat de E715 alleen voor T-Mobile beschikbaar wordt juist is. en dat de gene die geen T-Mobile abbo willen och maar gewoon de E700 moeten kopen, dit is wel jammer want de flitser zou bij mij de doorslag geven om de E715 te kopen ipv de V600 van motorola. Maar we zullen nog zien.
Verwijderd
Ik heb hem alleen nog op tfortelecom.nl zien staan voor 480 euro.
Is hij ook al ergens anders te koop? Zo ja, waar en voor hoeveel?
In de pricewatch is hij nog niet opgenomen. Hier is de S500 trouwens ook og niet opgenomen, terwijl deze al bij veel sites te bestellen is.
In de pricewatch is hij nog niet opgenomen. Hier is de S500 trouwens ook og niet opgenomen, terwijl deze al bij veel sites te bestellen is.
Verwijderd
Bij www.gsmking.nl (of www.vivacom.nl, zelfde site) kan je hem ook bestellen. Voor 300 als ik het me goed herinner.Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 18:35:
Ik heb hem alleen nog op tfortelecom.nl zien staan voor 480 euro.
Ja ik zag hem ook al bij andere gsm shops voor 299. Het is wel duidelijk dat dit voor deze prijs om de Tmobile versie gaat. Maar als je alle reviews en forums bekijkt kan je dat logootje er zo vanaf gummen :-). Ik ken deze hele constructie trouwens niet wat T-mobile doet. Immers...wat schiet T-mobile er nou mee op als mensen met een telefoon van hun rondlopen..kan best begrijpen dat je wat extra reclame krijgt maar thats it!
Het is een ander soort regeling die je hebt als je een abbo erbij neemt want ze verkopen hem dus gewoon los.
Offfff zou het zo zijn dat je als telecomleverancier gewoon een X aantal van die toestellen krijgt en dat ze gewoon zelf die dingen los gaan verkopen?!
Wat ik me trouwens afvraag..zou het zo zijn dat zo'n Tmobile simlock ook werkt met een ben abbo kaart. Tmobile is wel gewoon ben en andersom maar zouden ze wat veranderd hebben?
Het is een ander soort regeling die je hebt als je een abbo erbij neemt want ze verkopen hem dus gewoon los.
Offfff zou het zo zijn dat je als telecomleverancier gewoon een X aantal van die toestellen krijgt en dat ze gewoon zelf die dingen los gaan verkopen?!
Wat ik me trouwens afvraag..zou het zo zijn dat zo'n Tmobile simlock ook werkt met een ben abbo kaart. Tmobile is wel gewoon ben en andersom maar zouden ze wat veranderd hebben?
HEEEET NIEUWS!!!!
Dit kreeg ik van een online gsm shop binnen:
toestel nog niet voorraadig.
toestel nog niet voorraadig.
Maar dit had je zelf ook kunnen zien als je even de vorige berichten in dit topic door had gelezen waar een foto bij geplaatst is.
Maar dit had je zelf ook kunnen zien als je even de vorige berichten in dit topic door had gelezen waar een foto bij geplaatst is.
op de voorkant van het toestel onderaan het klepje. staat niet op de E700 maar alleen op de E715, maar zal me niks verbazen als T mobile het ook op de E700 zet.
iemand al meer nieuws over hoe het zit met de distributie problemen van dit telefoontje, ligt die inmiddels al in de winkel?
Verwijderd
Ik ben ook erg geintresseerd in deze telefoon, maar vraag em toch af hoe het zit met de dekking van T-mobile.
Ik heb na heel wat zoeken het volgende kaartje gevonden:

Het lijkt er dus op dat de dekking goed is wel goed is, maar toch zit ik met een lichte twijfel.
Ik zit in Schagen, even boven Alkmaar is dat.
Ik heb na heel wat zoeken het volgende kaartje gevonden:

Het lijkt er dus op dat de dekking goed is wel goed is, maar toch zit ik met een lichte twijfel.
Ik zit in Schagen, even boven Alkmaar is dat.
Ehmm laten we het wel ON topic houden guys...maaaaar schagen is goed net als vrijwel de rest van nederland. Ben/Tmobile heeft het allemaal best goed voor elkaar. Kpn (phone van me werk) heeft ook nog wel eens black spots dus zegt niks
Verwijderd
Op dit moment is zeker alleen de E700 nog te koop? Die flits op de E710 of E715 lijkt mij wel handig, weet iemand wanneer deze te bestellen zijn en of ze in prijs veel schelen met de E700.
Verwijderd
Volgens onze bronnen bij T-Mobile zou het toestel per 19 september worden verspreid over alle retailers door heel Nederland die dit toestel hebben besteld. De eerste toestellen zullen dus wel volgende week geleverd worden als er geen vertraging is. Het toestel (E700) is nog het enigste toestel dat leverbaar is in Nederland. Over de andere modellen weet ik helaas nog niks. Ik weet ook niet of er een irritant logootje op komt van T-Mobile (zal haast wel) en of dit toestel te unlocken valt... Maar hij moet dus ieder moment leverbaar zijn!
Net de belcompany krant in de bus gehad. Op de voorpagina claimen ze de E700 als primeur. Ze zeggen er tevens bij dat ze hem echt vooradig hebben. Losse prijs uit mijn hoofd 497 euro
Op de foto die erbij zit staat geen T-mobile logo. Dus als ze gelijk hebben moet de belcompany hem maandag hebben liggen.
Op de foto die erbij zit staat geen T-mobile logo. Dus als ze gelijk hebben moet de belcompany hem maandag hebben liggen.
Verwijderd
Ik was net ook even bij de BC en die hadden uhm nog niet, maar volgens haar pctje was de losse prijs 320 euro maar dan wel met een T-Mobile Sim-lock.Kid_E schreef op 20 september 2003 @ 17:05:
Net de belcompany krant in de bus gehad. Op de voorpagina claimen ze de E700 als primeur. Ze zeggen er tevens bij dat ze hem echt vooradig hebben. Losse prijs uit mijn hoofd 497 euro
Toen heb ik het formuliertje dat ik via de T-mobile site gemaakt had maar op de bus gedaan, dan zou hij binnen 2 weken geleverd moeten worden. ik heb geen haast
Verwijderd
dat unlocken zal wel binnenkort kunnen alhoewel Samsung toch wel een moeilijk merk blijkt te zijn om te unlocken!! Ik gebruik altijd de services van GSM Delft... Over het algemeen een gast die ook snel de nieuwste modellen kan unlocken. Ik hou zijn website dan ook in de gaten voor dit toestel (en ook voor de ST55).
samsung mooielijk te unlocken?
samsung is juist een van de eenvoudigere, je moet gewoon de goede aparatuur hebben
samsung is juist een van de eenvoudigere, je moet gewoon de goede aparatuur hebben
is uitgesteld ivm software probleem (heb ik me laten vertellen ) ik d8 dat 't 6 okt. is gewordenVerwijderd schreef op 20 September 2003 @ 15:59:
Volgens onze bronnen bij T-Mobile zou het toestel per 19 september worden verspreid over alle retailers door heel Nederland die dit toestel hebben besteld. De eerste toestellen zullen dus wel volgende week geleverd worden als er geen vertraging is. Het toestel (E700) is nog het enigste toestel dat leverbaar is in Nederland. Over de andere modellen weet ik helaas nog niks. Ik weet ook niet of er een irritant logootje op komt van T-Mobile (zal haast wel) en of dit toestel te unlocken valt... Maar hij moet dus ieder moment leverbaar zijn!
Je wordt qua prijs altijd genaait bij BCVerwijderd schreef op 20 September 2003 @ 17:25:
[...]
Ik was net ook even bij de BC en die hadden uhm nog niet, maar volgens haar pctje was de losse prijs 320 euro maar dan wel met een T-Mobile Sim-lock.
Toen heb ik het formuliertje dat ik via de T-mobile site gemaakt had maar op de bus gedaan, dan zou hij binnen 2 weken geleverd moeten worden. ik heb geen haast

T610 is daar 407 los, bij Tell-me 350
#StopBurningStuff
Ik snap em niet? Je vindt de nieuwe menus van Samsung mooier, maar je hebt het nu toch over de E700 neem ik aan? Dat is toch een nieuwe?Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 15:49:
De enige minpunten die ik heb kunnen vinden zijn:
Hogere resolutie is niet per definitie beter maar ook de V600 heeft een TFT dus kwaliteit zal niet zo heel veel schelen. Ik zit zelf ook te kijken naar die V600, ik ben er nog niet helemaal uit wat ik koop, maar een groot nadeel van de V600 is voor mij dat 1 naam maar 1 telefoonnummer kan bevatten. Ik ga dus echt niet een paar jaar terug in de tijd- Ik weet dat samsung altijd de beste schermen heeft, alleen vind ik weld at ze nu eidnelijk die 128*160 pixels schermen mogen omhoog schroeven naar 176*220 zoals de Motorola V600, De Motorola moet daarom dus ook in principe een beter scherm hebben dand e E715.
Even ter info voor jou dan, de V600 heeft GEEN IrDa. Ik waarschuw alvastEn ohjah, dat hij geen Bluetooth heeft is voor mij geen schande, hij heeft toch infrarood en dat gebruik ik ook altijd op mijn T610 nu. Bluetooth gebruik ik toch nooit. Maar je kan het natuurlijk wel als minpunt erbij rekenen. Dus voor mij is het echt of deze Samsung E715 of de V600. het scherm van de V600 is waarschijnlijk beter alleen de Flitser vand e Samsung vind ik dan juist weer heel handig. Ik zal nog wel zien eind October.
Ik wil of de Siemens SL55, of de SonyEricsson Z600, of de Samsung E700 of de Motorola V600, ik ben er nog lang niet uit.

Dan vind ik het toch een beetje gek dat ze nu op de T-Mobile site de E700 voor zo'n stuntprijs aanbieden ipv de e710Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 15:19:
De E700 en E715 hebben zoiezo beide kleurenschermen, het is gewoon een fout op de Samsung site. Ik denk ook dat mijn vermoeden dat de E715 alleen voor T-Mobile beschikbaar wordt juist is. en dat de gene die geen T-Mobile abbo willen och maar gewoon de E700 moeten kopen, dit is wel jammer want de flitser zou bij mij de doorslag geven om de E715 te kopen ipv de V600 van motorola. Maar we zullen nog zien.
Wat denken jullie? Zullen ze dat met de E710 ook gaan doen?
Als die E710 (met flits) ook rond de 100 - 200 euro komt te liggen koop ik die, maar als hij alleen voor 'normale' prijs te krijgen is, dan liever die E700 zonder flits, die wel verkrijgbaar is voor 100 a 200 euro.
[ Voor 3% gewijzigd door KreKkeR241 op 22-09-2003 02:35 ]
Verwijderd
Met abo 100 a 200 euro of los??KreKkeR schreef op 22 September 2003 @ 02:11:
[...]
Dan vind ik het toch een beetje gek dat ze nu op de T-Mobile site de E700 voor zo'n stuntprijs aanbieden ipv de e710
Wat denken jullie? Zullen ze dat met de E710 ook gaan doen?
Als die E710 (met flits) ook rond de 100 - 200 euro komt te liggen koop ik die, maar als hij alleen voor 'normale' prijs te krijgen is, dan liever die E700 zonder flits, die wel verkrijgbaar is voor 100 a 200 euro.
Verwijderd
ik denk niet dat T-Mobile met de flitsvariant komt op korte termijn... ze moeten eerst van de E700 af, die ze waarschijnlijk in duizendtallen hebben ingekocht... die raak je natuurlijk niet zomaar kwijt!
ik denk dat ze ergens in februari volgende jaar pas uitbrengenVerwijderd schreef op 22 september 2003 @ 09:18:
ik denk niet dat T-Mobile met de flitsvariant komt op korte termijn... ze moeten eerst van de E700 af, die ze waarschijnlijk in duizendtallen hebben ingekocht... die raak je natuurlijk niet zomaar kwijt!

Met abo
Met t-mobile 150 abo stond de e700 op de site (www.t-mobile.nl) voor 119,95 euro of iets dergelijks.
T-Mobile zelf heeft ze in ieder geval nog niet. Ik heb vandaag gebeld en kreeg te horen dat ze niet eens weten wanneer zij hem zelf binnen krijgen. Jammer, maar ik denk dat via T-Mobile verlengen goedkoper voor mij zal zijn dan via een normale shop.
TripleM schreef op 22 September 2003 @ 01:26:
[...]
Ik snap em niet? Je vindt de nieuwe menus van Samsung mooier, maar je hebt het nu toch over de E700 neem ik aan? Dat is toch een nieuwe?
Ookal is de Samsung E700 een nieuwe telefoon, hebben ze deze het zelfde menu meegegeven als die van de T100, en jammergenoeg niet die als de S Series.
[...]
Hogere resolutie is niet per definitie beter maar ook de V600 heeft een TFT dus kwaliteit zal niet zo heel veel schelen. Ik zit zelf ook te kijken naar die V600, ik ben er nog niet helemaal uit wat ik koop, maar een groot nadeel van de V600 is voor mij dat 1 naam maar 1 telefoonnummer kan bevatten. Ik ga dus echt niet een paar jaar terug in de tijd
[...]
Even ter info voor jou dan, de V600 heeft GEEN IrDa. Ik waarschuw alvast
ja ik weet het, en dat vind ik ook een redelijk gemis, dan maar een Belkin Bluetooth adapter kopen voor 40 Euro, Maar ik ben er nog niet uit. en jah 1 nummer per naam is eceht helemaal niks, misschien dat dat DE doorslag wordt om de V600 niet tekopen, de Z600 neem ik helemaal niet, dat ding is ZO dik, is gewoon niet normaal meer, en de camera is geen VGA camera dus ook niet acceptabel voor mij.en de SL 55 geeft en geen Infrarood en geen Bluetooth, dat is helemaal dus helemaal niks, en te klein geheugen netzoals de V600.
Ik wil of de Siemens SL55, of de SonyEricsson Z600, of de Samsung E700 of de Motorola V600, ik ben er nog lang niet uit.
Dit topic is gesloten.