[PC] Transport Giant - Deel 1

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.009 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site weer alleen nieuwe pictures of the week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook niet veel anders verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat loopt iedereen te klagen, bouw zelf een spel en plan je eigen marketing zooitje... of wacht op een spel waar dat gesimuleerd wordt :+

Dr zijn ergere bedrijven die op je zenuwen werken, EA *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is wel zoiets op www.Simutrans.de een duitser die zelf een spel in elkaar zet.
Daar zal ik zeker niet over klagen, het is namelijk gratis te downloaden, maar het ziet er dan ook zeer kinderachtig uit.
Het stelt niet veel voor maar 1 voordeel heeft het wel, passagiers kunnen overstappen, wat bij Transport Giant helaas niet kan.

Het is ook nog maar in een ontwikkelingsfase maar het is te spelen.
maar niet iets om je de hele dag mee te vermaken de graphics zijn iritant te noemen net als de framerate. Transport tycoon deluxe is echt vele malen leuker om te spelen.
Maar het is ook maar een vrijetijdsproject van iemand.

Nee ik wil eens een keer een echte transportsimulatie spelen, maar dat laat maar op zich wachten.
Maar dan heb ik zolang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 16:33
en ligt ie al in de winkels :| ik heb zelf nog geen tijd gehad om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Leondendungen schreef op 28 mei 2004 @ 09:15:
en ligt ie al in de winkels :| ik heb zelf nog geen tijd gehad om te kijken.
Ik heb weer een mailtje naar aanvraag@gcshop.nl gestuurd (precies dezelfde als eerst, moeten ze maar geen standaard antwoorden geven:P) maar FRS e.d. hebben het er niet over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 15:35:
Er is wel zoiets op www.Simutrans.de een duitser die zelf een spel in elkaar zet.
Daar zal ik zeker niet over klagen, het is namelijk gratis te downloaden, maar het ziet er dan ook zeer kinderachtig uit.
Het stelt niet veel voor maar 1 voordeel heeft het wel, passagiers kunnen overstappen, wat bij Transport Giant helaas niet kan.

Het is ook nog maar in een ontwikkelingsfase maar het is te spelen.
maar niet iets om je de hele dag mee te vermaken de graphics zijn iritant te noemen net als de framerate. Transport tycoon deluxe is echt vele malen leuker om te spelen.
Maar het is ook maar een vrijetijdsproject van iemand.

Nee ik wil eens een keer een echte transportsimulatie spelen, maar dat laat maar op zich wachten.
Maar dan heb ik zolang
Gewoon OpenTTD nemen Gaming Girl, is een patch voor Transport Tycoon Deluxe die snel aan het verbeteren is doordat ze de source code kunnen gebruiken.

http://www.openttd.com/

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Spannenddddd.......

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Nou, niet echt ;)
Als hij vandaag zou uitkomen zouden zaken als de Dynabyte en de frs het echt wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Funky Daddy

Deb VT97.9
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgigant.com/images/fz/VT97.jpg

Oilmill
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgigant.com/images/bd/Oilmill.jpg

Screenie van de week *klikable*

Afbeeldingslocatie: http://www.transportgigant.com/images/ss/TG_Screenshot_VT97.jpg

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het nu eigenlijk met de bochten van treinen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Laatst online: 12-09 16:33
die maken gewoon bochten hoor. staan op de site van transport giant een paar screenshots van. van 1 a 2 maanden geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Als je trouwens naar het kaartje rechtsbovenin dat screenshot kijkt, lijkt de map wel erg klein... Hoop wel dat die maps ook lekker groot kunnen. Superlange spoorlijnen maken was IMHO namelijk een van de leuke dingen uit TTDx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
DocB schreef op 28 mei 2004 @ 12:10:
Als je trouwens naar het kaartje rechtsbovenin dat screenshot kijkt, lijkt de map wel erg klein... Hoop wel dat die maps ook lekker groot kunnen. Superlange spoorlijnen maken was IMHO namelijk een van de leuke dingen uit TTDx
Ik vind de map juist heel groot. Dat kleine witte vierkantje is het beeld dat nu geselecteerd is. Volgens mij is dit veld al groter dan TTD ooit was.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Ehm... misschien een domme vraag, maar veel winkels hebben de releasedate op vandaag staan... Kent iemand een winkel in de buurt van Eindhoven die die game al heeft???

Ziet er namelijk zwaar gelikt uit, en die MOET ik hebben...

* Pannenkoekkie is not a TTD / TTDX Addict ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
i quote:

Hallo,

Helaas moet ik u gelijk geven betreffende de levertijd, wij kunnen hem
inderdaad niet meer leveren binnen een week. Zojuist is bekend gemaakt dat
de game uit is gesteld naar Augustus, met als streefdatum de 15e. Wij hopen
dat JoWood deze keer wel de releasedate kan halen.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Augustus :/ !!!

[ Voor 4% gewijzigd door shuogg op 28-05-2004 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn... why?
Wel zonde hoor en vrij slordig van ze dat ze 't zovaak opschuiven.
Maar aan de andere kant wel een goede kans voor die gast van TTDLX om zijn versie nou maar eens te bouwen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 06:49
aah augustus :|

die gasten moeten natuurlijk eerst op vakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

Dan hebben ze toch pech, want mijn geld krijgen ze niet meer, ik ben in Juni jarig en had het spel dan graag gewild. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Doe eens normaal :/ *

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

lekker nuttige reply |:(

Maar als het spel er alleen maar beter van wordt heb ik er in ieder geval geen problemen mee. Bovendien is de zomer toch niet echt de beste tijd om te gamen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 15:27 ]

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:54

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Megamind schreef op 28 mei 2004 @ 14:01:
i quote:

Hallo,

Helaas moet ik u gelijk geven betreffende de levertijd, wij kunnen hem
inderdaad niet meer leveren binnen een week. Zojuist is bekend gemaakt dat
de game uit is gesteld naar Augustus, met als streefdatum de 15e. Wij hopen
dat JoWood deze keer wel de releasedate kan halen.

Met vriendelijke groet,
-1 voorspelbaar :(
Zoals ik al eerder postte, het zou me niets verbazen als ze tot september (of kort daarvoor) wachten met het uitbrengen van het spel. In september komt namelijk een concurrent ook met een transport sim. Locomotion/Transport Tycoon 2 komt dan namelijk. Waarschijnlijk hopen ze daar mee te kunnen concurreren ofzo....

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Shit hé, dacht ik eens een leuk spel te hebben voor de slechte dagen in de zomervakantie, mooi niet dus. Ik was van plan om em direct te gaan kopen als hij uitkwam, maar ik denk dat ik hem maar ga boycotten. of in ieder geval wachten tot hij in de budgetbakken te vinden is, dat duurt toch nooit zolang met jowood spellen. (bijv industry giant na een maandje voor 15euro)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Pyrus schreef op 28 mei 2004 @ 16:39:
[...]

-1 voorspelbaar :(
Zoals ik al eerder postte, het zou me niets verbazen als ze tot september (of kort daarvoor) wachten met het uitbrengen van het spel. In september komt namelijk een concurrent ook met een transport sim. Locomotion/Transport Tycoon 2 komt dan namelijk. Waarschijnlijk hopen ze daar mee te kunnen concurreren ofzo....
Dat mag je me uitleggen.
Is het niet veel verstandiger om juist EERDER dan de concurrent uit te komen met je product? Dan is de markt verzadigd als je concurrent eens aan komt kakken.

Verder heb ik het ook geschoten met dit spel. Ik heb geen zin meer tot augustus me op te geilen aan plaatjes, om dan weer van een koude kermis thuis te komen.
Kwas het serieus van plan aan te schaffen, nu zie ik nog wel hoe ik het ga spelen tzt.
Ik koop het wel een keer in de budget bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
als je veel eerder uit komt kun je idd meer verkopen, maar ze hopen ook mee te liften op de publiciteit ofzo misschien. Als een spel van een genre bekend wordt, wordt dat genre ook wat bekender en komt er meer interesse voor. Daardoor kunnen zij weer hun spel vaker verkopen.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Pyrus schreef op 28 mei 2004 @ 17:48:
als je veel eerder uit komt kun je idd meer verkopen, maar ze hopen ook mee te liften op de publiciteit ofzo misschien. Als een spel van een genre bekend wordt, wordt dat genre ook wat bekender en komt er meer interesse voor. Daardoor kunnen zij weer hun spel vaker verkopen.
Sgoeie, is een optie.

Maar enfin, van de andere kant: mijn duits is niet zo slehct dat ik hem daarin niet zou kunnen spelen (bedacht ik me net).
Maw: 15 juni (officieel door jowood/ebensee aangekondigd) komt hij in het duits uit.
Daar mijnhoop maar op vestigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maybe is de vertraging ook wel omdat JoWood bezig is met Söldner :?
tis maar een ingeving ik bedacht et me ineens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 18:13:
maybe is de vertraging ook wel omdat JoWood bezig is met Söldner :?
tis maar een ingeving ik bedacht et me ineens..
Volgens mij wordt dat weer door een ander bureau gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
456 schreef op 28 mei 2004 @ 17:59:
[...]

Sgoeie, is een optie.

Maar enfin, van de andere kant: mijn duits is niet zo slehct dat ik hem daarin niet zou kunnen spelen (bedacht ik me net).
Maw: 15 juni (officieel door jowood/ebensee aangekondigd) komt hij in het duits uit.
Daar mijnhoop maar op vestigen :P
Inderdaad, dat is ook nog een optie. Gewoon lekker in het Duits spelen :)
Dat was ik eigenlijk ook wel van plan als het te lang duurt met de Engelse versie

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die 15 Juni in het duits uitkomt, ga ik naar Duitsland om hem te kaufen.
Mijn duits is niet perfect maar ik kan aardig lezen op het duitse forum, dus dan ook wel in het spel.
En mijn Duits zal er wel niet slechter van worden.

Maar het begint mij te bekruipen dat het in duitsland ook wel eens Augustus kan worden.

Nou ja ik heb net Transport Tycoon Patch 2.0 gedownload en heb nu ook wat duitse modellen, en bovenleiding, dus dat is ook al weer een vernieuwing.

Hadden ze dit nou niet twee weken eerder kunnen vertellen, dan wacht je en verheug je je erop en dan weer twee maand uitstel.
Het is een schande.

Nu maar hopen dat de Duitse versie wel op 15 Juni verschijnt, of word dat voor het gemak maar eens Oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Upke dupke schreef op 28 mei 2004 @ 15:27:
Dan hebben ze toch pech, want mijn geld krijgen ze niet meer, ik ben in Juni jarig en had het spel dan graag gewild. Helaas.
idem! laat nu maar...
eerst een beetje laten kwijlen enzo, en dan maar uitstellen. ik vind het behoorlijk asociaal om zo vaak en zo ver een release datum te verschuiven! Ik bedoel, dat zie je toch aankomen, pak dan voor de zekerheid een latere datum.

Ik stop maar met afwachten, ik zie hem wel eens op Internet verschijnen... laat dat kopen maar. Beetje jammer van jowood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Ze zeggen wel eens van uitstel, komt afstel. Wie weet, komt dit spel wel nooit meer uit.
En uitstellen is tegenwoordig in ofzo in de games industry. Kijk maar naar Half-Life 2, Doom 3, Shiva patch voor EVE Online, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlamerX schreef op 29 mei 2004 @ 13:14:
Ze zeggen wel eens van uitstel, komt afstel. Wie weet, komt dit spel wel nooit meer uit.
En uitstellen is tegenwoordig in ofzo in de games industry. Kijk maar naar Half-Life 2, Doom 3, Shiva patch voor EVE Online, etc...
als dit spel nooit meer uit komt word ik gek.. ik en ik weet dat ik niet de enigste ben zit al f*cking lang op dit spel te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05
De fora daar melden dat de vertraging het gevolg is van de productie/distributie. JoWood zou het al over de muur hebben gegooid, dus die zouden er niks meer aan kunnen doen.

Natuurlijk is het hoogst dubieus; JoWood loopt al langer in de branche rond en ze zouden moeten weten dat een spel op de plank niet beter wordt. Je moet dus bindende afspraken maken over de doorlevering. Als het verhaal waar is hebben ze dus onwaarschijnlijk lopen knoeien met de keuze van distributeur.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin vorig jaar heb ik wel eens gelezen dat Jowood problemen had om distributeurs te vinden.
Daarom had Jowood toen een lijst met plannen voor het jaar 2003 vrijgegeven.
Ook Transport Giant stond op die lijst, deze was gepland voor het derde kwartaal van 2003.

Maar wat voor de developer geld geld toch ook voor de distributeur, een spel die op de plank blijft liggen levert geen geld op.
Het zijn toch comerciele bedrijven, die willen toch geld verdienen, met dit soort dingen lijkt het net alsof geld verdienen niet zoveel prioriteit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Tja, ik zit al vanaf vorig jaar september ongeveer te wachten op dit spel, wat mij betreft maken ze leuke economische games (IG platgespeeld, en daarna IG2 ook), en zit dan ook met smart te wachten op Transport Giant.

Maar over het verschuiven van de release date, ik vind het zelf ook zeer kl*te, maar ik heb liever een spel dat tegen die release datum gewoon meteen goed is met alle features af (en een PAAR bugs natuurlijk ;)) dan dat ze een zeer buggy spel uitbrengen om de release date maar te halen :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Morax schreef op 29 mei 2004 @ 14:47:
Tja, ik zit al vanaf vorig jaar september ongeveer te wachten op dit spel, wat mij betreft maken ze leuke economische games (IG platgespeeld, en daarna IG2 ook), en zit dan ook met smart te wachten op Transport Giant.

Maar over het verschuiven van de release date, ik vind het zelf ook zeer kl*te, maar ik heb liever een spel dat tegen die release datum gewoon meteen goed is met alle features af (en een PAAR bugs natuurlijk ;)) dan dat ze een zeer buggy spel uitbrengen om de release date maar te halen :)
That's just it, de vertraging ligt puur bij distributie.
Het spel is al af, ook gebugtest ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar de meeste Bugs worden pas gevonden als iedereen ermee speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is tot nu toe met alle spellen zo geweest, maar het ergste is eruit.
Maar een bug vrrij spel releasen heeft nog niemand voor elkaar gekregen.

Jowood moet geweten hebben dat het spel voorlopig nog niet in de winkels ligt.
Dus ze hadden wel ruim van te voren kunnen mededelen dat het spel voorlopig nog niet uit kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
shuogg schreef op 29 mei 2004 @ 14:59:
[...]

That's just it, de vertraging ligt puur bij distributie.
Het spel is al af, ook gebugtest ed.
Dat veranderd de zaak. Overigens valt JoWood in dit geval weinig te verwijten, alleen hadden ze inderdaad wel wat eerder mogen aangeven dat dit het geval was :/

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 16:42:
Maar de meeste Bugs worden pas gevonden als iedereen ermee speelt.
Nah onzin, betatesters vinden de meeste bugs. Je wil niet weten hoeveel er al gebugfixt is tijdens de beta fase :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zal eens zien voor hoeveel kleine bugs er in het verleden voor verschillende spellen patches zijn uitgebracht.
En niet alleen bij jowood.
Maar ernstige bugs die zijn er zeker wel uit, een paar kleinigheden worden ook nog wel gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij een leuk spel, maar vraag me af of het 't ooit gaat halen bij Transport Tycoon. Dat blijft toch een heel gaaf spel.
Jammer trouwens dat ze het zovaak uitstellen, is nou niet fijn. Zo te lezen doen ze dat nu al een half jaar lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Eerder al 8 maanden ofzo... Eerst stond het voor oktober 2003 meen ik

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

SmartDoDo schreef op 26 augustus 2003 @ 19:39:
Volgens de site:

[...]

En daarvoor zou een demo beschikbaar moeten komen :) Ik denk dat Jowood best een hoop mensen aanspreekt met deze game. Wie zit er nu niet te wachten op een opvolger (of iets wat er erg op lijkt) van TT :)
Zo... eens kijken of ze bovenstaande releasedatum kunnen waarmaken

Ohja, het gaat dus nog steeds over 2003 he?! :D

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we Gamestar moeten geloven word Transport Giant magertjes.
Ik heb helaas het magizine niet zelf gelezen maar het Duitse forum gedeelte zegt genoeg.

Gamestar Wertung
Wertung: 68%

Pro:
leicht zugänglich
unterschiedliche Transportmittel
ständig neue Fahrzeuge
vielfältige Karten

Contra:
umständliche Steuerung
biedere Iso-Grafik
nur rechtwinklige Streckenführung
keine Höhenunterschiede

Een wat omslachtige besturing, maar dat kan wel komen door de hele grote kaarten
En Of je wel of niet van ISO Grafik houd ligt persoonlijk.
En dat de spoorlijnen geen 45 graden hebben is bekend evenals geen hoogtevershillen.
Ik zou dat artikel weleens willen lezen.
Maar om nu al een oordeel te vellen ik wacht liever op meerdere artikelen om een beter beeld te krijgen.

Dit is de link:
http://forum.jowood.de/showthread.php?s=&threadid=62634

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mn duits is echt waardeloos.. ik wacht wel tot er engelse/nederlandse (p)reviews zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OP het engelse forum is ook een discussie ontstaan over dit Magazine, alleen veranderd het onderwerp al snel in het bochtensysteem van Transport Giant.

Dit is de link:
http://forum.jowood.com/showthread.php?s=&threadid=29130

Ik vraag me af waarom Jowood een forum opent aan het begin van de ontwikkeling. als ze toch de sugessties naast zich neer leggen die mensen hun geven.
Zoals de bochten, waarvan aan het begin al bekend was hoe de spelers het wilden zien.

Net zoals.

Vervoer binnen de stad.
Hoogtevershillen.
Delen van spoorbanen.
Overstappen van passagiers.
Multiplayer

En dit zijn dan wel de dingen waar unaniem om gevraagd werd, en toch besloot Jowood anders.
Over die hoogtevershillen wil ik niet teveel zeuren, want dan moesten ze een compleet nieuwe engine maken.
Maar die andere 5 punten is herhaaldelijk om gevraaqgd, of komt dat in een Add on, dezelfde verkoopstrategie als EA er al jaren op na houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 23-02 19:55
Dat stuk over geen hoogteverschillen... Bedoelen ze dan ook dat je geen bruggen kan maken enzo?? want dat zou helemaal een dooddoener zijn voor mij. Je moet toch op zn minst wel een spoorbrug over een andere spoorlijn kunnen leggen, zodat ze niet op elkaar hoeven te wachten enzo...

Volgens mij gaat dit spel lang niet zijn waar iedereen op gehoopt had (opvolger voor TT(d) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Je kunt wel bruggen maken, daar zijn zelf screenshots van.

Wat er bedoelt, denk ik, is dat er geen bergen zijn of dat je als zodanig geen dingen naar de top van een berg kunt laten lopen. Alles is dus vlak, wat het heel erg saai maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn wel bergen in het spel, maar die liggen gewoon bovenop de map.
Je kunt daar niet overheen rijden en ook staan er geen gebouwen op.

Je kunt daar alleen maar bijlangs of met een tunnel erdoorheen, maar geen spoorlijn of weg op de bergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij wordt dit spel nog een hele zware tegenvaller :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Laatst online: 09:39
Afbeeldingslocatie: http://www.pcgames.de/screenshots/medium/Transport02.jpg

Klik op plaatje voor review en nog wat plaatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stunter schreef op 31 mei 2004 @ 14:43:
[afbeelding]

lekker wazige plaatjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het artikel in de link met veel moeite gelezen.
Deze schrijver is neiet erg negatief over het spel te noemen.

Alleen over de bochten zegt hij het volgende.Kurvenkampf

Im Gegensatz zum größten Rivalen Railroad Tycoon 3 setzt Transportgigant noch auf zweidimensionale Grafik. Die ist dafür umso detailreicher. Die mehr als 500 vorgerenderten Gebäude machen eine wirklich ausgezeichnete Figur, auch wenn die Umgebung teilweise etwas steril wirkt. Eine Auswahl können Sie in der Galerie bewundern. Die Animationen der Fahr- und Flugzeuge können allerdings nicht mit denen der Polygonmodelle von Railroad Tycoon 3 mithalten, allen voran die ruckelnden Kurvenfahrten der Züge, die WiSim-Veteranen noch aus den Vorgängern bekannt sind. Dafür gibt es nun endlich richtig runde Kurven mit verschiedenen Radien.

Even geprobeerd om te vertalen.

In tegenstelling tot de grote rivaal Railroad tycoon 3, heeft transport Giant nog tweedimensionale graphics.
Deze is zo gedetaileerd dat er meer dan 500 voorgeprogrameerde gebouwen zijn, een werkelijk afgewerkte grapics, ondanks dat de omgeving wat steriel lijkt.
Een nadeel hiervan kun je op de plaatjes zien, dat de bewegingen van landvoertuigen en vliegtuigen niet tegen het Railroad tycoon 3 systeem opkunnen.
Vooral de bochten van de treinen. die ons uit andere Wisim spellen bekend voorkomen.
Daarintegen heeft dit spel echte ronde bochten in verschillende radiusen.

De vertaling is niet heel erg geweldig, maar dit is zowat al het negatieve wat er over het spel gezegd word.
Een perfect spel heb ik nooit verwacht, maar ik denk dat het wel een redelijk spel gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Ehm, doe maar niet vragen. *

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 12-09 20:09
Ten eerste is Transport Tycoon geen freeware, waardoor je nu warez request plaatst.
Ten tweede staat die patch op ttdpatch.net, en niet op openttd.com
Ten derde is er nog de open source varaint, die WEL op openttd.com staat. Enige probleem daarmee is dat je de graphicsfiles van TTD nodig hebt.
Ten vierde staat er in de actieve topiclijst een thread over transport tycoon (deze gaat over transport giant) en ten slotte hebben al die transport tycoons samen ook een forum, http://ttforums.owenrudge.net :P

Beslis eerst eens wat je wil, de patch of openTTD (dat zijn beide andere dingen), en ga dan op zoek naar de missende onderdelen (ofwel heel TTd ofwel alleen de graphics.

Bij beide dingen kun je dat forum, en het draadje op Got: [rml][ PC] Het Transport Tycoon topic[/rml] gebruiken :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 19:47 . Reden: Een foute post quoten is niet altijd handig ;) ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik vreemd vind is dat er nog nergens een kopie van deze game is uitgelekt. Ik bedoel, als deze game alang af is, en bij de distributeurs zou moeten liggen, dan zou er toch wel iemand stiekem een versie gepikt hebben ofzo ? Dus volgens mij liggen alle exemplaren nog bij de fabriek of wellicht moeten ze nog gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Het is maar een bedrijfje van 12 man. Het lekt dus niet zomaar zo makkelijk als bij EA games bijvoorbeeld ;)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.jowood.de/showthread.php?threadid=62788 nog eentje met 71% geen screenies helaas.
Auch PC Games hat das ja von allen heiß erwartete Transportgigant getestet.
71 %

Pro:
- Modellbau-Flair
- Detailierte Modelle
- Endlosspiel

Contra:
- Zu wenig Strecken-Tools
- Umständliche Bedienung

Grafik 73%
Sound 80%
Steuerung 55%
Atmosphäre 62%
Spieldesign 69%

Doppelseite ab Seite 124 in PC Games 07/04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

stunter schreef op 31 mei 2004 @ 14:43:
[afbeelding]

Na veel gezeik mijnerzijds, toch weer een uberl33t plaatje!
Ziet er leuk uit. Zo met een blue 'g2000' tiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

^^ mee eens

Ik krijg er, ondanks die hele waslijst aan nega's, toch wel steeds meer zin in. Hopelijk draait ie sneller en vlotter dan Simcity 4 met mijn 32mb vid-kaartje :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

nouja. eerlijk gezegd heb ik nog geen enkele diepgaand spel gezien van jowood. Industrie giant was in het begin wel leuk, maar na een paar dagen spelen had ik het wel gehad, en was t te simpel (zelfs op moeilijkst niveau). Ook traffic giant was in het begin leuk om te spelen, maar ook dat spel was na een week weer van m'n hdd :) . De spellen zijn helaas niet zo uitgebreid. (hoewel cultures (aka settlers) wel veel tijd in beslag heeft genomen :) ).

Ik ben bang dat dit ook weer zo'n game wordt.

Geef mij tot nu toe maar scheine und strasse (trains and trucks tycoon). 3d, je kunt in de hoogte bouwen, seinen, logische economie, overstappende passagiers. De functies zijn niet omschreven, maar je kunt behoorlijke complexe trajecten maken. alleen het spel was nog niet af en uitgelekt door ubisoft :( .

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is heel erg jammer van Trains & Trucks tycoon. dat het is gejat door Ubisoft.
Dit spel werd door iemand anders gemaakt, maar Ubisoft heeft met wat gemene truukjes deze persoon bedrogen.
Trains & Trucks tycoon is een beta versie van 3dtt.

Zelf heb ik het spel ook, het is qua opbouw en mogelijkheden van wegen en spoorlijnen aanleggen zeker suprieur aan Transport Giant.
Maar heel wat andere ergenissen maken het spel tot een flop, gewoon omdat het nog niet af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 08:58:
Dat is heel erg jammer van Trains & Trucks tycoon. dat het is gejat door Ubisoft.
Dit spel werd door iemand anders gemaakt, maar Ubisoft heeft met wat gemene truukjes deze persoon bedrogen.
Trains & Trucks tycoon is een beta versie van 3dtt.

Zelf heb ik het spel ook, het is qua opbouw en mogelijkheden van wegen en spoorlijnen aanleggen zeker suprieur aan Transport Giant.
Maar heel wat andere ergenissen maken het spel tot een flop, gewoon omdat het nog niet af is.
Voorheen was dit spel toch ook freeware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.jowood.com/s...cd7249ae0c&threadid=29191

in dit draadje wordt wat gepraat over een mogelijk demo voor 11 juni :) om dit topic en de roddels levendig te houden :P

zijn ook geruchten dat er daaaaarna nog een tweede demo komt met stoplichten erin :? nah ja we zien het wel.

//edit:
Demo 1 (no signals included): Latest June 11, 2004.
Release (german without signals): June 11, 2004.
Demo 2 (signals included): By the end of June (June 20-30, 2004)
Release (most of the rest of Europe): August 13, 2004.
en bevestiging van Duitse release op 11 juni: http://www.transportgiant.com/?lang=de&rid=977

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Laatst online: 08-09 11:11
Pff t hoeft al niet meer van mij. Na de zomervakantie komen er zat andere leuke games uit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 18:55:
http://forum.jowood.com/s...cd7249ae0c&threadid=29191

in dit draadje wordt wat gepraat over een mogelijk demo voor 11 juni :) om dit topic en de roddels levendig te houden :P

zijn ook geruchten dat er daaaaarna nog een tweede demo komt met stoplichten erin :? nah ja we zien het wel.

//edit:

[...]

en bevestiging van Duitse release op 11 juni: http://www.transportgiant.com/?lang=de&rid=977
Eindelijk komt er eens wat :D 11 juni volgende week vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
woei, 11 juni \o/ Dan heb ik ook nog een dag lesuitval. Komt helemaal goed uit :P

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

release op mn verjaardag... tsja toch leuk ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Pyrus schreef op 02 juni 2004 @ 19:17:
woei, 11 juni \o/ Dan heb ik ook nog een dag lesuitval. Komt helemaal goed uit :P
Ik ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar hopen dat et waar is.. heb dr wel zin in om die demo te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallieBTY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 18:37
LOL, de release is een dag na mijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Laatst online: 12-09 20:19

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

WallieBTY schreef op 02 juni 2004 @ 23:05:
LOL, de release is een dag na mijn verjaardag
LOL, de release is 3 dagen voor mijn verjaardag 8)7

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 08:21
Ik wist niet dat hier een opvolger van zou komen heb traffic giant helemaal kapot gespeeld, echt schitterend spel. Ik wacht alvast op de demo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

LOL.. das PRECIES 1 maand en 9 dagen voor mijn verjaardag!

...
:? :O :/ :X :Y) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 17:33

Altaphista

1. check manual, 2. ask

456 schreef op 03 juni 2004 @ 13:51:
LOL.. das PRECIES 1 maand en 9 dagen voor mijn verjaardag!

...
:? :O :/ :X :Y) ;)
YOL (yawn out long)
is precies een maand na de verjaardag van de enige broer van mijn zus :P

ok, nu de modbreak met "ontopic"... :) (ipv het gespeculeer over een release datum)

[ Voor 14% gewijzigd door Altaphista op 03-06-2004 14:17 ]

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Laatst online: 08-09 11:11
heujj mogen we dadelijk weer plaatjes kijken B) ?
Of komt er geen update vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Er zijn al nieuwe plaatjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen leuke plaatjes maar ik wil wel eens een keer iets anders dan plaatjes kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

http://www.transportgiant...hp?lang=en&rid=1014#10092

Look in de studio, erg cool om te lezen

:D die humor :D

[ Voor 3% gewijzigd door Mojo op 03-06-2004 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 17:33

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 14:34:
Ik moet zeggen leuke plaatjes maar ik wil wel eens een keer iets anders dan plaatjes kijken
idd, ff spelen en kijken of het echt zo cool is als het eruit ziet :)

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die hond hebben ze om te voorkomen dat een geobsebeerde fan snachts inbreekt om de CD,s te jatten

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en het zijn weer hele strakke screens :) ik kan echt niet wachten op de demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• num-lock
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
nieuwe plaatjes btw.!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gôh echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zijn de duitste hackers als je ze nodig hebt ? ;)

Maar goed, ik denk dus dat het inderdaad wachten op de demo word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 16:00:
Waar zijn de duitste hackers als je ze nodig hebt ? ;)

Maar goed, ik denk dus dat het inderdaad wachten op de demo word.
In de cel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Jullie kunnen zeggen wat je wil...
maar als ik dit zo zie, krijg ik toch wel steeds meer zin hoor: (*clickable*)
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/ss/TG_Screenshot_Branch.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

En nog een quote uit het forum:
Well so far the following's known:

The demo will probably be English
There will be a demo included in this months issue of a german magazine.
The mag's being released on the 9th of june.
Theoretically, other magazines should have the demo by then as well.
The game's being released on the 9th of june in Austria. 2 days later in germany.
SO a logical release date for the demo would be next week, the 10th of june (coz its a thursday and fits nicely with the release date schedule). Unless they're going to release the demo in conjunction with the english version. But chances are slim thats gonna happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cis schreef op 04 juni 2004 @ 03:27:
Jullie kunnen zeggen wat je wil...
maar als ik dit zo zie, krijg ik toch wel steeds meer zin hoor: (*clickable*)
[afbeelding]
Ik krijg er ook steeds meer zin aan, ik vraag me af of je ook Fly Overs kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cis schreef op 04 juni 2004 @ 03:31:
En nog een quote uit het forum:
[...]
als het een engelse demo is en hij word op 9 juni gereleased dan staat ie ook vast wel 9 juni op et inet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 14:58:
[...]

als het een engelse demo is en hij word op 9 juni gereleased dan staat ie ook vast wel 9 juni op et inet
De demo of het gehele spel (met dank aan Dev? ) :+

Ik neem inderdaad aan dat de demo de 8e of 9e al op inet te verkrijgen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starting countdown :P |5 days encounting| :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.jowood.de/sh...71caf28e1f&threadid=62976

damn ben net thuis alle sites ff bijlangs gaan ofcourse :P en las dat de demo er moet zijn :) :) kan nog geen linkje vinden aangezien het orgineel bij een Duits blad zit.

Mocht ik iets vinden zal ik wel eerst ff met een mod overleggen voordat ik het geef aangezien ik niet zeker weet of dit dan wel legaal is aangezien het bij een magazine zit en niet officieel door Jowood is released nog ;)

//edit: transport gigant heet ie volgens mij.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Laatst online: 00:05
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 23:35:
edit: transport gigant heet ie volgens mij.
Da's de duitste naam.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSalters schreef op 04 juni 2004 @ 23:41:
[...]

Da's de duitste naam.
ik wou alleen maar tippen dat je het daarop kan vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Als je die via emule naar binnen trekt: dat is hem niet. Dat is industry giant. Een fake bestand.
Om de een of andere manier mogen ze (nog) niet de directe link plaatse, en moet alles via onderling geregeld worden. Is er hier al iemand die het heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint nu los te komen met het spel, ik hoop dat die Demo snel op internet verkrijgbaar word.

Ik hoop niet als ik volgende week in duitsland sta dat het spel al uitverkocht is tegen de tijd dat ik in Duitsland ben
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.