Kan je in het uiteindelijke spel ook kiezen in welk jaartal je begint of moet je altijd in 1850 met een stel paarden beginnen
Of is dat gewoon nog niet bekend...

Of is dat gewoon nog niet bekend...
Verwijderd
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
Gaat automatisch.M1lamb3r schreef op 06 juni 2004 @ 00:03:
ik mis idd ook een tutorail, hoe krijg je in gods naam een wagen achter een paard/oss
[ Voor 12% gewijzigd door shuogg op 06-06-2004 00:15 ]
Verwijderd
LOL! Het is niet zo dat ik het spel ineens niet leuk vind ofzow. Maar het is gewoon jammer dat de spelmakers niet goed hebben gekeken naar dit soort dingen (de neg's uit mijn vorige post). Het maakt het spel gewoon een stuk minder.
Verwijderd
en dan het duits..Cis schreef op 06 juni 2004 @ 01:39:
[...]
LOL! Het is niet zo dat ik het spel ineens niet leuk vind ofzow. Maar het is gewoon jammer dat de spelmakers niet goed hebben gekeken naar dit soort dingen (de neg's uit mijn vorige post). Het maakt het spel gewoon een stuk minder.
Misschien dat ik er even aan moet wennen. Absoluut.
Maar dat uitzoomen vind ik steeds maar jammerder vindenIn TT kon je lekker superveel uitzoomen totdat je 1/4 van de map ongeveer in beeld had
Verwijderd
ja dat van dat bouwen is wel lastig.. soms druk ik per ongeluk op mn rechter muisknop.. kan ik weer helemaal overnieuw beginnenSpotter schreef op 06 juni 2004 @ 05:34:
De demo ziet er wel aardig uit, nog niet veel gespeeld met m'n brakke harses maar duits is inderdaad een behoorlijke afknapper op het moment (en ja ik weet dat engels eraan komt). Wat me wel opvalt is dat de goederenstromen veel diverser kunnen zijn, en dat je dat veel beter in de gaten moet hebben. Het was ook nog even rotzooien met de interface op het begin maar dat went wel (al heb ik nu al een enorme hekel aan het bevestigen van al je iets wilt bouwen.
Verwijderd
Wagens gaan automatisch afhankelijk van welke goederen je neemt. Dus of een graankar, of een houtkar etc.Kentut schreef op 06 juni 2004 @ 11:03:
Ik vond het ook een beetje onduidelijk... Paarden kan ik wel kopen, maar wagens? Ik zie nergens een mogelijkheid om ze te kopen. Teksten zijn ook vaag bij mij (erg onscherp)
Verwijderd
eerst koop je een paard.. dan geef je aan waar die heen moet, op dat station waar ie het eerst weggaat selecteer je de goederen die die mee moet nemen dat zie je als je in het venster het station selecteert je ziet dan rechtsboven in dat venster een paar blokjes met goederen daar kun je uit kiezen. bv. post dan selecteer je dat blokje en druk je op het pijltje naar links erboven dan doet iet et als et goed isKentut schreef op 06 juni 2004 @ 11:03:
Ik vond het ook een beetje onduidelijk... Paarden kan ik wel kopen, maar wagens? Ik zie nergens een mogelijkheid om ze te kopen. Teksten zijn ook vaag bij mij (erg onscherp)
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 11:46 . Reden: typo ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het niet kunnen inhalen van langzamere vervoersmiddelen is een heel groot nadeel. Misschien lastig te implementeren, maar in Transport Tycoon kon het ook (1996), dus waarom nu niet?Kentut schreef op 07 juni 2004 @ 18:48:
Intussen ook de demo uitgespeeld, vind de manier routes maken ook een verbetering tov TTDL. Wat minder vind ik
-het niet kunnen inhalen van langzamere vervoersmiddelen (lijkt me ook wat lastig om realistisch te implementeren)
-personenvervoer binnen een stad is niet mogelijk. Al levert dit wel wel het voordeel op dat als je een station hebt in een stad, je de hele stad meteen gedekt hebt
overige pluspunten:
-simpel uitbreiden van stations
-Veel! ik wil de final!
Ja, maar dat gebeurde volgens mij niet realistisch, ze reden gewoon door elkaar heen toch?Cis schreef op 07 juni 2004 @ 18:55:
[...]
Het niet kunnen inhalen van langzamere vervoersmiddelen is een heel groot nadeel. Misschien lastig te implementeren, maar in Transport Tycoon kon het ook (1996), dus waarom nu niet?
Dat dekken van een stad door 1 station is misschien wel leuk, maar niet realistisch. Niet leuk dus eigenlijk. Ik zou het veel leuker vinden, om net zoals in Amsterdam bijv. meerdere stations te maken. Maarja, misschien zijn we dan te micro bezig. Het is immers transport giant en niet traffic giant
Verwijderd
nee alleen boten gingen door elkaar heen.. de voertuigen zoals vrachtwagens en bussen werden gewoon ingehaaldKentut schreef op 07 juni 2004 @ 20:33:
[...]
Ja, maar dat gebeurde volgens mij niet realistisch, ze reden gewoon door elkaar heen toch?
Yep, alhoewel dat inhalen niet geleidelijk ging. In 1 stap waren ze aan de andere kant van de rijbaan en *floeps*, ze waren alweer terug. Wel grappig gezicht. Ze zaten echt op elkaar bumper te klevenVerwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 22:18:
[...]
nee alleen boten gingen door elkaar heen.. de voertuigen zoals vrachtwagens en bussen werden gewoon ingehaald
Verwijderd
alles is gewoon vlak, ook in de full gameVerwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 07:56:
Weet iemand of je in de full game wel hoogte verschillen hebt ? Ik bedoel, als alles gewoon vlak is vind ik het behoorlijk zuigen. En dat is nog eens veels te makkelijk.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 09:14 ]
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Ik zie geen bochten die vreemd lopen hoor?Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 08:25:
Op deze duitse site zijn een paar screenshots geplaatst uit het volledige spel.
Best leuk om te zien.
Nu zie je wat Jowood al die tijd goed verborgen wist te houden.
namelijk de de bochten die nog te scherp voor een tram zijn.
Gelukkig zit hier well een maar aan, met deze bochten remt de trein enorm af.
Maar het verpest de mooie Graphics wel enorm.
Let wel het speelt zich alleen af in de vroege jaren van het spel dus nog geen moderne voertuigen.
http://www.gamechexx.net/...a44f7ab8308e9568f10623010
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 17:06 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 17:49 ]
Spannend.Database is under maintenance, we will be back in few minutes!
Die Datenbank wird gewartet, bitte um ihr Verständnis!
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
edit: laat maar, zit er dus wel in. Wel weer jammer dat de gebouwtjes zo op elkaar lijken en allemaal in die lelijke oost-europese stijl zijn.MrData schreef op 08 juni 2004 @ 19:41:
Zit er eigenlijk een tijdslimiet aan het spel? Ik heb tot nu toe op alle screenshots alleen huizen gezien van rond het jaar 1900. In TT werden de steden steeds moderner met wolkengrabbers, zit dat hier ook in?
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Verwijderd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Weet ik, ik zat er een stukje naast en ik had geen zin om 't aan te passen
Gelukkig heb je clipping niet met TTD heKarreMania schreef op 08 juni 2004 @ 21:59:
heb em net zitten spelen, maar helaas.. TTDX toch zekers stuk beter op dit moment. Met name het venster dat je per trein kon openen, zodoende de trein zijn route zag rijden.
Verder is het wat "simpel" ogend spel, hier en daar zelfs nog wat clipping (laat paard/car onder langs een wol-farm rijden). Wel leuk die bewoners rond rijdend, geeft wel leuk sfeertje weer mee.
Beetje twijfelachtig over het spel op dit moment, hoop dat de final wat "meer" bied.
ps. kan een paard maar 1 kar rijden (ook al doen ik 7 rijen paarden), 1 zo'n kar is toch wat weinig.. Of iig meer per keer kunnen vervoeren?
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Verwijderd
Verwijderd
Drie weken na de Duitse demo ongeveer.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 10:46:
wanneer komt de engelse demo eigenlijk uit?? zou mooi zijn als daar iets meer functies in zitten..
Verwijderd
Een beetje bugs zijn niet erg, maar natuurlijk wel bugs die gelijk het hele spel stopzetten ongeveerVerwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 09:18:
Ik kan bijna niet geloven dat er geen bugs in de volledige versie zitten.
Maar zolang er tijdig patches komen zal ik daarover niet klagen.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 13:02 ]
Verwijderd
Nou ze geven zo te zien wel gelijk support op het forum, dat is iets wat bij EA stukken minder is (zie generals zero hour).Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 13:01:
Aan deze draad te zien, hebben sommige mensen in Duitsland het spel al gekocht.
Alleen wel gelijk met een bug waardoor het hele spel niet werkt.
Tenminste op de computer van de starter van deze draad.
Dus het spel is nog niet goed en wel in de winkel en de Bugs stromen al binnen.
http://forum.jowood.de/showthread.php?s=&threadid=63206
Verwijderd
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
WOEISpotter schreef op 09 juni 2004 @ 14:41:
De Engelse demo!!!!!
helaas wel dezelfde missie
http://www.fragland.net/i...p?page=downloads&did=1461
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
[ Voor 26% gewijzigd door Mojo op 09-06-2004 15:17 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Je mist niks, is gewoon de achtergrond van het hoofdscherm.Spotter schreef op 09 juni 2004 @ 15:11:
Je schijnt een 2e map te kunnen spelen, maar mij is dit nog niet gelukt
In de config dir schijnt een verborgen map te staan (lukt me niet op die tevoorschijn te toveren), waarin een file staat. kopieer deze naar je save games map en laad het spel
ben benieuwd of het werkt
Verwijderd
Probeer het eens zonder wait for load/unload. Als ik niks aan die settings wijzig neemt ie ze gewoon mee hoor.Morax schreef op 09 juni 2004 @ 15:16:
Hmmm, het zal wel aan mij liggen, maar kan iemand me vertellen waarom mijn paarden geen lading meenemen?
Ik doe "Schedule", klik eerst op het het truck station vanwaar ze moeten vertrekken. Daar klik ik op de lading (logs), ik klik op "wait until full load".
Daarna klik ik op het truck station waar het afgeleverd moet worden, logs zijn al geel, ik klik op "wait until full unload" en ik klik op het groene vinkje.
Vervolgens vertrekken mijn paarden meteen zonder kar
Wat doe ik fout
Als je die lading selecteert moet je deze links in je schedule 'klikken' . Dus dat plaatje logs moet bij die halte komen te staan (die je met die pijl die ernaast staat ).Morax schreef op 09 juni 2004 @ 15:16:
Hmmm, het zal wel aan mij liggen, maar kan iemand me vertellen waarom mijn paarden geen lading meenemen?
Ik doe "Schedule", klik eerst op het het truck station vanwaar ze moeten vertrekken. Daar klik ik op de lading (logs), ik klik op "wait until full load".
Daarna klik ik op het truck station waar het afgeleverd moet worden, logs zijn al geel, ik klik op "wait until full unload" en ik klik op het groene vinkje.
Vervolgens vertrekken mijn paarden meteen zonder kar
Wat doe ik fout
[ Voor 3% gewijzigd door MWAD op 09-06-2004 17:53 ]
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Verwijderd
de complete lijst staat nog niet online.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 17:55:
ook vehicles list staat er. lekker veel treinen maar wat me tegenvalt is het aantal verschillende type vliegtuigen
Daar ben ik ook een tijdje mee bezig geweest dus, vandaar dat ik het gelijk herkendeMorax schreef op 09 juni 2004 @ 17:29:
Het probleem bleek inderdaad te zijn dat je eerst het pijltje in moet drukken zodat de lading bij het station komt te staanIk dacht dat je daarmee het scherm zelf kon verbergen ofzo
Dit vind ik eerlijkgezegd geen probleem. Je kan verschillende dingen tegelijk bouwen...Mr_UnAnimouS schreef op 09 juni 2004 @ 18:47:
Cons:
...
- Bouwen en dan nog een keer bevestigen.
...
Verwijderd
Was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik die screenie net zag
[ Voor 59% gewijzigd door Mojo op 09-06-2004 20:31 ]
't wordt bij grote topics vaak wel op prijs gesteld als je eerst ff toestemming vraagt aan een modje voordat je een nieuw deel opent.... Just to let you knowCis schreef op 09 juni 2004 @ 20:31:
Ik zal even een 2e deel aanmaken als niemand daar bezwaar tegen heeft
Ow, ok, dan blijf ik er met mijn tengels vanaf
[ Voor 14% gewijzigd door Cis op 09-06-2004 20:47 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq