[PC] Transport Giant - Deel 1

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.008 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Transport_Giant/tg2_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Transport_Giant/tg4_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Transport_Giant/tg5_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Transport_Giant/tg6_2.jpg

+ screen linksonder (nummer 5) laat zien dat je station kunt upgraden zeg maar, met bijvoorbeeld post, medisch huisje e.d. upgrade mogelijkheden hangen af van de grootte van het station.

voor meer plaatjes: zie waar de pics zijn gehost van mijn post ;)

- deze demo is Duits - exe file is volgens mij Duits compiled aangezien er verder geen resources naar language files oid zijn dus Duits is enige mogelijkheid tot nu toe...

- geen treinen in deze demo.

- verder niet zo heel erg veel bijzonders is mijn eerste indruk, maar dat zal komen doordat het Duits is en het alleen maar paard en wagen heeft tot nu toe. Graphics zien er soms wat 'grauw' uit imo, had van mij iets vrolijker gemogen. Misschien een kwestie van wennen.

+ map is lekker groot

- wegen aanleggen zit nog een bug in: d.w.z. je moet een beetje op de gok je muis plaatsen waar je de weg wilt hebben aangezien het geen 'oplichtingsvakje' weergeeft. Verder zijn de wegen alleen horizontaal/verticaal, diagonaal zit er helaas niet in.

Nou tot nu toe meer minnetjes dan plusjes bij mij maar ff w8en op de full game of de tweede demo, afhankelijk wat eerder is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 18:27
kun je die demo ergens hosten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kentut schreef op 05 juni 2004 @ 12:10:
kun je die demo ergens hosten? :p
nah je zult het met de screenies moeten doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 12:15:
[...]

nah je zult het met de screenies moeten doen ;)
_/-\o_ @ Screenies! tanx!

ook maar eens een 'pn' versturen op dat forum :)

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Imp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11-2024

Da_Imp

Carpe Noctrum

Leuk om te zien dat mijn posts op het TG forum hier gequote worden :) Ik zal kijken of ik binnenkort de duitse demo in handen kan krijgen. Zal kijken of ik hem daarna op mijn Uni webspace kan hosten. Zo ja, dan is hij voor de wereld beschiktbaar. Denk alleen dat het systeem beheer niet zo heel blij zal zijn met de gegenereede traffic dus als jullie betere ideeen hebben hoor ik ze graag :*)

If the world didn't suck we'd all fall off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirror naar de demo, gepost op het forum daar: Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:50

P-ter

...

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 13:14:
Dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gedowned en installed.
Ziet er allemaal wel leuk uit, maar het is in het Duits, en ik heb een fundamentele hekel aan de Duitse taal. Dus ik heb niet langer dan 5 min. gespeeld.

Wanneer ie in het engels beschikbaar is zal ik er es beter naar kijken. Ik hoop voornamelijk op (goede) multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Net even gespeeld. Ik vind 'm persoonlijk, net zoals LightEye nogal tegenvallen.
Er zitten wel wat realistischere elementen in t.o.v. TTDLX (het kost bijv. tijd om een weg te bouwen, en een stad accepteert niet oneindig veel mensen :) ).
Daarentegen vind ik de gameplay nogal slecht. Ik wil constant uitzoomen, maar dat kan dus niet. Je krijgt gewoon een klein oppervlak van de map te zien en that's it.

Winst maken is in dit stadium overigens errug makkelijk. Laat een paardje rijden van stad A naar B en je maakt al winst :?

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Imp

Da_Imp

Carpe Noctrum

stokkie schreef op 05 juni 2004 @ 13:37:
Gedowned en installed.
Ziet er allemaal wel leuk uit, maar het is in het Duits, en ik heb een fundamentele hekel aan de Duitse taal. Dus ik heb niet langer dan 5 min. gespeeld.

Wanneer ie in het engels beschikbaar is zal ik er es beter naar kijken. Ik hoop voornamelijk op (goede) multiplayer.
Het is nog niet eens zeker of multiplayer er in komt... Als het spel goed verkocht wordt komt het eventueel in een uitbreiding of een patch, maar tot dan moeten we lekker met onszelf spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Cis schreef op 05 juni 2004 @ 13:38:
Net even gespeeld. Ik vind 'm persoonlijk, net zoals LightEye nogal tegenvallen.
Er zitten wel wat realistischere elementen in t.o.v. TTDLX (het kost bijv. tijd om een weg te bouwen, en een stad accepteert niet oneindig veel mensen :) ).
Daarentegen vind ik de gameplay nogal slecht. Ik wil constant uitzoomen, maar dat kan dus niet. Je krijgt gewoon een klein oppervlak van de map te zien en that's it.

Winst maken is in dit stadium overigens errug makkelijk. Laat een paardje rijden van stad A naar B en je maakt al winst :?
Dat zeer beperkte uitzoomen viel mij ook al op. Erg jammer, want zo kun je slecht een beetje goed overzicht krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Imp

Da_Imp

Carpe Noctrum

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 11:59:

Nou tot nu toe meer minnetjes dan plusjes bij mij maar ff w8en op de full game of de tweede demo, afhankelijk wat eerder is :P
Tweede demo hoort theoretisch er over 3 weken te zijn. De engelse versie van het spel theoretisch over 2 maanden. Ik gok erop dat de demo eerder is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook gespeeld.
Het is gewoon anders dan Transport Tycoon.
Stel je Transport Tycoon eens voor met alleeen maar Bussen en vrachtwagens, het is wel even wennen maar ik heb toch al een aardig netwerkje opgebouwd.

En met de paarden is het ook wel goed zo kun je tot 16 paarden uitbreiden met 8 rijen van twee paarden naast elkaar, alleen dan maak je wel verlies.

En je hoeft niet voor elke paard en wagen een nieuwe route op te bouwen op zich ook een verbetering ten opzichte van Transport Tycoon.

Het is niet te vergelijken met Transport Tycoon, het is een heel ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 17:31:
Ik heb hem ook gespeeld.
Het is gewoon anders dan Transport Tycoon.
Stel je Transport Tycoon eens voor met alleeen maar Bussen en vrachtwagens, het is wel even wennen maar ik heb toch al een aardig netwerkje opgebouwd.

En met de paarden is het ook wel goed zo kun je tot 16 paarden uitbreiden met 8 rijen van twee paarden naast elkaar, alleen dan maak je wel verlies.

En je hoeft niet voor elke paard en wagen een nieuwe route op te bouwen op zich ook een verbetering ten opzichte van Transport Tycoon.

Het is niet te vergelijken met Transport Tycoon, het is een heel ander spel.
Met meerdere paarden vergroot je alleen het aantal PK (haha, nu is het 'echt' PK :) ), maar niet de topsnelheid. Die blijft gewoon 12 m/h.
Die stations vind ik trouwens wel een beetje raar: je kunt ze niet roteren? Of heb ik iets over het hoofd gezien? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat je speelt moet je de belichting iets hoger zetten dan lijkt het beeld al veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Hmm.. Na een kwartier spelen kan het me eigenlijk niet zo bekoren ... Tegenvallend. Ik zit namelijk gewoon weer Industry Giant 2 te spelen, en dat vond ik geen fl*kker aan!
De muziek gaat nog, werkt nog enigszins aanstekelijk. De besturing is slecht. Vooral het bouwen werkt erg vervelend (rotatie van stations: spatie! (industry giant2), zeker als je net iets hebt gebouwd en 'per ongeluk' niet op 'ok' drukt. Dan ben je dus heel je bouwwerk kwijt. Vreselijk.
Het uitzetten van routes gaat dan nog wel. Moet je ff de handigheid in krijgen. Maar... afgezien van het feit dat je afgrijselijk veel geld hebt, en je dus kan doen wat je wilt qua bouwen, zie je gewoon niet wat je doet (wellicht wel de bedoeling van de demo hoor). Je moet goed zoeken waar je paarden zijn. Waar komt mijn geld vandaan, wat zijn mijn kosten etc. Wellicht nog gewenning hoor. Je map kan je nog wel vergroten, maar dan neemt het weer TE veel ruimte in beslag.
Maar goed. Leuk om gezien te hebben, maar ik wacht nog wel even vooraleer ik het koop.

* Duits - Nederlands woordenboek terug zettend

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft eindelijks de demo uitgespeeld..

wel jammer is dat je niet verder kunt spelen als je em uitgespeeld hebt.. :{

het geld stroomt ook TE makkelijk binnen.. ik kan op et laatst makkelijk van die raspaarden halen die had ik dus ook alleen nog maar.. ik had er een stuk of 60 wel jammer dus dat je te makkelijk geld verdient.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:49
Kan je in het uiteindelijke spel ook kiezen in welk jaartal je begint of moet je altijd in 1850 met een stel paarden beginnen :r
Of is dat gewoon nog niet bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een keer gelezen dat je dat in kunt stellen je zou ook in 1900 kunnen beginnen of welk jaar dan ook.
Sommige mensen willen in 1950 beginnen.

Zelf zou ik graag beginnen in 1825 met de Sthepenson Rocket Locomotief maar dat zit er helaas niet in.
1850 is het minimale.

Zelf vind ik ook wel dat je erg makkelijk geld verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stations kun je draaien met de Spatiebalk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gaat de demo weer spelen en nu zoveel mogelijk $$ te scoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Heb het gespeeld, ik vind het een vermakelijk spelletje. Geen topper zoals TTD, zeker niet. Maar het is geen slecht spel, het heeft enorm veel sfeer en als je weet hoe alles werkt speelt het gewoon lekker weg. De moeilijkheidsgraad mag wel een tandje omhoog.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Mijns inziens de grootste nadelen

• Stations draaien kan niet (ja, nu wel, maar ik wist die spatie-toets nog niet --> hoe had ik daar achter moeten komen? :? )
• Doordat er na elke bouwfase 'goedgekeurd' MOET worden, verlies je veel werk: ik ben (te) vaak vergeten het groene knopje in te drukken met als gevolg dat ik wéér al die wegen en stations moest aanleggen :(
• Als je een station in beeld hebt, word je gek van het constante paarden-gehinnik :(
• Als je aan de rand van de map zit, kun je niet langs de kant glijden --> voorbeeldje: je zit aan de linkerkant in het midden en je wil naar linksboven. Als je dit wil doen middels het naar links-drukken, kan dit dus niet (terwijl het wel wordt gesuggereerd omdat je 'view' enigszins schuin is). :( Oplossing: eerst naar boven scrollen en dan weer een stuk naar links (erg irritant)
• Soms zie ik het verschil niet tussen mijn eigen paarden en de paarden uit de stad. Als ik dan (dubbel)klik op zo'n paard om gegevens op te vragen, begint ie gelijk met het bewerken van de weg (dan moet je weer met de menubalk aan de linkerkant deze bewerkingsoptie uitzetten :(
• Ik kan niet genoeg uitzoomen om een globaal beeld van de map te verkrijgen
• Het bulldozen van eigen wegen kost gigantisch veel geld :? Probeer maar eens een weg aan te leggen en vervolgens te verwijderen. Bij mij kostte het 900.000 per stukje! :( :(
• De algemene structuur en layout van de menu's en statistieken vind ik erg primitief en onduidelijk en niet fijn om mee te werken. Kan ik niet echt uitleggen
• De knoppen zijn afschuwelijk

Zo, just my 4,5 cents ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Ook nog iets positiefs? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis een tutorial. :S
En dat Duits is maar vaag.
Heb 't ook nog maar 5 min gespeeld. Nog niet echt de moeite genomen om 't echt te gaan uitzoeken, doe ik morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:42
ik mis idd ook een tutorail, hoe krijg je in gods naam een wagen achter een paard/oss :?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
M1lamb3r schreef op 06 juni 2004 @ 00:03:
ik mis idd ook een tutorail, hoe krijg je in gods naam een wagen achter een paard/oss :?
Gaat automatisch.
Gewoon een goed selecteren, en het werkt perfect :)

[ Voor 12% gewijzigd door shuogg op 06-06-2004 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus echt helemaal niks om te klagen over deze demo het enigste minpuntje vind ik dan dat je te makkelijk geld verdient (wat ik al eerder heb gezegd) je moet het wel eerst doorhebben wat je moet doen enzo een tutorial was wel handig geweest.. en duits is niet mn beste taal maar het lukt allemaal toch wel aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

shuogg schreef op 05 juni 2004 @ 23:40:
Ook nog iets positiefs? :P
LOL! Het is niet zo dat ik het spel ineens niet leuk vind ofzow. Maar het is gewoon jammer dat de spelmakers niet goed hebben gekeken naar dit soort dingen (de neg's uit mijn vorige post). Het maakt het spel gewoon een stuk minder.

Misschien dat ik er even aan moet wennen. Absoluut.
Maar dat uitzoomen vind ik steeds maar jammerder vinden :) In TT kon je lekker superveel uitzoomen totdat je 1/4 van de map ongeveer in beeld had B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cis schreef op 06 juni 2004 @ 01:39:
[...]

LOL! Het is niet zo dat ik het spel ineens niet leuk vind ofzow. Maar het is gewoon jammer dat de spelmakers niet goed hebben gekeken naar dit soort dingen (de neg's uit mijn vorige post). Het maakt het spel gewoon een stuk minder.

Misschien dat ik er even aan moet wennen. Absoluut.
Maar dat uitzoomen vind ik steeds maar jammerder vinden :) In TT kon je lekker superveel uitzoomen totdat je 1/4 van de map ongeveer in beeld had B)
en dan het duits.. :P duits zuigt nu maar hopen dat de engelse demo snel volgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

De demo ziet er wel aardig uit, nog niet veel gespeeld met m'n brakke harses maar duits is inderdaad een behoorlijke afknapper op het moment (en ja ik weet dat engels eraan komt). Wat me wel opvalt is dat de goederenstromen veel diverser kunnen zijn, en dat je dat veel beter in de gaten moet hebben. Het was ook nog even rotzooien met de interface op het begin maar dat went wel (al heb ik nu al een enorme hekel aan het bevestigen van al je iets wilt bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotter schreef op 06 juni 2004 @ 05:34:
De demo ziet er wel aardig uit, nog niet veel gespeeld met m'n brakke harses maar duits is inderdaad een behoorlijke afknapper op het moment (en ja ik weet dat engels eraan komt). Wat me wel opvalt is dat de goederenstromen veel diverser kunnen zijn, en dat je dat veel beter in de gaten moet hebben. Het was ook nog even rotzooien met de interface op het begin maar dat went wel (al heb ik nu al een enorme hekel aan het bevestigen van al je iets wilt bouwen.
ja dat van dat bouwen is wel lastig.. soms druk ik per ongeluk op mn rechter muisknop.. kan ik weer helemaal overnieuw beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ergens nog een CD,tje liggen van een Demo van Transport Tycoon, daarin kon je alleen maar spoorwegen bouwen.
En moest je ieder stukje blokje voor blokje aanleggen.
de interface van het origineel was veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
Ik vond het ook een beetje onduidelijk... Paarden kan ik wel kopen, maar wagens? Ik zie nergens een mogelijkheid om ze te kopen. Teksten zijn ook vaag bij mij (erg onscherp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Kentut schreef op 06 juni 2004 @ 11:03:
Ik vond het ook een beetje onduidelijk... Paarden kan ik wel kopen, maar wagens? Ik zie nergens een mogelijkheid om ze te kopen. Teksten zijn ook vaag bij mij (erg onscherp)
Wagens gaan automatisch afhankelijk van welke goederen je neemt. Dus of een graankar, of een houtkar etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kentut schreef op 06 juni 2004 @ 11:03:
eerst koop je een paard.. dan geef je aan waar die heen moet, op dat station waar ie het eerst weggaat selecteer je de goederen die die mee moet nemen dat zie je als je in het venster het station selecteert je ziet dan rechtsboven in dat venster een paar blokjes met goederen daar kun je uit kiezen. bv. post dan selecteer je dat blokje en druk je op het pijltje naar links erboven dan doet iet et als et goed is :)

als de uitleg onduidelijk is.. sorry :P

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 11:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ach zo........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 24-07 12:56
Hmm, ff geinstalleerd. Leuk spel, maar na 20 min spelen 'n complete vastloper van m'n systeem. Meteen maar een uninstall erachter aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Demo is toch wel wat Buggy, ik had ook probleempjes met het beeld, maar dat is nu weer verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik had betere verwachtingen eerlijk gezegd, ik snap niks van die banen maken en als je op de map klikt om daar een paard heen te sturen daan gaat het schermpje weer dicht enzo.. maarja wachten maar op de hele versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet wel een aardig beetje Duits kennen om de Demo met succes te spelen.
Zelf kom ik een aardig eind met mijn Duits, ik lees ook veel op het Duitse forum.

als je het eenmaal door hebt is het juist erg overzichtelijk.
Je koopt eerst een Paard dan ga je naar de Fharplan (route of dienstregeling.)
Door op de Terminal te klikken voeg je die toe aan de route, net als bij Transport Tycoon.
Dan koop je nog een aantal paarden en je gaat naar de map Fharplane en voegt dit paard er aan toe.
Al deze paarden worden een Subdirectory in deze map. Ook is het mogelijk nu wat aan een enkel paard te veranderen zoals een stad toevoegen of verwijderen.
Dit paard blijft gewoon onder dezelfde route vallen.

Zo had ik een route gebouwd met verschillende paarden tussen de 3 steden.
sommige vervoerden Passagiers andere post en weer andere slechts tussen twee van de steden, ook had ik behalve ras paarden ook gewone paarden op dezelfde route.

Als je met een nieuw paard een andere route maakt komt deze weer in een andere route waarin je weer vershillende paarden kunt zetten in dezelfde route.
En als je een route van te voren een naam geeft is het helemaal overzichtelijk.

Als je bijvoorbeeld een fort klaar hebt, dan verwijder je simpel alle paarden in die route, de route verdwijnt met het laatste paard en die paarden kun je simpel weer ergens anders inzetten.

Bij Transport tycoon moest je altijd al je vrachtwagens met de hand zoeken en ze vervolgens na het depot te sturen, dat was soms een hele tour en je wist nooit zeker dat je ze allemaal had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Gaming Girl in TTDLX kon je vrachtwagens + treinen ook namen geven hoor waardoor je ze ook makkelijk terug kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Toch werkt het systeem hier veel sneller. Dit is een van de punten waarop TG het beter doet dan TT(D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel geen naam voor een trein maar een complete route met een naam. waarin alles gesorteerd staat en je de route gemakkelijk in een keer kunt verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 06:49
na een kwartiertje begreep ik wel hoe alles in elkaar zat. En eerlijk gezegd had ik TG zo verwacht. Ik vind het spel lekker spelen, en de graphics vind ik ook erg duidelijk. Wat me alleen niet zint is dat je niet ver kan uitzoomen. Ik hoop dat dit wel in de volledige versie beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind hem best wel vet, ondanks je alleen met paarden kan transporten. Ik kan niet wachten tot de full game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
Intussen ook de demo uitgespeeld, vind de manier routes maken ook een verbetering tov TTDL. Wat minder vind ik
-het niet kunnen inhalen van langzamere vervoersmiddelen (lijkt me ook wat lastig om realistisch te implementeren)
-personenvervoer binnen een stad is niet mogelijk. Al levert dit wel wel het voordeel op dat als je een station hebt in een stad, je de hele stad meteen gedekt hebt

overige pluspunten:
-simpel uitbreiden van stations
-Veel! ik wil de final! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Kentut schreef op 07 juni 2004 @ 18:48:
Intussen ook de demo uitgespeeld, vind de manier routes maken ook een verbetering tov TTDL. Wat minder vind ik
-het niet kunnen inhalen van langzamere vervoersmiddelen (lijkt me ook wat lastig om realistisch te implementeren)
-personenvervoer binnen een stad is niet mogelijk. Al levert dit wel wel het voordeel op dat als je een station hebt in een stad, je de hele stad meteen gedekt hebt

overige pluspunten:
-simpel uitbreiden van stations
-Veel! ik wil de final! :p
Het niet kunnen inhalen van langzamere vervoersmiddelen is een heel groot nadeel. Misschien lastig te implementeren, maar in Transport Tycoon kon het ook (1996), dus waarom nu niet?
Dat dekken van een stad door 1 station is misschien wel leuk, maar niet realistisch. Niet leuk dus eigenlijk. Ik zou het veel leuker vinden, om net zoals in Amsterdam bijv. meerdere stations te maken. Maarja, misschien zijn we dan te micro bezig. Het is immers transport giant en niet traffic giant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ik moet zeggen ik vond het erg leuk. :D

Viel me alles mee, wat me alleen nog niet geheel duidelijk is waar je bijvoorbeeld de whiskey heen moet brengen ? Als ik het naar de stad doe maak ik verlies :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Whisky is simpelweg geen vraag naar, net zoals tabak, staal, kleding, etc. Het enige waar je geld mee kunt verdienen is de complete hout-cyclus en de grondstoffen naar de fabrieken vervoeren. Eindproducten zitten nog niet echt in de demo dus...

Beetje karige demo, en vooral dat inhalen is zeer irritant.

Wat wel een heer erg minpunt is: het landschap is vlak. Er zijn wel een soort van 2D bergen, maar daar kun je geen weg over maken of een tunnel doorheen. Zelfs TTDX had dan nog hoogteverlies, al was het maar een 2D spel (wat Transport Giant ook is btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
Cis schreef op 07 juni 2004 @ 18:55:
[...]

Het niet kunnen inhalen van langzamere vervoersmiddelen is een heel groot nadeel. Misschien lastig te implementeren, maar in Transport Tycoon kon het ook (1996), dus waarom nu niet?
Dat dekken van een stad door 1 station is misschien wel leuk, maar niet realistisch. Niet leuk dus eigenlijk. Ik zou het veel leuker vinden, om net zoals in Amsterdam bijv. meerdere stations te maken. Maarja, misschien zijn we dan te micro bezig. Het is immers transport giant en niet traffic giant :)
Ja, maar dat gebeurde volgens mij niet realistisch, ze reden gewoon door elkaar heen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kentut schreef op 07 juni 2004 @ 20:33:
[...]

Ja, maar dat gebeurde volgens mij niet realistisch, ze reden gewoon door elkaar heen toch?
nee alleen boten gingen door elkaar heen.. de voertuigen zoals vrachtwagens en bussen werden gewoon ingehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 22:18:
[...]

nee alleen boten gingen door elkaar heen.. de voertuigen zoals vrachtwagens en bussen werden gewoon ingehaald
Yep, alhoewel dat inhalen niet geleidelijk ging. In 1 stap waren ze aan de andere kant van de rijbaan en *floeps*, ze waren alweer terug. Wel grappig gezicht. Ze zaten echt op elkaar bumper te kleven :D

Ik wil niet weten wat er gebeurt in TG, als je een paard hebt van 7km/u, en daarachter een Superbus (remember TTDLX ;) ) die met 127km/u wil inhalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je in de full game wel hoogte verschillen hebt ? Ik bedoel, als alles gewoon vlak is vind ik het behoorlijk zuigen. En dat is nog eens veels te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 07:56:
Weet iemand of je in de full game wel hoogte verschillen hebt ? Ik bedoel, als alles gewoon vlak is vind ik het behoorlijk zuigen. En dat is nog eens veels te makkelijk.
alles is gewoon vlak, ook in de full game :|

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

That sucks monkey ballz. Ik vond het altijd leuk om landschappen met de vloer gelijk te maken, of er een tunnel doorheen te maken. Dit word wel errug makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze duitse site zijn een paar screenshots geplaatst uit het volledige spel.
Best leuk om te zien.
Nu zie je wat Jowood al die tijd goed verborgen wist te houden.
namelijk de de bochten die nog te scherp voor een tram zijn.
Gelukkig zit hier well een maar aan, met deze bochten remt de trein enorm af.
Maar het verpest de mooie Graphics wel enorm.

Let wel het speelt zich alleen af in de vroege jaren van het spel dus nog geen moderne voertuigen.

http://www.gamechexx.net/...a44f7ab8308e9568f10623010

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Dat is wel minder zeg, geen hoogte verschillen :(

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
bedankt voor de site G-girl!

Er staan leuke shots op. Ik hoop alleen dat je ver kan uitzoomen. Maar ik krijg er steeds meer zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 13:14:
deze is corrupt, als ik em download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
ik heb het ook na paar keer kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 08:25:
Op deze duitse site zijn een paar screenshots geplaatst uit het volledige spel.
Best leuk om te zien.
Nu zie je wat Jowood al die tijd goed verborgen wist te houden.
namelijk de de bochten die nog te scherp voor een tram zijn.
Gelukkig zit hier well een maar aan, met deze bochten remt de trein enorm af.
Maar het verpest de mooie Graphics wel enorm.

Let wel het speelt zich alleen af in de vroege jaren van het spel dus nog geen moderne voertuigen.

http://www.gamechexx.net/...a44f7ab8308e9568f10623010
Ik zie geen bochten die vreemd lopen hoor? :P alleen treinbochten die erg scherp zijn, maar ach... dat komt wel goed... je moet sowieso ruimere bochten nemen, want het remt dus af :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Duitsland begint het los te komen.

http://forum.jowood.de/showthread.php?s=&threadid=63189

Scroll even door voor een screenshot.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
lol, map benelux :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze link bevat 6 screenshots.

http://www.tg-stuff.de.vu/

3 waren ons al bekend.

Ook een met een tunnel in een berg. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
Ik moet zeggen, het ziet er toch allemaal lekker uit hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Database is under maintenance, we will be back in few minutes!
Die Datenbank wird gewartet, bitte um ihr Verständnis!
Spannend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Laatst online: 25-07-2022
Zit er eigenlijk een tijdslimiet aan het spel? Ik heb tot nu toe op alle screenshots alleen huizen gezien van rond het jaar 1900. In TT werden de steden steeds moderner met wolkengrabbers, zit dat hier ook in?

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
MrData schreef op 08 juni 2004 @ 19:41:
Zit er eigenlijk een tijdslimiet aan het spel? Ik heb tot nu toe op alle screenshots alleen huizen gezien van rond het jaar 1900. In TT werden de steden steeds moderner met wolkengrabbers, zit dat hier ook in?
edit: laat maar, zit er dus wel in. Wel weer jammer dat de gebouwtjes zo op elkaar lijken en allemaal in die lelijke oost-europese stijl zijn.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Je post editten kun je met dit knopje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Database in onderhoud.

Savond,s om 19:00 en om 22:00 nog, dat lijkt me meer gewoon storing.
Jammer, maar dat kan helaas gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Hij heeft het tussendoor gewoon wel weer gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

heb em net zitten spelen, maar helaas.. TTDX toch zekers stuk beter op dit moment. Met name het venster dat je per trein kon openen, zodoende de trein zijn route zag rijden.

Verder is het wat "simpel" ogend spel, hier en daar zelfs nog wat clipping (laat paard/car onder langs een wol-farm rijden). Wel leuk die bewoners rond rijdend, geeft wel leuk sfeertje weer mee.

Beetje twijfelachtig over het spel op dit moment, hoop dat de final wat "meer" bied.

ps. kan een paard maar 1 kar rijden (ook al doen ik 7 rijen paarden), 1 zo'n kar is toch wat weinig.. Of iig meer per keer kunnen vervoeren?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Pizzaman schreef op 08 juni 2004 @ 19:44:
Je post editten kun je met dit knopje: [afbeelding]
Weet ik, ik zat er een stukje naast en ik had geen zin om 't aan te passen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
KarreMania schreef op 08 juni 2004 @ 21:59:
heb em net zitten spelen, maar helaas.. TTDX toch zekers stuk beter op dit moment. Met name het venster dat je per trein kon openen, zodoende de trein zijn route zag rijden.

Verder is het wat "simpel" ogend spel, hier en daar zelfs nog wat clipping (laat paard/car onder langs een wol-farm rijden). Wel leuk die bewoners rond rijdend, geeft wel leuk sfeertje weer mee.

Beetje twijfelachtig over het spel op dit moment, hoop dat de final wat "meer" bied.

ps. kan een paard maar 1 kar rijden (ook al doen ik 7 rijen paarden), 1 zo'n kar is toch wat weinig.. Of iig meer per keer kunnen vervoeren?
Gelukkig heb je clipping niet met TTD he ;)
Plaats maar eens een wolkenkrabber voor een vliegveld, DAT is pas clipping :P

Je irriteert je overigens wel aan erg kleine zaken hoor, lijkt wel of je het spel gewoon niks WIL vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 14:38

Basszje

Reisvaap!]

Net gespeeld en is een leuke demo :) . Het duits was even doorbijten voor mij, want dat is nou niet bepaald mijn forte moet ik zeggen :P

Wel een aantal irritante bugs erin trouwens. Bijvoorbeeld dat wanneer je een lijn opdoekt deze wel verdwijnt, maar vervolgens willen er op dat platform geen andere lijnen meer komen, met als gevolg gigantische opstopping. Het platform uitbreiden helpt dan wel, maar ja of dat een oplossing is.

Als dat soort snit uit de officiele versie is hebben we denk ik een dijk van een spel :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Ik heb die bug niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan bijna niet geloven dat er geen bugs in de volledige versie zitten.
Maar zolang er tijdig patches komen zal ik daarover niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt de engelse demo eigenlijk uit?? zou mooi zijn als daar iets meer functies in zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De duitse full version zou toch vandaag uitkomen ? Heeft iemand deze al ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 10:46:
wanneer komt de engelse demo eigenlijk uit?? zou mooi zijn als daar iets meer functies in zitten..
Drie weken na de Duitse demo ongeveer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga niet eerder naar duitsland voordat ik zeker weet dat ik het spel daar ook echt kopen kan.

Wel heeft 1 persoon op het Duitse forum het spel, in een klein winkeltje in erfurt gekocht.
Maar ook de meeste leden op het Duitse forum hebben hem nog niet.
Maar het is nu half elf dus als die daar vandaag vrijkomt zullen we het wel vernemen.

Op het moment is het Duitse forum even weer down, maar dat zal wel komen van de grote drukte tijdens de release dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 09:18:
Ik kan bijna niet geloven dat er geen bugs in de volledige versie zitten.
Maar zolang er tijdig patches komen zal ik daarover niet klagen.
Een beetje bugs zijn niet erg, maar natuurlijk wel bugs die gelijk het hele spel stopzetten ongeveer :X. Of ik moest 30 -40 van die paarden kregen gaan omleiden en opnieuw de route gaan aangeven oid. En je kan geen lijnen uit dienst nemen dus, dat is lomp

Overigens ben ik nog wel redelijk sceptisch qua jowood en bugs. Kijk bv naar Traffic Giant. Dat is echt een cool spel, maar met veel bugs en af en toe een zeer slechte interface. Klapte bij mij er elk uur uit als het tegenzat etc. Ik hoop niet dat dit spel ook zo wordt. Maar aan de andere kant was traffic leuk genoeg om toch helemaal uit te spelen ;) .

Wat ik wel merk is dat ze die programmeurs verplicht eens een tijd lang Transport Tycoon hadden moeten laten spelen, want dezelfde irritantheden komen een beetje terug af en toe. Alhoewel route kopieren erg handig is, zijn er echt veel interface fouten.

Vooral dat je met scrollen ineens uit de bouwmodus klapt of ineens als je wijzigingen kwijt kan zijn als je ergens verkeerd klikt per ongeluk maakte het begin er niet makkelijk op. Daar heb ik een tijd lang mee staan klooien.

Ga hem zowiezo wel kopen denk ik als hij ook is. Daarvoor heeft hij zat potentieel, alleen jammer van de kleine dingetjes die het leven van de speler zoveel makkelijk maken :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan deze draad te zien, hebben sommige mensen in Duitsland het spel al gekocht.
Alleen wel gelijk met een bug waardoor het hele spel niet werkt.
Tenminste op de computer van de starter van deze draad.
Dus het spel is nog niet goed en wel in de winkel en de Bugs stromen al binnen.

http://forum.jowood.de/showthread.php?s=&threadid=63206

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 13:01:
Aan deze draad te zien, hebben sommige mensen in Duitsland het spel al gekocht.
Alleen wel gelijk met een bug waardoor het hele spel niet werkt.
Tenminste op de computer van de starter van deze draad.
Dus het spel is nog niet goed en wel in de winkel en de Bugs stromen al binnen.

http://forum.jowood.de/showthread.php?s=&threadid=63206
Nou ze geven zo te zien wel gelijk support op het forum, dat is iets wat bij EA stukken minder is (zie generals zero hour).

Het spel is trouwens bij amazon.de al te bestellen en word binnen 24 uur geleverd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat zie ik ook, bij EA is dat vaak wel anders diie zijn echt onbereikbaar.
Meestal kom ik er wel uit maar ik heb weleens een lastig puzzeltje gehad.

Dat is iets waar je niet op zit te wachten met een nieuw spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels werkt het spel bij deze speler, alleen nog wat problemen met het bekijken van de industrien.
Jowood heeft dus wel een goede Support.

En een ander geeft hiervoor een oplossing in de instellingen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

offtopic:
watch de edit knop ;)

Maar is dat dan een duitstalige versie ofzo? Ik neem aan dat hij ook nog in het engels oid komt, want van duits wordt ik dus echt niet vrolijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

De Engelse demo!!!!!

helaas wel dezelfde missie

http://www.fragland.net/i...p?page=downloads&did=1461

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Beter, alleen een gare installer (duitse versie). Ik kan em niet installeren op een andere partitie dan C :{

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 12-09 17:02
WOEI :D

Ik ga hem meteen spelen :Y)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

Je schijnt een 2e map te kunnen spelen, maar mij is dit nog niet gelukt

In de config dir schijnt een verborgen map te staan (lukt me niet op die tevoorschijn te toveren :?), waarin een file staat. kopieer deze naar je save games map en laad het spel

ben benieuwd of het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Krijg hem niet gedownload :( iemand een mirror?

Edit: Mooi nu werkt ie wel :D

[ Voor 26% gewijzigd door Mojo op 09-06-2004 15:17 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Hmmm, het zal wel aan mij liggen, maar kan iemand me vertellen waarom mijn paarden geen lading meenemen? :(

Ik doe "Schedule", klik eerst op het het truck station vanwaar ze moeten vertrekken. Daar klik ik op de lading (logs), ik klik op "wait until full load".
Daarna klik ik op het truck station waar het afgeleverd moet worden, logs zijn al geel, ik klik op "wait until full unload" en ik klik op het groene vinkje.
Vervolgens vertrekken mijn paarden meteen zonder kar :(

Wat doe ik fout :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Spotter schreef op 09 juni 2004 @ 15:11:
Je schijnt een 2e map te kunnen spelen, maar mij is dit nog niet gelukt

In de config dir schijnt een verborgen map te staan (lukt me niet op die tevoorschijn te toveren :?), waarin een file staat. kopieer deze naar je save games map en laad het spel

ben benieuwd of het werkt
Je mist niks, is gewoon de achtergrond van het hoofdscherm.
Zitten 4 factories op de map, vervoeren werkt niet of nauwelijks en je krijgt een crash wanneer je een hoofdgebouw wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op 09 juni 2004 @ 15:16:
Hmmm, het zal wel aan mij liggen, maar kan iemand me vertellen waarom mijn paarden geen lading meenemen? :(

Ik doe "Schedule", klik eerst op het het truck station vanwaar ze moeten vertrekken. Daar klik ik op de lading (logs), ik klik op "wait until full load".
Daarna klik ik op het truck station waar het afgeleverd moet worden, logs zijn al geel, ik klik op "wait until full unload" en ik klik op het groene vinkje.

Probeer het eens zonder wait for load/unload. Als ik niks aan die settings wijzig neemt ie ze gewoon mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Morax schreef op 09 juni 2004 @ 15:16:

Als je die lading selecteert moet je deze links in je schedule 'klikken' . Dus dat plaatje logs moet bij die halte komen te staan (die je met die pijl die ernaast staat ).

Overigens moet je alleen dingen laten inladen op stations die het aanbieden en niet op beide stations klikken, want dan gaat ie die zooi niet afleveren om een of andere vage reden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Het probleem bleek inderdaad te zijn dat je eerst het pijltje in moet drukken zodat de lading bij het station komt te staan :) Ik dacht dat je daarmee het scherm zelf kon verbergen ofzo :D

Op een paar puntjes na is het echt een zeer goed spel (Ben ik ondertussen wel gewend van JoWood :)) Zoals iets met het menu doen (bouwen, route plannen enzovoorts), dan kan je niet scrollen met je rechtermuisknop, want dan cancel je de hele meuk :/ Mogen jullie raden hoe ik het liefst scroll ;)
Hetzelfde met het bevestigen van gebouwen. Net een gebouw neergezet (vergeten te bevestigen). Ik de hele map scrollen (met de pijltjestoetsen :|) om het tweede laadstation aan te klikken --> Staat er geen laadstation :+
En als derde mogen ze bij die toggle knopjes een knopje toevoegen: Het game grid togglen (de vakjes waarin je kan bouwen als het ware, zodat je niet meer hoeft te gokken waar je moet klikken bij het bouwen van wegen enzo).

Maar verder is het echt een d:)b spel! Het idee van routes toevoegen is echt super. Je kan makkelijk voertuigen erbij zetten of weghalen.
Verder is de interface niet al te lastig, ik vond het niet zo moeilijk, als was het soms nog even de goeie knopjes zoeken :)
De muziek is ook zeer goed! Lekkere catchy tunes, redelijk vrolijk en erg aanstekelijk :P
Wat ik ook zeer leuk vond, waren de stationsuitbreidingen, zoals de hijskraan, warenhuisje enzovoorts en het uitbreiden van een station gaat echt supermakkelijk _/-\o_

Ik ga het spel zeker origineel halen en ik kan nu echt niet wachten tot hij uit is 8)

Helaas gaat het nog even duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 11:07

MWAD

Morron With A Dress

krijg de demo versie niet aan de praat ..

heb hem van 2 verschillende servers gedownload
geinstalleerd
en dan doet ie nix ......dubbelklik .. -> NIX .. :(

WinXP
P IV 2,8
512
Gforce 4 Mx 440

ik moet hem gewoon spelen !! :(

[ Voor 3% gewijzigd door MWAD op 09-06-2004 17:53 ]

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de offiele site is nu geupdate ( www.transportgiant.com ).

de demo staat erop met als duidelijke tekst 'first demo' dus das mooi. komt erzeker een tweede. _/-\o_

en hij is in duitsland al in de winkels te verkrijgen

ook vehicles list staat er. lekker veel treinen maar wat me tegenvalt is het aantal verschillende type vliegtuigen

beter schieten ze retesnel op voor de benelux

kan nie w8en :) :P
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.