X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Verwijderd
Ik vraag me af of ze al bezig zijn de eerste oplage CD,s te persen, en wanneer ze eindelijk eens naar de winkels gaan
Terwijl ik ook bij de groep die-hard TTDX spelers hoor. Hopelijk wordt dit een waardige opvolger.
Ik ben dr wel mooi op tijd bij, jullie zitten al een half jaar te wachten
Dat bedoel ik nietVerwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 00:24:
ik vind de treinen wel mooi lang.
Die treinen draaien een beetje vreemd, kijk maar eens goed
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ja, ze staan een beetje schots en scheef. Maar ach...Mojo schreef op 14 mei 2004 @ 11:57:
[...]
Dat bedoel ik niet
Die treinen draaien een beetje vreemd, kijk maar eens goed
TTDLX overtreft het niet, denk ik
Alhoewel ik wel moet zeggen dat de knoppenbalken onder en links erg belabberd eruit zien. Lelijke iconen, geen enkele vorm van moderniteit

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
het zal nog wel een weekje wachten worden vrees ik
[Edit] 11.Juni wordt het volgens http://www.gamecaptain.de...ile=showNews.php4&id=4289
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 13:56 ]
Op mijn verjaardagVerwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 13:53:
Hmm de 15e mei hebben ze niet gehaald zo te merken...![]()
het zal nog wel een weekje wachten worden vrees ik
[Edit] 11.Juni wordt het volgens http://www.gamecaptain.de...ile=showNews.php4&id=4289
Dus of die wordt ook vertraagd, of het komt nu allemaal tegelijk.
RARE gang van zaken bij jowood iig.
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Damnit Jowood, schiet eens oP!!!
Verwijderd
worden we hier valselijk blij gemaakt?
of wat zal dit zijn (-:
DIE gaan we eens mailenVerwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 06:48:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1031
worden we hier valselijk blij gemaakt?
of wat zal dit zijn (-:
Post wel even wat ze terug mailen. Als zij het spel hebben, hebben het er meer (niet duur overigens)
Nog even geduld dus...Wij krijgen maandelijks de releasedates binnen van alle games, zo ook van Transport Giant. Deze stond 1 mei gepland voor 15 mei, maar na het lezen van o.a uw e-mail heb ik het even nagevraagd. Helaas is de game niet uitgekomen op de 15e, maar staat hij nu gepland voor 21 mei. Deze datum is vandaag doorgegeven aan de detailhandel namens Atoll. Mijn excuses voor de verwarring.
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Hallo,
Wij krijgen maandelijks de releasedates binnen van alle games, zo ook van Transport Giant. Deze stond 1 mei gepland voor 15 mei, maar na het lezen van o.a uw e-mail heb ik het even nagevraagd. Helaas is de game niet uitgekomen op de 15e, maar staat hij nu gepland voor 21 mei. Deze datum is vandaag doorgegeven aan de detailhandel namens Atoll. Mijn excuses voor de verwarring.
Met vriendelijke groet,
Roché Sulley
On Mon, 17 May 2004 12:07:53 +0200, Roché Sulleij wrote
> Hallo,
>
> Wij krijgen maandelijks de releasedates binnen van alle games, zo
> ook van Transport Giant. Deze stond 1 mei gepland voor 15 mei, maar
> na het lezen van
> o.a uw e-mail heb ik het even nagevraagd. Helaas is de game niet uitgekomen
> op de 15e, maar staat hij nu gepland voor 21 mei. Deze datum is vandaag
> doorgegeven aan de detailhandel namens Atoll. Mijn excuses voor de
> verwarring.
>
> Met vriendelijke groet,
I said I'd be back...
Verwijderd
ben ik blij dat ie iets is uitgestelt.
mis ik de launch in ieder geval niet want heb em pas net bestelt en die prijs rocked ook bij gcshop
http://www.nlstore.nl/shop4/shopexd.asp?id=421221
Verwijderd
... en Dimension Plus heeft de datum maar verwijderd...Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 14:26:
Volgens GCShop.nl is het nu 28 mei geworden. Maar een weekje extra wachten is geen probleem. Dat hou ik nog net uit.
er staat nu "Release: onbekend" op hun site.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Terwijl GCShop er OOK 28 mei van gemaakt heeftAltaphista schreef op 19 mei 2004 @ 15:08:
[...]
... en Dimension Plus heeft de datum maar verwijderd...
er staat nu "Release: onbekend" op hun site.
[ Voor 3% gewijzigd door Megamind op 19-05-2004 17:53 ]
Hoezo, dan staat er in de mail toch gewoon hetzelfde?Megamind schreef op 19 mei 2004 @ 17:12:
[...]
Terwijl GCShop er OOK 28 mei van gemaakt heeft(ipv 28 mei die ze in die mail vertelden)

Dit heeft puur marketing technische redenen, en niet omdat het niet klaar is ofzo.
en wie zegt dat die echt is ? ik denk eigenlijk dat dat helemaal niet kan omdat t spel nog niet uit is, of hij moet gelekt zijnVerwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 22:47:
ik ben nu een iso aan et downen van 187MB.. als et et spel is is ie wel fucking klein..
Verwijderd
ik weet zelf nog niet wat et is.. als et een gelekte demo zou zijn dan is et mooi meegenomensv3n schreef op 19 mei 2004 @ 23:15:
[...]
en wie zegt dat die echt is ? ik denk eigenlijk dat dat helemaal niet kan omdat t spel nog niet uit is, of hij moet gelekt zijn
Verwijderd
En ondertussen wat duffe screenshots om ons warm te houden.
Nee het spel is al lang af, alleen kunnen wij hem nog niet kopen.
Is het die demo of is het iets anders, wat je aan het downloaden was.
Die komen altijd pas in de namiddag hoorVerwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 10:54:
geen update deze week
áls die al komt .
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Verwijderd
En wanneer dat is, is een vraag zonder antwoord.
en? is het een gelekte demo??Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 22:47:
ik ben nu een iso aan et downen van 187MB.. als et et spel is is ie wel fucking klein..
Verwijderd
Vrijheidsbeeld

Busje komt zo; Busje komt zo

Screenie van de week

*clique*
En een nieuw muziekje
Rebel Heart
Oudere muziekjes:
Buccaneers
Rolling Tunes
[ Voor 3% gewijzigd door Mojo op 20-05-2004 15:20 ]
* Flint gaat es ff Transport Tycoon Deluxe spelen om weer ff het gevoel te pakken te krijgen
[ Voor 63% gewijzigd door Flint op 20-05-2004 15:44 ]
Ik niet. Ik vertrouw die Jowood voor geen meter meer. Het zou me niks verbazen als we tot juli moeten wachten

bummer!Cis schreef op 21 mei 2004 @ 11:31:
Ik niet. Ik vertrouw die Jowood voor geen meter meer. Het zou me niks verbazen als we tot juli moeten wachten
kan wel ff duren dus...
Ach, misschien ook nog wel tot september. Wat ik gehoord heb komt dan Transport Tycoon 2/Locomotion uit. dat idee is eigenlijk nergens op gebaseerd. Misschien dat ze denken dat ze ermee kunnen concureren ofzoCis schreef op 21 mei 2004 @ 11:31:
[...]
Ik krijg best wel een Doom III idee hierbij.... :shiver:
Laten we wachten toto 5 juni. Dan hebben ze weer een nieuwe releasedatum (augustus ofzowErscheinungsdatum (unverbindlich): 11.06.2004

Verwijderd
waarom niet hij staat voor donderdag op de lijst dus ken bestCis schreef op 24 mei 2004 @ 01:34:
Mei lijkt niet meer redbaar. Volgens deze site is 11-6 de nieuwe datum.
[...]
Laten we wachten toto 5 juni. Dan hebben ze weer een nieuwe releasedatum (augustus ofzow)
Verwijderd
als je de jowood forums een beetje had gevolgd had je gezien dat de duitse versie later uitkomt als de engelse omdat het spel in engels is geprogrammeerd (-:456 schreef op 24 mei 2004 @ 13:37:
Dit gaat over de duitstalige versie. Die stond al sinds lange tijd vast op die dag!
aldus de forums
ik denk dat hij bedoelt dat de duitse dan uitkomt, en de engelse gewoon deze week?Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 16:43:
[...]
als je de jowood forums een beetje had gevolgd had je gezien dat de duitse versie later uitkomt als de engelse omdat het spel in engels is geprogrammeerd (-:
aldus de forums
Hier werd gesuggereerd dat de release datum was verlaat naar 11-6. Maar dat gaat dus over de duitse versie (zie duitse forum). Dus ik zou niet weten waarom de engelse danook verlaat zou zijn.
Had het inderdaad niet goed gelezen...
Dus, dan zal de Engelse wel deze week uit komen. Dadelijk even naar de Freerecord kijken of ze al meer nieuws hebben.
Edit: Er is gewoon helemaal nergens iets over tevinden op het web. Niet bij vergelijk.nl , Amazon, Freerecord, dixons, Dynabyte. Nergens staat het spel.
[ Voor 31% gewijzigd door Upke dupke op 25-05-2004 14:51 ]
Overigens heb ik net een mail terug gehad van pcmedia, die nog steeds de release datum van 15 mei hanteerde. Zij zeggen ook dat op 28mei de nieuwe releasedatum is. Vooralsnog gaan we daar dus maar van uit (EN NIET 11-6! DAT IS VOOR DE DUITSTALIGE VERSIE!)
Verwijderd
De release datum is 28/05/2004.
Met vriendelijke groet,
Marcel van Hemert
Micromedia
Kerkenbos 10-103
6546 BJ, Nijmegen
Nederland
* marketing@micromedia.nl
( +31 24 645 2544
2 +31 24 645 2542
þ http://www.micromedia.nl
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Basic Computer Store
Verzonden: dinsdag 25 mei 2004 15:23
Aan: Micromedia Marketing Mail
Onderwerp: Transport Giant
Goedemiddag,
Heeft u mischien een release datum voor Transport Giant van JoWood ??
alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Once again:
Sorry, but up to now there are no international release date available!
I just can repeat what I have posted already a few times:
"Unfortunately the release dates are not defined by JoWood Ebensee. The release dates are defined by our local distribution partners."
As soon as I get infos regarding release dates I will inform you.
dus vrees dat ie donderdag nog niet uit zal komen lijkt mij dat da anders wel voort bekent zou zijn

Verwijderd
En nu dat spel er komt willen ze ook spelen.
Zelf speel ik ook nog weleens transport tycoon, en wacht ook met spanning op Transport Giant.
Verwijderd
Bij eplaza en freerecordshop kennen ze het hele spel niet eens (terwijl op de site van freerecordshop staat dat ie 15 mei uitkomt) !!! Ik word er helemaal gek van, en vind het ook nogal vreemd dat er nergens een release date gegeven word (zoals bij andere spellen wel het geval is).
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 18:38 ]
Bij de winkel weten ze vaak niet zoveel hoor... Misschien dat FRS e.d. ze eerst via internet gaat wegdoen en pas over week in de winkel ligt..Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 18:30:
Ik blijf het vaag vinden, er zijn dus shops die zeggen dat ie aanstaande vrijdag uitkomt, dus wellicht dat ze hem al op voorraad hebben ?
Bij eplaza en freerecordshop kennen ze het hele spel niet eens (terwijl op de site van freerecordshop staat dat ie 15 mei uitkomt) !!! Ik word er helemaal gek van, en vind het ook nogal vreemd dat er nergens een release date gegeven word (zoals bij andere spellen wel het geval is).
Verwijderd
Verwijderd
En als winkels niet eens weten dat het spel bestaat zal je denken dat het nog een eeuwigheid duurt voordat die uitkomt.
En als ze hem al in de winkel of bij de distribiteurs hebben liggen, moet toch ook iemand zijn op dit forum die werkzaam is in deze branche het weet of het daar al in het magezijn ligt.
Ik vind het maar een rare situatie, en alle release datums op het internet zijn tegenstrijdig en volgens sommigen is het spel op 15 mei uit wat al lang geweest is.
Verwijderd
Ik denk dat dit de zinvolste post is uit de 30 laatste replies.Voxie2 schreef op 25 mei 2004 @ 16:34:
Sorry hoor, maar ik vind dit wel heel erg overdreven, pagina na pagina gaat over de releasedate van deze game. Hoe meer je je erop verheugd, hoe meer het zal tegenvallen! Zet het gewoon van je af en wacht rustig af... ik wordt hier een beetje zenuwachtig van!
Morgen komt ie nog niet in de winkel, en overmorgen ook nog niet.
Dus laten we 2 dagen niet zeuren over de releasedatum en dan weer verder kijken.
Als we er over gaan zeuren, zal het spel echt niet eerder komen

Verwijderd
En dan horen we een datum en dan, blijkt die nog weer niet te kloppen.
Ik geloof pas in de datum als ik het spel in de winkelschappen zie liggen, ikmheb al zoveel verschillende datums gehoord, dat ik nu echt niets meer van die datums serieus neem.
dan moet Jowood het spel wel afhebben natuurlijkshuogg schreef op 26 mei 2004 @ 12:57:
Jowood gaat toch niet over de release datum? Het zijn toch de distributeurs die er over gaan?
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
Over welk spel heb jij het?Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 13:23:
Laatst eens geinstalleert op een oude bak van me broertje. Zal wel aan mij liggen, maar ik snap de ballen niet van dit spel
Verwijderd
uit jou bericht zou dus blijken dat dit spel dus al uit isVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 13:23:
Laatst eens geinstalleert op een oude bak van me broertje. Zal wel aan mij liggen, maar ik snap de ballen niet van dit spel
maarja jammer dat je et dus over een ander spel hebt
Ik zie niets nieuws hoorxtrme schreef op 26 mei 2004 @ 15:09:
http://www.transportgigant.de.vu/
een duitse site met veel meer voertuigen en gebouwen!!!
Ik denk dat je het vanzelf ziet op de jowood site heh...kan je wel bij winkels gaan informeren maar net of die meer weten dan jowood

Verwijderd
has already gone gold and :
The German release date is 11th June 2004
The UK release date is 13th August 2004
The US release date is yet to be set in stone.
Informatie van een gewone gebruiker, maar het zal wel weer eens de zoveelste uitstel kunnen zijn.
en pas na de release in het duits uigebracht werd?
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Als er een bug in zit, zal je ook wel 20 jaar moeten wachten.
Ik denk dat veel mensen hier, net zoals ik, gewoon graag een nieuwe transport tycoon willen zien. Nou wordt er een keertje eentje uitgebracht, en is iedereen blij en wilt hem zo snel mogelijk spelen. Maar, hoe jammer het ook is, zal het spel waarschijnlijk net zo hard tegenvallen als deze release data elke keer.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ik denk dat het juist wat langer duurt omdat ze alle bugs er graag uit willen hebben. Het spel is nu natuurlijk al gold, maar ik heb het dan ook over de periode daarvoor. Het spel zou namelijk al veel eerder uit kunnen zijn, en dan zeurt iedereen over dat er teveel bugs in het spel zitten.FireFoz schreef op 27 mei 2004 @ 12:19:
Volgensmij is het spel gewoon uber kut ook. Als dit al zo vaag en gaar gaat, dan kunnen we maar beter ook niks verwachten van het spel zelf.
Als er een bug in zit, zal je ook wel 20 jaar moeten wachten.
Ik denk dat het het wachtten wel waard is, ondanks dat ik er ook van baal dat het lang duurt...
Oostenrijks, niet duits.Upke dupke schreef op 26 mei 2004 @ 21:17:
Het spel zelf is compleet in het Engels gemaakt, maar ja, de uitgever is Duits, beetje vreemd allemaal.
Verwijderd
Als het spel uitgesteld wordt... so be it.. kunnen wij toch niks aan veranderen.
Op Duke Nukem 4 ever wachten we ook al jaren, dus die paar weekjes uitstel op TG kan ik wel hebben
Verwijderd
En als het tegen zit helemaal niet.
En release date, op het engelse Forum schrijft Xtrme
"I saw in some dutch shop coming the 28th of may"
Maar even later zegt The Horse.
"I have asked at the Free record shop and the Dixons both of them didn,t know anything about the release date. "
Die ligt morgen dus nog niet in de schappen, dan maar hopen op 11 Juni en dan komen er vanzelfsprekend weer een paar weken bij op.
Waarom moet het zolang duren als het spel inmiddels Gold is.
Verwijderd
"This online Media Store says that Big Ben is the distributor for the Benelux and that the expected release is on 28-5-2004. That meens tomorow. . But i wont be suprised if they cange that tomorow or in the days after. But hoping for miracle isnt that bad."
Dat zal mij ook niets verbazen als die twee winkels zoals The Horse schrijft nog van niets weten.
En een wonder in de laatste zin van Surfer, daar geloof ik niet in.
Release dates I found for the Netherlands:
Dimension Plus - Unknown
GCshop.nl expected 28 May
NLstore - 15 May
PCmedia - expected 28 May
Bol.com - 28 May
Musicstore.nl - 15 May
en als je daad werkelijk bij bol.com gaat zoeken wordt het spel ook aangegeven op 28 mei
Verwijderd
Want wie heeft hem dan all bij Music Store gekocht.
En als ik het nou op Bol.Com of Bij PC.Media bestel, krijg ik het spel ook niet eerder thuisgestuurd dan dat het in de winkel ligt.
Zo willen ze geld verdienen, mensen laten denken dat zij het eerder kunnen leveren als de winkel, en dan nog langer wachten dan in de winkel nodig is.
Maar wel zelf winst maken met alle mensen die er in trappen om het daar te bestellen, maar dan heb je het spel toch niet op 30 Juni want dan is het nog niet leverbaar, maar je zit wel aan hun bestelling vast.
Die beloven iets wat ze niet waar kunnen maken.
Dit topic is gesloten.