volgens: http://forum.jowood.com/showthread.php?threadid=27954
The next updates of the Homepage will be on 8th, 15th and 28th of April.
The next updates of the Homepage will be on 8th, 15th and 28th of April.
Er staat toch duidelijk in het duitse stukje dat er een update volgt op 8, 15 en 29 april en daarna iedere week. Dus alleen gisteren niet, en 22 april. Dus waar iedereen nou weer zo'n ophef over maakt hierzo?Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 17:03:
op 29 april is er dus een update en daar naar weer in de wekelijkse volgorde.
Dat betekent dus dat we in begin mei nog geen release kunnen verwachten want waarom zouden er screenshots zijn als het spel uitgekomen is.
[ Voor 9% gewijzigd door NightBird op 02-04-2004 17:39 ]
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Dankbluppy2 schreef op 03 april 2004 @ 15:45:
misschien ff handig om ook op [rml][ PC] Locomotion (Transport Tycoon 2)[/rml] te wijzen?
Verwijderd
Indeedexecutor schreef op 07 april 2004 @ 02:18:
precies, eerst Transport giant helemaal kapot spelen, en dan TT2.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Verwijderd
Verwijderd
ik vind het er prima uitzienVerwijderd schreef op 08 april 2004 @ 15:18:
Hum 1 van de slechste screens die ik gezien heb tot nu toe helaas. Ik hoop dat het blauwe van die treinen een instellingsmogelijkheid is (zoals bij TTD) want dat ziet er niet uiten verder lijken het een beetje low-res textures...
ik ook.
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
[ Voor 25% gewijzigd door num-lock op 08-04-2004 15:40 ]
Verwijderd
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
in een pauperbuurtDynaMikeY schreef op 08 april 2004 @ 16:12:
Zie ik daar linksboven een witte Lamborghini Countach (of Diablo?) de hoek om komen?
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Ik denk niet dat de makers zo stom zijn hoor...Major Carnage schreef op 08 april 2004 @ 19:30:
Blijft de vraag of je hier ook van die heerlijk complexe rangeerterreinen kan maken.. ik heb pas 1 screenshot gezien met een wissel, en dat was alleen om van het linkerspoor op het rechter te komen. Het lijkt me helemaal niks als je voor het station hierboven ook daadwerkelijk 6 lijnen door het landschap moet trekken..
Om over een sein maar te zwijgenMajor Carnage schreef op 08 april 2004 @ 19:30:
Blijft de vraag of je hier ook van die heerlijk complexe rangeerterreinen kan maken.. ik heb pas 1 screenshot gezien met een wissel, en dat was alleen om van het linkerspoor op het rechter te komen. Het lijkt me helemaal niks als je voor het station hierboven ook daadwerkelijk 6 lijnen door het landschap moet trekken..
die komen er wel in, althans als ik dat forum daar moet geloven.
Oeps, sorry, missed that one!Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 07:43:
Er is zelfs een screenshot van seinen
http://www.transportgiant...TG_screenshot_week_10.jpg
Vergeet dat maar.
Verwijderd
Verwijderd
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
idd ik kan ook niet wachten. Volgende maand is het zover, dan ren ik naar de winkel... deze wil ik origineelsv3n schreef op 15 april 2004 @ 18:19:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu maar hopen dat ie snel uikomt ik heb zo'n zin om dit spel te spelen
Espress ? Ik mag hopen dat ze dat foutje eruit halenMegamind schreef op 24 april 2004 @ 21:30:
Hopelijk bloed dit topic niet dood
[afbeelding]
deze is wel mooi
Ik denk niet dat het een foutje is, maar dat het expres zo staat. Als ze het goed willen schrijven zulle ze een contract met Federal Express moeten afsluiten. En dat kost geld.
Voor grote problemen hebben we de computer
Net als deze:Ptharkun schreef op 24 april 2004 @ 21:46:
[...]
Ik denk niet dat het een foutje is, maar dat het expres zo staat. Als ze het goed willen schrijven zulle ze een contract met Federal Express moeten afsluiten. En dat kost geld.
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Tenzij het spel slecht is........WJP schreef op 25 april 2004 @ 10:10:
hmmm. ik snap dat niet... waarom zou zo'n bedrijf dat niet willen? het is toch alleen maar gratis reclame?
OK dus het spel is slecht .... kunnen we dan concluderen
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Verwijderd
deze conclusie is natuurlijk onzin.Flyduck schreef op 25 april 2004 @ 16:32:
[...]
OK dus het spel is slecht .... kunnen we dan concluderen
Wederom een hardnekkig gerucht op de duitse forumsite meldt dat er een demo zit aan te komen as donderdag. Dit is echter neit bevestigd door Jowood.jeehaa schreef op 26 april 2004 @ 14:15:
is er nou al eens een release datum bekend? ik ben best geïnteresseerd in het spel maar het moet wel vlot uitkomen, dat getease ben ik zat
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Of, als het tegenzit, 53 mei456 schreef op 26 april 2004 @ 14:38:
[...]
De releasedatum komt toch wel erg dichtbij, of ze zouden met mei 2004, 31 mei bedoelen...
Deze plek is te koop.
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 14:11 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Mojo op 29-04-2004 14:28 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Verwijderd
Je bedoeld klein vliegveldVerwijderd schreef op 29 april 2004 @ 14:31:
idd leuk spel als ik het alleen op de screenshots en info baseer ,maar wel een erg groot vliegtuig zeg
Sometimes human's are...
Wat heeft men daar toch met de Boeing 707?
jammer dat er wel wissels zijn maar geen seinen.Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 14:08:
l[..]
BTW de nieuwe update is er
[afbeelding]
[afbeelding]
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
wel een schaduw456 schreef op 29 april 2004 @ 21:45:
Zo te zien is het een fly by van dat vliegtuig. Ziet er iemand wieltjes er onder?
Verder puike screenshot hoor!
Verwijderd
Er staat nergens 4 mei. Wat er wel staat is mei 04, oftewel mei 2004.JJJ schreef op 05 mei 2004 @ 12:09:
Ik heb gezien dat hier 4 mei als releasedatum werd genoemd, welnu, het is nu 5 mei en ik kan niks vinden op de site van transport giant ?
[ Voor 20% gewijzigd door 456 op 05-05-2004 23:10 ]
Zou best kunnen dat dit alleen voor de duistere Duitsers is456 schreef op 05 mei 2004 @ 23:09:
[afbeelding]
De (duitse) hoes... En neen, het is geen tikfout...
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Eh, nou, officieel zou het spel in de benelux (engelse versie) 05/2004 uitkomen en in Duitsland pas 06/2004.M1lamb3r schreef op 05 mei 2004 @ 23:46:
hee psst cis, ik gok dat de engelse versie nagesynchroniseerd wordt, aangezien het spel uit oosterijk komt
(waardoor het ook waarschijnlijk daar eerder op de markt is als in amerika, net als alle andere jowood spellen)
psst M1lamb3rM1lamb3r schreef op 05 mei 2004 @ 23:46:
hee psst cis, ik gok dat de engelse versie nagesynchroniseerd wordt, aangezien het spel uit oosterijk komt
(waardoor het ook waarschijnlijk daar eerder op de markt is als in amerika, net als alle andere jowood spellen)
"...probably you'll be surprised but the basic version is developed in english and later translated into german and other languages"
grmbl, in die reserve duitsers zit ook nooit een lijn
Is dat een echte DAF op de voorgrond?456 schreef op 05 mei 2004 @ 23:09:
[afbeelding]
De (duitse) hoes... En neen, het is geen tikfout...
Verwijderd
Mojo schreef op 06 mei 2004 @ 15:58:
[afbeelding]
[afbeelding] Heli's
[afbeelding]
En een Heliport natuurlijk!
't is wel lekker veel inderdaad, maar van hetzelfde valt wel mee...
[ Voor 22% gewijzigd door Altaphista op 06-05-2004 17:38 ]
Het is ook maar 1 type heli en 1 type vliegtuig
Euhm, als jij nou eventjes goed kijkt op de site, dan kan je zeker al 4 verschillende planes ontdekken, als er niet meer zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Clawz op 09-05-2004 20:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Moah. Ik vind dat grijze wel meedragen aan de professionaliteit. Ik wil geen KinderGarten-spel hebben zoals je dat Speelgoedland had in TTDLXVerwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 11:43:
Ik vind de huisjes zo bedroevend grijzig allemaal... Wel een DAF maar geen vroluke nederlandse rode dakpannen :-)
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Of zoals iemand als signature heeft in het jowood forum (aan hem de credits, ik kan alleen inet op zijn naam komen:Cis schreef op 12 mei 2004 @ 13:21:
[...]
...
Ik ga het spel overigens niet kopen, de reden daarvoor is het ontbreken van de multiplayer-optie
Verwijderd
he, een paar heb ik nooit gezien, grappig.Pizzaman schreef op 13 mei 2004 @ 16:05:
http://www.gamershell.com...oon_Transport_Giant.shtml
Voor een aantal nieuwe screenshots.
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq