Hoop nog maar niet op een demo binnenkort...Pizzaman schreef op 02 maart 2004 @ 19:30:
Ben wel erg benieuwd naar de demo eigenlijk.
Hoop dat het een beetje te vergelijken is met transport tycoon.
En waarom niet ? De demo zou vlak voor de game uitkomen dus het kan toch niet lang meer duren ?
nee kan niet lang meer duren, maar verwacht maar niet op 11 maart (ik hoop het wel natuurlijk).Pizzaman schreef op 02 maart 2004 @ 19:41:
En waarom niet ? De demo zou vlak voor de game uitkomen dus het kan toch niet lang meer duren ?
Rogier V schreef op 02 maart 2004 @ 18:54:
[...]
dit staat er niet...er staat 'for the homepage'. De homepage wordt dan niet veranderd...er komt dan een nieuwe link naar een update te staan...
Jij ziet wel veel staan wat er niet staat.
[ Voor 3% gewijzigd door Tupel op 03-03-2004 12:30 ]
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Verwijderd
Doh
Tuurlijk is het vis. Het is een school vis die boven water jumpt. Net als een visplek in Age of Empires.
nee klopt...in mijn antwoord moest ook 'misschien' er tussen staan
en eerst word ik aangekeken alsof ik gek ben.Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 12:34:
[...]
Doh
Tuurlijk is het vis. Het is een school vis die boven water jumpt. Net als een visplek in Age of Empires.
Het zijn geen flamingo's. Maar volgens mij zijn het helemaal geen vissen. Als je goed kijkt zie ik toch echt vogels...(wat voor vogels kan me echt geen reet schelenVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 12:34:
[...]
Doh
Flamingo'sRogier V schreef op 03 maart 2004 @ 16:01:
[...]
(wat voor vogels kan me echt geen reet schelen...)

[ Voor 3% gewijzigd door Megamind op 03-03-2004 18:52 ]
Om aan te geven dat meneer Sawyer met iets anders bezig is momenteel:
http://www.gamer.nl/nieuws/21034
http://www.gamer.nl/nieuws/21034
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
lolRody schreef op 03 maart 2004 @ 18:41:
Ze lijken op struisvogels
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Jullie maken je IMO een beetje te druk over vogels. Maakt mij eigenlijk niet uit. Zolang de gameplay maar leuk blijft. Die details zijn natuurlijk ook wel leuk, maar voor mij eigenlijk ook niet meer dan dat
.
Ik denk dat we 11 Maart wel een Demo kunnen verwachten, de release date van het spel is immers ook aan het naderen. Wat me ook wel opvalt, dat er niets gelekt is, afaik. Het spel lijkt namelijk erg af inmiddels als ik het zo bekijk.
Ik denk dat we 11 Maart wel een Demo kunnen verwachten, de release date van het spel is immers ook aan het naderen. Wat me ook wel opvalt, dat er niets gelekt is, afaik. Het spel lijkt namelijk erg af inmiddels als ik het zo bekijk.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Je bedoelt vissenMojo schreef op 04 maart 2004 @ 10:20:
Jullie maken je IMO een beetje te druk over vogels. Maakt mij eigenlijk niet uit. Zolang de gameplay maar leuk blijft. Die details zijn natuurlijk ook wel leuk, maar voor mij eigenlijk ook niet meer dan dat.

Het is natuurlijk maar een heel kleine studio. Ik geloof dat ze met de hele studio en dat is iets van 12 man aan deze game werken en ze hoeven geen tech demo's oid te verspreiden zodat alles lekker binnenshuis blijft. Dus als het lekt is het redelijk snel duidelijk wie de schuldige is. (Diegene met het rooie hoofd aan de lunchtafel)Ik denk dat we 11 Maart wel een Demo kunnen verwachten, de release date van het spel is immers ook aan het naderen. Wat me ook wel opvalt, dat er niets gelekt is, afaik. Het spel lijkt namelijk erg af inmiddels als ik het zo bekijk.
http://www.transportgiant.com
The team around Transport Giant is currently in the final phase of the project, which is why, as an exception and for matters of time planning, the next update for the homepage will not be available until March 18th, 2004.
The team around Transport Giant is currently in the final phase of the project, which is why, as an exception and for matters of time planning, the next update for the homepage will not be available until March 18th, 2004.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
JA, ik dacht ben ik nu gek??? Maar na ff terug gespiekt te hebben in het topic is het dus idd een week verschoven!silentsnow schreef op 10 maart 2004 @ 22:47:
OMG dat kunnen ze niet menensilentsnow schreef op 10 maart 2004 @ 22:47:
Hele week op die update zitten wachten... Ik heb echt zin in dat spel.
Nouja, dan nog maar een weekje wachten
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ze hebben iig niet gelogen... de website heeft wél een update gehad....

shit...weer een wekie....had me echt verheugt op vandaag...Mojo schreef op 11 maart 2004 @ 10:10:
[...]
OMG dat kunnen ze niet menen
Hele week op die update zitten wachten... Ik heb echt zin in dat spel.
Nouja, dan nog maar een weekje wachten![]()
en idd, wel een update vandaag (alleen niet echt positief)
Dat klinkt wel een beetje.... zielig.... no life achtig
Dit geeft weinig vertrouwen in de toekomst...
Beetje triest.
Beetje triest.

jaVoxie2 schreef op 11 maart 2004 @ 11:44:
[...]
Dat klinkt wel een beetje.... zielig.... no life achtig
ik heb liever dat ze wat meer tijd aan de gameplay besteden dan dat ze de website mooi up to date houden
Verwijderd
dat wou ik net zeggeCeaser schreef op 14 maart 2004 @ 11:55:
ik heb liever dat ze wat meer tijd aan de gameplay besteden dan dat ze de website mooi up to date houden
Verwijderd
Um, daar zullen ze toch wel andere mensen voor hebben?Ceaser schreef op 14 maart 2004 @ 11:55:
Als iemand zegt dat de complete studio uit 12 man bestaat, weet ik zo net nog niet of ze er speciaal mensen voor in hebben gehuurd. Hangt compleet af van het budget.
De Site is echter ook een stukje promotie. Bovendien moeten de sitemakers toch echt wachten op de spelmakers, want anders kunnen ze er niets op zetten.
De Site is echter ook een stukje promotie. Bovendien moeten de sitemakers toch echt wachten op de spelmakers, want anders kunnen ze er niets op zetten.
Verwijderd
In de laatste fase van de ontwikkeling, dat heb ik wel eens eerder gehoord.
Ik zit nu a vanaf vorig jaar op dit spel te wachten en iedere keer als je denkt nu is hij er komen er nog wat maanden bij.
Wat de laatste tijd met wel erg veel spellen het geval is.
Ik zit nu a vanaf vorig jaar op dit spel te wachten en iedere keer als je denkt nu is hij er komen er nog wat maanden bij.
Wat te denken van Black & White een aantal jaren terugVerwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 09:04:
In de laatste fase van de ontwikkeling, dat heb ik wel eens eerder gehoord.
Het wachten was met die game imo wel de moeite waard
Verwijderd
En als ze nu eens in dit spel de dingen die niet al te mooi zijn verbeteren in al die tijd dat ze maar uitstellen.
zoals passagiers die kunnen overstappen.
en transport binnen de stad, en zulke kleinigheden.
Dan zou dat het wachten wel iets meer waard maken.
maar al met al geloof ik toch wel dat dit eindelijk eens een goede opvolger kan worden van het oude Transport Tycoon.
Het is tegenwoordig een gewoonte van spelmakers om de release steeds maar weer uit te stellen, maar dat ze die tijd echt benutten voor leuke dingen ik betwijfel het sterk.
zoals passagiers die kunnen overstappen.
en transport binnen de stad, en zulke kleinigheden.
Dan zou dat het wachten wel iets meer waard maken.
maar al met al geloof ik toch wel dat dit eindelijk eens een goede opvolger kan worden van het oude Transport Tycoon.
Het is tegenwoordig een gewoonte van spelmakers om de release steeds maar weer uit te stellen, maar dat ze die tijd echt benutten voor leuke dingen ik betwijfel het sterk.
website up-to-date houden is klantgericht en heeft te maken het aan de behoeften voldoen van de mensen, de doelgroep dus.Ceaser schreef op 14 maart 2004 @ 11:55:
Als ze dat niet doen, dan zegt dat wel iets over de support.
Maar ja, de deadline is dus uitgesteld, zoals continu gebeurd. Gewoon geduldig afwachten
Verwijderd
Ik snap best dat ze niet alles willen vertellen over het spel en dat er soms andere prioriteiten zijn als de website up to date houden.
Maar toen er afgelopen zomer opeens een keer donderdags niks te vinden was op hun site, en er op maandag ineens werd gezegd dat er een kabelmoden door de bliksem was getroffen, dacht ik wel er zijn toch wel andere plaatsen waar je toegang tot internet hebt, om iniedergeval op het transport giant forum een bericht te plaatsen en niet tot maandag je klanten zo te behandelen.
Toen dacht ik echt, die smoes heb ik nog niet eerder gehoord.
Maar toen er afgelopen zomer opeens een keer donderdags niks te vinden was op hun site, en er op maandag ineens werd gezegd dat er een kabelmoden door de bliksem was getroffen, dacht ik wel er zijn toch wel andere plaatsen waar je toegang tot internet hebt, om iniedergeval op het transport giant forum een bericht te plaatsen en niet tot maandag je klanten zo te behandelen.
erm jaaa....Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 14:28:

En so what?Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 14:28:
Ik snap best dat ze niet alles willen vertellen over het spel en dat er soms andere prioriteiten zijn als de website up to date houden.
Het is een studio van 12 man, ik kan me dan ook best voorstellen dat de kabelmodem er wel eens een keer uit ligt ofzo. Waarschijnlijk hebben ze gewoon een server in de studio staan.
Ik heb liever dat ze een goed spel maken, dan dat ze het spel gaan afraffelen. Spellen als deze moeten het VOORAL van de gameplay hebben, dus moeten ze dat perfecto uitwerken.
maar het moet niet te gek worden (HL2)
maar het moet niet te gek worden (HL2)

Leven en laten leven!
Het is de 18e en ik zie helemaal niks !
Morgenochtend nog maar eens kijken.

Morgenochtend nog maar eens kijken.
Nog Niets.
En de datum staat nog op de 18e. Dus hopen met de ogen open!
En de datum staat nog op de 18e. Dus hopen met de ogen open!
Hmm nee, ze beginnen vandaag zeker wat later.
Dacht dat ik een tijd terug op het forum had gelezen dat de updates pas rond een uur of 10 ofzo erop gezet worden. Dus nog maar eventjes.... hoop ik
Nog steeds niets!!!! 
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
offtopic:
Volgens mij is hun MySQL-server al stiekum de demo aan het spelen
, want zowel Jowood als Transport giant geven allemaal lelijke MySQL foutmeldingen....
... En wij maar wachten!
Volgens mij is hun MySQL-server al stiekum de demo aan het spelen
... En wij maar wachten!
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny...'
Ik voel het jongens, ze zijn iets aan het veranderen. Thans op de site:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Warning: Can't connect to MySQL server on 'sql.jowood.de' (111) in /home/sites/site40/web/jofunc.inc.php on line 373 Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to MySQL server on 'sql.jowood.de' (111) in /home/sites/site40/web/jofunc.inc.php on line 373 No database connection possible: - please contact Keine Datenbankverbindung möglich - bitte kontaktieren Sie: webmaster@jowood.com |
forum geeft ook een fout. Ik vraag me af of dit met de update te maken heeft. Volgens mij ligt de database van jowood gewoon op z'n gat
/edit
nu staat op elke jowood gerelateerde pagina het volgende:
/edit
nu staat op elke jowood gerelateerde pagina het volgende:
code:
1
2
3
4
| Database is under maintenance, we will be back in few minutes! Die Datenbank wird gewartet, bitte um ihr Verständnis! webmaster@jowood.com |
[ Voor 51% gewijzigd door Kawa op 18-03-2004 12:17 ]
De site is weer helemaal up
, maar nog geen demo....
Overigens heb ik het vermoeden dat de demo pagina hier terecht zal gaan komen
Overigens heb ik het vermoeden dat de demo pagina hier terecht zal gaan komen
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny...'
Database maintenance, zou kunnen betekenen dat ze de structuren aan het aanpassen zijn.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik kan nu helemaal niet meer op de site komen (op zowel jowood.de als transportgiant.com).
Ik was er net eventjes weer in, op de site.
Maar was nog niks veranderd.
Nog even wachten dan maar.
Maar was nog niks veranderd.
Nog even wachten dan maar.
Ik kan weer op de site komen,
ik zie nog geen update zoals Finch85 al zei
ik zie nog geen update zoals Finch85 al zei
Kvrees met grote vrezen dat er niet veel aan zal zitten te komen vandaag.
Just my 2 cents
Just my 2 cents
Ik kan er niet bij dat ik dit topic nu pas ontdek.. Ben een groot fan van TTDLX en heb het UREN gespeeld.. Ik zie dus ook erg uit naar dit spel.
Hoop alleen ten zeerste dat ze de terrainlevels kunnen integreren
Hoop alleen ten zeerste dat ze de terrainlevels kunnen integreren
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
mei 04 moet um worden kan ook niet w88 op de demo TTD was alltime favo... ik kan um niet op xp aan het draaien trouwens BUMMER! maargoed.. kan inet w88 dus
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Kijk hier eens, http://www.ttdpatch.net/, dan werkt het vast wel in XPHerbyNL schreef op 18 maart 2004 @ 14:47:
mei 04 moet um worden kan ook niet w88 op de demo TTD was alltime favo... ik kan um niet op xp aan het draaien trouwens BUMMER! maargoed.. kan inet w88 dus
Bij mij draait TTD ook niet onder XP. Het spel draait wel met geluid uit maar zodra ik dat aan zet dan crashed het. (Sounddriver probs neem ik aan..)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
ze hebben de pagina geupdate...tenminste alleen het stukje tekst verwijderd...
Jippie, eindelijk een echte update...
maar wacht...
alleen screenshots & stuff of the week? Balen, nog steeds geen demo....
maar wacht...
alleen screenshots & stuff of the week? Balen, nog steeds geen demo....
Ook benieuwd wat er in al die chips zit? Kijk op Tiny Transistors!
Fast train:

This screenshot includes not just our vehicle, but also our building of the week. The train brings passengers from all over the country eager to see this crowd-pulling architecture.
ÖBB 1040 Transalpin:

This is one of the best-known passenger trains of the 1960's in Austria. It has – for its time – extremely high speeds and luxurious interior features making it extremely popular with travelers.
Botanical gardens:

Whenever it's grey and miserable outside, a visit to the botanical gardens will help chase away any rising depression. And the haulier will be happy to hear the cash tills ringing too, thanks to plenty of paying passengers.

This screenshot includes not just our vehicle, but also our building of the week. The train brings passengers from all over the country eager to see this crowd-pulling architecture.
ÖBB 1040 Transalpin:

This is one of the best-known passenger trains of the 1960's in Austria. It has – for its time – extremely high speeds and luxurious interior features making it extremely popular with travelers.
Botanical gardens:

Whenever it's grey and miserable outside, a visit to the botanical gardens will help chase away any rising depression. And the haulier will be happy to hear the cash tills ringing too, thanks to plenty of paying passengers.
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
vind het een van de mooiste screenshots tot nu toe, en zoals gezegt het mag wel wat drukker in de stad maar misschien zit iedereen wel op ze werk of is het weekend en leg iedereen idd nog in ze nest
Ik wordt hier wel gek van... al die spellen die pas 10 jaar naar de datum waarop ze dachten dat ie uit kwam. 't mag nu wel komen. Of zet de datum vast op 1 december 2004... dan zit ik niet zo desperaat te wachten
?zerosignal schreef op 18 maart 2004 @ 21:48:
Ik wordt hier wel gek van... al die spellen die pas 10 jaar naar de datum waarop ze dachten dat ie uit kwam. 't mag nu wel komen. Of zet de datum vast op 1 december 2004... dan zit ik niet zo desperaat te wachten
Volgens mij hebben ze deze release date nog niet echt naar achteren geschoven, of het zou een maand of zo moeten zijn geweest.
Bij mijn weten liggen ze nog gewoon op schema.
Dit spel lijkt me echt tof, heb ook uren verspilt aan Traffic Giant.
Verwijderd
Wachten duurt lang.
Ik had liever dat ze geen datum bekend hadden gemaakt dan dit eindeloze geschuif, dan denk je eindelijk nu komt die.
Dan plakken ze er weer een paar maanden aan vast.
Zo gaat dat tegenwoordig met bijna alle spellen.
Ik had liever dat ze geen datum bekend hadden gemaakt dan dit eindeloze geschuif, dan denk je eindelijk nu komt die.
Dan plakken ze er weer een paar maanden aan vast.
Zo gaat dat tegenwoordig met bijna alle spellen.
het is nog beta, maar bij mij draait ie alsof het de echte is:-ScuL- schreef op 18 maart 2004 @ 14:58:
Bij mij draait TTD ook niet onder XP. Het spel draait wel met geluid uit maar zodra ik dat aan zet dan crashed het. (Sounddriver probs neem ik aan..)
http://sourceforge.net/projects/openttd/
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
eh. Heb ik iets gemist ofzo? Is de release datum opgeschoven???
Verwijderd
Dat zal me niets verbazen, daar zijn ze goed in release datums opschuiven.
Op het moment is het nog mei maar de vraag is of het zo blijft.
Op het moment is het nog mei maar de vraag is of het zo blijft.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 09:18 ]
Ik vindt dat bedrijven die games ontwikkelen het moeten doen zoals Blizzard het doet. GEEN datum geven waarop de gamer iets kan verwachten. Nooit. Klaar.
Geen gezeik dat ze de deadline niet halen.
Mensen die de game willen spelen spelen hem toch wel. Ik probeer altijd om mij zo afzijdig mogelijk te houden van een game. En af en toe kijk ik es in een topic hier, en dan zie ik dat game X released (of demo van uit) is, en dan ben ik happy.
Zonder stress omdat ik zit te wachten en zonder wrokgevoelens tegen de ontwikkelaars omdat er een deadline verschoven is.
Geen gezeik dat ze de deadline niet halen.
Mensen die de game willen spelen spelen hem toch wel. Ik probeer altijd om mij zo afzijdig mogelijk te houden van een game. En af en toe kijk ik es in een topic hier, en dan zie ik dat game X released (of demo van uit) is, en dan ben ik happy.
Zonder stress omdat ik zit te wachten en zonder wrokgevoelens tegen de ontwikkelaars omdat er een deadline verschoven is.
Ik kan best omgaan met uitstel, er is ALTIJD wel een game die de moeite waard is om te spelen, en is dat geen nieuwe game, dan haal ik gewoon een oude game als startopia weer uit de mottenballen
.
Gevonden op het TG forum, wel geinige info:
Van user 'Farmer' :
Van user 'Farmer' :
The towns are rather "compact" (even smaller than in IG2 - if you knew this game), because if even only one city building will be in the catchment area of a station or terminal, then all the citizens and shops can use this station or terminal.
As you can see, cities should be compact because:
- you need many free space to build a transportation network,
- there is no metropolitan transportation,
- a whole city is allways in catchment area of stations & terminals.
[ Voor 3% gewijzigd door 456 op 19-03-2004 11:56 ]
(Nog) geen update, maar wel onder het kopje 'inside the studio' een leuk filmpje, waarbij als je goed kijkt het spel werkend ziet! (inclusief de gameplay - speculatie!)
de screenshots staan online!
En het leuke is... je kunt nu ook de game-interface zien.
Op het eerste gezicht vind ik het er duidelijk en overzichtelijk uitzien...ik hoor wel wat jullie ervan vinden...
Op het eerste gezicht vind ik het er duidelijk en overzichtelijk uitzien...ik hoor wel wat jullie ervan vinden...
eum.... waar?Rogier V schreef op 25 maart 2004 @ 14:12:
de screenshots staan online!
screenie van de week (ff vergroten) -> en dan zie je onderaan staan...
Volgens mij alleen wat kleurtjes gewijzigd. Verschil is minimaal.
Ah ik zie het nu... handige henkies hebben alle wallpapers al aangepast. Opeens ging het lampje bij me branden en keek ik ff naar het logo in de openingspost
afgezien van de voertuigjes eromheen
oud

nieuw
afgezien van de voertuigjes eromheen
oud

nieuw

[ Voor 4% gewijzigd door Kawa op 25-03-2004 15:24 . Reden: duidelijker nieuw logo ]
Ook in het forum van TG zelf zitten een aantal mensen te emmeren over de release date.
Maar die staat toch gewoon nog op MAY2004 (according to www.jowood.com zelf)?
Of heb ik iets gemist.
Maar die staat toch gewoon nog op MAY2004 (according to www.jowood.com zelf)?
Of heb ik iets gemist.
laten we die mensen toch niet zo pushen en hen gewoon hun werk laten doen, dan komt het vast wel goed... die release zal toch een keer moeten komen...
Deze plek is te koop.
en maart duurt nog bijna een week dus...
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
en dan april nogMewBie schreef op 25 maart 2004 @ 23:31:
en maart duurt nog bijna een week dus...

Game is bijna klaar 
Hans Schilcher in duitse forum:
http://forum.jowood.de/showthread.php?s=&threadid=60152
http://forum.jowood.com/showthread.php?threadid=27847The game is almost Finised.
In the german forum Hans placed a text with some things they are finisched.
The misions are all complete
The endloskarten are so good as complete
The balancing is 99,9% complete
The jowood team is on this moment busy with bux fixes
The graphics are complete.
Kawa schreef op 28 maart 2004 @ 10:48:
Game is bijna klaar![]()
[...]
http://forum.jowood.com/showthread.php?threadid=27847
Kawa schreef op 28 maart 2004 @ 10:48:
Game is bijna klaar![]()
[...]
http://forum.jowood.com/showthread.php?threadid=27847
Weet je hoe lang ik al naar die game uitkijk
Nu ben ik maar aan het Transport Tycoon'en met OpenTTD, werkt echt heerlijk
Ik hoop dat er nog even een demo uitkomt, maar dit lijkt me wel een kopertje (ook zonder het zien van een demo).
Bron: Duitse TG forumBevor das große Rätselraten beginnt, wo denn das heutige Update bleibt:
Das nächste Update für die Homepage wird es erst am 8. April geben. Am 15. April gibt es ebenfalls ein Update. Das nächste wird dann erst am 29. April erscheinen. Die weiteren dann wieder in wöchentlicher Abfolge.
Ich hoffe, ihr werdet verstehen, dass wir in den letzten Wochen unsere ganzen Kräfte nicht auf Homepage-Updates, sondern auf das Spiel konzentrieren müssen.
Danke vorab schon für euer Verständnis.
Das ist kein April-Scherz!
Je heoft geen eerste graads duits docent te wezen om te lezen hier dat er GEEN update komt vandaag.
Raar, maar die jowooders hebben wel tijd om hun duitse fora steeds te lezen/beantwoorden. Wat kost het nu toch om een homepage te updaten wekelijks. Sorry hoor.
Maar goed, we wachten af.
Verwijderd
op 29 april is er dus een update en daar naar weer in de wekelijkse volgorde.
Dat betekent dus dat we in begin mei nog geen release kunnen verwachten want waarom zouden er screenshots zijn als het spel uitgekomen is.
Dat betekent dus dat we in begin mei nog geen release kunnen verwachten want waarom zouden er screenshots zijn als het spel uitgekomen is.
Om mensen over de streep te trekken het spel alsnog aan te schaffenVerwijderd schreef op 01 april 2004 @ 17:03:
op 29 april is er dus een update en daar naar weer in de wekelijkse volgorde.
De datum staat nog steeds vast op mei! Dus wanhoop niet
Dit topic is gesloten.