ow dat valt nog mee ik d8 dat iemand zei september ofzo 
en alweer 400 posts

en alweer 400 posts

[ Voor 21% gewijzigd door Brik op 22-01-2004 20:20 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Brik op 22-01-2004 20:20 ]
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
BOEMELTREIN?!?!?!??!?!?!?!Ceaser schreef op 23 januari 2004 @ 14:04:
die fotosoep met dat logo is wel leuk
wat helemaal vet zou zijn is als die boemeltrein en dat regiorunnertje er ook echt in zouden komen
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
[ Voor 38% gewijzigd door Brik op 29-01-2004 15:36 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| ----- \ \ | --- \ | ---- \ \ \ | |
[ Voor 62% gewijzigd door Pyrus op 29-01-2004 19:19 ]
Verwijderd
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Soms wel ja, maar dat omrijden valt wel mee hoor. Bovendien lagen er al 10.000 spoorwegen dat ik wél om moest rijden. Één compleet netwerk bouwen ging bij TTDLX altijd foutBrik schreef op 30 januari 2004 @ 15:31:
Bouwde jij nooit op die manier een rails? Als je dat niet doet rijd je toch hartstikke om!
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
dat was juist de uitdaging om te bouwensokje schreef op 30 januari 2004 @ 16:44:
[...]
Soms wel ja, maar dat omrijden valt wel mee hoor. Bovendien lagen er al 10.000 spoorwegen dat ik wél om moest rijden. Één compleet netwerk bouwen ging bij TTDLX altijd foutBij de kruispunten. Ik hoop (neem aan) dat dat hier geen probleem gaat vormen.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
* Mojo meldt zich Ik heb vaak Gelderland Betuwe zitten nabouwen, inclusief alle snelwegen enzo. Alleen dan met de kleine bosatlasDomus schreef op 01 februari 2004 @ 11:26:
Heerlijk dat er weer zoiets gaat komen.
Ik heb zo verschrikkelijk veel uren in TT zitten, evenals Simcity trouwens. Ik pakte altijd de Grote Bosatlas erbij en ging Landen nabouwen. Ik heb Nederland bijna helemaal in schaal nagebouwd. Echt vet. Iemand anders dit ook wel eens gedaan?
heb je hier nog een file van toevallig?Domus schreef op 01 februari 2004 @ 11:26:
Heerlijk dat er weer zoiets gaat komen.
Ik heb zo verschrikkelijk veel uren in TT zitten, evenals Simcity trouwens. Ik pakte altijd de Grote Bosatlas erbij en ging Landen nabouwen. Ik heb Nederland bijna helemaal in schaal nagebouwd. Echt vet. Iemand anders dit ook wel eens gedaan?
ja idd.... ff thumnails Brik! nu is het hier op het werk niet zo erg @ 1,mb/sec, maar thuis wel last van...Pyrus schreef op 05 februari 2004 @ 14:57:
Maak alsjeblieft gebruik van de thumbnails brik, zo duurt het een eeuwigheid om deze pagina te laden. Jouw post is zo ongeveer 1.3MB
Die tunnel ziet er touwens wel raar uit...
Weet net precies wat het is, maar zoals het er daar op staat klopt het niet helemaal lijkt het
Na nog eens goed te kijken denk ik dat wat ik bedoel de trein is. Die komt er namelijk recht uit en niet onder een hoek zodat het lijkt dat hij een bergje aan beklimmen is.
1
2
| _________ ___________ ------->*\_________/------------- |
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Verwijderd
kijk, iemand die het snapt.Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 12:39:
wat ze eigenlijk bedoelen is dat ze gewoon blij zijn met het posten van die screenies (-;
Ziet er allemaal erg veelbelovend uit.
Hoop dat er snel een demo van is
Tja, ook niet alle spellen zijn 100% realistisch (hoeft ook niet).sokje schreef op 06 februari 2004 @ 13:24:
Ik vind dat ze van die tunnel het wel mooi hebben opgelost, IMO zie ik niet dat de trein tegen het dak van de tunnel schuurt én ze hoeven geen algoritme te bedenken om de trein een diagonale positie te geven.
Wel jammer dat als je van _ naar | gaat dus met een bocht, dat het niet vloeiend loopt, maar met 16 delen.
Verwijderd
Ook benieuwd wat er in al die chips zit? Kijk op Tiny Transistors!
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 18:18 ]
[ Voor 13% gewijzigd door McKaamos op 07-02-2004 18:37 ]
Verwijderd
Dan zul je toch echt beter je huiswerk moeten doen.FireWurX schreef op 07 februari 2004 @ 18:35:
et lullige met TTDlx is dat je et niet lekker in WinNT based OS-sen kan draaien.
/me heeft de perfecte oplossing: VM-Ware, MS Virtual PC 2004 of Connectix Virtual PC 5.1
ben er nu mee aan et experimenteren, strax eens ff een DOS bakkie maken om TDlx op de zetten
heb ik ook gehad hoor (in W2Kpro SP4), maar et crashte om de haverklap....Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 18:37:
[...]
Dan zul je toch echt beter je huiswerk moeten doen.
Ik heb hier TTDX prima op een Windows 2000 machine draaiende gehad en heb 't nu fijn in XP.
Maar goed, daar zijn genoeg andere topics over, deze gaat over TG.
Heuvels en bergen zijn er wel, zie bijv deze screenshot. Ik denk dat een tunnel hier een stuk beter tot zijn recht komt.
Ook benieuwd wat er in al die chips zit? Kijk op Tiny Transistors!
Moeten er op zo een rotswand natuurlijk wel tunnels mogelijk zijn, maar ik neem aan van wel.Robin F. schreef op 07 februari 2004 @ 22:42:
[...]
Heuvels en bergen zijn er wel, zie bijv deze screenshot. Ik denk dat een tunnel hier een stuk beter tot zijn recht komt.
Wat ik een stuk interessanter vind, is hoe de vrachtwagen hier verder zal rijden. Tot nu toe hebben we namelijk nog niks gezien dat op een helling rijdt, en als TG in staat is een vrachtwagen schuin te tekenen, zou je toch verwachten dat ze zo'n duiker ook wat beter kunnen implementeren: de trein zou dan op zijn minst schuin naar beneden moeten rijden, ook al bestaan er geen echte hellingen in deze platte wereld.
We moeten ook niet vergeten dat het spel nog niet af is! Misschien komt het nog. (ik heb ook wel eens dat ik een pre-release van iets aan een klant laat zien en dan komen ze met van die kleine dingen aan als dat is niet goed, en dat kan niet... maar dan is het nog niet af.)sokje schreef op 08 februari 2004 @ 00:15:
[...]
Moeten er op zo een rotswand natuurlijk wel tunnels mogelijk zijn, maar ik neem aan van wel.
Ben ik idd ook wel benieuwd naar, ik denk dat die vrachtwagen wel schuin gaat rijden.
Maar iedereen heeft het nu over de graphics. Ik weet dat je het nu alléén daar over kan hebben. Maar als de gameplay briljant is, dan maken de graphics een stuk minder uit.
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Wow, als ie 30 euro kost, dan is dat het eerste spel wat ik in de winkel ga kopen in een hele tijdCORVETTE schreef op 12 februari 2004 @ 13:33:
Ik zit daar ook even te kijken net , maar hij wordt wel goedkoop wat ik zo zie. Iets meer dan 30 Euro. Zit een beetje tussen een add-on en een nieuw spel in.
das nog best langPizzaman schreef op 12 februari 2004 @ 14:59:
Release datum is dus 15 april.
vind het opzich wel meevallen, 2 maandjes (of vereken ik me)Megamind schreef op 12 februari 2004 @ 15:23:
[...]
das nog best langmaar wel de moeite waard
schepen zien er erg mooi uit
Ik ging er eerst nog vanuit begin februarySpotter schreef op 12 februari 2004 @ 18:43:
[...]
vind het opzich wel meevallen, 2 maandjes (of vereken ik me)
die verhoudingen zijn een beetje zoek... jammer
Verwijderd
Noem eens een spel waarbij schepen en vliegtuigen in verhouding staan met auto's.Altaphista schreef op 14 februari 2004 @ 16:26:
[...]
die verhoudingen zijn een beetje zoek... jammer
Verwijderd
w00t n00bmodeVerwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 18:49:
check ff de laatste pic of the week begrijp ik het nou goed dat we zelf onze bovenleidingen moeten plaatsen (-:
En na wat rondsnuffelen op de fora van jowood kwam ik erachter dat er waarschijnlijk 2 manieren van spelen zijn
1 waarbij je treinen niet botsen hoe je je signs ook plaatst en 1 waarbij je alles netjes moet plannen
Verwijderd
Moet inderdaad als je de tekst onder het plaatje leest:Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 18:49:
check ff de laatste pic of the week begrijp ik het nou goed dat we zelf onze bovenleidingen moeten plaatsen (-:
quote: http://transportgiant.comIf you want to use electric locomotives, your track will of course have to be electrified. To this purpose, you will need to build overhead lines. Electric locos have quite a few advantages, so while the initial costs may seem rather high, they might prove to be a worth-while investment in the long run.
Bron
Verwijderd
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Het is inderdaad dat je het zegt, maar anders viel het niet op.Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 21:07:
Over die bovenleidingen:
Ze maken hier dezelfde stomme fout asl Microsoft met hun train-sim.
Check die leidigen in de bocht, ze ze lopen rond mee.
Strak gespannen leidingen zijn niet krom in de bocht, dei worden door allerlei palen met de bocht meegetrokken.
1 minpunt voor Transport Giant.
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Deze plek is te koop.
preciesKeeZ schreef op 17 februari 2004 @ 11:25:
Laten we hopen dat de gameplay niet ondergesneeuwt gaat raken door teveel micro-en, daar heb ik maar een hekel aan en dat was ook net zo'n punt waar TTDX niet teveel aandacht aan had besteed... Gewoon lekker met je spul aan de gang en als je zin had om de boel flink goed aan te pakken kon dat ook..
[ Voor 6% gewijzigd door Pyrus op 19-02-2004 15:12 . Reden: limboïsme eruit gehaald :P ]
Verwijderd
kan een schip in het echt niet veel meer hebben?
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
vissen? ik zie geen vissen...als je goed kijkt zijn dat vogelsBrik schreef op 19 februari 2004 @ 15:24:
Pyrus je bent laat
Ennuh zie ik daar nou vissen door t water zwemmen, die zien er wel slecht uit :(( Kheb ook nog nooit een vis zien zwemmen in zee, maar zal wel aan mij liggen.......
volgens mij zijn dat soort eenden ofzo...en als je er op klikt gaan ze kwaken (net als RCT)Brik schreef op 19 februari 2004 @ 15:58:
zijn die rooie dingen links onder meeuwen?? rode meeuwen? rode vogels?? hmm raar
wel gekke plek voor flamingo's welsilentsnow schreef op 19 februari 2004 @ 21:45:
Die witte zijn wmb duidelijk vogels. Meeuwen kan inderdaad. Die roze zullen of vis of flamingos zijn.
Grab shell dude!
Ik vind al dat micro managen maar niets, is veel te veel werk.jOzh schreef op 19 februari 2004 @ 23:15:
Ik ben eens even op het officiele forum van Jowood aan het lurken geweest, maar wat een negatieve sfeer hangt daar zeg! Volgens mij is het merendeel er daar al over uit dat Transport Giant een kutgame gaat worden![]()
Enige wat je daar hoort is realisme dat, micro-managen dit. Als ik het goed begrijp willen die gasten zelfs de menukaart van de restauratiewagon zelf kunnen samenstellen![]()
Sorry hoor, maar sommige gasten slaan echt door...
Transport Tycoon DeLuxe voor Windows + de TTDPatch werkt toch echt wel onder Windows NT, 2000, XP en zelfs Server 2003FireWurX schreef op 07 februari 2004 @ 18:35:
et lullige met TTDlx is dat je et niet lekker in WinNT based OS-sen kan draaien.
* maartena heeft de perfecte oplossing: VM-Ware, MS Virtual PC 2004 of Connectix Virtual PC 5.1
ben er nu mee aan et experimenteren, strax eens ff een DOS bakkie maken om TDlx op de zetten
edit: met MS Virtual PC 2004, school + Slim! distro's rulez
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Is hier dan sprake van???En nu maar hopen voor de makers dat Chris Sawyer niet stiekem voor de release van dit spel, zijn langverwachte opvolger op Transport Tycoon aan zal kondigen.
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Wat ik echter ook al vaker gehoord heb is dat die echter gewijzigd is in Rollercoaster Tycoon (1 en vervolgens 2).Van www.chrissawyer.com:
Will Transport Tycoon be developed any further? Will there be a sequel?
The answer has to be "yes", but it could be many years further down the line before this happens.
[ Voor 3% gewijzigd door Pyrus op 23-02-2004 18:16 ]
Dit heb ik ook al paar keer gehoord...en (helaas) vind ik dat wel logisch klinken...chris zag waarschijnlijk meer geld zitten in RCT(2) en is daarmee verder gegaan...maar misschien gaat hij de uitdaging wel aan als TG op de markt komt...Pyrus schreef op 23 februari 2004 @ 18:16:
Wat ik echter ook al vaker gehoord heb is dat die echter gewijzigd is in Rollercoaster Tycoon (1 en vervolgens 2).
weet het echter niet zeker
Sometimes human's are...
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Sometimes human's are...
ik hoop eerder een isoRogier V schreef op 26 februari 2004 @ 01:04:
Transport Giant:
Next update - 2004-02-25
The team around Transport Giant is currently in the final phase of the project, which is why, as an exception and for matters of time planning, the next update for the homepage will not be available until March 11th, 2004.
11 maart een demo misschien???
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Lijkt me niet... er staat toch update van de homepage... hebben ze het blijkbaar even zo druk dat ze daar even niet aan toekomen.... zie er nu niet echt in dat ze bezig zijn met een demoRogier V schreef op 26 februari 2004 @ 01:04:
Transport Giant:
Next update - 2004-02-25
The team around Transport Giant is currently in the final phase of the project, which is why, as an exception and for matters of time planning, the next update for the homepage will not be available until March 11th, 2004.
11 maart een demo misschien???
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
dit staat er niet...er staat 'for the homepage'. De homepage wordt dan niet veranderd...er komt dan een nieuwe link naar een update te staan...Peppio schreef op 02 maart 2004 @ 17:03:
[...]
Lijkt me niet... er staat toch update van de homepage...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq