[PC] Transport Giant - Deel 1

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.004 views sinds 30-01-2008

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:23
--JvL-- schreef op 27 november 2003 @ 18:42:
En weer geen bochten in de rails. Heb het gevoel dat ze dit niet durven. Kan 2 dingen betekenen.
1: Ze zijn er zelf nog niet uit of het 90 graden wordt of niet (ze zijn bezich met veranderen)
2: Ze willen de 90 graden niet laten zien omdat ze weten dat er kritiek op komt.
Ik had dit al gepost vorige week, maar nu dan nog maar een keer: http://forum.jowood.com/showthread.php?s=&threadid=24918

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeeeh, je moet bij de CIA gaan werken joh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

kan niet wachten op een demo oid. als het veel op ttd gaat lijken vind ik het best :) weet iemand waar je ttd kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:58

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
*kerstliedje op zet*
Aangezien het advent is nu geen weekelijkse update meer, maar dagelijkse :D
Dus ff achterstand bijwerken :P
Steelworks: van iron ore wordt steel gemaakt
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/xmas/Steelworks_tn.jpg

Lima 2-6-2 Prairie is een stoomtrein
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/fz/Prairie_tn.jpg

Een nieuw seizoen, dit keer zomer:
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/ss/TG_summer16bc_tn.jpg

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 17:33

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Pyrus schreef op 04 december 2003 @ 15:22:
*kerstliedje op zet*
Steelworks: van iron ore wordt steel gemaakt
[afbeelding]

Lima 2-6-2 Prairie is een stoomtrein
[afbeelding]

Een nieuw seizoen, dit keer zomer:
[afbeelding]
Nice, ziet er goet uit of niet? (ik had ze al gezien op de site :) )

Ze hebben ook humor daar, kijk maar onder nr. 2: "Can you guess what Berni's favorite TV series is?" :)
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/xmas/berni_tn.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Altaphista op 05-12-2003 09:29 ]

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

Altaphista schreef op 05 december 2003 @ 09:25:
[...]

Nice, ziet er goet uit of niet? (ik had ze al gezien op de site :) )

Ze hebben ook humor daar, kijk maar onder nr. 2: "Can you guess what Berni's favorite TV series is?" :)
[afbeelding]
Of onder nummer 5:

Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/xmas/lamborghini.jpg

Actually, Thomas is quite happy with the car he has. All the same, he sometimes dreams of stylish Lamborghinis.

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Vandaag weer een gebouw erbij :). Dit keer is het een sheepfarm:
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/bd/Sheep_tn.jpg

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Is het nu elke dag update dag geworden ofzo??? Ziet er iig wel mooi uit. Ik kijk echt uit naar dit spel!

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

sokje schreef op 06 december 2003 @ 11:10:
Is het nu elke dag update dag geworden ofzo??? Ziet er iig wel mooi uit. Ik kijk echt uit naar dit spel!
Weiger jij om te lezen of ben je analfabeet en vraag je je vrienden om alleen de startpost voor te lezen :? |:(
Pyrus schreef op 04 december 2003 @ 15:22:
en van de site:
As befits the season of Advent, we have prepared an Advent calendar for you instead of our usual weekly updates. Every day you'll find a little surprise behind the calendar doors. Have fun and enjoy the Advent season!

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Cis schreef op 07 december 2003 @ 20:37:
Weiger jij om te lezen of ben je analfabeet en vraag je je vrienden om alleen de startpost voor te lezen :? |:(
Nee hoor, :Y) Ik volg het topic al een tijdje en had die post al lang gezien, bedoel er meer mee, dat elke dag wel een update dag is. maar dat er niet altijd plaatjes komen, beetje krom geformuleerd eigenlijk. Sorry voor dat. Maar zoals gezegd, ik kijk naar het spel uit!!

Ik zit me nu te bedenken, of het al niet eerder is gezegd, maar is er iets bekend van Multiplayer, zover ik weet niet.... Ofwel?

offtopic:
Neej, helaas weinig tweakende vriendjes maat van me vond het zelfs stom van me om een 2000+ Palomino te ruilen voor een 1800+ T-Bred B |:( :X

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

sokje schreef op 07 december 2003 @ 22:22:
Ik zit me nu te bedenken, of het al niet eerder is gezegd, maar is er iets bekend van Multiplayer, zover ik weet niet.... Ofwel?
Daar zijn nog geen bevestigingen over geweest inderdaad. Vooralsnog is dat 1 van de euvels voor mij om het spel niet (legaal) te kopen :)
Ik bedoel: in je eentje spelen is hartstikke leuk... maar niet 2 jaar lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Cis schreef op 08 december 2003 @ 10:23:
[...]

Daar zijn nog geen bevestigingen over geweest inderdaad. Vooralsnog is dat 1 van de euvels voor mij om het spel niet (legaal) te kopen :)
Ik bedoel: in je eentje spelen is hartstikke leuk... maar niet 2 jaar lang :)
Ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb transport tycoon ook heel erg lang gespeeld, zonder multiplayer. Die 2 jaar red ik wel :P . Ik denk eigenlijk wel dat hij erin zit, om 2 redenen, de belangrijkste is denk ik, de "kritiek" Ze zullen toch niet zo dom zijn om geen multiplayer erin te bouwen? 2: Het lijkt mij eigenlijk ook helemaal niet moeilijk om het erin te stoppen, er zijnt toch al concurrenten in het spel, in CPU vorm, ik denk om een menselijke te integreren niet veel werk zou kosten. (correct me if i'm wrong). Verder zie je ook wel dat er bij sommige spellen een gehackte multiplayer is, Vice City bijvoorbeeld (aldus een maat van me).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

sokje schreef op 08 december 2003 @ 10:56:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb transport tycoon ook heel erg lang gespeeld, zonder multiplayer. Die 2 jaar red ik wel :P . Ik denk eigenlijk wel dat hij erin zit, om 2 redenen, de belangrijkste is denk ik, de "kritiek" Ze zullen toch niet zo dom zijn om geen multiplayer erin te bouwen? 2: Het lijkt mij eigenlijk ook helemaal niet moeilijk om het erin te stoppen, er zijnt toch al concurrenten in het spel, in CPU vorm, ik denk om een menselijke te integreren niet veel werk zou kosten. (correct me if i'm wrong). Verder zie je ook wel dat er bij sommige spellen een gehackte multiplayer is, Vice City bijvoorbeeld (aldus een maat van me).
Als jij dit spel 2 jaar lang gaat spelen zonder multiplayer, mag je dat over 2 jaar nog even bevestigen.
Vooralsnog denk ik dat tt(dlx) amper te evenaren valt qua gameplay. Ik heb TT (niet de Deluxe versie) meer dan 2 jaar gespeeld. In totaal bijna 4 jaar denk ik. Ik was er helemaal verslaafd aan. Al hoewel dit spel er veel mooier uitziet qua graphics, denk ik dat het daardoor ook een stukje minder leuk is (voor mij iig). In simulatiespellen zie ik graag graphics-improvement, maar in dit soort spellen wil ik de eenvoud graag behouden. Niet zoals Industry Giant waar alles echt voor onder de 12 jaar is getekend, maar kinda TT style.
De Multiplayer functie in TTDLX deed het geloof ik niet zo goed omdat niet alle veranderingen evengoed werden doorgevoerd. ZO kon bij de 1 een bus zijn gecrasht, en bij de ander tegelijkertijd alleen een vlieguig crashen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
*auto geluidjes maakt* 8)7
Vandaag een nieuw wegvoertuig, namelijk de Rolls Royce Silver Ghost (een bus):
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/fz/Rolls_tn.jpg

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 13:12
Mijn verbasing schiep de volgende releasedate van een winkel; lijkt me niet te kloppen toch? http://www.kelkoo.nl/site...ort+Giant%0A%09%09%09&orw

Waarom zegt iedereen (sites, winkels enz.) wat anders qua releasedate en reserveringen van dit spel?

Kunnen we 15 december :9~ aannemen of wordt het toch w8en tot april volgend jaar.

Ik zou natuurlijk ff een mailtje kunnen sturen naar dimplus 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door JaP.NeT op 10-12-2003 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

JaP.NeT schreef op 10 december 2003 @ 22:26:
Mijn verbasing schiep de volgende releasedate van een winkel; lijkt me niet te kloppen toch? http://www.kelkoo.nl/site...ort+Giant%0A%09%09%09&orw

Waarom zegt iedereen (sites, winkels enz.) wat anders qua releasedate en reserveringen van dit spel?

Kunnen we 15 december :9~ aannemen of wordt het toch w8en tot april volgend jaar.

Ik zou natuurlijk ff een mailtje kunnen sturen naar dimplus 8)7
Hmm. kgeloof er geen r**t van eigenlijk. Misschien is dit de oude release date geweest, voor frankrijk (die later ook gewoon naar 1e kwartaal (meen ik) 2004 is gezet.) NERGENS zie ik een accurate datum wanneer het in de winkels ligt.
ps. betere link: http://www.dimplus.nl/ind...ink.asp?pid=[kelkoo]73179

ps. nette prijs ook...

[ Voor 3% gewijzigd door 456 op 10-12-2003 22:43 ]

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

456 schreef op 10 december 2003 @ 22:42:
[...]

Hmm. kgeloof er geen r**t van eigenlijk. Misschien is dit de oude release date geweest, voor frankrijk (die later ook gewoon naar 1e kwartaal (meen ik) 2004 is gezet.) NERGENS zie ik een accurate datum wanneer het in de winkels ligt.
ps. betere link: http://www.dimplus.nl/ind...ink.asp?pid=[kelkoo]73179

ps. nette prijs ook...
Blijft vreemd natuurlijk. Bij mij doet die eerste link het ook niet, product zal ook wel verwijderd zijn denk ik. Zal wel een fout zijn. Maar het zou natuurlijk niet erg zijn, als ze serieus waren :Y) .

Ben trouwens wel benieuwd wanneer ze naar buiten komen met die 90 graden bochten. Lijkt me eigenlijk niet echt iets om moeilijk over te doen. Zoals waarschijnlijkk op dat previewtje al stond dat de bochten er normaal uitzagen, vertrouw ik er gewoon op dat alles goed zit.

Lijkt me IMO ook wel erg stom, maken ze een grafisch erg mooi spel, stoppen ze er lelijke bochten is :?

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
En vandaag is er een nieuw jaargetijde aangebroken, namelijk de herfst:
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/ss/TG_fall2345_tn.jpg

LinkedIn

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Pyrus schreef op 11 december 2003 @ 10:23:
En vandaag is er een nieuw jaargetijde aangebroken, namelijk de herfst:
[afbeelding]
Ziet er weer erg goed uit. In dat dorpje wil ik wel wonen :)

Ik ga binnenkort wel ff bij Dimension Plus langs hier in de stad, dan ff informeren over hoe en wat met die release date op hun site...

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:08
Altaphista schreef op 11 december 2003 @ 11:25:
[...]

Ik ga binnenkort wel ff bij Dimension Plus langs hier in de stad, dan ff informeren over hoe en wat met die release date op hun site...
Ben benieuwd. Zou wel mooi zijn als het dan al zou uitkomen, maar ik ben bang dat het wel wat later zal worden.

• 456
  • Niet online

456

Altaphista schreef op 11 december 2003 @ 11:25:
[...]

Precies, post ff je bevindingen hier als je er van terug komt!
Kbenner ook wel benieuwd naar...

• breadje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:59
nou dat was even simpel :+.

Release
Germany, Austria, Switzerland
Jan 04
England, Scandinavia, Benelux, Australia
Q2 04
France
Q2 04
Japan
Q2 04
Portugal
Q2 04

staat op hun eigen site (of stond?)

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 13:12
jah, kgloofde die releasdate ook al nie, hoe jammer het ook is. BTW srry van de verdkeerde link.

• breadje
  • Laatst online: 15:59
overigens ben ik nog wel benieuwd of ze dat halen, ik heb nog nergens iets van de gui gezien, of wissels/bochten. Zouden ze dat in die betrekkelijk korte tijd nog afkrijgen? Ik weet nu wel dat ze mooie graphics hebben, maar dat maakt een spel nog niet. Kortom ik word met elk screenshot met weer een beetje scepticher over het eindproduct, als ik graag een mooie screensaver met treinen wil koop ik trainz simulator 2004 wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Vandaag is er een twee minuten durend mp3'tje beschikbaar gekomen van een muziekje uit de game :)

[ Voor 9% gewijzigd door Pyrus op 12-12-2003 12:12 . Reden: *kuch* wrong button :P ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Pyrus schreef op 12 december 2003 @ 11:29:
Vandaag is er een twee minuten durend mp3'tje beschikbaar gekomen van een muziekje uit de game :)
Lekker stukkie muziek (met de harmonica man hehe)
Check je link, moet zijn naar http://www.transportgiant.com/images/music/Deputy.mp3 :)

Ben trouwens nog niet naar Dimension geweest, doe ik zometeen

[ Voor 10% gewijzigd door Altaphista op 12-12-2003 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poep releasedate, ik heb liever dat ze het in december 2004 releasen en dat er dan tunnels in zitten dan in mei 2004 met een spel zonder tunnels en op andere wijze onveranderbaar landschap te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Volgens mij, voor zover ik kan zien, wordt de GUI hetzelfde als met IG2. Op zich niets mis mee, maar enige vooruitgang zou ik wel willen zien tov van 2jr terug.

Maar dit is wel gissen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

breadje schreef op 11 december 2003 @ 22:06:
overigens ben ik nog wel benieuwd of ze dat halen, ik heb nog nergens iets van de gui gezien, of wissels/bochten. Zouden ze dat in die betrekkelijk korte tijd nog afkrijgen? Ik weet nu wel dat ze mooie graphics hebben, maar dat maakt een spel nog niet. Kortom ik word met elk screenshot met weer een beetje scepticher over het eindproduct, als ik graag een mooie screensaver met treinen wil koop ik trainz simulator 2004 wel
Wissels heb ik al een keer gezien, is een plaatje van eerder in dit topic. Zagen er normaal uit meen ik. Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Zoals breadje al had gepaste:

Release bij Dimension Plus is ook Q2 (eind april zei die kerel) ....

Dus nog ff wachten. Ik heb hem er ook op gewezen dat zijn site niet klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
jeuj, weer een nieuw busje :)
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/fz/Setra_md10_tn.jpg
Deze bus draagt de naam Setra MD10

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Vandaag kunnen we voor het eerst een Cigar manufacture aanschouwen:
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/bd/Cigars_tn.jpg

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Damn ze zetten er veel gebouwen in zeg. Ik hoop niet dat ze er te veel van gaan maken. TTDLX was juist zo goed vanwege de eenvoud. Dat is ook meteen de rede dat ik railroad tycoon niets vond, te uitgebreid en me treinen gingen op den duur verlies maken. Ik kon het gewoon niet :? In elk geval heb ik er nog steeds alle vertrouwen in :Y)

En damn wanneer laten zie die bochten eens zien. Denk eigenlijk ook al waren ze in eerste instantie vierkant dat ze genoeg tijd hebben gehad om alles aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

sokje schreef op 15 december 2003 @ 11:06:
Damn ze zetten er veel gebouwen in zeg. Ik hoop niet dat ze er te veel van gaan maken. TTDLX was juist zo goed vanwege de eenvoud. Dat is ook meteen de rede dat ik railroad tycoon niets vond, te uitgebreid en me treinen gingen op den duur verlies maken. Ik kon het gewoon niet :? In elk geval heb ik er nog steeds alle vertrouwen in :Y)

En damn wanneer laten zie die bochten eens zien. Denk eigenlijk ook al waren ze in eerste instantie vierkant dat ze genoeg tijd hebben gehad om alles aan te passen.
Ja, okee, maar met TTDLX waren de mogelijkheden op een gegeven moment ook op, en hier zie ik dat niet zo snel gebeuren. Tig mogelijkheden om geld te verdienen. En railroad tycoon was te simpel vond ik zelf. Ik was snel uitgekeken op het spel, niet op de mogelijkheden.
En wat wil je, eenvoud of 'ronde' bochten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Altaphista schreef op 15 december 2003 @ 13:39:
[...]

Ja, okee, maar met TTDLX waren de mogelijkheden op een gegeven moment ook op, en hier zie ik dat niet zo snel gebeuren. Tig mogelijkheden om geld te verdienen. En railroad tycoon was te simpel vond ik zelf. Ik was snel uitgekeken op het spel, niet op de mogelijkheden.
En wat wil je, eenvoud of 'ronde' bochten ;)
* Mojo totally agrees _/-\o_

En idd maakt het niet uit, zolang er veel manieren zijn om geld te verdienen, echt een goed punt man _/-\o_ . Sja en RRT, daar hebben we het niet over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

we lachen daar, beetje Christmas humor in TG :) (het zijn vast geen trucks van Pepsi) :

Afbeeldingslocatie: http://www.timestwo.nl/got/transpgiantvb.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Altaphista op 16-12-2003 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Vandaag een muzieksample van de jaren 80
* Pyrus vindt het goed klinken :)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Pyrus schreef op 16 december 2003 @ 11:45:
Vandaag een muzieksample van de jaren 80
* Pyrus vindt het goed klinken :)
klinkt goed, daar heeft er een zich goed uitgeleefd op zijn gitaartje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AuC
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-04 19:50

AuC

Ow ow ow...Ik kan eerlijk gezegt niet wachten om dit spel te spelen. Ben overigens nogsteeds TT(D) verslaafd, maar deze ziet er erg goed uit.

Edit:
Ik las overigens ergens dat je hier ook seinen kan plaatsen? Dat is eigenlijk hetgeen wat een hoop van dit soort games missen.

[ Voor 33% gewijzigd door AuC op 16-12-2003 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Damn, die muziek is echt mooi zeg... Ik krijgt echt steeds meer vertrouwen in dit spel. Echt vette muziek.

Lol die adventkalender, waarom heb ik het idee dat ze een beetje zijn gesponsord door een bepaalde maatschappij die Cola maakt :? :D Echt mooi hoe ze die geintjes maken, geeft mij een idee dat ze lekker relaxt zijn en hun er ook het volste vertrouwen in hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Honderdste verjaardag van de gemotoriseerde vlucht. "Of course with a replica of the famous "Kittyhawk":

Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/fz/Kittyhawk_tn.jpg

Aantal passagiers? 1? Hmmm...

Pyrus: ik kon niet meer wachten ;) heb vanmorgen ook gecheckt, maar het leek erop dat het je vandaag niet meer ging lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Weer een nieuw jaargetijde (gister alweer geintroduceerd): Winter dus.

Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/ss/TG_winter4d43_tn.jpg

Zie ik daar nou een VW Polo tijden? :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Altaphista op 19-12-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 22:46
Hmmm... de winterse sfeer valt dan nog iets tegen naar mijn mening. Slechts kale bomen, geen sneeuw? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:21
Kentut schreef op 19 december 2003 @ 17:12:
Hmmm... de winterse sfeer valt dan nog iets tegen naar mijn mening. Slechts kale bomen, geen sneeuw? :p
Zie jij continue sneeuw buiten dan (in de winter)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Misschien kan het wel gaan sneeuwen? We wil know soon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Dag 20:
Johnny is Good
How the fifties will sound like!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 22:46
DutchCommando schreef op 19 december 2003 @ 17:28:
[...]

Zie jij continue sneeuw buiten dan (in de winter)?
Nee, maar een beetje wit geeft toch meer sfeer, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt me een geweldig spel! Transport tycoon tijden herleven!
Nu hopen dat de gameplay en interface goed zal zijn :)

En het draait op een normale pc configuratie, hulde hiervoor.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Het nieuwe voertuig van vandaag is een hoovercraft :)
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/fz/Hoovercraft_tn.jpg

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Vet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Vandaag is er een muziekje uit de jaren '70 beschikbaar gekomen :)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Ik vind dat ze veel muziek vrijgeven, tov echte game plaatjes. Volgens mij doen ze het gewoon expres. Iedereen wordt zo kei nieuwsgierig!

kvind jaren 70 mziekske niet zo bijster goed, persoonlijke smaak denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al een mogelijke releasedate ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 12:46:
is er al een mogelijke releasedate ??
zoals een stukje terug gezegd, eind april is de verwachting

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

456 schreef op 22 december 2003 @ 11:04:
Ik vind dat ze veel muziek vrijgeven, tov echte game plaatjes. Volgens mij doen ze het gewoon expres. Iedereen wordt zo kei nieuwsgierig!
ik vind dat ze moeten oppassen dat ze niet te hoge verwachtingen scheppen. Strax kan je niets met een hoovercraft ;)
Ziet er wel steeds beter uit hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Het is me al vaker opgevallen, maar vandaag krijgen we in de advent kalender wederom een plaatje van een (typische) oostenrijker die een model heeft gebouwd, ten behoeve van het spel.
Waarom zouden ze hier zoveel geld aan besteden? Zijn fotos niet genoeg? Is er al niet een model van een voertuig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrus schreef op 22 december 2003 @ 11:02:
Vandaag is er een muziekje uit de jaren '70 beschikbaar gekomen :)
al die liedjes komen bijna precies uit Industry Giant 2. raar dat ik daar hier niets over hoor want dat is gewoon precies hetzelfde alleen ligt het accent iets meer op economie. Ik ben zelf wel een fan van IG2 dus neem aan dat deze game ook leuk wordt, maar zoals ik het zo zie is er weinig anders aan (ik bedoel dat ook positief hoor). Maar ik vroeg me gewoon af omdat jullie zo hypen over deze game, of jullie ook IG2 gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 19:07:
[...]

al die liedjes komen bijna precies uit Industry Giant 2. raar dat ik daar hier niets over hoor want dat is gewoon precies hetzelfde alleen ligt het accent iets meer op economie. Ik ben zelf wel een fan van IG2 dus neem aan dat deze game ook leuk wordt, maar zoals ik het zo zie is er weinig anders aan (ik bedoel dat ook positief hoor). Maar ik vroeg me gewoon af omdat jullie zo hypen over deze game, of jullie ook IG2 gespeeld hebben.
Ik heb IG2 ook gespeeld. Niet zoveel thans, ik vond de sfeer die het opwekte niet leul, depri achtige kleuren ed.
Ik vind dat dat in dit spel wel wat verbeterd is (als ik af moet gaan op die screenies die ik heb gezien.)
Maar ik ben het met je eens dat ze wel op elkaar lijken, dat de makers hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

het laatste plaatje is te bewonderen, en volgens mij is daar wat informatie over de 90-graden curves uit te halen.

Namelijk: de 90-graden track curves zittten er niet in :)

Onderbouwing:

Dit is het plaatje wat is vrijgegeven: (klik voor grotere versie)

Afbeeldingslocatie: http://bluppy4.student.utwente.nl/tg_small.jpg

Aan de linker kant lijkt het er op dat de track een flauwe bocht maakt. Omdat dit gezichtsbedrog kan zijn heb ik het ff uitgeknipt en er een paar lijntjes naast getrokken:

Afbeeldingslocatie: http://bluppy4.student.utwente.nl/tg_detail.jpg

Er blijkt dus echt een flauwe bocht in te zitten. Zou dit ook betekenen dat er een soort free style rails systeem in zit?

We kunnen alleen maar afwachten op meer screenies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Mooi zow :D Ziet er wel netjes uit. En dat was idd te verwachten, geen 90 graden bochten.

[ Voor 78% gewijzigd door Mojo op 24-12-2003 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:16

Erikie

www.erikie.nl

BOCHTEN!!! nu nog seintjes en viaducten en ik doe weer mee :D!

traktor scratch!

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 22:17

TaZz

Nostalgist

Goh, ik begin toch ook wel ontzettend nieuwsgierig te worden naar de mogelijkheden om treinrails te bouwen. Op het laatste speelde ik TTD alleen nog maar voor de treintjes :) Grote treinstations bouwen met veel kruisingen en seinen....

Ik ben echt benieuwd wat ze er in deze game van gaan bakken.....

• Mojo

Mojo

The Power Within

Erikie schreef op 24 december 2003 @ 17:42:
BOCHTEN!!! nu nog seintjes en viaducten en ik doe weer mee :D!
Hoezo weer? :? Ik was er altijd al in.

En @ bovenstaande, de treinen waren altijd wel het leukste aan TTDLX, vooral de Ginzu A4 was briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

sokje schreef op 25 december 2003 @ 00:30:
[...]

Hoezo weer? :? Ik was er altijd al in.
ehm... ja. snap m niet helemaal maargoed :>

'k ben nu ook erg curious hoe je die bochten maakt. Een treintje is geloof ik maar van 16 kanten gerenderd, dus zullen het wel geen free form bochten zijn zoals in sheinne und strasse. Misschien hebben we verschillende bochten (15 / 20 /30 / 45 graden over een bepaalde lengte) net zoals dat marklin speelgoed.. Maarja, t blijft speculeren he :)

[ Voor 4% gewijzigd door Erikie op 26-12-2003 06:19 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

bluppy2 schreef op 24 december 2003 @ 14:00:
het laatste plaatje is te bewonderen, en volgens mij is daar wat informatie over de 90-graden curves uit te halen.

Namelijk: de 90-graden track curves zittten er niet in :)

Onderbouwing:

Dit is het plaatje wat is vrijgegeven: (klik voor grotere versie)

[afbeelding]

Aan de linker kant lijkt het er op dat de track een flauwe bocht maakt. Omdat dit gezichtsbedrog kan zijn heb ik het ff uitgeknipt en er een paar lijntjes naast getrokken:

[afbeelding]

Er blijkt dus echt een flauwe bocht in te zitten. Zou dit ook betekenen dat er een soort free style rails systeem in zit?

We kunnen alleen maar afwachten op meer screenies ;)
Loopt het daar niet wat naar beneden? Dat zou heel goed kunnen volgens mij, wat zou betekenen dat je bewijs niet helemaal sluitend is, en er dus alsnog 90-gr bochten in kunnen zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op 26 december 2003 @ 06:18:
Misschien hebben we verschillende bochten (15 / 20 /30 / 45 graden over een bepaalde lengte) net zoals dat marklin speelgoed.. Maarja, t blijft speculeren he :)
Ja dat denk ik wel.

Maar het lijkt erop dat de bochten-kwestie wel goed komt, maar tunnels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
jeuj! nieuwe update, dit keer met een screenshot met nog eens overduidelijk bochten in de spoorweg :D
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/ss/TG_Screenshot_Curves_US_tn.jpg

Het nieuwe voertuig is de TGV
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgigant.com/images/fz/TGV_tn.jpg

en het nieuwe gebouw is de Eiffeltoren
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/bd/Eiffel_tn.jpg

Helaas geen gifje voor de TGV en geen andere pic van de Eiffeltoren

[ Voor 14% gewijzigd door Pyrus op 08-01-2004 10:21 ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:02
:9~

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Woei, bochten :Y). Het lijkt erop dat het 90 graden bochten zijn, echter wel mooi rond. Andere graden bochten zitten niet in dit plaatje. Ik denk dus op basis van dit plaatje alleen dat je 90 graden bochten kan maken, in elke maat. Andere bochten weet ik nog niet. Maar dat zal er ongetwijfeld ook in zitten.

Iig vind ik wel dat de bochten er goed uit zien

De TGV is ook vet. Mooie replica

Eifeltoren, sja die staat eigenlijk alleen in parijs, maar als je die stad hebt, moet je die er natuurlijk wel bij hebben.

Wanneer "lekt" dit spel eigenlijk een keer, het ziet er namelijk erg "af" uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:08
Het gaat er beter en beter uitzien. Hoop dat ze er binnenkort even een playable demo tegen aangooien. Of nog beter. Dat ze het spel uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Stiekem gejat. Volgens mij hadden ze geen licentie voor het gebruik van naam en model (evenzo als bij ICE)

Blijft zeer serieus mooi model (ook bovhten zijn mooi afgwerkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Blijkbaar leest niemand het forum van transport tycoon. Hier een passage van Egelkraut Senior 3D Artist
When building a track, the player can choose among different sizes of 90 degree turns - but Transport Giant won´t have 45 ° turns.
Verschillende 90 graden bochten dus.
Works fine with me though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

456 schreef op 09 januari 2004 @ 18:54:
Blijkbaar leest niemand het forum van transport tycoon. Hier een passage van Egelkraut Senior 3D Artist

[...]

Verschillende 90 graden bochten dus.
Works fine with me though...
Dat viel mij dus ook op een paar post omhoog. Maar inderdaad, ik erger me daar niet aan eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

hmm... hoe zit dat dan??
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
wel zoiets?
  /
 (
  \
of:
(
maar niet:
    /
  /
/

? :?

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

WJP schreef op 09 januari 2004 @ 19:31:
hmm... hoe zit dat dan??
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
wel zoiets?
  /
 (
  \
of:
(
maar niet:
    /
  /
/

? :?
Als ik het goed begrijp wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

/zeikmode

maar nog geen seintjes, viaducten en wissels gezien :S

en het zijn 'hoe dan ook' 90 graden bochten... ik vraag me af tot hoever ze die spoorweg realisme doorvoeren. zometeen rijden die treinen ook nog door elkaar heen.. . . (zoals bij industry giant)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op 09 januari 2004 @ 21:55:
/zeikmode

en het zijn 'hoe dan ook' 90 graden bochten... ik vraag me af tot hoever ze die spoorweg realisme doorvoeren. zometeen rijden die treinen ook nog door elkaar heen.. . . (zoals bij industry giant)
Die zijn er wel, moet je alleen ff zoeken naar oude screenshots, heb je een viaductje over spoor en van die ouderwetse seinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

/zeikmode

Hoe bedoel je door elkaar heen rijden?

Dat ze fysiek door elkaar heen rijden en dus niet botsen, of dat een TGV naast eeen stoomtrein rijd?

In geval van het 2e, treinen zullen op een geven moment wel verjaren, oud worden en naar de klote gaan. Bovendien, je vervangt ze anders zelf ook wel, omdat ze gewoon langzamer gaan :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/zeikmode

Realisme :? Dan moeten ze in Nederland gewoon alle treinen te laat laten rijden :Y) ;)
Het ziet er extreem goed uit trouwens, voor een transport spel. Dit wordt weer smullen :9

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:02
wat ik wel jammer vind dan is dat je dus blijkbaar niet rechtuit alle kanten op kan.... :?

als de bochten 90 graden zijn kan je dus wel sporen maken die \ en / lopen? (of | en _ natuurlijk?)

maar die andere dus niet? dan krijg je dus een slingerende trein? :?

:(

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Ramon de Jesus schreef op 10 januari 2004 @ 10:14:
wat ik wel jammer vind dan is dat je dus blijkbaar niet rechtuit alle kanten op kan.... :?

als de bochten 90 graden zijn kan je dus wel sporen maken die \ en / lopen? (of | en _ natuurlijk?)

maar die andere dus niet? dan krijg je dus een slingerende trein? :?

:(
je moet het speelveld zien als een grid van allemaal vierkantjes.
In die vierkantjes kan een spoor alleen horizontaal OF verticaal staan (en dus niet schuin). Je kan dan de horizontale en verticale sporen met elkaar verbinden met 90 graden bochten.
Dat denk ik tenminste :)

Dus zo zou het speelveld er uit zien (en in de vakjes kan je dan OF een horizontaal stuk rails, OF een verticaal stuk rails (OF een stuk van een bocht plaatsen):
code:
1
2
3
4
5
6
7
      -------------------------
     /  /  /  /  /  /  /  /  / 
   ------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Ik denk dat je alle soorten en maten bochten kan maken, mits ze 90 graden zijn en rond :Y) Verder kan je alleen maar recht door.

Als je dus een keer ergens iets moet vervoeren, zal je naar beneden moeten gaan, een bocht en dan ga je naar links (bijvoorbeeld) Zo kom je dan bij de stations aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Ik denk dat je 'voorbepaalde' rails hebt, en dat je die kunt plaatsen. Deze stukken rail nemen dan een bepaald aantal blokjes in beslag. Vergelijk een modeltrein met van die bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaaaaf, zo, dat wordt ff wachten dan! En kopen denk ik :) Als TTD diehard moet dat toch wel de moeite waard zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

* Mojo denkt dat iedereen hier TT(DLX) Die-hard is... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mojo op 14-01-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
updateje :)
Screenshot van de week:
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/ss/TG_Screenshot_trees_tn.jpg
Hout wordt afgevoerd de sawmill vanwaar planken naar het gebouw van de week (carpenters shop) worden gestuurd:
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/bd/Carpentry_tn.jpg

Voertuig van de week:
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/fz/Concorde_tn.jpg
De concorde :)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dit kan nog wel eens een heel goed spel worden. Aan de graphics zal het niet liggen. Nu nog hopen dat ze het netjes afwerken, de gameplay en de feeling. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[zeikmodus] staan die wagentjes nou zo raar in de bocht of niet???[/zeikmodus]

Maar het ziet er inderdaad erg mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:54

NightBird

DPC-Crew Coding
Tja .. zo te zien hebben ze 'maar' 16 zijden van ieder voertuig gemaakt, daardoor ziet het er zo gek uit, net alsof ze uit de rails gelopen zijn.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 16:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hadden ze dan beetje (danwel beter) kunnen afvangen door ook de bochten wat "16 hoekig" te maken, zoals bij TTD (45 graden maar ok)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Krijg je toch wel weer een beetje TTDLX sfeer. Die hadden maar 8 kanten, kei mooi hoe die dingen door de bocht gingen :D. Ik denk wel dat het er meer dan 16 zijn die ze nu hebben gebruikt, 32 of 64, niet 3d dus. Jammer, maar goed, ik denk niet dat ik dat echt ga gebruiken. Was net zo bij RCT, je kon draaien, maar ik deed het eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:10
vanaf de lok geteld lijken wagon 6 en 7 toch wel heel erg raar te staan, als ik dat zo zie had me een hoek van 45 graden mooier geleken :D

maar blijf vol spanning afwachten, graphics intereseert me verder niet zo zolang er maar coole treinen inzitten en de gameplay goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Laatst online: 13:23

Spotter

Lichtnicht

Dit is echt een spel naar m'n hart. Een opvolger van TT(D), goede graphics, en ook niet eens eens systeemeisen (voor het eerst in m'n leven zit ik boven de aangeraden systeemeisen :9 ). Alleen nu kan ik niet meer wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 11:11
Ik heb het topic ook al een tijdje lopen volgen en ik kan ook niet meer wachten om dit spel te spelen, eindelijk weer eens een spel waar je heel wat uurtjes mee zoet kan zijn volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Nu de aarde weer zeven keer om z'n as is gedraaid is er een nieuwe update beschikbaar :)

Screenie van de week, met switches :)
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/ss/TG_Screenshot_switches_tn.jpg

Voertuig van de week:
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/fz/Oxen_tn.jpg
Jawel, een kar met ossen ervoor! :D

De gebouwen van de week vormen de komende tijd een reeks, namelijk een productielijn van bauxite tot...? ja.. aluminium, maar dan?
Afbeeldingslocatie: http://www.transportgiant.com/images/bd/Bauxit_tn.jpg

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

misschien ook nog goederen van het aluminium...

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Pyrus schreef op 22 januari 2004 @ 15:25:
Nu de aarde weer zeven keer om z'n as is gedraaid is er een nieuwe update beschikbaar :)

Screenie van de week, met switches :)
[afbeelding]
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Ik weet niet of het al gemeld was, maar de release data zijn nu als volgt:
• Germany, Austria, Switzerland
Mai 04

• England, Scandinavia, Benelux, Australia
May 04

• France
Q2 04

• Japan
Q2 04

• Portugal
Q2 04

Over een tijdje zitten we al in 2005 als de release komt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Leuk soepie van iemand:

Afbeeldingslocatie: http://www.kwi2288.nl/Graphics/kwi2288%20sig.jpg

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Cis schreef op 22 januari 2004 @ 18:38:

• England, Scandinavia, Benelux, Australia
May 04
Hmm is een maandje opgeschoven. k Blijf uitkijken :)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.