Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten # 3

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.796 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 18:29:
hoe kun je zien hoeveel Meter je ADSL router/verbinding van de centrale zit ?
http://pcdb.bbned.nl

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 17:12:
[...]

Weet iemand anders dan misschien hoe je dit op de zyxel kan configureren (op de zyxel site zelf en bij emule is niks hierover te vinden en een lowid is erg irri |:( ).
Via Telnet heb je die optie in ieder geval. Heet gewoon Nat-setup geloof ik.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2003 @ 17:19:
Net gelezen op de demon site :P
en ik heb via babyxl 768/128 dus dat wordt lekker x2 :P

Mededelingen

Reactieve statement Demon

Naar aanleiding van het persbericht van onze DSL partner bbned van vrijdag 5 september willen wij het onderstaande mededelen:

De door bbned aangekondigde snelheidsverhoging zal ook gelden voor Demon DSL Express klanten die via bbned zijn aangesloten. Bovendien zullen ook de Demon DSL Express klanten die via BaByXL zijn aangesloten een verdubbeling van hun snelheid krijgen. De upgrades zullen binnen enkele maanden plaatsvinden, de exacte planning moet nog worden vastgesteld en zal later worden gecommuniceerd.

De huidige maandtarieven blijven van toepassing*:

Huidige snelheid Nieuwe snelheid Prijs per maand
512 / 256 1024 / 512 EUR 39
1024 / 512 2048 / 1024 EUR 55
2048 / 512 2-8Mb / 1024 EUR 65
2-8Mb / 512 2-8Mb / 1024 EUR 65**

* Voorwaarde daarbij is dat de verhoogde snelheid op de locatie van de klant leverbaar is, hetgeen afhankelijk is van de afstand tot de telefooncentrale. In die gevallen waar de verhoging niet mogelijk is blijft de klant het huidige maandtarief betalen gedurende het eerste jaarcontract.

** Klanten die reeds aangesloten zijn op de 2-8Mbps/512Kbps snelheid zullen een verhoging van de uploadsnelheid ontvangen naar 1024Kbps (unlimited) en zullen met ingang van de eerste maandtermijn na de upgrade de nieuwe prijs van EUR 65 betalen voor de dienst.

De uploadsnelheid 1024 is niet gegarandeerd en kan liggen tussen 512 en 1024Kbps. Welke snelheid gehaald wordt is afhankelijk van een aantal factoren, zoals de kwaliteit van de koperdraad (telefoonlijn), afstand tot de centrale, gebruikte apparatuur (modem) en de overboeking. Demon biedt geen enkele garantie t.a.v. de te behalen snelheid.

Voor verdere informatie vragen we u de volgende mededeling van Demon af te wachten. Onze medewerkers van sales, support en customer-service hebben geen additionele informatie.
Das allemaal wel leuk, maar als je goed leest dan gaat het om DSL Express via Babyxl en niet om DSL Metro (768/128) dat jij hebt. Ik heb nog nergens (officieel op site van Demon) gelezen dat DSL Metro ook verhoogd (verdubbeld) wordt! Er is wel een reactie geweest op mijn vraag in dit topic of dat zo is en dat wordt bevestigd door iemand die (voor zover ik kan beoordelen) waarschijnlijk inside information heeft (zie link onderaan). Maar van Demon of babyxl nog niks officieels gehoord. Heb ze wel net een mailtje gestuurd met die vraag, als het antwoord komt dan post ik de mail + reply wel even.

Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten # 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 18:59:
Vraagje ? is 1355 meter naar de centrale veel ? en kom ik dan in aanmerking voor de snelheid upgrade ?
Nee dat is niet teveel. Zeer waarschijnlijk zul je gewoon van de xtra speed kunnen genieten. De KWALITEIT van de telefoonkabel die tussen de centrale en jou stopcontact loopt is echter ook van belang.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:06

Crusader

Arc Nature

WiNlUx schreef op 15 September 2003 @ 18:43:
[...]

Ja maar ze zeggen dat ik op ftp.demon.nl een bestand moet uploaden :?

Gebruiker: anonymous
W8woord: 1@1.nl

Dat doe ik dan maar dat lukt niet en als ik het op me eigen account doe, dan kunnen ze het niet hard maken zeggen ze :?

[...]

Tja, nu ik er toch over nadenk, zal ik het maar doen. Als ik trouwens pings vergelijk met tweakers.net en www.mijndemonaccount.demon.nl zit er een behoorlijk verschil in :| Maar ik doe het wel via mijn webspace :)
Je moet wel uploaden in de "incoming" directory. Elders lukt (vanzelfsprekend) niet.
Mij lukt het probleemloos. Haal de 53 kB/s.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:07

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Largow schreef op 15 September 2003 @ 18:03:
[...]

Sorry maar ook dit is niet nieuw. Er staat toch duidelijk dat er in totaal 3 abbo's overblijven??
Nee, er staat dat 512/256 omhoog gaat naar 1024/512. Er staat niet dat er nog een lite versie ofzo komt ter vervanging van de oude 512/256... Dat wilde ik dus weten, en die komt er dus niet.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:31

Ook

Yes I can!

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 09:55:
[...]

En hoe lang heeft die verbinding er nu uit gelegen door die storing aan de DHCP server. Nog geen half uur geloof ik. En de voorgaande keren. Dat waren ook maar kortdurende storingen. Ik heb nog steeds het volste vertrouwen in de service/kwaliteit van Demon internet.

Demon heeft al vaak genoeg uitgelegd waarom ze IP leases van een half uur uitgeven. Dat jij het daar niet mee eens bent is jouw probleem. Dan denk ik dat je maar een andere provider moet gaan zoeken die jou een IP lease geeft van een week ofzo. Chello doet dat, misschien is dat iets voor jou?

Maar nee, dan krijgen we die discussie weer dat chello zo ontzettend slecht is omdat blablablabla.....

Moraal van deze quote? Iedereen moet wel wat te zeiken hebben ergens over.
1.) Ik ben lekker aan het internetten na een dag werk en dan zit ik ineens een uur zonder; is gewoon niet netjes, punt uit.
2.) Ik kom net van Chello so I've seen that side of the moon..
3.) Ik heb OOK nog steeds het volste vertrouwen in Demon
4.) Demon kan vaak genoeg uitleggen waarom zij vinden dat die IP lease zo laag moet zijn; ik vind gewoon dat ze het zichzelf onnodig moeilijk maken.

Ik heb echt niet overal kritiek op maar als ze zelf 100 keer zeggen dat die lease zo kort is om de service hoog te houden en je er vervolgens als klant alleen maar last van hebt dan gaat die redenering toch gewoon niet op? Al zetten ze die lease op een paar uur; daarmee overkap je gewoon net die korte server-dips die hun DHCP servers (blijkbaar) vertonen..

Een uurtje downtime vind ik niet erg maar als je dan achteraf hoort dat het hun eigen schuld is dan vind ik dat wel jammer ja! Demon is volgens mij ook de enige provider die met een lease van 30 mins aankomt.. :?

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Sorry, ik begreep je vraag verkeerd :X

[ Voor 95% gewijzigd door Tutti-frutti op 15-09-2003 22:01 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Crusader schreef op 15 September 2003 @ 20:16:
[...]

Je moet wel uploaden in de "incoming" directory. Elders lukt (vanzelfsprekend) niet.
Mij lukt het probleemloos. Haal de 53 kB/s.
550 That LIST is not allowed for Anonymous users, dat staat er...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Ook schreef op 15 September 2003 @ 21:53:
Demon is volgens mij ook de enige rovider die met een lease van 30 mins aankomt.. :?
Mwah, de Kabelfoon hier doet het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat MAC SPOOFING inhoud???

Mijn Firewall geeft af en toe een waarschuwing in zijn log:
"mac spoofing, Incoming, source IP 212.238.xxx.xxx"

Moet ik iets met deze meldingen of kunnen ze geen kwaad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

hoe betrouwbaar is deze meting. ik heb zelf een afstand van 482 mtr en 10 huizen verderop ook 482 mtr... dat lijkt me toch niet :?

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

WiNlUx schreef op 15 September 2003 @ 22:18:
[...]

550 That LIST is not allowed for Anonymous users, dat staat er...
Dat betekent alleen maar dat jij geen "dir" commando mag doen in die directory.
Je mag er wel bestanden neerplanten. Dat jij ze niet ziet is wat anders. Demon sysops zien ze wel.
Probeer gewoon een bestand van een paar MB daar te uploaden en kijk wat de snelheid is tijdens de upload.
Trek je niets aan van het feit dat je daar niets ziet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41
k-oz schreef op 16 September 2003 @ 00:30:hoe betrouwbaar is deze meting. ik heb zelf een afstand van 482 mtr en 10 huizen verderop ook 482 mtr... dat lijkt me toch niet :?
wel heel toevallig maar kan best :)
ik geloof dat er 1 bladzijde terug een link stond aar ook zo'n adstands ding. maar dan kreeg je er een kaart bij van waar de centrale stond

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Ik vraag me af hoe dat zit als ik een lijnstoring meld. Ik heb gisteren namelijk een mailtje van een meter lang aan demon verstuurd en uitgelegd wat er hier allemaal voor problemen zijn met die snelheid. Stel dat onze lijn zo slecht is en er zou misschien een nieuwe kabel gelegd moeten worden, kan dat dan wel? Ik weet verder niet hoe zo’n centrale in elkaar zit maar loopt die telefoonkabel van huis uit meteen naar de centrale (bij ons 1 km afstand) of zitten er nog verterkers bij of verdeelkasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 03:12

aKra

Intentionally left blank.

Als ik nu een 2048/512 bestel, krijg ik dan maar 512Kbit upstream of mag dat al 1024Kbit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
WiNlUx schreef op 16 September 2003 @ 09:03:
. Stel dat onze lijn zo slecht is en er zou misschien een nieuwe kabel gelegd moeten worden, kan dat dan wel? Ik weet verder niet hoe zo’n centrale in elkaar zit maar loopt die telefoonkabel van huis uit meteen naar de centrale (bij ons 1 km afstand) of zitten er nog verterkers bij of verdeelkasten?
Nee je kabel loopt niet rechtstreeks vanaf je huis naar de centrale.
Hij loopt eerst naar een wijkverdeelpunt , vanaf dit punt loopt een kabel naar de centrale.
Indien je kabel niet in orde zou zijn , dan gaat KPN meten of dit daadwerkelijk het geval is.
Mocht om een of andere reden deze kabel niet in orde zijn dan wordt door de KPN de kabel vervangen, en gaat de stoep open alleen voor jouw kabeltje.
( let wel , dit gebeurd alleen als laatste optie )
Mocht het zo zijn dat de bekabeling thuis niet in orde is( ja die mogelijkheid bestaat ook nog eens een keer ) dan dien je dit zelf te regelen en dus ook te betalen .
De andere optie betaalt de KPN.

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
docftp schreef op 16 September 2003 @ 09:43:
[...]

Nee je kabel loopt niet rechtstreeks vanaf je huis naar de centrale.
Hij loopt eerst naar een wijkverdeelpunt , vanaf dit punt loopt een kabel naar de centrale.
Indien je kabel niet in orde zou zijn , dan gaat KPN meten of dit daadwerkelijk het geval is.
Mocht om een of andere reden deze kabel niet in orde zijn dan wordt door de KPN de kabel vervangen, en gaat de stoep open alleen voor jouw kabeltje.
( let wel , dit gebeurd alleen als laatste optie )
Mocht het zo zijn dat de bekabeling thuis niet in orde is( ja die mogelijkheid bestaat ook nog eens een keer ) dan dien je dit zelf te regelen en dus ook te betalen .
De andere optie betaalt de KPN.
Aha. Als idd die kabel zo slecht is dan zou bij ons ook de muur opgebroken moeten worden?? Er komt namelijk een kabel binnen met 4 draadjes erin. Blauw, rood, bruin en ik dacht groen. Wij hoeven toch niet voor de kosten op te draaien als de kabel die bij ons binnenkomt niet goed is? Die is toch ook van KPN...

Hier zit namelijk ook meteen de splitter op en hebben geen verdere bekabeling door het huis. Alleen het ISRA punt dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door WiNlUx op 16-09-2003 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Klopt, die kabel die het huis binnenkomt is ook van KPN.
Na dat punt is de kabel van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op 16 September 2003 @ 10:11:
Klopt, die kabel die het huis binnenkomt is ook van KPN.
Na dat punt is de kabel van jou.
Bij mijn weten is het eerst stuk wat je huis binnenkomt nog steeds min of meer van KPN; er zit nl een doosje aan met zo'n geweldige zegel. Als dat zegel verbroken is kun je een hoge boete krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
Na het ISRA punt is het geheel voor de gebruiker , alles wat voor het ISRA punt is behoort bij de KPN.
Ongetwijfeld zal het ISRA punt zelf ( iets wat je niet zo in de winkel kan halen , althans ik heb het nog nooit gezien ) ook tot de KPN behoren.

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 16 September 2003 @ 09:23:
Als ik nu een 2048/512 bestel, krijg ik dan maar 512Kbit upstream of mag dat al 1024Kbit zijn?
Ik zou ook graag willen weten of dit het geval is, of je direct de hogere snelheid krijgt of moet je wachten het als de bestaande Demon klanten.

Demon Newsserver Probz: O+

16 sep 11:04. Het authenticatieprobleem bij Supernews is opgelost.

16 sep 10:50. Door een probleem bij de authenticatie bij Supernews rapporteert de Supernews-server momenteel ten onrechte dat alle poorten bezet zijn.

Nice dacht ik zo >:)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:26

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 11:55:
[...]

Ik zou ook graag willen weten of dit het geval is, of je direct de hogere snelheid krijgt of moet je wachten het als de bestaande Demon klanten.
Ik heb net met een medewerker van Demon gesproken en die zei dat je gewoon moet wachten. Overigens weet demon zelf ook nog niet wanneer de verhoging doorgevoerd zal worden ivm problemen extra kosten die door de carrier worden gevraagd. Gewoon maar afwachten dus.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 03:12

aKra

Als je je nu aansluit kost het niks meer voor de ISP...

Vind ik het een beetje onzin dat ik achteraf ook nog eens € 30 moet gaan dokken, dan ga ik wel ergens elders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

aKra schreef op 16 september 2003 @ 12:11:
Als je je nu aansluit kost het niks meer voor de ISP...

Vind ik het een beetje onzin dat ik achteraf ook nog eens € 30 moet gaan dokken, dan ga ik wel ergens elders :P
Dataverkeer, wellicht andere hardware, administratiekosten etc. Niet niks dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 10:34:
[...]

Bij mijn weten is het eerst stuk wat je huis binnenkomt nog steeds min of meer van KPN; er zit nl een doosje aan met zo'n geweldige zegel. Als dat zegel verbroken is kun je een hoge boete krijgen.
Ik zie bij ons dus helemaal geen doosje met zegel zitten. De telefoon komt voor binnen, dat zou betekenen dat ik voor de tuin moet open graven om te kijken of daar een telefoonkabel ligt die verzegeld is. Misschien is dat ding wel in de muur gebouwd. Ik zal straks wel eens pics maken van het gedoe, misschien kunnen jullie mij dan wel zeggen of die lijn van mij of de KPN is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
WiNlUx schreef op 16 September 2003 @ 13:02:
[...]

Ik zie bij ons dus helemaal geen doosje met zegel zitten. De telefoon komt voor binnen, dat zou betekenen dat ik voor de tuin moet open graven om te kijken of daar een telefoonkabel ligt die verzegeld is. Misschien is dat ding wel in de muur gebouwd. Ik zal straks wel eens pics maken van het gedoe, misschien kunnen jullie mij dan wel zeggen of die lijn van mij of de KPN is... :)
Bij ons komt ie ook zonder zegel binnen. Gewoon zo'n gezellige groene kabel, waaruit weer andere kabeltjes komen.

Zo'n zegel zal er vast wel zijn denk ik zelf. Ergens onder de grond oid. De CAI kabel is bij ons ook een keertje gesplitst waar dat eigelijk niet mocht (relaxte monteur vond het niet zo erg).
WiNlUx schreef op 16 September 2003 @ 13:34:
Dan vraag ik me af of dat lijntje NA de zegel ook nog van KPN is als het waar is dat dat ding ergens onder de grond ligt. Zal ik es gaan scheppen of zal ik even wachten, dan weet ik iig wel waar ik aan toe ben… :P
Lekker laten zitten. Die kabel zit prima en scheppen is niet nodig, totdat zo'n kpn jodokus vindt van wel, lijkt mij. Voor zover ik weet was jouw probleem de oorzaak van bbned en niet kpn.

[ Voor 25% gewijzigd door dr snuggles op 16-09-2003 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
wwillem schreef op 16 september 2003 @ 13:30:
[...]

Bij ons komt ie ook zonder zegel binnen. Gewoon zo'n gezellige groene kabel, waaruit weer andere kabeltjes komen.

Zo'n zegel zal er vast wel zijn denk ik zelf. Ergens onder de grond oid. De CAI kabel is bij ons ook een keertje gesplitst waar dat eigelijk niet mocht (relaxte monteur vond het niet zo erg).
Dan vraag ik me af of dat lijntje NA de zegel ook nog van KPN is als het waar is dat dat ding ergens onder de grond ligt. Zal ik es gaan scheppen of zal ik even wachten, dan weet ik iig wel waar ik aan toe ben… :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen met een Demon/Babyxl DSL Metro Account:

Geachte heer/mevrouw,
>
> Zeer geinteresseerd volg ik de ontwikkelingen op het gebied van het DSL
> aanbod in Nederland. Het is een hectische tijd en bij alle aanbieders
> wordt
> het sneller en/of goedkoper. Zo ook bij u (Demon) alleen niet voor mij en
> dat vind ik wel heel erg jammer. Ik heb reeds 2 jaar een DSL Metro
> abonnement bij u lopen via Babyxl (768/128) voor 45,- per maand.
Maar volgens de informatie die ik op uw
> site lees (https://services.nl.demon.net/xdsl/express/statement.html )vallen de oude DLS Metro abonnees buiten de boot wat betreft prijs verlaging of verhoging in snelheid. En dat valt mij wel tegen.
Graag zou ik van u willen weten of u op korte termijn nog van plan bent om
ook voor de oude DLS Metro abonnees de snelheden te verhogen en/of de
prijzen te verlagen.
>
ANTWOORD DEMON:

U komt (onder voorbehoud) in aanmerking voor de snelheidsverhoging, maar hoe dit allemaal in z'n werk zal gaan is nog niet geheel overeen gekomen. U zal dus nog even moeten wachten op nader bericht op www.dslexpress.nl.

Blijft dus nog even spannend......maar Demon/Babyxl kennende, komt het wel goed.......hoop ik :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:25
WiNlUx schreef op 16 September 2003 @ 13:34:
[...]

Euj WiNlUx, toch maar van je Parelnet account afgestapt ;) Ik denk dat ik binnenkort ook mijn modem maar in ga leveren en een Demon 2048/512 (2-8Mb / 1024 ;) ) abbo neem. Maar hoe zijn tot nu toe jouw ervaringen met Demon in Oisterwijk en hoe heb jij Parelnet opgeheven, want op mijn mail reageren ze niet echt meer... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-01
  • Laatst online: 17-05 08:39
k-oz schreef op 16 September 2003 @ 00:30:
[...]

hoe betrouwbaar is deze meting. ik heb zelf een afstand van 482 mtr en 10 huizen verderop ook 482 mtr... dat lijkt me toch niet :?
Hmm bij mij geeft deze iets van 1384 meter aan, terwijl ik dacht dat ik net iets boven de 2000 meter zit...

Zal eens zoeken naar een ander tooltje

Volgens dit tooltje http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm is het 1800m (deze berekend de route via de weg en dus niet hemelsbreed).

[ Voor 16% gewijzigd door Bart-01 op 16-09-2003 13:58 ]

Do as I say, don't do as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Lexxx schreef op 16 september 2003 @ 13:47:
[...]

Euj WiNlUx, toch maar van je Parelnet account afgestapt ;) Ik denk dat ik binnenkort ook mijn modem maar in ga leveren en een Demon 2048/512 (2-8Mb / 1024 ;) ) abbo neem. Maar hoe zijn tot nu toe jouw ervaringen met Demon in Oisterwijk en hoe heb jij Parelnet opgeheven, want op mijn mail reageren ze niet echt meer... :>
Je hebt mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei :D Ik ben van een 2mbit abbo naar een 2-8/1024 abbo gegaan, althans zodra het is doorgevoerd. :)
Check it out: https://services.nl.demon.net/xdsl/express/statement.html

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Even een andere vraag van mijn kant.
Over 4 weken is mijn KPN-Adsl contract gestopt,
dus kan ik over 3 weken bij Demon Adsl aanvragen. :P

Is het nu al mogelijk om een 56K modem verbinding aan te vragen bij Demon,
om die dan over 3 weken om te zetten naar een Adsl verbinding?
Of is het beter om nu niets te doen, en over 3 weken een vers
abbonnement op Adsl te nemen :?

Zou namelijk wel prettig voor mij zijn om in de weken zonder ADSL
alvast via Demon op lage snelheid te kunnen internetten,
maar dan wil ik wel uiteraard mijn gekozen "systeemnaam" meenemen. :)

Als het upgraden van 56Kbit naar 2048Kbit langer duurt dan een nieuw abbonnement nemen,
dan wil ik vanzelfsprekend nog even wachten. :Y)

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjdijk schreef op 16 september 2003 @ 15:43:
Even een andere vraag van mijn kant.
Over 4 weken is mijn KPN-Adsl contract gestopt,
dus kan ik over 3 weken bij Demon Adsl aanvragen. :P

Is het nu al mogelijk om een 56K modem verbinding aan te vragen bij Demon,
om die dan over 3 weken om te zetten naar een Adsl verbinding?
Of is het beter om nu niets te doen, en over 3 weken een vers
abbonnement op Adsl te nemen :?

Zou namelijk wel prettig voor mij zijn om in de weken zonder ADSL
alvast via Demon op lage snelheid te kunnen internetten,
maar dan wil ik wel uiteraard mijn gekozen "systeemnaam" meenemen. :)

Als het upgraden van 56Kbit naar 2048Kbit langer duurt dan een nieuw abbonnement nemen,
dan wil ik vanzelfsprekend nog even wachten. :Y)
Wat ik zelf heb gedaan (ben van @home naar Demon gegaan) is een 56k modem geleend, en in de tussentijd Demon aangevraagd.

Het heeft imho geen nut om nu een 56k verbinding bij Demon aan te vragen, je systeemnaam krijg je uiteindelijk toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Laatst online: 16:41
Bart-01 schreef op 16 september 2003 @ 13:51:
[...]

Hmm bij mij geeft deze iets van 1384 meter aan, terwijl ik dacht dat ik net iets boven de 2000 meter zit...

Volgens dit tooltje http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm is het 1800m (deze berekend de route via de weg en dus niet hemelsbreed).
Volgens die site zit ik op 5700 m afstand maar bij die bbned check zit ik op 2 km.
Klopt dus niet echt, bij mij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 15:31:
Woei :D Ik ben van een 2mbit abbo naar een 2-8/1024 abbo gegaan, althans zodra het is doorgevoerd. :)
Check it out: https://services.nl.demon.net/xdsl/express/statement.html
Ehj! Da's goed nieuws... :?

Als je ff 4 pages terug had gekeken, daar was het al wat langer bekend :)

[ Voor 12% gewijzigd door WiNlUx op 16-09-2003 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig doet ook babyxl mee :D

Voor 65 euro p/m 8mbit download en 1 mbit upload, woei!

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik heb het topic al wat doorgebladerd en met CTRL+F doorzocht, maar toch wil ik wat dingetjes zeker weten:
  • Als ik het goed begrijp kan ik mijn Alcatel SpeedTouch Home (met de laatste firmware) gewoon houden en gebruiken, netzoals mijn (vrij nieuwe) Sitecom DC-202 4S router?
  • De Demon FAQ kon mij dit niet vertellen: is het ook mogelijk om via Demon bijv. rafe.demon.nl naar mijn Demon IP adres te laten verwijzen, zoals dat met XS4ALL kan? Of heb ik daar dan accountje op dyndns.org nodig? 't Is een erg makkelijke feature voor games/FTP hosten :)
  • Hoe zit het precies met POP3 emailboxen ? Is dat dan vulmaarin@demon.nl of vulmaarin@systeemnaam.demon.nl (zoals er in de Demon FAQ staat)?
    Dat laatste is niet zo mooi al het eerste natuurlijk ;)
  • Hoe weet je dat je via BBned of BabyXL verbinding krijg? Beiden zijn beschikbaar bij ons (even Speedlinq genomen om voor BabyXL te vergelijken), ik wil die snelheidsverhoging natuurlijk niet missen :P
  • Hoe wijzig je je instellingen (pop3 boxen)? Een soort Service Menu (XS4ALL) achtig iets?
Ik ben erg tevreden over XS4ALL (zoals je ziet :+) maar wat extra snelheid is nooit weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Rafe schreef op 16 September 2003 @ 16:20:
Ik heb het topic al wat doorgebladerd en met CTRL+F doorzocht, maar toch wil ik wat dingetjes zeker weten:
  • Als ik het goed begrijp kan ik mijn Alcatel SpeedTouch Home (met de laatste firmware) gewoon houden en gebruiken, netzoals mijn (vrij nieuwe) Sitecom DC-202 4S router?
  • De Demon FAQ kon mij dit niet vertellen: is het ook mogelijk om via Demon bijv. rafe.demon.nl naar mijn Demon IP adres te laten verwijzen, zoals dat met XS4ALL kan? Of heb ik daar dan accountje op dyndns.org nodig? 't Is een erg makkelijke feature voor games/FTP hosten :)
  • Hoe zit het precies met POP3 emailboxen ? Is dat dan vulmaarin@demon.nl of vulmaarin@systeemnaam.demon.nl (zoals er in de Demon FAQ staat)?
  • Hoe weet je dat je via BBned of BabyXL verbinding krijg? Beiden zijn beschikbaar bij ons (even Speedlinq genomen om voor BabyXL te vergelijken), ik wil die snelheidsverhoging natuurlijk niet missen :P
  • Hoe wijzig je je instellingen (pop3 boxen)? Een soort Service Menu (XS4ALL) achtig iets?
Ik ben erg tevreden over XS4ALL (zoals je ziet :+) maar wat extra snelheid is nooit weg ;)
het is XXX@systeemnaam.demon.nl , baby of bbned kan je niet kiezen, kan je terug vinden via mijndslexpress en pop3 kan je wijzigen via support en dan inloggen onder systeemnaam en w8woord

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt :)

Je kan een username kiezen, en die word dan als computernaam aan je ip gekoppelt, ja dus :)

Het word dan toch rafe@uitkiezenmaar.demon.nl

Zoals je kan lezen in het nieuwbericht van Demon word ook BabyXl verhoogd!
https://services.nl.demon.net/xdsl/express/statement.html

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik had al ideeën om een rare systeemnaam te nemen, er van uit gaant dat je dat zoals bij XS4ALL daarna kan veranderen.
Maar als mijn moeder bladibla@strontschepper.demon.nl als e-mail adres krijgt is ze niet blij denk ik :X

Maar als ik punt 16 van de Demon FAQ goed begrijp zit mijn homepage ruimte onder www.systeemnaam.demon.nl en ben ik voor een redirect naar mijn eigen IP adres toe afhankelijk van www.dyndns.org?

Edit: en Shaggy en ^^0nMe maken dat laatste beetje duidelijk. Thanks! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Rafe op 16-09-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:13

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

rafe.demon.nl wordt dus gewoon verwezen naar je eigen IP, had het idd al heel vaak gebruikt voor games hosten/ftp, weet nu zelfs mijn eigen ip niet uit hoofd. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
  • Ik ben ook van XS4all naar Demon gegaan en gebruik gewoon nog mijn alcatel modem.
  • systeemnaam.demon.nl is je server thuis.
  • Demon kiest babyxl of bbned, maar beiden worden verhoogd. Alleen over de oude Metro abbo's via babyxl is nog onduidelijkheid.
  • Technisch gezien heb je maar 1 pop-box. Je hoeft dus geen boxen aan te maken, mail kan je gescheiden ophalen door bij de inloggegevens postbus+systeemnaam in te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe weet je trouwens of je een metro abbonement hebt ja of nee?
Demon levert toch geen metro meer? kan het namelijk nergens vinden op hun site :S

Ik heb net een maandje Demon via BabyXl kan ik er dan vanuit gaan dat ik geen metro heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
Volgensm mij kan je daar dan wel van uit gaan. Voor zover ik weet wordt Metro inderdaad niet meer verkocht. Het lijkt me dat je gewoon via www.dslexpress.nl hebt aangevraagd? Dan heb je ook een dslexpress verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cowgirl schreef op 16 September 2003 @ 16:47:
Volgensm mij kan je daar dan wel van uit gaan. Voor zover ik weet wordt Metro inderdaad niet meer verkocht. Het lijkt me dat je gewoon via www.dslexpress.nl hebt aangevraagd? Dan heb je ook een dslexpress verbinding.
Ach natuurlijk, dankjewel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Laatst online: 16:41
Zou mooi zijn als ik mijn trouwe speedtouch kan gebruiken maar kan die een upload van 1mbit aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DSL Metro is idd uit de handel. Die naam is nog uit de tijd dat Demon nog niet met BBned samenwerkte. Demon stopte teoen helemaal met consumenten ADSL omdat de kwaliteit en levertijd niet op voldoende niveau te krijgen waren (bron: http://www.demon.nl/demon/nieuws/persberichten/20020114.html )
Hierna is Demon opnieuw begonnen met consumenten ADSL maar dan via een meer geautomatiseerd systeem en alleen via automatisch incasso om de kosten laag te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

Bart-01 schreef op 16 september 2003 @ 13:51:
[...]

beiden zijn bij mij bijna gelijk (scheelt 1 meter)

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
Kanter schreef op 16 september 2003 @ 18:07:
Zou mooi zijn als ik mijn trouwe speedtouch kan gebruiken maar kan die een upload van 1mbit aan ?
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar. Ook ben ik vanmiddag aan het zoeken geweest hoe ik bij het modem kan komen nu hij bridged staat om mijn daadwerkelijk sync te bekijken, maar daar heb ik nog geen succes mee gehad. Als iemand weet hoe ik dat doen moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

cowgirl schreef op 16 September 2003 @ 23:05:
[...]

Daar ben ik ook nieuwsgierig naar. Ook ben ik vanmiddag aan het zoeken geweest hoe ik bij het modem kan komen nu hij bridged staat om mijn daadwerkelijk sync te bekijken, maar daar heb ik nog geen succes mee gehad. Als iemand weet hoe ik dat doen moet?
Via de seriele poort, met dat kabeltje dat bij het modem zat.

Of, volgens mij werkt dat ook: geef je pc een statisch adres uit de reeks 192.168.1.x (waarbij x tussen de 2 en 254 mag liggen) met network mask 255.255.255.0.
Dan kun je het modem via telnet of http bereiken op 192.168.1.1
Password via telnet: 1234
User/Pass via http: admin/1234

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiNlUx schreef op 16 September 2003 @ 16:01:
[...]

Ehj! Da's goed nieuws... :?

Als je ff 4 pages terug had gekeken, daar was het al wat langer bekend :)
Excuus, doe ik normaal gesproken ook; zie demon #1 en #2. Ik was nog niet op de hoogte van het officiële Demon bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
Crusader schreef op 16 september 2003 @ 23:12:
Via de seriele poort, met dat kabeltje dat bij het modem zat.
Seriele poort is wel een goed idee. Daar had ik niet aan gedacht. Ip-adres omzetten is volgens mij lastiger. Moet dat dan op de netwerkkaart waar het modem aanzit, deze dus van DHCP afhalen?

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 23:19:
[...]

Excuus, doe ik normaal gesproken ook; zie demon #1 en #2. Ik was nog niet op de hoogte van het officiële Demon bericht :)
Ok dan. Wat ik mij nu wel afvraag is als mijn verbinding niet optimaal is en ik 1 km van de centrale zit, of mijn snelheid dan wel wordt geupdate :? Anders heb ik daar straks weer gezeik mee...

• t3q
  • Laatst online: 15-09 20:11

t3q

Say yes to teq

Ik heb net de firmware geupdated zoals beschreven in de start post maar er gebeurd niks? Er staat File received OK
xxxx bytes send in 4.7 sec 407 Kbytes /per sec.

Het venster sluit niet en de modem reset niet vanzelf? Of moet ik het venster gewoon afsluiten?

Life goes as it goes.

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
de vraag die alle andere vragen overbodig maakt "WANNEER worden de verhoogde snelheden ingevoerd." :)

• Speedener
  • Laatst online: 12:54
Dauthi schreef op 17 September 2003 @ 07:53:
de vraag die alle andere vragen overbodig maakt "WANNEER worden de verhoogde snelheden ingevoerd." :)
mun gevoel zegt dat dat nog wel eventjes kan duren...
Ik reken gewoon op 1 jan 2004, dan kan het altijd mee vallen 8)

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Verwijderd

Dauthi schreef op 17 September 2003 @ 07:53:
Iedereen hoopt natuurlijk zsm, maar niemand weet de exacte datum. Demon kennende zal dit wel op zeer korte termijn gerealiseerd worden. :)

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 08:33:
[...]

Iedereen hoopt natuurlijk zsm, maar niemand weet de exacte datum. Demon kennende zal dit wel op zeer korte termijn gerealiseerd worden. :)
Zie ook mijn eerdere post:
Ik heb net met een medewerker van Demon gesproken en die zei dat je gewoon moet wachten. Overigens weet demon zelf ook nog niet wanneer de verhoging doorgevoerd zal worden ivm problemen extra kosten die door de carrier worden gevraagd. Gewoon maar afwachten dus.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

cowgirl schreef op 16 September 2003 @ 23:40:
[...]

Seriele poort is wel een goed idee. Daar had ik niet aan gedacht. Ip-adres omzetten is volgens mij lastiger. Moet dat dan op de netwerkkaart waar het modem aanzit, deze dus van DHCP afhalen?
Inderdaad, dan moet de netwerkkaart "van DHCP afgehaald worden".
Lijkt imho makkelijker dan gedoe met seriele kabel en een communicatieproggie als HyperTerminal instellen met de juiste waarden.
Maar het kan dus allebei :)

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
ff een vraagje : ik heb mail gehad van demon dat binnen 1 week m'n modem wordt opgestuurd, maar hoe weet je dat het ding echt opgestuurd is, wordt dat vermeld op de status pagina ? Laatste melding op de status pagina is nu
12-09-2003 Geaccepteerd.
Thx :)

• cjdijk

cjdijk

Ik zit nog met 1 vraag.
Eigenlijk wil ik alvast een analoog abbo'tje bij Demon nemen,
in afwachting totdat mijn KPN-Adsl contract over 4 weken stopt.
Dan kan ik alvast gebruik maken van die geweldige nieuwsserver van Demon. :P
Alleen ben ik bang dat het omzetten van een bestaand analoog abbo
naar een BBNed Adsl abbo misschien wat moeizaam gaat.
Iemand hier ervaring mee?
Of is het beter nog 3 weken te wachten, en direct BBNed Adsl te bestellen. :?

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

rig0r schreef op 17 September 2003 @ 10:46:
ff een vraagje : ik heb mail gehad van demon dat binnen 1 week m'n modem wordt opgestuurd, maar hoe weet je dat het ding echt opgestuurd is, wordt dat vermeld op de status pagina ? Laatste melding op de status pagina is nu
[...]

Thx :)
Staat toch een track&trace link bij???

• cowgirl
cjdijk schreef op 17 September 2003 @ 11:28:
Alleen ben ik bang dat het omzetten van een bestaand analoog abbo
naar een BBNed Adsl abbo misschien wat moeizaam gaat.
Iemand hier ervaring mee?
Upgraden van SDU naar ADSL is geen probleem, mijn SDU bestond al zo'n jaar of 7. Bij het aanvragen moet je ook aangeven of je bestaande klant bent of nieuwe klant.

• WiNlUx
Bij wie ligt er de ADSL nog meer uit??? Hier wel iig :( (misschien bezig met mijn snelheid?? :P)

Verwijderd

WiNlUx schreef op 17 September 2003 @ 12:51:
Bij wie ligt er de ADSL nog meer uit??? Hier wel iig :( (misschien bezig met mijn snelheid?? :P)
Jij heb BBned -> Demon, Ik heb nl. KPN -> Xs4all geen last van gehad.

Ik hoor het wel.

Hebben de BBned/Demon klanten hierzo veel last van down times?

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 17 september 2003 @ 12:55:
[...]

Jij heb BBned -> Demon, Ik heb nl. KPN -> Xs4all geen last van gehad.

Ik hoor het wel.

Laatste dagen wel ja... :( Het zal wel met de drukte te maken hebben i think.

• cowgirl
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 12:55:
Buiten het probleem met de DHCP-server een paar dagen geleden heb ik nog geen last gehad van storingen. Als die er al geweest zijn heb ik ze niet gemerkt.
Op dit moment is mijn webserver thuis nog gewoon te bereiken, de storing is daarom niet algemeen. Misschien lokaal of alleen bij WiNlUx

• WiNlUx
cowgirl schreef op 17 September 2003 @ 13:23:
[...]

Buiten het probleem met de DHCP-server een paar dagen geleden heb ik nog geen last gehad van storingen. Als die er al geweest zijn heb ik ze niet gemerkt.
Op dit moment is mijn webserver thuis nog gewoon te bereiken, de storing is daarom niet algemeen. Misschien lokaal of alleen bij WiNlUx
Hier is alles weer ineens okee :?:? Alleen is me router aan het raar doen. Mensen komen wel op http://dankers.demon.nl maar kunnen daar niet naartoe pingen. Ik heb al vakaer problemen met die sitecom dingen. (btw al mijn 4e ingeruilde router :()

• cjdijk

cjdijk

WiNlUx schreef op 17 September 2003 @ 13:16:
[...]

Laatste dagen wel ja... :( Het zal wel met de drukte te maken hebben i think.
Heb je wel de laatste firmware in je modem zitten?
Die standaard firmware blijkt niet zo stabiel te zijn.

Gebruik je jouw modem ook als router?
Beter is denk ik een losse router.

In welke regio woon je?
Misschien dat het probleem alleen in jouw regio voorkomt.

Ik neem aan dat je wel een standaard door Demon geleverd modem hebt.

Verwijderd

Hehe, neem dan een vigor, Ik wilde namelijk weten hoe de stabiliteit was van BBned/Demon, niet dat ik strax ben overgestapt van xs4all naar demon en er dan constant uitlig :)

• WiNlUx
cjdijk schreef op 17 september 2003 @ 13:32:
[...]

Heb je wel de laatste firmware in je modem zitten?
Die standaard firmware blijkt niet zo stabiel te zijn.

Gebruik je jouw modem ook als router?
Beter is denk ik een losse router.

In welke regio woon je?
Misschien dat het probleem alleen in jouw regio voorkomt.

Ik neem aan dat je wel een standaard door Demon geleverd modem hebt.
Laatste door demon support verkregen firmware. Mijn modem is gewoon modem :P en ik woon in de buurt van Tilburg - 013 (Oisterwijk).

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 13:32:
Hehe, neem dan een vigor, Ik wilde namelijk weten hoe de stabiliteit was van BBned/Demon, niet dat ik strax ben overgestapt van xs4all naar demon en er dan constant uitlig :)
Ik zat zo te denken aan een Linksys 8 poort met QoS. Ken ik straks eerlijk delen met de buurvrouw want die heeft wel interesse...

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Verwijderd schreef op 17 september 2003 @ 13:32:
Hou wel rekening mee, dat Vigor niet hoger dan 6Mbit komt, terwijl je wel 8Mbit zou kunnen halen. Bij mij is Vigor 2200E een probleemgeval omdat ie dus niet hoger dan 6Mbit kan komen.

• WiNlUx
Zhadum schreef op 17 September 2003 @ 14:03:
[...]

Hou wel rekening mee, dat Vigor niet hoger dan 6Mbit komt, terwijl je wel 8Mbit zou kunnen halen. Bij mij is Vigor 2200E een probleemgeval omdat ie dus niet hoger dan 6Mbit kan komen.
Is daar dan niks aan te doen door bijv nieuwe firmware te uploaden of kan dat ding het hardware matig gewoon niet :?

Verwijderd

Dat is beetje een fabeltje, vroeger iig check hier maar is:)

Ik heb het trouwens over de Vigor 2600 (router en modem)

Draytek Vigor 2600 --> 640kb upstream MAX??

IK heb een maat met deze modem (Firmware 2.3.6) en hij draaid gewoon io 800KB met Cistron Maxx

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:58
WiNlUx schreef op 17 September 2003 @ 14:15:
[...]

Is daar dan niks aan te doen door bijv nieuwe firmware te uploaden of kan dat ding het hardware matig gewoon niet :?
De 2200series heeft hier idd last van, de cpu trekt het niet daarom is uPnP ook niet mogelijk. De 2600series heeft een betere/snellere cpu dus met deze router(s) is het geen probleem.