Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten # 3

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.794 views sinds 30-01-2008

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
cowgirl schreef op 17 September 2003 @ 21:51:
[...]

Hoi Crusader, je had wel meegekregen dat het om een Alcatel Speedtouch Home gaat? Ik ben via IP aan het stoeien geweest, maar het modem wordt niet gevonden en een seriele poort zit er niet op. :?
Ken je niet even een ip scan doen over je netwerk? Hoop voor je dat je geen DHCP scope hebt van 192.168.1.* tot 192.168.1.254 want dan wordt het typen toch wel klote :D

edit:

Ben ik nou altijd de gene die een nieuwe pagina opent in een draadje 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door WiNlUx op 17-09-2003 22:04 ]

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 21:50:
ik wil niet zeuren, maar ben ik de eenige waarbij net de verbinding *weer* wegviel en dus *weer* de stroom van me modem heb gehald en hij het nu wel *weer* doet :?
Nou, vanmorgen had ik ook zoiets, maar dit was de eerste keer (en hopelijk de laatste keer :P). Is jouw snelheid verder wel weer optimaal?

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:08

Crusader

Arc Nature

cowgirl schreef op 17 September 2003 @ 21:51:
[...]

Hoi Crusader, je had wel meegekregen dat het om een Alcatel Speedtouch Home gaat? Ik ben via IP aan het stoeien geweest, maar het modem wordt niet gevonden en een seriele poort zit er niet op. :?
Ehhh... oeps, ik had iets gemist geloof ik |:(

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, vanmorgen had ik ook zoiets, maar dit was de eerste keer (en hopelijk de laatste keer :P ). Is jouw snelheid verder wel weer optimaal?
55 kb/s down, 22 up, max is wel redelijk dus jah

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 22:15 ]

Verwijderd

Ik heb hier ook al 2 dagen last van disconnects. Dus je bent niet de enigste

Hoe merkten jullie dat je snelheid verdubbelt was. Zie je dat automatisch op de modem of moet je het eerst resetten

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 september 2003 @ 22:26:
Ik heb hier ook al 2 dagen last van disconnects. Dus je bent niet de enigste

Hoe merkten jullie dat je snelheid verdubbelt was. Zie je dat automatisch op de modem of moet je het eerst resetten
en hoe los je dit op :? ik trek altijd de stekker er uit, en de lampjes op het modem branden gewoon zoals ze moeten branden

Verwijderd

um los wat op. tot nu toe is mijn snelheid niet verdubbelt. en ik heb nog steeds last van disconnects.
maar op mijn modem staan lampjes met de snelheid erop 500k/1mbit etc. dus mijn vraag is of dat automatisch omhoog gaat of dat je dat ding moet resetten ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 22:33:
um los wat op. tot nu toe is mijn snelheid niet verdubbelt. en ik heb nog steeds last van disconnects.
maar op mijn modem staan lampjes met de snelheid erop 500k/1mbit etc. dus mijn vraag is of dat automatisch omhoog gaat of dat je dat ding moet resetten ofzo
die disconnects, die snelheid merkt je vanzelf, of anders www.speedtest.nl of kijk in je modem. (ik heb nog niks gehad :z )

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 22:33:
Wat voor modem heb jij dan? Supersonisch dan als je zo'n modem hebt...

Verwijderd

een Soft-Key ADSL modempie die ik bij het paket kreeg

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Tutti-frutti schreef op 17 september 2003 @ 20:33:
[...]

nieuw abbo, of al upgrade vaN 2 naar 8 mbit ? nieuw toch ? En dan 2 mbit aangevraagd toch ? Hoeveel meter zit je van de centrale ? (ik heb ordernummer 3861, en dat was in maart). Nu weet ik niet of er een nieuwe reeks ordernummers is oid, maar zou wel mooi zijn als jij dus al een bestaande 2 mbit had :P.. dus tell us :D
Ik ken viper, en weet dat hij al sinds januari demon heeft (2 mbit) . Gisteren lag ie plotseling eruit, belde ie met demon en kreeg te horen dat bbned met z'n instellingen had zitten rommelen. Deze avond floepte z'n verbinding er weer even uit, na een reset van z'n modem begon op z'n copperjet modem het 8 Mbit lampie te branden. Sindsdien heeft ie 8 mbit down & 1 mbit up :)

[ Voor 3% gewijzigd door Remco20 op 17-09-2003 23:31 ]

Verwijderd

Dunno dude.....maar het ziet er imho fake uit ;)

En dat zeg ik vanwege die mooie kadertjes om de getallen heen.....

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 23:47:
[...]

Dunno dude.....maar het ziet er imho fake uit ;)

En dat zeg ik vanwege die mooie kadertjes om de getallen heen.....
*zucht*

moet ik je soms persoonlijk iets sturen?

waarom zou ik erom liegen dat wil ik niet dat wil niemand hier dus neem het gewoon van me aan

en uhm 2/0.5mbit had ik

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• WiNlUx
ViperTPR schreef op 18 September 2003 @ 06:41:
[...]

*zucht*

waarom zou ik erom liegen dat wil ik niet dat wil niemand hier dus neem het gewoon van me aan

en uhm 2/0.5mbit had ik
Ik geloof je :Y)

• Masevako
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07-2020
Hoe is de Helpdesk van Demon eigenlijk? Zit op het moment bij Cistron maar ik weet niet of de Superhelpdesk die 99 Euro kan rechtvaardigen. M.A.W. hoelang duurt het ongeveer voordat je daadwerkelijk iemand aan de lijn krijgt bij demon? Bij cistron is dat namelijk een seconden kwestie.

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

ik had meteen iemand aan de lijn toen ik belde maar het schijnt wel is te zijn dat je in een wachtrij komt te staan

maar goed je gaat er toch niet vanuit dat je hem nodig heb

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

ViperTPR schreef op 18 September 2003 @ 06:41:
[...]

*zucht*

en uhm 2/0.5mbit had ik
nou weet ik nog steeds niet of je het over een gratis upgrade hebt, of een zelf aangevraagde ?

4015Wp west (Dordrecht)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:03

Wokschotel

Op 6 wielen

WiNlUx schreef op 18 September 2003 @ 13:55:
edit:
reactie verwijderd

Dan zijn er al best veel aanvragen binnengekomen de laatste maand :D :P
Niet zo veemd; het is een erg mooie aanbieding vergeleken met wat andere providers aanbieden ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Korakal op 18-09-2003 15:53 ]

De islam kan uw vrijheid schaden

• WiNlUx
Wokschotel schreef op 18 September 2003 @ 13:57:
[...]
Niet zo veemd; het is een erg mooie aanbieding vergeleken met wat andere providers aanbieden ;)
Nouja, mooi kunnen we niet meer zeggen eigenlijk als je naar isp's als Ladot kijkt. Die zijn helemaal gek. Hoe kunnen die in hemelsnaam winst maken :? Overschijding op het aantal GB's p/m misschien?

edit:

Wordt steeds gekker!!! Weer een NIEUWE pagina _/-\o_ Er waren zeker posts verwijderd :P

[ Voor 16% gewijzigd door WiNlUx op 19-09-2003 17:03 ]

• waslijn
  • Laatst online: 14-09 18:28
WiNlUx schreef op 18 September 2003 @ 14:01:
[...]

Nouja, mooi kunnen we niet meer zeggen eigenlijk als je naar isp's als Ladot kijkt. Die zijn helemaal gek. Hoe kunnen die in hemelsnaam winst maken :? Overschijding op het aantal GB's p/m misschien?

edit:

Wordt steeds gekker!!! Weer een NIEUWE pagina _/-\o_
Waar kan ik de kleine lettertjes vinden bij Ladot ADSL?

Verwijderd

Zo dan, damn wat een aanvragen in de laatste maanden. Ik heb het in mei aangevraagd en had ordernummer 6724 ....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 14:53 ]

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Tutti-frutti schreef op 18 September 2003 @ 07:43:
[...]

nou weet ik nog steeds niet of je het over een gratis upgrade hebt, of een zelf aangevraagde ?
waarom upgraden als snelheidsverhoging eraan zat te komen?

ik zat dus op 2/0.5mbit

• Otho
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:28

Otho

Zoeken scheelt ergernis

Een vraag aan de ZyXEL gebruikers.

Hoort in het pakket van Demon ook een splitter te zitten?

Ik heb net het pakket binnengekregen en na het doorspitten kwam ik geen splitter tegen.
inhoud:
- ZyXel 650R-31
- Adapter voor stroom
- controlekabel
- utpkabel
- 2 witte kabeltjes met rj11-stekker
- zwarte telefoonkabel
- handleidingen
- cd-roms

Volgens de handleidingen zou ik wel een splitter moeten hebben, maar die ben ik dus niet tegen gekomen.

Verwijderd

Topicstarter
ja die moet er in zitten, is een klein wit dingetje

• Korakal
  • Laatst online: 22:10

Korakal

Up up up!

Mensen, het bleek dat het niet duidelijk in de startpost stond vermeld; ik wil dus nogmaals (net als in deel 1 & 2) benadrukken:

Geen statusberichten - Hier worden OW's voor uitgedeeld.

Ik heb een hele rits statusmeldingen verwijderd; let er op vanaf nu!

Verwijderd

Wat de DHCP setting betreft.
Kun je DHCP aanzetten en toch enkele pc's een vast ipnr geven?
Heb dat zo gedaan met een freesco doos maar de vaste ipnr's zaten wel op een andere nic en dus was het een piece of cake.

Vraag me dus af of dat met de ZyXEL Prestige 650R-31 in router mode ook gemengd mogelijk is.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 16:04:
Wat de DHCP setting betreft.
Kun je DHCP aanzetten en toch enkele pc's een vast ipnr geven?
Heb dat zo gedaan met een freesco doos maar de vaste ipnr's zaten wel op een andere nic en dus was het een piece of cake.

Vraag me dus af of dat met de ZyXEL Prestige 650R-31 in router mode ook gemengd mogelijk is.
Dat kan .. hier de ZyXEL Prestige 650R-31 in router mode.. ik heb nu 1 pc een vast IP adres gegeven en 2 andere met dhcp verbonden.. werkt prima.

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

ViperTPR schreef op 18 September 2003 @ 15:09:
[...]

waarom upgraden als snelheidsverhoging eraan zat te komen?

ik zat dus op 2/0.5mbit
Super , dan zijn ze dus al bezig met upgraden :D

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Eehm ik durf bijna niet te posten, omdat ik misschien uit mijn stoel gefikt word, maar ik moet het toch even doen... (ik kan er namelijk niets over vinden hier)

Iedereen weet inmiddels dat je op de myadsl site van demon je account kan upgraden? (dus niet op de oude manier, maar op de nieuwe met zelfde geld meer snelheid)

Als dit al gepost is, be gentle :-)

Verwijderd

Topicstarter
ik zie nix staan alleen status, en opzeggen, ze hebben wel de voorpagina aangepast jah :)

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:03
Huidige snelheid Nieuwe snelheid Prijs per maand
512 / 256 1024 / 512 EUR 39
1024 / 512 2048 / 1024 EUR 55
2048 / 512 2-8Mb / 1024 EUR 65
2-8Mb / 512 8192 / 1024 EUR 65**

bron: https://services.nl.demon.net/xdsl/express/index.html

Ontspan.

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 15:07
mm ik kon vanochtend nog upgraden, dat kan nu niet meer... nu staat er ook alleen nog maar status en opzeggen...
we wachten af :)

- NAC Breda -

Verwijderd

Topicstarter
Magnolia schreef op 18 september 2003 @ 16:55:
Huidige snelheid Nieuwe snelheid Prijs per maand
512 / 256 1024 / 512 EUR 39
1024 / 512 2048 / 1024 EUR 55
2048 / 512 2-8Mb / 1024 EUR 65
2-8Mb / 512 8192 / 1024 EUR 65**

bron: https://services.nl.demon.net/xdsl/express/index.html
dat wisten we al neem dan gewoon die van de voorpagina over,
ps ik dacht die ze die 512/256 zouden weghalen, 19,95 is wel een mooi bedragje, maar ik upgrade toch liever :Y)
iemand al iets zien staan op de my dsl pagina om te upgraden :9~ :*)

edit: ben nu de hele tijd 2 pagina's aan het refreshen :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 17:02 ]

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Mense ff vragie, ik heb van de week een brief van de PLanet gehad, en daar stond ik dat ik per 1 dec 2003 geen adsl meer zal hebben. Op welke datum kan ik dan het beste Demon aanvragen, op oog met dat die lijn leeg moet zijn....

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 16:56:
[...]

ps ik dacht die ze die 512/256 zouden weghalen, 19,95 is wel een mooi bedragje, maar ik upgrade toch liever :Y)

upgraden naar wat ? De gratis upgrade gebeurt automatisch he ;)

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 16:36:
Eehm ik durf bijna niet te posten, omdat ik misschien uit mijn stoel gefikt word, maar ik moet het toch even doen... (ik kan er namelijk niets over vinden hier)

Iedereen weet inmiddels dat je op de myadsl site van demon je account kan upgraden? (dus niet op de oude manier, maar op de nieuwe met zelfde geld meer snelheid)

Als dit al gepost is, be gentle :-)
dit O-) :z _/-\o_ :'( :*)

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 12:44

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Kirkhammet1 schreef op 18 September 2003 @ 16:58:
Mense ff vragie, ik heb van de week een brief van de PLanet gehad, en daar stond ik dat ik per 1 dec 2003 geen adsl meer zal hebben. Op welke datum kan ik dan het beste Demon aanvragen, op oog met dat die lijn leeg moet zijn....
Dat onderwerp is hier wel vaker aan bod gekomen (en anders hier wel: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/804952).

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57
Kheb paar vraagjes.
Hoe kom je achter welk lijntype je hebt? Isdn of analoog (gewoon) Ik denk wel dat wij analoog hebben maar wil het graag zeker weten.

Mag je zelf een netwerk met een router ertussen aanleggen bij Demon? (als dit al mogelijk is met adsl? ben op dat gebied n00b)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Verwijderd

nou heb dus demon aangevraagd. alles leek ok de laatste 2 weken via de status berichten op de site bij hen. nu ineens staat er " voor deze user is er geen ( lopende ) aanvraag bekend ... terwijl gisteren er nog leuk stond " check uitvoeren bla bla bla"

iemand dit ook aan de hand en denken jullie dat ze wat problemen hebben met de upgrade en dat het allemaal wat teveel van het goede is in een korte periode ?

Verwijderd

jdiezrequejo schreef op 18 September 2003 @ 18:40:
Kheb paar vraagjes.
Hoe kom je achter welk lijntype je hebt? Isdn of analoog (gewoon) Ik denk wel dat wij analoog hebben maar wil het graag zeker weten.

Mag je zelf een netwerk met een router ertussen aanleggen bij Demon? (als dit al mogelijk is met adsl? ben op dat gebied n00b)
Aan het kastje wat op de hoofdaansluiting is geplaatst moet je het meestal wel kunnen zien. Of anders even KPN bellen die moeten het zo voor je kunnen nagaan. Hebben jullie niet toevallig meerder telefoonnummers, dat zou ook kunnen duiden op ISDN. Of als je je toestel zelf wilt laten doorschakelen, dan moet je voor ISDN een andere code intikken dan voor analoog, zo zou je het ook kunnen zien.

En ik geloof dat een router bij Demon wel mag. Het is in ieder geval wel mogelijk ;)

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 20:20:
nou heb dus demon aangevraagd. alles leek ok de laatste 2 weken via de status berichten op de site bij hen. nu ineens staat er " voor deze user is er geen ( lopende ) aanvraag bekend ... terwijl gisteren er nog leuk stond " check uitvoeren bla bla bla"

iemand dit ook aan de hand en denken jullie dat ze wat problemen hebben met de upgrade en dat het allemaal wat teveel van het goede is in een korte periode ?
check morgen nog eens je status, bel daarna demon, want het moet werken. Ook de status van mijn vader is nog goed namelijk.
jdiezrequejo schreef op 18 september 2003 @ 18:40:
faq van demon :) mag dus.

[ Voor 19% gewijzigd door Tutti-frutti op 18-09-2003 22:27 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Tutti-frutti schreef op 18 September 2003 @ 22:26:
[...]

check morgen nog eens je status, bel daarna demon, want het moet werken. Ook de status van mijn vader is nog goed namelijk.

[...]

faq van demon :) mag dus.
yep zal ik eens doen. heb ze inmiddels ook al een mail gestuurd. hopen op het beste zullen we maar zeggen.....

Verwijderd

het heeft zeker 0,0 zin om demon te bellen en vragen of ze misschien extra haast achter willen zetten (eventueel tegen betaling)

kwil niet vervelend doen maar:
http://www.clanbase.com/warinfo.php?wid=2329886

beetje erg zonde belangrijke match te verliezen door uber brakke chello (zie mijn thread+de grote thread)... kan niet wachten tot demon aangesloten gaat worden

mijn opzegtermijn loopt de 20e af

ja i know domme vraag
maar dit is ZO frustrerend :(

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 22:54:
het heeft zeker 0,0 zin om demon te bellen en vragen of ze misschien extra haast achter willen zetten (eventueel tegen betaling)

kwil niet vervelend doen maar:
http://www.clanbase.com/warinfo.php?wid=2329886

beetje erg zonde belangrijke match te verliezen door uber brakke chello (zie mijn thread+de grote thread)... kan niet wachten tot demon aangesloten gaat worden

mijn opzegtermijn loopt de 20e af

ja i know domme vraag
maar dit is ZO frustrerend :(
iedere klant is gelijk, en je kan niet even wat regelen.. helaas ;)

4015Wp west (Dordrecht)

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Je kunt wel naar Demon bellen voor een vermoedelijke opleverdatum.

En misschien kun je hun wel verzoeken de apparatuur in het voren te sturen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Kirkhammet1 schreef op 18 September 2003 @ 16:58:
Het beste is, 1 week daarvoor, geen dag eerder.
Als je het te vroeg aanvraagt heb je kans dat je aanvraag afgewezen wordt,
gezien dan jouw telefoonlijn niet vrij van kpn-adsl blijkt te zijn.
Te laat aanvragen levert alleen een langere tijd zonder adsl op. :)

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 16:56:
[...]

Ja, opde pagina stond gisteren een upgrade mogelijkheid... zo ik heb horen zeggen is dat er al weer af. Maar ik heb dus wel een upgrade aangevraagd en we zullen zien of dit goed loopt.
Ik heb namelijk 1024/512 > 55€ laten upgraden naar 2048/1024 >55€ Met 0€ eenmalige kosten.

Ik heb hier ook een bevestigings mailtje van gehad en hij staat nu in mijn status venster van My dsl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 08:16:

Ik heb namelijk 1024/512 > 55€ laten upgraden naar 2048/1024 >55€ Met 0€ eenmalige kosten.
De upgrade aanvraag op de Demon site was toch helemaal niet nodig? Alles wordt na mijn mening automatisch ge-upgrade??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

65 euro voor een 8mbit lijn?? jeeeezus ik betaal nu ook al 65 euro voor een 768 kb lijntje (xs4all). ok dan maar 6 weken zonder internet, ik ga nu echt over. ongelofelijk, zoveel prijsverschil als dat er tussen KPN en Demon zit.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Ik had gewoon een 2048/512 abo maar als ik inlog op DSLexpress.nl dan is de upgrade mogelijkheid bij mij verdwenen.. Is dat nou omdat ik al opgewaardeerd ben naar het 'hoogste abo' of hebben mensen met een 1024/512 abo nu ook geen upgrade mogelijkheid meer?
edit:
Ik werk nu dus nog steeds op 2048/512

[ Voor 19% gewijzigd door Ook op 19-09-2003 09:40 ]

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 09:31:
65 euro voor een 8mbit lijn?? jeeeezus ik betaal nu ook al 65 euro voor een 768 kb lijntje (xs4all). ok dan maar 6 weken zonder internet, ik ga nu echt over. ongelofelijk, zoveel prijsverschil als dat er tussen KPN en Demon zit.
Jij krijgt er ook binnenkort maar liefst 25 procent snelheid bij. :+
(Bij Demon/BBNed is die verhoging 400 procent bij dat abbo
van 65 euro, is nu 8192/1024 was eerst 2048/512)
Het is trouwens wel behelpen met die nieuwsgroep van Xs4all,
is slechts 2 Terabyte met een retentie van ongeveer 7 dagen.
Bij Demon is dat 20 Terabyte en 21 dagen. _/-\o_

Waar zit je eigenlijk nog op te wachten :D
De tijd zonder Adsl varieert trouwens tussen 2 en 6 weken. :)

* Hans zit nog 3 weken vast aan KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjdijk schreef op 19 September 2003 @ 10:28:
Waar zit je eigenlijk nog op te wachten :D
goeie vraag...ik denk dat ik wel zware afkickverschijnselen ga vertonen als ik langer dan een paar week zonder internet zit (triest eigenlijk, niet?), maar ik heb het er nu wel voor over. dus ik ga zeer binnenkort m'n huidige abbo'tje opzeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Ik denk dat KPN 1 oktober druk krijgt met opzeggingen.. Velen stappen over op andere providers..
Nog even wachten en ik stap ook over naar Dēmon.. (8Mbit) :*)

[ Voor 7% gewijzigd door dCY op 19-09-2003 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 18:52
same here :)

demon lijkt me het best kwa 8mbit wat er nu te krijgen is .. he ?
btw als ik demon aanvraag, wanneer kan ik dan uiterlijk mn planet adsl kpn opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 10:55:
[...]

goeie vraag...ik denk dat ik wel zware afkickverschijnselen ga vertonen als ik langer dan een paar week zonder internet zit (triest eigenlijk, niet?), maar ik heb het er nu wel voor over. dus ik ga zeer binnenkort m'n huidige abbo'tje opzeggen. :)
Hoezo ZONDER internet.
Het is behelpen zo'n 56Kbit analoog lijntje, maar je hebt wel internet.
Het effect des te groter, als je na een paar weken 8192 krijgt. :9~
0px schreef op 19 september 2003 @ 11:53:
same here :)

demon lijkt me het best kwa 8mbit wat er nu te krijgen is .. he ?
btw als ik demon aanvraag, wanneer kan ik dan uiterlijk mn planet adsl kpn opzeggen?
Het is andersom.
Je moet eerst je huidige abbo opzeggen,
daarna wachten tot KPN ADSL van je lijn af is.
Op z'n vroegst 1 week voordat je lijn KPN-Adsl vrij is. :)
Als je het net een dag te vroeg doet,
wordt je aanvraag afgekeurd, "KPN zit nog op de lijn",
en zit je uiteindelijk nog langer zonder ADSL.

Overgens is mijn ervaring, ik houd deze topics scherp in de gaten,
dat de tijdsduur zonder ADSL gemiddeld korter is geworden,
was eerst 6 weken, is de laatste tijd vaker 2 weken.
Alleen als er iets fout gaat met je aanvraag,
dan kan het zelfs uitlopen tot 8 weken. :(
Dus goed je aanvraag in de gaten houden via de website. :)

Jammer voor je dat in tegenstelling tot alle andere providers,
Planet een opzegtermijn heeft van een JAAR.
Dus als ik jou was zou ik maar snel even kijken op je contract.
Stel dat je jouw contract bent begonnen op 1-11-2000
Dan moet je 1 maand van tevoren, dus VOOR 1-10-2003
je contract opzeggen, dan ben je vanaf 1-11-2003 van Planet af.
Als je wacht tot 1-10-2003, en je zegt daarna pas op,
zit je tot 1-11-2004 vast aan Planet. :'( :'( :'( :'(

Gelukkig had ik HccNet, en kon ik wel opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.
Dat is op zich nog wel te doen.
Overgens heb je ALTIJD wel te maken met een contract van minimaal 1 jaar.
Maar ook dat vind ik acceptabel, je moet als provider wel je gratis aansluitkosten
en gratis modem terug kunnen laten verdienen. :)

Toch vind ik dat contract van Planet niet van deze tijd.
Als ik bij Planet zat, zou ik mijn rechtsbijstand verzekering inschakelen,
vanwege ONREDELIJKE zaken in het contract. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of ze al een regeling hebben voor hun oude Metro klanten? Ik heb nu nl metro 2045/512 babyxl . Zou graag ook mee willen profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2003 @ 14:08:
Weet er iemand of ze al een regeling hebben voor hun oude Metro klanten? Ik heb nu nl metro 2045/512 babyxl . Zou graag ook mee willen profiteren.
BayXl-DSL express gaat wel gewoon omhoog samen met BBned, misschien zou je anders je abonnement om kunnen zetten naar een DSL express verbinding of je abonnement opzeggen en later DSL express nemen.

Betaal je nu evenveel voor je 2045/512 verbinding als DSL express gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
De laatste berichten die ik gehoord heb is dat er voor de Metro-klanten een optie gaat komen om het abbo om te zetten naar een DSL-express abbo. Wanneer dat gebeurd is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon heeft het toch wel netjes voor elkaar, eerst was ik ontevreden dat ik BabyXL had gekregen in een BBned gebied, maar nu BabyXL ook omhoog gaat ben ik erg tevreden!

Een 8 Mbit/1Mbit verbinding voor 65 euro/pm is erg netjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
cjdijk schreef op 19 September 2003 @ 12:20:

Het is andersom.
Je moet eerst je huidige abbo opzeggen,
daarna wachten tot KPN ADSL van je lijn af is.
Op z'n vroegst 1 week voordat je lijn KPN-Adsl vrij is. :)
Als je het net een dag te vroeg doet,
wordt je aanvraag afgekeurd, "KPN zit nog op de lijn",
en zit je uiteindelijk nog langer zonder ADSL.

Overgens is mijn ervaring, ik houd deze topics scherp in de gaten,
dat de tijdsduur zonder ADSL gemiddeld korter is geworden,
was eerst 6 weken, is de laatste tijd vaker 2 weken.
Alleen als er iets fout gaat met je aanvraag,
dan kan het zelfs uitlopen tot 8 weken. :(
Dus goed je aanvraag in de gaten houden via de website. :)

Jammer voor je dat in tegenstelling tot alle andere providers,
Planet een opzegtermijn heeft van een JAAR.
Dus als ik jou was zou ik maar snel even kijken op je contract.
Stel dat je jouw contract bent begonnen op 1-11-2000
Dan moet je 1 maand van tevoren, dus VOOR 1-10-2003
je contract opzeggen, dan ben je vanaf 1-11-2003 van Planet af.
Als je wacht tot 1-10-2003, en je zegt daarna pas op,
zit je tot 1-11-2004 vast aan Planet. :'( :'( :'( :'(
pff een JAAR ? WTF !
daar kan je btw toch ook wel onderuit komen, als jij zegt dat je niet tevreden bent met de internet service. dan mag jij volgens mij altijd opzeggen volgens t nederlands recht of heb ik dat nou mis

[ Voor 21% gewijzigd door Thunk op 19-09-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Jongens.. jullie niet last van 20 mailtjes met virus van zogenaamd microsoft :P ? wordt er gek van :(

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tutti-frutti schreef op 19 September 2003 @ 15:02:
Jongens.. jullie niet last van 20 mailtjes met virus van zogenaamd microsoft :P ? wordt er gek van :(
Nee hoor nergens last van. :) Niet iedereen zomaar je e-mailadres geven he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
cjdijk mag ik je hier op wijzen?

http://www.planet.nl/plan...ontentid=142130/sc=a3ec16

Wanneer kan ik mijn ADSL-abonnement opzeggen?
Uw ADSL-abonnement is aangegaan voor onbepaalde tijd en heeft een minimumduur van een jaar te rekenen vanaf de datum dat de ADSL-aansluiting bedrijfsklaar bij u is opgeleverd. U kunt uw ADSL-abonnement pas opzeggen per einde van uw contractsperiode met inachtneming van een opzegtermijn van een maand.

"Opzegtermijn van een maand"

Dus wat jij zei klopt niet!

[ Voor 3% gewijzigd door Thunk op 19-09-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
Wat beide vertellen klopt, maar na 1 jaar wordt je contract bij Planet automatisch verlengd voor een nieuw jaar.
Het enige waar je dus rekening mee moet houden is dat je voor het einde van het lopende jaar opzegt.
Tusentijds opzeggen kan ook ,maar je blijft nog de rest van dat jaar Planet houden.
Naar maar het is niet anders.

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

0px schreef op 19 September 2003 @ 15:10:

Uw ADSL-abonnement is aangegaan voor onbepaalde tijd en heeft een minimumduur van een jaar te rekenen vanaf de datum dat de ADSL-aansluiting bedrijfsklaar bij u is opgeleverd. U kunt uw ADSL-abonnement pas opzeggen per einde van uw contractsperiode met inachtneming van een opzegtermijn van een maand.

Opx: wat hier staat is: dat je een maand voor het einde van dat jaar 1 maand van tevoren moet opzeggen.
Planet speelt een beetje een vuil spelletje, want ergens anders staat:
Een ADSL-abonnement wordt bij Planet Internet afgesloten voor een periode van 12 maanden, met een stilzwijgende verlenging van telkens eenzelfde periode. Eerder opzeggen is derhalve niet mogelijk;

[ Voor 13% gewijzigd door Largo op 19-09-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
Wat een sukkels dan. Zal je net zien als ik zo thuiskom dat we onze planet begin september hebben besteld in 2000, en dat zal nog wel zo zijn ook :|

Hoe kan ik hier onderuit komen? Ik ben absoluut niet tevreden met hun service >:E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

0px schreef op 19 september 2003 @ 15:10:

Dat dacht ik eerst ook, van die maand opzegtermijn.
Totdat ik hier op tweakers iemand tegenkwam die Planet had,
en dus na vele boze telefoontjes en aangetekende brieven,
erachter kwam dat het toch echt een JAAR is,
ondanks die onduidelijke dubbelzinnige teksten op hun website. :X

Maar als dat mij zou overkomen dan zou ik het hele jaar doorgaan,
om er toch vanaf te komen. Dan hebben ze een hele slechte aan mij. })
Maar ja, ik heb geen Planet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik me nu af vraag is, als ik Demon neem (nu nog behelpen met een 56k modempie, dus dat wordt smullen :9~) wanneer het abbo in gaat, vanaf moment van aanvraag of vanaf momemt dat je aangesloten bent :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ik heb nu 1,5 maand demon 2048/512 en dat wordt straks 8mbit :) en moet zeggen dat ik super tevreden ben over de verbinding had hier voor chello en dat was werkelijk huilen zovaag disconnect etc

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 16:53:
wat ik me nu af vraag is, als ik Demon neem (nu nog behelpen met een 56k modempie, dus dat wordt smullen :9~) wanneer het abbo in gaat, vanaf moment van aanvraag of vanaf momemt dat je aangesloten bent :?
je betaald vanaf het moment dat je adsl HEBT. Meestal 3-5 weken wachten, en de eerste 7 dagen na aanvraag, is het nog kosteloos op te zeggen, en wordt de aanvraag nog niet officieel behandeld.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 16:53:
moment van aansluiten

ps niet zo snel tikken he Tutti-frutti

[ Voor 7% gewijzigd door stamp op 19-09-2003 17:07 ]

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jippie, ga 't aanvragen, de tijden van 5 MB per uur zijn bijna voorbij, dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Eerst: Hallo ik ben weer terug, was beetje ziek :D

Tweede:

Als ik de laatste berichten allemaal zo lees, dan gaat meer dan de helft over van KPN naar BBNED/BABYXL (demon). Zo krijgt ADSL van kpn echt wel een slechte naam. Zeker nu met de DSL oorlog die nu heerst in laagland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja geen wonder met zulke hoge prijzen. gratis verhoging naar 1024 kbit? leuk, maar nou niet echt schokkend.

nu moet ik wel zeggen dat ik qua stabiliteit erg tevreden ben met xs4all, ik heb echt *nooit* drama bij ze .... maar het prijsverschil met andere aanbieders wordt steeds hoger, terwijl de snelheden niet aanverwant meegroeien.

het zal tijd worden dat de KPN begint in te zien dat hun "we doen wat we willen want we hebben toch een monopolie" houding van de afgelopen jaren op de lange termijn toch geen vruchten afwerpt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 17:50:
het zal tijd worden dat de KPN begint in te zien dat hun "we doen wat we willen want we hebben toch een monopolie" houding van de afgelopen jaren op de lange termijn toch geen vruchten afwerpt.
Tja, het is hun eigen schuld! Dit is het resultaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
Over een half jaar zijn ze de helft van hun abbo's kwijt, als ze niks aan hun producten veranderen. Let maar op! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 08:16:
[...]

Ja, opde pagina stond gisteren een upgrade mogelijkheid... zo ik heb horen zeggen is dat er al weer af. Maar ik heb dus wel een upgrade aangevraagd en we zullen zien of dit goed loopt.

Ik heb hier ook een bevestigings mailtje van gehad en hij staat nu in mijn status venster van My dsl...
En de verhoging is een feit. Na 1 dag.

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Fri Sep 19 2003 om 22:18:18 UTC+0200)

Download : 207.9 KByte/sec
Upload : 90.5 KByte/sec
Connection : 1,280.0 Conn/min
Ping test Nederland : 17.0 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 22:08

Crusader

Arc Nature

Begrijp ik goed dat je gewoon mazzel hebt als je die upgrade mogelijkheid hebt staan?
Of gebruik ik de verkeerde link? Ik gebruik "mijn dslexpress" via www.dslexpress.nl.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zie het ook niet staan :9~ :? waarneer zullen ze onze snelheid gaan verhogen dan :9 :z :*)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 23:59 ]

Verwijderd

Crusader schreef op 19 September 2003 @ 23:13:
Begrijp ik goed dat je gewoon mazzel hebt als je die upgrade mogelijkheid hebt staan?
Of gebruik ik de verkeerde link? Ik gebruik "mijn dslexpress" via www.dslexpress.nl.
Je zit daar goed... Maar ik had daar eergisteravond nog een optie staan. Ik heb dat gelijk gepost op tweakers, maar dit is ook gelijk weer verwijdert.

Maar ik heb waarschijnlijk net geluk gehad... :-)

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
KPN zal echt wat aan hun prijzen en snelheden moeten gaan doen op korte termijn, anders wordt et pijnlijk voor ze >:) En et gaat al niet al te best met KPN. Ik hoop wel dat Demon van te voren goed heeft nagedacht en voldoende capaciteit en modems heeft geregeld. Et laatste lijkt wel et geval, ik had gisteren keurig binnen 1 week m'n modem binnen (gewoon in de brievenbus). Nu wachten tot et magische DSL lampje gaat branden :P

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 22:19:
[...]

En de verhoging is een feit. Na 1 dag.

(Overgenomen op Fri Sep 19 2003 om 22:18:18 UTC+0200)

Download : 207.9 KByte/sec
Upload : 90.5 KByte/sec
Ping test Nederland : 17.0 ms
Jij woont zeker 300 meter van de centrale af? Als ik hier 300 voor de connection haal mag ik al flink in de lucht springen :( Mijn ping zit op 29 á 32 ms op 1 km afstand... :(

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
Die ping is toch best acceptabel ? Prima mee te gamen lijkt me.

• WiNlUx
rig0r schreef op 20 september 2003 @ 12:05:
Die ping is toch best acceptabel ? Prima mee te gamen lijkt me.
Dat wel, maar de verbinding op zich. Check dit:

(Overgenomen op Sat Sep 20 2003 om 12:27:01 UTC+0200)

Download : 106.3 KByte/sec
Upload : 20.9 KByte/sec
Connection : 310.0 Conn/min
(ping staat uit op me router)

Dit allemaal op een brakke telefoonlijn... :(

Hier wordt je toch niet gelukkig van?

Pingen naar www.tweakers.net [213.239.154.35] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=30 ms TTL=251
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=29 ms TTL=251

[ Voor 23% gewijzigd door WiNlUx op 20-09-2003 12:32 ]

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

WiNlUx schreef op 20 September 2003 @ 11:34:
[...]

Jij woont zeker 300 meter van de centrale af? Als ik hier 300 voor de connection haal mag ik al flink in de lucht springen :( Mijn ping zit op 29 á 32 ms op 1 km afstand... :(
Ik denk dat je kabel naar de centrale toe niet echt goed is, of de centrale zelf suckt. Ik zit op 1023 meter, en haal met 2048/512 abbo de volgende waarden:

Download : 211.3 KByte/sec
Upload : 52.4 KByte/sec
Ping test Nederland : 20.0 ms

Heb je nu btw al goede upload?

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

kan iemand mij vertellen of alle verbindingen van demon al verhoogd zijn? Merk er namelijk nog niks van:) Alvast bedankt voor he antwoord...

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Demon via BabyXL roelt dus echt wel zeg. Een vriend van me heeft het sinds gister, download van 230 kb/s, upload van 56 kb/s en een ping van 10!!! ms. Hij woont tevens 1830 meter van de centrale en heeft een 2 mbit/512 kbit abo

• WiNlUx
Tutti-frutti schreef op 20 September 2003 @ 12:32:
[...]

Ik denk dat je kabel naar de centrale toe niet echt goed is, of de centrale zelf suckt. Ik zit op 1023 meter, en haal met 2048/512 abbo de volgende waarden:

Download : 211.3 KByte/sec
Upload : 52.4 KByte/sec
Ping test Nederland : 20.0 ms

Heb je nu btw al goede upload?
Nope, ik zal vandaag eens naar de overbuurman lopen. Die heeft dacht ik ook dsl van bbned. Maar als het aan die centrale ligt, dan boeken wij gewoon de doekoe terug totdat het gemaakt is want ik wacht er nu al 2 weken op, maar nog steeds geen bericht.

//edit:

Maar als die kabel niet goed is, dan heeft kpn een probleem denk ik. Dan kunnen ze 1 km ver gaan graven naar de centrale alleen voor ons al... Eigenlijk mensen hier die in Oisterwijk wonen? http://www.oisterwijk.nl <== Bekend met Prutnet kabelinternet www.parelnet.nl

[ Voor 19% gewijzigd door WiNlUx op 20-09-2003 12:41 ]

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 12:32:
kan iemand mij vertellen of alle verbindingen van demon al verhoogd zijn? Merk er namelijk nog niks van:) Alvast bedankt voor he antwoord...
Hey maat,

Kun je niet gewoon beter wachten? De laatste pagina's gaan alleen maar over de snelheidsverhogingen enzo.... Ik denk dat je beter geduld kunt hebben en in de lucht kunt springen als je van 2mbit naar 8 gaat :) Dank u :P

• boots
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-08 14:37
Ik heb ook net mazzel gehad, dinsdagavond upgrade naar 8/1 aangevraagd en gisteren 15 minuten offline, en nu 8/1 :)

Transferred 1 file totaling 10,00 MB in 12,97 (803,14 KBps)

Transferred 1 file totaling 10,00 MB in 01:56 (90,91 KBps)

dit icm een "oude" alcatel speedtouche home en een el cheapo eminent router op 1814 meter van de centrale.

• Puntslash
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ff vraagje:
Ik lees hier dat sommige mensen wel het upgrade verhaal zien in Mijn DSL Express en sommige (ik ook) niet..

Kan je dan telefonisch upgraden?

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:58
boots schreef op 20 September 2003 @ 13:03:
Ik heb ook net mazzel gehad, dinsdagavond upgrade naar 8/1 aangevraagd en gisteren 15 minuten offline, en nu 8/1 :)

dit icm een "oude" alcatel speedtouche home en een el cheapo eminent router op 1814 meter van de centrale.
Heb jij je speedtouch getweaked ? Zou mooi zijn als ik mijn speedtouch kan gebruiken.

• WiNlUx
boots schreef op 20 September 2003 @ 13:03:

Ik wil ook :'( Ligt denk ik hier niet aan de centrale. Er komt wel zo'n superlijp koperkabel binnen. De mantel is ook van koper lijkt wel. Er zitten 4 draadjes in waarvan ik er 2 niet gebruik :? Moet dat zo of doen we iets verkeerd?...

• DJT
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

WiNlUx schreef op 20 September 2003 @ 13:18:
Ik wil ook :'( Ligt denk ik hier niet aan de centrale. Er komt wel zo'n superlijp koperkabel binnen. De mantel is ook van koper lijkt wel. Er zitten 4 draadjes in waarvan ik er 2 niet gebruik :? Moet dat zo of doen we iets verkeerd?...
Die twee draadjes zijn voor je extra telefoonlijn.

[ Voor 11% gewijzigd door DJT op 20-09-2003 13:26 ]

• WiNlUx
DJT schreef op 20 September 2003 @ 13:24:
[...]

Die twee draadjes zijn voor je extra telefoonlijn.
Weet iemand hoe zo'n wijkcentrale eruit ziet? Of zo'n verdeelkast? Die staat hier toch ook ergens in de buurt? Kan ik eens kijken hoeveel ze moeten graven voor mij... :r

Verwijderd

WiNlUx schreef op 20 September 2003 @ 13:35:
[...]

Weet iemand hoe zo'n wijkcentrale eruit ziet? Of zo'n verdeelkast? Die staat hier toch ook ergens in de buurt? Kan ik eens kijken hoeveel ze moeten graven voor mij... :r
Alles goed verder?? 8)7

• WiNlUx
Ja :z

• boots
Kanter schreef op 20 September 2003 @ 13:09:
[...]

Heb jij je speedtouch getweaked ? Zou mooi zijn als ik mijn speedtouch kan gebruiken.
Nee ik heb hem niet (meer) getweaked, heb ik niet nodig omdat ik er een router bij gebruik, m.i. kun je hem ook voor BBned als router gebruiken

@ xxplosiefje:

Toen ik afgelopen dinsdag die upgrade aanvroeg, stond de optie upgrade nog bij dslexpress, ik kreeg toen ook een bevestigingsmailtje. ik kon toen ook de status van de upgrade daar bekijken, een dag later was de site aangepast en kon ik dat niet meer, ik ging er dan ook vanuit dat ik te laat was.

gelukkig dus niet.....

• WiNlUx
Wat bedoelen jullie allemaal met te laat? Heb ik iets gemist ofzo doordat ik straks (als mn verbinding goed werkt :P) niet naar de 2mbit down 1mbit up kan??

• boots
te laat met upgraden van je huidige verbinding, ik had altijd 2048/512 ik heb nu dus ge-upgrade naar 8/512 waarbij je dus gelijk de nieuwe upload krijgt als bonus :)

Ik hoef nu dus niet te wachten totdat de verhogingen systematisch worden doorgevoerd, ik loop wel het "risico" nog een tijdje de oude prijs te betalen (99 euro)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.