Vampire: The Masquerade: Bloodlines

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 636 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
Nibble schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 15:46:
Het enige jammerlijke is dat dit nieuwe spel nog gebaseerd is op de oude regels van vampire.
Sinds kort zijn ze overgegaan op het world of darkness concept, en mag je weer van scratch beginnen en het gros van de clans bestaat ineens niet meer :X
ehhh Vampire: The Masquerade = World of Darkness, kijk maar eens in je handleiding of let goed op bij het laden van levels (de tips en achtergrondinfo die je te zien krijgt), dat de helft van de clans is weggelaten in dit spel heeft volgens mij te maken met de grote overeenkomsten die tussen een aantal clans voorkomen, het feit dat je in dit spel onder de Camarilla valt en natuurlijk omdat het gewoon een hele lading meer werk is...
Thanatos schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 15:42:
[...]

Hahaha geweldig! Het werkt nog ook! :D
>:)

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Nibble schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 15:46:
Het enige jammerlijke is dat dit nieuwe spel nog gebaseerd is op de oude regels van vampire.
Sinds kort zijn ze overgegaan op het world of darkness concept, en mag je weer van scratch beginnen en het gros van de clans bestaat ineens niet meer :X
Je zegt het zelf al; sinds kort is men overgegaan op dat concept. Een spelontwikkelaar kan nou eenmaal niet na 2 jaar ontwikkelen op zo'n nieuw concept overstappen :) Inderdaad wel jammer, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38470

waar zitten die sewers, ik kan de ingang echt niet vinden. mijn quest is naar het ocean hotel gaan om daar een voorwerp te halen. Wie o wie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Sewers zitten op allerlei plekken. Zijn van die putdeksels in de grond weet je wel? Kijk maar in de alleys enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Yup, grote metalen glinsterende ronde platen.... putdeksels... naar "the sewers"

Gratis voedsel daar..maar ratten voeden niet erg goed... alleen de nosferatu zal er veel aan hebben maar toch..gratis bloed...

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Hehe, ik ben overnieuw begonnen maar dan als Malkavian...
Echt geweldig! De dialogen zijn helemaal waus :P En dan die gekleurde twinkeltjes die je ziet bij items die je op kunt pakken enzo.... echt lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Thanatos schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:46:
Hehe, ik ben overnieuw begonnen maar dan als Malkavian...
Echt geweldig! De dialogen zijn helemaal waus :P En dan die gekleurde twinkeltjes die je ziet bij items die je op kunt pakken enzo.... echt lachen :)
Lolz, heerlijk speelt dat Malkavian... misschien niet de best vechters..nee... maar obfuscate is altijd handig en ja ..de dialogen...geesh!

spoiler:
Wat denk je dan van het eerste dialoog met je Ghoul zodra je haar hebt geaccepteerd "There you are, I tapped 3000 times with my feet, didn't know why I was counting"

En dan de damsel

spoiler:
Iedereen is echt blij om een malkavian te zien zullen we maar zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
swampy schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:28:
[...]

Lolz, heerlijk speelt dat Malkavian... misschien niet de best vechters..nee... maar obfuscate is altijd handig en ja ..de dialogen...geesh!

spoiler:
Wat denk je dan van het eerste dialoog met je Ghoul zodra je haar hebt geaccepteerd "There you are, I tapped 3000 times with my feet, didn't know why I was counting"

En dan de damsel

spoiler:
Iedereen is echt blij om een malkavian te zien zullen we maar zeggen
Lol, ik heb Heather nog niet geaccepteerd maar heb pas net toegang tot Downtown.. :) Wel grappig :P Oja, ik heb net nieuwe kleding gekocht bij die verkoper in Downtown... wat een pakkie is dat zeg, haha }:O

[ Voor 9% gewijzigd door Thanatos op 04-01-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Thanatos schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:50:
[...]

Lol, ik heb Heather nog niet geaccepteerd maar heb pas net toegang tot Downtown.. :) Wel grappig :P Oja, ik heb net nieuwe kleding gekocht bij die verkoper in Downtown... wat een pakkie is dat zeg, haha }:O
Mm ik mag raden..vrouwelijke malkavian...geesh... kan zo meedoen in de Vesuvius in Holywood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
swampy schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:03:
[...]

Mm ik mag raden..vrouwelijke malkavian...geesh... kan zo meedoen in de Vesuvius in Holywood!
?
Ik ben gewoon male hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Thanatos schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 17:36:
[...]

?
Ik ben gewoon male hoor :?
oooh...laat me eens nadenken..ja...het verfuniform! Mmm, ja... over smaak kun je altijd twisten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
yo geweldig spel dit, moet zeggen dat ik hem nu nog illegaal heb maar ik ga hem zeker kopen binnenkort.
k zit nu ff vast in Giovannies mansion, zwaar irritant stukje en ik vrees dat me skillz nog niet hoog genoeg zijn :(
helaas kan ik ook de taxi terug niet meer nemen om één of andere reden

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

joostve schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:39:
yo geweldig spel dit, moet zeggen dat ik hem nu nog illegaal heb maar ik ga hem zeker kopen binnenkort.
k zit nu ff vast in Giovannies mansion, zwaar irritant stukje en ik vrees dat me skillz nog niet hoog genoeg zijn :(
helaas kan ik ook de taxi terug niet meer nemen om één of andere reden
Lolz als je een missie eenmaal begonnen bent.... kun je niet meer terug!

Maar je moet dan ook tussen missies saven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
gelukkig staat de auto save aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113552

Echt een geweldig spel, jammer genoeg zit ik vast in downtown, ik moet terug naar Santa monica om de Dane te gaan onderzoeken maar zodra ik in de taxi stap sterft het spel gewoon.
Nu blijft dat ik het spel al heel de tijd op 256 RAM lig te draaien
(conclusies : als je iets hard genoeg wil lukt het :P )

Tot nu toe vondt ik de ocean house hotel quest de beste, de eerst keer dat een RPG me heeft kunnen doen gillen achter de PC. Ik speel nu met een female ventrue, dominate en seduction zijn geweldig enkel jammer dat quests die vechten vereisen dan wel eens vaak resulteren in final death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 113552 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:54:
Echt een geweldig spel, jammer genoeg zit ik vast in downtown, ik moet terug naar Santa monica om de Dane te gaan onderzoeken maar zodra ik in de taxi stap sterft het spel gewoon.
Nu blijft dat ik het spel al heel de tijd op 256 RAM lig te draaien
(conclusies : als je iets hard genoeg wil lukt het :P )

Tot nu toe vondt ik de ocean house hotel quest de beste, de eerst keer dat een RPG me heeft kunnen doen gillen achter de PC. Ik speel nu met een female ventrue, dominate en seduction zijn geweldig enkel jammer dat quests die vechten vereisen dan wel eens vaak resulteren in final death.
yeah het spookhuis is mooi gedaan...damn... je loopt er echt rond van .. "en wat zit er achter deze bocht" ...

Het huis van de Malkav Primogen is ook ...aardig raar gedaan! maar daar ben je nog niet :-)

Er zijn wat dat betreft best wel aan aantal creepy places te vinden in het spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:08

Vrijdag

De Zwarte

Balkz schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 15:58:
[...]

ehhh Vampire: The Masquerade = World of Darkness, kijk maar eens in je handleiding of let goed op bij het laden van levels (de tips en achtergrondinfo die je te zien krijgt), dat de helft van de clans is weggelaten in dit spel heeft volgens mij te maken met de grote overeenkomsten die tussen een aantal clans voorkomen, het feit dat je in dit spel onder de Camarilla valt en natuurlijk omdat het gewoon een hele lading meer werk is...
Wat dan wel jammer is, is dat je af en toe wel hints naar andere clans krijgt (Tzimisce, het Giovanni House, Assamite) maar dat er verder niet erg veel mee gedaan wordt.

Er is trouwens ook een eerste deel van een nieuwe trilogie uit: Gehenna. Hierin lopen enkele parallellen met het spel (o.a. Beckett en bepaalde gebeurtenissen in Cappadocian territorium)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 21:02

GG85

.......

Waar heb je het nu over? zijn er boeken van ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:49
GG85 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:50:
Onder andere, White Wolf
Was de eerste Vampire: the masquerade ook niet in samen werking met white wolf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TomSmit82 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:58:
[...]

Onder andere, White Wolf
Was de eerste Vampire: the masquerade ook niet in samen werking met white wolf?
Vampire: the masquerade, Vampire: the requim (de nieuwe), Werewolf: the forsaken, Mage: the awakening,... het zijn allemaal creaties van white wolf. White wolf heeft gewoon een pen-and-paper role-playing game ontworpen. De boeken waar men het hier over heeft zijn de rule books waarin alle informatie over de world of darkness staat waarin deze games zich afspelen.
(Over een paar weken speel ik voor de eerste keer de pen-and-paper versie :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

GG85 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:50:
Van Vampire zijn er diverse Clan novels, waarin er per Clan een verhaal verteld wordt. Ook kan je Dark Ages Vampire Clan novels vinden. Dan zijn er nog de sect rulesbooks (Camarilla en Sabbath) en de Clan rulebooks.
Het boek waar ik het over heb, Gehenna, heeft Beckett, die ook in het spel voorkomt, als hoofdfiguur. Hij onderzoekt onder andere een grot in Turkije. Turkije is het domein van de Cappadocians (die streek bestaat trouwens echt, zijn die hoge torens van aarde). In het spel heb je te maken met de Ankaran Sarcaphogus, vandaar :)

@TomSmit82: Ja, dat klopt, in het origineel speelde je met een Brujah, die van oorsprong trouwens de meest geleerde vampiers waren. Na de val van Byzantium kwam daar een ommekeer in.

Als je meer wil weten over de verschillende vampierclans kan je bijvoorbeeld de sectboeken van de Camarilla of Sabbath lezen. Ook aardig, voor meer mythologie en geschiedenis is The Book of Nod. Er is zelfs een kaartspel van, twee versies. Jyhad en Vampire: The Eternal Struggle.

De weerwolven zijn idd niet gewoon dood te krijgen. Deze zijn van nature enorm sterk, en slechts een vampier van de eerste paar generaties (Antediluvian of Methusala) zou een blote handen gevecht kunnen winnen. Vreemd trouwens dat de aziatische vampiers in het spel een andere naam hebben, in het pen&paper spel heten ze namelijk Cathayans. Geen idee waarom dat is gedaan.

Waar hebben jullie trouwens in geïnvesteerd? Ik vooral in melee, hacking en sneaking. Vooral sneaking is handig, op hogere levels kan je zowat overal ongezien rondlopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 13-01-2005 21:50 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

TroonStaal schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:49:
[...]

Waar hebben jullie trouwens in geïnvesteerd? Ik vooral in melee, hacking en sneaking. Vooral sneaking is handig, op hogere levels kan je zowat overal ongezien rondlopen.
Ga maar weer is beginnen als mijn lieve vid.kaart er weer is :>. Mijn character heeft persuasion, schiet skills en hacking en lockpicking. Vooral persuasion heeft veel voordelen vanwege de meerdere mogelijkheden die je kunt kiezen. Zit er nog een merkbaar verschil in als je tussen een man en een vrouw speelt? Ik heb er niet erg veel van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:12:
[...]

Ga maar weer is beginnen als mijn lieve vid.kaart er weer is :>. Mijn character heeft persuasion, schiet skills en hacking en lockpicking. Vooral persuasion heeft veel voordelen vanwege de meerdere mogelijkheden die je kunt kiezen. Zit er nog een merkbaar verschil in als je tussen een man en een vrouw speelt? Ik heb er niet erg veel van gemerkt.
ik heb vooral in appearance, persuasion, stealth en een beetje melee geinvesteerd. Ik vrees dat ik hier uiteindelijk spijt van ga krijgen, de meeste gevechten eindigen bij mij toch zeker een keer of 5 in final death.
Ik denk dat het spelen als vrouw het hier en daar toch wel gemakkelijker maakt, seduction kan als je genoeg appearance hebt redelijk wat deuren laten opengaan. Kan je als man eigenlijk vaak seduction gebruiken wat de NPC's zijn toch vaak mannen?

spoiler:
In de eerste quest van mercutio, de astrolite te gaan halen, kon ik als female ventrue de bewaker aan de ingang gewoon verleiden, ook de baas in het huis kon je zover krijgen dat hij zijn lijfwachten naar buiten stuurt als je wat "alternatieve" betaalmiddelen voorstelt. Vervolgens zuig je al het bloed uit zijn lijf, grijp je de explosieven en het geld en wandel je naar buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 56386 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:12:
[...]

Ik speel Toreador vrouw, heb nog geen ander character uitgeprobeerd. Maar ik heb wel vaak gemerkt dat seduction/appearance erg handig is in sommige queestes. Ook is het wel makkelijk om een blood doll te krijgen (die antwoorden die je geeft/krijgt zijn trouwens best hilarisch :D ) die je in elke bar kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38704

never mind :X

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 38704 op 15-01-2005 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PelicanPete
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
Anoniem: 113552 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 08:59:
[...]

ik heb vooral in appearance, persuasion, stealth en een beetje melee geinvesteerd. Ik vrees dat ik hier uiteindelijk spijt van ga krijgen, de meeste gevechten eindigen bij mij toch zeker een keer of 5 in final death.
Ik denk dat het spelen als vrouw het hier en daar toch wel gemakkelijker maakt, seduction kan als je genoeg appearance hebt redelijk wat deuren laten opengaan. Kan je als man eigenlijk vaak seduction gebruiken wat de NPC's zijn toch vaak mannen?

spoiler:
In de eerste quest van mercutio, de astrolite te gaan halen, kon ik als female ventrue de bewaker aan de ingang gewoon verleiden, ook de baas in het huis kon je zover krijgen dat hij zijn lijfwachten naar buiten stuurt als je wat "alternatieve" betaalmiddelen voorstelt. Vervolgens zuig je al het bloed uit zijn lijf, grijp je de explosieven en het geld en wandel je naar buiten
Inderdaad, ik speel ook met eenv rouw, veel leuker... :) De mannelijke vampiers moetend aar al bruut geweld gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Laatst online: 01-12-2024
PelicanPete schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 00:04:
[...]

Inderdaad, ik speel ook met eenv rouw, veel leuker... :) De mannelijke vampiers moetend aar al bruut geweld gebruiken...
Hm, en wat is daar mis mee? Ik doe niks liever in spellen. :P Uitendelijk kies ik in de meeste RPG's toch altijd voor de knok-characters, om later misschien nog een keer een ander type uit te proberen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
sodeju die ming xiao is echt super sterk daar kan ik echt niet tegenop man
k vrees dat ik cheats moet gaan gebruiken om verder te kunnen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien een tip voor sommige mensen hier ivm performance.
Eerst liep het spel bij mij nogal haperig. Altans, als ik in de stad rond liep, en in gevechten met meerdere enemies. Nu heb ik mn virtual memory verhoogt van 1024mb naar 4096mb(het maximum :P) en het loopt nu stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Anoniem: 38704 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 00:41:
Misschien een tip voor sommige mensen hier ivm performance.
Eerst liep het spel bij mij nogal haperig. Altans, als ik in de stad rond liep, en in gevechten met meerdere enemies. Nu heb ik mn virtual memory verhoogt van 1024mb naar 4096mb(het maximum :P) en het loopt nu stukken beter.
Ik had ook mijn VM van 1 naar 2 gig verhoogd. In het begin leek het wel iets beter te lopen maar daarna was het effect grotendeels voorbij, ik denk dat het vooral tussen de oren zat. Lijkt me ook niet logisch dat het veel beter gaat lopen met een hogere VM, aangezien de HD dan nog steeds geaccessed moet worden, en dat zijn die haperingen. Meer RAM zal iig een stuk schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat verschil wat ik opmerkte was echt niet alleen tussen mn oren hoor :P
Het was echt een flinke stap. Maar meer ram maakt iid nog meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
joostve schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 18:32:
ik heb het met mijn Ventrue met een vlammenwerper gehaald, met 2 volle kanisters ging het precies (iedere keer een kleine dosis afvuren, laten branden, weer vuren), maar omdat het spel zo geweldig liep had ik er toch nog een keer of 10 voor nodig...

EDIT:
elder vitae zijn in dit gevecht ook handig, zuig er 1 leeg en je bent weer helemaal topfit, ook bij de laaste eindbaas helepen die dingen enorm

[ Voor 18% gewijzigd door Balkz op 16-01-2005 05:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Balkz schreef op zondag 16 januari 2005 @ 04:58:
[...]
ik heb het met mijn Ventrue met een vlammenwerper gehaald, met 2 volle kanisters ging het precies (iedere keer een kleine dosis afvuren, laten branden, weer vuren), maar omdat het spel zo geweldig liep had ik er toch nog een keer of 10 voor nodig...

EDIT:
elder vitae zijn in dit gevecht ook handig, zuig er 1 leeg en je bent weer helemaal topfit, ook bij de laaste eindbaas helepen die dingen enorm
ik heb het spel helaas met cheats uit moeten spelen :'(
mijn ventje was blijkbaar gewoon nog niet goed genoeg, zelfs in godmode deed ik er zowat 10 minuten over om die xiao te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
ik had aan het einde van het spel meer dan 70 experience punten over, die wilde ik sparen voor de eind-eindbaas (geen idee hoe dat zou gaan), maar het is me uiteindelijk ook zo gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, net ff mn ram opgewaardeerd naar in totaal 1024mb. Duidelijk verschil zeg, tussen 1024 en 512mb. Niet normaal meer.

Maar ik heb trouwens nog een punt waar ik me aan erger. Als ik gewoon aan het rondlopen ben, strafen etc, en beetje bijsturen met de muis enzo...je kent het wel, dan lijkt het vaak net of ik plakkerige toetsen heb, want zodra ik een andere kant op wil, wilt het vaak niet, omdat hij nog de andere kant op aan het lopen is. En dit is echt zwaar irritant.
Ik heb al geprobeert mouse filter aan/uit te zetten, maar dat maakt ook bitterweinig uit.
En nee, er is geen cola oid over mn tb gegaan. Die doet het na 6jaar nog steeds uitmuntend,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Anoniem: 38704 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:39:
Zo, net ff mn ram opgewaardeerd naar in totaal 1024mb. Duidelijk verschil zeg, tussen 1024 en 512mb. Niet normaal meer.

Maar ik heb trouwens nog een punt waar ik me aan erger. Als ik gewoon aan het rondlopen ben, strafen etc, en beetje bijsturen met de muis enzo...je kent het wel, dan lijkt het vaak net of ik plakkerige toetsen heb, want zodra ik een andere kant op wil, wilt het vaak niet, omdat hij nog de andere kant op aan het lopen is. En dit is echt zwaar irritant.
Ik heb al geprobeert mouse filter aan/uit te zetten, maar dat maakt ook bitterweinig uit.
En nee, er is geen cola oid over mn tb gegaan. Die doet het na 6jaar nog steeds uitmuntend,
1024 mb geheugen is bijna een must tegenwoordig hoor, vooral vampire is op dit moment het zwaarste spel wat je kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
joostve schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 18:32:
spoiler:
Flamethrower! Auto-shotgun! Laat dat andere beest maar voor wat ie is en loop veel rond! Tot slot: blood packs...

[ Voor 10% gewijzigd door Thanatos op 17-01-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Thanatos schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:15:
[...]

spoiler:
Flamethrower! Auto-shotgun! Laat dat andere beest maar voor wat ie is en loop veel rond! Tot slot: blood packs...
spoiler:
Ik heb ook de flamethrower gebruikt, zo lang ik ammo had ten minste. Verder alleen op haar ingebeukt met mijn Katana (die uit het Sabbath huis), ze verliest haar tentakels dan langzaam. Kies je wapen maar naar gelang je skills zou ik zeggen. En gebruik ook blood buff, fortitude en andere handige powers.
Ik heb wel steeds die 2e spawn van haar gemold, beetje irritant als je door 2 beesten tegelijk aangevallen wordt, en die heb je toch zo dood. Idd veel bloodpacks gebruiken, hoewel ik in mijn laatste en succesvolle poging uiteindelijk geen nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84173

Ik weet niet of dit al besproken is maar er is een bekend probleem kwa geheugen lekken in het spel, vandaar dat het spel soms behoorlijk traag kan zijn. Dit moet in 1.2 deels opgelost zijn maar sommige mensen zeggen dat het niet beter is geworden.

Ik heb ook wat screenshots genomen van een paar behoorlijke bugs behalf de blauwe scherm dan die was gewoon leuk.

Afbeeldingslocatie: http://vampire.martynhiemstra.com/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://vampire.martynhiemstra.com/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://vampire.martynhiemstra.com/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://vampire.martynhiemstra.com/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://vampire.martynhiemstra.com/5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Weet je zeker dat je je videokaart niet te hoog hebt geklokt? Het lijken mij eerder artifacts dan bugs :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
TroonStaal schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:38:
Weet je zeker dat je je videokaart niet te hoog hebt geklokt? Het lijken mij eerder artifacts dan bugs :?
Inderdaad, daar lijkt het zeker op. Check je kloksnelheden en je koeling eens zou ik zeggen... Maar dat blauwe scherm is wel grappig! :D Press CTRL+CTRL+CTRL to donate money to me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb wat problemen met die weerwolf. Kan iemand mij daar een goede tip voor geven (niet vechten maar rennen, been there tried that) of weer er iemand hoe je het console scherm opent op een Belgisch punt, azerty toetsenbord? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Zilver helpt misschien bij weerwolven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-06 07:16

odan

The dark side is within all!

ik ben gewoon naar dat huisje gerend en daar in een hoekje gaan zitten de weerwolf kwam bij mij niet verder als de deur. dus gewoon ff 3 minuten wachten.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 113552 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:48:
Ik heb wat problemen met die weerwolf. Kan iemand mij daar een goede tip voor geven (niet vechten maar rennen, been there tried that) of weer er iemand hoe je het console scherm opent op een Belgisch punt, azerty toetsenbord? O-)
Je moet eerst in het huis een schakelaar overhalen, dan naar het schuifdak gaan (telescoop), op het balkon gaan staan en daarna weer naar binnen. De weerwolf komt het balkon op en dan kan je 'm pletten met de deuren. Krijg je 3 xp voor :)

Van een ander forum:

spoiler:
nless you are lagging hardcore, you should be able to kill the Werewolf easily. Go into the Observatory first, take a left go to the end of the hall, turn left open the door, go to the shack and turn on the switch. Run through the hole in the fence back to the observatory and go into the middle room and up the stairs onto the deck. All you have to do is move outside and he'll jump up there, move back inside and he'll start reaching through - maybe thump you a couple times. Just hit the button and what do you win? More EXP (4 or 5 if you have the exp modifier), 3 minutes of your life, and half a werewolf.

[ Voor 37% gewijzigd door Vrijdag op 19-01-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-03 17:06

Gamo

Research Before You Buy

Piek: 1200MB... lache :D

Maar goed, ik heb een erg vervelend probleempje:

Als ik op de rechtermuis klik voor 'Blood Buff' dan herhaalt deze power zich tot mijn bloed balk leeg is :s Errug frustrerend natuurlijk.

Hebben meer mensen er last van? ik heb de patch al geinstalleerd trouwens.

Verder is/vindt ik het een matige RPG, ik speel nu 4 jaar Morrowind, en dat is zo ongeloofelijk veel beter :D
ok, Vampire heeft phatte graphics maar je kunt nieteens een hoofdpersoon vermoorden die nodig is voor een quest, how lame is that? Aan de namen voor de wapens kan ik me ook irriteren, schijnbar mag je een bestaand ontwerp zomaar overnemen en in een game stoppen, maar voor de naam moet worden betaalt... raar :P

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Kzit nu in de FU Syndicate (wat een naam :p) En in de 2e kamer, met die bewegende rotors enzo. Maar als ik ze voorbij loop gaan de deur niet open, en ik kan ze ook niet kapot maken. Ik heb ook al geprobeerd ze eerst 5min lang te blijven ontwijken en daarna naar de deur toe te gaan, maar helaas ;(
Fout in het spel? Of moet ik ergens anders heen? (Al zie ik geen andere uitgang)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Anoniem: 90308

achter in de kamer de kastjes kapotschieten, dan houden ze op

• bassGunner
Chester schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:56:
Kzit nu in de FU Syndicate (wat een naam :p) En in de 2e kamer, met die bewegende rotors enzo. Maar als ik ze voorbij loop gaan de deur niet open, en ik kan ze ook niet kapot maken. Ik heb ook al geprobeerd ze eerst 5min lang te blijven ontwijken en daarna naar de deur toe te gaan, maar helaas ;(
Fout in het spel? Of moet ik ergens anders heen? (Al zie ik geen andere uitgang)
Ik moest eerst ook een walkthrough raadplegen voordat ik hierlangs kwam, wat je dus moet doen is die roosters aan de achterkant van dat kamertje kapotschieten, dan stoppen de rotors en gaat de deur open. Suc6

*edit* oh, dubbelpost :> */edit*

[ Voor 3% gewijzigd door bassGunner op 24-02-2005 16:02 . Reden: dubbelpost ]

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Man, dit is echt een goed spel. Jammer dat Tropika nu failliet is... maar goed, als het spel niet zo buggy was toen hij net in de winkels lag, had ik hem wel meteen gekocht.
Ik heb trouwens net dat gedoe met die weerwolf gehad.... heb toch echt 5 minuten als een mietje rond gerend :)

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

HuggyB schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:22:
Man, dit is echt een goed spel. Jammer dat Tropika nu failliet is... maar goed, als het spel niet zo buggy was toen hij net in de winkels lag, had ik hem wel meteen gekocht.
Ik heb trouwens net dat gedoe met die weerwolf gehad.... heb toch echt 5 minuten als een mietje rond gerend :)
Probeer de spoiler eens van mijn post hierboven. Werkte ook bij mij (nadat ik al een aantal keren vloekend en scheldend moest herladen :P )

Pagina: 1 2 3 Laatste