Vampire: The Masquerade: Bloodlines

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 624 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
oh shit, hoe doe je dat?

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024

Twisted

Mogli <3

code:
1
[spoiler] Er is een geheime kamer in de eerste lvl van Wolfenstein  [/Spoiler]

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• dartbord
spoiler:
ok thx, zal het onthouden!

ben al voorbij de boot nu ^^

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 07:59
Edit je vorige post dan ook even ;)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• dartbord
done, sorry for that :*)

Vind het spel echt zo super gaaf! Alleen jammer dat het voor geen meter loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Speel het nu al een paar daagjes en moet zeggen... mooie game... mijn 9500 Pro begint zich een beetje klein te voelen... laad tijden.... geesh..kreng gooit zo ongeveer 1 GB geheugen vol...

Wat ik er mooi aan vind is zelf je keuzes maken... dat ook hoe je met NPC's omgaat uitmaakt....

Dingen als dat maken de game herspeelbaar! En natuurlijk als je hem met Ventrue gespeeld heb wil je wel eens Malkavian proberen ofzo....

[ Voor 14% gewijzigd door swampy op 26-11-2004 13:06 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

swampy schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:01:
Speel het nu al een paar daagjes en moet zeggen... mooie game... mijn 9500 Pro begint zich een beetje klein te voelen... laad tijden.... geesh..kreng gooit zo ongeveer 1 GB geheugen vol...

Wat ik er mooi aan vind is zelf je keuzes maken... dat ook hoe je met NPC's omgaat uitmaakt....

Dingen als dat maken de game herspeelbaar! En natuurlijk als je hem met Ventrue gespeeld heb wil je wel eens Malkavian proberen ofzo....
Ik speel nu met Ventrue maar Malkavian lijk inderdaad heel interessant. Ik vraag me af welke dialoog mogelijkheden je dan krijgt.

De "Tremere" Clan lijkt me ook leuk om te doen. Moeilijker zeker vanwege het gebrek aan combat skills.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Twisted schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:41:
[...]

Ik speel nu met Ventrue maar Malkavian lijk inderdaad heel interessant. Ik vraag me af welke dialoog mogelijkheden je dan krijgt.

De "Tremere" Clan lijkt me ook leuk om te doen. Moeilijker zeker vanwege het gebrek aan combat skills.
Jij vind Taumathurgy geen combat skill? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Anoniem: 36087 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:06:
[...]

Jij vind Taumathurgy geen combat skill? :D
Disadvantages: Physical attributes cannot be increased beyond rank four
Dat betekent dat je gaat zuigen met fysiek combat en dat je allen met je Disciplines ergens komt. Vooral tegen het einde van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Twisted schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:39:
[...]

[...]

Dat betekent dat je gaat zuigen met fysiek combat en dat je allen met je Disciplines ergens komt. Vooral tegen het einde van het spel.
Physical combat is niet het enige. ;)
Dan zou je ook kunnen zeggen dat een Lasombra met arms of the abbys geen grote dreiging is omdat die ook niet physical zijn. :P
Maar wat betreft "het einde" kan je gelijk hebben ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Twisted schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:39:
[...]

[...]

Wel, het maximum voor die attributes is 5, dus of je nou 4 of 5 hebt maakt ook niet veel uit. Het eventuele gebrek aan een goede "knok-ability :*) ) kan je weer goed maken door "spells" te gebruiken. B.v. je tegenstander leegzuigen op een afstandje... of m in "trance" brengen.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Alweer geswitcht..nu heb ik een Gangrel.. en ooh... dat is lekker in combat..veel damage..dat miste ik met ventrue..maar... umm... "people skill" ... nou ja ik redt het ermee. Zeer binnenkort weer op de damsel... vraag me af hoe ik het red "don't kill everybody" ..tja..met een gangrel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

-ETz-Memphis Z schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:13:
spoiler:
Vanaf de ingang gezien in een onderaan rechtse kamer moet er in 1 van de nachttafeltjes een sleutel zitten :)

Sublieme missie :)
Pfffffffft, dat is dus niet een missie die je om 3 uur 's nachts wilt spelen he... ik word niet zo snel bang van een spel maar er waren nu een paar momenten waar je u tegen zegt...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 11:27

Ryceck

Constants and Variables

spoiler:
Ik heb dus ff het volgende probleem:
Hoe krijg ik da spook weg uit die ocean house :) heb die pendant al gevonden maar hoe krijg ik da spook weg, want me quest log bralt iets over da vrouwtje helpen ontsnappen (:?)
En waar is in godsnaam het mortuarium? Ik heb die hele stad al 4x gehad, het medical center een keer of 7 maar kan nergens dat mortuarium vinden...

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115695

Ryceck schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:18:
spoiler:
Ik heb dus ff het volgende probleem:
Hoe krijg ik da spook weg uit die ocean house :) heb die pendant al gevonden maar hoe krijg ik da spook weg, want me quest log bralt iets over da vrouwtje helpen ontsnappen (:?)
En waar is in godsnaam het mortuarium? Ik heb die hele stad al 4x gehad, het medical center een keer of 7 maar kan nergens dat mortuarium vinden...
spoiler:
Ik snapte dat eerst ook niet, maar zodra je de pendant aan Therese geeft is die quest ook meteen opgelost.
Ik denk dat je met het mortuarium de kelder van het Medical Center/Blood Bank bedoeld... kijk daar eens rond.

Ik ben zelf ook overnieuw begonnen, Obfuscate is zeer chill, maar het is gewoon te kut dat je met niemand kan praten als je Nosferatu bent. Ben nu een Brujah, gaat perfect tot nu toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 115695 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:24:
[...]

spoiler:
Ik snapte dat eerst ook niet, maar zodra je de pendant aan Therese geeft is die quest ook meteen opgelost.
Ik denk dat je met het mortuarium de kelder van het Medical Center/Blood Bank bedoeld... kijk daar eens rond.

Ik ben zelf ook overnieuw begonnen, Obfuscate is zeer chill, maar het is gewoon te kut dat je met niemand kan praten als je Nosferatu bent. Ben nu een Brujah, gaat perfect tot nu toe. :)
spoiler:
Blood Bank en dergelijke benk ook al rondgelopen maar ik moet ergens een lijk vinden voor een quest. Maar ik kan in dat hele gebouw nergens dooie mensen vinden :S
Ik zal iig die pendant maar s terug gaan brengen.

Ik speel btw als tremere :) Best grappig die skills, vooraal die bloedbraakskill doet het goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryceck schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:40:
[...]

spoiler:
Blood Bank en dergelijke benk ook al rondgelopen maar ik moet ergens een lijk vinden voor een quest. Maar ik kan in dat hele gebouw nergens dooie mensen vinden :S
Ik zal iig die pendant maar s terug gaan brengen.
spoiler:
Ik neem aan dat je die quest met die 'asian vampire' bedoeld? Als je beneden in de Blood Bank bent moet je naar de laundry gaan, daar een stuk van de muur 'weghalen' en daarachter vind je in een kamer een lijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Bedankt voor de hulp ammel, zal het straks s proberen ;)

Ik moet wel zeggen dat ik op sommige punten deze beter vind uitgewerkt dan het vorige deel en op sommige punten ook weer niet. De interactie met de mensen is beter, je kan met praktisch alles en iedereen praten en dus ook meer doen. Je hebt ook veel meer vrijheid dan in het eerste deel.
Alleen was in het vorige deel het rpg beter uitgewerkt, je kon door het spel heen je keuze maken voor je skills enzo, en hier ben je daar vrij gebonden aan. En je mist een aantal clans (Tsimitczi anyone..?)

Al met al gaaf spelletje, alleen jammer van de graphics af en toe... beetje slechte dingen er vaak in (net als het begin met die sabbat en die spirit wolves, je springen er gewoon doorheen :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25177

Echt een superspel. als je de pen&paper game ooit gespeeld hebt dan zie je dat het spel echt super is uitgewerkt, alles komt er in voor, alle regels die je in de boeken vind, zijn zo'n beetje verwerkt in het spel. het gigantische uitgebreide charactersheet hebben ze goed opgelost in de pcgame. jammer alleen dat ik de eerste keer een onwijs suf character had omdat de traits iets anders werken (dex neit voor brawl maar strength bijvoorbeeld) de verhaallijn is echt koning, en de sfeer is heel goed. Je wordt daarnaast helemaal vrij gelaten in je keuzes, je kan iedereen afzeiken of iedereen te vriend houden, of wat daar tussen in, er is genoeg ruimte voor een eigen agenda, wat de Pen & paper game ook zo leuk maakt.
wat ik dan wel jammer vind is dat ze een superengine hebben en er zo weinig mee doen, het enige wat ik er mooi aan vind is de lipsynchronisatie, voor de rest is het een beroerd statische wereld. er zijn maar een paar dingen die je kunt optillen/verschuiven. als je tegen een stoel aanloopt valt de stoel niet om, maar sta je stil. dat is jammer, maar ik ga er zeker nog wat uurtjes aan verslijten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25177 schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:49:
als je tegen een stoel aanloopt valt de stoel niet om
De meeste vallen bij mij wel om hoor. :P

Toch jammer dat ze het spel niet beter hebben getest op bugs, hoe verder ik kom hoe meer ik er tegenkom en momenteel zit ik vast omdat het spel blijft crashen als ik ergens heen ga waar ik heen moet (Bach blaast gebouw op en ik moet weg met boot).
Misschien komt het omdat het een 'the way it's meant to be played'-spel is? :/

Hier meer over een mogelijke patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartbord
spoiler:
Ey mensen, ik zit nu vast in de sewers. Ik heb die quest gehad dat ik naar het huis van die snuff film moest gaan. Heb die ene vage gozer die in de grond kan zakken die beesten summoned vermoord. Ben verder die sewers in gegaan en dan kom je na een tijdje bij waterpomp die 2 tanks volpompt. Dit stond eerst onder stroom. als ik die pomp aanzet kom ik niet verder omdat de stroming te sterk is... en als ik die pomp uitzet is dat reservoir leeg en kom je nog niet verder... ik weet het is btje vaag verhaal maar kan het niet echt beter uitleggen...

als iemand me kan helpen zou ik dat erg op prijs stellen.

[ Voor 6% gewijzigd door dartbord op 01-12-2004 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dartbord schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:42:
spoiler:
Ey mensen, ik zit nu vast in de sewers. Ik heb die quest gehad dat ik naar het huis van die snuff film moest gaan. Heb die ene vage gozer die in de grond kan zakken die beesten summoned vermoord. Ben verder die sewers in gegaan en dan kom je na een tijdje bij waterpomp die 2 tanks volpompt. Dit stond eerst onder stroom. als ik die pomp aanzet kom ik niet verder omdat de stroming te sterk is... en als ik die pomp uitzet is dat reservoir leeg en kom je nog niet verder... ik weet het is btje vaag verhaal maar kan het niet echt beter uitleggen...

als iemand me kan helpen zou ik dat erg op prijs stellen.
Volgens mij moest het zo:
spoiler:
Zet de pomp aan. Wacht tot de reservoirs vol zijn. Zet dan de pomp uit en ga zo snel als je kan zwemmen naar reservoir 2. Als je te lang wacht is de stroming te sterk geworden en kom je er niet.

Of misschien moest het juist precies andersom... weet het niet precies meer. Je moet in ieder geval zeer snel zijn anders lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NehcslowZ
  • Laatst online: 08-06 12:08
bij mij loopt bloodlines vast bij de missie "Hunting the Hunters"

spoiler:
wanneer ik bach heb vermoord en het bootje in ga, gaat hij laden maar springt daarna uit het spel, iemand hier nog meer last van? En heeft iemand een savedgame voor me ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

NehcslowZ schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:34:
bij mij loopt bloodlines vast bij de missie "Hunting the Hunters"

spoiler:
wanneer ik bach heb vermoord en het bootje in ga, gaat hij laden maar springt daarna uit het spel, iemand hier nog meer last van? En heeft iemand een savedgame voor me ofzo?
Dit klopt, dit is een veel voorkomende fout...
typ daarom: "changelevel2 la_hub_1 taxi_landmark" in het console en ram op enter.
bij deze code blijft je character bewaard (krijg je geen console (~) vampire opstarten met parameter -console erachter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NehcslowZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Heeft iemand een idee om het spel een beetje vloeiend te laten lopen een op een XP 2.1 ghz / 512 ddr / radeon 9700 128mb? Het spel stottert echt enorm vaak, vrij storend is dat. Ook de elke keer van die lange laadtijden.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
HyperMan schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:53:
Heeft iemand een idee om het spel een beetje vloeiend te laten lopen een op een XP 2.1 ghz / 512 ddr / radeon 9700 128mb? Het spel stottert echt enorm vaak, vrij storend is dat. Ook de elke keer van die lange laadtijden.
Van 512MB naar 1024MB geheugen gaan hielp bij mij enorm.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Lolz 512Mb... ach ja... bij mij neemt VTM zo 950Mb geheugen in beslag....ja 950Mb geheugen...sta daar maar na!

Okay het draait dan ook redelijk "smooth" maar het laden van nieuwe areas blijft een bitch!

maar het ziet er wel mooi uit hoor..yum yum..het is dat mijn 9500 Pro wat moeite ermee heeft anders had ik er zelf meer uit gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112387

erg verslavend spel ! heb het net uitgespeelt ! :d met de tremere clan ( erg handig die bloodshield en blood salvo :) ) Heb al 2 verschillende eindes gehad, nu nog 3 te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Helpt 512 MB meer wel voor snellere laadtijden?

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NehcslowZ
HyperMan schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:22:
Helpt 512 MB meer wel voor snellere laadtijden?
ja uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
swampy schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:02:
Lolz 512Mb... ach ja... bij mij neemt VTM zo 950Mb geheugen in beslag....ja 950Mb geheugen...sta daar maar na!

Okay het draait dan ook redelijk "smooth" maar het laden van nieuwe areas blijft een bitch!

maar het ziet er wel mooi uit hoor..yum yum..het is dat mijn 9500 Pro wat moeite ermee heeft anders had ik er zelf meer uit gehaald!
1,5GB slokt hij hier op :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Hmmmmm, ik speel Toreador (net als mijn favo gespeelde karakter in de pen&paper) en ik denk dat ik daar niet veel nut van heb :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Ik zit trouwens vast in het riool als je opzoek gaat naar de nosferatu. kan iemand mij even vertellen hoe dat met die pomp moet? :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Hubert schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:36:
Ik zit trouwens vast in het riool als je opzoek gaat naar de nosferatu. kan iemand mij even vertellen hoe dat met die pomp moet? :)
de kamer met de pomp:

spoiler:
a) zorg dat de lampjes van de reservoirs op groen staan
b) flip the switch
c) sprint naar het water en je haalt het net als je doorzwemt.

ik ben nu iets verder, geen idee wat te doen:

spoiler:
ok ik ben dus net voorbij die reservoirs allemaal van die zombies die groene ballen gooien lopen hakken, kom ik in control room 13 en hak daar tenslotte een superlelijk monster dood. daarna weet ik niet meer wat te doen. waar zijn die nosferatu? ik denk dat ik iets in die control room moet doen, maar wat? alle andere wegen lopen op niets uit.

hint ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NehcslowZ
damn voor de 2e x vast

spoiler:
Ik zit vast bij die machine nadat je in de taxi hebt gezeten. Je moet ming omleggen. Ik ben bij dat boedha beeld naar beneden gegaan en moet nu iets met die beeldjes doen volgens mij? Maar ik heb geen idee wat precies. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Savage schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:39:
[...]

Dit klopt, dit is een veel voorkomende fout...
typ daarom: "changelevel2 la_hub_1 taxi_landmark" in het console en ram op enter.
bij deze code blijft je character bewaard (krijg je geen console (~) vampire opstarten met parameter -console erachter
Bij mij werkt dit niet... ik sta na het laden wel plotseling voor het gebouw van LaCroix maar ik kan me helemaal niet bewegen. In de console staat een gigantische lijst aan errors en ik zie om me heen allemaal rode/zwarte troep liggen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

NehcslowZ schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:18:
damn voor de 2e x vast

spoiler:
Ik zit vast bij die machine nadat je in de taxi hebt gezeten. Je moet ming omleggen. Ik ben bij dat boedha beeld naar beneden gegaan en moet nu iets met die beeldjes doen volgens mij? Maar ik heb geen idee wat precies. Iemand een idee?
Ik hoop ik begrijp wat je bedoelt:

spoiler:
Pak de vier Jade beeldjes en kijk naar de "pedestal" waarop ze staan. Breng de beeldjes naar de grote Ying/Yang teken en plaatst ze weer op de bijbehorende pedestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het spel net voor het eerst uitgespeeld, voor de Anarchs, en ik vind het einde eigenlijk een beetje flauw...

Is het einde nou heel anders als je het uitspeeld voor een andere groep of maakt dat niet veel uit?

Edit:
@ Swampy: Dat klinkt precies hetzelfde als bij de Anarchs... :/

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 115695 op 05-12-2004 22:53 . Reden: was niet bedoeld als quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik heb het zelf nog niet uitgespeeld, maar het schijnt dat als je camerila gaat dat je dan een ... "interresant" eind filmpje hebt... mmm

spoiler:
Je opent de doos en ... ouch not a good idea..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 16:33

Steffy

Ayreonaut

Damn, wat een klote stukje in de riool in Hollywood, als je die nosferatu opzoekt kom je echt de meest vreemde wezens tegen, dat was best een stuke van schrikken en makkelijk was het ook niet, goeie sfeer hoor in deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109468

Ik heb ene probleem:

spoiler:
Na de Society of Leopold crash (die je dus op kan lossen door dat ene in je console te typen) ga ik naar de Prince, maar ik kan niks nieuws zeggen over mijn quest van Johanssen, ook niet tegen Becket. Ik kom dus gewoon niet verder. In mijn questlog staat wel gewoon dat ik bij de Prince moet reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
voor de mensen die veel last hebben van bugs en geen zin hebben om te wachten op Troika's patch, hier vind je er 1 waarop erg veel positieve reacties zijn gekomen, het is nu laat dus ik heb geen trek om hem meteen uit te proberen, dat doe ik straks wel...

... tot nu toe vind ik dit samen met KotOR één van de beste RPG's van de laatste tijd, het is jammer dat het spel nog door bugs wordt geplaagd, maar de meest vervelende (stuttering, lag) zitten hem toch echt in de Source engine (niet dat ik een hekel heb aan VALVe - HL2 > all - maar het is toch echt de engine), dat ze een aantal keer het bloed te dicht op de muur hebben lijken te hebben geplakt (het zou zomaar iets met de drivers kunnen zijn) waardoor de texturen gaan flikkeren is jammer, maar echt storen doe ik me er niet aan

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:/ Game loopt steeds vast en slaat er uit, als ik bij de **** persoon van de ene sekte ben geweest die met die sniper daarna loopt het hele spel vast en slaat er tijdens het laden valt de game weg, das aardig klote dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

oke vraag
altijd als ik die "hokers" betaal en moet je naar een lege plek ofzo gaan, probeer ik naar de appartment gaan maar is gesloten, de huis van die clan, is ze weg. raar

en soms is het irri dat de vampier ineens in frenzzy gaat, soms moet je moeilijk uit de handen van "cops" te ontsnapen :p

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

He...uiteindelijk die Vicar verslagen... ..natuurlijk weer met Brujah..mmm... de enige manier die klootzak genoeg schade aan te doen is door vampier krachten te gebruiken...wat voor vampier is dat eigenlijk want..blijkbaar kan die schade goed opvangen...

[ Voor 19% gewijzigd door swampy op 10-12-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
se7en schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:58:
oke vraag
altijd als ik die "hokers" betaal en moet je naar een lege plek ofzo gaan, probeer ik naar de appartment gaan maar is gesloten, de huis van die clan, is ze weg. raar

en soms is het irri dat de vampier ineens in frenzzy gaat, soms moet je moeilijk uit de handen van "cops" te ontsnapen :p
Gewoon een steegje binnen lopen :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
er is weer een nieuwe versie van de onofficiële patch uit (1.0)...

hier

... vraag me wel af wanneer Troika die geheugenbugs etc. gaat oplossen, deze patch lost namelijk geen engine bugs op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik hoop dat mijn bug opgelost wordt want ik kan niet eens meer verder, tijdens het laden slaat de game eruit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-06 17:03
Vraagje: zit nou op de dane, en een politieagent die wenkt mij. Ik kan hem dan afzeiken zodat hij boos op je wordt, maar dan mag ik het schip niet op, of ik kan met hem praten en dan komt ie erachter dat ik geen journalist ben, en dan schieten ze op me, terwijl in het quest log staat dat ik er geen slachthuis van mocht maken.

Hoe los ik dit op?

Oh, kan er ook gewoon langs lopen, maar dan wordt ik later alsnog beschoten.

[ Voor 11% gewijzigd door pica op 11-12-2004 21:36 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

JeanLucPicard schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 21:25:
Vraagje: zit nou op de dane, en een politieagent die wenkt mij. Ik kan hem dan afzeiken zodat hij boos op je wordt, maar dan mag ik het schip niet op, of ik kan met hem praten en dan komt ie erachter dat ik geen journalist ben, en dan schieten ze op me, terwijl in het quest log staat dat ik er geen slachthuis van mocht maken.

Hoe los ik dit op?

Nou, ik weet niet wat voor persoon je in de game bent maar ik kon gewoon langs dat ventje na ff met hem te hebben gelult, hij werd niet pissed maar ze schieten alsnog op je, waarom weet ik niet maar ik heb gewoon een aantal mensen vermoord, het laatste stukje richting die doodskist zeg maar (geen idee hoe je het spelt dus zo maar ff :P ) sprintje trekken tussen de kogels door en als je klaar bent snel die rommel opzoeken en weer van boord, die prince wordt wel pissed maar die gozer had ik in het begin al compleet afgezeikt dus die was toch al boos, dus dat maakt niet veel uit de er 30 doden vielen aan boord van dat schip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Brujah :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Steffy schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 21:43:
[...]

Nou, ik weet niet wat voor persoon je in de game bent maar ik kon gewoon langs dat ventje na ff met hem te hebben gelult, hij werd niet pissed maar ze schieten alsnog op je, waarom weet ik niet maar ik heb gewoon een aantal mensen vermoord, het laatste stukje richting die doodskist zeg maar (geen idee hoe je het spelt dus zo maar ff :P ) sprintje trekken tussen de kogels door en als je klaar bent snel die rommel opzoeken en weer van boord, die prince wordt wel pissed maar die gozer had ik in het begin al compleet afgezeikt dus die was toch al boos, dus dat maakt niet veel uit de er 30 doden vielen aan boord van dat schip :D
Tja... uit het gesprek met de eerste agent zal je van zelf eruit maken waarom erop je geschoten word..tijd voor een spoiler!

spoiler:
Omdat hij de enige agent aan boord is die omgekocht is, de anderen hebben opdracht iedereen die er niet hoort dood te schieten ( aka crime scene )

Mijn brujah is het gelukt zonder moorden de Dane door te komen :-) je moet gewoon slim zijn!

@JeanLucPicard

Brujah is lekker he... speelt heerlijk...

[ Voor 3% gewijzigd door swampy op 11-12-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wat een geinig spel. Ik liep een steegje in om te kijken of er iemand was die ik leeg kon zuigen :p Dr was niemand, dus ik loop terug, komt er een gast aan en begint zomaar op mij te pissen :D

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120141

Weet iemand mischien welke skills horen bij welke kleur tekst. Weet niet meer met welke zin ik nou welke skill gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Paars is Seduction
Groen is Intimidation
Blauw is..Persuasion

Domination/Dementation is rood met dots erbij voor de blood point kosten... alleen sommige kunnen daar gebruik van maken!

Groen heeft ook een HELE STERKE tekst...
Paars een hele mooie gekrulde
En blauw mooi maar niet gekruld!

[ Voor 79% gewijzigd door swampy op 12-12-2004 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
en weer een update (ik zeg het nog een keer: op het moment lost deze patch alleen maar problemen met de levels op), op de Dane maakt het voor zover ik weet trouwens weinig uit of je het volk in elkaar ramt of niet, er zijn later in het spel nog wel ergere missies wat dat betreft (1x ook maar een beetje gespot is mission failure), ik kon die ene agent gewoon ompraten en bij de rest ben ik er als een spook langs gesniekt...
swampy schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:23:Domination/Dementation is rood met dots erbij voor de blood point kosten... alleen sommige kunnen daar gebruik van maken!
Ventrue >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Balkz schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:35:
en weer een update (ik zeg het nog een keer: op het moment lost deze patch alleen maar problemen met de levels op), op de Dane maakt het voor zover ik weet trouwens weinig uit of je het volk in elkaar ramt of niet, er zijn later in het spel nog wel ergere missies wat dat betreft (1x ook maar een beetje gespot is mission failure), ik kon die ene agent gewoon ompraten en bij de rest ben ik er als een spook langs gesniekt...

[...]

Ventrue >:)
Yeah ik zit nu opgescheept met de sneak missie... bedankt
spoiler:
Imalia
...

Nu ja... in ieder geval toegang to little china....
spoiler:
Tongs zijn klote... maar... automatische wapens..hahaha... met Brujah maak ik ze zo af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
swampy schreef op maandag 13 december 2004 @ 04:00:
Yeah ik zit nu opgescheept met de sneak missie... bedankt
spoiler:
Imalia
spoiler:
inderdaad een vervelende missie, maar als je er eenmaal achter bent hoe je het aan moet pakken geen probleem, in principe komt het neer op de hele tijd gebukt blijven en op het juiste moment lopen, dat het wat lang duurt is niet erg: het betaald goed (tenzij je dat tijdschrift hebt moeten halen, in dat geval heb je er alleen wat xp bij)...

... ben nu toe aan de laatste paar missies, verheug me al op de flamethrower

EDIT:
kijk trouwens eens in "...\Vampire\sound\music\licenced", staat alle muziek in die in de clubs gedraaid wordt (mp3) B)

[ Voor 10% gewijzigd door Balkz op 13-12-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Er mag wel eens een officiele patch komen vind ik, het spel is al weken uit maar erg veel ondersteuning voor de brakke game is er niet, het spel is wel erg goed maar de game draait als dikke stront en is echt heel buggy wat heel jammer is want dit is een topper, beter de HL2 bv, het is met HL2 zo dat de engine daar wel goed draait en de gameplay ontbreekt of is gewoon zeer slecht en bij Vampire draait het spel voor geen meter en is de gameplay top :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
ben het helemaal met je eens, het is net een ongeslepen diamant, ik heb vooral last van muislag en het stutteren (hoewel het in chinatown wel een stuk beter lijkt te lopen), ik weet zeker dat we over een tijdje een officiële patch mogen verwachten, VALVe heeft in Half-Life 2 ook al aardig wat zaken op weten te lossen, het zit erin dat Troika meerdere engine fixes in 1 keer uit wil brengen, als je kijkt naar wat één iemand uit de community in een paar dagen al aan de levels op kan knappen maak ik me echt niet al te druk...

... tegen die tijd heb ik het al uitgespeeld (vandaag of morgen gaat wel lukken), en als het veel helpt en ik mijn upgrade heb geïnstalleerd ga ik het zeker nog eens doorspelen, daar is het gewoon te goed voor (zelfs nu met alle problemen vind ik het geweldig, alleen de sfeer doet het hem al)

en iedereen kent het verhaal van "het lelijke eendje" :*)

EDIT:
bij nader inzien ben ik het met jouw mening over Half-Life 2 toch echt niet eens, naast de gameplay die geweldig is heeft het ook problemen met de engine, stukken minder maar ze zijn er toch echt

[ Voor 15% gewijzigd door Balkz op 13-12-2004 20:33 . Reden: weet ik het ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Balkz schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:30:
ben het helemaal met je eens, het is net een ongeslepen diamant, ik heb vooral last van muislag en het stutteren (hoewel het in chinatown wel een stuk beter lijkt te lopen), ik weet zeker dat we over een tijdje een officiële patch mogen verwachten, VALVe heeft in Half-Life 2 ook al aardig wat zaken op weten te lossen, het zit erin dat Troika meerdere engine fixes in 1 keer uit wil brengen, als je kijkt naar wat één iemand uit de community in een paar dagen al aan de levels op kan knappen maak ik me echt niet al te druk...

... tegen die tijd heb ik het al uitgespeeld (vandaag of morgen gaat wel lukken), en als het veel helpt en ik mijn upgrade heb geïnstalleerd ga ik het zeker nog eens doorspelen, daar is het gewoon te goed voor (zelfs nu met alle problemen vind ik het geweldig, alleen de sfeer doet het hem al)

en iedereen kent het verhaal van "het lelijke eendje" :*)

EDIT:
bij nader inzien ben ik het met jouw mening over Half-Life 2 toch echt niet eens, naast de gameplay die geweldig is heeft het ook problemen met de engine, stukken minder maar ze zijn er toch echt
Hou maar op, jij bent al de zoveelste die mij probeert te vertellen dat er in HL2 gameplay zit, tot nu toe heeft alleen niemand het mij kunnen laten zien :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals hierbove al een keer is beschreve ben ik even in de music->licenced map gaan kijke voor de muziek. Die heb ik vervolgens efffe naar de mp3 partitie gezet, maar toen ik de game wou opstarte lukte dat niet meer. Blijkt dat ik de muziek geknipt heb in plaats van gekopieerd 8)7
Kan iemand mij even vertellen welke 4 of 5 liedjes er in die map stonden dan kan ik ze weer terug kan kopieere. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
Anoniem: 120141 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:30:
Zoals hierbove al een keer is beschreve ben ik even in de music->licenced map gaan kijke voor de muziek. Die heb ik vervolgens efffe naar de mp3 partitie gezet, maar toen ik de game wou opstarte lukte dat niet meer. Blijkt dat ik de muziek geknipt heb in plaats van gekopieerd 8)7
Kan iemand mij even vertellen welke 4 of 5 liedjes er in die map stonden dan kan ik ze weer terug kan kopieere. _/-\o_
ik zit nu niet achter mijn pc maar ik weet zeker dat 1 van de bestanden "asp hole.mp3" heet, naar de rest kijk ik wel als ik weer thuis ben ;)
Steffy schreef op maandag 13 december 2004 @ 21:25:
[...]

Hou maar op, jij bent al de zoveelste die mij probeert te vertellen dat er in HL2 gameplay zit, tot nu toe heeft alleen niemand het mij kunnen laten zien :Z
;( :/ :X :>

EDIT:
dit zijn ze als ik het niet mis heb:
05. chiasm - isolated.mp3
aerial - pound.mp3
asp hole.mp3
daniel ash - come alive.mp3
darling violetta - a smaller god.mp3
genitorturers - lecher bitch.mp3
glaze.mp3
lacuna coil - swamped.mp3
ministry - bloodlines.mp3
vesuvius.mp3

[ Voor 16% gewijzigd door Balkz op 14-12-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Steffy schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:52:
Er mag wel eens een officiele patch komen vind ik, het spel is al weken uit maar erg veel ondersteuning voor de brakke game is er niet, het spel is wel erg goed maar de game draait als dikke stront en is echt heel buggy wat heel jammer is want dit is een topper, beter de HL2 bv, het is met HL2 zo dat de engine daar wel goed draait en de gameplay ontbreekt of is gewoon zeer slecht en bij Vampire draait het spel voor geen meter en is de gameplay top :9
Jij beweert dat de gameplay en combat in Vampire beter uit de verf komt dan in HL2? Dat in vampire alle spel elementen geweldig zijn uitgevoerd? Dat de gameplay (o.a. physics, interactie en 'feel' met de wapens) in HL2 zeer slecht zijn? sorry hoor, whahahahaha! even uitlachen..

*ahum*
Ik vind vampire erg leuk om te spelen maar ik schrok gewoon hoe slecht de gameplay is, bijvoorbeeld : 3rd person knokken met een knuppel.. man, de helft van de tijd zit je tegen iemand aan te hakken en gebeurt er niks? Haperingen, gestotter, waardeloze guns, weinig buiten-binnen mappen; slechte animaties, Laden als je ook maar het kleinste huisje naar binnen gaat en niet te vergeten de omgevingen: waardeloos getextured en vormgegeven.

Maar wel een leuk spel :D

Vampire's plot is extreem gaaf, de interactie met de NPC's zijn ook gaaf. Echter is de wereld een stuk minder interactief dan HL2 heeft laten zien met de engine.

Gelukkig verschillen meningen...

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131659

Ik ben dit topic al een tijdje aan het volgen maar nu zit dus vast. :?

ik zit in het 2de deel van de temple en moet nu door een rode duur maar daar zit dus een houtenbalk voor en die krijg ik niet weg. Is dit een bug of doe ik iets fout ik krijg wel een icoontje als ik voor de deur sta maar als ik dan op "use" druk dan gebeurt er niks 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Anoniem: 131659 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:11:
Ik ben dit topic al een tijdje aan het volgen maar nu zit dus vast. :?

ik zit in het 2de deel van de temple en moet nu door een rode duur maar daar zit dus een houtenbalk voor en die krijg ik niet weg. Is dit een bug of doe ik iets fout ik krijg wel een icoontje als ik voor de deur sta maar als ik dan op "use" druk dan gebeurt er niks 8)7
spoiler:
Gewoon ertegenaan duwen. Niet "use" gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
de helft van de tijd zit je tegen iemand aan te hakken en gebeurt er niks?
kwestie van je skills verhogen, hoewel ik moet zeggen dat ik het eerste deel van het spel liever met blote handjes heb gevochten, aan de andere kant gebruik ik nu vooral een katana en daarmee kom je zeker wel aan je trekken

haperingen, gestotter
helemaal met je eens, het is vervelend als je vampier plotseling onbestuurbaar wordt terwijl vijanden gewoon blijven aanvallen, maar ik weet zeker dat hier nog een patch voor uitkomt (had ik al gezegd, maargoed), voor mij is dit op het moment het enige waar ik geregeld gewoon last van heb - bij de andere dingen ligt het naar mijn idee toch meer aan persoonlijke smaak of je gevoeligheid voor kleine foutjes

waardeloze guns
ja en nee, er zijn een aantal guns (vooral de magnum .44) die je toch geregeld wel van pas komen, de terugslag is bij machinegeweren enorm, maar het is dan ook niet echt een shooter maar een RPG, geen ramp dus (en de Ventrue waar ik nu mee aan het spelen ben heeft een heerlijk alternatief genaamd Domination)

weinig buiten-binnen mappen
door al die laadzones krijg je dat idee wel ja, maar ik stoor me er niet echt aan

slechte animaties
zeker niet mee eens, hoewel het niet het beste is wat ik ooit heb gezien zijn de bewegingen alles behalve houterig, dronken zwervers die ook echt dronken lopen, de manier waarop je vampier beweegt, iemand sneakkillen met een zwaard en natuurlijk de gezichtsanimaties die samen met die van HL2 feitelijk tot de beste behoren die je momenteel ingame kunt bewonderen (jammer wel dat er geen gebruik gemaakt is van kinetic bone animations zoals bij HL2 - of hoe ze dat eerste het ook precies noemen - het traplopen bijvoorbeeld ziet er nog altijd even krom uit als in de meeste andere spellen)

laden als je ook maar het kleinste huisje naar binnen gaat
jup erg vervelend soms, wil je even naar je flat om wat email te lezen waarin je een quest vindt, eenmaal terug in de hub kom je er plotseling achter dat je nog iets vergeten bent mee te nemen, nogal irri maar ook prima mee te leven

en niet te vergeten de omgevingen: waardeloos getextured en vormgegeven
mwah, op de paar texturefoutjes die ik tot nu toe tegen ben gekomen ben ik over de meeste omgevingen goed te spreken, soms zijn er meshes net verkeerd geplaatst waardoor je er van een bepaalde hoek uit gewoon door kunt kijken en een enkel level is nogal aan de kale kant (en dan heb ik het vooral over het het begin van "Italian Dinner", de helft van de ruimtes is gewoon compleet leeg - laat ze dan weg en plak een deur voor de muur; zelfde effect zonder het "leeg-gevoel"), maar zoals ik al zei is dit lang niet altijd het geval (als het op eentonigheid van levels aankomt is voor mij Halo 1 gewoon koning, 3 keer vlak achter elkaar 3 verdiepingen door moeten vechten die er praktisch allemaal hetzelfde uitzien is erger dan de verprutste save-functie van Far Cry, absoluut niet goed voor je motivatie)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/CAI91IH3853F/p.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/ZFEZ19459175/p.jpeg

})

[ Voor 8% gewijzigd door Balkz op 15-12-2004 01:16 . Reden: feauteau's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, mooie plaatjes... ik moet zeggen het stoere leren jack dat de brujah als 4de level kleding heeft... jum jum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

klopt allemaal, ik overdrijf dan ook een beetje. Maar Steffy noemt de gameplay van HL2 waardeloos, dat vond ik gewoon grappig..

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Laatst online: 01-12-2024
Ook uitgespeeld afgelopen weekend. Was een heel mooi spel, maar ik ben het wel eens met de al (zo vaak) eerder genoemde zwaktes. KOTOR vond ik beter trouwens, qua verhaal mss even sterk, maar ik vond het gewoon heerlijk om met al die wapens aan de slag te gaan op de werkbank, dat miste ik toch wel hier. B) Ook had het me wel wat gezelliger geleken als je het met een company van 3 man ofzo kon spelen. Zou het Beach Mansion ook wat minder hartverzakkingen veroorzaakt hebben. :P Maar da's niet zo'n punt op zich.

Verder is de manier waarop de NPCs deuren openen nogal lomp, ze trappen hem gewoon in namelijk. Maar ik heb me wel vermaakt als Gangrel, had alleen beter voor Animalism dan voor Protean kunnen gaan denk ik, ik gebruikte toch vooral de Sledgehammer >:) en de Katana. Fortitude was ook handig geweest, maar ik zou me toch focussen op 1 Power en verder veel Melee skill + Strength + Stamina + Defense. Nog maar een keer spelen, dan mss ff de computer passwords downen zodat ik me dan niet meer druk om hoef te maken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-08-2023
Ik zit nu op die boot, dat level met die sarcofaag.
Maar hoe kom ik voorbij de agenten die op de boot de wacht staan de houden? Van achteren besluipen en feeden lukt niet, dat horen ze bijtijds.. Ik heb geen invisibility ofzo, iemand tips?
Topicsearch leverde me niet veel nuttigs op ;)

PS. Tot nu toe vind ik het een goed spel.. niet meer, niet minder.

Edit:
JeanLucPicard schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 21:25:

Hoe los ik dit op?

spoiler:
Mijn persuasion feat was zo hoog, dat ik extra dialoogopties kreeg. Daardoor ben ik erlangs gekomen (smoes dat ie journalist is). Misschien proberen te sneaken? Als je sneak-feat hoog genoeg is...

[ Voor 63% gewijzigd door Thanatos op 15-12-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Dit was niet de bedoeling...

[ Voor 95% gewijzigd door Thanatos op 15-12-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ouch, malkavian is leuk om te spelen... okay niet erg simpel maar...hehhe... verspreid de gekte.. iedereen een beetje gek! Lolz, de Ventrue kunnen misschien domineren in een gesprek, maar Malkavian... die maken de gesprekpartner gewoon tijdelijk gek.

En nee, dat is geen spoiler tags waard... dit is "common knowledge" zo te zeggen. Lolz... en obfuscate Level 3 is ook lekker hoor... kun je gewoon zo dichtbij kruipen dat je alle problemen "zachtjes" kan oplossen.

Oh, de dialogen zijn ook best interresant..voor iedereen die nu geinterreseert is... praat eens met de barones van San Monica!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
heb het ondertussen uitgespeeld, er waren 2 momenten waarop ik door een fout in het spel niet goed verder kon (bij het bekende einde van Leopold en in het één na laaste level bij een vervelende deur), door de sterkere einbazen werd het stutteren en de muislag soms erg vervelend, maar het einde maakte alles weer goed, als de officiële patch uitkomt speel ik het nog een keer door als Malkavian, heb vanmiddag even gekeken en alleen de de gebruikte standaardfont in de dialogen maakt het al interessant, ik heb het nu met een Ventrue gedaan, een prima keuze omdat je er heel veel mee kunt (goede all-rounder), hij heeft maar 1 keer over moeten geven na het leegzuigen van een zwerver, ratten heb ik nooit nodig gehad...

... versie 1.2 van de onofficiële patch is trouwens alweer uit, hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Het is een goed spel, maar het heeft veel minpunten zoals hierboven genoemd.Daardoor is het geen topper, misschien als in het volgende deel alle slechte dingen weghalen, dat het dan beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Hasib schreef op zondag 19 december 2004 @ 09:29:
Het is een goed spel, maar het heeft veel minpunten zoals hierboven genoemd.Daardoor is het geen topper, misschien als in het volgende deel alle slechte dingen weghalen, dat het dan beter wordt.
Ben ik het helemaal niet mee eens, ondanks de bugs vind ik Vampire: The Masquerade - Bloodlines een geweldige game. Ben hem nu voor de 2e keer aan het spelen (nu als tremere) en het blijft leuk. Op de bugs na klopt gewoon alles, kan verder niet echt grote minpunten bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
shuogg schreef op zondag 19 december 2004 @ 10:31:
[...]

Ben ik het helemaal niet mee eens, ondanks de bugs vind ik Vampire: The Masquerade - Bloodlines een geweldige game. Ben hem nu voor de 2e keer aan het spelen (nu als tremere) en het blijft leuk. Op de bugs na klopt gewoon alles, kan verder niet echt grote minpunten bedenken.
amen to that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Ik kan er nog wel eentje noemen; de laadtijden... Ik word er echt helemaal kriegel van :)
Het zou erg handig zijn als ze een travelsystem zouden bedenken waarmee je direct kunt travellen, zonder eerst die verrekte taxi op moet zoeken. Niet dat het zoeken naar de taxi zo erg is, maar als je net in een gebouw zit moet je eerst weer de hele stad laden enzo.. vervelend. :)
Maar inderdaad, op de bugs en laadtijden na zijn er geen minpunten. Leuk verhaal, mooie graphics, leuke quests, sfeervolle omgeving...
Overigens heb ik de game nog niet uit, weet iemand of er na de missie van VV (de chica die de Vesiuvius-club beheert),
spoiler:
waarin je Julius moet vermoorden
, nog meer missies beschikbaar komen waarin je klusjes voor haar kunt opknappen? Dezelfde vraag heb ik voor Arthur Kilpatrick met zijn bail bonds...

[ Voor 10% gewijzigd door Thanatos op 22-12-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Thanatos schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:30:
Ik kan er nog wel eentje noemen; de laadtijden... Ik word er echt helemaal kriegel van :)
Het zou erg handig zijn als ze een travelsystem zouden bedenken waarmee je direct kunt travellen, zonder eerst die verrekte taxi op moet zoeken. Niet dat het zoeken naar de taxi zo erg is, maar als je net in een gebouw zit moet je eerst weer de hele stad laden enzo.. vervelend. :)
Maar inderdaad, op de bugs en laadtijden na zijn er geen minpunten. Leuk verhaal, mooie graphics, leuke quests, sfeervolle omgeving...
Ssst... spoilertags!!!!!

Doe je zo [ spoiler ] [ / spoiler ] zonder de spaces.

mmm, ... tja laad tijden...umm... het hoort bij het spel!!!

En de missies..heerlijk...jum jum!

Meer is mogelijk...maar waarom heb je
spoiler:
julius gedood? Je kon hem ook laten gaan...krijg je humanity voor!

[ Voor 3% gewijzigd door swampy op 21-12-2004 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Er is een Patch uit die eindelijk een aantal bugs, waaronder die van mij dus gaat fixed 8)

http://www.3dgamers.com/d...odlines/vtmb_1_2.exe.html

[ Voor 3% gewijzigd door Steffy op 22-12-2004 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
swampy schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:22:
[...]

Ssst... spoilertags!!!!!

Doe je zo [ spoiler ] [ / spoiler ] zonder de spaces.

mmm, ... tja laad tijden...umm... het hoort bij het spel!!!

En de missies..heerlijk...jum jum!

Meer is mogelijk...maar waarom heb je
spoiler:
julius gedood? Je kon hem ook laten gaan...krijg je humanity voor!
Sorry, dacht even niet aan de spoilertags. Anyway, ik vond hem toch al een kneus en
spoiler:
ik wist niet wat de reactie van VV zou zijn als ik hem de stad uit liet vluchten. Ik moet zeggen dat ik wel medelijden kreeg.. maar ik had geen zin om het weer helemaal opnieuw te doen. :)

PS. Kun je even spoileren hoeveel missies er nog beschikbaar komen bij
spoiler:
VV
? Alvast bedankt :)

PS2. Die patch is echt goed nieuws! Thank you Troika! :D

[ Voor 11% gewijzigd door Thanatos op 22-12-2004 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Thanatos schreef op woensdag 22 december 2004 @ 17:15:
[...]

Sorry, dacht even niet aan de spoilertags. Anyway, ik vond hem toch al een kneus en
spoiler:
ik wist niet wat de reactie van VV zou zijn als ik hem de stad uit liet vluchten. Ik moet zeggen dat ik wel medelijden kreeg.. maar ik had geen zin om het weer helemaal opnieuw te doen. :)

PS. Kun je even spoileren hoeveel missies er nog beschikbaar komen bij
spoiler:
VV
? Alvast bedankt :)

PS2. Die patch is echt goed nieuws! Thank you Troika! :D
spoiler:
David Hatters missie is ongeveer de laatste... later komt er nog wat leuke informatie over VV blijkbaar boven drijven.... als je Gary geholpen hebt...

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik heb nou al meerdere keren gehad dat ik een mailtje heb gehad waarin staat dat ze de item in mijn mailbox hebben achter gelaten, maar der zit gewoon niets in, is dit een bekende bug?

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

[CSC]Outlaw schreef op donderdag 23 december 2004 @ 01:54:
Ik heb nou al meerdere keren gehad dat ik een mailtje heb gehad waarin staat dat ze de item in mijn mailbox hebben achter gelaten, maar der zit gewoon niets in, is dit een bekende bug?
Een keer gehad met Gary en alle boxen gecheckt, de benodigde key was er gewoon niet..weird...

• Balkz
ik heb de officiële 1.2 patch er ook al even opstaan, maar ligt het nu aan mij of is proloog (met executie & co.) nu iets veranderd/verbeterd?

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Balkz schreef op donderdag 23 december 2004 @ 03:01:
ik heb de officiële 1.2 patch er ook al even opstaan, maar ligt het nu aan mij of is proloog (met executie & co.) nu iets veranderd/verbeterd?
Ja... soms zat je vast in de tutorial..bijvoorbeeld bij de eerste deur waardoor je moest gaan ... handig om vooral DAAR niet te reageren.

Anoniem: 123928

Net uitgespeeld.
Een spel waar ik best naar uit heb gekeken (deel 1 was erg leuk, ben sowieso wel RPG fanaat, en het duistere sfeertje spreekt me ook wel aan), maar ik kan met recht zeggen dat dit de tegenvaller van het jaar is.
Clipping problemen dat het niet mooi meer was, soms zelfs met uitgesmeerde textures die ik niet meer heb meegemaakt sinds ik met noclipping cheat in Duke Nukem 3d tegen de rand van het level aanliep.
Weinig diepgang in de gevechten, en daarnaast ook nog een hoop gemiste kansen wat betreft dialogen. (Kan 30 keer hetzelfde aan een charachter vragen en steeds dezelfde dialoog krijgen, constant 3 verschillende dialoogopties met altijd eenzelfde antwoord als resultaat.. heel erg het gevoel dat het meestal geen steek uitmaakt wat je zegt)
Voelt allemaal aan alsof het gewoon niet af is.
Pak een bestaande engine, neem er een bestaand spelconcept bij, bouw er een (uiteindelijk ook teleurstellend) verhaaltje overheen, en flikker het zaakje op de markt, optijd voor kerst.
Jammer jammer jammer

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 123928 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 04:06:
Net uitgespeeld.
Een spel waar ik best naar uit heb gekeken (deel 1 was erg leuk, ben sowieso wel RPG fanaat, en het duistere sfeertje spreekt me ook wel aan), maar ik kan met recht zeggen dat dit de tegenvaller van het jaar is.
Clipping problemen dat het niet mooi meer was, soms zelfs met uitgesmeerde textures die ik niet meer heb meegemaakt sinds ik met noclipping cheat in Duke Nukem 3d tegen de rand van het level aanliep.
Weinig diepgang in de gevechten, en daarnaast ook nog een hoop gemiste kansen wat betreft dialogen. (Kan 30 keer hetzelfde aan een charachter vragen en steeds dezelfde dialoog krijgen, constant 3 verschillende dialoogopties met altijd eenzelfde antwoord als resultaat.. heel erg het gevoel dat het meestal geen steek uitmaakt wat je zegt)
Voelt allemaal aan alsof het gewoon niet af is.
Pak een bestaande engine, neem er een bestaand spelconcept bij, bouw er een (uiteindelijk ook teleurstellend) verhaaltje overheen, en flikker het zaakje op de markt, optijd voor kerst.
Jammer jammer jammer
Jammer dat je het zo ziet....

Ik zelf vindt het een mooi spel mat..zeker kwa herspeelbaarheid en moeilijkheid veel mogelijkheden.

Ja er zijn problemen... er zijn patches nodig...

Maar ik vind het spel lekker spelen, eyecandy is... goed ( textures is...minder ) en verhaal is om in te bijten!

• Balkz
iig bewijst deze patch dat er door Troika aan gewerkt wordt, dus ik maak me geen zorgen :)

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Balkz schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:18:
iig bewijst deze patch dat er door Troika aan gewerkt wordt, dus ik maak me geen zorgen :)
Ik ben het met je eens...

Ik ben geen zware gamer, maar deze game heeft gewoon een herspeelbaarheid waarmee ik wat aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Hellep! ik zit hier vast...
Hoe krijg ik die balk weg? Ik heb, door wat rare capriolen uit te voeren, de balk wel een stuk naar rechts kunnen schuiven, maar verder kom ik echt niet... en het rare: ik krijg wel zo'n interactieplaatje te zien met een mannetje dat iets verschuift, maar als ik 'e' indruk gebeurt er niks. Bug? :(

Anoniem: 63730

Thanatos schreef op woensdag 29 december 2004 @ 22:35:
Hellep! ik zit hier vast...
Hoe krijg ik die balk weg? Ik heb, door wat rare capriolen uit te voeren, de balk wel een stuk naar rechts kunnen schuiven, maar verder kom ik echt niet... en het rare: ik krijg wel zo'n interactieplaatje te zien met een mannetje dat iets verschuift, maar als ik 'e' indruk gebeurt er niks. Bug? :(
ik dacht dat die balk moet weg duwen aan de zijkant. door tegen de zijkant te slaan of zo.

heel moeilijk precies uit te leggen. maar dit moet je denk ik op het goede spoor zetten.

• pica
Dikke vette tutorial: ga met je neus recht tegen de deur aan staan, en houd "D" ingedrukt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Ik weet het niet hoor maar het is nog steeds niet gelukt. Ik zal het spel eens opnieuw installeren en kijken of het dan wel gaat. Dikke vette bug bedoel je denk ik, JeanLuc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
Thanatos schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:06:
Ik weet het niet hoor maar het is nog steeds niet gelukt. Ik zal het spel eens opnieuw installeren en kijken of het dan wel gaat. Dikke vette bug bedoel je denk ik, JeanLuc ;)
ik kwam op dat punt eerst ook niet verder (het is me na een hele tijd proberen wel gelukt), ik heb het met de officiële patch nog niet opnieuw geprobeerd dus ik weet niet of die het probleem oplost, maar het is het proberen waard, ik quote even mezelf van de planetvampire forums:
Edited by Balkz on Dec 18 2004 5:18AM
Edited by Balkz on Dec 18 2004 5:39AM
Edited by Balkz on Dec 18 2004 5:48AM
Edited by Balkz on Dec 18 2004 5:50AM
In Reply To #16

I just started a topic about this beam problem after having searched these forums for quite some time, luckily I still have tons of savegames, thanks for the tip...

EDIT:
*finally* managed to get the damn beam moving, if it doesn't work, try the following things:

1. walk against the left side of the beam and start jumping, I did it from 3rd person view (dunno if it makes any difference), but suddenly the beam moved (it also made the noise of wood falling on the ground)

2. since it didn't move far enough, I continued humping the beam until my character got stuck in the level geometry, I couldn't do anything but reload to the point where I was standing in front of the door

3. now the weird thing: it was suddenly possible to move the bar without any problems, either from the left end or the grip on the right side, by simply walking against it

happy humping, it worked for me
toon volledige bericht
... als de patch niet werkt probeer je dat maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-06 21:28
Heb hem nu ook gekocht en waaaw fantastisch :D
De eerste vond ik echt de absolute top, staat in mijn top 3 beste games aller tijden.
Ben pas begonnen aan Bloodlines en vind het wel jammer van de bugs die ik nu al in het spel tegengekomen ben, bv. bij de Pawn Shop als je binnengaat en wanneer het level bijna geload is liep ik vooruit om het wat vlug te laten gaan :p en ik zat vast in de deur v.d. Pawn Shop.. :'(.
Zulke zaken moesten ze echt wel eruit werken, zal wel weer Activision zijn die zat te pushen om de game uit te brengen.. Nuja de eerste Vampire bevatte ook veel bugs/problemen en die werden allemaal gefixt met de 1.1 patch dus hoop ik ook wel op een patch want ook vind ik dat de game niet goed bolt op mijn pc.
Mijn specs staan onderaan & hiermee moet ik draaien op 1024x768 zonder bumpmapping met geometry en alle detail op low om een deftige framerate te halen :(.
Iemand enig idee hoe performance te verhogen?

Edit: ahja er is al een patch ga direct installeren en dan zien :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Zotn_Dré174 op 01-01-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Balkz schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 19:48:
[...]

ik kwam op dat punt eerst ook niet verder (het is me na een hele tijd proberen wel gelukt), ik heb het met de officiële patch nog niet opnieuw geprobeerd dus ik weet niet of die het probleem oplost, maar het is het proberen waard, ik quote even mezelf van de planetvampire forums:

[...]
... als de patch niet werkt probeer je dat maar ;)
Hahaha geweldig! Het werkt nog ook! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06 05:54
Het enige jammerlijke is dat dit nieuwe spel nog gebaseerd is op de oude regels van vampire.
Sinds kort zijn ze overgegaan op het world of darkness concept, en mag je weer van scratch beginnen en het gros van de clans bestaat ineens niet meer :X

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Pagina: 1 2 3 Laatste