Vampire: The Masquerade: Bloodlines

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 625 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
Activision heeft laten weten dat er een vervolg op Vampire: The Masquerade in de maak is. In Bloodlines speel je een vampier die bij een van de zeven vampier clans hoort en het op moet nemen tegen menselijke en demonische tegenstanders.

Opvallend aan deze opvolger is dat men het bovenaanzicht heeft ingeruild voor een first person standpunt. Het spel zal echter nog wel vol zitten met RPG elementen, iets wat ook wel te verwachten is gezien het feit dat Troika Games, bekend van de diepe RPG Arcanum, achter de ontwikkeling zit.

Het meest opvallende feit omtrent de game is echter de engine. Vampire: The Masquerade Bloodlines zal namelijk gebruik gaan maken van de Source engine, de door Valve ontwikkelde engine waar ook Half-Life 2 en Team Fortress 2 gebruik van zullen gaan maken. Lees meer over deze game bij GameSpot.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200305/small1052200207_0.jpg

Vampierenclans
Vampire – The Masquerade: Bloodlines is het officieuze vervolg op Vampire: The Masquerade - Redemption een spel dat er voor zijn tijd ook al grafisch erg mooi uitzag. Het spel kreeg niet de waardering die het verdiende maar met de HL2 engine aan boord zou het met Bloodlines wel eens anders kunnen gaan. Bloodlines is een echte RPG die je kunt spelen vanuit het first- en thirdperson perspectief. Het spel speelt zich af in de onderwereld en de schimmige kroegen van Los Angeles waar je je tracht staande te houden en zorgt voor het behoud van je clan.

Net als bij de meeste RPGs verschilt de gameplay naarmate je een andere Clan kiest. De Nosferatu lijken nog het meest op de afzichtelijke supervampiers uit Blade II, de Ventrue zijn meer de charmeurs uit Interview With A Vampire en de Malkavians kleding zich in kleurrijke, rare kleding en spreken een eigen, poëtische maar vooral raadselachtige taal. Welke vampier je kiest om mee te spelen heeft een grote impact op de gameplay.

De release is rond maart 2004, dus nog ff afwachten. Maar het belooft in ieder geval een leuke en spannende game te worden.

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080

Deze game ga ik sowieso al spelen omdat het op de Source-engine draait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
oei, als dat een in game screenshot is is het echt topie :)

't verhaal klinkt trouwens ook leuk, ik ziet er naar uit :)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 20:14
Anoniem: 64080 schreef op 22 augustus 2003 @ 18:11:
Deze game ga ik sowieso al spelen omdat het op de Source-engine draait :)
lol, leuke instelling heb jij :) Omdat er een engine wordt gebruikt ga je andere spellen ook maar spelen omdat die dezelfde engine hebben. Maargoed dat je geen Quake 3 Engine fan bent, dan had je wat te doen ;)
BasieP schreef op 22 augustus 2003 @ 18:13:
oei, als dat een in game screenshot is is het echt topie :)
Ik hoop dat je wel ziet dat het plaatje getekend is :? Ingame ziet het er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/vamp1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/vamp2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/vamp3.jpg

De officiele site is trouwens Vampire Bloodlines.com, misschien ook wel leuk om te vermelden in de startpost :)

Zelf ben ik zeker van plan om dit spel te gaan spelen. De sfeer is iig al erg cool en de graphics zelf zijn natuurlijk ook erg mooi. Maar ook dat het een action RPG is spreekt mij aan en vampieren kan ik ook wel waarderen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 22-08-2003 18:37 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Hebben!

Deel 1 was ook al zo goed :)
Ik hou wel van die duistere en sinistere verhaaltjes.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55957

hij is uit!!

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 55957 op 15-11-2004 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik ben benieuwt of het spel echt zo goed is... mij lijkt deze game zelfs beter dan hl2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 10-06 12:46

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

deel 1 was zoooo mooi he! mooi verhaal, lekkere graphix en vette zwaarde :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:29

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Misschien even tijd voor een grote startpost? :)

Niks mis met deze hoor, maar beetje weinig info en verouderde releasedate :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Deze gaat vet worden hoop ik :) Heb em een half jaar geleden al gereserveerd :p
Jammer dat ie in Nederland pas de 19e komt ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-06 19:21
Heb 'm zo binnen, ben wel benieuwd wat mijn gedateerde videokaart ervan vindt

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

beschuitfluiter schreef op maandag 15 november 2004 @ 09:42:
deel 1 was zoooo mooi he! mooi verhaal, lekkere graphix en vette zwaarde :)
Alleen jammer dat het verhaal volledig uit de hand liep. een cappadocian in je coterie terwijl je net de helft hebt uitgemoord, een brujah met Lure of Flames, en andere leuke taumathurgy spullen. :P

Hoewel Pink een hoop goed maakte.
spoiler:
Ik vond het jammer dat hij een assamite bleek te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Leuk spel, ben nog maar bij de tutorial maar best geinig
Paar screenies voor de liefhebber

de kerel die me uitlegt hoe je de vampier moet uithangen
Afbeeldingslocatie: http://img102.exs.cx/img102/2373/Dude.jpg

smikkel een vers slachtoffer, dat zal smaken
Afbeeldingslocatie: http://img102.exs.cx/img102/7703/Mmmbloed.jpg

Ratatata!! weer een vampier minder
Afbeeldingslocatie: http://img102.exs.cx/img102/3289/Ratatata.jpg

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:06

Bjk

En de gameplay, is de besturing ook lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

hmmmm vindt die screenies eerlijk gezegt beetje tegenvallen, zeker die onderste.. hij kan niet eens een uzi normaal vasthouden (was vroeger in bijna elke shooter zo maar moet nu toch wel kunnen om hem gewoon normaal vast te pakken) en wat is die vlam die midden uit die gun komt???

moet hem zelf nog spelen dus kan er weinig over zeggen maar hoop echt niet dat ze het hebben afgeraffeld, als je als 1 van de weinige met een goed spel met een geweldige engine op de markt komt dan verw8 ik ook wel wat.

[ Voor 29% gewijzigd door intuliegend op 15-11-2004 18:44 ]

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Heeft er niemand zin in een grote startpost?

Ik zou het zelfs misschien doen, maar ik kan het niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 16:33

Steffy

Ayreonaut

Best wel strakke game, wat mij wel gelijk opvalt is de ophef over Hl2, vergeleken met Doom 3 lijkt HL2 meer in de buurt te komen van Quake 2 dan Far Cry en Doom, Grafisch gezien valt het eigenlijk meer dan vies tegen, gameplay van Hl2 en deze game zullen vast geweldig zijn maar grafisch gezien, nee dat is toch echt van 2 jaar geleden, tenminste, zo lijkt het :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Laatst online: 15:06

Bjk

Ik vind dat je deze game niet kunt vergelijken met HL2 ook al draait hij op de source engine. Elke ontwikkelaar haalt weer iets anders de engine. En de ene hebben betere gfx artists dan de andere.

Persoonlijk kan ik niet zeggen dat doom 3 geweldige graphics heeft, tis voornamelijk donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:00
Ziet er inderdaad een beetje vreemd uit :) . Ik haal hem mooi toch, gewoon om dat deel 1 zo goed was/is.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:16

Aight!

'A toy robot...'

Hoe is de ragdoll?

Zoals max payne, far cry???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

ziet er 1337 uit,waarschijlijk heb ik het spel zondag ofzo,maar het zal wel niet draaien op mn curent card,ah wel krijg toch en nieuwe.

post trouwens en wat meer screens plz :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 15-11-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
ik was niet echt onder de indruk van de graphics, ragdoll is wel cool er werd een gast weg gebeukt en dat zag er wel goed uit. De details zijn niet echt ver omhoog te tweaken, of ik krijg gewoon de opties niet omdat de videokaart ze niet aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 21:28

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Ik ga het morgen eens uit test of het wat is.

PietPrecies Ik wel een beter startpost met een link naar de makers. De startpost is nog al saai zonder links.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Hier onder mijn mening ;

Zeer uitgebreide game , het doet me een beetje denken aan de hitman game reeks & Grand Theft Auto Vice City (behalve het auto hijack gedeelte :+ ). Je kunt het daar grotendeels mee vergelijken.

Pluspunten ;

- Zeer goede sfeer

- Uitgebreide keuze opties

- Goede besturing (soepel)

- Grote speel wereld

Nadelen ;

- Low resolution textures

- Map errors (corona's door muren heen etc.)

- Soms zeer lage details ( klok in het begin loopt niet , wekker evenmin. etc)

- Zeer zware systeem eisen in grote openruimtes

- Slecht gebruik van de physics engine

[ Voor 8% gewijzigd door Trancentral op 16-11-2004 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 21:02
Trancentral schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 08:19:
Hier onder mijn mening ;

Zeer uitgebreide game , het doet me een beetje denken aan de hitman game reeks & Grand Theft Auto Vice City (behalve het auto hijack gedeelte :+ ). Je kunt het daar grotendeels mee vergelijken.

Pluspunten ;

- Zeer goede sfeer

- Uitgebreide keuze opties

- Goede besturing (soepel)

- Grote speel wereld

Nadelen ;

- Low resolution textures

- Map errors (corona's door muren heen etc.)

- Soms zeer lage details ( klok in het begin loopt niet , wekker evenmin. etc)

- Zeer zware systeem eisen in grote openruimtes

- Slecht gebruik van de physics engine
Idd net ook ff gespeeld en vind de graphics niet geweldig ... lijkt wel een heel oud spel van 2 jaar terug ... zie totaal niks terug van Source engine ... of ik kijk verkeerd ... heb wel alles vol open staan ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

Trancentral schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 08:19:
Hier onder mijn mening ;

[....]
Hahaha, tja. De game net 2 uurtjes gespeeld en het bevalt me meer dan prima. Geweldige voiceacting en heerlijk rpg-sausje maken de ietwat tegenvallende graphics meer dan goed.
De interface is even wennen maar werkt niet gek. Vooral het vechten is kool! Beetje tegenstanders intimideren en dan met wat karate-moves uit elkaar doen spatten >:).
Dit gecombineerd met een zo te zien uitgebreide en boeiende storyline maken het zeer zeker een aanradertje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Mooi! eindelijk is ie uit. Zo jammer dat als je vampire zegt, dat zo veel mensen in NL niet weten waar je het over hebt, terwijl het dan naar mijn mening, in het rijtje beste games ever past!

Hopen dat er nog wat van deel 1, in 2 is terug te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Komt er eigelijk nog een demo'tje van?
Heb er weinig zin om een spel te kopen wat achteraf jammer van het geld is, zoals doom 3 bv

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmm is game al te koop dan? Ik heb deel 1 echt uren! zitten doen echt geweldig. Ik vraag me af hoe uitgebreid dit is? of je echt veel kan doen/rond lopen en een "leven" kan leiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
De game was al een poosje klaar, maar mocht niet eerder gerelased worden voordat Hl2 op de markt kwam, ivm de hl2 engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah dat weet ik maar is hij al in de winkels te koop? Ben vandaag nog HL2 wezen halen maar zag hem nergens nog liggen. Ik vond 1 zoals ik al zei erg leuk om te doen en dit lijkt me ook weer een toppertje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Volgens mij is de release datum het zelfde als van hl2.
Ik zal morgen eens gaan kijken alsie in zutphen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119137

motormuus schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:12:
Volgens mij is de release datum het zelfde als van hl2.
Ik zal morgen eens gaan kijken alsie in zutphen ligt.
26 November als ik me niet vergis. ;)

• Schuey
  • Laatst online: 15:23
prachtige game ervaring tot nu toe. De gesprekken die je voert zijn echt zo realistisch, vooral weer door die gezichtsuitdrukkingen. De antwoorden die je kan geven zijn af en toe ook echt geweldig, ook kun je zelfs
spoiler:
dansen in de club :D
Je character is daar dan wel niet zo goed in, maar het kan! :+

Maar nu zit ik dus behoorlijk vast. Moet in dat ocean hotel (haunted house) een object vinden, kan geen zak vinden :P Heb net de stroom al wel aangezet, er zijn 2 locked doors, niet te kraken, maar volgens mij moet er gewoon ergens een sleutel liggen oid. Iemand? :P

• ETzPliskin

ETzPliskin

Schuey schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:58:
prachtige game ervaring tot nu toe. De gesprekken die je voert zijn echt zo realistisch, vooral weer door die gezichtsuitdrukkingen. De antwoorden die je kan geven zijn af en toe ook echt geweldig, ook kun je zelfs
spoiler:
dansen in de club :D
Je character is daar dan wel niet zo goed in, maar het kan! :+

Maar nu zit ik dus behoorlijk vast. Moet in dat ocean hotel (haunted house) een object vinden, kan geen zak vinden :P Heb net de stroom al wel aangezet, er zijn 2 locked doors, niet te kraken, maar volgens mij moet er gewoon ergens een sleutel liggen oid. Iemand? :P
spoiler:
Vanaf de ingang gezien in een onderaan rechtse kamer moet er in 1 van de nachttafeltjes een sleutel zitten :)

Sublieme missie :)

• Schuey
-ETz-Memphis Z schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:13:
[...]

spoiler:
Vanaf de ingang gezien in een onderaan rechtse kamer moet er in 1 van de nachttafeltjes een sleutel zitten :)

Sublieme missie :)
thx, ga het eerst eens proberen :D
zowieso al de missies tot nu toe zijn gewoon heel erg vet, het bijpassende verhaal, en de hele aankleding ervan, erg netjes allemaal. Wat me dan wel even tegenvalt, zijn de muren in de tunnels in santa monica, dat hadden ze net iets beter kunnen oplossen denk ik.

Heeft trouwens al iemand met de nosferatu gespeeld? Ik kan me voorstellen dat je dan niet zo door de stad loopt, kortom; heb je dan echt een heel andere insteek van het verhaal? Of is alles hetzelfde, en reageren de mensen net zo als dat je een 'normale' vampire bent.

• Mystic_X
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

Schuey schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:19:
[...]

thx, ga het eerst eens proberen :D
zowieso al de missies tot nu toe zijn gewoon heel erg vet, het bijpassende verhaal, en de hele aankleding ervan, erg netjes allemaal. Wat me dan wel even tegenvalt, zijn de muren in de tunnels in santa monica, dat hadden ze net iets beter kunnen oplossen denk ik.

Heeft trouwens al iemand met de nosferatu gespeeld? Ik kan me voorstellen dat je dan niet zo door de stad loopt, kortom; heb je dan echt een heel andere insteek van het verhaal? Of is alles hetzelfde, en reageren de mensen net zo als dat je een 'normale' vampire bent.
Ik heb er zelf nog niet mee gespeeld maar van wat ik gelezen heb (in de manual), is jezelf vertonen (als nosferatu) al een masquerade overtreding. Je moet jezelf voortbewegen in de sewers. Plus nosferatu krijgen meer bloedpunten voor het opvreten van ratten

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• pica
Lachen spel idd :) . Mooie facial animation, helaas wel een hele hoop bugjes, maar niet echt superstorend.
Het is trouwens wel droog hoeveel mensen hier zeuren over dat het niet zo mooi is, terwijl als je naar spellen kijkt die heel mooi zijn, maar vrij weinig diepgang hebben (*kuch* doom3 *kuch)*, dat men zeurt dat tegenwoordig developers meer aandacht aan de graphics geven als aan de gameplay. Dit spel is het bewijs dat het dus ook anders kan.

Steam

Anoniem: 105758

half life 2 bewijst dat na mijn idee ook

en je krijgt er nog mooie graphics bij kado ook 8)

Anoniem: 36087

Aargh, zo veel games, zo weinig tijd :X

• Schuey
Mystic_X schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:28:
[...]

Ik heb er zelf nog niet mee gespeeld maar van wat ik gelezen heb (in de manual), is jezelf vertonen (als nosferatu) al een masquerade overtreding. Je moet jezelf voortbewegen in de sewers. Plus nosferatu krijgen meer bloedpunten voor het opvreten van ratten
dat is wel vet ja, kreeg ook al een keer een hint tijdens het laden, dat de sewers goed gebruikt kunnen worden als je niet gezien wilt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Heb hem vandaag ook gekocht bij dynabyte was 45 euro (incl 10% klanten korting). Dus dat viel nog wel mee. Ben er benieuwd ga hem zo installeren maar ook nog even HL2 doen. Komen echt te veel spellen uit de laatste tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82162

Hmm ik speel het nou een tijdje, maar het loopt echt brak op mijn pc hier.

1,3 ghz; 512 mb ram; radeon 9700

Ik weet dat het een beetje verouderd is maar doom 3 bijvoorbeeld is er prima mee te spelen. En die laad tijden zijn al helemaal niet om blij van te worden... 55 seconden als ik van binnen naar buiten loop, en de 1e keer laden duurt 1,5 minuut.

Maar voor de rest is het echt een top spel. Erg gaaf verhaal, bruute soul reaver <-> deus ex muziek op de achtergrond... :9~

Ik hoop dat er een patch oid uitkomt die een hoop verbeterd qua graphics.

Bij www.activision.com/support bevelen ze je aan om je desktop op 800x600 te zetten, waarom zou dat nut hebben?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 82162 op 19-11-2004 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmm draait hier verder prima. Maar ik heb wel een aardig system moek zeggen. Vind de graphics iets minder dan HL2 (terwijl het wel op source engine draait) maar het ziet er niet lelijk uit en vind het er weer wel next gen graphics look hebben.

Ik ben op moment nog niet zover ik zit volgens mij nog net in tutorial mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Bij mij liep het eerst ruk, vandaag een extra latje RAM in de PC gestopt. Nu 1GB, loopt als een zonnetje :).

spoiler:
Verder vooral een erg sfeervolle game, die missie in dat hotel met dat spook :o! Aan die sfeer kunnen games als Doom 3 echt niet tippen.

spoiler:
Zit nu in downtown, die LaCroix heeft het voor elkaar in z'n toren zeg :D

[ Voor 55% gewijzigd door shuogg op 20-11-2004 00:30 ]

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zou iemand nog een winkel weten waar je deel 1 kan halen? ik ben mijn cd's kwijt geraakt in verhuizing echt jammer gewooon vond die ook erg leuk om te doen en zou hem graag weer in me collectie willen hebben. Maar goed dit spel rocks :) Het ziet er mooi uit en het verhaal is erg goed :) tis idd beetje deus ex achtig dat spreekt me wel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

wel jammer van de GROTE bug die in het spel zit :(

Na level 13 ofzo (Na Leopold missies) crasht het spel :'(
(ik ben trouwens niet de enige met het probleem en zover ik weet is dit al bekend bij activision en white wolf) Nu maar hopen dat er zo snel mogenlijk een patch voor gemaakt wordt, wil wel weer eens verder spelen.

Verder, jammer van de HL2 engine... ze hadden het best met een slechtere engine mogen doen en dan BETERE textures, die zijn hierbij echt bagger. Leuk dat je zoveel keuze's kan maken, maar heb nogsteeds niet het gevoel dat je ook echt een verschil in het verhaal maakt. (kiezen tussen laat ik die zwerver leven of laat ik hem doodgaan vindt ik niet echt een belangrijke keuze).
Ook leuk van die verschillende clans die je kan kiezen (heb momenteel Ventrue en Brujah gedaan/bezig) maar je zit er nog te erg aanvast, kies je voor manipulatie... dan zul je nooit echt een goede vechter worden.

Vampire The Masquerade - Redemption vindt ik ondanks zijn erg slechte engine toch beter vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik vind redemption eigenlijk een iets ander spel. Dat komt vooral door dat het in mijn ogen meer RPG is dan dit nog. Maar tot nu toe vind ik Bloodlines wel vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eruuuuug vet spel,vooral leuk dat hij nog op mn ouwe kaart draaid :) ik zit nu in die missie dat ik paitings moet smashe ofzo o.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier zijn wat screens die ik op me eerste dag spelen heb gemaakt,tis op een geforce 4 mmx 440 dus vergeef de bad textures,krijg toch een nieuwe kaart met kerst :)

Oh sry,what did u say,I got distractet for a sec :p
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/sm_asylum_10000.jpg

Hoezo lelijke painting??
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/sm_asylum_10001.jpg

Bug #1,elevator deur die niet sluit als je op de knop drukt en de deur blokt
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/sm_asylum_10006.jpg

Dansen!
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/sm_asylum_10007.jpg

Gevechtje
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/sm_gallery_10003.jpg

owned :(
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/sm_gallery_10004.jpg

uh........ right....
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/sm_hub_10002.jpg

Zal wel o_o
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/sm_hub_10005.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
vraagje:

spoiler:
Ik ben bezig met de quest van die surfer, ik heb nou dus een zooi dingen gedaan voor die quest, en ben nou aangekomen bij het punt dat ik een dagboek van lily in de achterbak van de rode wagen heb gevonden, waarin staat dat ze naar de lokale bloodbank is geweest, maar ik heb zon beetje de hele bloodbank afgezocht, maar heb niets gevonden. Heb alleen niet zon hoge hack skill, dus heb nog niet alle PC's kunnen checken.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

Bah... heb nu het spel uitgespeeld... (bug na leopold is makkelijk op te lossen door 'changelevel2 la_hub_1 taxi_landmark' in te voeren in het console.)

Moet eerlijk toegeven, het einde is naar mijn mening BAGGER.
Alle keuze's die je maakt gedurende het spel maken geen enkel verschil. Je zit vast aan een einde die maar op 1 manier kan verlopen :(

Het spel is te zwaar voor wat hij waard is en de textures zijn bagger. Met een slechtere engine en betere textures zou het spel stukken beter zijn, Ze hadden gewoon de oude NOD engine (van Redemption) moet hergebruiken (uiteraard wat verbeteren), die was gewoon perfect. Nou ik erover nadenk, volgens mij waren daarin de textures ook een stuk beter in. In elk geval niet van de über irritante water waar merendeel van de videokaarten moeite mee heeft ( maja kwam zeker bij de engine :P )

Zoals ik al eerder zei, alle keuze's zijn zinloos. Er wordt je een uitgebreide keuze in dialogen aangeboden, maar dit bepaald eigenlijk alleen ofdat je een quest moeilijk of makkelijk wilt spelen. Het verhaal opzich blijft onverandert.

Ook is die 1st person/3rd person view vreselijk, ik speel zelf veel liefer in 3rd want dan zie je gewoon meer (vooral handig bij melee). Nou schakelt het spel em telkens weer terug op 1st nadat je iets gedaan hebt (trap beklimmen/wapen verbergen/...) :(

En nog iets... lag het nou aan mij of klopten sommige animaties gewoon niet :S... goed voorbeeld: In het intro filmpje werdt 'zogenaamd' het hoofd afgehakt van je 'maker', maar ik zag alleen een stilstaande sherif(zo heet die bodyguard van LaCroix) met z'n zwaard opgeheven. Daarna een verbrandend skelet en dat was het. Kom op zeg.

Maja het zijn gewoon de kleine dingen die het em vooral doen, maar aan die dingen kan ik me noujuist dood ergeren. Breng een fatsoenlijk spel uit of breng niks uit. voor een eventuele deel 3 zou ik het werk toch maar weer aan Nihilistic overlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou bij mij hoorde ik wel het geluid,maar hij bleef stilstaan,en ook in dat filmpje in die dinner,als je de telefoon opakt,begint die theresa al veel eeerder te praten,keline foutjes,maar die zijn wel slecht voor de rating van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 21-05 07:59
Het draait niet echt geweldig op m'n amd xp 1600+, 512, gf2 ti
Maar goed.. het is te doen :)
Ben nog maar net begonnen, maar het beloofd wel wat te worden.

Vind de official website trouwens lekker brak..
Heb zo ie zo een hekel aan het opdringerige flash..
maar hierbij is het ook nog eens onduidelijk wat er nou allemaal aan info op de site staat.

oh.. als je problemen hebt met de installatie die vlak voor het einde opeens afbraakt en alle bestanden weer verwijderd: dat komt door sp2 van xp. Na deinstallatie hiervan kon ik het spel installeren maar werd m'n systeem nogal brak.. net ff alles opnieuw geinstalleerd en de sp2 delivery blocker er ook meteen maar bij gedaan :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82162

JeanLucPicard schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:03:
vraagje:

spoiler:
Ik ben bezig met de quest van die surfer, ik heb nou dus een zooi dingen gedaan voor die quest, en ben nou aangekomen bij het punt dat ik een dagboek van lily in de achterbak van de rode wagen heb gevonden, waarin staat dat ze naar de lokale bloodbank is geweest, maar ik heb zon beetje de hele bloodbank afgezocht, maar heb niets gevonden. Heb alleen niet zon hoge hack skill, dus heb nog niet alle PC's kunnen checken.
antwoord:

spoiler:
Dat ligt puur aan je hack skill, speel iets verder en zorg dat ie lvl 4 wordt, dan moet je die pc hebben in de kelder bij die freezers in de bruut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Is iemand het al opgevallen dat de europese versie van vampire : bloodlines gecensureerd is? In de USA versie zie je in de begin intro gewoon het hoofd erafvallen en ook zie je naakte strippers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90544

draait hier best goed (xp2500+@3200+, Radeon 9500@9700pro), hij had alleen even problemen in dat huis met die meneer Kanker en op straat is het ook niet altijd perfect maar vervelend is anders.

EDIT:
opgelost :)

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 90544 op 22-11-2004 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Trancentral schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:30:
Is iemand het al opgevallen dat de europese versie van vampire : bloodlines gecensureerd is? In de USA versie zie je in de begin intro gewoon het hoofd erafvallen en ook zie je naakte strippers etc.
wat een onzin weer zeg :P de rating is hier dan verlaagd naar 16+ oid zeker, volgens mij doen ze het erom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86899

Zijn er al mensen voorbij de map *( Hollywood ) Warrens2* Dat zijn dus de sewers. Ik ben dus net voor bij King's Way en ik moet naar de Nosferatu's.
Ik zit vast bij dat stuk met water dat je de stroom moet uit zetten alleen ik snap niet waar ik heen moet. Er is wel een computer daar maar ik heb het wachtwoord niet en ik kan hem ook niet hacken. Verder heb je er 2 van die Reservaoir's alleen daar kan je naar mijn idee ook niks. Kan iemand die weet waar ik heen moet mij een personal message sturen ?? Ik heb echt al vet veel rond gekeken maar ik snap er niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Schuey schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:15:
[...]

wat een onzin weer zeg :P de rating is hier dan verlaagd naar 16+ oid zeker, volgens mij doen ze het erom...
Rating op het hoesje staat gewoon 18+ dus das wel een beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou over mn vakantie bestemming hoef ik me geen zorge te make :p
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/la_empire_10011.jpg

fun met de physics
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/la_empire_10012.jpg

Als je nergens leven ingame kunden vinden,zijn er nog altijd de hoertjes
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/la_hub_10009.jpg

Bug #2 door de grond kijken
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/la_hub_10014.jpg

Nee he hebbe we hem ook weer
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/la_ventruetower_10000.jpg

yeah right.....droom maar lekker verder
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/la_ventruetower_10005.jpg

Die is groot!
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/la_ventruetower_10006.jpg

gloep... :X das hoog
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/la_ventruetower_10008.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

spoiler:
Ik ben nu nog steeds in de 1e stad alle quests aan het oplossen alleen wil ik de moord op de pier doen, nu ben ik er achter gekomen dat het door een soort vogel/vleermuis achtig iets de moorden heeft gedaan, alleen weet ik niet hoe ik verder moet gaan. Is er iemand die je moet spreken/zien, ergens naar toe gaan. Voordat de quest verder gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118788

nou stephan, je zit helemaal verkeerd, speel gewoon verder en je ziet het wel, bb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:22

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

irencus: die quest kan je daar niet oplossen die gaat namelijk door oover een aantal steden ;)

ik moet het zeggen, blifjt een erg vette game. Heb nu zelfs ook me persoonlijke ghoul :P
wat je voor de rest kan doen met r zal ik nog maar niet verklappen :P

iemand trouwens wel wat idee'n om de performance te verbeteren. dit spel stottert en happert soms als een gek. en nee ligt niet aan me systeem :P

[ Voor 23% gewijzigd door Hubert op 22-11-2004 11:29 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53194

Als ik het spel start gaat m'n monitor out of range.
M'n desktop reso veranderen helpt niet, en ik kan nix terug vinden in de cfg file.

Iemand enig idee?

Edit:

In DXDIAG je refresh rate vast zetten heeft het opgelost :)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 53194 op 22-11-2004 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedvinnie
  • Laatst online: 18:58
Bij de Chinese Vamps, vier jaden beeldjes, vier pedestals in een ronde kamer. Ik heb de beeldjes op de sokkels gezet, in relatie met de kamers waar ze vandaan kwamen (olifant op de pedestal het dichtst bij de kamer waar ik het vond).

Er gebeurd niets.

Moeten ze anders staan, mis ik een belangrijk onderdeel, boek of zo, of is dit een bug net als Brother Kanker?
(De 2e Plaguebearer waar ik in een loop van reply-keuzes terechtkom. Leuk, steeds dezelfde teksten. Of in het prille begin, de tutorial gaat niet verder bij een deur openen, zit ik al vast in het steegje)

Prachtig spel verder, maar een aantal irritante bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Kan iemand High-Res afbeeldingen posten? (1280/1024 alles maxed oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

wickedvinnie schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:18:
Bij de Chinese Vamps, vier jaden beeldjes, vier pedestals in een ronde kamer. Ik heb de beeldjes op de sokkels gezet, in relatie met de kamers waar ze vandaan kwamen (olifant op de pedestal het dichtst bij de kamer waar ik het vond).

Er gebeurd niets.

Moeten ze anders staan, mis ik een belangrijk onderdeel, boek of zo, of is dit een bug net als Brother Kanker?
(De 2e Plaguebearer waar ik in een loop van reply-keuzes terechtkom. Leuk, steeds dezelfde teksten. Of in het prille begin, de tutorial gaat niet verder bij een deur openen, zit ik al vast in het steegje)

Prachtig spel verder, maar een aantal irritante bugs.
spoiler:
Ooit opgevallen dat de sockels waar de beeldjes opstaan verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedvinnie
  • Laatst online: 18:58
Bedankt The_Savage, ik staarde me nogal blind op de locaties, en de paranoïa door de voorgenoemde "dead ends" speelde me nogal parten.

Vooral de Brother K. Incident, heb ik 'm eindelijk gevonden, kan je eindeloos naar 2 monoloogjes luisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:11

Animal_X

Rodin

ik vind het jammer dat ze de sfeer van het spel en de graphics niet wat "donkerder" hebben gemaakt...

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975 schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:33:
Kan iemand High-Res afbeeldingen posten? (1280/1024 alles maxed oid)
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/la_expipe_10000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/la_hub_10002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/la_hub_10001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/la_hub_10003.jpg
klikbaar

geonomica detail/particle effects op max and resolutie van 1024 bij 1280 met shadows op simple(complex was er nie o.0 ) met een geforce 4 mmx 440(ik weet t krijg 6600gt agp met kerst :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Dank u ;) , ziet er toch nog best aardig uit. Zeker voor een GF4MX :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Space29
  • Laatst online: 14-08-2022
WeAreLegion schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 00:40:
Zou iemand nog een winkel weten waar je deel 1 kan halen? ik ben mijn cd's kwijt geraakt in verhuizing echt jammer gewooon vond die ook erg leuk om te doen en zou hem graag weer in me collectie willen hebben. Maar goed dit spel rocks :) Het ziet er mooi uit en het verhaal is erg goed :) tis idd beetje deus ex achtig dat spreekt me wel aan
De meeste speelgoedzaken hebben het eerste deel waarschijlijk bij de afgeprijsde spellen liggen voor tussen de 2 en 5 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn
  • Laatst online: 03-06 22:15

Corn

Raar jongetje

Ik speel het nu al 2 dagen, en ik heb het idee dat ik al redelijk ver ben. (Chinatown) Het enige waar ik me kapot aan erger zijn de stomme bugs met deuren bv. Als je richting een deur loopt terwijl je hem open doet, kom je onherroepelijk tussen een deur vast te zitten. Hebben hier meer mensen last van?
Ook het constant laden is best irritant, ook al gaat het hier redelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
Ja het laden is best wel irritant, maar goed... Half-Life 2 had precies hetzelfde; je raakt eraan gewend zeg maar...

Heb net even een uurtje gespeeld, en vindt het toch eigenlijk best wel een leuke game. Story en engine zijn leuk (jammer van de grafische bugs, dat wel)

Zou iemand mij het verschil / samenwerking tussen de linker en rechter " damage / health " balken kunnen uitleggen ? Ik heb het stuk over de blauwe (linker) balk perongeluk doorgeklikt en wil de tutorial eigenlijk niet nogmaals doen...

Blauwe balk = damage, en zodra het op nul komt , is het game over? :?
Rode balk = bloed, en zodra het op nul komt, is het game over ?

Bedankt. :Y)

[ Voor 21% gewijzigd door StarWolfer op 23-11-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Space29 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 00:44:
[...]

De meeste speelgoedzaken hebben het eerste deel waarschijlijk bij de afgeprijsde spellen liggen voor tussen de 2 en 5 euro
Dat dacht ik dus ook maar ben na paar zaken geweest maar niemand heeft hem. Bol.com verkoopt hem nog voor 15 euro :) dus daar maar keer bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
StarWolf schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:11:
Ja het laden is best wel irritant, maar goed... Half-Life 2 had precies hetzelfde; je raakt eraan gewend zeg maar...

Heb net even een uurtje gespeeld, en vindt het toch eigenlijk best wel een leuke game. Story en engine zijn leuk (jammer van de grafische bugs, dat wel)

Zou iemand mij het verschil / samenwerking tussen de linker en rechter " damage / health " balken kunnen uitleggen ? Ik heb het stuk over de blauwe (linker) balk perongeluk doorgeklikt en wil de tutorial eigenlijk niet nogmaals doen...

Als ik me niet vergis is Blauw je health zeg maar en rood je "mana" als je geen bloed meer heb kan je geen special dingen meer doen. Je gaat er voglens mij niet dood aan je word alleen minder sterk en moet jeje eerst weer even volzuigen met bloed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
WeAreLegion schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:39:
[...]

Als ik me niet vergis is Blauw je health zeg maar en rood je "mana" als je geen bloed meer heb kan je geen special dingen meer doen. Je gaat er voglens mij niet dood aan je word alleen minder sterk en moet jeje eerst weer even volzuigen met bloed :P
En je hebt veel meer kans op frenzies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024

Twisted

Mogli <3

StarWolf schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:11:

Blauwe balk = Health
Rode balk = Blood

Je Health regenereert vanzelf, als de blak geel word dan betekent dat dat je een "Serious injury" hebt opgelopen, die heelt niet zo snel.

Blood wordt gebruikt voor het uitvoeren van speciale Vampir acties zoals "Presence". Je moet bloed uit andere mensen zuigen om die balk aan te vullen. Ook kan je bij de bloedbank bloed kopen.

Als je bloed op 0 is verlies je een stukje humanity en kom je dichterbij bij de "Beast" >:)

spoiler:
Quest van Ocean Hotel. Ik heb de locket gevonden maar ik wil ook de geest verdrijven. Ben al overal in het hotel geweest maar heb het niet kunnen vinden.

Quest van de Gallery. Ik heb als opdracht het met een mes bewerken van een paar schilderij in de gallerij. Er zijn 4 schilderijen waarvan ik 1 kan beschadigen. Anderen zijn beschermd en elke keer als ik met mijn mes ze probeer te raken dan verlies ik Health en Blood. Tips?

[ Voor 17% gewijzigd door Twisted op 23-11-2004 10:46 ]

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou ja had ik het bijna goed :P Maar goed het is een erg leuk spel ik zit er alleen nog niet zo in ik had ook HL2 gekocht iets daarvoor dat ben ik eerst even aan het uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Twisted schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:43:
[...]

spoiler:
Quest van Ocean Hotel. Ik heb de locket gevonden maar ik wil ook de geest verdrijven. Ben al overal in het hotel geweest maar heb het niet kunnen vinden.

Quest van de Gallery. Ik heb als opdracht het met een mes bewerken van een paar schilderij in de gallerij. Er zijn 4 schilderijen waarvan ik 1 kan beschadigen. Anderen zijn beschermd en elke keer als ik met mijn mes ze probeer te raken dan verlies ik Health en Blood. Tips?
spoiler:
In de goede volgorde slashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

shuogg schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:06:
[...]

spoiler:
In de goede volgorde slashen.
spoiler:
Ik heb al vele volgorden geprobeerd ( zo random als de pest natuurlijk :P ) Ik ga als ik thuis ben wel nog verder proberen.

Hoe zit het met de quest van de Ocean Hotel?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

Twisted schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:16:
[...]

spoiler:
Ik heb al vele volgorden geprobeerd ( zo random als de pest natuurlijk :P ) Ik ga als ik thuis ben wel nog verder proberen.
spoiler:
denk eens na joh, plaatjes en tekst staan er niet voor niks, voordat cain lillith kan vermoorden moet hij haar natuurlijk eerst onmoeten ;) zoe moeilijk is ie toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63730

The_Savage schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:53:

Moet eerlijk toegeven, het einde is naar mijn mening BAGGER.
Alle keuze's die je maakt gedurende het spel maken geen enkel verschil. Je zit vast aan een einde die maar op 1 manier kan verlopen :(
? ik heb hem nu op 1 manier uitgespeeld, maar ik weet dat je het spel nog op minstens 2 andere manieren kunt uitspelen. ik had zelfs een gerucht gehoord dat het einde per gekozen clan verschilt.

spoiler:
Ik heb hem uitgespeeld door trouw te blijven aan de prins en de sarcofaag te openen. maar ik denk dat je het spel ook kunt uitspelen als anarch of als zelfstandig wraaknemer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

Anoniem: 63730 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:05:
[...]

? ik heb hem nu op 1 manier uitgespeeld, maar ik weet dat je het spel nog op minstens 2 andere manieren kunt uitspelen. ik had zelfs een gerucht gehoord dat het einde per gekozen clan verschilt.

spoiler:
Ik heb hem uitgespeeld door trouw te blijven aan de prins en de sarcofaag te openen. maar ik denk dat je het spel ook kunt uitspelen als anarch of als zelfstandig wraaknemer.
Ja ok, maar hoe je het ook went of keert,
spoiler:
'je verdwijnt uit het plaatje' of je nou de macht grijpt en doodgaat, ofdat je nou wegloopt... het gebouw gaat ontploffen en dat vage jack figuur gaat appart doen.
heb zelf om te controleren ook nog even de eindscene's bekeken (gewoon door ff changelevel te doen) en ben er achter gekomen dat er daadwerkelijk 3 einde's zijn
spoiler:
de 2 die ik net heb beschreven en wanneer je een nosferatu was. Maja beiden eindigden ze met weer dat vage filmpje van jack, waar ik nogsteeds geen touw aanvast kan knopen. Oftewel een onbevredigend einde !
maarja, wist al van te voren dat dit veel ging verschillen van 1ste vampire: the masquerade :(
Opzich maken de hoeveelheid einde's niet zoveel uit (zolang het er maar minimaal 2 zijn) maar ze moeten logisch zijn en het spel ook echt afsluiten.
spoiler:
Ik wil meer dan een avatar die wegloopt of doodgaat
kan aan mij liggen, maar heb er niet veel meer uit kunnen halen.
Achja ik zeur waarschijnlijk weer, heb gewoon te hoge eisen aan spellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Twisted schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:16:
[...]

spoiler:

Hoe zit het met de quest van de Ocean Hotel?
spoiler:
Lees de bijbel er eens op na, dan kom je snel genoeg achter de goede volgorde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63730

The_Savage schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:18:
[...]

Ja ok, maar hoe je het ook went of keert,
spoiler:
'je verdwijnt uit het plaatje' of je nou de macht grijpt en doodgaat, ofdat je nou wegloopt... het gebouw gaat ontploffen en dat vage jack figuur gaat appart doen.
heb zelf om te controleren ook nog even de eindscene's bekeken (gewoon door ff changelevel te doen) en ben er achter gekomen dat er daadwerkelijk 3 einde's zijn
spoiler:
de 2 die ik net heb beschreven en wanneer je een nosferatu was. Maja beiden eindigden ze met weer dat vage filmpje van jack, waar ik nogsteeds geen touw aanvast kan knopen. Oftewel een onbevredigend einde !
maarja, wist al van te voren dat dit veel ging verschillen van 1ste vampire: the masquerade :(
Opzich maken de hoeveelheid einde's niet zoveel uit (zolang het er maar minimaal 2 zijn) maar ze moeten logisch zijn en het spel ook echt afsluiten.
spoiler:
Ik wil meer dan een avatar die wegloopt of doodgaat
kan aan mij liggen, maar heb er niet veel meer uit kunnen halen.
Achja ik zeur waarschijnlijk weer, heb gewoon te hoge eisen aan spellen :P
spoiler:
Het spel eindigt toch wanneer gehenna (De ondergang van de vampieren is gestart, je ziet toch ook zo'n vampier met een imposant aura naar jack toelopen in dat laatste filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-06 09:34
spoiler:
Ik ben op dit moment in een gebouw in "downtown" genaamd "grout''s mansion. (met die gestoorde mensen die je aanvallen). Hier moet je een puzzel oplossen om een deur te openen...Maar dit lukt me niet. Kan iemand me vertellen hoe dit moet.
Misschien een bepaalde combinatie van kaarsenhouders aanklikken?

Ik heb de combinatie om de trap op te kunnen gaan al gevonden...maar daar loop ik dood.

/edit

al gevonden...
Hier de oplossing voor degene die hier ook vast zitten:

spoiler:
1. Enter the room with the 3 lights on the wall. pull those lights until you see you've opened a door.
2. Head out of the room and find the room with the big staircase. On the base of the stairs, there's a new light you can pull. Pull it!
3. Go up the stairs, and follow the natural way, until you're back down on the first floor. Now you should be able to enter a room with a fireplace.
4. On the fireplace is a switch. Use it!
5. Go through the fireplace, and follow the path until you come to the first floor of the room where the 3 lights from the beginning is. There are some more lights there. Pull them until you find the secret passage behind the book case.
6. Go through the passage until you enter a room with a tube filled with a woman in stasis. Play the record on the record player. This opens a door.
7. You've found the corpse of Dr. Grout. SAVE YOUR GAME. And enter the only possible way out.
8. Now get the hell out of the burning building. Don't try to get out the front door, there's an open window somewhere....

[ Voor 76% gewijzigd door _sepulnation_ op 24-11-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NehcslowZ
  • Laatst online: 08-06 12:08
hier ffe een vraagje

spoiler:
ik zit nu bij de quest om die schilderijen kapot te slaan in gallery Noir, maar krijg die dingen niet kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

NehcslowZ schreef op woensdag 24 november 2004 @ 21:22:
hier ffe een vraagje

spoiler:
ik zit nu bij de quest om die schilderijen kapot te slaan in gallery Noir, maar krijg die dingen niet kapot?
Een beetje zoeken kan ook geen kwaad hoor het antwoord werd hierboven al gezegd.

spoiler:
Je moet de schilderijen in de goede volgorde kapot maken, als je naar de tekst+plaatje kijkt moet het al lukken maar ik zal de volgorde voor je wel zeggen.
ALs je binnen komt links is nummer 1 dan gaan de cijfers met de klok mee(beginnend van nummer 1) .nummer 1,3,4,2

• Schaapje_BlaaT
Zo, maar eens serieus aan dat spel begonnen en ik moet zeggen het bevalt me prima. Leuk duister sfeertje en qua gameplay zeer goed. Grafisch niet bijzonder maar ziet er best aardig uit en hier en daar zelfs mooi. Wel vrij zwaar voor de PC in verhouding tot de graphics. Vergeleken met half-life 2 loopt dit minder goed en ziet er tegelijk minder mooi uit, hoewel het ook kan komen omdat mijn PC bij dit spel de resolutie+FSAA enzo die ik met hl2 draai gewoon niet trekt. Volgens mij is het geen overbodige luxe om meer dan 512MB RAM te hebben want ik zie HD swapping op momenten dat het schokt, gebeurt vooral buiten op straat. Ik vond vooral het level in een spookhuis heel goed. Echt creepy was dat.

Screeny van de confession club, ziet er lekker gothic uit en dankzij een klusje involving het omhakken van iets anders dan bomen met mijn bijl nu ook gedeeltelijk van mij })
Afbeeldingslocatie: http://img108.exs.cx/img108/3186/Confession.jpg

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 17:14

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Het is echt een gaaf spel! Alleen loopt het erg brak bij mij (P4 2.26, 768 mb RAM en een 9800pro@XT)
Het spel swapt als een gek... Waardoor het spel na een tijdje spelen echt gaat stotteren en de laadtijden oplopen tot 1-2 minuten, soms veel meer. Als ik dan bij de task manager kijk zie ik dat het spel ANDERHALVE GIEG aan geheugen gebruikt! Dat is echt waanzin!
Ik vind dat het spel er heel mooi uitziet, maar supertop is het natuurlijk niet. Zal wel een geheugen-bug inzitten ofzo.

Over bugs gesproken...
spoiler:
Die missie bij dat verlaten ziekenhuis, met Pisha de vleesetende vampier, gaat er iets mis. Ik moet van haar die guard die nog boven is naar beneden sturen, omdat hij teveel zou weten. Als ik echter weer ga kijken waar ik die kerel in het begin heb achter gelaten, is hij weg?? Ik heb al gezocht maar hij is niet meer te vinden. Die quest blijft dus open staan...

Edit: Erg slordig trouwens, die bugs en glitches... Het spel was toch al een tijdje af? Ze hebben toch nog lang de boel kunnen tweaken en testen omdat HL2 nog niet uit was? Ik vraag me af hoe het spel eruit zou hebben gezien als het eerder gereleased had kunnen worden...

[ Voor 14% gewijzigd door Nyarlathotep op 25-11-2004 13:01 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Anoniem: 115695

Nyarlathotep schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:54:

spoiler:
Die missie bij dat verlaten ziekenhuis, met Pisha de vleesetende vampier, gaat er iets mis. Ik moet van haar die guard die nog boven is naar beneden sturen, omdat hij teveel zou weten. Als ik echter weer ga kijken waar ik die kerel in het begin heb achter gelaten, is hij weg?? Ik heb al gezocht maar hij is niet meer te vinden. Die quest blijft dus open staan...

Edit: Erg slordig trouwens, die bugs en glitches... Het spel was toch al een tijdje af? Ze hebben toch nog lang de boel kunnen tweaken en testen omdat HL2 nog niet uit was? Ik vraag me af hoe het spel eruit zou hebben gezien als het eerder gereleased had kunnen worden...
Dat is dus geen bug.
spoiler:
Die vent is gewoon teruggegaan naar z'n huis, als het goed is zit hij in Skyline Appartments op de 1e verdieping oid. Gewoon vermoorden die vent, je verliest 1 humanity maar mij is het echt niet gelukt om hem terug te sturen. Misschien komt dat omdat ik Nosferatu ben...

Zelf zit ik nu ook vast, en denk ook meteen aan een bugje wat het dus vast niet is:
spoiler:
Ik moet nu in Ground Zero op een computer de directory ''Josefk'' vinden om een ontmoetingsplaats te vinden. Rechtsachterin staat een computer waar je kan zoeken in apps/dir, echter moet je daarna geld betalen aan een employee om door te zoeken. Echter ben ik Nosferatu dus zodra ik daar tegen iemand aanloop rennen ze hard weg.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 115695 op 25-11-2004 13:28 . Reden: typos ]

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 17:14

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Anoniem: 115695 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:22:
[...]

Dat is dus geen bug.
spoiler:
Die vent is gewoon teruggegaan naar z'n huis, als het goed is zit hij in Skyline Appartments op de 1e verdieping oid. Gewoon vermoorden die vent, je verliest 1 humanity maar mij is het echt niet gelukt om hem terug te sturen. Misschien komt dat omdat ik Nosferatu ben...

Zelf zit ik nu ook vast, en denk ook meteen aan een bugje wat het dus vast niet is:
spoiler:
Ik moet nu in Ground Zero op een computer de directory ''Josefk'' vinden om een ontmoetingsplaats te vinden. Rechtsachterin staat een computer waar je kan zoeken in apps/dir, echter moet je daarna geld betalen aan een employee om door te zoeken. Echter ben ik Nosferatu dus zodra ik daar tegen iemand aanloop rennen ze hard weg.
Hmm, dat is apart:
spoiler:
Ik ben gewoon achter die pc gaan zitten en heb het wachtwoord gekraakt / ingetoetst (Kafka natuurlijk) en ben gaan zoeken. Ik kon ook gewoon weer weggaan zonder iets te betalen. Er zat ook niemand in dat kantoortje...
Maar ik zal eens gaan kijken in dat appartement... Maar ik weet nog niet wat ik zal doen. Als ik hem terugstuur kost het me geheid een humanity point, maar het is wel leuk natuurlijk :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:06
Ja, ja ik heb hem nu ook ;) Ik ga hem nu maar eens lekker spelen! :9
Heb altijd al een zwak voor dit soort spellen gehad, zoals: De Blood Omen reeks, de Soul Raver reeks, niet te vergeten de voorgaande delen van Bloodlines, de game van From Dusk till Dawn enz.
Vindt het wel cool om als Vampier te spelen en alles te doen die in de werkelijkheid niet kunnen. >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 25-11-2004 15:33 ]

• Trancentral
  • Niet online
Ik ben nog steeds aan het wachten op een un-censoring patch/update :/

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
Ey mensen... ff vraagje want ik zit vast.

spoiler:
Ik moet op Het schip gaan kijken bij de sarcofaag en moet die raporten jatten... maar als ik de crime scene inspecteer en het document jat weet ik dus niet wat ik verder moet doen. Ben overal op dat schip geweest en de quest is gewoon niet voorbij nog. Iemand iedeeen wat ik moet/kan doen daar?

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door dartbord op 25-11-2004 19:31 ]

• Schuey
gewoon terug gaan richting je bootje, dat werkte voor mij, wel een te simpele missie overigens.. hadden ze mss meer uit moeten kunnen halen :)

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Spoiler tags Heren!

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
spoiler:
hmm ja dat deed ik dus ook maar dat werkt niet.
Ik had die manifest, kreeg ik xp voor.
Daarna kreeg ik xp voor het investigating the crime scene.
Toen ging ik dus terug naar bootje en er gebeurde niets kon niet weg ofzo.
Maaruh hoe kom jij langs de agenten? Ik gebruik mn invisibility... moet je agenten ondervragen nog ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door dartbord op 25-11-2004 19:34 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste