BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114
Ik vind de gesprekskwaliteit alleszins acceptabel. Nog niet het niveau van mijn Siemens, maar zeker dicht in de buurt, beter dan de Nokia, Samsung en Sharp die ik pas heb geprobeerd in ieder geval.
De melodieën kwamen op mij hard genoeg over, maar bij MIDI files is het ook belangrijk dat je in de gaten houdt wat het volume is per file. Volgens mij had mijn neef er alleen standaard ringtones instaan, ik vond ze prima hoor.
SMSen, dat gaat langzaam zeg. Ik ben al klaar met een woord en de foon moet nog de helft. Voordeel is wel dat ie het tenminste onthoudt. Ook de T9 vind ik erg wennen, ineens zon groot scherm voor je neus met de verschillende woorden die in het woordenboek staan. Verder niet zoveel mee gedaan, maar er is aan te wennen lijkt mij.
Als ik snel even keek naar de ontvangst, moet ik eerlijk zeggen dat ik daar zo mijn bedenkingen over had. Tijdens het proefgesprekje met mijn vriendin (ze vond dat ik niet anders dan anders klonk, ik had al eerder gemerkt dat de gesprekskwaliteit aan de ontvangstkant meer dan prima is) viel het gesprek niet weg, maar ik zie de ontvangst toch wel op en neer stuiteren steeds. 2, 3, 4, 3, 2 streepjes, en dat gaat zo maar door (Vodafone netwerk dat mijn neef heeft).
Ik denk niet dat de ontvangst echt problemen gaat opleveren, maar ik wil toch graag de SL55 eens proberen geloof ik.
-edit- He verdorie: "Overall, we quite liked the Siemens SL55 for its abundance of features that's packed into a tiny egg-shaped communication device. Although the Siemens SL55 is designed for both sexes, we think that it is more suited to the female crowd because of its petite form factor. Although the SL55 suffers from poor screen quality, soft ringtone volume and sluggish response, it's still worthy to walk away with our 4 star award. "
Tja dat het schermpje niet veel soeps was wist ik al (4.096 kleuren is niet zoveel), en volgens mij is ie gewoon net zo traag als mijn S45 (en dat valt op zich best mee). De ringtones heb ik geen flauw idee van, want mijn S45 ondersteunt geen polyfonische ringtones. Ik weet het niet meer

[ Voor 21% gewijzigd door TripleM op 06-09-2003 02:01 ]
Echter paar vraagjes omdat handleiding in het duits is.
- Waar een nederlandstalige handleiding downloaden ?
- KAn de taal nederlands niet kiezen, alleen frans engels en duits, ik zal die waarschijnlijk via Internet moeten downen...
- Ik heb geen kabel erbij gekregen van de GSM naar de PC, dit zal dus via Bluetooth moeten gebeuren, dus cd installeren heeft ook geen nut zolang ik geen bluetoothe heb ?
- Ik heb zo een halsketting erbij gekregen, maar kan die op geen enkele manier bevestigen aan mijn GSM, is hier een speciale techniek voor ? in het boekje vind ik er ook niets over terug...
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
-Volgens mij kan je geen talen downloaden, dat zit in de software, misschien dat een SE Servic Point je kan helpen.
-Als je infrarood hebt kan je dat gebruiken ipv bluetooth
-Hals ketting bevestig je volgens mij door het klepje te verwijderen en dan onderaan
- http://www.sonyericsson.c...R5a_NL.pdf?traceClick=yesC00P schreef op 06 September 2003 @ 03:01:
- Waar een nederlandstalige handleiding downloaden ?
- Kan de taal nederlands niet kiezen, alleen frans engels en duits, ik zal die waarschijnlijk via Internet moeten downen...
- Ik heb geen kabel erbij gekregen van de GSM naar de PC, dit zal dus via Bluetooth moeten gebeuren, dus cd installeren heeft ook geen nut zolang ik geen bluetoothe heb ?
- Ik heb zo een halsketting erbij gekregen, maar kan die op geen enkele manier bevestigen aan mijn GSM, is hier een speciale techniek voor ? in het boekje vind ik er ook niets over terug...
- Zo'n talenpakket is afhankelijk van de firmware. Je zou naar een Service Center kunnen gaan en een updaten erin laten zetten met de Nederlandse taalmodule. Echter, Sony Ericsson geeft alleen service in het land waar je (of in dit geval de eerste eigenaar) het artikel gekocht hebt. Ik zou je aanraden om eerst telefonisch bij een Service Center te informeren en daarbij je probleem noemen. Mochten ze dat dan niet willen doen, kan je altijd nog er in persoon heengaan en doen alsof je van niets weet (ze hebben je dan tenslotte enkel nog gesproken ;-))
- We hebben er allemaal niet zo'n kabel bij gekregen, draadloos is juist fun!
- Gaffa-tape: werkt altijd
Anoniem: 37531
Mirror Plug
13042-sxa-109 3078
(Rev D) Week 3 25
(Mijn telefoon is week 31, dus geen week 3 zoals doet vermoeden op het stickertje)
Maar nu is mijn vraag, waar dient dit voor?? Ik heb al geprobeerd om het voor de lens van de camera te drukken, maar past gewoon niet, zit niet klem of zo iets.
Heb ook al bij google gezocht, maar zonder resultaat. Heb al wel geprobeerd een pic te maken, maar nog niet helemaal gelukt, komt er nog wel.
Dus wie heeft ook zo'n ding erbij en wat moet/kan je er mee doen?
Het past op de plek waar nu die rubbere antenne stop zitAnoniem: 37531 schreef op 06 september 2003 @ 11:25:
Ik heb eens even een vraagje. Ik heb alle drie de delen doorgelezen, maar ...
Ik heb hem zelf ook vervangen omdat het wat leuker uitziet. K'heb verder gelezen dat het wellicht helpt bij foto's maken!?!?!
[ Voor 54% gewijzigd door Dukey op 06-09-2003 11:35 ]
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Kheb de foon zelf nog (steeds) niet dus kan niet zeggen of 't echt zo is,
maar er stond ergens een plaatje van, in een vorig deel wellicht
Dat van die opzwellende ringtone: kan SE dat dan niet oplossen door in standbystand gewoon 'hard' te beginnen, maar alleen als er -zeg- 1-2 seconden eerder een gesprek is geweest het geluid wel te laten opzwellen...?
[ Voor 22% gewijzigd door Eegee op 06-09-2003 11:40 ]
Het helpt als je foto's van jezelf maakt.Djoekie schreef op 06 September 2003 @ 11:34:
[...]
Het past op de plek waar nu die rubbere antenne stop zit![]()
Ik heb hem zelf ook vervangen omdat het wat leuker uitziet. K'heb verder gelezen dat het wellicht helpt bij foto's maken!?!?!
Dan kun je nl. het scherm niet zien, omdat je in de camera kijkt. Om dan toch een beetje te kunnen zien wat je fotografeert kun het dopje als mini-spiegel gebruiken.
Vinden jullie dat er een bluetooth paketje bijhoort ?
Anoniem: 37531
ok, thnx. (was er zelf misschien heel laat achtergekomen)Djoekie schreef op 06 september 2003 @ 11:34:
[...]
Het past op de plek waar nu die rubbere antenne stop zit![]()
staat inderdaad mooier
Niet alleen foto's, maar synchroniseren met outlook voor telefoonnummers en agenda, verzenden van melodietjes, plaatjes, spelletjes, etc.C00P schreef op 06 September 2003 @ 11:46:
Welke voordelen biedt het als ik mij een Bleutooth paketje haal ? enkel en alleen dat ik foto`s kan verzenden naar mijn PC ?
Vinden jullie dat er een bluetooth paketje bijhoort ?
Maar ik heb deze allemaal gedaan gewoon met infrarood en laptop. gaat misschien iets omslachtiger en trager, maar werkt net zo goed.
( ik haat het om namen en telefoonnummers in te tikken, outlook werkt dus wat sneller. Zeker aangezien ik ook een PDA heb)
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Anoniem: 45837
Ik wil er ook wel een maar ik heb pas een nokia waar ik niet te vreden over ben
-=-
Maandag word ik teruggebeld door free record shop. Op aandringen gaan ze contact opnemen met hoofdkantoor die vervolgens contact op gaan nemen met sony ericsson
Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie ?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
@Aaargh!: Ik had een extra data account aangemaakt, dus 1 voor wap en 1 voor internet. Bij wap aangeven dat je die voor wap gebruikt en bij e-mail aangeven die voor internet.
Welke provider heb je?
Anoniem: 12242
Ik wil dus logo's, thuis/mobiele-nummers etc kunnen wijzigen op een makkelijke manier (zoals b.v. logomanager voor de nokia).
Anoniem: 90310
dat probleem heeft iedereen die via my bluethoot places werkt!Kiezel schreef op 06 September 2003 @ 12:44:
Heeft iemand een id hoe je nieuwe thema's via bluetooth in je T610 kan krijgen? ik kan overal in komen behalve in de folder "Thema's" als ik hier in wil gaan geeft die "no such file" aan in een popup. De folders geluiden en afbeeldingen kan ik dus wel in en ringtones oid in zetten
Mijn adviese download Mobile Agent van www.myt610.com daarmee kan je alles gewoon uploaden
en waar down ik die ?
Sony Ericsson chargers - official statement | |
![]() | Sony Ericsson has identified a possible fault with one of its UK 3-pin mobile phone chargers. There have been a limited number of incidents in the UK, where a pressure build-up in the charger has caused the top plastic part of the charger to break off, with the danger of hitting someone. If the charger does break apart, the electronics of the charger may be exposed thereby creating a risk of giving a person touching these parts an electric shock. In such circumstance, there could also be a risk of fire, if the charger is in proximity of flammable material. The series of chargers which may malfunction is limited to the 3-pin UK charger made by Delta with identification number BML 162099/3 R1A. The identification number and "Made in Thailand by Delta" is printed on the socket-face of the charger (the side that faces the wall when plugged in). Even though there have been only a few reported cases of malfunction, Sony Ericsson places very high importance upon product quality and safety and so, as a precautionary measure, it has decided to activate a recall process to have all potentially failing units returned. The charger has been included with the following Sony Ericsson phone models: T68i, T300, T310, T610 and the Bluetooth handsfree accessories HBH-30 and HBH-65. It has also been sold separately as an accessory. Consumers who identify having a 3-pin UK charger made by Delta with identification number BML 162099/3 R1A, should either visit their retailer for a replacement or call the Sony Ericsson customer care centre. Customers who have experienced problems with their chargers should stop using the charger, remove it from the socket and contact Sony Ericsson customer care centre. A free replacement will be despatched as soon as possible, together with a pre paid envelope for the user to return the charger to Sony Ericsson for inspection. UK customers should contact: 08705 237 237 Monday to Friday between 9.00 am to 6.00pm and on Saturday between 9.00 am to 5.00pm. Please note that this customer care centre will not be fully operational until Monday 8th September. |
Anoniem: 90310
nee hoeft niet altijd ligt aan de website. Op www.myt610.com vind je verschillende themes die je gratis kan downloaden en via bluetooth infraroodC00P schreef op 06 September 2003 @ 17:24:
als ik themes wil downloaden, moet ik daarvoor betalen ?
en waar down ik die ?
Dit zegt genoeg naar mijn idee, alleen UK laders:
Sony Ericsson has identified a possible fault with one of its UK 3-pin mobile phone chargers.
Deze laders zijn voor zover ik weet ook in nederland verkocht; ik heb er al een ander topic over geopendCrashOne schreef op 06 September 2003 @ 17:47:
[...]
Dit zegt genoeg naar mijn idee, alleen UK laders:
Sony Ericsson has identified a possible fault with one of its UK 3-pin mobile phone chargers.
Anoniem: 88548
euh, de uk laders zijn 3 pins, zulke stopcontacten hebben wij hier niet, wij hebben 2 pins.Duncan schreef op 06 September 2003 @ 17:48:
[...]
Deze laders zijn voor zover ik weet ook in nederland verkocht; ik heb er al een ander topic over geopend
Als ik bluetooth heb aangesloten, kan ik dan via die verbinding op internet of moet ik daar een speciaal abbonnement voorhebben ?
Weet iemand trouwens of het al mogelijk is andere frontjes te krijgen?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Iemand een oplossing voor dit probleem, want zo weet ik dus nooit precies wat ie wel en niet synct en wordt de agenda vrij nutteloos
Anoniem: 58296
Nu heb ik helemaal geen mobistar dus prop ik er mijn base kaart in en start op...
Heb ik op mijn bureaublad van mn gsm zo een stom mobistar logootje als eerste staan dat een verwijzing is naar een of andere wapsite
En ik krijg het er niet uit!
Weet er iemand hoe dit gaat?
Ook kan ik geen rapport krijgen bij aflevering van sms. Ik heb gewoon dat submenu niet bij berichten!
Heb al even in het service menu gezeten en daar vond ik ook geen oplossing.
Voor de rest supertoestel maar hoe los ik mijn bovenstaande problemen op
EDIT:
ik heb geen datakabel gekregen dus flashen gaat mij niet direct lukken?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 58296 op 07-09-2003 10:06 ]
Bij de T68i zit recurring items er ook pas in sinds de laatste firmware.wessel99 schreef op 07 september 2003 @ 04:55:
De agenda sync met outlook is wel relaxed, maar hij synct geen recurring items! Lekker handig maar niet heus als heel je rooster dus niet gesynct wordt
Iemand een oplossing voor dit probleem, want zo weet ik dus nooit precies wat ie wel en niet synct en wordt de agenda vrij nutteloos
Een grote kans dus dat het ook in de nieuwe T610 firmware zal zitten.
Anoniem: 56847
Dus het kan nog wel even duren. als er meer mensen zijn met die dongle pls stuur ze een support mail vanaf belkin.com, hoe meer hoe beter.Thank you for contacting Belkin Technical Support
Belkin is currently looking into adding the voice profile to the F8T003 but we do not have a time frame when or if that update will become available.
If you have any other questions or problems please call us toll free at (800)223-5546
Brian Nagayama
De Mobistrar zooi kan je eruit halen door de GDFS Area te flashen. Hoe dit moet moet je ff zelf uitzoeken. Het kan iig via internet, een datakabel en 10 Euro.Anoniem: 58296 schreef op 07 September 2003 @ 10:00:
Ik heb hem gisteren gekocht in een aanbieding van mobistar voor 350 EUR.
Nu heb ik helemaal geen mobistar dus prop ik er mijn base kaart in en start op...
Heb ik op mijn bureaublad van mn gsm zo een stom mobistar logootje als eerste staan dat een verwijzing is naar een of andere wapsite
En ik krijg het er niet uit!
Weet er iemand hoe dit gaat?
Ook kan ik geen rapport krijgen bij aflevering van sms. Ik heb gewoon dat submenu niet bij berichten!
Heb al even in het service menu gezeten en daar vond ik ook geen oplossing.
Voor de rest supertoestel maar hoe los ik mijn bovenstaande problemen op
EDIT:
ik heb geen datakabel gekregen dus flashen gaat mij niet direct lukken?
Voor de aflever raporten van de sms moet je maar een paar berichten naar boven lezen.
Anoniem: 58296
Thx maar ik krijg dus geen vinkje voor mijn verzonden berichten, er staat gewoon een envelopje voor.Chaser2600 schreef op 07 September 2003 @ 10:43:
[...]
De Mobistrar zooi kan je eruit halen door de GDFS Area te flashen. Hoe dit moet moet je ff zelf uitzoeken. Het kan iig via internet, een datakabel en 10 Euro.
Voor de aflever raporten van de sms moet je maar een paar berichten naar boven lezen.
Nu geen probleem, ik belde juist met base en die vertelden mij dat base raporten niet ondersteunt

Om die mobistar zooi eruit te halen moet ik dus flashen... daar vreesde ik al voor.
Ik zal hem nu nog maar wat gewoon laten denk ik
Ik probeer mail te versturen via mail.t-mobile.nl en ontvangen via m'n eigen imap4 server.CrashOne schreef op 06 September 2003 @ 16:06:
@Aaargh!: Ik had een extra data account aangemaakt, dus 1 voor wap en 1 voor internet. Bij wap aangeven dat je die voor wap gebruikt en bij e-mail aangeven die voor internet.
Welke provider heb je?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
je rooster als tasks opgeven.wessel99 schreef op 07 September 2003 @ 04:55:
De agenda sync met outlook is wel relaxed, maar hij synct geen recurring items! Lekker handig maar niet heus als heel je rooster dus niet gesynct wordt
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Iemand die hier iets vanaf weet/kan bevestigen, heb zoiezo het idee dat ik een oude firmware heb (knipperend scherm bij foto's/spellen, geen sneltoetsen bij de camera)Chaser2600 schreef op 07 September 2003 @ 10:40:
[...]
Bij de T68i zit recurring items er ook pas in sinds de laatste firmware.
Een grote kans dus dat het ook in de nieuwe T610 firmware zal zitten.
Op een van die kneiterige nokia's (3510 oid?) heb je zo'n parachute spel, welke java is. Kun je dit spel ook @t610 spelen? Lijkt me dat java compatible dat is voor alle phones, zolang ze de specs aan kunnen?
Tjah je zou inderdaad verwachten dat java = javawessel99 schreef op 07 September 2003 @ 23:07:
Oh en heeft er al iemand JAVA games?
Op een van die kneiterige nokia's (3510 oid?) heb je zo'n parachute spel, welke java is. Kun je dit spel ook @t610 spelen? Lijkt me dat java compatible dat is voor alle phones, zolang ze de specs aan kunnen?
Maar in de praktijk blijkt het nog te vaak dat java games voor nokia niet werken op de T610 en andersom.
Je moet het gewoon ff proberen want er zijn wel games die op meerdere telefoons werken.
BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS
Anoniem: 11691

Weet iemand waar ik ook zoiets zou kunnen kopen in Belgie ?
[ Voor 24% gewijzigd door C00P op 08-09-2003 13:31 ]
(heb geprobeerd te bestellen, maar bij registreren moet je poskode invullen, ik geef 3620 in en hij zegt dat dat niet kan...)
Dit is een wap site ----> wapchimp.pwp.blueyonder.co.uk
Nu is mijn vraag, kan ik alle programma`s die ik nodig ga hebben(bluetooth setje is onderweg) eventueel van het net downen ?
Uiteraard zijn alle programma's en documenten te downloaden. De meeste vanaf www.sonyericsson.com zelf, third party programma's natuurlijk vanaf hun eigen sites...C00P schreef op 08 September 2003 @ 22:59:
Ik heb mijn GSM dus in duitsland gekocht, bijgevolg heb ik ook een duitse handleiding en duitse cd-rom.
Nu is mijn vraag, kan ik alle programma`s die ik nodig ga hebben(bluetooth setje is onderweg) eventueel van het net downen ?
-edit:
Ik had hier nog een wijsneusopmerking voor je staan, maar die was niet meer van toepassing toen ik zag dat je toch al ongeveer een jaar internet hebt
[ Voor 24% gewijzigd door BAUKstEr op 09-09-2003 00:11 ]
maar de t610 wil ze niet?
ps. iemand nog een goede site voor themes?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
zover ik weet ondersteund hij alleen IMY en MIDPhusebox schreef op 09 September 2003 @ 09:41:
ehm ff vraagje: ondersteunt de t610 geen .mmf ? probeer via bluetooth van mijn s55 wat polyfonic ringtones door te sturen
maar de t610 wil ze niet?
ps. iemand nog een goede site voor themes?
een goede theme site is: www.myt610.com
ben op zoek naar de Nocturne theme die op SE site staat... kan hem daar niet vandaan halen want registratie mislukt steeds
ow ja en de theme editor van SE site? iemand die ergens nog uit kunnen halen?
Ik gebruik deze theme creator voor Ericsson:
http://members.lycos.co.uk/themecreator/
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Helaas niet, je kunt alleen voice memo's opnemen, maar die zijn dan niet in te stellen als beltoon.... helaasrenzo4000 schreef op 09 September 2003 @ 11:45:
Zijn er ook voice ringtones te verkrijgen voor SE T610? Dit zou opzich wel geinig zijn natuurlijk.
Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl
Anoniem: 45837
Als je even op google zoekt vindt je ook genoeg zooi voor de t610BAUKstEr schreef op 09 september 2003 @ 11:44:
Jeez, myt610.com is inderdaad helemaal vernaggeld
Ik gebruik deze theme creator voor Ericsson:
http://members.lycos.co.uk/themecreator/
Ja, nog lelijker dan die van T-Mobile.Phusebox schreef op 09 September 2003 @ 14:43:
heeft de vodafone live versie van de t610 ook van die lelijke logo's erop en aangepast menu?
Volgens telecom.nu krijgt T-mobile ze niet meer goed geleverd, en zal ik nog moeten wachten..
Ik heb nu maar gemaild of ik de "normale" T610 mag hebben (dus zonder T-mobile zooi) voor een leuk prijsje.
Hopelijk komt er een positief antwoord terug
Ja.. kost je ongeveer 10 minuten krabbelen met je nagel, dan zijn ze helemaal weg. (de logo's danPhusebox schreef op 09 September 2003 @ 14:43:
heeft de vodafone live versie van de t610 ook van die lelijke logo's erop en aangepast menu?
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 09-09-2003 15:45 ]
dus die zijn makkelijk te verwijderen? en laat geen krassen achter?Bosmonster schreef op 09 September 2003 @ 15:44:
[...]
Ja.. kost je ongeveer 10 minuten krabbelen met je nagel, dan zijn ze helemaal weg. (de logo's dan)
want de vodafone menu's e.d. zijn dus ook te verwijderen dmv. kabel en software
die T-Mobile t610 hadden ze nog wel maar ik hoef die T-Mobile shit niet, heb nog een Telfort abo wat ik wil verlengen nl. Bij een Telfort 200 abo voor 2 jaar is ie gratis
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Wat ik echter niet kan vinden is of ik adresgegevens in de telefoon kwijt kan. Dit had mijn s45 wel maar ik kan niks vinden. Zou heel erg jammer zijn, een gemiste kans zelfs!
kan nietGrindtegel schreef op 09 September 2003 @ 16:37:
Heb de t610 nu een paar weken ben er best tevreden mee, alleen is de ontvangst wel wat minder dan ik met mijn vorige siemens S45 had.
Wat ik echter niet kan vinden is of ik adresgegevens in de telefoon kwijt kan. Dit had mijn s45 wel maar ik kan niks vinden. Zou heel erg jammer zijn, een gemiste kans zelfs!
als de winkel het al niet weet hoe moeten wij dat dan wetenEner-G schreef op 09 september 2003 @ 16:20:
grr ze hadden de t610 niet op voorraad.. meisje achter de balie was zelf ook al een week aan het wachten.. iemand enig idee wanneer die dingen binnenkomen?
Zijn wij geen 'insiders' dan? heheChaser2600 schreef op 09 September 2003 @ 18:02:
als de winkel het al niet weet hoe moeten wij dat dan weten
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
- adressen opslaan bij namen is niet mogelijk?
- taken/afspraken instellen die bijvoorbeeld elke week terugkeren is niet mogelijk?
- caller-image toevoegen aan groep is niet mogelijk?
- verjaardagen instellen die elk jaar terugkeren is niet mogelijk? tevens ook niet verjaardagen toevoegen aan contactpersonen?
• NeePhusebox schreef op 10 September 2003 @ 10:25:
even een vraagje voor de t610 gebruikers hier, er zijn een aantal punten die voor mij nogal belangrijk zijn of ik deze telefoon ga halen:
- adressen opslaan bij namen is niet mogelijk?
- taken/afspraken instellen die bijvoorbeeld elke week terugkeren is niet mogelijk?
- caller-image toevoegen aan groep is niet mogelijk?
- verjaardagen instellen die elk jaar terugkeren is niet mogelijk? tevens ook niet verjaardagen toevoegen aan contactpersonen?
• Nee
• Nee
• Nee
De SonyEricsson P800 is meer een toestel voor jou...
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
nee danke, ik hoef geen baksteen met ingebouwde bouwlamp...Ginz schreef op 10 September 2003 @ 12:44:
[...]
• Nee
• Nee
• Nee
• Nee
De SonyEricsson P800 is meer een toestel voor jou...
ik heb nu een S55, en daar kan dat ook allemaal mee... hmm
Het vodafone-logo is wel degelijk te verwijderen (staat ook wel in de andere delen van dit topic). Je kan gewoon een (stanley)mesje gebruiken en het logo lichtjes wegkrabben. De behuizing is van aluminium, dus als je het lichtjes doet zie je ook geen krasjes.Phusebox schreef op 09 September 2003 @ 16:29:
hmm net wat andere forums gelezen en overal staat dat het vodafone logo op de t610 niet te verwijderen is...
Heeft er iemand trouwens al een oplossing om mailjtes met attachments te versturen, ik heb nog steeds geen 'vrije' smtp-server gevonden?
-
Ehm, verlengen moet je gewoon ff via telfort zelf doen, heb ik ook gedaan. Ik heb gebeld en gezegd dat ik een nieuwe telefoon wil hebben (de T610). Nieuw contract ingevuld en opgestuurd, en moet hem binnen een paar dagen binnen hebben.Ener-G schreef op 09 september 2003 @ 16:20:
grr ze hadden de t610 niet op voorraad.. meisje achter de balie was zelf ook al een week aan het wachten.. iemand enig idee wanneer die dingen binnenkomen?
die T-Mobile t610 hadden ze nog wel maar ik hoef die T-Mobile shit niet, heb nog een Telfort abo wat ik wil verlengen nl. Bij een Telfort 200 abo voor 2 jaar is ie gratis
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
heb jij hem al binnen dan?
en kan je via dat formulier ook kiezen voor de andere kleuren, of is alleen de zilveren verkrijgbaar?
ik ga zo toch nog ff op HC kijken in Utrecht, als ze hem daar ook nog op voorraad en gratis hebben laat ik 'm daar verlengen.. en heb ik meteen m'n foon
heb ik gelijk een servicepunt voor als er wat aan de hand mocht zijn met 't beestje, als je hem via de telfort site bestelt en er is wat stuk dan moet je hem namelijk opsturen.. en daar zit ik niet op te wachten
[ Voor 46% gewijzigd door Chiron op 10-09-2003 13:01 ]
De T610 kan J2ME en Mophun (C++) applicaties draaien. Mophun applicaties moeten inderdaad gesigned worden, J2ME applicaties niet.Xander2000 schreef op 10 September 2003 @ 12:47:
Ik zie dat de T610 over de J2ME environment beschikt. Is het mogelijk om zelf geschreven applicaties (applets?) uit te voeren op deze gsm. Of moet de software speciaal gesigned worden?
Meer info over J2ME op de T610: http://www.ericsson.com/m...en/devices/t610/docs.html
Meer info over Mophun: http://www.mophun.com/
Top! bedankt voor de info. Nu begint de T610 ook voor mij zeer interessant te worden.Bas Jansen schreef op 10 September 2003 @ 13:46:
[...]
De T610 kan J2ME en Mophun (C++) applicaties draaien. Mophun applicaties moeten inderdaad gesigned worden, J2ME applicaties niet.
Meer info over J2ME op de T610: http://www.ericsson.com/m...en/devices/t610/docs.html
Meer info over Mophun: http://www.mophun.com/
Ben bang om er kretsen op te maken als ik hem in mijn zak steek bij mijn sleutels bijvoorbeeld, waar kan ik ergens een mooi jasje kopen voor mijn T610 ?
Ik heb eens ergens gezien(weet niet meer waar) dat je zo een soort condoom erond kon doen, (joystick was nog open) weet iemand waar die te vinden ?
Anoniem: 86454
Eerste snuffel...
Tweede snuffel... <-- Bingoooo (kom maar naar voren
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 86454 op 10-09-2003 15:58 ]
was net bij vodaphone city point om mijn abo te verlengen, en t610 te halen...
hadden ze alleen week17 modellen... grrr
ik heb hem lekker nu alDeX schreef op 10 september 2003 @ 13:06:
De telfort formulieren kun je toch ook faxen?
Heb ik ook gedaan.
scheelt 2 dagen![]()
ik ben net anderhalf uur geleden bij de Telfort shop geweest in Utrecht, daar hadden ze er nog 2 liggen die eigenlijk in reservering waren maar iemand heeft nu vette pech
kon hem zo meenemen, bij een 2 jarig t200 abo was ie gratis
formuliertje ondertekenen voor de verlenging, ff 10 minuutjes wachten op de check en dat was het wel
en het foontje is echt gaaaaf
Dat ze dat daar laten zien.. Ik vroeg het pas in Gorinchem en toen verteldden ze me dat ze dat nie konden doen omdat ze ze dan nie meer konden verkopen..Phusebox schreef op 10 September 2003 @ 16:06:
hmmm baggerzooi
was net bij vodaphone city point om mijn abo te verlengen, en t610 te halen...
hadden ze alleen week17 modellen... grrr
Bij telecom.nu komt nog éénmalig een vooraad binnen vanaf T-mobile met T-mobile's T610's waarvan er één voor mij is bedoeld (mits het niet te lang duurt meer, zit nu inmiddels al weken lang zonder telefoon), maar ik hoop dat dat meteen betekent dat het wel een nieuwe versie is.. heb ik iig niet helemaal voor nix zo lang gewacht.
Zijn er nog meer mensen die ook op de T610 t-mobile versie zitten te wachten?
Als je in de buurt bent van de Telfort shop is dat lekker makkelijk jaEner-G schreef op 10 September 2003 @ 16:16:
[...]
ik heb hem lekker nu al
ik ben net anderhalf uur geleden bij de Telfort shop geweest in Utrecht, daar hadden ze er nog 2 liggen die eigenlijk in reservering waren maar iemand heeft nu vette pech
kon hem zo meenemen, bij een 2 jarig t200 abo was ie gratis
formuliertje ondertekenen voor de verlenging, ff 10 minuutjes wachten op de check en dat was het wel
en het foontje is echt gaaaaf
Telefoon is ook gaaf. maar ik Moet ff een Bluetooth dongle halen.
Niks, is amerikaanse versie, heb je bij Nokia ook.C00P schreef op 10 September 2003 @ 17:26:
de T616 bestaat ook zie ik net. wat kan die meer ?
Bijvoorbeeld de 3360, dacht ik.
#StopBurningStuff
NietsC00P schreef op 10 September 2003 @ 17:26:
de T616 bestaat ook zie ik net. wat kan die meer ?
Is een versie geschikt voor andere netwerken (US enzo)
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Dit topic is gesloten.