Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 4

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.116 views sinds 30-01-2008

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
In navolging op:

Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 1
Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 2
Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 3

Is het nu alweer tijd om een nieuw deel voor deze vette telefoon te openen, Deel 4 dus

Afbeeldingslocatie: http://www.gprsworld.nl/terminals/sonyericsson_t610/t610_1.jpg

De specs :

Afmetingen:
102 x 44 x 19 mm

Gewicht:
95 g

Kleuren:
Aluminum Haze
Abyss Blue
Volcanic Red

Display:
65.536 kleuren STN
128 x 160 pixels

Batterij-duur:
315 uur stand-by, spreektijd tot 14 uur

Overig:
Ingebouwde digitale camera met 352x288 pixels
Aluminium behouzing
2 Mb geheugen
Melody composer voor 32 tonige ringtunes
Multimedia Messaging Service (MMS)
Ondersteuning van Java (J2ME) en Mophun (downloadable games)
Mobiele E-mail
WAP browser
Triple band GSM 900/1800/1900 (voor in de VS)
Predictive text input
GPRS, HSCSD
Bluetooth en infrarood
Te gebruiken in combinatie met Phone Flash

Links

Klik hier voor: SonyEricsson Mobile Communications Homepage
Klik hier voor: Directe link naar de Officiële SonyEricsson T610 Website

Klik hier om de SonyEricsson T610 interactief te gebruiken.
Klik hier voor de SonyEricsson T610 whitepaper

En,

Klik hier voor: Een site vol met handige informatie en software voor de T610

FAQ:

• "Ik wil ook een T610, maar zonder het bekende 'hissing' probleem. Welke week heb ik nodig?"
- Als je een toestel uit week 21 (03W21) heb, dan moet het 'hissing' probleem opgelost zijn.

• "Hoe kan ik mijn week-versie bekijken?"
- Achter je accu, op de witte sticker zie je een code, bijvoorbeel 03W21. Dan heb je dus een week 21 versie

• "Ik wil de software van mijn T610 upgraden, hoe kan ik dat doen?"
- Dat kan je alleen bij een SonyEricsson gecertificeerd service point (SESP) laten doen.

• "Hoe kan ik bekijken waar een SESP bij mij in de buurt zit?"
- Ga naar de dealer locator van SonyEricsson toe, en selecteer het hokje voor 'Alleen dealers met een Service Point' aan.

• "Zijn de ander kleuren al verkrijgbaar?"
- Nee, in ieder geval nog niet bij de grote winkel ketens. Misschien wel online.

• "Waar kan ik anders gekleurde behuizingen vandaan halen?"
- Check #SonyEricsson op de Tweakers IRC chat

• "Hoe kom ik in het service menu?"
- > * < < * < * (< of > bedien je doormiddel van de joystick)

• "Hoeveel geheugen heeft de T610?"
- 2MB, en nee, dat is niet uitbreidbaar

• "Hoe kan mijn T610 draadloos verbinden met m`n PC?"
- Door middel van Bluetooth of IRdA USB dongle.

• "Welke Bluetooth dongle moet ik kopen? en wat betekent class 1 of 2?"
- Koop gewoon lekker een Bluetooth USB Dongle van Mycom (class 2)of MSI (class 1).
- Class 1 heeft een beriek van 100 meter, en class 2 maar van tien meter.

• "Kan ik dan met m`n T610 en een class 1 USB dongle tot 100 meter met elkaar communiceren?"
- Nee, aangezien je T610 maar een class 2 heeft, zal het maximaal 10 meter zijn.

• "Wat heb ik dan aan zo`n class 1 USB dongle?"
- De SonyEricsson Z1010 zal bijvoorbeeld wel met een class 1 uitkomen, en je kan in een straal van 100 meter een netwerkje opzetten met een ander apparaat die wel een class 1 Bluetooth heeft

offtopic:
Voor mensen die nog iets aan mijn kleine FAQ willen toevoegen, mail/msn/icq me maar even

URL om gelijk naar m`n mini-FAQ te gaan staat hier

[ Voor 42% gewijzigd door intoxicated op 23-08-2003 16:41 . Reden: html ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Anoniem: 54991

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Best humor idd, alleen hoe groot is de kans dat iemand onverhoopt zn bluetooth aan laat staan?

Iets anders; kben van plan morgen ws. de T610 te halen, Wie wil voor mij een bergje maken met alle bekende problemen?
- Outlook synchronisatie
- scherm in fel licht
- 'oude sofware' geeft problemen
- What else?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75207

exemplarisch probleem??

de mijne valt sinds vandaag steeds uit op de meest onmogelijke tijdstippen... tijdens het maken van een sms tijdens bellen tijdens browsen via bluetooth tijdens het bekijken van plaatjes... morgen maar weer terug voor nummer 4 in nog geen 2 maanden... toch maar eens kijken voor een ander toestel :|

wk23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23507

Ik probeer elke dag, als ik in de trein zit, Bluetooth-verbindingen te maken. Meestal detecteert mijn T610 dan een of meerdere telefoons, m.n. Nokia's. Laatst bij de AH stond ik te wachten bij de kassa, ook weer aan het kloten met de Blauwtand, toen werd ineens een onbekend apparaat gedetecteerd. Ben er nooit achter gekomen wat dat was, in ieder geval geen telefoon. Wellicht een kassa met bluetooth? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75207

ja of een parkeermeter... of een hond met een bluetooth navigatiesysteem?

ik kom nou nooit mensen tegen met bluetooth geactiveerd =) moet toch eens in de trein mezelf vervelen en het gaan testen... ownee telefoon kapot :| ergernis ergernis ergernis..

toch maar weer nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Laatst online: 05-06 10:58

DouweGNL

Ik ben tof.

Zogenaamde 'Handterminals' (nieuwe model) werken via Bluetooth... Op een handterminal worden allerlei bestel en afboekgegevens ingevoerd om deze later in het computersysteem in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56847

r0el schreef op 21 August 2003 @ 20:28:
[...]

Best humor idd, alleen hoe groot is de kans dat iemand onverhoopt zn bluetooth aan laat staan?

Iets anders; kben van plan morgen ws. de T610 te halen, Wie wil voor mij een bergje maken met alle bekende problemen?
- Outlook synchronisatie
- scherm in fel licht
- 'oude sofware' geeft problemen
- What else?
- Outlook synchro: geen enkel probleem mee?
- Fel licht: valt wel mee vind ik, heb nog geen toestellen gezien waarbij het beter is.

- Hangt ervanaf waar je hem koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Het wordt echt tijd dat ik de nieuwe software erop krijg.
Heb sinds een paar dagen in een keer hele vreemde klachten.

Ik kon laatst geen smsjes versturen, vraagt de telefoon in 1x om de pincode in te toetsen. Ik doe dat en gaat meteen naar mijn desktop weer. Dus was ook niet echt een reset. Toen werktte alles weer.

Was in 1x al mijn java-apps kwijt. Nadat hij een keer was vastgelopen.

En ik heb steeds vaker dat de telefoon vastloopt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82413

Wie kan er mij zeggen waar ik deze code moet gebruiken: > * < < * < om in het service menu te komen.
Het lukt mij maar niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

je zet je telefoon aan
toets je pincode in
wacht tot je telefoon helemaal opgestart is
je toets de code in

en je moet op het laatst nog een sterretje erbij toetsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thx, nu is het gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63861

Agenda functie:

Ik ben zeer geintresseerd in de agenda functie van de T610. Is die agenda een beetje handig in de praktijk? Of is het allemaal te klein om handig mee te werken?

Ik vraag dit omdat ik m'n papieren agenda wil gaan vervangen door een digitale agenda. En als dat dan ook zeer goed met deze phone kan, dan scheelt me dat weer een dure bluetooth PDA aangezien ik toch deze telefoon wilde aanschaffen bij verlenging van m'n abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Heb net mijn Dual sim adapter binnen van ebay af. Kwam uit Tawain

Nou ding werkt perfect, twee simmetjes erin, dubbel vouwen, batterij erboven op, klepje strak erop duwen...aanschuiven en bellen maar. Aan uit en je wisselt van sim.

Nadeel, laatst gebelde nummers zijn van die sim. En je bent je smsjes kwijt die op je toestel stonden.

Verder kun je van buiten echt niet zien dat je er een dual sim in hebt. Verbaasde mij ook. Ik iig blij

(was laatste posting in het vorige topic, en was eigenlijk benieuwd of er meer mensen met een dual sim zijn ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11-2024

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Heerlijk.. het kostte wat maar ben eindelijk alle Vodafone Live! meuk kwijt en om het af te maken het simlock en de logo's op de buitenkant. Als ik als eeuwenoude-trouwe-libertel-abonnee een nieuwe telefoon bij Vodafone zelf bestel en daar ook nog voor moet betalen dan wil ik geen kant-en-klare-reclame-lichtbak.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OzBoz schreef op 22 augustus 2003 @ 09:07:
Heerlijk.. het kostte wat maar ben eindelijk alle Vodafone Live! meuk kwijt en om het af te maken het simlock en de logo's op de buitenkant. Als ik als eeuwenoude-trouwe-libertel-abonnee een nieuwe telefoon bij Vodafone zelf bestel en daar ook nog voor moet betalen dan wil ik geen kant-en-klare-reclame-lichtbak.
http://www.t610-world.de/service/vfd2brandinglegal.htm

Kan gratis, en het werkt heb ik gehoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-06 13:16
De methode werkt zeker wel, maar... je simlock haal je niet met deze methode eraf en je komt ook niet van de veranderde icoontjes van T-Mobile of Vodafone af.

(En toen ik net mijn T-Mobile T610 had en gewoon alle verwijderbare bestanden verwijderde, kwam ik al op 2138 kb vrij geheugen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Deze gsm n00b wil ook een T610 kopen en heeft nu via z'n werk een KPN mobile abo. Kan ik die T610 gewoon kopen en m'n simkaartje overzetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

BAUKstEr schreef op 22 augustus 2003 @ 12:06:
[...]

De methode werkt zeker wel, maar... je simlock haal je niet met deze methode eraf en je komt ook niet van de veranderde icoontjes van T-Mobile of Vodafone af.

(En toen ik net mijn T-Mobile T610 had en gewoon alle verwijderbare bestanden verwijderde, kwam ik al op 2138 kb vrij geheugen :))
En daar ging het mij juist om. De icoontjes en de extra VodaFone logo's in de menu's en de standaard WAP dingen met Vodafone. Simlock vond ik niet boeiend maar dat heb ik puur gedaan om het compleet te maken, beetje narren.

En ik moet zeggen, het ziet er nu allemaal een stuk smoother uit. Dit weekend maar eens wat toffe themes in elkaar proberen te frutten. Is toch ook een beetje grafisch vormgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Mobile-review.com heeft nu ook wat plaatjes van de aankomende T620.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/newslist/2003/August/images/t330-1.jpg
First photos of Sony Ericsson T620 appeared in the network. Although according to index this model is positioned above T610, in reality it would be under it. The main reason is marketing policy. The company decided that the phone with better features and comparable design would decrease sales level of T610, even taking into account different price. So, the new phone was artificially made not so attractive for users of T610. The new handset is aimed to youth market. Functions of the phone have not been obvious yet. The question is whether bluetooth support will remain in this phone. Technical functions of T620 are the same as in T610. The main difference is a screen, which has better quality than T610has. The same TFD display is installed in Z600.
http://www.mobile-review.com/news.php?language=en#news1178

Dus een model gepositioneerd iets onder de T610. Iets minder functies (geen bluetooth?), iets beter scherm (TFT).

Iets anders: bij Vivacom kun je de T610-T-Mobile los krijgen voor € 280. Weet iemand of dit elders goedkoper kan?

Na twee keer achter elkaar met mensen te hebben gebeld met T-Mobile, met verschrikkelijke verbinding, heb ik toch maar besloten niet over te stappen van Vodafone naar T-Mobile.
Eerste woont ong. 10 km van de Duitse grens (bij Venlo), maar zit continu op het Duitse net van T-Mobile.
Tweede woont in Utrecht (Lunetten), maar moet helemaal in yoga-posities voor het raam gaan hangen om te kunnen bellen.
Met Vodafone heb ik nog altijd goede ontvangst, ook in de Utrechtse werfkelders.

Maar ja, om alsnog een beetje goedkoop aan een T610 te komen, zou ik dan dus een losse T-Mobile-versie moeten halen, en die direct opschonen van alles, incl simslot.

Heeft hier iemand de tel. los bij Vivacom of elders gekocht, en daar ervaringen over om te delen?

[ Voor 26% gewijzigd door wicher|IA op 22-08-2003 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

wicher schreef op 22 August 2003 @ 14:07:
Na twee keer achter elkaar met mensen te hebben gebeld met T-Mobile, met verschrikkelijke verbinding, heb ik toch maar besloten niet over te stappen van Vodafone naar T-Mobile.
Waarom bel je Vodafone niet gewoon rechtstreeks? Teken je bij voor een jaar (of 2) en doen ze wel een aanbieding voor het toestel. Ik was 88,- kwijt (excl het removen van de Vodafone prut). Heb altijd mijn telefoons nog rechtstreeks bij Vodafone gehaald.. daar krijg ik ook de rekeningen van en dat bevalt me eigenlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
OzBoz schreef op 22 August 2003 @ 14:20:
[...]

Waarom bel je Vodafone niet gewoon rechtstreeks? Teken je bij voor een jaar (of 2) en doen ze wel een aanbieding voor het toestel. Ik was 88,- kwijt (excl het removen van de Vodafone prut). Heb altijd mijn telefoons nog rechtstreeks bij Vodafone gehaald.. daar krijg ik ook de rekeningen van en dat bevalt me eigenlijk wel.
Ik heb mijn huidige abonnement pas 3 maanden (zonder tel. maar met cashback), dus ik denk niet dat ze me alweer korting willen geven.

Maar inderdaad, ik wilde ze toch al zo bellen om mijn belbundel omlaag te schroeven, en dan wilde ik gelijk even vragen of het ook via hen kan.
Zou toch een hoop gedoe schelen inderdaad.

Edit _________________________________

Kut, bel ik ze voor het terugzetten van belbundel, vergeet ik nog te vragen over nieuwe telefoon |:( :P.
Stomstom, kan ik weer gaan bellen.

[ Voor 11% gewijzigd door wicher|IA op 22-08-2003 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88253

Ik was net bij de gsm-shop.nl (de winkel) en heb daar de blauwe uitvoering van de T610 gezien. Ziet er aardig uit maar ik vind de zilveren toch mooier.

Hij is daar 409 eurootjes, simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

In een review van Mobile Review heb ik gelezen dat:
- het trilalarm zwak is
- het geluid ook al niet echt sterk is
Klopt dit ? Is dit de beste foon die je op dit moment kan kopen als je alleen GPRS wilt + klein toestel + relatief goedkoop ?

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Dethroned schreef op 22 August 2003 @ 21:07:
In een review van Mobile Review heb ik gelezen dat:
- het trilalarm zwak is
- het geluid ook al niet echt sterk is
Klopt dit ? Is dit de beste foon die je op dit moment kan kopen als je alleen GPRS wilt + klein toestel + relatief goedkoop ?
ik zou zeggen ga eens in de winkel kijken naar het toestel
persoonlijk vind ik het tril alarm en het geluid prima
maar als GPRS + klein toestel + relatief goedkoop je enige eisen zijn dan denk ik dat er genoeg keus voor je is
en ik denk dat de T610 juist niet relatief goedkoop is
neem bijvoorbeeld de samsung c100, deze voldoet aan je eisen en is stukken goedkoper ( +/- 200 E zonder abbo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Nee, klopt niks van...trilalarm hoor ik 3 kamers verder als ie op tafel ligt en als ie in mun broek voel ik um goed/lekker trillen. ;) Geluid vind ik best hard gaan maar het ligt er een beetje aan welke tonen je gebruikt in de liedjes.
Het toestel is goedkoop, 3band, bluetooth, GPRS, veel kleurenbeeldscherm, camera, alle zeik erop en eraan...maar ik zou hem niet kopen als ik jou was (straks heeft iedereen um :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86372

ook leuk, m'n t610 liep vandeweek vast.. ok heb ik wel vaker.. gewoon stroom er af en weer opstarten.. maar nu starte ie dus niet meer op :| bleef hangen in het begin met een zandloper.. verder niks..

ik had nog een oude software versie er op staan, dus ik ben afgereisd naar Utrecht om er nieuwe software op te laten zetten met de hoop dat ie het dan weer zou doen..
.. en pfew.. gelukkig doet ie het weer en ook nog met nieuwe software :)

nu hopen dat het niet vaker gebeurd..

>>iemand ook wel eens screen error gehad?.. dat niks meer leesbaar is, ruis over het beeld en tekst?

(super telefoon tho.. zou niet willen ruilen voor een ander) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 08:59
Echt relaxed ding, heb m nu een week :) Was even kloten met USB Bluetooth ding, maar iig die van Mycom werkt goed. Plug dat dingetje erin, installeer de software van de cd (incl. drivers) en dan beetje kijken welke services je wilt laten draaien. Verder was het even klooien met die ericsson software maar je moet iig com poort 3 (bij mij) aanzetten in 'opties phone monitor' in je 'control panel'.

Leuk om mee te mobloggen verder :)

http://www.moblog.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Ik ben zelf nogal veel grafisch bezig op de computer en hou wel van dat pixelgeneuk enzo. Dus ben nu ook bezig eens themes te maken. Vroeg me alleen af of er nog andere mensen mee bezig waren. Ik kom wel allerlei themes tegen op bv myt610.com maar ik kan niet echt zeggen dat de gemiddelde kwaliteit zo brilliant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de server van #sonyericsson @ irc.tweakers.net staat er eentje van iemand uit Culembourg, en daar komen vlug nieuwe bij gemaakt door andere tweakers. Dus er zijn wel degelijk mensen mee bezig oa. ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

Ik was eens benieuwd wat jullie allemaal doen met je foon..Welke games, ringtones enzo zijn absolute aanraders voor de T610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

honeycave 2 is echt een leuk spel
en dat midgetgolf

er is ook een java-spelletje dat je een eitje in verschillende bakjes omhoog moet gooien. Ook erg vermakelijk. Crazy Cast.

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 23-08-2003 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:26

Piggen

Lekker bakkie

Ik gebruik de Old Phone. Die vind ik het leukst. Ik hoef al die popi-jopi zooi niet. Games heb ik nog niet gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

wat moet je dan met een T610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-11-2023
De T610 zou eigenlijks wel handsfree moeten hebben. En dan dus zonder accessoire erbij, gewoon op het toestel zelf. En meer geheugen ;)

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
RonnieB82 schreef op 23 August 2003 @ 12:38:
wat moet je dan met een T610?
Dat heet nou 'Retro'

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:14

Tim Schuhmacher

abasios

OzBoz schreef op 22 augustus 2003 @ 14:20:
[...]
Ik was 88,- kwijt (excl het removen van de Vodafone prut).
Waar heb je dat removen laten doen dan, als ik vragen mag? En heeft dat functioneel nog gevolgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Tim Schuhmacher schreef op 23 August 2003 @ 14:33:
[...]

Waar heb je dat removen laten doen dan, als ik vragen mag? En heeft dat functioneel nog gevolgen?
Heb ik zelf gedaan.. funtioneel in zoverre dat er wat opties veranderen die Vodafone heeft aangepast. En je kunt meer dingen instellen met bv WAP etc omdat je niet meer perse vast hangt aan de Vodafone sites. Het ging me er vooral om dat ik gewoon de zooi kwijt was en weer nette SE icoontjes terug kreeg.

Mail me anders maar ff, weet niet in hoeverre dat legaal/illegaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:50

_WgV_

It's a magical world!

Shiver23 schreef op 23 August 2003 @ 12:15:
honeycave 2 is echt een leuk spel
en dat midgetgolf

er is ook een java-spelletje dat je een eitje in verschillende bakjes omhoog moet gooien. Ook erg vermakelijk. Crazy Cast.
Ik vind honeycave een irri spel!
Omdat je steeds als je GO bent weer helemaal aan het begin moet beginnen :(

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Het zijn meerdere levels
Als je een tijdje gespeeld hebt dan kom je de eerste twee levels zonder moeite door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
OzBoz schreef op 23 August 2003 @ 15:36:
Het lijkt me dat dit gewoon legaal is hoor, verwijderen van simslot (binnen een jaar, niet via de provider) is dat tenslotte ook.

Wat dat betreft ook vreemd dat je het op GoT niet uitgebreid over sim-ontgrendelen mag hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Wordt beetje gek hier :/

Was vorige simkaart+phone(J70) kwijtgeraakt, dus alle contacten weg.
Dus ik koop T610+vraag nieuwe simkaart aan. Ik stuur iedereen een meeltje of ze ff hun nummers kunnen terugmeelen, zodat ik met outlook contacten ze via bluetooth in me T610 kan zetten, scheelt een hoop getyp! (ik gebruik een MSI class 1 dongle)
Gister had ik zo'n 30 meeltjes binnen meteen overgezet natuurlijk.
Het was eerder al een gekloot geweest om dat XTND connect te laten werken.
Maar nu doet ie het helemaal niet meer, hij wil namelijk neit meer via com port 4 connecten.
Dat kan ik gewoon niet meer selecteren bij die instellingding.
Afbeeldingslocatie: Http://kvhuizen.yepz.nl/Pictures/btdoetgaar.jpg

En dat programma wat bij de telefoon zit (XTND connect) wil dus blijkbaar alleen via com port 4 connecten...

Wat ik al geprobeerd heb:
  • Complete Bluetooth software opnieuw installeren van de MSI cd
  • Alle compoorten behalve 1, 2 en 4 verwijderen uit apparaatbeheer van windows, hij blijft vrolijk 3, 8, 9, 11, 12 en 13 aangeven ipv alleen 4
  • heel boos doen en hard schreeuwen :X :/

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47082

Heb nu net een SE T610 gekocht en een Bluetooth Dongle bij computerland.
Nu kunnen beide apparaten elkaar wel vinden, maar hoe stuur ik nou bv. plaatjes naar de telefoon .. Zie nergens een mogelijkheid hiervoor... ??

Hellup..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Heb je `n BT logo rechts onder in je systray?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja er staan twee logo's // 1 blauwe ster, asl ik hier op klik komt er een menu 'Join BlueNetword'. Hier staat wel mijn telefoonnaam en een mac-adres geloof ik, als ik hierop dubbelklik (join) komt er op mijn telefoon de vraag "Toevoegen aan mijn apparaten?" klik op Ja dan komt er op de computer een popup "Failed to get PAN Service information". ANder icoon zie ik een Home IP locator.. kan daar verder nix doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Anoniem: 47082 schreef op 23 augustus 2003 @ 22:19:
Ja er staan twee logo's // 1 blauwe ster, asl ik hier op klik komt er een menu 'Join BlueNetword'. Hier staat wel mijn telefoonnaam en een mac-adres geloof ik, als ik hierop dubbelklik (join) komt er op mijn telefoon de vraag "Toevoegen aan mijn apparaten?" klik op Ja dan komt er op de computer een popup "Failed to get PAN Service information". ANder icoon zie ik een Home IP locator.. kan daar verder nix doen
Sorry, hier kan ik je niet mee helpen.

Je heb een andere software dan ik heb, daar ben ik dan ook niet bekend mee.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

Zou iemand dit willen vertalen naar het NL? en geld dit ook voor T-Mobile?

Alvast bedankt.

[ Voor 6% gewijzigd door WietBoer op 23-08-2003 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:05

PowerFlower

être diable et jouer fleur

wicher schreef op 23 August 2003 @ 18:55:
[...]

Het lijkt me dat dit gewoon legaal is hoor, verwijderen van simslot (binnen een jaar, niet via de provider) is dat tenslotte ook.

Wat dat betreft ook vreemd dat je het op GoT niet uitgebreid over sim-ontgrendelen mag hebben...
Ach het is wel een beetje begrijpelijk als je de FAQ leest...
De rechter heeft besloten dat het unlocken deels toegestaan is. Het houdt in dat je de telefoon mag unlocken mits je via de datakabel de unlockcode berekend. De tweede manier, via flashsoftware de telefoon unlocken is niet toegestaan. Je verwijdert namelijk een gedeelte van de bestaande software en dit mag niet in verband met auteursrechten.

Voor de crew is het echter onmogelijk te controleren of unlocksoftware via de flashmethode werkt of op de legale manier namelijk via het berekenen van de unlockcode.
Omdat de crew niet de testmogelijkheden heeft is er binnen Internet & Telefonie besloten het unlocken als vanouds niet toe te laten.
...hoewel daar een spelfout in zit en een juridische onjuistheid [maar dit is denk ik niet de plaats om daar op in te gaan] geeft het al aan dat ze gewoon geen zin hebben het grijze gebied te gaan beoordelen van "kan dit wel of niet". Wat ik me goed kan voorstellen ze hebben het al druk genoeg :)

[ Voor 3% gewijzigd door PowerFlower op 24-08-2003 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WietBoer schreef op 23 August 2003 @ 23:00:
[...]

Alvast bedankt.
Het is laat, zal ik het morgen maar es doen? Mijn Duits is vast wel goed genoeg, anders had ik dit ook niet gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Vroeg dit ook al op een van de laatste pagina's van Deel 4, maar dat leest nu natuurlijk niemand meer :P, maar heeft er al iemand een bij (nu weer) Telfort besteld? Die hebben best aardige deals op het moment op de T610 (en zo'n beetje de goedkoopste GPRS, gewoon simpelweg €1,50 per mb). Ik vroeg me alleen af of ze die ook simlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:14

Tim Schuhmacher

abasios

OzBoz schreef op 23 August 2003 @ 15:36:
[...]

Heb ik zelf gedaan.. funtioneel in zoverre dat er wat opties veranderen die Vodafone heeft aangepast. En je kunt meer dingen instellen met bv WAP etc omdat je niet meer perse vast hangt aan de Vodafone sites. Het ging me er vooral om dat ik gewoon de zooi kwijt was en weer nette SE icoontjes terug kreeg.

Bedankt voor de info. Ik wacht nog even met de aanschaf, als ik op me zelf woon, heb ik pas een abonnement nodig. Dat van jouw mailen houd ik in gedachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 29-05 02:10

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik zou zweren dat ik ergens kon zien hoevaak ik de telefoon heb opgeladen, nu komt het mysterieuze, ik kan het dus nergens meer vinden ook niet in het service menu, HELP :?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WietBoer schreef op 23 August 2003 @ 23:00:
[...]

Alvast bedankt.
- je hebt bluetooth of infrarood nodig
- Backup de spullen/nummers in het telefoongeheugen voor de veiligheid!!!
- dit werkt ook voor de T-mobile versie!!!

Legaal vodafone(of elk ander) rotzooi verwijderen

Dit is een kleine beschrijving hoe je die vervelende vodafone logo's verwijderd. De plaatjes worden verwijderd, maar niet de Vodafone Live! logo en Live! Menu. (je haalt dus geheugenwinst + verwijdert onverwijderbare thema's) het heeft al met veel telefoons gewerkt, en we zijn niet verantwoordelijk als er wat mis gaat.

1.) Doe een Master Reset (doe eens een google op de 13 sec. trick) (dit zet alles terug op standaard)

2.) Pas op dat je je toetsen blokkeerd, in het scherm moet een sleutel als het goed is niet te zien mogen zijn!!! Je moet als eerste ook de automatische toetsblokkade uitzetten. En je moet er dus voor zorgen dat tijdens de hele procedure de slautel (van de toetsblokade functie) NIET te zien is!!!

3.) In het instellingenmenu de bureaublad, opstartlogo en screensaver deactiveren.

4.) Maak contact tussen pc en de T610 (hier Bluetooth gebruikt)

5.) Een zo klein mogelijk theme moet geselecteerd worden, geen plaatjes, alleen standaard instellingen. Ik gebruikte de Theme Creator Pro3G, maakte een nieuwe theme aan en sloeg hem op zonder veranderingen. Deze theme naar de T610 gezonden en geactiveerd.

6.) Het beste kan men nu bij de spelletjes naar minigolf gaan, selecteer meer bij de memmory status, die moet je vanaf nu goed in de gaten houden.

7.) Nu gaan we het geheugen van de T610 helemaal volzetten tot de laatste byte. Ik pakte AtiInst.exe en hernoemde die naar test.thm en stuurde die naar de telefoon. Het grootste deel van de geheugen van de telefoon is dan vol. Nu zoekt men nog een paar andere bestanden en verzend die totdat het geheugen van de T610 zo goed als vol is. Op het einde van deze procedure zoekt men een bestand dat precies 1 byte groot is en blijft die naar de telefoon zenden, totdat de telefoon zegt dat het geheugen helemaal vol is. Doe dit niet door de geheugen status op te vragen, want als er 0 staat past er nog steeds wat meer op...

8.) Dit gedeelte is het belangrijste van allemaal. Nu moet je je map "eigen plaatjes/own pictures" openen en het feest begint. De T610 zal nu proberen Thumb's (kleine voorbeeld plaatjes) voor de plaatjes te geven, wat natuurlijk niet gaat omdat het geheugen vol is. Elk plaatje op zichzelf moetmen met ok bevestigen en de terug/back-knop drukken. Als effect zou je nu in plaats van een zandloper kleine kruisjes moeten zien. Dat gaat zo goed totdat de vodafone animatie aan de beurt is. Ook hier kan met een paar snelle kliks op terug/back afgebroken worden. Bij mij zijn op dit punt alleen nog maar de plaatjes Clock, Flower en de animatie met de zondloper over.

9.) Nu gaan we in het telefoonboek een x-arbitrary contact aanmaken. We voegen een plaatje toe aan dit contact, en als eerste de vodafone animatie. Nu ook hier zul je de melding krijgen dat het geheugen vol is opnieuw en opnieuw en maakt het kaartje niet aan. De firmware probeert het kaartje op te slaan wat niet lukt en vraagt vriendelijk "element cannot not be opened. Element delete?" Na wat wachten drukken we op "Ja/Yes", en woeps, hij is weg!!! \0/ Nu doen we hetzelfde met de Clock en Flower, dan krijg je namelijk ook geen popups meer vanwege het geheugen, dan kan men de rest rustig verwijderen. Indien je geheugen-vullende bilden hebt, moet je die nog niet verwijderen.

10.) Wanneer alle vodafone-plaatjes weg zijn, dan zet je de instellingen voor het bureaublad op standaard en achtergrond plaatje aktiveren (word niets weergegeven, omdat de theme geen achtergrond plaatje heeft)

11.) Nu zet de telefoon uit, wacht een kort moment, en herstart de telefoon. Nu is het eerste AHA effect er: We worden welkom geheten bij een SE animatie ipv een vodafone logo.

12.) Nu, alles wat we naar de T610 hadden gestuurd om het geheugen vol te maken verwijderen. Als je wilt, kun je ook de 3 overgebleven MMS en twee java spellen verwijderen.

13.) Zet de telefoon uit, weer aan en doe een memmory check: 2106 > KB geheugen vrij!!!

Vrij vertaald door mij, ik ben niet verantwoordelijk als je je telefoon vernield als ik iets fout heb vertaald ofzo, houd dat in je achterhoofd :)

http://www.t610-world.de/service/vfd2brandinglegal.htm -> origineel

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 24-08-2003 19:48 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik de software van Sony Ericsson gebruik en klik op Dial-Up Networking wizard, vind hij bij mij ook helemaal geen telefoon ?
IS er misschien andere software voor ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
PowerFlower schreef op 24 augustus 2003 @ 00:18:
(en zo'n beetje de goedkoopste GPRS, gewoon simpelweg €1,50 per mb).
Orange... 6 Euro per maand onbeperkt GPRS
Als je toch veel gebruik wil maken van GPRS is Orange misschien een goede kandidaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Kun je met de T610 eigenlijk ook via bluetooth een foto nemen? En dan bedoel ik niet de foto overzenden, maar dus op de computer regelen dat ie een foto maakt.

Zou wel leuk zijn, kun je de tel op een andere kamer leggen, en klik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Werkt dit ook op T-Mobile-versies, in de zin dat ook het roze t-zones-pictogrammetje verdwijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Anoniem: 86372 schreef op 23 augustus 2003 @ 00:53:

ik had nog een oude software versie er op staan, dus ik ben afgereisd naar Utrecht om er nieuwe software op te laten zetten met de hoop dat ie het dan weer zou doen..
In welke winkel in Utrecht heb je dit gedaan? Op de site vind ik als Service Point Total Call, hoe gaan zij te werk, moet je lang wachten, etc. Ik heb namelijk nog firmware r1a, en kom toch regelmatig in Utrecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wicher schreef op 24 August 2003 @ 14:47:
[...]

Werkt dit ook op T-Mobile-versies, in de zin dat ook het roze t-zones-pictogrammetje verdwijnt?
Ik heb gehoord van wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

weet je toevallig ook waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Zit nu achter een andere pc, blijkt dus geen fuck uit te maken of je nou com4 of welke andere dan ook gebruikt, hij wil ineens niet meer connecte die XTNDconnect :( :(

Terwijl de rest wel allemaal werkt, Jeyo remote, plaatjes enzo eraf halen :?

[ Voor 20% gewijzigd door _WgV_ op 24-08-2003 19:18 ]

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
wicher schreef op 24 augustus 2003 @ 14:47:
Er staat toch heel duidelijk:
"Es werden aber nur die Bilder entfernt, die Live Taste und Live Menüs bleiben noch erhalten."
Los vertaald:
"Er worden alleen afbeeldingen verwijdert, de Live-knop en Live-menu's blijven behouden."

Je raakt de Vodafone-iconen en/of T-Mobile-iconen dus NIET kwijt. Je verwijdert enkel de 'onverwijderbare' afbeeldingen, thema's en screensavers van Vodafone en/of T-Mobile, waarmee je een leuke geheugenwinst doet.

[ Voor 8% gewijzigd door BAUKstEr op 24-08-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er iemand de T610 aan de gang gekregen met de bluetooth dongle van jewel.

http://www.computer-land....=beschrijving&prodid=2811
Ik krijg telkens de melding "Failed to get PAN Service information"

Op de dongle staat nog achterop "class 2" - weet niet wat dit betekent ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Laatst online: 19:34
Voor alle t610 fans.. Er schijnt een t620 aan te komen, dit wordt een goedkopere versie met een minder design, maar wel met een tft scherm. Hier onder wat plaatjes

Afbeeldingslocatie: http://personales.ya.com/ligreton/fotos/T620_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://personales.ya.com/ligreton/fotos/T620_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://todot610.weworkwell.net/imagenes/t620/Imagen-011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.comunidadsonyericsson.com/imagenes/t620c.jpg >zit er een flitser op?

[ Voor 3% gewijzigd door sigma01 op 25-08-2003 09:06 ]

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50699

is er ook een t610 zonder camera? want dat vindt ik eigenlijk een beetje overbodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is genen auto hé waar je alle oties kunt kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik vind die 620 ronduit lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Zou je de foto's willen bewerken.. tis nu nogal lay-out vern**kent :)

Verder wil ik nix weten van die T620, strax haal ik het me nog in me hoofd om te w88 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30386

Kun je ergens de originele t610 software downloaden? of moet je daarvoor naar het SonyEricsson servicecenter.

ik heb namelijk de eu2 erin zitten en moet de eu3 (Nederlands) hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

Lijkt me onzinnig om een ingebouwde flitser te hebben in je foon. Kost onnodig plek en zo'n flitser vreet vet veel van je accu.

snelle vertaling naar engels met dank aan google: http://translate.google.c...-8&prev=%2Flanguage_tools

[ Voor 48% gewijzigd door SAiKO op 24-08-2003 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
BAUKstEr schreef op 24 August 2003 @ 19:24:
[...]

Er staat toch heel duidelijk:
"Es werden aber nur die Bilder entfernt, die Live Taste und Live Menüs bleiben noch erhalten."
Los vertaald:
"Er worden alleen afbeeldingen verwijdert, de Live-knop en Live-menu's blijven behouden."

Je raakt de Vodafone-iconen en/of T-Mobile-iconen dus NIET kwijt. Je verwijdert enkel de 'onverwijderbare' afbeeldingen, thema's en screensavers van Vodafone en/of T-Mobile, waarmee je een leuke geheugenwinst doet.
Mijn excuses. Uit het Duitstalige zinnetje dat je citeert had ik in de gauwigheid vooral opgemaakt dat de Liveknop rechtsonder in het scherm (soft-button) bleef, maar niet zozeer of de pictogrammen nu bleven.

Maar goed, dat is dan duidelijk, en jammer.
Nee, dat is een zelfde spiegeltje als achterop de T610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookstar
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

nee, het is wel degelijk een flitser hoor! Lijkt me geen gekke ontwikkeling. Je kunt hem uitzetten om energie te besparen en aanzetten als je een mooie foto wilt maken met weinig licht. Zie ook de S55 camera van Siemens.

Gadgeteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Rookstar schreef op 24 August 2003 @ 23:53:
nee, het is wel degelijk een flitser hoor! Lijkt me geen gekke ontwikkeling. Je kunt hem uitzetten om energie te besparen en aanzetten als je een mooie foto wilt maken met weinig licht. Zie ook de S55 camera van Siemens.
Hmm dan weet ik het ook niet meer...
Op andere sites werd stellig beweerd dat het een spiegeltje was.
Maar nu je het zegt is het misschien inderdaad tóch een flitser is.

In dit geval zou ik beter NOG langer kunnen wachten, op de T620. Die lost namelijk ook het grootste probleem van de T610 op: het scherm; de T620 krijgt een TFT-scherm, en dus wellicht een flitser.
En... de T620 is waarschijnlijk nog goedkoper ook.

Alleen: de T610 is veel mooier :'( en daarbij duurt het waarschijnlijk nog maanden voor de T620 uitkomt.

Sowieso moet ik nu echt komende week een telefoon gaan kopen. M'n huidige belt nog maar 3 minuten met een volle batterij. Nu in de vakantie is dat geen probleem, maar als het jaar weer begint wel.

[ Voor 21% gewijzigd door wicher|IA op 24-08-2003 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookstar
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

De T620 zal, als ik de geruchten mag geloven, geen bluetooth aan boord hebben.

Maakt de keuze voor mij al een stuk makkelijker. Doe mij gewoon de T610. Voor dat scherm zou ik niet wachten. Ik heb nu een T68i. Deze heeft ook het probleem, dat de zichtbaarheid miniem is bij fel zonlicht. Toch heb ik dat nog niet een keer echt irritant gevonden. Je kunt namelijk altijd wel een beetje schaduw creeren met je hand en zo het scherm wel uitleesbaar maken.

Ik wacht nu puur op de blauwe T610. Weet iemand of deze al ergens verkrijgbaar is? (op de site van gsm-shop.nl kan ik i.i.g. niks vinden over een blauwe T610)

Gadgeteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Vologens deze review site zal de T620 WEL bluetooth bevatten en is het element achterop een spiegeltje en dus GEEN flits.
http://www.mobile-review.com/preview/se-t620-en.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schopje
Anoniem: 30386 schreef op 24 August 2003 @ 23:04:
Kun je ergens de originele t610 software downloaden? of moet je daarvoor naar het SonyEricsson servicecenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

butrosgali schreef op 24 August 2003 @ 23:04:

Daarvoor moet je naar een servicecenter. (Als die software al beschikbaar was, dan zou dat onder het warez/unlock regime van het forum vallen dus ik zou er sowieso hier maar niet over beginnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PowerFlower schreef op 25 August 2003 @ 11:11:
[...]

Daarvoor moet je naar een servicecenter. (Als die software al beschikbaar was, dan zou dat onder het warez/unlock regime van het forum vallen dus ik zou er sowieso hier maar niet over beginnen).
hoezo? het is een unlocked T610, maar gekocht in duitsland, met eu2 sofware dus engels; duits en frans. En ik wil de eu3 hebben Engels; Nederlands;Frans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Rookstar schreef op 25 augustus 2003 @ 10:25:
De T620 zal, als ik de geruchten mag geloven, geen bluetooth aan boord hebben.

Maakt de keuze voor mij al een stuk makkelijker. Doe mij gewoon de T610. Voor dat scherm zou ik niet wachten. Ik heb nu een T68i. Deze heeft ook het probleem, dat de zichtbaarheid miniem is bij fel zonlicht. Toch heb ik dat nog niet een keer echt irritant gevonden. Je kunt namelijk altijd wel een beetje schaduw creeren met je hand en zo het scherm wel uitleesbaar maken.
Ik heb wel gelezen dat de leesbaarheid van de T610 in de zon nóg een stuk slechter is dan bij de T68.
Ik ga vandaag maar eens naar een winkel om het ding weer eens in m'n handen te krijgen, en 'm ook te proberen in het buitenlicht. Helaas schijnt de zon nu niet. :'(
Ik wacht nu puur op de blauwe T610. Weet iemand of deze al ergens verkrijgbaar is? (op de site van gsm-shop.nl kan ik i.i.g. niks vinden over een blauwe T610)
Er was in elk geval al wel een bep. website waarop de behuizingen (alledrie) los te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Weet iemand ook of er ergens een WAP Emulator is speciaal voor de T610??

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Chaser2600 schreef op 24 August 2003 @ 11:19:
[...]
Orange... 6 Euro per maand onbeperkt GPRS
Als je toch veel gebruik wil maken van GPRS is Orange misschien een goede kandidaat?
Dat klonk even heel goed tot ik het op ging zoeken:
Share € 6 per maand
Internet access 2 MB gratis daarna € 3 per MB
...kortom, daarmee is Orange een van de duurderen, dat is dus gewoon €3 per MB!

Voor de duidelijkheid dus: GPRS gebruik ik om te internetten met laptop en PDA, of te emailen via mn telefoon. Dingen als het downloaden van ringtones en spelletjes ga ik niet via Live, Share, I-mode of wat dan ook voor onzinnige meuk regelen... daar heb je Internet voor :P dat "share" onbeperkt gebruikt kan worden, boeit me dan ook weinig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

PowerFlower schreef op 25 augustus 2003 @ 12:07:
...kortom, daarmee is Orange een van de duurderen, dat is dus gewoon €3 per MB!
Duur?! Alleen bij Telfort ben je goedkoper uit. Bij de andere netwerken moet je een erg grote bundel nemen om goedkoper uit te zijn. Zo kost bij T-Mobile, KPN en Vodafone 1 MB € 10 (afhankelijk van je bundel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Voor die 6 Euro per maand heb je idd alleen http verkeer.
( niet alleen share maar ALLES wat via http verloopt )
Voor pop,ftp etc. ben je 3 Euro per mb kwijt.
Maar zoals mail heb je ook via http dus met die 6 Euro per maand kom je toch een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Kheb vanmiddag ff vodafone gebeld, en krijg vrijdag als het goed is de T610 binnen!

mijn 2 jarig abo was op de helft, en nu heb ik hem weer verlengd voor 2 jaar...
krijg de T610 gratis, en het eerste half jaar betaal ik niks voor mn abo! (ex. data en smsbundel), kheb dus een 240 abo, met 75 smsbundel, en krijg Live! met 10MB...
heerlijke deal dus, en zo ff een bluetooth dongle bestellen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50662

Anoniem: 54991 schreef op 24 August 2003 @ 10:38:
[...]

Legaal vodafone(of elk ander) rotzooi verwijderen

...

8.) Dit gedeelte is het belangrijste van allemaal. Nu moet je je map "eigen plaatjes/own pictures" openen en het feest begint. De T610 zal nu proberen Thumb's (kleine voorbeeld plaatjes) voor de plaatjes te geven, wat natuurlijk niet gaat omdat het geheugen vol is. Elk plaatje op zichzelf moetmen met ok bevestigen en de terug/back-knop drukken. Als effect zou je nu in plaats van een zandloper kleine kruisjes moeten zien. Dat gaat zo goed totdat de vodafone animatie aan de beurt is. Ook hier kan met een paar snelle kliks op terug/back afgebroken worden. Bij mij zijn op dit punt alleen nog maar de plaatjes Clock, Flower en de animatie met de zondloper over.
Tot dusver lukt het bij mij, maar als ik naar mijn afbeeldingen ga, dan krijg ik de zandlopertjes, maar vervolgens de melding dat m'n geheugen vol is dan en dan ik alleen nog maar op ok drukken en dan gaat ie naar je gehuegen overzicht en dan moet ik dus eigenlijk dingen gaan wissen. Het lukt dus niet om kruisjes te krijgen, iemand die dit al gedaan heeft en me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Anoniem: 30386 schreef op 25 augustus 2003 @ 11:15:
[...]

hoezo? het is een unlocked T610, maar gekocht in duitsland, met eu2 sofware dus engels; duits en frans. En ik wil de eu3 hebben Engels; Nederlands;Frans.
Omdat je daar de S/E interne software voor de T610 nodig hebt, en die is auteursrechtelijk beschermd (mag niet dus niet ter download beschikbaar gesteld worden) -> is dus illegaal.
Servicecenter, dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-06 09:24
Ik vind 't bovenstaand iets te 'ingewikkeld (lees: ik ben te lui), en die 3 plaatjes, dat ene spelletjes en thema boeien me niet zo bijzonder veel... Ik laat mijn telefoon lekker zoals tie is totdat er andere manieren zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76185

PowerFlower schreef op 24 August 2003 @ 00:18:
Vroeg dit ook al op een van de laatste pagina's van Deel 4, maar dat leest nu natuurlijk niemand meer :P, maar heeft er al iemand een bij (nu weer) Telfort besteld? Die hebben best aardige deals op het moment op de T610 (en zo'n beetje de goedkoopste GPRS, gewoon simpelweg €1,50 per mb). Ik vroeg me alleen af of ze die ook simlocken?
Heb er zelf vorige week woensdag (20 augustus) 1 bij Telfort besteld in combinatie met een SB500 abbo en een sms/gprs bundel. Kreeg alleen een mailtje van ze terug dat het toestel niet voorradig was (schijnen meer telecomwinkels problemen mee te hebben) en dat het dus nog even gaat duren voordat ik het toestel in huis heb. De toestellen met abbo zijn bij Telfort simlock-vrij en de T610 is bij Telfort alleen verkrijgbaar in het grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Na het uitvoeren van de "Vodafone de-branding" op mijn T-Mobile toestel kom ik uit op een 2245kb vrij geheugen :)

De drie MMS-sjablonen, het T-Mobile-thema, de standaard ringtones en het spel MiniGolf kreeg ik niet verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-06 09:24
Wat heb je precies kunnen verwijderen? Als 't thema, de ringtones en 't spel niet te deleten zijn, heb je er toch niet zoveel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
De drie resterende plaatjes in Mijn Afbeeldingen. Deze hebben me een extra 2245-2138=107kb opgeleverd. Dat zijn weer twee extra foto's :)

En nee, ik zei ook niet dat je er zoveel aan hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:12
http://members.lycos.nl/p.../Adapting-to-T610-R1A.pdf

Misschien is het voor mensen die er verstand van hebben nuttig om midlets te porten voor de t610... Ik snap er jammer genoeg weinig van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
RonnieB82 schreef op 25 August 2003 @ 18:37:
Kheb vanmiddag ff vodafone gebeld, en krijg vrijdag als het goed is de T610 binnen!

mijn 2 jarig abo was op de helft, en nu heb ik hem weer verlengd voor 2 jaar...
krijg de T610 gratis, en het eerste half jaar betaal ik niks voor mn abo! (ex. data en smsbundel), kheb dus een 240 abo, met 75 smsbundel, en krijg Live! met 10MB...
heerlijke deal dus, en zo ff een bluetooth dongle bestellen... :)
Ofwel: je zit nu wel de komende drie jaar aan je abo vast?

Sorry, maar zo'n superdeal vind ik 't dan niet... Bij mijn 1-jarige Vodafone 300 kreeg ik ook al genoeg cashback om een T610 te kopen...

Of gok je erop dat Vodafone in de tussentijd zeker z'n voorwaarden wijzigt waardoor je er eerder vanaf kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Ik ben voor de 500 minuten abbo van telfort gegaan.. 12,50 per maand, en een 610 voor maar 220 euro. Aangezien ik mijn andere telefoon verkoop gaat het grapje mij maar 100 euro kosten. Daar ben ik zeer blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-05 15:45

Largo

Donderdraak

wicher schreef op 26 augustus 2003 @ 15:14:
[...]

Sorry, maar zo'n superdeal vind ik 't dan niet... Bij mijn 1-jarige Vodafone 300 kreeg ik ook al genoeg cashback om een T610 te kopen...

Of gok je erop dat Vodafone in de tussentijd zeker z'n voorwaarden wijzigt waardoor je er eerder vanaf kan?
Vind je jou deal beter dan?

Jullie hebben allebei een t610
Enige verschil: RonnieB82 heeft zijn contract 1 jaar langer dan jij, maar daar hoeft hij maar 6 maanden van te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

wicher schreef op 26 August 2003 @ 15:14:
[...]

neej, ik zit nu weer aan een 2 jarig abo vast...

(maar over een jaar bel ik ze gewoon weer op, vragen of ze weer een leuke actie voor me hebben, met misschien een andere tel?)

[edit]
in totaal heb ik dit abo nu namelijk al 6 jaar geloof ik.... begon met ericsson T21, toen 8210, toen 6510, en nu T610 dus.. :P ben erg tevreden over vodafone, dus zou niet weten waarom ik er vroegtijdig van af zou moeten... (ik houd ook constant mn eigen nummer, zou ik dus echt NIET kwijt willen!)

[ Voor 22% gewijzigd door GeleFles op 26-08-2003 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Laatst online: 27-05-2024
Anoniem: 82413 schreef op 22 August 2003 @ 01:12:
Wie kan er mij zeggen waar ik deze code moet gebruiken: > * < < * < om in het service menu te komen.
Het lukt mij maar niet :(
Hoe type je die > en <

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

Allereerst wil ik Ispierings bedanken voor zijn vertaling _/-\o_ _/-\o_ (1 pag. terug) ik spreek of versta gelukkig geen duits. Maar goed ik wilde net gaan beginnen aan de grote schoonmaak maar nu zie ik hier boven mij staan dat mr. BAUKstEr alleen 3 plaatjes heeft kunnen verwijderen, ik wil ook de rest van de t-mobile TROEP kunnen verwijderen weet je, in het verhaal staat dat het wel moet kunnen. Dus ik wacht wel even. 8)7

Zijn er al meer stoere t610 8) mensen die dit hebben uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

BurnHard schreef op 26 augustus 2003 @ 16:11:
[...]

Hoe type je die > en <
check eerst pag. 1 van dit topic

Acties: