Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 13:41

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

k'Heb gisteren een Vodafone Live! T610 gehaald (omdat T-Mobiles overal uitverkocht waren en ik dan moest wachten :+ ).
Maar ik denk dat ik hem gewoon een keer (na m'n contractjaar) flash met EU3 (EU6 is Vodafone), middels een goedkope niet-originele T28 datakabel.
Op www.myt610.com en andere websites wordt daar heel makkelijk over gedaan en het kost bijna niks en al helemaal niet veel tijd en het kan zelfs vrijwel risicoloos.

Het is dus alleen zaak om die goede kabel te bemachtigen, aangezien een originele kabel niet werkt. Voordeel is wel dat je zowel firmware kunt flashen als unlocken en hem kan gebruiken als datakabel :) .
Dus als iemand een tip voor me heeft waar die kabel is uit te halen, dan verkondig hier Uw woord :Y) .

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
T610 Mini-FAQ

[ Voor 34% gewijzigd door Ginz op 26-08-2003 16:43 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Djoekie schreef op 26 August 2003 @ 16:39:
Het is dus alleen zaak om die goede kabel te bemachtigen, aangezien een originele kabel niet werkt. Voordeel is wel dat je zowel firmware kunt flashen als unlocken en hem kan gebruiken als datakabel :) .
Dus als iemand een tip voor me heeft waar die kabel is uit te halen, dan verkondig hier Uw woord :Y) .
Ik heb alles via deze site gedaan: http://www.gsm-software.com/unlocksonyericsson.html Europe1 pakketje gekocht, FedEx kwam met de kabel en daar zit ook 1 credit bij. om alle Vodafone meuk kwijt te zijn heb je er twee nodig. Wil je dan nog unlocken dan kost je dat een derde. Twas ff pieren maar had bij bedrijf in NL ook kabel besteld maar die werkte niet. Wat dat betreft werkte dat wel op de site.

Ik ga er trouwens vanuit dat dit linkje geen probleem is en anders.. haalt iemand um maar weg.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Djoekie schreef op 26 August 2003 @ 16:39:
k'Heb gisteren een Vodafone Live! T610 gehaald (omdat T-Mobiles overal uitverkocht waren en ik dan moest wachten :+ ).
Maar ik denk dat ik hem gewoon een keer (na m'n contractjaar) flash met EU3 (EU6 is Vodafone), middels een goedkope niet-originele T28 datakabel.
Op www.myt610.com en andere websites wordt daar heel makkelijk over gedaan en het kost bijna niks en al helemaal niet veel tijd en het kan zelfs vrijwel risicoloos.

alle niet-oficiele sonyericsson kabels werken
er zijn genoeg webwinkels waar ze ze verkopen ( www.koopjessite.nl e.d. )
zolang ze maar serieel zijn en niet van sonyericsson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey

Dukey

Chaser2600 schreef op 26 August 2003 @ 17:53:
[...]

alle niet-oficiele sonyericsson kabels werken
er zijn genoeg webwinkels waar ze ze verkopen ( www.koopjessite.nl e.d. )
zolang ze maar serieel zijn en niet van sonyericsson
Hehe grappig dat je nou net koopjessite vermeld want die heeft hem dus juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Djoekie schreef op 26 August 2003 @ 18:04:
[...]

Hehe grappig dat je nou net koopjessite vermeld want die heeft hem dus juist niet.
lol idd
ik heb hem destijds toch echt daar gekocht :)
maar zoek eens in google op nederlandse sites naar: T28 datakabel unlock
staat genoeg tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
WietBoer schreef op 26 augustus 2003 @ 16:15:
in het verhaal staat dat het wel moet kunnen
Waar lees jij dat dan precies? :/
De T-Mobile/Vodafone T610's kunnen wel weer naar origineel terug, maar enkel met een vervanging van de firmware. Deze methode is al lang bekend en de mensen hierboven zijn er bijvoorbeeld actief mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonnieB82 schreef op 26 August 2003 @ 16:01:
neej, ik zit nu weer aan een 2 jarig abo vast...
Je was op de helft van je 2 jarige contact, en hebt met 2 jaar verlengd... Dan moet je toch nog 3 jaar?! En dat is best lang (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een weekje ook de SE-T610.
Een geweldig telefoontje.

Ik heb ook een Bluetooth dongle gekocht en wel de volgende:

http://www.msi.com.tw/pro...detail.php?UID=326&MODEL=

Mijn probleem is dat ik niet zo snel kan uitvogelen hoe ik spelletjes kan overzetten van mijn pc naar mijn mobje.
Ik kan wel afbeeldingen overzetten en geluidjes en ook de telefoonboek bewerken, maar ik zie niet hoe ik spellen moet overzetten.
Kan iemand mij hier mee helpen misschien.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
gewoon overknallen in de 'public folder'

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 26 August 2003 @ 21:03:
gewoon overknallen in de 'public folder'
Juist, of rechtermuisbutton, send to (t610) en pompen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 20:47:
[...]

Je was op de helft van je 2 jarige contact, en hebt met 2 jaar verlengd... Dan moet je toch nog 3 jaar?! En dat is best lang (vind ik).
op het moment dat ik mijn abonnement opnieuw 'verleng' gaat het contractstermijn opnieuw in... ik krijg samen met de telefoon, papier thuisgestuurd, die dan ingevuld moeten worden... (waaronder dus een nieuw contract)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey

Dukey

Mijn Bluetooth software (widdcomm) maakt een extra optie in m'n "rechtermuisklikmenu" bij "Send To...". Vervolgens kan ik opgeven welk bluetooth device ik het wil sturen. De T610 zet het automatisch in de goede map.

Andere manier is (mischien Widdcomm software afhanklijk) de nieuwe game of whatever in de bluetooth share map gooien die de software heeft gemaakt. Vervolgens met je T610 "browsen" op jouw pc en voila, een overzicht van alle files in die bluetooth share map.

Andersom browsen (pc naar gsm toe) werkt niet altijd goed heb ik al gemerkt. Je kunt het beste in dit geval het betreffende bestand in de root van de T610 gooien. De T610 zet het dan automatisch goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Dukey op 26-08-2003 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 09:56
wat is dat voor gezeik met unlocken tegenwoordig. Via websites BAH. Vroegâh was dat gewoon even op een vaag siteje de firware neerhalen en klaar. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat je die firmware binnen de korste keren ergens kan downloaden en gewoon zelf zonder neppe credits kan overzetten in je telefoon! Maar zeker niet dat ik er voor ga betalen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn er al software die gekraakt zijn voor het flashen van T610. D** 8.1 cracked b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die van hun T-Mobile logo afwillen, gebruik gewoon je nagels. Met 1 veeg had ik zo de helft van de letter weg, en ik hoefde niet eens hard te drukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:50
Verrek ja, dat werkt... Wat relaxed. En niet eens krasjes oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

menn0 schreef op 26 August 2003 @ 21:57:
wat is dat voor gezeik met unlocken tegenwoordig. Via websites BAH. Vroegâh was dat gewoon even op een vaag siteje de firware neerhalen en klaar. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat je die firmware binnen de korste keren ergens kan downloaden en gewoon zelf zonder neppe credits kan overzetten in je telefoon! Maar zeker niet dat ik er voor ga betalen!!
Dat zul je snel zien als Mobieltjes meer op PDA's gaan lijken, dat je dan eerder met firmware gaat werken dan met unlockcodes.
Heeft iemadn de T610 in combinatie met Telfort? Zo ja wat voor GPRS mogenlijkheden hebben jullie dan?

Ik moet nog wel even wachten tot mijn toestel binnen is.. Alle voorraad is op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

DeX schreef op 26 August 2003 @ 15:44:
Ik ben voor de 500 minuten abbo van telfort gegaan.. 12,50 per maand, en een 610 voor maar 220 euro. Aangezien ik mijn andere telefoon verkoop gaat het grapje mij maar 100 euro kosten. Daar ben ik zeer blij mee.
And now for the $1,000,000 question... als je hem bij Telfort bestelt (ik neem aan via hun online shop?), is de telefoon dan simlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

PowerFlower schreef op 27 augustus 2003 @ 11:51:
[...]

And now for the $1,000,000 question... als je hem bij Telfort bestelt (ik neem aan via hun online shop?), is de telefoon dan simlocked?
Ja
Het is niet een gebuldeld product.
Je besteld een Abbo, en mag dan een telefoon uitkiezen met korting. In dit geval 240 euro korting.. Waardoor de T610 met een meerprijs van 220 erbij krijgt. Dus gewoon een los toestel apart in doos. Geen unlock probs voor mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op 27 August 2003 @ 11:51:
[...]

Antwoord van klantenservice van telfort n.a.v. vraag die ik ze gesteld heb:

Onderwerp
---------------------------------------------------------------
Sony Ericsson T610

Samenvatting discussie
---------------------------------------------------------------
Reactie (Suzanna) - 20/08/2003 01:59 PM
Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Alle toestellen die met een abonnement worden aangeboden zijn simlockvrij. Op de prepay toestellen zit wel een simlock.

Telfort vertrouwt erop u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd. Heeft u vragen en/of suggesties, mailt u die dan gerust naar Telfort.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

DeX schreef op 27 August 2003 @ 11:55:
[...]
Geen unlock probs voor mij dus.
Kewl... voor mij ook niet dan... hoe lang duurde het voor je hem in huis had?
Iemand nog een T68i kopen? ;)

Overigens: zijn er hier nog voormalige tevreden T68i gebruikers overgestapt naar de T610? Ik ben namelijk nog steeds prima te spreken over de T68i, maar de T610 lijkt me weer in alle opzichten beter... hoewel er over elke telefoon wel wat te zeuren valt natuurlijk, daarom wil ik graag van die mensen weten wat er echt béter aan is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

PowerFlower schreef op 27 August 2003 @ 12:13:
[...]

Kewl... voor mij ook niet dan... hoe lang duurde het voor je hem in huis had?
Iemand nog een T68i kopen? ;)

Overigens: zijn er hier nog voormalige tevreden T68i gebruikers overgestapt naar de T610? Ik ben namelijk nog steeds prima te spreken over de T68i, maar de T610 lijkt me weer in alle opzichten beter... hoewel er over elke telefoon wel wat te zeuren valt natuurlijk, daarom wil ik graag van die mensen weten wat er echt béter aan is ;)
Hoelang het duurde.. tjee... Ik wacht nog steeds :/ .
Omdat hij niet meer voorradig is (goed teken op zich) krijg ik heb vrijdag, of volgende week maandag/dinsdag..

Wel jammer omdat ik ehm al 17 augustus had besteld. Maar ik bel al 3 jaar met telfort, en vind hun service en bereik zeer goed. Momenteel zijn ze alleen niet zo behulpzaam meer maar dat komt wegens de omzetting O2 -> telfort (en alle aanbiedingne daarbij). Ik heb express even gewacht totdat O2 telfort weer werd. ik wist dat ze dan met aanbiedingne zouden gan smijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

menn0 schreef op 26 August 2003 @ 21:57:
Dat moet je zelf weten natuurlijk. Feit is wel dat de code om hem te unlocken handmatig ingevoerd moet worden en bij elke T610 anders is. De sites die centen vragen hebben een geval staan wat normaal service centers hebben en wat deze code kan berekenen. Die krijg je vervolgens retour en moet je invullen. Dus je telefoon wordt via kabel/inet uitgelezen en daar wordt de code op gebasseerd.

Unlocken heeft bij de T610 niets te maken met firmware. Gewoon een code die gebasseerd wordt op een ander getal in je foon. Weet zo niet welke maar zal bv IMEI kunnen zijn. Dus je kunt ook proberen zelf de goede code te vinden, helaas heb je daar waarschijnlijk 0-pogingen voor en dat is wel weer te resetten met een firmware update.

Dus of je het nu gezeik vindt of niet, het ligt wat anders dan hoe jij het schetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

DeX schreef op 27 August 2003 @ 12:18:
[...]

Hoelang het duurde.. tjee... Ik wacht nog steeds :/ .
Omdat hij niet meer voorradig is (goed teken op zich) krijg ik heb vrijdag, of volgende week maandag/dinsdag..
Grrr.... en inmiddels staat hij niet meer in hun lijstje op hun webshop! :(

/edit: even gebeld... hij zit (voorlopig) niet meer in het assortiment :( :(

[ Voor 11% gewijzigd door PowerFlower op 27-08-2003 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

OzBoz schreef op 27 augustus 2003 @ 12:48:
[...]

Dat moet je zelf weten natuurlijk. Feit is wel dat de code om hem te unlocken handmatig ingevoerd moet worden en bij elke T610 anders is. De sites die centen vragen hebben een geval staan wat normaal service centers hebben en wat deze code kan berekenen. Die krijg je vervolgens retour en moet je invullen. Dus je telefoon wordt via kabel/inet uitgelezen en daar wordt de code op gebasseerd.

Unlocken heeft bij de T610 niets te maken met firmware. Gewoon een code die gebasseerd wordt op een ander getal in je foon. Weet zo niet welke maar zal bv IMEI kunnen zijn. Dus je kunt ook proberen zelf de goede code te vinden, helaas heb je daar waarschijnlijk 0-pogingen voor en dat is wel weer te resetten met een firmware update.

Dus of je het nu gezeik vindt of niet, het ligt wat anders dan hoe jij het schetst.
ALs dat zo is, kunnen jullie naar de zwarte markt in beverwijk. Daar hebben ze tientallen "simlockservice" stands klaar om die code's te kraken.

M'n Nokia 3510i (:r) daar laten unlocken waarbij veel stands zeiden dat ie niet te unlocken was.. Gewoon even doorzoeken op de zwarte markt, en je vind wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr paaj
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 15:21
Ja ik heb een t68i gehad en heb nu T610, ik ben zeer tevreden. Alleen de toetscombinaties(sms-en menu-2-1-1) geheel veranderd, da's wel balen. Ik heb wel een week19 toestel en geen Hissing(voor zover ik weet) Maar verder dik tevreden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een sms-je wilt versturen met de T610 moet ik telkens het SMS-type en de geldigheidsduur selecteren, terwijl deze al bij de SMS opties aangevinkt zijn ?!

Hoort dit ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

DeX schreef op 27 August 2003 @ 12:51:
[...]

ALs dat zo is, kunnen jullie naar de zwarte markt in beverwijk. Daar hebben ze tientallen "simlockservice" stands klaar om die code's te kraken.
Dat was niet het punt. Iemand vond het lastig dat iets geld kost. Dat is op de zwarte markt niet anders. Niets is onmogelijk verder. Al las ik wel verhalen dat het dan vrij lang duurt. Wat dat betreft is de apparatuur die die sites gebruiken sneller, je krijgt meteen de code retour. En tis wel leuk om zelf te klooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

OzBoz schreef op 27 August 2003 @ 15:22:
[...]

Dat was niet het punt. Iemand vond het lastig dat iets geld kost. Dat is op de zwarte markt niet anders. Niets is onmogelijk verder. Al las ik wel verhalen dat het dan vrij lang duurt. Wat dat betreft is de apparatuur die die sites gebruiken sneller, je krijgt meteen de code retour. En tis wel leuk om zelf te klooien :)
Daar heb je gelijk in.
Gratis is het zeker niet. Je moet gewoon de Unlockprijs in de totaal-kostenplaatje meenemen voordat je zo'n pre-pay pakket koopt.
Anders loopt je gegarandeerd tegen de muur op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurm ik heb vorige week bij Telfort n 610 bestelt maar tot nu toe wil het niet echt vlotten. Toestel is niet voorraadig, owkee kan gebeuren, maar er achter komen wanneer deze dan weer WEL komt is toch tamelijk lastig. Iemand suggesties? Misschien geld voor mij ook wat Dex al zei, dattie vrijdag of begin volgende week komt. Mag het hopen...

Heeft iemand anders nog andere goede aanbiedingen gezien?
- Telfort 200(2jr) - €0
- Debitel 150(2jr) - €0 (TforTelecom, 26.25pM wel kpn/vodafone)
- T-Mobile 150(2jr) - €0 (T-Zones versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 15:28:
Hurm ik heb vorige week bij Telfort n 610 bestelt maar tot nu toe wil het niet echt vlotten. Toestel is niet voorraadig, owkee kan gebeuren, maar er achter komen wanneer deze dan weer WEL komt is toch tamelijk lastig. Iemand suggesties? Misschien geld voor mij ook wat Dex al zei, dattie vrijdag of begin volgende week komt. Mag het hopen...

Heeft iemand anders nog andere goede aanbiedingen gezien?
- Telfort 200(2jr) - €0
- Debitel 150(2jr) - €0 (TforTelecom, 26.25pM wel kpn/vodafone)
- T-Mobile 150(2jr) - €0 (T-Zones versie)
Ze doen moeilijk om het te vetellen.
maar na heel lang zeiken zeiden ze dat ze ze tussen woensdag en vrijdag binnenkrijgen.
Woensdag binnen = vrijdag in huis
Vrijdag binnen = dinsdag in huis

hoop ik :/

Trouwens, ik wou die 200 van telfort ook. Maar bij het uitrekenen kom je met de 500 Samenbellen goedkoper uit:

200 abbo: 25 euro voor 24 maanden
T610: Gratis

500 abbo: 12.50 voor 24 maanden
T610: 220 euro

Scheelt iets, maar vooral de extra minuten die je per maand hebt..

[ Voor 15% gewijzigd door DeX op 27-08-2003 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is:
Zoals uit het tarievenoverzicht blijkt, kun je de 500 belminuten alleen gebruiken om mee te bellen. Je kunt ze dus niet gebruiken voor data diensten zoals bijvoorbeeld sms, mms, WAP, faxen, GPRS of inbellen naar je internet provider. Voor je internetverbinding en fax geldt het standaardtarief, tenzij een speciaal tarief is aangegeven. De 500 belminuten gelden niet voor bellen naar; voicemail; mobiele nummers van andere operators dan Telfort; klantenservice; bellen in, naar en vanuit het buitenland; betaalde servicenummers waaronder 08xx, 09xx en verkorte nummers zoals 118 (nummer informatie). Voor betaalde servicenummers geldt het buiten de bundel gesprekstarief plus het tarief dat de aanbieder van de dienst bepaalt
Ik bel nogal veel mobiel en weinig mensen die ik hebben Telfort, dus dit schiet niet echt op in mijn geval. Ik hoop overigens echt dat Telfort n beetje goede ontvangst heeft, want dat blijft tamelijk koffiedik kijken aangezien ik zowaar niemand ken met n Telfort abbo...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 15:44:
Het probleem is:

[...]

Ik bel nogal veel mobiel en weinig mensen die ik hebben Telfort, dus dit schiet niet echt op in mijn geval. Ik hoop overigens echt dat Telfort n beetje goede ontvangst heeft, want dat blijft tamelijk koffiedik kijken aangezien ik zowaar niemand ken met n Telfort abbo...
Oh ja dat was het ja.
;)

Ik heb het mazzel dat de meeste mensen met wie ik bel Telfort hebben. Zo niet bel ik naar vast.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op 27 August 2003 @ 12:50:
[...]

Grrr.... en inmiddels staat hij niet meer in hun lijstje op hun webshop! :(

/edit: even gebeld... hij zit (voorlopig) niet meer in het assortiment :( :(
Probeer het eens bij www.telecomadvies.nl, daar kan je hem volgens mij nog wel bestellen voor dezelfde prijs (ala, gratis)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
Weet er iemand hoe ik bookmarks kan maken voor wap-sites?
Ik heb een t-mobile T610 en kan het maar niet gevonden krijgen, hij wil meteen verbinden.
Dit om de weerpagina etc even op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Ben er al achter, moet eerst per se met wap verbinden, dan bij "meer" kun je bookmarks aanmaken!
(oeps, zal volgende keer de edit gebruiken!)

[ Voor 25% gewijzigd door wessel99 op 27-08-2003 16:31 . Reden: edit vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eunos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 07:43
wessel99 schreef op 27 August 2003 @ 16:31:
Ben er al achter, moet eerst per se met wap verbinden, dan bij "meer" kun je bookmarks aanmaken!
(oeps, zal volgende keer de edit gebruiken!)
Ik heb het opgelost door bij mijn tabblad (of hoe dat dan ook mag heten) een shortcut aan te maken naar de favorieten. Deze staat helemaal onderin de lijst van mogelijke opties. Zo kan ik meteen een pagina openen zonder eerst verbinding te maken. Scheelt net weer een paar seconden he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit ik heb een vaag probleem.

doordat mijn accu op was is de telefoon uitgegaan. Ik heb m in de lader gezet en het joystickje (het lampie middinin) gaat heel langzaam aan en uit... kortom opladen zou moeten werken...

Dat kreng zit nu al 4 uur in de oplader en hij kan nog steeds niet aan.... ik krijg een blauw scherm, hoor het begin van muziekje en dan gaat ie uit. Hierna wilt ie niet meer aangaan...aan en uit knopje werkt niet meer. Ik moet eerst battery erin en eruit doen, en dan gebeurt dezelfde ellende weer..

wat zou dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

MOET je telefoon unlocked zijn voor een originele firmware update via een site als myt610.com?

• C00P
  • Laatst online: 06:21
Vindt deze SonyEricson T610 echt wel mooi !(vooral die zilveren) heb em toevallig ontdekt toen ik wat aan het rondsurfen was op GOT.

Is deze goed in gebruik, en zijn jullie tevreden over de aankoop, of willen jullie mij toch wel wijzen op een andere GSM die zeker ook de moeite waard is om eens te bekijken ?
Ik heb net gelezen dat de camera optie zuigt, is dat echt zo, of overdreef die persoon ?

Eenderhoe, laat me je bevindingen weten...

P.S: Weet iemand een duitste Pricewatch ? deze van GOT schiet een beetje te kort..

[ Voor 10% gewijzigd door C00P op 28-08-2003 00:16 ]

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
3 volle en dit topic al vol met bevindingen :)

Het is gewoon een fijne tel

• DeX

DeX

Offtopic:
Ik heb mijn schildpadden Sony en Ericsson genoemd :Y)

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:18
DeX schreef op 28 August 2003 @ 09:03:
Offtopic:
Ik heb mijn schildpadden Sony en Ericsson genoemd :Y)
Sweet... :)

• DeX

DeX

Ik wist al dat 1tje Sony zou heten..
Maar voor de andere wist ik nog niets..
:P

• OzBoz

OzBoz

WietBoer schreef op 27 August 2003 @ 23:25:
MOET je telefoon unlocked zijn voor een originele firmware update via een site als myt610.com?
Nope. Ik heb um pas als laatste unlocked, gewoon om het af te maken.

Verwijderd

Ik ontvang als het goed is binnen een paar dagen ook de T610 van T-Mobile. Nu wil ik graag een Bluetooth dongle kopen maar ik heb geen id welke ik moet hebben. Hij moet niet te duur zijn en Type 2 is voldoende. Iemand een id?

• BeZaX
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 10:37:
Ik ontvang als het goed is binnen een paar dagen ook de T610 van T-Mobile. Nu wil ik graag een Bluetooth dongle kopen maar ik heb geen id welke ik moet hebben. Hij moet niet te duur zijn en Type 2 is voldoende. Iemand een id?
Je moet ff deze topics doorspittuh... Ik heb het voorbij zien komen. :)

• DeX

DeX

Gewoon de simpel MyCom dingetje voor 29 euro toch?
Die ga ik halen als ik weer in de buurt ben.
:P

• wessel99
pricewatch, bluetooth is bluetooth :S

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 10:37:
MINI T610 FAQ

-

Verwijderd

JFYI (van Telfort, op de vraag wanneer T610 binnenkomt, vandaag is het donderdag)
Wij verwachten het toestel vandaag weer binnen te krijgen en te kunnen leveren.

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 11:22:
JFYI (van Telfort, op de vraag wanneer T610 binnenkomt, vandaag is het donderdag)

[...]
Oh.. op jouw mailtjes reagaren ze wel :/

Ik hou het in de gaten.. Als ze vandaag de deur uit gaan, zou het kunnen dat ze morgen binnnen zijn :9

Lekker voor het weekend! Maar ik ga me er niet op voorbereiden, want dat brengt teleurstelling.

Verwijderd

En ik heb ook eindelijk na 4 dagen dat antwoord van Telfort op m'n mail gekregen :) Maar er staat wel in dat ze "verwachten" het toestel vandaag weer te kunnen leveren. Dus ik ga er niet teveel van uit. Zal wel weer maandag of dinsdag worden..

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49
Ik heb 2 maanden geleden die T610 bestelt in het rood. Eerst zeiden ze dat ie ergens halverwege augustus in NL verkrijgbaar zou zijn.

Nu zeggen ze dat hij waarschijnlijk helemaal niet in NL te verkrijgen zal zijn. Heeft iemand ook zoiets gehoord? Of is dit complete onzin?

• DeX

DeX

Wannapuf schreef op 28 August 2003 @ 11:37:
Ik heb 2 maanden geleden die T610 bestelt in het rood. Eerst zeiden ze dat ie ergens halverwege augustus in NL verkrijgbaar zou zijn.

Nu zeggen ze dat hij waarschijnlijk helemaal niet in NL te verkrijgen zal zijn. Heeft iemand ook zoiets gehoord? Of is dit complete onzin?
Ik heb gevraagd naar e mogenlijkheden van T610 in het blauw.. Maar geen antwoord gekregen. Zilver vind ik toch wel mooier, maar niet zo uniek als blauw.

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
Gisteren bij een 'mannetje' een T610 ontdaan van simlock (t-mobile). Dit alles zonder een centje pijn. Een kabeltje, software proggie, lezen ... lezen, ratel ratel, UNLOCK CODE. Invoeren en werken! Telfort SIM geaccepteerd en bellen maar. Voor de 10 EUR gaat natuurlijk geen ziel zelf kabels aanschaffen, software bestellen en dies niet meer zei!

Met BlueTooth een mooie Matrix Theme erin pompen en gaan! Trouwens bij een andere T-mobile T610 (voor eigen gebruikt) heb ik al die t-zones shit uitgezet door een leeg wap account toe te voegen en die als default in te stellen. Was een half uurtje bezig en de telef wilde al een paar keer inbellen (omhoog met joystick op het verkeerde moment, en die zijkant softding). GPRS als eerste uitgezet trouwens want dat is helemaal duur.

[ Voor 5% gewijzigd door Jochem op 28-08-2003 13:02 ]

• Shift
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

Ik had tijdje terug een SPV gekocht maar die bevil me eigenlijk niet echt omdat het aantal mogelijkheden zoals bluetooth enz niet had. Ik was al geintresseerd in T610 en vandaag heb ik eentje gehaald met een HBH-35 headset en dat werkt echt superrr zeg :) Het is echt een prima toestel met veel mogelijkheden, en kwalitatief is het echt helemaal topiie.

Heb ook een MSI bluetooth dongle gehaalt alles werkt best fijn. T610 was trouwens van week 31, dus zonder problemen gelukkig.

• DeX

DeX

Shift schreef op 28 August 2003 @ 13:36:
Ik had tijdje terug een SPV gekocht maar die bevil me eigenlijk niet echt omdat het aantal mogelijkheden zoals bluetooth enz niet had. Ik was al geintresseerd in T610 en vandaag heb ik eentje gehaald met een HBH-35 headset en dat werkt echt superrr zeg :) Het is echt een prima toestel met veel mogelijkheden, en kwalitatief is het echt helemaal topiie.

Heb ook een MSI bluetooth dongle gehaalt alles werkt best fijn. T610 was trouwens van week 31, dus zonder problemen gelukkig.
Mooi om te horen. Aangezien ik zelf ook zat te denken aan de SPV..
Ben blij de juiste beslissing genomen te hebben.

• Shift

Shift

[] Dual crazy []

DeX schreef op 28 August 2003 @ 13:38:
[...]

Mooi om te horen. Aangezien ik zelf ook zat te denken aan de SPV..
Ben blij de juiste beslissing genomen te hebben.
Ik zou SPV idd afraden, er zitten nog veel software problemen met die ding, en het ergste was ook de standby time na een dag is het leeg, met T610 kan je tenminste nog paar dagen mee :) En hij is echt mooi

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

OzBoz schreef op 28 August 2003 @ 09:27:
[...]

Nope. Ik heb um pas als laatste unlocked, gewoon om het af te maken.
Kijk, dit wilde ik horen :*) Die simlock hoeft er voor mij niet af, wel de t-mobile icontjes en de rest van de t-mobile ROTZOOI!!!! Ik zit toch 1 jaar vast aan het t-mobile contract, en na 1 jaar wordt de simlock gratis verwijderd toch?

Dan word de fabrieks garantie ook niet ontdaan als de simlock niet verwijderd wordt, volgens mij dan.(correct me if i'm wrong)

En dan nog iets.

Hebben de meest recente t610's (week 31 of hoger) ook nog die lichtere vlekken en randen in het beeldscherm? Vooral te zien bij de digitale klok en wanneer een zwart of donker thema geselcteerd is.
Het LIJKT bij mij steeds erger te worden, en ik zie ook kleine witte puntjes vooral links onder in, en in het midden ook een paar zitten.
Ik zet gister mijn phone aan, zie ik 2 strepen dwars door mijn beeldscherm lopen :(
gelukkig ging het vanzelf weer weg.

Kan ik voor mijn beeldscherm dan terug naar t for telecom gaan, en krijg ik dan een nieuwe?

Alvast bedankt mede t610 collega's.

• AP3X
  • Niet online
WietBoer schreef op 28 augustus 2003 @ 16:05:
[...]

Kan ik voor mijn beeldscherm dan terug naar t for telecom gaan, en krijg ik dan een nieuwe?

Jah zoiets noemt men garantie 8)
Of je een nieuwe krijgt weet ik niet maar ze zullen hem iig opsturen om hem
te laten repareren.

• DeX

DeX

Shift schreef op 28 August 2003 @ 13:57:
[...]

Ik zou SPV idd afraden, er zitten nog veel software problemen met die ding, en het ergste was ook de standby time na een dag is het leeg, met T610 kan je tenminste nog paar dagen mee :) En hij is echt mooi
1 dag maar?
Ik wist dat het aan de lage kant was, maar zo laag?
Gebruikte je em toen ook? of was dat echt standby?

• Shift

Shift

[] Dual crazy []

WietBoer schreef op 28 August 2003 @ 16:05:
[...]

En dan nog iets.

Hebben de meest recente t610's (week 31 of hoger) ook nog die lichtere vlekken en randen in het beeldscherm? Vooral te zien bij de digitale klok en wanneer een zwart of donker thema geselcteerd is.
Het LIJKT bij mij steeds erger te worden, en ik zie ook kleine witte puntjes vooral links onder in, en in het midden ook een paar zitten.
Ik zet gister mijn phone aan, zie ik 2 strepen dwars door mijn beeldscherm lopen :(
gelukkig ging het vanzelf weer weg.

Ik heb geen last van strepen :

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

zo van dat lelijke t-mobile logo ben ik ook af :) gewoon met een stenley mesje langzaam schrobben

verder niks op aan te merken!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

heb net mn telefoon binnen, wil ik bluetooth gaan testen, ligt mn driver CD nog op de zaak!! |:( iemand een linkje naar de drivers van die mycom dongle?? (mycom.nl kon ik niks vinden)

Verwijderd

Hou me ff op de hoogte van je bevindingen met de Mycom dongle Ronnie, ik ben em nml ook van plan te kopen.

• wessel99
Ideaal die kalender sync met outlook, maar weet er iemand ook hoe je dit "automatisch" ala activesync kan laten doen? Nu moet ik iedere keer rechterknop op het bluetooth icoontje en dan "sync PIM" doen. Liefst zou ik m'n tel de hele dag op bluetooth aan laten staan en dat ie automatisch synct als ik in de buurt van m'n tel ben.

Ook vanaf de tel syncen starten lijkt nog niet erg te werken. Iemand idee'en?

Ook grappig: had de bluetooth shit geinstalleerd, ga ff pissen kom ik terug hoor ik ineens door m'n stereo (die aan de pc hangt) van "hallo? Hallo, is daar iemand?" was het m'n vriendin die me had gebeld en de pc had zich maar even aangemeld als headset, erg stoer! Dat is dus ook het eerste wat er in m'n auto komt, een bluetooth headset, fantastisch!

• Wisey
  • Laatst online: 16:39
RonnieB82 schreef op 28 augustus 2003 @ 18:08:
heb net mn telefoon binnen, wil ik bluetooth gaan testen, ligt mn driver CD nog op de zaak!! |:( iemand een linkje naar de drivers van die mycom dongle?? (mycom.nl kon ik niks vinden)
Mycom dongle...precies weet ik niet welk merk dat is, maar hij lijkt optisch ook wel op de MSI dongle..en dat kan je hier vinden: Msi Bluetooth Driver

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

wessel99 schreef op 28 augustus 2003 @ 18:47:
Ideaal die kalender sync met outlook, maar weet er iemand ook hoe je dit "automatisch" ala activesync kan laten doen? Nu moet ik iedere keer rechterknop op het bluetooth icoontje en dan "sync PIM" doen. Liefst zou ik m'n tel de hele dag op bluetooth aan laten staan en dat ie automatisch synct als ik in de buurt van m'n tel ben.

Ook vanaf de tel syncen starten lijkt nog niet erg te werken. Iemand idee'en?

Ook grappig: had de bluetooth shit geinstalleerd, ga ff pissen kom ik terug hoor ik ineens door m'n stereo (die aan de pc hangt) van "hallo? Hallo, is daar iemand?" was het m'n vriendin die me had gebeld en de pc had zich maar even aangemeld als headset, erg stoer! Dat is dus ook het eerste wat er in m'n auto komt, een bluetooth headset, fantastisch!
Is dat normaal, dat, als hij binnen bereik is, je via de pc kunt bellen (dus via boxen geluid, en via mic praten)..

Dat is wel ERRUG phat!

• wessel99
Yep, hij gaat dan als voicegateway werken, erg grappig. Alleen dat ie de tel vanzelf opnam vond ik iets minder.
Lig je daar te krikken met je wijf, belt je moeder op, haha.
Hij staat dus nu niet meer op "automatic startup" :D
Maar iemand die weet hoe je automatisch je calendar kan syncen?

[ Voor 15% gewijzigd door wessel99 op 28-08-2003 19:26 . Reden: vergeten ]

• kloon
  • Laatst online: 09-09 21:11
hoi mijn eerste post en heb al een vraag

wie van jullie heeft er een SE T610 en gprs

ik namelijk een programma gevonden ( 2 zelfs)

die kunne verbinden met icq msn yahoo en yabber

beide zitten ze nog is beta versie en zijn dus gratis

ik ze heb alle 2 effe kunne testen maar via wap (duuuuuur)

wil er iemand zo vriendelijk om ze eens grondig te testen

hier zijn de url's

http://www.shapeservices.de/eng/im/#
op de site de pdf aanklikke
daar staat al de uitleg en de url op het te downloaden

http://www.uppli.com/
dit is de 2de

het eerste ziet er kwa layout and sounds veel beter uit

alvast bedankt

http://web.mac.com/kl00n

Verwijderd

kloon schreef op 28 August 2003 @ 19:36:
hoi mijn eerste post en heb al een vraag

wie van jullie heeft er een SE T610 en gprs

ik namelijk een programma gevonden ( 2 zelfs)

die kunne verbinden met icq msn yahoo en yabber

beide zitten ze nog is beta versie en zijn dus gratis

ik ze heb alle 2 effe kunne testen maar via wap (duuuuuur)

wil er iemand zo vriendelijk om ze eens grondig te testen

hier zijn de url's

http://www.shapeservices.de/eng/im/#
op de site de pdf aanklikke
daar staat al de uitleg en de url op het te downloaden

http://www.uppli.com/
dit is de 2de

het eerste ziet er kwa layout and sounds veel beter uit

alvast bedankt
welkom,

voor dat je de volgende keer post lees de faq ff.

alstublieft geen enter tussen elke regel die je tikt, dat leest erg iritant.
en lees voordat je post het topic ff door, dan had je geweten dat de t610 nog geen sockets support en dus niet zulke programmatjes kan draaien.

• DeX

DeX

wessel99 schreef op 28 August 2003 @ 19:26:
Yep, hij gaat dan als voicegateway werken, erg grappig. Alleen dat ie de tel vanzelf opnam vond ik iets minder.
Lig je daar te krikken met je wijf, belt je moeder op, haha.
Hij staat dus nu niet meer op "automatic startup" :D
Maar iemand die weet hoe je automatisch je calendar kan syncen?
Wessel.. Je Icoon vraagt om een username en passwoord constant..

• kloon
deze programma's gebruiken geen sokets
ik heb ze beide eventje getest wel via wap (traag)
ingelogt op de servers v msn en tege een paar mense gesproke die achter hun pc zaten
terwijl ik buiten op een terras zat
merci voor de rest vd info

• wessel99
DeX schreef op 28 August 2003 @ 19:44:
[...]

Wessel.. Je Icoon vraagt om een username en passwoord constant..
Oeps, stond idd in beveiligde webspace, mijn excuses!

Verwijderd

kloon schreef op 28 August 2003 @ 19:46:
deze programma's gebruiken geen sokets
ik heb ze beide eventje getest wel via wap (traag)
ingelogt op de servers v msn en tege een paar mense gesproke die achter hun pc zaten
terwijl ik buiten op een terras zat
merci voor de rest vd info
ow dank u voor de info, zal ik ze zo ff proberen via gprs

update :)

ik krijg het niet aan de praat via gprs, mischien dat het iemand anders lukt, zal diegene dan de instellingen ff willen posten.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 20:21 ]

• kloon
als je bvb wil inlogge onder msn
moet je je login en password gebruike v msn van je pc
daarna vroeg hij bij mij hoe je wil verbinden
ik kon alleen maar wap kieze

misschien jij wap over gprs ofzo

ik ken persoonlijk nog 2 andere mense die het gebruike via wap in belgie
dus zou het toch ook moette lukke via gprs

blijve probere zou ik zegge

• kloon
dit staat op de 2de url v mijn post
umsg requires a Java-enabled handset with network access (GPRS), 30 kB storage and 200 kB heap at runtime.
moet dus wel lukke via gprs

Verwijderd

Het is misschien al eens gevraagd maar ik kan er in ieder geval niets over vinden.

Hoe kan je contacten die op de simkaart staat vinden in de T610 ?
Voor SMS is die mogelijkheid er wel maar om te bellen kan ik dus niets vinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 21:09:
Het is misschien al eens gevraagd maar ik kan er in ieder geval niets over vinden.

Hoe kan je contacten die op de simkaart staat vinden in de T610 ?
Voor SMS is die mogelijkheid er wel maar om te bellen kan ik dus niets vinden.
telefoonboek --> geavanceerd --> kopïeren van sim
telefoonboek --> geavanceerd --> bellen van sim

Verwijderd

kloon schreef op 28 August 2003 @ 20:33:
dit staat op de 2de url v mijn post
umsg requires a Java-enabled handset with network access (GPRS), 30 kB storage and 200 kB heap at runtime.
moet dus wel lukke via gprs
er blijft steeds staan "contactin gateway" dus het lukt niet echt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 21:13:
[...]

telefoonboek --> geavanceerd --> kopïeren van sim
telefoonboek --> geavanceerd --> bellen van sim
Pieter, bedankt voor de snelle reactie !
Werkt prima :*)

• Paultje3181
  • Laatst online: 15:50
Of je toets een nummer en een # erachter dan kom je ook in bellen van sim.
TIP: maak een mooie positielijst en onthou die nummers: 200 snelkeuzes... :D

O ja, een site met veel gratis polyfone ringtones (midi's)
http://www.wiskey-planet.com/muziek_mid.htm
Kies je liedje en kies eigenschappen. Kies dan op je phone voer URL in en de link naar de midifile -> nieuwe melodie. Gaan redelijk hard en goede kwaliteit. Have fun

[ Voor 48% gewijzigd door Paultje3181 op 28-08-2003 21:53 ]

• kloon
spijtig
was anders wel tof geweest

• Eastman
  • Niet online
Paultje3181 schreef op 28 August 2003 @ 21:49:
Of je toets een nummer en een # erachter dan kom je ook in bellen van sim.
TIP: maak een mooie positielijst en onthou die nummers: 200 snelkeuzes... :D

O ja, een site met veel gratis polyfone ringtones (midi's)
http://www.wiskey-planet.com/muziek_mid.htm
Kies je liedje en kies eigenschappen. Kies dan op je phone voer URL in en de link naar de midifile -> nieuwe melodie. Gaan redelijk hard en goede kwaliteit. Have fun
dees heeft er veel meer

http://www.phunkyphones.n...phonicringtones_order.asp

klik gewoon op listen.... dan kan je hem opslaan:)

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

OzBoz schreef op 26 August 2003 @ 17:12:
[...]

Ik heb alles via deze site gedaan: http://www.gsm-software.com/unlocksonyericsson.html Europe1 pakketje gekocht, FedEx kwam met de kabel en daar zit ook 1 credit bij.

OM ALLE Vodafone MEUK KWIJT TE ZIJN HEB JE ER TWEE NODIG.

Wil je dan nog unlocken dan kost je dat een derde. Twas ff pieren maar had bij bedrijf in NL ook kabel besteld maar die werkte niet. Wat dat betreft werkte dat wel op de site.

Ik ga er trouwens vanuit dat dit linkje geen probleem is en anders.. haalt iemand um maar weg.
Als je al een kabel hebt, heb je maar 1 credit nodig volgens mij, als dat niet zo is dan ga ik hem flashen via myt610.com daar is wat het goedkoper.

Op http://www.planetgsm.nl hebben ze kabels voor maar 7 eurotjes.

p.s. heeft gsm-software.com ook de nieuwste R1L firmware?

[ Voor 5% gewijzigd door WietBoer op 28-08-2003 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WietBoer schreef op 28 August 2003 @ 22:54:
[...]

Als je al een kabel hebt, heb je maar 1 credit nodig volgens mij, als dat niet zo is dan ga ik hem flashen via myt610.com daar is wat het goedkoper.

Op http://www.planetgsm.nl hebben ze kabels voor maar 7 eurotjes.

p.s. heeft gsm-software.com ook de nieuwste R1L firmware?
gsm-software.com is goedkoper; daar kost 1 credit maar 12,95 ipv de 20,- die ze er bij myt610.com voor vragen.

Maar als ik het goed begrijp kan ik met 1 credit en een datakabel dus alle t-mobile toestanden van m'n telefoon verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Telfort heeft dus nog steeds geen toestellen binnen.. tenminste, Mijn bestelstatus blijft op: Buiten voorraad :/ .

Ik hoopte stiekum ehm voor het weekend te krijgen. Nou kan ik alleen hopen op voor volgende week donderdag :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 23:18:
shit ik heb een vaag probleem.

doordat mijn accu op was is de telefoon uitgegaan. Ik heb m in de lader gezet en het joystickje (het lampie middinin) gaat heel langzaam aan en uit... kortom opladen zou moeten werken...

Dat kreng zit nu al 4 uur in de oplader en hij kan nog steeds niet aan.... ik krijg een blauw scherm, hoor het begin van muziekje en dan gaat ie uit. Hierna wilt ie niet meer aangaan...aan en uit knopje werkt niet meer. Ik moet eerst battery erin en eruit doen, en dan gebeurt dezelfde ellende weer..

wat zou dit zijn?
dan maar even mijzelf quoten.. Ben geweest naar de Sony Ericsson service center in Amsterdam, en daar hebben ze nieuwe software erop geknald. maar helaas.. Telefoon is zo dood als een pier.. Leuke is dat ze de hele tijd vragen, meneer is deze telefoon nat geworden? ik elke keer.. dan zou mijn pc ook naar de klote moeten zijn want daar lag ie op.

in ieder geval, dat ding wordt terug gestuurd, 14 tot 40 dagen kwijt!!! en dan niet te spreken over data wat ik verlies(laatste 2 weken geen backup gedaan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 13:57:
[...]

gsm-software.com is goedkoper; daar kost 1 credit maar 12,95 ipv de 20,- die ze er bij myt610.com voor vragen.

Maar als ik het goed begrijp kan ik met 1 credit en een datakabel dus alle t-mobile toestanden van m'n telefoon verwijderen?
idd
maar let er wel op dat je ALLEEN de GDFS file update.
je hoeft dus niet de AVR file te updaten want dat heeft geen effect
heb zo al 20 Euro verspeeld omdat die gast die het aanbood verkeerd
uitgelegd had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help mijn T610 gaat niet meer aan ???!!!

Hij viel uit doordat de batterij leeg was en als ik hem nu aan de oplader hang gebeurt er niks.. kan hem wel aanzetten maar nadat ik mijn pincode ingetypt heb valt hij uit??

Wat moet ik doen?

Ik zie het lampje ook niet rood knipperen als ik hem uit in de oplader doe.. Als ik de tel. aanzet gaat hij even later wel knipperen maar hij valt hierna meteen weer uit.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 18:13:
Help mijn T610 gaat niet meer aan ???!!!

Hij viel uit doordat de batterij leeg was en als ik hem nu aan de oplader hang gebeurt er niks.. kan hem wel aanzetten maar nadat ik mijn pincode ingetypt heb valt hij uit??

Wat moet ik doen?

Ik zie het lampje ook niet rood knipperen als ik hem uit in de oplader doe.. Als ik de tel. aanzet gaat hij even later wel knipperen maar hij valt hierna meteen weer uit.
Weet je zeker dat je je batterij vol opgeladen hebt? Het lijkt wel alsof die niet opgeladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou .. hij laad waarschijnlijk niet meer op omdat het rode lampje niet knippert als ik de oplader erin doe. Pas als ik hem aanzet knippert hij heel even, waarna hij meteen weer uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er software is voor de T610 waarmee ik de telefoon kan 'beheren'.
Ik wil dus groeplogo's/ringtones toewijzen aan bellers, maar dan op een makkelijke manier (zoiets als logomanager voor de nokia's).
Met de meegeleverde software lukt het niet (ik krijg het altans niet voor mekaar).

Er er ook software om een screensaver van de t68i beeldvullend naar de T610 te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje: Ik wil mijn PC microfoon en headphones als Bluetooth Headset gebruiken voor mijn T610, dus dat ik daarmee gewoon kan talken en dat het toestel hem als zodanig herkent. Hoe doe ik dat? en hoe krijg ik het voor mekaar met mijn Belkin BT dongle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Kan iemand een foto gemaakt met deze telefoon posten? BVD!

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:44
Hier een fotootje van mn knijn:
Afbeeldingslocatie: http://chris.ypmania.nl/knyn2.jpg

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut