Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 4

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.160 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 19:40

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op 29 september 2003 @ 09:59:
Volgende instellingen geprobeerd, maar nog steeds niet werkende. Moet haast wel aan telfort liggen. Ga nu ff bellen. Kijken wat ze zeggen.
OK, mijn instellingen, die compleet anders zijn, maar wél werken - op een T68i met Telfort tenminste:

APN: Internet
Gebruiker: GPRS

...en verder is er helemaal niets ingevuld... en dat werkt dus. Hoe test jij of je GPRS verbinding hebt eigenlijk?

Met die instellingen kan ik overigens ook roamen op GPRS (in het buitenland heb ik dus ook GPRS, bijvoorbeeld in Italië op TIM). Ben benieuwd wat het wappen de afgelopen maand in Italië me nu eigenlijk gaat kosten :P

[ Voor 18% gewijzigd door PowerFlower op 29-09-2003 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote]PowerFlower schreef op 29 September 2003 @ 10:07:
[...]

OK, mijn instellingen, die compleet anders zijn, maar wél werken - op een T68i met Telfort tenminste:

[/quote]

Geweldig, die instellingen van jou werken! Bedankt :). Raar dat de instellingen van Telfort zelf niet werken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 12:25
TripleM schreef op 29 september 2003 @ 02:29:
[...]
Vergeet vooral niet de veel grotere helderheid/contrast, TFT is een wereld van verschil vergeleken met STN.

Echter, de geruchten gaan dat het scherm van de opvolger van de T610 (of ie nu T610i of T620 gaat heten) nauwelijks veel beter is dan die van de T610. Het scherm zou gelijk zijn aan de SonyEricsson Z600 (maar ik weet niet hoe die is).

Verder wordt over het algemeen de schermkwaliteit van Samsungs als beste gezien, hoewel ik nog nooit zo'n helder scherm ben tegengekomen dan de Sharp GX-10.
Als ik de review van de Z600 op Mobile-Review.com zie, dan is dat scherm toch wel een heel stuk helderder dan dat van de T610, vooral onder een hoek hoor :) Ik ben er ook nog niet uit of ik wacht op de Z600, of gewoon voor de T610 ga (of misschien zelfs wachten op de Z200).

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ik zie dat er nu een review op GoT staat :D
Review SonyEricsson T610

Ik ga hem 100% zeker bestellen alleen nu ga ik twijvelen omdat ik zie dat er een opvolger uit komt?! wat kan die meer is daar als iets overbekent...

verder twijvel ik nog evne tussen een 100belminuten of 200belminuten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Je kunt wel blijven wachten natuurlijk, want na de Z610 staat vast de Z620 alweer klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Jarno schreef op 29 September 2003 @ 13:35:
Je kunt wel blijven wachten natuurlijk, want na de Z610 staat vast de Z620 alweer klaar.
Nee dat is ook zo, ik wil hem eigenlijk eind deze week hebben....
maar als volgende week een nieuwe uitkomt :P wil ik die natuurlijk hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 23:51

Chiron

Moderator Discord
PowerFlower schreef op 29 September 2003 @ 10:07:
[...]

...en verder is er helemaal niets ingevuld... en dat werkt dus. Hoe test jij of je GPRS verbinding hebt eigenlijk?

Met die instellingen kan ik overigens ook roamen op GPRS (in het buitenland heb ik dus ook GPRS, bijvoorbeeld in Italië op TIM). Ben benieuwd wat het wappen de afgelopen maand in Italië me nu eigenlijk gaat kosten :P
kan je daar ook mee mmsen met die instellingen?

mijn settings:

data account
naam: Telfort GPRS
APN-adres: internet
gebruikers-id: username
wachtwoord: password
wachtwoord?: uit

wap-account
naam: Telfort GPRS
verbinden via: Telfort GPRS
ip adres: 193.113.200.195

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

ik las net ergens anders dat je niet je eigen SMS toon kan invoeren? jammer want ik wou zo'n windows outlook geluidje als smstoon :'( of komt dit nog via een firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

wordt gezegd van wel.
Maar aangezien de nieuwe firmware net uit is zal dit nog wel even duren

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil zo'n star trek geluidje hebben van als ze aan de deur staan, zo'n soort dingdong in een electrisch verdraaide versie :P (hoe moet ik het eigenlijk anders omschrijven? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
ik heb het geluidje van die startrek communicator, maar kan hem alleen instellen als ringtone... wil hem natuurlijk als sms tone hebben >:)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

is het moeilijk om zelf een "driver" daar voor de schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 18:50
hej even een tip... Tmobile abbo via hun eigen site...
35 euro per maand 1 jaar en gratis T610!!!!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Lord_T schreef op 29 September 2003 @ 16:00:
hej even een tip... Tmobile abbo via hun eigen site...
35 euro per maand 1 jaar en gratis T610!!!!
dat lijkt wel leuk maar je moet ook binnen het bundel betalen :P wat heb je dan aan zon bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleM schreef op 29 september 2003 @ 02:36:
[...]

Vodafone Live is het WAP portal van Vodafone. Vanwege de snelheid is het beter om GPRS te gebruiken maar je kunt in theorie ook gewoon met een GSM data verkbinding gebruik maken. Dan betaal je niet per Mb maar per minuut dat je online bent.

Met Telfort kun je ook gewoon je mail bekijken en 'internetten'. Je kunt gewoon WAPpen over GPRS en daarmee wapsites bezoeken (games kopen enz.) en door een normale inbelverbinding op te zetten (met bv. een Zonnet/Wanadoo inbelaccount) gewoon je POP3 mail uitlezen. Allemaal geen probleem :)
Maar bijv : met Vodafone live kun je bijv. ook sportuitslagen bekijken, etc. etc.
Kan ik dat ook gewoon met een telfort abbo ?? Ja ik zit nog dik te twijfelen nu :

Voordeel Telfort : goedkoop !!!!!
Nadeel : misschien geen super bereik overal ( woon in het oosten ) geen portal / netwerk zoals vodafone

Vodafone voordeel : de live functie, goed bereik, makkelijk
Nadeel : DUUR, soms ook wel overbodige dingen

Kunnen jullie me eventueel nog meer tips / advies geven ??? Ik ben er nog niet helemaal uit. En wat zouden jullie doen als je mij was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
op de telfort portal heb je ook nieuws weer en treinplanner enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Klopt het dat je fotos van personen in je tel boek kan zetten? dus dat je bij elke naam een fototje hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Qorne schreef op 29 september 2003 @ 16:22:
[...]

dat lijkt wel leuk maar je moet ook binnen het bundel betalen :P wat heb je dan aan zon bundel?
wat ik heb begrepen is dat je 300 minuten krijgt voor de 35 euro per maand en dan apart nog een sms bundel moet kiezen....

Aansluitkosten zullen er denk ik wel zijn maar weet ik niet zeker.

Data kosten heb ik nog geen idee van bij T-mobile.

T-mobile linkje...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Qorne schreef op 29 September 2003 @ 17:09:
Klopt het dat je fotos van personen in je tel boek kan zetten? dus dat je bij elke naam een fototje hebt?
ja, dit is een erg mooie functie vind ik zelf :)
werd me ook een x aangeraden, dan de foto op de laagste res. te maken ivm geheugen, maar denk dat ik maar es een bluetooth stickie haal, want de fotos van dat formaat zijn me toch wat te groot (qua kb)..

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Lord_T schreef op 29 September 2003 @ 17:14:
[...]

wat ik heb begrepen is dat je 300 minuten krijgt voor de 35 euro per maand en dan apart nog een sms bundel moet kiezen....

Aansluitkosten zullen er denk ik wel zijn maar weet ik niet zeker.

Data kosten heb ik nog geen idee van bij T-mobile.

T-mobile linkje...
Zou best kunnen alleen erstaat (kan je niet qouten) dat je 12cent perminuut betaalt

toch wel dus kijk :

Je koopt per maand 300 minuten voor € 35.00
Je betaalt dan € 0.12 per minuut binnen de bundel en € 0.12 buiten de bundel.

zelfs met een SMS bundel moet je nog 10cent per smsje betalen dus veeel te duur naar mijn mening :) + als je naar andere telfort abbonees belt dat het ook goedkoper is en ik bel meestal naar een persoon die ook telfort heeft :D

---
johnuitalmelo schreef op 29 September 2003 @ 17:15:
[...]

ja, dit is een erg mooie functie vind ik zelf :)
werd me ook een x aangeraden, dan de foto op de laagste res. te maken ivm geheugen, maar denk dat ik maar es een bluetooth stickie haal, want de fotos van dat formaat zijn me toch wat te groot (qua kb)..
Bestaan er bluetooth sticks met geheugen? die je dan los in je zak kan doen, als een soort van externe hdd?

Ik weet niet of de link werkt, maar dit zijn de kosten bij Telfort :)
http://shop.telfort.nl/co...4=&art_4=&type=C&abo_grp=

[ Voor 28% gewijzigd door Qorne op 29-09-2003 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericssonserver.com/img/R3C002_350.jpg

EU1 = T610_EU1 En/fr/pt/es

Nieuwe firmware is dus uit... maar waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Qorne schreef op 29 September 2003 @ 17:27:
[...]

Zou best kunnen alleen erstaat (kan je niet qouten) dat je 12cent perminuut betaalt

toch wel dus kijk :

Je koopt per maand 300 minuten voor € 35.00
Je betaalt dan € 0.12 per minuut binnen de bundel en € 0.12 buiten de bundel.

zelfs met een SMS bundel moet je nog 10cent per smsje betalen dus veeel te duur naar mijn mening :) + als je naar andere telfort abbonees belt dat het ook goedkoper is en ik bel meestal naar een persoon die ook telfort heeft :D

---

[...]

Bestaan er bluetooth sticks met geheugen? die je dan los in je zak kan doen, als een soort van externe hdd?

Ik weet niet of de link werkt, maar dit zijn de kosten bij Telfort :)
http://shop.telfort.nl/co...4=&art_4=&type=C&abo_grp=
ik zal het wel verkeerd begrijpen hoor maar bij Telfort staat ook € 0.11 per minuut ofzo

TELFORT 300
Abonnement van Telfort is voordelig. Je belt in Nederland gratis naar voicemail en betaalt geen aansluitkosten. kiest uit zes verschillende bel- en smsbundels. Hoe groter de bundel, hoe voordeliger het wordt. Zelfs als je tijdelijk meer belt dan het aantal minuten in je bundel, betaal je hetzelfde lage tarief. En daarmee is Abonnement van Telfort dus ook een slimme keuze.

Prijs per maand: € 32,50
Prijs per minuut: € 0,11

Kies voor Telfort 300, of selecteer een ander abonnement!

[ Voor 22% gewijzigd door Lord_T op 29-09-2003 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Lord_T schreef op 29 September 2003 @ 18:50:
[...]

ik zal het wel verkeerd begrijpen hoor maar bij Telfort staat ook € 0.11 per minuut ofzo

TELFORT 300
Abonnement van Telfort is voordelig. Je belt in Nederland gratis naar voicemail en betaalt geen aansluitkosten. kiest uit zes verschillende bel- en smsbundels. Hoe groter de bundel, hoe voordeliger het wordt. Zelfs als je tijdelijk meer belt dan het aantal minuten in je bundel, betaal je hetzelfde lage tarief. En daarmee is Abonnement van Telfort dus ook een slimme keuze.

Prijs per maand: € 32,50
Prijs per minuut: € 0,11

Kies voor Telfort 300, of selecteer een ander abonnement!
idd dat is Na je belbundel en niet in je belbunden :Y) kleine lettertjes (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:33
ben nog even verder aan het knutselen geweest en daar is dit uit gekomen...

maar aangezien er vorige keer ook geen reactie kwam, neem ik aan dat er geen belang bij is?

Afbeeldingslocatie: http://www.visior-designs.com/se_themas/screen.jpg

als er wel belang bij is: nu zeggen, dan upload ik hem...

[ Voor 42% gewijzigd door Saeverix op 29-09-2003 20:03 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

R3B is toch vorige week uitgekomen?

En nu alweer R3C? Zal wel een flinke bug in gezeten hebben dan.....
Met de snelheid waarmee nieuwe firmwares uitkomen mogen ze ook het aantal service centres wel een beetje uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Zonder logo wil ik 'm wel ff zien, overdose.

En weet iemand een service center in of rond Rotterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

ondanks dat ik mn telefoon nog niet heb, vind ik de theme wel cool, als je m wil uploaden, graag...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 10:01
heb ff vraagje.. heb al vanaf alles geprobeerd maar hij blijft maar verbinding maken via gprs en ik wil gewoon wappen via gsm zodat het me geen extra geld kost bij T-mobile.. . Bij verbindingen.. datacomm staat voorkeur op alleen GSM, maar hij blijft het via GPRS doen.. Hoe voorkom ik dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Kun je niet gewoon je GPRS verbinding weggooien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 07-08 16:25

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Voor de mensen die het nog niet is opgevallen:

Ik heb een review geschreven:

Review SonyEricsson T610

Lees hem gerust eens door, en als iets op te merken heb over de review, dan kan dat in:

[rml][ Discussie] Review SonyEricsson T610[/rml]

offtopic:
Hum..... was dus al gepost

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 29-09-2003 20:30 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ginz schreef op 29 september 2003 @ 20:28:
Voor de mensen die het nog niet is opgevallen:

Ik heb een review geschreven:

Review SonyEricsson T610

Lees hem gerust eens door, en als iets op te merken heb over de review, dan kan dat in:

[rml][ Discussie] Review SonyEricsson T610[/rml]

offtopic:
Hum..... was dus al gepost
ik had ok al reclame voor je gemaakt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 18-08 10:01
Jarno schreef op 29 September 2003 @ 20:08:
Kun je niet gewoon je GPRS verbinding weggooien dan?
dan doet ie toch helemaal nix meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
legolas82 schreef op 29 September 2003 @ 20:42:
[...]

dan doet ie toch helemaal nix meer?
Eh, je kiest toch bij je WAP Profile via welke verbinding die moet connecten? Of snappen we elkaar nu niet? ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Saeverix schreef op 29 September 2003 @ 20:02:
ben nog even verder aan het knutselen geweest en daar is dit uit gekomen...

maar aangezien er vorige keer ook geen reactie kwam, neem ik aan dat er geen belang bij is?

[afbeelding]

als er wel belang bij is: nu zeggen, dan upload ik hem...
ik vind hem wel clean alleen die achtergrond met die strepen wat minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ener-G schreef op 28 September 2003 @ 23:38:
[...]

ligt er maar net aan waar je woont en wat voor telefoon je hebt.. ik heb al 2,5 jaar een abo bij Telfort, en nog nooit slecht bereik gehad
Overigens is T-Mobile het voormalig Ben netwerk, en dat is echt niet veel beter dan het Telfort netwerk.. wil je echt goed bereik hebben tot in de uiterste onbewoonde uithoeken van het land dan moet je KPN of Vodafone hebben

[...]

tja ik wel :)

[...]

waarom?

[...]

tja simlock kan wel irri zijn als je ff een ander simkaartje erin wil stoppen (bijv. als de foon van je vriendin het begeven heeft ;))

en die t-mobile firmware is gewoonweg bagger :r
Idd, ligt aan waar je woont. Toevallig is Telfort hier bagger en Tmobile niet.
Ik heb zelf KPN gehad. Gewoonweg perfect, maar ja T610 + KPN (of VodaFone) = dure telefoon.

Me buurman heeft een T610 + Tmobile 600. Hij is een zakenman ( belt dus veel ) en reist elke dag naar alle hoeken in NL. Hij heeft niets te klagen over het Tmobile netwerk... en daarom leek et me es 'leuk' :P om Tmobile te nemen. Ach je moet van alles ff proeven :)

Van mij mogen me vriendinnen gewoon bellen met mijn sim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

AGja ik ge telfort 2jaar proberen :P

Tmobile vind ik te duur + dat telfort nog steeds nu netwerk verbetert :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-02 15:02

elinsen

Fear me......

Ik ga binnenkort mijn T-Mobile 150 abbo weer verlengen en dan krijg ik ook eindelijk mijn gratis T610. Maar ff zoeken levert als resultaat dat je ook gewoon een 2-jarig T-Mobile 150 abbo kunt afsluiten en dan krijg je je T610 ook voor niets.

Linkie: http://www.t-mobile.nl/pe...nnel_value=T-Mobile%20150

E.P.M. Linsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Nou, ik zou dus nooit meer een sony ericsson telefoon nemen en al helemaal geen T610, wat een buggie kut telefoon zeg....

Het begon allemaal 1.5 maand terug, kon een gratis T610 kijgen bij het verlengen van mij abo. Dacht een mooi telefoontje te krijgen met leuke extra's.

Mijn eerste T610, na 6 dagen viel ie uit tijdens het wappen en ging niet meer aan.
Kan gebeuren, langs een service point gegaan waar deze na ingenomen en na twee weken omgewisseld voor een nieuwe. Ik blij, zal pech hebben gehad.

Mooi niet, twee en een half uur later viel mijn tweede T610 uit en deed helemaal niks meer. Weer tijdens het wappen. Weer lang een service point en na tweee weken (gisteren) kreeg ik weer een nieuw exemplaar.

Weer een klein beetje blij. Gisteren alles weer ingesteld, share, e-mail, telefoon nummers, met de gedachten dat deze wel niet zo snel kapot zal gaan.

Vanmorgen dus weer het zelfde probleem met mijn derde nieuwe T610, weer uit gevallen en nergens meer op reageren. :(

Onder tussen ben ik het helemaal zat en wil deze telefoon kwijt en er een andere voor die niet van sony ericsson is.

Ik heb al aardig wat telefoons gehad en nog nooit problemen behalve met die klote sony ericsson T610.

Ik hoop dat orange zo vriendelijk wilt zijn om mijn defecte T610 in te ruilen voor een Nokia of Siemens, in ieder geval een telefoon die het wat langer uithoudt dan een schamel gemiddelde van twee dagen.

Voor degene die nog een keuze kunnen maken, als ik jullie was zou ik dus echt geen sony ericsson T610 nemen.

Ben er goed chagerijnig van. :(

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik heb dus echt 0,0 problemen met deze foon, tenminste geen problemen die aan SE te wijten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk heb je gewoon pech gehad of je kunt er niet mee omgaan.
Ik heb hier al heel veel T610's gehad, en allemaal zonder problemen.
Zelfs de t68i waar iedereen zei dat er zoveel problemen mee waren nog nooit een van die problemen gezien. Ik neem dus gewoon aan dat het door je on-kunde komt in dit geval, want tijdens het wappen valt ie echt niet uit, lokale telefoon-boer is ook onbekend met het probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Als ik ook zie hoe sommige mensen zo'n ding mishandelen... ik zeg niet dat dat hier het geval is natuurlijk, maar bij sommigen ligt het ding 10x per dag met een klap op de grond, wordt er mee gegooid, etc. Dan vind ik het niet gek als -ie het begeeft. Ik heb al diverse mobieltjes gehad, maar nog nooit een defect door dit soort zaken. Zelfs de 'lastige' 8210 doet het, afgezien van een dode accu, eigenlijk gewoon nog goed. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan over een maandje m'n t-mobile abo verlengen en zit er sterk aan te denken om m'n brakke siemens s55 in te ruilen voor dit mooie dingetje.

Vind alleen die 2mb die niet uitbreidbaar is erg jammer. Zijn er naast deze telefoon, andere gelijkwaardige telefoons die wel uitbreidbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg je, met die 2 mb kom je wel uit, al is het krap.
Zolang je geen 20 ringtones op slaat en geen 20 spelletjes is het goed te doen.
Op moment heb ik er 5 ringtones in staan, 10 spelletjes, wat foto's en heb nog zat over.
Met de nieuwe firmware die nu uit is zullen foto's ook kleiner zijn en houd je nog meer ruimte over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Gvd, met telefoon en al in het (zoute) zeewater gevallen, scherm kapot, knoppen kapot :S Alhoewel ik hem nog met schoon kraanwater heb afgespoeld (na de accu eraf te halen).
Nou had ik 'm a 6,99 verzekerd via de T-for-Telecom, blijkt dat ik het kreng op moet sturen, 25 euro eigen risico heb en hem waarschijnlijk 3 tot 4 weken kwijt ben! En na 10 werkdagen pas een leentoestel :S

Iemand een omweg voor deze rompslomp? Dit is de eerste en laatste keer dat ik m'n telefoon verzeker, dacht dat je gewoon meteen een nieuwe kreeg (niet dus!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je in regio eindhoven/den bosch woont, wil ik er wel naar kijken, misschien dat ik hem maken kan en meteen van de laatste firmware voorzien kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft die frimware: kan je de telefoon ook middels een kabeltje aansluiten? Ik heb een powerbook en die heeft geen IR of Bluetooth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 11:42:
Als je in regio eindhoven/den bosch woont, wil ik er wel naar kijken, misschien dat ik hem maken kan en meteen van de laatste firmware voorzien kan ;)
Woon in Tilburg, maar heb dus nog garantie + verzekering, doelde meer of iemand wist of ik niet gewoon bij TforTelecom een nieuwe kan claimen oid en zoja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 22:06:

Van mij mogen me vriendinnen gewoon bellen met mijn sim ;)
mjoah, maar is niet handig als je de telefoonnummers niet in je eigen sim hebt staan he ;)

heeft iemand al die nieuwe firmware ergens gevonden?
en weet iemand toevallig waar in Amsterdam het service center zit van SE? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 11:50:
Wat betreft die frimware: kan je de telefoon ook middels een kabeltje aansluiten? Ik heb een powerbook en die heeft geen IR of Bluetooth...
Firmware kun je alleen maar updaten via een goedkope T28 chineese kabel of een speciale servicekabel die ik een heb, en alleen via de pc, niet de mac (op mijn G3 wilt het iig niet)
wessel99 schreef op 30 September 2003 @ 12:02:
[...]

Woon in Tilburg, maar heb dus nog garantie + verzekering, doelde meer of iemand wist of ik niet gewoon bij TforTelecom een nieuwe kan claimen oid en zoja hoe?
Kun je proberen, gewoon zeggen dat ie opeens niet meer aanwilde ofzo lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Laatst online: 15-08 12:25
Volgens mij is SE altijd heel goed in het ontdekken van waterschade...

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 24-07 11:59
Iemand enig idee waar ik in Den Haag een dongle kan kopen. Wil graag middels bloothtooth communiceren met mijn pc en T610. Lijkt me denk ik de handigste optie?

Is er nog een goekopere optie dan dat? Iemand enig idee wat zoiets kost?

Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 10:33:
Waarschijnlijk heb je gewoon pech gehad of je kunt er niet mee omgaan.
Ik heb hier al heel veel T610's gehad, en allemaal zonder problemen.
Zelfs de t68i waar iedereen zei dat er zoveel problemen mee waren nog nooit een van die problemen gezien. Ik neem dus gewoon aan dat het door je on-kunde komt in dit geval, want tijdens het wappen valt ie echt niet uit, lokale telefoon-boer is ook onbekend met het probleem...
Het enige wat ik met de telefoon had gedaan is wat telefoon nummers er opzetten, share instellingen van de site van orange laten smsen en ik heb wat gewapt. Toen crashte ie.

Wat kan ik fout hebben gedaan dan?

Nu hoor ik van een vriend die in een telecom winkel werkt dat ze er meer terug krijgen. Ze crashen dus vaker bij het bezoeken van wap site's met plaatjes.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonyisgaaf
  • Niet online
Ondanks het feit dat ik hier iedereen hoor zeggen dat ze kunnen internetten met Telfort, krijg ik het niet voor elkaar. Nu kan ik de term "internetten" verkeerd interpreteren: wat ik bedoel is mbv een laptop of palmtop verbinding maken met het internet.

Het volgende heb ik geprobeerd:
Op de telefoon heb ik onderhand drie verschillende GPRS profielen:

"Telfort GPRS WAP"
CID= 1
- APN: internet
- gebruikers-id: gprs
- wachtwoord: password
- wachtwoord?: uit
- voorkeursservice: automatisch
- IP-adres: ... (oftewel default)
- DNS-adres: ... (oftewel default)

"Telfort MMS post"
CID= 2
- APN: multimedia.o2.nl
- gebruikers-id: o2nl

"Telfort"
CID= 3
- wachtwoord: (geen)

De eerste twee zijn geconfigureerd via de webwizard van SonyEricsson.com, dus mbv een instellingensmsje.

Ik heb op mijn Toshiba laptop met WindowsXP Pro met infrarood met behulp van de Sony-Dialupnetworking-Wizard een 3-tal verbindingen geprobeerd. Deze genereerd dus een "networking connection", waarbij het telefoonnummer van het type "*99***3#" is, waarvan het eerste gedeelte GPRS activeerd en het laatste nummer de CID is.

Met deze connection kan ik 'inbellen', waarna alles goed lijkt te gaan. De telefoon geeft aan "bezig met verbinden", waarna het wereldbolletje in beeld verschijnt (wat volgens mij duidt op een GPRS verbinding) en Windows geeft aan dat er een verbinding is. Vervolgens probeert mijn PC heel hard data te verzenden, waarschijnlijk om een gateway te vinden, want die vindt hij niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/n/t.kuipers/gprs.gif

Dit zijn uiteindelijk de gegevens die ik heb over de verbinding, gemaakt met de derde CID "Telfort".

Ik heb het ook met mijn PalmIIIxe geprobeerd, verbinding wordt gemaakt, maar Blazer2.0 (het HTML browsertje) komt vrij snel met het bericht dat er een instelling in het 'device' niet goed is. Waarschijnlijk dus de gateway die niet wordt gevonden.

Daarnaast vind ik het vreemd dat ik een intern IP adres krijg "192.168.0.220".
Nu heb ik ten eerste niet veel verstand van inbelverbindingen überhaupt in WindowsXP, maar ik neem aan dat bij een inbelverbinding ook een gateway is gespecificeerd...

Zeg het maar, volgens mij heb ik onderhand alle optie geprobeerd. Mocht iemand weten welke gegevens ik mis, dan hoor ik het graag.
Ik heb overigens al geprobeerd de automatisch opgestuurde instellingen van sonyericsson.com (webwizard invullen + telefoonnummer en je krijgt een instellingenberichtje) te gebruiken, maar ook daarmee geen resultaat.
Ook telfort.nl is niet erg duidelijk...
Een lang verhaal, maar vollediger kan ik de situatie niet schetsen.

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

CrashOne schreef op 30 September 2003 @ 14:41:
[...]

Het enige wat ik met de telefoon had gedaan is wat telefoon nummers er opzetten, share instellingen van de site van orange laten smsen en ik heb wat gewapt. Toen crashte ie.

Wat kan ik fout hebben gedaan dan?

Nu hoor ik van een vriend die in een telecom winkel werkt dat ze er meer terug krijgen. Ze crashen dus vaker bij het bezoeken van wap site's met plaatjes.
Kun je die dingen geen hard reset gegeven dan? vast wel dan is het ook opgelost je kan via een wap site je telefoon toch niet vernielen!!! of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ener-G schreef op 30 september 2003 @ 12:19:
[...]
mjoah, maar is niet handig als je de telefoonnummers niet in je eigen sim hebt staan he ;)
Meestal gaat een telefoontje ( als ie leeg is ) na een kwartiertje wel voor een minuutje aan. Snel snel nrtje opschrijven... ;P

Lekker morgen nieuwe maand (Oktober!! )!!! Hopelijk zijn de fones weer cheaper geworden :) ff verschillende shops checken en dan donderdag op koopavond me foon kopen :)

Kan niet wachten :9~ heb al zelf een theme gemaakt :P

Wat heb je nodig om de T610 + PC *incl BTdongle* om met elkaar te laten communiceren en te syncen met outlook? Zijn er speciale ( dus niet-bijgeleverde software ) programma's voor nodig of gaat et allemaal vanzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
tonyisgaaf schreef op 30 September 2003 @ 17:59:
Ondanks het feit dat ik hier iedereen hoor zeggen dat ze kunnen internetten met Telfort, krijg ik het niet voor elkaar. Nu kan ik de term "internetten" verkeerd interpreteren: wat ik bedoel is mbv een laptop of palmtop verbinding maken met het internet.

Het volgende heb ik geprobeerd:
Op de telefoon heb ik onderhand drie verschillende GPRS profielen:

"Telfort GPRS WAP"
CID= 1

"Telfort MMS post"
CID= 2
- APN: multimedia.o2.nl
- gebruikers-id: o2nl

"Telfort"
CID= 3
- wachtwoord: (geen)

De eerste twee zijn geconfigureerd via de webwizard van SonyEricsson.com, dus mbv een instellingensmsje.

Ik heb op mijn Toshiba laptop met WindowsXP Pro met infrarood met behulp van de Sony-Dialupnetworking-Wizard een 3-tal verbindingen geprobeerd. Deze genereerd dus een "networking connection", waarbij het telefoonnummer van het type "*99***3#" is, waarvan het eerste gedeelte GPRS activeerd en het laatste nummer de CID is.

Met deze connection kan ik 'inbellen', waarna alles goed lijkt te gaan. De telefoon geeft aan "bezig met verbinden", waarna het wereldbolletje in beeld verschijnt (wat volgens mij duidt op een GPRS verbinding) en Windows geeft aan dat er een verbinding is. Vervolgens probeert mijn PC heel hard data te verzenden, waarschijnlijk om een gateway te vinden, want die vindt hij niet.

[afbeelding]

Dit zijn uiteindelijk de gegevens die ik heb over de verbinding, gemaakt met de derde CID "Telfort".

Ik heb het ook met mijn PalmIIIxe geprobeerd, verbinding wordt gemaakt, maar Blazer2.0 (het HTML browsertje) komt vrij snel met het bericht dat er een instelling in het 'device' niet goed is. Waarschijnlijk dus de gateway die niet wordt gevonden.

Daarnaast vind ik het vreemd dat ik een intern IP adres krijg "192.168.0.220".
Nu heb ik ten eerste niet veel verstand van inbelverbindingen überhaupt in WindowsXP, maar ik neem aan dat bij een inbelverbinding ook een gateway is gespecificeerd...

Zeg het maar, volgens mij heb ik onderhand alle optie geprobeerd. Mocht iemand weten welke gegevens ik mis, dan hoor ik het graag.
Ik heb overigens al geprobeerd de automatisch opgestuurde instellingen van sonyericsson.com (webwizard invullen + telefoonnummer en je krijgt een instellingenberichtje) te gebruiken, maar ook daarmee geen resultaat.
Ook telfort.nl is niet erg duidelijk...
ik zou het ook niet weten, maar is het jou al gelukt om mmsjes te versturen en te ontvangen? ik zoek nog steeds naar de goeie instelling daarvoor :-/ wappen via gprs lukt al wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tonyisgaaf schreef op 30 september 2003 @ 17:59:

.........

Lukt het je uberhaupt wel om te wappen of te mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

maar als je een t610 rechtstreeks bij Telfort koopt stellen hun toch alles wel ff voor je in of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 21:32:
Hallo,

ik heb sinds 1 dag ook zon mobieltje. Fototjes nemen is leuk, de kwaliteit laat te wensen over. De fotos zijn heel korrelig, en al snel wazig als je em niet stil houd. Veel had ik er ook niet van verwacht, dus het valt alleen maar mee. This gewoon leuk om hier en daar een plaatje te schieten :7

1. Ik had een KPN prepaid kaartje, waarvan ik het nummer even wil laten overzetten. Dus heb ik zon formuliertje van T-Mobile ingevuld, dus hopelijk komt het goed.
2. Op de T-Mobile site staat allemaal mogelijkheden om mn tel te configureren mbt de mms instellingen en wap. Maar dit heb ik toch niet nodig omdat ik hem gekocht heb icm T-Zones en een lock :? Volgens mij staat alles al mooi ingesteld, ik weet het niet. Kan ik dat controleren?
3. Verder, wanneer moet ik betalen voor t-zones? Als ik bijvoorbeeld erop druk, dan gaat ie verbinden, en vraagt ie of ik akkoord ga met de voorwaarden. Moet ik nu betalen? Wat houdt dat precies in? Als ik in het menu op downloads druk kan ik kiezen uit aardig wat dingen na het verbinden. Houdt dit in dat ik online ben? GPRS? Moet ik nu betalen?
4. Hoe kan ik snel het volume van de telefoon zachter of harder zetten? Niet stil maar gewoon wijzigen.
5. Ik ben bang dat ik alle telefoon nummers die in mijn kpn sim staat allemaal opnieuw op mijn t-mobile sim moet zetten ofniet? En hoe werkt dat. Ik heb bijvoorbeeld 2 namen er nu in staan. Staan die in de telefoon of op de sim? Hoe zie ik dit?
6. Kan ik snel het vrije geheugen en het bezette geheugen bekijken?
7. Moet ik de firmware updaten? Hoe zie ik welke versie ik heb? Welke versie is de nieuwste?

Sorry voor alle n00bvragen :D . Ben er nog niet echt handig mee. Zou iemand mij kunnen helpen _/-\o_ ?
ka niemand mij hiermee helpen :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 30 september 2003 @ 20:29:
[...]

ka niemand mij hiermee helpen :S?
dat is al de 2/3e keer dat je je zelf quote als je geen reacties krijgt tja dan zal wel NIEMAND het weten he!!! misschien de vragen opnieuw stellen en iets overzichterlijker!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 30 September 2003 @ 20:27:
maar als je een t610 rechtstreeks bij Telfort koopt stellen hun toch alles wel ff voor je in of niet?
Ja dat zou ik ook wel willen weten aangezien ik misschien ook een gsm ga halen bij Telfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veel lezen in de inmiddels tot 4 opgelopen forums van de T610 zag ik dat er veel tevreden reacties waren van de bluetooth dongles, dus ik dacht laat ik er dan zelf ook maar 1 kopen.

Ik heb de bluetooth usb adapter van sitecom gekocht, maar ik krijg hem niet aan de praat. Ik heb bijna alle posts wel gelezen en ook gezien dat mensen die een sitecom hadden hem ook niet aan de praat kregen althans de software niet. Bij mij is het probleem dat de telefoon en de pc elkaar helemaal niet kunnen vinden.
Ik heb dit probleem nog niet eerder voorbij zien komen dus ik weet ook niet of
iemand mij kan helpen met dit probleem.

Je kunt dus zoeken naar beschikbare apparaten maar van de pc uit als van de telefoon uit worden er geen apparaten gevonden. Instellingen staan mijn inziens goed apparaten zijn beide zichtbaar, laatste bluetoothsoftware etc. dus heeft iemand suggegties ?

Zou het misschien aan het sitecom product kunnen liggen zoja welk merk raden jullie aan of is het misschien een verouderde firmware versie van de telefoon heb nu iets van 3.018

Ik hoop dat iemand me met dit probleem kan helpen

Greetz,
Chiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:27
Probeer de drivers van MSI of Conceptronic eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jainoxi schreef op 01 oktober 2003 @ 01:15:
[...]

Probeer de drivers van MSI of Conceptronic eens...
Ik heb de drivers al van MSI al geprobeerd was dezelfde software als sitecom :? en ben nu die van conceptronics aant proberen maar ik denk dat het meer een hardwarematig probleem is waardoor ze elkaar niet zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonyisgaaf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 20:20:
[...]

Lukt het je uberhaupt wel om te wappen of te mailen?
Sinds gisteravond lukt het me om met mijn studentenaccount van de TU eindhoven mail te ontvangen op mijn telefoon, dit had ik eerder geprobeerd en toen werkte het nog niet. Dit met profiel CID3 dus APN: internet en user: gprs en voor de rest alles op default.

Ik ga het vandaag weer met mijn Palm en laptop proberen. Misschien dat er in de tussentijd iets gewijzigd is. Het lijkt er namelijk op dat de telefoon wél een dns server toegewezen krijgt.
Qorne schreef op 30 September 2003 @ 20:27:
Ik heb de telefoon gekocht bij de Belcompany icm. een verlenging van mijn abonnement (wel overgegaan op 200min./25euri abo). Nu ben ik niet geheel onhandig met dit soort speeltjes, dus ik zei daar, ik stel hem zelf wel in. Anders weet je nooit wat ze nu weer gaan zitten prutsen met je mooie nieuwe telefoon. Ik heb nu volgens mij ook alle mogelijke instellingen geprobeerd, dus ik heb eerder het idee dat bij Telfort eindelijk het kwartje is gevallen dat ik ben overgegaan op een ander abonnement.

[ Voor 37% gewijzigd door tonyisgaaf op 01-10-2003 11:03 ]

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de instellingen van Vodafone Live! wil bij mij niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonyisgaaf
  • Niet online
Ik begrijp nog niet waarom het nu ineens allemaal werkt, maar dat doet het wel!

Dus met APN: internet en User: gprs en rest op default.

Telfort zal wel wakker zijn geworden.

Dus... pda.tweakers.net in de trein.

MMS heb ik overigens nog niet getest, maar om eerlijk te zijn, interesseert me dat ook niet veel. Dus mocht je MMS niet werken, bel dan eerst ff naar Telfort (1200 of 0800.444.4444) ofzo, hoogstwaarschijnlijk is je verkoper vergeten "MMS en Java" aan te vinken op het aanvraagformulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Vanavond ga ik beslissen welk abbo het wordt en dan bestel ik het gelijk :)
ik denk een belbundel100 2jaar en dan een phone voor 99eurie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 12:37:
[...]

Firmware kun je alleen maar updaten via een goedkope T28 chineese kabel of een speciale servicekabel die ik een heb, en alleen via de pc, niet de mac (op mijn G3 wilt het iig niet)
Shit, op wat voor ingang zou die stekker moeten passen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de onderkant, zitten 11 van die koperen contact stripjes, 2 daarvan zijn om op te laden en de andere 9 voor data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij de aansluiting op de pc bedoelt: Hij gebruikt je seriele poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De goedkope kabel de seriele poort en de andere je printerpoort en een usb voor stroom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

heb je toevallig een type nummer van zo'n kabel? dan bestel ik er ook gelijk ff een voor me zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een idee hoe dat met die covers gaat? Ik bedoel dus, heeft iemand het al laten doen? Ik kan namelijk niet wachten tot ik mijn t610 rood kan maken. :D

Weet er iemand overigens een optie waardoor je met bluetooth met een andere t610 kunt chatten? Een alleraardigste dame in mijn klas heeft ook een t610 gekocht, en dan kunnen we gezellig eventjes kletsen via de telefoon, ipv constant met het papier in mijn kladblok B)

@ispierings blij te horen dat ik niet de enige maccer hier ben. Maar euhm.. jij weet dus zeker dat die kabel het niet doet op de mac? :'(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[knipknip]
Zie de I&T-FAQ, we zien hier liever geen linkjes naar unlock-sites.

[ Voor 73% gewijzigd door intoxicated op 01-10-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 01 October 2003 @ 16:48:
heb je toevallig een type nummer van zo'n kabel? dan bestel ik er ook gelijk ff een voor me zelf :D
Moet je gewoon kijken of vragen of ie voor credits geschikt is :)
Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 16:56:
Heeft er iemand al een idee hoe dat met die covers gaat? Ik bedoel dus, heeft iemand het al laten doen? Ik kan namelijk niet wachten tot ik mijn t610 rood kan maken. :D

Weet er iemand overigens een optie waardoor je met bluetooth met een andere t610 kunt chatten? Een alleraardigste dame in mijn klas heeft ook een t610 gekocht, en dan kunnen we gezellig eventjes kletsen via de telefoon, ipv constant met het papier in mijn kladblok B)

@ispierings blij te horen dat ik niet de enige maccer hier ben. Maar euhm.. jij weet dus zeker dat die kabel het niet doet op de mac? :'(
Weet ik zeker ja, is nog geen software voor geschreven, heb zelf al in Filemaker zitten pielen maar geen resultaat nog.
En ik heb al een frontje omgewisseld, heb je een schroevendraaier voor nodig ;)
Foei, machnie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 17:32:
[...]

Moet je gewoon kijken of vragen of ie voor credits geschikt is :)

[...]

Weet ik zeker ja, is nog geen software voor geschreven, heb zelf al in Filemaker zitten pielen maar geen resultaat nog.
En ik heb al een frontje omgewisseld, heb je een schroevendraaier voor nodig ;)

[...]

Foei, machnie ;)
Heb jij een Officele kabel? want sony kennende zouden die wel duur zijn want die imitatie kabels kosten nog geen 10eurie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb min of meer een originele service kabel ja, maar daar mag ik hier niet op ingaan ;)

Noem het maar een kloon-kabel :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 17:37:
Ik heb min of meer een originele service kabel ja, maar daar mag ik hier niet op ingaan ;)

Noem het maar een kloon-kabel :P
Is dat illigaal dan? ik wil hem bij Sony zelf halen, ben Dealer dus voor mij geen probleem maar als je en type nummer weet van de officele kan ik dat ff sneller door mailen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De originele heet gewoon service terminator cable, geen idee wat voor type, omdat ik dacht dat er maar een versie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar goed: het is dus onmogelijk om die telefoon aan een apple powerbook te kabelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ver als ik weet kan het wel, als je er zelf maar software voor kan schrijven, want die is er nu nog niet... dus nu kan het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

zou het niet via Virtual PC kunnen voor de MAC? en dan via windows.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 24 September 2003 @ 15:06:
Ik krijg mijn @home email prima binnen.

Eerst alleen via internet apn.
Nu nu ook via wap apn.

probeer eens het ip-adres van je mail-server ipv het adres.
wat zijn de instellingen voor @home? want dat is wel relax als je die binnen kan halen op je tel!!
MvG

GodFish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Login je login
wachtwoord je wachtwoord
uitg server is 213.51.128.65
poort is 110
uitgaande server mail.t-mobile.nl (in geval van t-mobile)
poort 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook een T610!!!

Gekocht bij de V&D: 2 jarig T-mobile 75 abo, en de telefoon (tmobile locked ) voor nop!!!
Tis een W28 toestel... zit wel snor toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 01 October 2003 @ 21:20:
Login je login
wachtwoord je wachtwoord
poort is 110
poort 25
en is @home pop3 of imap4?
en ik heb orange dus moet gewoon de uitgaande server van orange gebruiken? smtp.orange.nl of moet ik dan mail.orange.nl gebruiken? en wat is de inkomende server? is dat dat 213.51.128.65??
MvG

GodFish

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 21:29:
en is @home pop3 of imap4?
en ik heb orange dus moet gewoon de uitgaande server van orange gebruiken? smtp.orange.nl of moet ik dan mail.orange.nl gebruiken? en wat is de inkomende server? is dat dat 213.51.128.65??
pop.orange.nl (of imap.orange.nl) en smtp.orange.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 21:34:
[...]

pop.orange.nl (of imap.orange.nl) en smtp.orange.nl.
dat is voor de mail van orange, heb het over mijn account van @home
GodFish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, bij SW informatie zie ik staan:

R1A081 ... is dat mijn firmwareversie?? ff terug zag R3C002 op een foto staan... is die van mij echt enorm oud? ( of te wel, zal/moet ik zsm updaten ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Is er eigenlijk iemand al gespot of heeft iemand al de nieuwe firmware? (dus niet van plaatjes gezien ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 21:46:
Oh ja, bij SW informatie zie ik staan:

R1A081 ... is dat mijn firmwareversie?? ff terug zag R3C002 op een foto staan... is die van mij echt enorm oud? ( of te wel, zal/moet ik zsm updaten ? )
Het is natuurlijk altijd leuk om de nieuwste firmware te hebben maar het hoeft natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 21:37:
dat is voor de mail van orange, heb het over mijn account van @home
Sorry, niet goed gelezen. Je kan smtp.orange.nl of smtp.euronet.nl gebruiken voor uitgaande mail. Voor inkomende mail kan je waarschijnlijk gewoon pop.home.nl gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 01 oktober 2003 @ 21:20:
Login je login
wachtwoord je wachtwoord
poort is 110
poort 25
Hey shiver, het is me nog niet gelukt om me @home account in me T610 te krijgen.
ik heb de volgende gegevens nodig:
protocol: pop of imap4?
server inkomend: ???
loginnaam: is dat met of zonder @home erachter?
uitgaande server: voor me orange account is het smtp.orange.nl
en waar vul je dat 213.51.128.65 in??
zou je anders het lijstje van jou instellinge na kunnen lopen en die hier vermelden.
password en loginnaam niet nodig natuurlijk.

alvast bedankt shiver!!

O ja en weet iemand hier wanneer de firmware versie r3c in NL uitkomt?

Ciao GodFish

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
heb hem nu ook besteld.... :D
Voor €109 met een 1 jarig telfort abbo a €30 per maand incl verzenden etc.
/me Lord_T is blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja snap ik is echt DE telefoon tot nu toe, nog geen een tegengekomen die dezelfde functies heeft, en dan ook nog eens dezelfde afmetingen

Ciao GodFish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 22:33:
[...]

O ja en weet iemand hier wanneer de firmware versie r3c in NL uitkomt?
Service points hebben hem al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
  • Laatst online: 06-09-2024
Qorne schreef op 01 October 2003 @ 14:48:
Vanavond ga ik beslissen welk abbo het wordt en dan bestel ik het gelijk :)
ik denk een belbundel100 2jaar en dan een phone voor 99eurie :)
Bij studentmobiel.nl heb je de tel dan voor 35 euro icm belbundel 100 2 jarig abbo. (net besteld ikke :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 07-08 16:25

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Uhm...

Ik hoor verschillende mensen zegen dat ze het jammer vinden dat ze nu ook de andere kleuren (rood en blauw) ergens gezien hebben omdat ze die mooier vinden.

Maar mijn vraag: Waar hebben jullie dan die ander kleuren gelocaliseerd?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 09:34

Korakal

Up up up!

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.