• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik krijg mijn @home email prima binnen.

Eerst alleen via internet apn.
Nu nu ook via wap apn.

probeer eens het ip-adres van je mail-server ipv het adres.

[ Voor 25% gewijzigd door Shiver23 op 24-09-2003 15:06 ]

PSN: Shiver23

Verwijderd

@ Dwaashaas
Volgens mij kun je met een datakabel alleen datas van PC naar GSM maar niet van GSM naar PC.

Wel kun je ermee outlook syncroniseren en themes, games en ringtones naar de GSM sturen maar dus geen fotos die je gemaakt hebt met je mobiel naar de PC. Ik zal de Bluetooth echt niet meer willen missen. Gaat veel sneler en je kan ermee bevoorbeeld ook winmap op je PC via de GSM besturen. Niet dat dit zo belangrijk is maar is wel een leuk geintje. BT heeft ook de voordeel dat je hem bij een toekomstige GSM (met BT) kunt gebruiken

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Het lukt me maar niet. ;(.

Zodra hij verbinding maakt met XS4ALL (via GSM Data dus, niet via GPRS, telefoon gaat netjes bellen enzo) hangt -ie direct weer op lijkt het wel.

Het enige wat ik kan verzinnen is dat data gesprekken niet toegestaan zijn voor Vodafone Izi (pre-paid), deze vraag heb ik net maar even voorgelegd aan de helpdesk van Vodafone en hopelijk word ik zo teruggebeld. Iemand die deze ervaring misschien ook heeft? Ik weet van 'vroeger' dat je soms specifiek moest vragen om data calls voor jou nummer toe te staan, wellicht is dat nu nog zo?

• Servor
  • Niet online
:'(.

En ik had gelijk: bij Izi kun je GEEN data-verbindingen opzetten. K*t. :{.

Verwijderd

Ik heb net ff MSI Bluetooth-dongle gehaald...werkt perfect...
Is er ook een mogelijkheid om de standaard plaatjes die er door vodafone/SE zijn ingezet, te wissen van mn T610?

ff voor de duidelijkheid ik heb dus een Vodafone branded T610 met simlock en vodafone live! software...

Alvast bedankt,

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2003 @ 15:39:
@ Dwaashaas
Volgens mij kun je met een datakabel alleen datas van PC naar GSM maar niet van GSM naar PC.

Gaat veel sneler en je kan ermee bevoorbeeld ook winmap op je PC via de GSM besturen.
Ik ben hier nou wel naar geinteresseerd, kun je me miss vertellen hoe je dat gedaan hebt gekregen en met welke programma's eventueel??
alvast bedankt voor de handige info

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 16:18
Ik ben nieuw hier, maar je zutl me hier vaak ziendus laat ik me aar voorstelen:
JIaro de groot
SE T100
Firmware:1.o nog :-)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
dwaziodo schreef op 24 September 2003 @ 17:25:
Ik ben nieuw hier, maar je zutl me hier vaak ziendus laat ik me aar voorstelen:
JIaro de groot
SE T100
Firmware:1.o nog :-)
and the point is?

tip: lees de verschillende FAQs eens

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 24-09-2003 17:29 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

De flitser is nu trouwens ook uit.

oa hier verkrijgbaar
http://www.expansys.com/product.asp?code=MPF-10

Ik vind bijna 60 euro wel heel erg duur trouwens.....

Verwijderd

@shlasher1983
Je heb het programma PCControl nodig. Als je dit geinstalleerd heb en je drukt op connect kun je op je t610 onder Data Verbinding de optie accessoirs kiezen. Daar kies je dan PCControl en dan kun je winmap starten of je muis bedienen via de t610. De playlist die je dan in de winamp heb geselecteerd zie je dan ook op je GSM. Ik hoop ik heb het een beetje deudelijk uitgelegd. (werkt trouwens niet met winamp3, alleen winamp2)

Groetjes
Regula

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 19:17 ]

Verwijderd

Iemand had hier een link neergezet met een groot aantal polyphone ringtones uit een of aziatisch land, maar kan die link niet vinden. Kan iemand die zich nog herrineren en misschien mij die link geven ?

Verwijderd

Kan iemand die z'n telefoon helemaal geflashed (unlock, vodafone spul eraf, originele pictogrammen) heeft in een stappen plannetje neerzetten wat je nou precies moet flashen, bij welke site en hoeveel credits je daar voor nodig hebt want ik snap er niks meer van.

Verwijderd

Heb dus nu ook orange share laten activeren op mijn t610. Heb zo'n gprs icoontje in display. instellingen ontvangen etc. telefoon aan en uit gezet maar als ik naar internet services ga in het hoofdmenu krijg ik die SonyEricsson site. Waar kan ik dat share menu dan vinden?

Verwijderd

Druk eens op de knop op de rechterzijkant (dus niet de cameraknop)...

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:08

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Ik heb mn t610 gister opgehaald! :) geinig ding man! (met debitel/voda 150 min €0 €20/mnd) met verzekring voor schade en diefstal >:) (a 6,75/mnd)

-cameraatje werkt ruim voldoende, vrij aardig in het donker zelfs, beter dan mijn toucam XS
-geluidskwaliteit met bellen is ongeevenaard volgens mij, niks geen ruis of sissen :)
-bluetooth werkt toppie i.c.m. sitecom dongle, heb er al ong. 50 ringtones en wat themes op staan
-ringtones klinken lekker en luid

dan de minpunten:
-de accu (iets opgeladen af-fabriek) raakte maar niet leeg, wat ik ook deed. Vanochtend was ie pas leeg, zodat ik hem weer kon opladen. :P

• Servor
  • Niet online
Lukt het jullie ook niet om flower.gif en rose.wmp te verwijderen? Niet op de telefoon zelf, niet via Bluetooth. Niet dat ze erg in de weg staan, maar ik vind het gewoon raar dat je alles kunt verwijderen behalve die 2?

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 11:53
Jarno schreef op 25 september 2003 @ 10:34:
Lukt het jullie ook niet om flower.gif en rose.wmp te verwijderen? Niet op de telefoon zelf, niet via Bluetooth. Niet dat ze erg in de weg staan, maar ik vind het gewoon raar dat je alles kunt verwijderen behalve die 2?
zal wel met "terugzetten van standaard instellingen" te maken hebben...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Chiron
  • Laatst online: 13-09 22:01

Chiron

Moderator Discord
ik krijg die 2 dingen idd ook niet weg.. evenals sommige ringtones

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Servor
  • Niet online
Saeverix schreef op 25 September 2003 @ 10:39:
[...]

zal wel met "terugzetten van standaard instellingen" te maken hebben...
Mja, maar ik had een master reset gedaan en toen had ik wel meer plaatjes teruggekregen dan die 2, en de rest kon wel weg. Verder boeit het niet zo, maar vreemd is het wel.

• Saeverix
ik heb even een thema gemaakt, maar kan hem zelf niet testen omdat ik me phone nog niet heb...

ik heb hem op me server gezet, en je kunt hem hier downloaden : http://www.visior-designs.com/se_themas/

zou iemand hem kunnen proberen, en zijn mening met eventueel live pics kunnen posten?
het thema is nog niet helemaal af, moet nog een paar images toevoegen, maar voor de rest werkt hij voldoende...

edit:
Hier ff een theme creator screenshotje
Afbeeldingslocatie: http://www.visior-designs.com/se_themas/themascreen.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Saeverix op 25-09-2003 16:00 ]

Verwijderd

Hmm oke, hij zal vast wel al hier gepost zijn, maar dit is best een handige site voor midi's:
http://www.vanbasco.com/midisearch.html

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:44
Saeverix schreef op 25 September 2003 @ 15:05:
ik heb even een thema gemaakt, maar kan hem zelf niet testen omdat ik me phone nog niet heb...

ik heb hem op me server gezet, en je kunt hem hier downloaden : http://www.visior-designs.com/se_themas/

zou iemand hem kunnen proberen, en zijn mening met eventueel live pics kunnen posten?
het thema is nog niet helemaal af, moet nog een paar images toevoegen, maar voor de rest werkt hij voldoende...
Ik krijg 'm niet geopend op mijn foon... Kijk 'm nog even na aub.

• Saeverix
wat zegt ie dan? want Theme Creator geeft geen errors ofzo...

edit:
Ik heb een aantal bestandsnamen aangepast... hoop dat ie t nu doet...

[ Voor 42% gewijzigd door Saeverix op 25-09-2003 15:57 ]

• ilrenato
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 16:49

ilrenato

Pizzah!!!!

Is er iemand die over GPRS (zonder t-mobile actief abbo) zijn mail kan ophalen?

Over data gsm lukt het, maar ik wil het ook over gprs.

Instellingen zijn nu
APN: wap
ID:tmobile
IP:...
DNS: dns van t-mobile (weet ik nu ff niet)

Maar hij blijft altijd hangen op server zoeken.
Iemand een idee???

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Heb gister nieuwe software dr op laten zetten.

Heb het idee dat het niet helemaal gebeurd is oid.

Hij geeft bij versie aan: R1L013
Heb niet gelet welke versie er daarvoor opzat.

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
R1L013 is volgens mij momenteel de huidigste softwareversie verkrijgbaar in NL

waar heb je het laten doen en wat was je ervoor kwijt? :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
volgens deze draad is R3B011 ook al uit.
http://www.esato.com/boar....php?topic=38744&forum=17

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 14:55
Ik lees net dat gisteren een nieuwe firmware-versie is vrijgegeven, R3B011.

http://forum.myt610.net/viewtopic.php?p=428#428

Ik las niet goed, was in laatste post al gezegd. :)

[ Voor 20% gewijzigd door rollebol op 25-09-2003 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Laatst online: 13-09 23:08

Initial G

f.k.a. GKLQuake

hebben jullie dat ook dat het scherm ietsjes flikkert tijdens de camerafunctie en tijdens spelletjes of andere activiteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 24 september 2003 @ 22:14:
Heb dus nu ook orange share laten activeren op mijn t610. Heb zo'n gprs icoontje in display. instellingen ontvangen etc. telefoon aan en uit gezet maar als ik naar internet services ga in het hoofdmenu krijg ik die SonyEricsson site. Waar kan ik dat share menu dan vinden?
Je moet bij het share wap profiel ff de homepage in: http://wap.orange.nl/colour/ veranderen, staat nu waarschijnlijk op wap.sonyericsson.com oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm krijg ik gisteren mijn t610 terug. (complimenten voor de snelheid en afhandeling) maar ben ik al mijn profielen kwijt. Laat ik t-mobile de benodigde instellingen toesturen, krijg ik gewoon tekst berichtjes binnen dat ik weer ben aangemeld. Maar verder is er niks binnen gekomen, geen profiel aangemaakt of wat dan ook. Doe ik iets verkeerd?
ik wil mijn mms en t-zones enzo weer weer hebben.

ps voor de mensen die het willen weten, ik heb een service update gehad van SE, heb het volgende R1A081 <-- volgens mij is dat een oudje

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
iemand ondertussen mijn beta thema : Impluse2k3 geprobeerd?
zou wel graag wat live pics zien :D

hier kun je hem downloaden : http://www.visior-designs.com/se_themas/

En hier ff wat theme creator screenshotjes...
Afbeeldingslocatie: http://www.visior-designs.com/se_themas/themascreen.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.visior-designs.com/se_themas/menu.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Saeverix op 26-09-2003 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 22:28
Is het al iemand gelukt om te wappen via zijn pc? Dus de telefoon met bleutooth met de pc verbinden en dan wappen via je internet op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t, ik heb net een .gif van 100 kB erop gezet, hij speelt hem nog af ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
Saeverix schreef op 26 September 2003 @ 11:52:
iemand ondertussen mijn beta thema : Impluse2k3 geprobeerd?
zou wel graag wat live pics zien :D

hier kun je hem downloaden : http://www.visior-designs.com/se_themas/

En hier ff wat theme creator screenshotjes...
[afbeelding] [afbeelding]
hmm ik vind em een beetje on-af ogen... maar ja simpel is ook een stijl (ik bedoel bovenste en onderste balkje bijv.)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
mja, maar anders word het denk ik te druk... maar als je tips hebt... ze zijn welkom, en ik zei in me vorige post ook dat hij nog niet af was...

kun je ook pics maken? wil wel eens zien hoe de kleuren naar boven komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou als ik jou was de balken wel breken overdose, dus door bijv, er een kleine kleur verandering in aan te brengen, of de vorm enigszins aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
wat vind je er nu van dan?

Afbeeldingslocatie: http://www.visior-designs.com/se_themas/v2.jpg
Let niet op het Hardcore Resurrection logo... die is er in de release versie niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Jansen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-06 09:15
Ener-G schreef op 24 September 2003 @ 14:57:
Chello mail werkt hier ook goed met Telfort GPRS, alleen hoe lossen jullie dat op met het verzenden van mail? want dan begint de smtp server natuurlijk te miepen dat de zender zich niet op het chello/lokale netwerk bevindt...
Gewoon de uitgaande mailserver van Telfort gebruiken: mail.o2.nl
ook heb ik mms via Telfort nog niet aan de praat gekregen, weet iemand wat de goeie APN en mms server instellingen daarvoor zijn? want met die van de site lukt het niet
Die instellingen staat op de site van Telfort. Daarnaast moet MMS voor je nummer geactiveerd worden. En met een ondernemersabonnement is dat technisch niet mogelijk volgens de helpdesk :(

Mij lukt het trouwens ook gewoon om recurring appointments in Outlook te synchroniseren met mijn telefoon. Ik gebruik Outlook 2000 en XTNDConnect PC uit Communications Suite 1.5.7

[ Voor 11% gewijzigd door Bas Jansen op 26-09-2003 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
ja maar ik heb geen ondernemersabonnement :? en die instellingen van de site van telfort werken niet, althans niet de instellingen voor gprs met mms ingeschakeld.. de instellingen met mms uitgeschakeld kan ik wel gebruiken, dan kan ik gewoon wappen via gprs... maar volgens de telfort helpdesk is mms wel ingeschakeld/geactiveerd voor mijn abo :?

ik ga morgen nog maar es bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ener-G schreef op 25 September 2003 @ 19:59:
R1L013 is volgens mij momenteel de huidigste softwareversie verkrijgbaar in NL

waar heb je het laten doen en wat was je ervoor kwijt? :)
Ik heb het bij Hassan in Utrecht laten doen.
Total call ofzo. Staat ook als service-centre op de SE site.

Was gewoon gratis, zoals het hoort.

Verwijderd

Initial G schreef op 25 September 2003 @ 09:44:
Ik heb mn t610 gister opgehaald! :) geinig ding man! (met debitel/voda 150 min €0 €20/mnd) met verzekring voor schade en diefstal >:) (a 6,75/mnd)

<pluspunten stonden hier>

dan de minpunten:
-de accu (iets opgeladen af-fabriek) raakte maar niet leeg, wat ik ook deed. Vanochtend was ie pas leeg, zodat ik hem weer kon opladen. :P
hehe, maar dit is niet echt een minpunt lijkt me....heb je nog andere minpunten misschien ? :)

Verwijderd

Wat is de nieuwste firmware nu? Ik ga een t610 kopen, en wil meteen ff weten of de nieuwste er al op staat :)

Ik heb begrepen dat je met een BT dongle maar binnen 10 M bereik hebt met je foon ( NEE ik ga niet vragen over class 1 stuff :P ), maar is het in werkelijkheid oook 10 M , of kan ie em al niet vinden als je em in de kamer ernaast hebt staan ( binnen 10 M ).

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
als er objecten tussen de 2 bt apparaatjes bevinden wordt 't bereik al snel minder, een gewapend betonnen muur ertussen perkt de mogelijkheden inderdaad drastisch in natuurlijk

Verwijderd

R1L013 is de nieuwste in Nederland, maar in Duitsland is al R3B011 gespot :)

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik zit te denken om een T610 te kopen via de telfort actie 2jarig abbo @ 200bel minuten voor 25euro @ maand telefoon is dan gratis want ik zie dat Telfort lekker goedkoop is als je over de belminuten heen gaat wat mij wel gaat gebeuren dnek ik :P

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

...en Telfort heeft ook lekker goedkope GPRS, maar €1,50 p/mb. En het is idd wel een voordeel dat het bellen per minuut niet duurder wordt als je door je bundel heen bent ja ;)

* PowerFlower heeft hem net met een Telfort 100 abbo besteld

Tip: op Telecomadvies krijg je hem bij dat 2 jaar, 200 abbo gratis + gratis bluetooth headset (Ericsson HBH-30)!

[ Voor 3% gewijzigd door PowerFlower op 27-09-2003 12:16 ]

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
ik heb hem dus ook al anderhalve week met een telfort 200 abo gratis :) werkt prima, alleen mms wil nog niet echt lukken :(

• Qorne

Qorne

Think Different

Oke :D TNX ik bestel hem dus ook bij telfort kan niet wachten totdat ik hem binnen heb :) jammer dat mijn pda geen bluetooth heeft :P notebook wel :D

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Heb al meer dan 'n jaar een Nokia Cark 112 bluetooth carkit. Werkte tot voor kort perfect met m'n 6310i, totdat die woensdag dood is gegaan. Bij m'n ex-baas een T610 van de plank gepakt en geprobeerd: werkt uitstekend met de cark112. Siemens S55 en T68i heb ik er in het verleden níet mee aan de praat gekregen!

Moet zeggen dat 't mij ook verbaasde, ik had eigenlijk niet verwacht dat de T610 hiermee zou werken!

Verwijderd

Hallo,

ik heb sinds 1 dag ook zon mobieltje. Fototjes nemen is leuk, de kwaliteit laat te wensen over. De fotos zijn heel korrelig, en al snel wazig als je em niet stil houd. Veel had ik er ook niet van verwacht, dus het valt alleen maar mee. This gewoon leuk om hier en daar een plaatje te schieten :7

1. Ik had een KPN prepaid kaartje, waarvan ik het nummer even wil laten overzetten. Dus heb ik zon formuliertje van T-Mobile ingevuld, dus hopelijk komt het goed.
2. Op de T-Mobile site staat allemaal mogelijkheden om mn tel te configureren mbt de mms instellingen en wap. Maar dit heb ik toch niet nodig omdat ik hem gekocht heb icm T-Zones en een lock :? Volgens mij staat alles al mooi ingesteld, ik weet het niet. Kan ik dat controleren?
3. Verder, wanneer moet ik betalen voor t-zones? Als ik bijvoorbeeld erop druk, dan gaat ie verbinden, en vraagt ie of ik akkoord ga met de voorwaarden. Moet ik nu betalen? Wat houdt dat precies in? Als ik in het menu op downloads druk kan ik kiezen uit aardig wat dingen na het verbinden. Houdt dit in dat ik online ben? GPRS? Moet ik nu betalen?
4. Hoe kan ik snel het volume van de telefoon zachter of harder zetten? Niet stil maar gewoon wijzigen.
5. Ik ben bang dat ik alle telefoon nummers die in mijn kpn sim staat allemaal opnieuw op mijn t-mobile sim moet zetten ofniet? En hoe werkt dat. Ik heb bijvoorbeeld 2 namen er nu in staan. Staan die in de telefoon of op de sim? Hoe zie ik dit?
6. Kan ik snel het vrije geheugen en het bezette geheugen bekijken?
7. Moet ik de firmware updaten? Hoe zie ik welke versie ik heb? Welke versie is de nieuwste?

Sorry voor alle n00bvragen :D . Ben er nog niet echt handig mee. Zou iemand mij kunnen helpen _/-\o_ ?

• MaDLiVe
  • Laatst online: 13-09 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

De camera valt ook vies tegen. De cam die bij mijn s55 zat was toch echt stukken beter :D (was ook een extern ding). Verder een erg fijn mobieltje alleen laat de snelheid af en toe te wensen over. Dat was overigens met de t68i ook al zo.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
MaDLiVe schreef op 27 September 2003 @ 22:45:
De camera valt ook vies tegen. De cam die bij mijn s55 zat was toch echt stukken beter :D (was ook een extern ding). Verder een erg fijn mobieltje alleen laat de snelheid af en toe te wensen over. Dat was overigens met de t68i ook al zo.
Zoals je zelf ook vermeld, de camera van de S55 is extern, en heeft een resolutie van 0.3 MP. De T610 heeft hem geïntergreerd, en heeft een resolutie van 0,07 MP.

Maar als je de genomen foto op de T610 ga bekijken, dan is die vele malen beter dan op de S55, dat komt natuurlijk door de 256 kleuren vs. 65.536 kleuren van de T610.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Ginz schreef op 28 September 2003 @ 01:09:
[...]

Zoals je zelf ook vermeld, de camera van de S55 is extern, en heeft een resolutie van 0.3 MP. De T610 heeft hem geïntergreerd, en heeft een resolutie van 0,07 MP.

Maar als je de genomen foto op de T610 ga bekijken, dan is die vele malen beter dan op de S55, dat komt natuurlijk door de 256 kleuren vs. 65.536 kleuren van de T610.
Dan vraag ik mijzelf echt af, waarom niet het beste van 2 onderdelen (in dit geval dan), en dat dan in 1 gsm verwerken,
waarom geen 0.3mp cam in de T610? ok, er zal vast wel een goede reden achter zitten.. maargoed, het is wel jmmr
had graag gezien dat alles "net" iets beter was,
offtopic:
maargoed, misschien moet ik niet zo zeuren en tevreden zijn met wat ik heb :? :*)

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

johnuitalmelo schreef op 28 September 2003 @ 03:23:
[...]
Dan vraag ik mijzelf echt af, waarom niet het beste van 2 onderdelen (in dit geval dan), en dat dan in 1 gsm verwerken,
waarom geen 0.3mp cam in de T610? ok, er zal vast wel een goede reden achter zitten.. maargoed, het is wel jmmr
had graag gezien dat alles "net" iets beter was,
offtopic:
maargoed, misschien moet ik niet zo zeuren en tevreden zijn met wat ik heb :? :*)
ik denk dat er 3 redenen voor zijn, 0.07 is goedkoper dan 0.3 dus is de telefoon goedkoper met een 0.07 MP

ten tweede, de ruimtebesparing, de T610 is een vrij klein, en vooral dun toestel, ik denk dat een 0.3 MP wel iets groter zal zijn dan een 0.07 MP en dat de 0.3 MP dus niet zal passen in de T610

laatste is dat een foto van een 0.3 MP camera meer ruimte in neemt, en op een camera met 2MB geheugen is dat niet echt handig...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die weet welke V&D de T610 nog heeft? Ben bereidt heel NL af te reizen met m'n OVkaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 11:55:
Is er iemand die weet welke V&D de T610 nog heeft? Ben bereidt heel NL af te reizen met m'n OVkaart :P
bestel hem online bij telfort als je ook gelijk een goed abbo wil dat ga ik ook vandaag doen nog even na denken welk abbo ik denk 2jaar 15euri en dan een phone voor 99euri :D

maak ik ben ook wel benieuwd welke versie telfort levert welke versie is nu de nieuwste? en hoe kan je dat zien? staat het op de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het abbonement van Debitel op Vodafone ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 12:23:
Heeft iemand ervaring met het abbonement van Debitel op Vodafone ??
ja, altijd goedontvangst maar het is nou niet veel goedkoper ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 28 September 2003 @ 12:27:
[...]

ja, altijd goedontvangst maar het is nou niet veel goedkoper ofzo...
Hoe zit het met de live functies en al ??
Persoonlijk vind ik het nog wel duur : 20 euro voor abbo, 5 euro voor databundel, en dan nog eventueel een sms bundel !! Bijna 30 euro per maand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

ja dat bedoel ik, daarom ga ik naar Telfort, ik heb geen live abbo van debitel gewoon dat zakelijke budget abbo voor 7euri exbtw permaand ofzo straks neem ik een zwaarder abbo met een belbundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 28 September 2003 @ 12:40:
ja dat bedoel ik, daarom ga ik naar Telfort, ik heb geen live abbo van debitel gewoon dat zakelijke budget abbo voor 7euri exbtw permaand ofzo straks neem ik een zwaarder abbo met een belbundel
Maar hoe werkt het bij Telfort precies dan ?? Vodafone Live heeft natuurlijk zeer mooie functies, heeft telfort dit ook allemaal dan ?? ( Telfort 100 min. --> 15 euro voor 2 jaar, gsm kost dan 99 euro. Is zeer netjes :) + het gprs is zeer goedkoop ( vooral vergeleken met vodafone !! ) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 12:34:
[...]

Hoe zit het met de live functies en al ??
Persoonlijk vind ik het nog wel duur : 20 euro voor abbo, 5 euro voor databundel, en dan nog eventueel een sms bundel !! Bijna 30 euro per maand :(
Valt mee, ik heb zelf Debitel. Ik heb mijn Vodafone Live! tegoed op 0 gezet, je betaal dan niks extra's, en kan toch op vodafone live (nog niet geprobeerd). MMS sturen kost 45 cent per bericht (nog niet geprobeer). Ik heb een Debitel 90 abbo, 2 jaar lang. Ik heb alleen de 1e 6 maanden een 150 abbo, van 26,50 per maand, krijg je de telefoon gratis, en gratis aansluitkosten. Na een half jaar stap ik terug (20 euro). Maar, er is nu een actie, dan betaal je voor het abbo van 26,50 per maand maar 20 euro per maand (1e half jaar). Dus ik betaal intotaal 20 euro per maand, 2 jaar lang, telefoon gratis, geen aansluitkosten, alleen 20 euro voro het terugstappen van abbonement, best goedkoop nog dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 12:48:
[...]

Maar hoe werkt het bij Telfort precies dan ?? Vodafone Live heeft natuurlijk zeer mooie functies, heeft telfort dit ook allemaal dan ?? ( Telfort 100 min. --> 15 euro voor 2 jaar, gsm kost dan 99 euro. Is zeer netjes :) + het gprs is zeer goedkoop ( vooral vergeleken met vodafone !! ) >:)
daarom, dat neem ik dus ook, dat Live achtige heeft telfort geloof ik niet, tja maar live is vind ik persoonlijk veel te duur, en ik ga wel internetten via de t610 via bluetooth naar me acer803. zoalang ik maar kan MMSen en me mail kan ophalen vind ik alles best.

vodafone vraagt wel even 20euro PER MB echt belagelijk is dat
Telfort maar 1,50 dat is veel beter :)

[ Voor 36% gewijzigd door Qorne op 28-09-2003 12:58 . Reden: qoute toe voegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat is nu precies het verschil met het gprs enzo ?? Vodafone heeft de live functie, hiermee kun je dus internetten en al, heeft Telfort dit niet dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 13:03:
Maar wat is nu precies het verschil met het gprs enzo ?? Vodafone heeft de live functie, hiermee kun je dus internetten en al, heeft Telfort dit niet dan ??
Live is toch net zo iets als iMode dat je bepaalde voor gekauwde sites kan bezoeken die speciaal voor die phone zijn gemaakt dus dat werkt allemaal wat beter, je kan dan makkelijk beltones enzo downloaden themes enz. meende ik van die dingen die ik 1keer gebruik en dan noooit weer waar je wel elke maand voor betaalt want op zon klein schermpje ga ik toch niet internetten, dan pak ik me pda er wel bij ofzo via bluetooth of notebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zoiets heb ik er ook van in de gedachten : maar ik wil toch beetje graag weten wat het verschil nu is met vodafone live en gewoon telfort. Ik kan toch wel gewoon met telfort m'n mail bekijken ?? Internetten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 14:38:
Ja zoiets heb ik er ook van in de gedachten : maar ik wil toch beetje graag weten wat het verschil nu is met vodafone live en gewoon telfort. Ik kan toch wel gewoon met telfort m'n mail bekijken ?? Internetten ??
dat lijkt mij wel dat wil ik er wel mee doen anders bel Telfort morgen eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfort is perfect voor online zaken, ik mail wap enz. via telfort en het is ook nog eens supergoedkoop 1,5 euro per MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Afbeeldingslocatie: http://www.visior-designs.com/se_themas/screen.jpg

moet ik em officieel releasen?? of zeggen jullie van laat maar.... (logo gaat/kan er uit in de download versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Wat ik mij afvroeg:

Is het mogelijk om de T610 als draadloze webcam te laten functioneren?

Dus via bluetooth gewoon "live" beeld te capturen op de pc (en via msn ed)..

Moet toch wel mogelijk zijn? (afgezien dat batterij hard zal gaan?)

En dat ie beeld bijv 1 x per sec oid ververst, maakt mij niet uit, gewoon zo snel mogelijk.. en als dat erg langzaam is (wat denk ik ook zo zal zijn) vind ik dat niet erg..

Wie kan mij op weg helpen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

wdekreij schreef op 28 september 2003 @ 15:53:
Wat ik mij afvroeg:

Is het mogelijk om de T610 als draadloze webcam te laten functioneren?

Dus via bluetooth gewoon "live" beeld te capturen op de pc (en via msn ed)..

Moet toch wel mogelijk zijn? (afgezien dat batterij hard zal gaan?)

En dat ie beeld bijv 1 x per sec oid ververst, maakt mij niet uit, gewoon zo snel mogelijk.. en als dat erg langzaam is (wat denk ik ook zo zal zijn) vind ik dat niet erg..

Wie kan mij op weg helpen? :?
of dat kan vraag ik me af... kan hij wel live beelden versturen via bluetooth dan? lijkt me niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Qorne schreef op 28 september 2003 @ 16:00:
[...]

of dat kan vraag ik me af... kan hij wel live beelden versturen via bluetooth dan? lijkt me niet...
Ik neem aan dat het wel mogelijk is met een of ander programma.. Maar de vraag is.. hoe kom je daaraan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie al informatie over de opvolger van de T610?
Ik had op mobile-review iets gelezen dat er wellicht een Christmas Edition van de T610 zou uitkomen, met TFT scherm en instant messaging. Maar ik heb hier op tweakers gelezen dat er een echte opvolger komt, ook met TFT scherm? Kunnen jullie mij hier wat meer over vertellen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 16:29:
Hebben jullie al informatie over de opvolger van de T610?
Ik had op mobile-review iets gelezen dat er wellicht een Christmas Edition van de T610 zou uitkomen, met TFT scherm en instant messaging. Maar ik heb hier op tweakers gelezen dat er een echte opvolger komt, ook met TFT scherm? Kunnen jullie mij hier wat meer over vertellen misschien?
misschien een domme vraag maar heeft die nu nog geen TFT dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat de R3C001 firmware alweer uit is, stond op esato.
Hoop echt dat die update een keer komt, want ik ben een beetje uitgekeken op de werkende java games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Qorne schreef op 28 september 2003 @ 17:14:
[...]

misschien een domme vraag maar heeft die nu nog geen TFT dan?
Inderdaad domme vraag. ;)
In alle specs valt te lezen dat-ie een STN-scherm heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

wicher schreef op 28 September 2003 @ 17:42:
[...]

Inderdaad domme vraag. ;)
In alle specs valt te lezen dat-ie een STN-scherm heeft.
ow tnx :P heb nog geen specs gelezen ik vind hem mooi qua uiterlijk heeft bluetooth en GPRS en IR als dat er opzit is het mooi. wat zijn de voor/nadalen van een STN scherm dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
is wat trager dan tft, en de kijkhoek is wat minder geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ener-G schreef op 28 september 2003 @ 19:06:
Oke, dat maakt op een mobiel toch niet uit of het wat trager is :P
GSM is om mee te bellen he ;) niet om games op te doen ofzo :P vind ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
nee precies.. ik heb er dan ook totaal geen problemen mee met m'n t610... overigens is het scherm in de t610 momenteel een van de beste die tegenwoordig in mobieltjes worden ingebouwd van wat er allemaal te krijgen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik kan via Vodafone nog steeds geen enkele mailserver (IP of domeinnaam) bereiken als ik de ingebouwde mailclient van de SE610 gebruik.

Ik heb een Vodafone GPRS data-account, die live.vodafone.com als APN gebruikt. Alles wat met Live! te maken heeft werkt prima, maar mail ophalen lukt gewoon niet.

Iemand een hint/tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

* Atlas snapt het eea effe niet :P

Ik heb sinds vandaag de t610 met een Orange abbonoment zonder GPRS :)

Kan ik hier nu ook meel mee verzenden en ontvangen :?
Want ik heb zo'n beetej alle functies al geprobeerd, maar krijg de hele tijd dat ie zijn server niet kan bereiken :S

Thnx alvast :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 21:32:
Hallo,

ik heb sinds 1 dag ook zon mobieltje. Fototjes nemen is leuk, de kwaliteit laat te wensen over. De fotos zijn heel korrelig, en al snel wazig als je em niet stil houd. Veel had ik er ook niet van verwacht, dus het valt alleen maar mee. This gewoon leuk om hier en daar een plaatje te schieten :7

1. Ik had een KPN prepaid kaartje, waarvan ik het nummer even wil laten overzetten. Dus heb ik zon formuliertje van T-Mobile ingevuld, dus hopelijk komt het goed.
2. Op de T-Mobile site staat allemaal mogelijkheden om mn tel te configureren mbt de mms instellingen en wap. Maar dit heb ik toch niet nodig omdat ik hem gekocht heb icm T-Zones en een lock :? Volgens mij staat alles al mooi ingesteld, ik weet het niet. Kan ik dat controleren?
3. Verder, wanneer moet ik betalen voor t-zones? Als ik bijvoorbeeld erop druk, dan gaat ie verbinden, en vraagt ie of ik akkoord ga met de voorwaarden. Moet ik nu betalen? Wat houdt dat precies in? Als ik in het menu op downloads druk kan ik kiezen uit aardig wat dingen na het verbinden. Houdt dit in dat ik online ben? GPRS? Moet ik nu betalen?
4. Hoe kan ik snel het volume van de telefoon zachter of harder zetten? Niet stil maar gewoon wijzigen.
5. Ik ben bang dat ik alle telefoon nummers die in mijn kpn sim staat allemaal opnieuw op mijn t-mobile sim moet zetten ofniet? En hoe werkt dat. Ik heb bijvoorbeeld 2 namen er nu in staan. Staan die in de telefoon of op de sim? Hoe zie ik dit?
6. Kan ik snel het vrije geheugen en het bezette geheugen bekijken?
7. Moet ik de firmware updaten? Hoe zie ik welke versie ik heb? Welke versie is de nieuwste?

Sorry voor alle n00bvragen :D . Ben er nog niet echt handig mee. Zou iemand mij kunnen helpen _/-\o_ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

waarom qoute je je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 28 September 2003 @ 11:59:
[...]

bestel hem online bij telfort als je ook gelijk een goed abbo wil dat ga ik ook vandaag doen nog even na denken welk abbo ik denk 2jaar 15euri en dan een phone voor 99euri :D

maak ik ben ook wel benieuwd welke versie telfort levert welke versie is nu de nieuwste? en hoe kan je dat zien? staat het op de doos?
Nou... ik wil absoluut geen telfort. Ten eerste gebruikte me Pa en me broer een Telfort prepaid sim. Vrijwel overal slecht bereik......

Ten tweede, ik las ook ergens dat Telfort geprezen wordt om zijn goedkope gprs bundel, maar ik hoef me mail niet te lezen enzo.

Ik wil liever een Tmobile abo :)

Bovendien een gelockte T610 ( Tzones ) is bijna net zo duur... dus.... SOmmige mensen willen geen gelockte of Tmobile meuk erop..

Ik kan met een guide die Tmobile meuk eraf halen en die simlock kan me niks schelen, omdat ik toch (met een 1 of 2 jarig abo) vastzit aan m'n T610...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

vriendin van me heeft ook telfort prepaid en die heeft in mijn omgeving altijd goed bereik :) dus verder kom ik toch niet dus ik neem mooi een telfort abbotju :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort ook de trotse bezitter van de t610, vooral bluetooth is mooi speelgoed. Ik krijg echter met geen mogelijkheid gprs aan de praat. Ik heb verschillende instellingen geprobeerd, van de SE site en van Telfort zelf maar krijg continu de medeling:

gprs parameters niet ondersteund

En ja, ik heb toegang tot het gprs netwerk (na een telefoontje met de helpdesk). Kan iemand zijn instellingen voor telfort geven. Dit is zoals ik ze nu heb:

verbindingen>wap-profielen>telfort

verbinden via: onderstaande data-account
ip-adres: 193.113.200.195
geavanceerd: leeg gelaten

verbindingen>datacomm>data-accounts>telfort

apn-adres: multimedia.02.nl (ook geprobeerd met internet)
gebruikers-id: o2nl
Wachtwoord: password
Ipadres: leeg
dns adres: leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
heb je wel dat blauwe driehoekje boven je gsm-signaal meter?

met multimedia.o2.nl kom ik er ook niet op (let wel, O 2, dus geen nul-twee ;))
apn-adres 'internet' en gebruikers-id 'username' werkt wel, maar nu kan ik dus nog steeds niet mmssen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 22:26:
[...]

Nou... ik wil absoluut geen telfort. Ten eerste gebruikte me Pa en me broer een Telfort prepaid sim. Vrijwel overal slecht bereik......
ligt er maar net aan waar je woont en wat voor telefoon je hebt.. ik heb al 2,5 jaar een abo bij Telfort, en nog nooit slecht bereik gehad
Overigens is T-Mobile het voormalig Ben netwerk, en dat is echt niet veel beter dan het Telfort netwerk.. wil je echt goed bereik hebben tot in de uiterste onbewoonde uithoeken van het land dan moet je KPN of Vodafone hebben
Ten tweede, ik las ook ergens dat Telfort geprezen wordt om zijn goedkope gprs bundel, maar ik hoef me mail niet te lezen enzo.
tja ik wel :)
Ik wil liever een Tmobile abo :)
waarom?
Bovendien een gelockte T610 ( Tzones ) is bijna net zo duur... dus.... SOmmige mensen willen geen gelockte of Tmobile meuk erop..

Ik kan met een guide die Tmobile meuk eraf halen en die simlock kan me niks schelen, omdat ik toch (met een 1 of 2 jarig abo) vastzit aan m'n T610...
tja simlock kan wel irri zijn als je ff een ander simkaartje erin wil stoppen (bijv. als de foon van je vriendin het begeven heeft ;))

en die t-mobile firmware is gewoonweg bagger :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Ener-G schreef op 28 September 2003 @ 19:06:
Vergeet vooral niet de veel grotere helderheid/contrast, TFT is een wereld van verschil vergeleken met STN.

Echter, de geruchten gaan dat het scherm van de opvolger van de T610 (of ie nu T610i of T620 gaat heten) nauwelijks veel beter is dan die van de T610. Het scherm zou gelijk zijn aan de SonyEricsson Z600 (maar ik weet niet hoe die is).

Verder wordt over het algemeen de schermkwaliteit van Samsungs als beste gezien, hoewel ik nog nooit zo'n helder scherm ben tegengekomen dan de Sharp GX-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 14:38:
Vodafone Live is het WAP portal van Vodafone. Vanwege de snelheid is het beter om GPRS te gebruiken maar je kunt in theorie ook gewoon met een GSM data verkbinding gebruik maken. Dan betaal je niet per Mb maar per minuut dat je online bent.

Met Telfort kun je ook gewoon je mail bekijken en 'internetten'. Je kunt gewoon WAPpen over GPRS en daarmee wapsites bezoeken (games kopen enz.) en door een normale inbelverbinding op te zetten (met bv. een Zonnet/Wanadoo inbelaccount) gewoon je POP3 mail uitlezen. Allemaal geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ener-G schreef op 28 september 2003 @ 23:34:
heb je wel dat blauwe driehoekje boven je gsm-signaal meter?

met multimedia.o2.nl kom ik er ook niet op (let wel, O 2, dus geen nul-twee ;))
apn-adres 'internet' en gebruikers-id 'username' werkt wel, maar nu kan ik dus nog steeds niet mmssen :(
Yep ik heb het blauwe driehoekje. Echter internet/username werkt ook niet bij mij. Ik ga maar weer eens bellen met de klantenservice.

BTW volgens mij moet je ook worden aangemeld op het netwerk van telfort om te kunnen mms'en. Zie:

http://www.telfort.nl/pri...iensten/mms/instellingen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Je moet geen ip-adres invullen... (ik iig niet, en ik heb werkende Telfort GPRS op mn T68i), het is lijkt me de bedoeling dat je een ip adres via DHCP krijgt

[ Voor 13% gewijzigd door PowerFlower op 29-09-2003 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 15:05
alexandervisser schreef op 28 September 2003 @ 21:12:
* olof snapt het eea effe niet :P

Ik heb sinds vandaag de t610 met een Orange abbonoment zonder GPRS :)

Kan ik hier nu ook meel mee verzenden en ontvangen :?
Want ik heb zo'n beetej alle functies al geprobeerd, maar krijg de hele tijd dat ie zijn server niet kan bereiken :S

Thnx alvast :)
Helaas voor jou waarschijnlijk niet. Ik heb het zelf ook geprobeerd op mijn t68i, maar het wou pas lukken toen ik gprs heb laten activeren. En wat dan waarschijnlijk het beste werkt is het @orange adres. Deze zit standaard bij share inbegrepen. Werkt nagenoeg altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende instellingen geprobeerd, maar nog steeds niet werkende. Moet haast wel aan telfort liggen. Ga nu ff bellen. Kijken wat ze zeggen.

verbindingen>wap-profielen>telfort

verbinden via: onderstaande data-account
ip-adres: 193.113.200.195 (zonder ip werkt evenmin)
geavanceerd: leeg gelaten

verbindingen>datacomm>data-accounts>telfort

apn-adres: internet
gebruikers-id: username
Wachtwoord: password
Ipadres: leeg
dns adres: leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik heb het nu helemaal gehad met Vodafone. Geen data calls, dure GPRS, bellen in het buitenland lukte me ook al niet. Terwijl Vodafone beweert dat er niks aan de hand is. Denk dat ik maar een Telfort-abbotje neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 29 september 2003 @ 09:59:
Volgende instellingen geprobeerd, maar nog steeds niet werkende. Moet haast wel aan telfort liggen. Ga nu ff bellen. Kijken wat ze zeggen.
OK, mijn instellingen, die compleet anders zijn, maar wél werken - op een T68i met Telfort tenminste:

APN: Internet
Gebruiker: GPRS

...en verder is er helemaal niets ingevuld... en dat werkt dus. Hoe test jij of je GPRS verbinding hebt eigenlijk?

Met die instellingen kan ik overigens ook roamen op GPRS (in het buitenland heb ik dus ook GPRS, bijvoorbeeld in Italië op TIM). Ben benieuwd wat het wappen de afgelopen maand in Italië me nu eigenlijk gaat kosten :P

[ Voor 18% gewijzigd door PowerFlower op 29-09-2003 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote]PowerFlower schreef op 29 September 2003 @ 10:07:
[...]

OK, mijn instellingen, die compleet anders zijn, maar wél werken - op een T68i met Telfort tenminste:

APN: Internet
Gebruiker: GPRS

[/quote]

Geweldig, die instellingen van jou werken! Bedankt :). Raar dat de instellingen van Telfort zelf niet werken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Laatst online: 12-09 19:52
TripleM schreef op 29 september 2003 @ 02:29:
[...]
Vergeet vooral niet de veel grotere helderheid/contrast, TFT is een wereld van verschil vergeleken met STN.

Echter, de geruchten gaan dat het scherm van de opvolger van de T610 (of ie nu T610i of T620 gaat heten) nauwelijks veel beter is dan die van de T610. Het scherm zou gelijk zijn aan de SonyEricsson Z600 (maar ik weet niet hoe die is).

Verder wordt over het algemeen de schermkwaliteit van Samsungs als beste gezien, hoewel ik nog nooit zo'n helder scherm ben tegengekomen dan de Sharp GX-10.
Als ik de review van de Z600 op Mobile-Review.com zie, dan is dat scherm toch wel een heel stuk helderder dan dat van de T610, vooral onder een hoek hoor :) Ik ben er ook nog niet uit of ik wacht op de Z600, of gewoon voor de T610 ga (of misschien zelfs wachten op de Z200).

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.