"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Klopt maar de T616 is wat meer geoptimaliseerd voor die band die ze daar gebruiken.Paultje3181 schreef op 10 September 2003 @ 18:38:
Ehm, ander netwerk??? T610 is toch triband? Dus kun je sowieso al in US bellen
Zo is er volgens mij ook een T618 voor azie.
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!
Er is hoop voor de T610
http://www.sonyericsson.c...letter_archive.jsp#news71
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Daarbij, een firmware upgrade voor ALLE S-E toestellen (met T-mobile) mogen niet meer geupgrade worden tot nader order van S-E. Ik wacht dus een weekje of 2 en kijk dan verder.
Je moet, als je gaat upgraden, je aankoopbewijs meenemen. Dat kost geen geld, maar (bij Total Call in Utrecht) een half uurtje tot een uurtje van je tijd... OF je instellingen (zoals adresboek) kwijtraakt, weet ik nog niet. Dat laat ik nog weten als ik weer kan upgraden...
De eerste keer opladen ging ie maar anderhalve dag mee (maar zat er ook flink mee te spelen). Nu lijkt het wat beter al. 2e dag en nog 80% stroom over, intussen redelijk veel gebeld.Ener-G schreef op 11 september 2003 @ 12:08:
even wat anders, hoe lang doen jullie gemiddeld met een vol opgeladen accu?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Zit iig de R1L013 firmware op en ik ga nu opzoeken waar ik kan vinden uit welke week ie is
Ik mag wel opmerken dat mijn versie een wel beter zichtbaar scherm heeft als die ik in bruikleen had, dus ik denk dat de lcd software vernieuwd is ofzo
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 13:57 ]
thanks to Ozboz voor de "inktgum" tip !
Wil je die uitleggen?Phusebox schreef op 11 September 2003 @ 14:03:
en no more vodafone logo's on my t610
thanks to Ozboz voor de "inktgum" tip !
Wat anders; als je nou naar zo'n service punt gaat en je vraagt om nieuwe software (firmware?) maar dan zonder alle vodafone/t-mobile logo's, willen ze dat (tegen klein btje betaling
Verwijderd
Heeft er iemand een advies waar ik het beste naar toe kan gaan met problemen met het toestel? De winkel waar ik hem heb gekocht stuurt mij constant naar een rep shop in alkmaar, maar die zit daar niet meer, en de dichtsbijzijnde zin in amsterdam. Je zou toch zeggen dat tfortelecom zelf een repairshop heeft??
Ik ongeveer een week, en bel vrij regelmatig. Maar ik speel tussendoor dan ook niet (meer) met het dingEner-G schreef op 11 September 2003 @ 12:08:
even wat anders, hoe lang doen jullie gemiddeld met een vol opgeladen accu?
@Ganymedus: ga bij een Sony Ericsson Service point lang.
nieuwe firmware update kun je gewoon bij een SE service point krijgen, check de SE site en zoek naar servicepoints... wacht ik duik de link wel ff opVerwijderd schreef op 11 september 2003 @ 15:03:
Hmm een nieuwe firmware update krijg je toch niet zomaar? Ik baal echt giga van mijn t610, maar okay ik heb mijn ongenoegen al gespuit bij het z600 kopje.
Heeft er iemand een advies waar ik het beste naar toe kan gaan met problemen met het toestel? De winkel waar ik hem heb gekocht stuurt mij constant naar een rep shop in alkmaar, maar die zit daar niet meer, en de dichtsbijzijnde zin in amsterdam. Je zou toch zeggen dat tfortelecom zelf een repairshop heeft??
hmm direct linking mag niet: www.sonyericsson.com/nl en dan naar support en dan dealer locator
anders kun je altijd nog een onofficiele datakabel en wat credits kopen bij gsm-software.com en dan je software zelf updaten...
over het vodafone logo eraf halen met gum: koop ergens zo'n half bruin/half blauwe gum, waarmee je dus met de blauwe kant "inkt" kunt uitgummen, en gum daarmee 5-10 minuten, niet te hard, over je logo's en ze verdwijnen als sneeuw voor de zon!
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 11-09-2003 17:17 ]

Let niet teveel op de achtergrond.. ben nog niet klaar met pixelen
ja dat menu heb ik morgen ook als mijn kabel binnen isOzBoz schreef op 11 September 2003 @ 19:06:
Voor de mensen die het interesseert.. zo ziet een orgineel Sony menu eruit.. (ik was ziek van Vodafone icons).
[afbeelding]
Let niet teveel op de achtergrond.. ben nog niet klaar met pixelen
heb ook een eigen theme gemaakt: Renault F1 theme
Ik heb iets gelezen over dat je je moet houden aan een bepaald kleurpallet, weet iemand hier meer over ?
Verder nog een tip voor het uploaden van themes (via bluetooth) zet eerst de taal in je telefoon naar engels, zodat je naar de map 'themes' kan browsen, in het nederlands moet je naar de map "thema's" maar door die ' die als ' word weergegeven kan je die map niet in.
Verwijderd

Zulke goede en duidelijke foto's had ik nog niet voorbij zien komen
Maar ik kan 'em niet vinden
typo
[ Voor 15% gewijzigd door Suepahfly op 11-09-2003 22:39 ]
[ Voor 162% gewijzigd door Ginz op 11-09-2003 22:44 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Alleen wat kan ik met dat menutje?
Voor zover ik kan zien alleen wat instellingen bekijken.
(heb een t310 btw)
kan ik met en bluetooth dongle gewoon op de gsm browsen en de bestanden op mijn pc opslaan?
ps. de MSI bluetooth dongle is dat een goede? met spraakondersteuning?
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
dus jij hebt ook je GDFS en AVR files geflasht?Eastman schreef op 11 September 2003 @ 23:38:
bij mij stond er na het flashen alles nog op, inclusief games, themes, telefoonboek, enzo....
Dus was alles kwijt.
Als je het via een sony-ericsson service center laat doen dan behoud je volgens mij wel alles.
aahhh hij is vetvetvet ik wil dat frontje ookVerwijderd schreef op 11 September 2003 @ 22:37:
Mooie foto's van de T610 in het blauw:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zulke goede en duidelijke foto's had ik nog niet voorbij zien komen
Echter, als je het frontje bij een gecertificeerd service center erop laat zetten... Volledige garantie!Phusebox schreef op 12 september 2003 @ 10:19:
ehm tja volgens mij zit dat gewoon in het "frontje" alleen als je een nieuw frontje erop zet is je garantie ook weg...
kan je die frontjes dan zelf/laten veranderen?BAUKstEr schreef op 12 September 2003 @ 12:46:
[...]
Echter, als je het frontje bij een gecertificeerd service center erop laat zetten... Volledige garantie!
Ik ga er denk ik ook 1 bestellen, heb dit topic een beetje gelezen maar er zijn geen problemen mee toch?
want ik zit te kijken naar een vodafone Live abbo met een T610
waarom wil je dan het frontje verwisselen? vind je de blauwe of rode mooier dan? of wil je gewoon van het vodafone logo af? want het logo verwijderen is vrij simpel..Qorne schreef op 12 September 2003 @ 16:03:
[...]
kan je die frontjes dan zelf/laten veranderen?
Ik ga er denk ik ook 1 bestellen, heb dit topic een beetje gelezen maar er zijn geen problemen mee toch?
want ik zit te kijken naar een vodafone Live abbo met een T610
het wordt wel eens tijd dat FedEx langskomt want mijn datakabel is vannacht in eindhoven aangekomen wat hier 35 km vandaan ligt, dus hij had toch wel al hier mogen zijn denk ik zo...
Ik d8 als er na een jaar dikke krassen ofzo op zitten een ander frontje te nemen.......Phusebox schreef op 12 September 2003 @ 16:05:
[...]
waarom wil je dan het frontje verwisselen? vind je de blauwe of rode mooier dan? of wil je gewoon van het vodafone logo af? want het logo verwijderen is vrij simpel..
knip...
Maar de logo zou er idd wel afzijn te halen
Weten jullie misschien nog een zaak waar je die telefoons los of met abbo goedkoop kan krijgen? webshop mag ook
het logo kun je eraf halen met een bepaalde soort gum, staat hierboven ook ergensQorne schreef op 12 september 2003 @ 16:08:
[...]
Ik d8 als er na een jaar dikke krassen ofzo op zitten een ander frontje te nemen.......
Maar de logo zou er idd wel afzijn te halen
Weten jullie misschien nog een zaak waar je die telefoons los of met abbo goedkoop kan krijgen? webshop mag ook
voor t frontje doen ze misschien wel een stickertje aan de binnenkant ofzo, en misschien dat ze ook wel iets in de firmware zetten die ze updaten, op die manier is t redelijk makkelijk te achterhalen of je t zelf hebt gedaan of hebt laten doen
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
maar hoe de %#!@ transfer ik iets?
ik bedoel bij mijn s55 kan ik gewoon op de telefoon browsen, maar met de t610 snap ik t echt niet
Kan ik met de telefoon mijn e-mail ophalen? mijn @home mail adres?
want dat wil ik eigelijk wel dat ik zonder computer even me mail kan checken
Ja, dat kanQorne schreef op 12 September 2003 @ 18:07:
Nog een laatste vraagje tot aanschaf
Kan ik met de telefoon mijn e-mail ophalen? mijn @home mail adres?
want dat wil ik eigelijk wel dat ik zonder computer even me mail kan checken
Verwijderd
Hmm morgen weer naar amsterdam met mijn telefoon. In hoop een sp te kunnen vinden.
sorry, kweet niet waar jij het over hebtPhusebox schreef op 11 September 2003 @ 23:45:
[...]
dus jij hebt ook je GDFS en AVR files geflasht?

Maar ik had het gewoon bij een service point laten doen...
ik had ook verwacht dat alles er af zou gaan, had dus ook alles gebackupt....
Maar alles stond er na de update er nog gewoon op:)
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Yuch, 't lijkt wel Nok*a software.. Ik kom hier af van een Sony CMD-Z5, had toch wel een betere en duidelijkere release (help) verwacht dan dit.. Ben ook maar een blueteeth newbie.. Had beter GEMOETEN dan de crap die ik hier nu op m'n scherm heb..
Ik ben gewoon op zoek naar een service centre in de buurt van Apeldoorn of Enschede.
Die dealer locater op de sony-ericsson site is zwaar verouderd.
Die in Apeldoorn is al lang geen service-centre meer.
Verder in buurt eigenlijk niets te vinden wat op zaterdag geopend is. Alles zit op zaterdag verder dicht.
Iemand enig idee of er toch heel misschien hier in de buurt er nog eentje zit die niet op de site vermeld staat?
PSN: Shiver23
Verwijderd
Nu had ik laatst weer dit probleem. Dus ik foon herstartte en nog een keer naar die pagina. Allemaal leuk en aardig, alleen mn foon herstartte zich weer, dit keer echter een blauw scherm zonder zandloper. Dit bleef ook eeuwig staan, batterij eruit was de enige mogelijkheid om de foon uit te zetten maar loste niets op. Als ik hem nu aanzet krijg ik weer n blauw scherm (BSOD anyone?).
Dus ik probeer nu een SE dealer te vinden, wat in omgeving Deventer niet echt easy is. De internetlijst is seriously out of date.
Beetje minder. Ik hoop dat n flinke reset hem goed zal doen (aangezien het een software probleem lijkt) en anders RMA'en :-/
Verwijderd
13 sec trick doen, aka hard reset.Mailyourmom schreef op 13 September 2003 @ 15:21:
Tijdens het versturen van een afspraak via bluetooth naar m'n iPaq crashte m'n T610. Zwart scherm. Als ik 'm nu aan wil zetten, krijg ik een zandloper maar verder niets. Ik kan er niets meer mee. Weet iemand of ie via een knoppensequence te resetten is of kan ik 'm beter als RMA terugsturen naar de winkel?
Wel vreemd omdat het zowel met mijn ipaq 3950 als mijn Palm Tungsten T perfect werkt...
Verwijderd
Ik terug naar tfort, krijg ik de opmerking dat zij er niks aan kunnen doen. Moet ik maar ff met mijn verzekering bellen. Leuk is dat, je koopt een los toestel bij tfort met een gold nog wat verzekering erbij, maar van service hebben ze nog niet gehoord. Mijn t610 valt echt letterlijk gewoon uit elkaar. Het achterste zwarte stuk is zo los geraakt dat je er een vingernagel tussen kunt krijgen zonder kracht te zetten. Tevens loopt hij overal en nergens op vast. En is het verwijderen van de batterij het laatste redmiddel.
Vandaag m'n T610 ontvangen. Ziet er natuurlijk erg leuk uit enz.
Ik heb een T-Mobile abonnement + GPRS Actief (vanmiddag afgesloten; dus zou actief moeten zijn).
Nu lukt 't me op geen enkele manier om GPRS of MMS aan de gang te krijgen. Heb al tig keer de instellingen voor WAP en MMS door t-mobile laten toesturen. Worden braaf wat data-accounts aangemaakt enz. Ziet er allemaal normaal uit. Heb ook geprobeerd die APN op 'wap-act' in te stellen (heb immers een GPRS-actief abo), maar ook dat helpt niet. Ook niet als ik de foon weer es heb uit- en aangeschakeld ...
Of heeft T-Mobile op dít moment problemen met GPRS en kan ik nog wel uren blijven proberen?
Iemand een overzicht welke accounts in welk menuutje ingesteld moet staan?
MMS en GPRS werkt hier ook niet (telfort), ik kreeg gister een mmsje, moest ik die opzoeken via internet en een pincode
ik ga vanmiddag ff met telfort bellen
welke software versie heb je?Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 21:47:
Hmm vandaag eindeljk een sp gevonden in amsterdam, kom ik in de winkel, vertellen ze me dat ze me niet kunnen helpen omdat ik een t-mobile versie heb.
Ik terug naar tfort, krijg ik de opmerking dat zij er niks aan kunnen doen. Moet ik maar ff met mijn verzekering bellen. Leuk is dat, je koopt een los toestel bij tfort met een gold nog wat verzekering erbij, maar van service hebben ze nog niet gehoord. Mijn t610 valt echt letterlijk gewoon uit elkaar. Het achterste zwarte stuk is zo los geraakt dat je er een vingernagel tussen kunt krijgen zonder kracht te zetten. Tevens loopt hij overal en nergens op vast. En is het verwijderen van de batterij het laatste redmiddel.Ik ben zwaar teleurgesteld in SE en tfort. Waar ik voorheen altijd goede ervaring had met beide.
anders doe zoals ik heb gedaan:
bestel een speciale datakabel op gsm-software.com:
daarmee flash je je AVR en GDFS file, evt. simlock kun je ook verwijderen, en dan heb je de nieuwste software die op dit moment beschikbaar is R1L013 dacht ik
om versie te checken: > * < < * < *
> = rechts met pookje < = links met pookje
Je moet T-mobile gewoon bellen, dan komt er een koerier van hun een nieuwe brengen....Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 21:47:
Hmm vandaag eindeljk een sp gevonden in amsterdam, kom ik in de winkel, vertellen ze me dat ze me niet kunnen helpen omdat ik een t-mobile versie heb.
Ik terug naar tfort, krijg ik de opmerking dat zij er niks aan kunnen doen. Moet ik maar ff met mijn verzekering bellen. Leuk is dat, je koopt een los toestel bij tfort met een gold nog wat verzekering erbij, maar van service hebben ze nog niet gehoord. Mijn t610 valt echt letterlijk gewoon uit elkaar. Het achterste zwarte stuk is zo los geraakt dat je er een vingernagel tussen kunt krijgen zonder kracht te zetten. Tevens loopt hij overal en nergens op vast. En is het verwijderen van de batterij het laatste redmiddel.Ik ben zwaar teleurgesteld in SE en tfort. Waar ik voorheen altijd goede ervaring had met beide.
Verwijderd
Dat abo geld vanaf de 30e ga ik zeker terug claimen (zie: [rml][ mobiel] betalen zonder kunnen gebruiken, te verhalen?[/rml] )
argh the horrorVerwijderd schreef op 14 september 2003 @ 14:12:
Gisteravond achtergekomen dat de T610 wel heel robuust is. Hij was tijdens het uitgaan uit me zak gedonderd en heeft een paar uur in een laag bier op de grond gelegen en zijn best wel wat mensen op gaan staan waarschijnlijk. Ik vanaochtend ff weer aangezet, doet het nog perfecto![]()
toestel is wel helemaal ondergekrast nu zeker
Bij de T68i was dat namelijk een goede indicatie van hoelang je nog kon bellen enz.
Ach, als je hem drie weken hebt, dan weet je het zelf ook als je naar de batterij indicator kijktRoelJewel schreef op 14 September 2003 @ 15:20:
wat ik een beetje jammer vind, is dat de T610 (i.t.t. de T68i) niet de resterende bel- en standby-tijd bij Telefoonstatus aangeeft. Of staat dat ergens anders in de telefoon wel?
Bij de T68i was dat namelijk een goede indicatie van hoelang je nog kon bellen enz.
#StopBurningStuff
Het werkte met mijn iPaq ook prima, maar plotseling hield mijn T610 ermee op. Trouwens, die harde reset kan ik niet doen want ik kom niet in m'n telefoon! Heb je nog meer tips?Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 15:48:
[...]
13 sec trick doen, aka hard reset.
Wel vreemd omdat het zowel met mijn ipaq 3950 als mijn Palm Tungsten T perfect werkt...
Ik heb dus precies het zelfde gehad, tot dat mijn t610 helemaal niet meer aanging. Had ook een wk 33 telefoon. Dus als ik jou was zou ik er mee naar een SE service point gaan, even bellen met SE en die vertellen je wel waar je er één kan vinden.Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 10:44:
Hurm. Ik heb mn T610 (wk33) nu net een week en hoewel ik eerst heel erg tevreden was, ben ik nu toch een klein beetje teleurgesteld. Het gaat om het volgende, soms als ik een WAP pagina bezocht (I-Mode) dat vond de telefoon het nodig om zichzelf te resetten. Naja kan gebeuren, ik kreeg een mooi blauw scherm met een zandloper. Even wachten en ik kon mn foon weer gebruiken. Alleen de WAP diensten waren niet beschikbaar (klikken erop deed gewoon niets) totdat ik mn foon herstartte.
Nu had ik laatst weer dit probleem. Dus ik foon herstartte en nog een keer naar die pagina. Allemaal leuk en aardig, alleen mn foon herstartte zich weer, dit keer echter een blauw scherm zonder zandloper. Dit bleef ook eeuwig staan, batterij eruit was de enige mogelijkheid om de foon uit te zetten maar loste niets op. Als ik hem nu aanzet krijg ik weer n blauw scherm (BSOD anyone?).
Dus ik probeer nu een SE dealer te vinden, wat in omgeving Deventer niet echt easy is. De internetlijst is seriously out of date.
Beetje minder. Ik hoop dat n flinke reset hem goed zal doen (aangezien het een software probleem lijkt) en anders RMA'en :-/
De kans bestaat wel dat je hem tot 4 weken kwijt bent, net als ik

Verwijderd
Ja hij is wel vet. Geef maar een linkjePhusebox schreef op 15 September 2003 @ 13:14:
iemand interesse in mijn eigen gemaakte Renault F1 theme?
[afbeelding]
(c) Phusebox 2003... gaarne niet verder verspreiden op het internet
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 15-09-2003 13:33 ]
Verwijderd
(Ik vind persoonlijk dat tfortelecom het gewoon zou moeten doen. Tevens is het probleem dat hij hardwarematig uit elkaar valt (het zwarte achter kapje valt langzaam vanaf) niet opgelost met een software update.
@Eastman Het zou toch opgelost moeten worden via tfortelecom, ik heb hem bij hun gekocht. Tevens heb ik een verzekering welke ik volgens tfortelecom zou moeten bellen. Welke niet opnemen op het nummer dat ik heb
hoop niet dat die van mij ook zo gammel wordt; heb nl. vodafone logo's eraf gesloopt en heb de phone geflasht met originele software...
Verwijderd
Ik heb net een deal gesloten met tfortelecom dat zij hem gaan opsturen naar SonyEricsson, maar ik krijg geen vervangend toestel, dit terwijl ik wel een verzekering heb
Jammer dat nog geen enkele vorm van bluetooth connectie is gelukt, en ik wil zo graag een andere theme erop zetten...
waar probeer je dan mee te connecten?wdekreij schreef op 15 September 2003 @ 15:27:
Ik heb net mijn T-mobile SE T610 binnen, week 28, en de verhalen over "langzaam" vallen reuze mee, het is een sneltrein als je het vergelijkt met de nec 21i.. Ik weet niet hoe ik het met die nec 1 jaar uit heb kunnen houden als ik hem met deze gsm vergelijk..
Jammer dat nog geen enkele vorm van bluetooth connectie is gelukt, en ik wil zo graag een andere theme erop zetten...
waarmee? met een usb bluetooth adapter? met een andere gsm?wdekreij schreef op 15 september 2003 @ 15:41:
Gewoon.. ik krijg het niet voor elkaar om verbinding te krijgen
ik heb succesvol al een hoop overgestuurd van mijn Siemens S55 naar de T610... geen problemen met bluetooth
Verwijderd
maar volgens mij, zou alles gewoon moeten werken. Waarmee probeer je te connecten, en mocht het met een computer zijn, wat voor software staat erop?
Toen die SE software d'rop.. Nee hor.. nix te zien van de T610/pc..
En toen die software van MSI er weer overheen installeren >> msi dongle is nu nie goed geïnstalleerd en dat lukt ook nie van cd, dus ben ff op msi.com.tw aant rondzoeken voor nieuwste drivers..
hmm laat ff weten of het lukt, want ik wilde morgen ook een msi dongle halen, dacht eigenlijk dat die juist WEL goed waren...wdekreij schreef op 15 September 2003 @ 16:04:
Ik heb een MSI usb dongle aan mn pc, met de bijgeleverde drivers. Dus gewoon die drivers van de cd installeren.. Toen herkende de pc de T610, maar daar bleef het dan ook bij..
Toen die SE software d'rop.. Nee hor.. nix te zien van de T610/pc..
En toen die software van MSI er weer overheen installeren >> msi dongle is nu nie goed geïnstalleerd en dat lukt ook nie van cd, dus ben ff op msi.com.tw aant rondzoeken voor nieuwste drivers..
Verwijderd
Je moet net alleen ff de instellingen weten, maar dan is het ook gaan met die banaan
Verwijderd
zou je de IA niet wat langer laten duren want dat gsmphonesource doet niks verzenden van 15 sept. t/m 4 okt.
[ Voor 24% gewijzigd door TripleM op 15-09-2003 17:23 ]
Verwijderd
Waar heb je de flash packets vandaan als ik vragen mag?Phusebox schreef op 14 September 2003 @ 11:10:
[...]
welke software versie heb je?
anders doe zoals ik heb gedaan:
bestel een speciale datakabel op gsm-software.com:
daarmee flash je je AVR en GDFS file, evt. simlock kun je ook verwijderen, en dan heb je de nieuwste software die op dit moment beschikbaar is R1L013 dacht ik
om versie te checken: > * < < * < *
> = rechts met pookje < = links met pookje
Heb ik dan 1 of 2 credits nodig? (flash en unlock)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 17:16 ]
www.gsm-software.comVerwijderd schreef op 15 September 2003 @ 17:09:
[...]
Waar heb je de flash packets vandaan als ik vragen mag?
2 credits
ps. als je software versie omhoog gaat moet je ook de ARM flashen, is ook nog een credit dacht ik
[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 15-09-2003 17:44 ]
Verwijderd
Wel, ze zouden onze order gewoon in hun vakantieperiode afhandelenPhusebox schreef op 15 September 2003 @ 16:42:
spierings: ff vraagje offtopic: jij hebt die IA lopen op laupro he, heb je erover gemaild een week geleden maar geen reactie...
zou je de IA niet wat langer laten duren want dat gsmphonesource doet niks verzenden van 15 sept. t/m 4 okt.
Maar ik heb besloten om de boel uit te stellen omdat heel wat uit het assortiment out-of-stock is.
Ik en Ginz zijn nu bezig een vervangend bedrijf te zoeken zodat we alsnog kunnen doorgaan.
En het is geen ia want we onderhandelen niet voor korting.
www.gsmphonesource.com ? de bron van de duitse winkel... zij halen daar weer alles vandaanVerwijderd schreef op 15 september 2003 @ 18:02:
[...]
Wel, ze zouden onze order gewoon in hun vakantieperiode afhandelen
Maar ik heb besloten om de boel uit te stellen omdat heel wat uit het assortiment out-of-stock is.
Ik en Ginz zijn nu bezig een vervangend bedrijf te zoeken zodat we alsnog kunnen doorgaan.
En het is geen ia want we onderhandelen niet voor korting.
Verwijderd
Daar heb ik ook al direct contact meePhusebox schreef op 15 September 2003 @ 18:04:
[...]
www.gsmphonesource.com ? de bron van de duitse winkel... zij halen daar weer alles vandaan
Ik heb er nu alles vanaf gegooid, en alleen de drivers geïnstalleerd (dus niet de MSI software zoals mij geadviseerd werd)..
En hoe kan ik nu files overzenden
Ik had een goed programma gezien via my610.com maar die staat er nu niet meer, en de link van "sendfile"op my610.de is dood...
Wie helpt mij verder
edit: ik heb sendfile gevonden, maar er staat dan "no connected phone"...
[ Voor 13% gewijzigd door wdekreij op 15-09-2003 18:58 ]
Verwijderd
Verwijderd
probeer eens met je telefoon een foto te versturen naar je pc.
Verwijderd
ja natuurlijk heb ik dat ingeschakeldVerwijderd schreef op 15 september 2003 @ 19:11:
wdekreij, heb je wel je bluetooth op je telefoon aangeschakeld??
probeer eens met je telefoon een foto te versturen naar je pc.
Dat van die plaatjes zal ik ens proberen btw..
welk programma word het over het algemeen het meest gebruikt eigenlijk, voor themes, ringtones en adresboek ed?
edit: plaatje versturen resulteerd in dat hij niets vind om het naar te sturen.. Ik zie inmiddels door de bomen het bos niet meer
[ Voor 14% gewijzigd door wdekreij op 15-09-2003 19:18 ]
Als ik op mijn t610 bij "candy" kijk (dat is volgens hem de naam van mijn pc
Nu staat er ook heel de tijd dat een netwerkkabel niet is aangesloten van het bluetooth netwerk, terwijl de dongle erin zit, en hij de T610 wel kan vinden (maar ziet dus geen services oid)
[ Voor 27% gewijzigd door wdekreij op 15-09-2003 19:40 ]
Uhm sorry maar hoe makkelijk het ook mag zijn.. blijkbaar nog te moeilijk voor mijVerwijderd schreef op 15 September 2003 @ 19:44:
Je moet wel pairen en een serial port verbinding maken
Het is echt heel makkelijk...
Pairen is toch zo'n "brug" maken oid?
maar hoe doe ik dat met een serial port dan?
heb jij toevallig geen msn ispierings?
edit:
Wat ik misschien ook nog niet helemaal heb duidelijk gemaakt:
Als ik met dat MSI programma de BT ga activeren, dan moet ik eerst een naam invullen, dan services aanvinken op de pc (volgens mij dan..), maar ik kan nix aanvinken (middelste vak is 100 procent wit).. dan kan ik een BT apparaat selecteren, en mijn T610 staat daar ook netjes bij, en dan de services van de T610 aanvinken (volgens mij dan).. maar ook hier.. het middelste scherm is helemaal WIT...
[ Voor 40% gewijzigd door wdekreij op 15-09-2003 20:02 ]
Dit topic is gesloten.