Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 4

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.149 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Anoniem: 47082 schreef op 24 August 2003 @ 22:24:
Heeft er iemand de T610 aan de gang gekregen met de bluetooth dongle van jewel.

http://www.computer-land....=beschrijving&prodid=2811
Ik krijg telkens de melding "Failed to get PAN Service information"

Op de dongle staat nog achterop "class 2" - weet niet wat dit betekent ?!
Nog gelukt, wil nl de zelfde dongel gaan halen (zijn er toch twee om ook een netwerk mee te vormen?).

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
readytoflow schreef op 01 September 2003 @ 23:16:
[...]

Tja dat weet ik niet natuurlijk... :P

Maar als je gelijk hebt dan moet dit toetsenbordje toch mooi maar weer terug naar waar hij vandaan kwam...
misschien moet je eens hier gaan kijken
http://www.esato.com/boar...34176&forum=18#post478875

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hebben hier mensen ervaring met de 13seconden trick? Ik wil dat vodafone logo bij opstarten weghebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

r0el schreef op 02 September 2003 @ 09:49:
Hebben hier mensen ervaring met de 13seconden trick? Ik wil dat vodafone logo bij opstarten weghebben :(
zet in je prefs maar op 999 en zoek in het topic, dan vind je wel wat antwoorden ;)
maar kun jij nu gewoon niet zoeken ofzo :? toen straks kon je ook al iets niet vinden wat notabene in het topic stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85967

Share werkt weer en cmessenger ook! Ik vind alleen dat het best snel gaat met die Kbs bij Orange, een dagje proberen en twee uurtjes 'msnen' (twee uur online en zo'n tien berichten verstuurd en tien ontvangen) en ik sta al op meer dan 500 Kb. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Een messenger checked natuurlijk wel steeds of je nog online bent, das dus ook data.
Maar bij share is alleen de informatie die je verkrijgt door de share mogelijkheden gratis, alles daar buiten (ook wap?) moet je betalen (na 2mb)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, hij stond eerst op 10 seconden refresh, die heb ik nu al op 30 seconden gezet, waarschijnlijk scheelt dat wel iets. Toch jammer dat het niet werkt binnen share...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-07 20:29

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Heb share nu ook werkend met de T610, ik kan echter geen gebruik maken van het fotoalbum. Dan krijg ik de melding dat mijn telefoon daar niet geschikt voor is. Iemand ook deze problemen?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Magma schreef op 02 September 2003 @ 11:01:
Heb share nu ook werkend met de T610, ik kan echter geen gebruik maken van het fotoalbum. Dan krijg ik de melding dat mijn telefoon daar niet geschikt voor is. Iemand ook deze problemen?
klopt ik krijg de melding ook
denk zodra de t610 officeel ondersteund wordt dat het wel zal werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de helpdesk van orange heeft de share instellingen van de T610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Anoniem: 85967 schreef op 02 September 2003 @ 11:20:
de helpdesk van orange heeft de share instellingen van de T610
Dezelfde helpdesk die mij gisteren vertelde dat mijn T610 niet wordt ondersteund... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja die ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens iemand die ik ken die in een telefoonzaak werkt wordt ie wel degelijk ondersteund door orange en hij heeft zelfs de stappen op papier staan hoe alles in te voeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

En ik heb het gisteren met de helpdesk geregeld en die hebben dus de instellingen naar mij ge-smst. Ik ga er dus vanuit dat de T610 al ondersteund wordt en dat alles ook gewoon hoort te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Vreemd hoor, net weer gebeld met de KS en werd weer verteld dat het toestel niet geschikt is. Ik verteld dat Magma zelfs een sms met instellingen had ontvangen.
Vonden ze vreemd maar werd even gecontroleerd. Bleek dus inderdaad mogelijk maar het toestel stond dus nog niet op de lijst van geschikte toestelen....

Maar goed, als het goed is binnen nu en een uur heb ik Share. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Maar heeft iemand het fotoalbum al werkend dan? Nu het 'officieel' is bedoel ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Heb dat instellings smsje nog steeds niet gehad.... Moet je toch eerst bevestigen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-07 23:29
Hmz, ik heb net even zitten twijfelen tussen een nieuw frontje, aangezien de originele alweer vol krassen zit, of een firmware upgrade. Toch liever dat ik de nieuwste firmware heb. Ik woon in Tilburg, hier geen mogelijkheid tot upgrade, maar in Utrecht, vlakbij mijn vriendin (op de Amsterdamsestraatweg) zit Total Call, die volgens de Dealer Locator van de S-E site ook firmware upgrades doet. Klopt dit? Moet ik alles (adresboek etc) dan opslaan, als Backup, en hoe lang ben ik mijn telefoon kwijt dan?

Edit: Ik heb trouwens de T-Mobile versie, zonder verdere aanpassingen (afgezien van andere theme etc)

[ Voor 10% gewijzigd door jpiscaer op 02-09-2003 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Kan iemand de instellingen van Share posten, kom er niet uit.... Wordt er een beetje gek van, ook van de klantenservice die geen zak van deze telefoon afweet....

Kan nl alleen maar de automatische sms vinden, maar dat werkt niet lekker, gaat nog steeds inbellen maar moet dus via gprs...
Nergens op de site van orange kan ik de instellingen vinden :(

[ Voor 38% gewijzigd door CrashOne op 02-09-2003 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Heb je onder "verbindingen" / "wap-opties" / "wap-profielen" wel "share" geactiveerd ipv "wap" ??

En heb je je telefoon al aan en uit gezet ??

[ Voor 41% gewijzigd door ma9ma op 02-09-2003 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

godver, als die lui dat er nou bij vertellen :(

Nu moet ik morgen wachten om nog een instelling sms te ontvangen... :(

* CrashOne baalt flink......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Heb de instellingen in een topic terug gevonden, kan nu lekker wappen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47730

Wil misschien m'n 6610 inruilen voor de T610, maar heb nog wel wat vraagjes. (Zou niet weten waar ik het zou moeten inruilen maargoed.)
-Zijn de polyfone ringtones 40 stemmig? Edit: hmm 32 chord, maarja kan ik ook wel tevreden mee zijn, zolang de ''zoenuh, zoenuh'' ringtone het maar doet :P
Ze geven overal wel de info over de ringtones, maar gaan niet dieper in op het geluid.

-Kan je foto's van de T610 naar een Nokia (7650 bijv) versturen en vice versa?
Please help me :) :P

Edit2: deze vraag schiet me net te binnen. Is het mogelijk om het abbonement wat ik nu heb op me 6610 over te zetten naar een T610? En behoud ik dan ook hetzelfde nummer?

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 47730 op 02-09-2003 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

Edit2: deze vraag schiet me net te binnen. Is het mogelijk om het abbonement wat ik nu heb op me 6610 over te zetten naar een T610? En behoud ik dan ook hetzelfde nummer?
Dat soort vragen kan je beter aan je netwerk aanbieder vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Anoniem: 47730 schreef op 02 September 2003 @ 20:42:
-Kan je foto's van de T610 naar een Nokia (7650 bijv) versturen en vice versa?
Please help me :) :P
Heb zelf een 7650 en sinds kort een T610. Heb picca's van 7650 naar T610 gestuurd via BT. Moet zeggen dat de kwaliteit op de 7650 stukken beter is dan de T610, maar goed, om op je vraag terug te komen. Ja, dat kan :)

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 10:10

DeX

Gisteren Eindelijk binnen gekomen!
Zeer mooi apparaatje!! Helaas nog geen tijd gehad een Bluetooth dongle te halen. Maar dat komt later volgende week. GPRS eindelijk aan de praat gekregen en ben nu een pop3 mailbox aan het maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shift schreef op 02 September 2003 @ 23:40:
[...]

Dat soort vragen kan je beter aan je netwerk aanbieder vragen.
Ja dat was ik ook van plan, alleen waren er misschien anderen die hetzelfde hadden gedaan, maar dan met een andere telefoon ofzo :)
curry schreef op 03 September 2003 @ 02:46:
[...]

Heb zelf een 7650 en sinds kort een T610. Heb picca's van 7650 naar T610 gestuurd via BT. Moet zeggen dat de kwaliteit op de 7650 stukken beter is dan de T610, maar goed, om op je vraag terug te komen. Ja, dat kan :)
Maar BT kan toch niet zo ontzettend ver? Dus dan zou ik het niet naar een vriend aan de andere kant van de stad kunnen sturen of wel :? :P
I'm confused...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 23:28
Nee, Class 2 is maar 10 meter en Class 1 honderd meter.
als je een Class 1 dongle hebt haal je waarschijnlijk net iets meer dan 10 meter in combinatie met je T610, die is namelijk maar Class 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anthonyb schreef op 03 September 2003 @ 11:37:
Nee, Class 2 is maar 10 meter en Class 1 honderd meter.
als je een Class 1 dongle hebt haal je waarschijnlijk net iets meer dan 10 meter in combinatie met je T610, die is namelijk maar Class 2
Is het ook niet mogelijk via mms ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
  • Laatst online: 27-01-2023
Anoniem: 47730 schreef op 03 September 2003 @ 12:10:
[...]

Is het ook niet mogelijk via mms ofzo?
Yep kan ook, maar ik was in de veronderstelling dat je zelf ook een nokia had en die picca's op je T610 wilde gooien. Maar als de ontvanger ook mms kan ontvangen moet dat geen prob zijn :)

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

curry schreef op 03 september 2003 @ 12:11:
[...]

Yep kan ook, maar ik was in de veronderstelling dat je zelf ook een nokia had en die picca's op je T610 wilde gooien. Maar als de ontvanger ook mms kan ontvangen moet dat geen prob zijn :)
Ja ik wil 1 plaatje van m'n Nokia 6610 dan versturen naar m'n toekomstige T610.
Maar met mms is dus ook mogelijk, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 23:28
Dat kan ook wel via Bluetooth, moet je ze alleen binnen 10 meter van elkaar leggen ;)
Of infrarood ? ligt eraan of dat op de 6610 zit :)
Bij mms maakt de afstand niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anthonyb schreef op 03 September 2003 @ 13:00:
Dat kan ook wel via Bluetooth, moet je ze alleen binnen 10 meter van elkaar leggen ;)
Of infrarood ? ligt eraan of dat op de 6610 zit :)
Bij mms maakt de afstand niet uit.
Ja, maar zo vaak ben ik nou ook weer niet 10 m van hem vandaan :P
Infrarood zit wel op de 6610, dus das wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 10:10

DeX

pop3 werkt heerlijk!!! Dat scheelt in MMS kosten!!
1 MMS = 50 euri centjes.
1 Mail = ongeveer 70 kb
1024 kb = 1 mb = 1,5 euro
1024 / 70 = 14 E-mails met foto en text

Voor de zelfde prijs als 1 MMS, stuur ik 5 :P

enige nadeel is dat het niet direct naar een GSM gaat. Maar mijn vriendenkring is behoorlijk MMS toestel loos.

[ Voor 74% gewijzigd door DeX op 03-09-2003 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Ik probeer nu mijn PC te gebruiken als Audio Gateway, zodat ik dus bel met de mic en boxen van me PC. Dat lukt me alleen niet :( Weet iemand hoe dit wel te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Er zijn al wel meerdere mensen hier die dat voor elkaar hadden gekregen. Zal toch niet zo moeilijk zijn?

Ik kan volgende week pas een bluetooth dongel halen, dus kan je dan pas helpen (als mij het lukt).

edit:

Ik kan trouwens ook alle i-mode sites gewoon bezoeken, cHTML dus. Hier kon ik niks over in de specificaties vinden.

Dus is de T610 imode compatible of zijn alle wap telefoons met kleuren scherm dat?

[ Voor 36% gewijzigd door CrashOne op 03-09-2003 19:04 . Reden: toevoeging. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-06 10:47

_WgV_

It's a magical world!

Anoniem: 47730 schreef op 03 September 2003 @ 13:43:
[...]

Ja, maar zo vaak ben ik nou ook weer niet 10 m van hem vandaan :P
Infrarood zit wel op de 6610, dus das wel handig.
Het is mij nog nooit gelukt de T610 en de 6610 plaatjes naar elkaar te laten versturen via IR.
Visitekaartjes gaan perfect, maar plaatjes pakt ie niet. :(
Jainoxi schreef op 03 September 2003 @ 16:37:
Ik probeer nu mijn PC te gebruiken als Audio Gateway, zodat ik dus bel met de mic en boxen van me PC. Dat lukt me alleen niet :( Weet iemand hoe dit wel te doen is?
Bij mij werkt dat heel makkelijk, ik ga gewoon naar my bluetooth places en dan klik dubbel op Voice Gateway en dan gaat ie connecten met me phone, en dan krijg ik zo'n headset icon linksbovenaan.

[ Voor 39% gewijzigd door _WgV_ op 03-09-2003 19:37 ]

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
_WgV_ schreef op 03 September 2003 @ 19:33:
Bij mij werkt dat heel makkelijk, ik ga gewoon naar my bluetooth places en dan klik dubbel op Voice Gateway en dan gaat ie connecten met me phone, en dan krijg ik zo'n headset icon linksbovenaan.
Als ik zoek naar apparaten die Voice Gateway ondersteunden komt mijn telefoon er niet bij te staan. Als ik meteen daarna (of ervoor, maakt niet uit) connect om een filetransfer te doen vind 'ie me foon wel meteen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56847

Jainoxi schreef op 03 September 2003 @ 20:34:
[...]

Als ik zoek naar apparaten die Voice Gateway ondersteunden komt mijn telefoon er niet bij te staan. Als ik meteen daarna (of ervoor, maakt niet uit) connect om een filetransfer te doen vind 'ie me foon wel meteen...
bij mij same prob. ik heb wel een mogelijke oplossing, de drivers van de MSI gebruiken, maar daar moet iemadn dan hier even een linkje van posten, want ik kan ze niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Anoniem: 56847 schreef op 03 September 2003 @ 21:36:
[...]

bij mij same prob. ik heb wel een mogelijke oplossing, de drivers van de MSI gebruiken, maar daar moet iemadn dan hier even een linkje van posten, want ik kan ze niet vinden.
msi.com.tw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Anoniem: 56847 schreef op 03 September 2003 @ 21:36:
[...]

Ook met de MSI drivers heb ik geen succes.. Misschien ff alles uninstallen en dan nog eens proberen ofzo...

Nadat ik alle Bluetooth drivers gedelete heb, reboot, en de Conceptronic drivers installed, werkt 't!

Nu kan ik dus connecten met mijn T610, krijg ik ook mooi een melding dat de PC nu de headset is. Als ik vervolgens iemand bel, werkt 't niet!! Vergeet ik iets?

[ Voor 27% gewijzigd door jpiscaer op 04-09-2003 00:15 ]

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zorgt de Firmware update er ook voor dat ik mijn sms'jes meteen kan openen en dus niet meer 10 seconden moet wachten omdat de T610 dan even 'hangt'?
Dat vind ik (samen met het feit dat ik geen adressen kwijt kan) het grootste minpunt van mijn T610...
(of is dit alleen maar bij mijn T610?)

• AP3X
  • Niet online
Voor alle gadget freaks,

Naast de nieuwe serie telefoons die zojuist gepresenteerd zijn door Sony Ericsson wordt er ook een mini autootje gereleased
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_5699_27_0_1090.jpg
Deze is te besturen met je telefoon via bluetooth :)

Ook wordt er een gamepad gereleased.
De telefoon klik je op de gamepad en deze kan dan gebruikt worden om spelletje te spelen op je telefoon.
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_5702_27_0_1090.jpg

Op onderstaande link kun je een overzicht vinden van alle nieuw aangekondigde producten.
http://www.sonyericsson.c...3DP3%26B%3Die%26start%3D0

Anoniem: 51617

Bluetooth™ Headset HBH-200

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_5686_27_0_1090.jpg

Cool dingetje
Kan je dus eindelijk een keer zien wie belt met een BT HS

Op die joypad zie ik trouwns geen aansluiting op je telefoon? Hoe kan de telefoon dan weten wat je drukt... :?

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 04-09-2003 10:58 ]

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Sony kennende zullen die gadgets wel weer belachelijk veel geld kosten en kan je beter een los bestuurbaar autotje zonder BT kopen, als je dat zo leuk vind.

Die headset is zeker wel stoer.

PSN: Shiver23

Anoniem: 82206

De auto gaat € 85 kosten, het Gamepad € 40. Valt nog wel mee, vind ik. Die headset moet € 175 gaan kosten.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

85 euro voor een afstandsbestuurbaar autotje vind je wel meevallen?
ik weet niet precies hoe groot dat ding is, maar ik vind het wel duur

hier nog wat plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/game.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/gameboard.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/car.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Shiver23 op 04-09-2003 13:26 ]

Ik ga zo'n autootje halen, want ik ben helemaal gadget freak :D
Zo'n gamepad hoef ik helemaal niet, zie het nut er eigenlijk niet van in ;)

Shiver23 schreef op 04 september 2003 @ 13:06:
85 euro voor een afstandsbestuurbaar autotje vind je wel meevallen?
ik weet niet precies hoe groot dat ding is, maar ik vind het wel duur
Ik bedoelde ook vooral de gamepad. Dat auto'tje is wel prijzig, maar dat zal wel met de bluetooth technologie te maken hebben. Het blijft een leuke gadget. En hij is erg klein... Hier staat een filmpje met het auto'tje en de gamepad.

Anoniem: 51617

nee daar hebben we een gameboy voor? snap ook niet wat ze daarmee willen bereiken?
Die auto vind ik wel leuk als het geen 85 euro kost! 85 euro is toch wel 175 NLG!
Hou wel een goed oogje op die HS.

Ps. ispierings, jij hebt ervaring met frontje van T610 wisselen toch? Is het moeilijk? Want ik zie bij die plaatjes ook nog een witte "binnenkant" bij. Moet je je telefoon daar naar overzetten?

Ik heb die bij de telefoon een vriend niet gebruikt, omdat daar alle electronia op zat, en ik wilde alleen het frontje verwisselen, niet het hele binnenwerk.
Het zit er denk ik gewoon bij voor de volledigheid ofzo, net alsdat er bij de p800 styli erbij zitten :)
Kortweg, trek je niks aan van dat witte binnenwerk...

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 04-09-2003 15:49 . Reden: Uhm, juist ja ;) ]

• AP3X
  • Niet online
Anoniem: 51617 schreef op 04 September 2003 @ 13:43:
nee daar hebben we een gameboy voor? snap ook niet wat ze daarmee willen bereiken?
Als je regelmatig games speelt op je T610 dan snap je precies waarom ze zo'n ding op de markt gooien.

Anoniem: 45862

is de T610 nog met abonoment met T-mobile ik kan iig niet de T610 vinden op de T-mobile site :?

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Anoniem: 45862 schreef op 04 september 2003 @ 16:10:
is de T610 nog met abonoment met T-mobile ik kan iig niet de T610 vinden op de T-mobile site :?
bij telecom.nu staat ook alleen nog maar de normale versie (dus niet de t-mobile versie)..

Ik had hem nog net op tijd besteld, en ze krijgen deze week nog binnen (alst goed is, kan ook volgende week worden) maar dan word het allemaal de simlockvrije versie (uiteraard kun je wel met t-mobile nemen, maar je betaald nu gewoon meer voor je toestel (lees: 2 x zoveel)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Filmpje werkt niet.

Anoniem: 45862

uhmm dan maar de siemens st55, die zal ook wel relax zijn :)

• AP3X
  • Niet online
Bij de V&D in Eindhoven hebben ze weer te T-Mobile gratis met een 2 jarig 15 Euro/mnd abbo
dus wees er snel bij :)

Anoniem: 84271

Sindskort ook trotse eigenaar van dit heerlijke toestel blijf ik toch met problemen zitten mbt bluetooth. Zo wil de synchronisatie met outlook in het geheel niet lukken. Wanneer ik in Outlook de synchronisatie selecteer dmv het icoontje rechtsboven in Outlook krijg ik de melding "Unable to detect phone" Ik heb mijn computer echter wel in mijn telefoon staan onder mijn apparaten. Alle software is juist geinstalleerd en alle bt-services voor zowel phone als compu zijn geselecteerd.

Ook kan ik geen games installeren. Zo heb ik bijv. tetris.jar op mijn compu ge-dl'ed van myt610.com. Ik kan nu wel dit bestand naar mijn telefoon halen maar vervolgens wordt er niets geinstalleerd ofzo. Ook zie ik de game nergens terug.

Kan iemand mij hiermee helpen? Het toestel is trouwens de T-mobile versie, dus (nog) gesimlocked en met T-Mobile software.

Chaser2600 schreef op 04 September 2003 @ 17:03:
Bij de V&D in Eindhoven hebben ze weer te T-Mobile gratis met een 2 jarig 15 Euro/mnd abbo
dus wees er snel bij :)
Weet je of deze actie ook bij andere V&D zaken komt?
Want om nou van Almere naar Eindhoven te gaan :P
Edit: wat is eigenlijk het voordeel van een tft scherm in je telefoon, omdat ik dat zovaak lees wil ik het wel weten :P Scherper beeld ofzo?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 47730 op 04-09-2003 19:18 ]

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Poeh, heb eerst het hele topic doorgelezen (nee, niet voorgaande delen, zo gek ben ik ook weer niet) omdat ik toch zit te twijfelen of ik niet een T610 aan ga schaffen. Mijn abbo gaat aflopen en ik ga overstappen naar Vodafone (heb nu KPN Mobile). Ik zit qua telefoon te twijfelen tussen een SL55 en een T610. Ik heb daarom nog wat vraagjes:

* Hoe zit het met de spraakkwaliteit van SonyEricsson in het algemeen en de T610 in het bijzonder? Siemens wordt alom geprezen vanwege hun perfecte spraakkwaliteit, heb dan ook de S25, S35 en nu S45 gehad, waarover ik steeds zeer tevreden was/ben. Iemand die van een Siemens naar een SonyEricsson is overgestapt? (Ik hoor namelijk heel vaak reacties van "Ik had eerst een Nokia en die was ook goed", nou die hebben dan nog nooit een Siemens gehad ofzo, ik vind er nogal een verschil tussen zitten)

* Er gaan geruchten dat er een T610i zou komen, met TFT scherm en Instant Messaging ondersteuning (misschien dat met die sockets waar ik in dit topic over las?). Hoe serieus zijn die geruchten?

* Ik zag in het plaatje van de gamepad een SE uitklapfoon, dat is de Z600 toch? Weet iemand wanneer deze en de Z1010 op de markt komen? Die Z600 heeft namelijk wel een TFD schermpje en vind ik sowieso qua features errug netjes (64K kleurenscherm, Java, Bluetooth, GPRS, infrarood, RS-232 kabel support, USB support, enz.).

* In de review op mobileburn.com las ik ook dat de ontvangst van de T610 over het algemeen wat minder is dan bij de T68i en als ik me niet vergis stond die al niet bekend om zijn beresterke ontvangst. Ik heb dit al vaker met toestellen die ik uitprobeer gemerkt, dat ze sneller signaal kwijtzijn als ik bv. bij mijn computer zit (nogmaals, ik heb KPN Mobile) in vergelijking tot mijn Siemens S45.

Je merkt, ik ben nogal fan van mijn Siemens S45 maar zaken als geluidskwaliteit en ontvangststerkte vind ik erg belangrijk. Als ik daarnaast ook een telefoon kan vinden met een mooi kleurenscherm en Java, GPRS en Bluetooth ondersteuning ben ik blij :)

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Weet iemand of er een wat sterkere accu verkrijgbaar is? Als ik veel wap, van gprs gebruik maak en spelletjes speel is mijn accu binnen een dag bijna leeg en kan ik hem dus iedere dag opladen.

@TripleM: De SL55 ziet er erg mooi uit maar heeft lang niet zulke leuke specs.

Ik ben tevreden over de geluidskwaliteit, maar heb nooit een siemens gehad, wel nokia en panasonic.

• TripleM
CrashOne schreef op 04 september 2003 @ 19:27:
@TripleM: De SL55 ziet er erg mooi uit maar heeft lang niet zulke leuke specs.

Ik ben tevreden over de geluidskwaliteit, maar heb nooit een siemens gehad, wel nokia en panasonic.
De specs van deze zijn inderdaad erg mooi, de SL55 vind ik dan ook vooral interessant vanwege het design, de goede geluidskwaliteit en de goede ontvangst. Daarom zou ik ook nooit een ST55 kopen, da's eigenlijk geen echte Siemens en dus niet met de sterke features van dat merk.

Maar goed, de T610 is vanwege zijn (ook) mooie design (vind ik) en goede features een hele interessante foon, vandaar mijn vragen :)

• AP3X
  • Niet online
Anoniem: 47730 schreef op 04 September 2003 @ 19:03:
[...]

Weet je of deze actie ook bij andere V&D zaken komt?
Want om nou van Almere naar Eindhoven te gaan :P
Edit: wat is eigenlijk het voordeel van een tft scherm in je telefoon, omdat ik dat zovaak lees wil ik het wel weten :P Scherper beeld ofzo?
is geen actie, is de normale prijs bij V&D maar het nadeel is dat ze er zo weinig hebben.
en hier in Eindhoven hebben ze hem iig weer.
je kan je V&D filiaal bellen of ze jou bellen als ie binnen is.

• zaphod_b
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:27
Ik heb de mijne (wk 26) nu een weekje of 4, maar de camera doet het niet meer :'(. Als ik een foto maak maakt ie dat 'klik' geluidje, dan denkt ie ff na (zandlopertje) en dan PATS BOEM ben je weer terug in het hoofdmenu.... Herkenbaar? meer mensen met dit probleem? Weet iemand wat ik er aan kan doen?

• r0el
  • Niet online
Kheb nu alle T610 topics doorgelopen maar ik snap er nu nog steeds de ballen van;

Ik wil een kopie hebben van m'n telefoonboek op m'n PC welke ik ook weer terug kan plaatsen (ik wil een master reset gaan doen).

Als ik met m'n bluetoothverbinding op "T610 IrMC Synchronization" dubbelklik synct ie ook, maar in outlook express. Properties waar de businesscards heen moeten (programma dus) geeft alleen de optie: OE of niks.
Het MSI programma mobilet (ja, ik gebruik dus een MSI dongle met MSI Bluetooth software 1.3.1) geeft alleen mogelijkheid tot wijzigen en/of verwijderen/toevoegen.
Kheb op t moment (na alle SE en MSI software verwijderd te hebben) alleen het softwarepakketje van MSI geinstalleerd en nu dus ook al m'n contacten in mijn OE adresboek staan (waar ik dus volgens mij niet zoveel mee kan :?)

Wie kan mij vertellen hoe ik een backup van m'n telefoonlijkt kan maken die ik later weer kan terugzetten ivm een master reset?

[ Voor 5% gewijzigd door r0el op 04-09-2003 20:01 ]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

r0el, hier kan je het beste mobile agent voor gebruiken.

kan je krijgen bij http://www.myt610.com/ bij software

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
TripleM schreef op 04 September 2003 @ 19:07:

............

* Hoe zit het met de spraakkwaliteit van SonyEricsson in het algemeen en de T610 in het bijzonder?

* Ik zag in het plaatje van de gamepad een SE uitklapfoon, dat is de Z600 toch? Weet iemand wanneer deze en de Z1010 op de markt komen? Die Z600 heeft namelijk wel een TFD schermpje en vind ik sowieso qua features errug netjes (64K kleurenscherm, Java, Bluetooth, GPRS, infrarood, RS-232 kabel support, USB support, enz.).
...............
Ik heb zelf nokia gehad en een sony ericsson p800 en ik moet zeggen dat ik de spraakkwaliteit van de se telefoon veel beter vindt

Wat betreft de z600 die komt in oktober al en de z1010 (is een umts telefoon die verwachten ze pas eind dit jaar of begin volgend jaar (dat wordt dus volgend jaar. Ik denk ook dat det erg afhankelijk is wanneer men UMTS gaat opstarten :)

• r0el
  • Niet online
Shiver23 schreef op 04 September 2003 @ 20:36:
r0el, hier kan je het beste mobile agent voor gebruiken.

kan je krijgen bij http://www.myt610.com/ bij software
Disconnected; Error 10047 in function connect (socket) Adress family not supported by protocol family

Sony Ericsson Image Editor doet t hier ookal niet :( Wat doe ik fout? Wat voor Bluetoothinstellingen moet je hebben?

Edit; ff voor de zekerheid; je telefoonboek wordt toch wel gewist als je een master reset uitvoert? :?

[ Voor 11% gewijzigd door r0el op 04-09-2003 22:52 ]

Anoniem: 45379

hallo,
ik kan voor 100 euro aan een "van de vrachtwagen gevallen" T610 komen... hij moet alleen nog geunlockt worden omdat hij door een of andere buitenlandse maatschappij gelockt is :P is dit een mooie prijs?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 45379 op 04-09-2003 23:34 ]

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

r0el schreef op 04 September 2003 @ 19:59:
Kheb nu alle T610 topics doorgelopen maar ik snap er nu nog steeds de ballen van;

Ik wil een kopie hebben van m'n telefoonboek op m'n PC welke ik ook weer terug kan plaatsen (ik wil een master reset gaan doen).

Als ik met m'n bluetoothverbinding op "T610 IrMC Synchronization" dubbelklik synct ie ook, maar in outlook express. Properties waar de businesscards heen moeten (programma dus) geeft alleen de optie: OE of niks.
Het MSI programma mobilet (ja, ik gebruik dus een MSI dongle met MSI Bluetooth software 1.3.1) geeft alleen mogelijkheid tot wijzigen en/of verwijderen/toevoegen.
Kheb op t moment (na alle SE en MSI software verwijderd te hebben) alleen het softwarepakketje van MSI geinstalleerd en nu dus ook al m'n contacten in mijn OE adresboek staan (waar ik dus volgens mij niet zoveel mee kan :?)

Wie kan mij vertellen hoe ik een backup van m'n telefoonlijkt kan maken die ik later weer kan terugzetten ivm een master reset?
Ik heb dezelfde dongle.
Ik gebruikte hier zelf XTND connect voor die dus ook op die sony cd staat.
Die werkte eerst niet, toen ineens wel (nadat ik handmatig die serial port had geconnect) en nu al een tijdje niet meer 8)7

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90310

r0el schreef op 04 september 2003 @ 22:38:
[...]

Disconnected; Error 10047 in function connect (socket) Adress family not supported by protocol family

Sony Ericsson Image Editor doet t hier ookal niet :( Wat doe ik fout? Wat voor Bluetoothinstellingen moet je hebben?

Edit; ff voor de zekerheid; je telefoonboek wordt toch wel gewist als je een master reset uitvoert? :?
Ja ha het probleem eerst ook :r

Hier de oplossing:

Je moet eerst naar config scherm gaan, dan naar Mobile phone Connector selecteer daar de com-poort die je ervoor wilt gebruiken (advies gebruik 3 t/m 6)
start Mobile Agent op en gebruik dan connect through serial port en selecteer dan de port die je in de Mobile phone connector heb aangezet

nu moet hij het doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Monalisa schreef op 04 september 2003 @ 21:25:
Ik heb zelf nokia gehad en een sony ericsson p800 en ik moet zeggen dat ik de spraakkwaliteit van de se telefoon veel beter vindt
Ah das in ieder geval al veelbelovend. Mijn neef heeft de T610 sinds kort, ik ga morgenavond bij hem even bellen om te luisteren hoe het klinkt. Ik hoor hem in ieder geval erg helder en duidelijk, belooft wat goeds dus :)
Wat betreft de z600 die komt in oktober al en de z1010 (is een umts telefoon die verwachten ze pas eind dit jaar of begin volgend jaar (dat wordt dus volgend jaar. Ik denk ook dat det erg afhankelijk is wanneer men UMTS gaat opstarten :)
Ah da's mooi! Ik vind die Z600 best mooi, een uitklaptelefoon heeft als voordeel een wat groter scherm en de specs zijn erg netjes. Bovendien een TFD scherm, ik denk dat het de V600 gaat worden of misschien de T610i als die gaat komen?
Anoniem: 45379 schreef op 04 September 2003 @ 23:34:
hallo,
ik kan voor 100 euro aan een "van de vrachtwagen gevallen" T610 komen... hij moet alleen nog geunlockt worden omdat hij door een of andere buitenlandse maatschappij gelockt is :P is dit een mooie prijs?
Moeten wij nu gaan zeggen dat dat niet veel geld is voor iets dat gejat is? :{

[ Voor 18% gewijzigd door TripleM op 05-09-2003 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45379

TripleM schreef op 05 September 2003 @ 00:02:

Moeten wij nu gaan zeggen dat dat niet veel geld is voor iets dat gejat is? :{
ja weet ik veel, ik heb geen idee wat die dingen in de winkel kosten :?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 45379 op 05-09-2003 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-06 10:58
r0el schreef op 04 September 2003 @ 19:59:
Eigenlijk is het heel eenvoudig:

Telefoonboek > Geavanceerd > Telefoonboek > Via Bluetooth/Via infrarood

De telefoon stuurt dan je gehele telefoonboek (inclusief aan contacten toegewezen afbeeldingen) naar de ontvangende kant. Let op! Dit kan enige tijd in beslag nemen. Het bestand komt met de extensie .vcf en is van het type vCard.
Anoniem: 45379 schreef op 05 September 2003 @ 00:14:
ja weet ik veel, ik heb geen idee wat die dingen in de winkel kosten :?
Beetje stom om te kennen te geven dat je weet dat het toestel niet helemaal legaal is. Hiermee maak je jezelf behoorlijk belachelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door BAUKstEr op 05-09-2003 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

OK. even de laatste paar delen doorgespit, maar mijn problemen niet gevonden.

Ik had vandaag(gisteren) een week 33 T610 gekocht, maar 2 dingen werken niet al te best.

#1 ) Als ik zelf een melodie heb ingesteld als beltoon, krijg ik, als ik gebeld wordt, eerst een "trrrring" en dan pas de gekozen melodie. Enig idee hoe dit opgelost kan worden?

#2 ) Geanimeerde gifs van http://www.myt610.com/ of ergens anders die ik via IR overpompt worden kruisjes op de T610. Normale plaatjes werken weer wel.

Zijn deze problemen eerder voorgekomen (niet gezien dan) en zo ja, enig idee hoe ik dit kan oplossen dan?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
BAUKstEr schreef op 05 September 2003 @ 00:32:
Beetje stom om te kennen te geven dat je weet dat het toestel niet helemaal legaal is. Hiermee maak je jezelf behoorlijk belachelijk.
Dat bedoelde ik, maar dat werd niet begrepen blijkbaar. Tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-07 13:31
Anoniem: 45379 schreef op 04 september 2003 @ 23:34:
hallo,
Unlocken is illegaal, en dat bespreken we hier dus ook niet. Of het een goede prijs is, moet je zef maar kijken: http://www.tweakers.net/pricewatch, afgezien van het feit dat het nogal lame is om met een gejatte telefoon rond te lopen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
athlonkmf schreef op 05 September 2003 @ 00:53:

Ik had vandaag(gisteren) een week 33 T610 gekocht, maar 2 dingen werken niet al te best.

#1 ) Als ik zelf een melodie heb ingesteld als beltoon, krijg ik, als ik gebeld wordt, eerst een "trrrring" en dan pas de gekozen melodie. Enig idee hoe dit opgelost kan worden?

#2 ) Geanimeerde gifs van http://www.myt610.com/ of ergens anders die ik via IR overpompt worden kruisjes op de T610. Normale plaatjes werken weer wel.

Zijn deze problemen eerder voorgekomen (niet gezien dan) en zo ja, enig idee hoe ik dit kan oplossen dan?
#1 klopt, zover ik weet is dat bij iedere T610 zo, ik neem aan dat het een bug is en dat het opgelost wordt in een volgende firmware versie.

#2 ik heb geen probleem met geanimeerd gif's, probeer eens van een andere site en kijk eens of die het wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:09
Ik heb sinds afgelopen dinsdag ook een T610... alles zo ver leuk en aardig alleen 2 dingen:

1. hoe kan ik de ontvangstbevestiging van een smsje bewaren? Hij trilt 2 keer of zo en dat is het dan..... mijn oude 6310i bewaarde deze rapporten (ik voel hem soms niet trillen en vind het toch wel fijn te weten of iets is aangekomen....)

2. waar stel je in dat de joystick naar boven geen GPRS is???

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
miel schreef op 05 September 2003 @ 08:28:
Ik heb sinds afgelopen dinsdag ook een T610... alles zo ver leuk en aardig alleen 2 dingen:

1. hoe kan ik de ontvangstbevestiging van een smsje bewaren? Hij trilt 2 keer of zo en dat is het dan..... mijn oude 6310i bewaarde deze rapporten (ik voel hem soms niet trillen en vind het toch wel fijn te weten of iets is aangekomen....)

1. geen idee

2. kan niet, tenminste als ik mijn joystick omhoog druk maakt ie niet meteen een connectie via gprs maar kom ik in een web menu wat standaard in de telefoon zit.
de T-mobile versie komt echter wel uit bij T-zones en dan maakt ie idd een gprs connectie. het enige wat je hier tegen kan doen is dus je phone flashen naar een niet-T-mobile versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
BAUKstEr schreef op 05 september 2003 @ 00:32:
Eigenlijk is het heel eenvoudig:

Telefoonboek > Geavanceerd > Telefoonboek > Send All > Via Bluetooth/Via infrarood

De telefoon stuurt dan je gehele telefoonboek (inclusief aan contacten toegewezen afbeeldingen) naar de ontvangende kant. Let op! Dit kan enige tijd in beslag nemen. Het bestand komt met de extensie .vcf en is van het type vCard.
Dat doe ik, dan krijg ik een melding op pc; Bluetooth device is connected to the PIM item transfer service. Icoontje wordt op PC groen en na een 20tal seconden (130 nummers) issie al klaar. Zoeken naar bestand *.vcf levert helemaal niks op :?
miel schreef op 05 september 2003 @ 08:28:

Bij send items komt er een vinkje voor elk SMSje te staan, misschien heb je daar wat aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:09
r0el schreef op 05 September 2003 @ 09:57:

Bij send items komt er een vinkje voor elk SMSje te staan, misschien heb je daar wat aan? :)
Yep handig! Dank

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-06 10:58
Je kan enkel de toewijzing voor joystick links wijzigen door in "Mijn tabblad" een ander item op positie 1 te zetten.
Echter, je kan wel een vragen-om-wachtwoord instellen :) Dit heb ik zelf ook gedaan en dat werkt prima!
Verbindingen > Datacomm. > Data-accounts > t-zones GPRS > bewerken > Wachtwoord? > Aan
(wachtwoord is identiek aan "Gebruikers-id")
Deze instelling zit natuurlijk ook in "t-zones GSM"...
r0el schreef op 05 September 2003 @ 09:57:
Dat doe ik, dan krijg ik een melding op pc; Bluetooth device is connected to the PIM item transfer service. Icoontje wordt op PC groen en na een 20tal seconden (130 nummers) issie al klaar. Zoeken naar bestand *.vcf levert helemaal niks op :?
Ik heb zelf geen Bluetooth, maar infrarood. Kan je bij je Bleutooth-instellingen niet een standaard map aangeven waar ontvangen bestanden heen moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

athlonkmf schreef op 05 September 2003 @ 00:53:

1. moet eigenlijk ff in de mini-faq.
Dit is om je gehoor te beschermen, stel: je hebt net opgehangen en je foon nog aan je oor. Dan wordtje gebeld en dan zou je dus die beltoon keihard in je oor horen!

2. Ik heb dat probleem niet, wat ik wel vind is dat ze nogal schokkerig/ houterig worden afgespeeld. (ik had ergens gelezen dat dat in sw versie R1L beter zou zijn?)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

1. Die kun je opvragen door naar het smsje in verzonden items te gaan en dan meer -> status bekijken te kiezen.

edit:
oeps, had beter 1 bericht van kunnen maken

[ Voor 12% gewijzigd door _WgV_ op 05-09-2003 13:18 ]

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Nou, mijn T610 verhaal is aan de korte kant. Zaterdag gehaald, vandaag kapot.
Gisteren was hij al twee keer uit gevallen maar starte gewoon weer op, vandaag viel hij weer uit en ging dus niet meer aan, niks geen reactie op welke knop dan ook.

Gebeld met Orange, krijg ik te horen dat ze mij een envelope sturen en ik hem dan terug kan sturen. Ze zullen hem proberen te repareren (wat tussen de 1 en 4 weken zou gaan duren) en wanneer dit niet mogelijk is zou ik een gereciveerd toestel ontvangen. Pardon? Ja, ik zou idd een tweedehands toestel ontvangen wat al eerder kapot is geweest en wat zij hebben kunnen maken. Tja, daar ga ik natuurlijk niet mee accoord.

Met als gevolg dat ik contact met Sony Ericsson op heb genomen en aan hun heb gevraagt wat zij er aan zouden kunnen doen.
Ik zou hem naar SE Service Point kunnen brengen waar ze hem zouden repareren en als dit niet mogelijk was zou ik een nieuw toestel ontvangen. Kijk, zo hoort het!

Konden zij hem echter niet repareren dan ging mijn telefoon naar een technische dienst en zou de reparatie zo'n vier weken kunnen duren.

Zucht, koop je een nieuw toestel welke binnen een week kapot gaat, ben je hem dus mooi een maand kwijt.....

Maar goed, beter nu dan over een jaar wanneer ik geen garantie zou hebben.

Ik hoop dat die van jullie langer heel blijft.

heb straks wel de laatste software versie, moet ik dan maar als plus puntje zien :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Na al mijn geblaat van hierboven :+ is t me eindelijk gelukt mijn telefoonboek te backuppen op m'n PC. Wat ik gedaan heb; de software van de CD (ouder) geinstalleerd ipv de software van msi.com.tw (nieuwste) Nu heb ik gewoon in received files een mooi net bestandje volgens de methode van hierboven; send all > bluetooth :)

En dan weer contact uitwisselen :)

[ Voor 62% gewijzigd door r0el op 05-09-2003 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 01-07 20:26
CrashOne schreef op 05 September 2003 @ 13:25:
Nou, mijn T610 verhaal is aan de korte kant. Zaterdag gehaald, vandaag kapot.
Gisteren was hij al twee keer uit gevallen maar starte gewoon weer op, vandaag viel hij weer uit en ging dus niet meer aan, niks geen reactie op welke knop dan ook.

Gebeld met Orange, krijg ik te horen dat ze mij een envelope sturen en ik hem dan terug kan sturen. Ze zullen hem proberen te repareren (wat tussen de 1 en 4 weken zou gaan duren) en wanneer dit niet mogelijk is zou ik een gereciveerd toestel ontvangen. Pardon? Ja, ik zou idd een tweedehands toestel ontvangen wat al eerder kapot is geweest en wat zij hebben kunnen maken. Tja, daar ga ik natuurlijk niet mee accoord.

Met als gevolg dat ik contact met Sony Ericsson op heb genomen en aan hun heb gevraagt wat zij er aan zouden kunnen doen.
Ik zou hem naar SE Service Point kunnen brengen waar ze hem zouden repareren en als dit niet mogelijk was zou ik een nieuw toestel ontvangen. Kijk, zo hoort het!

Konden zij hem echter niet repareren dan ging mijn telefoon naar een technische dienst en zou de reparatie zo'n vier weken kunnen duren.

Zucht, koop je een nieuw toestel welke binnen een week kapot gaat, ben je hem dus mooi een maand kwijt.....

Maar goed, beter nu dan over een jaar wanneer ik geen garantie zou hebben.

Ik hoop dat die van jullie langer heel blijft.

heb straks wel de laatste software versie, moet ik dan maar als plus puntje zien :{
wat doe je moeilijk... jij kan hem binnen een week ruilen voor een ander toestel(bij een goede winkel, volgens mij verplicht?! (dat kon ik wel) dus ruil je hem voor een nieuwe..... heb ik gedaan en klaar. Was wel geen t610, maar gaat om het principe...

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Tja, dat doet Orange dus niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
_WgV_ schreef op 05 September 2003 @ 13:16:
Dit is om je gehoor te beschermen, stel: je hebt net opgehangen en je foon nog aan je oor. Dan wordtje gebeld en dan zou je dus die beltoon keihard in je oor horen!
Ja ik heb altijd m'n telefoon aan m'n oor als ik net heb opgehangen.. 8)7
En ook niet als iemand anders ophangt, want dat doe je meestal toch wel ongeveer tegelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:01
CrashOne schreef op 05 September 2003 @ 13:33:
Tja, dat doet Orange dus niet.....
zijn ze wettelijk verplicht

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ordos20
  • Laatst online: 27-05 16:21
Hey. Ik heb mijn T610 gekocht in India met een handsfree (hbh-60). Nou zit ik the ouwehoeren met mijn PDA en mijn T610 en telkens als ik wat van mijn T610 af wil halen met bluetooth moet ik een akkoord geven, en ook als ik van map wissel moet ik dit doen. Iemand een idee hoe dit te stroomlijnen? Plus hoe synchroniseer ik mijn T610 met mijn PDA?

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DeX schreef op 03 September 2003 @ 15:59:
pop3 werkt heerlijk!!! Dat scheelt in MMS kosten!!
1 MMS = 50 euri centjes.
1 Mail = ongeveer 70 kb
1024 kb = 1 mb = 1,5 euro
1024 / 70 = 14 E-mails met foto en text

Voor de zelfde prijs als 1 MMS, stuur ik 5 :P

enige nadeel is dat het niet direct naar een GSM gaat. Maar mijn vriendenkring is behoorlijk MMS toestel loos.
Bij welke provider zit je?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

TripleM schreef op 05 september 2003 @ 13:46:
[...]

Ja ik heb altijd m'n telefoon aan m'n oor als ik net heb opgehangen.. 8)7
En ook niet als iemand anders ophangt, want dat doe je meestal toch wel ongeveer tegelijk
Volgens SE wel en ik vind het niet zo'n heel slecht idee hoor!

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oplossing:

1. Als je een sms hebt verzonnen dat wordt hij in verzonden berichten opgeslagen. Als hij dan afgeleverd is dan kan je dat daar zien want dan zie je een vinkje bij het bericht staan.

2. geen id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij is het al je telefoon gaat eerst die zachte tring die je hoort en je phone begint nie gelijk met een hard toon. En anders zet je hem toch op beltoon steeds luider laten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58296

Ik ga morgen normaalgezien een t610 krijgen maar ik had nog enkele kleine vraagjes.
Spijtig genoeg heb ik niet de tijd om heel het topic en de vorige drie delen te lezen (kom net uit ziekenhuis en moet rusten), dus graag een beetje hulp, thx :Y)

Vraag 1:
Bij photohall.be kan je hem voor 350EUR krijgen met een paar euro's belwaarde van mobistar (I don't care, ik heb nl. base): is de sim unlocked en is de headset die je erbij krijgt bluetooth (ik gok van niet :/ )

Vraag 2:
Kan ik er nu eigenlijk mijn tv mee aansturen of niet?
Ik gok weer van niet omdat ik er niets over vind en in een ander topic hier kwam men er ook niet uit.

Vraag 3:
Als hij bluetooth ondersteunt dan zou hij toch ook die geheugenkaartjes van nokia aan moeten kunnen? 8)

Vraag 4:
Base ondersteunt nog geen mms of toch wel? (nee ik ga geen 6 EUR per maand betalen voor I-mode)

that's it, nu ga ik proberen een beetje te bekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CrashOne schreef op 05 September 2003 @ 13:25:
Waar heb je 'm gekocht? Bij een Orange Shop of bij de Orange klantenservice zelf? Dan moeten ze een koerier laten komen die je toestel om komt ruilen voor een nieuwe... Ga anders even naar een Orange Shop, daar kunnen ze (als je je bon of pakbon meeneemt) een afspraak maken en dan heb je de dag erna een nieuwe. Als je 'm niet via Orange zelf hebt gekocht kan Orange er natuurlijk weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Via Orange, had eerst gebeld, was niet op voorraad dus kon hem in Nijmegen bij de Orange shop op gaan halen.

Maar goed, hij is nu al in reparatie. Hoop dat het snel gaat, want was erg blij met deze telefoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Eastman schreef op 05 September 2003 @ 15:28:
[...]

Bij welke provider zit je?
Dat zal wel Telfort zijn, die zijn echt lekker goedkoop met GPRS 1024KB voor 1,50€
Zonder enige bundel, je kunt al een abbo voor 7,50€ nemen, dat is dan zonder minuten, maar je mag dan wel bellen/sms-en voor 0.15€ en dan natuurlijk GPRS voor 1.50€/per MB
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.