........................................................................................................................................................
Anoniem: 89459
Zover ik weet kan je hem alleen bestellen nog niet kopen. Anders had je allang foto hier staan met gemaakt met de Canon A80woutor schreef op 13 September 2003 @ 16:37:
Ja maar er zijn dus wel mensen die hem al hebben en daar had ik het over..
en weet er iemand of er al hoesjes voor te koop zijn??
Je kunt gewoon een normaal tasje gebruiken die je ook kon gebruiken bij de Canon Axx. Bijvoorbeeld de Lowepro AW-10.Bartez schreef op 15 September 2003 @ 17:20:
is dat prijzenslag wel betrouwbaar btw??
en weet er iemand of er al hoesjes voor te koop zijn??
en wat voor batterijen moeten erin??
ik heb thuis oplaadbare NIMH batterijen met 1800 mAh...zijn die goed genoeg?
[ Voor 64% gewijzigd door Bartez op 15-09-2003 18:01 ]
1800mAh of krachtiger zijn wel aan te raden ja. Dan doe je ook een tijdje met zo'n digicamBartez schreef op 15 September 2003 @ 17:27:
wat kosten die dingen zo ongeveer??
en wat voor batterijen moeten erin??
ik heb thuis oplaadbare NIMH batterijen met 1800 mAh...zijn die goed genoeg?
[ Voor 12% gewijzigd door SmartDoDo op 15-09-2003 18:04 ]
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Nee, er moeten 4 AA's in en als het even kan krachtige NiMH batterijencramwinckel schreef op 15 September 2003 @ 18:07:
moet er geen accuutje in. Ik zag bij de accesoires staan dat je een extra accu kon bestellen.
btw...ik wil hem gaan bestellen bij prijzenslag.com.....is het verstandig om vooraf al te betalen??
maw...is dit te vetrouwen?? ik ken heet zaakje namelijk niet, vandaar....iemand ervaringen hiermee?
[ Voor 79% gewijzigd door Bartez op 15-09-2003 19:55 ]
Signatures zijn voor mietjes!
Of prijzenslag.com te vertrouwen is? Waarom niet, er staat een adres bij enzo en ik kan het bij ze op komen halen (hoef dan dus niet vooraf te betalen dus dan wel extra betrouwbaar). Als je ook bij ze kan op halen is het toch gewoon een bonafide zaak..hoorde van een vriend die ook in Haarlem woont dat hij wel kenissen heeft die daar ook al spullen gekocht hebben.
........................................................................................................................................................
is het alleen verstandig om nu al te betalen als die dingen pas half oktober uitgeleverd worden??? of moet ik pas betalen als hij ze werkelijk binnen heeft??
weet iemand hoe dat in zijn werk gaat??
BTW...
is het mogelijk om op een of andere manier de software te upgraden van zo'n toestel??
[ Voor 13% gewijzigd door Bartez op 15-09-2003 23:18 ]
Anoniem: 89521
Dat upgraden is in principe inderdaad mogelijk , de data worden via een cardreader op een CF kaart gezet en daarmeemoet de camera opgestart worden, ongeveer zoals een bios upgrade.Bartez schreef op 15 September 2003 @ 22:46:
mooi, zat er namelijk aan te denken om vooraf te betalen, dat scheelt weer 17 euro aan rembourskosten....toch bijna 40 piek....vandaar....
is het alleen verstandig om nu al te betalen als die dingen pas half oktober uitgeleverd worden??? of moet ik pas betalen als hij ze werkelijk binnen heeft??
weet iemand hoe dat in zijn werk gaat??
BTW...
is het mogelijk om op een of andere manier de software te upgraden van zo'n toestel??
Is vorig jaar gebeurd met de A40
Btw, wat moet je upgraden aan een toestel waarvan er nog niet 1 daadwerkelijk verkocht is..........
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
De versie met de Duitse handleiding is eerder leverbaar dan die met de Nl handleiding. Als je dus ffies wacht tot de camera daadwerkelijk officiel leverbaar is in Nederland zit er gewoon een Nl handleiding bij.
Anoniem: 92232
Ik heb wel al het hoesje, een prachtige originele Canon Deluxe Soft Case PSC60 (zie "Accessories" bij www.powershot.com), maar nog niet de A80 zelf. Ik kan in ieder geval iedereen dit tasje aanbevelen, zeer strak design, net zoals de camera trouwens!Koraalduivel schreef op 15 September 2003 @ 17:22:
[...]
Je kunt gewoon een normaal tasje gebruiken die je ook kon gebruiken bij de Canon Axx. Bijvoorbeeld de Lowepro AW-10.
Lucky Goldstar
dat zou ik ook wel op m'n A70 willen.
Voor de rest is er niet zo veel noemenswaardig verschil vind ik.
€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡
Het wordt mijn eerste digitale camera, dus ik zal een hoop gaan experimenteren om er het mooiste resultaat uit te halen.
Het enige negatieve wat ik tot nu toe heb gelezen gaat over een bepaalde "angst" dat de lens slechter is dan die bij de A70.
Wat is nu precies het verschil t.o.v. de A70, de 35mm minimaal is nu 38mm
Persoonlijk denk ik niet dan Canon zo stom zou zijn om in het nieuwe vlaggeschip in deze klasse een lens met achterblijvende kwaliteit te gebruiken, dus ik ga gewoon zonder zorgen de bestelling plaatsen!
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Maar ik denk dat ik dan toch voor de A70 ga.
Kijk die 4 mp heb ik in principe niet nodig, het draaibare lcd-scherm is opzich wel handig maar of die lang zonder schade blijft is maar de vraag, en de 640 x 480 film resolutie zit er niet meer op, en de prijs van de A70 zal wel een stuk omlaag gaan wanneer de A80 officieel in de winkels ligt.
Anoniem: 89521
Die lens is een simpeler omtwerp dan de "oude" van de AXX serie (kan je in de specs lezen), het is dus even afwachten of die geen roet in het eten gooit, de beeldhoek verschilt nauwelijks, dat is het punt niet.....Twee Dee schreef op 16 September 2003 @ 13:06:
Ik ga deze camera ook binnenkort bestellen. Het draaibare LCD-scherm lijkt me erg handig, en veilig tegen krassen ook.
Het wordt mijn eerste digitale camera, dus ik zal een hoop gaan experimenteren om er het mooiste resultaat uit te halen.
Het enige negatieve wat ik tot nu toe heb gelezen gaat over een bepaalde "angst" dat de lens slechter is dan die bij de A70.
Wat is nu precies het verschil t.o.v. de A70, de 35mm minimaal is nu 38mm, een kleinere breedhoek of iets dergelijks? Betekent dit dat hij minder geschikt wordt voor bijvoorbeeld panorama foto's??
Persoonlijk denk ik niet dan Canon zo stom zou zijn om in het nieuwe vlaggeschip in deze klasse een lens met achterblijvende kwaliteit te gebruiken, dus ik ga gewoon zonder zorgen de bestelling plaatsen!
http://web.canon.jp/Imaging/psa80/psa80_sample-e.html
hmm ja maar die foto's zijn van de canon site en daarom natuurlijk zwaar geoptimaliseerd. Je kan beter wat sample foto's checken van objectievere site's.G-PHREAK schreef op 16 September 2003 @ 19:51:
hier staan een aantal foto's uit de A80, niet verkeerd hoor
http://web.canon.jp/Imaging/psa80/psa80_sample-e.html
mwa.. je kan gewoon de exif info checken dus ik denk dat ze wel redelijk eerlijk zijn met die foto'sdimitio schreef op 16 september 2003 @ 23:00:
[...]
hmm ja maar die foto's zijn van de canon site en daarom natuurlijk zwaar geoptimaliseerd. Je kan beter wat sample foto's checken van objectievere site's.
Oh en is het aangeraden om 256 mb te halen ipv 128 mb.......... ik ga veel fotos maken op hoge resolutie..
[ Voor 25% gewijzigd door DJkim op 17-09-2003 10:34 ]
Lucky Goldstar
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik heb tijdje terug 256 mb dane elec besteld bij www.opus.nl voor 55 euro incl. met verzendkosten 60 euro
kaartje werkt prima en hij is prima ingepakt bezorgd
[ Voor 16% gewijzigd door pascalheister op 17-09-2003 15:55 ]
Onze verwachting is dat deze binnen 1 week bij de leverancier in Duitsland zal zijn. Daarna zijn ze binnen enkele dagen bij ons in huis.
DPD doet het transport. Desgewenst kunt u een trackingnr krijgen om het pakket te volgen zodra wij dat hebben.
Met vriendelijke groet,
Marco Koper
Kolibry Colors
Ik krijg deze mail net.. dus nog 1 weekje wachten
Lucky Goldstar
Ik heb alvast maar ff 256 mb cf gekocht bij opus... hopen dat ik ook goede service heb!pascalheister schreef op 17 September 2003 @ 15:47:
Is wel verstandig ja
Ik heb tijdje terug 256 mb dane elec besteld bij www.opus.nl voor 55 euro incl. met verzendkosten 60 euro
kaartje werkt prima en hij is prima ingepakt bezorgd
Nog iemand ervaring met CF 256mb bij Alternate... het ziet wel beetje onbetrouwbaar uit moet ik zeggen.Fietslamp schreef op 17 September 2003 @ 17:10:
[...]
Ik heb alvast maar ff 256 mb cf gekocht bij opus... hopen dat ik ook goede service heb!
Lucky Goldstar
Anoniem: 28134
ook ik ben binnenkort de trotse eigenaar van een A80
heeft toch zo z'n voordelen af en toe jarig zijn
Anoniem: 5082
Ah das goed nieuws das igg geen maaaanden maar binnen 2 weekjes issie er gewoon!
Das beetje makkelijk beantwoord of niet. Denk je nou echt dat ik niet naar pricewatch heb gekeken?Twee Dee schreef op 17 September 2003 @ 17:23:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/156
Voor al uw betrouwbaarheidsvragen...
Ik hoor aantal positieve verhalen over CF maar er zijn ook snellere types van CF.
Ik ben van plan best wel veel fotos te gaan maken voor mijn zaak maar als gewone CF kaartjes snel genoeg zijn met wegschrijven van fotos dan neem ik gewoon normale CF
Lucky Goldstar
Tuurlijk een makkelijk antwoord voor een onduidelijke vraag:DJkim schreef op 18 september 2003 @ 13:20:
[...]
Das beetje makkelijk beantwoord of niet. Denk je nou echt dat ik niet naar pricewatch heb gekeken?
Wat bedoel je hier dan eigenlijk:DJkim schreef op 17 september 2003 @ 17:19:
Nog iemand ervaring met CF 256mb bij Alternate... het ziet wel beetje onbetrouwbaar uit moet ik zeggen.
Heeft iemand ervaring met CF 256MB?
Heeft iemand ervaring met Alternate?
Ziet het CF er onbetrouwbaar uit?
Zit Alternate er onbetrouwbaar uit?
Oftewel, ik bedoel niks hatelijks met mijn "makkelijke" antwoord, ik deed gewoon een gok dat je de shopsurvey kon gebruiken over alternate.
(En shopsurvey =! Pricewatch)
Hehehe het was ook niet mijn bedoeling zo over laten komen hoor.Twee Dee schreef op 18 September 2003 @ 13:24:
[...]
Tuurlijk een makkelijk antwoord voor een onduidelijke vraag:![]()
[...]
Wat bedoel je hier dan eigenlijk:
Heeft iemand ervaring met CF 256MB?
Heeft iemand ervaring met Alternate?
Ziet het CF er onbetrouwbaar uit?
Zit Alternate er onbetrouwbaar uit?
Oftewel, ik bedoel niks hatelijks met mijn "makkelijke" antwoord, ik deed gewoon een gok dat je de shopsurvey kon gebruiken over alternate.
(En shopsurvey =! Pricewatch)
Alleen ik heb alleen met 1 type CF kaart meegespeeld en ik moet zeggen persoonlijk vond ik schrijfsnelheid toch best tegen vallen. Het was trouwens 64mb CF van Sandisk. Dus als er sneller CF kaart is dan wil ik graag die nemen. Die van Alternate is een noname kaart daarom vroeg ik ook of iemand daarmee ervaring had. CF256 mb is nu rond 55 euro dus als er een betere kaart is voor die prijs dan wil ik ook graag die nemen.
Lucky Goldstar
zo genoeg?
uhm, die A70 heeft toch ook geen 640x480 film res .. en dat lcd scherm kan omgedraaid teruggezet worden, dus lijkt me dat ie juist _minder_ snel beschadigt in tassen/jassen/zakken etc. dan dat scherm van de A60/70 ..dimitio schreef op 16 September 2003 @ 17:33:
Ik heb echt heel erg getwijfeld welke digicam ik nou moet aanschaffen: de A70 of A80.
Maar ik denk dat ik dan toch voor de A70 ga.
Kijk die 4 mp heb ik in principe niet nodig, het draaibare lcd-scherm is opzich wel handig maar of die lang zonder schade blijft is maar de vraag, en de 640 x 480 film resolutie zit er niet meer op, en de prijs van de A70 zal wel een stuk omlaag gaan wanneer de A80 officieel in de winkels ligt.
ik heb grote interesse in deze cam, wordt waarschijnlijk mijn eerste digicam .. beetje klooien met die manual-instellingen enzo.. lijkte me cool
nog ff afw8en wat de prijs wordt als ie uitkomt, en misschien een review op www.dpreview.com .. en dan los =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Dat heeft hij welyamAUchi schreef op 18 September 2003 @ 16:16:
[...]
uhm, die A70 heeft toch ook geen 640x480 film res ..
nou ja .. die movie functie boeit met toch niet =)
Best OK en omdat ze maar 30 sec lang zijn gaat het niet vervelen.
ik las ergens dat ze die specs wellicht nog zouden aanpassen....zoals bijvoorbeeld USB2.0 en die videoresolutie.....weet alleen niet of dat op waarheid gebaseerd is...SmartDoDo schreef op 18 september 2003 @ 17:19:
[...]
Dat heeft hij welJe kunt 30 seconden lang op 640x480 opnemen, iets wat bij de A80 niet kan.
omdat de specs die overal staan nog van een prototype zouden zijn....het zal wel niet, maar het zou mooi zijn als het wel zo zou zijn...
Dan heb je ze op een resolutie van 320x240 gezienCoenen schreef op 18 September 2003 @ 18:28:
Opzich werkt het wel geinig, ik heb filmpjes van de A60 gezien.
Best OK en omdat ze maar 30 sec lang zijn gaat het niet vervelen.
Je hebt wel een cam die zich prima kan meten met de s45 of de IXUS 400 ( ook wel s400)... oeps ik lieg
aangezien de s45 een vage snelleeg accu heeft a 79 euro perstuk. En de A80 gezapig GP's van 1200mAh(AA) neemt.
De A80 heeft genoeg pixels om een a4tje te bedeken en dat er ook nog redelijk uit te laten zien. De a70 ook wel .. maar maar.. meer pix zal vast beter zijn.. Hey de CCD is nieuwer.. YES argument gevonden. Hij is kleur echter aagezien die een grotere ( fysiek ) ccd heeft die dus meer licht opvangd!
En tenslote de a80 heeft een nieuwere snellere en betere processor.
nadelen.. een andere lens waar we nog niet van weten of die goed is. En het duurt nog poosje voordat je m kan kopen.
Ik zou mezelf wel 2x bedenken voordat ik nu die a70 kocht.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 5082 op 19-09-2003 01:26 ]
die lens, idd even reviews afwachten op de bekende sites =)
Anoniem: 26457
Vond het handeltje om te switschen tussen play en record juist wel goed. Geen gevaar voor "per ongeluk" op de andere mode zetten, wat volgens mij nu wel het geval is.The A80 is 2 mm bigger all round in height, depth, width and depth, which is obvious.
The final advantage of the A60 and A70 models is that the wheel for switching from play to record has become a button, which is too bad because the older version was better for this operation.
En jammer dat ie (minimaal) groter is. De trend is toch juist wat kleiner lijkt mij.
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 19-09-2003 09:59 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik zei ook "minimaal"... vindt het gewoon wat verassend gezien de ontwikkeling toch naar kleiner en fijner neigt. (...als zefs Tom er wat over zegt...toch?)
het is nog steeds ongeveer hetzelfde systeem hoor. alleen is het nu een verticaal schuifje. en het lijkt me sterk dat je nu per ongeluk van mode wisseltAnoniem: 26457 schreef op 19 September 2003 @ 09:56:
Toch wel 2 opvallende minpuntjes (volgwens Tom's Hardare):
The final advantage of the A60 and A70 models is that the wheel for switching from play to record has become a button, which is too bad because the older version was better for this operation.
Vond het handeltje om te switschen tussen play en record juist wel goed. Geen gevaar voor "per ongeluk" op de andere mode zetten, wat volgens mij nu wel het geval is.
En jammer dat ie (minimaal) groter is. De trend is toch juist wat kleiner lijkt mij.
Kijk maar
... zag later idd het plaatje ookAnoniem: 28134 schreef op 20 september 2003 @ 14:54:
het is nog steeds ongeveer hetzelfde systeem hoor. alleen is het nu een verticaal schuifje. en het lijkt me sterk dat je nu per ongeluk van mode wisselt
Kijk maar

Naar mijn weten niet. Ik heb de voorloper van de A80 en die koppelt de instellingen/nummering niet aan de geheugenkaartjes. Dat zal dan bij de nieuwere camera's ook wel niet zo zijn.AMD user schreef op 19 September 2003 @ 08:36:
Die custom modes (C1 en C2) en de My Camera instellingen worden die op de geheugenkaart opgeslagen?, want ik wou 2x 128 MB kopen (is goedkoper dan 256MB) Dus als je de kaarten dan verwisseld heb je dan je instellingen niet meer?
De reviews zullen waarschijnlijk pas komen als de Canon a80 leverbaar is.Fietslamp schreef op 22 September 2003 @ 15:56:
Weet iemand of er al meer previews beschikbaar zijn naast de preview van Tom's Hardware? Op google vind ik er niet meer...
Ja je vroeg toch ook om een PREviewFietslamp schreef op 22 September 2003 @ 16:19:
Ja duh! maar dat zijn allemaal meer nieuwsberichten met specificaties, daar wordt de A80 niet aan een aantal tests onderworpen, wordt mening gegeven etc.

De links die in de startpost staan zijn anders behoorlijke previews hoordimitio schreef op 22 September 2003 @ 19:03:
[...]
Ja je vroeg toch ook om een PREview, het wordt pas getest in een REview en die komen zoals gezegd later pas uit.
hier lijkt me toch redelijk wat info te staan
Anoniem: 53498
Maar ik kan qua specificaties niet zo heel veel verschil vinden.
s50: voordelen.
35mm > 38mm
10cm > 5cm macro
5Mpixels >4 maar dat boeit me niet zo. (en de s45 is bijna net zo duur.(al uitverkocht bij de V&D))
1.8inch lcd scherm > 1.5" roteerbaar (liever iets groter)
Raw >jpeg (ik hoef helemaal geen RAW)
Alu/metal body voelt super goed aan > meer dinkytoy gevoel
2 custom instelling > 1 (poeh zeg)
nu zijn er wel meer maar die lijken me nu niet heel relevant. Tenzij ik wat over het hoofd zie. Laat het dan even weten.
Is de lens van de s50 beter?
Zit er nog verschil in de beeldprocessor?
Zijn er meer handmatige instellingen in de s50?
Omdat de s50 altijd vergeleken wordt met andere s-series of concurenten, heb ik geen idee hoe de s50 te vergelijken (is) zal zijn met de A80.
Ik neig naar de s50 maar die is toch wel erg duur. Dus liever hoor ik dat de A80 nagenoeg dezelfde kwaliteit levert ivm s45/50.

een hoop verkopers komen niet verder dan 'meer pixels', 'nee, sony is de beste' en dan mij aapachtig
Als je naar cds of films kijkt, dan wordt er in de PREview al een uitgebreide mening gegeven over de film/cd zodat je vooraf weet (voordat de film/cd uitkomt) of ie de moeite waard is of niet...dimitio schreef op 22 September 2003 @ 19:03:
[...]
Ja je vroeg toch ook om een PREview, het wordt pas getest in een REview en die komen zoals gezegd later pas uit.
Ja, das een site van Canon... lijkt me niet echt objectief! (ja, ik leer op school altijd naar de bron te kijkenSmartDoDo schreef op 22 September 2003 @ 19:10:
[...]
De links die in de startpost staan zijn anders behoorlijke previews hoor![]()
hier lijkt me toch redelijk wat info te staan
[ Voor 3% gewijzigd door Fietslamp398 op 23-09-2003 08:43 ]
ga nou maar gewoon voor die A80...Anoniem: 53498 schreef op 22 September 2003 @ 22:11:
s50: voordelen.
35mm > 38mm
10cm > 5cm macro
Het lijkt me dat dit een voordeel voor de A80 is
5Mpixels >4 maar dat boeit me niet zo. (en de s45 is bijna net zo duur.(al uitverkocht bij de V&D))
1.8inch lcd scherm > 1.5" roteerbaar (liever iets groter)
dat draaibare LCDtjes lijkt me juist een groot voordeel. minder kwetsbaar en makkelijker onder hoeken fotograferen.
Raw >jpeg (ik hoef helemaal geen RAW)
De A80 heeft ook een optie om foto's op te slaan in RAW dacht ik
Alu/metal body voelt super goed aan > meer dinkytoy gevoel
A80 heeft toch ook een ALU body??
2 custom instelling > 1 (poeh zeg)
En de A80 heeft ook 2 custom modes
De s45 heeft ook minder ruis dan de s50.
Leuker is om hem te vergelijken met de s45. of ixus 400
Het is namelijk bijna hetzelfde toestel. Maar op de s45/s50 heeft hij grote voordelen zoals standaard accu's ( scheelt veel geld)
Ik wil gewoon drukken "klik" en bijna meteen de foto hebben. Dat die hem snel wegschijft en dat ik een sportfoto kan maken en niet dat ik één seconde na het drukken de foto pas wordt opgeslagen.
Dus "klik" --> foto. Wie heeft ervaring hoe dat bij Canon (a70) is geregeld. Ik heb helemaal geen ervaring met camera's dus als ik wat geks zeg, vertel het mij.
In de manuale stand kun je de focus vastzetten op de gewenste focus en dan kun je vrijwel meteen een foto maken, want dan hoeft ie niet eerst te autofocussen
[ Voor 17% gewijzigd door Stefke op 24-09-2003 15:17 ]
Anoniem: 89421
Stefijn: bedankt voor je antwoord.
Lucky Goldstar
(zelf a80 ) besteld.

Toen ik de A70 had heb ik meteen ff foto's geschoten. Tips zijn altijd welkom.
De voordelen die de A80 heeft wat de A70 niet heeft zijn:
- draaiende lcd
- roterende photo's --> dat mis ik nu al als ik de foto's op scherm kijk.
Maar zoals gezegt, ben toch blij met de A70.
[ Voor 25% gewijzigd door Freehumor op 28-09-2003 14:44 ]
Wat bedoel je daarmee dat je ze niet kan roterenFreehumor schreef op 28 September 2003 @ 14:42:
- draaiende lcd
Maar zoals gezegt, ben toch blij met de A70.
Cons:::BB4E
----------------------------------------------------------------------------------------
Was dit incidenteel of wisten ze dat het al zo laat werd geleverd? Ik stuurde naar 4 winkels ( o.a Prijzenslag ) en ik kreeg te horen dat leverdatum over 3 a 5 weken is. Waarom werd er dan gesuggereerd dat het eind sept / begin okt geleverd kon worden?
Maar goed ik ben vanmorgen weer gebeld door die vriendelijke verkoper en hij heeft persoonlijk verteld dat bestelling opeens uitgesteld was door importeur. Dus ik laat mijn bestelling lekker gewoon staan alleen moet ik weer 1 maand wachten. Dit was precies ook met Canon A40. Hehehe nooit gedacht dat het met A80 zo zou verlopen... maar goed.
[ Voor 88% gewijzigd door DJkim op 29-09-2003 09:34 ]
Lucky Goldstar
De foto's zijn op A60 en A70 te roteren hoor... (op het scherm van het toestel dus...).Freehumor schreef op 28 September 2003 @ 14:42:
PS... Foto's van A70 in het andere topic
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 28-09-2003 18:32 ]
Ja dat klopt, maar bij de A80 gaat dat toch automatisch wat bij de Canon A70 niet het geval is?Anoniem: 26457 schreef op 28 september 2003 @ 18:30:
[...]
De foto's zijn op A60 en A70 te roteren hoor... (op het scherm van het toestel dus...).
PS... Foto's van A70 in het andere topicHet Canon A60/A70 ervaringen topic - Deel 6
Lucky Goldstar
Hij is voor zover bekend nog niet te koop hoewel ik wel iets op marktplaats tegenkwamDJkim schreef op 30 September 2003 @ 12:48:
Waar kan men die A80 kopen? Is het al aangeleverd bij ene winkel? Heeft iemand informatie hierover?
Lijkt me niet zo goed voor de camera, "van de vrachtwagen vallen"SmartDoDo schreef op 30 September 2003 @ 14:14:
[...]
Hij is voor zover bekend nog niet te koop hoewel ik wel iets op marktplaats tegenkwam

Edit@Miles:
Wist ik ook wel, marktplaats.nl, maar ik bedoelde aan te geven dat het toch twijfelachtig is dat er via marktplaats (is toch particulier-particulier) al zo'n camera aangeboden wordt, terwijl er al een hoop winkels zijn die blijkbaar te horen krijgen van de importeur dat de camera later komt dan oorspronkelijk gedacht.
Edit2:
Ik zie het al, het is inderdaad gewoon een link naar een Webshop, gewoon reclame dus.
En volgens mij hebben ze ze ook nog niet op voorraad hoor:
"Leverbaar in oktober."
[ Voor 79% gewijzigd door Twee Dee op 30-09-2003 14:49 ]
Ik bedoel www.marktplaats, niet de marktplaatsTwee Dee schreef op 30 September 2003 @ 14:33:
[...]
Lijkt me niet zo goed voor de camera, "van de vrachtwagen vallen"
Blijkbaar dus toch een winkel die hem al op voorraad heeft hoewel hij rond oktober pas werd verwacht
Nee het was advertentie van Prijzenslag geweest. Dus er werd niet A80 aangeboden. Ik word beetje gekSmartDoDo schreef op 30 September 2003 @ 14:40:
[...]
Ik bedoel www.marktplaats, niet de marktplaats
Blijkbaar dus toch een winkel die hem al op voorraad heeft hoewel hij rond oktober pas werd verwacht
Lucky Goldstar
Anoniem: 89421

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 89421 op 30-09-2003 21:18 ]
pricewatch: Canon PowerShot G3 (4MP, 4x zoom, 35-140mm, f/2.0-3.0)Anoniem: 89421 schreef op 30 september 2003 @ 21:17:
De G3 100 euro duurder??? Dus voor 485 euri???Als je hem voor die prijs kan krijgen! Dan meteen kopen! ( vertel het mij dan ook meteen!
)
Helaas, € 576,- (nog heel goedkoop als je nagaat dat de introductieprijs rond de 1000 euro lag)
[ Voor 15% gewijzigd door dArtagnan op 30-09-2003 23:14 ]
Trouwens zouden jullie voor G3 gaan of toch maar A80?
[ Voor 13% gewijzigd door DJkim op 01-10-2003 12:22 ]
Lucky Goldstar
Lucky Goldstar
(en elke keer als dit topic omhoog komt, denk ik dat er een review ergens is ! =)
Dit topic is gesloten.