Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 16:41:
Ik krijg net het volgende sms-je: Hallo uw maandbedrag is opgebruikt op 29/8 om 12.57 uur. M.v.g. orange.
Wat betekend dit??? Want ik heb nog niet zoveel gebeld en sms-ed hoor. M`n 2mb share is wel al op. Ik kan online m`n rekening ook niet bekijken, alleen van share dan.
Minder fijn als het zo snel gaat, kan bijna niet hoor :S
Is dit je eerste maand? Dan heb je waarschijnlijk maar een klein deel van je bundel! (alleen eerste maand) dus volgende maand gewoon volle bedrag!

(Had ik ook)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Weet iemand of ik bij de Orange klantenservice terecht kan met de vraag hoever het met het versturen van mijn SPV is? Want had hem vandaag eigenlijk wel verwacht..

Zo ja...welke opties moet ik hebben dan? Kan niks in het menu vinden wat erop lijkt!

* Ebayzo wordt beetje ongeduldig :) Wil even wat zekerheid ;(
Als ik niet thuis ben hoe krijg ik dan mijn telefoon?
De koerier belt voor een afspraak. Wil je vooraf deze afspraak afzeggen of veranderen, neem dan contact op met de klantenservice. Als je niet thuis bent wanneer de koerier de telefoon komt afleveren, dan laat de koerier een bericht achter met een telefoonnummer. Je kunt dan rechtstreeks met de koerier bellen om een nieuwe afspraak te maken.
Klopt dit? Dacht dat ie gewoon via PTT kwam?

[ Voor 55% gewijzigd door Ebayzo op 29-08-2003 19:10 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EbAyzo schreef op 29 August 2003 @ 19:00:
[...]

Is dit je eerste maand? Dan heb je waarschijnlijk maar een klein deel van je bundel! (alleen eerste maand) dus volgende maand gewoon volle bedrag!

(Had ik ook)
Maar ik zou de 1e 2 maanden een dubbele bundel krijgen???
Had jij dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 19:24:
[...]

Maar ik zou de 1e 2 maanden een dubbele bundel krijgen???
Had jij dit ook?
Hmm nee...

maar denk dat je gewoon volgende maand goed krijgt! (de 10e)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 15:06:
Ik heb nu sinds woensdag een orange spv e-100, alleen share doet het nog niet. Volgens de shop is het wel actief :X waar kan het ingodsnaam aanliggen?
woon je ergens in Spoorwijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Den Haag, weet niet of dat dicht bij is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPRS/share ligt al de hele week plat in Spoorwijk dus

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Hmmm 1 minpunt aan de klantenservice vindt ik toch wel dat menu :( Waren hebben ze de optie "Overige vragen" |:(

Ik wil de status van mijn telefoon hebben....

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je gewoon meteen optie 4 en daarna optie 9 kiezen. Dan wordt je meteen doorverbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 23:28:
Dan moet je gewoon meteen optie 4 en daarna optie 9 kiezen. Dan wordt je meteen doorverbonden.
tnx :) morgenochtend even doen dan

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
met SHARE verbinding kan je alleen de share pagina's bezoeken.. tenminste, dat werkt zo bij mij :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Share pagina's wilt 'ie ook niet bekijken met Share als verbinding.

Bij werkverbinding staat overigens 'Geen beschikbaar'. Is dat noodzakelijk of ..? Heb wel een G-tje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hellow mensen, ik zit er aan te denken zelf een skin te maken. Dan denk ik ook: wat is er allemaal mogelijk, en hoe is dat optimaal te combineren. Dus dan menu structuren totaal veranderen, een vette soundpack erbij. Misschien andere icoontjes. Maar om dit zo 1, 2, 3 te doen werkt natuurlijk niet. Nou zat ik er aan te denken om dit proces wel te gaan doorlopen, met enige plannig vooraf en daar dan weer een tutorial voor schrijven. Maar wat nou als we met een aantal SVP-ers een vette GoT skin maken ofzo, die het liefst zo clean mogelijk is. Een beetje standaard, maar met stijl. En dan ieder een gebied, maar wel met een zeer goede communicatie tussen elkaar. Ik heb het nog niet helemaal uitgewerkt, maar als er mensen geinteresseerd zijn, dan kan dit weleens erg leuk zijn!!
Ik zit zelfs te denken aan een GoT game ofzo!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 01:11:
Hellow mensen, ik zit er aan te denken zelf een skin te maken. Dan denk ik ook: wat is er allemaal mogelijk, en hoe is dat optimaal te combineren. Dus dan menu structuren totaal veranderen, een vette soundpack erbij. Misschien andere icoontjes. Maar om dit zo 1, 2, 3 te doen werkt natuurlijk niet. Nou zat ik er aan te denken om dit proces wel te gaan doorlopen, met enige plannig vooraf en daar dan weer een tutorial voor schrijven. Maar wat nou als we met een aantal SVP-ers een vette GoT skin maken ofzo, die het liefst zo clean mogelijk is. Een beetje standaard, maar met stijl. En dan ieder een gebied, maar wel met een zeer goede communicatie tussen elkaar. Ik heb het nog niet helemaal uitgewerkt, maar als er mensen geinteresseerd zijn, dan kan dit weleens erg leuk zijn!!
Ik zit zelfs te denken aan een GoT game ofzo!!! :)
Ik had dit al gemaakt als plaatje maar weet niet eens hoe het eruit ziet op een spv :X

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~aakuip/spv%20themekopie.jpg

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Maar als je de telefoon bij Orange besteld hebt komt ie dan gewoon met de PTT pakketdienst?

Net nog maar een keertje klantenservice gebeld wat de status van mijn bestelling is: "In behandeling"

Denk niet dat ik dit weekend mijn telefoon hoef te verwachten dus :(

[ Voor 50% gewijzigd door Ebayzo op 30-08-2003 09:33 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
plaatjes op de SPV komen er lichter op.. kan behoorlijk verschillen :X geloof mij :) moet nog even wat kleurinstellingen gaan uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EbAyzo schreef op 30 August 2003 @ 08:34:
[...]

Ik had dit al gemaakt als plaatje maar weet niet eens hoe het eruit ziet op een spv :X

[afbeelding]
Leuk plaatje, maar ik vind die logo`s en reclame maar niks :r Begrijp me niet verkeerd hoor. Zoiets zou ik niet echt willen.

Maar zijn er mensen enthousiast???
Weekend alweer bijna over, nou ja...... tijd gaat snel :?

Bij nader inzien is dat SPV logo natuurlijk wel heel vet B)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2003 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
nou..ik zal zowieso al spv skins gaan maken.. maar voorlopg ff geen tijd nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 30 August 2003 @ 11:00:
nou..ik zal zowieso al spv skins gaan maken.. maar voorlopg ff geen tijd nog
Tijd.... dat is bij mij ook een probleem. Als ik het in m`n 1tje allemaal moest gaan uitzoeken ben ik zeker 2 maanden bezig op 1 skin. Daarom stel ik juist voor om met z`n alleen iets te fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 11:15:
[...]

Tijd.... dat is bij mij ook een probleem. Als ik het in m`n 1tje allemaal moest gaan uitzoeken ben ik zeker 2 maanden bezig op 1 skin. Daarom stel ik juist voor om met z`n alleen iets te fixen
Ik wil wel bij je team komen :Y) Maar dan wel iets grafisch

Maar krijg pas na het weekend mijn SPV....

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EbAyzo schreef op 30 August 2003 @ 11:21:
[...]

Ik wil wel bij je team komen :Y) Maar dan wel iets grafisch

Maar krijg pas na het weekend mijn SPV....
Is cool, lijkt me dat we als er genoeg mensen zijn hier een topic over gaan starten, daarin hebben we het nog over de rolverdeling. Maar als jouw voorkeur iets grafisch is, dan doe je natuurlijk iets grafisch.
Please more people??? Misschien iemand die aleens een skin gemaakt heeft, zodat hij ons een beetje op weg kan helpen. Anders wordt het maar weer tutorials lezen, en uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 11:30:
[...]

Is cool, lijkt me dat we als er genoeg mensen zijn hier een topic over gaan starten, daarin hebben we het nog over de rolverdeling. Maar als jouw voorkeur iets grafisch is, dan doe je natuurlijk iets grafisch.
Please more people??? Misschien iemand die aleens een skin gemaakt heeft, zodat hij ons een beetje op weg kan helpen. Anders wordt het maar weer tutorials lezen, en uitwerken.
Vraag anders vast aan de crew of je een topic mag openen! Gebruik dan wel een goede naam, zoiets al: "Orange SPV GoT skin project" 8)

Maar wat hebben we voor mensen nodig eigenlijk?

- Projectleider
- Grafische mensen
- Geluid
- Scripting (XML)
- ?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 17:44
Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 11:30:
[...]

Ik wil er ook wel graag aan mee werken! Ik heb er nog geen 1 gemaakt maar heb alles zeer goed doorgelezen net zoals de dingen die ik jou gaf! Ik kan met het grafische en met het xml meewerken ;)

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Klein ideetje, heel simpel nog! maar simpel kan ook mooi zijn!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~aakuip/gotspv.jpg

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
EbAyzo schreef op 30 August 2003 @ 12:01:
Klein ideetje, heel simpel nog! maar simpel kan ook mooi zijn!

[afbeelding]
Ziet er leuk uit ;)
Maar er moeten denk nog meer shermen komen bijv gemiste oproepen en dat soort dingen en met de nieuwe bootscreen programma kunnen we ook nog eens een leuk opstartscherm en afsluitscherm maken! Alleen die Afsluit werkt nog niet met versie 1.50 |:(

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weerz schreef op 30 August 2003 @ 12:19:
[...]

Ziet er leuk uit ;)
Maar er moeten denk nog meer shermen komen bijv gemiste oproepen en dat soort dingen en met de nieuwe bootscreen programma kunnen we ook nog eens een leuk opstartscherm en afsluitscherm maken! Alleen die Afsluit werkt nog niet met versie 1.50 |:(
Klopt werkt niet. Cool plaatje!!!

http://home.planet.nl/~groe2293/EVO.JPG

Deze zelf gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Weerz schreef op 30 August 2003 @ 12:19:
[...]

Ziet er leuk uit ;)
welk bootscreen programma is dat? of heb ik wat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14
Wat ik ECHT irritant begin te vinden (ja ik gebruik hem weer; naar een x uit me handen laten vallen doet ie weer alles?!?!) is dat als de toetsenblokering aan staat en je wordt gebeld voert je gesprek en hangt op nog steeds die timer in beeld blijft staan en hij niet terug springt naar het home scherm...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Hoodlum2000 schreef op 30 augustus 2003 @ 12:41:
[...]

welk bootscreen programma is dat? of heb ik wat gemist?
Je kan hem hier vinden maar dan moet je je wel eerst ff registreren anders zie je de download er niet eens staan! ;)
http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?t=89521

[ Voor 9% gewijzigd door Weerz op 30-08-2003 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

weet iemand nog een routeplanner-site wat ik kan bekijken op mijn spv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 12:36:
[...]

Deze zelf gefixed
Niet echt usefull voor de skin..vrij weinig met GoT te maken

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EbAyzo schreef op 30 August 2003 @ 21:12:
[...]

Niet echt usefull voor de skin..vrij weinig met GoT te maken
Idd, maar wel vet toch??? Gewoon ff voor de mensen die het leuk vinden. Maar ik had vanavond opeens een wazig gevelkt beeldscherm, net zoals je er hard op zou drukken. Van die vage vlekken. Kom ik thuis, had hem ff lekker rustig weggelegd. Alles weer goed :? Heeft iemand dit ook gehad???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Laatst online: 12:13

404error

Page Not Found

Ballebek schreef op 30 August 2003 @ 13:03:
Wat ik ECHT irritant begin te vinden (ja ik gebruik hem weer; naar een x uit me handen laten vallen doet ie weer alles?!?!) is dat als de toetsenblokering aan staat en je wordt gebeld voert je gesprek en hangt op nog steeds die timer in beeld blijft staan en hij niet terug springt naar het home scherm...
Dit probleem wordt ook opgelost met de 1.6 update, dus Orange, waar blijft 'ie? >:)

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Hoodlum2000 schreef op 30 August 2003 @ 16:27:
weet iemand nog een routeplanner-site wat ik kan bekijken op mijn spv
Zoals al op de startpagina staat route.anwb.nl, flink wat scrollen maar werkt goed en via pda.pagina.nl kun je naar een planner klikken die wel op het scherm past alleen helaas z/w plaatjes geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 30 augustus 2003 @ 12:36:
[...]

Deze zelf gefixed

[ Voor 15% gewijzigd door Ebayzo op 31-08-2003 21:13 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Het GoT skin project is van start gegaan!!

Orange SPV project: GoT skin

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

mensen ik wil mijn spv even helemaal opschonen. nu het probleem ik krijg het niet voor elkaar om die hard reset te doen. ik krijg alleen maar de melding press any key to enter bootloader. mmc kaart zit erin en de sim ook. hoe kan dat. rom 1,5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ns4n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

ja sorry vergeten te vermelden. met behulp van deze site heb ik het ook geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 16:07

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Ben op zoek naar een coverter van "phone jack"naar "discman jack" zodat ik mijn phone op mijn autoradio kan aansluiten.
Verder zijn de dopjes ook irritant en wil ik mijn eige oordopjes kunnen inpluggen,
Orange heeft ze (nog) niet, zijn er mensen die de converter hebben?

Ze bestaan iig wel, misschien in beverwijk?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

-Nexus schreef op 31 August 2003 @ 15:56:
Ben op zoek naar een coverter van "phone jack"naar "discman jack" zodat ik mijn phone op mijn autoradio kan aansluiten.
Verder zijn de dopjes ook irritant en wil ik mijn eige oordopjes kunnen inpluggen,
Orange heeft ze (nog) niet, zijn er mensen die de converter hebben?

Ze bestaan iig wel, misschien in beverwijk?? :?
al gekeken bij www.conrad.nl ?
daar moeten ze ze hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-09 18:57
Ik heb een uitermate handige headset gekocht in hongkong bij PC-Mobile.net. Hiermee kan je je eigen koptelefoon gebruiken, maar je houd de mogelijkheid om te bellen omdat een microfoon ingebakken zit. Enige nadeel is dat het knopje het niet doet op de SPV omdat ie nou eenmaal voor de XDA gemaakt is.

http://www.pc-mobile.net/pxdaa.htm :)

Ze hebben wel een SPV versie zie ik nu :

http://www.pc-mobile.net/spv.htm !

[ Voor 13% gewijzigd door LosserNL op 31-08-2003 16:22 . Reden: spv add ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

zijn er nog meer mensen zoals ik die hun spv hebben geupdate naar qtec 1,5,0,91? het werkt goed. behalve internet dan die doet het niet meer. (iemand een idee voor de instellingen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
hmz. .ze moeten een afstandsbedieiing met lcd display hebben voor de mediaspeler :) dat zal best wel rulen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:56
Ik kom er even niet uit....Ik wil gewoon een Goedkope SD kaart voor me SPV maar wil niet 3 minuten w8ten voordat er een mp3 op mijn telefoon staat..Ik wil er 1 voor 128 MB ,,,kan ik gewoon de goedkoopste nemen in de pricewatch aannemend dat deze goed genoeg is voor wat ik wil? Gewoon beetje mp3 luisten en af en toe seinfeld episode kijken,...

goedkoopste die ik kon vinden is deze http://www.tweakers.net/pricewatch/53661?Landfilter=Benelux

[ Voor 14% gewijzigd door krizzziz op 31-08-2003 21:01 ]

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of:

Afbeeldingslocatie: http://www.martinekuijer.nl/Graphics/blad.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

ik kom er even niet uit met die nl 1,5 update van de openingspost. na deze update krijg ik de nederlandse taal niet meer. iemand? ik word gek. iemand enig idee, ik krijg ook geen internet verbinding meer.

[ Voor 27% gewijzigd door Sayko op 31-08-2003 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een klein luxeprobleem. Ik wil namelijk een SPV maar er zijn er nu dus 2, de SPV normal en de E100...

De normal is 0,- bij de Orange Free 40 voor 1 jr.
De E100 is 120 euro bij hetzelfde abo.

Ik vind de E100 mooier eruitzien, de knopjes zijn beter te behandelen, maar is dat die 120€ wel waard?

Wat vinden jullie guyz, waarom zou ik de E100 wel/niet halen!??!

btw: ik haal er ook een 256 mb SD-card bij en een Reader...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat moet je zelf bepalen denk ik.
Ik heb de normale en int begin ist ff wennen maar heb weet nu de knoppen goed te vinden.
De E100 = lelijk maar dat is mijn mening ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 23:36 . Reden: typow ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:33

Smarron

The bend

kRiZzZiZ schreef op 31 August 2003 @ 21:00:
Ik kom er even niet uit....Ik wil gewoon een Goedkope SD kaart voor me SPV maar wil niet 3 minuten w8ten voordat er een mp3 op mijn telefoon staat..Ik wil er 1 voor 128 MB ,,,kan ik gewoon de goedkoopste nemen in de pricewatch aannemend dat deze goed genoeg is voor wat ik wil? Gewoon beetje mp3 luisten en af en toe seinfeld episode kijken,...

goedkoopste die ik kon vinden is deze http://www.tweakers.net/pricewatch/53661?Landfilter=Benelux
De snelheid van het kaartje wordt amper gebruikt. Jij hebt het over de overdrachtstijd van PC naar SPV. Dit heeft te maken met de kabels. Het beste is dus om een cardreader/writer te gebruiken, USB(2.0). Dan gaat het echt snel. Overzetten via de cradle is idd echt niet te doen zo langzaam.
Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 23:23:
Ik zit met een klein luxeprobleem. Ik wil namelijk een SPV maar er zijn er nu dus 2, de SPV normal en de E100...

De normal is 0,- bij de Orange Free 40 voor 1 jr.
De E100 is 120 euro bij hetzelfde abo.

Ik vind de E100 mooier eruitzien, de knopjes zijn beter te behandelen, maar is dat die 120€ wel waard?

Wat vinden jullie guyz, waarom zou ik de E100 wel/niet halen!??!

btw: ik haal er ook een 256 mb SD-card bij en een Reader...
Op een paar minieme verschillen vind ik het persoonlijk de € 120,- zeker niet waard! De nadelen zijn te verwaarlozen. Dus alleen voor het uiterlijk zou je veel extra betalen. Ik vind de SPV ook mooier dan de E100, maar dat is dus bij iedereen anders.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franklin
  • Laatst online: 25-09 15:23

franklin

denkt teveel...

ik heb alle 3 de topics doorgelezen maar kom niet een vergelijkbaar probleem tegen, her en der op het internet gezocht maar ook geen werkbare oplossingen kunnen vinden.

ik heb activesync geinstalleerd (winxppro, shuttle sk41g), daarna cradle met foon aangesloten maar activesync weigert de telefoon te zien, wel krijg ik de melding dat er nieuwe hardware gevonden is en installeert ie een driver voor 'HTC USB device', maar dus geen connection met AS.

Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Kreeg net van iemand die bij Orange werkt (klasgenoot) dat de 1.6 update in november uitkomt! Is nu nog in testfase!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 17:04
Ik heb gehad dat ik mijn SPV uit de cradle haalde toen mijn broertje achter de PC zat, maar ik ook nog ingelogd was. (switch user)
Toen ik er weer achter ging werken en ik mijn SPV er weer in stak kreeg ik niets te zien. Zodra ik hem eruit haalde was hij er wel.
Ik heb het op kunnen lossen dat hij weer normaal werkt door de SPV eruit te halen waardoor ik die icoon weer kreeg. Daarna op de icoon klikken zodat hij de connectie wil openen. Hij komt er dan achter dat er niets is en haalt het icoontje weg. Stop je hem dan erin dan werkt hij wel.
Of misschien kun je proberen om active sync vanuit je SPV te starten. OF je moet nog de verbindingstype instellen. :?

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Owja....

Voor IR modem verbinding kun je ook bij Orange de drivers/programma halen. :)
Een installatieprogramma voor Engels en Nederlandse OSs-en. (iig. windows & Mac)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, ik heb dus ook problemen met unlocken via de orange site :P. Ze kennen me IMEI nummer niet. Registreer programma-tje ook gedraait. Staat er Action-geval is runnig. Phone is registreerd.

Probeer ik het weer, kennen ze me nummer nóg niet :/ ! Help ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Weet iemand hoe ik de nedelandse taal weer in mijn spv kan rijgen? Ook gprs werkt gewoon niet meer. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een SPV met een blauw/zilver frontje gezien, is iemand hier bekend mee?

Afbeeldingslocatie: http://it.lycos.com.cn/art_img/263901.jpg

Die dus...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 20:07:
Ik heb vandaag een SPV met een blauw/zilver frontje gezien, is iemand hier bekend mee?

[afbeelding]

Die dus...
die heb ik ook gezien maar vind hem maar lelijk :r
helemaal zilver is veel mooier

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 20:07:

[afbeelding]

Die dus...
offtopic:
Ispierings > inmiddels ook een SPV? wanneer komen hier blauwe ledjes in? :7

[KGB]Beria

Is exact wat ik zoek!!! geweldig... thank you!
je hebt helemaal geen problems gehad met het leveren? Afbeeldingslocatie: http://www.pc-mobile.net/pxdaa.jpg
Hoeveel heb je totaal moeten afrekenen bij de postbode?

[ Voor 3% gewijzigd door -Nexus op 01-09-2003 21:53 . Reden: ff plaatje bij gedaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

eindelijk is het me allemaal gelukt. een ISPM erase was voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvdl
  • Laatst online: 27-07-2022
Ik heb een probleem met het unlocken van de software, dat is namelijk dat het niet lukt.

Ik heb het volgende al geprobeerd:
-unlocken via de site.
-unlock tool (registratie tool) gebruiken en daarna unlocken.
-unlock tool (registratie tool) gebruiken, wachten en daarna unlocken.
-e-mail sturen naar het adres dat ze aangeven "Developer@orange.co.uk", maar dan zegt chello en hotmail dat ze hem niet kunnen versturen omdat het adres niet goed is.

HELP!!!! (asjeblieft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

unlocken via de site.
de eerste keer krijg je standaard een foutmelding, moet je gewoon nog een keer op ok rammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvdl
  • Laatst online: 27-07-2022
-Nexus schreef op 01 September 2003 @ 22:18:
[...]

de eerste keer krijg je standaard een foutmelding, moet je gewoon nog een keer op ok rammen
Nope, het werkt niet ik heb nu een keer of 20 geklikt na elkaar, maar het blijft niet werken. ik krijg steeds deze foutmelding:

Sorry but we are unable to find the IMEI number that you have entered on our database.
If you are certain that the details you have entered are correct, consult the following solutions:

Iemand!?

p.s. Ik heb ook iets proberen te installeren maar de unlock is ook niet toevallig goed gegaan ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door bartvdl op 01-09-2003 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]-Nexus schreef op 01 September 2003 @ 21:52:
[...]

offtopic:
Ispierings > inmiddels ook een SPV? wanneer komen hier blauwe ledjes in? :7

Neh, ik heb een T610 ;) en mijn blauwe ledjes zijn in een t68 komen te zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

bartvdl schreef op 01 September 2003 @ 22:27:
Nope, het werkt niet ik heb nu een keer of 20 geklikt na elkaar, maar het blijft niet werken. ik krijg steeds deze foutmelding:

Sorry but we are unable to find the IMEI number that you have entered on our database.
If you are certain that the details you have entered are correct, consult the following solutions:

Iemand!?

p.s. Ik heb ook iets proberen te installeren maar de unlock is ook niet toevallig goed gegaan ofzo.
Als hij nog steeds niet gevonden kan worden, krijg je in een volgend scherm een link om een programmaatje te downloaden en te installeren. Dat moet dan wel gedaan worden. Dan zou je telefoon geregistreerd moeten staan en moet je nogmaals de unlockprocedure doorlopen.

Lukt het dan nog steeds niet, zou ik een email sturen naar het adres wat op die site te vinden is. Zij reageren redelijk vlot en kunnen wellicht jouw telefoon handmatig toevoegen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ik heb nadat ik me naam enzo in mijn SPV bij instellingen goed had gezet wel mijn telefoon kunnen unlocken...

miss een idee?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

bartvdl schreef op 01 September 2003 @ 22:27:
[...]

Iemand!?

heb je de ook geprobeerd zonder de + voor je tel nummer? dus ipv +316 gewoon 316. zo moet het werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Heel dit unlock verhaal is al zo vaak voorbij gekomen in dit topic, LEES GVD eerst eens de draad en gebruik de search functie voordat je iets vraagt! Dan blijft dit topic tenminste de moeite waard... Als al die dubbele vragen er niet in stonden zaten we nog in deel 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

:(

Als ik MSN wil opstarten duurt het heel lang tot ik eindelijk kan chatten...hij logt maar niet in (soms helemaal niet)

maar als ik internet explorer heb openstaan doet ie het wel? Staan verbinding opties niet goed?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 15:13
Mijn SPV blijft continu hangen in het Auto profiel, weet iemand wat ik hiermee kan doen, heb de hele topic al doorgezocht, maar kan niks vinden. Hoop dat er snel een oplossing komt, want kan nu helemaal niks met me SPV :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Laatst online: 27-09 18:57
-Nexus schreef op 01 september 2003 @ 21:52:
[...]
[KGB]Beria

Is exact wat ik zoek!!! geweldig... thank you!
je hebt helemaal geen problems gehad met het leveren? [afbeelding]
Hoeveel heb je totaal moeten afrekenen bij de postbode?
Uhh zou ik niet weten, denk ongeveer 30-40 euro of iets dergelijks, Hong Kong is niet zomaar onze buurman :)

Hou wel rekening met een wat lange verzendduur als je het standaard laat bezorgen...lijkt het net alsof ie per ezel door china moet ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Weet iemand trouwens hoe ik beltoon EN trillen tegelijk aankrijg?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Dat kan je per profiel aangeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Zo te horen zitten er nog veel bugs in die smartphone :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Gister een 256MB SD card gekocht bij de MyCom :)
Nu nog leuke programma's erop.

Is er echt geen andere manier om je SPV te unlocken dan GPRS aan te zetten (Kan dit alleen via Share?) en via orange dat programma te downloaden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Nou doet ie het weer, had ff me SD kaart eruit gehaald & weer terug gestopt :?

Daar zie ik de logica niet echt van in, maar goed hij doet het weer in ieder geval.

Hoop trouwens wel dat er binnenkort een goeie carkit komt voor de SPV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

thx Phoolie.. dat heb ik eindelijk voor elkaar.

Nu nog mn email... ik heb staan elk 15 minuten synchroniseren, maar krijg geen meel binnen (en ja ik heb een test gestuurd!)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
missertje

[ Voor 96% gewijzigd door krizzziz op 02-09-2003 19:08 ]

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Roeligan schreef op 02 september 2003 @ 12:57:
thx Phoolie.. dat heb ik eindelijk voor elkaar.

Nu nog mn email... ik heb staan elk 15 minuten synchroniseren, maar krijg geen meel binnen (en ja ik heb een test gestuurd!)
Kan dat dan, ik dacht dat je handmatig je mail op moest halen, maar als het lukt wil ik het graag weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Postvak In > Opties > Synchronisatie

Hij staat op elke 15 minuten...

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Roeligan schreef op 02 September 2003 @ 13:31:
Postvak In > Opties > Synchronisatie

Hij staat op elke 15 minuten...
Dank je.

Heb trouwens nog een probleem, als ik bepaalde skins selecteer, dan staat er dat ik nog 12 ongelezen smsjes heb, maar die zijn nergens te vinden. Ik krijg trouwens ook als ik de telefoon opnieuw aanzet de melding dat er een nieuwe sms is, maar wederom niks te vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
je kan trouwens ook op de site van orange aanzetten dat je een smsje wilt krijgen als er mail is, werkt ook prima & kost (nog) niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

hmmm vaag die bug heb ik tot nu toe nog niet gehad...

offtopic:
je kan ook de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop gebruiken om je bericht te editten ;)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

SPee schreef op 02 September 2003 @ 12:23:
Gister een 256MB SD card gekocht bij de MyCom :)
Nu nog leuke programma's erop.

Is er echt geen andere manier om je SPV te unlocken dan GPRS aan te zetten (Kan dit alleen via Share?) en via orange dat programma te downloaden? :?
Zoals eerder vermeld kan dit ook via de pass-through connection... LEES DE DRAAD :(
Roeligan schreef op 02 september 2003 @ 12:16:
Weet iemand trouwens hoe ik beltoon EN trillen tegelijk aankrijg?
Heb je al ooit de handleiding doorgelezen?!?
Phoolie schreef op 02 september 2003 @ 13:56:
[...]
Heb trouwens nog een probleem, als ik bepaalde skins selecteer, dan staat er dat ik nog 12 ongelezen smsjes heb, maar die zijn nergens te vinden. Ik krijg trouwens ook als ik de telefoon opnieuw aanzet de melding dat er een nieuwe sms is, maar wederom niks te vinden :?
De oplossing van Modaco (de oplossing van orange is een hard-reset)

righto, I have had this problem for what seems like ages, and it has been doing my head in!!!

But i think i have the solition, without deleting your cemail.vol file and nuking all of your texts/mail.

bear with me, and if this does not work for you i am sorry!

firstly you need some sort of reg editor (I used dbviewsp) available on Monolithix's site.

1) use the DBViewSP editor to go to \IPSM\cemail.vol
2) under that go to 'pmailNamedProps' and select it to edit the values
3) scroll down to the very last value, which should be called 'UnreadCou...'
4) delete them
5) restart
6) smile coz u just got rid of that damn annoying message thing!!

hope that this works for you guys, it worked for me! Please if you do do this make a backup of your .vol file 'just in case'!

sometimes even this genius makes a breakthrough...

De oplossing om deze berichtjes te voorkomen is niet je postvak in te openen als je SPV bijvoorbeeld mail aan het binnenhalen is... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey! ik weet niet of jullie dit al wisten???: http://www.letsgodigital....3/news/sandisk/SD_nl.html

een 1gb sd kaartje!! (zal ook wel een prijskaartje aanhangen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 15:22:
hey! ik weet niet of jullie dit al wisten???: http://www.letsgodigital....3/news/sandisk/SD_nl.html

een 1gb sd kaartje!! (zal ook wel een prijskaartje aanhangen!)
Denk dat je phone rete traag word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja??? wordt daar je telefoon traag van?
van externe opslag??? als mijn 128mb kaartje vol zit met mp3 en programma's, zie ik geen verschil in de snelheid hor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Grrrrrrrrrrrrrr, nu zit ie weer vast op het auto profiel :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 18:12
dahm.. kreeg geen mms verstuurd .. was me in de winkel doorgegeven dat dat al werkte.. volgens de helpdesk dus nog niet...

weet een van jullie een mailprogramma voor de spv om emails met attachment te versturen.
ik kan nu de foto's die ik maak met de camera niet naar mensen versturen, zonder eerst de foto's naar mijn pc over te hevelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je telefoon word niet perse langzamer, pas je de kaart gaat uitlezen. Lijkt me niet fijn, ff 1 gb uitlezen met 120 mhz (zoiets draait 'ie toch?).

Foto's van je spv versturen doe je via je fotoalbum(staat op die orange sd kaart volgens mij) -> menu -> Send by mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
OK, na lang zoeken:
Je hebt pas GPRS verbinding als je Share hebt geactiveerd. Bale, want dat kost 6 piekies en gebruiken doe ik het niet. :-(

@404Error: Ik vroeg met af of je die Share niet hoefde te activeren. Want als je de pagina goed leest, moet je MINIMAAL 1x een verbinding hebben gehad met GPRS !!
Tuurlijk kon k wel zomaar klikken, maar dan voldoe je niet aan de eisen toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

sun.dace schreef op 02 September 2003 @ 16:33:
dahm.. kreeg geen mms verstuurd .. was me in de winkel doorgegeven dat dat al werkte.. volgens de helpdesk dus nog niet...

weet een van jullie een mailprogramma voor de spv om emails met attachment te versturen.
ik kan nu de foto's die ik maak met de camera niet naar mensen versturen, zonder eerst de foto's naar mijn pc over te hevelen..
Dit kan wel. Zoek de foto op in je phone via photo viewer ofzo. Dan selecteer je ergens bewerken, waar je de optie krijgt: send by email. Dit werkt gewoon.
offtopic:
Sorry dat ik wazig ben, maar mijn SPV is behoorlijk vernaggeld ... Vanavond heb ik weer een nieuwe tot mijn beschikking.

(http://homepage.cistron.nl/~rmangenois/Other/SPV1.jpg)
(http://homepage.cistron.nl/~rmangenois/Other/SPV2.jpg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

kRiZzZiZ schreef op 02 September 2003 @ 13:28:
Even een nieuwsfeitje...

Deze week bij de Belcompany verkopen sd-kaartjes voor een mooie prijs..een 128 MB kaartje van Sandisk kost rond de 44 euro.....Goedkoper heb ik ze nog niet gezien..
Niet dus...net gebeld, kostte gewoon 74€

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
EbAyzo schreef op 02 September 2003 @ 16:57:
[...]

Niet dus...net gebeld, kostte gewoon 74€
Naja..Foutje van BElcompany....

ik heb gewoon een 128 MB SD-kaartje gekregen...terwijl ze een aanbieding dus hadden voor een compactflash :)

IK was er heen gegaan en heb gewezen naar die sd-kaart en gewezen naar de advertentie......en toen deden de verkopers een beetje druk achter de schermen en hebben mij dus een 128 MB kaartje voor 44,95 meegegeven....

ik kom er net pas achter nadat ik er nog 1 wou halen

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 18:12
Smarron schreef op 02 September 2003 @ 16:56:
[...]
Dit kan wel. Zoek de foto op in je phone via photo viewer ofzo. Dan selecteer je ergens bewerken, waar je de optie krijgt: send by email. Dit werkt gewoon.
waar kan ik de photo viewer vinden? heb alleen picture manager...
of staat die op de card van orange?

daarnaast zoek ik een werkende download van mitac java.. alle andere links doen het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sun.dace schreef op 02 september 2003 @ 21:02:
[...]

daarnaast zoek ik een werkende download van mitac java.. alle andere links doen het niet meer.
Op de sd card van orange ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 09:00
hmm, Internet Explorer kan niks openen via GPRS verbinding.... terwijl het wel gewerkt heeft???

Heb wel beetje de instellingen doorgelopen, maar volgens mij niet echt iets veranderd...

Enig idee waarom het niet (meer) werkt?

Iemand misschien de goede instellingen?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 02 september 2003 @ 16:56:
[...]
offtopic:
Sorry dat ik wazig ben, maar mijn SPV is behoorlijk vernaggeld ... Vanavond heb ik weer een nieuwe tot mijn beschikking.

(http://homepage.cistron.nl/~rmangenois/Other/SPV1.jpg)
(http://homepage.cistron.nl/~rmangenois/Other/SPV2.jpg)
wat heb je met je spv gedaan dat ie er zo uitziet? (die van mij begint ook schade te vertonen.. paar krasjes op beeld, wat stof eronder en paar lelijke krasjes op achterkant nadat ik em in een dronke bui heb laten vallen ofzo 8)7 ) en krijg je een nieuwe van orange ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

SPee schreef op 02 September 2003 @ 16:53:

@404Error: Ik vroeg met af of je die Share niet hoefde te activeren. Want als je de pagina goed leest, moet je MINIMAAL 1x een verbinding hebben gehad met GPRS !!
Tuurlijk kon k wel zomaar klikken, maar dan voldoe je niet aan de eisen toch :)
Nee, dit klopt niet, je moet internetverbinding gehad hebben en dat kan dus ook via je pc met de pass-through connection. Het beste werkt die Action Register downloaden, je nummer registreren (bijv 31612345678, dus geen +31612345678) en vervolgens orange update gebruiken uit je telefoonmenu. Dit kan dus allemaal via de pass-througg connection. Als het goed is accepteert de site nadat je dit gedaan hebt je imei wel en wordt je zo geunlocked. (Telefoon uiteraard wel in de cradle laten staan met je PC aan i.v.m. de internetverbinding...

Gitaarwerk, kun je deze beschrijving ook in de openingspost vermelden, dan hoeven we het niet om de 3 pagina's uit te leggen >:)

[ Voor 8% gewijzigd door 404error op 02-09-2003 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

sun.dace schreef op 02 September 2003 @ 21:02:

Heb het zojuist na kunnen kijken:

Programma's -> Photo's -> Foto aanklikken -> Menu -> File -> Send by E-Mail :Y)

Je moet wel IA Album vanaf de SD-kaart geinstalleerd hebben, anders heb je die optie niet in je startmenu.
offtopic:
(Misschien handig om in de openingspost toe te voegen, want dit is de 3e keer al dat dit uitgelegd wordt NOFI).
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 21:53:
wat heb je met je spv gedaan dat ie er zo uitziet? (die van mij begint ook schade te vertonen.. paar krasjes op beeld, wat stof eronder en paar lelijke krasjes op achterkant nadat ik em in een dronke bui heb laten vallen ofzo 8)7 ) en krijg je een nieuwe van orange ofzo?
Die van mij heeft ook een 'ongelukje gehad' buiten mijn schuld om overigens. Er moet helaas wel betaald worden voor reparatie, maar dat dekt de verzekering van de ongelukkige. >:)

Ik heb er nu 1 in bruikleen na een maand zonder te hebben gezeten, dus het wordt weer ff wennen! Meteen maar ff Matrix Reloaded 8) testen.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.