py.mosjuh schreef op 07 november 2003 @ 06:45:
[...]
kan me ook ene [GoT] Lighteye herinneren die de cheats heeft geprobeerd om vervolgens bij elke war te eisen dat we een server speelden met de content check aan (niet dat dat tegenwoordig nog helpt maar goed...

)
Toen waren de geheugen cheats er nog niet en vond vond men het desondanks niet zo'n probleem om zonder cc te spelen herinner ik mij ook nog...
Iedereen die jodelt dat cheaten niet zo'n probleem is met Battlefield omdat je er nauwelijks voordeel mee hebt vergist zich in mijn ogen gruwelijk, en omdat die geheugen cheats er nu wel zijn ben ik mede daarom uit de clan gestapt.
Om maar wat te noemen:
* als team 'sneaken' naar een vlag toe om te veroveren kan niet meer.
* als jij als enige over bent terwijl er geen vlag meer is, ben je al ten dode opgeschreven.
* (flame) discussies tijdens of na een war over mogelijk cheaten van elkaar.
* terwijl je speelt je steeds afvragen, hoe kon de vijand mij nou op zo'n manier doden/gezien hebben.
* airsupport erg belangrijk maar door de no-fog haast onmogelijk.
Argumenten zoals 'ja cheaten gebeurd in elke game' live with it, BULLSHIT, het moet gewoon ophouden/beter bestreden worden en met zo'n houding kom je nergens. De gameindustrie zal misschien altijd een stapje achterlopen, maar met Battlefield wordt er totaal net niets aangedaan, behalve dan de geheugenadressen wijzigen na een patch
http://www.gotfrag.com/?n...omnews&id=2094&x=CAB2C287 zoiets als dit zou een redelijk begin zijn ben ik van mening, wou er nog een topic over maken, maar heb nog niet echt een goede openingspost... (bovendien heeft het toch geen zin omdat het alleen maar koffiedik kijken wordt).
En ja ik ben wat dat betreft een erg slechte verliezer als iemand mij verslaat op een manier zoals het niet hoort te kunnen. Jij doet tenslotte erg je best (met en voor het team) om te winnen en wordt je verslagen op zo'n achterbakse manier...
Het respect valt voor mij ook weg, al die clanbase achtige cups verliezen door de cheats helemaal hun waarde, hoe kan je werkelijk weten of een clan terecht op nummer 1 staat zonder te hebben gecheat?
//edit: ow ja, ik zoek altijd op de nieuwste cheats en andere stuff zoals exploits e.d.
En om uit te vinden hoe ze werken moet je ze wel gebruiken he. Hoe kan je iemand beschuldigen van cheaten zonder dat je weet wat er op de 'markt' is
En nee tijdens clanwars heb ik NOOIT cheats gebruikt wat in mijn voordeel zou werken oid, ik hoor jullie denken dat is makkelijk zeggen zo vanaf je toetsenbord: heb een goede nachtrust.
[
Voor 11% gewijzigd door
Anoniem: 26235 op 07-11-2003 07:51
]