At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Ken je toprotect voor tactical ops? Daar zijn gewoon gehackte versies van waarmee je juist kan cheaten terwijl het systeem zegt "dat jij safe bent". Het maken van hacks/ cheats voor gmaes is niet iets wat op te lossen is met de huidige techniek.py.mosjuh schreef op 07 november 2003 @ 14:39:
Een programma als punkbuster (waarmee je kan aantonen als client dat je de meeste (niet alle dus!) hacks niet kan gebruiken) zou denk ik al een goeie stap vooruit zijn. Daarin zijn ook makkelijk nieuwe beveiligingen te introduceren om nieuwe hacks/cheats makkelijk te dwarsbomen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Geruchten waren dat 1.6 de laatste patch zou zijn (6 patches, was toen ergens gelekt ofzo die info), althans een heeeeeeeele lang tijd terug las ik dat ergens (was in de tijd dat 1.2 zo lang op zich liet w8en d8 ik).
Maar omdat ea/dice wel vaker probleempjes met patches hebben (1.31 en 1.45
) denk ik dat ze wel door zullen gaan tot Vietnam uitkomt mede ook om mods te steunen like Desert Combat en ook om in de picture te blijven bij de fans die Vietnam moeten gaan kopen 
Om mijn idee te onderbouwen: kijk de laatste tijd wat voor een tijd en support ze geven voor mods en ook voor fans (nieuwe map enzo)
Maar omdat ea/dice wel vaker probleempjes met patches hebben (1.31 en 1.45
Om mijn idee te onderbouwen: kijk de laatste tijd wat voor een tijd en support ze geven voor mods en ook voor fans (nieuwe map enzo)
Nieuwe desert combat is ook uit zag ik.
idd LE; als je het niet wil doen echter... geef me ff een seintje dan.. een overvol topic is ook niet alles
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
* Anoniem: 26235 Seint naar py.mosjuh
Wil het best doen hoor anderspy.mosjuh schreef op 08 november 2003 @ 17:38:
[...]
idd LE; als je het niet wil doen echter... geef me ff een seintje dan.. een overvol topic is ook niet alles
En nog verder... wat posten mensen hiero weinig
Wie heeft de nieuwe desertcombat al geprobeerd?
ik, ziet er leuk uit, maar het is en blijft DC.
Gewoon met de clan spelen is leuk, clanwars zullen ook leuk zijn, maar publics
Er wordt gewoon te veel gelamed op pubs, want verder de mod zelf is ech goed
Gewoon met de clan spelen is leuk, clanwars zullen ook leuk zijn, maar publics

Er wordt gewoon te veel gelamed op pubs, want verder de mod zelf is ech goed
* Epitome and some of my clan zijn helemaal gek van de mod Eve of Destruction (EOD)!
En als ik de nieuwe dingen zie die gaan komen...
En als ik de nieuwe dingen zie die gaan komen...
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Dit topic is gesloten.