Battlefield 1942 topic deel XII

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.688 views sinds 30-01-2008

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-06 07:59
Iemand al een keer de Grand Prix mod gespeeld :?

Ik krijg continue de melding van DRAW, als we een game willen starten.
Zowel in GrandPrix modes als Conquest.

Team Deathmatch heb ik ff geprobeerd alleen kreeg ik daar geen spawnpoint.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:10

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Coral sea vind ik helemaal niets persoonlijk. Blijkbaar ben ik niet de enige :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:48

Snow_King

Konijn is stoer!

Bor_de_Wollef schreef op 20 September 2003 @ 12:05:
slechtste map uit heel BF, heb btw Aberdeen nog nooit gespeeld :P

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-06 11:46
Kwartjuh schreef op 17 September 2003 @ 15:42:
[...]

Ik heb het ff geprobeerd... enigste verschil is dat ie nu niet mijn schermlay-out verneukt alstie eruitvliegt...

Ik heb voor zover ik weet geen refreshfix geinstalleerd...?
Niemand anders een oplossing... ik heb zo helemaal niks aan BF1942...???

EDIT: hm... ik zie net dat er ook een 1.45 patch is... ik heb 1.4... ff proberen.

[ Voor 11% gewijzigd door Kwartjuh op 20-09-2003 16:45 ]

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Anoniem: 57975

lol @ kwartjuh

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-05 20:18

SNEAK-NL

galloooooooooooo

:X :X

:D @ kwartjuh indeed :D ;)

Anoniem: 57202

Bor_de_Wollef schreef op 20 September 2003 @ 12:05:
Het idee achter Coral Sea is eigenlijk heel erg aardig. Alleen de uitvoering is belabberd slecht. Doordat die twee carriers statioair zijn is het echt veel te gemakkelijk om de carriers op een punt te raken of om erop te parachuteren. Echt jammer, want het had een beest van een map kunnen zijn.

Oplossing: verwijder de zeevlaggen en zet vlaggetjes op de eilandjes (of voeg extra schepen toe zodat zeevlaggen kunnen blijven behouden). Als je dat doet heb je denk wel een toffe map.

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

jep...

Nou Flip, wat houdt je tegen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-05 20:18

SNEAK-NL

galloooooooooooo

question:

ik kan ineens bf online spelen zonder de cd in me drive te hebben, ik heb geen image en geen no-cdcrack.
weet iemand of dit een nieuwe feature in ase is ofzo :?
niet dat ik het erg vind maar ik vind het wel wat vreemd eigenlijk :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 08:02
ase kan dat niet denk ik.....
cdcheck zit nml in BF zelf

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Heeft iemand dit weleens gehad (hoor en lees nergens erover): je springt uit een plane of een andere grote hoogte genoeg tijd om je para open te doen, maar op een gegeven moment als je para open wilt doen, voel/merk je dat je para open gaat en dan ineens val je net een stukje sneller en je bent dood :? :+ :( ook na meerdere keren op de para key te hebben geramt, werk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Ik heb weleens dat ik zou zweren dat ik mijn para op tijd open deed, maar dat ik dan toch dood ben.
Maar 9 van de 10 keer gaat het wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06 14:55
Bor_de_Wollef schreef op 16 September 2003 @ 15:21:
[...]

Sorry maar dat hele gezeik over geldklopperij etc ben ik een beetje zat nu. Niemand verplicht je RTR en SW te kopen. Iedereen die ik ken is juist heel erg enthiousiast over SW. De mensen die klagen zijn bijna allemaal degene die de uitbreiding niet gekocht hebben of alleen de demo hebben gespeeld.

Heb je het geld er niet voor over? Dan moet je hem absoluut niet kopen en kun je beter voor een goede freeware mod als Desert Combat gaan oid.

edit:
ik vind het kleurgebruik in die FH screens nou niet echt super realistisch eigenlijk
Ik heb het toch nergens over verplichtingen die mij opgelegd worden?!
RTR heb ik gewoon gekocht maar die was 29.95 voor een paar maps en een paar nieuwe weapons.... 29.95 is wel ffff 3/5 deel van de prijs van het origineel.
Zelfde verhaal is SW weer: 3/5 van de prijs van de game zelf ofwel: voor 12 maps en wat weapons betaal je meer dan voor het originele spel wat veel meer inhoud heeft (als je kijkt naar aantal maps en wapens) als je het zo bekijkt zou je kunnen stellen dat een goed gewaardeerde game die lang populair blijft uitgemolken wordt door EA tot op de laatste druppel. Dat doen ze natuurlijk ook met andere games die aanslaan, weet ik wel, maar dat is vooral gelukt met games voor een ander soort doelgroep: dingen als de SIMS die door vooral jonge spelers gekocht worden. Deze kinderen MOETEN gewoon alles hebben wat met de sims te maken heeft en kijken niet naar de vernieuwingen in een spel. Nuchtere gamers die games zoals BF spelen kijken hier een stuk beter naar. En dat is ook de reden dat veel mensen (behalve in jouw kennissenkring waar SW wel hot item is) hem gewoon weigeren te kopen. Wat iedereen doet moet hij/zij zelf weten: mijn mening blijf ik trouw: ik vind het afzetterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

slash24 schreef op 22 September 2003 @ 13:53:
[...]

Ik heb het toch nergens over verplichtingen die mij opgelegd worden?!
RTR heb ik gewoon gekocht maar die was 29.95 voor een paar maps en een paar nieuwe weapons.... 29.95 is wel ffff 3/5 deel van de prijs van het origineel.
Zelfde verhaal is SW weer: 3/5 van de prijs van de game zelf ofwel: voor 12 maps en wat weapons betaal je meer dan voor het originele spel wat veel meer inhoud heeft (als je kijkt naar aantal maps en wapens) als je het zo bekijkt zou je kunnen stellen dat een goed gewaardeerde game die lang populair blijft uitgemolken wordt door EA tot op de laatste druppel. Dat doen ze natuurlijk ook met andere games die aanslaan, weet ik wel, maar dat is vooral gelukt met games voor een ander soort doelgroep: dingen als de SIMS die door vooral jonge spelers gekocht worden. Deze kinderen MOETEN gewoon alles hebben wat met de sims te maken heeft en kijken niet naar de vernieuwingen in een spel. Nuchtere gamers die games zoals BF spelen kijken hier een stuk beter naar. En dat is ook de reden dat veel mensen (behalve in jouw kennissenkring waar SW wel hot item is) hem gewoon weigeren te kopen. Wat iedereen doet moet hij/zij zelf weten: mijn mening blijf ik trouw: ik vind het afzetterij!
Ik ben het met je eens. Heb ook RTR gekocht en dat is opzich niet slecht maar ik speel het eigenlijk nooit meer. De prijs voor deze uitbreidingen vind ik gewoon veel te hoog.
Ik kan die 30 eur best missen maar ik wil wel waar voor mijn geld. Ik leg dan liever iets geld toe en koop een ander goed spel.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81032

1. Alamein
2. Gazala
3. Bocage
4. Guadal Canal
5. Maket Garden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Deze vrijdag komt de forgotten hope mod uit.. dies echt stukken mooier dan die add-on's van EA..

http://forgottenhope.bf1942files.com/main.html

[ Voor 24% gewijzigd door dCY op 22-09-2003 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 12:52
Anoniem: 26235 schreef op 22 September 2003 @ 11:12:
Heeft iemand dit weleens gehad (hoor en lees nergens erover): je springt uit een plane of een andere grote hoogte genoeg tijd om je para open te doen, maar op een gegeven moment als je para open wilt doen, voel/merk je dat je para open gaat en dan ineens val je net een stukje sneller en je bent dood :? :+ :( ook na meerdere keren op de para key te hebben geramt, werk niet...
Ik voel/merk het niet, maar ik merk regelmatig dat mijn para niet meer opengaat... is niet leuk als je ff spawnpoint wil overnemen :+ Is eigenlijk wel errug tof dat de para het af en toe niet doet, zit je daar de hele tijd op die knop te rossen, gebeurt er niets :P

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81032

Ik heb het soms dat er net ff een lagburst komt... Een halve seconde later lig ik dood op de grond. Krijg er altijd de slappe lag van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:00
dCY schreef op 22 september 2003 @ 14:59:
Deze vrijdag komt de forgotten hope mod uit.. dies echt stukken mooier dan die add-on's van EA..

Die screennie's zien er inderdaad erg :> uit. Kan niet wachten tot vrijdag :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dCY schreef op 22 September 2003 @ 14:59:

Is al een topic over! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

was dat niet toevallig op een EOD map waar de parachute "disabled" is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 77857 schreef op 23 September 2003 @ 09:45:
[...]

was dat niet toevallig op een EOD map waar de parachute "disabled" is?
klopt, Close Fire...

maaruh LE, dat komt door dat je nog te horizontaal vliegt, je moet echt eerst naar beneden vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Snow_King schreef op 23 september 2003 @ 09:46:
[...]

klopt, Close Fire...

maaruh LE, dat komt door dat je nog te horizontaal vliegt, je moet echt eerst naar beneden vallen..
o.a. Close Fire ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Snow_King schreef op 23 September 2003 @ 09:46:
[...]

klopt, Close Fire...

Euh ik ben niet gek :+ blijkbaar heb jij het dan nog nooit meegemaakt :P je krijgt echt het idee van dat je para open gaat en je hoort zelfs het geluid van de para dat ie open gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
in EoD zijn er maps met parachute disabled, dan krijg je precies dat...

ik ben ook een paar keer te pletter gevallen in Eclipse voordat ik het doorhad :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 26235 schreef op 23 september 2003 @ 11:14:
[...]

Euh ik ben niet gek :+ blijkbaar heb jij het dan nog nooit meegemaakt :P je krijgt echt het idee van dat je para open gaat en je hoort zelfs het geluid van de para dat ie open gaat...
jij bent gewoon raar B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Mja dat gebeurt als je chute kapotgaat door bijv. een plane, of brokstukken van een plane. Probeer maar es :P

Enneh je chute gaat helemaal niet open als je te laag boven de grond zit of een te harde zijwaardse snelheid hebt (bijv als je uit een tank geblazen wordt ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb genoeg ervaring met Battlefield dat ik wel mag zeggen dat het een BUG genoemd mag worden :P zo.... :Y)

Maar veel mensen nemen het dus maar voor lief aan daarom wordt er dus niet over gediscusieerd :'( maar ik weet gewoon bijna 100% zeker dat het anders is dan voor de 1.45 patch en dice heeft getweaked aan de engine om bijv. de superman/neo exploit op te lossen wat met vliegen te maken had!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 23-09-2003 14:14 ]

Anoniem: 89184

Weet iemand ook of er een console command is om te retryen naar een server ?

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Geen last hier van die parachute-bug. Alleen als ik teveel horizontaal vlieg/zweef dan gaat ie niet open maar das al sinds t spel uitkwam.
Ik zorg er altijd voor dat ik ong. 30 virtuele meters voor de grond mn para uitklap.. gaat altijd goed en lekker sneaky, bijna nooit merkt de vijand dan op dat ik naast m ben gelandt :)
SURPRISE!
Anoniem: 89184 schreef op 24 September 2003 @ 14:09:
is er niet, je kunt in bf niet eens de console openen als je neit ingame zit.. ging in wolfy wel en dat retryen via de console lukte ook.. erg handig :)
Maar wat jij nodig hebt is ASE, die heeft nl. zo'n retry functie. Nadeel is dus dat ie maar om de zoveel tientallen seconden checkt (om de server niet te overbelasten denk ik) plus t feit dat je eerst t spel moet opstarten.. kost je weer tijd..
Maar probeer gewoon ASE, als je dat nog niet kende..

spek pc, spek hifi, last.fm

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

ik heb precies het zelfde als YoG, snap echt niet waar je het over hebt LE

• Bor

Bor

Anoniem: 89184 schreef op 24 september 2003 @ 14:09:
Is er niet uberhaubt een lijstje met ondersteunde console commands?

Topicstarter
Je kunt ook in Battlefield zelf gaan en de server opzoeken, moet je wel meerder servers in je lijstje hebben en dan kun je met je pijltjes toetsen steeds op en neer bewegen en hij pingt steeds :)

Als je het snel genoeg doet haal je soms wel 120 kb download :o dat is vast niet goed voor de server waar jij naar toe wilt :P

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:01
bartaa schreef op 19 August 2003 @ 16:49:
eXOduS, misschien dat je hier nog wat aan hebt (uit te FAQ):

Crash - Battlefield crasht weer als vanouds naar de desktop?
Kan kloppen tot nu toe is het gebleken bij elke patch dat je weer je refreshrates op 1 moet zetten. Kijk hier dus eerst naar. Je vindt deze waarde in: X:\Battlefield dir\Mods\bf1942\Settings\VideoDefault.con en kijk naar renderer.allowAllRefreshRates als er een 0 achterstaat, moet je hier een 1 van maken.
thnx nu doet hij het weer :*)

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Bor_de_Wollef schreef op 24 September 2003 @ 16:29:
[...]

Is er niet uberhaubt een lijstje met ondersteunde console commands?
ja, dat is er :+

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

'

ik zou niet weten waar

• YoG
  • Niet online

YoG

:D gewoon beetje zoeken man
http://www.google.nl
commands console "battlefield 1942"

enz.. B)

[ Voor 20% gewijzigd door YoG op 24-09-2003 20:16 ]

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als je aangemeld had bij de newsletter voor Battlefield mail bij EA dan kreeg je onderstaande :P :

The Philippine Islands (nieuwe gratis map)- waarschijnlijk volgende week te downloaden:
http://www.eagames.com/of...sept_bf_newsletter_01.jsp

Niet echt boeiend:
http://www.eagames.com/of...sept_bf_newsletter_02.jsp

Reclame voor deluxe edition:
http://www.eagames.com/of...sept_bf_newsletter_03.jsp

Vietnam screenies:
http://www.eagames.com/of...sept_bf_newsletter_04.jsp

Vietnam trailer:
http://www.eagames.com/of...sept_bf_newsletter_05.jsp

En de laatste pagina is een welkomsbericht JAWEL :+
http://www.eagames.com/of...sept_bf_newsletter_06.jsp

Directe link naar Vietnam trailer:
http://www.eagames.com/do...942/bfv_trailer_us_hi.mov

Screenies:

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots/vietnam_01_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots/vietnam_02_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots/vietnam_03_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots/vietnam_04_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots/vietnam_05_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21921

Anoniem: 26235 schreef op 26 september 2003 @ 19:45:
Als je aangemeld had bij de newsletter voor Battlefield mail bij EA dan kreeg je onderstaande :P :

Vietnam trailer:
http://www.eagames.com/of...sept_bf_newsletter_05.jsp
omg is dat ingame captured
zo ja
VEEEEEEET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 04-06 12:32
Is het jullie al opgevallen dat het Battlefield Newsletter is?
Ik ben bang dat we heel veel Battlefield games nog gaan zien! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
9/26/03 - Community Update

Attention Soldiers, Sailors and Airmen

----- 1.5 Patch Content -----

This patch is primarily a content upgrade which modifies the Japanese and US forces in the Pacific Theater. It also introduces a new map for the Pacific. This patch also includes a fix for the CD-Swapping issue introduced with 1.45.

Pacific Theater Update
New US Marine Skin
New Engineer Rifles - M1 Garand/Type 5
New Japanese APC - Type 1 "Ho-Ha"
New Japanese Scout Car - Type 95 "Black Medal"

New Map
Invasion of the Philippines
In this new conquest map for Battlefield 1942, naval warfare and infantry island invasions take center stage in a raging firefight for the Philippines Islands. The shallow water between the islands act as a barrier to the invading Japanese Destroyer, but is no problem for the fast patrol craft used by either side. In some cases, islands are so close together that infantry can wade between them.

The Invasion of the Philippines map introduces two new vehicles: the Elco 80 PT Boat for the US Marines and the Type 38 coastal craft for the Japanese. These fast patrol craft are the most heavily armed for their size in either navy packing torpedoes, machineguns and sea mines into one pint-sized warcraft. With their size, speed and manueverability they bring naval warfare into knife-fighting range. From fast naval action to beach invasions to fierce jungle combat, Invasion of the Philippines brings a new intensity to the battlefield.

Bug Fix
CD-Swapping

Impact on MODS
Following is a list of changes which might impact mods currently in development:

* New Animation State - ClipEject. Allows proper reload animation for M1 Garand (which cannot be reloaded until it's empty).
* New Projectile Material - Both M1 Garand and Type 5 rifle use a new material in the damage system.
* New Army Skin - US Pacific Theater Army changed to US Marine.
* New Armour Material - PT Boats and dinghys.

----- End of 1.5 Patch Content -----

Signup For the Battlefield Newsletter
Our monthly newsletter promises the latest news in the Battlefield franchise and exclusive content you can't get anywhere else. If you signup for the newsletter today, you'll be the first to get the Philippine Islands Map coming in October

(NOTE: The newsletter is not in the patch, but it is newsworthy information related to this new map)

Mod Development Toolkit
There is alot of speculation as to the nature of the MDT on the community boards. Below is a little more detail on the MDT, more to follow in the upcoming weeks...

First, what's the purpose of the Mod Development Toolkit?
The MDT's primary purpose is to provide a series of powerful, easy-to-use tools for both the new and veteran Battlefield 1942 mod-maker. These tools will allow the mod-maker to build an exciting mod around the existing Battlefield 1942 game engine.

Following is a short-list of some of the content:

* RFA Tools - Pretty silly not to include this in the MDT, all things considered.
* Import/Export Tools - These include tools for Standard Mesh, Tree Mesh, Skin and Skeleton.
* GMAX support - For those who don't have access to 3ds Max, this will be included after our open beta stage.
* Animation Tool - No more worries about getting your animations working in BF1942.

...watch the community update in the upcoming weeks for more details.

Community Mod Update

Desert Combat
Recently released their .4 update. Wow. If you haven't played this mod yet, do. Basrah's Edge will blow you away. http://www.desertcombat.com/index.php

Forgotten Hope
These guys are set to release their first beta today. If you haven't been keeping track of this mod...you're missing out. This looks to be the largest mod ever made for Battlfield 1942. The content list is staggering and it looks to become a fan favorite. The entire Battlefield team at EA and DICE are looking forward to this mod. http://forgottenhope.bf1942files.com/main.html

Server Leasing Program
Our new server leasing program is a big hit! To get your own Battlefield 1942 server up and running, visit the server leasing signup page and start your own server now!

EAComMike and the rest of the Battlefield team!
Bron

Zie je dat: reclame voor DC en FH *snif* :'(

;) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

die trailer is inderdaad IN-GAME, te gek hoor :D

zie je die japanner echt 'hard' rennen met zijn hoofd achteruit? haha, geniaal!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
FoggyFreek schreef op 26 september 2003 @ 23:23:
die trailer is inderdaad IN-GAME, te gek hoor :D

zie je die japanner echt 'hard' rennen met zijn hoofd achteruit? haha, geniaal!
Japanner? Noord-Vietnamees zal je bedoelen, NVA of Vietcong... :/

Het zal wel NVA zijn! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Epitome op 26-09-2003 23:35 ]

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ik heb pas een ati 9800 pro en nu heb ik allemaal flikkerende bomen :( heb al gezocht hou dit op te lossing was maar het enige antwoord wat ik vond was download nieuwe drivers en die heb ik al :(

iemand een oplissing?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

evilpin0 schreef op 27 September 2003 @ 22:52:
ik heb pas een ati 9800 pro en nu heb ik allemaal flikkerende bomen :( heb al gezocht hou dit op te lossing was maar het enige antwoord wat ik vond was download nieuwe drivers en die heb ik al :(

iemand een oplissing?
Probeer de omega drivers eens?

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
Heb zelf ook een ati 9800 Pro en had hetzelfde probleem,
Probeer eens volgens de readme bij de drivers te de-installeren, daarna ECHT alle proggies uit het geheugen (OOK VIRUSSCAN) en de drivers opnieuw installeren (catalyst 3.7)
JA het maakte bij mij deze keer echt uit of de virusscanner aan stond! Normaal trek ik me daar ook nix van aan, maar deze keer hielp het me echt.

Ook fff alle oude Nvidia drivers ECHT deleten :) , ben van een Geforce TI4600 naar deze ati 9800 Pro gegaan en had ook nog grote problemen met conflicten tussen Nvidia en Ati drivers :+

Successs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Zijn er hier mensen die sinds patch 1.45 of de laatste DC last hebben van crashes naar de desktop ? want m'n BF historie begint er nu zo uit te zien:

BF origineel: geen probleem, nooit crashes, vastlopers.

latere DC versie: veel vastlopers bij het laden van maps, maar niet meer nadat ik allowrefreshrates had aangepast.

Laatste BF patch: veel vastlopers, maar met allow all refreshrates niet.. daarmee crash ik nu de hele tijd tijdens het laden naar de desktop. Met allow all refreshrates heb ik ook vaak opeens een muiscursor die op m'n crosshair zit en dat m'n windows start-knop en taskbar door bf heen knippert. Daarnaast heb ik als ik FH direct start grote problemen met m'n scherm en lijkt het alsof er allemaal strepen doorheen lopen.

Ik speel BF niet erg vaak, dus kan niet precies zeggen sinds welke patch dit is, maar ik heb geen enkel idee waardoor dit komt. Ik ben via de search wel topics tegengekomen met dit probleem, maarja die hadden het sinds de originele BF, en hier is het plots begonnen.

Het is niet echt een probleem, ik wacht gewoon de volgende patch af en kijk of dat iets doet.. want m'n comp heb ik al eens geherinstalleerd/alles geupdate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

hmm, bij mij is het juist anders.

Oude versies BF, vast lopers, spontane reboots e.d.

Nu, helemaal GEEN problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 21:59

RMYuma

The disguise is complete!

I can only agree with that, Snow_King.

@ agentorangina: haal alles van BF1942 eens van je schijf, en herinstalleer het eens goed. Dan de laatste patch er overheen, en dan alle mods. Succes verzekerd! :)

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93740

Hmmz ik als die-hard BF verslaafde heb een probleem. Als ik lekker op een server aan het spelen ben, bijv. EAUK waar ik meestal zit, word ik gewoon ALTIJD gedisconnect door me PC :S Niet gekickt, maar hij lazert me er gewoon af... Dit is echt alleen bij BF, snap er geen hol van, ook nooit eerder gehad en ik speel toch al sinds de demo uitkwam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Die rare strepen in je beeld haal je weg door Omega Radeon drivers te gebruiken.
Dat is... als je een Radeon kaart hebt. Want ik hoor nooit van Nvidia mensen die die problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
HuggyB schreef op 30 September 2003 @ 00:06:
Die rare strepen in je beeld haal je weg door Omega Radeon drivers te gebruiken.
Dat is... als je een Radeon kaart hebt. Want ik hoor nooit van Nvidia mensen die die problemen hebben.
Sorry dat ik dit zeg hoor maar: NOT!!
zie paar posts terug: gewoon conflicten tussen Nvidia drivers en Catalyst drivers!
Haal netjes alle Nvidia crap eraf en Catalyst erop: geen problemen meer en super kwaliteit beeld in BF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-06 17:15

vtx

Bestaat er een mod voor bf1942 die GEEN gebruik maakt van spawn points, maar waar je net zoals in counter strike gewoon moet wachten tot de volgende ronde als je af bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niet dat ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Wanneer komt de 1.5 uit..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop snel, ik word moe van die CD's wisselen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Anoniem: 93740 schreef op 01 oktober 2003 @ 14:14:
1 woord.. daemon-tools...

laad al je cd's gewoon in 3 virtual drives en je bent klaar

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Anoniem: 93740 schreef op 01 October 2003 @ 14:14:
je had SW niet hoeven kopen ;) maar zoals RocketKoen ook schreef hierboven: gebruik gewoon deamon tools en klaar ben je _/-\o_
het is dat er een streepje in staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Hey mensen, zag dit in de tvgids staan:
In 1944 lijkt de oorlog in de lucht beslist. De geallieerden heersen en bommenwerpers vliegen massaal naar de Duitse steden om daar hun vernietigende vracht kwijt te raken. Het afweergeschut en de Luftwaffe moeten het antwoord schuldig blijven. Niet alleen militaire doelen worden door bommen getroffen. Huizen, kerken, scholen, alles gaat in vlammen op. De luchtgevechten boven Duitsland eisen vele slachtoffers
vanavond, 23:20 op ned. 1

http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=788171&tab=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

vtx schreef op 01 October 2003 @ 13:01:
Bestaat er een mod voor bf1942 die GEEN gebruik maakt van spawn points, maar waar je net zoals in counter strike gewoon moet wachten tot de volgende ronde als je af bent?
simpel, nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

zullen we dan maar een CS mod gaan maken voor BF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
py.mosjuh schreef op 01 October 2003 @ 16:12:
zullen we dan maar een CS mod gaan maken voor BF?
-1 niet orgineel

Volgens mij was er ooit al es een team hiermee begonnen maar ik kan er helaas niks van terugvinden :P misschien konden ze de pixels niet evenaren van cs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Laatst online: 15:57
Ik heb een probleem, en wellicht heeft iemand een oplossing.

Ik heb een nieuwe harde schijf gekocht, speciaal voor BF (ik weet het, ik ben erg :X) omdat het laden altijd zo lang duurde... Afin, werkt prima.

Ik heb toen toch maar besloten om mijn 'oude' hdd te formatten, win2k er opnieuw op, nieuwste drivers van alles, bf - rtr - secret weapons - etc.

Nu komt het, alles werkt prima, totdat ik bf opstarten, game gaat prima maar er zit een BALK midden door mijn scherm, ik word er _ziek_ van :X

Het lijkt een soort tool - tip, maar het wil gewoon niet weg.

Is het een bugje? moet ik gewoon wachten totdat er een update komt?

klik voor een screenie

[ Voor 12% gewijzigd door Icey op 01-10-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
niet toevallig een driver probleempje?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
RocketKoen schreef op 01 October 2003 @ 19:56:
niet toevallig een driver probleempje?
Bij forgotten hope heb ik er geen last van...

Drivers? gewoon de whql drivers van nidia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Icey schreef op 01 October 2003 @ 19:38:
Ik heb een probleem, en wellicht heeft iemand een oplossing.

Ik heb een nieuwe harde schijf gekocht, speciaal voor BF (ik weet het, ik ben erg :X) omdat het laden altijd zo lang duurde... Afin, werkt prima.

Ik heb toen toch maar besloten om mijn 'oude' hdd te formatten, win2k er opnieuw op, nieuwste drivers van alles, bf - rtr - secret weapons - etc.

Nu komt het, alles werkt prima, totdat ik bf opstarten, game gaat prima maar er zit een BALK midden door mijn scherm, ik word er _ziek_ van :X

Het lijkt een soort tool - tip, maar het wil gewoon niet weg.

Is het een bugje? moet ik gewoon wachten totdat er een update komt?

klik voor een screenie
Ik heb dus _exact_ het zelfde gehad met mijn radeon 8500, maar was gewoon ineens weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Icey schreef op 01 October 2003 @ 20:04:
[...]

Bij forgotten hope heb ik er geen last van...

Drivers? gewoon de whql drivers van nidia...
nidia, die ken ik niet ;)

helpt een reinstall niet? (van BF)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
Reinstall, tja, het zou een oplossing kunnen zijn, liever niet uiteraard, ik hoopte dat iemand het zou kunnen bevestigen dat het een bugje is, zodat ik gewoon weer normaal beeld heb de volgende keer ;)

Op de volgende lan kopier ik mijn BF map naar de pc van een vriend van me, als hij exact hetzelfde heeft bij hem ligt het dus aan mijn patches o.i.d. Anders download ik een andere nvidia driver :)

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 02-10-2003 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Ja, bij mij is die balk gewoon verdwenen. Vaag hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

Battlefield Vietnam ziet er goed uit moet ik zeggen, de wapens zien er ook wat groter en realistischer uit en dat gras is ook mooi :)

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 39251 op 01-10-2003 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

liquid_lizard, je hebt gelijk, BF vietnam gaat best vet worden, alleen bedenk wel, dit filmpje is toch wel ff opgepoetst met glassex!

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 02-10-2003 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
laten we het ontopic houden.

@ Snow_King, kom je zaterdag nu op de broem? :D

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

A-Tray schreef op 02 October 2003 @ 09:41:
laten we het ontopic houden.

@ Snow_King, kom je zaterdag nu op de broem? :D
vriend, check je PM's op Army of GoT forum....

Maaruh, verder over battlefield mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Icey & nrg: Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je je irriteert aan elkaar, maar zullen we dat maar buiten GoT uitvechten ;)

Je kan er ook gewoon overheen lezen en het topic gezellig houden. Replies zijn getrashed om de boel ontopic te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

hehe, wat ik nou net lees...

En gozer heeft zijn Xbox draaiende met linux en draait er een BF server op in Amerika! :D
Ik heb helaas geen IP of pics, maar vonnem wel leuk B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

EA poste op hun officiële website iets over de nieuwe map die eraan komt:

Invasion of the Philippines
In this new conquest map for Battlefield 1942, naval warfare and infantry island invasions take center stage in a raging firefight for the Philippines Islands. The shallow water between the islands act as a barrier to the invading Japanese Destroyer, but is no problem for the fast patrol craft used by either side. In some cases, islands are so close together that infantry can wade between them.

The Invasion of the Philippines map introduces two new vehicles: the Elco 80 PT Boat for the US Marines and the Type 38 coastal craft for the Japanese. These fast patrol craft are the most heavily armed for their size in either navy packing torpedoes, machineguns and sea mines into one pint-sized warcraft. With their size, speed and manueverability they bring naval warfare into knife-fighting range.

From fast naval action to beach invasions to fierce jungle combat, Invasion of the Philippines brings a new intensity to the battlefield.
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots/philippines_large_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots/philippines_large_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots/philippines_large_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots/philippines_large_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots/philippines_large_05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots/philippines_large_06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90397

w00t

mooie map :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wanneer mogen we deze mooie map verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70997

Wat ik niet snap, je ziet hier een hele mooie map, maar als ik het spel speel, en ik vlieg rond en steeds hoger dan "vervaagd" de map, de bekende fog of war volgens mij. Maar hier zie je de map van ver bovenaf.

Valt deze instelling zo te wijzigen dat ik het ook zo kan zien, of is dat juist een cheat? Ik gok van wel, maar misschien ligt het alleen aan mijn instellingen...

voor mijn specs, zie onder. Ik draai het spel met alles op hoogst dus daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

met een cheat is die fog weg, denk dat EA een soort "cheat" gebruikt voor de screens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 10:18

Spleasure

Ik hier?

Anoniem: 70997 schreef op 08 October 2003 @ 09:44:
Wat ik niet snap, je ziet hier een hele mooie map, maar als ik het spel speel, en ik vlieg rond en steeds hoger dan "vervaagd" de map, de bekende fog of war volgens mij. Maar hier zie je de map van ver bovenaf.

Valt deze instelling zo te wijzigen dat ik het ook zo kan zien, of is dat juist een cheat? Ik gok van wel, maar misschien ligt het alleen aan mijn instellingen...

voor mijn specs, zie onder. Ik draai het spel met alles op hoogst dus daar kan het niet aan liggen.
Vroeger kon het, maar het is uitgeschakeld omdat je dan een groot voordeel hebt. Ik denk dat DICE voor het maken van screenshots zelf de check uit de code heeft gehaald waardoor ze de fog konden uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:31

Hu9o

Schokkend

Nou lekkere dwaling is dat dan.

En ziet het er ingame wel zo uit als op dat plaatje met dat voertuig?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70997

ja dat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 70997 schreef op 08 oktober 2003 @ 09:44:
Dat komt omdat die screens hele mooie renders zijn :) Het zijn geen screenshots uit de game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik denk ook dat een hoop screens komen uit hun super-de-luxe map editor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Lijkt me dat de devs bij Dice met hun map kunnen doen wat ze willen.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92726

Hoe dan ook weer een vette map die eraan komt.. heerlijk veelzijdig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ziet er heel goed uit die map :9~ Beetje te mooi, maar goed ben benieuwd hoe het gaat spelen die map :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

enig idee wanneer die 1.5 patch uitkomt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

ik gok binnen nu en 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik gok op: when it's done :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:26

PoweRoy

funky!

wel een hele mooie map :9~

maar denk dat hij in iig op een vrijdag uitkomt :P

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Hoop volgende week want dan is het vakantie :) net zoals 1 jaar geleden met de map coral sea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik vind dit soort maps een beetje zuigen. Ze stimuleren niet bepaald een goede samenwerking en bovendien zie je op dit soort maps zelden groten battles onstaan. Iedereen is bezig met zijn eigen ding. Nee, wat mij betreft rotten ze die map weg (mogen ze gelijk The Battle of Britain weg tieften) Trouwens....Coral Sea is ook zo'n vervelende map...

Dit is overigens MIJN mening he.. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door jagermeister op 09-10-2003 00:08 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jagermeister1 schreef op 09 October 2003 @ 00:07:
Ik vind dit soort maps een beetje zuigen. Ze stimuleren niet bepaald een goede samenwerking en bovendien zie je op dit soort maps zelden groten battles onstaan. Iedereen is bezig met zijn eigen ding. Nee, wat mij betreft rotten ze die map weg (mogen ze gelijk The Battle of Britain weg tieften) Trouwens....Coral Sea is ook zo'n vervelende map...

Dit is overigens MIJN mening he.. ;)
Sinds Battle of Britain lijkt het wel alsof ze een nieuwe photoshopper en mapper hebben :P ze zien er erg goed uit, maar ze krijgen dan ook goede voorbeelden uit de community wat mogelijk is. Ik ga er wel vanuit dat ze af en toe een custom map uitproberen :)

Maar je hebt gelijk wat teamplay betreft, maar dat heeft te maken (naar mijn idee) met het beloningssysteem. Dat zuigt gewoon en het verveelt erg snel. Beetje patserig maar ik kan nu gewoon elke server joinen en gewoon op nr 1 komen zonder cheats uh :+

Wat ik ermee wil zeggen is dat als je het systeem een beetje doorhebt het niet zo moeilijk is om je team in de steek te laten en individueel punten te scoren zonder aan je team te denken.

Laten we het anders over ervaringen hebben:

Voorbeeld 1:
Ik ben veeal piloot dus zit regelmatig in een plane.

Neem bijv. Battle of Britain (BoB). Je hoort je map te kennen dus je weet waar alle objecten staan. De flaks en machineguns hebben een grijze stip op je ingamemap als er niemand inzit EN ze spawnen continue op BoB. Dus als je geen grijze stip ziet dan zit er een vijand in (of je teammate :P) en kan je dus makkelijk ff een duikvlucht maken en hem naar de volgende wereld helpen. 2 sec. later krijg jij het compliment om voor cheater te worden uitgescholden en dan ga je ff een stukje hoger vliegen, open je console en typ dan: chat.addtoignorelist ID nummer van blater :)

Voorbeeld 2:
In het kader individueel bezig zijn en dus veel punten willen scoren kun je het beste in een tank op afstand zitten of in een plane (het beste) of naval en het volgende doen:

Het is zeer handig als de vijand nog maar 1 of 2 vlaggen hebben waar ze kunnen spawnen. Uiteraard weet je als ervaren Battlefield speler waar iedereen zal spawnen bij desbetreffende vlag. Je moet ook wat wat de spawntijd van de server is. Vervolgens kijk je dmv tab hoeveel mensen er d00d zijn en als het niet genoeg zijn :+ wacht je ff en "gokt" dan op het juiste moment wanneer ze zullen spawnen en schiet..... BOEM :P werkt vooral uitstekend op BoB als er nog maar 1 radar over is, verder zijn andere levels als Stalingrad, Berlin en Wake ook zeer goed. Allemaal mappen die geen thuisbasissen hebben zeg maar.

Voorbeeld 3:
1vs1 combat

a. Soms is het gewoon verstandiger (zie het eigenlijk nooit bij andere mensen) om je vijand te laten lopen als de vijand jouw niet heeft gezien!

b. Mocht de vijand jouw gezien hebben van grote afstand dan kun je doen alsof jij hem niet gezien hebt en zorgt ervoor dat je hem op je puntje van je beeldscherm hebt en net doet alsof je ergens anders heen gaat en vervolgens van achteren aanvallen.

c. Close combat: direct op je vijand aflopen en dan cirkels om hem heen draaien terwijl je op de vijand schiet, geloof mij dit is erg desoriënterend voor de vijand.

d. Close combat: als je in de buur tvan huizen oid bent probeer erin te lopen en doe alsof je naar de andere uitgang gaat (als het dat heeft :P) maar loop gewoon direct terug en probeer de vijand van achteren aan te vallen.

En tot slot uit verveling nog het volgende: KAP met het springen als een konijn in Battlefield! In quake of iets dergelijks heeft het zin maar in Battlefield totaal NIET! Voorbeeldje: het ligt aan de afstand van de speler en de tank maar in de meeste gevallen kan een tank jouw niet raken als je normaal rechtop loopt MAAR wel als je als een konijn in het rond huppelt... je creëert in Battlefield alleen maar een groter schietveld voor de vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

lighteye heeft gesproken, amen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Hoevaak ik wel niet uitgemaakt voor cheater , dat ik een aim-bot heb draaien ect ect.. al vanaf versie 1.0 tot nu toe...
Ok ik vlieg vaak.. soms vlieg ik maar op mijn kop en dan de kills maken om het mijzelf moeilijker te maken.. oftewel uit verveeling iets anders proberen..

Als iemand z'n dag niet heeft wordt je al snel uitgemaakt voor cheater... ik heb nog nooit een cheat gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92726

Individueel spelen.. hmm ja daar ontkom je simpelweg niet aan helaas.
Ik heb er zelf ook vaak een handje van, maar alleen als het kan.
Ik ga natuurlijk niet in mn eentje er op uit wanneer ik zie dat er een vlag wordt overgenomen.. maar helaas gebeurt dit vaak zat. Erg jammer

Daarnaast krijg ik ook steeds meer de neiging om 'team' mates neer te knallen die eindeloos wachten op het moment wanneer een vliegtuig respawnt.. bah.
Ik speel het spel pas 1,5 maand en moet toegeven dat het zeer verslavend is.. maar deze puntjes zijn toch wel erg jammer. Afschieten die lui.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.