Battlefield 1942 topic deel XII

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.729 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 31 August 2003 @ 13:59:
[...]

das een bugje in de BF server, gewoon niets invullen :/
;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat werkte dus net niet. Ik had het ook, "failed to connect to server". Nu werkt het weer goed. Iedereen werd volgens mij net ook ff van de server afgekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, gewoon niets invullen helpt niet: paar keer geprobeerd. Pas na een paar keer opnieuw opstarten kwam ik op de server (toen er opeens geen password meer werd gevraagd) en toen was er helemaal niemand meer (terwijl er vlak daarvoor zo'n 23 mensen op zaten. Even later een hele tijd met zo'n 4, 5 man gespeeld.

Ergens klopt er iets niet, lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm irritant, die update doet het hier niet, moet ik weer eerst heel bf er af gooien met alle extra mappen en etc en dan weer opnieuw installeren. Word ik nie blij van :(

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HOEFT NIET gewoon de full patch installeren!

LEZEN AUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 17:56:
Ja, gewoon niets invullen helpt niet: paar keer geprobeerd. Pas na een paar keer opnieuw opstarten kwam ik op de server (toen er opeens geen password meer werd gevraagd) en toen was er helemaal niemand meer (terwijl er vlak daarvoor zo'n 23 mensen op zaten. Even later een hele tijd met zo'n 4, 5 man gespeeld.

Ergens klopt er iets niet, lijkt me...
Er zit 1 reserveslot op de server, dus als er 23/24 spelers opzitten dan moet je voor het laatste slot een pw hebben, dat doet SK om er zelf altijd in te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

Mijn geluid begon net in eens testoren? Zo irritant dat ik bf maar heb uitgezet. Ik had wel winamp draaien in de background. Jak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 19:10:
HOEFT NIET gewoon de full patch installeren!

LEZEN AUB
Hmmz, het werkt ook nog alleen waarom brengen ze dan nog andere versie uit die toch niet werkt, en belangrijker waarom staat dit nergens op die bf site.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ze denken dat hij het wel doet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net weer ff zitten spelen op die server van Snow King maar zo nu en dan is er toch akelige lag... Ik krijg geen melding dat er connection problems zijn, maar het beeld schokt onspeelbaar. Dat heb ik nooit op andere servers...
Vanmiddag had ik er ook al eens last van, maar toen waren er een paar clanleden die een ping hadden van >150. Nu had iedereen een ping van onder de 100. We waren met z'n twaalfen of zo.

Trouwens, ik dacht dat er eindelijk eens serieus leuk gespeeld kon worden: zitten er een paar lui die hier ook rondhangen elkaar af te maken met messen... Dikke pret, maar serieus spelen ho maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 21:59:
Ik heb net weer ff zitten spelen op die server van Snow King maar zo nu en dan is er toch akelige lag... Ik krijg geen melding dat er connection problems zijn, maar het beeld schokt onspeelbaar. Dat heb ik nooit op andere servers...
Vanmiddag had ik er ook al eens last van, maar toen waren er een paar clanleden die een ping hadden van >150. Nu had iedereen een ping van onder de 100. We waren met z'n twaalfen of zo.

Trouwens, ik dacht dat er eindelijk eens serieus leuk gespeeld kon worden: zitten er een paar lui die hier ook rondhangen elkaar af te maken met messen... Dikke pret, maar serieus spelen ho maar...
Geintje moet eens kennen hoor, en BTW daarna werd er wel normaal gespeeld.

Mar goed volgende keer zak dan maar lief zijn :>

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Owwwww... is dat password ding een bug van F?

Haha, ik vind het altijd klote dat ik specifiek tegen ASE zeg dat ik geen PW servers wil, en dat steevast een PW server krijg.
Laatst werd ik daar zo pissig om dat ik als password wat 4 letter lange scheldwoorden had ingetikt. Dacht dat staat wel leuk in het log... ;)
Toen hij na invoeren mij gewoon liet joinen dacht ik Wauw, goeie gok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
De nieuwste versie is ook klaar.
Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII.

Dus binnenkort die ook maar gaan spelen.

Hopen dat het serieus wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Jammer, dat messen gebeuren heb ik dan weer gemist :(

Die lag, heb ik ook wel eens gehad. Maar het was wel speelbaar, en verdween na 30 seconden weer. Misschien om dat er iemand probeert te joinen met een langzame connectie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:10

Snow_King

Konijn is stoer!

ik heb helemaal geen last van lag.

Dat je vanavond PW moest invoeren kan kloppen.
De GameServers.net server van Army of GoT draaide nog 1.4, mijn server 1.45
We hadden een war vanavond welke werd gespeeld op mijn server.

verder, max players staat op 25, 24 public slots en 1 reserved slot voor mezelf.
Alleen de bug van de BF server is dat als er mapchange is en de server is helemaal vol dat iedereen dat pw boxje voor zijn neus krijgt.
Dus dat zet ik maar uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
heeft iemand Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII al geprobeerd :? zag dat ie idd al uit was :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

is ie er echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Volgens mij hier nog niet in de winkel, maar ik zag em al wel in het minder legale circuit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep hij is uit... maar ik ga hem niet eens downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

4/9 is ie in ieder geval bij dynabyte voor de mensen die zich vooraf hebben ingeschreven.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:28

Lief Adje

Love is in the air

SandeR schreef op 31 August 2003 @ 23:30:
De nieuwste versie is ook klaar.
Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII.

Dus binnenkort die ook maar gaan spelen.

Hopen dat het serieus wat is.
Ik heb h'm al besteld :D de 4de komt hij als het goed is bij Dynabyte in de shop :)

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

primemaximuz schreef op 31 augustus 2003 @ 22:35:
[...]

Geintje moet eens kennen hoor, en BTW daarna werd er wel normaal gespeeld.

Mar goed volgende keer zak dan maar lief zijn :>
Ach ja, tuurlijk, geintje moet zeker kunnen. Ik had alleen BF een hele tijd niet meer gespeeld. En toen ik hier zag dat er een patch uit was én dat er een Snow King een server had opgezet dacht ik: YES, da's leuk: lekker BF'en met mede-GoT'ers. Maar ja, toen zat het wat tegen met password, lag, haast geen tegenstanders óf juist te veel buitenlanders. En toen ik weer op de server kwam en jullie zatten te 'messen' dacht ik ff... hm...

Maar inderdaad: geintje moet kunnen: de volgende keer doe ik gewoon mee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:50

Damian

Insane Obtrusion

Tjah , WOWWII is uit, maar downloaden zal niet veel zin hebben, zal die wel weer over een key gan zeuren.

Ik heb BF origineel, RtR origineel, en daar zal WOWWII wel bijkomen ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou die iso van sw doet ut niet bij mij :X you are not allowed to write to this folder :( installshield zuigt gewoon dat wist ik al, maar heb al van alles geprobeerd: als administrator inloggen temp folders legen, beveiliging van mappen verlaagt, cd extracted enz. enz. NIKS :( en support van ea en installshield is ook zo lekker duidelijk :/

Nah ja dan maar geen sw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 10:24:
Nou die iso van sw doet ut niet bij mij :X you are not allowed to write to this folder :( installshield zuigt gewoon dat wist ik al, maar heb al van alles geprobeerd: als administrator inloggen temp folders legen, beveiliging van mappen verlaagt, cd extracted enz. enz. NIKS :( en support van ea en installshield is ook zo lekker duidelijk :/

Nah ja dan maar geen sw...
Je moet hem ook gewoon kopen en niet met die illegale meuk in de weer gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bor_de_Wollef schreef op 01 September 2003 @ 10:37:
[...]

Je moet hem ook gewoon kopen en niet met die illegale meuk in de weer gaan :)
:P rtr heb ik wel gekocht maar sw zal ik niet kopen er komen straks ook betere spellen die het geld meer waard zijn :)

Maar het is me net gelukt handmatig de cab files te extracten :P (thx search GoT :> ) moet alleen nu handmatig ff de dirs aanmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 10:41:
[...]

:P rtr heb ik wel gekocht maar sw zal ik niet kopen er komen straks ook betere spellen die het geld meer waard zijn :)

Maar het is me net gelukt handmatig de cab files te extracten :P (thx search GoT :> ) moet alleen nu handmatig ff de dirs aanmaken...
Niet kopen is niet spelen imho. Dan moet je het maar met de demo doen toch? Al die mensen met gehackte versies verpesten het voor de mensen die bf wel gewoon hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Niets mis mee om een spel even te testen voordat je besluit het te kopen. Je kan er toch niet mee online, en daar draait t (voor mij) helemaal om in dit spel.
Tis wel leuk om een impressie van het spel te krijgen, welke maps er in zitten, hoe de nieuwe voertuigen zijn enz. :)
Ik denk dat de demo geen goed beeld heeft gegeven van de full version omdat er veel te weinig nieuwe voertuigen inzitten terwijl ze ons zoveel nieuwe hadden beloofd :(

[ Voor 3% gewijzigd door YoG op 01-09-2003 11:09 ]

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Je kunt toch niet online met die versie. Dus, waarom zou ik die gaan ophalen? Of mis ik iets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is wat YoG zegt je kunt toch niet online spelen iig niet op legale servers. Maar ik heb net alle 8 mappen ff gespeelt en het ziet er toch wel mooi uit :)

6 mappen zijn objective en met name die zijn denk ik erg mooi om te spelen online, het werkt als volgt: als allied moet je steeds een objective destroyen (engineer is het makkelijkste) dan gaan er tickets van de axis af, maar de axis kunnen ook hun objective 'repairen' zodat ze weer tickets erbij krijgen.

Ik begin nu te twijfelen of ik hem wel moet kopen :P

Zal zo eens screens uppen...

//edit: wat screens in random volgorde:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/battlefield/sw/ScreenShot100.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/battlefield/sw/ScreenShot101.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/battlefield/sw/ScreenShot103.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/battlefield/sw/ScreenShot111.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/battlefield/sw/ScreenShot115.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/battlefield/sw/ScreenShot117.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/battlefield/sw/ScreenShot64.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/battlefield/sw/ScreenShot67.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/battlefield/sw/ScreenShot71.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/battlefield/sw/ScreenShot74.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/battlefield/sw/ScreenShot79.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/battlefield/sw/ScreenShot84.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/battlefield/sw/ScreenShot87.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/battlefield/sw/ScreenShot91.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/battlefield/sw/ScreenShot94.jpg

Er zijn 2 night maps btw.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 11:57:
Het is wat YoG zegt je kunt toch niet online spelen iig niet op legale servers. Maar ik heb net alle 8 mappen ff gespeelt en het ziet er toch wel mooi uit :)

6 mappen zijn objective en met name die zijn denk ik erg mooi om te spelen online, het werkt als volgt: als allied moet je steeds een objective destroyen (engineer is het makkelijkste) dan gaan er tickets van de axis af, maar de axis kunnen ook hun objective 'repairen' zodat ze weer tickets erbij krijgen.

Ik begin nu te twijfelen of ik hem wel moet kopen :P

Zal zo eens screens uppen...

Er zijn 2 night maps btw.
Zo dat ziet er allemaal goed uit, damn nu nog effe wachten op de 4de ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 01 September 2003 @ 11:01:
[...]

Niet kopen is niet spelen imho. Dan moet je het maar met de demo doen toch? Al die mensen met gehackte versies verpesten het voor de mensen die bf wel gewoon hebben gekocht.
Sommige games zijn hun veel te hoge prijs gewoon niet waard, naar mijn mening valt Secret Wars daar ook onder.

En als de warez versie niet beschikbaar was had ik het spel zeker niet gekocht, dus in principe lopen ze geen geld mis. Daarnaast kun je alleen op cracked servers spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Niet eens. Ik denk dat je aan SWoWW2 meer replay value hebt dan aan RTR, aangezien er meer maps, meer voertuigen/wapens en ook nog een objective based maps hebt. Ik denk dat deze add-on behoorlijk hoge cijvers gaat gooien (PC gameplay geeft het een 8.nog wat) en op internet flink gespeelt gaat worden. Echter, ik had wel een beetje gehoopt dat er een Koningstiger in zat, aangezien de Allies wel een heavy tank krijgen. Maargoed, dan zit ik wel erg te zeuren :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 van die 8 mappen zijn objective... Die zijn dus niet te spelen zoals we nu meestal doen? Gewoon vlag veroveren? Of is dat objective idee een optie...?

En hoe is de verhouding loop-rij-vlieg-maps? Ik hou het meest van loop-maps, zoals Stalingrad: alles lekker dicht bij elkaar. Of Market Garden en Omaha Beach. Die maps waarop je uren moeten rijden om ergens te komen of waar je moet vliegen (de laatste gratis add-on) vind ik minder... Hoeveel 'loop-maps' heeft deze add-on?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 12:30:
[...]

Sommige games zijn hun veel te hoge prijs gewoon niet waard, naar mijn mening valt Secret Wars daar ook onder.

En als de warez versie niet beschikbaar was had ik het spel zeker niet gekocht, dus in principe lopen ze geen geld mis.
Dat geeft jou nog geen vrijwaring om maar met illegale meuk aan de gang te gaan lijkt me. Te vaak worden die redenen die jij noemt als excuus gebruikt. Download en speel dan gewoon de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 12:44:
6 van die 8 mappen zijn objective... Die zijn dus niet te spelen zoals we nu meestal doen? Gewoon vlag veroveren? Of is dat objective idee een optie...?

En hoe is de verhouding loop-rij-vlieg-maps? Ik hou het meest van loop-maps, zoals Stalingrad: alles lekker dicht bij elkaar. Of Market Garden en Omaha Beach. Die maps waarop je uren moeten rijden om ergens te komen of waar je moet vliegen (de laatste gratis add-on) vind ik minder... Hoeveel 'loop-maps' heeft deze add-on?
Daar hou ik ook van :) maar helaas is dit niet zo in SW...

//edit: owja en de demo zuigt vergeleken met de final :P ze hadden beter een objective based map erin kunnen zetten en een andere map dan Hellendoorn dat zou meer een idee geven, maar hoe dan ook de final is positiever dan de demo vind ik :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Sinds de 1.45 patch krijg ik om de haverklap "please insert either battflefield cd" berichten. Ik heb natuurlijk de cd wel in de drive zitten (origineel yep). Wie heeft hier nog meer last van, en heeft iemand al een oplossing? Dit is gewoon heel erg irritant en het lijkt zich nogal willekeurig voor te doen. :(

Hoe backup ik mijn settings? Dit zal wel weer een reinstall betekenen helaas :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 01-09-2003 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 01 September 2003 @ 12:51:
[...]

Dat geeft jou nog geen vrijwaring om maar met illegale meuk aan de gang te gaan lijkt me. Te vaak worden die redenen die jij noemt als excuus gebruikt. Download en speel dan gewoon de demo.
Daar heb je wel gelijk in, om het te mogen spelen zou je er eigenlijk voor moeten betaald hebben. Maar ik vind dat DC (een gratis mod) heel wat meer te bieden heeft dan SW, die €30 (?) gaat kosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 12:58:
[...]

Daar heb je wel gelijk in, om het te mogen spelen zou je er eigenlijk voor moeten betaald hebben. Maar ik vind dat DC (een gratis mod) heel wat meer te bieden heeft dan SW, die €30 (?) gaat kosten..
Dat kan ik mij voorstellen. DC is een gave mod. Maar wie zegt ons dat die altijd gratis zal blijven? Ik vrees voor een Tactical Ops tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Bor_de_Wollef schreef op 01 September 2003 @ 12:58:
Sinds de 1.45 patch krijg ik om de haverklap "please insert either battflefield cd" berichten. Ik heb natuurlijk de cd wel in de drive zitten (origineel yep). Wie heeft hier nog meer last van, en heeft iemand al een oplossing? Dit is gewoon heel erg irritant en het lijkt zich nogal willekeurig voor te doen. :(

Hoe backup ik mijn settings? Dit zal wel weer een reinstall betekenen helaas :'(
Die probs heb ik ook, ik neem aan dat je dan een MOD probeert te starten; dan moet je die mod effe met de BF cd 1 opstarten ipv met de R2R cd :)

een paar pagina's terug zie je ook al wat berichten van mij daarover ;)

[ Voor 7% gewijzigd door whyz op 01-09-2003 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 12:58:
[...]

Dus... dan ga je lekker DC spelen toch? E niet SW. Simpel.
Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 12:55:
[...]

Daar hou ik ook van :) maar helaas is dit niet zo in SW...
Het zijn dus meer rij en vliegmaps...? In welke verhouding zo ongeveer?

Ik had THPS4 willen kopen maar die valt mij zwaar tegen (te veel hetzelfde en veel te moeilijk). Dus ik heb nog wat geld eh... 'over'...
SW is sowieso goedkoper dan een compleet spel, dus ik twijfel sterk om 'm misschien tóch te kopen...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT
Shit: reply i.p.v. edit... Sorry!

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

primemaximuz schreef op 01 September 2003 @ 13:03:
[...]

Die probs heb ik ook, ik neem aan dat je dan een MOD probeert te starten; dan moet je die mod effe met de BF cd 1 opstarten ipv met de R2R cd :)

een paar pagina's terug zie je ook al wat berichten van mij daarover ;)
Hij doet het hier inderdaad met DC maar ook met de RTR maps :(

Hoe maak ik een copy van mijn settings zodat ik kan reinstallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Bor_de_Wollef schreef op 01 September 2003 @ 13:05:
[...]

Ken jij DC dan helemaal niet meer opstarten, en die ook niet met de BF cd 1

Road to Rome kun je niet met die BF cd 1 opstarten, wel met de R2R cd ervan, anders is bij jouw de BF map flink doorelkaargeschud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Bor_de_Wollef schreef op 01 September 2003 @ 13:05:
[...]

Mij lukt dat nooit, zeer vaag.. het lijkt mij dat alle instellingen staan in de map Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings. Maar als ik dat weer terugzet dan moet ik alsnog alles weer gaan instellen :?

Ik heb trouwens CD2 van vanilla BF gemount met Virtual Daemon. Gaat al goed sinds ik het voor de eerste keer gebruikte.
Anders probeer je de full patch eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Wat zijn er weinig servers zeg.
1.45 of 1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

YoG schreef op 01 September 2003 @ 13:49:
[...]

Ik heb altijd de full patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:52
Op GameCopyWorld staat trouwens de 1.45 No-CD patch zodat je niet je RtR CD hoeft te beschadigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 22:47
LosserNL schreef op 01 September 2003 @ 15:29:
Op GameCopyWorld staat trouwens de 1.45 No-CD patch zodat je niet je RtR CD hoeft te beschadigen :)
1)kun je met een NoCD dan nog online?
2)is dat niet verboden om cracks te posten hier?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Lighteye: Toch maar weer helemaal into-BF1942? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruikte eerst om een online te spelen een rtr image, dan kon je zowel de orginele bf als rtr spelen.
Maar sinds 1.45 werkt de rtr image niet meer. dus wat nu ik heb geen zin om mijn rtr cd te beschadigen(na al die verhalen over kapotte cd's.
Alles legaal btw.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

waarom gebruik je dan niet een BF image? ik heb alle 3 de CD's gemount staan op mijn D schijf zodat ik nooit meer BF cds hoef te gebruiken (en dan kunnen ze ook niet stuk gaan :Y))...

[ Voor 3% gewijzigd door py.mosjuh op 01-09-2003 18:42 ]

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

py.mosjuh schreef op 01 September 2003 @ 18:42:
waarom gebruik je dan niet een BF image? ik heb alle 3 de CD's gemount staan op mijn D schijf zodat ik nooit meer BF cds hoef te gebruiken (en dan kunnen ze ook niet stuk gaan :Y))...
Een iso hoef je alleen maar te maken van de laatste game (dus nu ws SecretWeapons). Scheelt weer ruimte.

Weird.. nu lukt het mij ook niet meer met een image. Zouden ze een beveiliging hebben ingebouwd als je een mod gebruikt?

[ Voor 15% gewijzigd door evaarties op 01-09-2003 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb BF 1942 opnieuw geinstalleerd (origineel ja) en alle geluiden gaan opeens heel snel, schieten enz. worden heel snel afgespeeld oid. Die voice commands lijken net knabbel en babbel..

Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik ben er nog steeds niet uit of ik hem ga kopen. Call of Duty beloofd ook heerlijk te worden, alleen moet ik hiervan eerst een MP Demo gespeeld hebben. Battlefield vind ik de laatste tijd een stuk minder terwijl deze game me zo verschrikkelijk lang heeft weten te boeien. Zal wel komen door de slechte servers:

- te korte rondes
- irritante maps
- geen admin aanwezig
- teamkill festijnen
- Baserape figuren
- Te rustig of juist weer te druk

Kweenie wat ik ervan moet denken. Het is en blijft natuurlijk tot nu toe nog het beste WWII MP gamen, maar toch...

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klinkt als een probleem wat optreed bij AC97 audio chips. Als je die toevallig hebt, probeer eens een driver update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

jagermeister1 schreef op 01 september 2003 @ 19:29:
Ik ben er nog steeds niet uit of ik hem ga kopen. Call of Duty beloofd ook heerlijk te worden, alleen moet ik hiervan eerst een MP Demo gespeeld hebben. Battlefield vind ik de laatste tijd een stuk minder terwijl deze game me zo verschrikkelijk lang heeft weten te boeien. Zal wel komen door de slechte servers:

- te korte rondes
- irritante maps
- geen admin aanwezig
- teamkill festijnen
- Baserape figuren
- Te rustig of juist weer te druk

Kweenie wat ik ervan moet denken. Het is en blijft natuurlijk tot nu toe nog het beste WWII MP gamen, maar toch...
Hier ben ik het wel mee eens.
Speel ook vaak Mohaa maar daar is het veel minder lastig om een leuke server "zonder mensen die express alles verzieken" te vinden.

Verder vind ik dat EA teveel bezig is om BF uit te melken. Heb zelf ook RTR maar achteraf vind ik het die 30 euro ofzo niet waard. Het is voor mij aantrekkelijker om Call of Duty te kopen o.i.d.
Nog een negatief aspect van is dat ze veeeeeel te weinig doen om cheaters aan te pakken. Met al die revenuen die ze opstrijken moeten ze geld in anti-cheat steken (en in de opvolger van BF). Al die uitmelk add ons die kunnen mij gestolen worden.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 19:31:
Dat klinkt als een probleem wat optreed bij AC97 audio chips. Als je die toevallig hebt, probeer eens een driver update :)
Ik heb net de nieuwste drivers van SiS gedownload, maar nog steeds hetzelfde...

Zal eens op zoek gaan naar andere drivers, iig bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een avance ac97, met standaart drivers... werkt perfect :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Krijg em nu binnen!
Ben benieuwd hoe het is, denk niet dat ik em ga kope maarja, je kan wel over lan spelen en das fijn. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zitten er ook flashlites in die nightmaps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

De lag van vanavond had 2 oorzaken..

A: een deamon op de achtergrond was in een endless-loop geraakt (bugje in kernel/deamon)
B. Enige Peerings (planet, @home en Chello) lagen er soms uit, daardoor moesten de pakketjes een andere route nemen en dat veroorzaakt lag.

Even dat jullie het weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Snow_King schreef op 01 September 2003 @ 22:50:

A: een deamon op de achtergrond was in een endless-loop geraakt (bugje in kernel/deamon)
B. Enige Peerings (planet, @home en Chello) lagen er soms uit, daardoor moesten de pakketjes een andere route nemen en dat veroorzaakt lag.

Thx for the info, vondt het ook al raar want het hele weekend had de server goed gedraait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Snow_King schreef op 01 September 2003 @ 22:50:

:D ; ik had vanavond een prima ping; ondangs dat emule op de achtergrond nog draaide met 1kb/sec upload (enschede, @home)

en py die baalde want die had een k*t verbinding (ook @home; aan de 'andere kant' van enschede)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Help!!!! schreef op 01 September 2003 @ 19:43:
[...]
Hier ben ik het wel mee eens.
Speel ook vaak Mohaa maar daar is het veel minder lastig om een leuke server "zonder mensen die express alles verzieken" te vinden.

Verder vind ik dat EA teveel bezig is om BF uit te melken. Heb zelf ook RTR maar achteraf vind ik het die 30 euro ofzo niet waard. Het is voor mij aantrekkelijker om Call of Duty te kopen o.i.d.
Nog een negatief aspect van is dat ze veeeeeel te weinig doen om cheaters aan te pakken. Met al die revenuen die ze opstrijken moeten ze geld in anti-cheat steken (en in de opvolger van BF). Al die uitmelk add ons die kunnen mij gestolen worden.
Je argumenten gaan niet op:
EA doet tenminste nog iets voor de Battlefield community, de laatste patch van MoHAA is van maart en daar zijn geen officiële nieuwe maps voor uitgekomen...

MoHAA wordt trouwens ook "uitgemolken" want daar is de waardeloze addon Spearhead voor verschenen en binnenkort komt (de waarschijnlijk ook waardeloze addon) Breakthrough!

Call of Duty kan je zien als MoHAA deel 2 aangezien de gameplay en settings precies hetzelfde zijn gebleven alleen is het grafisch (iets) verbeterd.

Bij MoHAA zijn er veel meer cheats beschikbaar dan voor Battlefield en daar wordt toch ook niets aan gedaan, bij Battlefield wordt door elke patch de cheats eruit gehaald, voor zolang het duurt. Bij elke game die men de moeite vindt om te kraken, zullen ze het ook niet laten!

Bij Battlefield stopt EA ook tijd en geld in het bestrijden van cheaters door regelmatige updates (bij MoHAA zal dat niet (meer) gebeuren) en ze ook nog eens zijn druk bezig met het vervolg Battlefield Vietnam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Nu op de "Discovery Channel"

Battlefield, El Alamein Part 1
De overwinning van Montgomery in de woestijn zorgde, samen met de Duitse nederlaag tegen Stalin, voor een ommekeer in de Tweede Wereldoorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 18:35:
Ik gebruikte eerst om een online te spelen een rtr image, dan kon je zowel de orginele bf als rtr spelen.
Maar sinds 1.45 werkt de rtr image niet meer. dus wat nu ik heb geen zin om mijn rtr cd te beschadigen(na al die verhalen over kapotte cd's.
Alles legaal btw.
Jah vond ik ook vreemd :( want als ik BF ging spelen deed welke spel ik ook speelde de cd van R2R erin, maar na patch 1.45 kan je alleen met Battlefield CD de retail spelen en met de R2R CD alleen R2R :? zal wel met illegale activiteiten te maken hebben :)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

primemaximuz schreef op 02 September 2003 @ 00:57:
Nu op de "Discovery Channel"

Battlefield, El Alamein Part 1
De overwinning van Montgomery in de woestijn zorgde, samen met de Duitse nederlaag tegen Stalin, voor een ommekeer in de Tweede Wereldoorlog.
Voor nog maar de 362e keer ;)

Vind het trouwens wel leuk om dit soort dingen te zien. Heb oa Monte Cassino, Battle of Anzio (met de Big Bertha), Midway, uiteraard Market Garden en Omaha Beach (duh, D-day) en nog vele andere gezien. Heb daarna altijd enorm veel zin om weer bf te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 10:56:
[...]
Voor nog maar de 362e keer ;)

Vind het trouwens wel leuk om dit soort dingen te zien. Heb oa Monte Cassino, Battle of Anzio (met de Big Bertha), Midway, uiteraard Market Garden en Omaha Beach (duh, D-day) en nog vele andere gezien. Heb daarna altijd enorm veel zin om weer bf te gaan doen.
Dat het er al vaker op is geweest dat is cker :D , maar het blijft boeiend ookal heb je het al 3 keer gezien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hoe is het eigenlijk met de WWII realism mod? Ik hoorde dat die het niet meer deed met de laatste patches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Kunnen jullie trouwens goed spelen op de EAUK-servers? Normaal heb ik geen enkel probleem met servers boven de 50 man maar op die servers is het voor mij altijd enorm laggy. Als ik draai met mijn mannetje schokt hij even later weer een kwartslag terug. Als ik loop vlieg ik om de paar tellen weer 5 meter achteruit.

Iemand met dezelfde problemen?

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

YoG schreef op 01 september 2003 @ 13:49:
[...]

Ik heb trouwens CD2 van vanilla BF gemount met Virtual Daemon. Gaat al goed sinds ik het voor de eerste keer gebruikte.
Ik mag een boon zijn, maar wat is vanilla BF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gewone bf zonder mods oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Lister_Storm schreef op 02 September 2003 @ 13:28:
Kunnen jullie trouwens goed spelen op de EAUK-servers? Normaal heb ik geen enkel probleem met servers boven de 50 man maar op die servers is het voor mij altijd enorm laggy. Als ik draai met mijn mannetje schokt hij even later weer een kwartslag terug. Als ik loop vlieg ik om de paar tellen weer 5 meter achteruit.

Iemand met dezelfde problemen?
Hier lagged het ook als die 64-man servers volzitten. Dan heeft iedereen lag. Bij 50 spelers heb ik trouwens nog nergens last van... Je kunt beter op die kleinere servers van EA UK spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 20:21:
ik heb een avance ac97, met standaart drivers... werkt perfect :o
Hier heeft BF ook tijden goed gewerkt, maar nu is het met 2 verschillende drivers al zo raar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Nog even wat SW screens

Allemaal uit de map Essen, vind ik persoonlijk erg vette map!

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/10290/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/10291/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/10292/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/10293/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/10294/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/10295/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/10296/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/10297/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/10298/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/10299/thumb.jpg

Ik denk zelf dat SW gaaf gaat worden, ik koop hem zeker weten!

[ Voor 6% gewijzigd door Snow_King op 02-09-2003 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja t viel mij op dat de maps veel beter afgewerkt zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ok, mijn server draait NIET meer public.
het was zoals jullie kunnen lezen een test.

Army of GoT wil die server van mij gaan huren en met een test wilde we kijken of hij zou laggen, dat doet hij dus niet.

Jullie zeggen soms dat hij toch lagged, hoe komt dat?
Zoals hier boven gezegt waren er gisteravond server problemen ja.

Maar verder ligt het vaak aan jezelf zoals LE al zei.
[rml]Lighteye in "[ Online gamen] Mensen met hoge ping vero"[/rml]

Dat is dus volgens mij volkomen waar, het zit vaak tussen je oren, of je PC kan het even niet aan.

Volgens de Officiële DICE fora over de Linux server moet een 2.4Ghz met 512MB DDR een 64 mans server kunnen draaien.

Ik heb een 2.4Ghz met 1GB ram en draai 24 man, de helft minder dus........
Als alles goed is komt de server 24/7 online ergens in oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Snow_King schreef op 02 September 2003 @ 15:44:
Nog even wat SW screens

Allemaal uit de map Essen, vind ik persoonlijk erg vette map!

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Ik denk zelf dat SW gaaf gaat worden, ik koop hem zeker weten!
\o\ \o/ /o/ :Y)

Ik ga zo ff BF1942 SW installen. Kijken of er al servers beschikbaar zijn. Grafisch is er dus niks anders, maar er zijn wel nieuew wapens/maps.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 02 September 2003 @ 16:30:
Ok, mijn server draait NIET meer public.
het was zoals jullie kunnen lezen een test.

Army of GoT wil die server van mij gaan huren en met een test wilde we kijken of hij zou laggen, dat doet hij dus niet.

Jullie zeggen soms dat hij toch lagged, hoe komt dat?
Zoals hier boven gezegt waren er gisteravond server problemen ja.

Maar verder ligt het vaak aan jezelf zoals LE al zei.
[rml]Lighteye in "[ Online gamen] Mensen met hoge ping vero"[/rml]

Dat is dus volgens mij volkomen waar, het zit vaak tussen je oren, of je PC kan het even niet aan.

Volgens de Officiële DICE fora over de Linux server moet een 2.4Ghz met 512MB DDR een 64 mans server kunnen draaien.

Ik heb een 2.4Ghz met 1GB ram en draai 24 man, de helft minder dus........
Als alles goed is komt de server 24/7 online ergens in oktober
Hm, toch vreemd... Ik kon dus wel goed spelen op je server maar zo nu en dan kreeg ik een schokkerig beeld (je loopt en opeens sta je weer 2 meter terug en zo). Terwijl m'n ping goed leek... Vreemd. En ik heb dus totaal geen progs in de achtergrond lopen!

Wat ik me u wel bedenk...: voorheen had ik hier nooit last van: soms kreeg ik wel eens een waarschuwing (gele letters met 'connection problems' of zo), maar nooit dit soort laggy gedoe. Zou het niet aan de nieuwe patch kunnen liggen? Ik hebna het patchen alleen nog maar op jouw server gespeeld (jammer dat 'ie nu niet meer public is... :'( :'( :'( BF is veel leuker met 'bekenden'... :'( :'( :'( )

Ik zal vanavond eens checken of ik nu op andere servers ook dit vreemde lag gedoe heb. Ik ben niet de enige dus... wellicht is 1.45 niet helemaal in orde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Ook raar toen ik secret weapons installeerde... hij dacht dat ik niet 1.45 was terwijl ik toch zeker 2 dagen geleden op alle 1.45 servers speelde!

Tot nu toe ben ik niet zo heel erg enthousiast over SW....
Wel geinig, maar ik ga vandaag verder spelen.
tis gewoon dat ik een slecht voorgevoel heb over online spelen van SW... denkt dat het gewoon kut wordt, geen echte balance in maps en veel campers!
SK, kan jij anders niet in oktober een SW server draaien? :P

Ik weet nog niet of ik em ga kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Hidde schreef op 03 September 2003 @ 07:18:
Ook raar toen ik secret weapons installeerde... hij dacht dat ik niet 1.45 was terwijl ik toch zeker 2 dagen geleden op alle 1.45 servers speelde!

tis gewoon dat ik een slecht voorgevoel heb over online spelen van SW... denkt dat het gewoon kut wordt, geen echte balance in maps en veel campers!

maybe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat betekenen trouwens die grijze en gele kleuren in de serverlijst van battlefield? Het valt mij op dat er steeds meer grijs bijkomt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Bor_de_Wollef schreef op 03 September 2003 @ 08:28:
Wat betekenen trouwens die grijze en gele kleuren in de serverlijst van battlefield? Het valt mij op dat er steeds meer grijs bijkomt namelijk.
is het niet dat de grijze servers een andere versie draaien? Misschien dat jij nog versie 1.4 hebt, en alle servers upgraden naar v1.45

* Spleasure weet het niet zeker, ASE ruleert :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Spleasure schreef op 03 September 2003 @ 09:28:
[...]

is het niet dat de grijze servers een andere versie draaien? Misschien dat jij nog versie 1.4 hebt, en alle servers upgraden naar v1.45

* Spleasure weet het niet zeker, ASE ruleert :Y)
Dat zou andersom moeten zijn dan. Zijn er nog steeds meer 1.4 servers? Hopelijk gaan veel over wanneer Secret Weapons in de winkels ligt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 11-09 12:50

Damian

Insane Obtrusion

Ik word toch echt wel een beetje ziek van die mensen die beginnen te poepen over dat baserapen, basecampen.

feit is, dat het gewoon een normaal iets is eigenlijk. In de oorlog was het toch ook niet zo dat de vijand niet bij de base mocht komen. Daar lagen ook ineens snipers, die de bases aanvielen. Ikzelf ben helikopter piloot. En ik ga dus vaak boven bases hangen, die van enemies zijn. Ik werd daar gewoon gekickt door een admin :?. dit was dan op een uncapable base, maar dat moet niet boeien, ik val de vijand aan, waar die ook zijn, en het feit dat ze mij dan niet pakken, is hun fout. Ik word persoonlijk erg ziek van dit gezeik, en zie het ook vaak staan hier

Basecampen hoort erbij, baserapen net zo hard. Je beschermt een base, of je valt een base aan.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Bor_de_Wollef schreef op 03 september 2003 @ 09:37:
[...]

Dat zou andersom moeten zijn dan. Zijn er nog steeds meer 1.4 servers? Hopelijk gaan veel over wanneer Secret Weapons in de winkels ligt dan.
Mijn ASE meldt 944 1.4 servers en 1491 met 1.45
Met alle versies bij elkaar kom ik op 2346 servers met bijna 62994 spelers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Hidde schreef op 03 September 2003 @ 07:18:

yep, had ik ook.

Net even SW gespeeld, een paar mappen bekeken en single player gedaan. Mijn eerste impressie is dat het tegenvalt. Ik krijg een beetje hetzelfde gevoel terug als met RTR. Alleen kijk ik er nu wat nuchterder tegenaan. Want in het begin vond ik RTR echt cool omdat het een hele nwe ervaring was om BF met nwe voertuigen en maps te spelen (grote mods had je toen nog niet zo veel) maar na een paar weken spelen had ik het wel weer gezien. Ik denk dat hetzelfde gaat gebeuren met SW. Er is zo WEINIG aan toegevoegd. Soms merk ik nauwelijks dat ik een exp. pack aan het spelen ben :/
Je komt veel te vaak dezelfde oude voertuigen tegen. En bovendien is het realisme nu bijna weg door science fiction voertuigen. Okee, ze mogen misschien in het echt gemaakt zijn maar ze zijn nauwelijks bekend bij de mensen.. daardoor hou ik er een heel 'fictioneel' gevoel aan SW over.
Alleen al de intro.. dat het net een sprookje kunnen zijn.. een tank die opeens een rocketlauncher bijgetoverd krijgt (dat geluidje erbij alleen al "PLING-POEF!" :X )
Ik heb het spel vorige maand al besteld want ja als BF addict kun je dit niet in je collectie ontbreken (30 euro, tering :'( |:( )
vanilla BF is heel voor mij heel een COOL spel omdat de voertuigen zo mooi gemodeled zijn en om het vernieuwende concept, de gameplay mag dan niet zo realistisch zijn maar de sfeer vind ik dan weer wel top. Met SW heb ik meer het gevoel alsof ik een 1 of andere domme mod zitten te spelen, opzich wel grappig gemaakt.. maar 30 euro (bijna 70 PIEK mensen :'( ) is het dus echt niet waard

Ik kijk alweer uit naar BF Vietnam.. wanneer kwam die ook alweer uit? :/

De mappen zijn wel aardig gedaan.. ze hadden die beter als een soort stand-alone mappack kunnen releasen en die buck rogers vliegtuigen achterwege moeten laten. Want nu is het net alsof ze nog snel voordat ze Vietnam gaan releasen van doelgroep gaan veranderen (lees: veel JONGERE mensen) en daar even BF mee kunnen uitmelken.
Ik snap nu wat iedereen tegen EA heeft, blegh :r

[ Voor 9% gewijzigd door YoG op 03-09-2003 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

imho doen ze met BF wat ze ook met mijn liefbare GI JOE hebben gedaan.. rocket packs, fancy pancy geluidjes e.d.... het trauma is weer terug bij mij hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Net ook maar ASE geinstalleerd, maar eh, hoe kan ik een server lijst krijgen van bijvoorbeeld Battlefield, RTR, DC tegelijk?

[ Voor 39% gewijzigd door Bor op 03-09-2003 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

tja, ik weet het ook nog niet.

Ik kijk zelf ook heel erg uit naar Vietnam, maar SW weet ik gewoon nog niet zeker.
Het gaat allemaal om $$$$$$$$ en nog eens $$$$$$$$$ dat is tegenwoordig met alles zo, het menselijke is naar de achtergrond het $$$$$ naar de voorgrond.

Damian, ik ben het met je eens, basecampen en baserapen mag imho gewoon..

Bor, vink meerdere mods aan (CTRL toets)

[ Voor 7% gewijzigd door Snow_King op 03-09-2003 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Snow_King schreef op 03 september 2003 @ 10:42:

Bor, vink meerdere mods aan (CTRL toets)
Thanks! Maar hoe zie je dan het verschil? De icons blijven hetzelfde namelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gameID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

verschil zie je alleen bij de server info GameID

edit: Great minds think alike :D

[ Voor 28% gewijzigd door Snow_King op 03-09-2003 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Snow_King schreef op 03 september 2003 @ 11:16:
verschil zie je alleen bij de server info GameID

edit: Great minds think alike :D
Kun je daar geen filter op los laten die de kleurtjes veranderd? Die manual is offline helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

kan niet.. je kan nog wat prusten met de ASE filter wizard (http://www.udpsoft.com/eye/wizard.html) maar daar kan je geen kleurtjes mee aanpassen oid.. ik zou gewoon country selecteren (ne, uk, swe, du) en dan van te voren kiezen welke mod je wil spelen.. ik zie ook de logica niet van meerdere mods tegelijk weergeven maar goed..

/edit: ik keek net even in de ASE FAQ en het kan wel.. maak een filter met de genoemde wizard en klik daarna rechts op dat filter. selecteer "make color filter" en voila, je kan kleuren instellen :D

[ Voor 24% gewijzigd door py.mosjuh op 03-09-2003 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SW expansion pack is hier nu binnen bij Dynabyte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Dynabyte Vlissingen heeft em ook al binne :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ben net klaar met installeren -> snel kijken of er al servers zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Bor_de_Wollef schreef op 03 september 2003 @ 12:58:
Ben net klaar met installeren -> snel kijken of er al servers zijn :)
Er zijn al wat servers maar niet zoveel, eens kijken wat ASE dan zegt ipv dat battlefield server search. :r

Nee lama doen 8)7 was weer dom bezig

[ Voor 25% gewijzigd door whyz op 03-09-2003 13:07 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.