Snow_King schreef op 31 August 2003 @ 13:59:
[...]
das een bugje in de BF server, gewoon niets invullen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 17:02 ]
Verwijderd
Snow_King schreef op 31 August 2003 @ 13:59:
[...]
das een bugje in de BF server, gewoon niets invullen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 17:02 ]
Dat werkte dus net niet. Ik had het ook, "failed to connect to server". Nu werkt het weer goed. Iedereen werd volgens mij net ook ff van de server afgekicked.
Verwijderd
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
Er zit 1 reserveslot op de server, dus als er 23/24 spelers opzitten dan moet je voor het laatste slot een pw hebben, dat doet SK om er zelf altijd in te kunnen.Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 17:56:
Ja, gewoon niets invullen helpt niet: paar keer geprobeerd. Pas na een paar keer opnieuw opstarten kwam ik op de server (toen er opeens geen password meer werd gevraagd) en toen was er helemaal niemand meer (terwijl er vlak daarvoor zo'n 23 mensen op zaten. Even later een hele tijd met zo'n 4, 5 man gespeeld.
Ergens klopt er iets niet, lijkt me...
Hmmz, het werkt ook nog alleen waarom brengen ze dan nog andere versie uit die toch niet werkt, en belangrijker waarom staat dit nergens op die bf site.Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 19:10:
HOEFT NIET gewoon de full patch installeren!
LEZEN AUB
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
Geintje moet eens kennen hoor, en BTW daarna werd er wel normaal gespeeld.Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 21:59:
Ik heb net weer ff zitten spelen op die server van Snow King maar zo nu en dan is er toch akelige lag... Ik krijg geen melding dat er connection problems zijn, maar het beeld schokt onspeelbaar. Dat heb ik nooit op andere servers...
Vanmiddag had ik er ook al eens last van, maar toen waren er een paar clanleden die een ping hadden van >150. Nu had iedereen een ping van onder de 100. We waren met z'n twaalfen of zo.
Trouwens, ik dacht dat er eindelijk eens serieus leuk gespeeld kon worden: zitten er een paar lui die hier ook rondhangen elkaar af te maken met messen... Dikke pret, maar serieus spelen ho maar...
Right for all the wrong reasons.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Volgens mij hier nog niet in de winkel, maar ik zag em al wel in het minder legale circuitSnow_King schreef op 01 September 2003 @ 01:04:
is ie er echt?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb h'm al besteldSandeR schreef op 31 August 2003 @ 23:30:
De nieuwste versie is ook klaar.
Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII.
Dus binnenkort die ook maar gaan spelen.
Hopen dat het serieus wat is.
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Verwijderd
Ach ja, tuurlijk, geintje moet zeker kunnen. Ik had alleen BF een hele tijd niet meer gespeeld. En toen ik hier zag dat er een patch uit was én dat er een Snow King een server had opgezet dacht ik: YES, da's leuk: lekker BF'en met mede-GoT'ers. Maar ja, toen zat het wat tegen met password, lag, haast geen tegenstanders óf juist te veel buitenlanders. En toen ik weer op de server kwam en jullie zatten te 'messen' dacht ik ff... hm...primemaximuz schreef op 31 augustus 2003 @ 22:35:
[...]
Geintje moet eens kennen hoor, en BTW daarna werd er wel normaal gespeeld.
Mar goed volgende keer zak dan maar lief zijn
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Je moet hem ook gewoon kopen en niet met die illegale meuk in de weer gaanVerwijderd schreef op 01 September 2003 @ 10:24:
Nou die iso van sw doet ut niet bij mijyou are not allowed to write to this folder
installshield zuigt gewoon dat wist ik al, maar heb al van alles geprobeerd: als administrator inloggen temp folders legen, beveiliging van mappen verlaagt, cd extracted enz. enz. NIKS
en support van ea en installshield is ook zo lekker duidelijk
Nah ja dan maar geen sw...
Bor_de_Wollef schreef op 01 September 2003 @ 10:37:
[...]
Je moet hem ook gewoon kopen en niet met die illegale meuk in de weer gaan
Niet kopen is niet spelen imho. Dan moet je het maar met de demo doen toch? Al die mensen met gehackte versies verpesten het voor de mensen die bf wel gewoon hebben gekocht.Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 10:41:
[...]
rtr heb ik wel gekocht maar sw zal ik niet kopen er komen straks ook betere spellen die het geld meer waard zijn
Maar het is me net gelukt handmatig de cab files te extracten(thx search GoT
) moet alleen nu handmatig ff de dirs aanmaken...
[ Voor 3% gewijzigd door YoG op 01-09-2003 11:09 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 12:13 ]
Zo dat ziet er allemaal goed uit, damn nu nog effe wachten op de 4deVerwijderd schreef op 01 September 2003 @ 11:57:
Het is wat YoG zegt je kunt toch niet online spelen iig niet op legale servers. Maar ik heb net alle 8 mappen ff gespeelt en het ziet er toch wel mooi uit
6 mappen zijn objective en met name die zijn denk ik erg mooi om te spelen online, het werkt als volgt: als allied moet je steeds een objective destroyen (engineer is het makkelijkste) dan gaan er tickets van de axis af, maar de axis kunnen ook hun objective 'repairen' zodat ze weer tickets erbij krijgen.
Ik begin nu te twijfelen of ik hem wel moet kopen
Zal zo eens screens uppen...
Er zijn 2 night maps btw.
Verwijderd
Sommige games zijn hun veel te hoge prijs gewoon niet waard, naar mijn mening valt Secret Wars daar ook onder.Bor_de_Wollef schreef op 01 September 2003 @ 11:01:
[...]
Niet kopen is niet spelen imho. Dan moet je het maar met de demo doen toch? Al die mensen met gehackte versies verpesten het voor de mensen die bf wel gewoon hebben gekocht.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 12:32 ]
Surfin' paradise!
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 12:46 ]
Dat geeft jou nog geen vrijwaring om maar met illegale meuk aan de gang te gaan lijkt me. Te vaak worden die redenen die jij noemt als excuus gebruikt. Download en speel dan gewoon de demo.Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 12:30:
[...]
Sommige games zijn hun veel te hoge prijs gewoon niet waard, naar mijn mening valt Secret Wars daar ook onder.
En als de warez versie niet beschikbaar was had ik het spel zeker niet gekocht, dus in principe lopen ze geen geld mis.
Daar hou ik ook vanVerwijderd schreef op 01 September 2003 @ 12:44:
6 van die 8 mappen zijn objective... Die zijn dus niet te spelen zoals we nu meestal doen? Gewoon vlag veroveren? Of is dat objective idee een optie...?
En hoe is de verhouding loop-rij-vlieg-maps? Ik hou het meest van loop-maps, zoals Stalingrad: alles lekker dicht bij elkaar. Of Market Garden en Omaha Beach. Die maps waarop je uren moeten rijden om ergens te komen of waar je moet vliegen (de laatste gratis add-on) vind ik minder... Hoeveel 'loop-maps' heeft deze add-on?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 12:57 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 01-09-2003 13:00 ]
Verwijderd
Daar heb je wel gelijk in, om het te mogen spelen zou je er eigenlijk voor moeten betaald hebben. Maar ik vind dat DC (een gratis mod) heel wat meer te bieden heeft dan SW, die €30 (?) gaat kosten..Bor_de_Wollef schreef op 01 September 2003 @ 12:51:
[...]
Dat geeft jou nog geen vrijwaring om maar met illegale meuk aan de gang te gaan lijkt me. Te vaak worden die redenen die jij noemt als excuus gebruikt. Download en speel dan gewoon de demo.
Dat kan ik mij voorstellen. DC is een gave mod. Maar wie zegt ons dat die altijd gratis zal blijven? Ik vrees voor een Tactical Ops tactiek.Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 12:58:
[...]
Daar heb je wel gelijk in, om het te mogen spelen zou je er eigenlijk voor moeten betaald hebben. Maar ik vind dat DC (een gratis mod) heel wat meer te bieden heeft dan SW, die €30 (?) gaat kosten..
Die probs heb ik ook, ik neem aan dat je dan een MOD probeert te starten; dan moet je die mod effe met de BF cd 1 opstarten ipv met de R2R cdBor_de_Wollef schreef op 01 September 2003 @ 12:58:
Sinds de 1.45 patch krijg ik om de haverklap "please insert either battflefield cd" berichten. Ik heb natuurlijk de cd wel in de drive zitten (origineel yep). Wie heeft hier nog meer last van, en heeft iemand al een oplossing? Dit is gewoon heel erg irritant en het lijkt zich nogal willekeurig voor te doen.
Hoe backup ik mijn settings? Dit zal wel weer een reinstall betekenen helaas
[ Voor 7% gewijzigd door whyz op 01-09-2003 13:04 ]
Verwijderd
Dus... dan ga je lekker DC spelen toch? E niet SW. Simpel.Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 12:58:
[...]
Daar heb je wel gelijk in, om het te mogen spelen zou je er eigenlijk voor moeten betaald hebben. Maar ik vind dat DC (een gratis mod) heel wat meer te bieden heeft dan SW, die €30 (?) gaat kosten..
Het zijn dus meer rij en vliegmaps...? In welke verhouding zo ongeveer?Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 12:55:
[...]
Daar hou ik ook vanmaar helaas is dit niet zo in SW...
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 13:06 ]
Hij doet het hier inderdaad met DC maar ook met de RTR mapsprimemaximuz schreef op 01 September 2003 @ 13:03:
[...]
Die probs heb ik ook, ik neem aan dat je dan een MOD probeert te starten; dan moet je die mod effe met de BF cd 1 opstarten ipv met de R2R cd
een paar pagina's terug zie je ook al wat berichten van mij daarover
Ken jij DC dan helemaal niet meer opstarten, en die ook niet met de BF cd 1Bor_de_Wollef schreef op 01 September 2003 @ 13:05:
[...]
Hij doet het hier inderdaad met DC maar ook met de RTR maps![]()
Hoe maak ik een copy van mijn settings zodat ik kan reinstallen?
Mij lukt dat nooit, zeer vaag.. het lijkt mij dat alle instellingen staan in de map Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings. Maar als ik dat weer terugzet dan moet ik alsnog alles weer gaan instellenBor_de_Wollef schreef op 01 September 2003 @ 13:05:
[...]
Hij doet het hier inderdaad met DC maar ook met de RTR maps![]()
Hoe maak ik een copy van mijn settings zodat ik kan reinstallen?
Ik heb altijd de full patch
1)kun je met een NoCD dan nog online?LosserNL schreef op 01 September 2003 @ 15:29:
Op GameCopyWorld staat trouwens de 1.45 No-CD patch zodat je niet je RtR CD hoeft te beschadigen
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 18:35 ]
[ Voor 3% gewijzigd door py.mosjuh op 01-09-2003 18:42 ]
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Een iso hoef je alleen maar te maken van de laatste game (dus nu ws SecretWeapons). Scheelt weer ruimte.py.mosjuh schreef op 01 September 2003 @ 18:42:
waarom gebruik je dan niet een BF image? ik heb alle 3 de CD's gemount staan op mijn D schijf zodat ik nooit meer BF cds hoef te gebruiken (en dan kunnen ze ook niet stuk gaan)...
[ Voor 15% gewijzigd door evaarties op 01-09-2003 20:05 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 19:25 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Hier ben ik het wel mee eens.jagermeister1 schreef op 01 september 2003 @ 19:29:
Ik ben er nog steeds niet uit of ik hem ga kopen. Call of Duty beloofd ook heerlijk te worden, alleen moet ik hiervan eerst een MP Demo gespeeld hebben. Battlefield vind ik de laatste tijd een stuk minder terwijl deze game me zo verschrikkelijk lang heeft weten te boeien. Zal wel komen door de slechte servers:
- te korte rondes
- irritante maps
- geen admin aanwezig
- teamkill festijnen
- Baserape figuren
- Te rustig of juist weer te druk
Kweenie wat ik ervan moet denken. Het is en blijft natuurlijk tot nu toe nog het beste WWII MP gamen, maar toch...
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Ik heb net de nieuwste drivers van SiS gedownload, maar nog steeds hetzelfde...Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 19:31:
Dat klinkt als een probleem wat optreed bij AC97 audio chips. Als je die toevallig hebt, probeer eens een driver update
Thx for the info, vondt het ook al raar want het hele weekend had de server goed gedraaitSnow_King schreef op 01 September 2003 @ 22:50:
De lag van vanavond had 2 oorzaken..
A: een deamon op de achtergrond was in een endless-loop geraakt (bugje in kernel/deamon)
B. Enige Peerings (planet, @home en Chello) lagen er soms uit, daardoor moesten de pakketjes een andere route nemen en dat veroorzaakt lag.
Even dat jullie het weten!
Snow_King schreef op 01 September 2003 @ 22:50:
De lag van vanavond had 2 oorzaken..
A: een deamon op de achtergrond was in een endless-loop geraakt (bugje in kernel/deamon)
B. Enige Peerings (planet, @home en Chello) lagen er soms uit, daardoor moesten de pakketjes een andere route nemen en dat veroorzaakt lag.
Even dat jullie het weten!
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Je argumenten gaan niet op:Help!!!! schreef op 01 September 2003 @ 19:43:
[...]
Hier ben ik het wel mee eens.
Speel ook vaak Mohaa maar daar is het veel minder lastig om een leuke server "zonder mensen die express alles verzieken" te vinden.
Verder vind ik dat EA teveel bezig is om BF uit te melken. Heb zelf ook RTR maar achteraf vind ik het die 30 euro ofzo niet waard. Het is voor mij aantrekkelijker om Call of Duty te kopen o.i.d.
Nog een negatief aspect van is dat ze veeeeeel te weinig doen om cheaters aan te pakken. Met al die revenuen die ze opstrijken moeten ze geld in anti-cheat steken (en in de opvolger van BF). Al die uitmelk add ons die kunnen mij gestolen worden.
Jah vond ik ook vreemdVerwijderd schreef op 01 september 2003 @ 18:35:
Ik gebruikte eerst om een online te spelen een rtr image, dan kon je zowel de orginele bf als rtr spelen.
Maar sinds 1.45 werkt de rtr image niet meer. dus wat nu ik heb geen zin om mijn rtr cd te beschadigen(na al die verhalen over kapotte cd's.
Alles legaal btw.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
Voor nog maar de 362e keerprimemaximuz schreef op 02 September 2003 @ 00:57:
Nu op de "Discovery Channel"
Battlefield, El Alamein Part 1
De overwinning van Montgomery in de woestijn zorgde, samen met de Duitse nederlaag tegen Stalin, voor een ommekeer in de Tweede Wereldoorlog.
Dat het er al vaker op is geweest dat is ckerVerwijderd schreef op 02 September 2003 @ 10:56:
[...]
Voor nog maar de 362e keer
Vind het trouwens wel leuk om dit soort dingen te zien. Heb oa Monte Cassino, Battle of Anzio (met de Big Bertha), Midway, uiteraard Market Garden en Omaha Beach (duh, D-day) en nog vele andere gezien. Heb daarna altijd enorm veel zin om weer bf te gaan doen.
Ik mag een boon zijn, maar wat is vanilla BF?YoG schreef op 01 september 2003 @ 13:49:
[...]
Ik heb trouwens CD2 van vanilla BF gemount met Virtual Daemon. Gaat al goed sinds ik het voor de eerste keer gebruikte.
Anders probeer je de full patch eens?
Hier lagged het ook als die 64-man servers volzitten. Dan heeft iedereen lag. Bij 50 spelers heb ik trouwens nog nergens last van... Je kunt beter op die kleinere servers van EA UK spelen.Lister_Storm schreef op 02 September 2003 @ 13:28:
Kunnen jullie trouwens goed spelen op de EAUK-servers? Normaal heb ik geen enkel probleem met servers boven de 50 man maar op die servers is het voor mij altijd enorm laggy. Als ik draai met mijn mannetje schokt hij even later weer een kwartslag terug. Als ik loop vlieg ik om de paar tellen weer 5 meter achteruit.
Iemand met dezelfde problemen?
Verwijderd
Hier heeft BF ook tijden goed gewerkt, maar nu is het met 2 verschillende drivers al zo raarVerwijderd schreef op 01 September 2003 @ 20:21:
ik heb een avance ac97, met standaart drivers... werkt perfect
[ Voor 6% gewijzigd door Snow_King op 02-09-2003 15:48 ]
\o\ \o/ /o/Snow_King schreef op 02 September 2003 @ 15:44:
Nog even wat SW screens
Allemaal uit de map Essen, vind ik persoonlijk erg vette map!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik denk zelf dat SW gaaf gaat worden, ik koop hem zeker weten!
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Verwijderd
Hm, toch vreemd... Ik kon dus wel goed spelen op je server maar zo nu en dan kreeg ik een schokkerig beeld (je loopt en opeens sta je weer 2 meter terug en zo). Terwijl m'n ping goed leek... Vreemd. En ik heb dus totaal geen progs in de achtergrond lopen!Snow_King schreef op 02 September 2003 @ 16:30:
Ok, mijn server draait NIET meer public.
het was zoals jullie kunnen lezen een test.
Army of GoT wil die server van mij gaan huren en met een test wilde we kijken of hij zou laggen, dat doet hij dus niet.
Jullie zeggen soms dat hij toch lagged, hoe komt dat?
Zoals hier boven gezegt waren er gisteravond server problemen ja.
Maar verder ligt het vaak aan jezelf zoals LE al zei.
[rml]Lighteye in "[ Online gamen] Mensen met hoge ping vero"[/rml]
Dat is dus volgens mij volkomen waar, het zit vaak tussen je oren, of je PC kan het even niet aan.
Volgens de Officiële DICE fora over de Linux server moet een 2.4Ghz met 512MB DDR een 64 mans server kunnen draaien.
Ik heb een 2.4Ghz met 1GB ram en draai 24 man, de helft minder dus........
Als alles goed is komt de server 24/7 online ergens in oktober
maybeHidde schreef op 03 September 2003 @ 07:18:
Ook raar toen ik secret weapons installeerde... hij dacht dat ik niet 1.45 was terwijl ik toch zeker 2 dagen geleden op alle 1.45 servers speelde!
Tot nu toe ben ik niet zo heel erg enthousiast over SW....
Wel geinig, maar ik ga vandaag verder spelen.
tis gewoon dat ik een slecht voorgevoel heb over online spelen van SW... denkt dat het gewoon kut wordt, geen echte balance in maps en veel campers!
SK, kan jij anders niet in oktober een SW server draaien?
Ik weet nog niet of ik em ga kopen...
is het niet dat de grijze servers een andere versie draaien? Misschien dat jij nog versie 1.4 hebt, en alle servers upgraden naar v1.45Bor_de_Wollef schreef op 03 September 2003 @ 08:28:
Wat betekenen trouwens die grijze en gele kleuren in de serverlijst van battlefield? Het valt mij op dat er steeds meer grijs bijkomt namelijk.
Dat zou andersom moeten zijn dan. Zijn er nog steeds meer 1.4 servers? Hopelijk gaan veel over wanneer Secret Weapons in de winkels ligt dan.Spleasure schreef op 03 September 2003 @ 09:28:
[...]
is het niet dat de grijze servers een andere versie draaien? Misschien dat jij nog versie 1.4 hebt, en alle servers upgraden naar v1.45
* Spleasure weet het niet zeker, ASE ruleert
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Mijn ASE meldt 944 1.4 servers en 1491 met 1.45Bor_de_Wollef schreef op 03 september 2003 @ 09:37:
[...]
Dat zou andersom moeten zijn dan. Zijn er nog steeds meer 1.4 servers? Hopelijk gaan veel over wanneer Secret Weapons in de winkels ligt dan.
yep, had ik ook.Hidde schreef op 03 September 2003 @ 07:18:
Ook raar toen ik secret weapons installeerde... hij dacht dat ik niet 1.45 was terwijl ik toch zeker 2 dagen geleden op alle 1.45 servers speelde!
Tot nu toe ben ik niet zo heel erg enthousiast over SW....
Wel geinig, maar ik ga vandaag verder spelen.
tis gewoon dat ik een slecht voorgevoel heb over online spelen van SW... denkt dat het gewoon kut wordt, geen echte balance in maps en veel campers!
SK, kan jij anders niet in oktober een SW server draaien?
Ik weet nog niet of ik em ga kopen...
[ Voor 9% gewijzigd door YoG op 03-09-2003 10:12 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Bor op 03-09-2003 10:39 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Snow_King op 03-09-2003 10:57 ]
Thanks! Maar hoe zie je dan het verschil? De icons blijven hetzelfde namelijk?
[ Voor 28% gewijzigd door Snow_King op 03-09-2003 11:16 ]
Kun je daar geen filter op los laten die de kleurtjes veranderd? Die manual is offline helaas...Snow_King schreef op 03 september 2003 @ 11:16:
verschil zie je alleen bij de server info GameID
edit: Great minds think alike
[ Voor 24% gewijzigd door py.mosjuh op 03-09-2003 11:37 ]
Er zijn al wat servers maar niet zoveel, eens kijken wat ASE dan zegt ipv dat battlefield server search.Bor_de_Wollef schreef op 03 september 2003 @ 12:58:
Ben net klaar met installeren -> snel kijken of er al servers zijn
[ Voor 25% gewijzigd door whyz op 03-09-2003 13:07 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq