| Specs Aurora24 | My music |
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Anoniem: 81032
/edit : na het command in je snelkoppeling om het spel te starten...
[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 81032 op 22-08-2003 17:12 ]
zoals hij zegt.. als je om wat voor reden opeens van die server disconnect (bijv crash) staat je cd key nog wel geregistreerd alszijnde "in use". als je dan meteen weer wil gaan spelen is dat gegeven nog niet geupdate (duurt meestal maximaal een minuut oid) en krijg je die error. wacht ff en je kan waarsch weer spelen.Anoniem: 62696 schreef op 22 August 2003 @ 11:27:
Onzorgvuldig mee omgegaan??, nee dat is niet zo en als dat al zo was, hoe kan ik daar dan in godsnaam een cd-key in use error van krijgen.
Dat moet je me dan ff uitleggen.
als idd iemand je cd key heeft gekraakt met een key gen oid moet je mijnsinziens of teruggaan naar de winkel waar je het spel kocht of EA nederland bellen..
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
of gewoon de map movies leeggooienBor_de_Wollef schreef op 22 augustus 2003 @ 16:46:
Hoe zorg je er ook alweer voor dat je de intro movie niet elke keer hoeft te zien? Het is een commandswitch maar kan de goede niet meer vinden.
Thanks, dat is emAnoniem: 81032 schreef op 22 August 2003 @ 17:11:
+restart 1
/edit : na het command in je snelkoppeling om het spel te starten...
Wellicht iets voor de startpost? (of heb ik er overheen gelezen?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Anoniem: 62696
Ik dacht dat ik goed bezig was(74-27), zit er een of andere -LCD-h0 in de game en die haalt gewoon een 74-7 score dat kan toch bijna niet.
oh ja we waren allebei axis medic.
Kent iemand -LCD-h0 is dat een clan ofzo?
das knap 74-7, zal wel iemand zijn geweest die boven op een gebouw ging liggen ofzo, anders kan het niet!Anoniem: 62696 schreef op 22 August 2003 @ 19:57:
Net ff een potje gespeeld in Berlin.
Ik dacht dat ik goed bezig was(74-27), zit er een of andere -LCD-h0 in de game en die haalt gewoon een 74-7 score dat kan toch bijna niet.
Anoniem: 68393
LCD is op dit moment de beste clan van Europe, en misschien wel van de wereld. Ze staan ook al maanden bovenaan in de Europese Conquest ladder op ClanBase.Anoniem: 62696 schreef op 22 augustus 2003 @ 19:57:
Net ff een potje gespeeld in Berlin.
Dat scheelt...
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Zoals proggies die gebruik maken van je cpu of ram.
Zoveel mogelijk proggies uitzetten.
Aan je specs te zien kan het niet liggen, Sapphire Radeon 9500 pro, moet ie makkelijk op draaien.
Maar t heeft zeker wel potentie, de besturing van de wagens is erg cool gedaan.. Iedere wagen heeft een beetje onderstuur, maakt t een wat meer uitdaging om mee te rijden
http://www.bf1982.com/
Die Siege Mod is trouwens ooks grappig
Maarja het begin is er, leuk voor een halfuurtje
http://www.planetbattlefi...in/mods/siege/index.shtml
[ Voor 13% gewijzigd door YoG op 23-08-2003 14:22 ]
De deluxe hadden ze niet, ik weet ook niet wanneer die uit komt.
[ Voor 4% gewijzigd door eX0duS op 23-08-2003 14:25 ]
ik vond die interstate nou niet echt wat je zegt "tof"YoG schreef op 23 augustus 2003 @ 14:16:
Vreemd dat niemand het hier al over de nieuwe Interstat 78 mod heeft gehad.. dit is een erg vette mod, doet me veel denken aan Twisted Metal en GTA3. Alleen jammer dat sommige maps zo bagger zijn, de meeste zijn te groot (waardoor iedereen een beetje aan t niksen in elke hoek van de map) of te saai zoals CanyonRun...
Maar t heeft zeker wel potentie, de besturing van de wagens is erg cool gedaan.. Iedere wagen heeft een beetje onderstuur, maakt t een wat meer uitdaging om mee te rijden
http://www.bf1982.com/
Die Siege Mod is trouwens ooks grappigalleen is t erg lastig om elkaar te raken, als swordsman moet je maar net mazzel hebben dat je tegenstander jou net mist en jij m wel raakt..
Maarja het begin is er, leuk voor een halfuurtje
http://www.planetbattlefi...in/mods/siege/index.shtml

Ik zal eens proberen andere videokaart drivers te installeren, ik heb nu de nieuwste WHQL van nVidia.
/edit
Dat werkt dus niet, maar de demo van Secret Weapons doet het wel... Even de laatste patch downloaden dan maar.
Wel vreemd dat het niet meteen werkt, maar goed.
[ Voor 29% gewijzigd door eX0duS op 23-08-2003 14:51 ]
want...Snow_King schreef op 23 August 2003 @ 14:30:
[...]
ik vond die interstate nou niet echt wat je zegt "tof"
Heb je toevallig automatisch rebooten aanstaan in je systeem instellingen?eX0duS schreef op 23 August 2003 @ 14:41:
Ik heb nu al problemen, als ik het spel start reboot mijn computer gewoon ineens... Heb ik verder nog nooit gehad...
Ik zal eens proberen andere videokaart drivers te installeren, ik heb nu de nieuwste WHQL van nVidia.
/edit
Dat werkt dus niet, maar de demo van Secret Weapons doet het wel... Even de laatste patch downloaden dan maar.
Wel vreemd dat het niet meteen werkt, maar goed.
Staat er in je eventviewer niks van een errorbeschrijving? met het kale beffen (dus zonder patches) heb ik nooit last gehad van errors
oeps, zal voortaan de edit functie gebruiken

[ Voor 11% gewijzigd door YoG op 23-08-2003 14:58 ]
Verder staat er niks in mijn event log, wel dit "The previous system shutdown at 2:47:38 PM on 8/23/2003 was unexpected." maar daar heb ik verder ook weinig aan.
[ Voor 31% gewijzigd door eX0duS op 23-08-2003 15:00 ]
Wat heb ik allemaal gedaan:
- Mijn systeem terug geklokt
- De CD in verschillende CD drivers geprobeerd
- Een ISO aangemaakt
- De patch geinstalleerd
- Geheugen omgedraat, en maar met 1 reepje ipv. 3
- Andere videokaart drivers geinstalleerd
Dit helpt allemaal niet.
Ik heb Windows 2003 Server.
Andere spellen werken wel.
Specs:
Gigabyte 7N400 pro nForce 2
1024 DDR
Athlon XP 1700+ @ 3000+
nForce 2.45 drivers
nVidia Omega drivers. laatste versie
Soundblaster Live
heb pagefile aangezet
[ Voor 25% gewijzigd door eX0duS op 23-08-2003 15:33 ]
Ik ben nu Desert Combat aan het downloaden, kijken of die het wel doet... Heb er een slecht gevoel bij, helaas.
/edit
Dit werkt dus ook niet.
[ Voor 41% gewijzigd door eX0duS op 23-08-2003 16:00 ]
Heb Windows XP geinstalleerd (Nederlandse versie

Dus als iemand ooit nog probs heeft... Windows XP kan uitkomst bieden.
En ga ik spelen.
/edit
Nu heb ik weer dat hij tijdens het laden van een map weer terug springt naar de desktop... Gaat goed zo.
[ Voor 24% gewijzigd door eX0duS op 23-08-2003 17:01 ]
* Snow_King snapt het ook nietCorteX schreef op 23 August 2003 @ 17:09:
Ik snap niet waarom ze zo'n map als Omaha Beach niet wat veranderen. De ene keert wint de Axis dik, de andere keer nog dikker. Wat is daar leuk aan? Alleen met cheaten (zie mijn vorige post) lukt je het als Allies om te winnen.

Dat strand was veeeeeeeeeeeeeeeeeel breder en de Allies hadden 10 allies voor 1 axis, dus die map klopt al helemaal niet.....
En YoG, ik vind interstate wel ff fun, maar die maps zijn te groot en race spellen zijn niet mijn genre
Poll: Welke pic is het mooiste?
• 1 (oranje/bruin)
• 2 (blauw)
• 3 (groen)
• 4 (grijs achtig)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Of een totaal andere pic? Kom dan met suggesties.
Maar het is me eerste skin voor Winamp ooit dus eerst deze maar eens afmaken
Zijn er uberhaupt al Winamp skins voor Battlefield? Ik kan iig niets vinden op Winamp.com
Maar LE, Good Job Soldier!
Lighteye, je kan ook je startpost editen
[img]http://www.tweakers.net/ext/f/9773/full.png[/img]

[ Voor 46% gewijzigd door Snow_King op 25-08-2003 11:09 ]
World at War is a tournament-style campaign game for Battlefield 1942. Unlike a clan ladder or other online tournament, World at War players will participate in a simulated war, complete with commanding officers, divisions, ranks, medals, and a grand strategy map showing the progress of the war from week to week. Think of it as a cross between a strategy board game and a first-person shooter, where you can immerse yourself in realistic WW2 environments and strategy.
How BFE-World at War works:
Players will join an army (US, British, Russian, German, or Japanese) and be assigned to one of that army's divisions. Each army will have a commanding officer whose job it is to make strategic decisions on where his divisions will fight, and once or twice a week the divisions will fight battles with the opposing army on maps representing the territory being fought for. The progress of the war is displayed on a strategy map where territories change colour based on which army controls them.
The tournament incorporates a real life command structure with Generals, Colonels, Captains and more. Work your way up through the ranks by demonstrating your in-game abilities and your leadership qualities. Join a division of close-knit players who all have the same goal, to enjoy a competitive, team-oriented environment. If you are looking for a bracket-style tournament, look elsewhere, because this is war!
These battles are not just little one hour clan matches. They're full-fledged coordinated BATTLES, each lasting 12 hours, with 25vs25 – 32vs32 players, during which time players may come and go, so that you may play as much or as little as you please. This really brings out the best of Battlefield 1942.
Also training and fighting in wars with some of the best BF players around the world will definitely make you a better BF player and will give a new dimension of playing to Battlefield 1942.
Sign up today:
http://bf1942.battleforeurope.com/
Ik heb de FAQ gelezen, maar ik word er niet echt enthousiast van!

Moet ik me anders eerst aanmelden en de $3,- betalen voordat dat duidelijk wordt?
Als je de tekst leest snap je het wel neem ik aan, echt veel meer kan ik er niet aan toevoegen, ik vind het in ieder geval erg leuk en wat in de tekst staat klopt ook wel. Maar om zelf te joinen moet je inderdaad $3 betalen, maar het is het wel waard. En $3 is nog geen 3 euro.Epitome schreef op 25 August 2003 @ 15:45:
Kan je misschien uitleggen wat hier leuk(er) aan is?
Moet ik me anders eerst aanmelden en de $3,- betalen voordat dat duidelijk wordt?
Anoniem: 25735
Lijkt mij dat dit verder geen uitleg meer nodig heeft, of je moet toch is beter opletten bij engels.Epitome schreef op 25 August 2003 @ 15:45:
Lijkt me wel lachenmaar ik ga geen 12 uur achter bf1942 zitten

Geen uitleg nodig zegt hij danAnoniem: 25735 schreef op 25 August 2003 @ 16:38:
[...]
Lijkt mij dat dit verder geen uitleg meer nodig heeft, of je moet toch is beter opletten bij engels.
Ikzelf speel al sinds ronde 1 bij de axis, en ik heb dus ook $5 betaald om dat te blijven.Epitome schreef op 25 augustus 2003 @ 15:45:
Ik snap de tekst prima, maar het idee dat dit zo leuk moet zijn begrijp ik niet.Anoniem: 68393 schreef op 25 August 2003 @ 16:33:
Als je de tekst leest snap je het wel neem ik aan, echt veel meer kan ik er niet aan toevoegen, ik vind het in ieder geval erg leuk en wat in de tekst staat klopt ook wel. Maar om zelf te joinen moet je inderdaad $3 betalen, maar het is het wel waard. En $3 is nog geen 3 euro.
Wat is er nu leuker aan ten opzichte van in een clan battles voeren?
- Je kan een rang krijgen...
Big deal, daar werken veel andere clans ook mee! - Met die hogere rang kan je gaan lopen bazen op de server en in het forum...
Gebeurt bij andere clans ook voortdurend! - Je krijgt een Admin status bij een hogere rang...
Die heb je ook als je zelf een server neemt of als je een clan met server(s) joint! - Strategische beslissingen nemen...
Dat doe je ook als clanleader c.q. wararranger! - Kortom onduidelijk wat het nu toevoegd...
Het lijkt gewoon een clanbase-achtige constructie maar net even anders en dan moet je er ook nog voor gaan betalen!
Ik vraag toch niet om uitleg? Ik vraag wat er leuk(er) aan is...Anoniem: 25735 schreef op 25 August 2003 @ 16:38:
Lijkt mij dat dit verder geen uitleg meer nodig heeft, of je moet toch is beter opletten bij engels.
Degene die op moeten letten bij Engels dat ben jij, want er wordt duidelijk vermeld dat je geen battles twaalf uur achter elkaar hoeft te spelen!
Dat bedoel ik, het is gewoon geldklopperij! Het zijn misschien kleine bedragen, maar als je maar genoeg mensen vindt die het 'leuk' vinden (zonder dat ze uit kunnen leggen waarom).Spleasure schreef op 25 August 2003 @ 18:26:
Ikzelf speel al sinds ronde 1 bij de axis, en ik heb dus ook $5 betaald om dat te blijven.

Ik speel sinds 1 campagne Allied, en het is echt goed imo. Ik heb ook geregistreerd, maar ik werd gesponsord.Spleasure schreef op 25 August 2003 @ 18:26:
[...]
Ikzelf speel al sinds ronde 1 bij de axis, en ik heb dus ook $5 betaald om dat te blijven.
Maar het lijkt in niet echt op een normale clan, ten eerste is het zo dat je minimaal 25vs25 speelt en dat maakt het al beter. En je hebt 4 Company's per divisie (2 divisies per zijde), en elke company heeft dan een punt op de kaart die die moet aanvallen of verdediggen. Een kaptein staat boven elke company en die geeft intructies wat te doen. 1 company is de air-force. En de Generaal die regelt in een war wat elk van die company's moeten doen, als er bijvoorbeeld 2 company's van punt gaan wisselen.Epitome schreef op 25 augustus 2003 @ 19:01:
Drie replies, maar niemand die kan uitleggen wat er nu zo leuk aan is.
[...]
Ik snap de tekst prima, maar het idee dat dit zo leuk moet zijn begrijp ik niet.
Wat is er nu leuker aan ten opzichte van in een clan battles voeren?[...]
- Je kan een rang krijgen...
Big deal, daar werken veel andere clans ook mee!- Met die hogere rang kan je gaan lopen bazen op de server en in het forum...
Gebeurt bij andere clans ook voortdurend!- Je krijgt een Admin status bij een hogere rang...
Die heb je ook als je zelf een server neemt of als je een clan met server(s) joint!- Strategische beslissingen nemen...
Dat doe je ook als clanleader c.q. wararranger!- Kortom onduidelijk wat het nu toevoegd...
Het lijkt gewoon een clanbase-achtige constructie maar net even anders en dan moet je er ook nog voor gaan betalen!
Dat bedoel ik, het is gewoon geldklopperij! Het zijn misschien kleine bedragen, maar als je maar genoeg mensen vindt die het 'leuk' vinden (zonder dat ze uit kunnen leggen waarom).
Hoe hoger de rang hoe meer verantwoordelijkheid. Als de kaptein stopt tijdens een war, wat niet zo gek is, want die speelt meestal ook geen 12 uur, neemt degene met de hoogste rang in zijn company het over. Echt blazen op forums is er nou ook weer niet bij zover ik heb gemerkt.
Verder is het totaal geen clanbase achtige constructie, het is gewoon wo2 met 4 landen en hun company's die allemaal proberen gebieden p de wereldkaart te veroveren. Bijvoorbeel Gazala stelde vorige campagne een deel van Noord-Afrika voor. Degene die de war won had dan dat stuk land veroverd, en aan het einde van de campagne kijken ze dan wie de meeste landen heeft.
En nu is het ook zo dat als je een land hebt je van daaruit 'reinforsmance' kan oproepen uit de andere divisie.
Kortom het zit enorm groots in elkaar, en ik heb eigenlijk nog geen kwart uitgelegd en eigenlijk kan ik dat ook niet uit mijn hoofd, ik speel pas 3 maanden en heb ook nog niet alles ontdekt. Er is ook een BFE radio en er zijn clans (ja die wel ClanBase) van BFE die je daarnaast ook kan joinen als je goed genoeg bent.
Verder heb je ook weer per company dat je certificatie krijgt voor bijvoorbeeld een tank, als je daar goed mee bent, en dan krijg je in een war sneller een tank toegewezen. En ook kan je medailles verdienen bij goede prestaties op een bepaald gebied.
Verder ga ik ff niet typen...
Vond het meestal wel kicken maar op een gegeven moment werd het me wat teveel.
Vergeet niet dat Teamspeak verplicht was (zal nog steeds wel zo zijn) en dat je Engels goed/zeer goed moet zijn, vooral het luisteren.
Maar al met al kan ik het wel aanraden.
Clans zijn erg strikt in het bijwonen van vergaderingen, LAN-parties etc. Ik bv heb daar al geen tijd voor, maar wil wel graag serieus spelen als ik daar WEL tijd voor heb. Een public server bevat vaak veel n00b's en team killers, en dan is een betaald systeem stukken beter. Daarnaast kun je toch een bepaalde rank halen, ook al speel je niet in een clan. Voor mij is dit in ieder geval een ideale situatie, en ik ga dan ook zeker nu even hun website bekijken!
Nou ja... even bekijken... ben nu de regels aan het lezen en daar ben je wel even mee zoet. Het is iig erg goed opgezet, moet ik zeggen!
[ Voor 12% gewijzigd door RMYuma op 25-08-2003 22:17 . Reden: toevoeging... ]
Engels valt wel mee, er wordt best wel rekening mee gehouden tegenwoordig, je moet wel Engels kunnen, maar BF spelers onder elkaar begrijpen elkaar snel, omdat het altijd over hetzelfde gaat.Anton_NL schreef op 25 August 2003 @ 20:54:
Ik heb een tijd geleden ook al 's iets gepost hier over BFE, heb er zelf ook aan meegedaan (toen het nog gratis was).
Vond het meestal wel kicken maar op een gegeven moment werd het me wat teveel.
Vergeet niet dat Teamspeak verplicht was (zal nog steeds wel zo zijn) en dat je Engels goed/zeer goed moet zijn, vooral het luisteren.
Maar al met al kan ik het wel aanraden.
Ja, dat klopt, het is erg vrij daarom kan ik dit toch prima doen naast mijn school. De wars zijn open zodat je kan joinen en leaven als je wilt, en verder moet je eigenlijk niks, en je mag veel. Als je hulp nodig hebt kan je contact met me zoeken, zie mijn profiel maar.The_Prince_of_Mu schreef op 25 August 2003 @ 21:31:
Het grote voordeel wat ik hieruit proef, is dat je niet per sé bij een clan hoeft te zitten om een soort van clan-ervaring op te doen.
Clans zijn erg strikt in het bijwonen van vergaderingen, LAN-parties etc. Ik bv heb daar al geen tijd voor, maar wil wel graag serieus spelen als ik daar WEL tijd voor heb. Een public server bevat vaak veel n00b's en team killers, en dan is een betaald systeem stukken beter. Daarnaast kun je toch een bepaalde rank halen, ook al speel je niet in een clan. Voor mij is dit in ieder geval een ideale situatie, en ik ga dan ook zeker nu even hun website bekijken!
Kijk dit is nu een goed motief, maar een clan is dan wel een meer sociaal gebeuren!The_Prince_of_Mu schreef op 25 August 2003 @ 21:31:
Het grote voordeel wat ik hieruit proef, is dat je niet per sé bij een clan hoeft te zitten om een soort van clan-ervaring op te doen.
edit:
Nou ja... even bekijken... ben nu de regels aan het lezen en daar ben je wel even mee zoet. Het is iig erg goed opgezet, moet ik zeggen!
Alleen is het inderdaad zo dat je tijd moet hebben om daarin te steken.
waar moet BFE zijn servers van betalen?
"Spawn Camping. Spawn camping in BFE is a valid tactic. The BFE council does not condone spawn camping in public servers, but BFE is not played on public servers, and since "spawn camping" is a subjective term, we prefer not to try to impose any limitations on the practice. Competent teamwork is the only effective defense against spawn camping, and BFE is a teamwork-oriented environment. The army that cannot keep its opponents from spawn camping does not deserve to win."
[ Voor 4% gewijzigd door RMYuma op 25-08-2003 23:13 ]
dát is nou echtThe_Prince_of_Mu schreef op 25 August 2003 @ 23:12:
Wat ik erg cool vond om te lezen:
"Spawn Camping. Spawn camping in BFE is a valid tactic. The BFE council does not condone spawn camping in public servers, but BFE is not played on public servers, and since "spawn camping" is a subjective term, we prefer not to try to impose any limitations on the practice. Competent teamwork is the only effective defense against spawn camping, and BFE is a teamwork-oriented environment. The army that cannot keep its opponents from spawn camping does not deserve to win."
Anoniem: 68393 schreef op 25 augustus 2003 @ 19:15:
Ik heb ook geregistreerd, maar ik werd gesponsord.
moet je dan de naam van je sponsor op je voorhoofd laten tatoeren oid?
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
alleen jammer dat als je in een tank zit het geluid van de machine gun er soms mee stopt
http://www.twitch.tv/jannustitannus
nee, gewoon zijn ouders lief aankijkenMaestro.mosjuh schreef op 26 August 2003 @ 00:23:
[...]
Zolang als ik speel is er nooit spawncamping geweest op de mainbase van ons of de tegenstander, omdat het eigenlijk onmogelijk is, aangezien je met 25 tegenstanders zit, die allemaal daar spawnen dat dat het enige punt is.The_Prince_of_Mu schreef op 25 August 2003 @ 23:12:
Wat ik erg cool vond om te lezen:
Het is verplicht, als je een war wilt joinen dan moet je aan een CO vragen of er plaats is (op Teamspeak), so ja kan je op de server, zo nee kom je op een wachtlijst. Ik ben 1x op de wachtlijst geweest tot nu toe, maar het gaat vrij snel aangezien er genoeg plek is op de server normaal gesproken.The_Prince_of_Mu schreef op 25 August 2003 @ 23:39:
Is Team Speak verplicht? Ik kan het niet in de FAQ zien. Er staat wel veel over het gebruik ervan, maar niet dat het verplicht is. Moet anders eerst een microfoon regelen, alvorens ik join.
LOL, nee op mijn reed, wil je hem zien? Nee, ik moest niks, maar ik heb wel beloofd zijn company te joinen...Maestro.mosjuh schreef op 26 August 2003 @ 00:23:
[...]
Was het maar zo, dan had ik niet hoeven zeiken om een sponsor
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 68393 op 26-08-2003 09:57 ]
Anoniem: 57975
Een mic heb je al voor weinig, al heb ik ook mensen zonder mic gezien (zijn er heel weinig), is alleen veel lastiger voor jezelf en je team.The_Prince_of_Mu schreef op 25 August 2003 @ 23:39:
Is Team Speak verplicht? Ik kan het niet in de FAQ zien. Er staat wel veel over het gebruik ervan, maar niet dat het verplicht is. Moet anders eerst een microfoon regelen, alvorens ik join.
Wat ik zelf het leukste vind is dat het een grote community is met enorme strak georganiseerd spel. Als je dit eenmaal hebt gespeeld wil je niet meer anders. Vooral het 25 vs 25 aspect geeft echt de juiste BF feeling. Alle voertuigen bezet en alle stationary guns bemand. BF zoals het bedoelt is
NOg een leuk element vind ik dat er een hoop custom maps worden gespeeld, een keer wat anders dan al die standaard maps.
je kan dus echt geen 3 euro opbrengen zonder een SPONSOR?Anoniem: 68393 schreef op 26 August 2003 @ 09:37:
Was het maar zo, dan had ik niet hoeven zeiken om een sponsor
Jawel, maar zonder credit card is het overmaken wat lastig he... En mijn pa zag er gen brood in zijn creditcard te gebruiken.py.mosjuh schreef op 26 augustus 2003 @ 11:23:
[...]
je kan dus echt geen 3 euro opbrengen zonder een SPONSOR?
Kan zekerAnoniem: 90397 schreef op 26 August 2003 @ 11:31:
Kunnen we ons niet met een groot GoT-bataljon inschrijven?
Klinkt erg tof allemaal. Had er al eerder van gehoord, maar nooit de moeite genomen om me er in te verdiepen. Misschien moet ik dat toch eens gaan doen.Anoniem: 57975 schreef op 26 August 2003 @ 11:01:
[...]
Een mic heb je al voor weinig, al heb ik ook mensen zonder mic gezien (zijn er heel weinig), is alleen veel lastiger voor jezelf en je team.
Wat ik zelf het leukste vind is dat het een grote community is met enorme strak georganiseerd spel. Als je dit eenmaal hebt gespeeld wil je niet meer anders. Vooral het 25 vs 25 aspect geeft echt de juiste BF feeling. Alle voertuigen bezet en alle stationary guns bemand. BF zoals het bedoelt isDaarnaast is het teamplay idee zeer belangrijk, met Rambo acties bereik je niks. Dat is het goede ervan je loopt niet met idioten of noobs maar allemaal skilled ppl (tegenstander is ook very skilled), wat de uitdaging groot maakt.
NOg een leuk element vind ik dat er een hoop custom maps worden gespeeld, een keer wat anders dan al die standaard maps.
Wat ik me al een tijd afvraag is het volgende: Als je nu d.m.v. teamspeak met elkaar communiceert, gaat dit dan ten koste van je ping? Heb nog nooit met Roger Wilco of Teamspeak gespeeld en ben wel benieuwd.
Die $3,- is wel een acceptabele prijs.
Wordt er wel elke dag gebattled of zitten er dagen bij dat er geen battles worden uitgevochten?
Edit: Het is wel een berg leesvoer, wil je op de hoogte zijn van de regels....valt me wel ff tegen.
[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 27-08-2003 11:41 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
nooit last van gehadjagermeister1 schreef op 27 augustus 2003 @ 11:23:
[...]
Klinkt erg tof allemaal. Had er al eerder van gehoord, maar nooit de moeite genomen om me er in te verdiepen. Misschien moet ik dat toch eens gaan doen.
Wat ik me al een tijd afvraag is het volgende: Als je nu d.m.v. teamspeak met elkaar communiceert, gaat dit dan ten koste van je ping? Heb nog nooit met Roger Wilco of Teamspeak gespeeld en ben wel benieuwd.
je kan ook gesponsord wordenDie $3,- is wel een acceptabele prijs.
Zoals het er nu na uitziet vinden battles plaats op woensdag en zaterdagWordt er wel elke dag gebattled of zitten er dagen bij dat er geen battles worden uitgevochten?
Hoef je allemaal niet te lezen. Is meer voor de cincs enzo hoe dat zit met industry points enzo. Enige wat je moet lezen, is het materiaal voor het kannnonenvoerEdit: Het is wel een berg leesvoer, wil je op de hoogte zijn van de regels....valt me wel ff tegen.
Helaas niet al te vaak tijd voor dit soort (on)gein. Als er iedere dag battles waren, dan was het wat makkelijker voor me.
maar zullen we deze discussie stoppen aangezien dit gewoon over een clan gaat..... (zie faq)
daarnaast heeft het gewoon bar weinig meer met de game zelf te maken maar met 'regeltjes' e.d. van die clan.
[ Voor 25% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 27-08-2003 12:15 ]
En je kan wel elke dag battlen is alleen dan niemand om tegen te spelen
Anoniem: 54235
Niet alleen omdat je dan af bent van die n00bs.
Klein voorbeeld: We speelde op een server die alleen el alamein en lostvillage speelde..NU ging ik dus de choppers besturen, duikt er zo een gozer er sneller in als mij dus ik denk natuurlijk...die gozer ken beter vliegen....
Stijgen we op springt ie eruit..zegt ie..sry cannot fly well.
En dan die n00bs die baseraping doen..gaan ze met een scud raket steeds op je basis staan rammen...dan vind ik er al niks aan.
Dan heb jij het over DC. Maar idd je hebt gelijk. Gisteren ook ff DC zitten spelen. Was wel grappig maar voor de teamplay hoef je het niet te doen.Anoniem: 54235 schreef op 27 augustus 2003 @ 14:09:
Ik heb het er niet voor over die 3 euro als ik het zo hoor..maar nu ik die site heb bezocht kijk ik er toch anders tegenaan.
Niet alleen omdat je dan af bent van die n00bs.
Klein voorbeeld: We speelde op een server die alleen el alamein en lostvillage speelde..NU ging ik dus de choppers besturen, duikt er zo een gozer er sneller in als mij dus ik denk natuurlijk...die gozer ken beter vliegen....
Stijgen we op springt ie eruit..zegt ie..sry cannot fly well.
En dan die n00bs die baseraping doen..gaan ze met een scud raket steeds op je basis staan rammen...dan vind ik er al niks aan.
Voor GoT betaal je 20 euro per half jaar, en dan battle je nog minder dan 2x per week. Ik denk juist dat het in verhouding er goedkoop is, voor de meeste clans betaal je echt meer hoor.Maestro.mosjuh schreef op 27 August 2003 @ 12:15:
dus je betaald $3,= en dan kan je ook nog nieteens elke dag battelen.....
en ik denk dat het grote problem niet die 3 euro is maar de betalings manier
[ Voor 50% gewijzigd door evilpin0 op 27-08-2003 17:45 ]

zo werkt het bijna nergens
lijkt mij een goed plan eigenlijk....Roytjuh schreef op 27 August 2003 @ 18:55:
dus volgens jou mag degene die CL is 70 euro per maand betalen zodat de rest kan spelen
![]()
zo werkt het bijna nergens
SK
woei gelijk promotie gemaakt:
[quote]Maestro, vanaf nu ben jij CL!
[ Voor 16% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 27-08-2003 20:15 ]
wake up?evilpin0 schreef op 27 August 2003 @ 17:44:
sinds wanner moet je betalen voor clans ?
en ik denk dat het grote problem niet die 3 euro is maar de betalings manier
Hoe denk je dat clans aan servers moeten komen?
Dacht je dat die gratis waren?
Een BF server kost 69.95 per maand, waar wil je dat geld vandaan halen?
Maestro, vanaf nu ben jij CL!
[ Voor 5% gewijzigd door Snow_King op 27-08-2003 19:36 ]
Maarja ff me zegje doen
Instagib voor BF1942 is uit... best tofjes, 1 schot ALLES kapot
wat is uit?Hidde schreef op 27 August 2003 @ 20:38:
Ik vind servers huren maar duur...
Maarja ff me zegje doen
..... geef er dan gelijk ff een linkje bijHidde schreef op 27 augustus 2003 @ 20:38:
Ik vind servers huren maar duur...
Maarja ff me zegje doen
1 schot raak = dood, planes, tanks alles!
Echt vet, ik heb em ff op lycosje gezet maar hijs ook te vinden op fileplanet.
Maar daar moet je wachten en daar houe we niet van he?
http://members.lycos.nl/hidde1/
File : ''Instagib_v16.exe''
jij wil zeker een BF server spelen op een ADSL lijn met 512 up? of 1024?evilpin0 schreef op 27 augustus 2003 @ 20:54:
tsja boys, meeste clans hebben een eigen server opgezet of worden gesponsertis wel kut als je moet payen om in een clan te spelen, vind ik dat de clan leader dat meer voor ze eigen rekening moet nemen. maar goed dat is mijn mening
Have fun! *lagger, de lag, lag lagger de lag*
Voor BF hebt je minimaal 10kb/sec up nodig per speler.
Reken uit, 12vs12 clanwar = 24 spelers, is 240kb/sec up.
Aan 2mbit heb je nog niet eens genoeg, theoretisch is 2mbit 256kb/sec, maar je hebt nog allemaal tcp headers enzo.
Aan 3mbit heb je nog niet eens genoeg, de pings van iedereen zullen namelijk dan 300ms zijn ofzo.
Wil je echt lekker server draaien heb je 10mbit nodig, nou vind dat eens thuis....
Als je ook internationale spelers op je server wil (wat je hebt met clans) wil je een server in de AMS-IX, daar waar alle buitenlandse lijnen nederland in komen en ook alle nederlandse lijnen samenkomen.
Als je dáár je server hebt zijn alle pings optimaal.
Je moet dus een gameserver ergens in Amsterdam hebben, waar huur je die? Juist, bij een bedrijf, zoals Gameservers.net
je krijgt dan je server aan een 100Mbit lijn.
Je krijgt een 2.4Ghz server met 1GB ram.
Nou schaf zelf eens zo'n server aan... reken op 1200 euro.
Dan de colocatie kosten van 35 euro per maand.
Je kan op een 2.4Ghz 2 Battlefield servers draaien.
Kijk, counter-strike servers kan je draaien op een 400Mhz met 128MB ram en een 512kbit of 1024kbit up lijntje, maar BF en de nieuwe games toch echt niet!
Dus om te zeggen dat een CL hiervoor moet zorgen vind ik een beetje naïef en eigenlijk dom.
Dit is geen flame ofzo, maar wil even duidelijk maken dat niet alles in deze wereld gratis kan zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Snow_King op 27-08-2003 21:39 ]
Right for all the wrong reasons.
4.45? Ik dacht 1.45.Upke dupke schreef op 27 August 2003 @ 22:31:
Wat is de status van de nieuwe patch? 4.45 als ik mij niet vergis?
Weet iemand of er gewerkt wordt aan nieuwe officiele maps?
niet ieder bedrijf heeft zomaar een 10Mbit lijn en dan nog, als dat bedrijf in Maastricht staat zal een UK gebruiker helemaal _niet_ kunnen gamen op die server..evilpin0 schreef op 27 August 2003 @ 22:03:
argg beetje vervelnde discussie, maar ik bedoel als ze een server op hun werk ofzo opzetten
UK -> Amsterdam -> Maastricht (hoge ping)
over die patch weet ik verder niets
EoD
Als je tijd hebt lees: http://www.espklan.com/hq...de=thread&order=0&thold=0
heel ziek, wat een aso die Gutter!
[ Voor 25% gewijzigd door Snow_King op 27-08-2003 23:02 ]
lijkt me erg saai die modprimemaximuz schreef op 27 August 2003 @ 21:52:
Leuk modje dat instagib, uber grote bloedwolken(gelijk lag) en een tiger met een No4 uischakelen, eens wat meer gaan spelen.

Hoe mensen uit elkaar spatten met een flinke hoop bloed, dat vind ik de fun eraan tis niet zo dak em 24/7 ga spelen ofzo. Ow mensen aanrijden resulteerd ook in zon gigantisch bloedbadAnoniem: 57975 schreef op 27 August 2003 @ 23:40:
[...]
lijkt me erg saai die modAls je alles in 1 schot kan uitschakelen wat is de fun dan???
Idd SK kmoet ookSnow_King schreef op 27 August 2003 @ 22:51:
[...]
EoD

[ Voor 31% gewijzigd door whyz op 27-08-2003 23:54 ]
vervolgens heeft 'gutter' zich gevoegd bij het dc team (zie nieuws van 5 aug op www.desertcombat.com )Snow_King schreef op 27 August 2003 @ 22:51:
[...]
EoD
en idd:

[ Voor 7% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 27-08-2003 23:57 ]
Check em es, tis gewoon op skills, iedereen kan wat tegen planes doen, je moet alleen goed kunnen maken.Anoniem: 57975 schreef op 27 August 2003 @ 23:40:
[...]
lijkt me erg saai die modAls je alles in 1 schot kan uitschakelen wat is de fun dan???
Errug leuk hoor.
Anoniem: 57202
Als dit dus inderdaad over Goetterfunke gaat ( de link opent namelijk op het moment niet ) dan kan ik je vertellen dat die al een tijdje lang heel publiekelijk ruzie had met de rest van de leden van het EoD team. Het ging er voornamelijk over of en wel naar welke andere engine EoD zou verhuizen. Goetterfunke was er erg op tegen om naar de HL2 engine te gaan omdat die maar een beperkte levelgrootte heeft en daarin had hij volgens mij niet een helemaal ongelijk in. Nadat dit een aantal keren behoorlijk uit de hand was gelopen, teamleden spraken elkaar op forums gewoon tegen, is Goetter vertrokken. Mishien niet helemaal netjes maar M.I. had hij weinig andere keuze.Snow_King schreef op 27 August 2003 @ 22:51:
[...]
EoD
YoG, kunnen alleen admins
alvast dank.
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Ik verwacht Vrijdag de 1.45 patch voor Battlefield.
EA heeft namelijk de 1.45 Linux server uitgegeven
http://bf1942.lightcubed.com/forum/viewtopic.php?t=425
Wat is er nieuw?
* Snow_King wacht met smart!Changes:
- Compatible with 1.45 and Secret Weapons.
- Added Battle of Britain to the standard set of maps.
- Added +overlayPath option to specify an alternate directory to
hold the Logs/ and Settings/ directories.
- Added support for player banning via CD keys hashes.
- Added support for priority changing during map loading.
- Allows resizing of the status monitor on X11 terminals.
- Fixed bug where settings for reserved slots were lost after map change.
- Fixed obscure objective replication bug.
- Enabled size optimizations for certain files to reduce overall
binary size.
- Added measurement of how much the server works and sleeps during it's
main loop updates. The number is displayed in the bottom right of the
status monitor. A 10% utilization means that the server is sleeping
90% of each simulation cycle (at the current FPS).
- Changed main loop timings yet again. This time I went for stability
rather than performance. This version shouldn't fall behind CPU-wise
on slower servers.
- Rewrote compression output loop that might have corrupted large
XML log files.
- XML logging format version 1.1:
- Fixed spelling errors (`vehicle' was spelled `vechicle')
- Added player CD key hashes to the log for Internet games. This is
useful to track information connected to a certain user regardless
of player name.
- All changes from the 1.4 series apply as well.
- Other bug fixes not really visible to end users.
Mensen bannen op hun CD-Key, heeeeeerlijk!
nu hopen dat ze dit ook actief gaan doen.
Goh daar moesten ze wel lang over nadenken, mensen bannen op cd-key maar goed het gaat komen, erg goede zaak moet ik zeggenSnow_King schreef op 28 August 2003 @ 18:54:
1.45 Patch Info
Ik verwacht Vrijdag de 1.45 patch voor Battlefield.
EA heeft namelijk de 1.45 Linux server uitgegeven
http://bf1942.lightcubed.com/forum/viewtopic.php?t=425
Wat is er nieuw?
[...]
* Snow_King wacht met smart!
Mensen bannen op hun CD-Key, heeeeeerlijk!
Dit topic is gesloten.