http://www.xbmcfreak.nl/
Mocht van mij wel wat goedkoper worden
http://www.gsmweb.nl/gsmweb/forms/orange/spve200.htm
Less is more
Anoniem: 20966
no shit, lees de draad voor je blaat..Anoniem: 69098 schreef op 01 januari 2004 @ 21:44:
Er zit prijsverschil tussen niew abbo & verlenging
maarehh.. heb nog steeds geen tijd gehad om orange te bellen.. dus tis nog ff w88 met msn.. maar verder geniet ik volop van mijn e200
1-Werkt de ontvangstbevestiging van sms'jes goed of moet je dit per sms aangeven?
2-Kun je woorden toevoegen aan het T9-geheugen?
2. en woorden toevoegen, tjah. zodra je ze met t9 hebt ingetoetst onthoud hij ze
http://www.thekirbys.plus.com/spv/Anoniem: 82269 schreef op 31 december 2003 @ 15:08:
Hoe kun je beltonen in je phone zetten?
En waar kun je ze vinden voor je spv e200
Hier staan wat .wav beltonen op. Er staat ook uitgelegd in welke map je ze moet plaatsen. Ook staat hier een link op naar het forum van Modaco, waarop ook een hoop informatie staat. Verder kan je ook gewoon midi-bestanden downloaden en op je telefoon zetten (ook in die map of in je windows map). Hoop dat je hier wat aan hebt. Ik heb m'n SPV E-200 pas sinds dinsdag maar als je gewoon een beetje googled en wat forums leest dan kom je een heel eind

[ Voor 3% gewijzigd door ZoRr0 op 08-01-2004 21:51 ]
Anoniem: 80648
New QTEK 8060 smartphone
This new smartphone is powered by Windows Mobile for Smartphone 2003 and uses the same hardware as the SPV-E200 (also called 8080). The only difference is a design slightly slimmer. The product will be available very soon in Europe and France. (source: distributor)
lelijk

[ Voor 3% gewijzigd door ZoRr0 op 08-01-2004 23:55 ]
Exact wat ik dacht.ZoRr0 schreef op 08 januari 2004 @ 23:54:
Ik vind hem ook lelijk. Vind hem alleen nog al verdacht veel lijken op een kruising tussen de SPV E-200 en de oude SPV
(de knoppen dan en het speakertje). Als ik deze zie blijf ik toch erg tevreden met m'n SPV E-200
.
Ik vond de grote verbetering bij de nieuwere modellen na de eerste SPV namelijk het design. Maar het kan zelfs bij de E200 nog beter.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Anoniem: 90323
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 90323 op 11-01-2004 21:22 ]
Anoniem: 90323
Ja hij is dus wel een stuk mooier als je de juiste plaatjes bekijkt en niet die weirde wat dus geen e200 is.
Dit is er een:
http://www.shopforphones.co.uk/orange_spv.htm
ik heb het vanmorgen gedaan en het werkte
maar wel verneukt dat alles weg is
Bron: Smartphone-club.nlOriginally posted by PetervdK
Hmmm, moet nu eerlijk bekennen dat ik hem ook zo gauw niet meer terug kan vinden.
Bij deze dan:
LET OP! Na een hard reset zijn alle instellingen weer standaard. Als het goed is zijn alle belgegevens, tellers, geluidsinstellingen en alle wijzigingen in de registry e.d. gereset, maar zijn ook je contacts weg).
1) Aanzetten met de opnameknop ingedrukt.
Je krijgt dan eerst te zien "Card found" en vervolgens "press any key ......".
2) Nu moet je meteen op de middelste knop van je navigator drukken en die ingedrukt houden.
Als je te laat bent of per ongeluk een andere toets drukt gewoon accu eraf en opnieuw proberen.
3) Je komt in een menu waar je naar omhoog/omlaag als links/rechts doorheen kunt navigeren. Ergens staat daar onderaan "Erase IPSM". Die moet je selecteren. Als er dan uiteindelijk "OK" verschijnt moet je de accu eraf halen, minstens 30 seconden wachten, terug doen en aanzetten.
Let op, het kan soms wel een kwartier duren voor hij weer helemaal is opgestart en hij kan best lang in het Orange scherm blijven staan.
In tegenstelling tot wat somigen beweren, is hij echter niet helemaal af fabriek. De meeste geinstalleerde programma's e.d. staan er fysiek nog wel op, maar niet meer in het start menu.
Vergelijk het maar met een herinstallatie van W98 zonder format.
Wil je hem echt helemaal schoon hebben, dan zul je je rom opnieuw moeten plaatsen.
Hoop dat je vraag hiermee beantwoord is...
Die battery die niet lang meegaat is volgens mij het enige probleem als ik het hier goed lees?
Een vriend van me heeft de oude SPV en die loopt nog weleens vast.
Is dat bij deze nog zo?
En wat hebben jullie nog meer voor minpunten?
Wie heeft er een bluetooth carkit icm met deze tel.?
Werkt dat goed?
snap er nix van..
heb geen auto email check ofzo
Share.. hoe zit dat nou precies..
msn valt onder share?
maar normaal internet, hoe wordt dat berekent?
Anoniem: 80403
Alle data die MSN Messenger op de SPV genereerd gaat van je gratis 2MB af. Wanneer de 2MB op is betaal je 3 euro per MB.Anoniem: 20966 schreef op 18 januari 2004 @ 12:12:
hmz.. ben nu al over mijn belbundel heen
snap er nix van..
heb geen auto email check ofzo
Share.. hoe zit dat nou precies..
msn valt onder share?
maar normaal internet, hoe wordt dat berekent?
Misschien handig om de GPRS Orange Share FAQ van Riff eens door te lezen.
Dus loopt het snel en stabiel ?
Misschien heeft iemand hier ervaring mee?
Anoniem: 80403
Tja, dat mag hier niet. Ook in de FAQ (GSM Unlockers / Flashers) te vinden.CompuFAT schreef op 19 januari 2004 @ 12:37:
Voor zover ik weet zit er dus een simlock op de E-200. Weet iemand of die eraf kan en of het toestel dan met een KPN abo te gebruiken is?

Anoniem: 37055
Weet iemand trouwens nog een goedkope site, bij www.gsmweb.nl heb ik hem het goedkoopste gezien, maar misschien iemand anders tips??
DEMONZ, Volgens mij was dit een algemene kuur bij de eerste spv e200, het moest daarna beter zijn geworden. Dus misschien even terug na de winkel?
Less is more
Anoniem: 37055
Anoniem: 103581
Alvast bedankt
Anoniem: 208
Als je SPV200 in de cradle staat (USB) of via BT verbinding heeft met je pc, kun je in het menu gaan naar Instellingen -> (Meer) -> Dataverbindingen. Bij Internet-verbinding kun je dan de optie Doorvoer doen. Dan gaat internet via je pc.Anoniem: 103581 schreef op 23 januari 2004 @ 02:25:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik via mijn pc verbinding kan internetten op mijn e2oo. Ik snap het niet zoals het al ergens word uitgelegd op GoT
Alvast bedankt
Als je hem op automatisch zet doet hij (bij mij, in ieder geval) steeds gebruik maken van Doorvoer op het moment dat de SPV verbinding heeft met de pc.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 208 op 25-01-2004 12:51 ]
Heb je d'r vragen over, stel maar, echt een aanrader!!
Less is more
Anoniem: 103396
Groet Spook

Misschien een beetje een n00b opmerking maar je schuifje op je SD kaartje moet natuurlijk niet op 'lock' staan
[ Voor 13% gewijzigd door ZoRr0 op 29-01-2004 16:28 ]
Ik heb Orange Free 30 en me contract loopt af per 10 maart ofzo.. dus ik wil dan verlengen...
Ik vind ze allbij mooi.. alleen deze ietsjes mooier..
Het liefste wil ik 1 jaartje verlengen, 2 jaar is ook wel ok, wil alleen zo min mogelijk uitgeven aan een telefoon.. het is leuk maar het blijf een plastic ding
Uhmm.. maar... ik mis de specificaties over de stand by tijd e.d.
Misschien heb ik er overheen gelezen.. ik weet het niet
Wie kan mij overtuigen of heeft nog ideeën?
Anoniem: 63813
wat moet er geupdate worden dan?Erhnam schreef op 31 januari 2004 @ 20:04:
weet iemand al wat over een update voor de spv(e200)2 ?
Anoniem: 208
Het enige probleem is wel dat hij ze niet altijd gebruikt
Zit in die spv2 een bug.. als je er een sdkaart in laat zitten gaat de baterij 2 x zo snel leeg...
Snap er dus geen hol van.. die handleiding staat bar weinig in... klote dus...
Verder kan ik niks met die "Smartphone Configuration Wizard" die op de CD staat, als hij bezig is met "Reading current configuration..." dan zegt hij Failed... wie heeft er ook dat probleem en wie heeft er nog leuke linkjes voor de E200...
Thanks..
Als je .wav ringtones op je telefoon wilt zetten moet je ze in de map Storage/Application Data/Sounds zetten. Als die map nog niet bestaat moet je hem ff zelf aanmaken. Volgens mij is dit trouwens allang besproken in dit topic dus misschien is het handig om voortaan eerst ff het hele topic door te lezen of anders de zoekfuntie te gebruikenBl@de schreef op 07 februari 2004 @ 22:39:
Ik heb er eentje sinds vanmiddag. Gaaf ding, alleen kan ik nergens vinden hoe ik wav ringtones erop zet, programma's installeer en hoe ik er bijvoorbeeld video bestandjes opzet.
Snap er dus geen hol van.. die handleiding staat bar weinig in... klote dus...
Verder kan ik niks met die "Smartphone Configuration Wizard" die op de CD staat, als hij bezig is met "Reading current configuration..." dan zegt hij Failed... wie heeft er ook dat probleem en wie heeft er nog leuke linkjes voor de E200...
Thanks..
Ik kreeg bij die "Smartphone Configuration Wizard" ook een error en heb er daarna nooit meer gebruik van gemaakt. Volgens mij heb je dat ding ook niet echt nodig.
[ Voor 7% gewijzigd door ZoRr0 op 09-02-2004 11:49 ]
Bij mij werkte MSN eerst ook niet. Ik heb toen een hardreset uitgevoerd en nu werkt hij welAnoniem: 82269 schreef op 09 februari 2004 @ 00:21:
Msn werkt niet bij mij. Heb geen idee waarom. Wie weet er een oplossing voor?
ZoRr0 schreef op 09 februari 2004 @ 11:46:
[...]
Als je .wav ringtones op je telefoon wilt zetten moet je ze in de map Storage/Application Data/Sounds zetten. Als die map nog niet bestaat moet je hem ff zelf aanmaken. Volgens mij is dit trouwens allang besproken in dit topic dus misschien is het handig om voortaan eerst ff het hele topic door te lezen of anders de zoekfuntie te gebruiken. Dat programma's installeren wijst zichzelf volgens mij gewoon. Je kan anders ook gewoon in het normale SPV topic kijken en dan vooral in de startpost waarin veel handige links staan.
Ik kreeg bij die "Smartphone Configuration Wizard" ook een error en heb er daarna nooit meer gebruik van gemaakt. Volgens mij heb je dat ding ook niet echt nodig.
Anoniem: 57198
Weet alleen nog niet of dat negtief of positief bedoeld is
Ik heb momenteel een Nokia 6600 (1 week).
Mijn broer(tje) heeft een SPV E200.
Aangezien ik thuis degene ben die alles mag installeren, was het voor mij een leuke uitdaging om met nog een nieuw toestel te spelen.
Althans dat dacht ik...
Het begint al met het installeren van de CD.
Cradle aangesloten, instructies opgevolgt...
ActiveSync geïnstalleerd.. geen probleem.
Vervolgens probeer ik "Smartphone Configuration Wizard" te installeren..
Krijg het "Welcom.." scherm er netjes voor, maar nu komt het...
Zodra ik op volgende druk krijg ik een scherm met "Reading Current Configuration".
Het balkje komt tot exact 2 blokjes!
Dan komt de melding "failed" achter de balk te staan.
En daaronder de melding "Connection Failed. Check...".
Heb het volgende geprobeerd:
- telefoon reset
- SD kaart verwijderd
- computer ge-reset
- geprobeert op WinXP en op WinME
Dit was het wel zo'n beetje..
Het vreemde is dat ik m'n verbinding moet controleren...
Maar ik kan wel in de SPV komen via "Deze Computer".
Heb zelfs al een progje geïnstalleerd (SmartExplorer).
Wat doe ik fout?
Wat raden julie mij aan wat betreft een eventuele ruil 6600 <-> E200.
Ik ken je probleem jah. Ik kreeg dezelfde foutmelding toen ik die wizard startte. Ik heb hem maar gewoon afgesloten en die wizard niet meer gebruikt. Zou eigenlijk niet weten waarvoor hij dient. Mijn activesync werkt gewoon goed en ik kan ook gewoon op mijn telefoon komen via mijn pc. Dus zou niet weten wat je met die wizard moet.Anoniem: 57198 schreef op 12 februari 2004 @ 19:34:
Wat een toestel!
Weet alleen nog niet of dat negtief of positief bedoeld is
Ik heb momenteel een Nokia 6600 (1 week).
Mijn broer(tje) heeft een SPV E200.
Aangezien ik thuis degene ben die alles mag installeren, was het voor mij een leuke uitdaging om met nog een nieuw toestel te spelen.
Althans dat dacht ik...
Het begint al met het installeren van de CD.
Cradle aangesloten, instructies opgevolgt...
ActiveSync geïnstalleerd.. geen probleem.
Vervolgens probeer ik "Smartphone Configuration Wizard" te installeren..
Krijg het "Welcom.." scherm er netjes voor, maar nu komt het...
Zodra ik op volgende druk krijg ik een scherm met "Reading Current Configuration".
Het balkje komt tot exact 2 blokjes!
Dan komt de melding "failed" achter de balk te staan.
En daaronder de melding "Connection Failed. Check...".
Heb het volgende geprobeerd:
- telefoon reset
- SD kaart verwijderd
- computer ge-reset
- geprobeert op WinXP en op WinME
Dit was het wel zo'n beetje..
Het vreemde is dat ik m'n verbinding moet controleren...
Maar ik kan wel in de SPV komen via "Deze Computer".
Heb zelfs al een progje geïnstalleerd (SmartExplorer).
Wat doe ik fout?
Wat raden julie mij aan wat betreft een eventuele ruil 6600 <-> E200.
Wat die ruil betreft kan ik je niet echt helpen. Ik heb nooit een 6600 gehad maar heb toen ik mijn abo ging verlengen voor de E200 gekozen. Ik zou persoonlijk gaan voor een E200. Veel meer mogelijkheden en dan zit je ook niet vast aan de MMC-kaartjes als uitbreiding.
[ Voor 3% gewijzigd door ZoRr0 op 24-02-2004 09:38 ]

Weten jullie of het mogelijk is om op de SPV2 over te stappen zonder al te veel kosten, of eventueel een opwaardering van mn abonnement?
Natuurlijk kan ik beter naar een Orange zaak toestappen met zo'n vraag, maar daar kom ik van het weekend pas aan toe (druk druk
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Je wilt iig geen dane elec hebben of viking... zoie zo alle tohiba's zijn incompatible met de e200... sommigen speculeren dat de update zowel het accu besparen met de SD ook betere ondersteuning zou geven, ik zeg laat maar ik hoef nooit geen dane elec meer!ZoRr0 schreef op 25 februari 2004 @ 11:35:
Jah das toch best oud nieuws hoor. Volgens mij heb ik dit al eerder hier gepost of in het andere topic. Ook staat er op Modaco al heel lang een topic waarin alle verschillende merken worden besproken. Dane-elec kwam hier toen heel slecht uit en werkte bij vrijwel geeneen E200
. Ik heb het zelf ook ondervonden omdat ik zelf eerst ook een Dane-elec kaartje had
. Die heb ik toen geruild voor een Sandisk. Sandisk kwam juist heel goed uit het artikel en werkt goed met elke E200. Dus laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die een SD kaartje wil kopen
.
EN IK NEEM EEN UK KAARTJE DAT NIEMAND KENT MOEHAHAHAHA
Heb ondertussen nog steeds die "Configuration Wizzard" aan de gang gekregen, maar dat is niet anders.
Active Sync werkt perfect!
Heb gelezen over een canadese update.
In deze update kan de standby tijd oplopen tot 4 dagen!
Iemand al ervaring mee?
Anoniem: 65861
Daarom hier mijn tip:
Instellingen -> Verzenden -> activeer nu "Inkomende stralen ontvangen".
Zorg wel dat je bluetooth aanstaat!
Je zou denken dat deze optie alleen voor IR is, maar dat is dus blijkbaar niet zo.
Zo, nu kun je ook dingen via BT ontvangen, heb het tot nu toe alleen nog met contacten geprobeerd.
Hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Weten jullie of het mogelijk is om op de SPV2 over te stappen zonder al te veel kosten, of eventueel een opwaardering van mn abonnement?
Natuurlijk kan ik beter naar een Orange zaak toestappen met zo'n vraag, maar daar kom ik van het weekend pas aan toe (druk druk
Iemand ervaring hiermee?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Anoniem: 82269
Is het ook mogelijk om dingen te versturen via bluetooth?Anoniem: 57198 schreef op 26 februari 2004 @ 09:18:
Volgens mij ben ik niet de enige die problemen heeft met het versturen en vooral ontvangen van contact personen, of plaatjes e.d.
Daarom hier mijn tip:
Je zou denken dat deze optie alleen voor IR is, maar dat is dus blijkbaar niet zo.
Zo, nu kun je ook dingen via BT ontvangen, heb het tot nu toe alleen nog met contacten geprobeerd.
Hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Heb er nu een smart exployer op, maar dat kan alleen via infrarood. EN niet via bluetooth:S
Hoe doe je zo'n hard reset?ZoRr0 schreef op 09 februari 2004 @ 11:48:
[...]
Bij mij werkte MSN eerst ook niet. Ik heb toen een hardreset uitgevoerd en nu werkt hij wel. Zou wel eerst ff alles back-uppen want na een hardreset ben je alles kwijt!
Ik gebruik SmartExplorer V2.0b1.Is het ook mogelijk om dingen te versturen via bluetooth?
Heb er nu een smart exployer op, maar dat kan alleen via infrarood. EN niet via bluetooth:S
In deze versie is het mogelijk om files (pics e.d.) te versturen via zowel IR als BT.
Het is alleen nog niet mogelijk om meerdere bestanden te selecteren en die te versturen, dit zou in een latere versie weer moeten kunnen.
Welcome @ SPV topic...
We kunnen je niets kwalijk nemen want we hebben nog steeds geen starterspost
Zet je phone uit en druk je power en je camera butten te gelijk in... wanneer je "loading boot manager ziet" moet je op je action knop drukken
offe trouwens zit dit tegenwoordig niet gewoon bij bureau accesoires?

@ Tha Biatch
Je moet echt precies op het goede moment op de action knop (joystick indrukken) drukken, anders werkt het niet. Ik heb het in ieder geval een paar moeten doen voordat het werkte. Ik kreeg eerst alleen maar het 3 kleurenscherm.
Ben ik ook net achter gekomen, na mijn hele foon te hebben gereset.Anoniem: 57198 schreef op 27 februari 2004 @ 08:53:
[...]
Ik gebruik SmartExplorer V2.0b1.
In deze versie is het mogelijk om files (pics e.d.) te versturen via zowel IR als BT.
Het is alleen nog niet mogelijk om meerdere bestanden te selecteren en die te versturen, dit zou in een latere versie weer moeten kunnen.
Btw is het ook mogelijk om dingen te ontvangen via bluetooth?
Dat zie ik er niet in staan wel via IR.
Ben btw hard reset nu ff opnieuw aan het doen

Maar voor de mensen die een SD kaartje gaan kopen is het wel handig dat je eerst een beetje op onderzoek uit gaat op internet. Misschien ook handig om dit in de starterspost te plaatsen (als die er ooit komt

Plaatjes e.d. ontvangen via IR en BT gaan prima bij mij.Btw is het ook mogelijk om dingen te ontvangen via bluetooth?
Dat zie ik er niet in staan wel via IR.
Heb vandaag pics van de 6600 naar de E200 ge-beamed via BT
Wie-o-wie kan een mooi startertopic maken voor de E200
Zodat mensen hier wat neer gaan zetten en niet in het SPV topic
Misschien dat ik zelf wat in elkaar weet te zetten
Vandaag weer een prob erbij, wil ik me sd kaart eruit halen. Zit ie vast.
Kut zooi, moet ie opgestuurd worden. Gelukkig wel verzekerd.
Zeg er meteen bij dat ze een nieuwe software update mogen doen
Morgen naar oostenrijk
Lekker kloten met BT
|
[ Voor 56% gewijzigd door -Nexus op 27-04-2004 16:25 ]
kan ik weer MSNnen
[edit] de update duurt wel ff, maar dan werkt wel alles weer
[ Voor 33% gewijzigd door Rebels op 28-02-2004 12:30 ]
Eindelijk een speciaal topic voor de E200!
Zal nu voortaan hier kijken ipv in het SPV2 topic.
Zal meteen m'n tip voor het ontvangen via BT hier posten.
----
Zo, nu kun je ook dingen via BT ontvangen, heb het ook al geprobeerd met plaatjes van de 6600 naar de E200.
Helaas nog niet aan toe gekomen om van de E200 naar de 6600 te sturen.
Maar dit zal ongetwijfeld ook wel werken.
Ik heb deze geprobeerd op de e200.. mar bij mij werkt die niet..-Nexus schreef op 28 februari 2004 @ 00:53:
- [b]De E200...[/b]
- Rom Updates
Goed eerst zorgen dat je de nieuwste versie hebt:
kijk bij >instellingen>info welke versie je op het moment draait
1.63.11
Nu staat het weer bij SPV2, waarom?

Is het niet mogelijk om deze topic titel aan te passen?
Anders lezen mensen er volgens mij veel te snel over heen, en komt dus weer alles onder SPV te staan
volgende keer met zo'n verzoek even het handje bovenaan (TopicReport) gebruiken, ik zie dit nu bij toeval...
Heb wel eens gelezen dat mensen MSN aan de gang kregen na een "harde reset".
Met mijn E200 heeft MSN het tot nu toe nog steeds goed gedaan.
Mijn E200 heeft software versie 1.63.0.0 als ik het goed heb
Voor een update naar 1.63.11 moet je even hierboven in het topic kijken.
Heb deze update nog niet geprobeerd.
Weet ook niet of iemand hem al werkend heeft gekregen
"We are what we repeatedly do. Excellence, then is not an act but a habit."
verder haal ik mijn skins altijd van http://www.kleinweder.ch/ , deze gozer is echt de master in skinning
heb mijn e200 nu 2 maandjes en hij 0wned nog steeds.
iedereen krijgt die cd tochErhnam schreef op 29 februari 2004 @ 17:52:
Ik ben op zoek naar die update voor de spv2, die msn mogelijk moet maken. Sommige hebben een cd ontvangen van orange. Is het mogelijk dat iemand de update files online zet? Ik wil ze anders wel hosten!
staat op de Orange site
Ik had eerst de gewone spv.... maar me scherm was gebroken.....zondag nieuwe besteld en net binnen gehad..... hij ziet er een stuk mooier uit als de gewone spv, nu maar hopen dat alle functies beter zijn.
Ow en de rom versie die erop zit is 1.6.0.0
Heeft iemand trouwens die lock er al af........ Ik krijg het niet voor elkaar

Laat maar het is al gelukt..... Nou maar is even kijken wat ie echt kan
[ Voor 22% gewijzigd door Weerz op 03-03-2004 01:55 ]
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Anoniem: 102044
Nou loop ik al een poosje met mijn SPV, een geweldig ding op zakformaat....
Je moest eens de gezichten van mijn klasgenoten zien, zodra ik dat ding uit me zak haal...en powerpoint-slides bekijk die de docent a/h behandelen is..HAHAHA.. echt tof gewoon!
Nou vroeg ik me af, of er ook iets van een programma is, waarmee je text-bestanden wellicht rtf-bestanden of word-bestanden zou kunnen maken/ bewerken op je SPV E200. Je moet je voorstellen, dat je in de trein zit of op werk (verzin maar een plaats) waar je je beide handen vrij hebt en wat zou willen tikken. Bestaat er zoiets al? en zo ja, is het te downloaden..is iemand zo lief en aardig om deze info ook te willen delen met mij?
Bvd.
Oh ja....heb laatst pacman op mijn SPV 'geplaatst' ....het is gewoon te GEK/ GAAF.
Heb gouden herinneringen aan dit spel...hehehe
Ik lees jullie posts wel tegemoet
Cheers
Voor je SPV
http://www.binarys.com/sm...SmartExplorerEN_2.0b2.CAB
Voor je PC
http://www.binarys.com/sm...rer/setup_se_2.0b2_en.exe
Meerdere bestanden verzenden is mogelijk. Alleen ik blijf probelemen houden bij het versturen via BT. Ik heb mijn BT op identificeerbaar gezet, gepaird met een P900 (die telefoon is ook RETE geil), maar ik krijg dit aparaat niet te zien bij de apparaten waarnaar ik kan verzenden.
Verder zit er standaar GEEN spraak herkenning in de phone. Mag je bij MS een progje voor downen a 30 $. Hoort standaard in een telefoon te zitten dus STELLETJE AFZETTERS!!!
http://vitotechnology.com/os/os_9.html
Try 14 dagen Buy 16$
Workaround
http://modaco.com/viewtopic.php?t=103024
Soiso erg veel te vinden via
http://smartphone.modaco.com/
Krijg je er eigenlijk een Cradle bij ?
There is no art to find the minds construction in the face
Ja dit zit er allemaal bij......en deze cradle is nog beter als de oude, deze kan opladen zonder dat er stroom op aangesloten moet worden.....Muppet schreef op 03 maart 2004 @ 20:10:
Ik krijg hem vrijdag of maandag en kan nu al niet wachten. Zal ik me ook eens in dit topic gaan mengen.
Krijg je er eigenlijk een Cradle bij ?
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Je krijg er in ieder geval een USB cradle bij, waar je je adapter op aan kunt sluiten.
zat ook raar te kijken toen ik ff de stekker van mijn phone moest verplaatsen en hij door bleef laden... t besef was er ff nietMa_rK schreef op 03 maart 2004 @ 21:13:
Ik wist niet dat hij ook oplaad als alleen de USB is aangesloten??!!??
Je krijg er in ieder geval een USB cradle bij, waar je je adapter op aan kunt sluiten.
Ze zullen ook wel gelezen hebben van de tweak om de cradle zonder stroom op te laden, dus gelijk gebruiken voor de e200-Nexus schreef op 03 maart 2004 @ 21:18:
[...]
zat ook raar te kijken toen ik ff de stekker van mijn phone moest verplaatsen en hij door bleef laden... t besef was er ff niet
Ze leren wel wat daarzo, nou nog die nieuwe update van de e200.....ik heb gelezen dat ie eind maart begin april uitkomt en dat echt een heleboel bugs eruit zijn........
Hoop maar dat die update snel komt.... ik kan me soms zo irriteren aan m'n E200. Het feit dat ik soms niet kan SMSen, dwz dat als ik een bericht schrijf en ik verzend het naar het goede nummer dat ik dan een paar seconden later een melding krijg dat het bericht niet verzonden kan worden. of ik nou gewoon 06xx typ, +316xx of 00316x... als ik het dan na een tijdje weer probeer gaat het gewoon perfect. Zeer vervelend.Weerz schreef op 03 maart 2004 @ 23:43:
[...]
Ze zullen ook wel gelezen hebben van de tweak om de cradle zonder stroom op te laden, dus gelijk gebruiken voor de e200![]()
Ze leren wel wat daarzo, nou nog die nieuwe update van de e200.....ik heb gelezen dat ie eind maart begin april uitkomt en dat echt een heleboel bugs eruit zijn........
Verder vind ik dat de camera streperige foto's geeft, weet niet of hier iemand anders nog last van heeft maar het viel mij dus op.
Volgens mij zijn er verder niet echt dingen waar ik me aan irriteer, hoop alleen dat snel die SD card bug wordt opgelost...
De problemen die jij hebt ben ik zelf nog niet tegen gekomen......Bl@de schreef op 04 maart 2004 @ 08:45:
[...]
Hoop maar dat die update snel komt.... ik kan me soms zo irriteren aan m'n E200. Het feit dat ik soms niet kan SMSen, dwz dat als ik een bericht schrijf en ik verzend het naar het goede nummer dat ik dan een paar seconden later een melding krijg dat het bericht niet verzonden kan worden. of ik nou gewoon 06xx typ, +316xx of 00316x... als ik het dan na een tijdje weer probeer gaat het gewoon perfect. Zeer vervelend.
Verder vind ik dat de camera streperige foto's geeft, weet niet of hier iemand anders nog last van heeft maar het viel mij dus op.
Volgens mij zijn er verder niet echt dingen waar ik me aan irriteer, hoop alleen dat snel die SD card bug wordt opgelost...
Post is een foto van je camera.....want ikzelf heb geen strepen
Maar ff een lijstje van wat er tot nu aan toe al beter is aan de beta....... :
*Batterij doe je nu 3 a 4 dagen mee (Dit zal wel 2 zijn bij veel gebruik)
*Bluetooth driver is verbeterd
*T9 is verbeterd, je kan nu meerder talen keizen om een sms,email,mms te tikken
door langer op de T9 te drukken.
*Het ruis dat de meesten in het telefoon met bellen hebben is weg.
*MMS een geluid erbij voegen zit er bij, dit is nog in behandeling dus dit is nog niet
100% zeker
Voor de rest weet ik het ook niet...... maar dit zijn toch al wat aardig wat verbeteringen
[...]
De problemen die jij hebt ben ik zelf nog niet tegen gekomen......
Post is een foto van je camera.....want ikzelf heb geen strepen[quote]

T9 hoop inderdaad echt dat die beter wordt want hij onthoudt woorden volgens mij soms niet meer...
En zie daar me foto
[quote]Weerz schreef op 04 maart 2004 @ 10:05:
[...]
De problemen die jij hebt ben ik zelf nog niet tegen gekomen......
Post is een foto van je camera.....want ikzelf heb geen strepen
Idd een beetje vaag, maar de camera geeft ook niet een opentop resolutie weer...... dit is er 1 van mij[afbeelding]
T9 hoop inderdaad echt dat die beter wordt want hij onthoudt woorden volgens mij soms niet meer...
En zie daar me foto

mis alleen de flits
maarja, het blijft een telefoon hé!

lieve servertjes
- zorg ervoor dat er een SD kaart in de SPV zit
Heeft lang geduurt voordat ik daarachter kwam

Verder ben ik weer wat verder verder met mijn nieuwe theme.. Kleurtjes etc leuke kleine icoontjes en wat meer ruimte onderin.. deze kan ik later opvullen met wat leuks...:

[ Voor 29% gewijzigd door Erhnam op 07-03-2004 13:35 ]
Anoniem: 108264
heb alles al geprobeerd maar krijg mijn spv niet simlockvrij.
Weet iemand hoe het moet mail me dan a.u.b.
ga naar coolsmartphone, en dan naar downloads. zoek daar ff, daar staat een app voor unlock........Anoniem: 85619 schreef op 09 maart 2004 @ 09:30:
Voor mij ook de vraag:
Hoe unlock ik de SPV e200 (1.6.0.0 rom)...???
Heeft iemand misschien een ander programma dan die pocketmusic.....want heb geen zin om voor dat 20 pond te betalen

Iets voor de mp3'tjes.......
[ Voor 23% gewijzigd door Weerz op 09-03-2004 19:02 ]