hehehe, dit is best grappig, ik won net van de level 90 bot ondanks dat ik level 43 heb volgens mij (kan ook 44 zijn
). Mijn wapens doen nu soms al 140 damage, heb vandaag gelukkig maar 4 potten verloren, waarvan 3 van dezelfde, had echter ook 3 van hem gewonnen
. BTW, één van de beste hints die ik kan geven is, koop unique items, mijn armor zit er helemaal vol mee, ik heb een 120 armor voor body terwijl ik ook al 200 kan kopen. Alleen wegen de unique points die ik krijg veel zwaarder. Ik heb door de unique items al 24 puten extra gekregen voor noppes (omgerekend 6 levels
)
Kan iemand eens proberen "BaLouSe Club Guard" aan te vallen? Die bot is level 54 en het lukt mij dus niet om die aan te vallen? 
De yell van de bot komt er op:
"BaLouSe Club yells: "You e On My ~LIST~ Fight Mon Ami!"
En dan niks...
En dan niks...
Verwijderd
heb ik ook met eentje gehadLaagvliegerke schreef op 19 August 2003 @ 23:06:
Kan iemand eens proberen "BaLouSe Club Guard" aan te vallen? Die bot is level 54 en het lukt mij dus niet om die aan te vallen?
En dan niks...
super irri is dat. maar hoe het komt weet ik nie
misschien foutje in het spel?
Dat krijg je ook als je jezelf probeert te attacken.
Je krijgt die yell te zien en that's it.
Je krijgt die yell te zien en that's it.
lol,
DeVaStAtAh (69) challenged your bot 1 time(s).
You won 1 and lost 0 time(s).
Dat ben jij toch radje? Dan heb ik lekker een sterkere bot
May Lyssa aid you
Verwijderd
HEHE LOL Triple-x Probeer dat eens op mijTripple-X schreef op 19 augustus 2003 @ 23:50:
lol,
hehe grapjas jij bent 21 levels hoger daar begin ik niet aan jij hebt 84 punten meer te spenderen gehad
Radje was hetzelfde lvl als mij ik probeer het wel als ik hoger ben want ik kan nu sommige bots van lvl 69 met ratio's van 6.0 niet aan,die probeer ik eerst te verslaan
Radje was hetzelfde lvl als mij ik probeer het wel als ik hoger ben want ik kan nu sommige bots van lvl 69 met ratio's van 6.0 niet aan,die probeer ik eerst te verslaan
May Lyssa aid you
ik ben net 1 uur aan het pruten geweest....
ging iets fout, ik moet opnieuw inlogge, krijg ik dit:
You are number 4 on the waiting list (7 total).
[edit]
jeuj, ik mag weer verder trainen
ging iets fout, ik moet opnieuw inlogge, krijg ik dit:
You are number 4 on the waiting list (7 total).
[edit]
jeuj, ik mag weer verder trainen
[ Voor 14% gewijzigd door KompjoeFriek op 20-08-2003 00:35 ]
Dat is gewoon omdat er teveel mensen tegelijk online zijn je moet gewoon om de minuut weer op login drukken
er kunnen maar 160 mensen tegelijk online (zonder de mensen die donaten erbij)
er kunnen maar 160 mensen tegelijk online (zonder de mensen die donaten erbij)
May Lyssa aid you
ik ben net Level 3, en ik gaat vechten met T50.5 
wat denk je? ga ik dat winnen?
wat denk je? ga ik dat winnen?
'kheb natuurlijk verloren
duhhh...
Heb net die T100 z'n ASS gekicked
hij Lvl 10, ikke Lvl 8
[edit]
grrr.
net ff iemand gechalenged, en NET verloren!!!
hij Lvl 10, ikke Lvl 8
[edit]
grrr.
net ff iemand gechalenged, en NET verloren!!!
[ Voor 32% gewijzigd door KompjoeFriek op 20-08-2003 02:13 ]
Verwijderd
Ik win van de TX-GuardKompjoeFriek schreef op 20 August 2003 @ 02:01:
'kheb natuurlijk verlorenduhhh...
hij Lvl 10, ikke Lvl 8
hij lvl 75, ikke 49
ben nu ook 2 daagjes bezig, level 29, soms win ik van die level45 bot (terminator2002 ofzo?)
sta op 20/5 qua echte fights
sta op 20/5 qua echte fights
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ik win ook soms van TX-Guard 
hij lvl 75, lvl 32
Damn echt TE verslavend dit
hij lvl 75, lvl 32
Damn echt TE verslavend dit
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 02:17 ]
Damn, ik moet nog wel veel trainen zo te zien 
en LOL @ dood-berichten:
T50.5 has been transformed into a fine example of modern art.
T50.5 ... nuff said..
en LOL @ dood-berichten:
T50.5 has been transformed into a fine example of modern art.
T50.5 ... nuff said..
t50.5 has been melted into something usefull
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
* KompjoeFriek @ Lvl: 20
Terminator 2000 is down.
Terminator 2000 is down.
Zou er iemand die server onderuit kunnen schoppen?
IK KAN NIET MEER STOPPEN!!!
heey, 't rijmt...
[edit]
sorry voor de nieuwe post. beetje te enthousiast geklikkert
IK KAN NIET MEER STOPPEN!!!
heey, 't rijmt...
[edit]
sorry voor de nieuwe post. beetje te enthousiast geklikkert
[ Voor 26% gewijzigd door KompjoeFriek op 20-08-2003 05:40 ]
Ben maar eens overnieuw begonnen. Was niet zo blij met mn verdeling waardoor ik teveel begon te verliezen, maar het duurde eeuwen voor ik level up ging om het bij te kunnen trekken.
Ga hem nu zo bouwen: Str 4x Dex 2x Con 1x Int 0x
Volgens mij is Str toch driedubbel veel waard omdat je niet alleen bonussen krijgt maar je kunt ook de beste armour/wapens dragen...
Ga hem nu zo bouwen: Str 4x Dex 2x Con 1x Int 0x
Volgens mij is Str toch driedubbel veel waard omdat je niet alleen bonussen krijgt maar je kunt ook de beste armour/wapens dragen...
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
hoeft niet perse hoor, als je veel str hebt dan heb je minder dex. Ik ben iemand met veel dex en ik word vaak gemist door personen. Ook ligt mijn con hoog dus ik ben niet opeens door na een paar rake klappen. Door mijn goede wapens kan ik aardig wat schade aan doen waardoor ik toch heel wat fights win.
Verwijderd
Mijn botje is ineens rood?! Ik hoop een layout wijziging...Anders heb ik denk ik een probleem...
ja dat is inderdaad bij mij ook, Ik vind het wel leuk afsteken tegen het groen van de tabellen waar je spullen kan kopen.
Ik vind opzich het spel heel leuk maar je kan eigenlijk niet echt een clan echt de grond in boren door mensen te doden ofzo. Robotten blijven altijd hetzelfde level en als ze geld nodig hebben dan train je een tijdje en koop je dingen. Dat vind ik dus wel jammer. Je ziet niet supergoed het effect van een oorlog. Je ziet het alleen in de ranks.
Ik vind opzich het spel heel leuk maar je kan eigenlijk niet echt een clan echt de grond in boren door mensen te doden ofzo. Robotten blijven altijd hetzelfde level en als ze geld nodig hebben dan train je een tijdje en koop je dingen. Dat vind ik dus wel jammer. Je ziet niet supergoed het effect van een oorlog. Je ziet het alleen in de ranks.
Welke van de 4 moet ik aanscherpen om veel te kunnen blocken en weinig te missen?
Je Dex.X-G schreef op 20 August 2003 @ 10:05:
Welke van de 4 moet ik aanscherpen om veel te kunnen blocken en weinig te missen?
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Ok 
heb nu 44 Str en 42 Dex
Oooops 48 Dex, special item gekocht :)!
heb nu 44 Str en 42 Dex
[ Voor 41% gewijzigd door X-G op 20-08-2003 10:22 ]
ik heb nu 84 dex en 56 str, maar 10 con en 10 int, dus ik word snel gekilled door bots die hoge dmg snel doen, ikzelf doe ook heel snel high dmg, ik heb 2 stilettos.X-G schreef op 20 August 2003 @ 10:20:
Ok
heb nu 44 Str en 42 Dex
Verwijderd
10 con is echt te weinig als je 84 dex en 56 str hebt. Als je namelijk 4 punten extra krijgt is dat 40% verbetering van je bot, als je deze bij Dex plaatst is dat maar 5% en bij str is dat 8% , dit is dus een ruim verschil die nooit door je armour en wapons afgevangen kan worden. Deze kan je inderdaad wellicht kopen als je hogeren Dex en Str hebt. Dus verstandig is om de volgende 2/3 levels je Con volledig op te waarderen.
owkyVerwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 10:42:
10 con is echt te weinig als je 84 dex en 56 str hebt. Als je namelijk 4 punten extra krijgt is dat 40% verbetering van je bot, als je deze bij Dex plaatst is dat maar 5% en bij str is dat 8% , dit is dus een ruim verschil die nooit door je armour en wapons afgevangen kan worden. Deze kan je inderdaad wellicht kopen als je hogeren Dex en Str hebt. Dus verstandig is om de volgende 2/3 levels je Con volledig op te waarderen.
ben ff die subzero van dead cell aan het rapen (tot zover dat nog kan )
DemonHunter massacred SubZero into small fragments with its stiletto. (42 damage)
SubZero is down.
DemonHunter
SubZero
inflicted
464
57
winner
DemonHunter
hmm, werkt wel goed
hijs lvl 32, ik lvl 31
ratio van subzero: 0.0 [25/319]
Drazon's light plate takes some damage
DemonHunter crushed Drazon with enormous power with its stiletto. (28 damage)
Drazon is down.
You now have 66 kudos.
Your bot gains 9,673 experience points + 2,418 diplomacy bonus (98,013 xp to next level).
Auto-repair : Repair costs of 17 kudos have been taken from your wallet.
[ Voor 51% gewijzigd door GTA3 op 20-08-2003 11:09 ]
Hmmmm ik word niet toegelaten in nwg nu val ik alleen nog nwg member aan. Fear me. Heb mischien een lage ratio maar dat komt doordat een kl**tzak mij heel de dag heeft aangevallen en hij evensnel steeg als mij. Dus kon hij elk level dat ik hoger kwam mij weer aanvallen.
Letsnow, bespaar je de moeite omdat je van dergelijke acties niets wijzer wordt, je zou beter bij een andere clan kunnen gaan en clans aanvallen waarmee je dan in war bent, krijg je meer punten voor.
dat doe ik nu, en het si echt total rape ownagebazs2000 schreef op 20 August 2003 @ 11:14:
Letsnow, bespaar je de moeite omdat je van dergelijke acties niets wijzer wordt, je zou beter bij een andere clan kunnen gaan en clans aanvallen waarmee je dan in war bent, krijg je meer punten voor.
Excuses. Kom maar op met je opgevoerde stofzuiger
hoeveel keer moet je iemand verslaan tot dat je degene maximum hebt geraped?
ah, nog 19 keer
ah, nog 19 keer
[ Voor 15% gewijzigd door GTA3 op 20-08-2003 11:28 ]
wel leuk ben hier een met ratio 6 aant aanvallen meestal win ik soms wint hij maar mijn punten stijgen allesinds zeer snel
welk lvl ben je nu danLetsnow schreef op 20 August 2003 @ 11:27:
wel leuk ben hier een met ratio 6 aant aanvallen meestal win ik soms wint hij maar mijn punten stijgen allesinds zeer snel
nog 15 keer tot rape limit
[ Voor 7% gewijzigd door GTA3 op 20-08-2003 11:30 ]
letsnow als je iemand uit #nWg wil rapen kom mij dan maar halen mij bot heet fallen|Ðrone
lvl 75 en ratio 5.3
oja ik versla de trainbot x-proffesional met lvl 180 terwijl ik zlef 75 bent dus je moet wel het onderste uit de kan halen
en 100 is de maximum rape limit als je iemand 50 keer attacked ofzo dan zie je vanzelf staan 49 times to rape limit
lvl 75 en ratio 5.3
oja ik versla de trainbot x-proffesional met lvl 180 terwijl ik zlef 75 bent dus je moet wel het onderste uit de kan halen
en 100 is de maximum rape limit als je iemand 50 keer attacked ofzo dan zie je vanzelf staan 49 times to rape limit
May Lyssa aid you
lol, nog 13 te gaan tot de limitTripple-X schreef op 20 August 2003 @ 11:30:
letsnow als je iemand uit #nWg wil rapen kom mij dan maar halen mij bot heet fallen|Ðrone
lvl 75 en ratio 5.3
oja ik versla de trainbot x-proffesional met lvl 180 terwijl ik zlef 75 bent dus je moet wel het onderste uit de kast halen
ja ik ben nog maar level 36 maar ik kom af langzaam maar zeker
hoe heet je botLetsnow schreef op 20 augustus 2003 @ 11:32:
ja ik ben nog maar level 36 maar ik kom af langzaam maar zeker
trouwens:
The battle is over. Drazon is destroyed.
Arch_Draco yells: "Good game."
The B.O.T.S. Union takes 1 kudos from Drazon and gives it to the winner, DemonHunter.
You now have 8 kudos.
Your bot gains 4,459 experience points + 1,114 diplomacy bonus (28,888 xp to next level).
Auto-repair : You do not have enough money...
-- Fight this bot once more
-- Fight this bot once more (8 to rape limit)
[ Voor 54% gewijzigd door GTA3 op 20-08-2003 11:35 ]
Die zijn om sneller te groeien, zie het als een bonus voor het geleverde goede werk.
aaah!! 
The battle is over. Drazon is destroyed.
Arch_Draco yells: "Good game."
The B.O.T.S. Union takes 1 kudos from Drazon and gives it to the winner, DemonHunter.
You now have 12 kudos.
Your bot gains 4,032 experience points + 1,008 diplomacy bonus (303,074 xp to next level).
Your bot gains 1 level(s).
-- Fight this bot once more (1 to rape limit)
ben net gelvled dus ik kan hem niet nog een keer versslaan om de full rapage te doen

Losses : 140
Ratio : 0.9
Clan score : 6 / 6 [HoF ranking: 4165]
Built : 2003-08-19 14:36:40
Status : online for 74 mins [ training ]
Botmail : 0 new messages [ send message ]
You now have 12 kudos.
Your bot gains 4,032 experience points + 1,008 diplomacy bonus (303,074 xp to next level).
Your bot gains 1 level(s).
ben net gelvled dus ik kan hem niet nog een keer versslaan om de full rapage te doen
Losses : 140
Ratio : 0.9
Clan score : 6 / 6 [HoF ranking: 4165]
Built : 2003-08-19 14:36:40
Status : online for 74 mins [ training ]
Botmail : 0 new messages [ send message ]
[ Voor 28% gewijzigd door GTA3 op 20-08-2003 11:44 ]
dubbelpost
je kunt je vragen ook kwijt op het forum van b.o.t.s ][ zelf tweakers word nu een beetje overrompeld met dingen die hier niet thuishoren en je kan het ook nog in je clan forum vragen
maar als je de tijd neemt om de tekst te lezen dan staat er dus dat je zoveel procent meer of minder score behaalt als je een persoon aanvalt waar je een diplomacy op heb gezet.
om hat even uit te leggen:jij haat een clan je zegt dat je die clan hostile vind en als je wint van een persoon van die clan dan krijg je 50% meer score.
als je verliest weet ik niet of er ook 50% meer score af gaat moet je zelf maar ff uitvinden
je kunt je vragen ook kwijt op het forum van b.o.t.s ][ zelf tweakers word nu een beetje overrompeld met dingen die hier niet thuishoren en je kan het ook nog in je clan forum vragen
maar als je de tijd neemt om de tekst te lezen dan staat er dus dat je zoveel procent meer of minder score behaalt als je een persoon aanvalt waar je een diplomacy op heb gezet.
om hat even uit te leggen:jij haat een clan je zegt dat je die clan hostile vind en als je wint van een persoon van die clan dan krijg je 50% meer score.
als je verliest weet ik niet of er ook 50% meer score af gaat moet je zelf maar ff uitvinden
[ Voor 3% gewijzigd door 2020Media op 20-08-2003 11:50 ]
May Lyssa aid you
w00t,die drazon is ook gelvled, nu voor de full rapage 
Your opponents ass is still sore from your raping!
Your opponents ass is still sore from your raping!
[ Voor 36% gewijzigd door GTA3 op 20-08-2003 11:49 ]
Hehe is eigenlijk best lullig als iemand er niet is en je gaat zn bot rapen; hij kan bij level ups zn stats niet upgraden dus ben je altijd in voordeel
zijn k/d ratio was eerst 1.2 37/28, en toen kwam ik, en hij is nu 0.4 [35/73]Ecco schreef op 20 August 2003 @ 11:50:
Hehe is eigenlijk best lullig als iemand er niet is en je gaat zn bot rapen; hij kan bij level ups zn stats niet upgraden dus ben je altijd in voordeel
LOL dan krijgt hij jou toch te zien op zn fight-pagina als "BOTS you owe a spanking" ofzo
kheb 16k nodig voor nieuwe wapens -_-
bvezig met het rapen van wo0t vna die shattered americans ofzo
hijs lvl 35, ik ben lvl 33
bvezig met het rapen van wo0t vna die shattered americans ofzo
hijs lvl 35, ik ben lvl 33
[ Voor 62% gewijzigd door GTA3 op 20-08-2003 11:59 ]
Verwijderd
Leuk nu al WAR!!!
maar ken alleen die level 73 vechten en ik ben level 91 bijna 92 maar daar krijg je dus geen XP en diploma punten voor als ik hem in 2 klappen inmaak
The battle is over. Angelo Della Morte is destroyed.
The B.O.T.S. Union takes 3,738 kudos from Angelo Della Morte and gives it to the winner, CBot.
You now have 1,528,021 kudos.
Your bot gains 0 experience points (8,393,017 xp to next level).
Auto-repair : Repair costs of 627 kudos have been taken from your wallet.
zie
.
maar ken alleen die level 73 vechten en ik ben level 91 bijna 92 maar daar krijg je dus geen XP en diploma punten voor als ik hem in 2 klappen inmaak
The battle is over. Angelo Della Morte is destroyed.
The B.O.T.S. Union takes 3,738 kudos from Angelo Della Morte and gives it to the winner, CBot.
You now have 1,528,021 kudos.
Your bot gains 0 experience points (8,393,017 xp to next level).
Auto-repair : Repair costs of 627 kudos have been taken from your wallet.
zie
ik heb bijna die wo0t max rapedVerwijderd schreef op 20 August 2003 @ 12:05:
Gewoon blijven rapen...Ze trekken ons vanzelf wel van de hostilestatus af...
Verwijderd
Ik heb er maar drie
die van lvl 73 red ik niet
die van lvl 70 net wel of net niet
en die van 66
zucht maar dat schiet niet op daar krijg ik weinig xp voor
en die van 66
zucht maar dat schiet niet op daar krijg ik weinig xp voor
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 12:08 ]
die drazon had ik al gemaxraped, en ik ben bijna klaar met wo0tVerwijderd schreef op 20 August 2003 @ 12:07:
Ik heb er maar drie
en die van 66
zucht maar dat schiet niet op
shiiit ik word geattacked 0.o
[ Voor 6% gewijzigd door GTA3 op 20-08-2003 12:10 ]
Kan mijn nieuwe bot bij de clan dan kan ik meedoen 
User: Ecco, Bot: EccoDrone
* The-Source gaat zo na het eten eens kijken of ik terug ben geraped door een gast waarbij ik het gister gedaan
heb 
Maar ja ik heb mijn 200k kuddos lekker verzekerd staan en eigenlijk vind ik het heel niet erg dat ze me aanvallen omdat ik toch wel xp krijg maar er nu zelf niets voor hoeft te doen
Maar ja ik heb mijn 200k kuddos lekker verzekerd staan en eigenlijk vind ik het heel niet erg dat ze me aanvallen omdat ik toch wel xp krijg maar er nu zelf niets voor hoeft te doen
Ecco schreef op 20 August 2003 @ 12:09:
Kan mijn nieuwe bot bij de clan dan kan ik meedoen
klaasbram schreef op 19 August 2003 @ 18:31:
[...]
Ik vind dat we dit soort vragen beter via de botmail kunnen doen ipv in dit topic.
Zo blijft het hier wat overzichtelijke ipv om de 4 reply's een mag ik in je clan berichtje.
[ Voor 44% gewijzigd door The-Source op 20-08-2003 12:11 ]
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
beetje weird maar er is volgens mij weinig online
ik wordt niet geattacked
Nahja gewoon rapen ze merken het wel als ze weer online komen
Mwuhahahahaha
ik wordt niet geattacked
Nahja gewoon rapen ze merken het wel als ze weer online komen
Mwuhahahahaha
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 12:13 ]
code:
1
2
3
4
5
6
| : bot :: S03PKIP : : level :: 30 : : wins :: 167 : : losses :: 16 : : ratio :: 10.4 : : cl.sc. :: 0 : |
Zegguh, nWg, mag ik je crew in?
The battle is over. Wo0t is destroyed.
The B.O.T.S. Union takes 1 kudos from Wo0t and gives it to the winner, DemonHunter.
You now have 544 kudos.
Your bot gains 1,434 experience points + 717 diplomacy bonus (158,728 xp to next level).
Auto-repair : No repair costs have been deducted.
ik spaar ze
Your bot gains 1,434 experience points + 717 diplomacy bonus (158,728 xp to next level).
Auto-repair : No repair costs have been deducted.
ik spaar ze
[ Voor 12% gewijzigd door GTA3 op 20-08-2003 12:19 ]
Verwijderd
Ookal zijn ze niet online...Als ze zien dat ze geraped zijn zullen ze dat gerust niet terug doen omdat ze dan wéér verliezen...
Verwijderd
ja leuk he LOL ik heb me toch een schikVerwijderd schreef op 20 August 2003 @ 12:21:
Ookal zijn ze niet online...Als ze zien dat ze geraped zijn zullen ze dat gerust niet terug doen omdat ze dan wéér verliezen...
ik kan die van lvl 70 nog genoeg rape er staat nog geen aantal bij
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 12:26 ]
Jullie hebben war met twee clans :+! Beetje aan het winnen?Verwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 12:21:
Ik moet wel zeggen, dat jullie goed bezig zijn als clan, al 46ste overall
Verwijderd
met trainen krijg je continu een bedragGTA3 schreef op 20 augustus 2003 @ 12:28:
ik heb het gevoel dat ik morgen 10 keer word geraped
trouwens, hoe verdienen jullie snel veel geld?
met fighten als je wint krijg je een groter bedrag dan dat je traint
verlies je echter gaat er zowat 1/3 van je kudos af geloof ik
zo zit het een beetje in elkaar
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 12:31 ]
Verwijderd
Of je zorgt ervoor dat je gewoon 2 wapens heb die bijna 190 a 280 damage doenVerwijderd schreef op 20 August 2003 @ 12:32:
Mischien nog een tip voor degenen die straks/vanaaf offline gaan... Koop het duurste en beste schild wat je kunt kopen en equip die... Als iemand je attacked duurt de battle bijna 2 keer zo lang als zonder schild... Maw je kan minder vaak worden aangevallen....
LOL zo ff een gast geassraped
From:
CrazyBytes
To:
Vincent Custoni
Subject:
What is your problem?
Some clan m8's of my are in war with youre clan and cant beat you so i take the revenge for them
re : right..Come back an try again tomorrow.
hehe make me
re : Okay then. ;x
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 13:24 ]
lol dit heb ik weer kom er heel laat achter dat de war al gestart en ik zie het nu pas en nu worden die bots continu geraped en kan ik niet meer 
maar wel een handige tip van je radje ga ik ook ckers doen wil niet dat mijn ratio naar de klote gaat
maar wel een handige tip van je radje ga ik ook ckers doen wil niet dat mijn ratio naar de klote gaat
May Lyssa aid you
Verwijderd
sja voor mij 43 keer nog maar ik train tussendoor ook nog
anders heb ik over een uur niets meer te doen dan alleen maar trainen en nu doe ik van alles een beetje
anders heb ik over een uur niets meer te doen dan alleen maar trainen en nu doe ik van alles een beetje
Welke wapens heb jij nu?Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 12:35:
[...]
Of je zorgt ervoor dat je gewoon 2 wapens heb die bijna 190 a 280 damage doenen de zwaarste armour defense +/- 830
LOL zo ff een gast geassraped
botmail knip
Ik zit nu al 6 levels met mijn gold slegde hammers te meppen en ik heb voorlopig ook nog geen uitzicht op beter wapens
Ff mijn bot gegevens:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Strength 108 + 9 Right-hand dmg 109-293 Left-hand dmg 109-293 Constitution 66 MAX hp 710 Dexterity 130 + 9 attack rating 270 defense 69.5 Intelligence 16 + 2 Block chance 15% Armour defense 542 Absorb 46% |
En ik heb 2 redis puntjes.
Waar zou ik die aan spenderen of zou ik het zo maar laten staan.
PS ik ben een level 71 bot
[ Voor 10% gewijzigd door The-Source op 20-08-2003 13:59 ]
Verwijderd
Level 92
Strength 146
Right-hand dmg 248-406
Left-hand dmg 248-406
Constitution 78 MAX hp 830
Dexterity 156 attack rating 304 defense 78
Intelligence 24
Block chance 14%
Armour defense 700 Absorb 52%
Mijn wapens zijn 2x Moonblade's 101-165
Mijn max hit's die ik haal ligt vaan tussen de 190 a 280
Strength 146
Right-hand dmg 248-406
Left-hand dmg 248-406
Constitution 78 MAX hp 830
Dexterity 156 attack rating 304 defense 78
Intelligence 24
Block chance 14%
Armour defense 700 Absorb 52%
Mijn wapens zijn 2x Moonblade's 101-165
Mijn max hit's die ik haal ligt vaan tussen de 190 a 280
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 13:51 ]
ik zit nog maar @ level 17 
hoe komen jullie zo snel zo hoog
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
Trainen Trainen Trainen en nog eens trainen zo ben ik snel omhoog gegaanAngelDust schreef op 20 August 2003 @ 13:47:
ik zit nog maar @ level 17
ff mijn bot dan maar
Fallen|Ðrone
level: 75
Strength: 131 Right-hand dmg 146-335
Left-hand dmg 146-335
Constitution: 84 Max HP 890
Dexterity: 142
Intelligence: 8
Block chance: 15%
Armour defense: 437 Absorb 41%
Money 1,636,936
[Edit]
HaHa ze geven op
Will you please stop attacking me, me and the Founder of SAY are going to try and end this war. One of our leaders had started the war. We just went along with it but now its getting plain annoying.
dit is echt fun ik begon met een ratio van 5.7 en heb nu 6.1 hehe
Fallen|Ðrone
level: 75
Strength: 131 Right-hand dmg 146-335
Left-hand dmg 146-335
Constitution: 84 Max HP 890
Dexterity: 142
Intelligence: 8
Block chance: 15%
Armour defense: 437 Absorb 41%
Money 1,636,936
[Edit]
HaHa ze geven op
Will you please stop attacking me, me and the Founder of SAY are going to try and end this war. One of our leaders had started the war. We just went along with it but now its getting plain annoying.
dit is echt fun ik begon met een ratio van 5.7 en heb nu 6.1 hehe
[ Voor 31% gewijzigd door 2020Media op 20-08-2003 14:14 ]
May Lyssa aid you
Verlies je ook want dan zal die bot wel aardig goed zijnVerwijderd schreef op 20 August 2003 @ 14:19:
iemand zit mijn bot af te ranselen GGRRR
ik wil em spanken
Iemand vroeg me daarnet in botmail of ik wou uittesten of ik X wel kon verslaan en het maar 1 keer doen. Die lame gast wou gewoon zijn ratio niet kwijt zijn. Heb hem gezegd op te rotten
. Ben die gast dan ook gaan aanvallen en heb heel veel puntjes gewonnen.
[ Voor 17% gewijzigd door Letsnow op 20-08-2003 14:23 ]
Verwijderd
Ik ben wel de hele tijd met iemand in conflict die dezelfde bot aan het bevechten is. Is het misschien bot "lock and load"?
Verwijderd
meestal win ik ik denk dat ik 2 van de 10 potjes verliesklaasbram schreef op 20 August 2003 @ 14:20:
[...]
Verlies je ook want dan zal die bot wel aardig goed zijn
Verwijderd
bekende naamVerwijderd schreef op 20 August 2003 @ 14:23:
Ik ben wel de hele tijd met iemand in conflict die dezelfde bot aan het bevechten is. Is het misschien bot "lock and load"?
ja dus.......... maar jij mag de laatste tien wel hebben hoor
ik ga weer even trainen en centjuhs sparen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 14:26 ]
Verwijderd
huh als jij klaar bent met rapen waarom kan ik em dan nog rapen?Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 14:26:
[...]
Ben nu inmiddels klaar met die gast. Kheb hem ff geraped
no its my turn om hem te rapen
-- Fight this bot once more (25 to rape limit)
de rape limit gaat per bot dus jij kan een bot 100 keer rapen maar een andere bot kan hem ook nog eens 100 keer rapen
de rape limit gaat per bot dus jij kan een bot 100 keer rapen maar een andere bot kan hem ook nog eens 100 keer rapen
[ Voor 42% gewijzigd door 2020Media op 20-08-2003 14:31 ]
May Lyssa aid you
Daarom kon ik hem af en toe niet aanvallenTripple-X schreef op 20 August 2003 @ 14:29:
Volgens ziet hij wanneer hij online komt dat hij heel erg vaak attacked is
Verwijderd
ik snap emTripple-X schreef op 20 augustus 2003 @ 14:29:
Verwijderd
Shattered American Youth heeft ons van de hostile gehaald... We zijn dus niet meer in war met die gasten!
KLASSE GASTEN!
KLASSE GASTEN!
* AngelDust heeft ge-apply-d voor #nWg
Bier fan Fryske grûn!
hmm volgens mij hebben sommige mensen veel tegen lock and load
verloren ik heb m nu bijna 100 keer geraped (nog 19 te gaan) maar z'n ratio is nog 0.8 best hoog nog als ie zo vaak is geraped
verloren ik heb m nu bijna 100 keer geraped (nog 19 te gaan) maar z'n ratio is nog 0.8 best hoog nog als ie zo vaak is geraped
[ Voor 7% gewijzigd door 2020Media op 20-08-2003 14:39 ]
May Lyssa aid you
Verwijderd
Dat is heel mooi nu allemaal ff het MP3tje aan met het nummer WE ARE THE CHAMPIONS!!! THEY ARE THE LOSERS!! en zing dan allemaal ff vollop mee meschien dat ik jullie hier helemaal in HOORN kan horenVerwijderd schreef op 20 August 2003 @ 14:36:
Shattered American Youth heeft ons van de hostile gehaald... We zijn dus niet meer in war met die gasten!
KLASSE GASTEN!
Is er trouwens al een irc kanaal voor B.O.T.S ?
mischien:
irc.tweakers.net:6667
#B.O.T.S
mischien:
irc.tweakers.net:6667
#B.O.T.S
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
Er is nog geen kanaal... [NWG] heeft wel een kanaal op Quakenet : #nwg
Isser een mogelijkheid van de GoTserver gebruik te maken?!
Er is een chan en nick serv aanwezig dus moet kunnen.Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 15:13:
Er is nog geen kanaal... [NWG] heeft wel een kanaal op Quakenet : #nwg
lock and load is nu ook door mij geraped
[ Voor 9% gewijzigd door The-Source op 20-08-2003 15:36 ]