(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Nu pas er mee bezig? ik heb hem net ff 101x een beurtVerwijderd schreef op 20 August 2003 @ 15:58:
Dank!
Ps : iemand lock and load al geraped?! Ben er nu ff mee bezig...![]()
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
waar kun je dat vindenVerwijderd schreef op 20 August 2003 @ 16:30:
Je kunt trouwens in de playersstats precies zien wie deze wars actief hebben meegemaakt of meemaken...
[ Voor 80% gewijzigd door IcE_364 op 20-08-2003 16:31 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben ook klaar met lock and load....Your opponents ass is still sore from your raping!
Ik zou er werkelijk waar een moord voor doen om die gast zijn smoelwerk te zien op het moment dattie inlogt....
"Hey, i've been attacked...Lets see........... (silence).......... (silence)......... (snif)......... "Your bot has been attacked 23.547 times! Won 2 - Lost 23.545
*proest*
Anima™ (33) challenged your bot 19 time(s).
You won 0 and lost 19 time(s).
You gained 19181 xp.
You gained -975 kudos.
Verwijderd
Ben net thuis, even kijken of ik nog wat spanking kan doen voor onze clan
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 17:24 ]
edit: ik koop iets, gebeurd nix, ik refresh, ben ik er uit gekickt
[ Voor 38% gewijzigd door CU2morO op 20-08-2003 17:49 ]
Maar als je iets koopt, dan komt het onderaan in jouw "stash" te staan (net onder de bot)
Maar wat ik altijd doe, is het wapen kopen zodat het in mijn stash komt te staan en dan het wapen wisselen met een wapen dat de bot vast heeft. Ik heb ook al ondervonden dat het anders soms niet lukt... Wat ik ook al gehad heb, is dat ik een wapen had gekocht en het niet in mijn stash verscheen alhoewel ik het toch had. Blijkbaar refreshte het spel niet automatisch en dat deed ik dan maar door gewoon even op "showroom" klikken. Nooit F5
Verwijderd
Wacht maar todat je bij de hogere levels komt. In het begin vond ik het ook irri om weinig geld te hebben, maar nu haal ik zonder problemen en 10 min 100000 kudos binnen. Soms kan het zijn dat je op een lagere level een tegenstander hebt die veel kudos hebt, maar op een lagere level heb je daar niets aan.Letsnow schreef op 20 August 2003 @ 18:17:
Hoe komen jullie aan zoveel geld? Ik ben blij als ik 30000 heb.
Ik ben zelf level 72 nu en zit ik met 300000 kudos. Ik weet niet eens wat ik ermee moet en als ik het verlies is dat helemaal niet erg. Ik kan nu gewoon niets kopen wat bij me past.
Ik kan alleen dingen "normaal" verkopen door ze eerst te stashen en dan in de stash te verkopen. Als ik iets in de hand heb wat ik wil verkopen dan zie ik wel dat ik mijn wapen heb verkocht (krijg er wel geld bij) maar als ik dan weer naar showroom ga dan is het wapen er weer. En ik kan ook alleen van wapen veranderen door eerst een wapen te kopen die in de stash terecht komt en het wapen dat in de hand zit moet je gaan stashen en als laatste moet ik dan op "use" drukken bij het nieuwe wapen wat in je stash zit.CU2morO schreef op 20 augustus 2003 @ 17:59:
je hebt 2 keuzes altijd, sell en stash, ik klik op sell, krijg het geld erbij, koop met dat geld een nieuw wapen maar er gebeurdniets
en zo worden dus bij mij de wapens veranderd.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 18:33 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| challenger defender bot m1lamb3r m1lamb3rs Clone attempts 19 20 max hit 46 44 blocks 1 0 misses 4 2 average 27.6 29.7 inflicted 525 594 winner m1lamb3rs Clone |
The training session is over. m1lamb3r is exhausted.
The B.O.T.S. Union hands you 311 kudos for encouragement (7,680 total).
You were fighting a special battle. No rewards.
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
zet er dan ook een linkje bij
http://irc.tweakers.net #B.O.T.S
Zo kunnen de mensen zonder irc client toch irc'en
Excalibur, waar ik eerst zat was niet echt bedreven in het communiceren met de overige clangenoten. Er was zelfs een lolbroek die het nodig vond om met zijn lamme kop iedereen plat te spammen.
Aangezien -=ALLIANCE=- lekker groot is kan ik lekker hakken en rossen zodat een war echt zinvol wordt.
Edit:
Cool, ik zit nu dus bij die clan en ik ben meteen een Farseer binnen die clan. Hoezo, opwerken?
Maar goed, mij werd geadviseerd om te rapen, rapen en nog eens rapen. En als ik klaar ben dan rape ik vrolijk verder.
[ Voor 24% gewijzigd door bazs2000 op 20-08-2003 20:50 ]
Lief wapen heb je.Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 15:58:
Dank!
Ps : iemand lock and load al geraped?! Ben er nu ff mee bezig...![]()
Ik dacht even leuk te zijn door te kijken hoe sterk je bent maar dat is niet mis.DeVaStAtAh destructed Emberistola professionally with its apex faller. (271 damage)
Ik zou sommige van die rapers best wat aan kunnen doenbazs2000 schreef op 20 augustus 2003 @ 20:24:
Maar goed, mij werd geadviseerd om te rapen, rapen en nog eens rapen. En als ik klaar ben dan rape ik vrolijk verder.
Jaded, ben jij net geraped ofzo?
Edit:
Volgens mij vraagt Alliance iedereen
Would you like to join Alliance.?
Our clan demands excellence from our leaders as well as members. We need GOOD
players that are ACTIVE, and you seem like both.We’ll make you clan Leader!!! With your help, we can be higher than what we are now, which is 7th. If you are interested, message me with any questions or comments.
Thanks for your time.
-=kuploid=-
[ Voor 70% gewijzigd door Jaded op 20-08-2003 22:23 ]
Niet dat het mij boeit ofzo maar ik heb al gezien wat één iemand met zijn zatte kop kan uitrichten en dat moet je echt niet willen, zeker niet wanneer iedereen lekker tikkertje kan gaan zitten spelen met zijn rechten.
Nah, het zal wel meevallen maar ik zou graag zien dat er toch iets minder mensen met rechten rondlopen want dit gaat een zooitje worden zo.
Als je naar het irc kanaal komt dan hoor je er daar ook meer over.
De maker Rolf (nick= floR) komt daar ook
Een beetje lam want dat is gewoon wegkapen (althans, een poging).
Dat je eens een keertje iemand mailt waarvan je iets hebt "die wil ik hebben in mijn clan" oké maar niet iedereen die je tegenkomt want dat is gewoon naadje.
edit:
Ik zie niet meer staan dat ik aangevallen wordt? Hebben jullie dat ook?
Ok, toch wel
[ Voor 72% gewijzigd door D-Three op 20-08-2003 23:27 ]
Ben nu een level 25 botje en ik moet eigenlijk dit topic nog ff doorlezen
[ Voor 7% gewijzigd door CrazyA op 21-08-2003 03:45 ]
Verwijderd
Flor is echt een aardige gast, de rest overigens ook (/me blinks to crazybyte(lady) en stealth)
als je dus een mailtje krijgt van ene kuploid zou ik aan te raden deze niet te openen als je al in een clan zit hij probeert gewoon zoveel mogelijk spelers te strikken voor zijn clan door ze bij andere weg te halen met een mooi verhaal bah ik geloofde m bijna ook nog toen ie zei dat ik een goede speler was en vaak online kwan enz enz
[ Voor 49% gewijzigd door 2020Media op 21-08-2003 09:08 ]
May Lyssa aid you
Verwijderd
Me to!The_Cook schreef op 21 August 2003 @ 10:10:
Hmm ik til er niet zo zwaar aan, hij is gewoon aan het scouten. Heb hem vriendelijk bedankt en gezegd dat GoT voorgaat. Kon hij hebben.
as you can see I already join a clan :-)
but thnx for the offer
succes playing the game
uhm *blondmode*
hoe kom ik in dat kanaal van irc
ik gebruik het zo weinig en ik snap er geen *** van
hmm laat maar vriendje komt al online ;-)
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 10:46 ]
Verwijderd
/edit : eeeehmz... Ik kan die Lock and load gewoon weer aanvallen?!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 11:11 ]
You won 7 and lost 52 time(s).
Willen jullie zo vriendelijk zijn.........
Rape limit word gereset zodra die persoon inlogtVerwijderd schreef op 21 August 2003 @ 11:00:
Helaas werkt het Irc gebeuren hier op mijn werk niet zo... Iemand een alternatief?! Ik zoek een goede Webbased Irc waar ik willekeurige servers kan joinen...
71Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 11:19:
welke level is die lock and load gast, dan zal ik hem ook eens een keer spanken
Ja 2,5 miljoen, maar ik ben er niet blij mee dat mijn ratio steeds 0,5 punt zakt. Ben nu nog maar 1,3Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 11:37:
Heb je waarschijnlijk wel een aantal XP puntjes verzameld
Verwijderd
Verwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 11:00:
Helaas werkt het Irc gebeuren hier op mijn werk niet zo... Iemand een alternatief?! Ik zoek een goede Webbased Irc waar ik willekeurige servers kan joinen...
*kuch*klaasbram schreef op 20 augustus 2003 @ 20:13:
[...]
zet er dan ook een linkje bij
http://irc.tweakers.net #B.O.T.S
Zo kunnen de mensen zonder irc client toch irc'en
Die is natuurlijk alleen voor de tweakers irc server en je kan maar 1 kanaal tegelijk joinen
[ Voor 9% gewijzigd door The-Source op 21-08-2003 12:23 ]
Dat moet je een irc server vinden die op een andere poort geconnect moet worden.Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 12:31:
Daar kan ik niet naar connecten ivm vuurmuur/proxysettings...
Ergens in de faq staat dacht ik dat je de tweakers irc server ook op een andere poort kon openen (ff proberen zou ik zeggen
Eh?Verwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 08:23:
Zo wist ik bijvoorbeeld niet dat er 2 showrooms waren, alleen om zo het kopen e.d. te versnellen.
Wist ik ook niet... Kan iemand ff uitleggen?
Verwijderd
Verwijderd
als wij er maar 1 zien en de andere lijkt psies op de eneVerwijderd schreef op 21 August 2003 @ 14:41:
hehehe, gister was flor online en die verklaarde ons dat er twee verschillende showrooms zijn, ze zien er exact hetzelfde uit, wij zien 1 showroom, echter draait er op de achtergrond nog 1, daar zitten andere items in, zo ga niet iedereen tegelijk spullen kopen en wordt de server ook niet overbelast.
hoe weet je dan in welke je zit
snap jij het?
ik niet namelijk
Verwijderd
2 showrooms, 150 gebruikers online, 75 in de ene 75 in de andere, vertrekken er 2 personen uit bots ][ uit showroom 2 dan voegt hij de volgende twee personen die binnenkomen weer toe aan showroom 2.
Zo houdt hij het verdeeld, verder zorgt hij ervoor dat er om de beurt nieuwe voorraden binnekomen om de showrooms, hierdoor gaan er niet direct max 150 maar max 75 personen nieuwe spullen kopen. Zo zorgt hij ervoor dat de server niet overbelast wordt.
Het was ook niet de bedoeling dat je ziet dat er 2 showrooms zijn, ik had echter een discussie met stealth dat ik wel special items zag en hij niet, en toen legde Flor uit dat hij twee showrooms heeft en wij dus andere items hierin zien.
Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is
Verwijderd
Shattred American Youth en Guerilla Maab gaan eraf,
The Khans en *~*Crazy_Killaz*~* zijn erbij...
Circuit Crushers blijft gehandhaafd, dus we houden iig voorlopig 1 war over....
(ik zit level 31, ratio 4,5 ofzo;25/6 dacht ik)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
gewoon tegen jezelf vechten
Verwijderd
nou sorry maar trainen lijkt me nog de beste manier als je tegen jezelf vecht verdien je nie zoveel geld hoor....Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 17:58:
mmm heb nu eindelijk de manier gevonden om geld te verdienen.
gewoon tegen jezelf vechtendan krijg je namelijk geen XP maar wel geld.
Als je even tussen de taal/grammaticafouten doorleest dan zie je dat ik aangeef dat de clan een beetje brak is. Ik heb al eerder gezegd dat er te royaal met rechten om wordt gesprongen maar blijkbaar is dat normaal daar.And that is exactly what i am going to do. Look, recruiting is one thing but sending many people who are already in a clan the same message is the same thing as spam. Sorry for this but it is a bit rude. I do communicate with people who are in other clans and they were not happy with this either.
And for this leadership? I saw that it was ment to make everybody a leader, well, that is a bad idea and i already have told that but it seems that i was speaking to a brick wall. Somebody neads a littel lesson about management and it certainly isn't me.
No offence because everybody in here is very kind and open but if this clan wants to be #1 there must be some kind of structure in this organisation. To have many players is one thing but this chaosmanagement issue is too much.
bazs2000 out.
Dat is genoeg voor mij om daar dus weg te gaan, er werd dus niet naar kritiek geluisterd en dat is jammer.
Ik ben dus op zoek naar een clan en ik hoop dat iemand mij wil adopteren.
bazs2000
Emberistola
Level: 68
Ratio: 2.2
Moet je maar eens kijken wat voor een zooi het daar is bij -=alliance=-.
[ Voor 3% gewijzigd door bazs2000 op 21-08-2003 21:10 ]
Verwijderd
Ik denk als je het heeeeeeeeeeeeel lief vraagt dat je dan wel bij #nWg magbazs2000 schreef op 21 August 2003 @ 21:09:
Ik ben dus op zoek naar een clan en ik hoop dat iemand mij wil adopteren.
bazs2000
Emberistola
Level: 68
Ratio: 2.2
Moet je maar eens kijken wat voor een zooi het daar is bij -=alliance=-.
Maar wie ben ik om dat te bepalen
up and rising (31) challenged your bot 2 time(s).
You won 2 and lost 0 time(s).
You gained 112726 xp.
You gained 1251 kudos.
Wl_HaVoC (32) challenged your bot 1 time(s).
You won 1 and lost 0 time(s).
You gained 21056 xp.
You gained 598 kudos.
Ik krijg bij een gelijke bot challenge minder xp dan bij die 2x tegen die lvl31...
wat is de gedachte hierachter?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Verwijderd
naja heb -aliance- maar gejoined, die stonden redelijk hoog en zag wat GoT nicks ertussen
Verwijderd
Dat had je beter niet kunnen doen. Het lijkt allemaal wel leuk en aardig maar de organisatie van de clan zelf is brak. Misschien heb jij het er wel naar je zin en dan is er natuurlijk geen probleem.Verwijderd schreef op 22 augustus 2003 @ 02:00:
pfff je word echt helemaal dood gegooit met clan offers in dit spel zeg.
naja heb -aliance- maar gejoined, die stonden redelijk hoog en zag wat GoT nicks ertussen
Verwijderd
Prepared4War
Ѐ§¡ñT€g®åT€®
Ghostie
N00bz0rz
Mochten jullie het onterecht vinden, kun je opnieuw applyen en bekijken we de kwestie...
/edit : Basz, ik kan je om een of andere reden niet inviten... Ik heb nog niet gechecked of je al in de clan zit, maar anders moet je ff applyen voor #nWg, dan kan ik je toelaten nl...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 10:35 ]
ik ben nu nog niet zo met mijn ratio bezig, eerst eens wat levelen en goede spullentjes kopen
edit:
aha .... nee, voor mij maakt het niet uit, ik ben net pas gejoined
nouja, dan ga ik maar even maar mijn ratio ophogen met het ass-whoopen van low-ratio gastjes van clans waar we mee in war zijn....
[ Voor 48% gewijzigd door d33n op 22-08-2003 10:48 ]
Verwijderd
Het kan zijn dat je een nacht goed geraped bent, vandaar dat ik ook meld dat mocht je het onterecht vinden je opnieuw kunt applyen...
Verwijderd
ook spaar ik liever even door en koop dan een echt goed wapen inplaats van die leuk klinkende niet goede wapens.
two handed sword en great sword enzo lijken grapig maar ze hebben een kut gemiddelde qua schade.
dan liever die hatchet voor low lvl (10-20 schade uit mijn hoofd)
en daarna heavy cutlass en dark cutlass.
maar denk wel dat het spelletje snel heel saai word, ik val steeds in een monotoom ritme van target zoeken,rapen, lvl up of equip kopen. en weer overnieuw.
Verwijderd
arme preppy, goeie vriend van CrazyBytes...Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 10:26:
Ik heb zojuist 4 mensen uit de clan geflikkerd omdat ze inactive, danwel dermate laag stonden met hun ratio dat ze maar eerst eens fatsoenlijk moeten trainen :
Prepared4War
Ѐ§¡ñT€g®åT€®
Ghostie
N00bz0rz
Mochten jullie het onterecht vinden, kun je opnieuw applyen en bekijken we de kwestie...
/edit : Basz, ik kan je om een of andere reden niet inviten... Ik heb nog niet gechecked of je al in de clan zit, maar anders moet je ff applyen voor #nWg, dan kan ik je toelaten nl...
maar ik vind wel dat je gelijk heb je moet een beetje je clan in de gaten houden
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 11:38 ]
Ik zit ook op mijn werk, heb hier twee beeldschermen, links BOTS][ , Rechts werkbazs2000 schreef op 22 August 2003 @ 11:54:
Ik zal vanavond wel even kijken, ik zit nu op mijn werk dus is het niet verstandig om te spelen.
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Ik doe het spel alleen nog maar op mijn werk
Geld verdienen en ook nog aan je BOT werken
Goedbezig , hij is een professionele BOTTERX-G schreef op 22 August 2003 @ 13:59:
Lol
Ik doe het spel alleen nog maar op mijn werk! Gewoon omdat als er niks te doen is ik achter de computer kruip...
Geld verdienen en ook nog aan je BOT werken
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Je moet even uitzoeken waar die gast woont, dan kun je een potje vaseline brengen.Verwijderd schreef op 22 augustus 2003 @ 13:29:
Lock and load
je bent weer de ****
mwuahahaha die is echt niet blij
[ Voor 1% gewijzigd door G F0rce 1 op 22-08-2003 15:03 . Reden: stat update ]
Your bot gains 2,820 experience points + 890 diplomacy points (3,983,960 xp to next level).
May Lyssa aid you
Naam: ThaViper
Botname: Thavibe
edit:
[baal mode] Er zijn 46 wachtende voor u [/baal mode]
[ Voor 48% gewijzigd door SdR op 22-08-2003 15:07 ]
Don't Speak, Just Think
Verwijderd
Een van de mensen accept je wel dan...
Ik heb de apply inmiddels gestuurd
Nickname: Reinaldo
Botname: Krotbot
[ Voor 51% gewijzigd door G F0rce 1 op 22-08-2003 16:12 . Reden: update ]
Dank u , ik heb inmiddels een 2.1 ratioVerwijderd schreef op 22 August 2003 @ 16:24:
Accepted....
Maareh, ik merk dat je, zodra je hoger in de clanscore komt, des te moeilijker het wordt er weer een puntje bij te krijgen?!
Verwijderd
Ps : wat een serieuze post voor iemand die zijn 3e halve liter bier in een half uurtje naar binnen tikt...
*burp*
Haha lang leve de bierVerwijderd schreef op 22 August 2003 @ 16:32:
Opzich zijn we niet te nauw met de ratio hoor, dus wees gerust... Als men echter tè laag komt gaan we kijken of het niet beter is je te kicken...
Ps : wat een serieuze post voor iemand die zijn 3e halve liter bier in een half uurtje naar binnen tikt...
*burp*
* X-G wil niet weten wat..
There are currently 160 players online (max 160).
You are number 9 on the waiting list (53 total).
Estimated time to login: 3 minutes.
Attempt to login within 5 minutes to keep your spot on the list.
Hmmm..
* X-G gaat toch ns 10 euro doneren.. dit begint een - beetje - op te fukken
[ Voor 79% gewijzigd door X-G op 22-08-2003 16:42 ]
Ik begin er na 2 dagen ook al over te denken want dit spelletje roeleert zeker!X-G schreef op 22 August 2003 @ 16:41:
Hmmm..
* X-G wil niet weten wat..
There are currently 160 players online (max 160).
You are number 9 on the waiting list (53 total).
Estimated time to login: 3 minutes.
Attempt to login within 5 minutes to keep your spot on the list.
Hmmm..
* X-G gaat toch ns 10 euro doneren.. dit begint een - beetje - op te fukken
Verwijderd
WHOEHAHAHHAHAHAHHAAAA!
Wat een stumperd!!!!! I'll kick his a$$!lock and load (78) challenged your bot 12 time(s).
You won 11 and lost 1 time(s).
Ps : ik ben lvl 74