B.O.T.S. ][ - Online Java/Text based game

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Afbeeldingslocatie: http://bots2.net/BOTS.gif
2 dagen geleden ben ik tijdens een van mijn vele rondstruinende bewegingen op internet tegen B.O.T.S. ][ aangelopen. Heb me aangemeld, en na het 2 dagen gespeelt te hebben, moet ik zeggen dat het een heel leuk spel is!

Gegevens:
code:
1
2
3
4
5
Naam:        B.O.T.S ][
Site:        http://www.bots2.net
Maker:       Flor, nederlandse maker!
Players:     9413
Max. pl. on: 160

Het spel is best simpel van opzet. Je meld je aan, en maakt een 'bot' aan, deze ga je in de train sectie trainen totdat ie een level stijgt. Ieder level dat je stijgt, krijg je 4 punten, die je moet verdelen (in de workshop)onder de volgende 4 eigenschappen van je bot,
Strenght
Constitution
Dexterity
Intelligence
Op deze manier heeft (bijna) niemand n bot met dezelfde eigenschappen. Ook kun je naar de showroom gaan, een shop waar je nieuwe wapens kunt kopen, nieuwe armour en nieuwe shields. Voordat je een bepaald wapen kunt gebruiken, moet je eerst een bepaalde Strengt en Dexterity hebben. Maar dat zie je in een oogopslag (dingen die je kunt kopen en handig zijn voor je zijn groen gemarkeerd). En dan heb je nog de Fight knop, bots van andere members flink op hun zak geven ;)

De maker zegt het volgende over z'n game:
Screenshots will not do justice to the game, for once you've played, you might be addicted for a while. Although the screenshots below may look boring, B.O.T.S.'s players can assure you it's not. But for people who need screenshots before they can play a game, here they are.
- http://bots2.net/shots.html voor meer screenshots

Als iemand nog vragen heeft post het ff, en zeg ook ff wat je van het spel vind ;)!

[ Voor 17% gewijzigd door X-G op 10-08-2003 11:18 ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

Ik ga het zeker proberen... Zeker nu DarkFuture op het moment een puinhoop is door de aangekondigde reset 14 september...

/edit : Site is traaaaaaag trouwens.... :(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 11:28 ]

• X-G
Die van bots?
Vind wel meevallen, maareh, ikke ben ISDN gewendt dus :p ;)!

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Heb me vanmiddag aangemeld: leuke opzet moet ik zeggen! Ben nu een lvl 11 Str-bot (name=Thurin) met 40 str, 20 cons. Hoe heet jij in het spel X-G ? Heb nog niet ontdekt hoe je aid kan sturen, of kan dat uberhaupt niet?

Cya in game!

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Ik ben level 41... Het leek me wel leuk een crew te starten met allemaal Nederlanders......
Dus dat heb ik met veel bloed, zweet en tranen gedaan....

Heb je interesse, meld je dan aan bij de crew #nWg , dan accept ik je invite.... ;)

Verwijderd

Leuk spelletje Crazy is er nu ook lekker mee bezig :).
Dit is ff leuker dan Redlight district want dat begon een beetje tevervellen naar anderhalfjaar :P.

Verwijderd

Tis idd leuk gedaan... Vooral dat battlesystem.....

Interesse in een crew Crazy?! Zo ja, wat is je nick?!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 13:52:
Tis idd leuk gedaan... Vooral dat battlesystem.....

Interesse in een crew Crazy?! Zo ja, wat is je nick?!
Ja is goed man :-) is altijd wel leuk.
nick = CrazyBytes
botnick = CBot

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Het is zeker een leuk spelletje... is ook goed te doen anast andere dingen...
Ik zit nu rond lvl 55 met mijn botje.. dus gaat wel lekker...
Kan het goed combineren met mijn andere bot spelletje -> Cybots
Heel veel mensen die ik ken van Cybots spelen Bots ][ ook

Nu effe wat nuttigs voor het spel, als je een lvl stijgt moet je proberen je Str/Con/Dex met de volgende verhouding upgraden 4:2:1 Dat werkt in het begin heel goed.. als je eenmaal een redelijk sterke bot hebt (bij mij was dat rond lvl 45), kan je wat meer gericht op wapens enzo upgraden...

Nogw at effe over clans... Als je "at war" bent met een andere clan krijg je bij elk gevecht naast experience punten ook diplomacy punten... die laatste is belangrijk om je clan te laten stijgen in de ranglijst.
De clan waar ik nu in zit is stijgende, we zitten nu rond plek 35

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Verwijderd

?! Crazy, ik kan je niet uitnodigen.... Zit je in een crew?! Of heeft dat te maken met je ranking?!

@ Macadoshis : hoe worden wars gestart dan?!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 15:37:
?! Crazy, ik kan je niet uitnodigen.... Zit je in een crew?! Of heeft dat te maken met je ranking?!

Je hebt een minimale lvl nodig voordat je in een clan kan....
Dus veel trainen en dan komt het wel goed..

Wat betreft die wars... sorry dat weet ik (nog) niet.. ik ben ook maar een weekje bezig ofzo... Maar ik denk dat dat "vanzelf" gebeurt als je bots van een bepaalde clan veel aanvalt.. ik zal het effe aan mijn "mentor" vragen,....

Ik zit trouwens in Elite Executioners

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 15:37:

uhm meschien omdat ik op lvl 20 zit ?? moet nog ff door trainen denk ik ;).

Verwijderd

The site is closed for players at the moment. Try again later. Sorry.

:( leek me wel leuk :)

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 00:48

Deem

Ontcijfer mij!

jah shit, ik kan me ook niet signuppen :(

"May our framerates be high and our temperatures low."

• X-G
Tournament is nu bezig ;)

Erm, ik heet Xtreminator G, van het gastje Soepkip (level 46 op t moment)

Ik ben nu 4 dagen bezig en ben in die tijd al 45 levels gestegen... gaat errrug lekker ;)
Alleen ik kan de sterkere wapens nog niet dragen :( .. komt wel >:)

Flink aan't stijgen namelijk.. iedereen valt me aan
Een nederlandse club is FightClub... 16de en stijgende :)

Verwijderd

Crazy, een invite ligt op je mat!

• AngelEyes
misschien een GoT-clan? Zit ook nog te twijfelen tussen clans, heb een invite gekregen van Redburn Rovers (3e clan in # geloof ik). Ben nu lvl 30 dus moet nog effe doorgroeien

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2003 @ 21:24:
Crazy, een invite ligt op je mat!
Oke zal ff kijken ;).

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bah, ik kon me gisteren nog inhouden om niet te gaan kijken, maar nu ben ik toch begonnen met spelen :(
Nogal een hoog verslavingsgehalte vind ik :)

Verwijderd

Ook welkom! :+

Verwijderd

vandaag kon ik me wel weer aanmelden, ik doe nu dus ook mee :p, wel trage site :(

mm, de site wordt gehost op een planet adsl lijntje, geen wonder dat het sloom is :/

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 12:11 ]

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-10 11:46
erg grappig trouwens... Ik ben net begonnen en train me helemaal suf nu..

• Kaas
  • Niet online
Ik ben me ook helemaal suf aan het trainen, ben nu al level 29 :D

[ Voor 4% gewijzigd door Kaas op 13-08-2003 13:13 . Reden: Level up :) ]

Verwijderd

Dacht dat je vanaf level 20 kan worden uitgenodigt door een clan....

• AngelEyes
Voor experience is het een stuk handiger om andere Bots uit te dagen. Je zoekt gewoon een bot met een hoge Win/Los Ratio: deze zijn in het groen afgebeeld. Je krijgt veel meer experience dan met trainen, alleen moet je op je geld letten, als je verliest kost het je 1/3 van je Kudos.

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Crazy is ook druk aan het trainen level 32 nu :), zelfs net 4 level 36's verslagen :D.

Verwijderd

Challenge mij eens?! :P

Verwijderd

LOL krijg ik dit : That bot is way too big for you! :P

Verwijderd

Lol.... En we zijn clanm88!

Wat ook wel goed is gemaakt is het inkoopsysteem.... Denk je zo gierig als je bent een bepaald item te kunnen kopen, blijkt dat een ander hem voor je neus heb weggekaapt.... Errug goed gedaan...

Zit er ook over te denken om donateur te worden...

Verwijderd

Okay, heb me net aangemeld, eens even kijken of dit net zo verslavend is als DF. Hoop het niet eigenlijk, hou ik nog minder tijd over, lol.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 14:54:
Lol.... En we zijn clanm88!

Wat ook wel goed is gemaakt is het inkoopsysteem.... Denk je zo gierig als je bent een bepaald item te kunnen kopen, blijkt dat een ander hem voor je neus heb weggekaapt.... Errug goed gedaan...

Zit er ook over te denken om donateur te worden...
HEHE ja irri is dat :P maar als je paar keer die goods refreshd dan komen er vanzelf weer nieuwe bij.

Crazy gaat vanavond ff kleine donatie maken ;). (krijg ik teminste meer stash ruimte en meteen 1x inloggen in plaats van in de wacht rij staan.

Verwijderd

Lol, ben net begonnen en toen ik paar keer getraind had ging ik naar level 2. Ik weer trainen en toen zag ik dat ik geattacked was. Ik had gewonnen zonder dat ik iets wist en was ruim 1 mil kudos rijker en zat op level 3. Heh. Is 1 mil in verhouding gezien dan veel of is het koekie?

Verwijderd

1 milj op level 3 lijkt me sterk.... Zal eerder 10.000 of 1.000 zijn.... Als het er 100.000 zijn kun je je clannetje starten!

Verwijderd

Het is intussen al meer geworden:

Money
3,301,446

op level 4. Ruim drie miljoen dus, zit hier echt niet de boel te belazeren. Ik ben dus mega rijk nu in dat spel ofzo? En hoe redistribute ik de extra punten? Ik klik op 're-distribute' maar als ik dan op zo'n plus druk komen er geen punten bij, terwijl ik er toch echt 5 heb. :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 15:51:
Het is intussen al meer geworden:

Money
3,301,446

op level 4. Ruim drie miljoen dus, zit hier echt niet de boel te belazeren. Ik ben dus mega rijk nu in dat spel ofzo? En hoe redistribute ik de extra punten? Ik klik op 're-distribute' maar als ik dan op zo'n plus druk komen er geen punten bij, terwijl ik er toch echt 5 heb. :?
Voor een lvl 4 zit je dan wel goed met zoveel geld ;).

Crazy is lvl 35 en zit al op de 5,6 mil.

• Kaas
  • Niet online
Ik ben nu level 34 en heb "maar" 800K, ik had meer maar ik zou niet weten wat ik er allemaal mee wil doen :)

• Jaded
  • Laatst online: 07-10 17:02
Ik zal het ook eens gaan spelen. Online textbased games ben ik toch nogal snel verslaafd aan, net zoals Kings of Chaos, maar dat werd vervelend omdat het slecht uitgewerkt is. Nu dit eens proberen :)

Verwijderd

Kings of Chaos, ja, dat had ik snel gezien ja. Heb je net een leuk leger gebouwd komt er weer zo'n eikel met tienduizenden ventjes zodat je alles weer kwijt bent, grmbl.

En ja, 3 mil, weet ook niet wat ik er nu mee moet, hehe, het is gewoon wel leuk om te hebben. :P

Verwijderd

Ehm, ik had dus drie mil, nu heb ik opeens nog maar 1,5 mil?!

Geen gevecht verloren en ook niet zoveel aan zooi gekocht.

• Jaded
Het is wel erg langzaam, vooral in de showroom :(

• Jaded
Ik zit nu ook ineens aan de 400k money. Gaat soms erg hard als je iemand verslaat. Ook met de levels trouwens. Uurtje geleden begonnen, nu al level 16 ofzo.

Verwijderd

Ja, dat heb ik ook, anderhalf uurtje geleden, nu al op level 23 geloof ik. Maar ja, geen van m'n tegenstanders heeft geld, haha.

Wel een leuke ratio: 14/0

Verwijderd

MSR, JVO hier... ;)

Wat is je nick?! Dan stuur ik je een invite...

Verwijderd

MasterSR, JVO. :P

Heeft even mogen duren voordat je er eentje stuurde. ;)

Ratio is intussen 24/0 :P

Verwijderd

Accepted... ;)

Welkom gozert... Ik begon je te missen....

Meer mensen die behoefte hebben aan een clan?!

Verwijderd

Ahw, niet al te sentimenteel nu he? Haha.
Je kan me altijd vinden op de DF IRC server als je me nodig hebt. ;)

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11 14:37
vind het wel grappig maar geen zin nog te spelen als ik een kwartier moet wachten tot ik online kan :( en betalen doe ik liever niet natuurlijk :p

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Tis idd druk aant worden.... Mischien een keertje met die gast gaan babbelen om te kijken hoe hij er tegenover staat om hem evt te laten hosten ipv zijn huidige ADSL lijntje...

Verwijderd

Baah, ik denk ik ga die clankas is lekker bijspekken:

Too many funds. 94560 allowed.

:(

Verwijderd

Hhe.... Vreemd he?! Naar mate je in rank stijgt moet je meer tax gaan betalen...Maar dat weegt nog niet op tegen de opbrengsten.... Klein minpuntje...

• AngelEyes
Wow 3.5 MILJOEN Kudos? Ik moet moeite doen om 5 DUIZEND bij elkaar te scrabbelen voor een Maul. Heb je zeker rijke mensen gechallenged? Of enkel uit trainen...

Maar een GoT-clan lijkt me echt een gaaf idee. Ik denk dat we zo al 10 mensen bij elkaar kunnen krijgen, en dan zijn we zeker niet de kleinste! Het kost 100k om een clan te starten, maar dat moet ook niet zo'n probleem zijn als ik dit zo lees ;)
Dus wie is er voor? De mensen die al in een clan zitten moeten dit maar eens goed overwegen, we hebben in ieder geval al een goeie meeting plek: dit topic :D

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

In mijn clan zitten er al 4... :+

Verwijderd

Nee, een iemand challengde mij in het begin, hij verloor en daar kreeg ik dus 1,5 mil van.
Waar die andere 1,5 mil vandaan kwam weet ik niet, maar die was ook opeens weer weg, lol.

Wazig allemaal.

Verwijderd

Zolang het in jouw voordeel is isser niets ad hand... :+

• AngelEyes
heheh, sorry #nWg ik had niet gezien dat je er al eentje had opgestart. Ik zal em meteen joinen! Of moet jij eerst een Invite sturen? If so: mn botname = Thurin

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

done

• AngelEyes
entered

Jouw advertentie hier??

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb mezelf ook maar even geregistreerd, dit is een erg vage site qua navigatie als je iets anders bent gewend maar ik weet zeker dat dit gaat lukken. :P

Ik ben nu aan het trainen voordat ik mezelf in het ongeluk stort, ik wil eerst even weten wat wat is. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

@bazs2000: Ah, een mafia.org veteraan, hehe. ;)

Verwijderd

Mafia, DarkFuture...Ze komen ook overal vandaan he?! :)

/edit :
code:
1
MasterSR MasterSR 27 16.0 [32/2] 0/0 64 2003-08-13 Trustee [ change role ]

OMG man...SLOW DOWN! WHOEHAHAH!

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 21:27 ]

• AngelEyes
Idd..lekkere score. Challenge je alleen "rooie" ratings? Of ook wel groene ;)

Jouw advertentie hier??

• bazs2000

bazs2000

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 21:22:
@bazs2000: Ah, een mafia.org veteraan, hehe. ;)
Maar dat is al een hele lange tijd geleden hoor, tegenwoordig ben ik verslaafd aan LoGD (Legend of the green dragon), dan bestaat het gevecht uit klikken klikken en nog eens klikken. :)

Dit is gewoon één keer klikken en het gevecht gaan vanzelf. :P

DF heb ik trouwens ook nog een lange tijd gedaan. :)

[ Voor 7% gewijzigd door bazs2000 op 13-08-2003 21:34 ]

Verwijderd

huh what? :)

Mwa, ik doe van alles wat. Dan weer wat rode, maar ook genoeg groene of gele ratings. ;) Mwa, merk wel dat het nu wel minder makkelijk wordt om te winnen. De eerste paar leveltjes maakte ik 'groene' ventjes ook behoorlijk makkelijk om. Alle anderen die mij challengde heb ik tot nu toe ook allemaal verslagen.

Nu maar hopen dat dat laatste ook zo blijft. ;)

• AngelEyes
@ bazs2000: Makkelijk toch? Scheelt je weer een stuk RSI ;)

[ Voor 12% gewijzigd door AngelEyes op 13-08-2003 21:42 ]

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Moest ik natuurlijk weer net zeggen: daarstraks heeft de challenger het van mij gewonnen, lol.

• AngelEyes
Weet je zeker dat je niet 3.5 DUIZEND bedoelt met mille? Het maximale wat ik uit een battle gesleept heb is 4k ongeveer.

Oh en irritant trouwens die mensen die je bot 8 keer aanvallen terwijl je online bent...Niet erg netjes als je net je zuurverdiende geld wilt gaan besteden

Jouw advertentie hier??

• bazs2000

bazs2000

Dus het is beter om mensen aan te vallen die offline zijn?
Of boeit dat niet zo?

Verwijderd

Nope, echt 3,500,000 Kudos.

Daar is nu ook niet veel meer van over hoor. :)

• AngelEyes
Ja dat is netter, omdat je als je offline gaat de kans krijgt om je geld te verzekeren (je kan een insurance afschrijven). Je betaalt dan ongeveer 20-25% van je geld aan de "verzekering" en als je inlogt weet je zeker dat je op hetzelfde bedrag staat als waarmee je bent uitgelogd. De verzekering betaalt het verschil zeg maar.

Als je online bent en je zit in de shop, zit de kans erin dat je 33% van je geld alweer kwijt bent omdat iemand je heeft aangevallen.

Jouw advertentie hier??

• bazs2000

bazs2000

Fuck off, your bot is too high a level!
Noujazeg, die bot is ook level 3?
Het spel krijgt praatjes. :P

Ik ga dit spel erg leuk vinden heb ik alweer gemerkt, leuk genoeg om vaker te spelen. :)

Verwijderd

Hehe, heb ik ook een keer gehad bazs: dan ben je in de tussentijd aangevallen en ben je een level hoger gekomen, en dan ben je te hoog in rank ja.

• AngelEyes
Dat in de shop zitten is ook erg verslavend moet ik zeggen. Om de paar minuten is er weer een kans op Uniques...net eindelijk wat $$ ontvangen van iemand (40k) Dus maar eens vieren met een nieuwe armor :)

Jouw advertentie hier??

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-10 11:46
ik zat echt te sparen voor een Maul.... Ik dacht, tsss gaat langszaam.. Toch maar even iemand fighten die in een shop rondhangt, je weet nooit... En jawel hoor 45.000 kudos erbij.. FEEST!!!! de zilvervloot is binnen!!!! Allemaal mooie armor gekocht en natuurlijk de maul en wat ander hamer/axe feestartikelen.

Ook maar nog een of ander duur ding voor de spaarcentjes in de 'storage'... Haha.. Zoiets als beleggen in diamanten.

Mijn bot is Sanecat.

[ Voor 16% gewijzigd door Jochem op 13-08-2003 22:22 ]

• bazs2000

bazs2000

Ik win alleen maar van die trainbots, wanneer ik tegen een ander persoon ga vechten dan verlies ik alleen maar en dat kost geld. Maar als je traint dan krijg je weer experience points net als wanneer je verliest van een ander en zo ga je maar omhoog in levels en wordt het geldprobleem alleen maar groter omdat iedereen dankzij de wapens en armor veel sterker is. :{

Ik was net even een paar minuten uitgelogd en ik was gelijk weer een aantal keren aangevallen, het duurde nog een lange tijd voordat ik zelf weer kon vechten omdat ik de hele tijd "in een gevecht verwikkeld zat".

Dat is best wel irritant want ik wil natuurlijk hogerop komen. :)

Edit:
Beh, ik kan nu niet eens meer trainen omdat ik continu word aangevallen.

[ Voor 7% gewijzigd door bazs2000 op 13-08-2003 22:58 ]

• AngelEyes
Zodra je een paar keer bent aangevallen is je Rating ook weer lager, dus wordt je weer minder aangevallen. Zo houdt het zich een beetje in stand.

Je moet gewoon blijven proberen tegen anderen te vechten, meteen vanaf het begin, vroeg of laat krijg je ineens een smak geld waar je alles mee kan kopen wat je wilt.

Jouw advertentie hier??

• bazs2000

bazs2000

Kijk, dat geeft * bazs2000 weer hoop. :)

Verwijderd

aaah, liev.

ik zie dat je mijn join request ook hebt aanvaard

botname: Zerot

[edit]

btw, bazs2000, ik verkrijg meer geld met trainen dan met fighten(tenminste, als je wint van zo'n trainbot)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 23:04 ]

• The-Source
  • Laatst online: 08:23
bazs2000 schreef op 13 August 2003 @ 22:59:
Kijk, dat geeft * bazs2000 weer hoop. :)
Volgens mij bij jij een keer in elkaar gekickt door The-Source|bot
* The-Source dus ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• bazs2000

bazs2000

Inderdaad. :P

Ik kwam er trouwens net achter dat je nog punten kan verdelen voor attack en intelligence enzo, dat had ik nog niet gedaan. Het lijkt nu wat beter te gaan met de gevechten. :)

• AngelEyes
Had je nog helemaal geen stats verdeeld? Zoals boven verteld is het dan handig om de volgende verhouding aan te houden: Strength 4, Constitution 2, Dexterity 1, Intelligence 0.

Dus bijv. 80 str, 40 con, 20 dex, 10 int. Strength bepaalt hoe hard je slaat, dus je mept flink door zo. Als je denkt dat je teveel mist, gooi dan wat meer in dex.

Jouw advertentie hier??

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ziet er goed uit :)

* silentsnow meldt zich aan

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• bazs2000

bazs2000

Ik heb het door qua geld, hoe slimmer je bent hoe meer geld je krijgt tijdens de trainingen.
* bazs2000 gaat zometeen een nieuw wapen kopen. :Y)

Edit:"
Niet dus want ik ben weer het merendeel kwijt.

[ Voor 20% gewijzigd door bazs2000 op 13-08-2003 23:26 ]

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-11 20:17

PromWarMachine

Forsaken Archer

Net geregistreerd. Heb ooit wel Cybots gedaan, maar dat was echt gedoemd door de lag. Niet grappig meer. Althans, in die tijd. Verder gaat er heeeeel veel tijd in zitten. Dit lijkt me wel leuk voor de verandering!
B.O.T.S. - Training

Training is now in session.
Alleen dit snap ik niet? Moet ik hem zo laten staan? :?
Hoe lang duurt die training? Wanneer kan ik weer trainen? :?

Die FAQ stelt ook weinig voor...

Dividend for Starters

• AngelEyes
Ik zou uitkijken met Intelligence, ik weet niet hoeveel dat scheelt in geld en exp als je wint. Probeer eerst maar eens de battle te winnen door str/dex te adden, ipv Int :)

Jouw advertentie hier??

• AngelEyes
Clan treasure 96,330
Max treasure 96,330
Difference 0

:D

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

bazs2000 schreef op 13 August 2003 @ 23:07:
Inderdaad. :P

Ik kwam er trouwens net achter dat je nog punten kan verdelen voor attack en intelligence enzo, dat had ik nog niet gedaan. Het lijkt nu wat beter te gaan met de gevechten. :)
ben op dit moment tegen jouw aan het vechten! Volgens mij ga ik winnen >:)
En ik heb gewonnen!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 23:29 ]

• bazs2000

bazs2000

Oké, ik merkte alleen dat ik bijna het dubbele kreeg tijdens een training.

Ohja, wil diegene die mij nu attacked even stoppen? want ik wil trainen. :P

• The-Source
  • Laatst online: 08:23
PromWarMachine schreef op 13 August 2003 @ 23:27:
Net geregistreerd. Heb ooit wel Cybots gedaan, maar dat was echt gedoemd door de lag. Niet grappig meer. Althans, in die tijd. Verder gaat er heeeeel veel tijd in zitten. Dit lijkt me wel leuk voor de verandering!

[...]

Alleen dit snap ik niet? Moet ik hem zo laten staan? :?
Hoe lang duurt die training? Wanneer kan ik weer trainen? :?

Die FAQ stelt ook weinig voor...
Je moet je bot eerst naar level 1 trainen.
(gewoon ff 1 van de 2 bots kiezen)
Nu je op level 1 bent kun je bij workshop je bot upgraden (eerst ff naar beneden scrollen zodat je te weten komt wat wat inhoud).
Met kuddos (je krijg de meeste kuddos in trainen en experience points krijg je meer door fights.
En je hebt ze allebei nodig om een goede bot te hebben.
Dure wapens heb je niets aan als je bot ze niet kan tillen ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Sorry voor het aanvallen

Verwijderd

lol, kom mij maar eens aanvallen stelletje agressievelingen. ;)

Verwijderd

oWOWOWOW, kreeg net 7000 experience points met 1 gevecht!

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 23:35 ]

Verwijderd

edit foutje

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 23:34 ]

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-11 20:17

PromWarMachine

Forsaken Archer

klaasbram schreef op 13 August 2003 @ 23:29:
[...]

Je moet je bot eerst naar level 1 trainen.
(gewoon ff 1 van de 2 bots kiezen)
Nu je op level 1 bent kun je bij workshop je bot upgraden (eerst ff naar beneden scrollen zodat je te weten komt wat wat inhoud).
Met kuddos (je krijg de meeste kuddos in trainen en experience points krijg je meer door fights.
En je hebt ze allebei nodig om een goede bot te hebben.
Dure wapens heb je niets aan als je bot ze niet kan tillen ;)
Nee, maar als je op dat knopje training hebt gedrukt... dan zegt 'ie dat 'ie bezig is met trainen. Kan je daarna gewoon op iets anders klikken en direct er achter aan weer klikken? :?

En bij Workshop geeft 'ie aan "CPU level 2" en bovenin staat:
Bot: (niets?)
Level: 1
Wins: 0
Losses: 0
Ratio: 0.0
CS: 0

Dividend for Starters

• bazs2000

bazs2000

Ik zit al op level 10 en nog steeds is het 'level 1' bovenaan. Beetje de weg kwijt dus. :P

LOL:
The battle is over. willo is destroyed.

The B.O.T.S. Union takes 1 kudos from willo and gives it to the winner, Emberistola.
You now have 62 kudos.

Your bot gains 1,806 experience points (804 xp to next level).

Auto-repair : No repair costs have been deducted.

Your bot gains 2 level(s).
Die gast was level 15. :+
Jammer dat ik er niet veel kudos voor kreeg. :P

Verwijderd

Je moet je CPU aanhouden...... LVL1 is een bugje...

Verwijderd

bazs2000 schreef op 13 augustus 2003 @ 23:39:
Ik zit al op level 10 en nog steeds is het 'level 1' bovenaan. Beetje de weg kwijt dus. :P

LOL:

[...]

Die gast was level 15. :+
Jammer dat ik er niet veel kudos voor kreeg. :P
Ik heb net nog tegen jouw gevochten op level 9 of 10 en zit nu inmiddels op 20.

Verwijderd

PromWarMachine: Gebruik je opera als browser? Zo ja, gebruik IE dan ff, in opera bugt de site wat

• bazs2000

bazs2000

Dat gaat hard zo.
Nou, ik ben er nu achter dat je ook mensen die veel hoger (5 levels) zijn kunt aanvallen, maakt niet veel uit. Als je geluk hebt dan ga je er dik op vooruit. :)

Verwijderd

Dado, je bent LVL19 SJIETURT! :+

Verwijderd

ow, 1 ernaast, foutje
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste