Die afweging heb ik dus gemaakt door eerst 100 Dex te verzamelen en dan met de rest door te gaan, met het gevolg dat ik maar 19 CON heb:D
19 CON is ook erg weinig, als je redelijk groot bent dan kom je tegenover bots te staan die soms met gemak klappen van 170 geven, daar sta je dan weer zwak tegenover. Ik kan mijn mannetje al aardig staan en met mijn twee Balrogblades kan ik flinke tikken uitdelen.
Voorbeeld:
Zie je wel, een eerlijke verdeling is ook leuk.
Voorbeeld:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Challenger Defender Bot Emberistola TX-Guard Attempts 6 4 Max hit 190 40 Blocks 0 0 Misses 0 3 Average 139.3 10 Inflicted 836 40 |
Zie je wel, een eerlijke verdeling is ook leuk.
[ Voor 40% gewijzigd door bazs2000 op 18-08-2003 20:19 ]
Verwijderd
hehehehe, maar dan moet je me wel eerst zien te raken natuurlijk 
En je hebt nog steeds geen shield???
En je hebt nog steeds geen shield???
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 20:25 ]
Welk level zit je en wat is de naam van jouw bot? Ik zit op lvl 60 en ik ben in een gulle bui.
Als je wint krijg je een zooi kudos.
Edit:
Shild heb ik geprobeerd en dat was naadje en dus heb ik die snel weer verkocht.
Het is allemaal wel leuk maar als je goede wapens heb met goede armour dan kom je net zo ver.
Als je wint krijg je een zooi kudos.
Edit:
Shild heb ik geprobeerd en dat was naadje en dus heb ik die snel weer verkocht.
Het is allemaal wel leuk maar als je goede wapens heb met goede armour dan kom je net zo ver.
[ Voor 41% gewijzigd door bazs2000 op 18-08-2003 20:27 ]
Verwijderd
Hoe vinden jullie B.O.T.S en zijn vormgeving (ja laat ik eens intellectueel doen
)
Het enige wat ik er aan op aan te merken is dat ik het jammer vind dat je trainen en aanvallen niet in een apart schermpje kan doen zodat je ondertussen bijvoorbeeld je forum in de gaten kan houden of je showroom.
Het enige wat ik er aan op aan te merken is dat ik het jammer vind dat je trainen en aanvallen niet in een apart schermpje kan doen zodat je ondertussen bijvoorbeeld je forum in de gaten kan houden of je showroom.
De vormgeving is even wennen als je het vergelijkt met soortgelijke andere spellen. Zo kan de showroom erg ranzig aandoen als je dingen wilt kopen en zo, maar dit went snel.
Wat ik voornamelijk mis zijn de zaken zoals geld en experiënce in beeld, deze zou ik overal willen zien, nu moet je naar de showroom om te zien hoeveel kudos je hebt en naar de workshop om te zien hoeveel experiëncepunten je hebt en dat is jammer.
Voor de rest is het erg goed qua uitstraling.
Wat ik voornamelijk mis zijn de zaken zoals geld en experiënce in beeld, deze zou ik overal willen zien, nu moet je naar de showroom om te zien hoeveel kudos je hebt en naar de workshop om te zien hoeveel experiëncepunten je hebt en dat is jammer.
Voor de rest is het erg goed qua uitstraling.
Verwijderd
Je ziet je xp en je geld ook als je klaar bent met trainen of als je attacked.
Voor de rest ben ik het met je eens qua vormgeving niets mis mee.
Ik weet niet of jullie redlite district kennen maar dat is ook zo iets alleen met pooiers hoeren en ak's.
In het begin ook erg verslavend
Voor de rest ben ik het met je eens qua vormgeving niets mis mee.
Ik weet niet of jullie redlite district kennen maar dat is ook zo iets alleen met pooiers hoeren en ak's.
In het begin ook erg verslavend
ik zet niks in con en int, alles in dex en str totdat ik een beetje hard kan slaan, is dat wel slim?
Nee, want zometeen kom je bots tegen die ook hard slaan en dan ga jij onderuit omdat je geen of weinig CON hebt. Trouwens, voldoende INT is ook erg handig.
Verwijderd
hmm tis maar hoe je het ziet natuurlijkGTA3 schreef op 18 augustus 2003 @ 21:03:
ik zet niks in con en int, alles in dex en str totdat ik een beetje hard kan slaan, is dat wel slim?
con is wel handig, " je gaat wat langer mee"
en int is met trainen erg handig omdat je meer xp krijgt.
gewoon een beetje uittesten wat voor jou een goeie combi is
ik verdeel het allemaal een beetje
nu meer bezig met str en dex
Ik ben dit weekend ook ff begonnen met dit spel...
Maar ik vrees dat ik nog niet alles snap
Maar ik vrees dat ik nog niet alles snap
Verwijderd
Daar is dit topic voor he?! 
Ps : Basz, volgens de maker (die zelf ook speelt en level 170 is d8 ik) is teveel INT slecht voor je botje...
Sterker...Hij heeft zelf zijn INT op 10 staan!!!
Ps : Basz, volgens de maker (die zelf ook speelt en level 170 is d8 ik) is teveel INT slecht voor je botje...
Sterker...Hij heeft zelf zijn INT op 10 staan!!!
Que? Dan moet ik het erg fout doen. Nouja, ik heb dit ook maar gedaan om snel te groeien. Met het geld wat ik ervoor krijg kan ik redist-punten kopen zodat ik alsnog die verdeling anders kan maken.
Dus als het slecht uitpakt dan is het zo opgelost. 
Ik heb met INT op dit moment alleen maar goede ervaringen.
Ik heb met INT op dit moment alleen maar goede ervaringen.
Verwijderd
Ik had mijn botje ook al op 25 INT staan.... Gelukkig heb ik goede gloves gevonden die er 5 van mijn INT afnemen, maar 6 DEX, 4 CON en 3 STR bijdoen!
lol net een gast die me 8 keer had gechallenged en maar 1 keer van me gewonnen 
2500 gratis exp
2500 gratis exp
Als ik op "fight" klik, is het dan mogelijk om die robots nogmaals te rangschikken ofzo? Of moet ik daar gewoon ff een robot uit pikken? Want meestal vegen die gewoon de vloer met mij aan 
Trouwens, wat is de naam van de GoT-clan?
Trouwens, wat is de naam van de GoT-clan?
je kan niet tegen bots vechten die een lager level hebben 
je kan hooguit een paar bots uitzoeken die een slechte win/loss verhouding hebben..
je kan hooguit een paar bots uitzoeken die een slechte win/loss verhouding hebben..
Verwijderd
Yup kijk ik ook altijd naar...Ghostie schreef op 18 August 2003 @ 21:57:
je kan niet tegen bots vechten die een lager level hebben
Ja, dat wist ik wel...
Maar ik wou weten of ik die bots nog eens kon rangschikken op win/loss verhouding ofzo. Ik dacht van niet aangezien ik niks vond, but you never know.
edit:
Maar als ik bots kies met een slechte win/loss-verhouding, dan krijg ik ook weinig exp-punten...
edit:
Maar als ik bots kies met een slechte win/loss-verhouding, dan krijg ik ook weinig exp-punten...
[ Voor 25% gewijzigd door D-Three op 18-08-2003 22:04 ]
Verwijderd
In het begin had ik redelijk veel op int gezet waardoor ik juist veel exp kreeg en snel levelde. Nu ga ik een beetje gelijk op met mijn str en dex. Mijn con is redelijk met 640 hp.
Misschien is het leuk idee om gewoon ff de stats te plaatsen van je bot. Zo kan je zien hoe iedereen zijn punten verdeeld en kan je misschien een beetje afkijken waar je het best in kan investeren. Om maar te beginnen plaats ik alvast mijn stats:
Level 59
Strength: 90 met right/left-hand dmg op 48-190
Constitution: 59 met een max HP van 640
Dexterity: 91 met attack van 174 en een defense van 45,5
Intelligence: 39
Armor def: 365 met een absorb van 38%
Het is misschien een slechte verdeling van punten maar ik sta er toch goed voor met gevechten. Ik win meer dan ik verlies.
Misschien is het leuk idee om gewoon ff de stats te plaatsen van je bot. Zo kan je zien hoe iedereen zijn punten verdeeld en kan je misschien een beetje afkijken waar je het best in kan investeren. Om maar te beginnen plaats ik alvast mijn stats:
Level 59
Strength: 90 met right/left-hand dmg op 48-190
Constitution: 59 met een max HP van 640
Dexterity: 91 met attack van 174 en een defense van 45,5
Intelligence: 39
Armor def: 365 met een absorb van 38%
Het is misschien een slechte verdeling van punten maar ik sta er toch goed voor met gevechten. Ik win meer dan ik verlies.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 22:13 ]
De stats van * bazs2000 . 
Level: 62
Strength: 117
- Right-hand: 43-260 (balrog tongue)
- Left-hand: 69-278 (pain sword)
Dexterity: 121
- Attack rating: 234
- Defence rating: 60.5
Constitution: 45
Intelligence: 25
Blockchance: 14%
Armourdefence: 128
Absorb: 22%
En zo lukt het aardig.
Level: 62
Strength: 117
- Right-hand: 43-260 (balrog tongue)
- Left-hand: 69-278 (pain sword)
Dexterity: 121
- Attack rating: 234
- Defence rating: 60.5
Constitution: 45
Intelligence: 25
Blockchance: 14%
Armourdefence: 128
Absorb: 22%
En zo lukt het aardig.
[ Voor 9% gewijzigd door bazs2000 op 18-08-2003 22:14 ]
Ik weet het nog zo net niet, die pain sword komt soms lekker uit de hoek maar met die balrog tongue heb ik een hoog slaggemiddelde, en bij de éne bot sla ik harder met de pain sword en bij de ander weer harder met de balrog tongue.
Nee, dit is wel een lekkere combi, ik ga pas weer andere wapens kopen op het moment dat ik meer DEX heb want ik wil twee gold sledgehammers.
Nee, dit is wel een lekkere combi, ik ga pas weer andere wapens kopen op het moment dat ik meer DEX heb want ik wil twee gold sledgehammers.
Level: 45
Strength: 73
- Right-hand: 55-78 (scarab blade)
- Left-hand: 55-78 (scarab blade)
Constitution: 43
- Max HP: 480
Dexterity: 60
- Attack rating: 112
- Defence rating: 30
Intelligence: 40
Blockchance: 5%
Armourdefence: 279
Absorb: 33%
Strength: 73
- Right-hand: 55-78 (scarab blade)
- Left-hand: 55-78 (scarab blade)
Constitution: 43
- Max HP: 480
Dexterity: 60
- Attack rating: 112
- Defence rating: 30
Intelligence: 40
Armourdefence: 279
Absorb: 33%
Wat is dit?
Dit heb ik nog nooit gezien, wat is het doel hiervan.The battle is over. dahunter is destroyed.
uscfan yells: "The monkeys shall return!"
You were fighting a special battle. No rewards.
Auto-repair : No repair costs have been deducted.
Verwijderd
Level: 53
Strength: 82
- Right-hand: 58-82 (scarab blade)
- Left-hand: 58-82 (scarab blade)
Constitution: 68
- Max HP: 730
Dexterity: 74
- Attack rating: 140
- Defence rating: 37
Intelligence: 24
Armourdefence: 360
Absorb: 37%
Strength: 82
- Right-hand: 58-82 (scarab blade)
- Left-hand: 58-82 (scarab blade)
Constitution: 68
- Max HP: 730
Dexterity: 74
- Attack rating: 140
- Defence rating: 37
Intelligence: 24
Armourdefence: 360
Absorb: 37%
Verwijderd
Uhm heb je niet toevallig een clan maatje geattacked want dan krijg je dat of een friendly clan???.bazs2000 schreef op 18 August 2003 @ 22:38:
Wat is dit?
[...]
Dit heb ik nog nooit gezien, wat is het doel hiervan.
Verwijderd
hehehe, dat betekend dat je een match tegen een clangenoot hebt gespeeldbazs2000 schreef op 18 August 2003 @ 22:38:
Wat is dit?
[...]
Dit heb ik nog nooit gezien, wat is het doel hiervan.
edit: damn crazy was net iets sneller
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 22:44 ]
Oh, daar heb ik niet eens op gelet weet je dat. 
Ik weet wel dat een gevecht met een friendly clan als resultaat heeft dat er punten van de jansindex af gehaald worden. En dat was niet het geval.
Edit:
Aha, weer wat geleerd, eerst kijken en daarna aanvallen.
Ik weet wel dat een gevecht met een friendly clan als resultaat heeft dat er punten van de jansindex af gehaald worden. En dat was niet het geval.
Edit:
Aha, weer wat geleerd, eerst kijken en daarna aanvallen.
[ Voor 16% gewijzigd door bazs2000 op 18-08-2003 22:46 ]
Je kunt ook tegen een clone van jezelf spelen
Ik zou niet weten wat voor nut het heeft, maar toch leuk he.
Het gaat eindelijk weer een beetje goed, level 61:
Your bot gains 114,831 experience points (1,309,011 xp to next level).
Wacht maar, vanaf lvl 62 begint het pas echt ranzig te worden met het aantal punten wat je moet halen om verder te komen. 
Maar ach, daar hebben we weer melkkoetjes voor.
Maar ach, daar hebben we weer melkkoetjes voor.
Your bot gains 78,656 experience points + 39,328 diplomacy bonus (1,096,001 xp to next level).
wow, moet je alle armor en wapens af doen en je clone een dagger gevenJaded schreef op 18 August 2003 @ 22:49:
Je kunt ook tegen een clone van jezelf spelenIk zou niet weten wat voor nut het heeft, maar toch leuk he.
Trouwens, kunnen jullie me alsjeblieft accepten bij de clan want ik word gespammed door een een of andere gast om z'n clan te joinen..
Verwijderd
Het is wel mogelijk maar dan hebben we wel je nick en bot nick nodigGTA3 schreef op 18 augustus 2003 @ 22:51:
[...]
wow, moet je alle armor en wapens af doen en je clone een dagger geven
Trouwens, kunnen jullie me alsjeblieft accepten bij de clan want ik word gespammed door een een of andere gast om z'n clan te joinen..
Af je zoekt zelf ff bij clans #nwg op en druk op apply to join.
Hmm, mijn melkkoetje heeft er maar weer mooi voor gezorgd dat ik een lvl (64) hoger ben. 
Nu heb ik er weer een beetje DEX bij. Mag ik trouwens ook die clan joinen?
Bot: Emberistola nick: bazs2000
Nu heb ik er weer een beetje DEX bij. Mag ik trouwens ook die clan joinen?
Bot: Emberistola nick: bazs2000
dubieus:
There are currently 161 players online (max 160).
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Komt door de mensen met login priorority he. ( Me
)
Nee dat kan, sommige mensen betalen ervoor en hebben voorrang, wanneer er al een aantal mensen die betalen aan het spelen zijn en er komen er meer bij dan kun je makkelijk boven de 160 komen. 
Edit:
Die Oxbell gaat mij serieus niet lief vinden op deze manier.
Edit:
Die Oxbell gaat mij serieus niet lief vinden op deze manier.
Maarja, het is een zakelijk spel he.Your bot gains 84,783 experience points + 42,391 diplomacy bonus (2,844,390 xp to next level).
[ Voor 38% gewijzigd door bazs2000 op 18-08-2003 23:02 ]
ah ik heb nu ook mooie tegenstander gevonden. Flamable met level 43 gaat wel erg makkelijk dood met mijn level 36 botje.
Verwijderd
Die flamable heb ik dus ook supervaak aangevallen. Is goed om mee te levelen.
Your bot gains 198,353 experience points (2,400,454 xp to next level).
Kheb nu een goede sparringspartner gevonden waarmee ik lekker wat exp mee krijg.
Your bot gains 198,353 experience points (2,400,454 xp to next level).
Kheb nu een goede sparringspartner gevonden waarmee ik lekker wat exp mee krijg.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 23:16 ]
Wat denk je van deze 
Your bot gains 322,642 experience points (1,589,065 xp to next level).
Coffee heet ie.
Your bot gains 322,642 experience points (1,589,065 xp to next level).
Coffee heet ie.
Verwijderd
die is bij mij ook de *piep* geweest hahahaha toevalligseb_ schreef op 18 August 2003 @ 23:12:
ah ik heb nu ook mooie tegenstander gevonden. Flamable met level 43 gaat wel erg makkelijk dood met mijn level 36 botje.
ik had geapplied,Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 22:54:
[...]
Het is wel mogelijk maar dan hebben we wel je nick en bot nick nodig.
Af je zoekt zelf ff bij clans #nwg op en druk op apply to join.
[ Voor 8% gewijzigd door GTA3 op 06-05-2004 00:20 ]
Verwijderd
Volgens mij heeft flamable heel wat te verduren gehad, maar die gast was ook al vet lang offline.
Moet ook zeggen dat levelen redelijk snel gaat ben in een kwartier tijd van 59 naar 62 gegaan en zit nu ook bijna op 63. Gaat de goede kant op.
Moet ook zeggen dat levelen redelijk snel gaat ben in een kwartier tijd van 59 naar 62 gegaan en zit nu ook bijna op 63. Gaat de goede kant op.
Nou krijg ik weer dat zieke gedoe dat mijn bot steeds misslaat
Verwijderd
ik heb het nu ook dat mijn bot gigantisch vaak mis slaat. Wel irri hoor. De ene keer mep ik die gast verrot de andere keer slaat ie alleen maar mis.
Verwijderd
Er ligt een invite op je deur matGTA3 schreef op 18 augustus 2003 @ 23:21:
[...]
ik had geapplied,
Nickname: DeusElite
Botname: DemonHunter
Dan is zijn Dex veel hoger dan de jouwe?Jaded schreef op 18 August 2003 @ 23:26:
Nou krijg ik weer dat zieke gedoe dat mijn bot steeds misslaat
ook maar even geapplied voor ngw
ik ben xillius bot = xillius
ngw wordt wel steeds groter, zeker nu het hier staat
ik ben xillius bot = xillius
ngw wordt wel steeds groter, zeker nu het hier staat
Verwijderd
Yup, je moet ervoor zorgen dat je Dex vrij hoog is, ik doe verhouding Dex 4, Str 2, con1, Int 0!
damn! heb ik net m'n body armor verkocht om een nieuwe to kopen word ik aangevallen en nu heb ik niet meer genoeg
%#%
Nu heb ik een goedkope armor maar die gast blijft attacken
ohja ik was gevraag voor de nr:3 clan maar natuurlijk ga ik niet weg bij #nWg wat denken ze wel niet
Nu heb ik een goedkope armor maar die gast blijft attacken
ohja ik was gevraag voor de nr:3 clan maar natuurlijk ga ik niet weg bij #nWg wat denken ze wel niet
May Lyssa aid you
Helemaal niks in INT?Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 09:55:
Yup, je moet ervoor zorgen dat je Dex vrij hoog is, ik doe verhouding Dex 4, Str 2, con1, Int 0!
Mijn clan (Guerilla Maab) is hostile met nWg. is nWg GoT-only?
[ Voor 11% gewijzigd door Jaded op 19-08-2003 11:48 ]
Dat gaat niet werken want dan krijg je een melding dat je tegenstander geen fatsoenlijke wapens heeftGTA3 schreef op 18 August 2003 @ 22:51:
[...]
wow, moet je alle armor en wapens af doen en je clone een dagger geven
Staat er echt dat de jouwe gemist heeft of dat je geblokt bent.Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 23:33:
ik heb het nu ook dat mijn bot gigantisch vaak mis slaat. Wel irri hoor. De ene keer mep ik die gast verrot de andere keer slaat ie alleen maar mis.
Blokken kan betekenen dat de ander een schild heeft.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
Nou, als je een paar posts terug leest weet je dat de maker van het spel ook maar een INT van 10 heeft. Je hebt alleen wat aan INT als je via de trainingen een hoger level wil bereiken en niet veel tegen menselijke bots wil vechten. Ik ben blij dat ik de Int bijna helemaal niet heb gebruikt. Anderen trainen heel veel, als ik dan van hun win krijg ik 1/3 van hun kudo-tjesJaded schreef op 19 augustus 2003 @ 11:46:
[...]
Helemaal niks in INT?Daar maak je dan toch een flinke fout denk ik.
Verwijderd
Hehe verslavend spelletje 
Name Robot = Thud
Naam = Setambre
edit: damn your not experienced enought to join a clan
Name Robot = Thud
Naam = Setambre
edit: damn your not experienced enought to join a clan
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 13:37 ]
* X-G heeft gemerkt dat de maker van het spel het spel update tijdens dat jij aant spelen bent
Soms wel irri..
Als je er net achter komt dat je twee i.p.v. 1 wapens kunt gebruiken en je alleen maar bent aan het verliezen...
Soms wel irri..
Verwijderd
Ik heb besloten om een minimale ratio te stellen om in #nWg te komen.... Ik krijg de laatste tijd steeds vaker applications van gasten die net zijn begonnen en nu al een ratio hebben van 0,3
Alles leuk en aardig, maar we hebben nu al 45+ leden.... Willen we eerdaags een war willen winnen moeten we wel een beetje voorbereid zijn.
Tevens zal ik de ratio van de spelers die reeds in de clan zitten ook in de gaten gaan houden....
Alles leuk en aardig, maar we hebben nu al 45+ leden.... Willen we eerdaags een war willen winnen moeten we wel een beetje voorbereid zijn.
Tevens zal ik de ratio van de spelers die reeds in de clan zitten ook in de gaten gaan houden....
Verwijderd
sry als ik me ermee bemoei, maar als ik mocht stemmen zou ik het volgende advies geven.
min level = 25
min ratio = 1.2
ratio om in clan te blijven = 1.0
Tevens moeten de personen aangeven dat ze niet alleen tegen 0.0 of 0.1 spelers spelen, dit uiteraard moeten we dan uit je mond kunnen geloven.
Het is maar een voorstel
min level = 25
min ratio = 1.2
ratio om in clan te blijven = 1.0
Tevens moeten de personen aangeven dat ze niet alleen tegen 0.0 of 0.1 spelers spelen, dit uiteraard moeten we dan uit je mond kunnen geloven.
Het is maar een voorstel
Verwijderd
Hmmm leuk maar stel je word vet geattacked als je offline bent en je heb een ratio van 5.0 en die zakt dan naar 0.1 ofzo dan moet je dus de heledag gaan battle om je ratio weer op 1.0 tekrijgen.
Jaded schreef op 19 August 2003 @ 11:46:
Verwijderd
Uhm ja bijna wel bijna iedereen komt van GoT die in nWg zit maar er zijn ook wat gasten van nWg CS en BF in bots][ nWg clan, en sommige zijn weer vriendjes vanelkaar die niet bij GoT zitten.
Verwijderd
Ik vind het geen slecht plan maar ook niet goed... als ik mijn mening mag geven tenminste.... Hebben julllie hier al aan gedacht?
Wat nou als jij ge-attacked wordt? En je verliest?
Dan gaat je ratio ook omlaag terwijl je daar helemaal niets aan kan doen.
Stel nou dat er niemand is om te attacken (zal haast niet voor komen maar je weet maar nooit, je kan eens een dag hebben dat je alles verliest)zodat je je ratio niet omhoog kan krijgen dan zit je met de gebakken peertjes.
Ik denk dat het best frustrerend is als je de hele tijd voor je zelf je ratio in de gaten moet houden en dat je ratio in de gaten WORDT gehouden.
Ik denk dat dat het spelen minder leuk maakt.
Verder is dit geen aanval op het idee, dat maakt mij niet zoveel uit alleen kan je denk ik niet van iedereen verwachten dat hij of zij het hier mee eens is.
Wou alleen ff me mening kwijt.
Het is een clan waar veel gotters in zitten..
Als het een got clan was dan hoorde jij daar ook in te zitten
Verwijderd
Over het algemeen wanneer je genoeg speelt heb je genoeg gespeelt zodat je ratio niet zo snel daalt. Tevens denk ik als je een hele goede rede hebt en dit meldt aan de teamcaptain (bijv screenshotje) dat hij hier wel accoord mee gaat. Ik weet dat het lastig is maar je moet vaak ergens een limiet stellen. Anders komen we nooit aan de top (sry als ik me er teveel mee bemoei (zit pas 1 dag in de clanVerwijderd schreef op 19 augustus 2003 @ 15:45:
Hmmm leuk maar stel je word vet geattacked als je offline bent en je heb een ratio van 5.0 en die zakt dan naar 0.1 ofzo dan moet je dus de heledag gaan battle om je ratio weer op 1.0 tekrijgen.
Btw even voor de verhoudingen stel je staat op 2 op level 65, dat zou betekenen dat je min 300 potten hebt gespeelt. Dus je hebt er 200 gewonnen en 100 verloren, dan zou je 100 keer moeten verliezen om op 1 te komen, dat zijn dus min 2 tegenstanders in 1 avond. Dit is al moeilijk, dus moet je nagaan onder de 1.0. Dus hoger als level 65 zou het al helemaal moeilijk worden.
Please, als mensen wat hebben aan te merken op het idee hebben ze ook altijd een eigen idee. Dus als je iets hebt aan te merken, kom met een goede reden en een vervangend idee. Anders kan de teamleider hier ook niets mee.Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 15:49:
[...]
Ik vind het geen slecht plan maar ook niet goed... als ik mijn mening mag geven tenminste.... Hebben julllie hier al aan gedacht?
Wat nou als jij ge-attacked wordt? En je verliest?
Dan gaat je ratio ook omlaag terwijl je daar helemaal niets aan kan doen.
Stel nou dat er niemand is om te attacken (zal haast niet voor komen maar je weet maar nooit, je kan eens een dag hebben dat je alles verliest)zodat je je ratio niet omhoog kan krijgen dan zit je met de gebakken peertjes.
Ik denk dat het best frustrerend is als je de hele tijd voor je zelf je ratio in de gaten moet houden en dat je ratio in de gaten WORDT gehouden.
Ik denk dat dat het spelen minder leuk maakt.
Verder is dit geen aanval op het idee, dat maakt mij niet zoveel uit alleen kan je denk ik niet van iedereen verwachten dat hij of zij het hier mee eens is.
Wou alleen ff me mening kwijt.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 15:56 ]
Ik heb ook geapplied voor nwg
nick: ice_364
bot: IceBot
nick: ice_364
bot: IceBot
Verwijderd
Ow sorry als ik het ergens niet volledig mee eens ben....Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 15:53:
[...]
Please, als mensen wat hebben aan te merken op het idee hebben ze ook altijd een eigen idee. Dus als je iets hebt aan te merken, kom met een goede reden en een vervangend idee. Anders kan de teamleider hier ook niets mee.
Misschien komt het omdat ik een meid bent en die hebben waarschijnlijk geen genoeg verstand van dit soort dingen maar sorry heb nog geen idee, ik was namelijk nog aan het brainstormen. btw no offence niet kwaad bedoeld dus
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 16:00 ]
Idd, dan moet ik maar even overlopenklaasbram schreef op 19 augustus 2003 @ 15:50:
[...]
Het is een clan waar veel gotters in zitten..
Als het een got clan was dan hoorde jij daar ook in te zitten
Edit: Bot = Dree
[ Voor 5% gewijzigd door Jaded op 19-08-2003 16:12 ]
Verwijderd
Todat je tussen de level 85 a 90 bent dan is het niet zomakelijk om optekomen omdat je dan wapens heb die heel veel verschillen en echt veel meer verschilende ingestelde bot's tegen komt.Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 15:51:
[...]
Over het algemeen wanneer je genoeg speelt heb je genoeg gespeelt zodat je ratio niet zo snel daalt. Tevens denk ik als je een hele goede rede hebt en dit meldt aan de teamcaptain (bijv screenshotje) dat hij hier wel accoord mee gaat. Ik weet dat het lastig is maar je moet vaak ergens een limiet stellen. Anders komen we nooit aan de top (sry als ik me er teveel mee bemoei (zit pas 1 dag in de clan))
Btw even voor de verhoudingen stel je staat op 2 op level 65, dat zou betekenen dat je min 300 potten hebt gespeelt. Dus je hebt er 200 gewonnen en 100 verloren, dan zou je 100 keer moeten verliezen om op 1 te komen, dat zijn dus min 2 tegenstanders in 1 avond. Dit is al moeilijk, dus moet je nagaan onder de 1.0. Dus hoger als level 65 zou het al helemaal moeilijk worden.
Daarom moet je dan echt elke tegen stander uitprobleren want er ken er wel eentje tussen staan met een ratio van 0.1 maar die ken wel onwijs sterk zijn.
Echt hoe hoger je level hoe moeilijker het word daarom vecht ik zo weinig op level 88 en om dat ik niet 1/3 van me 5 miljoen wil kwijt raken als ik verlies
editje vergat wat : dus eh hoe hoger je komt heeft niet echt veel meer met ratio temaken.
en eh dit is geen flamepost ofzo hoor
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 16:16 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 15:57:
[...]
Ow sorry als ik het ergens niet volledig mee eens ben....
Misschien komt het omdat ik een meid bent en die hebben waarschijnlijk geen genoeg verstand van dit soort dingen maar sorry heb nog geen idee, ik was namelijk nog aan het brainstormen. btw no offence niet kwaad bedoeld dus
Verwijderd
Het is ook niet een verkeerd idee het zou alleen frustrerend kunnen werken.Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 16:14:
[...]
geen enkel probleem, het voelde niet echt als een aanval. Ik probeerde alleen even "vriendelijk" te vragen of misschien andere mensen betere ideën hebben zodat we tot een gezamenlijk plan kunnen komen. Alleen negatieve informatie geven helpt niet echt
(ook niet kwaad bedoeld btw
)
maar ik weet nie wat een ander goed idee zou kunnen zijn...
Als mensen dan bij die ondergrens komt gaan ze toch 0.0-gastjes slachten om weer een betere ratio te krijgen.
Als je ratio instort, dan zakt toch niet jouw aanvalskracht. 
Misschien heb ik het mis maar dan moeten jullie het even zeggen.
Misschien heb ik het mis maar dan moeten jullie het even zeggen.
Verwijderd
Mischien moet ik het wat anders formuleren... Er zijn mensen geweest met een laag level die bij de clan wilden...Als je dan al een lage ratio heb dan heeft het geen zin meer te applyen....
Hoe hoger in rank, hoe meer potten je zult verliezen zoals CB al zei....
Ik ga gewoon even een bezem door de clan halen. Dit zal ik echter na het weekend doen. Het valt me nl ook op dat er een aantal inactives zijn....De reden weet ik niet, maar ik wacht iig het weekend nog af. Dan stuur ik iedereen een PM, wie dan niet reageert (van de inactives) ligt eruit...
Verder is het raadzaam je vragen voortaan op ons eigen forum te posten, aangezien dit topic een beetje dreigt te vervagen naar een #nWg-only topic, en dat is denk ik niet de bedoeling...
Verder zijn er een paar clanleden die regelmatig contact hebben met de maker, en zo ook evt tips kunnen geven over diverse zaken.
Nu over Bots ][ : deze game heeft potentie mensen!!!
Ik ben op dit moment een mailtje aan het maken met een aantla punten die evt verbeterd kunnen worden, want als ik kijk naar andere online textbased games dan is de GUI voor met name een clanleader niet optimaal....
Hoe hoger in rank, hoe meer potten je zult verliezen zoals CB al zei....
Ik ga gewoon even een bezem door de clan halen. Dit zal ik echter na het weekend doen. Het valt me nl ook op dat er een aantal inactives zijn....De reden weet ik niet, maar ik wacht iig het weekend nog af. Dan stuur ik iedereen een PM, wie dan niet reageert (van de inactives) ligt eruit...
Verder is het raadzaam je vragen voortaan op ons eigen forum te posten, aangezien dit topic een beetje dreigt te vervagen naar een #nWg-only topic, en dat is denk ik niet de bedoeling...
Verder zijn er een paar clanleden die regelmatig contact hebben met de maker, en zo ook evt tips kunnen geven over diverse zaken.
Nu over Bots ][ : deze game heeft potentie mensen!!!
Ik ben op dit moment een mailtje aan het maken met een aantla punten die evt verbeterd kunnen worden, want als ik kijk naar andere online textbased games dan is de GUI voor met name een clanleader niet optimaal....
Verwijderd
over inactive gesproken, ik ga zaterdag a.s. tot de week erop zondag op vakanantie, dat zijn dus 8 dagen dat ik niet kan spelen, dan weet je het alvast
Ik ben vandaag beginnen spelen ben level 30 en heb ratio 1.8 mag ik in de clan? naam is IceFire
Ik vind dat we dit soort vragen beter via de botmail kunnen doen ipv in dit topic.Letsnow schreef op 19 August 2003 @ 18:08:
Ik ben vandaag beginnen spelen ben level 30 en heb ratio 1.8 mag ik in de clan? naam is IceFire
Zo blijft het hier wat overzichtelijke ipv om de 4 reply's een mag ik in je clan berichtje.
Mijn bot heeft in iedere hand een scarab blade. Bij de "specs" van die blades staat "damage: 32 - 45".
Bij left en right-hand dmg staat echter 62-87 en met één slag van mijn scarab blade haal ik ergens tussen de 50 en de 66 met uitschieters tot soms 66 (hangt af van de tegenstander).
Dan vraag ik mij af, hoezeer zijn de gegevens van de scarab blades belangrijk? Als de bot telkens harder slaat dan die blades aankunnen, worden die dan beschadigd ofzo?
Bij left en right-hand dmg staat echter 62-87 en met één slag van mijn scarab blade haal ik ergens tussen de 50 en de 66 met uitschieters tot soms 66 (hangt af van de tegenstander).
Dan vraag ik mij af, hoezeer zijn de gegevens van de scarab blades belangrijk? Als de bot telkens harder slaat dan die blades aankunnen, worden die dan beschadigd ofzo?
[ Voor 4% gewijzigd door D-Three op 19-08-2003 18:39 ]
Verwijderd
Op zich is het wel een goed idee om alleen leden te hebben die met een ratio zitten van 1.0 of hoger. Maar laatst was ik dus het hele weekend weg en toen was mijn ration gedaald van 1.8 naar 0.8. Ik ben inmiddels alweer opgeklommen naar een ration van 1.4. We moeten gewoon ook in de gaten houden of mensen ook actief bezig zijn met het spel. Sommigen kunnen wel een ration hebben van 5.0 maar als je 10 offline bent geweest schieten we er ook niets mee op.
[edit] antwoord op laagvliegerke:
Die scarab leverd normaal een damage van 32-45 zoals je al zei. Maar als je je strength steeds gaat opwaarderen betekend dat ik ook steeds harder kan slaan met een wapen. Ik heb zelf een legend blade ofzo. Die leverd 25-100 dmg terwijl ik soms klappen uit deel die 180 zijn. Mijn damage ration zit dan ook op 42-210 dmg ofzo.
Als jij totaal geen punten aan je strength zo geven dan zou 45 dmg het maximale zijn. Oja, en als je harder slaat dan de wapen zelf aangeeft dan levert dat geen dmg op voor het wapen zelf. Damage krijg je alleen naarmate je langer met het wapen vecht en dat je wapen "gewone" schade oploopt omdat je aan het vechten/trainen bent.
[edit] antwoord op laagvliegerke:
Die scarab leverd normaal een damage van 32-45 zoals je al zei. Maar als je je strength steeds gaat opwaarderen betekend dat ik ook steeds harder kan slaan met een wapen. Ik heb zelf een legend blade ofzo. Die leverd 25-100 dmg terwijl ik soms klappen uit deel die 180 zijn. Mijn damage ration zit dan ook op 42-210 dmg ofzo.
Als jij totaal geen punten aan je strength zo geven dan zou 45 dmg het maximale zijn. Oja, en als je harder slaat dan de wapen zelf aangeeft dan levert dat geen dmg op voor het wapen zelf. Damage krijg je alleen naarmate je langer met het wapen vecht en dat je wapen "gewone" schade oploopt omdat je aan het vechten/trainen bent.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 18:44 ]
Die waardes die bij het kopen staan zijn de vermeningvuldings factoren.Laagvliegerke schreef op 19 August 2003 @ 18:37:
Mijn bot heeft in iedere hand een scarab blade. Bij de "specs" van die blades staat "damage: 32 - 45".
Ik heb zelf wapens van 50/ 135 en heb soms uitschieters naar een damage van 208.
En dat is dan met de absortie vermogen van je tegenstander er af.
Hoe meer armor je tegenstander heeft (vooral lastig tegen str bot) des te minder schade doe je.
Ik ben dus een level 30 bot en kan niet meer vechten tegen andere level 30 bots
. Krijg een bericht van dat je minstens level 1 moet zijn blablabla. Ik kan dus alleen bots van level 31 uitdagen maar dat is slecht voor mijn ratio
ben al .4 punten gekelderd) En ja wat wilt die ratio nu zeggen . Ik kan ook een hele dag mensen aanvallen met ratio 0.0 en zo punten winnen.
Das raar... Een bug ofzo? Ben je zeker dat je nog level 30 bent??
Ja want ik ben nu level 31 en nu kan ik weer in mijn eigen klasse vechten. En is er een mogelijkheid om een strijd te weigeren? Ik heb een eikel die mij al 10 keer heeft aangevallen en hij is gewoon te sterk voor mij. Ratio is aan het kelderen en ik kan geen geld sparen voor betere wapens.
Niet dat ik weet... Als je iedereen zou weigeren zou het wel heel gemakkelijk worden
BOE! 
Woohoo, my bot is kicking ass!
edit:
Ik werd net hard "gekicked" door Tha SpecTre van #nWg
Ik wist wel dat ie net iets te hoog was voor mij maar ik kon het toch niet laten!
edit:
Ik wist wel dat ie net iets te hoog was voor mij maar ik kon het toch niet laten!
[ Voor 67% gewijzigd door D-Three op 19-08-2003 21:48 ]
damn dit spel is echt uber verslavend 
btw, wat is het voordeel als je in een clan zit?
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Weet je wat pas hard kicken is..Laagvliegerke schreef op 19 August 2003 @ 21:47:
BOE!
edit:
Een bot die een level hoger is als jezelf kicken en dat zo vaak doen wanneer er een rape limit in beeld komt. (bij mij eindigde deze op 30 omdat ik toen een level hoger was als hem.)
(van level 69 naar 71 maar 1 bot gekicked die NWG als hostile beschouwd
Dat je tegen bots kan vechten zodat je meer punten krijgt.SteAlthmAn schreef op 19 August 2003 @ 22:07:
damn dit spel is echt uber verslavend
Ook kun je gecoördineerd aan de gang omdat iedere clan een eigen forum heeft, dat maakt het alweer leuker.
@ klaasbram
Zou ik ook wel willen doen maar ik heb mijn punten wat verkeerd verdeeld, vrees ik...
Nu probeer ik er maar het beste van te maken!
Zou ik ook wel willen doen maar ik heb mijn punten wat verkeerd verdeeld, vrees ik...
Nu probeer ik er maar het beste van te maken!
[ Voor 5% gewijzigd door D-Three op 19-08-2003 22:11 ]
Je zou een broertje van mij kunnen zijn.klaasbram schreef op 19 August 2003 @ 22:08:
(van level 69 naar 71 maar 1 bot gekicked die NWG als hostile beschouwd)
Ik heb inmiddels een vast clubje die mij trouw voorzien van de nodige punten en ik denk dat ze helemaal zoek van me worden maarja, moeten ze maar eens met echte wapens aan komen zetten in plaats van de meuk die ze nu hebben.
mm das wel cool jabazs2000 schreef op 19 August 2003 @ 22:09:
[...]
Dat je tegen bots kan vechten zodat je meer punten krijgt.
Ook kun je gecoördineerd aan de gang omdat iedere clan een eigen forum heeft, dat maakt het alweer leuker.
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Pff, die trainingbots lijken ook nergens op...
Ik denk niet dat een level 53 "in real combat" een level 90 kan inmaken...
edit:
Trouwens, als ik een bot challenge die 1 of meerdere levels hoger is dan mijn bot en ik win, dan verschillen de exp-punten toch niet zo heel veel met een bot van mijn eigen level.
Hoge exp-punten haal ik enkel maar als ik win bij bots met een gelijke of hogere ratio.
Ik denk niet dat een level 53 "in real combat" een level 90 kan inmaken...
edit:
Trouwens, als ik een bot challenge die 1 of meerdere levels hoger is dan mijn bot en ik win, dan verschillen de exp-punten toch niet zo heel veel met een bot van mijn eigen level.
Hoge exp-punten haal ik enkel maar als ik win bij bots met een gelijke of hogere ratio.
[ Voor 55% gewijzigd door D-Three op 19-08-2003 22:20 ]
Verwijderd
ik ben op level 61 en ik red zo'n trainbot van level 90
volgens mij heeft dit alles ook te maken hoe jij je punten verdeeld en wat
voor wapens je gebruikt
volgens mij heeft dit alles ook te maken hoe jij je punten verdeeld en wat
voor wapens je gebruikt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 22:22 ]