ik heb het al een paar uurtjes gespeeld, maar ik verdien niet zoveel xp en kudos, hoe kan ik snelelr xp en kudos verdienen
Je moet tegen iemand fighten met een ratio rond de 1.0 of hoger.GTA3 schreef op 15 augustus 2003 @ 20:29:
ik heb het al een paar uurtjes gespeeld, maar ik verdien niet zoveel xp en kudos, hoe kan ik snelelr xp en kudos verdienen
Als je dan wind dan krijg je veel xp (kan rond de 25k oplopend (ook wel eens uitzonderlijk 34K52K
[edit]
83k @ level 48
[ Voor 8% gewijzigd door The-Source op 15-08-2003 22:27 ]
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Zo, ik heb het even tot level 40 geschopt. 
Ik heb het altijd verkeerd aangepakt (of ik lees die FAQ even), ik heb nooit met clans gevochten waar we mee in war zijn en daar krijg je de meeste punten. In het gunstige geval krijg je 60k incl. diplomacy.
En dan schiet het wel op.
Ik heb het altijd verkeerd aangepakt (of ik lees die FAQ even), ik heb nooit met clans gevochten waar we mee in war zijn en daar krijg je de meeste punten. In het gunstige geval krijg je 60k incl. diplomacy.
Ga eens kijken in level50 en fight The-Source|bot get spankedbazs2000 schreef op 15 August 2003 @ 22:53:
Zo, ik heb het even tot level 40 geschopt.
Ik kan in een range van 25 tot 200 damage bij je er af meppen in 1 mep
Gemiddelde hit damage (uit het eind tabelletje) zit rond de 70 per game
Ik kwam @ level 49 ook een gast tegen met een hitbalk van 680
[ Voor 15% gewijzigd door The-Source op 15-08-2003 23:29 ]
Verwijderd
Als je hostile bent verklaard door een clan kunnen ze je onmogelijk aanvallen als ze een hogere rank hebben...
In dat geval hebben ze, nadat ze jou aangevallen hebben, flink in XP gegrossierd en zijn ze in rank gestegen....
Ik ga die stumperds maar friendly maken...
In dat geval hebben ze, nadat ze jou aangevallen hebben, flink in XP gegrossierd en zijn ze in rank gestegen....
Ik ga die stumperds maar friendly maken...
Verwijderd
Ok, ik heb me gister ingeschreven en heb al aardig wat gespeeld. Mijn naam is Wirret en mijn robot naam is ook Wirret.
heb 24 wedstrijden gespeeld: 18 gewonnen 6 verloren (iemand die 3 keer tegen me speelde toen ik sliep en ik 3 levels was gestegen en niets kon upgraden)
Mochten jullie mij in je clan willen hebben dan moet je maar even kijken of je het interressant vind. Ik kreeg net wel een aanbieding (Bots Union, plek 87), maar ik zit natuurlijk liever in een GoT team.
heb 24 wedstrijden gespeeld: 18 gewonnen 6 verloren (iemand die 3 keer tegen me speelde toen ik sliep en ik 3 levels was gestegen en niets kon upgraden)
Mochten jullie mij in je clan willen hebben dan moet je maar even kijken of je het interressant vind. Ik kreeg net wel een aanbieding (Bots Union, plek 87), maar ik zit natuurlijk liever in een GoT team.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2003 12:44 ]
Ik heb ff ge-applied for nwg, mijn nick is Sebastiaan en bot-nick is Seb-bot.
Heb ik net ook gedaan, mijn nick is BurningMetal, botname is Metalium
(en ja, mijn ratio is niet super, ben vanacht nogal aangevallen geloof ik,...)
(en ja, mijn ratio is niet super, ben vanacht nogal aangevallen geloof ik,...)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Doen jullie eigenlijk weleens wat met intelligence, ik upgrade die bijna nooit omdat ik daar niet echt het nut van inzie.
* The-Source is vandaag 5x aangevallen door intotaal 3 users
En het mooiste is 3x gewonnen en 2x verloren. Maar me kuddos waren gestegen van 40K naar 66K (ook al had ik een verzekering
)
Hoe hoger je ratio des te minder wordt je aangevallen volgens mij
En het mooiste is 3x gewonnen en 2x verloren. Maar me kuddos waren gestegen van 40K naar 66K (ook al had ik een verzekering
Hoe hoger je ratio des te minder wordt je aangevallen volgens mij
In het begin heb ik wat te veel aan INT gegeven maar met redes points doe ik het weer verlagen en stop ik het voornamelijk in STR of DEXVerwijderd schreef op 16 August 2003 @ 16:00:
Doen jullie eigenlijk weleens wat met intelligence, ik upgrade die bijna nooit omdat ik daar niet echt het nut van inzie.
[ Voor 42% gewijzigd door The-Source op 16-08-2003 16:01 ]
Verwijderd
Ik heb een ratio van 3.6 en wordt ook niet supervaak aangevallen, het schikt ze toch af, en al helemaal als ze veel geld hebben wat ze niet kwijt willen raken.
Als ik veel geld heb dan stash ik wat duurdere wapens of armorVerwijderd schreef op 16 augustus 2003 @ 16:25:
Ik heb een ratio van 3.6 en wordt ook niet supervaak aangevallen, het schikt ze toch af, en al helemaal als ze veel geld hebben wat ze niet kwijt willen raken.
* The-Source is sinds 10 minuten captain geworden
KloptVerwijderd schreef op 16 augustus 2003 @ 17:29:
Ja maar moet je dan niet eerst genoeg Strenght en Dex hebben om die Armor te kopen??
Maar een wapen van 37K
En met str van 93 en dex van 108 kom je een aardig eind op level 54
* The-Source heeft een spiked helmet en een legend blade in me stash zitten + nog een vrije plek.
edit:
Je leverd dan wel 50% in maar je verliest ook minder als je een potje verliest (beter gezegd.. je geeft je tegenstander minder
)
Als ik echt in eens 100K heb dan koop ik een redis puntje
Je leverd dan wel 50% in maar je verliest ook minder als je een potje verliest (beter gezegd.. je geeft je tegenstander minder
Als ik echt in eens 100K heb dan koop ik een redis puntje
edit2:
Is het normaal dat je iemand 1175 damage moet inflicten voordat iemand stuk is
Duurde in dit geval 12 (2 misses) slagen maar toch.. best veel
[ Voor 33% gewijzigd door The-Source op 16-08-2003 17:56 ]
Verwijderd
hehehe, dit zijn momenteel mijn stats, dit na weer een paar uur spelen:
: bot :: Wirret :
: level :: 34 :
: wins :: 115 :
: losses :: 30 :
: ratio :: 3.8 :
Kreeg net een uitnodiging van BlackandWhite (nr3 van de lijst), maar denk dat ik nog even wacht.
: bot :: Wirret :
: level :: 34 :
: wins :: 115 :
: losses :: 30 :
: ratio :: 3.8 :
Kreeg net een uitnodiging van BlackandWhite (nr3 van de lijst), maar denk dat ik nog even wacht.
Sommige wapens zijn echt cool. 
Ik heb mijn zinnen gezet op de blood sword (althans, een tweede) maar iedereen is mij te vlug af.Emberistola erased Terminatrix from history with its cryptic sword. (107 damage)
Terminatrix is in bad shape.
Waarom verlies je zoveel geld bij verlies ?
Ik verlies altijd 30 - 40% Beetje veel he?
Beetje vaag vind ik het ook wel, daag ik een bot uit, en verlies ik, ben ik zo 2K tot 3K kwijt, win ik eens is het max 800 dat ik terugkrijg ofzo 
Schiet niet op, meeste geld verdien ik nog met trainen
Schiet niet op, meeste geld verdien ik nog met trainen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Applications accepted!
/edit : Tijd om a$$ te rapen dames! We're in hostility!
/edit : Tijd om a$$ te rapen dames! We're in hostility!
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 00:24 ]
Vanavond gestart, application gestuurd richting de clan... to battle!!
If nothing is written below, I was the last to reply...
Verwijderd
HEHE zo stijgt me ratio snelVerwijderd schreef op 17 August 2003 @ 00:38:
Ik ontdek net dat als je tegen een hostile vecht dat dit geen invloed heeft op je ratio?! Vaag...
/edit : blijkt niet zo te zijn...Heeft wel degelijk invloed op je ratio...Dus watch out ppl!
Die hostile clan stelt nix voor ken alleen hun leader aan vallen level 76 bot maak hem met gemaak in met mijn level 73 bot
Verwijderd
Ik zie net dat ze een zogeheten "rape-limit" hebben ingebouwd!
JAMMEEEEEEEEEEERRRRR!-- Fight this bot once more (48 to rape limit)
Dat is inderdaad jammer ja, sommige bots lenen zich er goed voor om als melk(experiënce)koe gebruikt te worden.
Verwijderd
Ik ben nu die DeFenDeR X aant rapen, en vlgs mij ben ik niet de enige...
Ik vind, naarmate ik het spelleke langer speel, de GUI niet echt gebruikersvriendelijk.... Zeker niet als je het bijvoorbeeld gaat vergelijken met een DarkFuture... Maarja.... Het went...
Ik vind, naarmate ik het spelleke langer speel, de GUI niet echt gebruikersvriendelijk.... Zeker niet als je het bijvoorbeeld gaat vergelijken met een DarkFuture... Maarja.... Het went...
Ik heb The Bomb gevonden als melkkoe, zelfde level als ik (51) en 52k experiënce per keer.
Je was inderdaad niet de enigeVerwijderd schreef op 17 August 2003 @ 14:03:
Ik ben nu die DeFenDeR X aant rapen, en vlgs mij ben ik niet de enige...
Ik ben nu coffee aan het aanvallen, die heeft een ratio van 8 ofzo en geeft lekker veel xp. Helaas zit ie niet in een hostile clan maar in de #1 clan
Ik heb nog een kleine tip voor al wie geïnteresseerd is.
Koop geen cryptic blade's want dat zijn echt baggerdingen, goed, ze hebben leuke uitschieters naar de 168 maar ze hebben veel vaker 27 of 31 en dat is mooi naadje.
* bazs2000 heeft er spijt van dat hij er twee gekocht heeft.
Nu ik toch nieuwe wapens moet hebben denk ik dat ik maar ga kijken naar 2 mooie bloodhammers.
Koop geen cryptic blade's want dat zijn echt baggerdingen, goed, ze hebben leuke uitschieters naar de 168 maar ze hebben veel vaker 27 of 31 en dat is mooi naadje.
Nu ik toch nieuwe wapens moet hebben denk ik dat ik maar ga kijken naar 2 mooie bloodhammers.
Verwijderd
damnit, ben vanacht 33 keer aangevallen, 20 verloren en 13 gewonnen, ben ineens naar een ratio van 2.3 gezakt. Ik heb echt het gevoel dat een 1:1 verhouden met str:dex niet echt een superinstelling is. Vroeger won ik namelijk alles.
Ik heb twee blood hammers en qua armours zit ik goed in de spullen, toch verlies ik nu van mensen waarvan ik zou moeten winnen, ik verlies nu veel meer dan eerst.
De trainingen gaan ook voor geen meter, als ik tegen TX-Guard [level 75] vecht en win, dan krijg ik maar 1207 (max) kudos, meestal krijg ik maar 890 ofzo. Vecht ik tegen X-TerminA [level 90] dan gaat hetzelfde op als bij TX-Guard, dat is toch raar.
Ook krijg ik vrijwel geen experiëncepunten voor een training, ik mag al blij zijn als ik er 7000 krijg, een sterkere bot nemen is geen optie want dan verlies ik, ik weet het even niet meer.
Ik zit nu op lvl54 maar zoals het ernaar uit ziet dan ben ik aan het eind van de avond nog geen lvl hoger gekomen.
De trainingen gaan ook voor geen meter, als ik tegen TX-Guard [level 75] vecht en win, dan krijg ik maar 1207 (max) kudos, meestal krijg ik maar 890 ofzo. Vecht ik tegen X-TerminA [level 90] dan gaat hetzelfde op als bij TX-Guard, dat is toch raar.
Ook krijg ik vrijwel geen experiëncepunten voor een training, ik mag al blij zijn als ik er 7000 krijg, een sterkere bot nemen is geen optie want dan verlies ik, ik weet het even niet meer.
Ik zit nu op lvl54 maar zoals het ernaar uit ziet dan ben ik aan het eind van de avond nog geen lvl hoger gekomen.
Als je in intelligence investeert dan krijg je meer geld en experience voor training en battles. Ik ben level 54 en kan niet eens winnen van X-termina 
Edit:
Iets vaags in mijn voordeel:
Phage, D Untouchable (55) challenged your bot 9 time(s).
You won 1 and lost 8 time(s).
You gained 177427 xp.
You gained 71 kudos.
8 keer verliezen, 1 keer winnen en toch nog geld eraan verdienen.
Edit:
Iets vaags in mijn voordeel:
Phage, D Untouchable (55) challenged your bot 9 time(s).
You won 1 and lost 8 time(s).
You gained 177427 xp.
You gained 71 kudos.
[ Voor 45% gewijzigd door Jaded op 17-08-2003 20:02 ]
Koop maar gauw een legend blade die zijn stukke beterbazs2000 schreef op 17 August 2003 @ 16:12:
Ik heb nog een kleine tip voor al wie geïnteresseerd is.
Golden rod (kost wat) maar die is ook goed maar ik denk dat deze nog even uit je range is.
* The-Source loves login priority
Gewoon normaal inloggen zonder wachten en de mogelijkheid om wapens te orderen zodat je ze altijd wel te pakken kunt krijgen. Maar wat ook mooi is dat je een complete list ziet van elk wapen met str dex benodigheden .. daarmee kun je
mooi plannen
edit:
ARGGG 3.2 Mil xp nodig om in level 65 te komen
TIP: neem iets waar je +INT hebt omdat je dan na een fight meer xp's krijg
PS. Als er iemand is die geld nodig heeft.. kom me maar @ lvl 64 rapen.. ik heb 94K verzekerd geld
Maar ik zeg er gelijk bij.. het zal niet makkelijk zijn
PS. Als er iemand is die geld nodig heeft.. kom me maar @ lvl 64 rapen.. ik heb 94K verzekerd geld
[ Voor 20% gewijzigd door The-Source op 17-08-2003 22:09 ]
Verwijderd
maar 3.2mil nodigklaasbram schreef op 17 August 2003 @ 20:45:
[...]
Koop maar gauw een legend blade die zijn stukke beter
Golden rod (kost wat) maar die is ook goed maar ik denk dat deze nog even uit je range is.
/me loves login priority
Gewoon normaal inloggen zonder wachten en de mogelijkheid om wapens te orderen zodat je ze altijd wel te pakken kunt krijgen. Maar wat ook mooi is dat je een complete list ziet van elk wapen met str dex benodigheden .. daarmee kun je
mooi plannen
edit:
Jammer ken je niet rapen je bent telaag
oopsie over me rape limit heen krijg je dit
Your opponents ass is still sore from your raping!
LMAO
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 00:18 ]
Holy cow, ik heb net allemaal armour gekocht die bonuspunten opleveren en het leven wordt er een stuk makkelijker op.
Weer wat geleerd, je moet niet altijd naar de hoogste defencelevel kijken omdat meer DEX+STR+INT veel helpt.
Verwijderd
Ben nu weer eindelijk online sinds 3 dagen. Heb net even een gast zitten rapen waardoor ik toch binnen 5 minuten 2 levels steeg
heb nu net een 2 scarab blades gekocht waarmee ik nu gewoon lui van level 48 kan verslaan terwijl ik level 42 ben. Schiet erg hard op nu.
[edit] ben nu een gast aan het rapen van dead cell die op level 55 zit en ik op level 45. Krijg lekker 130000 exp per gevecht
Hoe kunnen lui zo slap zijn als ze 10 levels hoger zitten. Heb het natuurlijk wel te danken aan mijn scarab blade. Kost maar 4500 maar heeft toch een aanval van 36-45. Goed wapen.
[edit] ben nu een gast aan het rapen van dead cell die op level 55 zit en ik op level 45. Krijg lekker 130000 exp per gevecht
Hoe kunnen lui zo slap zijn als ze 10 levels hoger zitten. Heb het natuurlijk wel te danken aan mijn scarab blade. Kost maar 4500 maar heeft toch een aanval van 36-45. Goed wapen.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 23:44 ]
jeuj, ik speel nu ook mee :-) zit aan level 8 nu met een ratio van 3.0
If you can't beat them, try harder
wow
één keer dat je een deftig aantal punten hebt gaat 't echt wel snel
Ik probeer vannacht nog aan de 20 te komen :-P
If you can't beat them, try harder
Mag ik ook in de GoT clan ik heb me vandaag geregistreerd en ben alweer level 28 en een ratio van : 7.7 botname is Fallen|Ðrone username is me123
[Edit]
Lol nu al gevraagd door 3 clans: - pRoUd tO bE p|nOY***
-GONDOR
-Combat Legends
Ze denken zeker dat ik goed ben
[Edit]
Lol nu al gevraagd door 3 clans: - pRoUd tO bE p|nOY***
-GONDOR
-Combat Legends
Ze denken zeker dat ik goed ben
[ Voor 86% gewijzigd door 2020Media op 18-08-2003 10:33 ]
May Lyssa aid you
Phage, D Untouchable (56) challenged your bot 47 time(s).
You won 11 and lost 36 time(s).
You gained 1732944 xp (+433234 diplomacy bonus).
You gained -12122 kudos.
You won 11 and lost 36 time(s).
You gained 1732944 xp (+433234 diplomacy bonus).
You gained -12122 kudos.
Ik kon het toch niet laten en heb me ook aangemeld onder nickname Chef en idem voor mn bot. Ik heb me eerder dit jaar bezig gehouden met DF onder MSR's crew, maar daar ging ff teveel tijd inzitten
.
Eens kijken hoelang ik het nu volhoudt
Ik ga voor de vereiste level om een clan te kunnen joinen, dus ik hou me dan voor de GoT clan aanbevolen!
Eens kijken hoelang ik het nu volhoudt
Verwijderd
Mensen die in onze clan willen kunnen gewoon applyen... Crazy en ik bepalen dan wel of je erbij kunt (wat geen problemen zal opleveren...
)
Clantag is #nWg
Clantag is #nWg
Verwijderd
Kreeg net deze melding: "Your opponents ass is still sore from your raping!"
Ik heb hem geraped tot de limit. Waarschijnlijk 100x gekilled. Ik begon tegen die vent toen ik level level 45 was en nu ben ik 55. Hij leverde gewoon veel exp dus lekker helemaal uitgemolken.
Ik heb hem geraped tot de limit. Waarschijnlijk 100x gekilled. Ik begon tegen die vent toen ik level level 45 was en nu ben ik 55. Hij leverde gewoon veel exp dus lekker helemaal uitgemolken.
Verwijderd
Die kreeg ik ook toen ik die XTerminator tot in den treure aangevallen had... Ben nu met een nieuw slachtoffer bezig die 4 levels hoger is...
Verwijderd
Ja ja de verslaving is toegeslagen.
Ook het vriendinnetje van Crazy (me) is ZWAAR verslaafd.
Tis altijd het zelfde liedje
Ook het vriendinnetje van Crazy (me) is ZWAAR verslaafd.
Tis altijd het zelfde liedje
applied for #nWg
Nu maar hopen dat ik word toegelaten
[edit]
dit zie ik nu:
The game is going down in 10 minutes to install a new router! Sorry for the inconvenience. Estimated downtime: not too long, I hope...
Nu maar hopen dat ik word toegelaten
[edit]
dit zie ik nu:
The game is going down in 10 minutes to install a new router! Sorry for the inconvenience. Estimated downtime: not too long, I hope...
[ Voor 60% gewijzigd door 2020Media op 18-08-2003 11:46 ]
May Lyssa aid you
Verwijderd
Crazy heeft een klein donatie aan die gast gemaakt
+ een bots ][ t-shirt besteld
.
Wel lekker nu krijg ik meer stash space en login priority
Wel lekker nu krijg ik meer stash space en login priority
Verwijderd
Puik plan... Wat was je kwijt in totaal?!
We zitten trouwens in de top 100 met de clan!
En we hebben inmiddels 35 leden... Woei!
Verwijderd
en ik wou net me vrije dag eens nuttig gaan bestedenVerwijderd schreef op 18 August 2003 @ 12:11:
Site is toch down... Hij is een nwe router aant plaatsen...
Verwijderd
Ik was al bang dat ze me op het werk hadden gepakt, hij zei je bent niet gemachtigt maar gelukkig ligt de site gewoon down 
Ik zal vanavond eens even applyen voor de GoT Clan.
Ik zal vanavond eens even applyen voor de GoT Clan.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 13:02 ]
Verwijderd
Ja vet gaaf he in de top 100 gaat zo de goede kant op om precies tezijn staan we plaatsje 85Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 11:56:
Puik plan... Wat was je kwijt in totaal?!
Verwijderd
Hoe bekijk je dat, want je kan de clans op verschillende manieren sorteren. Of laat je hem staan zoals hij standaard staat??
Verwijderd
ik laat hem op clan staan dan heb je dus de preciese rank van je clan.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 13:16 ]
Jammer dat de schatkist weer helemaal vol zit, ik kon maar 40000 kuddos kwijt 
[edit2]
Hij doet het weer
Maar krijg ik de volgende melding bij de tegenstander:
edit:
dat is 23x zoveel dan dat ik zou horen te doen
dat is 23x zoveel dan dat ik zou horen te doen
[edit2]
Hij doet het weer
[/edit]Your opponent is trying to be unattackable with 2 shields. 100 losses added to his ratio
[ Voor 79% gewijzigd door The-Source op 18-08-2003 13:29 ]
Verwijderd
Dat is dus pech voor die gast.klaasbram schreef op 18 August 2003 @ 13:21:
Jammer dat de schatkist weer helemaal vol zit, ik kon maar 40000 kuddos kwijt
edit:
dat is 23x zoveel dan dat ik zou horen te doen![]()
[edit2]
Hij doet het weer
Your opponent is trying to be unattackable with 2 shields. 100 losses added to his ratio
[/edit]
Als je 2 shields heb ken je niet terug aanvallen dus dan verliest hij zowieso al maar of jij er xp en geld voor krijgt weet ik niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 13:53 ]
Nee je vecht niet eens alleen zijn ratio wordt ff bijgesteldVerwijderd schreef op 18 August 2003 @ 13:52:
[...]
Dat is dus pech voor die gast.
Als je 2 shields heb ken je niet terug aanvallen dus dan verliest hij zowieso al maar of jij er xp en geld voor krijgt weet ik niet.
Net ff 2x tegen een gast met een bulk geld gespeeld. 1x dat ik won kreeg ik 120.000 kuddos en de 2e x nog eens 80.000
En met het beetje wat ik had heb ik maar ff een redis puntje gekocht voor 240.000
[ Voor 4% gewijzigd door The-Source op 18-08-2003 14:02 ]
Verwijderd
Ik hoef die redis punten echt bijna nooit te gebruiken. In het begin soms wel als je een wapen wil kopen maar tegen het eind doe ik daar helemaal niets mee. Btw hebben jullie ook een schild. ik zit nu in level 30 en heb nu al een shield. ik moet zeggen dat het me nu aardig afgaat
Tussen level 60 en 70 wordt het pas aangeraden om een schild te nemen.Verwijderd schreef op 18 augustus 2003 @ 14:03:
Ik hoef die redis punten echt bijna nooit te gebruiken. In het begin soms wel als je een wapen wil kopen maar tegen het eind doe ik daar helemaal niets mee. Btw hebben jullie ook een schild. ik zit nu in level 30 en heb nu al een shield. ik moet zeggen dat het me nu aardig afgaat
Als je nu al een schild kunt kopen dan zou ik in vervolg wat meer str nemen omdat je daarmee armor kunt kopen (welke je echt nodig zult hebben tegen een str bot)
* The-Source heeft nog 2 dex puntjes nodig voor het schild wat ik wil en daarna nog 2 voor het wapen waarmee ik hem wil combineren.
[ Voor 10% gewijzigd door The-Source op 18-08-2003 14:15 ]
al opgelost
[ Voor 93% gewijzigd door Puc van S. op 18-08-2003 14:35 ]
Verwijderd
Hehehe, ik was inderdaad wat aan het uitproberen, ik had de eerste 18 levels alleen Dexterity geupgrade. Iedereen mist me nu continu, het enige probleem is wel dat als iemand me raakt dat ik zwaar de pineut benklaasbram schreef op 18 August 2003 @ 14:14:
[...]
Tussen level 60 en 70 wordt het pas aangeraden om een schild te nemen.
Als je nu al een schild kunt kopen dan zou ik in vervolg wat meer str nemen omdat je daarmee armor kunt kopen (welke je echt nodig zult hebben tegen een str bot)
/me heeft nog 2 dex puntjes nodig voor het schild wat ik wil en daarna nog 2 voor het wapen waarmee ik hem wil combineren.
BTW ik kon met die hoge Dex wel een wapen kopen van 25 / 65, en dat is vrij hoog met alleen level 30.
Heb ook geapplied voor nWg clan...
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
hmmm dit is best wel jammer je kudos zijn ook gelimit to 5 mil
The B.O.T.S. Union hands you 10,401 kudos for encouragement (5,000,000 total).
The B.O.T.S. Union hands you 10,001 kudos for encouragement (5,000,000 total).
zie krijg er nix bij
.
Maar ja wat moetje met zo veel geld
.
EDIT : oke ecco je zit er nu ook bij
zie krijg er nix bij
Maar ja wat moetje met zo veel geld
EDIT : oke ecco je zit er nu ook bij
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 15:03 ]
ook ik ben even gaan kijken bij het spel en ik moet zeggen het is wel geinig, als snap ik nog niet veel hoe ik die punten moet verdelen enzo. Ik vind dat zo'n training ook best wel lang duurt maarja daar moet ik maar doorheen komen
Redis puntjes kopenVerwijderd schreef op 18 augustus 2003 @ 15:01:
hmmm dit is best wel jammer je kudos zijn ook gelimit to 5 mil
zie krijg er nix bij.
Maar ja wat moetje met zo veel geld.
Clan pot spekken
En hele duren van die speciale armors kopen..
Ik denk via de website en met een muisVerwijderd schreef op 18 August 2003 @ 15:12:
Ik vraag me af hoeveel meiden dit eigenlijk spelen
Een blondje koop doet natuurlijk eerst een int upgrade
Verwijderd
Helaas ben ik nie blond was al op zoek... tot nu toe nog nie gevondenklaasbram schreef op 18 August 2003 @ 15:28:
[...]
Ik denk via de website en met een muis
Een blondje koop doet natuurlijk eerst een int upgrade
Ik heb zojuist geapplyd naar NWG Radje dus ik hoop dat ik de Clan kan joinen!Verwijderd schreef op 18 augustus 2003 @ 13:11:
[...]
Ja vet gaaf he in de top 100 gaat zo de goede kant op om precies tezijn staan we plaatsje 85, nu nog hoger zien te komen.
Heb mijzelf zojuist aangemeld als KatirZan/KaTBoT, hoop dat het wat is!
Wabbawabbawabbawabba
Verwijderd
Oke acceptedThe_Cook schreef op 18 August 2003 @ 15:40:
[...]
Ik heb zojuist geapplyd naar NWG Radje dus ik hoop dat ik de Clan kan joinen!
ik heb echt geldnood joh, als ik een gevecht win krijg ik maar 1 kudo, en andere gevechten verlies ik steeds, iemand die me kan helpen op een of andere manier/?
Verwijderd
Ken je helaas niet helpen met geld geven dat is niet mogelijk.M1lamb3r schreef op 18 augustus 2003 @ 16:36:
ik heb echt geldnood joh, als ik een gevecht win krijg ik maar 1 kudo, en andere gevechten verlies ik steeds, iemand die me kan helpen op een of andere manier/?
Maar wat jij wel ken doen is ff blijven trainen en niet andere mensen attacken.
off-topic :
Leuk als je wat bij hem koopt of doneert kom je op de voorpagina testaan
18 aug -- CrazyBytes ordered an extremely cool bots2 shirt.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 16:42 ]
Net ook ff een mannetje aangemaakt.
die item afbeeldingen zijn gewoon gejat van diablo2
Verwijderd
HEHE als je de FAQ leest zie je waarom dat zo isGhostie schreef op 18 August 2003 @ 16:48:
Net ook ff een mannetje aangemaakt.
Verwijderd
ok, ik heb net een apply to join gedaan voor de NWG clan. Zit nu op 2.1 ratio en ben lekker aan het sparen. Won net van mn andere bot die op level 35 zit met 2.2 ratio en ik zit op level 32.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 17:39 ]
Verwijderd
Oke accepted welkom in nwgVerwijderd schreef op 18 August 2003 @ 17:37:
ok, ik heb net een apply to join gedaan voor de NWG clan. Zit nu op 2.1 ratio en ben lekker aan het sparen. Won net van mn andere bot die op level 35 zit met 2.2 ratio en ik zit op level 32.
Verwijderd
ahjoh je moet er gewoon even inkomenGTA3 schreef op 18 August 2003 @ 17:57:
ik heb ook geapplied bij de nwg clan, me ratio is echt kut en ik heb veel verloren
ik denk dat iedereen wel in het begin heeft zoiets van hmm dat had ik anders kunnen doen of helemaal niet
Verwijderd
yup klopt, daarom heb ik ook een tweede bot gemaakt, precies zoals ik hem wil hebben, ik ben nu tegen comp aan het trainen tot een volgend level en ga dan wat anders uitproberen
Dat klopt.Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 18:05:
er zijn ook zoveel manieren om je bot tot een succes te maken..
Op het forum staan wel een stel topics met hints en tips.
De zijn voornamelijk 3 stategien die tot level 60 a 70 werken.
Dat zijn: een STR bot (van de 12 punten 8 aan STR en de rest tussen con en dex verdelen)
Dex bot.. idem maar dan dex ipv str
En een gemiddelde bot. elk level 1 punt aan con en de rest naar wens verdelen (beetje gelijkmatig
Voor de mensen die snel willen levelen is int belangrijk omdat je daarmee meer xp krijgt. En int zorgt ook voor meer kuddos als je traint.
Voor de mensen die denken dat zij altijd benadeelt worden wanneer ze verliezen kwa kuddos.. het is niet zo.
Er gaat bij de verliezer gewoon 1/3 van zijn kuddos naar de winnaar alleen wanneer deze bot geen geld meer heeft dan krijg je maar 1 kuddo.
Vechten vechten en nog eens vechten. De monthly score is de score die je per maand haalt.Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 18:20:
hoe komen ze aan die monthly score btw?
Verwijderd
Dit is zwaar irritant, ik heb een round shield, die kan ik echter maar niet in mijn stash stoppen of verkopen. Ik wil ervan af!~!
BTW hoe gooi ik geld in onze schatkist
BTW hoe gooi ik geld in onze schatkist
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 19:37 ]
Ik ben nu een erg sterke tegenstander, kijk maar.
Ik heb er zelfs over na zitten denken om weer opnieuw te beginnen en een INT-bot te maken, in het begin stijg je snel in levels en dus kun je uiteindelijk sneller DEX en STR en CON opbouwen.
Uiteindelijk is dat botje dan moeilijk te verslaan.
Ik heb besloten om vanaf nu veel punten in INT te stoppen, ik krijg nu al veel meer experiëncepunten met trainen dan met het vechten tegen normale bots. Niet alleen dat maar het is nogal irritant dat wanneer je verliest, dat je dan 1/3 van het geld kwijt bent, niet dat dit boeit maar als ik van iemand win dat krijg ik vaak niet meer dan 8000 kudos en als ik verlies dan mag ik meteen 30k inleveren. Niet echt eerlijk dus. En ik wil nu toch eens snel een paar levels verder en met meer INT lukt dat beter.Emberistola sent Infant back as metal strips to the workshop with its balrog tongue. (210 damage)
Infant will be remembered forever... not!.
Ik heb er zelfs over na zitten denken om weer opnieuw te beginnen en een INT-bot te maken, in het begin stijg je snel in levels en dus kun je uiteindelijk sneller DEX en STR en CON opbouwen.
Verwijderd
Ja maar op een later moment kom je dan wel je Dex en Str tekort, dan zijn de andere "human" Bots VEEEEL sterker
Tja, het is het één of het ander.
Het is even een afweging die je maakt en het kan geen kwaad om het te proberen.
Het is even een afweging die je maakt en het kan geen kwaad om het te proberen.