op irc.tweakers.netmarzzman schreef op 09 October 2003 @ 16:38:
[...]
Onze server zuigt een beetje atm jah!
Maar Jolt Über of Digifrag Public komt eraan, fame and fortune here we come![]()
* Sponge dreams
Channel #ut is beetje leeg enzo ?
En ja, ik wil alleen die teamsay, nothing more.
Coronas uit, kleine crosshair, hide weapon (insta dan..) voor de rest is t wel bestmarzzman schreef op 08 October 2003 @ 12:11:
Mith, for instance, wat gebruik jij als AmD dude.
Liquix]iA[ =)
mouse smoothing UIT, mouse acceleration UIT, delay van mn geluidskaart wat hoger(60-80ms ipv 40ms) ivm dat in UT met een hoop kaarten in XP t geluid anders kraakt
vaak ook nog hunksizemegs omhoog voor smoothness maar das op mijn pc beetje overbodig
Voorheen me hele muis vol met keybinds (maar das overbodig ivm teamspeak etc)
Als attacker heb ik er weinig aan(gebruik t niet) maar dan heb je nog fov/zoom fov 80-fov 110 (fov 80 = inzoomen, fov 110 o.a is meer overzicht..naar mijn mening zwaar lame maar wel veel gebruikt....
[ Voor 49% gewijzigd door Max|Burn op 10-10-2003 13:46 ]
TNSe heb de eerste aimbot geprogd als "study" of het kon. Iemand die hij onterecht vertrouwde gooide de bot online etc..41.6C.6D.61.72 schreef op 09 oktober 2003 @ 09:08:
De eerste Aimbot voor UT was ook per ongeluk op het internet gekomen, het was alleen maar een "bewijs" dat het kon, en tsja, toen het per ongeluk op het net kwam waren er mensen die er minder onschuldige dingen mee deden (zo is het verhaal dacht ik ongeveer)
enne geef mij ff link naar al die colored teamsay zooi ..ik hoef t niet, maar t gaat mij om die lamo opties ernaast...gooi ik em namelijk als banned actor in mn server.
[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 10-10-2003 13:47 ]
Hmm daar heb ik ook last van als UT paar keer reboot.. Is dat 'latency' bij preferences(vanuit console)->audio->latency=70? Hij stond bij mij op 0MaxBurn schreef op 10 October 2003 @ 13:39:
[...]
delay van mn geluidskaart wat hoger(60-80ms ipv 40ms) ivm dat in UT met een hoop kaarten in XP t geluid anders kraakt
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
[Vraagje]
Ik heb de 'got' server in mijn favorites gezet (in UT), maar ik krijg geen PING en geen server info van die doos.
Als ik 'm met "open location" open, connect 'ie gewoon en kan ik meefraggen.
Vraag is dus hoe ik 'm correct aan de favorites toevoeg.
[/Vraagje]
Queryport nummer? me dunno
Ik heb de 'got' server in mijn favorites gezet (in UT), maar ik krijg geen PING en geen server info van die doos.
Als ik 'm met "open location" open, connect 'ie gewoon en kan ik meefraggen.
Vraag is dus hoe ik 'm correct aan de favorites toevoeg.
[/Vraagje]
Queryport nummer? me dunno
Als ik het echt allemaal van te voren wist...
Edit favorite -> en vul het IP nummer in: 213.239.133.80 (poorten 7777 en 7778)
Dan moet ie het doen
Bijzonder leuk potje w00t gespeeld net trouwens, heb alleen ff geen screenie, en rap had teveel gezopen ofzo

En wie was die Bas, wat een idioot
, begon het bijna leuk te vinden ook
Dan moet ie het doen
Bijzonder leuk potje w00t gespeeld net trouwens, heb alleen ff geen screenie, en rap had teveel gezopen ofzo
En wie was die Bas, wat een idioot
Zo werken de rest van m'n favs wel (ook met andere poortnummertjes..) maar deze blijft weigeren
Gewoon ~ voor de consoleN0stradamus schreef op 12 October 2003 @ 03:18:
Zo werken de rest van m'n favs wel (ook met andere poortnummertjes..) maar deze blijft weigeren
en dan: open ut.tweakers.net
Is sneller dan eerst fav scherm openen
Mja waren leuke potjes Shitty, gg @ w00tShittyOldMan schreef op 12 October 2003 @ 01:57:
Bijzonder leuk potje w00t gespeeld net trouwens, heb alleen ff geen screenie, en rap had teveel gezopen ofzo![]()
En wie was die Bas, wat een idioot, begon het bijna leuk te vinden ook
Was sowieso best leuk @ ut.t.net, lange tijd geleden dat het zo druk was als ik er speelde. En de 'oude garde' was bijna compleet: Deeper, Shitty, Tiel, Quest, RaptoriX waren er allemaal
Alleen die Bas deed idd een beetje irritant, zou best een nicklamer kunnen zijn. Zo n00b als ie zich voor deed ("ow is dit TDM? ik dacht dat ze godmode aanhadden") was ie niet imo.
Hier nog 2 screenies (clickable), de 1e is het genoemde potje w00t en de 2e laat zien dat rap idd teveel had gezopen

[ Voor 35% gewijzigd door QuestGamer op 12-10-2003 11:11 ]
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
ik garandeer je dat et een nicklamer was. Hele tijd net doen alsof hij niks van UT af wist maar wist wel opeens het woord 'clan' te noemen (wat een beginner niet kent imo). Toen hij daarna bij een potje LMS ook opeens irritant goed kon sniperen wist ik het zeker.QuestGamer schreef op 12 October 2003 @ 11:03:
[...]
Alleen die Bas deed idd een beetje irritant, zou best een nicklamer kunnen zijn. Zo n00b als ie zich voor deed ("ow is dit TDM? ik dacht dat ze godmode aanhadden") was ie niet imo.
Tja, zaterdag avond he. Dan komen alle weirdos weer tevoorschijn
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
T is sowieso de laatste tijd raak.. "jojo" is bijvoorbeeld haroen. en op de 3 ip ranges waar die op zit zijn totaal meer dan 600 namen in de DB. Begint wat irri te worden.
IDD, misschien eens tijd om een belletje te doen naar zijn provider, met de mededeling deze gebruiker aan te spreken op zijn gedrag en anders als consequentie hele provider afsluiten voor de server.41.6C.6D.61.72 schreef op 12 October 2003 @ 19:30:
T is sowieso de laatste tijd raak.. "jojo" is bijvoorbeeld haroen. en op de 3 ip ranges waar die op zit zijn totaal meer dan 600 namen in de DB. Begint wat irri te worden.
mja die bas is pure-Fleshy, kickban imo
en wie is die Keith?
[ Voor 23% gewijzigd door ravenger op 13-10-2003 15:23 ]
Nee nee nee, hij is goed omdat hij in [Tabre] zat...Maruku schreef op 13 October 2003 @ 17:24:
Keith is goed omdat hij een chinees is... Maar das mijn persoonlijke mening van wat ik ervan vind.
...en die "Jess" die ik laatst tegenkwam, is die ook bekend? Kan ook leuk fraggen
ik ken Keith niet, en clan [Tabre] ook niet. imo kickban, net als D-Frost, ken ik ook niet, ook lame, ook kickban imo.
Zo schiet et wel aardig op.
Die Bas was er vanavond weer, zat weer super lame te snipen de hele tijd.
Niet dat ik zelf supergoed ben ofzo, maar vind dit toch wel triest.
Ach ja.. veel lamers zijn oude bekenden. Binnekort maar eens wat IP ranges gaan bannen..MADG0BLIN schreef op 13 October 2003 @ 21:42:
Die Bas was er vanavond weer, zat weer super lame te snipen de hele tijd.
btw, als je ziet dat de teams gewoon "goed vs n00b" zijn.. wissel dan een beetje
Gebeurt geloof ik meestal ook wel.41.6C.6D.61.72 schreef op 14 oktober 2003 @ 08:38:
[...]
btw, als je ziet dat de teams gewoon "goed vs n00b" zijn.. wissel dan een beetjeMaakt het veel leuker
Gister of de dag daarvoor wel in ieder geval.
\o/ ik moest 3 keer kijken voordat het doordrong...RaVeNgEr schreef op 13 October 2003 @ 18:56:
ik ken Keith niet, en clan [Tabre] ook niet. imo kickban, net als D-Frost, ken ik ook niet, ook lame, ook kickban imo.
[D-Frost] is een member van D-Termination een NL CTF clan waar ik ook in zit. Kan me niet voorstellen dat frost lame is, hij is alleen erg irri goed met zijn sniper
niet dat ik hem wil verdedigen, ik was er niet, dus ik weet het niet, maar ik kan het me alleen moeilijk voorstellen dat hij lame is.
Edit: als dat zondag-avond/maandag was, zou het kunnen zijn dat hij nog een beetje last had van het morning-after-LAN-effect, namelijk het hele weekend geland met heel de clan
[ Voor 13% gewijzigd door TheJoker op 14-10-2003 12:07 ]
Thanks, IP adres werkt dus wel in de favs maar ut.tweakers.net dus niet.ShittyOldMan schreef op 12 October 2003 @ 01:57:
Edit favorite -> en vul het IP nummer in: 213.239.133.80 (poorten 7777 en 7778)
Dan moet ie het doen
Je moet het maar weten
oh naja 
ik was denk ook beetje beinvloed door de rest die wel zat te lamen, mn excuses dan
ik was denk ook beetje beinvloed door de rest die wel zat te lamen, mn excuses dan
Bas is idd een irri eikeltje ;d..zat ie zwaar te hiden enz op w00t had ie godlike..zn enemy team capte evengoed 5x(tis toch echt ctf, geen dm ;p) dus moet je nagaan hoe dom iemand is..
Verwijderd
bas is niet pure`FleshyRaVeNgEr schreef op 13 October 2003 @ 15:21:
mja die bas is pure-Fleshy, kickban imoen wie is die Keith?
dat d8 ik eerst omdat hij ook bas heet maar fleshy speelt niet zo lame, ik word echt ziek van dat kereltje.
hij had wel een taunt met pure webby en irc
drukte ie perongeluk op denk ik
[ Voor 28% gewijzigd door ravenger op 17-10-2003 13:52 ]
Dat komt door de manier waarop de DNS opgezet is, ut.tweakers.net verwijst naar unreal.gdries.com en DIE verwijst weer naar het IP van de server. Blijkbaar kan UT daar niet zo best mee omgaan.N0stradamus schreef op 14 October 2003 @ 19:45:
Thanks, IP adres werkt dus wel in de favs maar ut.tweakers.net dus niet.
Je moet het maar weten
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Overigens ga ik vanavond (als ik thuis ben) waarschijnlijk wel even de ip range van Bas proberen ni mijn nieuwe scriptje
. Hier kunnen echter wel andere mensen de dupe van worden, maar goed, in die range zitten al wat lui die al [b]lang/b] een perm ban moeten hebben voor hun constante gezeur. Vaak zijn die er ook wel, maar door het dynamische ip wou dat nooit echt zo...
go sponge, go sponge, go sponge
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
hmmm, tja dan word het wel verdacht, maar laatst vroeg die bas of hij pure kon joinen.... En ik geef ook toe dat fleshy vrij lame kan spelen maar niet zo erg.RaVeNgEr schreef op 17 oktober 2003 @ 13:52:
hij had wel een taunt met pure webby en ircdrukte ie perongeluk op denk ik
Verwijderd
Btw, komt er nog een UT TLMS op argon? Hier kan je um downloaden admins! http://www.xtgs.nl/cache.php?action=showut
hm.. kut jaVerwijderd schreef op 26 October 2003 @ 00:28:
Wat je een warshotje noemt
Vergeten om hem clickable te maken ?
[...]

screen hierboven, konijntje ben ik niet 
ff kijken of screentje plaatsen nu wel in een keer goed gaat.

ff kijken of screentje plaatsen nu wel in een keer goed gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door TomR op 26-10-2003 16:16 . Reden: screentje vergroot ]
SRZ.zwanz!?Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 12:58:
na van ons ook maar wat war's dan....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
jep, is goede vriend van mij woont in een dorp verder op.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 21:44 . Reden: taal fouten ]
je moet je usericon eens veranderenVerwijderd schreef op 27 October 2003 @ 01:25:
Zo een behangetje staat ook wel eens leuk.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

dominating

monster kill

gewonnen en eff van 71%
em dat allemaal in 10 min
[ Voor 14% gewijzigd door Mich op 27-10-2003 17:10 ]
Verwijderd
kBen gister van xp terug gegaan naar win2k maar nu is me mouse sens compleet ander, Ik heb al wat staan knooien met logitech mouseware en daar kom ik al aardig mee in de richting. Heeft iemand hier een special tooltje voor?
p.s. Ik ben de komende tijd dus op het niveau wat het was....
p.s. Ik ben de komende tijd dus op het niveau wat het was....
Verwijderd
lol @ monsterkill @ w00t, dat haal ik ook niet elke keer als ik w00t speel 
en 11 minuten 131 punten, goh, beetje laag voor w00t. ik zal eens wat screenies uppen, en ff kijken of ik dat filpmje van Dg`Keanu^ upgeload krijg, dan kan je zien wat 0wnen is
en 11 minuten 131 punten, goh, beetje laag voor w00t. ik zal eens wat screenies uppen, en ff kijken of ik dat filpmje van Dg`Keanu^ upgeload krijg, dan kan je zien wat 0wnen is
OMG die wars weet ik niks meer van afTomR schreef op 27 October 2003 @ 21:41:
[...]
jup
[afbeelding]
[afbeelding]
Btw michiel, spelen met al die bloed enzo is dat niet irri? imo wel
ach die whoot screens waren ook maar omdat ik me verveelde hoor. post hier nooit meer veel. maar stelt idd, het aantal punten is nog laag ja. maar in het begin tegen 2 man valt er ook niet veel punten te halen
ps. nee dat bloed heb ik geen last van
ps2 binnenkort challenge wij julie weer keertje.
[ Voor 21% gewijzigd door Mich op 27-10-2003 22:33 ]
Verwijderd
2 man... tegen 1 man haal ik nog meer punten ;x, ik zal hem eens uppen het screenie, of 2on1 nog meer ;x
352 - 59 was het ofoz, wel 20 min. maar ga maar rekenen, dan had ik nog 176 punten.
352 - 59 was het ofoz, wel 20 min. maar ga maar rekenen, dan had ik nog 176 punten.
check cbDE_Michiel schreef op 27 October 2003 @ 22:30:
[...]
ps2 binnenkort challenge wij julie weer keertje.
.
[ Voor 255% gewijzigd door Max|Burn op 28-10-2003 07:29 ]
Ik vind persoonlijk dat sommige van DWC behoorlijk vooruit gegaan zijn t.o.v. de periode dat je ze individueel tegenkwam op de server. Nu nog bijbehorende volwassen gedrag bij sommige van de leden, dan wordt het nog wat met die clan.
BTW: waarom als Dg.Stiffler gespeeld Speedk'nijn? Was je bang dat je ging verliezen?
BTW: waarom als Dg.Stiffler gespeeld Speedk'nijn? Was je bang dat je ging verliezen?
Mja DWC kwam ik laatst tegen op lan, wel sportief, although niet skilled. Het werd 200-50 op beide maps voor ons oid. Mag ook niet kwalijk nemen dat ze begonnen te zeuren over spawnkills
kdenk dat ik nog wel screens van die war heb, kzal es thuis kijken strax 
Overigens speelde ik met Desperator, b1rd en Terra heheh, en we wonnen uiteindelijk ook de compo, Speakersetje mee gewonnen
Overigens speelde ik met Desperator, b1rd en Terra heheh, en we wonnen uiteindelijk ook de compo, Speakersetje mee gewonnen
Mja , wij gaan altijd flink onderuit in gaunlet. in cave kunnen we aardig teamplay spelen. Wij hebben nu eigen server dus zijn flink aan het oefenen erop. Zal nog wel ff duren maar het gaat degoede kant op. Zondag nog war tegen PBT ik weet niet hoe goed die zijn maar konden aardig mee, net 3-2 verloren 
map 1 http://members.chello.nl/maalst1/got/Shot0004.JPG
map 2 http://members.chello.nl/maalst1/got/Shot0007.JPG
ging lekker http://members.chello.nl/maalst1/got/Shot0006.JPG
map 1 http://members.chello.nl/maalst1/got/Shot0004.JPG
map 2 http://members.chello.nl/maalst1/got/Shot0007.JPG
ging lekker http://members.chello.nl/maalst1/got/Shot0006.JPG
Verwijderd
kzou zeggen ga er eens langs, hij is onlangs gepakt met cheaten namelijkVerwijderd schreef op 26 October 2003 @ 21:43:
[...]
jep, is goede vriend van mij woont in een dorp verder op.

lol bb, zeker op jolt?
dat is alweer zeker 6 maanden geleden. Bovendien had ie em naar eigen zeggen alleen installed om te kijken wat et precies deed. I dont blame him
. Ik zou zelf niet zo'n ding willen testen maar zijn mensen die wel benieuwd waren en daarom op zo'n lijst terecht zijn gekomen, imho ten onrechte.
en ik zie dat ik in de war ben, we kwamen niet DWC tegen maar DMC

dat is alweer zeker 6 maanden geleden. Bovendien had ie em naar eigen zeggen alleen installed om te kijken wat et precies deed. I dont blame him
en ik zie dat ik in de war ben, we kwamen niet DWC tegen maar DMC

[ Voor 29% gewijzigd door ravenger op 28-10-2003 16:11 ]
wij zoeken nog NW players atm. Wij hebben nu alleen insta players op 2 of 3 na. Join #webclan op irc.quakenet. Kunnen we is 1on1 doen, denk wel dat je wint van mij
stiffler was ex-Dg`Dreamer aka woydreamer, wij speelde die dag met 1 def en 4 atts, dus dan moet er een def afvallen, was ik die keergrep schreef op 28 October 2003 @ 08:50:
Ik vind persoonlijk dat sommige van DWC behoorlijk vooruit gegaan zijn t.o.v. de periode dat je ze individueel tegenkwam op de server. Nu nog bijbehorende volwassen gedrag bij sommige van de leden, dan wordt het nog wat met die clan.
jullie hebben 1k punten, wij spelen niet zo vaak in de ladder waardoor wij nog steeds geen tijd hebben gehad om bovend e 1k grens te komen.DE_Michiel schreef op 28 oktober 2003 @ 15:28:
[...]
hmm raar, waarom hebben wij een winkans van 72% we werden afgemaakt eerst
Verwijderd
personelijk geloof ik daar eigenlijk niks van....Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 15:32:
[...]
kzou zeggen ga er eens langs, hij is onlangs gepakt met cheaten namelijk
personelijk denk ik dat hij nog wel beter is als een aim bot
Goeie zij ieDE_Michiel schreef op 28 October 2003 @ 23:55:
[...]
wij zoeken nog NW players atm. Wij hebben nu alleen insta players op 2 of 3 na. Join #webclan op irc.quakenet. Kunnen we is 1on1 doen, denk wel dat je wint van mijmaar daar gaat niet om.
daar ben ik het helemaal mee eensVerwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 18:49:
[...]
personelijk geloof ik daar eigenlijk niks van....
personelijk denk ik dat hij nog wel beter is als een aim bot
Owja,
Wie gaat er trouwens naar LAN = LIVE 21,22,23 november in eindhoven ?
TrueGaming.nl - Gameserver & TeamSpeak server rental
Hmmm ik krijg nu een errormelding in beeld als ik ut.tweakers.net wil joinen.
Hij zegt iets over Package 'Credits' Mismatch. Als ik in mijn systemfolder kijk, kan ik niets vinden met deze naam (meestal zou het dan om een .U bestand gaan).
Weet iemand of hier een oplossing voor is?
Hij zegt iets over Package 'Credits' Mismatch. Als ik in mijn systemfolder kijk, kan ik niets vinden met deze naam (meestal zou het dan om een .U bestand gaan).
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Volgens mij had dat ook te maken met de 'DE' package.
Had je die al een keer uit je UT-system directory gehaald ?
Had je die al een keer uit je UT-system directory gehaald ?
Heeft er iemand zin in een potje op ut.tweakers?
Dat verhaal hoor ik nu al van verschillende mensen, waar basseer je dat op?Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 15:32:
[...]
kzou zeggen ga er eens langs, hij is onlangs gepakt met cheaten namelijk
Verwijderd
ja gewoon effe op http://ut.tweakers.net gaan. (FAQ)RexomniuM schreef op 30 oktober 2003 @ 20:32:
Hmmm ik krijg nu een errormelding in beeld als ik ut.tweakers.net wil joinen.
Ik kreeg op irc link onder mijn neus geduwt ( http://www.angelfire.com/games4/bd-clan/user.ini ) en daar gebruikt hij/zij dingen als %NEARESTTEAMMATE% %LOCATION% etc..
Heb het in mijn user.ini geprobeerd maar daar werken dat soort dingen niet. Iemand toevallig een idee?
Heb het in mijn user.ini geprobeerd maar daar werken dat soort dingen niet. Iemand toevallig een idee?
geen id, maar een soortgelijke vervanging krijg je als je iets als dit invoertTomR schreef op 01 november 2003 @ 13:06:
Ik kreeg op irc link onder mijn neus geduwt ( http://www.angelfire.com/games4/bd-clan/user.ini ) en daar gebruikt hij/zij dingen als %NEARESTTEAMMATE% %LOCATION% etc..
NumPad0=showscores | onrelease showscores
krijg je scherm van F1 als je numpad0 indrukt en als je m loslaat gaat F1 weer weg. Kan je de locaties checken van al je medespelers.
mja, die ken ik al, maar die kan je niet in een taunt stoppen zodat die teamm8 naam zegt ofzoTrehT schreef op 01 november 2003 @ 15:26:
[...]
geen id, maar een soortgelijke vervanging krijg je als je iets als dit invoert
NumPad0=showscores | onrelease showscores
krijg je scherm van F1 als je numpad0 indrukt en als je m loslaat gaat F1 weer weg. Kan je de locaties checken van al je medespelers.
als iemand zich toevallig inschrijft voor 1on1 sniperarena ladder @ cb doe mij ff challangen (Speedknijn)
ff weer wat oefeningen nodig
ff weer wat oefeningen nodig
als het niet werkt, dan kan dat kloppenTomR schreef op 01 november 2003 @ 13:06:
Dit zijn commands die alleen werken als een versie van UTPURE op de server waar je op speelt is geinstalleerd.
Overigens is men in de TDM scene aant bekijken in hoeverre er een overzichtje kan komen zoals ik quake3 waarop je teammates staan, hun hp, hun weapon, en hun location. Zou wel nice zijn als dit er komt om teamplay in UT naar een volgend niveau te brengen.
[ Voor 20% gewijzigd door ravenger op 06-11-2003 01:21 ]
Ben bang dat binnen no-time iemand een manier vindt (progt) om dat overzichtje te kunnen zien, zonder in dat team te zitten. Voila, een nieuw soort radar...RaVeNgEr schreef op 06 november 2003 @ 01:18:
[...]
Overigens is men in de TDM scene aant bekijken in hoeverre er een overzichtje kan komen zoals ik quake3 waarop je teammates staan, hun hp, hun weapon, en hun location. Zou wel nice zijn als dit er komt om teamplay in UT naar een volgend niveau te brengen.
waarom denk je dat? Je kan toch ook niet zien in welke area de nme rondloopt als je op F1 drukt
Bovendien als men dit serverside in UTpure verwerkt dan zie ik niet veel kans om dit te omzeilen.
Laat ik voorop stellen dat ik vrij weinig weet over bots en hoe die (technisch gezien) precies werken.
Maar je hebt radars die ook dingen laten zien die je normaliter niet kan zien (posities van de andere spelers etc.).
Pure, ASH en weet ik veel meer doen hun uiterste best dit te voorkomen maar lopen voor m'n gevoel altijd achter de feiten aan.
Ik heb het voorgevoel, dat als zo'n overzicht legaal door de server geproduceerd kan worden, dat iemand vrij snel een methode zal vinden om dat te misbruiken (door misschien de server in de maling te nemen dat hij bij het betreffende team hoort en de server dus rustig die info vrij geeft oid, ik verzin ook maar wat
)
Dit alles met de gedachte: Alles wat je met goede bedoelingen verzint kan misbruikt worden.
Of ben ik nu te pessimistisch?
Maar je hebt radars die ook dingen laten zien die je normaliter niet kan zien (posities van de andere spelers etc.).
Pure, ASH en weet ik veel meer doen hun uiterste best dit te voorkomen maar lopen voor m'n gevoel altijd achter de feiten aan.
Ik heb het voorgevoel, dat als zo'n overzicht legaal door de server geproduceerd kan worden, dat iemand vrij snel een methode zal vinden om dat te misbruiken (door misschien de server in de maling te nemen dat hij bij het betreffende team hoort en de server dus rustig die info vrij geeft oid, ik verzin ook maar wat
Dit alles met de gedachte: Alles wat je met goede bedoelingen verzint kan misbruikt worden.
Of ben ik nu te pessimistisch?
.
[ Voor 96% gewijzigd door Max|Burn op 06-11-2003 23:40 ]
Het valt wel mee, de positie van andere spelers kun je alleen op een radar zien als die speler relevant voor jouw client is. Als de server vind dat dat niet zo is, krijg je geen positie info over die speler en bestaat hij helemaal niet op je client.grep schreef op 06 november 2003 @ 13:19:
Laat ik voorop stellen dat ik vrij weinig weet over bots en hoe die (technisch gezien) precies werken.
Ik heb het voorgevoel, dat als zo'n overzicht legaal door de server geproduceerd kan worden, dat iemand vrij snel een methode zal vinden om dat te misbruiken (door misschien de server in de maling te nemen dat hij bij het betreffende team hoort en de server dus rustig die info vrij geeft oid, ik verzin ook maar wat)
De radar gebruikt dus info die je client nodig heeft om je tegenstander vloeiend op het scherm te brengen als hij om een hoekje komt en om geluiden door de muur te kunnen afspelen bijvoorbeeld. Die info wordt je gewoon door de server gegeven omdat je het nodig hebt.
Extra teaminfo heb je alleen voor je eigen team, de server weet welk team jij bent en er is geen manier om de server ergens anders van te overtuigen zonder daadwerkelijk van team te wisselen en dus dood te gaan. (tenzij er een bug in de teamswitch code zit that is).
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Dat is dan ook precies de reden waarom je bij sommige demo's spelers hebt die "verdwijnen". Die waren op dat moment niet relevant meer voor de speler die de demo opgenomen heeft. (Dit zie je echter niet gebeuren als je door de ogen kijkt van de persoon die de demo opgenomen heeft!Gerco schreef op 07 november 2003 @ 08:04:
[...]
Het valt wel mee, de positie van andere spelers kun je alleen op een radar zien als die speler relevant voor jouw client is. Als de server vind dat dat niet zo is, krijg je geen positie info over die speler en bestaat hij helemaal niet op je client.
De radar gebruikt dus info die je client nodig heeft om je tegenstander vloeiend op het scherm te brengen als hij om een hoekje komt en om geluiden door de muur te kunnen afspelen bijvoorbeeld. Die info wordt je gewoon door de server gegeven omdat je het nodig hebt.
Extra teaminfo heb je alleen voor je eigen team, de server weet welk team jij bent en er is geen manier om de server ergens anders van te overtuigen zonder daadwerkelijk van team te wisselen en dus dood te gaan. (tenzij er een bug in de teamswitch code zit that is).
Verwijderd
Ok ik ben hier een tijdje niet geweest dus heb een beetje bijgelezen en hier en daar wat commentaar gegeven:
Bdw als jullie ownen challenge iFS een keer! Kijken of wij het record van Dg` kunnen breken
Hmmz heb wel opstelling:
Def:
-]iFS[-Wollah (Athahatos)
Attack:
-]iFS[-CyborgFX
-]iFS[-Suxorz
-]iFS[-R@V3N
-]iFS[-Rampage
Ja om jullie te sparen zal ik zelf niet mee doen

En naar al mijn gezeur nog wat screenies!
Dg vs GX

Nice acc again
iFS vs BoD (Speciaal voor Marzzman
)

erste map was een totale chaos aan onze kant 3-1 verloren! Mjah dat hadden we niet verwacht..

Tweede map toch maar even goedgemaakt wat we de eerste map verknald hadden
iFS vs Dk - 1/8 Finala iTDM div 2 Cup
Best of 5
Eerst Map: Curse

Tweede Map: Closer

Derde Map: StalXL

Close maar toch netjes met 3-0 gewonnen dus!
Ik ben trouwens ook druk geweest aan de nieuwe clan site van iFS!
Hij is nog niet klaar maar het begin is er. Ik zou zeggen neem eens een kijkje op www.ifsquad.nl en sign het Guestbook even
Haha de ultieme reactie Speed!TomR schreef op 27 oktober 2003 @ 21:41:
[...]
jup
[afbeelding]
[afbeelding]
Btw michiel, spelen met al die bloed enzo is dat niet irri? imo wel
Bdw als jullie ownen challenge iFS een keer! Kijken of wij het record van Dg` kunnen breken
Hmmz heb wel opstelling:
Def:
-]iFS[-Wollah (Athahatos)
Attack:
-]iFS[-CyborgFX
-]iFS[-Suxorz
-]iFS[-R@V3N
-]iFS[-Rampage
Ja om jullie te sparen zal ik zelf niet mee doen
Mjah klopt naar eigen zeggen had hij aimbot getest op een eigen server om cheat protection te testen maar was hij die vergeten te uninstallenVerwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 15:32:
[...]
Ik zou zeggen ga er eens langs, hij is onlangs gepakt met cheaten namelijk
Phreak nofi hoor maar als je gebanned bant van CB mag je ook geen NW meer spelenDE_Michiel schreef op 28 oktober 2003 @ 23:55:
[...]
wij zoeken nog NW players atm. Wij hebben nu alleen insta players op 2 of 3 na. Join #webclan op irc.quakenet. Kunnen we is 1on1 doen, denk wel dat je wint van mijmaar daar gaat niet om.

Zijn host is opgezocht op IRC en toen kwamen ze toch echt bij hem uit. Verder wil ik even zeggen dat hij redelijk is maar zeker niet heel goed. Vergeleken met het niveau in GZ zal hij daar zeker iedereen in maken maar ik zie hem nog niet zo snel winnen van een Mythix een BoJ of een SunTZu^...iktinos GZ schreef op 30 oktober 2003 @ 11:37:
[...]
daar ben ik het helemaal mee eens. ik ken hem (persoonlijk) al heel lang en hij speelt ut al sinds dat het spel uit was. Hij is gewoon goed en maakt denk ik de meeste wel in
,waarom zou hij een aimbot gebruiken ? en misschien was er wel iemand met zijn naam aan het nicklammen
![]()
Owja,
Wie gaat er trouwens naar LAN = LIVE 21,22,23 november in eindhoven ?
Dat zijn wijze woorden!
En naar al mijn gezeur nog wat screenies!
Dg vs GX

Nice acc again
iFS vs BoD (Speciaal voor Marzzman
erste map was een totale chaos aan onze kant 3-1 verloren! Mjah dat hadden we niet verwacht..
Tweede map toch maar even goedgemaakt wat we de eerste map verknald hadden
iFS vs Dk - 1/8 Finala iTDM div 2 Cup
Eerst Map: Curse

Tweede Map: Closer
Derde Map: StalXL
Close maar toch netjes met 3-0 gewonnen dus!

Ik ben trouwens ook druk geweest aan de nieuwe clan site van iFS!
Hij is nog niet klaar maar het begin is er. Ik zou zeggen neem eens een kijkje op www.ifsquad.nl en sign het Guestbook even
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 05:05 ]
Verwijderd
Ik zie daar twee games tegen een team met minder spelers!!! Vooral die 5 tegen 2 valt erg op.
Verwijderd
Mja, ooit aan gedacht dat het potje was afgelopen ?Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 05:16:
Ik zie daar twee games tegen een team met minder spelers!!! Vooral die 5 tegen 2 valt erg op.
En dan verlaten sommige mensen de server....
lol probeert cheeta nog zo te verbloemen dat ze met 5 tegen 2 speelden, heeft fartingbob het toch door!
Verwijderd
Nice picies cheeta.
LOLTrehT schreef op 08 november 2003 @ 16:01:
lol probeert cheeta nog zo te verbloemen dat ze met 5 tegen 2 speelden, heeft fartingbob het toch door!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 16:30 ]

Dg vs WD , pwnage def + acc die map

Dg vs OP (wat trouwens een enorme kutclan is)
war vs DWC niet geaccept door ze, dus we zullen nooit weten hoe ze pwnen nu
[ Voor 6% gewijzigd door TomR op 08-11-2003 19:23 ]
Is dat zo? Ik speel regelmatig met/tegen die lui op Cov's en heb nooit problemen of ben nooit onsympathiek gedrag tegengekomen met die lui. (ze zijn overigens niet de beste spelers, ksta erg vaak bovenaan de lijst).TomR schreef op 08 november 2003 @ 19:21:
Dg vs OP (wat trouwens een enorme kutclan is)
Maar ik heb nooit met een clan tegen hun gespeeld o.i.d.
Verwijderd
Kijk Deeper begrijpt het!Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 11:13:
[...]
Mja, ooit aan gedacht dat het potje was afgelopen ?
En dan verlaten sommige mensen de server....
Ssst! nha j/kTrehT schreef op 08 november 2003 @ 16:01:
Wij spelen alleen 4v4 en 5v5 als een speler leaved hebben we zoiets moois als autopause waardoor de gamne uitomatisch gepauseerd wordt.
Verwijderd
Komt ons bekend voorTomR schreef op 08 november 2003 @ 19:21:
war vs DWC niet geaccept door ze, dus we zullen nooit weten hoe ze pwnen nu

Maar ze hebben het later toch nog wel geaccepted....
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 22:38 ]
sorry dubbelpost
[ Voor 93% gewijzigd door Mich op 09-11-2003 10:39 ]
Klopt, we hadden die dag om 9 uur ook al war tegen got, dus moesten kiezen. En dat die score niet werd geaccept tegen got kwam door 1 die avond dwarsliggend mannetje. jammer van die eetste map, anders hadden we nog goede kans gemaaktVerwijderd schreef op 08 november 2003 @ 22:36:
[...]
Komt ons bekend voor
Maar ze hebben het later toch nog wel geaccepted....
1. http://members.chello.nl/maalst1/got/got_epic.jpg
2. http://members.chello.nl/maalst1/got/got_cave.jpg
ikn had jullie gerechallanged voor andere dag ook, maar laatst gecanceld omdat ik betere tegenstanders in me ged88 had en daar geen ruimte meer voor had in de planning.DE_Michiel schreef op 09 november 2003 @ 10:39:
[...]
Klopt, we hadden die dag om 9 uur ook al war tegen got, dus moesten kiezen. En dat die score niet werd geaccept tegen got kwam door 1 die avond dwarsliggend mannetje. jammer van die eetste map, anders hadden we nog goede kans gemaakt
1. http://members.chello.nl/maalst1/got/got_epic.jpg
2. http://members.chello.nl/maalst1/got/got_cave.jpg
Dit topic is gesloten.