Misschien een beetje laat maar * Randal Peelen zou het wel eens willen zienSmarron schreef op 20 november 2003 @ 23:19:
[...]
Als je hem langer wilt hebben is dat geen probleem. De satellites zijn aangesloten via 1x tulp. Hier kun je dus gewoon verlengsnoeren voor halen mocht 5 meter te kort zijn.
Iemand interesse in wat pics? Dan maak ik ze ff.
Verwijderd
Ik ben met de vorige Medion MP3 carradio errug tevreden anders. Hangt er nu geloof ik een jaartje in en heb er 200 km/uur mee gereden in de bergen van Portugal en hij is nog nooit overgeslagen.eviltweaker schreef op 21 november 2003 @ 12:55:
Dit is wel weer een nieuwer model radio dus misschien is deze wel beter. hij heeft in iedergeval antishock geheugen dat had die vorige radio niet.
Het display met 2 kleuren vind ik wel erg karig. Soms is de donkerblauwe tekst op het lichtblauwe display in het donker of met teveel zon moeilijk te lezen.
Wat best wel erg irritant is, is de cirkelvormigeknop waarin de 4 knoppen van het volume (boven en beneden) en het nummer skippen (links en rechts) in één zitten. Als je het volume harder wil zetten, druk je soms teveel naar rechts en skipt ie het nummer juist! Echt kut

Maar het ziet ernaar uit dat zowel het display als de knoppen verbeterd zijn. Maar mochten die 4 knoppen nog steeds in die ene knop verwerkt zitten dan zou ik het niet doen...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 19:09 ]
Gisteren zei de verkoper bij de Aldi dat ieder teruggenomen tft scherm retour gaat en dat deze dus niet verkocht worden. Als de 19" er nog is dan moet ie als het goed is in een ongeopende doos zitten.Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 18:59:
[...]
Okee, laat je moeder er effe eentje oppikken voor mij dan!
Effe zonder dollen, wat ik eerder vrees is dat dat teruggebrachte dode pixel eksjemplare zijn... die kans lijkt me best aanwezig
mcb1
hehe, maakt niet uit. In ieder geval 1 geinteresseerdeJimmy Pop schreef op 21 november 2003 @ 19:06:
Misschien een beetje laat maar * Smarron zou het wel eens willen zien.

Ik heb helaas geen tijd meer vandaag. Morgenavond post ik wat pics.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Niet helemaal, hier in de winkel laten ze lege dozen liggen na de "openings datum" anders wordt het gejat waarschijnlijkmcb1 schreef op 21 november 2003 @ 19:26:
[...]
Gisteren zei de verkoper bij de Aldi dat ieder teruggenomen tft scherm retour gaat en dat deze dus niet verkocht worden. Als de 19" er nog is dan moet ie als het goed is in een ongeopende doos zitten.

De boomlange filiaalchef stond s'morgens naast de computers wacht te houden/aan het uitdelen
Zit wat in idd.Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 21:09:
[...]
Niet helemaal, hier in de winkel laten ze lege dozen liggen na de "openings datum" anders wordt het gejat waarschijnlijk![]()
De boomlange filiaalchef stond s'morgens naast de computers wacht te houden/aan het uitdelen
Maar alle kabels e.d. zullen dan dus nog wel netjes verpakt moeten zitten, die hoeven immers niet uit de verpakking.
mcb1
Aldi PC aansluiten 10 minuten dankzij een brak stopkontakt. PC gestart, wat zooi ingevuld en 8 minuten later online.GuardianAngel schreef op 21 november 2003 @ 17:28:
Denk dat de uitleg hoe het werkt wel veel langer gaat duren. Ik ga op visite bij de familie N. Oobs.
Is dus prima geregeld door Medion, whatever. Verdomd snel en stil machientje.
Fam N. Oobs Windows XP bijbrengen duurt even langer. Uiteindelijk de Firewall aangezet en naar de startknop verwezen en ze mogen nu een weekje klooien.
ARME AOW’er
Had iemand een driver CD oid erbij speciaal voor de muis en het toetsenbord?
Ik heb nl. gelijk de laatste versie van de driver bij Medion gedownload (als je zoekt met 8080 in het onderste zoekbalkje vind je een bios-update en een keyboard-update) en geinstalleerd.
Eerst krijg je de melding: oude driver verwijderen J/N ?
Ja natuurlijk. Vervolgens opnieuw geinstalleerd en dan werken de multimediatoetsen niet meer
.... en ik krijg die functie met geen mogelijkheid meer terug (heb uiteraard de DVD en de cd's afgezocht) ....
Ik heb nl. gelijk de laatste versie van de driver bij Medion gedownload (als je zoekt met 8080 in het onderste zoekbalkje vind je een bios-update en een keyboard-update) en geinstalleerd.
Eerst krijg je de melding: oude driver verwijderen J/N ?
Ja natuurlijk. Vervolgens opnieuw geinstalleerd en dan werken de multimediatoetsen niet meer

.... en ik krijg die functie met geen mogelijkheid meer terug (heb uiteraard de DVD en de cd's afgezocht) ....

Ik heb inderdaad die vorige versie,...Byte_Me schreef op 21 november 2003 @ 11:34:
Bij de ALDI staat deze week een autoradio met MP3 ondersteuning voor 99 euro:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_48/OFF01.HTM
[afbeelding]
Autoradio met CD/MP-3 speler
• 4 x 25 Watt sinus-vermogen
• 4 x 250 Watt PMPO
• geschikt voor het afspelen van MP-3, CD, CD-R, CD-RW en audio-CD
• RDS (= Radio Data System)
• afneembaar frontpaneel, multi-functioneel display
• elektronische regeling voor volume, bas, hoge tonen, balans en fader
• automatische zenderzoeker
• ISO-aansluiting
• stereo cinch uitgang
• 30 progammeerbare voorkeuzezenders
• AMS (= Auto Memory Scan)
• 40 seconden Anti-Shock-Systeem bij audio-weergave en 120 seconden bij MP-3 weergave
per stuk
99.99
Is dit wat? Ik geloof dat ze deze al eerder hebben gehad, dus er zal vast wel iemand ervaring mee hebben.
overslaan doet ie niet, maar ik hoor af en toe hikjes tijdens mp3's maar daar
stoor ik me niet heel erg aan.
Aldi had die radio toen voor 129 euro,...was het geld wel waard.
Nu hebben ze eentje kwa uiterlijk mooier (vooral draai volume knopje
Maar voor wie de geluidskwaliteit belangrijk is,.....dan zou ik iets meer betalen en een andere radio kiezen.
Vandaag ff een 5.1 setje bij de Aldi opgehaald. Alles lijkt te werken, maar ik vroeg me af of ik deze ook voor m'n xbox kan gebruiken. Zou wel leuk zijn.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Verwijderd
Zat ik ff te kijken naar nieuwe aanbiedingen zie ik deze wekker:

de omschrijving:
Wekker met projectie
* zwenkbare projector met focus
* projectie van de kloktijd per druk op de toets
* wekfunctie door radio of alarm
* 2-bands-radio met gescaleerde frequentieweergave
* LED-display met 24-uur weergave
* Met digitale thermometer
Wat houd dat 'met projectie' nou precies in? dat je de tijd op je plafond kan laten projecteren? dit zou dan wel leuk zijn voor € 12,99
linkje: http://www.lidl.nl/nl/ind...24.p.Wekker_met_projectie

de omschrijving:
Wekker met projectie
Wat houd dat 'met projectie' nou precies in? dat je de tijd op je plafond kan laten projecteren? dit zou dan wel leuk zijn voor € 12,99
Op enkel verzoek 

Specs zeggen in het geval van TFT monitoren niet eens zo heel veel. Het iiyama scherm komt met een IPS scherm, medion, gok ik, met een MVA scherm. IPS is, voor gaming, stukken beter dan MVA. Een 33ms IPS scherm is vele malen beter voor gaming dan een 25ms MVA of PVA scherm. Voor het eea over de verschillende technieken en waarom de ene beter is voor spelletjes dan de andere verwijs ik je naar www.prad.deVerwijderd schreef op 20 november 2003 @ 03:32:
[...]
Ik heb anders geen EUR 139,- meer over voor enkel een dvi-aansluiting die ik toch niet gebruik. De specs van de Medion 19" zijn trouwens beter (meer contast) dan de iiyama ProLite E481S dus niet meteen zeuren want voor de rest komen ze aardig overeen.
DVI is overigens bij gebruik van een TFT zeer sterk aan te raden, maar dat wist je al
Componenten gaan altijd stuk. Auto's. Wasmachines. Vliegtuigen. Harde schijven. Waarom zou dat bij monitoren anders zijn?Maar het was eigenlijk altijd tegen mijn principes een LCD te kopen terwijl dode pixels nog altijd blijven voorkomen... pfff, dat ze dat nog steeds niet gefixed hebben zeg... Maar ik zal er toch aan moeten geloven omdat ik er de komende tijd veel (>12 uur per dag) achter moet zitten... m'n ogen tranen en branden nu van mijn iiyama CRT en ik heb vandaag gemerkt dat ik op een LCD (een Sony SDM-S93) helemaal geen last heb...
Ziet er goed uit... een 19" IPS scherm. Zeldzaam! (De Belinea en Samsung monitoren hebben allemaal PVA schermen.) Ik zoek al een tijdje naar reviews van deze monitor, maar ze zijn moeilijk te vinden.//edit1
En nu ga ik weer twijfelen want ik zie net een folder van Paradigit waarin ze de IIyama E481S voor EUR 599,- aanbieden... Lastig allemaal
15/10 = 25ms. En dat voor een MVA scherm... de iiyama is waarschijnlijk sneller. De opvolger (10 19 20) is overigens stukken beter als je de recenties mag geloven.//edit2
En nu helemaal, want deze http://www.belinea.nl/inc...achid=23&landid=23&lang=1 heeft een response tijd van 15/10 en kost bij Central Point EUR 493,- incl. BTW...
Verwijderd
je krijgt dan gewoon een rood digitaal klokje op je muur gelasered, balen is dat het pas na een knopdruk komt niet continu, zo heb je er geen bal aan.Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 17:54:
Zat ik ff te kijken naar nieuwe aanbiedingen zie ik deze wekker:
[afbeelding]
de omschrijving:
Wekker met projectie
Hmmmmm, maar dat is ook wel te modden lijkt mij. Waarschijnlijk doet een stukje tape al wonderen, misschien toch maar even halen, aangezien ik toch een nieuwe wekkerradio nodig heb
Verwijderd
Hmm ja, het zal wel met wat tape moeten dan ja.. opzich ist wel cool als je wakker word, naar boven kijkt, en de tijd @ plafond zietDoRRoN schreef op 23 november 2003 @ 02:30:
Hmmmmm, maar dat is ook wel te modden lijkt mij. Waarschijnlijk doet een stukje tape al wonderen, misschien toch maar even halen, aangezien ik toch een nieuwe wekkerradio nodig heb

Waaruit leidt je dat af? Ik zie dat nergens staan. Ik heb een ander klokje (van Huger, Kijkshop, vele jaren oud) dat wel continu de projectie aan heeft. Overigens zit daar niet alleen een batterij in, maar heeft'ie ook een lichtnetadapter.Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 22:28:
[...]pas na een knopdruk komt niet continu, zo heb je er geen bal aan.
Nadeel van mijn Huger is dat'ie (tegenwoordig) zo zwak brandt dat met een projectieafstand van ca 2m zelfs in het pikkedonker vrijwel niets is te onderscheiden. Ik overweeg daarom om de led te vervangen door een exemplaar met een hoger rendement.
Opvallend aan de Lidl-advertentie is dat men met geen woord rept over de DCF-ontvangst (radiogestuurde klok), terwijl de koeienlettertekst "Radio Controlled" boven het display daar wel op duidt. Vergeten door Lidl, of klopt de foto niet?
Verwijderd
hij leidt dat, neem ik aan, af van dit regeltje bij de specs:UnderClock schreef op 23 november 2003 @ 11:56:
[...]
Waaruit leidt je dat af? Ik zie dat nergens staan. Ik heb een ander klokje (van Huger, Kijkshop, vele jaren oud) dat wel continu de projectie aan heeft. Overigens zit daar niet alleen een batterij in, maar heeft'ie ook een lichtnetadapter.
Nadeel van mijn Huger is dat'ie (tegenwoordig) zo zwak brandt dat met een projectieafstand van ca 2m zelfs in het pikkedonker vrijwel niets is te onderscheiden. Ik overweeg daarom om de led te vervangen door een exemplaar met een hoger rendement.
Opvallend aan de Lidl-advertentie is dat men met geen woord rept over de DCF-ontvangst (radiogestuurde klok), terwijl de koeienlettertekst "Radio Controlled" boven het display daar wel op duidt. Vergeten door Lidl, of klopt de foto niet?
Maar wat houd een 'radiogestuurde klok' precies in?
Verwijderd
Ik leid dat af van de tekst, "projectie van de kloktijd per druk op de toets".UnderClock schreef op 23 november 2003 @ 11:56:
[...]
Waaruit leidt je dat af? Ik zie dat nergens staan. Ik heb een ander klokje (van Huger, Kijkshop, vele jaren oud) dat wel continu de projectie aan heeft. Overigens zit daar niet alleen een batterij in, maar heeft'ie ook een lichtnetadapter.
Maar tja vaak vergeten ze de helft van de functie op te schrijven bij lidl aldi

Ik ga zelf ook even kijken want als ik wakker word dan ben ik zo vaag en gevoel van richting kwijt

Zit er nu echt een radio in of is dat alleen radiocontrolled, het ziet er niet uit als een typische radiowekker meer zo'n piep variant op batterijen.
Volgens mij staat dat echt verkeerd op de site.
Waar is een radio afstel knop?Waar zijn de boxjes?
Het knopje "vastlijmen" zodat het eeuwig blijft branden werkt waarshijnlijk niet, gaat na 30 seconden weer uit waarschijnlijk en moet je loslaten en opnieuw indrukken.
Verwijderd
H3in was me te snel af
radiocontrolled is precies wat het zegt eigenlijk, ergens in frankfurt (geloof ik) staat een atoomklok, hier verzenden ze een radiosignaal tot 1000 kilometer ofzo(voor ons, er staan meerdere op de wereld).
De klok pikt dit op en hierdoor kan deze per dag niet meer dan 2 seconden verkeerd lopen.
S'nachts om 3 uur calibreert je klokje bla bla.
Ik heb bij de aldi een tijdje terug een batterij wekkertje gehaald die dit ook doet, werkt perfect man, het journaal opzetten en zien hoe je klok perfect loopt
Na ja zoiets stond in de gebruiksaanwijzing.
radiocontrolled is precies wat het zegt eigenlijk, ergens in frankfurt (geloof ik) staat een atoomklok, hier verzenden ze een radiosignaal tot 1000 kilometer ofzo(voor ons, er staan meerdere op de wereld).
De klok pikt dit op en hierdoor kan deze per dag niet meer dan 2 seconden verkeerd lopen.
S'nachts om 3 uur calibreert je klokje bla bla.
Ik heb bij de aldi een tijdje terug een batterij wekkertje gehaald die dit ook doet, werkt perfect man, het journaal opzetten en zien hoe je klok perfect loopt
Na ja zoiets stond in de gebruiksaanwijzing.
Ik heb gehoord dat veel mensen problemen ondervinden met de netwerkpoort op de aldi-pc.. Wie weet daar wat meer van?
Verwijderd
Bij mij klikt de kabel er niet in, maar blijft wel goed hangen, geen problemen met connectie.
Ook iemand opgemerkt dat nadat je hem uitzet de optische muis blijft branden?
Ik heb hem in de muisgat zitten niet usb.
Verder maakt de cdrom een vaag blaas geluid als je hem opstart/ cd eruit haalt.
Verder krijg ik norton antivirus er niet op, of hij installeert niet of hij slaat compleet vast en is een winkelstand recovery nodig, er valt niks meer te klikken.
Ook nadat ik de virusscanner die er al op zit heb verwijdert.
Verder krijg ik norton antivirus er niet op, of hij installeert niet of hij slaat compleet vast en is een winkelstand recovery nodig, er valt niks meer te klikken.
Verwijderd
Hmmm, ik zit met hetzelfde probleem. Heb het drie keer getest, maar telkens doet de pc erg weinig nadat Norton erop is gezet.Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 19:44:
Er zit standaard wel een virusscanner op, maar ik vertrouw ik liever op Norton. Heb ik ook een licentie van. Is er iemand bij wie de installatie hiervan wel gelukt is, of heeft een manier gevonden om het probleem te omzeilen.
Bij mij gaat het om Norton AntiVirus 2004 Professional.
dat van die muis is bij nieuwe pc's vaak zo, omdat het moederbord stand by blijft, voor dingen als bijv. WON (wake on lan) ed.Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 19:44:
Bij mij klikt de kabel er niet in, maar blijft wel goed hangen, geen problemen met connectie.
Die cd-rom is ook iets wat vaak voorkomt, en dat laatste weet ik zo niet (heb die pc niet namelijk)..
Maar om even op die netwerkfout door te gaan: ik heb gehoord dat 7 van de 10 defecten hebben aan de netwerkpoort..
Woensdag heb ik ook de pc van de aldi gekocht incl. het 5.1 setje. Alles geïnstalleerd maar ik krijg met geen mogelijkheid geluid uit de center en de rear speakers.
In windows heb ik zowel ingesteld als 5.1 en 7.1 maar niks werkt (bij config scherm, geluid enzo).
Er komt wel zachte ruis uit de rear/center speakers, dus zou denken dat het niet aan de hardware licht.
Geluid uit de beide frontspeakers doet het dus wel. Wat doe ik fout????
In windows heb ik zowel ingesteld als 5.1 en 7.1 maar niks werkt (bij config scherm, geluid enzo).
Er komt wel zachte ruis uit de rear/center speakers, dus zou denken dat het niet aan de hardware licht.
hmmz
Trekpleister dit keer, nu een JDB surround sound setje voor 49.95 Euro. Iemand ervaring met vorige setjes van de trekpleister (of deze, nog beter natuurlijk)?
http://www.trekpleister.nl/sub_default.asp?page=4
http://www.trekpleister.nl/sub_default.asp?page=4
Wat voor geluidskaart heb je ? De system specs pagina doet het namelijk niet. Heb je de goede drivers geinstalleerd voor je geluidskaart ?DJ^ schreef op 24 november 2003 @ 08:40:
Woensdag heb ik ook de pc van de aldi gekocht incl. het 5.1 setje. Alles geïnstalleerd maar ik krijg met geen mogelijkheid geluid uit de center en de rear speakers.
Misschien kan dit je ook een beetje helpen.
speakerset/
Bedankt voor je reply.Smarron schreef op 24 november 2003 @ 10:39:
[...]
Wat voor geluidskaart heb je ? De system specs pagina doet het namelijk niet. Heb je de goede drivers geinstalleerd voor je geluidskaart ?
Misschien kan dit je ook een beetje helpen.
speakerset/
In de aldi pc zit een medion 5.1 dolby nog wat geluidskaart. Met deze pc worden 2 speakers geleverd. Daarnaast heb ik bij de aldi ook de 5.1 set gekocht, eveneens van medion.
Alles is als het goed is al geïnstalleerd, er staan ook pictogrammen in de systray van 3d audio nog wat. Als ik in control paner bij sound de boxen instel als 5.1 zou het toch moeten werken?
BTW: de system spec pagina is nog niet geüpdate
BTW2: dat topic waar je naar verwees heb ik helaas nix aan
[ Voor 4% gewijzigd door DJ^ op 24-11-2003 11:42 ]
hmmz
Verwijderd
Is dit dus wel een goed set? Ik wil het namelijk ook aansluiten aan mijn X-doos ( om DVD te bekijken maar dus ook voor het gamen).henkleerssen schreef op 24 november 2003 @ 09:50:
pascoa.. en nou gewoon de link.. ooh ooh:
http://trekpleister.amerc...azine/pdf_51_pagina_1.pdf
In hoeverre is de 'geluidskwaliteit' in jouw opzicht minder, vergeleken met de bekende merken?Dr0pSHoT schreef op 22 november 2003 @ 13:26:
[...]
Ik heb inderdaad die vorige versie,...
Nu hebben ze eentje kwa uiterlijk mooier (vooral draai volume knopje) en voor minder geld.
Maar voor wie de geluidskwaliteit belangrijk is,.....dan zou ik iets meer betalen en een andere radio kiezen.
- Ruud
geluidskwaliteit is niet zo heel belangrijk voor me, heb toch brakke speakers. overslaan zou ik erger vinden, dus hopelijk is dat opgelost. toch maar even halen, kan hem altijd terugbrengen.Dr0pSHoT schreef op 22 november 2003 @ 13:26:
Nu hebben ze eentje kwa uiterlijk mooier (vooral draai volume knopje) en voor minder geld.
Kwaliteit van de radio is niets mis mee en de hikjes die je hoort van de Mp3's komt omdat je vbr mp3's op je cd zet. Cbr doet het perfect.Dr0pSHoT schreef op 22 november 2003 @ 13:26:
[...]
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Verwijderd
wekker ding gehaald bij lidl en er zit geen radio op.
Dat was niet belangrijk, het goede is dat het laser ding de hele tijd aanstaat
Nooit meer de wekker zoeken, gewoon ogen open naar het plafond
Dat was niet belangrijk, het goede is dat het laser ding de hele tijd aanstaat
Verwijderd
waar slaat dit zinnetje ' * wekfunctie door radio of alarm' dan op? naja, ik ga hem morgen ook maar halen (of voor sinterklaar vragen, maja dan zijn ze waarschijnlijk al wel uitverkochtVerwijderd schreef op 24 november 2003 @ 20:10:
wekker ding gehaald bij lidl en er zit geen radio op.
Dat was niet belangrijk, het goede is dat het laser ding de hele tijd aanstaat![]()
Blaasgeluid zoals je dat noemt heb ik al bij tientallen pc's gehoord...is dus normaal. Compaq machines op m'n werk doen het ook allemaal.Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 19:44:
Overigens: TFT schermpie zaterdag bij paradigit gekocht (e430) 2 stuks, 1 rode pixel, en gewoon om kunnen ruilen! Goede service dus. (en goede specs) De specs staan namelijk fout in de folder vermeld! (in de folder staan de e430s specs)
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Verwijderd
even over de tft's
Hoe hebben jullie je tft afgesteld?
Ik had nogal last van wazige letters, zat te twijfelen of het aan mijn ogen lag omdat het ene woord wel wazig was het andere niet.
Het keek in ieder geval niet lekker, kreeg ook hoofdpijn.
Nu heb ik de refreshrate van 75 naar 57 gezet en nu is het een enorme vebetering.
Ik heb hem op 800x600 staan 19 inch.
als iemand nog een tip heeft, ik word gek van de hoeveelheid opties.
Ik had nogal last van wazige letters, zat te twijfelen of het aan mijn ogen lag omdat het ene woord wel wazig was het andere niet.
Nu heb ik de refreshrate van 75 naar 57 gezet en nu is het een enorme vebetering.
Ik zou m eens op 1280x1024 zetten .. het is algeme en bekend dat je een TFT alleen op zijn native resolutie moet gebruikenVerwijderd schreef op 25 november 2003 @ 00:50:

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Verwijderd
Doet me denken aan die man die een 21" Eizo CRT op 60Hz gebruikte...Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 00:50:
even over de tft's
Doh! Was vergeten naar de Lidl-tekst in de originele advertentie te kijken.Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 13:14:
[...]hij leidt dat, neem ik aan, af van dit regeltje bij de specs:
Dat heet ook wel kort 'DCF' en betekent dat een speciaal radiosignaal uit Frankfurt de klok instelt en corrigeert. Zie wat Engelstalige uitleg bijvoorbeeld hierVerwijderd schreef op 23 november 2003 @ 13:14:
[...]Maar wat houd een 'radiogestuurde klok' precies in?
Ik heb'm maandag zelf bekeken bij Lidl. Er zit inderdaad geen reguliere FM/AM radio in, ze hebben echt XTC geslikt toen ze die tekst schreven. Waarschijnlijk zagen ze Radio Controlled, en hebben ze de rest erbij verzonnen. Die vergissing verklaart meteen waarom ze DCF niet noemen.
[ Voor 23% gewijzigd door UnderClock op 25-11-2003 02:00 ]
Ik zou ze niet graag de kost willen geven die dit niet doen...bobsnl schreef op 25 november 2003 @ 00:53:
[...]
Ik zou m eens op 1280x1024 zetten .. het is algeme en bekend dat je een TFT alleen op zijn native resolutie moet gebruiken
't zou overigens een goede zaak zijn geweest als er nog 17" TFT's op 1024x768 verkrijgbaar zouden zijn voor dit soort mensen. Veel oudere mensen hebben nml best moeite met die kleine lettertjes op 1280x1024.
Heb trouwens een 17"nu staan van de Aldi en zit er over te denken mijn andere monitor in mijn dual monitor setup ook te veranderen, bevalt nml prima. Schermpje is ook mooier als op de foto in het krantje.
LOLVerwijderd schreef op 25 november 2003 @ 01:06:
[...]
Doet me denken aan die man die een 21" Eizo CRT op 60Hz gebruikte...

Verwijderd
ik weet ook dat het niet de juiste resolutie is maar ik wil graag groot beeld, word gek van kleine icoontjes.
Die kan je anders gewoon vergroten in Windows hoor ... maar vind je ze zelfs op een 19" te klein?? Ik vind je op mijn 17" (zelfde resolutie) al aan de grote kantVerwijderd schreef op 25 november 2003 @ 14:20:
ik weet ook dat het niet de juiste resolutie is maar ik wil graag groot beeld, word gek van kleine icoontjes.
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Verwijderd
tja icoontjes bedoel ik ook gewoon tekst en plaatje, alles dus.bobsnl schreef op 25 november 2003 @ 14:23:
[...]
Die kan je anders gewoon vergroten in Windows hoor ... maar vind je ze zelfs op een 19" te klein?? Ik vind je op mijn 17" (zelfde resolutie) al aan de grote kant
En nee ik vind het op 19 inch niet te klein maar het mag van mij best nog een stuk groter
Tsja, dat had je kunnen weten, dan had je toch bij CRT moeten blijven denk ik.
Het is algemeen bekend dat TFT buiten hun native resolutie slecht leesbare en onscherpe letters laten zien, dit komt doordat ze toch 800 pixels moeten verdelen over 1280, dat is nooit netjes (wat wel netjes zal zijn is de helft, dus 640*512, als je die reso zou kunnen kiezen).
Wat je misschien iets kan helpen is om Microsoft Cleartype aan te zetten in XP.
Het is algemeen bekend dat TFT buiten hun native resolutie slecht leesbare en onscherpe letters laten zien, dit komt doordat ze toch 800 pixels moeten verdelen over 1280, dat is nooit netjes (wat wel netjes zal zijn is de helft, dus 640*512, als je die reso zou kunnen kiezen).
Wat je misschien iets kan helpen is om Microsoft Cleartype aan te zetten in XP.
daarvoor is toch de 'large fonts' optie bedoeld ? en ook icoontjes kun je groter maken d8 ikVerwijderd schreef op 25 november 2003 @ 17:32:
[...]
tja icoontjes bedoel ik ook gewoon tekst en plaatje, alles dus.
En nee ik vind het op 19 inch niet te klein maar het mag van mij best nog een stuk groter
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Paar tips waarmee ik mijn speakers goed heb gekregen :DJ^ schreef op 24 november 2003 @ 11:38:
[...]
Bedankt voor je reply.
In de aldi pc zit een medion 5.1 dolby nog wat geluidskaart. Met deze pc worden 2 speakers geleverd. Daarnaast heb ik bij de aldi ook de 5.1 set gekocht, eveneens van medion.
Alles is als het goed is al geïnstalleerd, er staan ook pictogrammen in de systray van 3d audio nog wat. Als ik in control paner bij sound de boxen instel als 5.1 zou het toch moeten werken?
BTW: de system spec pagina is nog niet geüpdate
BTW2: dat topic waar je naar verwees heb ik helaas nix aan
1. Negeer de kleurovereenmomst tussen je geluidskaart en de kabeltjes deze is FOUT
2. Bij de center moest ik rood op wit aansluiten en de rode op de witte dus NIET ROOD-ROOD en WIT-WIT
3. Je moet en bij je geluidskaart aangeven dat je een 5.1 opstelling hebt en bij Windows geluids instellingen
En de handleiding kan je ook weggooien heb je ook niks aan
Hopelijk heb je er wat aan
Grappig weetje : ik heb eigenlijk geen goede plek voor mijn achter speakers
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Hoi Allemaal,
Als dit niet de juiste lokatie is om dit te vragen dan bijvoorbaat mijn excuses:
Ik heb ook de Aldi PC gekocht. Fantastisch ding. Heb echter een klein probleempje:
Ik heb meteen de Compuserve software ge-deinstalleerd. Echter als ik nu een URL aanklik in Outlook Express, opent dit geen browser meer (voorheen opende het de Compuserve browser)
Enig idee hoe ik URLs in Outlook expres met IE kan openen ?
Thanks
Oscar
Als dit niet de juiste lokatie is om dit te vragen dan bijvoorbaat mijn excuses:
Ik heb ook de Aldi PC gekocht. Fantastisch ding. Heb echter een klein probleempje:
Ik heb meteen de Compuserve software ge-deinstalleerd. Echter als ik nu een URL aanklik in Outlook Express, opent dit geen browser meer (voorheen opende het de Compuserve browser)
Enig idee hoe ik URLs in Outlook expres met IE kan openen ?
Thanks
Oscar
Verwijderd
Zou makkelijk kunnen bij een antieke cad monitor met een fijn trage fosforlaag..Doet me denken aan die man die een 21" Eizo CRT op 60Hz gebruikte...
Hoeft niet eens zo belabberd beeld te geven hoor. Natuurlijk ronduit hinderlijk bij de recentere modellen
Weet iemand of die hartslag meters als broodjes over de toonbank gingen? Omdat ik vandaag vergeten ben langs te gaan
BAh.
In Apeldoorn [koninginnelaan] lagen er nog behoorlijk wat bij de kassa.
Ze hadden daar ook nog pc's.
Ik kwam echter voor de radio. Ik ga hem nu aansluiten, helaas zit er geen gsm-mute functie op! Nu kan ik dus m'n carkit niet aansluiten...
Heeft iemand daar een oplossing voor?
Ik kwam echter voor de radio. Ik ga hem nu aansluiten, helaas zit er geen gsm-mute functie op! Nu kan ik dus m'n carkit niet aansluiten...
---------------
MisTraller schreef op 26 november 2003 @ 21:18:
In Apeldoorn [koninginnelaan] lagen er nog behoorlijk wat bij de kassa.
offtopic:
Gebruik je nu nog steeds mijn icon
Gebruik je nu nog steeds mijn icon
[ Voor 3% gewijzigd door Smarron op 26-11-2003 21:46 ]
offtopic:
'Overtaking is an art'
Moet dan toch kunnen?
'Overtaking is an art'
Moet dan toch kunnen?
GRR...Radio heeft een brom die zeer duidelijk hoorbaar is, en harder wordt bij harder draaien. Als dit niet was geweest had hij nu in de wagen gezeten. Ik moest de plussen omdraaien voor in mijn Astra, maar daar was het probleem niet mee opgelost, reset hielp ook niet.
Gezien een aantal andere postings elders, lijkt me dat Aldi deze terug gaat krijgen, want verder vond ik het geluid, snelheid mp3 etc prima.
Icon? Ik weet even niet wat je bedoelt...de avatar?
Gezien een aantal andere postings elders, lijkt me dat Aldi deze terug gaat krijgen, want verder vond ik het geluid, snelheid mp3 etc prima.
---------------
Shit ja, daar heb je me te pakkenmarteltor schreef op 26 november 2003 @ 22:16:
offtopic:
'Overtaking is an art'
Moet dan toch kunnen?

MisTraller schreef op 26 november 2003 @ 22:44:

Ik wil niet zeggen dat jouw icon mijn foto is, maar hij lijkt er wel verdacht veel op. Maar genoeg offtopic, excuses hiervoor.
Ik zag trouwens vandaag dat op 1 december weer een nieuwe afstandsbediening wordt verkocht, ditmaal door de Lidl, en een euro goedkoper (€ 5,99)! Je kunt tevens kiezen uit 3 modellen! Daar zit ik dan met mijn stomme AB.

Verwijderd
die afstandbediening ga ik dus ook halen.. als sinterklaaskadoSmarron schreef op 27 november 2003 @ 00:05:
[...]
Shit ja, daar heb je me te pakken
[...]
[afbeelding]
Ik wil niet zeggen dat jouw icon mijn foto is, maar hij lijkt er wel verdacht veel op. Maar genoeg offtopic, excuses hiervoor.
Ik zag trouwens vandaag dat op 1 december weer een nieuwe afstandsbediening wordt verkocht, ditmaal door de Lidl, en een euro goedkoper (€ 5,99)! Je kunt tevens kiezen uit 3 modellen! Daar zit ik dan met mijn stomme AB.Ik vind vooral de middelste wel mooi. ff kijken of ik mijn huidige kwijt kan.
[afbeelding]

home cinemaset
svcd/vcd/mp3/jpg/dvd
210 watt pmpo
129 euro
[ Voor 10% gewijzigd door I_am_akira op 27-11-2003 17:50 ]
hmmmI_am_akira schreef op 27 november 2003 @ 17:49:
[afbeelding]
home cinemaset
svcd/mp3/jpg/dvd
129 euro
das geen aldi of lidl
maar wel leuke aanbieding
[ Voor 6% gewijzigd door Mr_DD op 27-11-2003 17:50 ]
Bij LIDL belgië binnekort leuke dvdspeler precies :
http://www.lidl.be/Conten...etail/1/index.jsp?id=1408
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
is dat een landelijke winkelI_am_akira schreef op 27 november 2003 @ 17:49:
[afbeelding]
home cinemaset
svcd/vcd/mp3/jpg/dvd
210 watt pmpo
129 euro
heb er nog nooit van gehoord namelijk

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
NERVER, NOOIT ingaan op advertenties die pmpo als eenheid voeren.I_am_akira schreef op 27 november 2003 @ 17:49:
[afbeelding]
home cinemaset
svcd/vcd/mp3/jpg/dvd
210 watt pmpo
129 euro
PMPO is ene pure marketing aanduiding.
Concreet gezegd: Zet je versterker + boxen zo hard als mogelijk, met ZOVEEL MOGELIJK DISTORTION ALS JE MAAR WIL, het vermogen dat je hier mee kan halen ook al is het maar een fractie van een seconde, dat is het pmpo vermogen!
Die 210Watt pmpo kan (is waarschijnlijk!) iets van een 5 echte watts ofzo!
scheer en foppen is een zeer goede winkel kan ik je verzekeren
en tis een leuk kerst cadeau die set voor mensen die nog nooit van surroud hebben gehoord en alleen een casettedek op hun kamer heeft staan
ga er zo 1 halen
en tis een leuk kerst cadeau die set voor mensen die nog nooit van surroud hebben gehoord en alleen een casettedek op hun kamer heeft staan
ga er zo 1 halen
Vanaf volgende week 4 december is er een Digitale camera te koop bij de lidl:

SPECS
5 Megapixel camera
Digitale camera 5.0 Megapixel CCD
hoogwaardige 1/1.8" CCD-sensor voor een perfecte fotokwaliteit
vermogen: 2.560 x 1.920 dpi
optische zoomlens van 35 x 105 mm.
4-voudige digitale zoom
3-voudige optische zoom
1.6" TFT kleuren LCD-display voor het bekijken van uw foto's
11 MB intern geheugen
zelfontspanner is in te stellen van 2-10 sec.
Playback mode voor het terugkijken van foto's (normaal, slideshow of tumbnails)
Movie Mode voor het opnemen van film met geluid (max. 3 min.)
geschikt voor: Windows ''98, ME, 2000, XP en MAC OS 9.0 of latere versies
bijgeleverde software: USB drive, MGI Photo Suite IV SE en Photo Vista
incl. o.a. USB kabel, video kabel, adapter, handboek, 128 MB geheugenkaart,
opbergtas en snellader
werkt op 2 batterijen
299,00 *
Nu is dus m'n (veelgestelde) vraag: is het wat?

SPECS
5 Megapixel camera
4-voudige digitale zoom
3-voudige optische zoom
11 MB intern geheugen
opbergtas en snellader
werkt op 2 batterijen
299,00 *
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Gezien de specs is het echt een niet-laten-liggen aanbieding !! En zoals ook alle andere aanbiedingen van Medion, lijkt het me gewoon een goed product! En übercheap!DAlchemist schreef op 28 november 2003 @ 13:55:
Vanaf volgende week 4 december is er een Digitale camera te koop bij de lidl:
[afbeelding]
SPECS
5 Megapixel camera
4-voudige digitale zoom
3-voudige optische zoom
11 MB intern geheugen
opbergtas en snellader
werkt op 2 batterijen
299,00 *
de ALDI slaat keihard terug!

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
Welke is beter?
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/OFF01.HTM of
http://www.lidl.nl/nl/ind...1204.p.5_Megapixel_camera
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/OFF01.HTM of
http://www.lidl.nl/nl/ind...1204.p.5_Megapixel_camera
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 14:55 ]
Tnx voor je reply, had hem eerst over het hoofd geziennero355 schreef op 25 november 2003 @ 21:55:
[...]
Paar tips waarmee ik mijn speakers goed heb gekregen :
1. Negeer de kleurovereenmomst tussen je geluidskaart en de kabeltjes deze is FOUT
2. Bij de center moest ik rood op wit aansluiten en de rode op de witte dus NIET ROOD-ROOD en WIT-WIT
3. Je moet en bij je geluidskaart aangeven dat je een 5.1 opstelling hebt en bij Windows geluids instellingen
En de handleiding kan je ook weggooien heb je ook niks aan![]()
Hopelijk heb je er wat aan
Grappig weetje : ik heb eigenlijk geen goede plek voor mijn achter speakers
Ik ga je suggesties proberen en dat je aan de handleiding niks hebt wist ik al
hmmz
iemand enig idee of de scanner die op dit ogenblik in de aldi staat een beetje degelijk is? Hij heeft 1200 * 2400 Dpi voor 52€. Er staat spijtig genoeg wel geen info op de aldi website...
"If it works, don't fix it"
Op zich is ie vast goed (de scanner) maar ik vind medion persoonlijk slecht met driver ondersteuning etc.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Kan me van de laatste fotocamera actie van de aldi nog herinneren dat de lens die op die camera zat erg slecht was. De kwaliteit van de foto's die ik van die camera heb gezien waren niet om over naar huis te schrijven, bij deze aanbieding zie ik ook weer weinig of niet over de lens zelf staan.
Verwijderd
Ik heb hem gisteren toevallig geinstalleerd bij een kennis van me, en ik zal je zeggen hij doet het perfectdeleenheir schreef op 28 november 2003 @ 19:05:
iemand enig idee of de scanner die op dit ogenblik in de aldi staat een beetje degelijk is? Hij heeft 1200 * 2400 Dpi voor 52€. Er staat spijtig genoeg wel geen info op de aldi website...
Installatie was een fluitje van een cent, en qua scannen doet ie het ook goed (en snel ook nog).
Drivers voor 98 en Xp worden gewoon meegeleverd op de cd. Moest wel 2x rebooten om het zaakje aan de praat te krijgen, maar daarna no problemo
Ik heb die scanner ook op mijn laptop werkte die meteen maar bij me eigen pc krijg ik de melding het usb-apparaat is niet herkend (of zoiets)Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 21:40:
[...]
Ik heb hem gisteren toevallig geinstalleerd bij een kennis van me, en ik zal je zeggen hij doet het perfect
Installatie was een fluitje van een cent, en qua scannen doet ie het ook goed (en snel ook nog).
Drivers voor 98 en Xp worden gewoon meegeleverd op de cd. Moest wel 2x rebooten om het zaakje aan de praat te krijgen, maar daarna no problemo
Drivers geinstaleerd weer erafgehaald daarna nog een paar keer, windows geupdated (XP) maar ik krijg hem niet aan de gang.
hij heeft hem een paar keer wel herkend maar als je dan wilde scannen weigerde die
Op mijn vader z'n pc doet hij het trouwens ook.
Met andere usb-apparaten heb ik geen problemen.
Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
Ik heb net vanmiddag die Funai videorecorder bij de Aldi vandaan gehaald. Het apparaatje werkt prima
He who controls the Spice, controls the Universe.
De Lidl heeft een intern geheugen van 11MB. Dit maakt de camera wat sneller.
Verder vrijwel gelijk aan elkaar. De groothoek en tele zijn ook anders. Ik zou voor Lidl gaan. Zo'n grote telelens gebruik je toch niet als je rond dit budget wat zoekt.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Verwijderd
niet regio-vrij?TomSwinnen schreef op 27 november 2003 @ 20:53:
Bij LIDL belgië binnekort leuke dvdspeler precies :
Verwijderd
Er schijnen op de fotocamera's kunstof lenzen te zitten ipv glas.
Weet iemand of dit zo is?
Weet iemand of dit zo is?
Jah, weet er iemand iets over die dvd-speler die in de lidl komt???
DVD-speler
€ 59,99
-weergave van DVD, VCD/S-VCD, CD, CD-R, CD-RW, MP3 en Foto-CD (JPEG)
-geïntegreerde AC3 en DTS-decoder voor weergave van Dolby Digital 5.1 en DTS-signalen
-2 koptelefoonuitgangen met volumeregeling
-incl. scartkabel, audio/video-cinch-aansluitkabel, afstandsbediening en handleiding
25 x 43 x 5 cm
3 jaar garantie
Deze kan dus geen DVD-/+ R(W) aan, en hoe zit het met de optisch of coaxiale uitput???
Herkent iemand deze dvdspeler? Er staat nl geen merk bij vermeld
Verwijderd
Home Cinema set
Voor een perfecte weergave van: DVD's, Video-CD's
(VCD's/S-VCD's)/CD's/CD-R's/CD-RW's/MP3/JPEG
AC-3 - decoder voor de weergave van dolby digital 5.1
DTS - decoder voor de weergave van DTS signalen
Twee hoofdtelefoonuitgangen met gescheiden regelbaar
volume
Incl. scartkabel (21 polig RGB), audio/video cinchkabel
en afstandbediening (gebruiksklaar)
http://www.lidl.nl/nl/ind...31208.p.Design_DVD_speler
volume
Er staat verder totaal geen informatie over de boxen etc.. erg vreemdVerwijderd schreef op 01 december 2003 @ 09:56:
Home Cinema set
volume
Aldi komt nu ook weer met tv...

Kleuren TV 55 cm
• stereo en teletekst
• met de nieuwste generatie Thomson
flatsquare/black matrix beeldbuis
• 'Space-sound' geluidsfunctie
• automatische volumeregeling per kanaal
• teletekst: 7 pagina's Toptekst en Fasttekst
• 5-band grafische equalizer
• stereo 2 x 7 Watt/ 50 Watt PMPO
• afstandsbediening (incl batterijen)
• on-screen-functie
• 100 voorkeuzekanalen
• directe kanaalprogrammering
• hyperband/kabeltuner
• slaapschakelaar
• A/V-aansluiting met scart jack
• 16:9 schakelaar (breedbeeld)
• NTSC playback via scart
• 2 x 50 Watt PMPO
• PAL B/G-systeem
• kleur: antraciet/zwart
• (incl. 8,- verwijderingsbijdrage)
per stuk
159.-
Kleuren TV 55 cm
• stereo en teletekst
• met de nieuwste generatie Thomson
flatsquare/black matrix beeldbuis
• 'Space-sound' geluidsfunctie
• automatische volumeregeling per kanaal
• teletekst: 7 pagina's Toptekst en Fasttekst
• 5-band grafische equalizer
• stereo 2 x 7 Watt/ 50 Watt PMPO
• afstandsbediening (incl batterijen)
• on-screen-functie
• 100 voorkeuzekanalen
• directe kanaalprogrammering
• hyperband/kabeltuner
• slaapschakelaar
• A/V-aansluiting met scart jack
• 16:9 schakelaar (breedbeeld)
• NTSC playback via scart
• 2 x 50 Watt PMPO
• PAL B/G-systeem
• kleur: antraciet/zwart
• (incl. 8,- verwijderingsbijdrage)
per stuk
159.-
Verwijderd
Stond er wel bij in de advertentie:UniCache2 schreef op 01 december 2003 @ 12:04:
[...]
Er staat verder totaal geen informatie over de boxen etc.. erg vreemd
de advertentie:
Ik hoop dat iemand die er verstand van heeft me kan vertellen of dit een beetje goed is en of ik er wat aan heb in mijn slaapkamer. een vrij kleine ruimte dus.Voor een perfecte weergave van:
- DVD / CD-DA / VCD / M-VCD / S-VCD / JPEG
- MP3
- CD-R / CD-RW / DVD-R / DVD-RW
Receiver:
- 5 x 20 watt
- 1 x 35 watt
- Frequentie 20 hz - 20000 hz
Decoder:
- 5.1 Dolby Digital decoder
- 5.1 DTS decoder
- Pro logic Decoder
- Pro logic ook geschikt voor externe signaalbronnen (TV/AUX)
Radio:
- 20 voorprogrammeerbare zenders
- FM Stereo
- RDS
speakers:
- FRONT: Max. 60 watt
- Surround: Max. 60 watt
- Center: Max. 60 watt
- Subwoofer Max. 60 watt
Incl Afstandbediening
Kleur: Silver of zwart
Prijs: 169 euro (incl 3 euro verwijderingsbijdrage)
Verwijderd
voor een kleine ruimte moet
- 5 x 20 watt
- 1 x 35 watt
wel genoeg zijn.
Ik twijfel zelf ook, het is nl. erg goedkoop. Andere setjes met deze prijs hebben toch wat minder vermogen.
- 5 x 20 watt
- 1 x 35 watt
wel genoeg zijn.
Ik twijfel zelf ook, het is nl. erg goedkoop. Andere setjes met deze prijs hebben toch wat minder vermogen.
Verwijderd
Jep en het is een leuk kerstcadeauVerwijderd schreef op 01 december 2003 @ 19:22:
voor een kleine ruimte moet
- 5 x 20 watt
- 1 x 35 watt
wel genoeg zijn.
ik ga es bij me ouders slijmen
Mn moeder zal het wel niet fijn vinden. (die heeft ook al vet veel last van me DTT van creative
De Aldi 5 megapixel digitale camera vanaf woensdag is volgens mij een variant op een van de volgende twee camera's.
Skanhex SX-330Z3
Skanhex SX-410Z3
Ziet er redelijk uit. Het is gelukkig niet chinees maar taiwans en dat maakt wel wat uit voor de degelijkheid.
Het is natuurlijk allemaal hardstikke budget maar ik heb binnenkort een digitale camera nodig voor het vervangen van de koppakking van mijn auto, dan kan ik veel foto's maken zodat ik weet waar wat ook al weer zat. En voor mij is de enige camera die voldoet aan mijn artistieke eisen een digitale spiegelreflex maar dat is nu nog te ver buiten mijn budget dus dat ga ik toch niet doen.
Je kan toch bij de aldi dat ding kopen en dan als het zwaar teleurstellend is hem gelijk weer voor geld ruilen? Dat zegt mijn moeder tenminste.
Skanhex SX-330Z3
Skanhex SX-410Z3
Ziet er redelijk uit. Het is gelukkig niet chinees maar taiwans en dat maakt wel wat uit voor de degelijkheid.
Het is natuurlijk allemaal hardstikke budget maar ik heb binnenkort een digitale camera nodig voor het vervangen van de koppakking van mijn auto, dan kan ik veel foto's maken zodat ik weet waar wat ook al weer zat. En voor mij is de enige camera die voldoet aan mijn artistieke eisen een digitale spiegelreflex maar dat is nu nog te ver buiten mijn budget dus dat ga ik toch niet doen.
Je kan toch bij de aldi dat ding kopen en dan als het zwaar teleurstellend is hem gelijk weer voor geld ruilen? Dat zegt mijn moeder tenminste.
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
als iemand hem koopt zou die dan plaatjes online kunnen zetten of naar mij toe kunnen mailen want ben wel benieuwd naar de kwaliteit van dat ding.
Ook vraag ik mij of wat de optische vertekening is bij tele en groothoek bereik.
ps die skanhex dingen lijken er aan de buitenkant aardig op maar dit is wel een 5 megapixel camera en dat zijn die twee niet
Ook vraag ik mij of wat de optische vertekening is bij tele en groothoek bereik.
ps die skanhex dingen lijken er aan de buitenkant aardig op maar dit is wel een 5 megapixel camera en dat zijn die twee niet
[ Voor 22% gewijzigd door Mafketel op 02-12-2003 18:59 ]
Is het 5 megapixel of 5 megapixels door interpolatie?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
merk van die home cinema set is CAT?
heb er boxen van (ook es bij lidl gehaald)
die zijn opsich wel fijn
t lijkt me wel een mooie set eigenlijk
heb er boxen van (ook es bij lidl gehaald)
die zijn opsich wel fijn
t lijkt me wel een mooie set eigenlijk
Verwijderd
Is die digitale camera het waard om te kopen , niet voor professioneel gebruik maar eerder voor huisgebruik en vakantie-kiekjes... Of is er iets beters prijs/kwaliteit...
Hoeveel foto's op goeie kwaliteit is 128 MB???
Alvast bedankt
Alvast bedankt
op 16 Mb 18 foto's FINEVerwijderd schreef op 02 december 2003 @ 20:19:
Is die digitale camera het waard om te kopen , niet voor professioneel gebruik maar eerder voor huisgebruik en vakantie-kiekjes... Of is er iets beters prijs/kwaliteit...
Alvast bedankt
dus ongeveer 140 op 128 Mb
Verwijderd
bij de 4 megapixel kunnen er 116 op
dus 5 megapixel zal wel iest van 100 zijn
in de praktijk zijn het er iets minder.
dus 5 megapixel zal wel iest van 100 zijn
in de praktijk zijn het er iets minder.
Verwijderd
En de kwaliteit van het dingetje??? Is dat gewoon foto-kwaliteit ?? Dus of het goed is of niet..
Dus idd zoals hieronder, kopen of niet kopen.. (owk ik weet dat het mijn eigen beslissing is maar ik wilde ff jullie mening)
Dus idd zoals hieronder, kopen of niet kopen.. (owk ik weet dat het mijn eigen beslissing is maar ik wilde ff jullie mening)
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 21:51 ]
Verwijderd
hij is van mijn ouders.
ik ben er wel tevreden over
heel soms zijn de kleuren wat raar, maar dat komt maar heel weinig voor
ook is die van ons niet echt snel.
maar de prijs/kwaliteit verhouding vind ik zelf erg goed!
ik heb er al 1000en foto's mee genomen
en deze kan alleen maar beter zijn, er zitten immers meer functies op.....
ik ben er wel tevreden over
heel soms zijn de kleuren wat raar, maar dat komt maar heel weinig voor
ook is die van ons niet echt snel.
maar de prijs/kwaliteit verhouding vind ik zelf erg goed!
ik heb er al 1000en foto's mee genomen
en deze kan alleen maar beter zijn, er zitten immers meer functies op.....
ik zou die camera echt nooit kopen. Gegarandeerd door interpolatie 5 mpixels (geen bewijzen voor, maar dat is tot nu toe altijd zo geweest met die 5 mpixel dingen voor rond 200 euro).
Dit lijkt me een stuk beter:
- pricewatch: Canon PowerShot A60 (2MP, 3x zoom, 35-105mm, f/2.8-4.8) (en goedkoper, zie hier voorbeeldfoto's: http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/a60_samples.html)
en deze nog beter:
- pricewatch: Canon PowerShot A70 (3MP, 3x zoom, 35-105mm, f/2.8-4.8) (alleen iets duurder, maar zie hier voorbeeldfotos: http://www.dpreview.com/gallery/canona70_samples/)
Dit lijkt me een stuk beter:
- pricewatch: Canon PowerShot A60 (2MP, 3x zoom, 35-105mm, f/2.8-4.8) (en goedkoper, zie hier voorbeeldfoto's: http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/a60_samples.html)
en deze nog beter:
- pricewatch: Canon PowerShot A70 (3MP, 3x zoom, 35-105mm, f/2.8-4.8) (alleen iets duurder, maar zie hier voorbeeldfotos: http://www.dpreview.com/gallery/canona70_samples/)
[ Voor 11% gewijzigd door marteltor op 02-12-2003 22:08 ]
Dit topic is gesloten.