Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel IV] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 14.869 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Eerlijk gezegd ben ik ook niet erg blij om 260 euro neer te tellen voor een compact cameratje. Aan de andere kant, het ding is vrijwel zeker beter dan die eerste twee canon camera's die je post, die vind ik ook nogal flut, maar als je dan kijkt naar de a70 daar komen voor wat extra euro's toch wel mooiere en scherpere plaatjes uit.

Verder is de kwaliteit van wat aangeboden wordt onder de merken van de Aldi en Lidl sterk wisselend: de ene keer is het goed (echt waar voor je geld) en de andere keer weer niet. Dus wat dat betreft zou je als je echt in de markt bent voor iets in deze prijsklasse dit kunnen proberen.

Wat betreft interpolatie: als er een 5 MP CCD in zit dan zit er een 5 MP CCD in daar hoef je niet moeilijk over te doen. Misschien dat hij effectief maar 4 megapixel gebruikt wordt, dat kan.

Dat idee van interpolatie: iedere digitale camera interpoleert. Immers de groene de blauwe en de rode sensoren zitten naast elkaar en de vertaling naar een JPG met kleurdiepte informatie per x,y pixel daar zit een stukje interpolatie tussen.

Alleen camera's met een Foveon X3 sensor hoeven niet te interpoleren, maar die vind je alleen in de Sigma SD9 en SD10, waar ik ooit wel geinteresseerd in ben. Deze afbeeldingen zijn ook zichtbaar scherper.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:56
Mijn ouders hebben een maandje terug bij ALDI in Duitsland een andere 5MP camera gekocht. 5MP mijn kont. Mijn Fuji Finepix 2600Z die hij moest vervangen (kapot) maakte tien keer betere foto's. Ook kan ik geen foto's meer downloaden van de camera (kan de SD kaart gelukkig nog wel in mijn PDA stoppen en het zo oplossen).

Nooit meer een camera van de ALDI dus.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ooge
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10-2022
zou zelf ook niet gauw een aldi camera kopen van een onbekent merk. kwaliteit is toch vaak minder (lenzen / ccd ) denk! ik, en voor dat geld heb je een goeie camera van een bekent merk (bijv canon) met op papier misschien mindere specs maar in de praktijk toch vaak mooiere foto's bovendien lijkt mij de firmwire en support ook minder, ze moeten toch ergens op bezuinigen willen ze hem zo goedkoop kunnen aanbieden. met die aldi apparatuur heb je toch vaak dat je achteraf alsnog een betere en vaak duurdere koopt.
tenminste dit is mijn mening (ik kan het dus verkeerd hebben ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76368

Dus hij is niet echt aan te raden, ook niet voor huis-tuin en keuken gebruik. Ik bedoel het gaat er niet om dat de foto's op een echt super kwaliteit eruit komen.

Maar volgens jullie is de Powershot dus beter, ik zal me eens even gaan verdiepen.

Bedankt voor de reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95594

Ik heb 'em net gekocht.
Uitstekende kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ooge
  • Laatst online: 25-10-2022
Anoniem: 95594 schreef op 03 december 2003 @ 09:33:
Ik heb 'em net gekocht.
Uitstekende kwaliteit!
post eens een fotoje als je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 23:04

Smarron

The bend

Ik ga zo nog ff proberen die AB te halen. Hopelijk hebben ze hem nog. De actie begon op 1 december.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniCache2
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:51
Over die dvd speler bij de LIDL, iemand nog zinnige opmerkingen er over? Hoe zit het bijvoorbeeld met regio codes, of zal hij regio vrij zijn? En zal er een beetje goed geluid uit die boxen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Laatst online: 23-05-2023
Anoniem: 95594 schreef op 03 december 2003 @ 09:33:
Ik heb 'em net gekocht.
Uitstekende kwaliteit!
Zou je dat kunnen onderbouwen door een paar testplaatjes op het internet te posten?

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

ik heb nog wel wat webspace over desaubin.. als je nog zoekt (want het duurt zolang he.. ;) we worden ongeduldig)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89979

Heb hem ook gekocht. Ziet er goed uit. Ik kan hier op mijn werk helaas geen foto's plaatsen, maar zal ze vanavond ff uploaden.

Vrij uitgebreid menu, veel opties en helemaal compleet. 128mb compact flash card is ook niet verkeerd.

En ja, hij kost maar 279 EUR voor een 5mp...... We'll see tonight how the pics turned out to be .... ;)

Edit : Bij deze de foto's (1,3mb/stuk),
P's : Ik heb ze dus niet geresized or whatsoever....

http://freeman.ircqnet.org/M5110001.JPG
http://freeman.ircqnet.org/M5110002.JPG
http://freeman.ircqnet.org/M5110008.JPG

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 89979 op 03-12-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95594

Zelfde verhaal, kan weinig doen hier op mijn werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeCool
  • Laatst online: 16:30

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

De ALDI heeft een heuze Medion LCD Projector (Beamer) in de aanbieding.

Technische Specificaties:

- 1200 ANSI-lumen
- contrast ratio 400:1
- resolutie SVGA (800x600)
- progressive scan compatibiliteit
- manuele zoom functie, stilstaand beeld functie
- horizontale en verticale spiegelfunctie
- beeldformaten 4:3 en 16:9
- trapezium correctie +/- 30 graden
- OSD (on screen display) meerdere talen
- Pal / Secam / NTSC

Aansluitingen

- video in
- S-video in
- 3x audio in (2x RCA / 1x 3.5mm jack)
- composite in
- VGA in

Meegeleverde onderdelen:

- draagtas
- afstandsbediening

€ 989,-

[ Voor 14% gewijzigd door JoeCool op 03-12-2003 17:24 . Reden: dislecty ]

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
die beamer lijkt me heel aardig voor die prijs, 1200 ansi-lumen is zover ik weet ook goed zichtbaar zonder dat je al te veel verduistert...
maarja, toch wel 1000 pegels en die kan ik echt niet missen nu :/

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_master
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:29
UniCache2 schreef op 03 december 2003 @ 12:27:
Over die dvd speler bij de LIDL, iemand nog zinnige opmerkingen er over? Hoe zit het bijvoorbeeld met regio codes, of zal hij regio vrij zijn? En zal er een beetje goed geluid uit die boxen komen?
Jah, ik heb em gekocht...zeker goede waar voor het geld dat je betaald...
Natuurlijk zal een dvdspeler van 140€ iets betere kwaliteit leveren...maar om te vergelijken : muziek-cd's speelt hij praktisch even zuiver af als een Class-AA Technics... 'k Heb hem nu aangesloten op een Technics class-AA versterker (stereo :( downmix dus) en het bevalt me goed...

Weet er iemand iets over het merk MAGNUM???
In de aldi belgie komt er zo'n videorecorder voor 95€...maar ik zou graag de afmetingen willen hebben...

[ Voor 12% gewijzigd door tweak_master op 03-12-2003 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

heeft iemand de tv van de aldi gehaald?

Ik heb wel intresse maar ik mocht de doos niet openen om te kijken hoe dat ding er nu echt uit ziet.

Als iemand een foto kan plaatsen en ervaringen kan vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
Anoniem: 89979 schreef op 03 december 2003 @ 14:52:
Heb hem ook gekocht. Ziet er goed uit. Ik kan hier op mijn werk helaas geen foto's plaatsen, maar zal ze vanavond ff uploaden.

Vrij uitgebreid menu, veel opties en helemaal compleet. 128mb compact flash card is ook niet verkeerd.

En ja, hij kost maar 279 EUR voor een 5mp...... We'll see tonight how the pics turned out to be .... ;)

thnx

helaas de camera ruist blijkbaar nogal erg. Als ik kijk hoe egaal de blauwe pc kast is valt me dat heel erg tegen.
De camera heeft geflitst ik neem aan dat ie daarom dus in de iso100 mode stond.
Is wel jammer want 279 voor 5mp en 128mb kaartke erbij was een mooie aanbieding geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 14:04
Mafketel schreef op 03 december 2003 @ 19:09:
[...]

thnx

helaas de camera ruist blijkbaar nogal erg. Als ik kijk hoe egaal de blauwe pc kast is valt me dat heel erg tegen.
De camera heeft geflitst ik neem aan dat ie daarom dus in de iso100 mode stond.
Is wel jammer want 279 voor 5mp en 128mb kaartke erbij was een mooie aanbieding geweest
Na Sinterklaas kan ik ook een paar test gaan maken.

ff kijken hoe die kan is.

wat zit er eigenlijk allemaal in het pakket bij de camera?

[ Voor 10% gewijzigd door Brickman op 03-12-2003 19:22 ]

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:08
Ik zie ook gigantisch veel CA (Paarse randjes), ook niet echt goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-07-2024

jonggoud.nl

@>--"--,--{

JoeCool schreef op 03 december 2003 @ 17:09:
De ALDI heeft een heuze Medion LCD Projector (Beamer) in de aanbieding.

..............
- afstandsbediening

€ 989,-
Mag ik je vragen waar je deze info vandaan hebt? Via de aldi website zie ik niets, en krijg nooit folders...

Trouwens over die digicam. Ik vind hem er niet echt topper uitzien. Veel paarse vlekken, en ook ontzettend veel ruis. 100 ISO en flits...

Exif:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
ImageDescription -   MEDION DIGITAL CAMERA        
Make -   MEDION OPTICAL CO,LTD
Model - MD511Z3     
Orientation - Top left
XResolution - 72
YResolution - 72
ResolutionUnit - Inch
Software - M310282
DateTime - 2001:12:00 00:00:00
YCbCrPositioning - Co-Sited
ExifOffset - 284
ISOSpeedRatings - 100
ExifVersion - 210
DateTimeOriginal - 2003:12:03 06:09:13
DateTimeDigitized - 2003:12:03 06:09:13
ComponentsConfiguration - YCbCr
CompressedBitsPerPixel - 1.39 (bits/pixel)
ShutterSpeedValue - 1/31 seconds
ApertureValue - F 2.60
ExposureBiasValue - 0.00
SubjectDistance - 0.00/0.00 m
MeteringMode - Average
Flash - Fired
FocalLength - 7.64 mm
FlashPixVersion - 100
ColorSpace - sRGB
ExifImageWidth - 2560
ExifImageHeight - 1920
InteroperabilityOffset - 886

[ Voor 58% gewijzigd door jonggoud.nl op 03-12-2003 19:30 ]

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brickman schreef op 03 december 2003 @ 19:20:
[...]

wat zit er eigenlijk allemaal in het pakket bij de camera?
Camera (duh?)
128 compact flashcard
4x 1800Mah accu
oplader
USB-snoer
TV-aansluitsnoer
Handleiding
Draagsnoer en opbergtas

Maare, me kast is niet egaal blauw, dus dat kan kloppen.
En de ruis, tja, daar hebbie wel gelijk is :P
ISO kan je instellen op 100/200/400

Ik heb ff snel een aant piccies geschoten zonder instellingen te wijzigen. Dus niet echt de tijd genomen voor een optimale foto met goede instellingen.

Ik vind de kwaliteit niet tegenvallen. Logisch, want ik heb hem net gekocht :z
Bedenk wel dat die maar 279 was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

tja.. als ik het een en ander vergelijk met samples van een canon A60 .. dan kan ik alleen maar abstraheren dat deze cam tov deze a60:
+ teveel ruis heeft
+ niet echt heldere kleuren heeft
+ inderdaad wat "colour bleeding" (paarse randjes) vertoond

Nou is inderdaad het een en ander te verhelpen met wat soepen.. maar dan koop ik toch liever de A60 .. die gelijk beter resultaat geeft EN goedkoper is (zie pricewatch: Canon PowerShot A60 (2MP, 3x zoom, 35-105mm, f/2.8-4.8) ... zonder CF kaart weliswaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeCool
  • Laatst online: 16:30

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

jonggoud.nl schreef op 03 december 2003 @ 19:24:
Mag ik je vragen waar je deze info vandaan hebt? Via de aldi website zie ik niets, en krijg nooit folders...
Uit de nieuwe ALDI folder van vandaag

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

ik stel voor eens flink met die instellingen te spelen om het een en ander beter te krijgen..
Wat echter niet slecht is btw.. is dat deze GEEN vervorming geeft aan de buitenkant (wat blijkbaar wel was bij het vorige medion model die te koop was via Aldi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl
  • Laatst online: 14-07-2024

jonggoud.nl

@>--"--,--{

JoeCool schreef op 03 december 2003 @ 19:38:
[...]

Uit de nieuwe ALDI folder van vandaag
Mijn wedervraag: kan jij (of iemand anders) deze aub scannen? Mail maar naar me toe als je 't wilt laten hosten

[edit]Tnx NioXX![/edit]

[ Voor 9% gewijzigd door jonggoud.nl op 03-12-2003 20:56 ]

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:18

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Heb je misschien ook wat kleurrijker spul om te fotograferen :?

Ik vind de pics teruggebracht naar bureaublad formaat opzich best scherp...

Zijn er mensen hier met de Canon A70? Maakt dat ding nou echt veel betere foto's :?

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21910

veel blur zie ik in die foto's

en bij wit zie je paarse randjes

al met al geen gekke prijs voor zo'n cam maar met een canon kan je het echt niet vergelijken maar dan noem ik wel wat op

qua prijs kijk eens naar een canon a60 of a70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Voor het geval dat iemand interesse heeft in de Lidl-camera die volgende week in de aanbieding komt. Ik heb begin dit jaar de 3mp versie gekocht en die bevalt me tot op heden prima.

Als ik hem vergelijk met de 5mp versie heb ik evenveel betaald maar met de helft minder geheugen.

[ Voor 31% gewijzigd door Guardian Angel op 04-12-2003 14:53 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21944

jonggoud.nl schreef op 03 december 2003 @ 19:40:
[...]

Mijn wedervraag: kan jij (of iemand anders) deze aub scannen? Mail maar naar me toe als je 't wilt laten hosten
Scannen is me te veel werk, (ja echt waar ;) ) Maar ik maak wel ff crappy foto voor je.

http://www.xs4all.nl/~pseverin/got/digicam/aldi/P1182901.JPG 8)
http://www.xs4all.nl/~pseverin/got/digicam/aldi/P1182902.JPG

Hoppa!

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 21944 op 03-12-2003 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:29
mr_a schreef op 02 december 2003 @ 22:32:
Eerlijk gezegd ben ik ook niet erg blij om 260 euro neer te tellen voor een compact cameratje. Aan de andere kant, het ding is vrijwel zeker beter dan die eerste twee canon camera's die je post, die vind ik ook nogal flut, maar als je dan kijkt naar de a70 daar komen voor wat extra euro's toch wel mooiere en scherpere plaatjes uit.

Verder is de kwaliteit van wat aangeboden wordt onder de merken van de Aldi en Lidl sterk wisselend: de ene keer is het goed (echt waar voor je geld) en de andere keer weer niet. Dus wat dat betreft zou je als je echt in de markt bent voor iets in deze prijsklasse dit kunnen proberen.

Wat betreft interpolatie: als er een 5 MP CCD in zit dan zit er een 5 MP CCD in daar hoef je niet moeilijk over te doen. Misschien dat hij effectief maar 4 megapixel gebruikt wordt, dat kan.

Dat idee van interpolatie: iedere digitale camera interpoleert. Immers de groene de blauwe en de rode sensoren zitten naast elkaar en de vertaling naar een JPG met kleurdiepte informatie per x,y pixel daar zit een stukje interpolatie tussen.

Alleen camera's met een Foveon X3 sensor hoeven niet te interpoleren, maar die vind je alleen in de Sigma SD9 en SD10, waar ik ooit wel geinteresseerd in ben. Deze afbeeldingen zijn ook zichtbaar scherper.
toon volledige bericht
over het algemeen zou ik liever een canon 1 megapixel hebben dan een 5 megapixel waarvan de adviesprijs rond de 270 euro ligt. Mééstal is het dan echt niks, maar ik zie net wat voorbeeldfoto's en ze vallen me enigzins mee. Wel is erg veel ruis te zien, erg scherp vind ik hem niet en er zijn wat paarsranden (ik zou alsnog wel voor de canon gaan) :) en over dat je geen 260 euro uit wilt geven voor een compact camera: met die canon compactcamera's kun je wel alles zelf instellen als je wilt, extra filters erop zetten of lenzen erop zetten.
al met al geen gekke prijs voor zo'n cam maar met een canon kan je het echt niet vergelijken maar dan noem ik wel wat op

qua prijs kijk eens naar een canon a60 of a70
waarom zouj e het niet kunnen vergelijken? de prijs is ongeveer gelijk (of bedoel je dat de canon gewoon veel beter is? ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21910

marteltor schreef op 03 december 2003 @ 20:56:

[...]
waarom zouj e het niet kunnen vergelijken? de prijs is ongeveer gelijk (of bedoel je dat de canon gewoon veel beter is? ;))
nee ik bedoel het meer op deze manier, Canon dan praat je wel over een merk die al jaren lange ervaring heeft in de fotografie dus je kunt het niet vergeleken met een cam zoals dit

Canon wil zijn naam niet tegrabbel gooien dus je weet zeker dat de lens goed is van zo'n toestel, oke er wil dan wel eens een "maandag ochtend product" ertussen zitten maar dat heb je overal weleens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 16:29
Ok ik begrijp je punt, maar dat betekend natuurlijk niet dat je ze niet zou moeten vergelijken met als doel een aankoop (het is zeg maar geen argument om je aankoop van een Lidl/aldi cam mee te 'verantwoorden' (hiermee bedoel ik: "Ja ik heb die lidl cam gekocht. De canon was wel wat beter, maar ja die hebben jaren ervaring dus dat is vals" oid) ;)). Je wilt toch het beste :)

[ Voor 25% gewijzigd door marteltor op 03-12-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98942

Sorry maar ik mag dan niet een ster zijn in het herkennen van foto`s (ze zien er best redelijk uit vooral voor 279 inclusief) maar hoe kan je een foto maken in het donker als je de camera pas `s ochtends kan kopen? Ik zie toch echt dat foto 2 in het donker is genomen de lamellen hangen ervoor en de buitenwereld is donker zie dat ding daaronder dat is alleen een schaduw. Hoe kan dat nou? Je koopt hem `s ochtends om half negen als de winkel open gaat en dan is het echt niet meer donker! Vandaag tenminste niet en de actie ging vandaag toch pas in?
Als je hem wel gekocht hebt kan je merk plus nummer ff opschrijven kunnen we meer opzoeken op het internet alvast bedankt.

Ook nog ff een algemene vraag: Die Lidl camera denken jullie dat je daar een beetje actie foto`s mee kan maken. Vliegende vogel of rijdende fietsers enz. Dat was grootste nadeel van de medion van een half jaar terug van de aldi.

Beide camera`s spreken me wel aan trouwens tenminste voor mijn ouders, maar de aldi zou nu wel op zijn, klote folder jongen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

De Lidl camera is verplaatst naar volgende week, zoals nu op de site te lezen is...
LET OP: De verkoop van de Digitale camera 5.0 Megapixel is uitgesteld, let op onze reclame voor de nieuwe verkoopdatum
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.03_4682_new/$file/03_4682_new_b.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door WieMie op 03-12-2003 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-05 23:20
pfft.....als ik dit lees ben ik toch blij dat ik zojuist mijn powershot a80 heb mogen uitpakken......geweldig speelgoed is dat!

Maar om even ontopic te blijven, kan iemand die de mp3 autoradio heeft mij vertellen of de volumeknop ook een drukfunctie hoort te hebben? Volgens het boekje wel, maar bij mij zit alles achter het 'sel' knopje.

[ Voor 46% gewijzigd door Mistraller op 03-12-2003 23:34 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb in mijn pauze (12:00) de camera gekocht. Even opgeladen en wat foto's gemaakt op mijn werk(14:30). Thuis gekomen(17:45), gedowned op me PC en daarna nogwat foto's gemaakt (thuis)

De 1st en de 2de foto zijn van 's-avonds dus rond 18:00u. De 3de foto is van ongeveer 14:30. (let niet op de klok op de foto, want die loopt niet gelijk 8)7 )
Nogmaals, ik heb hem uit de doos, opgeladen en foto gemaakt. Nogniet eens de handleiding gelezen of de camera fatsoenlijk ingesteld..... ;)

Moet ik nog meer uitleggen ? :X

Merk : Medion MD2998

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Over de 5MP Camera...

De kwaliteit laat dus wat te wensen over...

Er wordt vaak een vergelijking gemaakt tussen deze camera en de canon's. De canon zou goedkoper en beter zijn.

Hoe is de vergelijking tussen de ALDI cam en andere goedkope merken zoals trust etc?

En je krijgt bij de ALDI cam wel een hoop extra's 128 MB card en geloof 4x accu?

Maakt dit het dan weer wel een goede aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Van wie is dat tel.nummer op die eerste foto? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wooley
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-01 16:57
alles heeft zijn prijs....
iemand die heel erg goede foto's (kwaliteit van spiegelreflex-camera)
wil maken moet daar ook meestal veel geld voor neertellen.
plus extra wat voor de merknaam :?
voor de fotografen onder ons die vroeger een quick-snap fix focus
camera hadden en die deze niet groter als 10*15 afdrukken is een
medion,trust,aiptek 2Mp voldoende mits hij een ccd heeft
als voorbeeld ik had me sd kaartje laten afdrukken bij de fotograaf
alles 2Mp onbewerkt naar foto 15*10
de fotograaf dacht dat de foto's van canon of minolta kwamen,
maar kon niet geloven dat ze met een Trust 970z 2Mp waren gemaakt.
opmerking:veel merken gebruiken onderling dezelfde hardware
lenzen,ccd,body dus een A-merk-camera is niet perse beter als B-merken.
vb: oude minolta e223 heeft zelfde body enz...als Trust serie 9xxz
:)
Maar er zijn akltijd mensen die liever veel geld uitgeven
om aan anderen te laten zien wat zij voor "dure"camera hebben,
en vervolgens de mogelijkheden niet te benutten die de camera heeft.
ze gebruiken hem dan om vakantie foto's met 6Mp in 15*10 af te drukken......

AMD 3900x@5Ghz intellkiller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Laatst online: 15-04-2023
wooley schreef op 04 december 2003 @ 09:44:
alles heeft zijn prijs....
iemand die heel erg goede foto's (kwaliteit van spiegelreflex-camera)
wil maken moet daar ook meestal veel geld voor neertellen.
plus extra wat voor de merknaam :?
voor de fotografen onder ons die vroeger een quick-snap fix focus
camera hadden en die deze niet groter als 10*15 afdrukken is een
medion,trust,aiptek 2Mp voldoende mits hij een ccd heeft
als voorbeeld ik had me sd kaartje laten afdrukken bij de fotograaf
alles 2Mp onbewerkt naar foto 15*10
de fotograaf dacht dat de foto's van canon of minolta kwamen,
maar kon niet geloven dat ze met een Trust 970z 2Mp waren gemaakt.
opmerking:veel merken gebruiken onderling dezelfde hardware
lenzen,ccd,body dus een A-merk-camera is niet perse beter als B-merken.
vb: oude minolta e223 heeft zelfde body enz...als Trust serie 9xxz
:)
Maar er zijn akltijd mensen die liever veel geld uitgeven
om aan anderen te laten zien wat zij voor "dure"camera hebben,
en vervolgens de mogelijkheden niet te benutten die de camera heeft.
ze gebruiken hem dan om vakantie foto's met 6Mp in 15*10 af te drukken......
toon volledige bericht
Hier zit zeker een kern van waarheid in. Echter gebeurt het ook andersom. Mensen die een goedkope camera kopen en verwachten dat ze dezelfde fotos kunnen maken als iemand met een veel duurdere camera.

Trouwens, een spiegelreflex camera zorgt er niet automatisch voor dat je goede fotos maakt, het hangt natuurlijk puur van de persoon die de foto neemt.

Toch denk ik dat je voor je standaard fotos van verjaardagen en kroegbezoeken aan dit toestel zeker genoeg hebt. Voor vakantie weet ik het zo nog niet, vaak maak je deze fotos toch om lang te bewaren en ze moeten zeker qua kwaliteit goed zijn.

Met andere woorden, deze camera zou ik gebruiken voor het standaard werk. Ga ik op vakantie, neem ik lekker mijn canon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jullie hebben gelijk. Ik maak er de huis/tuin en keuken foto's mee ;) Dus hij voldoet aan mijn eisen. Voor 279 EUR hoor je mij ook niet klagen. Vakantie kiekjes moet ook lukken. Wil je echt portret/landschap foto's nemen, dan pak ik me andere camera wel. Ben geen profi fotograaf :9

Ik had geen zin om >500EUR uit te geven.

Enne, da's het telefoonummer is mijn oude werklocatie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Bij Aldi duitsland wordt een sateliet pakket verkocht voor maar 119 euro, schotel + ontvanger.

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_50/BILD03.JPG

-----------------------------------

Digitale
Satelliten-Empfangsanlage

Bestehend aus:
- 1 digitaler Satellitenreceiver,
- 1 digitales Twin-LNB,
- 1 Offset-Spiegel 60 cm,
- 1 Infrarot-Fernbedienung
Satellitenreceiver:
• max. 4000 Programmspeicherplätze für
TV/Radio
• Vorprogrammiert für ASTRA, EUTELSAT &
TÜRKSAT
• MPEG 2-Video/DVB-Standard;
Eingangssignale: SCPC, MCPC
• DiSEqC 1.0 + 1.2 Steuersignal
• Software-Update via Satellit Astra
• 2 Scart-Buchsen TV & VCR
• 2x Audio-Chinch, 1x Video-Chinch
• Digitaler-Audio-Ausgang AC 3 (optisch)
• Loop-Through Funktion
Digitales Twin-LNB - Offset-Spiegel 60 cm:
• mit Masthalter
• Hochwertiger Außenspiegel galvanisch
verzinkt und pulverbeschichtet
• Sämtliche Anbauteile galvanisch
verzinkt
Zubehör:
• Wandhalter, galvanisch verzinkt
• 20m Koaxialkabel, einseitig montiert
(1 F-Stecker, 1 Gummitülle)
• 3 lose F-Stecker
• 1 lose Gummitülle
• Scartkabel, voll beschaltet
• optisches Anschlusskabel
Abmessungen:
ca. 300 x 70 x 220 mm (B/H/T)

36 Monate Hersteller-Garantie inkl. 365 Tage Service-Hotline auch sonn- und feiertags.
----------------------------

is dit wat en is het te gebruiken in NL?

[ Voor 3% gewijzigd door duncanvdlinden op 04-12-2003 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Laatst online: 15-04-2023
Anoniem: 89979 schreef op 04 december 2003 @ 10:58:
Jullie hebben gelijk. Ik maak er de huis/tuin en keuken foto's mee ;) Dus hij voldoet aan mijn eisen. Voor 279 EUR hoor je mij ook niet klagen. Vakantie kiekjes moet ook lukken. Wil je echt portret/landschap foto's nemen, dan pak ik me andere camera wel. Ben geen profi fotograaf :9

Kan je bijvoorbeeld ook gaan voor de Canon digital ixus 400. Die is lekker compact en je kan er hele mooie fotos mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
duncanvdlinden schreef op 04 december 2003 @ 11:05:
Bij Aldi duitsland wordt een sateliet pakket verkocht voor maar 119 euro, schotel + ontvanger.

[afbeelding]

-----------------------------------

Digitale
Satelliten-Empfangsanlage

Bestehend aus:
- 1 digitaler Satellitenreceiver,
- 1 digitales Twin-LNB,
- 1 Offset-Spiegel 60 cm,
- 1 Infrarot-Fernbedienung
Satellitenreceiver:
• max. 4000 Programmspeicherplätze für
TV/Radio
• Vorprogrammiert für ASTRA, EUTELSAT &
TÜRKSAT
• MPEG 2-Video/DVB-Standard;
Eingangssignale: SCPC, MCPC
• DiSEqC 1.0 + 1.2 Steuersignal
• Software-Update via Satellit Astra
• 2 Scart-Buchsen TV & VCR
• 2x Audio-Chinch, 1x Video-Chinch
• Digitaler-Audio-Ausgang AC 3 (optisch)
• Loop-Through Funktion
Digitales Twin-LNB - Offset-Spiegel 60 cm:
• mit Masthalter
• Hochwertiger Außenspiegel galvanisch
verzinkt und pulverbeschichtet
• Sämtliche Anbauteile galvanisch
verzinkt
Zubehör:
• Wandhalter, galvanisch verzinkt
• 20m Koaxialkabel, einseitig montiert
(1 F-Stecker, 1 Gummitülle)
• 3 lose F-Stecker
• 1 lose Gummitülle
• Scartkabel, voll beschaltet
• optisches Anschlusskabel
Abmessungen:
ca. 300 x 70 x 220 mm (B/H/T)

36 Monate Hersteller-Garantie inkl. 365 Tage Service-Hotline auch sonn- und feiertags.
----------------------------

toon volledige bericht
geen geld

en die duitse werken hier ook
ik heb ook in duitsland me eerste gekocht
astra = astra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:59
MisTraller schreef op 03 december 2003 @ 23:29:
pfft.....als ik dit lees ben ik toch blij dat ik zojuist mijn powershot a80 heb mogen uitpakken......geweldig speelgoed is dat!

Maar om even ontopic te blijven, kan iemand die de mp3 autoradio heeft mij vertellen of de volumeknop ook een drukfunctie hoort te hebben? Volgens het boekje wel, maar bij mij zit alles achter het 'sel' knopje.
Bij mij doet dat draaiknopje ook niets als je eh indrukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

duncanvdlinden schreef op 04 december 2003 @ 11:05:
Heb nu sinds 14 dagen een Xsat en die was incl. schotel en een enkele LNB-kop aanzienlijk duurder.

Denk dat die Medion niet veel minder zal presteren. Wat ik niet kon vinden is of hij een Smartcard kan lezen zodat je ook Canal+ en de Nederlandse zenders kunt ontvangen.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Laatst online: 21-11-2023
Vorige week hing er bij de Aldi in Groningen een advertentie aangeplakt van een digitale schotelset voor 229. Deze zou woensdag 3 december verkocht gaan worden. Na het weekend was deze ad echter weg, en volgens mij hebben ze 'm ook niet in de winkel. Leveringsprobleempje vermoedelijk. Was erg benieuwd naar de specs hiervan maar er lagen dus geen meeneem folders... Vroeg me ook af of dit inclu de hele mik was om meteen de NL zenders te ontvangen, want hiervoor moet je toch eerst brief sturen naar canal digitaal? Misschien komt 'ie binnenkort!

[ Voor 3% gewijzigd door falconz op 04-12-2003 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-05 22:50

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Die satelliet ontvangers die zo goedkoop in duitseland te koop zijn zijn bijna alleen maar FTA (Free to Air) ontvangers, net zoals deze. Als er een smartcard in kan staat dat er echt wel bij.

Hij werkt dus gewoon in nederland, je kan er alleen geen nederlandse zenders mee ontvangen, wel een stuk of 50 duitse en nog wat andere preview achtige dingen.

Zo'n FTA ontvanger zullen ze ook niet zo gauw hier in NL verkopen.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83301

die 5MP camera spant wel de kroon als het gaat om purple fringing... en het lijkt wel alsof hij op iso 1600 staat... maarja, ik kan hem dan ook alleen vergelijken met de rebel ;- ) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94631

Bedankt voor het werk.

Tip aan allen; skippen die beamert. Is 400:1 en dat levert een weinig sprankelend beeld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15722

Heb je wat meer gegevens over die Photosmart printer, zoals type en prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

vorige week ofzo was er in de aldi een draadloze hoofdtelefoon te koop, weet iemand hier de specs van die hoofdtelefoon?? (heb je toevallig ook een foto??)

[ Voor 4% gewijzigd door Jellabie op 04-12-2003 23:00 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-05 23:20
Komt die koptelefoon niet volgende week? In duitsland staat ie althans voor vanaf 10 december.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Nu online

Jellabie

MisTraller schreef op 04 december 2003 @ 23:28:
Komt die koptelefoon niet volgende week? In duitsland staat ie althans voor vanaf 10 december.
mijn zus kwam zojuist men kamer binnengestormt om te zeggen dat ze die hadden liggen... en een maat van mij heeft die vorige week gekocht dacht ik (is wel in België)

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

grappig die koptelefoon.. FM Draaggolf is 863 MHz.. doorgaans zijn deze op 432 Mhz (als ik me niet vergis.. of hier omtrent ergens in debuurt).. is ietwat minder storingsgevoelig die frequentie.. tja en voor dat geld. Het enige wat ik zou willen weten, is de pasvorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51455

Ik zag deze in de Leenbakker-folder staan:

http://www.leenbakker.nl/nl/index2.asp?MenuID=9&ID=640

is dit wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95364

Anoniem: 89979 schreef op 04 december 2003 @ 10:58:

Vond de 3 foto's echt niet mooi.

Je had ook kunnen gaan voor een een Canon Powershot A80, die is EUR 380,-, dus nog altijd ruim onder de 500 euro, en dat toestel maakt toch echt veel betere foto's hoor!

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 95364 op 05-12-2003 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78057

Was onderstaande radio (MD 4366) die vorige medion bij de aldi (niet die van afgelopen week maar een paar maanden terug)? Of is dit een nieuwer model? Wie heeft met deze ervaring?

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~combe043/medion2.jpg

Of is dit misschien die radio die vorige week bij de aldi in de aanbieding was?
(die was alleen in het zilver verkrijgbaar namelijk, kweet daar geen typenummer van helaas)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 78057 op 05-12-2003 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26141

Photosmart printer HP 7655

• resolutie tot 4800 dpi
• fotokwaliteit: Photoret IV
• USB aansluiting
• snelheid tot max.
16 blz. per minuut in zwart en
11 blz. per minuut in kleur
• automatische papierherkenning
• foto's printen vanaf geheugenkaart
zonder een computer te gebruiken
• ondersteund meerdere
kaartformaten:
Compactflash Type I&II, Smart Media,
Secure Digital, Multimedia Card,
Sony Memory-Stick en XD card
• LCD en knoppen op het frontpaneel
om opnamen te selecteren
(individueel) te bewerken (globaal) en
te printen zonder computer
• instellingen voor helderheid,
kleur/zwart-wit/sepia
• gecombineerde printerladen:
A4 en 10 x 15 cm prints
• printergeheugen: 16 MB
• printresolutie: tot max. 4800 x 1200 dpi
op Premium fotopapier
• afmeting: 475 x 390 x 160 mm (bxdxh)
• inclusief kleurpatroon, fotopatroon,
USB kabel, gebruikshandleiding,
CD met printer-
en beeldbewerkingsoftware

Is ook vanaf volgende week bij de aldi te koop.
Is dit wat??? Bij HP al op de site gekeken maar staat er niet tussen. Wel de 7660 versie en die ziet er hetzelfde uit.
Prijs 125,- ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 26141 op 05-12-2003 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30781

Volgende week zoals gezegd bij de aldi een projector te koop.
Specs:

-1200 ansi lumen
-Contrast 400:1
-resolutie 800:600 SVGA
-Progressive scan
-4:3 en 16:9 ondersteuning
-PAL/SECAM/NTSC

Voor 989 euro.

Volgens mij is dit een NEC VT46 deze heeft de volgende specs:

The VT46 is an SVGA resolution (800x600) projector with three 0.7" LCD panels at the core of its light engine. It is rated at 1200 ANSI lumens and 400:1 contrast. The unit is a very portable 6.6 lbs., and is about one foot wide, 10" deep, and 3.5" tall.

The VT46 is compatible with computer signals up to UXGA, and video formats including HDTV 1080i and 720p, as well as 480p and 480i.

The connection panel offers one 15-pin VGA connector for computer and HDTV signals, one S-video port, one composite video jack, two pairs of audio inputs for the video and S-video inputs, and a stereo mini jack for computer audio. There is also a DIN 8-pin port for PC control.

The lens is manual zoom and focus with a 1.2x zoom range. Throw distance is relatively short. A 100" 4:3 diagonal image can be produced from a distance of between 10 and 12 feet.

Vertical digital keystone delivers a wide +/- 30 degrees adjustment. The rescaling looks great on PowerPoint type presentations and graphics, and actually pretty good on textual subject matter too. (You never expect detailed text to look too clean when rescaled).

En hier staat een review van deze projector:

http://www.projectorcentral.com/nec_vt46.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 16:26
Volgens mij is dat dezelfde als de HP 7660 printer die je opnoemt, het enige verschil is dat er bij de HP 7655 HALFVOLLE cartidges zitten (daarom krijgt ie 5 punten minder in het typenummer)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

Anoniem: 78057 schreef op 05 december 2003 @ 12:30:
Was onderstaande radio (MD 4366) die vorige medion bij de aldi (niet die van afgelopen week maar een paar maanden terug)? Of is dit een nieuwer model? Wie heeft met deze ervaring?

[afbeelding]

(die was alleen in het zilver verkrijgbaar namelijk, kweet daar geen typenummer van helaas)
Dat was die van een half jaar geleden, ik heb hem ook. Afgezien van de multifunction knop voor volume, next, fade, balans etc die niet echt heel handig werkt is het een prima ding vind ik. nashua mp3 cd's (daar had ik er 50 van :'( ) deden het afgelopen zomer minder als hij warm werd, andere cd's (verbatim, sony) geen probleem

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84377

Dat ziet er zeker leuk uit. Kan ik dit ook aansluiten op mijn xbox?

edit:
Home Theaterset 'AV2051B'
met een unieke subwoofer-top receiver. Actieve subwooferset met verlicht display. Inclusief afstandsbediening voor stereo en 5.1 surround geluid. Gemaakt van duurzaam hout. 110 Watt RMS vermogen. 4.500 Watt P.M.P.O. Ac3, dts geschikt, THX 5.1ch surround gereed. Geschikt voor o.a. spelcomputer & AV apparatuur. Inclusief speakerdraad 3x5 mtr en 2x10 mtr.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 84377 op 05-12-2003 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:36

[afbeelding]

Met die radio heb ik helaas ervaring :X :r
-leest geen mp3's cds meer (Error 2)
-slot-in werkt niet goed meer, neemt em niet automatisch aan
-vage bliebjes met mp3 (toen het nog werkte)

alleen FM/AM radio werkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 84377 schreef op 05 december 2003 @ 13:58:

Dat ziet er zeker leuk uit. Kan ik dit ook aansluiten op mijn xbox?

edit:
met een unieke subwoofer-top receiver. Actieve subwooferset met verlicht display. Inclusief afstandsbediening voor stereo en 5.1 surround geluid. Gemaakt van duurzaam hout. 110 Watt RMS vermogen. 4.500 Watt P.M.P.O. Ac3, dts geschikt, THX 5.1ch surround gereed. Geschikt voor o.a. spelcomputer & AV apparatuur. Inclusief speakerdraad 3x5 mtr en 2x10 mtr.
Gezien de specs is het echt een supervet setje!! En zoo cheap he! Ik ben echt benieuwd naar ervaringen. Ik heb het zelf niet nodig, anders had ik het echt wel gehaald!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarron schreef op 05 december 2003 @ 14:16:
[...]
Gezien de specs is het echt een supervet setje!! En zoo cheap he! Ik ben echt benieuwd naar ervaringen. Ik heb het zelf niet nodig, anders had ik het echt wel gehaald!!
Ik vind het overigens ook erg mooi uitzien. Maar kan iemand mij garanderen dat zo'n ding op de Xbox aan te sluiten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 84377 schreef op 05 december 2003 @ 14:24:
Ik vind het overigens ook erg mooi uitzien. Maar kan iemand mij garanderen dat zo'n ding op de Xbox aan te sluiten is?
Ik denk dat je het beste naar de winkel kan gaan en daar ff vragen of ze hem open willen maken. Doen ze denk ik wel.

Via welke uitgang wil je dat setje aansluiten eigenlijk? Ik heb hier ook een XboX staan, wel met alle standaardkabels. Is het geen optie om hem via de TV aan te sluiten of een versterker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarron schreef op 05 december 2003 @ 14:43:
[...]
Ik denk dat je het beste naar de winkel kan gaan en daar ff vragen of ze hem open willen maken. Doen ze denk ik wel.

Via welke uitgang wil je dat setje aansluiten eigenlijk? Ik heb hier ook een XboX staan, wel met alle standaardkabels. Is het geen optie om hem via de TV aan te sluiten of een versterker?
Kijk dat is mij dus vreemd. Ik zou absoluut niet weten hoe ik het moet aansluiten. Ik kreeg te horen dat ik een MICROSOFT MULTI RGB kabel moet aanschaffen en dan ben je klaar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik zit er over te denken om die TV bij de Aldi te kopen, maar is het wat?
Ik heb ook wel een TV kaart, maar wil graag een "dedicated" TV. Ook om een beetje te spelen met DVD's enzo.
Iemand die hem gekocht heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:50

[afbeelding]

nee, dit is niet die van vorige week. ik heb die gekocht, en die ziet er heel anders uit. er zit een draaiknop op, en een kleurendisplay. verder is ie zilver, en zijn alle knopjes anders. en je moet het frontje naar voren klappen om een cd erin te doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Byte_Me op 05-12-2003 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 12:30

Deem

Ontcijfer mij!

Wij hebben hem gekocht en ja een TV is een TV he. Geeft goed beeld ,de afstandsbediening voelt goedkoop aan, maat voor die prijs ben ik er zeer tevreden over.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95364

[afbeelding]

Ik heb deze radio alweer bijna een jaar geleden bij de Aldi gehaald. Het geluid is goed en hij slaat nooit over.

Alleen het display is erg karig en soms slecht te lezen en die 4-in-1 knop voor volume (boven-onder) en skippen (links-rechts) is echt kut. Dat zegt die ander in de post hierboven ook al. Wanneer je een liedje harder wilt zetten, heb je kans dat je de knop iets teveel naar rechts indrukt en dan gaat ie naar het volgende nummer of bij de radio dan gaat ie zoeken :(

Niet doen vanwege die knop!!! Bij de MediaMarkt ligt versie 2.0 van deze radio en die heeft wel goeie knoppen geloof ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Beekforel schreef op 05 december 2003 @ 14:53:
Ik zit er over te denken om die TV bij de Aldi te kopen, maar is het wat?
Ik heb ook wel een TV kaart, maar wil graag een "dedicated" TV. Ook om een beetje te spelen met DVD's enzo.
Iemand die hem gekocht heeft?
Ok, omdat ik toch geen Sinterklaas vier heb ik de TV gekocht. Ziet er op het eerste gezicht goed uit, beeld is netjes etc. Kan makkelijk uit voor 159 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderke
  • Laatst online: 16-04 13:11
Weet iemand iets over fotopapier dat volgende week in de aanbieding is bij de Aldi?

Is dat het Unicorn papier wat ze de vorige keer ook hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97183

ik heb de tv gekocht, is prima ding (wel 50hz) prijs/kwaliteit is prima. Alle zenders worden automatisch geprogrammeerd. Mooi stereogeluid. Alleen scart-aansluiting, verder niks. En ook nog een sleep-functie, jippie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78057

Oke, tnx for the replies on the Medion radio. Ik ga dan ff bij de mediamarkt kijken ook voor die nieuwere versie. Anders kijk ik nog wel ff de maand december door, zullen nog wel aanbiedingen komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

kan iemand van degene die de aldi tv hebben een foto plaatsen ofzo?

Is het nu een platte buis of een bijna platte?
Er stond iets van flat square, is het nu flat of square 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Nu online

Jellabie

ik heb dus vandaag die hoofdtelefoon gekocht, en ik raad hem eigenlijk aan niemand aan, het geluid zelf is "vrij" zuiver, maar als er geen muziek opstaat, of zacht, hoor je hem zeer hard ruisen, ook de vorm voor op je oren te zetten is niet goed. Na een tijdje moet ik die hoofdtelefoon afzetten omdat men oor pijn doet 8)7

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51455

Die 5.1 set van Leenbakker is dus van Provision, heb ik in de winkel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de beeldbuis van de aldi tv is niet plat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
Anoniem: 39900 schreef op 18 oktober 2003 @ 21:41:
Echte 2.8 GHz
Multimedia
entertainment
notebook

• Mobile Intel®
Pentium® 4 Processor
• 15' beeldscherm

per stuk
1549.-
Aldi in Zwolle heeft weer dezelfde laptop in de aanbieding voor 10 december. Zouden ze een te grote partij ingekocht hebben?

edit: quote ingekort

Hoe warm wordt deze laptop? gezien de tweede kans én mogelijke ervaringen van een hoop mensen ben ik dus wel nieuwschierig

[ Voor 60% gewijzigd door jevn op 07-12-2003 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39900

Hoe weet je dat ze dat per 10 december weer hebben dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56047

Er is vanaf 8 december een bench dvd-player in de aanbieding. Iemand hier meer informatie over. Wou deze namelijk gaan halen :)

Kan ie - en + afspelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Laatst online: 08-05 23:26
Anoniem: 97183 schreef op 05 december 2003 @ 17:36:
ik heb de tv gekocht, is prima ding (wel 50hz) prijs/kwaliteit is prima. Alle zenders worden automatisch geprogrammeerd. Mooi stereogeluid. Alleen scart-aansluiting, verder niks. En ook nog een sleep-functie, jippie!!
is die nog steeds te koop ? heb namelijk een nieuwe tv nodig en die ziet er ok uit :>
zie em alleen niet op de site staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de Aldi in Amsterdam Rivierenbuurt (gaaspstraat) stonden vrijdag nog voldoende TV's!! Dus die zullen er nog wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

heef iemand al de LIDL home cinema set gehaald ? (vanaf vandaag)
linkje

uit eerdere post:
Voor een perfecte weergave van:
- DVD / CD-DA / VCD / M-VCD / S-VCD / JPEG
- MP3
- CD-R / CD-RW / DVD-R / DVD-RW

Receiver:
- 5 x 20 watt
- 1 x 35 watt
- Frequentie 20 hz - 20000 hz

Decoder:
- 5.1 Dolby Digital decoder
- 5.1 DTS decoder
- Pro logic Decoder
- Pro logic ook geschikt voor externe signaalbronnen (TV/AUX)

Radio:
- 20 voorprogrammeerbare zenders
- FM Stereo
- RDS

speakers:
- FRONT: Max. 60 watt
- Surround: Max. 60 watt
- Center: Max. 60 watt
- Subwoofer Max. 60 watt

Incl Afstandbediening
Kleur: Silver of zwart

Prijs: 169 euro (incl 3 euro verwijderingsbijdrage)
toon volledige bericht
en is het wat?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56047

Is het wat die bench dvd speler die ze in de aanbieding hadden ? Speelt ie - en + R af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Vanaf woensdag hebben ze een PDA met GPS bij de aldi in de aanbieding voor €499,-
Heeft iemand hier al aan mogen ruiken of het wat is?
Hij ziet er namelijk heel verlijkdelijk uit.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
Anoniem: 39900 schreef op 07 december 2003 @ 22:19:
Hoe weet je dat ze dat per 10 december weer hebben dan???
Omdat ze de folder bij de aldi hadden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brothar
  • Laatst online: 04-05 14:18

Brothar

meester

De DVD/Home Cinema van de Lidl is hier in huis.
Redelijk goed geluid (ik hoor er niets verkeerds aan), perfect beeld (in mijn ogen).
Ik heb er alleen 1 probleem mee: FM-radio klinkt alleen over center-speaker (en niet stereo over links en rechts).
Ik vermoed een instelling of software probleem.
De groothandel in Nederland had geen antwoord. Intussen heb ik een mail gestuurd naar CAT, Duitsland.

(Ik vind het geluid prima, geen overdaad aan hoge tonen, prima woofer. Uitgestuurd vermogen is m.i. prima voor een gemiddelde kamer. De speakers verschillen in hoogte: B*D*H : Front L+R = 9*12*45 cm; woofer = 16*30*31 cm;
Surround L+R = 45.5*9*12 cm; center = 31*9*12 cm
Afgezien van de woofer zijn de speakers geen "vierkante dozen", maar is de "footprint"te vergelijken met een uitgerekre hoofdletter D, waarbij van de maat 9*12 de 9 slaat op de lengte van 'I', en de 12 duidt op de lengte van een lijn vanuit het midden van "I" naar de boog ')'

[ Voor 44% gewijzigd door Brothar op 08-12-2003 20:20 ]

eagle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brothar schreef op 08 december 2003 @ 16:36:
De DVD/Home Cinema van de Lidl is hier in huis.
Redelijk goed geluid (ik hoor er niets verkeerds aan), perfect beeld (in mijn ogen).
Ik heb er alleen 1 probleem mee: FM-radio klinkt alleen over center-speaker (en niet stereo over links en rechts).
Ik vermoed een instelling of software probleem.
De groothandel in Nederland had geen antwoord. Intussen heb ik een mail gestuurd naar CAT, Duitsland.
En heeft de set ook genoeg volume en bas, of hoor je toch vooral hogere tonen? Hoe groot zijn die luidsprekers ongeveer? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_master
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:29
Anoniem: 56047 schreef op 08 december 2003 @ 13:05:
Is het wat die bench dvd speler die ze in de aanbieding hadden ? Speelt ie - en + R af ?
Alles wat hij aankan, staat hier beschreven... DVD+/-RW kan ie dus niet aan, ik heb hem gekocht, en ben er tevreden over: tot nu toe nog geen haperingen of slecht beeld tegengekomen, alhoewel de afstandsbediening nogal onstevig aanvoelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47171

Gaat iemand die beamer bij de aldi nog kopen.. ik heb opzich wel interesse, maar is dat wel wat als je dat ding op 3m van de muur hangt? en als jet het dan op een muur richt met lichte bubbeltjes structuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
1200 lumen is volgens mij nog wel goed op 3m... zelf nooit echt last met bubbeltjes op de muur met projecties maar je beeld wordt er natuurlijk minder scherp van en vooral bij grote eenkleurige vlakken valt dat op. maar als je een wit laken ophangt is t wel okay.

als ik geld over had, ging ik die beamer halen iig. ik heb r wel vertrouwen in.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midget
  • Laatst online: 06:48
iemand misschien meer info over de Home Theaterset 'AV2051B' van Leenbakker.
in dit topic is er nog niet veel over te vinden behalve dat deze van Provision zou zijn.

Misschien iemand ergens info weten te vinden over de grote van de sub en de boxen en of een foto van de achterkant?

Het betreft dus deze set:
met een unieke subwoofer-top receiver.
Actieve subwooferset met verlicht display.
Inclusief afstandsbediening voor stereo en 5.1 surround geluid. Gemaakt van duurzaam hout. 110 Watt RMS vermogen. 4.500 Watt P.M.P.O.
Ac3, dts geschikt, THX 5.1ch surround gereed.
Geschikt voor o.a. spelcomputer & AV apparatuur.
Inclusief speakerdraad 3x5 mtr en 2x10 mtr.
Afbeeldingslocatie: http://www.leenbakker.nl/Images1/Actieproducten/NL_W49_P05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 08:29
het is niet van het merk Provision, maar van Holland Electro

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99383

check je mail :)

[ Voor 93% gewijzigd door BalusC op 09-12-2003 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midget
  • Laatst online: 06:48
Stampre schreef op 08 december 2003 @ 20:00:
het is niet van het merk Provision, maar van Holland Electro
heb je nog meer info dan alleen het merk?
Kwaliteit grote enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77642

Die boxen set van Leenbakker ziet er ziekers goed uit en de specs zijn ook wel goed voor 100euro.

Ik ga morgen naar leenbakker om te kijken hoe deze eruit ziet. Misschien dat ik hem ook wel koop.

Zal morgen middag wel even laten weten wat ik er van vind...
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.