idd, had minstens wel interessant geweest wat de mAh waarde wasWestereinder schreef op 16 november 2003 @ 23:14:
[...]
[afbeelding]
Yep, alleen geven ze weer veel z te weinig info
Op deze foto zie je duidelijk de aansluitingen op de achterkant. Volgens mij zijn dit toch 2 d-subs. Maar of deze afbelding 100% correct is...mcb1 schreef op 17 november 2003 @ 00:06:
[...]
Hoe weet je dit?
Er staat bij dat er 3 aansluitkabels bij zitten.
1 voeding
1 d-sub
1 dvi of speakers????
Verwijderd
Over de DVD brander van de Aldi pc:
16x CD-R
4x DVD-R
32x CD-R lezen
12x DVD-R lezen
Welk type van Pioneer het is kan ik niet vinden. Trouwens, meer info over de Aldi PC staat op www.Medion.de al is dat wel in het Duits, maar ik neem aan dat dat geen probleem hoeft te zijn.
Ik ben al sinds een jaar of 10 niet meer bij de Aldi geweest, maar ga woensdag ff proberen deze pc te bemachtigen... weet iemand of je inmiddels al kan pinnen bij de Aldi?
Dat wordt vroeg opstaan woensdag
16x CD-R
4x DVD-R
32x CD-R lezen
12x DVD-R lezen
Welk type van Pioneer het is kan ik niet vinden. Trouwens, meer info over de Aldi PC staat op www.Medion.de al is dat wel in het Duits, maar ik neem aan dat dat geen probleem hoeft te zijn.
Ik ben al sinds een jaar of 10 niet meer bij de Aldi geweest, maar ga woensdag ff proberen deze pc te bemachtigen... weet iemand of je inmiddels al kan pinnen bij de Aldi?

pinnen bij de aldi is al enkele jaren mogelijkVerwijderd schreef op 17 november 2003 @ 10:19:
Over de DVD brander van de Aldi pc:
16x CD-R
4x DVD-R
32x CD-R lezen
12x DVD-R lezen
maar ze hebben het over een multistandaard dvd brander dus doet ie niet ook DVD+r ?
edit:
Laat maar
Alles was hier stond was volkomen overbodig. xkjoez me
Laat maar
Alles was hier stond was volkomen overbodig. xkjoez me
[ Voor 151% gewijzigd door EXX op 17-11-2003 11:30 ]
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Verwijderd
Hij brandt inderdaad alles wat ie voor zn kiezen krijgt, staat ook op de Medion site... De info over de snelheid van het branden heb ik daar ook vanaf gehaald, maar had ff de - weg moeten halen om verwarring te verkomen.... SORRY
16x CD R
4x DVD R
32x CD R lezen
12x DVD R lezen
is beter zo he? En om andere verwarring te voorkomen: hij eet ook DVD RW's (jaja, zowel + als - dus)
16x CD R
4x DVD R
32x CD R lezen
12x DVD R lezen
is beter zo he? En om andere verwarring te voorkomen: hij eet ook DVD RW's (jaja, zowel + als - dus)
Bedankt voor de tip Jaromir, maar inderdaad...Westereinder schreef op 16 november 2003 @ 23:14:
[...]
[afbeelding]
Yep, alleen geven ze weer veel z te weinig info
• 8 batterijen: da's veel! Maar NiCd (inferieur) of NiMh (beter)
• Snellader: heeft'ie een ontlaadfunctie?
Even een "Batterij opladen 101" voor mensen die een lader zoeken
Mijn vuistregel is:
Een lader compleet met batterijen in de aanbieding? Dat is een waardeloze lader
Ik ben tot op heden nog geen combinatieaanbieding tegengekomen waarbij de lader deugdelijk is. Op basis van het plaatje kan ik niet uitsluiten dat de lader van Lidl wel een ontlaadfunctie heeft, maar waarschijnlijk is het niet.
Met zoveel apparaten (discmans en andere electronische apparatuur) die batterijen niet helemaal kunnen leegtrekken, is een ontlaadfunctie tegenwoordig echt noodzakelijk.
Kijk voor een goedkoop alternatief naar het aanbod van de Hema: Ze hebben een universele langzaamlader voor EUR 9,99 en een AA/AAA-size snelllader voor EUR 19,99 (was laatst tijdelijk EUR 15), beide exclusief batterijen, maar met ontlaadfunctie. De snellader heeft als aardige bijkomstigheid ook nog een optionele 12V-aansluiting.
Helaas hebben ze bij de Hema (meestal?) geen aanbod van NiMh-batterijen: je vindt er alleen NiCd. Voor NiMh (dubbele capaciteit, beter geheugengedrag) moet je elders shoppen.
Naast de Hema heeft Kijkshop een redelijk groot aanbod in laders, al zijn ze niet allemaal even goed. Bij Conrad kun je terecht voor (duurdere) 'überladers', de top op laadgebied (en batterijen).
Meer info vind je in de Battery Charger FAQ (Engels).
Volgens pcwelt.de is het de pioneer A06.freddifish schreef op 16 november 2003 @ 22:53:
hoe zit het met de pioneer dvd schrijver van de ALDI PC? hij is +/- maar welke speed, welk model ?
Dit is inderdaad een beetje speculatief, maar in de folder wordt er gesproken over "2X Monitor" aansluiting. Het zou wel een beetje knullig zijn om een DVI aansluiting niet te promoten in de folder...mcb1 schreef op 17 november 2003 @ 00:06:
[...]
Hoe weet je dit?
1 voeding
1 d-sub
1 dvi of speakers????
Verwijderd
De Aldi-PC staat bij de shop van Medion voor 200 eurie goedkoper! Ik ga woensdag dus maar niet in de rij staan...
Enne Medion is inderdaad best een goed merk. Ik heb daar een digicam van en die doet het perfect!
Enne Medion is inderdaad best een goed merk. Ik heb daar een digicam van en die doet het perfect!
Link? Bron?Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 13:54:
De Aldi-PC staat bij de shop van Medion voor 200 eurie goedkoper! Ik ga woensdag dus maar niet in de rij staan...
Ja maar dat is wel een andere p.c., zie bijv. maar eens de videokaart. Geen ATI 9800.............
En een 3.06GHz heeft geen 800Mhz FSB.........
[ Voor 8% gewijzigd door Eindhoven657 op 17-11-2003 14:03 ]
Verwijderd
Andere videokaart was me nog niet eens opgevallen eigenlijk...
Zie trouwens ineens dat ze de kast hebben afgebeeld van de 2,6 Ghz. Is ook slordig. Anyway, ik kan ook effe de grens overwippen. Scheelt ook weer 50 eurie
Zie trouwens ineens dat ze de kast hebben afgebeeld van de 2,6 Ghz. Is ook slordig. Anyway, ik kan ook effe de grens overwippen. Scheelt ook weer 50 eurie
Voor de Lidl dus

Ik zag gister het krantje, en de PC's die wijken niet echt veel van elkaar af.
Echt de grootste verschil is AMD XP - P4 HT, bussnelheid en prijs.
Tis dat ik het geld niet heb, anders zou ik zeker 1 van de 2 gekocht hebben
Ga maar weer sparen en wachten op een volgende actie
Ik zag gister het krantje, en de PC's die wijken niet echt veel van elkaar af.
Echt de grootste verschil is AMD XP - P4 HT, bussnelheid en prijs.
Tis dat ik het geld niet heb, anders zou ik zeker 1 van de 2 gekocht hebben
Ga maar weer sparen en wachten op een volgende actie
let the past be the past.
Er zit 2x een 15-pins D-Sub (blauwe) analoge VGA stekker op. Geen DVI dus.Dit is inderdaad een beetje speculatief, maar in de folder wordt er gesproken over "2X Monitor" aansluiting. Het zou wel een beetje knullig zijn om een DVI aansluiting niet te promoten in de folder...
Senile! Senile Oekaki
ook geen TV kaart maar wel weer een floppy (wit, lelijk !)Eindhoven schreef op 17 november 2003 @ 14:01:
[...]
Ja maar dat is wel een andere p.c., zie bijv. maar eens de videokaart. Geen ATI 9800.............
En een 3.06GHz heeft geen 800Mhz FSB.........
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Reken er wel op dat je dan een Duits toetsenbord krijgt!Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 14:13:
Ok, in navolging op bovenstaande post.Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 14:13:
Je krijgt een duits toetsenbord, duitste Windows XP, Duitste image en.....
Mocht je ooit problemen met je kast hebben het je ook de duitse garantie en aangezien Medion niet over de grens gaat kun je daar problemen mee krijgen.
Dus, wat is je meer waard. €50 of misschien veel gezever in de toekomst.
Mocht je dan toch intresse in deze kast hebben, ga dan maar voor de deur kamperen....
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
mijn reactieKentut schreef op 16 november 2003 @ 23:52:
Jammer dat er geen DVI op die Aldi pc zit...
Sorry ik zat de test te bekijken en had effe niet gezien dat het om de aldi-pc ging.mcb1 schreef op 17 november 2003 @ 00:06:
[...]
Hoe weet je dit?
1 voeding
1 d-sub
1 dvi of speakers????
Hebben die tft's een DVI??
mcb1
Volgende week bij Aldi Sued Duitsland, een slimline DVD speler voor 79,99!

Incl. DivX ( 3.11 t/m 5.x), DD decoder, DTS pasthrough, mp3, een heleboel andere formaten, en mediums.. (zie link voor meer info)
http://germany.aldi.com/cms/product_01/product_489.html

Incl. DivX ( 3.11 t/m 5.x), DD decoder, DTS pasthrough, mp3, een heleboel andere formaten, en mediums.. (zie link voor meer info)
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Ik denk dat dit de Aldi tft is, helaas kan ik verder geen info vinden over de monitor.
Ik wil dus de de 17" maar zit nog met de reactie tijd van 30ms. (<25ms wordt aanbevolen, maar zie je het verschil zo erg dan?)
Ik wil dus de de 17" maar zit nog met de reactie tijd van 30ms. (<25ms wordt aanbevolen, maar zie je het verschil zo erg dan?)
mcb1
Ik heb op dit moment het volgende boxenset aan mijn pc hangen: http://www.trust.nl/produ...ct.htm?artnr=12618&show=1
Ik vraag mij af of de aldi boxen een vooruitgang zouden betekenen, en zoja, in welk opzicht (kwaliteit, hardheid enz?)
Ik vraag mij af of de aldi boxen een vooruitgang zouden betekenen, en zoja, in welk opzicht (kwaliteit, hardheid enz?)
Verwijderd
Net nog ff wat meer research gedaan naar die 9800XL die in de aldi pc zit, kwam het volgende tegen op deze site
Daar kwam het volgende uit linkje
-Het is geen 9800SE maar het zit tussen de 9800 en de 9800 pro, ook qua kloksnelheid. De kaart is speciaal voor Medion gemaakt.
-De kaart heeft net als de 9800 en de 9800 pro 8 pipelines
-De Catalyst 3.8 driver herkent de kaart als een 9800 pro!
-Er zit helaas geen DVI aansluiting op
In het duitse blad computerbild is de pc ook getest, helaas heb ik deze test niet ter beschikking. Het volgende van deze test heb ik nog wel meegekregen:
-De prijs/kwaliteit is zeer goed, hier had ik zelf eerst mn twijfels over, maar dat was mede omdat ik er eerst vanuitging dat het wel een 9800se zou wezen. Maar nu het een 9800(pro) is pakt die beoordeling een stuk gunstiger uit.
De volgende info over het moederbord vond ik nog op hardware.info
Ik hoop niet dat ik dat deze pro-aldi-pc-koop teveel mensen gestimuleerd heb ook deze pc te kopen. Anders moet ik woensdagochtend nog eerder uit mn bed, eigenlijk had ik deze info beter voor mezelf kunnen houden
anyway, als aldi een pc in de aanbieding heeft is het toch altijd druk, omdat ze de naam hebben goedkope pc's te verkopen.
Ga het voor de zekerheid voor mezelf nog een keertje doorrekenen.
Zij zijn zo slim geweest om aan ATI informatie te vragen.Im Aldi-Prospekt steht nur der Hinweis, dass die AGP-8X-Grafikkarte eine 256-Bit-Speicherschnittstelle besitzt. Der Aldi-Fantasiename lässt zwar vermuten, dass es sich um eine Radeon-9800-SE-Grafikkarte handelt, die einer Radeon 9800 (Pro) mit nur vier anstelle von acht aktiven Renderpipelines und evtl. auch niedrigeren Taktraten entspricht. Allerdings hat eine Nachfrage bei ATI mittlerweile ergeben, dass es sich um eine Grafikkarte mit vollwertigem Radeon-9800-Grafikchip handelt.
Daar kwam het volgende uit linkje
Het komt dus op het volgende neer.Näheres zur Radeon 9800 XL im Aldi-PC (Update)
Laut ATI eine vollwertige, für Medion gebaute Radeon 9800
Auf Anfrage von Golem.de konnte ATI zumindest einige Infos zur ominösen Radeon-9800-"XL"-Grafikkarte im zum 19. November 2003 bundesweit angebotenen neuen Aldi-PC preisgeben. Kaufinteressierte brauchen sich keine Sorgen zu machen, dass im "Medion Titanium MD 8080 XL" nur eine Radeon 9800 SE steckt.
Laut Rubeena Hussein, Pressesprecherin von ATI-Europe, handelt es sich beim Radeon 9800 XL um eine normale Radeon-9800-Grafikkarte mit voller Renderpipeline-Anzahl (acht Stück) und - wie es auch im Aldi-Prospekt steht - einer 256-Bit-Speicherschnittstelle. Die Chips wurden speziell für Medion gebaut, so dass ATI die Nennung von Taktraten dem PC-Hersteller überlässt.
Seitens Medion wartet die Redaktion noch auf eine Rückmeldung.
Nachtrag:
Laut Medion-Hotline ist der auf der Radeon-9800-XL-Grafikkarte steckende Grafikprozessor mit 351 MHz getaktet, während es beim DDR-Speicher 310,5 MHz sein sollen. Diese Daten bewegen sich zwischen den Werten einer Radeon 9800 (325 MHz Chip/290 bzw. 300 MHz Speicher) und einer Radeon 9800 Pro (380 MHz/340 MHz), so dass von einer guten Leistung ausgegangen werden kann. Ab ATIs Catalyst-Treiber 3.8 soll die Radeon 9800 XL problemlos als Radeon 9800 Pro erkannt und unterstützt werden. Bei den Schnittstellen werden neben dem TV-Ausgang lediglich zwei VGA-Ausgänge, aber kein DVI geboten.
-Het is geen 9800SE maar het zit tussen de 9800 en de 9800 pro, ook qua kloksnelheid. De kaart is speciaal voor Medion gemaakt.
-De kaart heeft net als de 9800 en de 9800 pro 8 pipelines
-De Catalyst 3.8 driver herkent de kaart als een 9800 pro!
-Er zit helaas geen DVI aansluiting op
In het duitse blad computerbild is de pc ook getest, helaas heb ik deze test niet ter beschikking. Het volgende van deze test heb ik nog wel meegekregen:
-De prijs/kwaliteit is zeer goed, hier had ik zelf eerst mn twijfels over, maar dat was mede omdat ik er eerst vanuitging dat het wel een 9800se zou wezen. Maar nu het een 9800(pro) is pakt die beoordeling een stuk gunstiger uit.
De volgende info over het moederbord vond ik nog op hardware.info
deze info had men ook uit computerbild.De mammaplank is een MSI MS-7012 met 1 x AGP, 3 x PCI (waarvan 2 nog vrij), 4 x DDR-SDRAM (waarvan 2 nog vrij), 1 x mini-PCI. De chipset is een Intel 865PE en het geheugen is van Siemens, DDR-400 CL 3.
Ik hoop niet dat ik dat deze pro-aldi-pc-koop teveel mensen gestimuleerd heb ook deze pc te kopen. Anders moet ik woensdagochtend nog eerder uit mn bed, eigenlijk had ik deze info beter voor mezelf kunnen houden
anyway, als aldi een pc in de aanbieding heeft is het toch altijd druk, omdat ze de naam hebben goedkope pc's te verkopen.
Ga het voor de zekerheid voor mezelf nog een keertje doorrekenen.
Lidl pc is alleen verkrijgbaar in regio 1. Dat is dus dikke pech voor het zuiden.
Aldi pc versus lidl pc: welke is de beste ??
Aldi pc versus lidl pc: welke is de beste ??
Niels en Lieke in the house
Verwijderd
"De mammaplank is een MSI MS-7012"
Hmm, ik kon deze helemaal niet vinden op de site van MSI.
In tegenstelling tot de 9800XL is volgens mij dit dus juist wel een uitgeklede 865 MOBO van MSI voor Medion gemaakt, want zo te zien zit er dus bijvoorbeeld ook geen Intel LAN PRO op.
En dit wat in in de folder van Aldi staat: '1 bank vrij is voor upgrading', betekent dit dat je 2 sloten dus nog vrij hebt?
Hmm, ik kon deze helemaal niet vinden op de site van MSI.
In tegenstelling tot de 9800XL is volgens mij dit dus juist wel een uitgeklede 865 MOBO van MSI voor Medion gemaakt, want zo te zien zit er dus bijvoorbeeld ook geen Intel LAN PRO op.
En dit wat in in de folder van Aldi staat: '1 bank vrij is voor upgrading', betekent dit dat je 2 sloten dus nog vrij hebt?
die ati 9800XL
is waarschijnlijk zon vaag tussen model waarvan er al zoveel ATIs rond zwerven die geen mens kent.
af en toe duikt een ATI 9x00?? op soms een 9600 met onbekende 2 letters erachter. (zoals ooit eens een 9800LP)
kijk je op site van ATI dan is hij nergens te bekenen maar achteraf na veel vragen en mailen blijkt het dus een echt bestaande kaart te zijn waarvan niet veel gemaakt zijn.
ik dacht dat het om deze onbekende modellen om afgekeurde exemplaren gaat maar weet dit niet zeker.
theorie:
bv 9800pro die niet door test ofzo gekomen zijn en daardoor een non pro geworden is maar omdat dat ook niet helemaal klopt heeft het model zijn eigen naam gekregen.
maar dit laatste weet ik niet helemaal zeker.
maar dat deze XL special voor medion gemaakt is betwijfel ik.
is waarschijnlijk zon vaag tussen model waarvan er al zoveel ATIs rond zwerven die geen mens kent.
af en toe duikt een ATI 9x00?? op soms een 9600 met onbekende 2 letters erachter. (zoals ooit eens een 9800LP)
kijk je op site van ATI dan is hij nergens te bekenen maar achteraf na veel vragen en mailen blijkt het dus een echt bestaande kaart te zijn waarvan niet veel gemaakt zijn.
ik dacht dat het om deze onbekende modellen om afgekeurde exemplaren gaat maar weet dit niet zeker.
theorie:
bv 9800pro die niet door test ofzo gekomen zijn en daardoor een non pro geworden is maar omdat dat ook niet helemaal klopt heeft het model zijn eigen naam gekregen.
Ik denk dus dat ie wel "speciaal" voor medion gemaakt is. Sowieso leven ze zich er altijd vakkundig op uit, wat namen betreft, maar het zullen dus wel afgekeurde XT's zijn die toch nog wat sneller zijn dan een pro.Bigbot schreef op 18 november 2003 @ 00:45:
die ati 9800XL
theorie:
Kleine zonnepaneleninstallateur
Verwijderd
Speciaal voor de medion lijkt me enorm sterk 
Er zullen vast wel andere bedrijven / winkels hem verkopen.
Maar hoe zit het met de koeler is het zo een standaard koelertje ?
offtopic:
Leuke Avatar
Leuke Avatar
Verwijderd
De chip is in ieder geval voor Medion speciaal gemaakt, en waarom zou dat niet kunnen? De "oplage" van deze pc is heel erg groot. Dus Medion kan best een grote klant voor ATI zijn.Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 01:03:
Speciaal voor de medion lijkt me enorm sterk
offtopic:
Leuke Avatar
Probeer je "theorie" wel ergens op baseren Bigbot, en niet zomaar te speculeren.
Verwijderd
Mediamarkt verkoopt dacht ik ook Medion. Weet iemand of ze daar ook 19" TFT verkopen en wat die ongeveer kosten? Ik mag met ons PCprive project op het werk pas na 13 december weer aanschaffen. Grijp dus net naast de Aldi aanbieding.
Verwijderd
1). Waarom is iedereen zo blij met die Medion 19" LCD?
Ik zag al wat IIyama's 19" in de pricewatch staan voor EUR 639,- en Samsung's ook goedkoper dan de Medion voor EUR 699,-.
2). Enne, als je iets in Duitsland gaat halen, dan hoef je daar toch ook de BTW niet te betalen? Die (16.5% geloof ik daar) gaat dan toch ook weer van de prijs af?
3). Die "slimme" DVD-speler dat lijkt me wel wat. Maar speelt ie ook XVID af? Zou je de software/firmware voor DIVX/XVID kunnen upgraden voor als er eerdaags weer een nieuwe versie 6 ofzo uitkomt?
Ik zag al wat IIyama's 19" in de pricewatch staan voor EUR 639,- en Samsung's ook goedkoper dan de Medion voor EUR 699,-.
2). Enne, als je iets in Duitsland gaat halen, dan hoef je daar toch ook de BTW niet te betalen? Die (16.5% geloof ik daar) gaat dan toch ook weer van de prijs af?
3). Die "slimme" DVD-speler dat lijkt me wel wat. Maar speelt ie ook XVID af? Zou je de software/firmware voor DIVX/XVID kunnen upgraden voor als er eerdaags weer een nieuwe versie 6 ofzo uitkomt?
Weet iemand dit toevallig?wdekreij schreef op 17 november 2003 @ 21:00:
Ik heb op dit moment het volgende boxenset aan mijn pc hangen: http://www.trust.nl/produ...ct.htm?artnr=12618&show=1
Verwijderd
De 19" van Aldi kost 499,= en wordt goed getest in Dld. Als je iets in Dld koopt moet je uiteraard gewoon BTW betalen. Dat moet jij en iedere Duitser toch hier ook. Alleen bedrijven kunnen BTW terugkrijgen.Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 05:02:
Verwijderd
Ik denk dat het geen ruk zou uitmaken. Sub en sats zijn ongeveer zelfde formaat (als ik het zo bekijk op de foto's) Tevens zijn ze beide van plastic gemaakt wat ook al aangeeft dat ze tot dezelfde categorie behoren (instapklasse
Inderdaad, wij hebben de Neovo K-19, gekocht voor minder dan 600 euro, superscherm!Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 05:02:
Nederlander in België
Sinds wanneer is €499,-- MEER dan €639,-- of €699Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 05:02:
(...)

Ik vind het dus WEL zeer interessant, zowel tov de concurrentie, maar ook tov de Aldi/<edion 17" monitor. Mijn advies als je toch een TFT wil: ga voor de 19" van Aldi/Medion !!!
NiemandMyNameIs schreef op 16 november 2003 @ 22:07:
ik wilde binnenkort misschien een nieuwe videokaart kopen voor mijn aldi pc (november 2002)
ik zie nu net dat er in de nieuwe pc een 9800 zit en ik dus wel gewoon een 9800 pro of iets dergelijks erin kan gooien zonder dat ik problemen krijg met de voeding?
er zit een 250 watt voeding op, p4 2,6 ghz, 2 hd's, 1 cdrom, 1 cdbrander, een tv kaart en een Geforce 4 ti4200 die ik dus wil gaan vervangen.
zit er op de geforce4 ti4200 ook een DVI aansluiting? ik kan er niks over vinden in de handleiding...
edit:
hoe zit het met de koeling (alleen standaard cpu koeling +gpu koeling) is genoeg![]()
ik zag dat de 19" dezelfde resolutie heeft als de 17" (1280x1024). wat is dan het voordeel van de 19" ? krijg je niet en blokkeriger beeld door grotere pixels, of praat ik nu erg dom
[ Voor 6% gewijzigd door freddifish op 18-11-2003 12:23 ]
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Op de meeste GF4 Ti4200 kaarten zit zowel een DVI en een VGA uitgang. Ikzelf heb een Aopen , iemand anders die ik ken een MSI en beide hebben 1x DVI en 1x VGA.MyNameIs schreef op 16 november 2003 @ 22:07:
zit er op de geforce4 ti4200 ook een DVI aansluiting? ik kan er niks over vinden in de handleiding...
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Ik heb me krom gezocht op GOT, google etc. maar 'k kan het volgende nergens vinden:
In welke ALDI vestigingen hebben ze nou wel die pc aanbiedingen en in welke niet? De Aldi website laat domweg alleen een lijst van alle vestigingen zien, maar zonder telnr. Ik bibber al bij het idee dat ik daar morgen voor de deur sta, deur open en... nee sorry onze vestiging verkoopt die pc's niet. Welke wel? Dat weet ik ook niet meneer...
Kies je verkeerd dan ben je de lul natuurlijk want dan zal 't wel op zijn tegen de tijd dat je bij een andere vestiging aangekomen bent.
Mochten er nou mensen zijn die toevallig al eens zoiets gekocht hebben bij de Aldi, ik heb de keuze uit Zaandam(4x), Hoorn, Blokker, en Utrecht(4x). Iemand die al eens in een van die plaatsen een aldi pc gekocht heeft plz tell me welke vestiging(straatnaam)?
In welke ALDI vestigingen hebben ze nou wel die pc aanbiedingen en in welke niet? De Aldi website laat domweg alleen een lijst van alle vestigingen zien, maar zonder telnr. Ik bibber al bij het idee dat ik daar morgen voor de deur sta, deur open en... nee sorry onze vestiging verkoopt die pc's niet. Welke wel? Dat weet ik ook niet meneer...
Kies je verkeerd dan ben je de lul natuurlijk want dan zal 't wel op zijn tegen de tijd dat je bij een andere vestiging aangekomen bent.
Mochten er nou mensen zijn die toevallig al eens zoiets gekocht hebben bij de Aldi, ik heb de keuze uit Zaandam(4x), Hoorn, Blokker, en Utrecht(4x). Iemand die al eens in een van die plaatsen een aldi pc gekocht heeft plz tell me welke vestiging(straatnaam)?
Verwijderd
alle vestigingen verkopen alle aanbieding zooi alleen de voorraad verschilt.
Ik woon in een arme buurt met een grote Aldi en vorige keer 2 weken nadien lagen er nog computers, die 19 inch tft voor E625 laatst lagen er vorige week nog allemaal
Mijn arme buurt is perfect voor mijn duurdere Aldi aankopen
Morgen heb ik waarschijnlijk wel mijn 19inch tft en computer
Ik woon in een arme buurt met een grote Aldi en vorige keer 2 weken nadien lagen er nog computers, die 19 inch tft voor E625 laatst lagen er vorige week nog allemaal
Mijn arme buurt is perfect voor mijn duurdere Aldi aankopen
Morgen heb ik waarschijnlijk wel mijn 19inch tft en computer
Jij boft maar! Ik hoop dat je gelijk hebt. Was twee weken geleden nog bij de aldi toen was het net 3 dagen na de laptop aanbieding, maar buiten de poster was er geen spoor te bekennen van of die dingen daar bij die vestiging ooit gelegen hadden of niet. In die winkel is er ook nergens ruimte voor (tenzij het voor de winkel bij de kassa's is). Op de poster stond ook 'niet in alle vestigingen verkrijgbaar'. Op het md8080 'vanaf 19 november' foldertje dat ik meegenomen heb zie ik daar overigens niets over staan... Zou jouw stelling dus kunnen bevestigen.
Schietgebedje dus maar dat ze hem gewoon hebben *trilt van opwinding*
Schietgebedje dus maar dat ze hem gewoon hebben *trilt van opwinding*
Ik vroeg me af of er op de videokaart van die PC van de Aldi ook een tv-out zit. Het is erg moeilijk om de specs te vinden. Volgens mij zit er tegenwoordig op elke videokaart wel een tv-out, maar wil het eigenlijk toch even zeker weten.
Er zit een S-video out en een composite out op dus ja die zit er op.AgeOfPanic schreef op 18 november 2003 @ 14:51:
Ik vroeg me af of er op de videokaart van die PC van de Aldi ook een tv-out zit. Het is erg moeilijk om de specs te vinden. Volgens mij zit er tegenwoordig op elke videokaart wel een tv-out, maar wil het eigenlijk toch even zeker weten.
Verwijderd
watzie, je kunt je geloof ik ook nabestellen(ergens gehoord).
Ze houden er altijd wel een paar over ergens in Nederland, even met de bedrijfsleider praten of ze er 1 naar jouw filiaal kunnen toezenden ofzo.
Je kunt je eigen ook vandaag in laten sluiten (verstoppen tussen de pakken appelsap) ben je morgen als 1e
Ze houden er altijd wel een paar over ergens in Nederland, even met de bedrijfsleider praten of ze er 1 naar jouw filiaal kunnen toezenden ofzo.
Je kunt je eigen ook vandaag in laten sluiten (verstoppen tussen de pakken appelsap) ben je morgen als 1e
Verwijderd
Hoe zit dat met die boxen van de aldi & de lidl.
Die van de aldi: PC 5.1 soundsysteem.
Die van de lidl: Acoustic 2.1 soundsysteem
Welke is beter, die van de aldi is dan wel 5.1 maar lijkt mij eigenlijk minder dan die van de aldi. Ook omdat een 5.1 systeem normaal gesproken veel duurder is.
Maar welke is nou beter als het gaat om het geluid wat eruit komt??
Die van de aldi: PC 5.1 soundsysteem.
Die van de lidl: Acoustic 2.1 soundsysteem
Welke is beter, die van de aldi is dan wel 5.1 maar lijkt mij eigenlijk minder dan die van de aldi. Ook omdat een 5.1 systeem normaal gesproken veel duurder is.
Maar welke is nou beter als het gaat om het geluid wat eruit komt??
Verwijderd
Ik denk niet dat iemand kan vertellen hoe deze boxen klinken laat staan welke het beste is.
Als je echt zekerheid wilt koop je ze allebei, testen, de slechtste breng je terug.
Lidl en Aldi hebben geen gezeur geld terug garantie.
Als je echt zekerheid wilt koop je ze allebei, testen, de slechtste breng je terug.
Lidl en Aldi hebben geen gezeur geld terug garantie.
Hoe zit het eigenlijk met die 2 TFT-monitoren die ze in de aanbieding hebben, ik vindt dat er nog al wat verschil in de spec. zit van deze 2 monitoren.
de 17 inch versie
Aktiv-SXGA LCD
on screen display
met geïntegreerde stereo luidsprekers
• incl. 3 aansluitingskabels
• kleur: zilvergrijs
• Beeldscherm 17 inch
zichtbare beeldbuis: 43,2 cm.
beeldresolutie 1280 x 1024
horizontale zichtshoek: 140°
verticale zichtshoek: 120°
contrast: 350:1
reactietijd: 30 ms typ
359,-- euro
de 19 inch versie
Beeldscherm 19 inch
zichtbare beeldbuis: 48,2 cm
horizontale zichtshoek: 170°
verticale zichtshoek: 170°
contrast: 500 :1
reactietijd: 25 ms typ
499,-- euro
Is een 19 inch niet een beetje te groot?
en is die 17 inch monitor wel wat want als ik hem vergelijk met de 19 is ie op alle fronten slechter
- zichtskijkhoeken
- contrast
- reactietijd
- en wat is de licht op brengst ?
-- edit--
dit is nog wat extra info wat ik vond over die 17 inch
17" TFT AKTIV SXGA LCD COLOR MONITOR
Ideal für Grafik-, Multimediaund Büroanwendungen
Ausstattung:
Sichtbare Bildschirmdiagonale: 43 cm
Auflösung max. : max. 1280 x 1024
Betrachtungswinkel horizontal/vertikal:
typ. = 140°/120°
Kontrastverhältnis: typ. = 350:1
Helligkeit: typ. = 270cd/m2
On Screen Display
Strahlungsarm nach TCO 99
2 integrierte Lautsprecher
Universal-Netzbetrieb (100-240V 50-60Hz)
Monitor und Netzteil VDE/GS geprüft
Lieferumfang:
1 x Netzteil mit Netzanschlusskabel
1 x 15-poliges Sub-D-Anschlusskabel
1 x Audiokabel
36 Monate Herstellergarantie.
Service-Hotline 365 Tage im Jahr
auch sonnund feiertags.
Stück
Preis: EUR 349
Preisvergleich 17 Zoll-TFTs
de 17 inch versie
Aktiv-SXGA LCD
on screen display
met geïntegreerde stereo luidsprekers
• incl. 3 aansluitingskabels
• kleur: zilvergrijs
• Beeldscherm 17 inch
zichtbare beeldbuis: 43,2 cm.
horizontale zichtshoek: 140°
verticale zichtshoek: 120°
contrast: 350:1
reactietijd: 30 ms typ
359,-- euro
de 19 inch versie
Beeldscherm 19 inch
zichtbare beeldbuis: 48,2 cm
horizontale zichtshoek: 170°
verticale zichtshoek: 170°
contrast: 500 :1
reactietijd: 25 ms typ
499,-- euro
Is een 19 inch niet een beetje te groot?
en is die 17 inch monitor wel wat want als ik hem vergelijk met de 19 is ie op alle fronten slechter
- zichtskijkhoeken
- contrast
- reactietijd
- en wat is de licht op brengst ?
-- edit--
dit is nog wat extra info wat ik vond over die 17 inch
17" TFT AKTIV SXGA LCD COLOR MONITOR
Ideal für Grafik-, Multimediaund Büroanwendungen
Ausstattung:
Sichtbare Bildschirmdiagonale: 43 cm
Auflösung max. : max. 1280 x 1024
Betrachtungswinkel horizontal/vertikal:
typ. = 140°/120°
Kontrastverhältnis: typ. = 350:1
Helligkeit: typ. = 270cd/m2
On Screen Display
Strahlungsarm nach TCO 99
2 integrierte Lautsprecher
Universal-Netzbetrieb (100-240V 50-60Hz)
Monitor und Netzteil VDE/GS geprüft
Lieferumfang:
1 x Netzteil mit Netzanschlusskabel
1 x 15-poliges Sub-D-Anschlusskabel
1 x Audiokabel
36 Monate Herstellergarantie.
Service-Hotline 365 Tage im Jahr
auch sonnund feiertags.
Stück
Preis: EUR 349
Preisvergleich 17 Zoll-TFTs
[ Voor 28% gewijzigd door Arie26 op 18-11-2003 16:24 ]
Teteringen
Ja dat viel mij ook al op, het is inderdaad wel een aantrekkelijke prijs, maar voor 100 euro meer heb je toch al een beter scherm (wat betreft de specs dan).mcb1 schreef op 16 november 2003 @ 22:56:
[...]
Zie dat de specs wel erg goed zijn als ik de test er even naast leg. (Scherpe prijs voor deze monitor valt al direct op)
Nu is 499 Euro toch een hoop geld, dus ik denk dat de 17" financieel wat beter uitkomt.
Ander testje KLIK
Hoe zit het hier met de specs?
Volgens mij is de ALDI 17" in dit geval toch een stuk minder of zie ik dit verkeerd? (Hoewel de prijs toch wel erg scherp is)
Wat betreft je laatste bericht, over de 3 kabels, volgens mij moet daar ook wel DVI inzitten
Verwijderd
Als mensen me zoeken.... ik zit tussen de pakken appelsap! Sjohar, bedankt voor de tip!
Zijn er mensen aanwezig die wel eens een PC bij de Aldi/ Lidl gekocht hebben? Ben namelijk erg benieuwd hoe laat mensen al in hun slaapzak voor de deur liggen om zo'n computertje te bemachtigen!
Ik woon namelijk ook nog eens in een vrij groot dorp (Amsterdam) en heb dus echt geen zin om te laat te komen..... IK HEB DIE PC GEWOON NODIG OM TE OVERLEVEN
Dussuh, hoe laat moet ik vannacht mn wekker zetten????
Zijn er mensen aanwezig die wel eens een PC bij de Aldi/ Lidl gekocht hebben? Ben namelijk erg benieuwd hoe laat mensen al in hun slaapzak voor de deur liggen om zo'n computertje te bemachtigen!
Ik woon namelijk ook nog eens in een vrij groot dorp (Amsterdam) en heb dus echt geen zin om te laat te komen..... IK HEB DIE PC GEWOON NODIG OM TE OVERLEVEN

Dussuh, hoe laat moet ik vannacht mn wekker zetten????

Verwijderd
Als ik dat zou doen, dan zou ik niet morgen de eerste zijn, dan zou ik vannacht al pleite zijn met een hele pallet...(PC'tjes dus hè, geen appelsap)Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 15:32:
Ik heb het ff allemaal zitten narekenen in de PriceWatch:
Pentium IV 3.0 HT ------> € 290,-
ASUS P4P800(Deluxe) --> € 120,- /140,-
Radeon 9800 128 MB ---> € 224,- /356,-
512 MB DDR 400 MHz ---> € 100,-
Seagate 160GB --------> € 150,-
DVD-brander -----------> € 120,-
DVD-speler -------------> € 35,-
5.1 geluidskaart --------> € 30,-
TV-Radio-kaart met AB --> € 50,-
draadloze tobo + muis ---> € 50,-
WinXP SP1 HE ----------> € 100,-
Leuk kastje om bovenstaande allemaal in te proppen ----> € 100,-
(Als er iets in het lijstje niet klopt, geef het dan ff aan, dan verander ik het ff.)
Als je dit allemaal bij elkaar optelt, dan ben je op zijn goedkoopst al zo'n € 100,- duurder uit dan die € 1229,-
En dan heb ik het nog niet eens over de verzend-/benzinekosten die overal bijkomen als je het hele land afstroopt om het allemaal voor die laagste prijzen uit de PriceWatch te kunnen kopen.
Volgens mij is het gewoon niet mogelijk om zelf een gelijkwaardig systeem in elkaar te zetten voor minder of evenveel eurootjes.
Ik weet iig zeker dat ik er morgen op tijd bij zal zijn om zo'n systeempje te bemachtigen.
Zit er trouwens 1 x 512 MB geheugen in of is het 2 x 256 MB?
<edit>
Mijn huidige PC'tje (met PIII 900MHz _/-o_ ) heb ik (geloof ik) 4 jaar geleden ook bij de Aldi gekocht.Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 16:37:
Toen was het nog niet zo druk, maar tegenwoordig moet je ervan uitgaan dat de PC's op zijn als ze net een klein kwartiertje open zijn.
Als je een half uur voor openingstijd aanwezig bent, heb je kans dat je er nog eentje van de pallet kunt slepen.
Wil je er echt eentje hebben, neem dan gerust een volle thermoskan mee en ga om een uur of 6 voor de deur zitten.
</edit>
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 16:49 ]
2x 256 ... het is dual channel...heb ik me laten vertellen....maar wat ik NOG niet weet is of die 19 inch nu DVI heeft of niet?!?!?!?!?!
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
dat je de btw moet betalen klopt. dat je de btw niet kan terugkrijgen klopt ipc niet... officieel moet je naar de douane met je spullen, daar krijg je de duitse btw terug en mag je de nederlandse betalen. ik gok dat de uitzuigers je dan ook nog laten betalen voor het feit dat ze je laten betalen... en dan nog invoerrechten en blablablaVerwijderd schreef op 18 november 2003 @ 08:52:
[...]
Als je iets in Dld koopt moet je uiteraard gewoon BTW betalen. Dat moet jij en iedere Duitser toch hier ook. Alleen bedrijven kunnen BTW terugkrijgen.
d'r zullen wel regels zijn dat dingen onder een bepaald bedrag gewoon door mogen etc, dat weet ik niet precies
wat ik wel weet is dat als ik iets haal in duitsland (of waar ook
met een hamer past alles
Vraagje :
Dat speaker setje van de ALDI : Welke aansluit mogelijkheden heeft die
Heb geen S/P-DIF
dus best handig als iemand dat hier post alvast bedankt
Dat speaker setje van de ALDI : Welke aansluit mogelijkheden heeft die
Heb geen S/P-DIF

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Ik las op een Duitse site dat die geen DVI in heeft.MisTraller schreef op 18 november 2003 @ 16:49:
2x 256 ... het is dual channel...heb ik me laten vertellen....maar wat ik NOG niet weet is of die 19 inch nu DVI heeft of niet?!?!?!?!?!
Dat verklaart wellicht ook dat die 9800 geen DVI uit heeft.
True. Zitten 2 modules in van 256MB PC3200 Dual Channel..MisTraller schreef op 18 november 2003 @ 16:49:
19" heeft geen DVI maar een Analoge aansluiting
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Verwijderd
[...]
Mijn huidige PC'tje (met PIII 900MHz _/-o_ ) heb ik (geloof ik) 4 jaar geleden ook bij de Aldi gekocht.
Toen was het nog niet zo druk, maar tegenwoordig moet je ervan uitgaan dat de PC's op zijn als ze net een klein kwartiertje open zijn.
Als je een half uur voor openingstijd aanwezig bent, heb je kans dat je er nog eentje van de pallet kunt slepen.
Wil je er echt eentje hebben, neem dan gerust een volle thermoskan mee en ga om een uur of 6 voor de deur zitten.
</edit>[/quote]
Een thermmoskan alleen is niet voldoende, het zal niet de 1e keer zijn dat er een vechtpartijtje uitbreekt.
Wil je echt goed voorbereidt gaan neem ook maar een intergraal helm en een trapleuning mee
Mijn huidige PC'tje (met PIII 900MHz _/-o_ ) heb ik (geloof ik) 4 jaar geleden ook bij de Aldi gekocht.
</edit>[/quote]
Een thermmoskan alleen is niet voldoende, het zal niet de 1e keer zijn dat er een vechtpartijtje uitbreekt.
Wil je echt goed voorbereidt gaan neem ook maar een intergraal helm en een trapleuning mee
Volgens mij is die 19" 140 Euro duurder?jellywoods schreef op 18 november 2003 @ 16:31:
[...]
Ja dat viel mij ook al op, het is inderdaad wel een aantrekkelijke prijs, maar voor 100 euro meer heb je toch al een beter scherm (wat betreft de specs dan).
Wat betreft je laatste bericht, over de 3 kabels, volgens mij moet daar ook wel DVI inzitten
Maar goed ik twijfel nu nog steeds welke ik wil hebben.
De 19" is super wat specs maar toch iets boven buget.
De 17" is wat minder maar past uistekend in mijn budget, probleem is alleen dat de specs wat minder zijn.
Zijn er geen mensen met een vergelijkbare 17" (zie je echt het verschil tussen 25 of 30 ms bijvoorbeeld?)
uit de FAQ maak ik op dat <25ms minimaal nodig is voor een game, maar uit diverse search acties (GOT & google) blijkt dat 30ms ook acceptabel is.
Wie kan mij een antwoord geven op deze vraag?
mcb1
Erg jammer dat hij geen DVI-input heeft.
Ik ga hem toch niet kopen, want ik zou nooit een monitor (CRT of TFT) kopen zonder eerst zelf het beeld gezien te hebben, ik snap echt niet dat er mensen zijn die dat wel doen (ok misschien alleen voor kantoorapplicaties ofzo). Op mijn werk hebben we nu 18"-TFT's van HP/Compaq en ik vind ze gewoon erg onscherp, veel slechter dan de 15"-en die we ook hebben van Compaq, terwijl de specs van de 18" beter zijn.
Net zoals dat je nooit audio-spul koopt zonder er eerst naar geluisterd te hebben lijkt me.
Ik ga hem toch niet kopen, want ik zou nooit een monitor (CRT of TFT) kopen zonder eerst zelf het beeld gezien te hebben, ik snap echt niet dat er mensen zijn die dat wel doen (ok misschien alleen voor kantoorapplicaties ofzo). Op mijn werk hebben we nu 18"-TFT's van HP/Compaq en ik vind ze gewoon erg onscherp, veel slechter dan de 15"-en die we ook hebben van Compaq, terwijl de specs van de 18" beter zijn.
Net zoals dat je nooit audio-spul koopt zonder er eerst naar geluisterd te hebben lijkt me.
Dat hoeft natuurlijk niet altijd.TheLemon schreef op 18 november 2003 @ 18:50:
Als de specs goed zijn, de prijs en er zijn goede ervaringen mee e.d. dan is het niet erg om ongezien iets te kopen.
Laatst genoemde is nu een probleem, ik weet dus niet of dit nu een goed scherm is. (17")
Kun je dit soort aankopen retour brengen als je niet tevreden bent. (en het geld terug natuurlijk) Ik ga hem denk ik wel halen, kost hooguit een extra ritje.
(Kan alleen nog steeds niet kiezen)
mcb1
Hoi.., ik zit eraan te denken om bovenstaande labtop aan te schaffen aleen weet iemand toevallig ofdat deze labtop die vanaf aanstaande donderdag te krijgen is een "quertY" of een "quertZ" toetsenbord heeft...?Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 18:31:
Nieuwe laptop bij de Lidl vanaf 20-11.
Klik hier voor link
REGIONALE AANBIEDING - Dit artikel is alleen in de filialen verkrijgbaar welke liggen in: Regio 2
Het nieuwste Lidl -Notebook
AMD Athlon XP-M 2600+
128KB First Level Cache, 512KB Second Level Cache, Frontside Bus 266MHz
Werkt met 2.0GHz en overtreft vergelijkbare 2.6GHz Processoren
Werkgeheugen: 512MB DDR-RAM 400MHz kloksnelheid
Harde schijf: 60GB, 4200 RPM
Grafische kaart
Grafisch zonder grenzen door DirectX 9.0 support
dedetailleerde weergave in optimale 3D-kwaliteit
DVD en video van bioscoopkwaliteit
Aansluiting voor VGA en/of televisie
Mainboard VIA KT 400A - door 400MHz Frontside Bus, gereed voor de toekomst door de nieuwste Chipset-technologie
Geheugenkaartlezer
Geïntegreerde 4 in1 kaartlezer
Leest en schrijft de volgende kaarten:
SmartMedia-Card
MultiMedia-Card
Secure Digital-Card
MemoryStick-Card
Draadloze toegang tot internet
Draadloze LAN PCMCIA-kaart incl. antenne
Draadloos internettoegang met 11Mbits/s (IEEE 802.11b)
Altijd internettoegang, bijvoorbeeld op luchthavens, internetcafé's of gewoon thuis
Modem- en netwerkaansluitingen
Geïntegreerde 56K V.90 analoge modem
Geïntegreerde 10/100 Mbit netwerkaansluiting
Muziek en audio
Voorzien van DJ Audio bediening:
Eenvoudig afspelen van audio en MP3-CD's met bedieningsknoppen zoals op een CD-speler
Energievoorziening
Krachtige 120 Watt Li-Ionen accu
Geluid Dolby-Digital 5.1 Sound
(6 Kanalen)
Via optische uitgang (SPDIF-Out)
Incl. 2 luidsprekers en microfoon
Aansluitingen:
PCMCIA 1x Type II, 3x USB, 1x PS2, 1x parallel, 1x analoge monitoruitgang, IEEE 1394 FireWire, 1x Microfoon in, 1x audio out, 1x digitale audio-uitgang (SPDIF OUT),
RJ 11 modem, RJ45 ethernetaansluiting, 1x TV-uitgang (SVHS-video)
DVD- en CD-brander
Schrijven: 2.4x DVD+R, 2.4x
DVD+RW, 16x CD-R, 8x CD-RW
Lezen: 8x DVD, 24x CD-ROM
Incl. brandersoftware
OEM Instant CD/DVD 7.0 SE
Prijs: 1449,-
Er staat namelijk niets over op de site van Targa en ook niet in de folder/site van Lidl...
[ Voor 4% gewijzigd door digital8 op 18-11-2003 20:08 ]
Verwijderd
Ik neem aan dat laptops die LIDL hier in Nederland verkoopt gewoon een qwerty-toetsenbord hebben. (iig geen qUertydigital8 schreef op 18 november 2003 @ 20:07:
...weet iemand toevallig ofdat deze labtop die vanaf aanstaande donderdag te krijgen is een "quertY" of een "quertZ" toetsenbord heeft...?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 20:25 ]
Hele simpele reden om het WEL te doen:TheLemon schreef op 18 november 2003 @ 18:50:
(...)Ik ga hem toch niet kopen, want ik zou nooit een monitor (CRT of TFT) kopen zonder eerst zelf het beeld gezien te hebben, ik snap echt niet dat er mensen zijn die dat wel doen (...)
De prijs prestatieverhouding is zo goed dat je de gok wel kan nemen. En als je dan toevallig toch een "rot-ding" te pakken zou hebben doen ze niet moeilijk over ruilen of terugbrengen.
Je loopt dus GEEN ENKEL risico
Verwijderd
aanbieding aldi vanaf 19 november......2003 natuurlijk.....Ray-zor schreef op 13 augustus 2003 @ 23:38:
[...]
Kun je misschien iets meer over die TFT vertellen? Ik heb op de verschillende Medion sites gekeken maar kan alleen iets over 15"en 17" TFT vinden.
19 "TFT scherm
aktiv sxga lcd kleurenscherm
resolutie 1280 x 1024
2 ingebouwde luidsprekers
red dot design award winner 2003
499 euro
Verwijderd
Ben ik ff blij dat ik veel tijd in de sportschool zit en ook nog eens flink aan t kickboksen ben! Daarnaast heb ik mn American Football outfit al klaar liggen...... dussuh mensen die morgen naar de Aldi in Amsterdam gaan.... PAS OP! ik ben er ook..... en dan maar vieze handen... vechtpartijen ben ik dol op en die PC is gewoon van mij !!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd
er is niks mis met een zgn TFT scherm...... 80 % loopt met zo'n ding.....HaZee schreef op 18 november 2003 @ 20:29:
[...]
Hele simpele reden om het WEL te doen:
De prijs prestatieverhouding is zo goed dat je de gok wel kan nemen. En als je dan toevallig toch een "rot-ding" te pakken zou hebben doen ze niet moeilijk over ruilen of terugbrengen.
Je loopt dus GEEN ENKEL risico
bij deze prijs prestatie verhoudingen kun je niet verwachten dat je een
zgn zero pixel garantie krijgt.
maximaal tot 5 defecte pixels is dan acceptabel
wil je dit gegarandeerd niet, dan moet je niet naar de aldi/lidl gaan
verder prestatie gericht gekeken perfect dingetje nu nog even sparen
en succes.........
inderdaad ruilen kan altijd
Verwijderd
GELULTheLemon schreef op 18 november 2003 @ 18:50:
wordt legio gedaan
zat mensen die weten wat ze kopen...
doh....Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 20:24:
[...]
Ik neem aan dat laptops die LIDL hier in Nederland verkoopt gewoon een qwerty-toetsenbord hebben. (iig geen qUerty)

Ach. als 't niet goed is breng ik hem gewoon terug....
Ja, dit is inderdaad het beste argument dat ik ooit gehoord hebVerwijderd schreef op 18 november 2003 @ 20:42:
[...]
GELUL
wordt legio gedaan

Wel een erg zinloze post voor als het pas je derde is hier. Lees ook ff de gedragsregels door enzo...
24 november komt Aldi in Duitsland met een nieuwe divx speler in de schappen:
Speelt Audio-CD, DVD, S-VCD**, VCD, CD-R,
CD-RW, MP-3, Photo-CD (JPEG-Formaat), WMA, MPEG4, DVD+R**, DVD-R**, DVD+RW**, DVD-RW.**
afspelen van DIVX (3.11, 4.0X, 5.0X) tot transferrate van 2 MB/Sec.
# ingebouwde Dolby Digital Decoder
(AC-3/5.1)
# Progressive Scan
# DTS (Pass Through)
# optische en coaxi Digitale uitgang
# MP-3- und WMA-Menu
# dimmbare Display
# S-VHS-uitgang
# OSD (On-Screen-Display)
In de komende Computerbild zal een test staan.
En dat voor net geen 80 Euro!
Als ik een handelaar was zou ik, afhankelijk van computerbild test naar Duitsland afreizen en alle Aldi´s leegkopen om die dingen dan voor het dubbele op de HCC dagen te verkopen.....
(tenzij Aldi Nederland dit ding gaat verkopen natuurlijk)
CD-RW, MP-3, Photo-CD (JPEG-Formaat), WMA, MPEG4, DVD+R**, DVD-R**, DVD+RW**, DVD-RW.**
(AC-3/5.1)
# Progressive Scan
# DTS (Pass Through)
# MP-3- und WMA-Menu
# dimmbare Display
# S-VHS-uitgang
Als ik een handelaar was zou ik, afhankelijk van computerbild test naar Duitsland afreizen en alle Aldi´s leegkopen om die dingen dan voor het dubbele op de HCC dagen te verkopen.....
[ Voor 4% gewijzigd door joey6666 op 18-11-2003 21:22 ]
Mjah, die 10 mensen voor me kochten hem ook. Zal ik het daarom ook maar doen? Kuddegedrag.....Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 20:42:
[...]
GELUL
wordt legio gedaan

Verwijderd
Heej even een vraagje tussen door: Om de hoeveel weken ongeveer verkopen ze bij de Aldi een pc?? Heb nou namelijk nog niet genoeg geld...
2 keer per jaar gelukkig. Meestal rond deze tijd en ergens eentje in maart/april.
offtopic:
Dit is grappig aldi gebruikt deze de url wel vaker (uit de search)
Was net op zoek naar de openingstijden.
Hoop dat ze nog hetzelfde zijn
Standaard openingstijden aldi:
Maandag: 11.00-18.00
Dinsdag/Woensdag: 08.30-18.00
Donderdag: 08.30-20.00 (soms tot 21.00)
Vrijdag: 08.30-20.00
Zaterdag: 08.30-17.00
(ook uit een vorig topic)
Dit is grappig aldi gebruikt deze de url wel vaker (uit de search)
Was net op zoek naar de openingstijden.
Hoop dat ze nog hetzelfde zijn
Standaard openingstijden aldi:
Maandag: 11.00-18.00
Dinsdag/Woensdag: 08.30-18.00
Donderdag: 08.30-20.00 (soms tot 21.00)
Vrijdag: 08.30-20.00
Zaterdag: 08.30-17.00
(ook uit een vorig topic)
Morgen sta ik dus om 08.30 in de rij om een 17" tft te halen, er is niets te vinden over de "kwaliteit" van de monitor dus we gaan het zelf maar uitproberen. (Niet goed geld terug, dus gokje waard hier te lezen onder "waar zijn wij niet zuinig op")
mcb1
Thanx...geen DVI, geen aldi tft dus. Mijn besluit staat vast....
Net zoals mijn medion titaniumpje voor mij gereserveerd wordt...
Maar de tft haal ik nu bij mediamarkt (hanteert in principe (ze zeggen het niet graag) zero pixel policy) of paradigit. (Iiyama 19 inch e481s voor 599)
Net zoals mijn medion titaniumpje voor mij gereserveerd wordt...
Maar de tft haal ik nu bij mediamarkt (hanteert in principe (ze zeggen het niet graag) zero pixel policy) of paradigit. (Iiyama 19 inch e481s voor 599)
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Nog ff over die Notebook bij Lidl aanstaande donderdag..,
ik heb een Review gevonden op de site van Chip...
ik heb een Review gevonden op de site van Chip...
Hmm.., tja misschien toch net ff iets te duur voor wat erin zit....Angetestet: Lidl-Notebook mit Mobility Radeon 9600 21.10.2003, 11:00
Ein Athlon-XP-M-Prozessor, ein 15-Zoll-Display sowie der Notebook-Grafikchip Mobility Radeon 9600 von ATI sind die Highlights des neuen Lidl-Laptops.
Die Ausstattung des Targa-Notebooks:
AMD Athlon XP-M 2600+
512 MByte DDR-RAM PC3200 (400 MHz)
ATI Mobility Radeon 9600 (64 MByte)
15-Zoll-TFT-Display (1.024 x 768 Punkte)
60-GByte-Festplatte
2,4x-DVD+R(W)-Brenner
Dolby-Digital-5.1-Sound über S/P-DIF-Ausgang
W-LAN PC-Card (802.11b)
4-in-1-Card-Reader, Adapter für PC-Card
Windows XP Home, Works Suite 2004 , DVD- und Videosoftware
Der Preis beträgt 1.399 Euro.
Gründlich angetestet
Wir haben seit einigen Tagen einen nahen Verwandten des Lidl-Notebooks im Testcenter. Unser Modell besitzt allerdings nur eine 40-GByte-Festplatte sowie ein Kombi-Laufwerk statt des DVD-Brenners. Aus gegebenem Anlass interessierte uns zunächst die 3D-Leistung, und hier waren die Ergebnisse zwiespältig. Der Kerntakt des Mobility Radeon liegt zwar bei 350 MHz, dafür liegt der Speichertakt nur bei 215 MHz (effektiv 430 MHz). Andere Modelle gab's bereits mit 230 MHz.
Leistung
Der 3DMark 2001 SE ergab stattliche 9.090 Punkte. Der Mobility Radeon 9000 mit 64 MByte bringt hier um die 7.500 Punkte. Beim Q3A-Demolauf liegt der Punktestand 166 zu 133. Oder anders: Der Mobility Radeon 9600 schafft mit eingeschaltetem Full-Screen-Anti-Aliasing etwa die gleiche Performance wie ein Mobility Radeon 9000 ohne die Kantenglättung.
Die gesamte Systemleistung kann sich ebenfalls sehen lassen: Beim Sysmark 2002 lieferte das Notebook 185 Punkte, beim Sysmark 2001 liegt es etwa gleichauf mit den Pentium-M-Notebooks mit 1,5 GHz – macht etwa 280 Punkte.
Upgradebar
Witzig bei diesem Modell: Der Arbeitsspeicher wird über zwei normale DDR-RAM-Steckplätze bestückt. Wer allerdings jubelt, man könnte ja in Verbindung mit dem verwendeten Chipsatz KT400 von VIA und schnelleren Speicherriegeln fantastische Speicherdurchsätze erreichen, den müssen wir hier enttäuschen.
Die BIOS-Erkennung ist extrem konservativ und die Module, die bereits drinstecken, scheinen das Maximum zu liefern – ziehmlich genau 400 MByte pro Sekunde. Verglichen mit Desktop-PCs oder Pentium-M-Notebooks (um die 800 MByte pro Sekunde) ist das nicht üppig.
Festplatte und CPU sind dafür extrem gut erreichbar.
Kühlung und Laufzeit
Die gemessene Akkulaufzeit bei Office-Tätigkeit beträgt 2 Stunden und 33 Minuten. Dabei erwärmt sich das Notebook nur mäßig und bleibt relativ leise. Unter Vollast geben allerdings auch die Lüfter Gas und dann ist's vorbei mit leise.
Schlimmer noch: Die Kühlung ist sehr knapp bemessen. Bei normalem Einsatz (Spielen eingeschlossen) und richtiger Aufstellung reicht die Kühlung. Wir haben das Notebook reichlich gequält, ohne dass es wegen Überhitzung aufgab. Als das Gerät - eigentlich versehentlich - im Testcenter ohne Stromspar-Mechanismen über ein Wochenende eingeschaltet bliebt, zeigte es wiederholt Abstürze. Und das sollte eigentlich nicht sein.
Fazit: Gute Leistung, aber nicht tadellos
Das neue Chassis der Notebook-Linien Targa und Peacock bietet eine Menge Desktop im Notebook. Das Gerät ist zwar schwer, aber durchaus tragbar und mit zweieinhalb Stunden Netzunabhängigkeit auch ein wenig mobil. Die Spiele-Leistung macht in Verbindung mit dem XGA-Display (1.024 x 768) wirklich Laune.
Im Übrigen ist es sehr ordentlich verarbeitet, bietet ein paar sehr schöne Möglichkeiten für Aufrüstungen und ist im besten Wortsinne preiswert.
Das Prädikat billig würden wir hier nicht vergeben.
Es gibt hervorragende Pentium-M-Notebooks mit dem Mobility Radeon 9000 zu vertretbaren Aufpreisen. Doppelte Batteriestandzeit, deutlich weniger Gewicht und eine vergleichbare Leistung sind vernünftige Argumente für Aufschläge von bis zu 500 Euro.
Wem die Mobilität - also Gewicht und Laufzeit - nicht extrem wichtig ist, und wer keine tagelangen Codier-Sessions auf dem Notebook starten will oder muss, dem wird das Targa-Notebook viel Freude bereiten.

Verwijderd
Nou, dat is dus niet zo. Heb er tig jaar geleden wel eens een Amiga 2000 gehaald, en dan kreeg ik hem dus mee zonder de BTW. Want bedrijven hoeven voor transacties aan buitenlanders (dus niet alleen aan bedrijven) helemaal geen BTW af te dragen. Dat je dan officieel bij de NL douane moet inchecken, tja... daar cross je gewoon voorbij!Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 08:52:
[...]
Als je iets in Dld koopt moet je uiteraard gewoon BTW betalen. Dat moet jij en iedere Duitser toch hier ook. Alleen bedrijven kunnen BTW terugkrijgen.
Als ik een klant heb in Belgie dan wil die ook geen NL BTW betalen en moet ik hem een factuur sturen zonder BTW.
In Zuid-Afrika heb ik een keer een surfplank gekocht en toen kreeg ik daar op het vliegveld op de terugreis direct cash de poen van de BTW terug. En toen ik in NL aankwam zei ik natuurlijk tegen de douane dat het een oude gebruikte surfplank was
Je ziet toch hier ook wel eens in winkels "tax-free voor toeristen"? Nah jah, de laatste tijd eigenlijk niet meer zoveel gezien...
Anywayz, het is de vraag of de duitse verkoper zin heeft om een afwijkend bonnetje te maken...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 04:21 ]
Verwijderd
dit geldt alleen voor Aldi Sud? Ik kan via de Aldi-site zelf deze advertentie niet vinden....joey6666 schreef op 18 november 2003 @ 21:21:
24 november komt Aldi in Duitsland met een nieuwe divx speler in de schappen:
(AC-3/5.1)
# Progressive Scan
# DTS (Pass Through)
# MP-3- und WMA-Menu
# dimmbare Display
# S-VHS-uitgang
Heeft iemand de PC van vandaag al?
Het lijkt inderdaad dat er verschil in zit.Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 11:35:
[...]
dit geldt alleen voor Aldi Sud? Ik kan via de Aldi-site zelf deze advertentie niet vinden....
als je hier bij Ort een duitse plaats in de buurt geeft krijg je de dichtsbijzijnde
http://germany.aldi.com/cms/corporate_03/index.html
Het lijkt mij wel een gaaf ding, ik dacht dat de divX dvd Spelers veel duurder waren!
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
Ja een maat van me heeft hem gehaaldWildfire schreef op 19 november 2003 @ 11:37:
Heeft iemand de PC van vandaag al?
en ik had verteldt dat ie op tijd moest zijn dus hij stond van morgen al om 06.30 bij de aldi in Breda
en hij belde me om een uurtje of 9 op dat ie het hele setje gehaald had met scanner, TFT 17 inch, printertje en de 5.1 speaker setje
Dus morgen avond gaan we de boel aansluiten en testen enzo, want vanavond gaan we eerst naar die lapzwansen kijken van Oranje.
Teteringen
wat voor moederbord zit er in de nieuwe aldi pc ?
Een OEM micro-ATX mobo van MSI, speciaal gemaakt voor medion. Voorzien van i865PE chipset.harry64 schreef op 19 november 2003 @ 13:29:
wat voor moederbord zit er in de nieuwe aldi pc ?
[ Voor 4% gewijzigd door EXX op 19-11-2003 13:34 ]
Verwijderd
Heb de Aldi PC vanmorgen gekocht, speciaal vroeg mn bed uit gegaan en voor de Aldi staan wachten... hadden ze er zoveel op voorraad dat ik net zo goed om 08:30 er heen had kunnen gaan.
Alles werkt lekker (SNEL!)
Ben er helemaaaaal blij mee
Alles werkt lekker (SNEL!)
Ben er helemaaaaal blij mee
Een paar resultaten van benchmarkjes misschien
[ Voor 5% gewijzigd door EXX op 19-11-2003 14:24 ]
Ik ga morgen naar die maat van me om zijn PC te voorzien van de nodige software maar ik wel wel effe een paar benchmarcks draaien.
Welke Benchmarcks wil je allemaal zien ?
Teteringen
Standaarddingen, 3DMark2001SE, 3DMark2003, Sandra, PCMark e.d.
chipset kan serial ata aan, dat zouden ze nog kunnen verbeteren aan de pc voor het voorjaar.. maar ben idd beniewd naar de sandra benchmarks
Heb zojuist die afstandbediening gekocht; werkt prima.
Kan er echt alles op instellen en hij heeft ook een leer functie, je kan dus dmv. je oude afstandbediening nieuwe dingen inprogrammeren.
En dat voor 6 euro zoveel.
En hij ziet er nog best aardig uit ook; qua design.
En dat voor 6 euro zoveel.
Verwijderd
OK cool.eX0duS schreef op 19 november 2003 @ 15:08:
Heb zojuist die afstandbediening gekocht; werkt prima.Kan er echt alles op instellen en hij heeft ook een leer functie, je kan dus dmv. je oude afstandbediening nieuwe dingen inprogrammeren.
En dat voor 6 euro zoveel.En hij ziet er nog best aardig uit ook; qua design.
Ik wou net de vraag stellen over de ervaringen.
Ik was al even langs geweest en ze hadden er nog genoeg.
Maar dat instellen hoe gaat dat in zijn werk?
Je drukt op de "learn" toetst => functie bevestiggen en dan 5 keer (bv) dmv de oude ab de gewenste fuctie indrukken.
Of iets in die geest.
k'heb namelijk een ab die van narigheid uit elkaar valt en de ander moet eerst warm zijn wil die werken, dus ben wel aan een nieuwe toe
Bij de Medionshop.de is dit zelfde (specs) Intel 3Hgz €200,- goedkoper ( €1029 ipv €1229,-) Het enige verschil dat ik FF vlug kan ontdekken is dat er dan geen TV-kaart inzit en een Wlan kaart.
http://www.medionshop.de/...665a&ArtDetail.curritem=1
Indien spuit11, dan ter info voor de achterpagina.
[ Voor 7% gewijzigd door PtrO op 19-11-2003 15:43 ]
Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results
Kan je per toets de code (over)schrijven zonder dat alles gecleared wordt of moet ja alle codes van andere AB's in één keer er in ploppen ?eX0duS schreef op 19 november 2003 @ 15:08:
Heb zojuist die afstandbediening gekocht; werkt prima.Kan er echt alles op instellen en hij heeft ook een leer functie, je kan dus dmv. je oude afstandbediening nieuwe dingen inprogrammeren.
En dat voor 6 euro zoveel.En hij ziet er nog best aardig uit ook; qua design.
Blijft het geheugen ook (al of niet tijdelijk) in takt bij wisselen batterijen ?
Heb zelf ooit 's een miskoop gehad omdat die AB bij learning, alle ingestelde codes wegfloepte. Je moest dus in één keer achter elkaar instellen. Bij een het 2efoutje (na ca. 80 toetsen) heb ik dan ding toen maar weggekeilt.
Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results
Nou... Hij werkt best makkelijk, en hij onthoud de codes ook als de battarijen er uit zijn (EPPROM
).
Ik heb hem op alles aan de gang gekregen, TV (Finlux), DVD (Samsung), video (Philips), receiver (Pioneer).
Dat leren is ook makkelijk: Je drukt setup in, je drukt de gewenste toetst in van het apparaat wat je wil gebruiken (TV, DVD etc.), je druk op "learn", je drukt op de toets die je wilt gaan gebruiken op je Medion AB, en daarna op de toets van je originele afstandbediening, ok, als je alle toetsen moet doen kost het wel veel tijd, maar stel dat als je je AB programmeerd dmv. een code, en er is een toets die je ook graag zou willen gebruiken, kun je hem er zo bijzetten.
Overigens zit er ook een automatische inprogrammeer optie op, je zet die automatische programmeer functie aan, de AB gaat gewoon alle codes zelf af (wel op het apparaat richten!), en dan komt hij vanzelf eens de code tegen die bij je toestel hoort (350 codes, dus kan eventjes duren), maar het werkt wel! Hoef je helemaal niks te doen.
Op de afstandsbediening zelf zitten ook érg veel functies, iig alle functies van de AB van je normale toestel + nog een hoop andere (gelijk een hoop extra features op mijn TV
. Ik wist ffs niet eens dat ik die functies had
).
Overigens is de AB te koop in de kleuren donkergrijs (die ik heb), zwart en donkerblauw.
Ik zou hem zeker halen voor die 7 euro! Toen ik omstreeks 2 uur bij de Aldi was, waren de meeste al weg, dus ik weet oo niet hoe hard die dingen gaan, maar misschien hadden ze in het magazijn nog een aantal dozen staan.
Ik zou er trouwens meteen 2 kopen, het is altijd handig.
Ze hadden trouwens wel heel veel apparatuur staan bij de Aldi hier... Ik zag TFT monitoren staan (19" en 17"), een printer, die AB, een subwoofer setje, en nog een hoop andere dingen, het was nog lang niet op iig.
Ik heb hem op alles aan de gang gekregen, TV (Finlux), DVD (Samsung), video (Philips), receiver (Pioneer).
Dat leren is ook makkelijk: Je drukt setup in, je drukt de gewenste toetst in van het apparaat wat je wil gebruiken (TV, DVD etc.), je druk op "learn", je drukt op de toets die je wilt gaan gebruiken op je Medion AB, en daarna op de toets van je originele afstandbediening, ok, als je alle toetsen moet doen kost het wel veel tijd, maar stel dat als je je AB programmeerd dmv. een code, en er is een toets die je ook graag zou willen gebruiken, kun je hem er zo bijzetten.
Overigens zit er ook een automatische inprogrammeer optie op, je zet die automatische programmeer functie aan, de AB gaat gewoon alle codes zelf af (wel op het apparaat richten!), en dan komt hij vanzelf eens de code tegen die bij je toestel hoort (350 codes, dus kan eventjes duren), maar het werkt wel! Hoef je helemaal niks te doen.
Op de afstandsbediening zelf zitten ook érg veel functies, iig alle functies van de AB van je normale toestel + nog een hoop andere (gelijk een hoop extra features op mijn TV

Overigens is de AB te koop in de kleuren donkergrijs (die ik heb), zwart en donkerblauw.
Ik zou hem zeker halen voor die 7 euro! Toen ik omstreeks 2 uur bij de Aldi was, waren de meeste al weg, dus ik weet oo niet hoe hard die dingen gaan, maar misschien hadden ze in het magazijn nog een aantal dozen staan.
Ik zou er trouwens meteen 2 kopen, het is altijd handig.
Ze hadden trouwens wel heel veel apparatuur staan bij de Aldi hier... Ik zag TFT monitoren staan (19" en 17"), een printer, die AB, een subwoofer setje, en nog een hoop andere dingen, het was nog lang niet op iig.
[ Voor 45% gewijzigd door eX0duS op 19-11-2003 16:02 ]
533 bus... wel een floppy... geen radeon 9800 ...geen hyperthreadingPtrO schreef op 19 november 2003 @ 15:42:
Bij de Medionshop.de is dit zelfde (specs) Intel 3Hgz €200,- goedkoper ( €1029 ipv €1229,-) Het enige verschil dat ik FF vlug kan ontdekken is dat er dan geen TV-kaart inzit en een Wlan kaart.
toch een heel ander systeem
Klopt, ik ging met wat collega's in de lunchpauze kijken bij een aldi in Amsterdam rond 13.00u en daar stond nog een pallet van die pc's en ook de rest van die aanbiedingen waren nog volop aanwezig. 1 collega kocht er toen maar 1tje.Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 14:03:
Heb de Aldi PC vanmorgen gekocht, speciaal vroeg mn bed uit gegaan en voor de Aldi staan wachten... hadden ze er zoveel op voorraad dat ik net zo goed om 08:30 er heen had kunnen gaan.
We hebben nog niet echt getest, maar bij 1e test viel het geluid wel op. Dat ding is best wel stil.
Look behind you! A three headed monkey!
Verwijderd
Bij medion systemen zitten meestal haast geen coolers in.Het enigste is de CPu cooling en gpu cooling.
En de ventilator van de voeding natuurlijkVerwijderd schreef op 19 november 2003 @ 16:39:
Bij medion systemen zitten meestal haast geen coolers in.Het enigste is de CPu cooling en gpu cooling.
Verwijderd
Ik heb em nu dus ook, samen met dat speakersetje, ga zow ff 3dmark2003 en sisoft sandra draaien ofzow
Dit topic is gesloten.