Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel IV] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.980 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95446

Ik heb het setje gekocht.Er komt geweldig goed geluid uit en hij kan vrij hard nog niet max geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:03
Elektronicanet schreef op 07 november 2003 @ 15:27:
[...]

Is dat een speciale aanbieding of de gewone prijs?

Voor zover ik heb kunnen vinden is het type LH-D6230 en ondersteunt hij DVD-RW, DVD+RW en DTS! Ook JPEG en MP3 ondersteuning en 20W RMS per kanaal maakt het tot een 8) spelertje :9

Hij heeft geen Progressive scan zag ik, wie weet of dit belangrijk is?
En heeft iemand een review?
Ik heb dit setje uitgeprobeerd, en ik moet zeggen, voor de prijs klinkt ie lang niet slecht! Toch heb ik 'm teruggebracht. Waarvoor? Ik wilde m'n stereo tv via de aux-ingang aansluiten zodat je tv-films, series en MTV in dolby prologic kan weergeven. Het gekke doet zich voor, het geluid geeft een vertraging, komt iets achter het orginele geluid. Heel irri! Jammer. maar dan maar terug! Ik heb nu bij de kijkshop een Lenco 510H gekocht voor 149 euro, die doet dit wel goed, geeft helaas alleen geen dts weer (en klinkt toch wat minder), maar toch een leuk ding voor die prijs! Deze heeft wel progressive scan (voor wat dat waard is op zo'n goedkoop setje...)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe sluit ik het geluid van de tv aan op de dvd speler want mijn gebruiksaanwijzing in franstalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-06 09:55

Elektronicanet

Leds do it!

Anoniem: 95446 schreef op 08 november 2003 @ 20:08:
Hoe sluit ik het geluid van de tv aan op de dvd speler want mijn gebruiksaanwijzing in franstalig.
Ik neem aan dat er een ingang is (2 cinch aansluitingen) met AUX erbij. Daar moet het in (rood en wit rond stekkertje).

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

Vulcan750 schreef op 08 november 2003 @ 19:23:
[...]

Toch heb ik 'm teruggebracht. Waarvoor? Ik wilde m'n stereo tv via de aux-ingang aansluiten zodat je tv-films, series en MTV in dolby prologic kan weergeven. Het gekke doet zich voor, het geluid geeft een vertraging, komt iets achter het orginele geluid. Heel irri!
Heb je daarover contact opgenomen met LG? Heb je verschillende geluidsinstellingen geprobeerd? Dit is idd een nadeel :'(

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47226

Anoniem: 58898 schreef op 04 november 2003 @ 11:47:
heeft iemand al gebruikservaringen van die AH set?
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ks.tenbokkel/homecinema/achter.jpg

Op de achterkant vinden we een hele lading in/uitgangen:
  • am
  • fm (kabel)
  • dubbele audio in
  • audio uit
  • subwoofer uit
  • scart
  • coax digitaal out
  • dubbele video in
  • svideo
  • aansluitingen voor de speakers
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ks.tenbokkel/homecinema/albert.jpg

niemand kon wat vinden over baier - het is een onderdeel van AH BV. Ik denk dus dat we meer meuk van baier bij ah kunnen verwachten, net als medion bij lidl/aldi.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ks.tenbokkel/homecinema/binnen.jpg

Hij is maarliefst 40 cm diep! Geen wonder dat ie zo lomp is: reusachtige transformator en een behoorlijke hoeveelheid aluminium dat als koelvin moet dienen.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ks.tenbokkel/homecinema/dvd.jpg

Voor de geinteresseerden: de dvd speler is een Fuss Audio LN9951

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ks.tenbokkel/homecinema/meuk.jpg

nederlandse handleiding, afstandsbediening, batterijen, kabels (er zit géén scartkabel bij)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ks.tenbokkel/homecinema/sorbo.jpg

ik moest de woofer ff verschuiven om een foto te maken... dit is t resultaat. sorbokwaliteit dus

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ks.tenbokkel/homecinema/speakers.jpg

5 speakertjes

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ks.tenbokkel/homecinema/subwoofert.jpg

maargoed: hij ziet er aardig uit

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ks.tenbokkel/homecinema/voor.jpg

Voorkant, niks bijzonders

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ks.tenbokkel/homecinema/nice.jpg

Voorkant, stiekem toch wel mooi ;)

Wat het geluid betreft: dts en dolby klinken schitterend (ben geen audiofiel btw), geluid van een externe bron wordt netjes over alle speakers verdeeld. Beeld is haarscherp en er zijn lekker veel opties in het nederlandstalige menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij heeft geen Pro logic 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

Glival schreef op 03 november 2003 @ 20:17:
Ik hoorde van iemand dat de Aldi volgende week een 80cm breedbeeld TV met platte beeldbuis te koop aanbied voor 599 euro; heeft iemand hier meer info over? :)
vergeet dat "platte" beeldbuis maar,
het is niet een volledig vlakke buis. anders had dat er wel gestaan :r

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:29

Jrz

––––––––––––

Hey, kan dat albert heijn ding DVD-R en DVD+R aan?
En wat doet hij met een DVD vol mp3tjes?

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

Anoniem: 30343 schreef op 07 november 2003 @ 17:03:
[...]

Ik heb me laten vertellen dat LG vol zit met philips hardware en dat de marge op de LG producten erg laag ligt, maar die info komt van een verkoper dus ik weet niet of het ook 100% klopt ;)
je bedoelt dat alle merken vol met philips zitten. maar maar een wilekeurig ding open en de phlips ic`s knallen je om de oren.

maar LG is op het gebied van tft /plasma schermen samen met philips.

setje ziet er voor het geld netjes uit beter als de AH set.

waar het niet dat ik niet een 5.1 reciever heb gekoch met de bijbehorende boxen. :9~

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
De geruchtenmolen komt op gang:

http://www.computist.de/news/messages/1104.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jrz schreef op 09 november 2003 @ 10:03:
Hey, kan dat albert heijn ding DVD-R en DVD+R aan?
En wat doet hij met een DVD vol mp3tjes?
Net even een mediatestje gedaan:

dvd-r
dvd+r
dvd+rw
svcd
mp3 cd
mp3 dvd
mpeg dvd (losse mpegs op een dvd)

Hij speelt dus alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 22:19
vergeet dat "platte" beeldbuis maar,
het is niet een volledig vlakke buis. anders had dat er wel gestaan :r[/quote]

In de specs staat superflat beeldbuis, neem toch aan dat dat plat is!

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-06 20:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36053

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 10:47
BHZ-Robert schreef op 08 november 2003 @ 18:37:
Even een beetje offtopic:

Hebben hier mensen ook nog die burolamp van de aldi gekocht? Zoja, hebben jullie ook dat er spanning op het steeltje wat aan de lamp vast zit staan. Ik voel namelijk lichte tintelingen.
leg maar aans een ijzerdraadje over de twee "steeltjes" heen, gaat het lampje knipperen door de kortsluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik zag in een krantje van de Praxis een dvd speler staan en een speakerset. Mijn vraag: is het wat, die speakerset? Ik kan het helaas niet ergens uploaden, dus kan misschien iemand dat doen? De specs die erbij staan:

* surround systeem 5.1
* 5.1 kanaal digitale versterker
* 120 watt versterker
* subwoofer 30 watt

Incl. afstandsbediening en een jaar garantie.

Merk: home electronics.
Prijs: 59 euro.

Mijn eisen zijn niet dat ie ontzettend hard hoeft te kunnen ofzo, maar voor het kijken van films/tv is het toch wel fijn dat bij een redelijk volume de boxjes niet gaan kraken bij zware basgeluiden. Iemand ervaring met dit setje?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Nu online
arjandijk schreef op 09 november 2003 @ 13:32:
[...]

leg maar aans een ijzerdraadje over de twee "steeltjes" heen, gaat het lampje knipperen door de kortsluiting
Lekker advies! Dit moet je vooral doen als je je lamp graag naar de filestijnen wilt helpen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86754

Ik heb nog een klein setje nodig voor bij mn pc om mp3tjes e.d. op af te draaien en nu zag ik in het lidl krantje dit dingetje:
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.03_4200/$file/03_4200_b.jpg

Nu mijn vraag, is het wat?
Linkje naar de lidl site met wat specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74541

VivaAtloni schreef op 09 november 2003 @ 12:24:

In de specs staat superflat beeldbuis, neem toch aan dat dat plat is!
In de specs staat "superflat", dit is een marketing term voor een 'gewoon' beeldbuis, dus niet plat. Een platte scherm noemen ze bij medion "pureflat". Maar goed, wat wil je voor 599 euro? Bij wehkamp/neckermann betaal je 200-300 euro meer voor een vergelijkbare 100hz teevee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXistenz
  • Laatst online: 05-01 21:13
Anoniem: 47226 schreef op 09 november 2003 @ 12:22:
[...]

Net even een mediatestje gedaan:

dvd-r
dvd+r
dvd+rw
svcd
mp3 cd
mp3 dvd
mpeg dvd (losse mpegs op een dvd)

Hij speelt dus alles!
Ik heb een gekopieerde dvd (dvd+r) geprobeerd ,maar door de ondertiteling zit een storing en dat is bij al mijn gekopieerde dvd films...zodra ik er een orginele in doe is het weg.( nee de films zijn goed spelen perfect op 2 andere dvd spelers), verder komt er wel redelijk goed geluid uit ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier geen last van. ondertiteling is scherp en zonder storing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06:46
arjandijk schreef op 09 november 2003 @ 13:32:
[...]

Als ik de steeltjes vastpak voel ik geen stroom, alleen als ik het steeltje vastpak dat aan de lamp zelf vast zit (deze zorgt ervoor dat de lamp niet te dicht op een voorwerp kan komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

www.Goku.nl schreef op 09 november 2003 @ 14:01:
Ik zag in een krantje van de Praxis een dvd speler staan en een speakerset. Mijn vraag: is het wat, die speakerset? Ik kan het helaas niet ergens uploaden, dus kan misschien iemand dat doen? De specs die erbij staan:

* surround systeem 5.1
* 5.1 kanaal digitale versterker
* 120 watt versterker
* subwoofer 30 watt

Incl. afstandsbediening en een jaar garantie.

Merk: home electronics.
Prijs: 59 euro.

Mijn eisen zijn niet dat ie ontzettend hard hoeft te kunnen ofzo, maar voor het kijken van films/tv is het toch wel fijn dat bij een redelijk volume de boxjes niet gaan kraken bij zware basgeluiden. Iemand ervaring met dit setje?
Hmm..ik zie hm niet online staan in de folder.. -> http://www.praxis.nl/folderactie/index.html

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

Waarschijnlijk omdat die op de site nog niet de nieuwste is... die geldt tot 9 november. Hij heeft misschien al die van volgende week dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Hmm.. nee, ik zie hem ook niet nee. Ik kreeg een ingescand plaatje van iemand, die zei dat het uit een folder van de Praxis kwam. Maar het lijkt ook niet op die online folder idd. Er staat een geel mannetje met een kruiwagentje op, en ik zie nog "Stuntprijzen" staan met grote letters. Zal zodra ik degene waarvan ik het plaatje kreeg zie het nog even navragen.

edit: mja, het was uit een folder van komende week.

[ Voor 10% gewijzigd door Captain N op 09-11-2003 23:33 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krewcial
  • Laatst online: 31-05-2011

Krewcial

Pukke Bo!

Anoniem: 74541 schreef op 09 november 2003 @ 17:00:
[...]

In de specs staat "superflat", dit is een marketing term voor een 'gewoon' beeldbuis, dus niet plat. Een platte scherm noemen ze bij medion "pureflat". Maar goed, wat wil je voor 599 euro? Bij wehkamp/neckermann betaal je 200-300 euro meer voor een vergelijkbare 100hz teevee.
Wil niet mierenneuken, maar ik quote ff van de site van ALDI-Nederland:
• 100 Hz technologie voor een
trillingsvrij beeld
Lijkt me toch behoorlijkj 100hz of niet dan? Of zit ik nou fout?

Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51455

de aanbieding bij Praxis:

Afbeeldingslocatie: http://www.praxis.nl/folderactie/folder/pag16.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2111

Hoe kunnen ze dat er uberhaupt voor maken. Als mensen nu gaan vragen of die Praxis-set net zo goed is als een set die 10x duur is, dan wil ik die personen graag doorsturen naar professionele hulp :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

Heb de AH set nog kunnen reserveren (de laatste in deze regio). Morgen kunnen we 'm ophalen. Zitten er beugeltjes of zo bij om de boxjes op te hangen? Zitten er uberhaupt gaatjes of haakjes in de boxjes?

[ Voor 17% gewijzigd door Elektronicanet op 10-11-2003 17:07 ]

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog een klein setje nodig voor bij mn pc om mp3tjes e.d. op af te draaien en nu zag ik in het lidl krantje dit dingetje:
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.03_4200/$file/03_4200_b.jpg

Nu mijn vraag, is het wat? Kopen of juist niet?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 86754 op 10-11-2003 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Anoniem: 86754 schreef op 10 november 2003 @ 17:09:
[afbeelding]

Nu mijn vraag, is het wat? Kopen of juist niet?
Nou, ik denk dat je dan beter voor de prijs dat je zo'n all in one ding koopt, gewoon een 5.1 setje voor je pc kan kopen. Als je 'm echt alleen voor je pc wil kopen he.
Denk namelijk niet dat zo'n ding echt top geluid geeft...

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Krewcial schreef op 09 november 2003 @ 23:49:
[...]

Wil niet mierenneuken, maar ik quote ff van de site van ALDI-Nederland:

[...]

Lijkt me toch behoorlijkj 100hz of niet dan? Of zit ik nou fout?
wat wil je nou zeggen? mouseup verteld dat het geen échte vlakke beeldbuis is, en dat je bij de wehkamp of neckerman voor 200 a 300 euri's meer een vergelijkbare tv kan kopen, waarop jij reageert dat de aldi-tv 100hz is...

* Punksmurf doet niet begrijp :?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23408

met pip echt niet en dan geen 73 cm diagonaal eerder 55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogoul
  • Niet online
Anoniem: 2111 schreef op 10 november 2003 @ 14:06:
Hoe kunnen ze dat er uberhaupt voor maken. Als mensen nu gaan vragen of die Praxis-set net zo goed is als een set die 10x duur is, dan wil ik die personen graag doorsturen naar professionele hulp :).
LOL, ik ga het niet vragen..

maar heeft iemand stomtoevallig die surround set gekocht? hoe is 'tie?

do not underestimate the power of a sharp mz-700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

X-G schreef op 10 november 2003 @ 17:14:
[...]

Nou, ik denk dat je dan beter voor de prijs dat je zo'n all in one ding koopt, gewoon een 5.1 setje voor je pc kan kopen. Als je 'm echt alleen voor je pc wil kopen he.
Denk namelijk niet dat zo'n ding echt top geluid geeft...
Tsja, ik heb hier geen ruimte voor een 5.1 setje.. Ik wil echt zo'n micro-set, alleen is dit dan een goede keus, of kan ik beter een goedkoop a-merk setje kopen (met een stuk minder functies)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krewcial

Krewcial

Pukke Bo!

Punksmurf schreef op 10 november 2003 @ 17:57:
[...]

wat wil je nou zeggen? mouseup verteld dat het geen échte vlakke beeldbuis is, en dat je bij de wehkamp of neckerman voor 200 a 300 euri's meer een vergelijkbare tv kan kopen, waarop jij reageert dat de aldi-tv 100hz is...

* Punksmurf doet niet begrijp :?
Sorry dacht dat hij zei 'echte' 100hz tv, ipv 'vergelijkbare', anyway, hijs dus niet plat:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:50

Exirion

Gadgetfetisjist

Nogal een el-cheapo Grohe imitatie...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meSmooth
  • Laatst online: 11-05-2020
Heeft er iemand al wat meer specs gevonden van dat praxis geval. Ik kan de merknaam bijna niet lezen, googelen op home electronics en home electronica levert nix op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krewcial

Krewcial

Pukke Bo!

Lijkt me dat het gewoon rotzooi is...maarja weet je nooit natuurlijk...zal ook ff zoeken...

Edit: kan ook niets vinden, staan zover ik weet nieteens typenummers bij, en voor die prijs ben je nog beter af met een setje van logitech of creative...lijkt mij.

[ Voor 48% gewijzigd door Krewcial op 11-11-2003 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Laatst online: 07-05 14:04
meSmooth schreef op 11 november 2003 @ 11:39:
Heeft er iemand al wat meer specs gevonden van dat praxis geval. Ik kan de merknaam bijna niet lezen, googelen op home electronics en home electronica levert nix op...
beter zoeken! :+

maar kijk eens op www.shop.nl shop.nl is trouwens van boxford = home electronics en nog wat B-merkjes
daar staat ie, tis trouwens dezelfde set als bij de kruidvat was vorige maand, ik heb hem 1 dag in huis gehad.. maar had er andere boxen op aan gesloten (van een mustek dvd set)
de originele boxen zijn echt van die plastic pc speakertjes...
deed het perfect, tot de volgende dag :? toen deed ie niks meer, alleen Poef uit de woofert...
Terug gegaan en mn geld terug gehad.

Mijn broertje heeft ook zo'n set en is er tevreden mee (gebruik het voor surround geluid uit zijn keyboard), hij verdeeld namelijk ook stereo geluid over de 5.1 kanalen (nee geen dolby processor, duuh!)

voor de beginner is het leuk en geen geld (binnekort komt ie ook bij trekpleister, vertelde kruidvat mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand trouwens hoe ik de LG LHD6230 regio vrij kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meSmooth
Ah thx voor de info over de praxis set. Maar wat ik eigenlijk wil weten is of je er ook 2 aparaten aan kan hangen. Ik wil hem namelijk aan mn pc hangen en ook nog een tunnertje erop aansluiten... zou dat mogelijk zijn????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

We hebben de AH set gehaald. Morgen zal ik een uitgebreide review posten ;)

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
meSmooth schreef op 11 november 2003 @ 22:08:
Ah thx voor de info over de praxis set. Maar wat ik eigenlijk wil weten is of je er ook 2 aparaten aan kan hangen. Ik wil hem namelijk aan mn pc hangen en ook nog een tunnertje erop aansluiten... zou dat mogelijk zijn????
als ik het goed hem is er een A en B aansluiting, resp. 5.1 en stereo, met de afstandbediening kan je dan switchen.
Dus ja! :*)

ps. google maar eens op AV-2010 (voor meer specs in allerlei talen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

chaosonline schreef op 11 november 2003 @ 12:17:
[...]

beter zoeken! :+

maar kijk eens op www.shop.nl shop.nl is trouwens van boxford = home electronics en nog wat B-merkjes
daar staat ie, tis trouwens dezelfde set als bij de kruidvat was vorige maand, ik heb hem 1 dag in huis gehad.. maar had er andere boxen op aan gesloten (van een mustek dvd set)
de originele boxen zijn echt van die plastic pc speakertjes...
deed het perfect, tot de volgende dag :? toen deed ie niks meer, alleen Poef uit de woofert...
Terug gegaan en mn geld terug gehad.

Mijn broertje heeft ook zo'n set en is er tevreden mee (gebruik het voor surround geluid uit zijn keyboard), hij verdeeld namelijk ook stereo geluid over de 5.1 kanalen (nee geen dolby processor, duuh!)

voor de beginner is het leuk en geen geld (binnekort komt ie ook bij trekpleister, vertelde kruidvat mij)
DUs met andere boxen bij jou ging die kapot? Wat denk jezelf waar dat aan heeft gelegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 22:19
Iemand de aldi tv al gekocht?
Wat zijn de ervaringen

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
henkleerssen schreef op 12 november 2003 @ 08:56:
[...]

DUs met andere boxen bij jou ging die kapot? Wat denk jezelf waar dat aan heeft gelegen?
de versterker trok het niet denk, das misschien logisch maar proberen kon geen kwaad :P

offtopic:
Ik heb die avond heerlijk Reign of Fire gekeken in full 5.1 geluid, fantastisch geluid, maar de volgende dag was het Poefff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

chaosonline schreef op 12 november 2003 @ 10:56:
[...]

de versterker trok het niet denk, das misschien logisch maar proberen kon geen kwaad :P

offtopic:
Ik heb die avond heerlijk Reign of Fire gekeken in full 5.1 geluid, fantastisch geluid, maar de volgende dag was het Poefff...
raar.. had je hem te hard gezet? hoeveel watt hadden die boxen?
Ik ben nl ook wel geïnteresseerd.. maar ik wou er ook andere boxen op aansluiten van 75 watt.. dus vandaar..

[ Voor 12% gewijzigd door henkleerssen op 12-11-2003 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
henkleerssen schreef op 12 november 2003 @ 11:17:
[...]

raar.. had je hem te hard gezet? hoeveel watt hadden die boxen?
Ik ben nl ook wel geïnteresseerd.. maar ik wou er ook andere boxen op aansluiten van 75 watt.. dus vandaar..
Mijn boxen kwamen van deze set (180w).. zonder woofer wel te verstaan, specs van boxen staan er niet bij.
De versterker die ingebouwd zit in de praxis-woofer is natuurlijk niet sterk maar normaal gesproken kun je hem niet kapot "trekken", misschien dat ik het input signal veel te hard had versterkt vanuit mn computer...

of mischien was het wel een maandagmorgen produkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Dit zijn de nieuwe specs van de Lidl pc van Donderdag (20-11)

Ik kan er alleen niet uit halen welke Videokaart er nou inzit |:(
ik denk een AIW 9600pro die zat er de vorige keer ook in,

#AMD Athlon XP 3000+
# Supersnelle-Processor
# Met QuantiSpeed Architectuur
# Werkt met 2100 MHz en overtreft vergelijkbare 3,0 GHz Processoren
# 400 MHz Front Side Bus, Sockel A, 512KB L2 Cache
# 512 MB DDR-RAM met 400 MHz kloksnelheid
# 2x256 MB Dual-Channel voor maximale performance (één
# van de snelste geheugentechnologiën ter wereld)
# A7N8X-2.0 Mainboard, 400 MHz Frontside Bus, nVidia
# nForce2 (Ultra 400)
# 5x PCI, 1x AGP, 3x DIMM, 2x EIDE,
# 3x vrije PCI-slots,
# uitbreidbaar tot 3 GB DDR-RAM
# 200 GB Harde schijf
# Supersnelle 7200 rpm.
# DVD-ROM 16x
# CD-ROM 48x
# 56K Softmodem
# V1456, incl. 5 meter modemkabel
# Draadloos toetsenbord
# en draadloze radiografische muis
# 7 in 1 Geheugen-
# kaartlezer
# Incl. Smart-Card reader functie
# Leest en schrijft uw gegevens op
# verschillende geheugenkaarten
# Afstandbediening
# Comfortabele bediening van TV-, DVD-, CD-, Video- en
# fotofuncties
# Wireless LAN Card
# 11 Mbit/s, incl. antenne
# 6 Kanaals thuisbioscoopgeluid
# Incl. audio-digital in-/uitgang en 6x
# audio-analoge-uitgangen
# Dolby-Digital 5.1 DVD-weergave
# Chipdrive SIM Manager Pro
# Versie 3.3
# Laad telefoonnummers op de SIM-kaart van GSM
# DivX versie 5.05
# Decoderen en coderen van videofilms naar hoge kwaliteit en
# gelijktijdig
# verkleinen van de bestandsgrootte
# DVD- en CD-Brander
# Lezen: 12x DVD, 40x CD-ROM
# Schrijven: 16x CD-R,
# 10x CD-RW, 4x DVD-R,
# 2x DVD-RW
# 128 MB DDR-RAM
# AGP 8x DirectX9
# 270 MHz
# Processor-Speed
# 500 MHz DDR- opslagsnelheid
# High End Performance Grafische Chip van de nieuwste
# Generatie!
# Verander uw PC in een intelligent Multimedia-Station
# Stereo TV-/Radio-Tuner
# Met infrarood afstandbediening
# Incl. Cyberlink Power VCRII Software
# Televisie en radio op de PC door de ingebouwde TV/Radio-Tuner, incl. Videotext

# Het ultieme Multimediacenter
# Digitale videorecorder
# Professionele video- en fotobewerking
# Televisie en radio op de PC
# DVD's en video-CD's branden
# Multifunctionele videotext
# Digitaliseren van audiogegevens (LP's, CD's, cassettes)
# Werken met 2 beeldschermen
# Toegang tot internet via analoog modem
# Bioscoopbeleving met Dolby Digital Sound
# Geheugenkaartlezer
# Vele aansluitmogelijk-heden
# Comfortabel door de afstandbediening
# Draadloos toetsenbord en radiografische muis
# Fluisterstil,
# Uitgebreid softwarepakket
# 3 Jaar Herstelgarantie
# incl. Service aan huis en Hotline
# Incl. 2 boxen

de link:http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20031120.p.AMD_Athlon_XP_3000

en de prijs is 1199,- Euro's

oftewel:
AMD Athlon XP 3000+
A7N8X-2.0 (5x PCI, 1x AGP, 3x DIMM)
2x256 MB Dual-Channel (400)
200GB 7200 rpm
DVD drive 16x/48x
DVD- combo brander 4x/2x/12x 16x/10x/40x
ATI AIW 9600pro (waarschijnlijk)
7 in 1 kaartlezer
en een hoop software

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 60403 op 12-11-2003 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meSmooth
Nog ff wat meer specs van de praxis set:

Country of Origin:

China
Key Specifications/Special Features:

Color: silver
Power supply: AC power cord
Amplifier power output (RMS):
Subwoofer: 30W
Center and surround: 8W
Frequency response:
Subwoofer: 55-200Hz +/- 5dB
Center and surround: 200Hz-20kHz +/- 5dB
Speaker driver:
Subwoofer: 5.25¡å4 ohms shielding driver (150134 03107)
Center: 3¡å4 ohms shielding driver (450077 04406)
Surround: 3¡å4 ohms shielding driver (450077 04406)
Power input sensitivity:
Subwoofer: 60 +/- 20mV
Center and surround: 300 +/- 50mV
S/N (A weight): 70dB
THD (1kHz, 1W): 0.5%
Left/Right separation (1kHz): 30dB
Left/Right balance (stereo): +/- 2dB
Mode select: 2 channels, 3D stereo, 5.1 channels
Input connector:
RCA x 6 for 5.1 channels
RCA x 2 for stereo
5 loudspeaker cables
Dimensions (W x H x D):
Subwoofer: 155 x 300 x 290mm
Center speaker: 90 x 140 x 103mm
Surround speaker: 90 x 140 x 103mm
Net weight: 7kg
Accessories:
Center speaker wire: 3m WAG#22 (1 black and 1 white): 1pc
Front speaker wire: 3m WAG#22 (1 black and 1 white): 2pcs
Rear speaker wire: 6m WAG#22 (1 black and 1 white): 2pcs
Remote control: 19 keys remote control (silver)
Audio input cable: excluded
2 x 1.5V/AAA batteries
Instruction manual in English: 1pc

Morgen toch maar ff halen.. voor 6 tientjes kan het niet echt mis...

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 12:33
Ik heb gisteren de praxis set gehaald..
speakertjes voelen niet echt degelijk aan..en voelen ook licht aan. bijgeleverde kabeltjes voor de achterste speakers waren wel erg kort.

Geluid is wat blikkerig maar samen met de woofer klinkt het redelijk goed. voor 6 tientjes vind ik hem niet slecht verder.

Anoniem: 95594

Er komen weer leuke aanbiedingen aan
http://www.lidl.nl/nl/ind...120.p.Luidspreker_systeem

• ViolatoR
  • Laatst online: 06-06 17:57
Mijn broertje heeft gisteren die Aldi tv aangeschaft, ik heb er ff snel naar gekeken, en moet zeggen dat het lang niet gek is voor dat geld. Mooi beeld zosnel ik dat ff kon zien, afstandsbediening reageert echt supergoed. Maakt niet uit welke kant je op richt, hij pikt hem overal op. Verder ziet ie er best nice uit.

De beeldbuis is idd niet echt vlak zoals de advertentie beweert.

Als ik niet al een panasonic 28pl10 had, had ik deze tv zeker overwogen :)

fotoblog

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-06 18:18
Anoniem: 47226 schreef op 08 november 2003 @ 23:40:
[...]

[afbeelding]

Op de achterkant vinden we een hele lading in/uitgangen:
  • am
  • fm (kabel)
  • dubbele audio in
  • audio uit
  • subwoofer uit
  • scart
  • coax digitaal out
  • dubbele video in
  • svideo
  • aansluitingen voor de speakers
[afbeelding]

niemand kon wat vinden over baier - het is een onderdeel van AH BV. Ik denk dus dat we meer meuk van baier bij ah kunnen verwachten, net als medion bij lidl/aldi.

[afbeelding]

Hij is maarliefst 40 cm diep! Geen wonder dat ie zo lomp is: reusachtige transformator en een behoorlijke hoeveelheid aluminium dat als koelvin moet dienen.

[afbeelding]

Voor de geinteresseerden: de dvd speler is een Fuss Audio LN9951

[afbeelding]

nederlandse handleiding, afstandsbediening, batterijen, kabels (er zit géén scartkabel bij)

[afbeelding]

ik moest de woofer ff verschuiven om een foto te maken... dit is t resultaat. sorbokwaliteit dus

[afbeelding]

5 speakertjes

[afbeelding]

maargoed: hij ziet er aardig uit

[afbeelding]

Voorkant, niks bijzonders

[afbeelding]

Voorkant, stiekem toch wel mooi ;)

Wat het geluid betreft: dts en dolby klinken schitterend (ben geen audiofiel btw), geluid van een externe bron wordt netjes over alle speakers verdeeld. Beeld is haarscherp en er zijn lekker veel opties in het nederlandstalige menu
Aan je geknutsel te zien hoop ik dat je er verstand hebt :) Kan ik zo'n setje nou makkelijk aansluiten op mijn pc, zodat ik beeldbestanden :) met surround geluid van mijn computer kan afspelen via dit setje???

Stay safe

Anoniem: 39900

Nieuwe laptop bij de Lidl vanaf 20-11.

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.03_V4716/$file/03_V4716_b.jpg

Klik hier voor link

REGIONALE AANBIEDING - Dit artikel is alleen in de filialen verkrijgbaar welke liggen in: Regio 2

Het nieuwste Lidl -Notebook
AMD Athlon XP-M 2600+
128KB First Level Cache, 512KB Second Level Cache, Frontside Bus 266MHz
Werkt met 2.0GHz en overtreft vergelijkbare 2.6GHz Processoren
Werkgeheugen: 512MB DDR-RAM 400MHz kloksnelheid
Harde schijf: 60GB, 4200 RPM
Grafische kaart
Grafisch zonder grenzen door DirectX 9.0 support
dedetailleerde weergave in optimale 3D-kwaliteit
DVD en video van bioscoopkwaliteit
Aansluiting voor VGA en/of televisie
Mainboard VIA KT 400A - door 400MHz Frontside Bus, gereed voor de toekomst door de nieuwste Chipset-technologie

Geheugenkaartlezer
Geïntegreerde 4 in1 kaartlezer
Leest en schrijft de volgende kaarten:
SmartMedia-Card
MultiMedia-Card
Secure Digital-Card
MemoryStick-Card
Draadloze toegang tot internet
Draadloze LAN PCMCIA-kaart incl. antenne
Draadloos internettoegang met 11Mbits/s (IEEE 802.11b)
Altijd internettoegang, bijvoorbeeld op luchthavens, internetcafé's of gewoon thuis
Modem- en netwerkaansluitingen
Geïntegreerde 56K V.90 analoge modem
Geïntegreerde 10/100 Mbit netwerkaansluiting

Muziek en audio
Voorzien van DJ Audio bediening:
Eenvoudig afspelen van audio en MP3-CD's met bedieningsknoppen zoals op een CD-speler
Energievoorziening
Krachtige 120 Watt Li-Ionen accu
Geluid Dolby-Digital 5.1 Sound
(6 Kanalen)
Via optische uitgang (SPDIF-Out)
Incl. 2 luidsprekers en microfoon

Aansluitingen:
PCMCIA 1x Type II, 3x USB, 1x PS2, 1x parallel, 1x analoge monitoruitgang, IEEE 1394 FireWire, 1x Microfoon in, 1x audio out, 1x digitale audio-uitgang (SPDIF OUT),
RJ 11 modem, RJ45 ethernetaansluiting, 1x TV-uitgang (SVHS-video)
DVD- en CD-brander
Schrijven: 2.4x DVD+R, 2.4x
DVD+RW, 16x CD-R, 8x CD-RW
Lezen: 8x DVD, 24x CD-ROM
Incl. brandersoftware
OEM Instant CD/DVD 7.0 SE

Prijs: 1449,-

Alleen jammer dat de Wlan maar 11 mbit is en niet 54 zoals die van de aldi toen. Maarja.. best mee te leven

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 39900 op 13-11-2003 18:32 ]

Anoniem: 66717

Heb net ook even gekeken of ik opheldering kon krijgen over die Lidl-pc, wat voor videokaart erin zit.
Maar het is alleen maar onduidelijker geworden 8)7

In de advertentie hebben ze het over een nVidia nForce2 (Ultra 400) grafische kaart, maar dat lijkt mij de chipset |:(

Eind september is er een vergelijkbare PC bij Lidl in de aanbieding geweest.
Daar vond ik het volgende over.
http://www.tweakzone.nl/specs/329

het klopt dus dat er in die een ati-kaart zit, een all-in-wonder 9600 pro.
Dit is ook zichtbaar op het plaatje want er zit een ati-stickertje op de kast.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/s/329.jpg

Toen ik naar de pc die lidl momenteel aanbied keek, zag ik dit stickertje niet zitten.
Maar in plaats daarvan een Nvidia stickertje. B)

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.03_PC3000/$file/03_PC3000_b.jpg

Men zou aan kunnen voeren dat dit komt vanwege de nvidia chipset, maar dat had die vorige PC ook.

De grote hamvraag is dan welke kaart er dan wel inzit.

Dit zijn de specs van de videokaart

128 MB DDR-RAM
AGP 8x & DirectX9
270 MHz Processor-Speed
500 MHz DDR- opslagsnelheid
High End Performance Grafische Chip van de nieuwste generatie!

• UnderClock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-03 12:50

UnderClock

Enjoy the silence!

De waarde van deze melding kan gering zijn, maar ik wil het voor de zekerheid maar melden, voor het geval het toch landelijk is.

Bij de Aldi Argonautenweg in Rotterdam heb ik de oplaadbare NiMH batterijen die eind juli 2003 in de aanbieding waren gescoord voor een leuke prijs.

Er waren nog verpakkingen met 4xAAA-batterijen, 4xAA-batterijen en 1x9V-blokje. Alle waren afgeprijsd (met zo'n fluoriserend rode prijssticker) naar EUR 1,50 per pakje!!

Ik weet niet meer wat ze destijds gekost hebben, maar dit was per batterij dus nog goedkoper dan wat men meestal betaalt voor alkalinebatterijen.

Omdat ik niet snel verwacht een dergelijke aanbieding opnieuw tegen te komen, heb ik bijna de hele aanwezige voorraad gekocht. Ik heb 4 pakjes penlites (AA) achtergelaten voor de gelukkige tweaker.

[ Voor 4% gewijzigd door UnderClock op 13-11-2003 19:33 . Reden: spelvoutje ]

Anoniem: 94631

Anoniem: 66717 schreef op 13 november 2003 @ 18:41:
Heb net ook even gekeken of ik opheldering kon krijgen over die Lidl-pc, wat voor videokaart erin zit.
Maar het is alleen maar onduidelijker geworden 8)7

In de advertentie hebben ze het over een nVidia nForce2 (Ultra 400) grafische kaart, maar dat lijkt mij de chipset |:(

Eind september is er een vergelijkbare PC bij Lidl in de aanbieding geweest.
Daar vond ik het volgende over.
http://www.tweakzone.nl/specs/329

het klopt dus dat er in die een ati-kaart zit, een all-in-wonder 9600 pro.
Dit is ook zichtbaar op het plaatje want er zit een ati-stickertje op de kast.

[afbeelding]

Toen ik naar de pc die lidl momenteel aanbied keek, zag ik dit stickertje niet zitten.
Maar in plaats daarvan een Nvidia stickertje. B)

[afbeelding]

Men zou aan kunnen voeren dat dit komt vanwege de nvidia chipset, maar dat had die vorige PC ook.

De grote hamvraag is dan welke kaart er dan wel inzit.

Dit zijn de specs van de videokaart

128 MB DDR-RAM
AGP 8x & DirectX9
270 MHz Processor-Speed
Als ik defeiten combineer lijkt mij dat het ding onboard graphics heeft.

• UnderClock

UnderClock

Enjoy the silence!

Vanaf 19 november bij Aldi:
8-in-1 universele afstandsbediening met leerfunctie voor EUR 6,99

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=482548&size=128
(plaatje is klikbaar)

Eigenschappen
  • Merk: Medion
  • Geschikt voor aansturing van 8 verschillende audio-/video apparatuur zoals TV, CD, DVD en satelliet.
  • Geïntegreerde leerfunctie
  • Voorgeprogrammeerd voor eventuele vervanging van andere afstandbedieningen
  • Met teletekstfunctie, showview-touch en mutefunctie
  • Achtegrondverlichting van actieve bronset
  • Inclusief batterij
Als het me lukt een woensdag een exemplaar te bemachtigen, zal ik in deze post een mini-review schrijven. Deze remote belooft ondermeer bediening van DVD, iets wat op de Wibra-remote van enkele weken terug ontbrak. Verder hoop ik dat de bediening van mijn Yamaha AV-versterker wat verder gaat dan met de Wibra-remote.

Update 19-11
Ik heb een (werkend) exemplaar bemachtigd. De ab is verkrijgbaar in zwart, zilver en donkerblauw.

Voorlopig mini-review

Ik ondervind veel problemen met de "Learn"-modus. Het is met na uren ploeteren gelukt om twee functies van mijn Akai VCR onder knoppen te plaatsen, maar ik kon het later niet reproduceren. Ik wil hier morgen de hotline van Medion over bellen.
Daarom even een tussentijdse indruk.

+ Prima ondersteuning van mijn Pioneer DVD-speler (DV-444) - Alle belangrijke toetsen worden ondersteund, inclusief menu en keuze van ondertitels en audiokanaal. Het cijfertoetsenbord werkt zelfs prettiger, omdat de originele ab een ongebruikelijke cijferlay-out heeft;
+ Geen beperking van het aantal apparaten van een bepaald type. Zo heb ik mijn Philips videorecorder onder VCR, mijn Akai video onder SAT en mijn oude Saba video onder DSAT geplaatst.
+ Programmeren van Philips VCR via deze ab is mogelijk! Bij de de Akai werkt het on screen menu wel, maar programmeren niet. Bij de Saba (onderhuids een JVC) werkt zelfs het menu niet, heeft dus een beperkte ondersteuning.
+ Duidelijke aanduiding van welk apparaat je bedient. Elk doelapparaat heeft zijn eigen ledje. en die licht op bij het indrukken van een willekeurige commandotoets.
+ Teletekst en menufuncties van mijn Sony-tv werken goed.
+ Behoorlijk duidelijke Nederlandse handleiding, behalve als het gaat om de Learn-functie. Een prettig detail is dat de codes in een los boekje staan, waardoor je niet heen en weer hoeft te bladeren, maar beide naast elkaar open kunt leggen.

- Net als bij de Wibra is mijn geïntegreerde AV-versterker niet volledig te bedienen. Ik kan maar twee bronnen kiezen (Tape2 en LD)
- De teletekst werkt niet bij mijn Akai videorecorder, hoewel daar wel een decoder in zit.
- Learn-functie frusterend moeilijk. De handleiding is op dit punt niet voldoende duidelijk.

Voorlopige conclusie. Zijn geld waarschijnlijk wel waard, maar de Learn-functie stelt vooralsnog teleur.

[ Voor 255% gewijzigd door UnderClock op 19-11-2003 22:57 ]

• AlPha.BeYoNdeR
  • Laatst online: 01-12-2024
128 MB DDR-RAM
AGP 8x & DirectX9
270 MHz Processor-Speed

Comisch.. en tegelijkertijd ook ontzettend debiele figuren die altijd maar weer die specificaties weten neer te zetten.. Als je dan al zo futuristisch (WOW! Ongekend Ongeevenaarde Super High Supersonic graphics) weet dan wel waar je over praat.

Mhz is Opslagsnelheid.. :? zielig

Anoniem: 97177

Over de videokaart van de Lidl pc heb ik het volgende kunnen vinden (ff checken op www.targa.de):
NVIDIA® GeforceFX® 5600
- 128 MB DDR-RAM
- DirectX9
- AGP 8x
- 1x VGA out
- 1x DVI-I mit Adapter auf VGA
- TV / Radio Karte
- Power VCRII Software
- digitaler Videorekorder
- Time Shifting Funktion
- multifunktionaler Videotext

Dus dat zal em dan wel zijn lijkt me. :*)

Nog ff een vraagje... er zou een AMD Athlon 3000+ processor inzitten, maar die heeft toch geen Front Side Bus van 400 Mhz, die heeft toch 333 Mhz? Of heb ik t nou verkeerd?

Verder lijkt het me dezelfde pc als in september. Doen of niet, dat is de vraag... zeker als je bedenkt dat de Aldi rond deze tijd ook meestal met een pc komt (wil natuurlijk wel t beste in ruil voor al die eurootjes). Aangezien Medion (pc merk van de Aldi) meestal met een Intel Pentium processor komt vraag ik me af welke de snelste is.... :?

Om jullie het zoeken te besparen op de Targa site:

http://www.targa.de/cms/targa_1_577.php?produkt_id=275 _/-\o_

Anoniem: 60403

hmm.. Ik had toch liever een O+ AIW 9600pro gehad O+

Ik wacht wel weer tot de volgende

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 60403 op 13-11-2003 19:43 ]

Anoniem: 39900

UnderClock schreef op 13 november 2003 @ 19:00:

[afbeelding]
(plaatje is klikbaar)

Mooi.. Die heeft mijn vriendin nodig. Word helemaal gek om daar telkens naar de tv te lopen en van zender te wisselen of volume te veranderen. Die van de Wibra deed het helemaal niet met die tv van haar.. Echt vaag.

Anoniem: 16728

UnderClock schreef op 13 november 2003 @ 19:00:

[afbeelding]
(plaatje is klikbaar)
Kan iemand mij in het kort uitleggen wat die leerfunctie inhoud.

From scratch ga ik dan te werk met een vaag onbekend merk tv, zou dat lukken :?

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Nog ff een vraagje... er zou een AMD Athlon 3000+ processor inzitten, maar die heeft toch geen Front Side Bus van 400 Mhz, die heeft toch 333 Mhz? Of heb ik t nou verkeerd?
Goede vraag, ik d8 zelf ook dattie niet bestond ff gekeken op:

http://www.amd.com/us-en/...ecification_Rev07_ENG.pdf

Bestaat dus wel :).

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock

UnderClock

Enjoy the silence!

Anoniem: 16728 schreef op 13 november 2003 @ 23:38:
[...]

Kan iemand mij in het kort uitleggen wat die leerfunctie inhoud.

From scratch ga ik dan te werk met een vaag onbekend merk tv, zou dat lukken :?
Leerfunctie: de waarde ervan verschilt sterk van model tot model, maar het houdt in dat de ab in staat is codes van andere afstandbedieningen te ontvangen, op te slaan en te reproduceren.

Factoren zoals:
  • Het geheugen van de lerende ab;
  • De bedienbaarheid (aantal en indeling knoppen) van de lerende ab;
  • De geschiktheid van infrarood codering van de zendende, originele ab (B&O schijnt hierom berucht te zijn - ik heb ook problemen gehad met een Philps-VCR);
zijn bepalend voor waarde in de praktijk.

Afgaand op de beschrijving, lijkt deze ab dus een combinatie van lerend en voorgeprogrammeerd te zijn, wat hem vrij flexibel inzetbaar zou moeten maken.

[ Voor 1% gewijzigd door UnderClock op 14-11-2003 17:01 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 09:35
Over de Aldi AB:

Ik zie dat het een Medion AB betreft. Ik vindt alleen geen enkele referentie op het web naar deze AB. Iemand enig idee wat het modelnummer is van deze AB?

Het is niet de MD 4688 / MD 4689 -> zie http://www.iqzone.de/fb/fb.html

Ik vindt wel deze sterk gelijkende tevion op de duitse ebay: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...3057517307&category=40912

[ Voor 41% gewijzigd door Not_Disclosed op 14-11-2003 13:36 ]

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
ALDI Duitsland

www.computist.de :
Die offizielle Ausstattung des Aldi PC´s MD 8080

Nachricht vom 14. November 2003 um: 11:59:46:

Ab dem 19.11.03 ist der PC bei Aldi erhältlich. Er hat folgende Ausstattung:

Intel Pentium4 mit 3 GHz, HT-Technologie und 800 MHz FSB
Drahtlos WLAN 54 MBit/s IEE 802.11g drahtloser Netzwerkzugang
Funkfernbedienung, Funktastatur und Funkmaus
Multicardreader
PIONEER Multi-Standard DVD/CD-Brenner (+/- R u. RW)
ATI RADEON 9800 XL
SONY DVD-Rom 16x
SEAGATE 160 GB Ultra ATA 100 - 7200 U/Min
512 MB DDR RAM
MEDION Stereo TV/FM-Tunerkarte
7x USB 2.0 (3 Front, 4 Back)
FireWire (IEE1394) 1 Front, 1 Back
Dolby Digital 6 Kanal Audio
DSL & Network Ready Netzwerkcontroller Fast Ethernet 10/100 MBit onboard
MEDION 56K V.9x PCI Daten-Fax-Modem

Preis: 1179. - EURO - 3 Jahre Garantie
En nog een linkje: http://www.computer-nachr...ware&artikel=aldi_pc_1103

[ Voor 7% gewijzigd door WimB op 14-11-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik die specificaties zo lees van de Aldi pc dan zou ik bijna denken dat ie t wint van de Lidl pc.... dus wat zal ik doen? nog een paar weekjes wachten tot de Aldi pc ook in Nederland verkrijgbaar is, of toch woensdagnacht voor de deur van de Lidl gaan slapen? ;)

En... wat is jullie mening over beide pc's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
Plaatje (aanklikbaar):

Afbeeldingslocatie: http://www.rember.de/pix/pj03/031114(2).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock

UnderClock

Enjoy the silence!

Not_Disclosed schreef op 14 november 2003 @ 13:31:
Over de Aldi AB:

Ik zie dat het een Medion AB betreft. Ik vindt alleen geen enkele referentie op het web naar deze AB. Iemand enig idee wat het modelnummer is van deze AB?

Het is niet de MD 4688 / MD 4689 -> zie http://www.iqzone.de/fb/fb.html

Ik vindt wel deze sterk gelijkende tevion op de duitse ebay: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...3057517307&category=40912
Ik ben met je eens dat die Tevion zeer sterk lijkt op die Medion. Goed gevonden!!
De e-Bay-tekst vertelt daarbij iets extra's wat in de Aldi-advertentie niet wordt genoemd: Lernfähigkeit durch zusätzl. EE-Prom (speichert bis zu 150 Befehle), ofwel, de leerfunctie heeft behoorlijk veel ruimte voor commando's. Zeker in combinatie met de voorgeprogrammeerde codes bruikbaar genoeg, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-06 18:57
En ik dan met het nederlandse plaatje van de aldi pc van hieboven

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/t.hulsman/fotos/aldipc.jpg

Laten we zeggen dat ik echt handig ben met scan apparaten endergelijke maar toch.

Het is dus een:
-Intel P IV 3.0 800mhz fsb
-Pioneer Dvd +- rw brander
-Ati radeon 9800xl 128mb (waarschijnlijk een non-pro aldi kennende)
-Sony dvd-rom 16x
-Seagate 160gb 7200rpm Ata 100
-512mb ram in dual-channel opstelling
-Medion stereo tv/fm tunerkaart
-Medion bekroond disign behuizing
-7x usb 2.0 (3x front 4x achter)
-Firewire (2x front 1x achter) (in het krantje staat 1x front maar er zitten er echt 2)
-6 kanaals digitale geluidskaart
-On board netwerkkaart 10/100
-Draadloze wirdless lan 801.11g / b standaard
-Medion 56k v90 modem
-Medion afstandsbediening voor de tv-tuner
-Draadloos tb en muis

Voor 1229 euro's

(ik loop interlanden spreidgroep folders, heb het aldi krantje dus altijd iets eerder, Vrijdag binnen, Maandag of Dinsdag bezorgen)

[ Voor 78% gewijzigd door scenic20 op 14-11-2003 17:46 . Reden: alles helemaal omgegooid ]

Somewhere in Europe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

scenic20 schreef op 14 november 2003 @ 17:39:
En ik dan met het nederlandse plaatje van de aldi pc van hieboven

[afbeelding]

Laten we zeggen dat ik echt handig ben met scan apparaten endergelijke maar toch.

Het is dus een:
-Intel P IV 3.0 800mhz fsb
-Pioneer Dvd +- rw brander
-Ati radeon 9800xl 128mb (waarschijnlijk een non-pro aldi kennende)
-Sony dvd-rom 16x
-Seagate 160gb 7200rpm Ata 100
-512mb ram in dual-channel opstelling
-Medion stereo tv/fm tunerkaart
-Medion bekroond disign behuizing
-7x usb 2.0 (3x front 4x achter)
-Firewire (2x front 1x achter) (in het krantje staat 1x front maar er zitten er echt 2)
-6 kanaals digitale geluidskaart
-On board netwerkkaart 10/100
-Draadloze wirdless lan 801.11g / b standaard
-Medion 56k v90 modem
-Medion afstandsbediening voor de tv-tuner
-Draadloos tb en muis

Voor 1229 euro's

(ik loop interlanden spreidgroep folders, heb het aldi krantje dus altijd iets eerder, Vrijdag binnen, Maandag of Dinsdag bezorgen)
Kun je dat stukje van dat wlan iets beter inscannen?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
  • Laatst online: 07-05-2024
Ja met die nieuwe aanbieding van de Aldi zijn er TFT schermen _/-\o_
Laat ik nou toevallig zon 19" zoeken... €499,- !!! Ik heb lopen googlen en ook de search hier op GoT zegt niks over dat scherm... weet iemand of dit scherm t waard is om om 8 uur voor de deur te gaan liggen?

http://www.jellywoods.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Laatst online: 09:31
jellywoods schreef op 15 november 2003 @ 19:07:
Ja met die nieuwe aanbieding van de Aldi zijn er TFT schermen _/-\o_
Laat ik nou toevallig zon 19" zoeken... €499,- !!! Ik heb lopen googlen en ook de search hier op GoT zegt niks over dat scherm... weet iemand of dit scherm t waard is om om 8 uur voor de deur te gaan liggen?
Waar heb je dat gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21070

En hier een kopie van het krantje... t.o.v. de aanbieding van maart 2003/november 2002 is 1 ding wel duidelijk.... er zijn geen echt schokkende hardwareontwikkelingen (alles is een beetje sneller en minder draadrijk en dat is het wel)

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_47/COMP.JPG

edit.. op verzoek het plaatje verkleind (alleen istienunietleesbaarmeer)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 21070 op 15-11-2003 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66717

Ben blij dat er nu een mooi overzicht is, en het gebeuren over de videokaart is me ook een stuk duidelijker geworden 8)7

De grafieken lijken namelijk reeler dan in de werkelijkheid. |:(

En daar ben ik blij om, dan kan ik eindelijk aan mn pa op mn pc laten zien aan de hand van een grafiek dat mn cijfers best wel goed en reeel zijn. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Kan die afbeelding ""iets"" kleiner :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-06 16:42
TFT Plat kleurenbeeldscherm
• Aktiv-SXGA LCD
on screen display
met geïntegreerde stereo luidsprekers
• incl. 3 aansluitingskabels
• kleur: zilvergrijs
• Beeldscherm 17 inch
zichtbare beeldbuis: 43,2 cm.
beeldresolutie 1280 x 1024
horizontale zichtshoek: 140°
verticale zichtshoek: 120°
contrast: 350:1
reactietijd: 30 ms typ
• Beeldscherm 19 inch
zichtbare beeldbuis: 48,2 cm
beeldresolutie 1280 x 1024
horizontale zichtshoek: 170°
verticale zichtshoek: 170°
contrast: 500 :1
reactietijd: 25 ms typ

per stuk 17"
359.-
per stuk 19"
499.-

Bij de aldi zoals al eerder genoemd (effe de specs gepost)

Bij die 17" reactietijd van 30ms, is dit niet een beetje weinig om mee te gamen??

Ik speel zo nu en dan nog wel eens een spel, maar voornamelijk doe ik internet, office, filmpie. (Niet echt spectaculair dus)

Weet iemand of het wat is of niet?

19" heeft betere reactietijd, alleen een stukje duurder. (Is deze beter?)

mcb1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36296

Weer eens een kruisraket in de aanbieding, via de pricewatch kom ik aan minimaal E 1.975,- incl verzendkosten. Oeps had ik maar wat meer spaarcenten . . . . ..

Als je aan een nieuwe PC toe bent, is de keuze snel gemaakt lijkt mij.
P4-3gig, 9800XL, 120GB, DVD +/-, wat wil je weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 26-02 21:08
wel een klein kastje voor zo'n krachtpc, lijkt mij niet echt coolen. :X

als die mediokast nog niet eens de p4 2.6 fatsoenlijk kan coolen lijkt mij dit helemaal niet verantwoord.

edit: ghehe stelletje noobs daar bij lidl, het gaat om een p4 HT pc, wat zet men voor logo erbij: "p4". 8)7

[ Voor 74% gewijzigd door duncanvdlinden op 16-11-2003 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51501

Wat ik hier nog niet gezien heb, kan eroverheen gekeken hebben, is dat er ook een
afstandsbediening
in de aanbieding is voor 7 euro, zo'n multi functioneel ding vooor je tv,dvd, video enz.. voor 8 dingen geloof ik.
is dat wat en zou dat ding ook in de toekomst mischien iets zijn voor besturing pc???
ik weet het niet, mischien heeft iemand al ervaring met die dingen, ookal is dit een erg goedkoop dingetje, als het niets is kan je er nog altijd vliegen mee doodslaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 17-06 00:41
waarom nou draadloze muis en toetsenbord...mijn ervaring is dat de batterijen snel leeg zijn en dat ze zwaar zijn. Maar dat kan ook zijn omdat ik een oude draadloze heb gehad. Kan iemand vertellen of dat tegenwoordig al beter is geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51501

Tegenwoordig zijn die draadloze toetsenborden al wel beter, voor games, mischien niet helmaal 100% of je moet een duurdere nemen, maar heb
hier TRUST junk goedkope zooi maar ben er redelijk tevreden mee, werkt goed, al redelijk lang op batterijen (muis na maand of 4 de batterijen vervangen) zelfs bij intensief gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

Wat is nu een betere de lidl of aldi pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75980

hoe zit het met de compatibility van de hardware uit een aldi pc.
Ik zoek nog een redelijk 3d kaartje voor mijn eigen pc. M`n heeft aan een el cheapo kaartje genoeg. Zou omruilen met die aldi pc een optie zijn, of is dat vragen om problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

de aldi pc, groot plaatje
leest een stukje beter :)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
  • Laatst online: 07-05-2024
Ik ga woensdag gewoon even kijken bij de Aldi voor die 19" TFT monitor.. de specificaties komen overeen met de betere merken..

Zie HIER voor een vergelijking.

Het is dan wel Medion, maar dat schijnt nog best wel een goed merk te zijn! Pff.. dat wordt wel vroeg opstaan 8)7

http://www.jellywoods.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Laatst online: 18-06 22:03
ik wilde binnenkort misschien een nieuwe videokaart kopen voor mijn aldi pc (november 2002)

ik zie nu net dat er in de nieuwe pc een 9800 zit en ik dus wel gewoon een 9800 pro of iets dergelijks erin kan gooien zonder dat ik problemen krijg met de voeding?
er zit een 250 watt voeding op, p4 2,6 ghz, 2 hd's, 1 cdrom, 1 cdbrander, een tv kaart en een Geforce 4 ti4200 die ik dus wil gaan vervangen.

zit er op de geforce4 ti4200 ook een DVI aansluiting? ik kan er niks over vinden in de handleiding...

edit:
hoe zit het met de koeling (alleen standaard cpu koeling +gpu koeling) is genoeg :?

[ Voor 14% gewijzigd door MyNameIs op 16-11-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

lidl heeft vanaf donderdag een snellader met 8 aa batterijen voor 20 euro in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

hoe zit het met de pioneer dvd schrijver van de ALDI PC? hij is +/- maar welke speed, welk model ?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcb1
jellywoods schreef op 16 november 2003 @ 21:47:
Ik ga woensdag gewoon even kijken bij de Aldi voor die 19" TFT monitor.. de specificaties komen overeen met de betere merken..

Zie HIER voor een vergelijking.

Het is dan wel Medion, maar dat schijnt nog best wel een goed merk te zijn! Pff.. dat wordt wel vroeg opstaan 8)7
Zie dat de specs wel erg goed zijn als ik de test er even naast leg. (Scherpe prijs voor deze monitor valt al direct op)

Nu is 499 Euro toch een hoop geld, dus ik denk dat de 17" financieel wat beter uitkomt.

Ander testje KLIK

Hoe zit het hier met de specs?

Volgens mij is de ALDI 17" in dit geval toch een stuk minder of zie ik dit verkeerd? (Hoewel de prijs toch wel erg scherp is)

mcb1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
die tv tuner kaart in die aldi pc: zou die software matig (wat ikzelf denk helaas) of hardware matig capturen?

Voor de rest wel weer errug compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 18:14
Anoniem: 7094 schreef op 16 november 2003 @ 22:10:
lidl heeft vanaf donderdag een snellader met 8 aa batterijen voor 20 euro in de aanbieding
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.03_4610/$file/03_4610_b.jpg

Yep, alleen geven ze weer veel z te weinig info :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-06 19:33
Jammer dat er geen DVI op die Aldi pc zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcb1
Kentut schreef op 16 november 2003 @ 23:52:
Jammer dat er geen DVI op die Aldi pc zit...
Hoe weet je dit?

Er staat bij dat er 3 aansluitkabels bij zitten.

1 voeding
1 d-sub
1 dvi of speakers????

mcb1

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.