Ik weet niet of dat dit topic ook bestemt is voor shop ervaring met betrekking tot de A 70; maar ik vind het toch de moeite waard even te posten.
Allereeerst de problemen met BCC, deze had ik eerder op Fok gepost, dus dat kopier ik maar even:
Na al eerder bij de BCC onderhandeld te hebben, loop Ik nu met een gerust hard te winkel in om een A70 te bestellen.
Verkoper A probeert een slimme indruk te maken, maar hoeft niet veel meer te vertellen, ik wil die camera. Dat is duidelijk en ik dacht laat ik eens voorzichtig beginnen over de laagste prijs garantie van BCC. Ik had een winkel gevonden in Hengelo waar de camera voor ongeveer 365 euro leverbaar was, bij bcc was hij ongeveer 450 euro, toch het vermelden waar dacht ik zo.
De voorwaarde van BCC :
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Voor retourbetaling van het prijsverschil + 25% van het verschil voor een
elders goedkoper aangetroffen artikel gelden de volgende voorwaarden:
Het artikel is als nieuw direct te leveren in de orginele gesloten
fabrieksverpakking. - check -
Het artikel is voorzien van het door de officiële Nederlandse importeur afgegeven
garantiebewijs.- check -
Het prijsverschil is geconstateerd binnen het BCC advertentie- c.q.
verzorgingsgebied. AARgHHH
Het artikel moet duidelijk en openbaar zijn geprijsd.
- check -
De verkoopprijs moet door BCC geverifieerd kunnen worden.
- check - (zelf al voor gezorgd zelfs
Het artikel is te koop in een openbaar toegankelijke winkel (geen Internet).
- check - maar arrghhh
Geldt niet voor schadeartikelen en/of tijdens de opruiming.
- check -
--------------------------------------------------------------------------------
Mijn vader had al eerder met een of andere verkoper een overeenkomst gemaakt, waarin de camera gewoon voor 340 euro afgehaald kon worden. De camera was echter niet op voorraad leverbaar en de volgende dag gingen we op vakantie, dus bestellen is er niet van gekomen. (mijn vader wilde nog met mijn moeder overleggen enzow).
Deze mondelingen overeenkomt is volgens de BCC nooit gemaakt, want toevallig waren ALLE medewerkers er deze vrijdag, en betreffende verkoper was daar niet bij. (welke verkoper gaat dan ook voor zijn baas zeggen dat ie een korting heeft gegeven van zo'n 100 euro )
Goed opnieuw onderhandelen. Eerst de misleiding over het verzorgingsgebied, deze is JAWEL zoon ruime 20 km. Fijn dat ze dat niet gewoon in de advertentie zetten. Maar goed in Enschede was volgens de verkoper ook een BCC, en Hengelo lag binnen een straal van 20 KM.
MAAAR, het was geen winkel . Nee het is 'iets' waar je de camera alleen maar kunt afhalen. Echter, ze hebben een showroom en je kunt daar langsrijden en een camera kopen, zonder eerst een bestelling te plegen. Maar nee, volgens de manager is dat geen winkel .
na daar lang over gediscussierd te hebben bleek het volgende: er was helemaal geen bcc in enschede , goed ingewijd personeel hebben ze daar .
Goed die manager leek in eerste instantie ook de kwaadste niet, en bood de camera aan voor de 365 euro. (Die 25 % die de advertentie ook nog belooft kon hij niet over zijn hart verkrijgen ofzo

15 EURO !!)
Ok mooi, we wilde de camera bestellen, hij maakte een bon. Maar omdat de beste man ons eerder verweet dat wij slechts een mondelinge afspraak hadden gemaakt met de vermiste verkoper, wilde wij graag nu alles zwart op wit. MAAR DAT WEIGERDE HIJ GEWOON . Hij wilde er niet opzetten dat we de camera voor die lagere prijs zouden krijgen. Heel beleefd gevraagd enzow maar neee hoor.
Toen ging het er een beetje heftig aan toe, en verzocht die man ons de winkel te verlaten, politie gebeld enzo. Naja wat doe je daar tegen. Man liep weg en tsjah wij ook maar, weg camera :S:S
Ik weet niet of iemand geinterreseerd was in deze lange klacht maar het lucht wel op
owja waarom wij kochten hem niet in Hengelo omdat beetje lang rijden is.
Maaar nu ook iets zeer positiefs MP3cdspeler, waar ik de oplader en 4 2100 batterijen kocht, leverde in plaats van 2100 2000 batterijen. Ik bel op, en wat denk je dat ze zeiden

, hou die batterijen maar voor het ongemakt, de 2100 worden zo snel mogelijk toegstuurd.
SUPER !!