Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:42

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 19:56:
Nog een keer

[afbeelding]

bijna goed _/-\o_

nu moet ik nog weten wat een thumbnail is???
offtopic:
Je moet dus de link direct naar dat plaatje hebben. Als ik jouw url zo invoer, dan krijg ik een error, vandaar dat er geen plaatje te zien is :) Thumbnail is gewoon een klein plaatje, klik erop en je krijgt de grote versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij lukt dat niet en jou wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Josa: dit is de juiste url:

http://members.lycos.nl/j.../hpbimg/zonondergang1.JPG

Dus met die img-tags eromheen:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/josgodefrooij/hpbimg/zonondergang1.JPG

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 20:02:
mij lukt dat niet en jou wel
Inderdaad :Y)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/josgodefrooij/hpbimg/zonondergang2.JPG

Tip, gebruik geen CAPS in je bestandsnaam. De link en de bestandsnaam kwamen namelijk niet overeen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 19:08:
Hier nog een macro van mij:

[afbeelding]

Origineel

Commentaar welkom ;)
Wat valt hier nog over te zeggen, dit is gewoon een onwijs mooie foto!! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Mijn eerste shots met de A70

Deze is redelijk scherp, dus zo te zien is mijn cam in orde.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tompel/a70/IMG_0114s.jpg

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag trouwe ''Het Canon A60/A70 ervaringen topic '' lezers :P

Ik volg dit topic al sinds deel 1 en was helmaal weg van de powershot a70. :9
Ik wilde eerst een a40 kopen maar wou eigenlijk een meagpixeltje meer, dus was de a70 een goede oplossing.
Ik heb toen (na weken twijfelen en de vele reacties hier op got gelezen te hebben) toch maar een a70 gekocht en heb er geen spijt van. :)

Ik heb tot nu toe nooit de problemen gehad zoals die hier in de vorige delen voorbijgekomen zijn, zelf geloof ik niet en "foute series" maar gaat het volgens mij over enkele gevallen.

Ik heb in de tijd dat ik de camera heb al heel wat foto`s gemaakt en wilde deze 5 jullie niet onthouden ;) :

1.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.dejong99/got/01.jpg
2.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.dejong99/got/02.jpg
3.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.dejong99/got/03.jpg
4.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.dejong99/got/04.jpg
5.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.dejong99/got/05.jpg

Ik wil toch even Smartdodo bedanken voor zijn mooie (en lange :7 ) startpost`s _/-\o_ .

Daar zal wel veel werk ingezeten hebben ofniet? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:06
Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 19:08:
Hier nog een macro van mij:

[afbeelding]

Origineel

Commentaar welkom ;)
Toevallig :)
Die beestjes vindn die bloemen leuk volgens mij.

Afbeeldingslocatie: http://home.filternet.nl/~fn001958/macro-bij.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 17:16

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 20:33:
Dag trouwe ''Het Canon A60/A70 ervaringen topic '' lezers :P
<knip>
Zoooo heeee! Die zijn nog eens gaaf!
Nice done. Nu ben je zeker helemaal een happy A70 bezitter, of niet? :P

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Nice Makro shots mate!!!
Ik heb er ook een paar proberen te schieten. Op het LCD zagen ze er prachtig uit, eenmaal in 1600 x 1200 was het over het algemeen pixel tellen. Moet nog veel oefenen met Makro's. Wat waren je camsettings voor de foto's enop hoeveel centimeter heb je geschoten?

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een keer proberen een macro!!!!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/josgodefrooij/hpbimg/bloem1.jpeg

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En nu nog het vermaat denk ik? Sorry O-)
Reactie graag volgens mij kan de camera de kleuren niet aan 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ieder die deze simpele ziel JosA70 geholpen heeft mijn dank, ik snap het nu ook.

ps wat een geduld hebben jullie allen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbzfan schreef op 01 August 2003 @ 21:21:
[...]

Je houd van je moeder als ze iets betaald... :/

Betaal ik toch liever zelf, hard voor gewerkt, des te blijer ben ik er mee.
Dan ook ja maar normaal ook hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand zijn camera bij bcc gekocht middels de laagsteprijsgarantie in comb met bcc? zo ja wat moet ik dan meenemen naar bcc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben internet bij bcc laat ze gedeelte van dit forum zien (dus zoek even op topics van bcc en schrijf die op) dan komt het goed denk ik, ook ik heb hem bij bcc gekocht voor 267 euro's (apeldoorn) succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvast erg bedankt ik hoop dat ik de a70 voor 349 mee kan krijgen _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07
Ze hadden geen lwoepro tasjes bij de mediamarkt ik denk dat ik maar bestel ik moet toch ook nog CF geheugen :).

Alleen welke past de camera + 4AA batterijen + eventueel geheugen goed in? Ik wil niet heel erg hoeven frutsen (te strak) maar het moet gewoon "goed" zitten... die 10AW leek me wel goed eerlijk gezegd?

volgens mij staat er over die laagste prijs garantie van BCC in de "kleine lettertjes" toch echt verwezen dat het een "echte" winkel moet zijn, dus geen webwinkel/postorder...

Echter als de webwinkel/postorder een échte winkel heeft (geen afhaalpunt) kun je dat gebruiken...

Ik dacht dat dat zo was, maar t kan ook dat ik nu de policy van BCC verwar van die met ThePhoneHouse... maar misschien hebben ze die policy allebei dat kan dan ook weer natuurlijk (ook grappig: bij the phonehouse in rotterdam zeggen ze dat wel maar ibj de mediamarkt OM DE HOEK DAAR is alles veel goedkoper :P)

[ Voor 50% gewijzigd door Makkelijk op 03-08-2003 12:06 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik heb nu de Z10 van lowepro. Daarin passen in het voor vakje 4 aa batterijen en in het camera vakje zit mijn cam. Op het ''handvat'' van de cam leg ik gewoon het cf kaartje in het doosje dus past er alles in. OJa ook nog een speciaal lens doekje zit erin

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

shameblaster schreef op 03 augustus 2003 @ 12:37:
Ik heb nu de Z10 van lowepro. Daarin passen in het voor vakje 4 aa batterijen en in het camera vakje zit mijn cam. Op het ''handvat'' van de cam leg ik gewoon het cf kaartje in het doosje dus past er alles in. OJa ook nog een speciaal lens doekje zit erin
even voor de duidelijkheid, deze is het (ik heb hem ook)
Afbeeldingslocatie: http://www.lowepro.nl/lowepro/compact/z10c.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op 02 August 2003 @ 20:54:
[...]

Zoooo heeee! Die zijn nog eens gaaf!
Nice done. Nu ben je zeker helemaal een happy A70 bezitter, of niet? :P
Ik ben zeker happy, ben echt tevreden met deze camera :) .
Calitomnication schreef op 02 August 2003 @ 21:09:
Nice Makro shots mate!!!
Ik heb er ook een paar proberen te schieten. Op het LCD zagen ze er prachtig uit, eenmaal in 1600 x 1200 was het over het algemeen pixel tellen. Moet nog veel oefenen met Makro's. Wat waren je camsettings voor de foto's enop hoeveel centimeter heb je geschoten?
Die makro`s heb ik in p mode geschoten, en de camera zo dichtbij mogenlijk gehouden (+- 5 cm) en AiAF uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb nu enkele foto's genomen met zonder AiAf en het valt me op dat ze veel scherper zijn. Zelf in het pikkedonker worden ze scherp. Macro's lukken me nu best goed, ik heb al een krasje in mijn ibead kunnen ontdekken die ik met mijn oog nog niet had gezien :7

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 10:47

Magic666

No one's neighbour!

Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 09:35:
heeft iemand zijn camera bij bcc gekocht middels de laagsteprijsgarantie in comb met bcc? zo ja wat moet ik dan meenemen naar bcc
Print de prijslijst uit van de zaak die hem voor 349 aanbiedt.
Ga naar de BCC en laat de prijslijst zien aan de verkoper en voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tarantula-
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-07 17:06
ook handig voor macro's is die snelschieter, zo heb ik een zweefvlieg die juist van een bloem vertrok en zo heb je meer kans op een geslaagde foto door meerdere keren snel achter elkaar te fotografferen en telkens beetje achteruit of vooruit gaan met je camera, zit er minstens 1 goede tussen :)

enkel jammer dat mn onderkant van foto's altijd verknoeid zijn door defect :'(

[ Voor 3% gewijzigd door -Tarantula- op 03-08-2003 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Tarantula- schreef op 03 August 2003 @ 14:26:
ook handig voor macro's is die snelschieter, zo heb ik een zweefvlieg die juist van een bloem vertrok en zo heb je meer kans op een geslaagde foto door meerdere keren snel achter elkaar te fotografferen en telkens beetje achteruit of vooruit gaan met je camera, zit er minstens 1 goede tussen :)
Dat is ook het voordeel van een digicam, de foto hoeft niet in 1 x goed te zijn.
Je maakt een heleboel foto`s, en later bekijk je welke gelukt zijn en de rest flikker je lekker weg >:)

Edit:

nog 1 vlindertje dan :P :

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.dejong99/got/06.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

1e: Canon A70 serienummer: 6612113292 rode pixel linksboven (Chinese doos)
2e: Canon A70 serienummer: 6622103408 rode pixel rechtsboven (Engelse doos)

2e is nu retour bij Progress.

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan iemand me helpen met de volgende problemen:
Ik heb vorige week een power shot A 70 gekocht met een duitse handleiding.
Nu heb ik 3 vraagjes: 1: heeft iemand misschien de Nederlandse handleiding in pdf formaat?
En 2: zijn er nog mensen die problemen hadden met de camera via het video kanaal met de bij geleverde AV kabel? Ik krijg nl. geen beeld als is de digi cam aan sluit via deze kabel aan de TV. In de handleiding staat wel iets over "Wenn das Bild wahrend der Aufnahme nicht auf dem TV-Gerat angezeigt wird, mussen Sie die DISP. -taste drucken". Wat dus zoveel betekend als: äls je geen beeld op de tv ziet, dan moet je even op de DISP knop drukken. Maar dit helpt dus niets, want nogsteeds geen beeld. De AV-kabel zit echter wel aangesloten via een scart stekker.
en als laatste 3: Bij aanzetten en in en uit zoomen krijg ik nog wel eens verticale strepen in het displaytje van de digicam. Zijn er meer mensen die deze problemen herkennen?

thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 18:14:
Misschien kan iemand me helpen met de volgende problemen:
Ik heb vorige week een power shot A 70 gekocht met een duitse handleiding.
Nu heb ik 3 vraagjes: 1: heeft iemand misschien de Nederlandse handleiding in pdf formaat?
Check de startpost eens :)
En 2: zijn er nog mensen die problemen hadden met de camera via het video kanaal met de bij geleverde AV kabel? Ik krijg nl. geen beeld als is de digi cam aan sluit via deze kabel aan de TV. In de handleiding staat wel iets over "Wenn das Bild wahrend der Aufnahme nicht auf dem TV-Gerat angezeigt wird, mussen Sie die DISP. -taste drucken". Wat dus zoveel betekend als: äls je geen beeld op de tv ziet, dan moet je even op de DISP knop drukken. Maar dit helpt dus niets, want nogsteeds geen beeld. De AV-kabel zit echter wel aangesloten via een scart stekker.
Staat de camera op view-mode? Is de TV ingesteld op het scartsignaal? Bij mij werkt het iig zonder problemen.
en als laatste 3: Bij aanzetten en in en uit zoomen krijg ik nog wel eens verticale strepen in het displaytje van de digicam. Zijn er meer mensen die deze problemen herkennen?
Is heel normaal, zie je ook niet terug op de foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vittek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-12-2024
Je moet je tv op video mode zetten.
das zo'n tv/video knopje op je AB.
of idd je scart kanaal opzoeken...

[ Voor 24% gewijzigd door Vittek op 03-08-2003 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het ligt aan de TV, video canaal of scart front als je de camera aan de voorkant in plugt. 8)7
Als je het via de zelfde scart doet als de video en de vidoe doet het wel kan het aan de camera liggen _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check ook goed of het kabeltje wel "diep" genoeg in de camera geplugt zit. Dit was bij mij namelijk het probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik vroeg me trouwens af of het mogelijk is om een panorama af te laten drukken. Iemand een idee? Misschien een site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stel nou dat bij de etelcom de camera niet op voorraad is gaat de bcc dan zeiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Weet ik niet maar etelcom is ook een webwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Etelcom is geen webwinkel; ze hebben 3 panden!
De BCC heeft bij mij niet gezeken over de prijs van etelcom. Uitprinten die lijst, verwijzen naar dit forum (als dat nodig zou zijn) en voor je het weet heb je die cam voor 349!

Bij prijzen van informatique doen ze ook niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 20:44

HenkS

Da_king alias HenkS

zo heb ook de A70 besteld
na alle goede reviews en dit forum heb ik hem bij progress besteld + 128mb

ben benieuwd hoelang t duurt, maar heb al zin om te gaan schieten :)

beetje ot maar moest t gewoon kwijt, want voel me net een klein kind...

henks the gadget man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Zo kreeg ik hem dus niet mee bij BCC. Heb ze daarvoor (en nog een paar andere dingetjes, ook laagste prijs ellende) afgebrand bij de shop-survey ;)
Daar kan je het hele relaas lezen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Blijft vreemd dat de ene bcc het wel doet en de andere niet....... beetje bluffen als ze twijfelen kan ook geen kwaad ;) Bij mij vroeg die of ik wel eens bij etelcom was geweest (hij twijfelde of het wel een zaak was) Ik zei: ik zelf niet maar mijn kennissen lopen weg met die zaak, en ik heb gehoord dat jullie hem daarom voor 349 verkopen....tikkerdetik en hoop dat was 349 euro.

Toen ik het 256 MB geheugen voor informatiqueprijs wilde deed ie helemaal niet moeilijk: oh, die zaak kennen we wel.

Hier trouwens de link voor die voorwaarden van de laagste prijs garantie:
http://www.bcc.nl/_public/prijsgarantiecertificaten.pdf

[ Voor 13% gewijzigd door Magic666 op 04-08-2003 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Magic666 schreef op 04 August 2003 @ 08:02:
Blijft vreemd dat de ene bcc het wel doet en de andere niet....... beetje bluffen als ze twijfelen kan ook geen kwaad ;) Bij mij vroeg die of ik wel eens bij etelcom was geweest (hij twijfelde of het wel een zaak was) Ik zei: ik zelf niet maar mijn kennissen lopen weg met die zaak, en ik heb gehoord dat jullie hem daarom voor 349 verkopen....tikkerdetik en hoop dat was 349 euro.

Toen ik het 256 MB geheugen voor informatiqueprijs wilde deed ie helemaal niet moeilijk: oh, die zaak kennen we wel.

Hier trouwens de link voor die voorwaarden van de laagste prijs garantie:
http://www.bcc.nl/_public/prijsgarantiecertificaten.pdf
Hehe, das mooi... van informatique... maar ja informatique is een grote keten en ook niet echt een webwinkel meer te noemen.. je kunt immers aan de balie kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

informatique een keten? Hebben ze meerdere winkels dan?

Etelcom heeft dus wel meerdere winkels, maar of je daar aan een balie kunt kopen weet ik niet. Vanwege de meerdere winkels ga ik daar wel van uit.

Etelcom zit in Den Haag net zoals de BCC dus het uitdeelgebied zit ook goed.
Etelcom heeft/had het produkt, toen ik de A70 bestelde, niet op voorraad, maar dat had de BCC ook niet dus dat gaat ook niet op.

Voor de rest zie ik niet in waarom de BCC etelcoms prijs zou weigeren.
Maar genoeg offtopic nu ;)

iemand vroeg hoe het zat met panorama's afdrukken daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ben je gelimiteerd aan een formaat of kun je "oneindig" je panofoto's laten afdrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ow informatique heeft dus niet meerdere winkels.. ik was in de war met een ander denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Magic666 schreef op 04 augustus 2003 @ 09:20:
informatique een keten? Hebben ze meerdere winkels dan?

Etelcom heeft dus wel meerdere winkels, maar of je daar aan een balie kunt kopen weet ik niet. Vanwege de meerdere winkels ga ik daar wel van uit.

Etelcom zit in Den Haag net zoals de BCC dus het uitdeelgebied zit ook goed.
Etelcom heeft/had het produkt, toen ik de A70 bestelde, niet op voorraad, maar dat had de BCC ook niet dus dat gaat ook niet op.

Voor de rest zie ik niet in waarom de BCC etelcoms prijs zou weigeren.
Maar genoeg offtopic nu ;)

iemand vroeg hoe het zat met panorama's afdrukken daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ben je gelimiteerd aan een formaat of kun je "oneindig" je panofoto's laten afdrukken?
Ligt er natuurlijk aan... een fotograaf kan natuurlijk alles als je maar betaald maar hij zit wel gelimiteerd aan papierformaten.. dus als je een pano van 30cm br4eed maakt moet je waarschijnlijk dezelfde kosten als een A4 foto betalen.. Sommige ontwikkelaars gaan standaard tot (klein) poster formaat.. dat is 40*60cm ofzow..... je kunt natuurlijk ook meerdere pano's op 1 standaard vel laten ontwikkelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

tot hoegroot kun je nu een foto met goede kwaliteit laten afdrukken (met de a70 camera) zodat ik hem aan de muur kan hangen (en op wat voor resolutie moet ik hem dan maken).....

enne ik vind zwart wit het mooist, kun je dan het beste gewoon bv bij de HEMA aangeven dat ik hem zwart wit wil, of dit eerst zelf met photoshop doen, zodat ik hem al zwart-wit opstuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
HenkS schreef op 04 August 2003 @ 10:34:
tot hoegroot kun je nu een foto met goede kwaliteit laten afdrukken (met de a70 camera) zodat ik hem aan de muur kan hangen (en op wat voor resolutie moet ik hem dan maken).....
2048x1536 in Superfijn, dan kun je tot maximaal A4 gaan. Daarboven zou ik niet doen, dan krijg je toch teveel te zien dat het digitaal is. :)
enne ik vind zwart wit het mooist, kun je dan het beste gewoon bv bij de HEMA aangeven dat ik hem zwart wit wil, of dit eerst zelf met photoshop doen, zodat ik hem al zwart-wit opstuur?
Lekker zelf zwart-wit aanleveren. Volgens mij kun je het namelijk niet aangeven als je een foto in zwart wit afgedrukt wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

SmartDoDo schreef op 04 August 2003 @ 10:38:
[...]
2048x1536 in Superfijn, dan kun je tot maximaal A4 gaan. Daarboven zou ik niet doen, dan krijg je toch teveel te zien dat het digitaal is. :)
en tot welk formaat zie je NIET dat het echt digitaal is? (ik zit er natuurlijk niet met mijn neus op als het aan de muur hangt......)
[...]
Lekker zelf zwart-wit aanleveren. Volgens mij kun je het namelijk niet aangeven als je een foto in zwart wit afgedrukt wilt hebben.
volgens mij dus wel, dus als iemand anders het weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
HenkS schreef op 04 August 2003 @ 11:01:
[...]

en tot welk formaat zie je NIET dat het echt digitaal is? (ik zit er natuurlijk niet met mijn neus op als het aan de muur hangt......)
Dan moet je niet verder gaan dan 9x13 denk ik. Zelfs met 10x15 zie ik nog of het een digitale afdruk is of een analoge. Terwijl er mensen zijn die beweren het niet te kunnen zien met een 1600x1200 foto in 10x15 afgedrukt ;) Het ligt er maar net aan hoe "zeikerig" je bent.
Maar als je een foto in A4 afdrukt en je zit er op zo'n 50cm vanaf, dan ziet het er iig prima uit :) Een A4 is over het algemeen bedoelt voor aan de wand oid dus daar zit je niet met je snuffert bovenop.
volgens mij dus wel, dus als iemand anders het weet...
Nogal simpel, vraag het de HEMA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu-on
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-03 14:47
Lezen is ook een vak :9 Van de Hema website:

Kan ik ook zwart-wit afbeeldingen laten afdrukken?
Zwart-wit of duo-toon foto's worden afgedrukt, als de fotobestanden maar aan de RGB-standaard voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

zoooo

gisteren besteld bij progress, krijg ik net een mail dat ie vandaag verstuurd wordt :D

* HenkS is happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Mu-on schreef op 04 August 2003 @ 12:02:
[...]

Lezen is ook een vak :9 Van de Hema website:

Kan ik ook zwart-wit afbeeldingen laten afdrukken?
Zwart-wit of duo-toon foto's worden afgedrukt, als de fotobestanden maar aan de RGB-standaard voldoen.
Nou, dan klopt het toch wat ik zeg :)
Zolang de foto zwart-wit wordt aangeleverd wordt hij afgedrukt. Er wordt niet gesproken over het aangeven dat een foto zwart-wit afgedrukt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Afbeeldingslocatie: http://www.smsmonster.nl/photoart/tnVakantie%20045.jpg
België
Afbeeldingslocatie: http://www.smsmonster.nl/photoart/tnVakantie%20046.jpg
Skies over France
Afbeeldingslocatie: http://www.smsmonster.nl/photoart/tnVakantie%20056.jpg
Sunrise in Spain
Afbeeldingslocatie: http://www.smsmonster.nl/photoart/tnVakantie%20057.jpg
Sunrise in Spain 2
Afbeeldingslocatie: http://www.smsmonster.nl/photoart/tnVakantie%20070.jpg
Calella Boulevard
Afbeeldingslocatie: http://www.smsmonster.nl/photoart/tnVakantie%20197.jpg
Zand macro
Afbeeldingslocatie: http://www.smsmonster.nl/photoart/tnVakantie%20201.jpg
Skies over Spain
Afbeeldingslocatie: http://www.smsmonster.nl/photoart/tnVakantie%20358.jpg
Raar beestje op mijn hoteldeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oRc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

Die skies over France is lekkah lekkah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:26

Exirion

Gadgetfetisjist

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
oRc schreef op 04 August 2003 @ 15:02:
Die skies over France is lekkah lekkah
Ja he :) ik vond m behoorlijk evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartistuta
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08-2024
Tijdens de vorige topics waren er mensen die een test hadden gedaan welke afdrukcentrale nou het best was voor hun om de foto's af te laten drukken. Omdat ik toch zelf ook wel eens wou weten welke nou de mooiste afdrukken voor mij leverde, heb ik zelf ook een testje gedaan.
Ik heb 5 foto's (waarvan 1 van 20x30) bij de volgende 4 winkels laten afdrukken:
- Hema
- Dixons
- Kruidvat
- Albert Hein

Van alle 5 de foto's vond ik dat de kruidvat en de ah (zelfde centrale? allebei op agfa papier) de beste prints leverde. De kleuren kwamen het meest overeen met het origineel. Bij de 20x30 foto vonden mijn moeder, mijn tante en ikzelf dat de print zelfs een stukje scherper was dan de andere.
Mijn top 4 is dus uiteindelijk geworden:
1. Kruidvat (leveren nl. ook een overzichtje)
2. Albert Hein
3. Hema (prints waren te kleurrijk vergeleken met het origineel)
4. Dixons (kleuren waren te flets (goed woord toch :?)

Eventueel kan ik de foto's nog wel inscannen (of een foto van maken als ze naast elkaar liggen) als daar behoefte voor is.

P.S. Ik heb een A60, en de 20x30 foto's vond ik er goed uit zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

altijd goed om de resultaten te zien! Show 'em! :)

Hier weer ff een pic van mij:
Afbeeldingslocatie: http://www.mrikkert.cistron.nl/fotos/avond.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Bartistuta schreef op 04 August 2003 @ 21:34:
Tijdens de vorige topics waren er mensen die een test hadden gedaan welke afdrukcentrale nou het best was voor hun om de foto's af te laten drukken. Omdat ik toch zelf ook wel eens wou weten welke nou de mooiste afdrukken voor mij leverde, heb ik zelf ook een testje gedaan.
Leuk :)

Ik denk dat ik mijn vakantiefoto's ook maar bij het Kruitvat laat afdrukken. Eens kijken of ik ze idd beter vindt dan die van de HEMA :)

offtopic:
Mijn lensadapter ligt al 2 dagen bij het sorteercentrum :/ hopen dat ze hem morgen afleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
De camera is nog steed sniet gekregen, hij ligt al 2 dagen bij het distributiecentrum katwijk... Ik heb al wel een lowepro D-res 10AW gekocht op de reacties afgaande en mooi tasje!! Alleen 4 batterijen in dat batterijvakje, dan steken ze er wel een beetje uit he!

[edit]nu zitten de batterijen naast elkaar, maar dat zit nogal strak.. gaat dat "spul" om de batterijen dan niet kapot als ik de 4e er in prop?

[ Voor 22% gewijzigd door Makkelijk op 04-08-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik heb de bats in het voorvakje zitten, steken ze ook uit maar je pakt ze stukken makkelijker!

zoals dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.mrikkert.cistron.nl/fotos/tas.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Magic666 op 04-08-2003 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
[...]
Je kunt hem gewoon op A3 formaat aanleveren.. Als je hem a3 afdrukt maak je waarsch een schilderij, dan denk ik dat het geen 50cm is dat je er met je snufferd vanaf zit, maar minstens 1 meter... en dat is prima te doen met 2048*1536... Tip: Interpolatie sucked? ja en nee, het sucked misschien, maar het is VEEL beter dan on-geinterpoleerd uitvergroten (lees: met een lager DPI afdrukken)... Dus voordat je een 2048*1536 foto aanleverd aan de fotoboer om er een A3tje van te fixen.. Zet hem dan ff netjes in 4096*3072, daarna beetje unsharp mask eroverheen (je zit immers op een afstand van dat schilderij dus die paar té scherpe dingetjes vallen niet echt op..) en daarna geef je het op CD in hoogste kwaliteit JPEG of TIFF of BMP ofzow...

Ik weet zeker dat dat best kan met een A3tje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
DKasemier schreef op 04 augustus 2003 @ 22:09:
[...]
Ik weet zeker dat dat best kan met een A3tje :)
Ongetwijfeld kan dat, maar niet met mijn smaak ;) Ik zou het baggerkwaliteit vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn ongeval afgelopen woensdag heb ik met mijn A70 wat foto's van mijn auto geschoten (moest toch een onderwerp hebben). Ik vraag me af waarom de voorruit linksonder blauw gekleurd is? iemand enig idee?

Afbeelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oRc

oRc

\o/ Garfield \o/

Reflectie van de motorkap ofzo ?

[edit]
Is die met flits genomen ?

[ Voor 38% gewijzigd door oRc op 04-08-2003 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 23:01:
Na mijn ongeval afgelopen woensdag heb ik met mijn A70 wat foto's van mijn auto geschoten (moest toch een onderwerp hebben). Ik vraag me af waarom de voorruit linksonder blauw gekleurd is? iemand enig idee?

Afbeelding
Ruzie gehad met een vrachtwagen? :+

Lijkt me idd reflectie van voorkap/andere auto. Dat stuk ruit staat ook anders als de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het de tussenlaag is in jou voorruit. Die tussenlaag die zorgt er voor dat jou voorruit niet in kleine stukjes uit elkaar valt, en dat geeft een reflectie tussen de lagen van de voorruit. O-)
Er zit een knik op de lijn op jou voorruit dus andere lichtval 8)7 op dat onderstuk

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje??? _/-\o_

Als ik mij camera aan de computer aansluit en de hendel op fotocamera bekijken zet ging eerst dat het programma foto's downloaden automatisch opstarten. Nu dus niet meer je ziet ff een zandloper en dan niets meer ik heb alle programa's opnieuw er op gezet maar geen resultaat.
Ik werk met windows 98SE.
Groetjes Jos :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
Verwijderd schreef op 04 augustus 2003 @ 23:01:

Afbeelding
Ik denk dat de witte bovenhelft het gebouw is.. en het blauwe de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024
Zo, momenteel heb ik nu weer al een tijdje een A70, voor mij eigenlijk mijn eerste camera, en ben er super tevreden over!

Al redelijk wat n00b foto's gemaakt enzo, en vaak ook gewoon nutteloos..

Net als vandaag dus, ik maakte een vage foto, en liet het zien aan me moeder. Natuurlijk lachen enzo, en ik pakte de camera terug in me eigen handen, de lens was nog bloot zeg maar, en kwam dus met 1 vinger dus vol in de lens :(

Zat natuurlijk een fantastische vinger afdruk op, dus ik heb wattenstaafjes gepakt.
Ik heb de lans wat laten condenseren door er op te blazen zeg maar, en dan dit iedere keer met die wattenstaafjes weg geveegt.
Nu heb ik redelijk op m'n lens geboent, maar er blijft zeg maar iets op zitten. Ik denk/hoop dat dit gewoon vet is van die vinger afdruk.

Nu, zou het kunnen zijn dat ik mijn lens beschadigt heb, en het dus geen rest van de vingerafdruk is?
Als het dan toch vet is, hoe krijg ik dit het er goed af?
Als het geen vet is, wat nu?

Heb daarnet nog een foto gemaakt, en er is dus eigenlijk niets mis mee, maar toch maak ik me wat zorgen..

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syzzer schreef op 04 augustus 2003 @ 23:59:
[...]

Ruzie gehad met een vrachtwagen? :+

Lijkt me idd reflectie van voorkap/andere auto. Dat stuk ruit staat ook anders als de rest.
Zou kunnen! Nu ik erover nadenk het is mogelijk dat ik de flitser aan heb laten staan... 8)7

En idd ruzie gehad met een vrachtwagen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 01:00:
Ik denk dat het de tussenlaag is in jou voorruit. Die tussenlaag die zorgt er voor dat jou voorruit niet in kleine stukjes uit elkaar valt, en dat geeft een reflectie tussen de lagen van de voorruit. O-)
Er zit een knik op de lijn op jou voorruit dus andere lichtval 8)7 op dat onderstuk
Je ziet dat die lijn niet helemaal recht loopt.. maar in een golf.. je bewering is volgens mij waar :)

@Cooliez: Maak je geen zorgen, je moet gewoon even lensdoekjes halen... di ehebben ze vast wel bij de dixons of de hema ?? of de fotograaf oid.. Ik weet erelijk gezegd niet of er ook reinigingsmiddelen zijn, maar het is nou eenmaal een feit dat je met gewoon vocht bijna geen vet kunt verwijderen...
Gebruik iig geen schoonmaakmiddelen die zijn veels te agressief en "schuren" de lens.. Ik weet eerlijk gezegt niet of brillen/monitordoekjes bij camera's gebruikt mogen worden, ga er maar vanuit van niet tot iemand anders zegt :)

Gisteren NIKS gebeurd op de track&trace, laatste mededeling is van vrijdag... hij móet vandaag komen anders wordt ik superpissig..
Wát kan er gebeurd zijn???

[ Voor 46% gewijzigd door Makkelijk op 05-08-2003 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Wat er gebeurd kan zijn? Maandag worden er geen pakketjes geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Magic666 schreef op 04 August 2003 @ 22:04:
Ik heb de bats in het voorvakje zitten, steken ze ook uit maar je pakt ze stukken makkelijker!

zoals dit:
[afbeelding]
offtopic:
LoL wij hebben zelfde toetsen bord ;)
Ik heb mijn batterijen ook in het voorvakje zitten of er zit een cf kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 01:07:
vraagje??? _/-\o_

Als ik mij camera aan de computer aansluit en de hendel op fotocamera bekijken zet ging eerst dat het programma foto's downloaden automatisch opstarten. Nu dus niet meer je ziet ff een zandloper en dan niets meer ik heb alle programa's opnieuw er op gezet maar geen resultaat.

Groetjes Jos :+
Als je in windows me en xp zit kan je naar ''deze computer gaan'' en dan zie je waarschijnlijk canon camera staan, dan kan je gewoon kopieren plakken doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Magic666 schreef op 05 August 2003 @ 10:17:
jawel toch?? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oRc

oRc

\o/ Garfield \o/

Magic666 schreef op 05 August 2003 @ 10:17:
hier wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ok ok, dan weet ik niet waarom jij je pakket nog niet hebt gehad. ;)
* Magic666 was in de veronderstelling dat er 's maandags geen pakketjes/post werd rond gebracht.

Mijn CF kaartje zit net achter de batterijen, zo heb ik 1 kaart in de cam en 1 in de tas, net zoals de batterijen. Dat vakje speciaal voor de batterijen is niet echt slim gemaakt IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vage shit :? , volgens mij worden pakjes lekker wel op maandag bezorgd, maar als hij vandaag komt moet er toch al zoiets in de T&T staan als, "wordt binnen één dag afgeleverd", zoals voor mij vandaag geldt: eindelijk m'n powerbank rapid en m'n 2100 GP AA's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
iig had er gisteren moeten staan dat hij "uitgesteld tot volgende werkdag" is... Ik ben nu zoooo pissig.. nog steeds niets!!! Als het er om 2 uur niet is ga ik de TPG bellen, dan verklaren ze dit maar eens fijn

Magic666: vakje batterijen werkt prima zolang je er maar 2 batterijen in hoeft te doen (wat voor veel cams dus genoeg is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op 05 August 2003 @ 11:28:
Mijn CF kaartje zit net achter de batterijen, zo heb ik 1 kaart in de cam en 1 in de tas, net zoals de batterijen. Dat vakje speciaal voor de batterijen is niet echt slim gemaakt IMHO.
Bij de D-res 8 passen er 4 batterijen EN een CF kaartje in het binnenste vakje. Zit prima opgeborgen, valt er niet makkelijk uit. Vervolgens de kamera met de batterij-zijde naar voren + boven in het tasje schuiven en alles zit goed passend opgeborgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Helaas heeft de A70 4 batts nodig, en dan is het wat krap, maar daar voorin zitten ze prima :)

@LOST: ja ja lowepro maakt mooie tasjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Nou die 4 batts is juist een voordeel IMO!! Ik heb een A100 aan het werk gezien dat ding heeft nog geeneens zoom maar 2 batts zijn er echt té snel doorheen...

Ik heb net CF geheugen bij internetgeheugen.com besteld, automatisch incasso na verzending roelt, verwacht het dus wel morgen of anders overmorgen... Misschien heb ik dus tasje, batterijen en CF-geheugen eerder dan de fokkin camera... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Heb je TPG al gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje??? _/-\o_

Als ik mij camera aan de computer aansluit en de hendel op fotocamera bekijken zet ging eerst dat het programma foto's downloaden automatisch opstarten. Nu dus niet meer je ziet ff een zandloper en dan niets meer ik heb alle programma's opnieuw er op gezet maar geen resultaat.

Ik werk met Windows 98SE. O-)

Groetjes Jos >:)

Iemand oplossing

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 13:08:
vraagje??? _/-\o_

Ik werk met windows 98SE. O-)

Iemand oplossing
anders OS 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 13:08:
vraagje??? _/-\o_

...

Iemand oplossing
Ik heb geen idee. Zoek anders eens in de SA of WOS faq naar "automatisch opstarten programma" iod :)

offtopic:
Groeten mag je achterwege laten. Niet groeten is niet onbeleefd, wel groeten wordt als irritant gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Welnee, 98SE werkt prima met de canon software.
Misschien een update van de canonwebsite halen van die programma's (mochten die er zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oRc

oRc

\o/ Garfield \o/

Als je naar "Deze computer" gaat en je klikt daar met je rechtermuis op je camera kun je verschillende settings veranderen. Ik gebruik XP Pro maar ik denk er in win98 ook wel zoiets zit. Moet je daar maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collega's en mede strijders,

Kijk eens op mijn pagina staan diverse foto's op en ook een gastenboek teken dit wel ff aub. http://members.lycos.nl/josgodefrooij/index.html

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik heb hem net binnen.. Leve TPG :+
nou ben ik niet zo'n expert nog, dusja... ik heb 4 foto's gemaakt in landscape mode, met AiAf aan dan wel uit... en nog 3 in p mode...
staat er in de EXIF info waar AiAf uit stond en waar aan? Want dat weet ik niet meer precies :$..

Volgens mij staatie bij de eerste 2 aan, bij de volgende 2 uit..
bij de laatste 2 staat hij iig aan en bij de 5e uit..

dus das

aan, aan, uit, uit, uit, aan, aan...

pics komen...

[ Voor 4% gewijzigd door Makkelijk op 05-08-2003 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jambo/testfoto/thumbnails/100_0046.JPG

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jambo/testfoto/thumbnails/100_0047.JPG

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jambo/testfoto/thumbnails/100_0048.JPG

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jambo/testfoto/thumbnails/100_0049.JPG

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jambo/testfoto/thumbnails/100_0050.JPG

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jambo/testfoto/thumbnails/100_0051.JPG

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jambo/testfoto/thumbnails/100_0052.JPG

allemaal klikbaar, zouden de experts even kunnen kijken of het scherp is?

[ Voor 71% gewijzigd door Makkelijk op 05-08-2003 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie zo snel geen verschil tussen de foto's en of alles scherp is weet ik ook niet maak eens iets van een onderwerp en iets dichter bij denk ik.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik bvb deze verwijzing wil maken en de verwijzing niet wil zien hoe doe ik dat dan
http://members.lycos.nl/josgodefrooij/index.html
Ik wil graag alleen zien staan Klik hier
wat is dan de complete verwijzing die ik moet maken ik heb het geprobeerd met [url] er voor en er achter [/url]
[url= xxxx [/url]

Wie weet het? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
Lees de FAQ eens.
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

En wat staat daar?
code:
1
[url=http://www.link.naar.een.site.com] link met een andere omschrijving [/url]

[ Voor 51% gewijzigd door insan1ty op 05-08-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De FAQ gelezen en ook zo geprobeerd maar als de URL doe zo als die daar staat en op mijn Home Pagina neer zet zie je de complete teks staan en niet bvb
KLIK HIER zo als ik graag wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 15:37:
Ik zie zo snel geen verschil tussen de foto's en of alles scherp is weet ik ook niet maak eens iets van een onderwerp en iets dichter bij denk ik.
|:(
het GAAT juist om de landscapes, die gaven bij veel mensen wat problemen :)
Je moet er op klikken voor groot blik....
Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 16:22:
De FAQ gelezen en ook zo geprobeerd maar als de URL doe zo als die daar staat en op mijn Home Pagina neer zet zie je de complete teks staan en niet bvb
KLIK HIER zo als ik graag wil
op je home-pagina?? welke home-pagina bedoel je? |:(, die codes werken natuurlijk alleen op GoT

[ Voor 35% gewijzigd door Makkelijk op 05-08-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

heb je 3x optisch ingezoomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er volgens mij allemaal ok uit.. (ben trouwens geen expert :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DKasemier schreef op 05 August 2003 @ 16:28:
[...]

het GAAT juist om de landscapes, die gaven bij veel mensen wat problemen :)
Je moet er op klikken voor groot blik....

[...]

op je home-pagina?? welke home-pagina bedoel je? |:(, die codes werken
natuurlijk alleen op GoT
Op mijn home page daar gaat de vraag over :'(
staat toch een huisje rechts boven klik er eens op je weet nooit!!!!!!!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 17:11:
[...]

Op mijn home page daar gaat de vraag over :'(
staat toch een huisje rechts boven klik er eens op je weet nooit!!!!!!!
AAAHHHH JIM RECLAME!!
Maareh wat is er mis met je site dan? Daar staat het toch wel goed?
Goed.
[hans teeuwen mode]
dan zeg ik het nog ééééén keer
[/hans teeuwen mode]
code:
1
[url=http://members.lycos.nl/josgodefrooij/index.html]Klik hier[/url]

wordt:
Klik hier

[ Voor 29% gewijzigd door insan1ty op 05-08-2003 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Kasemier, die foto's zien er goed uit qua kwaliteit, alleen die rijtjeshuizen, damn, wat zijn die lelijk!! :P Probeer het zooitje manueel (Av stand) eens op maximale MF te zetten, je diafragma zo klein mogelijk zetten en niet inzoomen, zo krijg je een maximale scherpte/diepte verhouding. (kweenie of die landscape setting het diafragma zover knijpt dat hij minimaal is! :? ) De enige kunst is nu nog dat je je camera op een statief zet, want de sluitertijd zal eraan moeten geloven. Je foto's moeten dan messcherp zijn. Ik krijg ze in de verte alleen lekker scherp als ik Manual Focus op oneindig zet.

edit:
Dit is bv een erg moeilijke voor mij, veel dichtbij en veel verweg, veel licht, maar ook schaduw....
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sorbogloeilamp/viewsmall.jpg

@ Josa, dit is geen helpdesk "hoe werkt een forum", als je dat allemaal nog niet snapt moet je de faq grondig bestuderen imho of anders eens beginnen bij een ander forum, we zijn tweakers. So RTFM (of RTFF |:()

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:20
hmm bij alternate is de a70 nu 375Euro, en er staat bij dat er 32mb flash kaart bij zit :S

zeker weer fout bij alternete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kresh
  • Laatst online: 04-09 22:23
Zo, net terug van 11 daagjes vakantie Marmaris. A60 meegenomen uiteraard en leuke vakantie-kiekjes gemaakt. Alleen op de 1-na-laatste dag is m'n camera er mee gestopt: hij doet helemaal niets meer.
Met geen mogelijkheid is hij meer aan te krijgen. Nieuwe batterijen geprobeerd uiteraard; niets.
Als ik me niet vergis hoor ik iets rammelen binnenin de camera en dat was eerst niet, dus dat zal wel het probleem zijn. Wellicht een defecte aan-uit knop.
Wel mooi balen dus :(

Maar ja, heb nog garantie als het goed is, dus dat wordt opsturen.
Nu alleen nog even een card-reader regelen zodat ik wel in ieder geval m'n foto's kan gaan bekijken :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.