StatBar v1.2 is uit! :)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 371 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Newsflash ;): 1.2 final is uit :)<hr>

Omdat ik gemerkt heb dat een aantal tweakers mijn StatBar progje in gebruik hebben, wil ik ff laten weten dat er een nieuwe versie is :+
Het is nog wel een beta, dus als er fouten worden gevonden hoor ik het graag :)

Veranderingen in v1.2 t.o.v. v1.11:
- Als je de about box voor de eerste keer opriep waren name en organization niet te zien; is gefixt.
- Bij een resolutieverandering, of een aanpassing aan de indeling van de taskbar en/of floating quicklaunch gevallen op je desktop reset StatBar zichzelf nu automatisch.
- Voor de mensen met een sleeptop heb ik een batterijstatusindicator (damn wat een woord :)) ingebouwd. Omdat ie alleen op het scherm past bij 1024x768 (of hoger) staat ie standaard uit, je kunt 'm aanzetten via het popup menu. D'r kan weer wat uit die systray weg :P
- Hij werkt nu ook onder NT4 (als iemand dat ff zou willen testen, graag :))
- Bij het opstarten van het progje werd onder Win2K vaak even onterecht een CPU usage van (bijna) 100% gemeten. Dat zou verholpen moeten zijn... (op mijn Win2K Pro SP1 bak werkt het iig :P)

Plannen voor toekomstige versies: (als ik tijd heb...)
- Een systeem waarbij de gebruiker precies kan kiezen welke informatie hij wel en niet ziet (de huidige informatie wordt dan onderverdeeld in OS versie+uptime - Geheugen - CPU gebruik - num,caps,scrolllock status - batterijstatus)
- Meer informatie"modules"
- Eventuele ideeën van gebruikers... (*hint* ;))

Screenie:
Afbeeldingslocatie: http://home.12move.nl/~sh189215/statbar.jpg
(Grijs/groen is de standaardkleur, blauw/wit en rood/geel zijn ook mogelijk)

Geschikt voor: Windoze 95, 98, ME, NT4, 2000
Getest met: Win95 OSR2, Win98 SE, Win2K Pro SP1
Gebouwd in: VB 5.0 SP3 (jawel! :7)

BTW, zorg wel dat je <a href="http://bartk.lico.nl/vhost/BartK/WinProgs/Runtime/MSVBVM50.zip">MSVBVM50.DLL</a> en een recente versie van <a href="http://bartk.lico.nl/vhost/BartK/WinProgs/Runtime/RICHTX32.zip">RICHTX32.OCX</a> op je bak hebt staan :)
Have phun :Y)

StatBar v1.2 Beta kon je <a href="javascript:alert('Ik zeg toch KON... :-P')">hier</a> neerhalen :)

Enne, adjes: dit is niet bedoeld als spam, het ding is freeware :P

<hr>Versie 1.2 final is <a href="http://bartk.lico.nl/vhost/BartK/WinProgs/StatBar.zip">hier</a> te downen :)

Veranderingen in de final t.o.v. de beta:
- Code intern een beetje opgeschoond
- Het wisselen van kleurschema gaat nu direct, zonder het venster te laten verdwijnen. Het probleem waarbij ie soms niet meer terug kwam zou dus opgelost moeten zijn :P

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Koel, die down ik even :)

Ik heb zelf ook een uptimertje geschreven, misschien kan ik hiervan nog wat leren!

PS Welke functie (API ofzo) gebruik je om CPU usage op te halen?

Verwijderd

ik test wel ff op NT :)

Verwijderd

ik kan hem alleen nie dl :(
kan je hem ff emaile?
naar deurzen@chello.nl

Verwijderd

laat maar heb um al :)
en hij werkt onder windows NT 4.0 SERVER

• Mr. B.
  • Niet online
Op woensdag 29 november 2000 12:55 schreef Saiyan het volgende:
laat maar heb um al :)
en hij werkt onder windows NT 4.0 SERVER
Ey kijk eens aan 8-)
Bedankt dat je dat ff laat weten! :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Mr. B.
  • Niet online
Op woensdag 29 november 2000 12:46 schreef Klont het volgende:
Koel, die down ik even :)

Ik heb zelf ook een uptimertje geschreven, misschien kan ik hiervan nog wat leren!

PS Welke functie (API ofzo) gebruik je om CPU usage op te halen?
Onder Win9x of NT? (dat is nl. verschillend)

Onder Win9x kun je 'm uit de registry plukken, hij staat in HKEY_DYN_DATA\PerfStats\StatData. Daar moet je dan de DWORD waarde KERNEL\CPUUsage hebben :)

StatBar.nl - @GoT

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-01 14:11
Ik ga het zo uitproberen.

Ik weet nog wel een extra functie die wel handig zou zijn:
de mogelijkheid om in de cpu usage meter, bepaalde programma's uit te sluiten, is handig voor bijvoorbeeld een koe, want dan is een cpu meter een beetje overbodig, want je ziet nog steeds niet of er een proggie al je resources heeft, of dat de koe zit te grazen.

Verwijderd

Op woensdag 29 november 2000 12:57 schreef Mr. B. het volgende:

[..]
Ey kijk eens aan 8-)
Bedankt dat je dat ff laat weten! :)
Graag gedaan :)

• Klont

Klont

Destroyer of words

Op woensdag 29 november 2000 13:01 schreef Mr. B. het volgende:

[..]
Onder Win9x of NT? (dat is nl. verschillend)

Onder Win9x kun je 'm uit de registry plukken, hij staat in HKEY_DYN_DATA\PerfStats\StatData. Daar moet je dan de DWORD waarde KERNEL\CPUUsage hebben :)
Beide bedoel ik :) Mijn uptimertje moet ook onder beide werken natuurlijk.

• Mr. B.
  • Niet online
Klont: hoezo zelf nog schrijven? Je hebt StatBar toch? >:) ;)

OK, komt ie dan:

CPU usage uitvragen voor NT:

In de General-Declarations sectie van je form:
(als je het in een module zet kun "Private" weglaten)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
  Const SystemBasicInformation = 0
  Const SystemPerformanceInformation = 2
  Const SystemTimeInformation = 3

Private Type LARGE_INTEGER
    LowPart As Long
    HighPart As Long
  End Type

Private Type SYSTEM_BASIC_INFORMATION
    dwUnknown1 As Long
    uKeMaximumIncrement As Long
    uPageSize As Long
    uMmNumberOfPhysicalPages As Long
    uMmLowestPhysicalPage As Long
    uMmHighestPhysicalPage As Long
    uAllocationGranularity As Long
    pLowestUserAddress As Long
    pMmHighestUserAddress As Long
    uKeActiveProcessors As Long
    bKeNumberProcessors As Byte
    bUnknown2 As Byte
    wUnknown3 As Integer
  End Type

Private Type SYSTEM_PERFORMANCE_INFORMATION
    liIdleTime As LARGE_INTEGER
    dwSpare(76) As Long
  End Type

Private Type SYSTEM_TIME_INFORMATION
    liKeBootTime As LARGE_INTEGER
    liKeSystemTime As LARGE_INTEGER
    liExpTimeZoneBias As LARGE_INTEGER
    uCurrentTimeZoneId As Long
    dwReserved As Long
  End Type

Private Declare Function NtQuerySystemInformation Lib "NTDLL" (ByVal SystemInformationClass As Long, SystemInformation As Any, ByVal SystemInformationLength As Long, ReturnLength As Long) As Long

De functies zelf:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
Private Function Li2Double(x As LARGE_INTEGER) As Double
  Li2Double = (x.HighPart * (2 ^ 32)) + x.LowPart
End Function

Private Function GetCPUusageNT() As Long
  Dim SysPerfInfo As SYSTEM_PERFORMANCE_INFORMATION
  Dim SysTimeInfo As SYSTEM_TIME_INFORMATION
  Dim SysBaseInfo As SYSTEM_BASIC_INFORMATION
  Dim dbIdleTime As Double
  Dim dbSystemTime As Double
  Dim Status As Long

On Error Resume Next

Status = NtQuerySystemInformation(SystemBasicInformation, SysBaseInfo, Len(SysBaseInfo), vbNull)
  If Status <> 0 Then Exit Function

Status = NtQuerySystemInformation(SystemTimeInformation, SysTimeInfo, Len(SysTimeInfo), 0)

Status = NtQuerySystemInformation(SystemPerformanceInformation, SysPerfInfo, Len(SysPerfInfo), vbNull)

If Li2Double(liOldIdleTime) <> 0 Then
    dbIdleTime = Li2Double(SysPerfInfo.liIdleTime) - Li2Double(liOldIdleTime)
    dbSystemTime = Li2Double(SysTimeInfo.liKeSystemTime) - Li2Double(liOldSystemTime)

dbIdleTime = dbIdleTime / dbSystemTime

dbIdleTime = 100 - ((dbIdleTime * 100) / SysBaseInfo.bKeNumberProcessors)

GetCPUusageNT = Int(dbIdleTime + 0.5)
  End If

liOldIdleTime = SysPerfInfo.liIdleTime
  liOldSystemTime = SysTimeInfo.liKeSystemTime
End Function

StatBar.nl - @GoT

• Mr. B.
  • Niet online
Ennuh, voor ik het vergeet: als je bak toevallig spontaan in rook opgaat als je die code draait: ik weet van nix... :P

't Is maar dat je het ff weet :+

StatBar.nl - @GoT

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:31

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Mr.B. Check mail.

• Mr. B.
  • Niet online
Op woensdag 29 november 2000 16:39 schreef Hurricane het volgende:Mr.B. Check mail.
Checked and replied...

StatBar.nl - @GoT

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
he ziet er cool uit :)

wat nog wel mooi zou zijn is een kleurenschema met dezelfde kleuren als de windows taakbalk.. als je hem dan dockt onderaan dan lijkt ie 1 geheel met de taakbalk :)

en nog een idee voor de overige ruimte in de balk: een volume regelaar.

en nog iets (ja ik blijf bezig :P): Automatisch verbergen. En als je er met de muis naartoe gaat dat ie automatisch uitklapt. Nu gaat er een deel van je scherm verloren..
ik weet niet of dit alles technisch mogelijk is maar het zou wel mooi zijn :)

Verwijderd

Cool, hier zat ik op te wachten.
Knap stukje code kloppen!

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 18-02 22:38
Kun je die ook zo instellen, dat ie er precies zo uitziet als de taakbalk? Qua kleur bedoel ik dan? En is ie ook een beetje stabiel? Het ziet er wel leuk uit iig.

Oh ja, een idee voor een volgende versie: je hebt toch programma's die in de system tray de temp van je moederbord/proc of wat dan ook laat zien? Kan dat niet in de taskbar?

• Klont

Klont

Destroyer of words

Kunnen we nie code ruilen ofzo? :P Ik heb mijn uptimertje in vb6 geschreven en hij's een stuk simpeler, maar er zit vast wel iets bij waar je nog wat kunt leren :)

Owja mijn Uptimer pakt nog geen 0,05% CPU, die van jou wel 6% (op een P233).

• Mr. B.
  • Niet online
Znorrie voor de late replies mensen; moest van 18:00 tot 22:00 werken :)
Op woensdag 29 november 2000 17:49 schreef rick_h het volgende:
wat nog wel mooi zou zijn is een kleurenschema met dezelfde kleuren als de windows taakbalk.. als je hem dan dockt onderaan dan lijkt ie 1 geheel met de taakbalk :)
Altijd dezelfde kleuren als de taskbar zal niet gaan, aangezien het scherm in StatBar helemaal is opgebouwd uit graphics, en je je Windows kleurenschema natuurlijk kunt aanpassen. Ik kan uiteraard wel een kleurenschema maken wat aan het standaard Windows-grijs voldoet :)
en nog een idee voor de overige ruimte in de balk: een volume regelaar.
Making mental note: *die komt d'r 100% zeker in te zitten*
Damn good idea :P
en nog iets (ja ik blijf bezig :P): Automatisch verbergen. En als je er met de muis naartoe gaat dat ie automatisch uitklapt. Nu gaat er een deel van je scherm verloren..
ik weet niet of dit alles technisch mogelijk is maar het zou wel mooi zijn :)
Of me dat gaat lukken durf ik niet te zeggen, maar ik kan het altijd proberen :)
Op woensdag 29 november 2000 17:53 schreef CoDeR het volgende:Cool, hier zat ik op te wachten.
Knap stukje code kloppen!
Tenkiez, tenkiez 8-) (Je was er al eerder enthousiast over geloof ik :))
Op woensdag 29 november 2000 18:23 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:Kun je die ook zo instellen, dat ie er precies zo uitziet als de taakbalk? Qua kleur bedoel ik dan? En is ie ook een beetje stabiel? Het ziet er wel leuk uit iig.
Zie boven ;)
Oh ja, een idee voor een volgende versie: je hebt toch programma's die in de system tray de temp van je moederbord/proc of wat dan ook laat zien? Kan dat niet in de taskbar?
Ben bang dat dat niet gaat lukken... Windows biedt voorzover ik weet zelf geen functionaliteit om zoiets uit te vragen, dus dat moet echt low level gebeuren. Dat gaat sowieso niet direct vanuit VB, dan zou ik in Assembler een DLL moeten schrijven ofzo. Nou is m'n kennis van Assembler niet veel groter dan mov en int, dus dat houdt snel op ;)
Op woensdag 29 november 2000 18:31 schreef Klont het volgende:Kunnen we nie code ruilen ofzo? :P Ik heb mijn uptimertje in vb6 geschreven en hij's een stuk simpeler, maar er zit vast wel iets bij waar je nog wat kunt leren :)

Owja mijn Uptimer pakt nog geen 0,05% CPU, die van jou wel 6% (op een P233).
StatBar doet meer dan alleen de uptime tjekken :P BTW, ik weet niet welke manier jij gebruikt om de uptime uit te vragen; ik doe het gewoon met de GetTickCount API call. (Ik weet niet of het überhaupt op een andere manier kan...)

StatBar.nl - @GoT

• Shemez
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Waar staat dat NL: CL: SL: voor?

• Hurricane
  • Laatst online: 10:31

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Numlock Capslock Scroll lock.

Hmmm....

• Shemez
  • Laatst online: 29-12-2025
Op woensdag 29 november 2000 23:07 schreef Hurricane het volgende:
Numlock Capslock Scroll lock.
Thanks.

• GX
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

hmmm
hij stopte er bij mij mee toen ik hem even op rood/geel zette, ineens foetsie? al bekend of is dit nieuw?

win98 (geen SE)

• Palomar
  • Niet online
Op woensdag 29 november 2000 23:24 schreef GeonetiX het volgende:
hmmm
hij stopte er bij mij mee toen ik hem even op rood/geel zette, ineens foetsie? al bekend of is dit nieuw?

win98 (geen SE)
ja dat had ik ook een keer.. met win2k (zonder SP1). Maar het is bij die ene keer gebleven..

• Mr. B.
  • Niet online
Ik heb het hier ook wel eens gehad (Win2K Pro SP1) :(

Ik weet eerlijk gezegd nog niet waar het aan ligt. Hij doet het ook maar heel af en toe, daarom vind ik het ook zo vaag.

Als het iemand nog eens overkomt, kan diegene me dan ff op <a href="mailto:bkneepkens@home.nl">bkneepkens@home.nl</a> laten weten of StatBar dan helemaal is afgesloten of dat ie nog steeds in het geheugen zit? Tenx alvast...

StatBar.nl - @GoT

• GX

GX

Nee.

ik had het ook alleen de _eerste_ keer, gewoon nog een keer gestart en toen deed ie het normaal :?
niet zo'n probleem, maar ook niet echt netjes :)

• DRaakje
  • Niet online
proggie ziet er zeer zeker vet uit. toch een paar aanmerkingen, tips.
  • DU meter integreren d.m.v. een module.
  • Temp monitor zou heel vet zijn, maar als ik het begreep niet echt haalbaar.
  • als je taskbar aan een zijkant hebt dan overlapt ie heel iritant de taskbar, je kan dan of niet meer bij je start knop. Of je kan niet meer bij je systray. Als je wilt kannik er wel een screenie van maken. :). Hij zou automtisch zich moeten aan passen als ie de tskbar overlapt.
  • Wat ook heel kewl zou zijn is de cpu usage min die van mijn koe}:O. Omdat ik nu alleen maar 100% zie en dat is toch wel jammer.
  • Verder zou het handig zijn om zelf te kunnen kiezen wat er te zien is. B.v dat numloch e.d mag wel weg van mij.
edit:
effe UB-code verbeterd.

• Mr. B.
  • Niet online
Op donderdag 30 november 2000 00:00 schreef DRaakje het volgende:
proggie ziet er zeer zeker vet uit. toch een paar aanmerkingen, tips.[list]

• DU meter integreren d.m.v. een module.
Wordt erg lastig, maar ik zal eens kijken of ik iets in die richting kan doen.
• Temp monitor zou heel vet zijn, maar als ik het begreep niet echt haalbaar.
Nope, helaas.
• als je taskbar aan een zijkant hebt dan overlapt ie heel iritant de taskbar, je kan dan of niet meer bij je start knop. Of je kan niet meer bij je systray. Als je wilt kannik er wel een screenie van maken. :). Hij zou automtisch zich moeten aan passen als ie de tskbar overlapt.
Ik begrijp niet helemaal wat je nou precies bedoelt... maak maar ff een screenshot als je wilt ja :)
• Wat ook heel kewl zou zijn is de cpu usage min die van mijn koe}:O. Omdat ik nu alleen maar 100% zie en dat is toch wel jammer.
Of dat haalbaar is weet ik niet, ik denk eerlijk gezegd van niet ;(
• Verder zou het handig zijn om zelf te kunnen kiezen wat er te zien is. B.v dat numloch e.d mag wel weg van mij.
[/list]
Zat al in de planning, zie de posting zelf :)

StatBar.nl - @GoT

• Klont

Klont

Destroyer of words

StatBar doet meer dan alleen de uptime tjekken BTW, ik weet niet welke manier jij gebruikt
om de uptime uit te vragen; ik doe het gewoon met de GetTickCount API call. (Ik weet niet of het
überhaupt op een andere manier kan...)
Nou, mijn Uptimer v1.0 :P telde gewoon elke minuut Uptime=Uptime+1, dus eigenlijk telde die de uptime van zichzelf ipv Windows :) Maar ik gebruik nu ook GetTickCount().

• DRaakje
  • Niet online
irritante angelfire laat plaatjes zien niet toe
ik hoop dat het zo wat duidelijker is. Wat ik met DU meter. Was niet het programma DU meter maar iets soortgelijks... Ik weet niet of dat mogelijk is?

edit:
ik stuur plaatje wel op, heb nu niet echt, moet tentamen leren

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 18-02 22:38
Kun je dat inderdaad een keer maken Mr B? Het kleurschema zoals in windows? Lijkt me wel vet

Verwijderd

Cool programma !!

Waar ik over na moest denken is dit:

Win ME Running: 03:00:00 Free RAM: 0/191 MB (even later werd het 1/191)

Wel erg weinig he? :)

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-02 19:51

Logic

SmartOS:Love at First Boot

Effe een vraagje, misschien dat iemand dat al heeft geprobeerd:
Ondersteund ie ook meerdere processoren?
Voor de rest ziet het er goed uit :)

If it bleeds, it can be killed!

• GX

GX

Nee.

het zou eigenlijk ook wel geinig zijn als ie laat zien hoeveel blokjes je koe al af heeft :D

heb ik ook al voor mezelf in mIRC gescript, misschien dat het hier ook in kan

Verwijderd

Kewl proggie idd...
IDtje voor de volgende keer is naast een DU-meterachtig iets ook real-time diskspace metertjes...
Weet ik wanneer ik weer moet gaan branden :9

• Klont

Klont

Destroyer of words

De processormeter werkt niet helemaal goed. Ik draai Prime95, dus altijd 100% CPU usage, maar et grafiekje & cijfertje springt als een gek heen en weer, varierend van 37% tot 85%. :? Het zal wel niet aan jou liggen omdat het gewoon uit de Registry komt, maar ik vind het toch vaag.

• Dries Arnolds
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Bij mij is er iets heel raars aan de hand met de RAM-meter. Als ik een programma start gaat er een paar MB vanaf (natuurlijk) Maar als ik het programma afsluit krijg ik maar een gedeelte terug. :(

Gevolg: Als ik b.v. Winzip of Explorer 100 x opstart en afsluit, heb ik geen volgens Statbar geen RAM-geheugen meer vrij.

Ik gebruik Win ME en 256 MB RAM

edit:
Lijkt me hetzelfde probleem als Mischa hierboven

Verwijderd

Ikzelf gebruik System Doctor van Norton 2000. Supergaaf! Je kan zelf uit een heel arsenaal kiezen welke info je wilt (ik heb CPU usage, bytes read/sec, bytes write/sec, DOS memory free, USER recourses, GDI gecourses, Drive space free). Je kan het volgende instellen
-Welke info je ziet
-Grootte van de displays
-Type display (wide bar, tall barr, speedometer, histogram, etc...)
-Achtergrond plaatje
-Kleur van de status bars, texten en markers

:P :P :P

• luckyjan
  • Laatst online: 13-02 13:38
:? Volgens de systeembronnen heb ik nog 71% beschikbaar maar volgens dit programma zit bijna alles vol???? Ik gebruik windows ME.

• Mr. B.
  • Niet online
Op donderdag 30 november 2000 08:48 schreef Klont het volgende:

[..]
Nou, mijn Uptimer v1.0 :P telde gewoon elke minuut Uptime=Uptime+1, dus eigenlijk telde die de uptime van zichzelf ipv Windows :)
LOL! :D :P

BTW, voor iedereen waarbij ie weinig vrij geheugen aangeeft: dat vraag ik gewoon uit m.b.v. de GlobalMemoryStatus API call; de waardes die StatBar laat zien zijn de waardes die Windows teruggeeft...

StatBar.nl - @GoT

• Mr. B.
  • Niet online
Op donderdag 30 november 2000 13:07 schreef Cyber-D het volgende:
Ikzelf gebruik System Doctor van Norton 2000. Supergaaf! Je kan zelf uit een heel arsenaal kiezen welke info je wilt (ik heb CPU usage, bytes read/sec, bytes write/sec, DOS memory free, USER recourses, GDI gecourses, Drive space free). Je kan het volgende instellen
-Welke info je ziet
-Grootte van de displays
-Type display (wide bar, tall barr, speedometer, histogram, etc...)
-Achtergrond plaatje
-Kleur van de status bars, texten en markers

:P :P :P
Nja... mij kun je niet vergelijken met de jongens bij Norton he :) Dat zijn pro's, voor mij is het hobby :P
Bovendien is System Doctor niet gratis (officieel dan ;)), StatBar wel >:)

StatBar.nl - @GoT

Verwijderd

Op donderdag 30 november 2000 15:26 schreef Mr. B. het volgende:

[..]
Nja... mij kun je niet vergelijken met de jongens bij Norton he :) Dat zijn pro's, voor mij is het hobby :P
Bovendien is System Doctor niet gratis (officieel dan ;)), StatBar wel >:)
True, true :)

Kep de startbar wel op mijn werk in de startup folder gezet! :)

Verwijderd

euh volgens moi klopt er iets niet
dat ding geeft bij mij continu een CPU usage aan van 100 procent ook terwijl ik nix doe.
rebooten help niet.Ik heb een duron 600@672 op een MSI 6340 plank (msi k7tm pro) :?
sorry laat maar. }:O vergeten

• Vm1heA
  • Laatst online: 12-02 13:17
mooi werkje, werkt goed, op dat geel/rood na, dan valt ie weg, en als je hem opnieuw start dan zie je hem weer, maar dan geel/rood.
het zou super zijn als je de balk mbv plugins kan samenstellen.

BTW, ik draai win nt wks 4.0 met sp6a

Leuk werk !!!! :) *D

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Is het opensource?? ik wil wel is zien hoe dat inelkaar zit.. maybe kan ik hem nog wat hacken >:)

• E-Vix
  • Laatst online: 10:11

E-Vix

Nu met sneeuw!

Het zou misschien wel makkelijk zijn als hij multi monitor support had. Oftewel dat je hem op je tweede monitor kunt zetten.

Wat ook misschien makkelijk is is om hem naar een andere kant toe te kunnen slepen (net zoals je windows taskbar) in plaats van dat je dat in het menu moet instellen, en dat je hem ook aan de linker en rechterkant van je scherm zou kunnen plaatsen.

Dan misschien nog iets voor diegene die hem graag in een andere kleur willen hebben. Geef hem skin support. Dan kan iedereen hem de kleur geven die hij/zij graag zou willen hebben.

En wat net al door GeonetiX was vermeld, }:O support. Kun je volgens mij vast wel op de een of andere manier uit buff-in en buff-out.rc5 uitlezen. Zo niet, dan kan GeonetiX je vast wel uitleggen hoe hij dat in zijn IRC scriptje heeft gedaan. En dan een output geven van iets van [}:O I:123 O:345] of [}:O 123/345]. Dan weten de die-hards genoeg.

Nog iets. (ja, ik ga maar door :)). De meeste laptops hebben een resolutie van 800x600. Om de power meter te kunnen zien heb je minimaal 1024x786 nodig, anders valt de helft buiten beeld.. Zou het zeer waarderen als je daar iets aan zou kunnen doen.

b.t.w. Bij mij crashde hij ook toen ik hem op rood/geel zette.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Mr. B.
  • Niet online
Op donderdag 30 november 2000 17:11 schreef E-Vix het volgende:Het zou misschien wel makkelijk zijn als hij multi monitor support had. Oftewel dat je hem op je tweede monitor kunt zetten.
Kan ik eens naar kijken, maar ik garandeer nix :)
Wat ook misschien makkelijk is is om hem naar een andere kant toe te kunnen slepen (net zoals je windows taskbar) in plaats van dat je dat in het menu moet instellen, en dat je hem ook aan de linker en rechterkant van je scherm zou kunnen plaatsen.
Verslepen is idd een goed idee, aan de zijkant zetten vind ik minder. Je kunt sowieso minder informatie kwijt, en ik zou alle graphics een keer opnieuw moeten maken maar dan verticaal. Een routine schrijven die de gfx 90 graden daait is wel te doen, maar dat kost een hoop processorkracht en tijd als het uitgevoerd wordt.
Dan misschien nog iets voor diegene die hem graag in een andere kleur willen hebben. Geef hem skin support. Dan kan iedereen hem de kleur geven die hij/zij graag zou willen hebben.
Is idd wel een idee, maar dat wordt erg veel werk. Ik heb sowieso niet erg veel tijd, skin support zal dus nog wel ff op zich laten w8en, sorry :)
En wat net al door GeonetiX was vermeld, }:O support. Kun je volgens mij vast wel op de een of andere manier uit buff-in en buff-out.rc5 uitlezen. Zo niet, dan kan GeonetiX je vast wel uitleggen hoe hij dat in zijn IRC scriptje heeft gedaan. En dan een output geven van iets van [}:O I:123 O:345] of [}:O 123/345]. Dan weten de die-hards genoeg.
Tja, CPU usage is CPU usage. Als die door een }:O op 100 staat, dan staat ie op 100 :+ Ik kan idd wel een routine schrijven die die files inleest, maar dan zie ik het al voor me: "En SETI dan?" - "En Prime95?", etc. Ik kan moeilijk voor iedere client iets inbouwen...
Nog iets. (ja, ik ga maar door :)). De meeste laptops hebben een resolutie van 800x600. Om de power meter te kunnen zien heb je minimaal 1024x786 nodig, anders valt de helft buiten beeld.. Zou het zeer waarderen als je daar iets aan zou kunnen doen.
In de volgende versie wil ik een systeem bouwen waarbij je kunt kiezen welke info je wel en niet ziet; je kunt dan iets anders uitzetten zodat je plaats hebt voor de batterijstatus.
b.t.w. Bij mij crashde hij ook toen ik hem op rood/geel zette.
Wordt naar gekeken... tis een lastig probleem :(

StatBar.nl - @GoT

• GX

GX

Nee.

heh, ik bedoelde met koetje support nite hoeveel cpu ie gebruikt, maar hoeveel blokjes hij al klaar heeft :)

ik plak hieronder maar even de code van mIRCscriptje neer... enige wat ie nodig heeft is een log.txt wat je moet laten aanmaken door de D.net client..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
alias /dnet {
  if ($1 = set.logfile) {
    %dnet.logfile = $file="select Distributed.net logfile" c:\
    echo $timestamp $cf.vs 02,15[14,15distributed logfile is set to02,15 %dnet.logfile $+ ]
  }
  elseif ($1 = report) {
    %temp3 = $lines(%dnet.logfile)
    if (buff-out.rc5 !isin $read -l $+ %temp3 $shortfn(%dnet.logfile)) {
      :loop
      dec %temp3 1
      if (%temp3 >= 1) {
        %temp2 = $read -l $+ %temp3 $shortfn(%dnet.logfile)
        if (buff-out.rc5 isin %temp2) {
          dnet.result %temp2
          halt
        }
        else {
          goto loop
        }
      }
    }
    else { /dnet.result $read -l $+ %temp3 $shortfn(%dnet.logfile) }
  }
}
alias /dnet.result {
  %dnet.temp1 = $5
  %dnet.temp2 = $remove($8,$chr(40))
  say 02,15[Distributed stats14:02 %dnet.temp1 14blocks (02 $+ %dnet.temp2 14wu's)02]
}

geen idee hoeveel jij hiermee kan, maar probeer er wat mee :)

edit:
en dat van SETI en Prime95 hebben wij niet nodig als echte DPC'ers, dit is gewoon boeiender :D

• tiro
  • Laatst online: 15-02 22:16
Wel een leuk dingetje, alleen mis ik toch wel erg de dual-support. Het lijkt me wel handig om de Usage van beide cpu's te zien.

Verwijderd

hmm mischien is dit idee onzinnig maar het lijkt mij wel cool...

ok hier is mijn idee:
kan je maken dat ie bijhoud wat je langste uptime is?? en dat in een soort hall-of-fame zet op je eigen hd en dan met een optie kan je het insturen naar een local server ofzo en daar een grote top 100 bijhouden....

Verwijderd

Norton System Doctor (docked bovenaan mijn desktop) :P :P :P

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/dvolaric/temp/sd.jpg

• Mr. B.
  • Niet online
StatBar is lekker kleiner :P >:)

;)

StatBar.nl - @GoT

• GX

GX

Nee.

hehehe, das waar :)

• Petuhr
  • Laatst online: 14:01

Petuhr

FreeBSD

Hmm.. op rood/geel stopte ie er 1 keer mee.. nu geen last meer van :)

Kewl progje...

edit:

IK ZIE 2 KEER 'GEEN' 100 % CPU USAGE...
KOE????????? }:O

• Palomar
  • Niet online
zo'n metertje met het aantal KB/s gelezen/geschreven per seconde is ook wel handig :).. zie je hoe snel je files kopieert of download. Of van die lampjes dat je ziet als er modem/netwerkactiviteit is :)

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:31

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

ja is netwerk of modem acticiteit mogelijk?
zal wel tof zijn

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

• Mr. B.
  • Niet online
Of ik netwerk/modem activiteit voor elkaar ga krijgen betwijfel ik... maar ik kijk uiteraard wat ik kan doen :)

StatBar.nl - @GoT

• Mr. B.
  • Niet online
Owja mensen:

Ik probeer uiteraard van alles in de volgende versie te stoppen, maar vraag me aub niet wanneer ik die af zal hebben... heb het momenteel gewoon erg druk met school :(

Misschien in de kerstvakantie, maar ik garandeer nix...

StatBar.nl - @GoT

• Klont

Klont

Destroyer of words

Mijn proggel houdt een lijst bij met uptimes, inc. de hoogste :P

Zoiets staat in het log:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
03-10-2000, 07:09:15: KLONT was up for 3 days, 13 hrs, 28 mins. (Manually by Chem9870)

05-11-2000, 16:54:07: KLONT was up for 1 days, 23 hrs, 1 mins. (Closed by Chem9870)

05-11-2000, 18:01:26: KLONT was up for 2 days, 4 hrs, 9 mins. (Closed by Chem9870)

Dat kun je er ook inzetten.

Verwijderd

Op donderdag 30 november 2000 23:16 schreef FUBAR het volgende:
ja is netwerk of modem acticiteit mogelijk?
zal wel tof zijn
Bij System Doctor kan het in princiepe wel, maar het lukte mij niet. Ding reageerde niet op network activity.

• Mr. B.
  • Niet online
Update!

1.2 final is uit, zie begin van de thread :)

StatBar.nl - @GoT

• GX

GX

Nee.

zow, nu nog hopen op de versie met dpc blokjes teller :D

Verwijderd

hij werkt niet, ik krijg:

Run-time error'480':

Can't create AutoRedraw image

heb de dlls goed geinstalled

Verwijderd

Goed Hollands product *D

Heeft iemand nog meer van deze coole prog's :+

• Mr. B.
  • Niet online
Op zaterdag 02 december 2000 21:35 schreef SirCommieBastard het volgende:
hij werkt niet, ik krijg:

Run-time error'480':

Can't create AutoRedraw image

heb de dlls goed geinstalled
Als je bij het starten een runtime error 480 krijgt heb je waarschijnljk niet genoeg geheugen vrij.

StatBar.nl - @GoT

• GX

GX

Nee.

Op zaterdag 02 december 2000 21:43 schreef AMADEUZ het volgende:
Goed Hollands product *D

Heeft iemand nog meer van deze coole prog's :+
check Mr B zijn homepage eens.

mr B: leuke lego plattegrond planner heb je trouwens :D

• Mr. B.
  • Niet online
mr B: leuke lego plattegrond planner heb je trouwens :D
LOL! :D
Ja, heb ik ooit eens voor m'n broertje geschreven :) Daarna nooit meer wat aan gedaan... is bij een simpel progje gebleven :)

StatBar.nl - @GoT

• Mr. B.
  • Niet online
Hmmz... dat rijmt ook nog :P

Sinterklaasinvloeden? :? ;)

StatBar.nl - @GoT

• GX

GX

Nee.

Maar in die final, nu valt ie niet weg, maar hij veranderd 'lelijk' van kleur.. ik let er niet echt op ofzo hoor, en ik verander ook niet vaak van kleur ofzo, maar ALS ik verander, dan zie je eerst 'statbar' in een nieuwe kleur tevoorschijn komen, en dan komt de rest pas in de nieuwe kleur (heb je dus ineens een groen/grijs met blauw/witte balk :D

• Mr. B.
  • Niet online
Klopt... hoe snel dat gebeurt is echter afhankelijk van je machine. Hier op een celly 500 merk ik het nauwelijks, maar het kan inderdaad mooier.
Dit is in ieder geval een oplossing voor het verdwijn-probleem; ik zal voor de volgende versie kijken of ik het nog wat kan optimaliseren :)

StatBar.nl - @GoT

• GX

GX

Nee.

joepie :)

• Mr. B.
  • Niet online
Op zondag 03 december 2000 11:45 schreef GeonetiX het volgende:
joepie :)
:D

StatBar.nl - @GoT

• GX

GX

Nee.

sorry, ik wist niets nuttigs meer te zeggen :)
/me hoopt heel hard dat er in de volgende versie een blokjes teller is voor DPC :) (script voor mIRC staat er in ieder geval ;))

• Mr. B.
  • Niet online
Op maandag 04 december 2000 00:23 schreef GeonetiX het volgende:
sorry, ik wist niets nuttigs meer te zeggen :)
/me hoopt heel hard dat er in de volgende versie een blokjes teller is voor DPC :) (script voor mIRC staat er in ieder geval ;))
Als je me dan ook ff zo'n outputfile wilt mailen zal ik kijken wat ik kan doen :)
Maar ik garandeer nix :+

StatBar.nl - @GoT

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 20:32

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ja bij mij stopte ie er opeens mee toen ik hem op een andere plaats van m'n scherm gingen docken (top ipv bottom) :?

• GX

GX

Nee.

je wilt dus de Log file hebben die onslieve koetje aanmaakt? komt eraan :D

• GX

GX

Nee.

moet ik je wel kunnen meelen trouwens |:(

icq mij dan maar ofzow :) ( 41424918 )

Verwijderd

Op donderdag 30 november 2000 17:54 schreef GeonetiX het volgende:
ik plak hieronder maar even de code van mIRCscriptje neer... enige wat ie nodig heeft is een log.txt wat je moet laten aanmaken door de D.net client..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
alias /dnet {
  if ($1 = set.logfile) {
    %dnet.logfile = $file="select Distributed.net logfile" c:\
    echo $timestamp $cf.vs 02,15[14,15distributed logfile is set to02,15 %dnet.logfile $+ ]
  }
  elseif ($1 = report) {
    %temp3 = $lines(%dnet.logfile)
    if (buff-out.rc5 !isin $read -l $+ %temp3 $shortfn(%dnet.logfile)) {
      :loop
      dec %temp3 1
      if (%temp3 >= 1) {
        %temp2 = $read -l $+ %temp3 $shortfn(%dnet.logfile)
        if (buff-out.rc5 isin %temp2) {
          dnet.result %temp2
          halt
        }
        else {
          goto loop
        }
      }
    }
    else { /dnet.result $read -l $+ %temp3 $shortfn(%dnet.logfile) }
  }
}
alias /dnet.result {
  %dnet.temp1 = $5
  %dnet.temp2 = $remove($8,$chr(40))
  say 02,15[Distributed stats14:02 %dnet.temp1 14blocks (02 $+ %dnet.temp2 14wu's)02]
}

geen idee hoeveel jij hiermee kan, maar probeer er wat mee :)

edit:
en dat van SETI en Prime95 hebben wij niet nodig als echte DPC'ers, dit is gewoon boeiender :D
:9~ Cool! :9~
Maar aangezien ik dom ben kan ik dit niet gebruiken :?
Kan je ff uitleggen waar ik wat moet zetten?
en moet log.txt in C:\log.txt?
Hoe zet ik dat neer?

BVD

• Mr. B.
  • Niet online
Op maandag 04 december 2000 14:01 schreef GeonetiX het volgende:
moet ik je wel kunnen meelen trouwens |:
Mailadres heb ik eerder in dit draadje gepost :P
bkneepkens@home.nl :)

In principe heb ik aan dat mIRC script genoeg; dat ff omschrijven is geen probleem, maar ik moet natuurlijk wel ff ergens mee kunnen testen :+

StatBar.nl - @GoT

• GX

GX

Nee.

als je mIRC hebt, leg ik het wel uit op irc zelf :)

en er hoort bdw nog een stukje code bij als je hem wilt gebruiken :)
code:
1
2
3
4
5
6
menu channel {
  DPC - rc5
  .Stats:/dnet report
  .-
  .Set Logfile:/dnet set.logfile
}

als je dit+het andere script in je mirc remotes plakt, leg ik het verder wel uit als je even op netherlands.enterthegame.com komt :)
kanaal #gamepoint of #nebula trouwens :)

enneuh, B, log.txt is naar je email toe

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Dat ding (statsbar) geeft aan dat ik 70 meg geheugen van de 320 meg vrij heb, terwijl voor de rest alles gesloten is.....hoe komt dat?

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12-2025
Mobo: MSI 815E
CPU: PIII800EB
Mem: 256MB

En geeft hij cpu usage 39% aan terwijl in de taskmanager (of hoe dat ding in me mag heten) alleen statbar en explorer lopen. Overigens ook geen hd activiteiten ofzo. Snap er niks van, als je dan met de muis beweegt loopt hij terug naar 1%. Wat kan het zijn?.

Do as I say, don't do as I do.

• Mr. B.
  • Niet online
Het geheugengebruik wordt gewoon met de GlobalMemoryStatus API call uitgevraagd, de CPU usage komt voor Win9x/Me uit de registry. StatBar laat gewoon de waardes zien die Windows teruggeeft of weggeschreven heeft... als die waardes niet (lijken te) kloppen kan ik daar verder nix aan doen ;(

StatBar.nl - @GoT

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:43
Lekker progsel:)

jammer dat ie toch een 3% cpu pakt op p1 200

Toevoeg: Swap file gebruik?
instelbare refresh? (moet cpu gebruik omlaag kunnen halen daarmee)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Mr. B.
  • Niet online
Op woensdag 06 december 2000 01:21 schreef nitenite het volgende:
Lekker progsel:)
Tenkz :P
Toevoeg: Swap file gebruik?
Heb ik al eens naar gekeken, maar heb ik tot dusver nog niet voor elkaar gekregen.
instelbare refresh? (moet cpu gebruik omlaag kunnen halen daarmee)
Damn good idea! :)

StatBar.nl - @GoT

• Tassadar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07-02 22:29

Tassadar

l33t h4x0r :)

> de CPU usage komt voor Win9x/Me uit de registry.

Moet je mij toch es uitleggen waar ik CPU usage in de registry kan vinden?? :? Tip: weet je wel wat registry is?

Verder zit bij mij Free RAM op 1/126M -> klopt niet. CPU usage (nee, NIET uit de registry :)) op 80% terwijl ik een }:O draai. -> klopt niet.

Verder wel kewl.

Verwijderd

klopt het dat in Win ME de CPU Usage constand op 100% staat ?? En free RAM is altijd 0/128 MB...ligt dat aan ME ?? :?

• BrammeS
  • Laatst online: 12-02 15:57
:)Heel erg cool programma. ga zo door... :)

Hij liep 2 X vast een keer bij het reseten. en een keer bij het opvragen van help . Toen gaf hij deze melding (invalid richtx32.ocx) Maar dat zei je al dat je die nodig was bovenaan in dit topic...

mischien is het mogelijk om je processor snelheid/bussnelheid/multiplier er in te zetten.:)

Advanced sheep-counting strategies

• Mr. B.
  • Niet online
Op zaterdag 09 december 2000 15:55 schreef Tassadar het volgende:
> de CPU usage komt voor Win9x/Me uit de registry.

Moet je mij toch es uitleggen waar ik CPU usage in de registry kan vinden?? :? Tip: weet je wel wat registry is?

Verder zit bij mij Free RAM op 1/126M -> klopt niet. CPU usage (nee, NIET uit de registry :)) op 80% terwijl ik een }:O draai. -> klopt niet.

Verder wel kewl.
Ik weet wel degelijk wat de registry is, en als je dit draadje goed had doorgelezen had je gezien dat ik de precieze locatie waar de CPU usage staat al heb genoemd :) Win9x houdt onder HKEY_DYN_DATA namelijk een stukje performance info bij, waar je onder andere de CPU usage uit kunt halen. WinME schijnt daar echter vreemde dingen te doen, terwijl het onder Win95/98 perfect werkt :(

Dat ie maar 126 meg geheugen vindt ligt aan Windows; er wordt altijd iets minder (hoeveel minder verschilt ook nog eens) herkend dan je werkelijk hebt; op m'n notebook vindt ie ook maar 191 van de 192 MB.

StatBar.nl - @GoT

• Tassadar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07-02 22:29

Tassadar

l33t h4x0r :)

Win9x houdt onder HKEY_DYN_DATA namelijk een stukje performance info bij, waar je onder andere de CPU usage uit kunt halen. WinME schijnt daar echter vreemde dingen te doen, terwijl het onder Win95/98 perfect werkt
Effe gekeken, tot mijn grote verbazing: inderdaad! haha LOL windows zet de cpuusage idd in de registry. Hoe enorm betrouwbaar deze waarde is, is een tweede. Onder ME blijkbaar al niet zo enorm.
Dat ie maar 126 meg geheugen vindt ligt aan Windows
Ja die 126M boeit me niet, het gaat me meer om die 1Meg vrij. Die klopt niet.

• Mr. B.
  • Niet online
Op zaterdag 09 december 2000 19:17 schreef Tassadar het volgende:
Ja die 126M boeit me niet, het gaat me meer om die 1Meg vrij. Die klopt niet.
Ben bang dat dat ook aan WinME ligt; ik vraag het gewoon uit m.b.v. de GlobalMemoryStatus API call. Zou onder alle Win9x versies goed moeten werken... onder ME blijkbaar niet (95/98 wel) :( Bravo MS :'(

StatBar.nl - @GoT

Verwijderd

Ehm... Als ik dat dingetje opstart zegt ie dat 0 van de 63 MB RAM vrij is. Het probleem is nou dat ik 128 MB RAM heb. Ik heb zo het gevoel dat er iets niet klopt ;)

• knights16
  • Laatst online: 16-02 12:21
hmz

der is een bugje met de kt7
de cpu usage klopt hier niet vban
is hier iets aan te doen ?

PVoutput

• Lost-Viking
  • Laatst online: 03-01 15:16

Lost-Viking

Log off, Live Life

Super !!!!! dus....

• Lost-Viking
  • Laatst online: 03-01 15:16

Lost-Viking

Log off, Live Life

Mijn laptop heeft maar 256 kleuren, en dan werkt hij niet. Dat is wel jammer. Maar daarom nog wel een superproggie !

• GX

GX

Nee.

hmm, werkt ie niet op 256 kleuren?

Mr B. maak een optie zodat je kan kiezen in hoeveel kleuren ie op je scherm komt :)
zoals vanaf Monochrome naar 32 bits :)

• Mr. B.
  • Niet online
Volgende versie... :)

Dan komt d'r een standaard Windows (grijs) kleurschema in, wat uiteraard ook fatsoenlijk werkt met 256 kleuren (zelfs met 16 ;)). De huidige kleurschema's zitten vol met allerlei tinten, dat ziet d'r op 256 kleuren gewoon niet uit. Daarom checkt ie bij het opstarten ook op 16-bits kleuren of hoger.

StatBar.nl - @GoT

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 15:23

afterburn

No more...

Mr.B.: Heel mooi proggie! Hou ons op de hoogte van eventuele updates aub!!

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• Mr. B.
  • Niet online
Op zaterdag 09 december 2000 23:26 schreef afterburn het volgende:
Mr.B.: Heel mooi proggie! Hou ons op de hoogte van eventuele updates aub!!
Dank, dank :)

Ik probeer zo snel mogelijk aan het werk te gaan aan versie 1.3/2.0 (wat het wordt ligt aan de grootte van de veranderingen die ik maak :P), maar wanneer die af zal zijn? Geen flauw idee... heb het gewoon druk met school de laatste tijd :(

Maar zodra ie af is laat ik uiteraard wat weten op GoT :)

StatBar.nl - @GoT

Verwijderd

ook een vraagje... zou je de netwerk throughput (tcp/ip) erin kunnen verwerken ??
Pagina: 1 2 3 Laatste