StatBar v1.2 is uit! :)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 371 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

geniaaal programma!

mayeb tip, dat je bv kan instellen dat als de cpu boven de X aantal % komt er een gil komt ofzo? en als de vrije ram minder dan x procent van het totaaal is..

dan is ut best makkelijk voor mijn server.:)

maar voor de rest geniaaal progje

applousje!

Verwijderd

Op donderdag 25 januari 2001 17:54 schreef -=[Terrorvis]=- het volgende:
geniaaal programma!

mayeb tip, dat je bv kan instellen dat als de cpu boven de X aantal % komt er een gil komt ofzo? en als de vrije ram minder dan x procent van het totaaal is..
Nee zeg, m'n cpu usage is bijna altijd 100% zeker in win98 en m'n free ram is vaak ook bijna niets, in 98 ook bijna altijd 0.
Misschien maar eens 128mb bij planten :9~

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-02 21:00
Op donderdag 25 januari 2001 17:54 schreef -=[Terrorvis]=- het volgende:
mayeb tip, dat je bv kan instellen dat als de cpu boven de X aantal % komt er een gil komt ofzo?
Hoezo? Je cpu komt toch onder de 100% uit? }:O

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op donderdag 25 januari 2001 14:32 schreef Mr. B. het volgende:
Kan kloppen, en ik durf met 95% zekerheid te zeggen dat dat aan Talisman ligt. Ik heb de routines die StatBar gebruikt om schermruimte voor zichzelf te reserveren zoveel mogelijk gemaakt volgens de specificatie die Microsoft hier geeft (in StatBar 2.0 althans). Versie 1.2 deed dat ook grotendeels al, maar nog niet helemaal. Het kan dus zijn dat 2.0 wel gaat werken met Talisman; zoniet, dan kan ik daar waarschijnlijk niks aan doen.
Talisman heeft ook trubbels met WindowsME, omdat WINDOWSME ZELF! zich niet aan die regels houdt :r|:(:r|:(:r|:(:r|:(:r

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

zekerz een heel vet progje!!!
heb je nog meer vette programma's geschreven??? :)

Verwijderd

StatBar rulez:+ Thanx*D
Pagina: 1 2 3 Laatste