[OC] Abit NF7-S Madness!

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 1.371 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pierre-oord schreef op 15 September 2003 @ 23:26:
[...]

Snap jij het nou? Jij, met een ander bios, een veel lagere pifast op 11x220, verder zelfde instellingen. Dat cache maakt toch niet zoveel uit van een barton. Verder heb ik net nog ff bios10 erop gezet. Ik kan allleen memtesten op 220x10, 230x10 is allemaal fouten. 9,5x245 trekt jouw plank niet zeg je. Mogelijk is dat gewoon het bios, daar had ik ook last van geloof ik. En ik kan met D10 ook niet op 11x220 draaien om een echte vergelijking te maken met eerst :? krijg ik allemaal fouten in memtest. Op xtreme zag ikiemand die dat ook had,maar die wel 11,5 x 220 kon draaien. Dat heb ik nog niet getest. Ik vind dit bord echt vaag. Wél 10x220, niet 11x220. 10x230 werkt ook niet. Ik test het allemaal op 1,7vdd dat werkt met 10x220, 1,9 geeft geen verschil. Hopla, bios D18 erop, en ik zit nu weer vrolijk te typen op 11x220.

En fewture, doet jouwes wel 10x245 ofzo? Of is het misschien gewoon je max.

Als jij me kunt uitleggen wat er met die biossen is, maar ik denk dat alleen een abit-td-er van de biossen dat kan uitleggen.

Ik wil wel een pifast maken op 10x220, maar of dat zin heeft betwijfel ik, die zal altijd lager zijn als 11x220 denk ik zo in een ander bios. En die kan geen 10x220.
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

edit: heb je al eens D18 op je bord gehad en toen 9,5 x 245 geprobeerd?

edit2:
Ik ga, voor ik zo eens ga slapen, een bench voor je draaien. 1 in een volle xp (xp draai jij ook) 1 in 2k. Kijken wat het doet. En ja, ik draai echt 11. 10 kan namelijk niet hier met bios 18 ;)
Ja sorry, mn plank zal wel 245 trekken, maar mn mem niet.. Ik heb geen Vdd mod meer btw. Helpt niks. Plankje doet alles gewoon op 1.7V alleen mn memory kan die snelheden niet aan.

Nog ff 10 en 9,5 gedaan in sisoft..

Afbeeldingslocatie: http://www.fewture.cistron.nl/img/9,5x220sisoft.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.fewture.cistron.nl/img/10x220sisoft.JPG

Scheelt bijna 100MB/s dus terwijl 11x220 en 10 x 220 maar 40 scheelt.

Die extra cache is toch wel een seconde trouwens.. Heeft Thorry of YoupY een keer getest voor me..

Edit:

Ja, bios D18 heb ik getest. BSOD's tot en met.. 17 ook.. 16 is ok en 14 is ook ok, maar beiden klokken niet zo hoog als 10. 11 heb ik niet getest verder alle biossen gehad. 10 is het beste voor mij plank. Er zijn ook lui die met 18 ziek hard gaan. Verschilt gewoon per plank.
Met 18 kom ik niet verder dan 225Mhz.. 226 boot al niet meer en 225 is vet instabiel.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
gek, dat heb ik nou precies omgedraaid met bios D10 en D18. Over die sisoft benches geloof ik je wel. Blijkbaar scheelt het wel wat. Het is geen enorm getal, 60 MB/s, maar wel wat natuurlijk. Ikheb net nog ff goed 11*200 getest. Steeds 3x pifast en daaruit snelste.

Op volle XP SP1 met taakbalk voor troep: 59,30
Op lege 2K SP3: 59,20.

je gelooft me zonder screenz wel hoop ik. Anders post ik ze later wel eens. Jij haalt dus 57,78 , dat scheelt 1,42 seconden met mijn snelste tijd. Ik moet eigenlijk eens een lege XP installatie proberen. En dan nog het verschil tussen SP 1 en zonder, maar dan werkt nforce drivers weer niet lekker.

Naja, lekker slapen nu, tot morgen :)

edit:
1,42 sec, kan dat het barton verschil zijn?
En o ja, over een maand of 2, begin november, ga ik denk naar een lanpartytje van zo'n 100 mensen in delft toe, door o.a. RommelD georganiseerd. Kom je anders ook ff langs? Of andersom...

[ Voor 16% gewijzigd door pierre-oord op 15-09-2003 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 23:30:
[...]

Edit:

Ja, bios D18 heb ik getest. BSOD's tot en met.. 17 ook.. 16 is ok en 14 is ook ok, maar beiden klokken niet zo hoog als 10. 11 heb ik niet getest verder alle biossen gehad. 10 is het beste voor mij plank. Er zijn ook lui die met 18 ziek hard gaan. Verschilt gewoon per plank.
Met 18 kom ik niet verder dan 225Mhz.. 226 boot al niet meer en 225 is vet instabiel.
Klopt idd het blijkt eigenlijk zo dat de nieuwste boardjes het snelste werken met de nieuwste biossen en de wat oudere plankjes met de 10 het beste scoren.

Ben zelf het levende bewijs denk ik :P
Oude plank draaide erg slecht op de 18
Nieuwe plank draait het beste op de 18 8)7 :P

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke,

Met Twimos pc 3700, timings 11-3-2-2
PiFast 59.06
Sandra 3356/3160

met Twinmos pc 3200 BH-5
PiFast 57.93
Sandra 3374/3183

TRAS to CAS delay op 3 scheelt nogal tov 2!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 23:48:

TRAS to CAS delay op 3 scheelt nogal tov 2!! :(
Ghehe..kon ik je zo ook wel vertellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, dat heeft me toch ff aan het denken gezet.
Ik heb ff opnieuw Sandra's mem bandwidthtest gedraait op 10,5x242 met mijn oude BH-5 geheugen.
Niet slecht, al zeg ik het zelf...

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/high.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 23:02:
[...]

Ik vind het meer 'overdone' en nog passief ook.
Neem dan een iets kleinere heatsink en gooi er een fan op. ;)
Zeurkous, je bent gewoon jaloers :p

Afbeeldingslocatie: http://webdesigning.ath.cx/~floris/koelingboven.jpg

Zoals je ziet heb ik de fan van de cpu koeler erop gezet, dit houdt de northbridge op 2.1 volt op 26 graden max. De CPU draait met water uit een emmer met ijs, toch is volgens de bios de CPU temp 42 terwijl het blok gewoon ijskoud aanvoelt (en ik goed op moet letten dat de boel niet zit te condenseren), ik gebruik gewoon AS3 als normaal dus volgens mij is die bios een beetje gaar. Lijkt mij toch sterk dat er een temp verschil van 35 graden in die paar mm zit.

Afbeeldingslocatie: http://webdesigning.ath.cx/~floris/koelingmetfan.jpg

Hier een beter shot van de oude Artic Super Silent Pro koeler (een enorm koelblok met een enorm dikke 80 mm fan) Deze koeler kan een overgeclockte palomino op 45 graden stressed houden, dan is zo'n klein chipsetje geen enkel probleem.

Afbeeldingslocatie: http://webdesigning.ath.cx/~floris/voltregkoeling.jpg

Deze kleine fan zorgt ervoor dat de voltage regulatoren nog goed aan te raken zijn.

Toch heb ik nog niet echt super resultaten gehaald, op lage FSB is 2600 mhz en meer geen probleem, maar een fsb van 225 is lastig te halen. Pifast wil ook nog niet echt lukken (zit nu maar ff 1 chippie in dus wou voor single channel ff gaan)

Ik heb de oude northbridge koeler op de southbridge gezet dus die wordt ook niet echt warm meer.

Ik ga morgen nog proberen bios 10 erin te stoppen, daarna ga ik eens expirimenteren, misschien is het nodig om een vddr mod te doen. Maar ik dacht dat mijn Twinmos / Winbond BH-5 geheugen 230 mhz toch niet zo'n probleem zou moeten vinden op 2.9 volt.

Iemand nog suggesties:

CPU heeft waterblok + AS3 wat constant water van rond de 0 graden rondgepompt krijgt door een Hydor L20 pomp. Het blok zit met 4 bouten en veren met moeren strak op de cpu.

Northbridge is gelapt, heeft een mega heatsink + fan en 2.1 volt voor z'n kiezen en blijft lekker koel, de heatsink zit vast met Zalman 2 componenten koelpasta-lijm.

Southbridge heeft de northbridge koeler met fan erop, dit met de standaard paste die er al op zat. Deze blijft lekker koel.

Geheugen draait op 2.9 volt 11-2-2 CL 2 wordt absoluut niet warm.

Voltage regulatoren zijn gekoeld met een fan (ga hier nog wat sinkjes opzetten) de fan zorgt ervoor dat ze goed aan te raken zijn dus veel meer als 42 graden zal het niet zijn.

Voeding is een QTec 550 watt voeding, de voltages zijn goed stabiel, de VIO is iets aan de hoge kant maar ruim binnen de marges.

Videokaart is een simpel Geforce 2 MX kaartje passief gekoeld zodat ik daar geen last van heb.

In de bios staat alles uit qua sound, lan, sata, firewire enz.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Dit ziet er erg stoer uit. _/-\o_ _/-\o_ . Kom maar op met die PiFast tijd ;) ik ben benieuwd.

Verder zou ik wel eens goed nadenken over isoleren kerel. Water van 0 graden gaat gegarandeerd condens geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Way to go Thorry....Aan je koeling mag het niet liggen zal ik maar zeggen!
2 dingen...
Ten eerste die Qtec...op het eerste gezicht leuk maar toch niet echt geschikt om dik mee te OCen.
Ik spreek uit ervaring.
Heb je al een 3.3V mod gedaan?
Dan ten tweede...Dat geheugen, BH-5 houden wel van wat prik, 2,9V zal als je geluk hebt overvolten naar 3V.
Doe een Vdimm mod, mijn BH-5 krijgt 3.23V voor z'n kiezen tijdens benchen.
Dan je Vdd (dat is punt 3 eigenlijk)... lees er alles over in de link die ik een stuk terug postte.
Succes en met zulke koeling zou mij toch voorbij moeten kunnen met m'n simpele luchtkoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Nog ff een puntje van mij: Ik heb de L12 mod gedaan naar 166mhz. 200 mhz maakt geen verschil, ook zonder L12 wil bios 10 niet werken. Ik geloof trouwens, dat zonder L12 ik ook gewoon op 245 kon draaien.

Ik denk nu dat het verschil tussen 11x220= 2400 mhz en 9,5 x 245 = 2327 het probleem is. Pifast blijft natuurlijk een programma dat erg van CPU afhankelijk is. Ik krijg ongeveer zelfde score met deze 2 mogelijkheden namelijk. Ik zou eigenlijk ff een barton moeten lenen ofzo van iemand :)

Ik denk dat als ik het voor elkaar krijg om 2425 / 9,5 = 255 mhz FSB kan draaien een leuke pifast neer kan zetten met deze 1800+. En 2475 lukt denk ik ook wel, alleen 2500 kon ik net niet op benchen. Dan heb ik dus een FSB van 260 Mhz nodig.... Ik denk niet dat ik dat ga redden, maja, je weet maar nooit. Verder is het dus nog een klein verschil met mensen als fewture die door de meer mhz-en op de processor en extra cache een hogere membench halen. DIt is misschien wel te verwaarlozen, maar ik denk dat je toch enkele Mhz FSB eraf moet halen. Zeg dat ik 260 draai, dat je dan 255 draait zegmaar @ fewture snelheid.

Nu heb ik nog 1 probleem: Red m'n twinmos/winbond BH-5 zulke snelheden? Op 2,85 volt doetie geloof ik 240 - 245... Kan iemand mij vertellen wat dat geheugen ongeveer max doet, met verschillende timings? Gaat vooral om 11-2-2-2 natuurlijk.

edit:
Ik heb trouwens altijd cpu interface op enabled, usb, firewire, geluid enzo aan

[ Voor 4% gewijzigd door pierre-oord op 16-09-2003 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pierre-oord schreef op 16 September 2003 @ 10:18:

Ik denk nu dat het verschil tussen 11x220= 2400 mhz en 9,5 x 245 = 2327 het probleem is. Pifast blijft natuurlijk een programma dat erg van CPU afhankelijk is. Ik krijg ongeveer zelfde score met deze 2 mogelijkheden namelijk. Ik zou eigenlijk ff een barton moeten lenen ofzo van iemand :)
Nu ga je weer de fout in kerel. PiFast is NIET erg cpu afhankelijk. Je fsb telt gigantisch mee! die 245MHz zou VEEL sneller moeten zijn, maaaaarrrrrr... check de MP.. onder de 10.. en dat kost echt tijd. De snelheid die je dus wint met 245MHz word ongedaan gemaakt doordat je onde de 10 zit.

Je moet gewoon zorgen dan je 10 x 240 kan draaien en je zult versteld staat hoe hard je gaat dan.
Ik denk dat als ik het voor elkaar krijg om 2425 / 9,5 = 255 mhz FSB kan draaien een leuke pifast neer kan zetten met deze 1800+. En 2475 lukt denk ik ook wel, alleen 2500 kon ik net niet op benchen. Dan heb ik dus een FSB van 260 Mhz nodig.... Ik denk niet dat ik dat ga redden, maja, je weet maar nooit. Verder is het dus nog een klein verschil met mensen als fewture die door de meer mhz-en op de processor en extra cache een hogere membench halen. DIt is misschien wel te verwaarlozen, maar ik denk dat je toch enkele Mhz FSB eraf moet halen. Zeg dat ik 260 draai, dat je dan 255 draait zegmaar @ fewture snelheid.
Zoek een bios waarmee je 10,5 aan de praat krijgt, das echt sneller. 9,5 x 255 haal je nooit namelijk. En al haal je het wel dan kun je dus beter 10 x 245 draaien ofzo.
Nu heb ik nog 1 probleem: Red m'n twinmos/winbond BH-5 zulke snelheden? Op 2,85 volt doetie geloof ik 240 - 245... Kan iemand mij vertellen wat dat geheugen ongeveer max doet, met verschillende timings? Gaat vooral om 11-2-2-2 natuurlijk.
Met wat geluk haal je de 250 wel met dat mem. verder heb je geen keus kwa mem, want beter is er niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Few, kan heel misschien aan 2x256 Twinmos BH-5 komen, interesse?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
ja, ik snap je. Maar ja, ik kan wel met bios 10 ik denk aardig stabiel 10x220 draaien, maar 10x230 is rijen fouten in memtest (test 5). En dat is ook met 1,9 vdd. Als dat zo zou zijn is het bord super rot, en dat is natuurlijk niet zo, of zou m'n bord 10x beter presteren met bios 10 en dat het daarom al fouten geeft? Lijkt me toch wel sterk. Ik zal thuis nog eens een pifast draaien op 10x220, en een sisoft. M'n twinmos doet dus wel 245 mhz, dus is wel veelbelovend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 september 2003 @ 12:30:
Hey Few, kan heel misschien aan 2x256 Twinmos BH-5 komen, interesse?
Ja!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoupY schreef op 16 September 2003 @ 07:45:
Dit ziet er erg stoer uit. _/-\o_ _/-\o_ . Kom maar op met die PiFast tijd ;) ik ben benieuwd.

Verder zou ik wel eens goed nadenken over isoleren kerel. Water van 0 graden gaat gegarandeerd condens geven
Dat ijs is alleen maar nu ff om te testen en om te zorgen dat het aan de tempratuur in ieder geval niet ligt. Ik veeg met een papiertje af en toe het blok af, dus dat gaat op zich wel.
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 08:50:
Way to go Thorry....Aan je koeling mag het niet liggen zal ik maar zeggen!
2 dingen...
Ten eerste die Qtec...op het eerste gezicht leuk maar toch niet echt geschikt om dik mee te OCen.
Ik spreek uit ervaring.
Heb je al een 3.3V mod gedaan?
Dan ten tweede...Dat geheugen, BH-5 houden wel van wat prik, 2,9V zal als je geluk hebt overvolten naar 3V.
Doe een Vdimm mod, mijn BH-5 krijgt 3.23V voor z'n kiezen tijdens benchen.
Dan je Vdd (dat is punt 3 eigenlijk)... lees er alles over in de link die ik een stuk terug postte.
Succes en met zulke koeling zou mij toch voorbij moeten kunnen met m'n simpele luchtkoeling?
QTec is niet zo geweldig neej, maar ik heb nog geen echt afwijkende voltages gemeten, ik zal vanavond een grote test doen om te kijken of de voeding misschien rot is.

Ik heb nog geen 3.3 mod gedaan, mijn voeding heeft ook geen sense draad aan de 3.3.

VDimm mag dus nog wat omhoog.

Je link kan ik niet vinden, alleen een over het geheugen, maar wat is er mis met 2.1 volt op de chipset?

Ik mag hopen dat ik jou voorbij kom maar als ik een rotte NB en een rotte CPU heb dan zal dat niet lukken.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thorry, zulke hoge voltages op de NB werken vaak alleen maar nadelig. Dus verhoog het niet als het niet nodig is, want velen gaan met 1.8V al over de 240 heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NB nu @ 1.85 volt ongeveer.

Ik meet op m'n 3.3 3.44 volt, dit is een bekend probleem, maar wat doe ik eraan?

12 volt is wel rocksolid @ 12.18 volt.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoupY schreef op 25 August 2003 @ 20:15:
Het regent NF7-S jes. De mijne heb ik vandaag binnen. Southbridge week 9 A3 en Northbridge week 11 A1. Morgen ga ik ook maar weer eens alle onderdelen halen die nodig zijn om dit bordje naar behoren te laten functioneren, ben alleen bang dat ik de mosfet heatsinkjes nog ergens moet bestellen, dus 't kan nog een paar dagen duren voordat dit bordje gaat draaien. :|

Maar als 't gaat draaien..... >:)

dan gaat er binnenkort weer een update van m'n pifast komen. M'n richttijd is 52.94 snelste op water ter wereld, volgens de lijst bij Hexus.

@caspergt : Lijkt me vrij logisch dat er geen spanning staat tussen de nul lijn en de aarde. Zou ook niet goed zijn als dit wel zo was. Kerel, zoek aub eerst even uit hoe je een multimetertje gebruikt. ~ (ook wel AC) is voor wisselspanning, DC is voor gelijkspanning, en dat is wat je wilt meten. Probeer 't ding ook gelijk ff op 't stopcontact uit, dan weet je zeker dat 't ding nog in orde is (let wel goed op de standen waar je 't ding op zet!!). Mocht je dan nog steeds rare waardes krijgen check dan even de zekering van 't ding. Het zou best kunnen dat die door al dit geklungel doorgebrand is.

Edit:
YoupY was net iets te laat. Is nu een beetje dubbel, maar ja, misschien wordt 't daar wel wat duidelijker van... :+
52.94secs....lijkt me echt niet de snelste tijd ter wereld op water. Cathar draait 2780Mhz met een barton op water. Die zet echt wel een betere score neer hoor. Maargoed, hij is volgens mij niet iemand die echt van benchen houdt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Hé fewture, jij zegt zo makkelijk van: "Je moet gewoon zorgen dat je 10x240 kunt draaien". Hoe zou jij het dan aanpakken met mijn bord? Heb je een goed idee om bios10 te laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet ff kijken, heb misschien iemand die wil ruilen met mijn PC 3700 (met bijbetaling uiteraard) ik weet alleen nog niet of het BH-5 is.
Je hoort het wel van me. ;)
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 13:26:

[...]

QTec is niet zo geweldig neej, maar ik heb nog geen echt afwijkende voltages gemeten, ik zal vanavond een grote test doen om te kijken of de voeding misschien rot is.

Ik heb nog geen 3.3 mod gedaan, mijn voeding heeft ook geen sense draad aan de 3.3.
Ik ben bang dat je niet goed gekeken hebt, mijn Qtec 550 had anders wel een sensedraad aan de 3.3V. :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 17:04:
[...]

Ik moet ff kijken, heb misschien iemand die wil ruilen met mijn PC 3700 (met bijbetaling uiteraard) ik weet alleen nog niet of het BH-5 is.
Je hoort het wel van me. ;)

[...]

Ik ben bang dat je niet goed gekeken hebt, mijn Qtec 550 had anders wel een sensedraad aan de 3.3V. :+ ;)
Mijne oude Qtec 550W niet. Maar ben inmiddels al geswitch van PSU ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 17:04:
[...]

Het wordt tijd voor een B) voor mij, ik heb er dus wel 1 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 17:05:
[...]

Mijne oude Qtec 550W niet. Maar ben inmiddels al geswitch van PSU ;)
Hmm, vreemd! Ik heb ook een nieuwe, een Enermax 465w met 33ampere op de 12V lijn! Precies waar ik het nodig heb.
De meeste dikke voedingen (Antec) hebben tot 24a op de 12V.
Wat heb jij nu?
edit: zie het al, een Thermaltake 8)7 :X , ook een goeie!
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 17:08:
[...]

Het wordt tijd voor een B) voor mij, ik heb er dus wel 1 :X
B) 8)7
Told you!! Oranje met een dunnere oranje sensedraad. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Hier nog 2 benchies van mij onder 2k, eenverse xp ga ik nog eens proberen om te kijken of dat veel verschil maakt.

plaatje1 226x11 = 58,20
plaatje2 216x11,5 = 58.89

SCheelt wel wat, maar niet ongeloofelijk veel. FSB winst valt dus wel mee, per 10mhz 0,69 seconden pifast erbij. Dit was met bios D18. Ik zal zo nog eens een bench maken van 220x10 wat iig stabiel is in bios 10.
Ik wil als ik die bench post dan heel graag iemand die diezelfde bench maakt, Fewture, vrijwilliger? Kan weer iets schelen door barton, maar ik wil kijken of het dus echt veel scheelt per bord.

edit:
lama gaan. Ik kan geeneens booten op 10*220 met D10. Het is en blijft een slecht bios voor mijn bord.

[ Voor 8% gewijzigd door pierre-oord op 16-09-2003 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb jij voor bord dan?
Welke week NB?
Bios d10 doet het bij mij en bij Fewture toch echt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 19:22:
Wat heb jij voor bord dan?
Welke week NB?
Bios d10 doet het bij mij en bij Fewture toch echt _/-\o_
Ik heb een Abit NF7-S Rev. 2.0. Ik maak wel een keer pix. De northbridge enzo weet ik niet, ik zal dat opzoeken. Ikheb namelijk geschuurd zodat je nog nét de codes kunt lezen. Zodra ik m'n pelt krijg beloof ik die code op te schrijven, en dan post ik heb nog eens. Ik heb een ijzer CPU klipje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pierre-oord schreef op 16 September 2003 @ 19:27:
[...]

Ik heb een Abit NF7-S Rev. 2.0. Ik maak wel een keer pix. De northbridge enzo weet ik niet, ik zal dat opzoeken. Ikheb namelijk geschuurd zodat je nog nét de codes kunt lezen. Zodra ik m'n pelt krijg beloof ik die code op te schrijven, en dan post ik heb nog eens. Ik heb een ijzer CPU klipje.
Ja duh! Dat begrijp ik dat jij een Abit NF7-S rev 2.0 hebt, ik bedoelde ook welke week. :+

SmokeyTheBandit zegt dat hij met zijn bord (vlgns mij week 16) het best met d 18 draait, hebbie bios 14 beta al geprobeerd, schijnt ook goed te zijn.

@Fewture, you've got mail. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 20:32:
[...]

Ja duh! Dat begrijp ik dat jij een Abit NF7-S rev 2.0 hebt, ik bedoelde ook welke week. :+

SmokeyTheBandit zegt dat hij met zijn bord (vlgns mij week 16) het best met d 18 draait, hebbie bios 14 beta al geprobeerd, schijnt ook goed te zijn.

@Fewture, you've got mail. ;)
14 beta wel eens gedaan geloof ik, maar die heeft ook geen mp's van 10 :S

ennu, als martijn (smokey) weer bijkomt (?) je zou nog wat naar me opsturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

En we gaan met de NF7-S hier verder: [rml][ Ervaring] NF7-S Madness!! (Deel 2)[/rml]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.