[FS2002/2004] Vragen en mooiste screenshots, deel 56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.633 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:22
Ik probeer nu al de hele tijd naar www.dutchvacc.nl te gaan om daar een kaart van schiphol te downloaden (met taxiways etc). Helaas is die site down (al vrij lang). Heeft iemand deze kaart misschien voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCommando schreef op 31 July 2003 @ 15:52:
Ik probeer nu al de hele tijd naar www.dutchvacc.nl te gaan om daar een kaart van schiphol te downloaden (met taxiways etc). Helaas is die site down (al vrij lang). Heeft iemand deze kaart misschien voor me?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen An225 op EHEH om 09.30 grootste vliegtuig van de wereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Zou je em hier even neer willen zetten :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je even je email geeft of op msn komt dan stuur ik hem je wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Thanks!

[ Voor 88% gewijzigd door DutchCommando op 31-07-2003 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Ook te downloaden van www.dijk.com/dutchvacc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
@pascallio dan kom je een uur te laat... het is half negen. En in nederland is dat 8.30...

@dutchcommando: die sit is niet 'al heel lang down'. Sinds vrijdag, das minder dan een week. De server is momenteel weer up, alleen de data moet nog worden terug gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Jochem schreef op 31 juli 2003 @ 17:42:
@pascallio dan kom je een uur te laat... het is half negen. En in nederland is dat 8.30...

@dutchcommando: die sit is niet 'al heel lang down'. Sinds vrijdag, das minder dan een week. De server is momenteel weer up, alleen de data moet nog worden terug gezet.
simpele vraag van mij: Duurt dat "a few days"?

Komt er ook een keer een nieuwe website?

[ Voor 8% gewijzigd door Floppie op 31-07-2003 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Jochem schreef op 31 July 2003 @ 17:42:
Alles langer dan een uur down op het web = heel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCommando schreef op 31 juli 2003 @ 17:48:
[...]

Alles langer dan een uur down op het web = heel lang.
Heb je mn mailtje gehad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rellehenk schreef op 31 July 2003 @ 17:46:
[...]

simpele vraag van mij: Duurt dat "a few days"?

Komt er ook een keer een nieuwe website?
Je vergeet 1 belangrijke factor beste vrind......Dit is allemaal PUUR vrijwilligerswerk, waarin veel vrije tijd in zit, geloof me. Computers en bandbreedte worden gratis ter beschikking gesteld. Niet iedereen kan zoveel tijd hebben, vooral nu het vakansie is.

Over de website. We blijven bij deze lay-out, alleen de content moet drastisch veranderen. Daar is over vergaderd en iedereen zal er aan werken zodra de boel weer "up" is.

Hopelijk heb ik U en anderen hiermee genoeg geïnformeerd ipv dat gedram over die website.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Verwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 19:53:
[...]

Je vergeet 1 belangrijke factor beste vrind......Dit is allemaal PUUR vrijwilligerswerk, waarin veel vrije tijd in zit, geloof me. Computers en bandbreedte worden gratis ter beschikking gesteld. Niet iedereen kan zoveel tijd hebben, vooral nu het vakansie is.

Over de website. We blijven bij deze lay-out, alleen de content moet drastisch veranderen. Daar is over vergaderd en iedereen zal er aan werken zodra de boel weer "up" is.

Hopelijk heb ik U en anderen hiermee genoeg geïnformeerd ipv dat gedram over die website.
ik weet er ook niet veel van. Daarom vraag ik het :)

Wat betreft de website, ik vind hem er wat karig uitzien als ik vergelijk met websites van andere vacc's.
Maar idd, allemaal vrijwilligerswerk, wordt ook erg gewaardeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Active camera FS2004 is uit! check www.avsim.com

SJESUS! :( Sorry hoor, dit is OOK alweer payware! Gvd, dat wordt een lekker duur grapje, FS2004, voor een arme student. :'( Eerst FSUIPC, nu active camera en ga zo maar door. ...

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Verwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 20:08:

SJESUS! :( Sorry hoor, dit is OOK alweer payware! Gvd, dat wordt een lekker duur grapje, FS2004, voor een arme student. :'( Eerst FSUIPC, nu active camera en ga zo maar door. ...
Purchase: Active camera 2004 is offered as a Try and Buy product. Download the fully functionnal version limited to the Seattle (KSEA) area and give it a try.

Moet je nog gaan betalen ook!

Ja, zo gaat het steeds vaker. Eerst freeware, lekker populair laten worden, en dan er geld voor vragen als payware addons en gebruik van maken.

[ Voor 34% gewijzigd door Floppie op 31-07-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
rellehenk schreef op 31 July 2003 @ 20:11:
[...]

Purchase: Active camera 2004 is offered as a Try and Buy product. Download the fully functionnal version limited to the Seattle (KSEA) area and give it a try.

Moet je nog gaan betalen ook!

Ja, zo gaat het steeds vaker. Eerst freeware, lekker populair laten worden, en dan er geld voor vragen als payware addons en gebruik van maken.
Bezopen, iedereen ruikt geld tegenwoordig. Leuk voor de mensen die de VC/Cabin van PMDG gebruiken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

rellehenk schreef op 31 July 2003 @ 20:07:
[...]

ik weet er ook niet veel van. Daarom vraag ik het :)

Wat betreft de website, ik vind hem er wat karig uitzien als ik vergelijk met websites van andere vacc's.
Maar idd, allemaal vrijwilligerswerk, wordt ook erg gewaardeerd :)
Wat grappig. Ik vind 99% van de FS-related websites oerlelijk (zie eerdere rant in dit topic), terwijl ik die van DutchVACC overzichtelijk, mooi en eenvoudig te gebruiken vind. En mooi nationalistisch oranje :+

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:44
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 15:57:
Morgen An225 op EHEH om 09.30 grootste vliegtuig van de wereld :)
Ik ben er om 11:00, om een uur later de start mee te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online

Het gaat ondertussen wel erg bezopen worden, alles gaat payware na eerst een soort afhankelijkheid te hebben gecreeerd.

Neem PMDG, brengen een product uit waarbij je alles moet lenen. Voor uberhaupt eem blik in de cabine te kunnen werken heb je Active camera nodig. Op zich al vreemd dat ze dat totaal afschuiven op een program waar ze helemaal niets mee van doen hebben.

Nu doet zich het feit voor dat de rakkers van Active camera commercieel gaan. Dat is kut maar hun vrije keus. Alleen voor de bezitters van de PMDG betekent dit direct een schadepost aangezien voor volledige FS2004 functionaliteit Active camera 2004 moet worden aangeschaft. Kunnen ze met een aangepaste beperkte versie komen als noodoplossing, dat is volstrekt ontoereikend.

Daarbij genomen de belachelijke kwaliteit die de release kenmerkt is het wat mij betreft een tijd om de Flightsim-wereld eens goed wakker te schudden en eens signaal af te kunnen geven voor aankomend geldzoekers die met prutswerk komen bij de release. Op welke manier zal je denken:

Afhankelijk van de oplossing van PMDG uiteraard, maar daar verwacht ik niet bar veel van. Simpel vanwege het feit dat iedereen ergens anders zit en internet lekker anoniem is. Open een forum en deel de meestal beschamende oplossing daar en thats it. Meer hoef je niet te doen schijnt men te denken.

Ik heb de PMDG in Nederland via internet aangeschaft en dan is het Nederlandse recht erop van toepassing. Dit betekent dat ik hier een procedure tegen PMDG kan gaan beginnen en PMDG zich hier zal moeten verdedigen willen ze niet meteen verliezen.
Dat gaat voor hun een kostbare aangelegenheid worden. Prima, want de PMDG bezitter wordt ook op kosten gejaagd.

Ik wil daarom eens peilen wie zich hierin kan vinden en zich ook benadeeld voelt en wel eens actie in de tent wil zien?

De griffiekosten zijn nihil vanwege de hoogte van de (schade: klinkt dat dramatisch ineens :) , maar het blijft het wel.)
Verdere kosten zijn er niet echt aangezien ik zelf de hele procedure zal gaan voeren omdat ik over de betreffende kennis (mag je hopen :o ) en opleiding beschik (tijd over tussen simmen door ;) ).

Kortom: iemand die zich hierin kan vinden en ook een vordering zou willen indienen indien het zover komt?
Je moet dus wel rechtmatig eigenaar van de PMDG zijn. (tja, terwijl ik die zin typ denk ikl meteen van "zullen er hier wel lekker weinig zijn" ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
*

[ Voor 143% gewijzigd door Floppie op 31-07-2003 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:05
Ben vandaag een dagje op EHAM geweest.
Viel met mn neus in de boter bij aankomst bij runway 24. Een stuk of 8 grote kisten (747,DM-11) gingen achter elkaar de lucht in.
Landingen waren op 18R.
Ik heb foto's, maar alles genomen met een "ouderwetse camera". Dat wordt dus laten ontwikkelen en inscannen.
Expect pictures somewhere next week dus (ik lijk wel op PMDG :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

In de hoop iemand van dienst te zijn:

Op de fora van FlightSim.com las ik over iemand die zijn drivers van http://www.omegacorner.com haalde en daarna betere framerates haalde.

Nu had ik niet of nauwelijks problemen met mijn framerates, maar wel met een soort hapering als er teveel scenery of met name 3D-wolken in beeld kwamen. En wat blijkt: in mijn geval blijken deze drivers alle problemen op te lossen.

Proberen, dus! Ik heb de zgn. quality en performance beiden getest, waarbij de performance-drivers nog steeds die stotteringen vertoonden en de quality-drivers beter draaiden. Go figure...

Ik heb een GeForce3-Ti200, bij de weg, maar op het andere forum waren ook mensen met een GeForce2 en 4 MX geholpen.

Succes!

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Prima idee.

Wat wil je precies gaan vorderen bij PMDG?

Misschien helpt het al om eerst een goed dichtgespijkerde brief / mail te sturen? Ik heb de eerste week tijdens mijn opstartproblemen flink wat e-mailcommunicatie gehad met zowel Robert als Lefteris, dus mail lezen doen ze wel.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Def_Os schreef op 31 July 2003 @ 21:29:
In de hoop iemand van dienst te zijn:

Op de fora van FlightSim.com las ik over iemand die zijn drivers van http://www.omegacorner.com haalde en daarna betere framerates haalde.

Nu had ik niet of nauwelijks problemen met mijn framerates, maar wel met een soort hapering als er teveel scenery of met name 3D-wolken in beeld kwamen. En wat blijkt: in mijn geval blijken deze drivers alle problemen op te lossen.

Proberen, dus! Ik heb de zgn. quality en performance beiden getest, waarbij de performance-drivers nog steeds die stotteringen vertoonden en de quality-drivers beter draaiden. Go figure...

Ik heb een GeForce3-Ti200, bij de weg, maar op het andere forum waren ook mensen met een GeForce2 en 4 MX geholpen.

Succes!
thnx :)
IK heb hier al divers keren gevraagd of er iemand ervaringen met de drivers van omegacorner had in FS2002. Alleen was dat blijkbaar niemand. Ik heb ze zelf eens een half jaar geleden geprobeerd en dat viel tegen. Pas later las ik dat je in windows zelf alles moet uitzetten en zeker geen RivaTuner aangezien de drivers zelf alle instellingen kennen 8)7 vandaar dat het tegenviel ;) waarschijnlijk.

Toch maar weer een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

rdluca schreef op 31 July 2003 @ 21:34:
[...]

IK heb hier al divers keren gevraagd of er iemand ervaringen met de drivers van omegacorner had in FS2002. Alleen was dat blijkbaar niemand. Ik heb ze zelf eens een half jaar geleden geprobeerd en dat viel tegen. Pas later las ik dat je in windows zelf alles moet uitzetten en zeker geen RivaTuner aangezien de drivers zelf alle instellingen kennen 8)7 vandaar dat het tegenviel ;) waarschijnlijk.

Inderdaad: nergens aankomen, want de drivers zijn al geoptimaliseerd. De resultaten zijn vrij goed bij mij. Ik vloog net door een paar wolken en het haperen trad weer op, maar zeker minder erg dan voorheen.

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rdluca schreef op 31 July 2003 @ 21:34:
[...]

Ik ben net thuisgekomen en las hierzo dat de Patch voor PMDG ding nog steeds niet uit zijn?! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm, hoe post je een screenshot? Heb zonet een vlucht van EBBR naar EDDF en dan naar LOWL gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 22:03:
Euhm, hoe post je een screenshot? Heb zonet een vlucht van EBBR naar EDDF en dan naar LOWL gedaan.
Je pics op je eigen site zetten of uploaden http://server2.fs2002.com/img_upload.php

je krijgt dan de link naar je pics als

[img]..... url naar piccie.....[/img]

en dat post je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:33

klaaz

it's me!

Ik heb FS9/FS2004 vanaf vanmiddag, eerst problemen gehad met een zwart scherm bij create flight (zag alleen de cessna), na anti aliasing settings in de drivers uitzetten was dat opgelost. Nu zit ik echter met het volgende probleem:

Na create flight sta ik op de startbaan, kan prima rondkijken, verschillende views selecteren. Zodra ik echter gas geef en het toestel begint te rollen dan wordt FS zo traag als dikke stront door een nauwe trechter. En dan bedoel ik traag. 1 frame per 4 seconden oid. Ben al uren aan het zoeken maar kon nog geen oplossing vinden.

Systeem P4 2.4 / Geforce 4200ti met detonators 44.03. Ben nu de omega drivers aan het downloaden om deze eens te proberen. Iemand een idee?

(heb trouwens ook regelmatig dat bij het laden van de scenery een foutmelding verschijnt dat ie een of andere directory niet kon openen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 12:19
Hier ook dikke probs met fs9, bevroren beeld all the way na 10 min spelen.
Pc is zowiezo een zootje, net nieuwe hd gekocht en morgen maar een schone installatie van alles, eens kijken of het dan werkt :(

ps. hd staat al in specs :P

[ Voor 8% gewijzigd door weststar op 31-07-2003 23:00 ]

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Directx 9.0 geinstalleerd? Volgens mij heeft FS2004 die nodig (niet dat het die functies gebruikt)
En mischien is je CD wel FUBER ;)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
dx 9 staat er op, kon ook niet anders bij install, enneh heb een superlegale versie :)
Denk niet dat het een cd probleem is, meer dat m'n radeon het niet helemaal leuk meer vind.
Denk dat met een schone win xp install het probleem wel verholpen is ... (hoop, hoop)

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, euhm wanneer komt FS2004 uit? Of is die al uit want iedereen spreekt hier over...
Groeten,
Robin
Morgen post ik de screenshots van de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:06
rdluca schreef op 31 juli 2003 @ 20:58:
[...]

Het gaat ondertussen wel erg bezopen worden, alles gaat payware na eerst een soort afhankelijkheid te hebben gecreeerd.

*knip

Kortom: iemand die zich hierin kan vinden en ook een vordering zou willen indienen indien het zover komt?
Je moet dus wel rechtmatig eigenaar van de PMDG zijn. (tja, terwijl ik die zin typ denk ikl meteen van "zullen er hier wel lekker weinig zijn" ;) .
Count me in, RELLEN 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilly schreef op 31 July 2003 @ 23:30:
[...]

Count me in, RELLEN 8)7
My words :P :P

War Time.....:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Crack me crack me" zo luidt de nieuwe callout van het GPWS in FS2004.
Wat een problemen allemaal; met FS2002 waren we destijds BLIJ (remember :) :D ), maar dat woord zit met de nieuwe FS versie plus Padd-ons niet meer in mijn vocabulaire.
Heb zin om in dove woede met een windbuks zowel de bak als het beeldscherm naar de klote te schieten.
maar misschien is rdluca's actie toch handiger

- Een verdrietige simmer ;( -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 22:13

Delphi32

Heading for the gates of Eden

Er gaan geruchten dat ScreenShooter uncrackable payware gaat worden :Y) 1 Cent per screensh :X 8)7
* Delphi32 hits* Delphi32 on the head for talking too much ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vanavond bij Dynabyte m'n gereserveerde FS2004 opgehaald. Helaas hadden ze de gratis joysticks nog niet binnen, maar ik krijg een belletje zodra ze binnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Er gaan geruchten dat ScreenShooter uncrackable payware gaat worden 1 Cent per screensh
Ik hoorde dar Micro$oft in de volgende versie van FS luchthavengelden e.d. gaat vragen. Betalen per landing dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Slambam_ schreef op 01 August 2003 @ 00:22:
[...]

Ik hoorde dar Micro$oft in de volgende versie van FS luchthavengelden e.d. gaat vragen. Betalen per landing dus! :)
Ok, ok, dus luchthavengelden. Krijg ik dan ook eindelijk mijn virtueel salaris? :? :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
-Sander_ schreef op 01 augustus 2003 @ 00:25:
[...]

Ok, ok, dus luchthavengelden. Krijg ik dan ook eindelijk mijn virtueel salaris? :? :)
ILA ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Gilly schreef op 31 July 2003 @ 23:30:
[...]

Count me in, RELLEN 8)7
rellen >:)

Wist je trouwens al dat posky bezig is met een nieuwe A330.

Misschien PSS ook wel :)

[ Voor 26% gewijzigd door Floppie op 01-08-2003 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
rellehenk schreef op 01 augustus 2003 @ 00:27:
[...]

Ja

2+4=6 dus het zou kunnen ja :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 22:01:
[...]

Ik ben net thuisgekomen en las hierzo dat de Patch voor PMDG ding nog steeds niet uit zijn?! :r
Ja het is idd balen dat die patch nog steeds niet uit is..

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 2004 geinstalleerd, maar mooi dat ik weer problemen met de Radeon 9800 heb. Het viel me al eens op dat sommige games rotzooi geven als je alt-tab't naar de desktop (windows worden een rotzooitje), maar aangezien FS2004 ook tekstvensters in het hoofdmenu etc heeft, gaat het daar nu ook mis.

Ik heb nog niet de allerlaatste drivers geinstalleerd, wel DirectX9.0b, maar als ik zo eens rond-google, zijn er meer mensen die problemen hebben met Radeon's. Hier nog suggesties, of kan ik beter in SPV posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Na installatie van PMDG 737 krijg ik elke keer als ik FS9 op start deze foutmelding, ik heb PMDG al opnieuw geinstalleerd maar hij blijft deze fout geven.. heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/foutfs9.jpg

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg toe aan de FS9.CFG:

[Oldmodules]
PMDGOptions.DLL=1

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
lamaar

[ Voor 98% gewijzigd door Mavvie op 01-08-2003 02:08 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Er schijnt een know issue te zijn met FS9 en de Soundblaster Live :?
Ik heb in iedergeval haperend en krakend geluid (vooral na t wisselen van view).
Iemand die hier een oplossing voor weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Hopen dat MS nu wel patches gaat uitbrengen voor FS2K4.. belachelijk dat dat niet gebeurde bij FS2K2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 00:56:
Net 2004 geinstalleerd, maar mooi dat ik weer problemen met de Radeon 9800 heb. Het viel me al eens op dat sommige games rotzooi geven als je alt-tab't naar de desktop (windows worden een rotzooitje), maar aangezien FS2004 ook tekstvensters in het hoofdmenu etc heeft, gaat het daar nu ook mis.

Ik heb nog niet de allerlaatste drivers geinstalleerd, wel DirectX9.0b, maar als ik zo eens rond-google, zijn er meer mensen die problemen hebben met Radeon's. Hier nog suggesties, of kan ik beter in SPV posten?
Mijn beeld knippert een beetje bij het laden, en als ik in fullscreenmode op ALT druk om naar het menu te gaan, begint het beeld ook te knipperen.

Ik heb Radeon 9800 met 3.6 drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rellehenk schreef op 01 August 2003 @ 09:31:
[...]

Mijn beeld knippert een beetje bij het laden, en als ik in fullscreenmode op ALT druk om naar het menu te gaan, begint het beeld ook te knipperen.

Ik heb Radeon 9800 met 3.6 drivers
Daar heb ik dus ook last van :(
Geen idee waar het aan ligt...iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Sleepie schreef op 01 August 2003 @ 02:56:
Ik heb in iedergeval haperend en krakend geluid (vooral na t wisselen van view).
Je bedoeld je het probleem van VIA chipset met Soundblaster LIVE ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Gilly schreef op 01 August 2003 @ 09:56:
[...]

Je bedoeld je het probleem van VIA chipset met Soundblaster LIVE ??
Psies, heb ik ook last van. Vooral als de motoren goed opspinnen (bij veel herrie dus).
Ik kan die verdomde patch echter neit meer vinden.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Ik heb geen VIA chipset...maar wel een SB Live op een NF7 (nforce chipset dus).
Geluid werkt echt voor geen meter....zodra ik van view wissel komt er alleen nog maar een onnoemelijke partij gekraak uit mn speakers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Sleepie schreef op 01 August 2003 @ 10:41:
Ik heb geen VIA chipset...maar wel een SB Live op een NF7 (nforce chipset dus).
Geluid werkt echt voor geen meter....zodra ik van view wissel komt er alleen nog maar een onnoemelijke partij gekraak uit mn speakers :(
Heb je wel de NForce 2.45 drivers installed? Die lossen een hoop soundprobs op schijnt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Ik zit nu op de zaak, maar ik zal het vanavond even nakijken.
Volgens mij staan ze er wel op, maar volgens mij lossen die hooguit soundprobs met de onboard kaart op. En die gebruik ik niet (uitgeschakeld in de BIOS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
456 schreef op 01 August 2003 @ 10:20:
[...]

Psies, heb ik ook last van. Vooral als de motoren goed opspinnen (bij veel herrie dus).
Ik kan die verdomde patch echter neit meer vinden.
Kun je hier mischien wat mee : ftp://ftp.pinnaclesys.de/driver/pc/extras/ActualPPE.htm

Bij mij heeft deze en die ander echter nooit geholpen, ooit maar is een andere geluidskaart erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
-------------

Captains-

Good Morning!

(Or evening, for those in the ANZAC region! )

Robert S. Randazzo
Precision Manuals Development Group

----------------

AAN HET WERK !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rellehenk schreef op 01 August 2003 @ 00:27:
[...]

Echt waar? Wat was er mis met de orginele A330 dan? Word zeker ook payware...
Sleepie schreef op 01 August 2003 @ 02:56:
Geen oplossing maar zelfde probleem :( Dit is bij meerdere games en begin langzamerhand toch de :r erop tekrijgen :( Het is bij niet echt gekraak maar het stotert op het geluid. hele tijd hoor je brr brr :P

Mischien maar eens een nieuwe geluidskaart kopen :(

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...
As I am writing this the latest iteration of the Service Update is being transferred to the beta testing team for review. Today the team spent the majority of the day trying to identify the source of two major problems:

1) A reduction in FPS between the previous verions of the Service Update.

2) The source of a rather nasty little problem that causes the AFDS system to become populated with corrupt data that puts the airplane out of control in certain, unusual circumstances.

We believe we have fixed #1- but I'm sending it to the testing team for validation... For those interested, we have a stablized FPS and memory usage structure. FPS in the VC using the 700 with Winglets Stairs, VC and VCCAB on my 2.6Mhz was 18-35 with this version, up from 14-20... Additionally we have decreased overall memory usage for the airplane by approximately 30%.

The other nasty little bug that we are searching out is elusive.

I have sent the latest update out to our testing team- i'll let you know what they are thinking later today.

For those who are planning ahead- please keep in mind that the primary mission of this service update is to stabilize the airplane in both FS2002 and FS2004 while enhancing it's performance in both sims. We are also erradicating the significant items that have been identified- and a very large number of smaller items.

I expect we are going to want at least one further update for some FMC/AFDS functionality- but not in the very near term..... the team will need a rest once this Service Update is out!

More news later...

Robert S. Randazzo
Precision Manuals Development Group
www.precisionmanuals.com
Hij durft geen datum meer te noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
I expect we are going to want at least one further update for some FMC/AFDS functionality- but not in the very near term..... the team will need a rest once this Service Update is out!
Lekker is dat...zitten we straks nog met een niet/slecht werkende FMC :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
The_FrankO schreef op 01 August 2003 @ 11:12:
[...]

Echt waar? Wat was er mis met de orginele A330 dan? Word zeker ook payware...
Je kent het he, dynamic shine enzo en allemaal wat gedetailleerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LEPA-LEIB

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr010.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr014.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr015.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr016.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr017.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr018.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr019.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr020.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr021.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr022.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr023.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr024.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr025.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr026.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr027.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr028.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr029.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr030.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr031.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr032.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr033.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr034.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr035.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr036.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/esgee/LEPA-LEIB/fsscr037.jpg

Mooie kist hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Gebruiken jullie de standaard panels bij die kisten in FS9 ?
Elk freeware panel wat ik tot nu toe heb geprobeerd te installeren onder FS9 werkt (bij mij) niet namelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleepie schreef op 01 August 2003 @ 11:46:
Gebruiken jullie de standaard panels bij die kisten in FS9 ?
Elk freeware panel wat ik tot nu toe heb geprobeerd te installeren onder FS9 werkt (bij mij) niet namelijk :?
Ja helaas wel :( is niet veel aan zo maar je moet wat he :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Je moet inderdaad wat ja :(
Van alle add-ons (pay- en freeware) werkt er eigenlijk maar heel weinig onder FS9 helaas :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Waarom installen jullie dan 2k4 :? :? je weet toch dat de eerste periode geen reet werkt.

Nu lekker leeghoofdig GPS routes vliegen, echt gaaf 2k4 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Gilly schreef op 01 August 2003 @ 12:15:
Waarom installen jullie dan 2k4 :? :? je weet toch dat de eerste periode geen reet werkt.

Nu lekker leeghoofdig GPS routes vliegen, echt gaaf 2k4 ...
Ik heb FS2002 er nog gewoon opstaan hoor. En dat is ook degene die ik normaal gesproken gebruik.
FS2k4 heb ik gewoon ernaast geinstalleerd om het eens te bekijken en om te testen wat eventueel werkt....en hopelijk ooit ook voor de PMDG :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey

ben terug uit kfso.

Ben langs mojave gekomen, bekend vanwege de vliegtuig opslag,
ik ben bij bryce canyon airport langs geweest, bekend van Lago georender 2
ik ben op McCarran geweest (klas, Las Vegas)
en op ksfo.

Is er intresse in wat pics hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
Mooi, nieuwe hd er in, schone install van win xp en fs9........
En de problemen blijven. Het spel bevriest wederom :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 12:54:
heey

ben terug uit kfso.

Ben langs mojave gekomen, bekend vanwege de vliegtuig opslag,
ik ben bij bryce canyon airport langs geweest, bekend van Lago georender 2
ik ben op McCarran geweest (klas, Las Vegas)
en op ksfo.

Is er intresse in wat pics hiervan?
Altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
weststar schreef op 01 August 2003 @ 12:55:
Mooi, nieuwe hd er in, schone install van win xp en fs9........
En de problemen blijven. Het spel bevriest wederom :(
DirectX9.0b en Catalyst3.5-drivers geinstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

waar ik last van hem bij fs2004 is het volgende:

je zit in full screen en gaat naar windowed-mode om het zo maar even te noemen... je wilt dan weer terug in full screen en dan is het scherm zwart

en ik vraag mij echt af of ze bij MS wel weten hoe een boeing vliegt... ik hem ff die 737 geprobeerd.. perfect maar die 747 is echt 1 brok ellende :(

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
jos_zwa schreef op 01 augustus 2003 @ 13:12:
waar ik last van hem bij fs2004 is het volgende:

je zit in full screen en gaat naar windowed-mode om het zo maar even te noemen... je wilt dan weer terug in full screen en dan is het scherm zwart

en ik vraag mij echt af of ze bij MS wel weten hoe een boeing vliegt... ik hem ff die 737 geprobeerd.. perfect maar die 747 is echt 1 brok ellende :(
Microsoft en weten hoe een Boeing vliegt....ik kan het me niet voorstellen.
MS verkoopt FS2004 vanwege de mooie plaatjes, en of het een beetje reeel maakt hun volgens mij geen reet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
Sleepie schreef op 01 August 2003 @ 13:07:
[...]

DirectX9.0b en Catalyst3.5-drivers geinstalleerd ?
Catalyst 3.6 staan er op.... en DirectX9.0b idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

updates en patches voor fs2004

http://www.fsmagazine.nl/nl/update.html

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, kheb vraagsken... Ik heb een Prophet 9000 128MB DDR RAM (Hercules) -> Grafische kaart en een Pentium IV met 2.4 GGHZ... Zou dit voldoende zijn om FS2004 normaal te laten draaien? :?
Groeten, Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Verwijderd schreef op 01 augustus 2003 @ 13:35:
Zeg, kheb vraagsken... Ik heb een Prophet 9000 128MB DDR RAM (Hercules) -> Grafische kaart en een Pentium IV met 2.4 GGHZ... Zou dit voldoende zijn om FS2004 normaal te laten draaien? :?
Groeten, Robin
Dat moet zonder meer voldoende zijn hoor. Pak wel even de laatste drivers en DirectX uiteraard.

en elke post afsluiten met Groeten is niet nodig hoor..dat denken we er hier zelf bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das, zeker... Zeg? kan er hier iemand een paar screenshots posten van FS200-2-...
Iedereen heeft hier FS2004 en ik zit op die screenshots te kweilen.
Kzou eens een paar screenshots willen zien van FS2002 want mijn graphics trekken op niet veel. Licht het nu aan de pc of zijn er bij FS2004 gewoon veelmooiere plaatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Het staat hier vol met screenshots van FS2002 hoor, zeker in de wat oudere topics.
Maar jij bedoelt denk ik FS2002 kaal geinstalleerd, en dei zul je niet tegenkomen hier. De meesten hebben er een boel add-ons bijgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhmzzz, welke add-ons zijn vereist voor graphics te verbeteren?
Ik heb trouwens een probleempje, scenery van luchthavens zijn walgelijk. Alle lijnen bestaan uit meerdere deeltjes... Ik zal vannamidag eens een screenshot posten...
In ieder geval, ik ga eens mijn FS2002 herinstalleren want het zit vol fouten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Die add-ons zijn gewoon sceneries die veel beter (gedetailleerder) zijn dan de standaard FS2002 scenery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamaar, al mijn scenery's die ik heb geïnstalleerd van Airport 2002 tot de gedownloadde van flightsim zijn slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu FS2002 aan het herinstalleren want er stond toch niets van scenery op behalve Airport 2002... Na ik het geïnstalleerd heb ga ik eens zoeken voor goede scenery ! :)
Trouwens, ik vind hier nergens screenshots van FS2002... Kijk maar eens bij pagina 2, je moet mij niet wijsmaken dat dat FS2002 is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje, wat betekent FS9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 14:25:
Ik ben nu FS2002 aan het herinstalleren want er stond toch niets van scenery op behalve Airport 2002... Na ik het geïnstalleerd heb ga ik eens zoeken voor goede scenery ! :)
Trouwens, ik vind hier nergens screenshots van FS2002... Kijk maar eens bij pagina 2, je moet mij niet wijsmaken dat dat FS2002 is? :?
Klopt.
Op pagina 13 vind je screenshots van een vlucht LEPA-EHAM van mijzelf, die zijn uit FS2002 (met de nodige add-on scenery).
(Alle screenshots die je van mij vind hier zijn FS2002 trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 14:36:
Nog een vraagje, wat betekent FS9 ?
Flight Sim Versie 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
FS9 is gewoon de "andere" naam voor FS2004 ;)
(uit de historie....als je alle versies doortelt vanaf ik geloof Flight Simulator 5, toen het nog zo heette, dan zou FS2004 nu FS9 zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Nog niemand terug uit Eindhoven met mooie Antonov plaatjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Sleepie schreef op 01 augustus 2003 @ 14:53:
Nog niemand terug uit Eindhoven met mooie Antonov plaatjes ?
Die land niet op EHEH meer, reden weet ik niet, maar dat las ik vanochtend ff snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg? welke payware add-ons hebben jullie allemaal en welke vinden jullie de beste?
Hetzelfde met freeware add-ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de Antonov:
EINDHOVEN - Het grootste vliegtuig ter wereld, de Antonov AN-225, zal vrijdag niet landen op Eindhoven Airport. Dat heeft een woordvoerster van de vliegbasis Eindhoven gemeld.

De Antonov staat met pech in Tasjkent, de hoofdstad van Oezbekistan. Het lukt technici niet om het vliegtuig op tijd te repareren zodat het alsnog naar Eindhoven kan komen. Het is nog niet bekend of het vliegtuig op een ander tijdstip de stad zal aandoen.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Verwijderd schreef op 01 augustus 2003 @ 15:00:
Zeg? welke payware add-ons hebben jullie allemaal en welke vinden jullie de beste?
Hetzelfde met freeware add-ons.
Lees de openingspost maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie vliegt hier nog online met MSN GAMING ZONE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 15:33:
Ik doe dat af en toe met FS2004. Maar dat komt eigenlijk omdat ik geen idee heb hoe dat VATSIM e.d. werkt.
Maar het is best grappig. Maar wat me opvalt is dat de resolutie van de secenery e.d. een stuk minder is in online gaming. Dit kun je ook nergens instellen voor zover ik gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 15:33:
De meeste mensen hier zijn redelijk tot zeer ervaring piloten.
Wij vliegen online op VATSIM (http://www.vatsim.net) met online ATC.
Weer een hele andere wereld dan MSN gaming zone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja, wat wil je? Ik ben nog maar pas 13 jaar. :)
En je kan niet zeggen dat ik zo'n ervaren piloot in FS ben want meer dan opstijgen, a/p vliegen en een mooie landing maken kan ik niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
LPMA met de PMDG.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma43.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma44.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma45.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma46.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma47.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma48.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma49.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma50.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma51.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma52.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma53.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma54.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma55.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma56.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma57.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma58.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma59.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma60.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma61.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma62.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma63.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma64.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma65.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma66.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma67.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma68.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/ehamlpma69.jpg

Weer met een GA echt slecht :P

Waarom hebben we die patch eigenlijk nodig, kist vliegt toch prima B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
zo te zien aan je pics wel ja :-) tips? :P

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.