Volgens mij volgen ze wel de ILS, maar om er zeker van te zijn dat de piloot voor de goede baan gaat vragen ze dus of ze de baan zien en dan daarna gewoon naar de toren. Gewoon even dubbel check.Sleepie schreef op 07 August 2003 @ 15:14:
[...]
Die laatste hoorde ik ook ...
Hij heeft inderdaad de "1000 Heuvelen Route" mogen volgen denk ik ja
Die Cleared Visual heb ik niet gehoord .... dan is Runway in sight ? inderdaad een logische vraag. Maar ik dacht toch echt eerst te horen "Vectors for ILS 18R approach", en dan is het wel vreemd
Er zijn weer een heel aantal nieuwe liveries voor de PMDG 737-700 beschikbaar op
http://www.precisionmanuals.com/PAGES/downloads.htm
http://www.precisionmanuals.com/PAGES/downloads.htm
Ehm, als je ILS approach doet ben je eerder van ze af dan als je wacht tot ze de rwy in sight hebben toch (~ 2000ft vs. ~ 400 ft)Verwijderd schreef op 07 augustus 2003 @ 15:08:
[...]
Eerder afschepen van verantwoordelijkheid van APP naar TWR door drukte misschien.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd
Over visual approach gesproken, eham arrival geeft hier continu instructies om de nederlandse kustlijn te volgen... Gebeurt dat wel meer, want dit hoorde ik nog nooit eerder...
Ik werk in Den Haag en het viel me vanmorgen inderdaad op dat de kisten richting de Pier vlogen i.p.v. dwars over de stad richting Schiphol. (offtopic, ik weet het. Tis toch een van de laatste van deze draad)Verwijderd schreef op 07 augustus 2003 @ 16:00:
Over visual approach gesproken, eham arrival geeft hier continu instructies om de nederlandse kustlijn te volgen... Gebeurt dat wel meer, want dit hoorde ik nog nooit eerder...
Vincere Per Belli
Dat heb ik al vaker gehoord, gebeurt dus wel vaker.Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 16:00:
Ik werk in Den Haag en het viel me vanmorgen inderdaad op dat de kisten richting de Pier vlogen i.p.v. dwars over de stad richting Schiphol. (offtopic, ik weet het. Tis toch een van de laatste van deze draad)
"Would you like to follow the coastline?" heb wordt ook wel eens gezegd/gevraagd.
Lijkt wel of ze min of meer de nighttime-transitions volgen dan
[ Voor 29% gewijzigd door Sleepie op 07-08-2003 16:09 ]
Verwijderd
Vandaag voor het eerst de nieuwste FS bekeken.. erg mooi allemaal. Ben blij dat ik em nu regelmatig ga spelen
Als je tot 22:00 geduld hebtSleepie schreef op 07 augustus 2003 @ 15:23:
[...]
Probeer het en je weet het
En post het meteen even, dan weten wij het ook
Als jij het ff doet nu, ken ik het nog ff meekrijgen
Helaas, ik zit op de zaak (anders had ik t al lang getest), en remote vliegen....daar is mn connectie nou net te traag voorGilly schreef op 07 August 2003 @ 16:33:
Als je tot 22:00 geduld hebtdan benk weer thuis
Als jij het ff doet nu, ken ik het nog ff meekrijgen
Wat was het probleem dan met die NDB? Nooit probs gehad eigenlijk 
Probleem1 FMC: REGSU unknown
Bestaat die intersectie niet meer?
Probleem1 FMC: REGSU unknown
Bestaat die intersectie niet meer?
[ Voor 38% gewijzigd door Floppie op 07-08-2003 17:06 ]
Ja, graag, prima.Verwijderd schreef op 07 augustus 2003 @ 17:10:
Zal ik Deel 57 het levenslicht laten zien?
Ik had hierboven al ergens gepost dat het wel handig zou zijn om in de openingspost wat known-issues/bugs/settings/tips-en-trucs voor FS9 op te nemen indien mogelijk.
Lijkt me handig voor de nieuwe(re) FS9 gebruikers dat ze alles bij elkaar hebben staan.
Verwijderd
Bart gaat deel 57 maken, vervolengs komt er hier een link naar deel57 en dan wordt deze topic gelocked... Je ziet het dus wel als deel 57 er is...
Nog niet klaarVerwijderd schreef op 07 August 2003 @ 17:10:
Zal ik Deel 57 het levenslicht laten zien?
NDB werken ronden EHAM nu dus niet
Had eerst nooit problemen ermee.
Ik kon ook geen arrival runway selecteren
[ Voor 27% gewijzigd door Floppie op 07-08-2003 18:11 ]
Dit topic is gesloten.