@ Sander,
mooie foto's!!! Moet je vaker doen
mooie foto's!!! Moet je vaker doen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dank je! Helder verhaal. Dat klopt dan wel met wat ik las. Dan maar even een maker zien te benaderen voor een 3DModel. Tis voor een goed doel. En Cessna laat niets van zich horen.Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 15:32:
[...]
In principe niet, hoewel de MDL filestructure niet open source is, staan er gedeeltes van wel in de Microsoft SDK's. Er is op dit moment een programma die de MDL file leest om hem zichtbaar te maken, maar vanwege de vele klachten kan dit programma niet mdl file's omzetten naar 3dmax of gmax of wat voor 3D formaat dan ook. Aangezien alle ontwerpers vonden dat dat programma dan een tool werd voor hackers. Copyright is toch al zo moelijk in combinatie met FS, en als je dan maanden hebt zitten zwoegen om vervolgens een figuur tegen te komen die jouw werk effe door dat programma heen haalt en vervolgens roept dat het hem van is, of nog erger, als het freeware is, er dan een payware van maakt, kun je niet hard lachen denk ik zo... Er bestaat trouwens een manier om een MDL file te beveiligen tegen dat programma, echter dat wordt hacken voor gevorderden, wat of de meeste 3D ontwerpers niet echt machtig zijn denk ik zo...
Wie weet vindt er vanavond een aardbeving plaats en verdwijnt zijn PC met de complete patch in een aardscheur en moet die eerst een geo/speologie-studie volgen om erin te mogenVerwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 19:26:
Heeft er iemand enig idee wanneer die klote PMDG patch komt?!
Verwijderd
WHhauhauh..rdluca schreef op 28 July 2003 @ 19:34:
[...]
Wie weet vindt er vanavond een aardbeving plaats en verdwijnt zijn PC met de complete patch in een aardscheur en moet die eerst een geo/speologie-studie volgen om erin te mogen![]()
IK gok op kerstavond, als zijn kerstboom tenminste niet ontploft
En die SAS-snowflake is een PMDG -700. Ariane heeft volgens mij nog geen -700 uitgebracht.
[ Voor 33% gewijzigd door El_Bandito op 28-07-2003 20:14 ]
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Lijkt erop dat de gauges niet installed zijn, ff nakijken of er niet een *.zip met gauges bij zit.El_Bandito schreef op 28 July 2003 @ 20:10:
Ff weer een vraagje, ik heb een F16 nu, maar het panel doet het niet, hoe kan ik dit verhelpen? Kijk:
[afbeelding]
[ Voor 55% gewijzigd door El_Bandito op 28-07-2003 20:30 ]
Jep, blast-fence that is
Verwijderd
Een goed doel voor een 3D model?? Je maakt me nieuwsgierig...laat eens horen..!OzBoz schreef op 28 juli 2003 @ 18:31:
[...]
Dank je! Helder verhaal. Dat klopt dan wel met wat ik las. Dan maar even een maker zien te benaderen voor een 3DModel. Tis voor een goed doel. En Cessna laat niets van zich horen.
Als je deze zo supermooi vind raad ik je Bremen aanSleepie schreef op 28 July 2003 @ 19:35:
(Supermooie freeware-scenery van LEPA, zoals eerder vermeld)
Verwijderd
@ SleepyThe_FrankO schreef op 28 July 2003 @ 22:28:
[...]
Als je deze zo supermooi vind raad ik je Bremen aanIs door dezelfde persoon gemaakt. Ik was er 2 jaar terug ook helemaal gek op
Gewoon even op avsim zoeken naar bremen en je zult vinden
Mooie pic's verder
Verwijderd
heb je iig een route:MartijnA3 schreef op 28 July 2003 @ 22:50:
Mag ik ff een offtopic vraag stellen?
Vrijdag vlieg ik met de KLM naar New York, JFK. Kan iemand mij de potentiele aanvliegroutes tonen? Avlast bedankt !
Zijn wel kaarten beschikbaar met aanvliegroutes, maar daar staat geen bebouwing/geografische info op. En die kaarten zijn meestal ook niet op schaal.MartijnA3 schreef op 28 juli 2003 @ 23:01:
Ehm, thanks, maar dat bedoelde ik nie echt. Abacadabra voor mij.Ik dacht meer aan een kaartje van New York met daarop uitgestippeld de aanvliegroutes. Of vraag ik nu iets stoms?
Ouwehoer nou nietVerwijderd schreef op 28 July 2003 @ 23:48:
Nu nog een fuckin' panel erbij
Streamjet Project 747 series
[afbeelding]
Payware? Fucking mooi trouwens..... zo mooi krijg ik het nooit, ik begin nu serieus te twijfelen of dit FS is of een echte fotoVerwijderd schreef op 28 July 2003 @ 23:48:
[afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door El_Bandito op 29-07-2003 00:15 ]
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Je had me serieus bijna overtuigdVerwijderd schreef op 28 July 2003 @ 23:48:
[afbeelding]
Hebbie je brandstofverbuik als eens bekekenbennierex schreef op 29 juli 2003 @ 00:27:
[...]
Je had me serieus bijna overtuigd
WOEI! heb eindelijk de PMDG aan de praat (had het vertikt om de GDI+ drivers te installeren). Mooi toestel, vliegt ook lekker, maar het elektrisch systeem klopt nog niet al te veel van; GEN OFF BUS lampjes die branden als de motoren uit staan, Ground Power hoort er niet op te kunnen als de battery uit staat, als alle stroombronnen uitgeschakeld zijn blijft er toch nog ergens stroom vandaan komen (Master Caution system werkt bijv nog), etc.
Of die NG moet heel wazig zijn tov de 3/4/500
Verwijderd
DF 737, kan je vinden in eerste post!DutchCommando schreef op 29 July 2003 @ 00:40:
Ik vlieg veel met 737's. Beetje standaard vliegtuigjes maar zoek nu naar een echt mooie 737-400. Welke kunnen jullie me aanraden (al dan niet payware).
Freeware zijn de Boeings van FFX/SGA aan te raden. Zelf vind ik de Ariane 737's wat betreft -300/-400 veruit het best maar die zijn weer payware.DutchCommando schreef op 29 July 2003 @ 00:40:
Ik vlieg veel met 737's. Beetje standaard vliegtuigjes maar zoek nu naar een echt mooie 737-400. Welke kunnen jullie me aanraden (al dan niet payware).
Ik had motor #1 uitgezet, daarna binnen een paar minuten een fuel imbalance van meer dan 700 kilo
De scenery op zich is niet opvallend mooi ofzo.The_FrankO schreef op 28 July 2003 @ 22:28:
Als je deze zo supermooi vind raad ik je Bremen aanIs door dezelfde persoon gemaakt. Ik was er 2 jaar terug ook helemaal gek op
Gewoon even op avsim zoeken naar bremen en je zult vinden
Mooie pic's verder
Ik vlieg zelf veel met een FFX/DreamFleet merge (FFX modellen van de 737-300/400/500 met het DreamFleet panel) en dat bevalt mij prima.DutchCommando schreef op 29 juli 2003 @ 00:40:
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
helemaal afhankelijk van hoeveel pax/bagage/vracht laat meevliegen.Verwijderd schreef op 29 juli 2003 @ 03:10:
welke zfw gebruiken jullie voor de pmdg 737-600?
Verwijderd
Alleen wat wel erg nep is van ariane is dat ze geen dynamic shine (die glans heet toch zo?) hebben wat hartstikke standaart is eigenlijk!rdluca schreef op 29 juli 2003 @ 01:20:
[...]
Freeware zijn de Boeings van FFX/SGA aan te raden. Zelf vind ik de Ariane 737's wat betreft -300/-400 veruit het best maar die zijn weer payware.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
Ben ik met je eens. Maar je hebt dan ook wel weer een paar goede hoor! Ik moet zeggen dat de de layout van fsmagazine niet profesional is, maar wel super overzichtelijk en leuk om te zien bijvoorbeeld!kenneth schreef op 29 juli 2003 @ 12:44:
Waar vind je die FFXIk zoek me klem op Internet, en ik vind uiteindeiljk dit. Is dat dé FFX site?
[rant]
Ik vind BTW de meeste FS-sites er walgelijk uitzien, de navigatie is vaak onmogelijk, overzichtelijkheid mist meestal.
Bijv. avsim. Het mag dan een geweldige site zijn, maar van webdesign hebben ze geen kaas gegetenDan heb ik het niet over toeters en bellen, maar een eenvoudige, navigeerbare en overzichtelijke site.
[/rant]
Verwijderd
een rare mensen zijn het toch, een paar maanden geleden stond dat alles onder fs2004 zou werken. Nou ja jammer maar de pmdg is een goede plaatsvervanger.rellehenk schreef op 29 July 2003 @ 11:29:
[...]
niet aan beginnen. Komt echt geen patch meer voor FS2004
hartstikke standaard kan ik het nog niet noemen. De eerste die Dynamic Shine gebruikte op een vliegtuig in FS was Meljet met zijn B777. Zo lang is dat dus nog nietVerwijderd schreef op 29 July 2003 @ 12:25:
Alleen wat wel erg nep is van ariane is dat ze geen dynamic shine (die glans heet toch zo?) hebben wat hartstikke standaart is eigenlijk!
Wel als de patch een hoop dingen laat werken zoals het hoort. Ik vind de Dreamfleet op dit moment nog steeds de meest realistische.Verwijderd schreef op 29 juli 2003 @ 14:43:
[...]
een rare mensen zijn het toch, een paar maanden geleden stond dat alles onder fs2004 zou werken. Nou ja jammer maar de pmdg is een goede plaatsvervanger.
[edit]Boeing 737-400: The Boeing 737 was designed for FS2000, and later updated for free to work with FS2002. We will have an announcement coming in the future as to what our plans are for the 737 in FS2004. Yes, we do have plans for the 737 in FS2004, but please do not ask us when we will be announcing this, or just what our plans are. ;-)
[ Voor 42% gewijzigd door bennierex op 29-07-2003 15:35 ]
Als je dit zo leest, ben ik niet heel erg hoopvolHello all,
The 737 is a 2-year old FS2000 product, and as it exists currently will generally not work in FS2004, at least not without some serious issues.
It's one thing to take a complex product from one version of FS to another, but to yet another version is a bit of a stretch of programming reality. Complex products such as the 737 are not "SDK" followers. For the reality that they offer, they could never be. Thus, backward compatibility is never assured, and is rare to find in such products. Ultimately, the patches to keep them going onward just get bigger and bigger, and take longer and longer to produce.
Again, the 737 is a 2-year old product, designed for FS2000 and patched for FS2002. As such, there was never any design criteria that would allow it to work in version after version of FS. This is often the nature with highly complex add-ons as I mentioned above.
DreamFleet and Flight One will be making an announcement shortly about our plans for the 737 in FS2004, and YES, we certainly do have plans, rather big, exciting ones I might add. We spent much of this past week in the last stages of finalizing them.
In the meantime, please note the following:
1. We will provide no help / support for those who install the current FS2000 / FS2002 737 into FS2004.
2. We will not allow for any "merges" or "hacks" or other "work-arounds" or other help that attempt to get the current 737 to work in FS2004 to be discussed / promoted here, as we would not consider these to be wise to do, and would greatly diminish the reputation of a product we worked long and hard on to create. The 737 deserves better than this. Any posts concerning FS2004 "merges" or "hacks" will be removed if posted here.
In short order we will reveal what we have in store for the 737, and this will make any merges or hacks for FS2004 pale greatly in comparison.
If you cannot live without our 737 to fly (and this is certainly understandable), you might want to keep FS2002 on your hard drive just to run it in. This is what many users of 767 PIC are doing. Ultimately, FS2000/FS2002 is the sim the 737 was designed for.
There is absolutely no problem with having both FS2002 and FS2004 on your machine. I've had both on for months without any issue. Each does not even know the other is there!
Ultimately, our forthcoming announcement concerning the 737, and some patience on your part will reward you when it comes to the 737 and FS2004!
Thank you for your cooperation and understanding.
Regards,
Lou Betti
[ Voor 7% gewijzigd door Floppie op 29-07-2003 15:38 ]
DIt is hier al eens ter sprake geweest.bennierex schreef op 29 July 2003 @ 15:28:
[...]
Wel als de patch een hoop dingen laat werken zoals het hoort. Ik vind de Dreamfleet op dit moment nog steeds de meest realistische.
Quote van de DF website:
[...]
[edit]
en als ik het forum zo lees, lijkt het me niet geheel ondenkbaar dat ze een nieuwe 737 voor FS2004 gaan maken (gebaseerd op de originele).
ROFL, als je met de PMDG je center-tank leeg is, vallen beide motoren uitSleepie schreef op 29 July 2003 @ 15:59:
[...]
DIt is hier al eens ter sprake geweest.
Er komt dus duidelijk geen patch voor de DF734.
Maar vermoedelijk een nieuwe ...en dat zal dan ook wel een 737NG zijn denken we zo.
Concurrent voor de PMDG dus....en dan maar eens kijken welke mooier/beter is.
Je moet de centertank ook niet helemaal leegtrekken. Als hij bijna leeg is de fuelpumps uitzetten en dat trekt hij fuel uit de wingtanks.bennierex schreef op 29 July 2003 @ 16:33:
[...]
ROFL, als je met de PMDG je center-tank leeg is, vallen beide motoren uit
Beter schieten ze bij dreamfleet een beetje op, want de PMDG zuigt echt
[ Voor 5% gewijzigd door Floppie op 29-07-2003 16:42 ]
Ja, werkt IRL ook zo, maar het moet niet kunnen dat wanneer je deze handelingen vergeet, er ineens 2 motoren zonder brandstof zitten. Maar zoals Sleepie al aangeeft wachten we even op de patchrellehenk schreef op 29 July 2003 @ 16:41:
[...]
Je moet de centertank ook niet helemaal leegtrekken. Als hij bijna leeg is de fuelpumps uitzetten en dat trekt hij fuel uit de wingtanks.
Weet niet of dit IRL zo werkt??
En dan krijgen ze het in de VS vaak ook nog in een mooie verpakking en wij hier in een kartonnen hoesjerellehenk schreef op 29 July 2003 @ 16:58:
Vandaag is in de VS FS2004 gereleased. Ze betalen daar 'slechts' 54$.
Waarom moeten wij dan in godsnaam dat belachelijke bedrag van 80 EURO betalen!??!?
Als je het omrekent zouden wij eigenlijk 50 EURO moeten betalen. Naaierij zeg.
Verwijderd
Verwijderd
MOest het met NAV2 radio dan?El_Bandito schreef op 29 July 2003 @ 16:02:
Ff een vraagje over slurf aan kist koppelen. Ik sta op Mallorca bij Gate 17, SAVEGATE zei Stop... Ok, en dan word ie zwart
Hij moet dus groen worden, het gedoe met de NAV2 radio heb ik gedaan.
Lees de readme die erbij zit. Volgens mij moest je namelijk een NAV frequentie invoerenVerwijderd schreef op 29 July 2003 @ 18:27:
[...]
MOest het met NAV2 radio dan?![]()
Bij mij kwam ie vanzelf naar me toe, maar dat is ook 1 keer gelukt hoor!
Heb vandaag Bremen ook getest! Die Follow me karretjes werken, alleen de gates nog niet. Komt er iets in beeld te staan met boarding, en daarna iets van ready for fuel! Maar die dokings blijven leuk staan
Verwijderd
De officiele prijs van Microsoft in Europa is 69 euro, inclusief de lokaal geldende BTW...officiele releasedatum is 1 augustus...rellehenk schreef op 29 July 2003 @ 16:58:
Vandaag is in de VS FS2004 gereleased. Ze betalen daar 'slechts' 54$.
Waarom moeten wij dan in godsnaam dat belachelijke bedrag van 80 EURO betalen!??!?
Als je het omrekent zouden wij eigenlijk 50 EURO moeten betalen. Naaierij zeg.
79,95 is de adviesprijs.Verwijderd schreef op 29 juli 2003 @ 18:38:
[...]
De officiele prijs van Microsoft in Europa is 69 euro, inclusief de lokaal geldende BTW...officiele releasedatum is 1 augustus...
[ Voor 5% gewijzigd door Floppie op 29-07-2003 19:04 ]
Verwijderd
Nope het is nietzoals simflyers! Deze dokings die komen langzaam op je af rijden, die springen niet ineen keer tegen je aan!! En deze autos rijden ook en zijn der niet opeens!! Er zijn een paar gates met working doking system. De follow me karretjes werken niet bij jezelf (alleen op mallorca, op bremen wel), Op paar gates komen ook nog trucks en catering karretjes!The_FrankO schreef op 29 July 2003 @ 18:37:
[...]
Lees de readme die erbij zit. Volgens mij moest je namelijk een NAV frequentie invoeren
Yep, via de AVSIM-store dus ik krijg het koekjesblikrellehenk schreef op 29 July 2003 @ 19:02:
[...]
79,95 is de adviesprijs.
69 euro is introductieprijs.
Rdluca, in de VS besteld?
[ Voor 19% gewijzigd door rdluca op 29-07-2003 19:36 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Leuk voor je kleinkinderen laterrdluca schreef op 29 juli 2003 @ 19:34:
[...]
Yep, via de AVSIM-store dus ik krijg het koekjesblik
edit:
om precies te zijn 2 exemplaren, you neverknow wat de koekjesblikmarkt op termijn gaat doen
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
dat filmpje van je is echt leuk!weststar schreef op 29 July 2003 @ 20:43:
gardemoen roelt, heel mooi vliegveld, ben er net geweest (vorige week). Die noren weten wat bouwen is; alles heel ruim enzo. op www.flightsim.no staan nog meer norway scenery's
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 21:23 ]
Nope.Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 20:56:
En zijn er trouwens al afcads ofzo voor FS2004?!
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
deze?Verwijderd schreef op 29 juli 2003 @ 20:56:
Hey Ricardo, weet jij misschien ergens een goede manual voor die FMC en een cold&dark startup? En zijn er trouwens al afcads ofzo voor FS2004?!
[ Voor 1% gewijzigd door DutchCommando op 29-07-2003 21:45 . Reden: een spellingsfout :) ]
Nice picca'sDutchCommando schreef op 29 July 2003 @ 21:43:
Dit zijn de eerste pictures die ik post, graag commentaar over eventuele dingen die ik kan verbeteren (in zowel het vliegen als het posten).
Alle plaatjes zijn clickable
De rest volgt morgen (moet nog verder vliegen).
Verwijderd
jij kunt/wilt vast wel antwoord geven op mijn vragenrdluca schreef op 29 July 2003 @ 21:52:
[...]
Nice picca's, alhoewel ik ze niet allemaal heb bekeken omdat ik dat aanklikken behoorlijk irri vind
Wat mij betreft post je ze gewoon op 800X600/640X480 zonder klikfratsen..
Mja, ik ben van het type: non-layout verneukerrdluca schreef op 29 July 2003 @ 21:52:
[...]
Nice picca's, alhoewel ik ze niet allemaal heb bekeken omdat ik dat aanklikken behoorlijk irri vind
Wat mij betreft post je ze gewoon op 800X600/640X480 zonder klikfratsen..
Ja goede mentaliteit maar doe het dan in het vervolg 600 bij x
Je kunt het gewoon installeren. Registreren heb ik geen ervaring meeSleepie schreef op 29 juli 2003 @ 22:04:
Is het mogelijk (iemand ervaring ?) om de PMDG zowel onder FS2002 als onder FS2004 te installeren (en te registreren) ?
[ Voor 33% gewijzigd door The_FrankO op 29-07-2003 22:16 ]
Verwijderd
Rekent AV-Sim de belasting niet door dan? De laatste keer dat ik iets in de VS heb bestelt wilden ze het absoluut niet 'undeclared' doen met als gevolg een dikke vette douane heffing die je aan de vervoerder (in mijn geval DHL) moet betalen. Ik hoor graag of ze dit 'undeclared' leveren dat zou interessant zijn.rdluca schreef op 29 July 2003 @ 18:49:
Re: Order Number: XXXX
Dear R De Luca,
Vmax Flight Systems would like to thank you for your recent order with us.
We are committed to providing the most realistic high fidelity flight
simulation products available for desktop computing. Your order shipment
details follow, including tracking numbers for all UPS shipments:
Date Shipped Via
07/28/03
Tracking Number: XXXX
Item Qty Qty Qty
Expected
Number Description Ord. Shp. Bck. By
---------- ------------------------------ -------- -------- -------- -------
FS2004 MS FS2004-Century of Flight 1.00 1.00 0.00
FF me mail gechecked en ja hoorbaby is coming home
Verwijderd
Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 00:02:
Voor de oudere lezertjes onder ons: de Dreamy Boom Boom van Dr. Snuggles gaat de lucht weer in. M.i.v. eind 2004 komen er 52 afleveringen van 12 minuten, dat wordt sentimenteel genieten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Dat je dat lied nog weetTourniquet schreef op 30 July 2003 @ 00:09:
[...]
offtopic:
"Dr. Snuggles, helpt overal waar hij kan.
Dr. Snuggles, gelooft in een betere wééééreld.
Dr. Snuggles, ga maar eens gauw aan de gang!
Dr. Snuggles, vliegt naar de regenboog toe.
Dr. Snuggles, in een raket naar de stééééérren.
Dr. Snuggles, bouw nog 's zoiets voor mij"
(zoiets)
Is die raket er ook als FS model?
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 00:30 ]
Verwijderd
Zou je denken? Ik vind dat ze maar even lekker op moeten schieten met die NG..Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 00:36:
[...]
Ik denk dat de makers stiekem met de Dreamy Boom Boom bezig zijn jong![]()
Verwijderd
Gents-
Thought I would give you an update on our current experience with the Service Pack 1 Patch for the 737!
Testing continues tonight and for the most part we are very happy with the response from the internal beta team. The feedback that we are getting on the stability, performance and operation of the airplane in both FS2002 and FS2004 is quite good and overall has met our expectations.
There are a few items that have come up that are relatively minor, but that are concerning to us because we are unable to determine cause/effect. If we cannot determine what causes the problem, we are unable to predict whether you will be affected by the problem...
For example, some members of the PMDG Development Team have reported that one particular visual model is sinking into the runway when loaded. The BETA team is *not* reporting this behavior- so my gut instinct is telling me to identify the cause in house before we move forward with a release.
Another example we are researching: In FS2004, if the user has the decimal delimiter in their windows installation set to a "," rather than a "." then the radios lock the user out of the decimal values.
There are a few other minor items that involve some odd behaviors we are seeing in FS2004- and we want to have a good idea what is causing them before we proceed. If we don't- then we'll wind up having to repatch a patch....
So in short we are going to continue working during the night and through tomorrow morning.
I'll update this notam a few times during the day to give you an idea how things are going.
If we are able to satisfy my concerns on the few items we have left with this- the patch will be out to you immediately!
Thanks again for your patience- we want this to go perfectly smoothly!
Robert S. Randazzo
Precision Manuals Development Group
www.precisionmanuals.com
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
En ja hoor, de prutsers bij PMDG hebben weer iets gevonden.
[ Voor 15% gewijzigd door Floppie op 30-07-2003 10:15 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Sleepie op 30-07-2003 11:32 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 12:07 . Reden: URL Vergeten ]
[ Voor 6% gewijzigd door kenneth op 30-07-2003 12:03 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Zo dom is het niet. Ik kan nl een gratis joystick goed gebruiken. En die joystick is wel 45 euro waard. Dus zo'n slechte deal is het nietVerwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 12:02:
Je kan naar Dynabyte en €79.95 betalen of bij de Luchtvaart Hobby Shop kopen voor €10 minder! Zelfs als je het per post laten versturen ben je nog €5 goedkoper uit! Aan jullie de keuze, maar met €10 kan ik nog veel doen!
Zie anders www.lhshop.nl voor jezelf!
Ik heb hem besteld als pre-order bij Dynabyte, voor zover ik weet voor de introductieprijs van 69 euro.Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 12:02:
Je kan naar Dynabyte en €79.95 betalen of bij de Luchtvaart Hobby Shop kopen voor €10 minder! Zelfs als je het per post laten versturen ben je nog €5 goedkoper uit! Aan jullie de keuze, maar met €10 kan ik nog veel doen!
Zie anders www.lhshop.nl voor jezelf!
Het is een Microsoft Sidewinder Precision Pro schijnbaar.kenneth schreef op 30 July 2003 @ 12:02:
@Sleepie:
Als je er nu eentje voor een schappelijk bedrag onder rembours richting Zoetermeer stuurt?
Welk type joystick is het?
Ze hadden een tijdje de aanbieding van 69 euro, later werd het 79 + gratis joystick. Ben benieuwd wat jij krijgt. Hoop voor je de 10 euro korting.Sleepie schreef op 30 juli 2003 @ 12:11:
[...]
Ik heb hem besteld als pre-order bij Dynabyte, voor zover ik weet voor de introductieprijs van 69 euro.
[ Voor 4% gewijzigd door Floppie op 30-07-2003 12:14 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq