[PC] XIII

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.022 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
spaceboy schreef op 04 januari 2004 @ 11:31:
[...]

Ik word het ook schijt-zat. Heel gaaf spel, maar inderdaad met dit save-systeem moet ik steeds veel te veel opnieuw spelen. Ik krijg het dus NIET voor elkaar met die microfoon planten. Als dit de tent is:
[afbeelding]
Dan heb ik (in crowl-mode, anders gaat het alarm heel direct nadat ik de bug geplant heb) de rode kruizen al geprobeerd om (stilzittend) te wachten, maar ook dan gaat binnen 4 seconde het alarm. Waar moet ik wel gaan zitten/staan? Verder achterin de tent lijkt me niet, want zogauw ik de bug geplant heb staan op de blauwe kruizen twee mannetjes (die daar uit het niets zijn verschenen).

HELP!!!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/bug2.jpg
ik deed het dus zo.
vanaf boven de tent in lopen en de bug planten, dan snel naar het rode kruis kruipen en afwachten
buiten de tent had ik niemand vermoord dus konden ze ook geen lijken vinden.
nadat iedereen weer de tent uit is kan je iedereen aanvallen met veel bombarie.
succes ermee

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

joostve schreef op 04 januari 2004 @ 11:53:
[...]

[afbeelding]
ik deed het dus zo.
vanaf boven de tent in lopen en de bug planten, dan snel naar het rode kruis kruipen en afwachten
buiten de tent had ik niemand vermoord dus konden ze ook geen lijken vinden.
nadat iedereen weer de tent uit is kan je iedereen aanvallen met veel bombarie.
succes ermee
Yes!!! Het is gelukt! Allebei bedankt, ik heb het op die laatste manier gedaan (geen gasten afschieten buiten), helemaal top!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
heb het spel nu uitgespeeld, ik vond het het echt een gaaf spel
veel varierende missies en heb me dus geen missie verveeld.
ja alleen het save systeem he dat is een minpunt
en ik heb 2 keer gehad dat het spel niet verder wilde
als voorbeeld:
ik moest uit de gevangenis mee lopen met 2 bewakers maar die bewakers stopte op een gegeven moment met lopen :? en als je tegen ze aan liep begonnen ze te slaan. ik zat op dat moment dus vast. toen ik het spel restarte deed hij het wel goed. zo heb ik nog een moment gehad dat er een deur op slot ging terwijl dat niet te bedoeling was, echt heel vreemd
maarja al met al een geweldig spel ben benieuwd naar het vervolg

[ Voor 85% gewijzigd door joostve op 04-01-2004 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:22
Heb het spel ook net na twee dagen uitgespeeld.. (vink ook al heel erg snel.)
Maar wat een ongeloofelijk klote end heeft dit spel.. Maar goed. het houd de spanning aan de andere kant er ook wel weer in..
Leuke game iig.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:36
Nadat ik de bug geplant had ging gewoon terug uit de tent en ernaast wachten.
Dat werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnExPeCtAbLe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 11:50
oeps! :9

[ Voor 99% gewijzigd door UnExPeCtAbLe op 07-01-2004 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• non-sens
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 21:33

non-sens

Voor meer foto's:

Ik heb deze game pas net gekocht en kom dus ook net tot de conclusie dat de resolutie niet hoger gaat dan 1280x960.
Aangezien ik een 17" TFT heb wil ik dus graag op zijn native resolutie spelen van 1280x1024. Maar omdat XIII (bij mij) niet hoger wil dan 1280x960 ben ik dus aangewezen op 1024x768 (dit omdat een 17" TFT geen 1280x960 ondersteund). Op een TFT is dit natuurlijk veel onscherper dan op zijn native resolutie.
Klopt het dat dit spel niet hoger gaat dan 1280x960 (wat bij de nieuwste spellen dus écht niet meer kan), of ligt dit aan mijn PC?

SPECS:
ASUS a7v8x
Radeon 9500 @ 9700pro
AMD 2400+
Iiyama AS4314UTG (20ms)

Canon 350D | Canon 18-55 3.5-5.6 | Canon 50mm 1.8 mkII | Sigma 70-200 F2.8 EX APO HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djivo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2023
Hmm ik weet niet of er al over gesproken is, maar bij mij valt het spel gelijk in het 1e level al terug naar windows. Ik heb op het strand en na de scene met die helikopter staat er: You're feeling faint...
Daarna gaat ie laden en dan gooit ie em eruit, terug naar windows....
Iemand een oplossing voor dit probleem? Ik heb al gezocht maar kkon helaas niks vinden.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Er is idd een oplossing voor ;) Legaal kopen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
MaDLiVe schreef op 08 januari 2004 @ 18:56:
Er is idd een oplossing voor ;) Legaal kopen.
ik heb de legale en hetzelde probleem :O
alleen bij mij crasht ie al in het begin.

[ Voor 11% gewijzigd door _Drake_ op 08-01-2004 20:01 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:11

Leejow(saait)

Blater

Drake schreef op 08 januari 2004 @ 20:00:
[...]

ik heb de legale en hetzelde probleem :O
alleen bij mij crasht ie al in het begin.
Speel je hem ook van de CD af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit dus op cd4 vast.. lees spoiler :)

Ik zit vast bij het kasteel: je moet door een labyrinth/soort tuin sluipen en alle bewakers uitschakelen want er mag geen alarm klinken. Dit lukt allemaal maar zodra ik de vijver in ga en stukje zwem en eruit kom bij een soort van waterput word ik gelijk neergeschoten. Ik heb het nu al tig keer geprobeerd. Doe ik soms iets verkeerd :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Blijf laag en ga niet meteen naar boven, wacht tot ze uitgeluld zijn en knive ze of gebruik je crossbow! Er zijn twee guards dus je moet snel handelen, succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivos schreef op 08 januari 2004 @ 18:55:
Hmm ik weet niet of er al over gesproken is, maar bij mij valt het spel gelijk in het 1e level al terug naar windows. Ik heb op het strand en na de scene met die helikopter staat er: You're feeling faint...
Iemand een oplossing voor dit probleem? Ik heb al gezocht maar kkon helaas niks vinden.... :(
Bij mij zeurde ie om "een XIII cd", ook al zat CD 1 erin. Toen maar een nocd gebruikt om hem op te kunnen starten (ik heb 'm legaal btw). Leek goed te gaan, maar hij knalde op exact hetzelfde punt eruit (loading scherm vlak na "feeling faint"). Nu net even met de originele XIII.exe en CD 2 geprobeerd en hij doet 't! Dus probeer 't eens met CD 2, wie weet lost dat het bij jou ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Je hebt ook een minder legale ;) patch nodig, die zorgt ervoor dat het spel gewoon draaid :)
non-sens schreef op 08 januari 2004 @ 18:46:
Ik heb deze game pas net gekocht en kom dus ook net tot de conclusie dat de resolutie niet hoger gaat dan 1280x960.
Aangezien ik een 17" TFT heb wil ik dus graag op zijn native resolutie spelen van 1280x1024. Maar omdat XIII (bij mij) niet hoger wil dan 1280x960 ben ik dus aangewezen op 1024x768 (dit omdat een 17" TFT geen 1280x960 ondersteund). Op een TFT is dit natuurlijk veel onscherper dan op zijn native resolutie.
Klopt het dat dit spel niet hoger gaat dan 1280x960 (wat bij de nieuwste spellen dus écht niet meer kan), of ligt dit aan mijn PC?
Ik heb ook een 17" TFT en ik kan ook tot max 1280x960 :/
Maar misschien als je in de XIII.ini bestand gewoon de resolutie op 1280x1024 zet dat hij het dan wel doet. :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41
Elroy schreef op 10 januari 2004 @ 18:55:Ik heb ook een 17" TFT en ik kan ook tot max 1280x960 :/
Maar misschien als je in de XIII.ini bestand gewoon de resolutie op 1280x1024 zet dat hij het dan wel doet. :)
Dit werkt inderdaad, ik heb 'm zelf ook op 1280x1024 gespeeld :).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik begin echt een bloedhekel aan dit spel te krijgen. Ik moet en zal 'm uitspelen, maar het is gewoon te vaak dat je niet precies weet waarom je "af" gaat en dan moet je ook nog 's een heel eind overnieuw doen.

Zoals nu ook: ik heb zelfs de walkthrough erbij genomen, maar ook dat helpt niet. Ik heb net met die "spy shotgun" het gesprek opgenomen. Hierna moet je de power uitschakelen zodat Willard en die andere gast niet ontsnappen. Dat is geen probleem. Vervolgens is de opdracht "Help de FBI". Volgens de walkthrough moet je dan de dubbele deur door om met een FBI agent te gaan praten. Maar zogauw ik naar die dubbele deur toeloop komt er iemand (FBI? Geen idee wie of wat) net naar buiten, die wordt in z'n rug geknald en mijn missie is "failed". What the f... doe ik NU weer verkeerd... Dit is gewoon niet leuk meer. Als ik wist wat ik fout deed kon ik er wat aan doen, maar net als mijn eerdere probleem met die bug planten is dit gewoon domweg 100 keer opnieuw overdoen en hopen dat je erachter komt wat je fout doet. :( :( :( kutspel

Edit: zul je zien, speel je het voor de 101e keer, doe je niets, kom je er opeens langs, checkpoint.... Tsss... was ik maar klaar met dit spel...

[ Voor 10% gewijzigd door spaceboy op 10-01-2004 23:59 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ja ik had al eerder verteld dat er het soms lijkt alsof er script foutjes in het spel zitten waardoor je niet meer verder kan (heb het 2 keer gehad in het hele spel)
om verder te gaan moest ik het hele spel opnieuw opstarten.

het systeem van de save games is simpels het spel bestaat uit verschillende hoofdstukken en elk hoofdstuk bevat een paar missies. zodra je het spel afsluit start je weer vooraan het laatste hoofdstuk. dat kan je huidige missie zijn maar ook 2 of 3 missies terug :(
als je dood gaat en je doet Retry begin je wel gewoon bij je laatste checkpoint.
weet alleen niet meer of er ook een autosave in zat? ik savede altijd handmatig iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Eindelijk... dan ook uitgespeeld. En inderdaad: wat een ontzettend zaad-einde. Het vuurwerk was wel erg mooi. Voor de rest ben ik blij dat ik 'm kan uninstallen nu. Dag, XIII, tot nooit meer ziens. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

ik zit in het begin vast. je bent net naar buiten gevlucht en je moet omhoog via muur. het meisje wat voor je ziet schiet met iets omhoog (dat ik blijkbaar denk niet heb?) en ze wordt zo omhoog getrokken.. En nu ik? :s.. hoe? :s..

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt een graple ( zit normaal onder f of g ) , die moet je gebruiken om je zelf naar boven te trekken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

R-B schreef op 11 januari 2004 @ 15:12:
ik zit in het begin vast. je bent net naar buiten gevlucht en je moet omhoog via muur. het meisje wat voor je ziet schiet met iets omhoog (dat ik blijkbaar denk niet heb?) en ze wordt zo omhoog getrokken.. En nu ik? :s.. hoe? :s..
Dat is hier al vaker langsgekomen, maar dat is de grapple hook. Die heb je bij je, met "F" en "G" scroll je door je inventory. Vervolgens de grapple op de haak boven je richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

OK thanks guy's voor de snelle reacties..

Dit was pas me 1 of 2 keer in dit topic :Y)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/333333.JPG

Dit is het ziekenhuis van de gekken :P

UHhmm waar moet ik hier onstappen :+

iedereen is dood behalve de mensen die niet dood mogen, alle deuren geprbeerd? ken niet weg? :s..

dus. hoe kom ik weg :+

lama ik zie ut al :+

[ Voor 6% gewijzigd door R-B op 13-01-2004 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
R-B schreef op 13 januari 2004 @ 17:13:
[afbeelding]

Dit is het ziekenhuis van de gekken :P

UHhmm waar moet ik hier onstappen :+

iedereen is dood behalve de mensen die niet dood mogen, alle deuren geprbeerd? ken niet weg? :s..

dus. hoe kom ik weg :+

lama ik zie ut al :+
ja hier zat ik ook vast
ik wilde het bijna hier gaan posten maar het was een simpel ventilatie luik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 15:22
joostve schreef op 13 januari 2004 @ 22:08:
[...]

ja hier zat ik ook vast
ik wilde het bijna hier gaan posten maar het was een simpel ventilatie luik :)
Zojuist toch stiekem gepost hè! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ja ik zag de luik niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, logisch dat je DE luik niet zag, als je nou naar HET luik had gezocht.
:+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djivo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2023
Dit probleem is bij nog niet opgelost... Ook niet als ik cd2 erin doe of al ik een nocd-crack gebruik...
Kan iemand mij misschien een werkende nocd-patch toesturen?
Of is er een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivos schreef op 14 januari 2004 @ 15:19:
[...]

Dit probleem is bij nog niet opgelost... Ook niet als ik cd2 erin doe of al ik een nocd-crack gebruik...
Kan iemand mij misschien een ******* toesturen?
Of is er een andere oplossing?
aanrader om je post aan te passen, dit mag niet namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 22:15

mymind*

A Beautiful Mind

Heeft iemand een linkje naar die walktrough? Ik zit in die Sub, maar ik krijg het niet voor elkaar :( telkens alarm

[edit] het is al gedaan :)

[ Voor 12% gewijzigd door mymind* op 19-01-2004 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

Hmm, dat was te verwachten... :7

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 16:41:
Hoe los ik de 'If you want the key, *** the ****' melding op?

(Snel posten want dit wordt vast weggehaald... ;) )
door gewoon het spel te kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:11

Leejow(saait)

Blater

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 16:41:
Hoe los ik de 'If you want the key, *** the ****' melding op?

(Snel posten want dit wordt vast weggehaald... ;) )
door naar de bartsmit te rennen en snel het spel te pakken, aan de cassiere geven, je pinpas door het pin automaat te halen, je pincode in te toetsen, spel reinstalleren, en BOEM je kan verder...
handig truukje he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Leejow(saait) schreef op 27 januari 2004 @ 20:29:
[...]

door naar de bartsmit te rennen en snel het spel te pakken, aan de cassiere geven, je pinpas door het pin automaat te halen, je pincode in te toetsen, spel reinstalleren, en BOEM je kan verder...
handig truukje he?
HAHA _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb 'n oplossing gevonden. Tegen betaling van 5 euro mail ik je de benodigde bestanden. (hehe, is hier handel voor?) :)

(ik had trouwens hetzelfde probleem... enne, don't bother, 10x opnieuw dat level beginnen is GEEN optie) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allez share the knowledge dude!

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

*kickje*

Ik zie jullie praten over walktrough's
Ik heb google gebruikt, maar ik kan geen walktrough vinden van XIII.

Wie kan die link hier even dumpen?

Ik zit namelij vast, vlak na het inserten van dis 3. Je gaat met de lift omhoog,
schiet een paar lui omver en je kan de key zien liggen in het vierkant, achter een raam, maar ik kom er niet bij.

@sizzler: vragen om cracks is hier not-done.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

In de walkthrough die ik gevonden hebt staat dattie gevonden kan worden op GameFAQs. De preciese link zit onder deze woordjes. De download sectie daarvan linkt uiteindelijk weer door naar Gamespot, waar je kan kiezen uit maar liefst 4 FAQ's/Walkthroughs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niet dat jullie zo zeuren over dat saven, zo moeilijkspel is et niet en die savepoints zijn niet onoverbruggelijk ver van elkaar verwijderd naar mijn mening. Ik heb me iig niet lopen frusteren aan et feit dat ik opnieuw moest beginnen.

En als je er niet uit komt gewoon zoeken naar een (Ventilatie)luikje dan kom je altijd weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 00:06:
ik snap niet dat jullie zo zeuren over dat saven, zo moeilijkspel is et niet en die savepoints zijn niet onoverbruggelijk ver van elkaar verwijderd naar mijn mening. Ik heb me iig niet lopen frusteren aan et feit dat ik opnieuw moest beginnen.

En als je er niet uit komt gewoon zoeken naar een (Ventilatie)luikje dan kom je altijd weg ;)
Daar was ik nu ook achter, ja.
Het was een luikje, alleen de zon stond redelijk op mijn monitor en ik zag daardoor in dat donkere stuk niets... :'(

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 18:27
Het spel is echt gemakkelijk (althans naar mijn mening) alleen de eindbaas is wat moeilijker maar dat is ook alles. Want die stealth missies heb je na een paar keer ook helemaal door, en die 'geheime' luiken spreken ook voor zich.
Het is gewoon een leuk actie spel met een goede variatie aan missies.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Uhm ik zit vast in het level dat je voor t eerst die submachine gun krijgt. Het is met sneeuw en ijs, volgen smij moet ik op de ijsschotens springe mar daar kom ik niet goed op en in t water ga ik in 1 keer dood :P

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
zorgen dat je niet in 1 keer dood gaat!!!! :P tis mij en vele anderen gelukt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
pierkwam schreef op 03 februari 2004 @ 23:50:
Uhm ik zit vast in het level dat je voor t eerst die submachine gun krijgt. Het is met sneeuw en ijs, volgen smij moet ik op de ijsschotens springe mar daar kom ik niet goed op en in t water ga ik in 1 keer dood :P
het is helemaal niet moeilijk alleen moet je ff kijken van waar je de schotsen op moet springen en dan is het een kwestie van de één naar de andere springen.

heb je die sneeuwpop nog gezien onderweg?
die moet je eens activeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over het submarine level .... ik moet een bom plaatsen en daarna het water uit .... walkthrough zegt:

Swim underwater until you reach the submarine propellers.
You need to place the explosives on the right propeller. Once you have planted
the explosives, you need to leave the water.

Ja DUH .... maar hoe en waar?

EDIT: Lamaar, al gevonde. Had het 'uitstapspunt' over het hoofd gezien :).

Tof spel btw, heerlijk savesysteem, zouden meer shooters moeten hebben, brengt tenminste spanning aan het spel en dat je een stuk helemaal gedaan moet hebben ipv ieder klein k**stapje saven wardoor je vaak 0,0 skill nodig hebt en iedere boere**** het kan spelen en de games dus makkelijk worden :).

Ook tof dat het geen schiet maar raak spel is, sommige stukken misschien, maar er zit genoeg stealth in om de gameplay niet saai en vermoeiend te laten worden!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
HELP, net thirteen gekocht

Ik heb de hele topic al doorgelezen maar ik ben nergens het probleem tegengekomen waar ik zelf op ben "vastgelopen"

(helemaal in het begin)
Als ik uit de bank kom en opgepakt word, dan begint na een kleine cut-scene te laden naar de volgende level, alleen hij blijft daar hangen. Door middel van meerde malen op ctr alt del te drukken kan ik in taskmanager de welbekende "not responding" aflezen.

Ik heb via google een forum gevonden met mensen die het zelfde probleem hebben encounterrd maar ik kan er geen wijs uitmaken:

http://ubbxforums.ubi.com...2&f=356104632&m=311106632

Edit: blijkbaar moest ik hem gewoon een kwartier laten laden :P

[ Voor 14% gewijzigd door lukaso op 05-09-2004 22:29 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste