Jah klopt, ik heb op ene andere pc getest, zelfde probleem. Maargoed tis maar een demo, ik heb genoten ervan. Ik sta klaar voor de full retail... laat maar komen!Maxow schreef op 11 augustus 2003 @ 23:35:
dat probleem heb ik ook... volgens mij toch echt een fout in het spel.
Verwijderd
Lol, en ik dacht dat ik verotte speakers/onboard sound had!Novah schreef op 11 August 2003 @ 23:43:
[...]
Jah klopt, ik heb op ene andere pc getest, zelfde probleem. Maargoed tis maar een demo, ik heb genoten ervan. Ik sta klaar voor de full retail... laat maar komen!

Probleem heb ik dus niet.

omg! hebben jullie in de eerste level op die helikopter geschoten?! Je kan um beschadigen en zelfs laten exploderen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 01:22 ]
Verwijderd
Ik had een mesje door zijn linkerruit gegooid, kreeg ik zo'n headshot filmpje van de helicopter! Wel apart.
Verwijderd
hahaha, headshot op de heli, dat is nog eens wat.
heerlijke game, weet iemand nou wanneer ie precies gaat uikomen?
heerlijke game, weet iemand nou wanneer ie precies gaat uikomen?
Hmmz McFlipp heeft ff een probleempje met de demo 
Mijn mouse sensitivity is echt MEGA hoog! En als ik hem in de game omlaag zet onthoud ie dat niet ofzo
Kan dus gewoon niet spelen, als ik een klein beetje naar links bijvoorbeeld beweeg maak ik meteen een 360
Ik heb btw een logitech optische muis, op de PS/2 port.
Mijn mouse sensitivity is echt MEGA hoog! En als ik hem in de game omlaag zet onthoud ie dat niet ofzo
Kan dus gewoon niet spelen, als ik een klein beetje naar links bijvoorbeeld beweeg maak ik meteen een 360

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik heb dit zelf weleens in cs, als ik dan even het menu van de drivers tevoorschijnhaal doet ie het wel. Dit heeft natuurlijk geen zin als je geen drivers gebruiktMcFlipp schreef op 07 september 2003 @ 02:58:
Hmmz McFlipp heeft ff een probleempje met de demo

Ja doe maar.
Heb het net opgelost, heb in het bestand DefUser.ini bij mousesensitivity 0.1 ingevoerdNvE schreef op 07 september 2003 @ 03:14:
[...]
Ik heb dit zelf weleens in cs, als ik dan even het menu van de drivers tevoorschijnhaal doet ie het wel. Dit heeft natuurlijk geen zin als je geen drivers gebruikt
Btw verder is het echt een super gave game zeg! Heerlijk die sfeer die er hangt, denk dat dit wel eens DE verrassing van het jaar kan worden!
[ Voor 16% gewijzigd door McFlipp op 07-09-2003 03:30 ]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Deze demo is echt heerlijk, goeie sfeer en goeie actie, ik zit met smart te wachten op de hele versie
volgens de site:Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 14:27:
net ook geinstalleerd, weet iemand waneer dit spel in nl uitkomt??
het is echt te gek
When is it scheduled for release?
XIII will be on shelves Fall 2003.
Ubisoft is een franse studio, dus ik neem aan dat het in heel Europa tegelijk uit komt.. meestal komt het (dacht ik) per continent uit..
trouwens, volgens www.play.com komt het daar (in Engeland) op 31 oktober uit.. die datum zal je hier ook wel aan kunnen houden. En als je niet kan wachten bestel je hem gewoon daar
[ Voor 18% gewijzigd door Bluppy2 op 13-09-2003 11:59 ]
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
Ik zit vast in het stukje dat je in zo een buis zit waar om de paar seconden stroom doorheen gaat(vaag ik weet het) en waar je de bewaker van boven mooi een pijl door zijn kop kan jagen
Maar hoe kom ik nu beneden?, het is me 1x gelukt maar nu ga ik steeds dood.
Verwijderd
Uit de inventory je haak gebruiken om naar beneden te komen, gewoon ff wachten tot de stroom stopt en je dan laten zakken.Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 18:41:
Ik zit vast in het stukje dat je in zo een buis zit waar om de paar seconden stroom doorheen gaat(vaag ik weet het) en waar je de bewaker van boven mooi een pijl door zijn kop kan jagen![]()
Vandaag komt de MP demo uit 
Verder is de release date van dit spel 15 oktober in amerika dus lang zal het niet meer duren voordat hij gold gaat en we hem eindelijk kunnen spelen.nieuws van gisteren
IGN sends word that they will be premiering a multiplayer demo for XIII tomorrow, offering the chance to sample the upcoming cel-shaded Unreal-engine first-person shooter.

[ Voor 4% gewijzigd door aftermath op 02-10-2003 07:37 ]
hmm, gisteren nog even een strip ervan in de bieb gehaald, het is wel mooi, maar de strip is stukken gedetailleerder
Sinds gisteren is hij dus uit, de MP demo van XIII. In eerste instantie werkte alleen de bot matches maar na de patch was dat verholpen. Net is ook de "US" versie uitgekomen die gelijk de bugfix bevat.
US XIII MP Demo
• Gamershell
• Ubisoft
• 3dgamers
• Filerush
• Gamespot
• Worthplaying
• Torrent
EU XIII MP Demo
• 3dgamers
• Gamershell
EU XIII MP Demo Patch (alleen voor EU versie dus)
• IGN
• Worthplaying
US XIII MP Demo
• Gamershell
• Ubisoft
• 3dgamers
• Filerush
• Gamespot
• Worthplaying
• Torrent
EU XIII MP Demo
• 3dgamers
• Gamershell
EU XIII MP Demo Patch (alleen voor EU versie dus)
• IGN
• Worthplaying
[ Voor 4% gewijzigd door aftermath op 03-10-2003 22:52 ]
Even voor de duidelijkheid, als je iets ingesteld hebt in een menutje moet je dus op [enter] drukken om het op te slaan.
SP demo is idd echt supervet, kan niet wachten op het hele spel
MP vind ik tegen vallen, saaie levels + servers waarvan je de ping niet ziet?!?
Maargoed, daar koop je dit spel natuurlijk ook niet voor...
SP demo is idd echt supervet, kan niet wachten op het hele spel
MP vind ik tegen vallen, saaie levels + servers waarvan je de ping niet ziet?!?
Maargoed, daar koop je dit spel natuurlijk ook niet voor...
Die demo is leuk
2e lvl met bazooeoeekaa op die bots schieten 
Krijg wel zin in dat spel
Krijg wel zin in dat spel
Ja doe maar.
XIII Gold
\o/Ubisoft today announced its stylish shooter XIII has gone gold. XIII is "an epic, conspiracy-driven thriller set in a highly stylized graphic-novel world, starring the voices of David Duchovny as XIII, Eve as Major Jones, and Adam West as General Carrington. XIII is set to launch on all platforms in November - PlayStation 2 and PC versions will be shipping to stores on November 18, with the GameCube and Xbox versions shipping on November 24.
Verwijderd
Tof ! Singeplayer vond ik erg leuk, maar ik vond het Multiplayer gedeelte niet vernieuwend en dodelijk saai.
wrom mocht jij naar de relaise party en wij nie ? werk je voor een games site/blad ofzo ?Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 14:35:
Gister naar de release party geweest en geloof me TOP GAME!
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Mensen van mijn website hadden ook vrijkaartjes voor die party. Het schijnt inderdaad een leuk spel te zijn. Als het artikel is geplaatst, zal ik hem hier ook even plaatsen, misschien dat er nog nieuwe dingen instaan 
ps. gamer.nl had geen fototoestel mee. Die moesten ze dus van ons lenen. Dat gaat ons weer bezoekers opleveren
ps. gamer.nl had geen fototoestel mee. Die moesten ze dus van ons lenen. Dat gaat ons weer bezoekers opleveren
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Waarom zetten ze dit ding niet op DVD ? 4 cd's is toch echt uit de tijd joh
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
dat was ook het eerst dat bij mij opkwam toen ik zag dat hij 4 cd's is

omdat een CD makkelijker te copieren is.
zijn er mensen die hem al hebben gespeeld en die hun mening met ons (mij
) wilt / willen delen?
Hij is niet gecracked door FLT en dus genuked. En er is nog geen proper uit. Zal dus nog ff duren!
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
staat in de .nfo hoe je de beveiliging eraf kunt halen:
Boil the cds for about 5 hrs under a low heat to remove the protection.
Install and Enjoy!
dat is vast serieus bedoeld ja
(en als je hem gewoon mount met daemon tools moet je zeker je harde schijf laten koken...
)
hij werkt hier toch echt hoorJayVee schreef op 19 november 2003 @ 17:15:
Hij is niet gecracked door FLT en dus genuked. En er is nog geen proper uit. Zal dus nog ff duren!
hij start hier wel op gewoon.
alleen mn beeld gaat dan naar stand by
doet ie hier ook als een spel in 640*480 opstart.
ReForce fixte dit bij oude spellen, weet iemand waar ik dit kan downloaden? (kan het nergens meer vinden nml)
alleen mn beeld gaat dan naar stand by
doet ie hier ook als een spel in 640*480 opstart.
ReForce fixte dit bij oude spellen, weet iemand waar ik dit kan downloaden? (kan het nergens meer vinden nml)
Verwijderd
vaag . bij mij vliegt ut spel eruit als ik het 2e level ga laden. dan krijg ik een of andere error met de engine
Het moge nu wel duidelijk zijn dat het spel niet goed werkt.
Dus aub geen vragen meer daarover, t spel is er nog niet officieel, dus
Dan maar ff wachten op een fix.
Verwijderd
Hey spel is er wel al officieelSandeR schreef op 19 november 2003 @ 23:50:
Het moge nu wel duidelijk zijn dat het spel niet goed werkt.
Bij de FRS hadden ze hem namelijk gisteren al.
Ik moet zeggen het spel is echt onwijs gaaf
geen idee, ik heb het dus alleen opgestart en ff in het 1e level rondgehobbelt
maar zal straks eens kijken of ie er idd bij level 2 mee kapt
ik heb em ook al zien liggen jaVerwijderd schreef op 20 november 2003 @ 08:49:
[...]
Hey spel is er wel al officieel, ik heb hier XIII liggen in een mooi karton doosje beetje stripboek achtig.
Bij de FRS hadden ze hem namelijk gisteren al.
Ik moet zeggen het spel is echt onwijs gaaf, draaid ook vet mooi op mijn systeem in 1600x1200x32bits 4xAA.
maar the word "SCREENS" comes 2 mind
Verwijderd
uhhhhm JA !!RocketKoen schreef op 20 november 2003 @ 13:13:
[...]
ik heb em ook al zien liggen ja
maar the word "SCREENS" comes 2 mind
Verwijderd
Hij ligt vandaag in de winkels! :-)
Kennie wachten, dit is echt zo'n game die op mijn plankje moet staan!
Kennie wachten, dit is echt zo'n game die op mijn plankje moet staan!
Wel geinig dat het ze maar niet lukt om de nieuwe beveiliging te omzeilen van deze game 
De copy protection zit gedeeltelijk in de engine ingebakken geloof ik. Ben benieuwd of dit echt een serieuze tegenzet is tegen de software piraten.
De copy protection zit gedeeltelijk in de engine ingebakken geloof ik. Ben benieuwd of dit echt een serieuze tegenzet is tegen de software piraten.
Ach het zal de vraag niet zijn of ze het kraken , maar eerder wanneer het gebeurd ..KaMiKaZe schreef op 20 november 2003 @ 23:29:
Wel geinig dat het ze maar niet lukt om de nieuwe beveiliging te omzeilen van deze game
Want 1 ding is zeker het zul ze lukken.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Toch wel erg mooi dat ze eens iets gebruiken wat niet met standaard progjes te kraken is. Kan me best voorstellen dat mensen die het anders zouden warezen nu denken van "ach, het ligt toch al in de winkel, kan ik het net zo goed ff kopen"!
Misschien dat de copy protection idd in de engine zelf (laden van nieuw level) zit ipv tijdens het opstarten van het spel. Goed bezig!
Misschien dat de copy protection idd in de engine zelf (laden van nieuw level) zit ipv tijdens het opstarten van het spel. Goed bezig!
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Dit is echt zow wierd............ Bij een vriend van mij geeft de "Demo" versie geen error
bij mij wel eigenlijk bij iedereen..... Ik snap der helemaal niks van.
(hij mount hem btw in alcohol 120) Wat bij mij dus geen flikker uitmaakt.
(hij mount hem btw in alcohol 120) Wat bij mij dus geen flikker uitmaakt.
de 'demo' is nuked
-- Altijd blijven prutsen --
wat is nuked?!
kmoet de demo nog proberen, maar ben eerst bezig met NFSU, lijkt me wel een ERUG kicken spel.
eerst maares kijken wat de demo brengt, en allicht aanschaffen
kmoet de demo nog proberen, maar ben eerst bezig met NFSU, lijkt me wel een ERUG kicken spel.
eerst maares kijken wat de demo brengt, en allicht aanschaffen
Battle.net Spud#2543
zijn er nog geen mensen die hem officieel hebben gekocht?
Verwijderd
Jawel hoor , sinds gisteren de gelukkige eigenaar van dit fantastische spel.Maxow schreef op 21 november 2003 @ 15:34:
zijn er nog geen mensen die hem officieel hebben gekocht?
Hij is wel vet....hier zijn wat leuke screenshots.
En dat allemaal op een GF2....draait toch best goed
XIII | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
En dat allemaal op een GF2....draait toch best goed
[ Voor 90% gewijzigd door Graham op 21-11-2003 17:09 . Reden: added 4 pics ]
Verwijderd
spel is helemaal niet beveiligd dus er viel weinig te cracken en hij is dus ook niet nuked.Crash-Override schreef op 21 november 2003 @ 14:19:
[...]
een term om aan te geven dat het een slechte/foute release is
Gelukkig op me xbox geen gemekker loopt perfect
Verwijderd
Het spel is wel degelijk beveiligd, met Tages ProtectionVerwijderd schreef op 21 november 2003 @ 16:46:
[...]
spel is helemaal niet beveiligd dus er viel weinig te cracken en hij is dus ook niet nuked.
Nou dat is natuurlijk weer minder....maar alles is te cracken.Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 17:15:
[...]
Het spel is wel degelijk beveiligd, met Tages Protection
[ Voor 5% gewijzigd door Graham op 21-11-2003 17:29 ]
Maar deze nieuwe protectie voorlopig nog nietGraham schreef op 21 november 2003 @ 17:29:
[...]
Nou dat is natuurlijk weer minder....maar alles is te cracken.
ik wacht al die lange dagen op een crackfix
Wil jij misschien jouw mening over het spel met ons delen? Ik ben namelijk echt benieuwd, na het begin (1e level?) gezien te hebben lijkt me er een best goed verhaal in te zitten.Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 16:03:
[...]
Jawel hoor , sinds gisteren de gelukkige eigenaar van dit fantastische spel.
ik heb em net gekocht in de stad bij de FRS voor 49,99. Zometeen eerst even installeren en dan spelen. Laat jullie wel ff wat weten
Nou nou nou het valt me eigenlijk niks tegen. Zeer kewle graphics (alles loopt prima op 1280x960) en de gameplay is ook zwaar ok. goede interactiviteit, AI is ook best te pruimen, veel verscheidene wapens (en de hook
). missies steken goed in elkaar, comicstyle is zeer goed uitgewerkt, en de muziek en effects zijn prima
.
minpuntjes ? nog niets tot dusverre behalve misschien het feit dat ik na een paar uurtjes spelen al op cd3 zit
minpuntjes ? nog niets tot dusverre behalve misschien het feit dat ik na een paar uurtjes spelen al op cd3 zit
Heb net even gelezen over Tages. Maar dit ziet er serieus uit. Het blijkt wel uit het feit dat er nog geen crack fix uit is.Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 17:15:
[...]
Het spel is wel degelijk beveiligd, met Tages Protection
Edit: De crack is uit. Weet nog niet of ie werkt of niet. Hij nu wel ruim 21 MB
[ Voor 11% gewijzigd door Henkus op 22-11-2003 05:02 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
hij vliegt er bij level12 weer uit

Heb je dat geprobeerd ?
Want dat staat idd bij de info, iets met Level12..
Verwijderd
Is getest, werkt tot lvl12SandeR schreef op 22 november 2003 @ 11:07:
[...]
Heb je dat geprobeerd ?
Want dat staat idd bij de info, iets met Level12..
ik laat jullie wel ff weten of het spel de moeite is na lvl12
Verwijderd
Waar ben je als je met lvl 12 begint? Ik ben nu op een militaire basis en
moet 4 generatoren uitzetten , om daarna een trap op te kunnen klimmen.
Maar verder zoals KaMiKaZe al zegt , een heerlijk spel , goede gameplay ,
vette actie , een redelijk goed verhaallijn en erg fijne graphics.
Het enige minpuntje wat ik gevonden heb , is dat quicksave niet schijnt te werken.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben
Als je dood bent , begin je dus weer bij je laatste auto-savepoint.
Af en toe is dat een heel stuk voor je laatste punt , en das irri
Maar verder niets als lof over dit spel.... errug kewl
moet 4 generatoren uitzetten , om daarna een trap op te kunnen klimmen.
Maar verder zoals KaMiKaZe al zegt , een heerlijk spel , goede gameplay ,
vette actie , een redelijk goed verhaallijn en erg fijne graphics.
Het enige minpuntje wat ik gevonden heb , is dat quicksave niet schijnt te werken.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben
Als je dood bent , begin je dus weer bij je laatste auto-savepoint.
Af en toe is dat een heel stuk voor je laatste punt , en das irri
Maar verder niets als lof over dit spel.... errug kewl
De patch is ook genuked 
Om maar ff duidelijkheid te geven..
Dus voor de meeste mensen, nog ff afwachten.
Of kopen

Om maar ff duidelijkheid te geven..
Dus voor de meeste mensen, nog ff afwachten.
Of kopen
[ Voor 64% gewijzigd door Hoyden op 22-11-2003 18:59 ]
waarom kun je niet gewoon saven waar je gebleven bent.
Je kunt wel saven overal maar hij onthoud alleen die checkpoints dat vind ik zwaar minder
Je kunt wel saven overal maar hij onthoud alleen die checkpoints dat vind ik zwaar minder
idd, dat is heel irritant. Waar ik me ook aan stoor is dat het geluid zo af en toe kraakt (SB Live 5.1) en dat je soms iets door muren of door iets anders kan zien
. Verder wel heel erg leuk, prettige gameplay en de graphics mogen er ook best zijn.
Verwijderd
hoe zit het met de levensduur van het spel?
hoe lang zijn jullie al bezig en hoe ver?
of misschien zelfs al iemand die het heeft uitgespeeld?
hoe lang zijn jullie al bezig en hoe ver?
of misschien zelfs al iemand die het heeft uitgespeeld?
Heb hetzelfde als jij met het geluid (zelfde kaart) vooral als je met een uzi schiet...Maxow schreef op 22 november 2003 @ 20:01:
idd, dat is heel irritant. Waar ik me ook aan stoor is dat het geluid zo af en toe kraakt (SB Live 5.1) en dat je soms iets door muren of door iets anders kan zien. Verder wel heel erg leuk, prettige gameplay en de graphics mogen er ook best zijn.
Geen last hier met een onboard soundmax kaartje (asus p4p8x)
Verwijderd
'k heb 'm ook gekocht vandaag. Echt een topper, netjes afgewerkt, wel grappig verhaal dat su-per verteld / laten zien wordt. Die 4CD's idd behoorlijk jmr, magoed... is te doen:)
Soms heb ik dat ook ja, met die minigun. Mayb ist een bugg? Wie weet...Graham schreef op 22 november 2003 @ 22:38:
[...]
Heb hetzelfde als jij met het geluid (zelfde kaart) vooral als je met een uzi schiet...
Ook een SB 5.1 dan?Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 01:23:
'k heb 'm ook gekocht vandaag. Echt een topper, netjes afgewerkt, wel grappig verhaal dat su-per verteld / laten zien wordt. Die 4CD's idd behoorlijk jmr, magoed... is te doen:)
[...]
Soms heb ik dat ook ja, met die minigun. Mayb ist een bugg? Wie weet...
Verwijderd
Euuh klopt het dat in het begin van het spel alles er een beetje oranje uitziet? Of heb ik een vaag textureprobleem? Daar vind ik het op lijken namelijk...
De eerste minuut van het spel is bewust blurry gemaakt als zijnde een flashbackVerwijderd schreef op 23 november 2003 @ 09:16:
Euuh klopt het dat in het begin van het spel alles er een beetje oranje uitziet? Of heb ik een vaag textureprobleem? Daar vind ik het op lijken namelijk...
Verwijderd
nou als ik die twee gasten in dat beachhouse neer moet schieten loop ik in een beetje geelachtige wereld kan niet eens precies zien waar ik loop..
lijkt me toch echt een textureprobleem
mjah, check jij je bronnen nog maar eens en ga dan maar eens op zoek naar de correcte infoVerwijderd schreef op 21 november 2003 @ 16:46:
[...]
spel is helemaal niet beveiligd dus er viel weinig te cracken en hij is dus ook niet nuked.
als je goed kijkt zie je dat er 2 crackfixes voor uit zijn gekomen
Lijkt me wel heVerwijderd schreef op 23 november 2003 @ 12:32:
nou als ik die twee gasten in dat beachhouse neer moet schieten loop ik in een beetje geelachtige wereld kan niet eens precies zien waar ik loop..
Kijk ff in je boekje wat er staat bij probleem oplossing.
bij mij kraakt het geluid continu....
echt niet leuk meer...
kraakt onwijs, heb een terratec aureon 5.1 fun..met nieuwste drivers
echt niet leuk meer...
Probeer eens oudere drivers.Conan schreef op 23 november 2003 @ 14:27:
bij mij kraakt het geluid continu....
echt niet leuk meer...
het gekke is dat het van het 1 op andere moment is gekomen..
ik had het in het begin ook in de nieuwe NFS, maar nu alleen nog in deze game..
Verwijderd
wow deze game is echt te gek op een klein min puntje na, je kan niet saven in het midden van een missie 
heb dan wel niet de legale versie maar ik zie die illegale versies toch als demos
al sde game goed is koopt ik em (en dat is hierbij zeker het geval) ben al voorbij aan lvl 12

heb dan wel niet de legale versie maar ik zie die illegale versies toch als demos
Ik kom de bank niet eens uit. Ik heb die hostage voor me, en nog schiet de bewaking me overhoop. Ook weet ik niet welke kant ik op moet lopen.
Is er ergens een walkthrough?
mijn probleem is opgelost door de hardwareversnelling van mn soundcard te verlagen.. 
stond in de readme..
stond in de readme..
Verwijderd
er staan 3 cops, je moet de hostage hun kant op gericht houden en NIET schietenVatt schreef op 23 november 2003 @ 18:13:
Ik kom de bank niet eens uit. Ik heb die hostage voor me, en nog schiet de bewaking me overhoop. Ook weet ik niet welke kant ik op moet lopen.
wil ik ook graag weten. wtf is het nut van een quicksave keyjaaoie17 schreef op 22 november 2003 @ 19:03:
waarom kun je niet gewoon saven waar je gebleven bent.
is dit weer een typische kenmerk van een direct xbox poort?
Je moet direct rechts gaan, tot en met de lift en dan naar benenden.Vatt schreef op 23 november 2003 @ 18:13:
Er zit trouwens een zeer leuke beveiliging in het spel, die de crackfix niet oploste.
Misschien toch maar het spel kopen

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
uit welk level komt die screenshot?
Trouwens, XIII heeft het baggerste save systeem dat ik ooit in een spel heb gezien. Je kunt saven, maar als je wilt loaden, dan laad hij hem vanaf het punt dat de computer hem opslaat. (dus als je bij een checkpoint komt). Bouw er dan gewoon geen savesysteem in of zo.
Trouwens, XIII heeft het baggerste save systeem dat ik ooit in een spel heb gezien. Je kunt saven, maar als je wilt loaden, dan laad hij hem vanaf het punt dat de computer hem opslaat. (dus als je bij een checkpoint komt). Bouw er dan gewoon geen savesysteem in of zo.
[ Voor 80% gewijzigd door Maxow op 23-11-2003 19:51 ]
Het level heet "Cable Car Station". Het is volgens mij het tweede level wat je krijgt nadat er om CD3 gevraagd wordt.Maxow schreef op 23 november 2003 @ 19:45:
uit welk level komt die screenshot?
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
Ja dat klopt, dat heb jij de gewone crackfix.-Marshal- schreef op 23 november 2003 @ 19:55:
[...]
Het level heet "Cable Car Station". Het is volgens mij het tweede level wat je krijgt nadat er om CD3 gevraagd wordt.
er is ook een *proper* crackfix.
trouwens. ik dacht dat je niet over cracks mocht praten hiero?
waarom doe je het danBatman2k schreef op 23 november 2003 @ 20:13:
[...]
Ja dat klopt, dat heb jij de gewone crackfix.
er is ook een *proper* crackfix.
trouwens. ik dacht dat je niet over cracks mocht praten hiero?
ik vind de beveiliging wel top btw.
bijna een week NA de release is het spel pas speelbaar zonder de orginele cd's
achja, bij het volgende spel dat ze deze beveiliging gebruiken is het een kwestie van minutenwerk