[PC] XIII

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.022 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxow schreef op 23 november 2003 @ 20:42:
achja, bij het volgende spel dat ze deze beveiliging gebruiken is het een kwestie van minutenwerk ;)
Dat denk ik niet. Ze zullen eerst het hele spel door moeten spelen , om alle
dingen eruit te halen. Als je een essentieel ding mist ( zoals die magneetkaart )
kom je gewoon niet verder in het spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:51

Maxow

Hidden Sound System

Daar moet ik je gelijk in geven, maar ik denk wel dat het in ieder geval sneller gaat. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Maxow op 23-11-2003 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

sja heb nu leveltje of 3 gespeeld en het is best lache, zeker die kleine windows die in je scherm poppen als er iemand ergens vanaf valt.
is tenmiste weer is wat origineels.

maar wat wel klote is is dat de savefunctie niet werkt... heb er gewoon geen zin meer in want ben iemand die alles perfect uit wil spelen, als ik ergens 5 health kwijtraak wil ik hem opnieuw kunnen laden :P ( was leuk met max payne 2 8) )

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Die mentaliteit heb ik ondertussen al niet meer ;) , maar als je wordt neergeknalt op een punt dat je al best ver bent in een level, kan ik me er echt aan ergeren dat je dan weer heeeeeeeelemaal opnieuw moet beginnen met dat level. En als dat al een paar keer achter elkaar gebeurd, ga je je er op een gegeven moment ontzettend aan ergeren dat je een bepaald level voor de 1234234e keer opnieuw moet spelen. (doe dan een beperkt aantal saves ofzo.)

[ Voor 5% gewijzigd door Maxow op 23-11-2003 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
idd de save functie is gewoon slecht maar voor de rest is het wel een leuk game. Ben nu bij cd 4 en voorbij de bëinkomst van alle 20 leden (I t/m XX).

Tip voor iedereen : XIII probeert z'n onschuld te bewijzen dus je kan geen onschuldige mensen neer knallen want dan kan je weer overnieuw beginnen (FBI etc). Je kunt ze wel K.O. slaan. De andere gastjes mogen meestal wel dood.

[ Voor 3% gewijzigd door Graham op 23-11-2003 23:01 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
dat savegamesyteem slaat idd nergens op. Ik zit nu op de missie na het spads kamp

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Iemand een idee hoe je voorbij die doktor komt, vlak nadat je door het plafond valt. Welk wapen kan je het beste gebruiken?

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Headshots! En gewoon bewegen zodat hij je niet raakt. Wat anders ook nog erg goed werkt met dat soort gasten zijn granaten uit je Assault Rifle!
Heb hem gisteren uitgespeeld, in een dag. Beetje kort dus, maar wel leuk!

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Save systeem behoorlijk kut IMO. Ik hoop dat ze dat fixen in een patch binnekort.

Graag ook ff spoilers aangeven :)

[table][tr][td bgcolor="#000000"]Hier komt je spoiler :)[/td][/tr][/table]

Dit heeft als resultaat:
Hier komt je spoiler :)

Is iemand het trouwens al gelukt om online te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
RocketKoen schreef op 23 november 2003 @ 20:37:
[...]

waarom doe je het dan :P

ik vind de beveiliging wel top btw.
bijna een week NA de release is het spel pas speelbaar zonder de orginele cd's
offtopic:
Ik kan me zoiets dergelijks nog wel herrineren van hitman 2, duurde ook bijna een week totdat ze die eenmaal goed werkend hadden

XIII is opzich leuk nieuw concept, maar denk dat cellshaded geen goede style is voor FPS games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
spoiler...

afijn speel je spel uit dan is het dus nog niet afgelopen... zelfs de verhaal lijn gaat eigenlijk verder...

Jammer, dan is het mijn inziens niet het geld waard. ik wil een volledig verhaal krijgen.

[ Voor 58% gewijzigd door Grijns op 25-11-2003 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kneep schreef op 24 november 2003 @ 11:13:
XIII is opzich leuk nieuw concept, maar denk dat cellshaded geen goede style is voor FPS games...
Waarom niet? Heb je het al zelf gespeeld dan;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net gespeeld, vind er geen bal aan. Vooral die cel shading slaat helemaal nergens op. Geef mij maar normale gfx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 14:54:
Ik heb hem net gespeeld, vind er geen bal aan. Vooral die cel shading slaat helemaal nergens op. Geef mij maar normale gfx
Geef eens wat argumenten dan wat het niet leuk maakt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

ik vind het wel wat hebben, dat cell-shaded systeem. Het is weer is wat anders dan de zoveelduizendste ww2 shooter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:35
Wat dacht je van deze copy protection:

In het level waar je met de skie lift moet ontsnappen, moet je een key card van de storage room hebben.

Deze zou een bewaker moeten hebben. Als je hem neerschiet krijg je de volgende melding:

If you wanna have the key card, buy the game. :*) :*)

Is dat lachen of niet.

Inmiddels wel de proper crackfix eroverheen geinstalleerd en dan ligt ie er wel.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh dat lees ik 10 posts geleden of zo ook... Maar goed... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
ik vind de recoil van sommige wapens een beetje vreemd,
zoals van de AK-47, die lijkt echt nergens op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Arch ik kom niet verder, ergens op CD 4 zit je in een kapel, en moet je een steen induwen om de steen op de grond te laten verschuiven.
Bij mij verschuifd die steen wel, maar heel gauw weer terug waardoor je een klein spleetje ziet maar je er niet doorheen kan :(

Misschien noclip proberen, maar hoe stel je dat in bij deze game.

[ Voor 9% gewijzigd door Odin op 25-11-2003 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash-Override schreef op 25 november 2003 @ 18:55:
ik vind de recoil van sommige wapens een beetje vreemd,
zoals van de AK-47, die lijkt echt nergens op :(
Idd best gaar, maja... ga maar is irl met een ak lope sproeien dan krijg je dat effect ook wel:P. Tis iig beter dan zo'n q3 style crosshair die gwn blijft staan zegmaar.

[quote]Odin schreef op 25 november 2003 @ 19:37:

Arch ik kom niet verder, ergens op CD 4 zit je in een kapel, en moet je een steen induwen om de steen op de grond te laten verschuiven.
Bij mij verschuifd die steen wel, maar heel gauw weer terug waardoor je een klein spleetje ziet maar je er niet doorheen kan :(

SPOILER PLSS!!!! |:( :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Odin schreef op 25 november 2003 @ 19:37:

Psssttt...kijk eens wat beter rond....maar wel in de kapel.

[ Voor 6% gewijzigd door Graham op 25-11-2003 19:55 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag voor 't eerst online gespeeld, best saai met zo weinig mensen en best laggy, maar 't was wel grappig:P

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/omfg123/mmad_xiii.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m ook online gespeeld deze week, was echt goed.
Vind het wel lach om eens anders te multiplayen, ziet er erg kewl uit om iemand te fraggen in cell shading! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff als hij nou eens op de Xbox zou uitkomen! Wacht al meer dan een maand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Uitgespeeld, beetje jammer van het open einde, er komt duidelijk een vervolg aan.

[ Voor 52% gewijzigd door Odin op 26-11-2003 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogues
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10-2024
AAARGGHH ik wor helemaal gek hiero... ik zit in een level, kweet ff niet hoe die heet. Maar je moet de submarine infiltreren. Op een bepaald punt moet je met je hook op een balk springen (wat al heel snel fout gaat, wat leidt tot dood en overnieuw beginnen :( ) zodra je daarop staat kan je naar een andere balk "hooken" maar dan val je gelijk in een soort gat waardoor je weer van je hook afpleurd naar beneden = dood. Ik hoop dat iemand weet welke plek ik bedoel. Het is bij een heel grote hal met allemaal wagentjes erin en containers. Er staan 4 man daar beneden en de plek waar je op moet "hooken" is een hijskraan voor de containers die daar staan!

Please tell me hoe ik die moet halen, want ik begin al helemaal te flippen!

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SJOERD SPOILER PLSS!!!!!!!!!!!!!!! :(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogues
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10-2024
wat is een spoiler? is dat een plaatje ofz? maarja probleem is opgelost!
later

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Een spoiler is een stukje text dat dingen uit het spel (of de film) verklapt. Mensen die dat nog niet hadden gezien weten dus wat ze te wachten staat, waardoor de ervaring stuk minder leuk is. Dus heb je het ge"spoiled" voor die mensen.
Je hoeft trouwens niet te groeten in je posts, dat doen tweakers automatisch!

Oh ja, en het is cel shading! En hier kan je lezen hoe het werkt!

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Verwijderd

Ik vind het erg vreemd dat er links bovenin steeds malle textures bewegen. Het lijkt wel een mannetje (zal XIII wel zijn). Heeft iemand enig idee waardoor dit veroorzaak wordt?

Verwijderd

Bedoel je niet gewoon die 3 plaatjes wanneer je bv een headshot maakt??
Als je dat bedoeld... dat is juist om de interactie met de gamer te vergroten, je meer in het spel te betrekken.
imo erg gaaf gedaan

Verwijderd

Ja idd heel vet gedaan, wel jmr datt minder goede grafics zijn dan in 't echte spel zegmaar, ik heb hem op 800*600 staan en die plaatjes lijken net 640*480 te zijn, of lager. Das wel errug jammer. Maar erg vet gedaan idd. Ook als je een granaat gooit zie je waar de granaat terecht komt en of 't slachtoffer dood is.

Verwijderd

Ik bedoel niet die plaatjes. Het zijn echt slechte textures. Ik ben er al achter gekomen waardoor het komt. Het ging weg toen AA en AF uit had gezet. Het zal daar dus wel aan liggen. Jammer want nu ziet het er minder mooi uit.
Heeft niemand anders iets van dit probleem gemerkt?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
edit: Ik zat ergens vast, maar ben er inmiddels uit :)

[ Voor 107% gewijzigd door Hoyden op 27-11-2003 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb AA en AF altijd uitstaan en vind het er nog steeds mooi uit zien. Zal wel een vorm van verwenning zijn dat je het niet mooi vindt :). Ikzelf gooi liever de resolutie omhoog dan dat ik AA aan heb staan. Tegenwoordig zijn de details zo hoog, da'k dat AA-gebeuren geeneens door heb. Beweeg je je muis zo langzaam of zo, of heb geen tijd om daarop te letten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Laatst online: 14-09 08:45
Spoiler :)

Iemand die dit level gehaald heeft? :o http://www.xs4all.nl/~tims/xiii.JPG Als ik die microfoon dus plant in die tent gaat METEEN het alert :| Dat terwijl alle soldaten gekilled zijn en die soldaten achter de tent er (nog) niet staan. Soms gaat ie niet meteen af, dus kruip ik door gang en zorg ik dat ik uit het zicht blij (nog steeds in dat gangetje dus) terwijl hun rustig daar dat gesprek aan t voeren zijn. Als dat gesprek afgelopen is gaat ook het alert, terwijl ik nog steeds O-) buiten zicht ben. Dus wat nu? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Billie op 28-11-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet in die tent blijven, want bij de achteruitgang komen namelijk 2 mannen te staan, je moet dat ding planten, dan aan de voorkant eruit gaan (links staat een gozer), die kill je sleep je achter dat stel dozen en daar moet je blijven zitten (bukkend).

GL!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 22:42:
Je moet NIET in die tent blijven, want bij de achteruitgang komen namelijk 2 mannen te staan, je moet dat ding planten, dan aan de voorkant eruit gaan (links staat een gozer), die kill je sleep je achter dat stel dozen en daar moet je blijven zitten (bukkend).

GL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Billie schreef op 28 november 2003 @ 20:58:
Spoiler :)

Ik heb het ook een paar keer zo gehad.

Ik heb hem gehaald door de mic. te planten, en daarna direct weg te rennen, de tent uit en achter die kisten vlak naast de tent te gaan zitten. Ik kon rustig rennen zonder te kijken, daar er niemand meer was.

Daarna daar achter wachten tot ze weggaan, en klaar is kees.

[ Voor 73% gewijzigd door Hoyden op 28-11-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Laatst online: 14-09 08:45
Ben nu met CD 4 aan t spelen. :)

Thanks all! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit vast :/

spoiler:

Zit dus in het level dat je dat cateau moet infiltreren en ik zit nu in een kamer met een staan, ik weet dat je iets op die steen kan "usen" maar ik heb geen idee waar ik dat onderdeel vandaan moet halen.. alle guards zijn dood :)

edit: ik bedoel dus niet die steen in dat kapel, daar ben ik al voorbij

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar.. weet het al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
erm ik heb iets vaags. Om een of andere reden start XIII niet meer. Hij stuurt de refreshrate te hoog aan zodat ik een zwart scherm krijg als het spel start :?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:22
ik kom niet verder
ik moet op een steentje drukken ofzo
maar als ik op E druk gebeurd er nix....
ik zit in dat gebouw waar die meeting gaat plaatsvinden met die KKK mannetjes zeg maar. Iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:22
KaMiKaZe schreef op 29 november 2003 @ 23:56:
erm ik heb iets vaags. Om een of andere reden start XIII niet meer. Hij stuurt de refreshrate te hoog aan zodat ik een zwart scherm krijg als het spel start :?
ini aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jozy schreef op 30 november 2003 @ 17:46:
ik kom niet verder
ik moet op een steentje drukken ofzo
maar als ik op E druk gebeurd er nix....
ik zit in dat gebouw waar die meeting gaat plaatsvinden met die KKK mannetjes zeg maar. Iemand idee?
ga naar dat kleine kamertje en loop naar de muur, je kan zien dat een aantal stenen een ander kleurtje hebben

heb de game uit :)

wel een voorspelbaar einde hoor :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt man,

dat saven zuigt echt keihard.

Bah, bah, bah.

Ben er mee gekapt. Vergeet het maar, begin niet steeds opnieuw :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 21:19:
Echt man,

Bah, bah, bah.

vind het eigenlijk wel meevallen, ik bedoel de levels zijn vrij kort en je kan saven als je een checkpoint hebt gehaald.

in het ergste geval moet je 10 min over doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al online gespeeld? Zo niet , dan kan ik dat van harte aanbevelen.
Net ff een paar potjes CTF gespeeld , en dat was erg gaaf.
Mooie gevechten om de vlag gehad. :)
Ik vind die CTF maps niet slecht , ze zijn goed gemaakt met meerdere routes van en naar de vlag. Zeker geschikt voor clanmatches.
Ubisoft heeft nu dedicated servers online die goed te bespelen zijn.
Ik had ook al een post op het Joltforum gemaakt , en die zetten binnenkort ook nog een paar servers online. ;)
Mits XIII het ondersteunt , zal er ook nog support komen voor All Seeying Eye.

laat maar komen dat slechte weer... :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:43

PoweRoy

funky!

grote kick zo te zien
en dat nog wel voor een vet spel _O_

kzit vast:
ik zit vast in dat level waar je operation red meot stoppen. de countdown is begonnen en ik moet de tijd stoppen. als ik naar control room ga dan gaat die deur dicht en kan ik niet meer verder. daarnaast is armory maar geen doorgang
iemand idee waar ik heen moet :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel schiet bij mij in de intro opeens naar men desktop?¿¿ Iemand ander nog problemen hiermee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Relaxed spelleke...

Heb alleen 1 probleem. Alles draaide soepel totdat ik in de eerste sewage missie
kwam.

Niet ver na het begin moet je uit het water klimmen aan je grappling hook en het 1 en ander doen.

Op zich niet zo heel moeilijk, ware het niet dat mijn mouselook zo goed als kapot neervalt. Eerst dacht ik dat het aan de muis lag, maar in het optionsmenu doet alles het weer. Ga ik echter weer terug naar het spel dan beweeg ik in SUPER-slowmotion.

Iemand hetzelfde probleem of ligt het nou echt aan mij?

Voor de rest ist n toppie game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 21:19:
Echt man,

Bah, bah, bah.

Beter dan dat constante quicksaven wat de meeste FPS games hebben. En dan komen mensjes weer zeuren dat het zo kort is. Maar ja, na iedere succesvolle tegenstander omgelegd te hebben drukken ze op F5. Nee, di's veel beter. En het is echt geen Ravenshield hoor waar je na 30 minuten hard bezig te zijn ineens een onverwachtte kogel door je knar krijgt en weer helemaal opnieuw kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Ook ik zit vast:
Ik ben bij die operation code red; ik ben al door de lift gegaan. Meteen daar rechts staan Nr I en nog iemand. opdracht is neutralise GI's don't get spotted. Prevent Code red ofzo. Ik 'neutralise' alle GI's in die gangen en bij de balie, vervolgens probeer ik bij die 2 belangrijke gasten te komen waarvan ik er 1 kan neutralisen en hiden (net als alle andere lichamen) Vervolgens hoor ik "HIDE!" doe dat en dat gaat t alarm :X What 2 do?

edit:Nu niet meer; ik moest ook de laatste GI die met z'n change staat te klooien neutralizen en hiden wat voorheen niet lukte; kben nu alweer verder :)

[ Voor 19% gewijzigd door r0el op 09-12-2003 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
PoweRoy schreef op 02 december 2003 @ 13:41:
kzit vast:
ik zit vast in dat level waar je operation red meot stoppen. de countdown is begonnen en ik moet de tijd stoppen. als ik naar control room ga dan gaat die deur dicht en kan ik niet meer verder. daarnaast is armory maar geen doorgang
iemand idee waar ik heen moet
Net achter gekomen; je loopt die deur links van die grote deur, dan rechts naar de lockerroom en daarzo achter een poster zit een rooster waar je doorheen kan.

[ Voor 26% gewijzigd door r0el op 09-12-2003 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Bij de credits aan het eind van het spel zie ik dat de stem van XIII van David Duchovny is. Vond het al erg bekend klinken :)

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 21:13
Ben nu op Disc 4 en zit in de submarine, vond het in het begin een kewl spel en nu ook nog maar dat saven zuigt echt hendig, maar ik een foute beweging met die haak val ik te pletter en kan ik alles weer opnieuw doen. De nieuwe manier van comic games vind ik echt wel kix al had ik iets meer stipboek achtige dingen verwacht, meer WOESH en meer BAM, maar het is echt een leuke manier van spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
klopt het dat ook op de PC versie je niet kan quiksaven? als ik op f5 druks staat er namelijk wel quiksaving

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:43

PoweRoy

funky!

r0el schreef op 09 december 2003 @ 14:25:
[...]

Net achter gekomen; je loopt die deur links van die grote deur, dan rechts naar de lockerroom en daarzo achter een poster zit een rooster waar je doorheen kan.
thx anyway maar heb hem al een week uit :P
idd dat rooster ja!

vidn alleen het zo'n kut einde hebben. heeeel erg open, xiii 2 :?

[This space is for rent]

• CerielTjuh
Net uitgespeeld, is echt een kewle game, alleen heel erg jammer van het einde, had me er wel iets anders bij voor kunnen stellen en nu moet ik strax WEER een nieuwe XIII kopen omdat ik anders niet weet wie nummer I is, dus dat wordt weer sparen, ben alleen benieuwd wanneer ze hem uitbrengen, ik hoop soon :D

Kan ik me nu tenminste weer gaan concentreren op mijn School Examens :D

Verwijderd

CerielTjuh schreef op 11 december 2003 @ 22:38:
Net uitgespeeld, is echt een kewle game, alleen heel erg jammer van het einde, had me er wel iets anders bij voor kunnen stellen en nu moet ik strax WEER een nieuwe XIII kopen omdat ik anders niet weet wie nummer I is, dus dat wordt weer sparen, ben alleen benieuwd wanneer ze hem uitbrengen, ik hoop soon :D

Kan ik me nu tenminste weer gaan concentreren op mijn School Examens :D
Euhm, lees ik het nou verkeerd of weet je nog niet wie I is? Dat wordt toch wel redelijk duidelijk gemaakt aan het einde geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01
Wat moet ik hier doen wat ik ook probeer ik krijg die hook niet :(

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/dec03/XIII.jpg

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mot de andere kant op. Je moet toch die chick volgen IIRC*?

*If I Recall Correctly :9

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Laatst online: 05-08 17:07

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Ik kan XIII de demo niet draaien ik heb al wel gespeeld bij vrienden FULL. Het vreemde is waarom ken ik het niet?

Mijn Syteem is
Amd Athlon XP 2000
Asrock a7n8x
512 DDR PC3200
Geforce 3 64MB Ti200
80 GIG MAxtor HDD

zou het kunnen liggen aan mijn geforce?

offtopic:
Hoe zie ik eigenlijk welke versie drivers ik draai voor mijn geforce?

[ Voor 16% gewijzigd door Cloontje op 12-12-2003 17:57 . Reden: nog vraagje ]

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Cloontje schreef op 12 december 2003 @ 17:54:
Ik kan XIII de demo niet draaien ik heb al wel gespeeld bij vrienden FULL. Het vreemde is waarom ken ik het niet?

Mijn Syteem is
Amd Athlon XP 2000
Asrock a7n8x
512 DDR PC3200
Geforce 3 64MB Ti200
80 GIG MAxtor HDD

zou het kunnen liggen aan mijn geforce?

offtopic:
Hoe zie ik eigenlijk welke versie drivers ik draai voor mijn geforce?
Denk niet dat het ligt aan je geforce 3, het spel werkt namelijk gewoon met mijn geforce2.

Versie van je driver kan je vinden bij
desktop -> rechter muisknop--> properties--> settings --> advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 23:52:
[...]

Euhm, lees ik het nou verkeerd of weet je nog niet wie I is? Dat wordt toch wel redelijk duidelijk gemaakt aan het einde geloof ik.
Jah, dat is bekend, ik bedoelde eigenlijk meer hoe ik hem kon vermoorden en shit, maar volgens mij heb ik niet zo goed opgelet :D Sowwy :D

ow jah @ Blackhole, met de 1 op je numpad kun je wisselen van secundair wapen, ik heb die missie nu ook (ben opnieuw begonnen) en daar kun je gewoon je haak een schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
WTF maak ik nu weer mee ... Gisteren avond lekker zitten spelen :)

tot aan de JAIL en daar ben ik gestopt , maar nu wil ik mijn save game laden en zegt hij dat ik CD 2 er in moet doen. (was al bij CD 3)
dus dta vond ik al raar.

Maar nu gaat bij een save punt laden van nog voor die basis waar je moet door komen zonder het alarm te laten af gaan.

Dus met andere worden ik word weer 2 uur spelen terug gezet :(
Wat is dit voor ongein.
Hij bewaard toch zijn laaste Checkpoint ook toch , maar hoe laat ik die ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 13 december 2003 @ 14:35:
WTF maak ik nu weer mee ... Gisteren avond lekker zitten spelen :)

tot aan de JAIL en daar ben ik gestopt , maar nu wil ik mijn save game laden en zegt hij dat ik CD 2 er in moet doen. (was al bij CD 3)
dus dta vond ik al raar.

Maar nu gaat bij een save punt laden van nog voor die basis waar je moet door komen zonder het alarm te laten af gaan.

Dus met andere worden ik word weer 2 uur spelen terug gezet :(
Wat is dit voor ongein.
Hij bewaard toch zijn laaste Checkpoint ook toch , maar hoe laat ik die ?
Die zou hij automatisch moeten loaden als je op Retry klikt in 't menu. Helaas zit het save-systeem van XIII niet echt ( echt niet ) lekker in elkaar... Quick save werkt niet, soms moet je een heel stuk overdoen... echt heel raar allemaal. Dit zorgde er bij mij ook voor dat ik écht geen zin meer had om te spelen... En als ik dan weer zin had dacht ik van "Dit heb ik al 3 keer gedaan, ik kap ermee...". Erg jammer als je t mij vraagt. Hopelijk komen ze snel met een patch ofzo B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
Bij mij werkt die Quick save wel, als ik op F5 duw en dan naderhand weer daar wil verdergaan ga ik naar het hoofdmenu en klik op load dan haal ik de QS file naar binnen en dan kan ik gewoon verder spelen waar ik gebleven was.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Het save-systeem zit gewoon erg vreemd in elkaar, het is namelijk een rare combinatie van 2 systemen.
Aan de ene kant begin je telkens vanaf een bepaald punt als je dat eenmaal bereikt hebt (checkpoints). Aan de andere kant word je spel niet automatisch opgeslagen als je een checkpoint bereikt. Als je het spel dus afsluit zonder dat je opgeslagen hebt, kun je weer helemaal overnieuw beginnen.
Daarnaast kun je zo vaak quicksaven als je wil, je begint toch weer bij de laatste checkpoint als je deze save laad.

Erg vreemd allemaal... als je voor een checkpoint-systeem kiest hoort daar ook automatisch saven bij lijkt me. Heb de eerste 4 levels dus ook 2 keer moeten spelen omdat ik dit niet gelijk doorhad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
spoiler:
Ik zit vast op het punt waar je met je mic een gesprek aan de overkant moet gaan recorden. Wie weet hoe je dit het beste kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trancentral schreef op 14 december 2003 @ 15:32:
spoiler:
Ik zit vast op het punt waar je met je mic een gesprek aan de overkant moet gaan recorden. Wie weet hoe je dit het beste kunt doen?
Maak ten eerste eens een fatsoenlijke spoiler :/

Ten tweede
Scroll eens door je "goodies", je hebt als het goed is een afluisterapparaaat waarmee je op die kerel moet mikken en zorgen dat je hem in je visier houd.

GL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

ARGGHHHHH, als ik ergens niet tegen kan is het wel een spel dat je met super veel plezier speelt en dan aan het einde zo'n enorme teleurstelling staat te wachten. Bah. Ik wil gewoon een lekker helder einde, in het kader van 'ze leefden nog lang en gelukkig'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
IceStorm schreef op 14 december 2003 @ 21:51:
ARGGHHHHH, als ik ergens niet tegen kan is het wel een spel dat je met super veel plezier speelt en dan aan het einde zo'n enorme teleurstelling staat te wachten. Bah. Ik wil gewoon een lekker helder einde, in het kader van 'ze leefden nog lang en gelukkig'.
[fun mode]Helemaal mee eens, ik heb nu het idee dat ik nog verder kan spelen aan de game, maar telkens als ik weer het spel opstart wordt deze droom verstoord ;) [/fun mode]

Het spel loopt inderdaad raar af, op het forum van de officiele site laten een aantal leden doorschemeren dat er inderdaad sprake is van een vervolg hierop, gisteren was er een bericht door een van de medewerkers van het forum afgehaald waarin dat stond dat er een vervolg komt dus ik denk en weet bijna zeker dat dit ook het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:36
Ik twijfel toch nog aan de kwaliteit van het vervolg. Ik denk dat het 10X zo moeilijk is om een fatsoenlijk spel te maken van de strips 6 tot... Het verhaal neemt een hele andere loop. XIII gaat op zoek naar zijn verleden. Wie de strips heeft gelezen zal het waarschijnlijk wel met me eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit vast in dat level als je zon touw naar boven moet schieten(3de level ofzo) ik richt erop en druk e maar er gebeurt niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 02:23:
ik zit vast in dat level als je zon touw naar boven moet schieten(3de level ofzo) ik richt erop en druk e maar er gebeurt niks :(
Kijk ens even een paar postings terug daar heb ik het ook al gevraagt.
Oja antwoordt staat hier ook al dus je kan weer verder.

Maar het is zeker wel even weten welke knop je moet hebben .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmuze
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10-2024

kingmuze

so don't fear

Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 02:23:
eyz,

dan moet je springen.. zat ik ook 1 sec vast.. :p
vl plzr

[gvr]muze[nl] says: fear is the mind killer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik zit vast in missie 30, "SSH-1 Military Base - Forbidden Entry"

Dit is de situatie, volgens een Walkthrough op internet gevonden :*) , waar ik nu vast zit.

When the guard walks towards his locker, grab the broom nearby and whack it
against him. Pick up his body and move it into the bathroom area. Exit the
locker room, but before moving left into the hallway, look to the left first
at the corner to see if a guard is not standing there. If you do see a guard
there, wait several seconds before he walks off. Make your way towards the
end of the hallway behind the metal cabinet, grabbing the broom leaning
against it. The frames will show you two guards patrolling the long hallway
around the corner. The second frame on the bottom shows the patrolling guard
at the opposite end of this hallway. Wait until this second guard has his
back turned towards the first guard closest to you. When the first guard
stops around the corner, whack him with the broom, pick up his body and
quickly hide it inside the generator room to the right of the long hallway.
When the second guard is looking away again, pick up the broom from the
generator room you just dumped the guards body in and run up towards the
second guard at the end of the long hallway.

De eerste wacht is makkelijk uit te te schakelen. Maar telkens als ik de 2e wacht in de hoek van de gang onschadelijk maak, wordt ik tijdens m'n actie gespot door de bewakingscamera hoog in de hoek. Heb het honderd keer geprobeerd, maar wordt telkens gepakt door die stomme camera. :( Moet je dat ding soms vantevoren ergens uitzetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 15:22
Nu de hamvraag:

Is dit spel het kopen waard of is het gewoon een simpele shooter niks anders dan de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Bernaar schreef op 28 december 2003 @ 17:16:
Nu de hamvraag:

Is dit spel het kopen waard of is het gewoon een simpele shooter niks anders dan de rest?
Uiteraard een persoonlijke vraag maar ik vond hem de moeite zeer zeker waard. Het is een leuk spel, speelt lekker weg en de cell-shading techniek zorgt voor een 'nieuwe' feel.
Ok, het blijft een shooter natuurlijk, dus verwacht geen super nieuwe ideeen maar toch :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Ik had zelf de vraag gesteld, en hoe kan t ook anders. Net een half uurtje nadat ik de post had geplaatst, had ik het probleem al opgelost.

Ik moest de wacht in het 'controlekamertje' OOK nog uitschakelen!! Die kijkt immers naar de monitor welke t beeld van die camera uitzendt. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Blackhole schreef op 12 december 2003 @ 17:45:
Wat moet ik hier doen wat ik ook probeer ik krijg die hook niet :(

[afbeelding]
Ik heb precies DIT probleem! Volgens mij nog geen oplossing gezien?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
druk een paar keer op f

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselsmurf
  • Laatst online: 22:23

Knutselsmurf

LED's make things better

HyperTrophy schreef op 27 december 2003 @ 13:08:
Ik zit vast in missie 30, "SSH-1 Military Base - Forbidden Entry"

Dit is de situatie, volgens een Walkthrough op internet gevonden :*) , waar ik nu vast zit.

When the guard walks towards his locker, grab the broom nearby and whack it
against him. Pick up his body and move it into the bathroom area. Exit the
locker room, but before moving left into the hallway, look to the left first
at the corner to see if a guard is not standing there. If you do see a guard
there, wait several seconds before he walks off. Make your way towards the
end of the hallway behind the metal cabinet, grabbing the broom leaning
against it. The frames will show you two guards patrolling the long hallway
around the corner. The second frame on the bottom shows the patrolling guard
at the opposite end of this hallway. Wait until this second guard has his
back turned towards the first guard closest to you. When the first guard
stops around the corner, whack him with the broom, pick up his body and
quickly hide it inside the generator room to the right of the long hallway.
When the second guard is looking away again, pick up the broom from the
generator room you just dumped the guards body in and run up towards the
second guard at the end of the long hallway.

De eerste wacht is makkelijk uit te te schakelen. Maar telkens als ik de 2e wacht in de hoek van de gang onschadelijk maak, wordt ik tijdens m'n actie gespot door de bewakingscamera hoog in de hoek. Heb het honderd keer geprobeerd, maar wordt telkens gepakt door die stomme camera. :( Moet je dat ding soms vantevoren ergens uitzetten???
Als je uit die locker-room komt, heb je aan je rechterhand een control-room. Daarin zit een guard naar de monitoren te kijken. Als je die eerst met een stoel oid een mep verkoopt, kun je daarna ongestoord bezig met de andere guards.

edit:
Net te laat.....

- This line is intentionally left blank -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ah... :) gelukt thx

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Maar nu... nieuw probleem:

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/13.jpg

Even ervoor kwam er te staan "If you want the magnetic card, buy the game" ofzo. Maar ik heb het spel origineel, wat is het probleem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Je hebt er niet een crack overheen gezet, ondanks dat je hem origineel hebt? Of een ISO gemaakt en daarvandaan spelen?

[ Voor 22% gewijzigd door Maxow op 03-01-2004 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Maxow schreef op 03 januari 2004 @ 00:00:
Je hebt er niet een crack overheen gezet, ondanks dat je hem origineel hebt? Of een ISO gemaakt en daarvandaan spelen?
Dat laatste dus. Dit is dus een copy-protectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:26
Viel iemand anders de gelijkenis met No One Lives Forever op? Vooral de sneeuwlevels vond ik af en toe rechstreekse rip-offs: zoeken naar een hutje, en de skilift-scène, compleet met precies dezelfde grapling-hook actie! Ook de harpoon en crossbow wapens leken precies op die uit NOLF.
Verder was het echt enorm kort (in een nachtje op een LAN-party uitgespeeld) en het einde was voorspelbaar, en lame dat ze het niet gelijk af hadden gemaakt. Nu moet er weer een tweede deel uitkomen.
Echt inovatieve dingen ben ik niet tegengekomen.

Dit spel is misschien leuk voor mensen die nog niet zoveel FPSen hebben gespeeld, maar degenen die al wat langer bezig zijn herkennen dat dit spel totaal niets nieuws te bieden heeft. Behalve de erg leuke cell-shading graphics dan, dat kan ik ze nageven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

wacko schreef op 03 januari 2004 @ 00:22:
Viel iemand anders de gelijkenis met No One Lives Forever op? Vooral de sneeuwlevels vond ik af en toe rechstreekse rip-offs: zoeken naar een hutje, en de skilift-scène, compleet met precies dezelfde grapling-hook actie! Ook de harpoon en crossbow wapens leken precies op die uit NOLF.
Verder was het echt enorm kort (in een nachtje op een LAN-party uitgespeeld) en het einde was voorspelbaar, en lame dat ze het niet gelijk af hadden gemaakt. Nu moet er weer een tweede deel uitkomen.
Echt inovatieve dingen ben ik niet tegengekomen.

Dit spel is misschien leuk voor mensen die nog niet zoveel FPSen hebben gespeeld, maar degenen die al wat langer bezig zijn herkennen dat dit spel totaal niets nieuws te bieden heeft. Behalve de erg leuke cell-shading graphics dan, dat kan ik ze nageven.
Ik ben van mening dat een spel niet perse vernieuwend HOEFT te zijn om goed te zijn. Tot nu toe (zoals hierboven te zien, ik ben nu in de sneeuw bezig) vermaak ik me prima met dit spel, en het is zeker niet m'n eerste FPS ofzo. Ik heb ook genoten van Soldier of Fortune 2 en Return to Castle Wolfenstein. Vernieuwend? Nee. Vermakelijk? Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

spaceboy schreef op 03 januari 2004 @ 00:03:
[...]

Dat laatste dus. Dit is dus een copy-protectie?
Ja. Je zult dus met de originele cd moeten spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Maxow op 03-01-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 00:24
Maxow schreef op 03 januari 2004 @ 15:22:
[...]

of the proper crack gebruiken niet de eerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Kan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Maxow schreef op 03 januari 2004 @ 15:22:
[...]

Dat is ondertussen gelukt, maar nu... ik zit weer vast. Na wat snipe-werk moet ik de microfoon verstoppen in Colonel's McCall's tent. Als ik de tent binnenloop:

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/bug.jpg

...zegt Jones tegen me dat ik de bug achter de intercom moet plakken. Maar zogauw ik dat doe gaat vrijwel meteen het alarm af (the alarm has been raised...). Ik heb alle bodies opgeruimd in de buurt, volgens mij leeft er niemand meer. Wat doe ik fout??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
spaceboy schreef op 03 januari 2004 @ 18:30:
[...]

Dat is ondertussen gelukt, maar nu... ik zit weer vast. Na wat snipe-werk moet ik de microfoon verstoppen in Colonel's McCall's tent. Als ik de tent binnenloop:

[afbeelding]

...zegt Jones tegen me dat ik de bug achter de intercom moet plakken. Maar zogauw ik dat doe gaat vrijwel meteen het alarm af (the alarm has been raised...). Ik heb alle bodies opgeruimd in de buurt, volgens mij leeft er niemand meer. Wat doe ik fout??
als je het goed doet hoef je daar niemand te doden
sluip via de achterkant de tent binnen en plant de bug
verstop je dan snel achter in de tent

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik weet niet of het al gezegd is, maar wat een waardeloos savesysteem zit er in deze game!! :X

Je verwacht iets van een autosave als je een checkpoint hebt gehaald, maar dat zit er helemaal niet in... |:(

En zelfs als je saved, dan mag je die savegame helemaal aan het begin van het level beginnen.

Het begint me nu een beetje op mij zenuwen te werken, aangezien ik de game gewoon op XXX wil uitspelen, maar niet steeds drie levels opnieuw moet doen!

Erg jammer, Ubisoft zo iets simpels slecht uitvoeren! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Hier zijn inderdaad al redelijk wat woorden aan vuil gemaakt ;) . Dankzij dat übergare savesysteem heb ik het spel maar aan de kant gelegd. Het is gewoon ontzettend frustrerend om het hele level opnieuw te spelen als je een keer iets fout doet / dood gaat. Het zal ongetwijfeld de speelduur verlengen, maar op zo'n manier de speelduur verlengen vind ik gewoon überlame en het lijkt me trouwens ook niet helemaal de bedoeling dat het savesysteem niet werkt.
Bij de weg, zit bij de consoleversies ook het savesysteem erin? En zo ja, werkt het daar wel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

joostve schreef op 03 januari 2004 @ 22:25:
[...]

als je het goed doet hoef je daar niemand te doden
sluip via de achterkant de tent binnen en plant de bug
verstop je dan snel achter in de tent
Ik word het ook schijt-zat. Heel gaaf spel, maar inderdaad met dit save-systeem moet ik steeds veel te veel opnieuw spelen. Ik krijg het dus NIET voor elkaar met die microfoon planten. Als dit de tent is:
Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/bug2.jpg
Dan heb ik (in crowl-mode, anders gaat het alarm heel direct nadat ik de bug geplant heb) de rode kruizen al geprobeerd om (stilzittend) te wachten, maar ook dan gaat binnen 4 seconde het alarm. Waar moet ik wel gaan zitten/staan? Verder achterin de tent lijkt me niet, want zogauw ik de bug geplant heb staan op de blauwe kruizen twee mannetjes (die daar uit het niets zijn verschenen).

HELP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
spaceboy schreef op 04 januari 2004 @ 11:31:
[...]

Ik word het ook schijt-zat. Heel gaaf spel, maar inderdaad met dit save-systeem moet ik steeds veel te veel opnieuw spelen. Ik krijg het dus NIET voor elkaar met die microfoon planten. Als dit de tent is:
[afbeelding]
Dan heb ik (in crowl-mode, anders gaat het alarm heel direct nadat ik de bug geplant heb) de rode kruizen al geprobeerd om (stilzittend) te wachten, maar ook dan gaat binnen 4 seconde het alarm. Waar moet ik wel gaan zitten/staan? Verder achterin de tent lijkt me niet, want zogauw ik de bug geplant heb staan op de blauwe kruizen twee mannetjes (die daar uit het niets zijn verschenen).

HELP!!!!!
Ik heb het meerdere malen geprobeerd, en het is mij gelukt door direct na het plaatsen van de microfoon, de tent uit te rennen en achter een grote kist/krat te gaan zitten. (naast de tent vlak bij het hek volgens mij)

Dus op dat plaatje naar beneden rennen, en dan rechtsaf, daar achter een kist verstoppen.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 04-01-2004 11:36 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste